[IA] *gesloten* 4*20 kant en klaar part 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal fff een paar duidelijk pics plaatsen. Momentje......

<edit>
PLaatjes toegevoegd
</edit>

Afbeeldingslocatie: http://www.kicken.nu/lcd/screendump.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.kicken.nu/lcd/lcd.gif

Ik heb dus de 4 regels opgevuld met abcd...enz. Nu kan je zien hoe er verschoven wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 24 juli 2002 21:42 schreef spoetnik666 het volgende:
ik zal fff een paar duidelijk pics plaatsen. Momentje......

<edit>
PLaatjes toegevoegd
</edit>

[url="http://www.kicken.nu/lcd/screendump.gif"][afbeelding][/url]

[url="http://www.kicken.nu/lcd/lcd.gif"][afbeelding][/url]

Ik heb dus de 4 regels opgevuld met abcd...enz. Nu kan je zien hoe er verschoven wordt...
en als je hm in smartie nu instelt als 2x40 ipv 4x20?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan breekt de tweede regel af na de qrst.... En de vierde na de abcd.....

Ik zie dat ik het alfabet niet echt goed kan typen.... Moeilijk hoor... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook werkend kan ik eindelijk verder met me casemod de boel ff inbouwen en hij klaar, pics komen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00
Heeft iemand die plugin voor winamp werkend onder windows XP ? Ik krijg steeds een fout melding met privliged instruction.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je die [url="http://www.driverlinx.com/ftp/unsupported/port95nt.exe"]portIO[/url] geinstalleerd?

of probeer eens met [url="http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/LCDPlugin_v0.5pre5l_test.zip"]lcdisplay[/url]
hier zitten een hele berg instellingen.

heeft iemand [url="http://www.geocities.com/SiliconValley/Park/2248/software/software.htm"]winlcd[/url] al geprobeerd?
volgens mij werkt dit alleen onder win9x

ik ga deze linx ook op me site vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 17:39 schreef Creepy het volgende:
Ik heb ook geen mini LCD om mee te experimenteren :P

Ik heb nog geen versie van LCDInf die meteen met deze kant en klare werkt, terwijl het toch zo simpel is :)

Ik ben vanavond niet thuis, dus vanavond zal het ook niet lukken. Mijn development versie van LCDnf loopt wel, met ondersteuning voor de standaard HD44780 en de seriele BGMicro LCD's, maar het schakelen tussen LCD's en tussen verschillende LCD formaten gaat nog flink mis. Opslaan van instellingen bugt (een verwijderd scherm, komt terug na het afsluiten en opnieuw starten), en zo zijn er nog wel een aantal dingen.

Maar als iemand me morgen avond ff een schop geeft, ben ik wel bereidt om die half gare versie ff voor dit LCD aan te passen :)

Het nadeel blijft natuurlijk wel dat de meesten hier Smartie gebruiken omdat deze veel en veel meer features heeft. Dus als je Smartie wilt gebruiken, zul je of om moeten solderen., of vragen of de maker van Smartie ook een extra driver wil maken hiervoor.

edit:
En als iemand langs wil komen met z'n mini LCD vind ik dat ook prima, dan fix ik het meteen (klaar terwijl u wacht :P ).
Ok dan, dan vraag ik Zwahiel of hij mijn mini-lcd naar jou wil sturen(ik woon in Apeldoorn nl)dan komt er een mannetje langs van de TPG... :)
Als je um gefixed hebt kun je hem weer porto-vrij terug sturen naar mij(ik ben je dan eeuwig dankbaar en andere GoTT'ers ook als je de resultaten post op GoT) *D *D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:00
Tis alleen met die plaugin, smartie bv werkt wel gewoon. PortIO is natuurlijk gewoon geinstalleerd. Maar zodra ik die plugin start geeft een illegale error ofzo. EN dat het maar beter is dat ik winamp restart.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 07:58 schreef Xhale het volgende:
Tis alleen met die plaugin, smartie bv werkt wel gewoon. PortIO is natuurlijk gewoon geinstalleerd. Maar zodra ik die plugin start geeft een illegale error ofzo. EN dat het maar beter is dat ik winamp restart.
had ik ook tot ik [url="http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/LCDPlugin_v0.5pre5l_test.zip"]lcdisplay[/url] instaleerde
dan krijg je een general purpose plugin erbij. na deze goed in te stellen op hd44780(windows NT)
werkte het wel.

btw ik draai win2k

suc6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 25 juli 2002 07:18 schreef radjatoe het volgende:

[..]

Ok dan, dan vraag ik Zwahiel of hij mijn mini-lcd naar jou wil sturen(ik woon in Apeldoorn nl)dan komt er een mannetje langs van de TPG... :)
Als je um gefixed hebt kun je hem weer porto-vrij terug sturen naar mij(ik ben je dan eeuwig dankbaar en andere GoTT'ers ook als je de resultaten post op GoT) *D *D *D
Nofi voor alle postbodes hier, maar bij mij zijn er in het laatste jaar 3 pakketjes nooit aangekomen bij mij, dus erg veel vertrouwen wat betreft normale pakketjes heb ik bij de TPG niet.

Ik zal vanavond een versie van LCDInf bakken die de RS lijn op die andere pin aanstuurt en hoop dan voor jullie dat het werkt, zelf kan ik dit dus niet testen.

Dat verschuiven is wel erg vreemd, want er komt een deel van regel 1 op regel 2 terecht. Ik gok dat het iets met de initialisatie te maken heeft. (had HellSmurf hier niet een bepaald idee over, of was dat voor andere LCD's??)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 19:18

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 25 juli 2002 08:29 schreef Creepy het volgende:

[..]

Nofi voor alle postbodes hier, maar bij mij zijn er in het laatste jaar 3 pakketjes nooit aangekomen bij mij, dus erg veel vertrouwen wat betreft normale pakketjes heb ik bij de TPG niet.
:? zijn er wel pakketjes naar je opgestuurd dan? :D

update: oh wacht ff, ik las het verkeerd, ik dacht dat er stond: "in de laatste 3 jaar zijn er nooit pakketjes aangekomen bij mij." :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hij doet ut weer:
Afbeeldingslocatie: http://www.tech.nhl.nl/~homan000/keize001/elceedee.JPG
Op de foto is te zien dat er naast het verschuiven ook regels omgewisseld worden.

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

[url="http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd-faq.shtml"]http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd-faq.shtml[/url]
Der anzuzeigende Text erscheint doppelt oder an falscher Position.

Der Controller-Chip auf den "kleinen" 4x20 LCDs ist nicht 100%ig HD44780 kompatibel und verwendet einen anderen Adressierungsmodus. Dies kann dem Treiber durch einen zusätzlichen Parameter mitgeteilt werden. Für Fli4L muß dazu in der LCD Konfigurationsdatei "lcd.txt" folgende Option gesetzt werden:
LCD_OPTION='a_type=1'
Vandaar... |:(

* Gutteguttegut vraagt zich nu af of hij dat al wist... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 15:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[url="http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd-faq.shtml"]http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd-faq.shtml[/url]
[..]

Vandaar... |:(

* Gutteguttegut vraagt zich nu af of hij dat al wist... :?
Wow!! Betekent dit nu dat ze gaan werken?!!!! wOOt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd....

De wijziging in LCD.txt werkt waarschijnlijk alleen voor Linux. Ik heb W2k en kan geen LCD.txt vinden.

Ik heb wel een LCD driver geinstalleerd maar daar valt weinig aan in te stellen. Als ik op mijn systeem zoek naar lcd*.* komen er twee bestanden te voorschijn van de LCD driver. Daar valt weinig aan te wijzigen.

Volgens mij (correct me if i'm wrong)maakt Smartie ook geen gebruik van deze driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 25 juli 2002 15:54 schreef spoetnik666 het volgende:
Ik ben benieuwd....

De wijziging in LCD.txt werkt waarschijnlijk alleen voor Linux. Ik heb W2k en kan geen LCD.txt vinden.

Ik heb wel een LCD driver geinstalleerd maar daar valt weinig aan in te stellen. Als ik op mijn systeem zoek naar lcd*.* komen er twee bestanden te voorschijn van de LCD driver. Daar valt weinig aan te wijzigen.

Volgens mij (correct me if i'm wrong)maakt Smartie ook geen gebruik van deze driver.
Het gaat ook over deze (linux)software -> [url="http://www.fli4l.de/"]http://www.fli4l.de/[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Hmmm.. dan kan ik wel fijn zorgen dat die RS via een andere pin wordt aangestuurd, maar dit lost dus nog steeds het probleem niet op dat de regels verspringen..

Blijkbaar heeft deze mini LCD's een iets andere geheugen indeling dan de standaard HD44780 LCD's.

Conclusie: De driver voor standaard HD44780 LCD's moet worden aangepast zodat deze de mini-LCD's ook goed aanstuurt of nu wel of niet gebruik is gemaakt van de "soldeer-mod"

Oplossing 1: Iemand met een mini-LCD komt bij mij langs. Nieuwe driver "klaar terwijl u wacht" :) De driver die ik dan schrijf werkt dan alleen met LCDInf. Uiteraard ben ik bereidt om info te geven hoe je dit ding dan moet aansturen (maar dat staat ook in de specs natuurlijk :) )
Oplossing 2: Iemand met een mini-LCD gaat zelf proggen.

En voor het geval iemand het gaat vragen zeg ik alvast dat mijn driver NIET door Smartie gebruikt wordt, en je dus aan de maken van Smartie (hoi BasieP :) ) zal moet vragen of hij ondersteuning voor dit LCD wil inbouwen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 01:16

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Heeft iemand BasieP überhaupt al gevraagd of hij een aanpassing wil en kan maken voor Smartie?
Ik zat zo eens te kijken op zijn webpagina en zag dat die op een rendo.dekooi staat. Dat zou ook kunnen betekenen dat die beste BasieP ergens bij mij in de buurt woont. (Omgeving Meppel). Mocht dit daadwerkelijk allemaal zo zijn, en zou BasieP een aanpassing kunnen willen proberen te maken, dan zou ik daarvoor mijn mini lcd wel ter beschikking willen stellen om één en ander uit te proberen....

Tja, het was maar een idee i.i.g.
*D

Nokia verzamelaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 25 juli 2002 17:32 schreef Creepy het volgende:

Oplossing 1: Iemand met een mini-LCD komt bij mij langs. ...
Monster is zo'n eind weg anders stond ik vandaag al voor je deur.

* Gutteguttegut woont in Hoorn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jammer dat er geen "universele" oplossing is, het zou wel leuk zijn dat die winamp plugin goed ging werken. Maar een werkende lcdINF zou ook al heel fijn zijn.... :)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Op donderdag 25 juli 2002 17:32 schreef Creepy
...
Blijkbaar heeft deze mini LCD's een iets andere geheugen indeling dan de standaard HD44780 LCD's.
...
of mischien wel de row/column indeling anders
het zijn 5 controllers combined
erdit: volgende keer wel ff het verhaal van de duitsers leze... oeps (het word daar bevestigd van de adressen.

is het niet zo dat iedere controller een eige adress heeft?
voor idere regel een controller?
veranderen van adressen de oplossing?

creepy weet jij of ik dit ook met dos-debug kan aansturen?
en hoe? of waar kan ik vinden hoe ik dit moet proggen
kan ik iets met DLportIO via VBasic?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op donderdag 25 juli 2002 19:30 schreef willum het volgende:

[..]

of mischien wel de row/column indeling anders
het zijn 5 controllers combined
erdit: volgende keer wel ff het verhaal van de duitsers leze... oeps (het word daar bevestigd van de adressen.

is het niet zo dat iedere controller een eige adress heeft?
voor idere regel een controller?
veranderen van adressen de oplossing?

creepy weet jij of ik dit ook met dos-debug kan aansturen?
en hoe? of waar kan ik vinden hoe ik dit moet proggen
kan ik iets met DLportIO via VBasic?

alvast bedankt
DOS Debug?? eehh... brr!

DLportI/O is een DLL die aan te sturen is met naar mijn idee elke programmeertaal waarmee een 32bits windows programma mee te maken is.

Bij DLPortI/O zit een mooi help en voorbeelden voor MS VC++ en VB, dus leef je uit.

Ik weet alleen niet hoe jij denkt dat je zo'n LCD aanstuurt, want simpel karakters sturen naar de LPT poort en op die manier je LCD aansturen is er NIET bij (dit kan wel met een seriele... )

In /14 zijn hier trouwens ook al een aantal topics over geweest. (hint hint ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

eerste post van na de vakantie.. ik heb mijn lcd uitgepakt ga ik zondag oid wel eens ff aansluiten.... ben benieuwd. hij is in iedergeval goed overgekomen...

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

gelijk nog maar een 2e post hier..
heb nu nl geen zin om alles wat ik gemist heb nog eens door te lezen dus ik stel een paar luie vraagjes en hoop dat iemand deze kan beantwoorden zodat ik de stand van zaken weer terug heb..

ik heb ontvangen een kant-en-klanre minilcd...

klopt het dat niemand die nog werkend heeft ????

klopt het dat deze wel moet kunnen werken ZONDER solderen ( creepy ? lcdinf al aangepast ?)

Thanks zwahiel alles lijkt (voor het oog) heel overgekomen te zijn... morgen of later in het weekende sluit ik heb wel ff aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op donderdag 25 juli 2002 23:43 schreef xychix het volgende:
klopt het dat deze wel moet kunnen werken ZONDER solderen ( creepy ? lcdinf al aangepast ?)
Het klopt dat het kan werken ZONDER solderen. En nee, LCDInf heb ik nog niet aangepast.

In het kort zijn er dus twee problemen

1 - Ander schema. 2 pinnen zijn omgedraad.
2 - Ander geheugen indeling. Regels verschoven/verplaatst. (dit geld alleen voor de mini lcd's)

1 is voor mij makkelijk op te lossen. Voor 2 zal ik de specs van het precieze type ff op moeten zoeken, en kan ik op de gok wat maken, maar makkelijker is het als iemand met zo'n LCD ff bij mij binnenstapt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....maar makkelijker is het als iemand met zo'n LCD ff bij mij binnenstapt ofzo.
Nogmaals ik vraag Zwahiel wel als ie terug is of hij hem naar jou wil opsturen...Ik heb wel de volste vertouwen in de TPG dat het goed aankomt..Of heb jij geen brievenbus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 23-09 19:18

BaRF

bijna kerst

Hey ZWAHIEL ben je al terug btw? :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 22-09 12:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik ben al 2 dagen terug mensen...

Ik heb alleen geen tijd gehad om eigenlijk volledig achter GoT te gaan zitten...

Moet maandag weer aan 't werk en moet morgen en overmorgen weer bij Toekan aan 't werk... Dus ik ben benieuwd hoe ik maandag op me stage kom... :'( :( ;(

Mensen die hun LCD naar iemand anders gestuurd willen hebben, moeten mij een mailtje sturen!

Ook voor als mensen hun LCD kapot hebben of zoiets dergelijks!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 20:08 schreef Creepy het volgende:

[..]

DOS Debug?? eehh... brr!

DLportI/O is een DLL die aan te sturen is met naar mijn idee elke programmeertaal waarmee een 32bits windows programma mee te maken is.

Bij DLPortI/O zit een mooi help en voorbeelden voor MS VC++ en VB, dus leef je uit.

Ik weet alleen niet hoe jij denkt dat je zo'n LCD aanstuurt, want simpel karakters sturen naar de LPT poort en op die manier je LCD aansturen is er NIET bij (dit kan wel met een seriele... )

In /14 zijn hier trouwens ook al een aantal topics over geweest. (hint hint ;) )
nee, ik heb wel een beetje ervaring met aansturen van andere parallelle ic's (8255)enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 22:35

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

creepy ga je nou ook nog een versie maken voor de niet gesoldeerde mini lcd? en zoja ik zou hier wel willen testen

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Nou ja, ik ga nu op vakantie naar Spanje 8-)

Ik merk het wel wanneer de LCD aankomt, ouders zijn toch thuis ... dus die vangen de TNT / NPD / wa'ever wel op.

Hopelijk zijn de eindoplossingen bekend wanneer ik terugkom ... lijkt me wel makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 27 juli 2002 13:44 schreef speed24 het volgende:
Nou ja, ik ga nu op vakantie naar Spanje 8-)

Ik merk het wel wanneer de LCD aankomt, ouders zijn toch thuis ... dus die vangen de TNT / NPD / wa'ever wel op.

Hopelijk zijn de eindoplossingen bekend wanneer ik terugkom ... lijkt me wel makkelijk :)
hij is onderweg...

en alvast veel plezier uin Spanje... 8-)

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Op zaterdag 27 juli 2002 16:40 schreef zwahiel het volgende:

[..]

hij is onderweg...

en alvast veel plezier uin Spanje... 8-)
dat geld voor alle lcd's die nog verzonden moesten worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Op zondag 21 juli 2002 22:26 schreef Creepy het volgende:

[..]

Hmm... tis wel vaag... heeft iedereen met deze LCD's daar last van????? Dan zou ik een aanpassing kunnen maken..
Is er trouwens nog interesse in die aanpassing voor die kant en klare dingen, zodat je niks hoeft om te solderen?? Zag dat een aantal mensen succes hadden met het omsolderen, zodat alle software meteen werkt... is wel een stuk makkelijker zo.
eehh creepy waar woonde je ook alweer als het binnen 25 (ok dan 40 km max) van de lijn zwolle > leeuwarden (a28) ligt kan ik wel langs komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zondag 28 juli 2002 02:49 schreef xychix het volgende:

[..]

eehh creepy waar woonde je ook alweer als het binnen 25 (ok dan 40 km max) van de lijn zwolle > leeuwarden (a28) ligt kan ik wel langs komen....
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/26373"]Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/profile.gif[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Op zondag 28 juli 2002 03:49 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/26373"][afbeelding][/url]
ooops ach ja het was ook al zo laat (of was het nou vroeg ??)

Ik ben mijn verloren GOT uren van de vakantie aan het inhalen.. :D

ah.. monsters-eid-weg hoor... dat word niets.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die hun LCD naar iemand anders gestuurd willen hebben, moeten mij een mailtje sturen!

Ook voor als mensen hun LCD kapot hebben of zoiets dergelijks!
U 'v got meel ...en Creepy de lcd van mij wordt door Zwahiel naar jouw adres verzonden..
Als ie klaar is geef ik wel ff mijn adresgegevens door zodat je hem porto-vrij kunt opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi zwahiel zijn nu alle lcd's verstuurt of moeten er nog een aantal verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op zondag 28 juli 2002 18:49 schreef radjatoe het volgende:

[..]

U 'v got meel ...en Creepy de lcd van mij wordt door Zwahiel naar jouw adres verzonden..
Als ie klaar is geef ik wel ff mijn adresgegevens door zodat je hem porto-vrij kunt opsturen...
Ok... ik vraag me alleen af of Zwahiel mijn adres heeft..... maar goed, dat merk ik vanzelf...

Ondersteuning voor een mini-LCD die NIET is gesoldeerd? Tuurlijk, als je die m.b.v. het bestaande schema soldeert, zal die al werken, alleen krijg je nog dingen verkeerd op je LCD (iets andere chip-set...)... Maar als ik het LCD goed aan de gang heb, is de ondersteuning voor het kant-en-klare schema, en het standaard schema makkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of zwahiel alle lcds al heeft verstuurd of dat er nog een aantal verstuurd moeten worden. Want ik heb helaas nog steeds niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 22:16:
Weet iemand misschien of zwahiel alle lcds al heeft verstuurd of dat er nog een aantal verstuurd moeten worden. Want ik heb helaas nog steeds niks ontvangen
* splat wil dat ook wel graag weten...

Ik hoop eigenlijk dat ik deze week m'n standalone mp3player project kan afronden....

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat zwahiel de laatste lcd's zaterdag had verstuurd, maar dan zouden ze inmiddels toch wel aangekomen moeten zijn.. :?

Al is zeeland natuurlijk wel 'n eind weg voor de postbode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

De LCD's worden morgen verstuurd!

Ik ben namelijk nog niet op me stage geweest...

Morgen ga ik de laatste partij versturen...
(waarom moet je niet vragen, ik moest er eigenlijk 2 dagen geleden al zijn... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

gaat er dan ook al een kant en klare naar creepy toe zodat wij znel allemaal onze lcd in gebruik kunnen nemen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... ik vraag me alleen af of Zwahiel mijn adres heeft..... maar goed, dat merk ik vanzelf...
Euhm Zwahiel heb je Creepy's adres??En zo niet , Creepy wil jij dan ff je adres mailen naar Zwahiel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwahiel schreef op 31 juli 2002 @ 02:03:
De LCD's worden morgen verstuurd!

Ik ben namelijk nog niet op me stage geweest...
(waarom moet je niet vragen, ik moest er eigenlijk 2 dagen geleden al zijn... :| )

Morgen ga ik de laatste partij versturen...
Mooi dan zullen we de lcd's wel op vrijdag of zo ontvangen kan ik eindelijk mijn jaguar racing mod afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 11:19:
[...]

Euhm Zwahiel heb je Creepy's adres??En zo niet , Creepy wil jij dan ff je adres mailen naar Zwahiel??
'

Ik heb zijn adres niet nee... :'(

Morgen worden ze trouwens per post vanuit Venray verstuurd, de postkamer was wegens vakantie tot en met de 31 juli gesloten... dus vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

zwahiel schreef op 31 juli 2002 @ 14:47:
[...]'

Ik heb zijn adres niet nee... :'(

Morgen worden ze trouwens per post vanuit Venray verstuurd, de postkamer was wegens vakantie tot en met de 31 juli gesloten... dus vandaar!
Mail me dan ff... geef ik je mijn adres.. nee, ik ga m'n adres niet posten op GoT, mijn woonplaats is al genoeg dacht ik zo ;) (dus mocht je iemand in een l33t /14 shirt zien lopen daar, that'll be me :) )

Voor mijn mail adres, zie mijn site....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBurn
  • Laatst online: 22-09 22:03

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Hmm, ik kan niet op de site van willum komen, maar heeft willum nu een grote lcd aan de lcdcontroller vastgeknoopt?

zo ja, kan niemand die site even mirroren, want dat wil ik ook gaan proberen :-)

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZZZZZZikZzzzzzzzzzzzzwilZZZZZZZzzzzzzzzzzLCDZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

zo ben nu hier in Venray... Ga straks eens kijken of er iets verstuurd kan worden...

Afspraak met de postkamer stond voor maandag, maar ik had lekker tot gisteren vakantie :)
Moest eigenlijk erheen voor de postkamer, maar ja...

Ze worden in elk geval vandaag de deur uit gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

dus ook die naar creepy ?? BETER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zijn ze gisteren ook daadwerkelijk nog de deur uitgegaan?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ik heb zojuist een 5 meter LPT verlengkabel gekocht en een
splitter, nu alleen de kabeltjes van floppy stroom nog ff flink verlengen en klaar !!...
code:
1
2
3
       /--------molex
Molex--
       \--------floppy stroom

Kan ik de -5 en -12 samenvoegen ??? dan kan alleen door een 3 aderige huis tuin en keuken 220V kabel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is rustig op dit moment zeg....zit iedereen te wachten op Creepy ofzo?? Zijn nog maar weinig mensen meer bezig met dit topic....Ik hoop maar dat Zwahiel en Creepy elkaar gemaild hebben over hun adres, zodat Creepy lekker aan de slag kan met mijn lcd..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De postbode is al geweest vandaag... maar geen lcd helaas... :'(
Nu maar hopen dat ie er morgen bij zit....

Of zijn ze toch niet verzonden gisteren Zwahiel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

kan ik de de beide zwarte draden samen nemen en +12 +5 en - door een 3 aderige draad leiden...

of zijn -5 en -12 echt iets anders ?? krijg ik dan probs met mijn voeding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ze zijn weg van mijn kantoor, naar de postkamer...

Dus als 't goed is moeten ze verzonden zijn, 't kan best dat ze vandaag pas verstuurd zijn, maar ze zijn in elk geval richting de postkamer gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Ook naar creepy ??

Als ik mijn LCD kant en klaar, aansluit (zonder dat een programma of wat dan ook draaid dan worden de onderste (de kant waar de flatcable uitsteekt zie ik als boven) 2 balken zwart en de onderste rij pixels van de balk daar direkt boven is dit normaal ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

dat is normaal ja... Dat is de LCD die initialiseerd...

Doet elke LCD... dat is een teken dat ie werkt...

En die naar Creepy is ook verstuurd ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Happy Happy Joy Joy :)
Dus dan issie.. eehh.. morgen binnen?? Nu maar hopen dat de postbode laat aanbeld, ik slaap graag uit :)

En voordat ik het vergeet: Naar wie moet dat LCD daarna?? Ik vind het zelf niet erg om dat LCD te houden, maar zo lullig voor diegene voor wie het echt bedoeld is ;)
Dus als Zwahiel of diegene van wie dat LCD eigenlijk is, mij ff zou willen mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nou, de postbode kwam net bij me langst, maar hij had dus mooi géén LCD voor me :( Ik heb mijn LCD laten sturen naar Vlissingen (ouders), maar ik woon zelf in Bergen op Zoom. Nu mag ik dus nog een week gaan wachten omdat ik volgend weekend pas weer in Vlissingen ben ;(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop toch eigenlijk echt wel dat als ik terug kom van Campzone 2,
die lcd's thuis voor me klaar liggen.

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 12:02:
Ik hoop toch eigenlijk echt wel dat als ik terug kom van Campzone 2,
die lcd's thuis voor me klaar liggen.

Ben benieuwd
Ik hoop dat ze nu net zo snel bij jullie zijn als de vorige keer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
mmm
de postbode liep alweer voorbij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Creepy schreef op 02 augustus 2002 @ 21:53:
Happy Happy Joy Joy :)
Dus dan issie.. eehh.. morgen binnen?? Nu maar hopen dat de postbode laat aanbeld, ik slaap graag uit :)

En voordat ik het vergeet: Naar wie moet dat LCD daarna?? Ik vind het zelf niet erg om dat LCD te houden, maar zo lullig voor diegene voor wie het echt bedoeld is ;)
Dus als Zwahiel of diegene van wie dat LCD eigenlijk is, mij ff zou willen mailen...
het pakketje komt door de bus ! dus als je een hond hebt die alle pakketjes opeet zul je er vroeg uit moeten anders kun je heerlijk uitslapen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoebenp
  • Laatst online: 17-09 23:18
OliverBB schreef op 03 augustus 2002 @ 14:57:
mmm
de postbode liep alweer voorbij :'(
komen alleen rekeningen binnen hiero :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 17:57
jaja!!!
* j0rDy is net terug van vakantie!!!
nou..waar was ik....owja :( weerstandje doorgebrand..whehe
volgende week ff nieuwe halen en brammetje ff lief aankijken O+ of die hem voor mij wilt solderen!
zogau die het doet pics en movies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn adres naar je gemaild.......At your service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Nog steeds niks :(

Wel terug van heerlijke vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Heeft iemand trouwens info over die controller en de geheugen indeling ?
ik ga een wilde poging doen zelf iets te proggen...

hoe kan ik meten of een PIN werkelijk op hoog gezet is ?? ik heb een Volt meter maar welke pin kan ik dan als min pool gebruiken ??

http://www.actron.de/controller/hd66712.pdf

is een boel info maar ik snap er de ballen niet van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Elke willekeurige pin van de LPT poort die aan de GND zit kan je als "min" gebruiken.
Ik zal ff die specs downloaden en bekijken... let er wel op dat een aantal pinnen op de BASE+2 poort ge-inveteerd zijn. Dus die zijn hoog als je ze op 0 zet, en laag als je ze op 1 zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Creepy schreef op 04 augustus 2002 @ 12:19:
Elke willekeurige pin van de LPT poort die aan de GND zit kan je als "min" gebruiken.
Ik zal ff die specs downloaden en bekijken... let er wel op dat een aantal pinnen op de BASE+2 poort ge-inveteerd zijn. Dus die zijn hoog als je ze op 0 zet, en laag als je ze op 1 zet.
ik ga eerst gewoon proberen een Pin (willekeurig) op hoof te krijgen, om te zien of mijn Voltmeter uitslaat..

ik kan dus een willekeurige andere pin als groud gebruiken ? Mooi, dan kan het geklooi beginnen (ik weete alleen nog niet precies Waar ik moet beginnen maar dat komt nog wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Nee, elke pin waar GND bij staat kan je als ground gebruiken.. Een LPT poort heeft meerdere pinnen die ground zijn.

Ik heb net de specs bekeken, en ik weet nu waarom de tekens verschuiven.

Een HD4480 stuur je aan als zijnde 2 keer 40 tekens. Waarbij regel 1 doorloopt in regel 3, en regel 2 doorloopt in regel 4. Met de HD66712 stuur je alles aan als zijnde 4x24, waarbij er (zo te zien, maat dit weet ik niet zeker) regel 1 doorloopt in regel 2, regel 2 in regel 3, en regel 3 in regel 4. vandaar dat regel 3 nu verschijnt op regel 2, met 4 karakters verschoven.

En ook nog een leuk detail De HD66712 heeft 1 pin meer om aan te sturen. Als je deze pin niet gebruikt, zal de HD66712 gelijk zijn aan de HD44780 (m.u.v. de geheugen indeling dus). Als je deze pin wel gebruikt, kan je wat extra features gebruiken. 1 van die features is het automatisch laten scrollen van stukken van regels op je LCD (smoothscoll.. dus pixel voor pixel!). Normaal gesproken moet je dat scrollen zelf programmeren, en gaat het karakter voor karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

kun je aan de hand van deze info in weinig tijd de LCDInf for Linux aanpassen ?? dan buig ik heb wel weer om naar BSD, dan test ik heb en dan heb ik een basis om op te bouwen (want dat echte lowlevelgedoe is niets voor mij ben ik bang.)

Ik heb LCDInf nu al een poosje voor mijn neus maar ik snap er nog geen zak van.
Zo weinig code, maar ik kom er niet door !

en de CREDIT'S blijven erin hoor :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
  • Laatst online: 30-07 12:30
Ik ben er een tijdje tussen uit geweest en lees dus nu dat de LCD's afgelopen Donderdag (1 aug) zijn verzonden? Klopt dit en zoja waarom heb ik nog niks ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
wij ook niet!

misschien morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
  • Laatst online: 30-07 12:30
oh in dat geval wacht ik nog fijn ffies af ;) en hopen we maar op morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

SuperJERK schreef op 04 augustus 2002 @ 14:03:
Ik ben er een tijdje tussen uit geweest en lees dus nu dat de LCD's afgelopen Donderdag (1 aug) zijn verzonden? Klopt dit en zoja waarom heb ik nog niks ontvangen?
Nee, donderdag zijn ze naar de postkamer gegaan... wanneer ze verzonden zijn weet ik niet, 't kan ook zijn dat ze pas vrijdag verzonden zijn...

Hoe dan ook, houd je brievenbus maar scherp in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
zwahiel schreef op 04 augustus 2002 @ 23:31:
[...]

Nee, donderdag zijn ze naar de postkamer gegaan... wanneer ze verzonden zijn weet ik niet, 't kan ook zijn dat ze pas vrijdag verzonden zijn...

Hoe dan ook, houd je brievenbus maar scherp in de gaten :)
en ook vandaag liep de postbode voorbij...... :? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

OliverBB schreef op 05 augustus 2002 @ 15:48:
[...]

en ook vandaag liep de postbode voorbij...... :? :O
Da's eigenlijk op Maandag vaste prik, is er nooit zoveel post. Ik begin nu wel erg ongeduldig te worden :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

[/stookmodus]
de postbode z'n zoontje is nu vast een website aan het opzetten voor het verkoop van Mini LCD modules. Of zelf aant proggen om het ding draaiende te krijgen !? >:)
[/stookmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

xychix schreef op 05 augustus 2002 @ 17:38:
[/stookmodus]
de postbode z'n zoontje is nu vast een website aan het opzetten voor het verkoop van Mini LCD modules. Of zelf aant proggen om het ding draaiende te krijgen !? >:)
[/stookmodus]
Hmm.. "en mijn vader is lekker postbode" >:)

disclaimer: mijn vader is GEEN postbode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik mocht geen lcd ontvangen vandaag. Dus al mijn hoop is gericht op morgen moet alleen om 1 uur gaan werken dus ik kan morgen helaas niet testen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Laatst online: 15-08-2021
LCD LCD LCD LCD ,,,,
Ik begin er bijna nachtmerrie's van te krijgen

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

:'(

nog nix :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, nog nix ontvangen hiero :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Begin nu wel een beetje argwaan te krijgen (géén flame richting jou hoor Zwahiel)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Richard schreef op 06 augustus 2002 @ 13:01:
Begin nu wel een beetje argwaan te krijgen (géén flame richting jou hoor Zwahiel)
Neuh hoor :)

Maar het duurt wel laaaaaaaaaaaaaaaaang ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Zwahiel, je zei dat het via de postkamer goedkoper verzenden was, gebruiken ze daar nog postduiven die nu door het slechte weer zijn verdwaald ofzo. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen.
Terwijl mijn postbode alweer voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ÁH!

Fout gevonden! :(

Ze waren nog niet verzonden! :(
grr........ :'(
er waren pakkies bij die te groot waren, dus hadden ze de hele zending vast gehouden...
maar goed ook, omdat 't anders 4,88 per pakkie koste ipv 1,55 ... :( Dus wel blij dat ze 't vast gehouden hebben... :)

Nou ze worden nu verzonden!

maar ik ontdek net iets anders... :(
Volgens mij is er ergens een foutje in geslopen! :(

argh nee... :'(

Rberto,
Protheus
Moonchild
Fauna
DvBeek
Richard
SuperJerk
Just_stated

hebben géén LCD'tje... :'(

óf ik heb ergens teveel mee gestuurd... óf het is niet besteld!
Ik heb namelijk wel 2 grote 4x20 lcd's en 1 kleine mini LCD over...
Maar geen controllers... Ik kom net de bonnen tegen toen ik alles aan het controleren was, na aanleiding van o.a. reacties hier in dit topic...

Sorry sorry... |:(

wil dus iedereen die z'n LCD gaat krijgen (of al heeft) zijn bestelling even controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Je kunt toch vrij simpel de bonnen naast de bestel database leggen.
en de pakbon naast de factuur..

De vraag die ongetwijfeld komen gaat:

komen er nog wel lcd's voor deze personen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Ff domme vraag tussendoor dan..Wat zou er precies mijn kant opkomen? Een mini-LCD + controller toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

zwahiel schreef op 06 augustus 2002 @ 16:11:
ÁH!

Fout gevonden! :(

Ze waren nog niet verzonden! :(
grr........ :'(
er waren pakkies bij die te groot waren, dus hadden ze de hele zending vast gehouden...
maar goed ook, omdat 't anders 4,88 per pakkie koste ipv 1,55 ... :( Dus wel blij dat ze 't vast gehouden hebben... :)

Nou ze worden nu verzonden!

maar ik ontdek net iets anders... :(
Volgens mij is er ergens een foutje in geslopen! :(

argh nee... :'(

Rberto,
Protheus
Moonchild
Fauna
DvBeek
Richard
SuperJerk
Just_stated

hebben géén LCD'tje... :'(

óf ik heb ergens teveel mee gestuurd... óf het is niet besteld!
Ik heb namelijk wel 2 grote 4x20 lcd's en 1 kleine mini LCD over...
Maar geen controllers... Ik kom net de bonnen tegen toen ik alles aan het controleren was, na aanleiding van o.a. reacties hier in dit topic...

Sorry sorry... |:(

wil dus iedereen die z'n LCD gaat krijgen (of al heeft) zijn bestelling even controleren...
Waarom ik nu weer :( Ik ben echt altyd du lul met dit soort grappen, ik was al 1 van de eerste die betaald had, krijg ik pas de tweede lading, en nu blijk ik helemaal niets meer te krijgen ;( Mijn argwaan was dus best wel een heel erg klein beetje terecht. Ben benieuwt hoe dit eindigt, sorry voor mijn pissigheid.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

^^^^^KICK^^^^^

Kijk zwahiel, ik ben geloof ik ook de enige die er ook maar enige waarde aan hecht dat er voor een aantal mensen niets meer komt, ben wel geïnteresseerd in de overgebleven 3 LCD's zonder Interface. Ik had een kleine met interface besteld, maar een kleine zonder interface heb ik zo weinig aan.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postbode is of verdwaald of kan mijn huis niet vinden.
Hopelijk komt ie snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Even voor de duidelijkheid...

Ik heb dus nu een van die kleine over... en 2 grote LCD's...

Ik wacht nog heel even de voortgang af van de pakkies, kijken wie er iets fout gehad heeft...
Die mogelijkheid zit er natuurlijk altijd in hé! :|

Mocht het zo zijn dat degene die in 't lijstje staan, dus echt nix krijgen, ga ik in Duitsland bij bestellen!
Ook diegenen krijgen een LCD!

Laten we daar in elk geval geen doekjes om winden!

dit is mijn eerste inkoopactie, maar als ik een volgende houd, wordt die echt veel kleinschaliger dan deze... dit is zoals ik 't nu zie toch iets teveel van 't goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:22:
Postbode is of verdwaald of kan mijn huis niet vinden.
Hopelijk komt ie snel.
Die van jouw lag toevallig bovenop :X
Die had ik te groot gemaakt, is kleiner gemaakt en is óf vandaag al weg naar TPG of hij gaat morgen!

De vorige zending had ik zaterdag afgegeven, was maandag opgehaald en maandag middag hadden de eersten al hun LCD's...
Dus dat gaat over 't algemeen wel snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 06 augustus 2002 @ 17:00:
Ff domme vraag tussendoor dan..Wat zou er precies mijn kant opkomen? Een mini-LCD + controller toch?
Als het goed is krijg je mijn mini-lcd plus controller thuisgestuurd...ALS het goed is.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 09:15:
[...]

Als het goed is krijg je mijn mini-lcd plus controller thuisgestuurd...ALS het goed is.... :|
Nee die van Creepy is ook weg! Dat weet ik nog dat ik die ietsie later op de bus deed als die anderen omdat ik 't adres niet bij de hand had!

Vandaag of morgen moet 't komen

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.