ok.. die andere is nu wel heel lang; hier verder.
Oude topic:
[topic=465097]
Oude topic:
[topic=465097]
Besteld, wachten, duurt lang, wacht nog steedsOp maandag 24 juni 2002 00:21 schreef Yarvieh het volgende:
Iemand zin om 'n korte samenvatting te maken van deel 1?
The cyclographing developer
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Goede samenvattingen hoorOp maandag 24 juni 2002 08:00 schreef xychix het volgende:
samenvatting:
bestelling ligt in duitsland, er is nog niets verstuurd naar nederland..
controller is een advanced HD44780 dat heet dan een:HD66712 deze zouden backwards compatible moeten zijn.
==
ik ga op vakantie van 8-07 t/m 1-08.
er is dan niemand thuis...
is het iets dat door de brievenbus kan of is het een pakketje ??
blijft dit zo lang dan op het postkantoor liggen ?? hoe gaat zoiets?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
tsja een korte samenvating noem je zoiets...Op maandag 24 juni 2002 08:14 schreef BaRF het volgende:
[..]
Goede samenvattingen hoorik geloof trouwens dat Zwahiel het wel had over noppen enveloppen, dus ze zóuden door de brievenbus moeten kunnen...
Volgens mij komen ze 1x aan de deur ( met een pakketje) en daarna wordt het gewoon bij het postkantoor neergekwakt.Op maandag 24 juni 2002 08:00 schreef xychix het volgende:
samenvatting:
bestelling ligt in duitsland, er is nog niets verstuurd naar nederland..
controller is een advanced HD44780 dat heet dan een:HD66712 deze zouden backwards compatible moeten zijn.
==
ik ga op vakantie van 8-07 t/m 1-08.
er is dan niemand thuis...
is het iets dat door de brievenbus kan of is het een pakketje ??
blijft dit zo lang dan op het postkantoor liggen ?? hoe gaat zoiets?
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Bij een gewoon pakketje komen ze 1 keer aan de deur, dan kun je het binnen 3 weken ophalen.Op maandag 24 juni 2002 09:37 schreef speed24 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze 1x aan de deur ( met een pakketje) en daarna wordt het gewoon bij het postkantoor neergekwakt.
Je hebt dan een bepaalde tijd ( 3 weken d8 ik, echt niet zeker) om het daar op te halen... anders wordt het netjes retour afzender gestuurd
Dus vraag Wiel ff of hij jouw pakketje later wil versturen of zo, voorkomt dit soort troubles.
Is het niet goedkoper als je het als een partij aanbiedt? Volgens mij krijg je nogal wat korting bij een grote partij als deze ( 69 pakjesOp maandag 24 juni 2002 13:04 schreef zwahiel het volgende:
De pakjes doe ik de deur uit via de postkamer van mijn werk, omdat ik dan direct controle over de pakjes heb. (wij hebben hier namelijk een eigen postcode en een eigen TPG achtig postkantoor!) Helaas maakt 't nix uit voor de prijs, maar ja... 't is wel veiliger!
Je zou ze echt bijna met de GoT-knokploeg gaan opzoekenIk wacht trouwens nog even op een samenvatting van de bestelling, aangezien ze 't vorige overzicht verkeerd hadden (de gewone 4*20 LCD's waren ze voor 't gemak vergeten!)
* ik heb verder nog nix gehoord van Duitsland!
Nou zit jij mij gewoon na te praten... leuk hoorOp maandag 24 juni 2002 13:05 schreef DarthElvis het volgende:
Bij een gewoon pakketje komen ze 1 keer aan de deur, dan kun je het binnen 3 weken ophalen.
/me is postbode.. :-)
hmmm, dat zou wel kunnen ja, dat ga ik ff na vragen hoe dat zitOp maandag 24 juni 2002 13:17 schreef speed24 het volgende:
[knipperdeknip]
Is het niet goedkoper als je het als een partij aanbiedt? Volgens mij krijg je nogal wat korting bij een grote partij als deze ( 69 pakjes).
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
maar wáár wil je dan alle pakjes tegelijk aanbiedenOp maandag 24 juni 2002 13:34 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hmmm, dat zou wel kunnen ja, dat ga ik ff na vragen hoe dat zit
't plaatselijke "TPG achtige" postkantoor van zwahiel misschienOp maandag 24 juni 2002 17:52 schreef BaRF het volgende:
[..]
maar wáár wil je dan alle pakjes tegelijk aanbieden
En ga maar meteen weer weg!Op maandag 24 juni 2002 18:07 schreef hoebenp het volgende:
[..]
't plaatselijke "TPG achtige" postkantoor van zwahiel misschien
ja in limboland is alles namaak
[edit]
ja mensen ik heb deze topic ook weer gevonden
[edit]
check m'n profielOp maandag 24 juni 2002 18:56 schreef speed24 het volgende:
[..]
En ga maar meteen weer weg!
Beetje het limboland en inwoners afkraken... pas maar op, Zwahiel komt morgen je fiets stelen ( hij heeft je adres)
Oeps lolOp maandag 24 juni 2002 18:59 schreef hoebenp het volgende:
[..]
check m'n profiel
dan zie je dat ik zelf ook een limbo ben
Zwahiel hoeft trouwes niet zo ver om m'n fiets te stelen, hij moet alleen weten welke het is
o.a. we kennen nog meer varianten:Op maandag 24 juni 2002 19:02 schreef speed24 het volgende:
[..]
Oeps lol
Maar jullie zeggen "houdoe" daaro ... halve zolen
Voornemen: minder slow-chat posts maken en meer ontopic![]()
pas uit hé pas uit!Op maandag 24 juni 2002 18:59 schreef hoebenp het volgende:
[..]
check m'n profiel
dan zie je dat ik zelf ook een limbo ben
Zwahiel hoeft trouwes niet zo ver om m'n fiets te stelen, hij moet alleen weten welke het is
pasj op hetj detOp maandag 24 juni 2002 19:10 schreef zwahiel het volgende:
[..]
pas uit hé pas uit!
nope pas uit!Op maandag 24 juni 2002 19:21 schreef hoebenp het volgende:
[..]
pasj op hetj det
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
woei!Op maandag 24 juni 2002 22:09 schreef BaRF het volgende:
en weer ONtopic: is er eigenlijk al wel eens een inkoop topic geweest dat een deel 2 NODIG had?hehe trage Gasten daar... sniff
Hey Zwahiel heb je al een nieuw orderoverzicht gekregen?
Heh, wat nou als Mofrika vanmiddag verliest? krijgen we ze dan sneller of helemaal niet?Op maandag 24 juni 2002 22:32 schreef zwahiel het volgende:
[..]
woei!Nee, volgens mij is dit de eerste inkoopactie die zo lang duurd...
O, nee. We hebben de "inkoopactie" van Shift nog...
Maar ja, 't komt tenminste hier wel!
Ik heb nog geen order overzicht gekregen van Petra... Ik denk trouwens dat Nils weer een keertje beter moet zijn een dezer dagen!
*doet weer een mail de deur uit*Op dinsdag 25 juni 2002 07:57 schreef xychix het volgende:
mailen, bellen mailen en bellen.
zit ze maar op hun dak.
Ik vind dat het wel eens tijd word.
nog geen mailtje gezien...Op dinsdag 25 juni 2002 15:10 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
klopt het aantal bestelde onderdelen nu wel of nog steeds niet? en duurt het nu niet NOG langer?
zal nog wel ff duren ook...Op dinsdag 25 juni 2002 15:17 schreef zwahiel het volgende:
[..]
nog geen mailtje gezien...
Als zij ook maar niet gaan toeterenOp dinsdag 25 juni 2002 16:45 schreef hoebenp het volgende:
[..]
zal nog wel ff duren ook...
kutmoffen hebben gewonnen
die moeten eerst heel de wereld laten weten dat ze "geweldig" zijn
Als ze echt zo geweldig zijn mogen ze best eens opschieten met die shit.Op dinsdag 25 juni 2002 16:45 schreef hoebenp het volgende:
[..]
zal nog wel ff duren ook...
kutmoffen hebben gewonnen
die moeten eerst heel de wereld laten weten dat ze "geweldig" zijn
Verwijderd
Het was gewoon een bevestiging van wat jij zei... daarom was jouw "3 weken d8 ik, weet ik niet zeker" in bold afgedrukt.Op maandag 24 juni 2002 13:17 schreef speed24 het volgende:
[..]
Is het niet goedkoper als je het als een partij aanbiedt? Volgens mij krijg je nogal wat korting bij een grote partij als deze ( 69 pakjes).
[..]
Je zou ze echt bijna met de GoT-knokploeg gaan opzoeken
[..]
Nou zit jij mij gewoon na te praten... leuk hoor
Ik ben gelukkig geen postbode, wel TPG-parttimer
OF duitsers winnen, zij feesten, wéér geen werk doen...Op dinsdag 25 juni 2002 23:18 schreef Mr_x007 het volgende:
poewa duitsland gewonnen --> hun blij --> blije mensen werken harder --> sneller lcd binnen
[off-topic]
zwahiel heb jij de poll op fok! over gejatte fietse al ingevuld
[/off-topic]
dat was mijn theorie dusOp woensdag 26 juni 2002 07:32 schreef BaRF het volgende:
[..]
OF duitsers winnen, zij feesten, wéér geen werk doen...
Leeg
volgens mij wel ja, ik heb namelijk nog geen mailtje van hun gezien!Op donderdag 27 juni 2002 10:31 schreef robje het volgende:
Die zijn gewoon op vakantie gegaan onder het motto "laat die domme nederlanders maar effe wachten"
2mails hebben ze niet beantwoord, ik kreeg van 2 namelijk de afwezigheidsassistente...Op vrijdag 28 juni 2002 07:12 schreef xychix het volgende:
Hoeveel mailtjes zijn er nu al niet beantwoord.... heeft bellen zin ? bestaat het bedrijf nog ?
hoe gaan we dat doen met de vakenatie voor de deur en een pakketje dat max 3 weken op een postkantoor blijft liggen ?
kunnen mijn ouders mijn pakket ophalen ?? om MOET ik er zelf heen ?
Het blijft echt maar 3 weken liggen, "we" zijn geen opslagplaatsOp vrijdag 28 juni 2002 09:19 schreef zwahiel het volgende:
[..]
2mails hebben ze niet beantwoord, ik kreeg van 2 namelijk de afwezigheidsassistente...
Het bedrijf bestaat nog wel hoor...
Ik ga alleen ff niet meer bellen omdat ik me telefoonrekening gekregen heb, en toch wel ff uit moest leggen wat die 5 telefoontjes naar Duitsland waren (omdat die stink duur zijn)...
Het pakket blijft volgens mij wel langer als 3 weken liggen op 't postkantoor... (maar ik denk dat Speed24 dat beter weet als ik!)
Iedereen kan het pakket ophalen dmv zijn of haar paspoort als jij hun gemachtigd heb (geloof ik...)
Ik zit ook in spanning af te wachten...![]()
![]()
leuk he die nieuwe react smilies...Op vrijdag 28 juni 2002 09:19 schreef zwahiel het volgende:
[..]
2mails hebben ze niet beantwoord, ik kreeg van 2 namelijk de afwezigheidsassistente...
Het bedrijf bestaat nog wel hoor...
Ik ga alleen ff niet meer bellen omdat ik me telefoonrekening gekregen heb, en toch wel ff uit moest leggen wat die 5 telefoontjes naar Duitsland waren (omdat die stink duur zijn)...
Het pakket blijft volgens mij wel langer als 3 weken liggen op 't postkantoor... (maar ik denk dat Speed24 dat beter weet als ik!)
Iedereen kan het pakket ophalen dmv zijn of haar paspoort als jij hun gemachtigd heb (geloof ik...)
Ik zit ook in spanning af te wachten...![]()
![]()
Daar gaat het niet om, het is een loadtest, geen layouttest!!Op vrijdag 28 juni 2002 14:01 schreef BaRF het volgende:
[..]
leuk he die nieuwe react smilies...
jaha, maar goed, als ie hier met smiles als '8)7' gaat gooien... (Op vrijdag 28 juni 2002 16:22 schreef speed24 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is een loadtest, geen layouttest!!
Inderdaad is dit geen optie.?Op vrijdag 28 juni 2002 12:34 schreef speed24 het volgende:
[..]
Wel een echt klote-bedrijf hoor... als ze nu al helemaal niet meer reageren
Misschien toch voorzichtig ergens anders kijken voor prijzen ?
I second thatOp zaterdag 29 juni 2002 00:04 schreef MartNL het volgende:
[..]
Of geven we gewoon een groot feest van dat geld?![]()
En wie komt er weer dronken uit de kroeg??Op zaterdag 29 juni 2002 02:46 schreef zwahiel het volgende:
[..]
I second that
*burp*
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dat is idd zeer verdacht, ik hoop maar dat de moffen opschieten! Kunnen we de moffen ook een deadline geven? Dus "binnen 2 weken leveren, of de bestelling gaat niet door"...Op zaterdag 29 juni 2002 00:04 schreef MartNL het volgende:
Ik vind het allemaal maar een vaag gedoe bij die duitsers.
Eerst is die ziek en nu hoor je helemaal niks meer.
Always outnumbered, never outgunned!
Meteen maar een mailtje terug gestuurd, wanneer levering verwacht kan worden ivm het schema van hun!Op 30 juni schreef Petra Kirchner:
Hallo,
wir waren 10 Tage in Urlaub und meine Mail an Sie mit der neuen Austellung
ist immer wieder zurückgekommen weil Sie nicht an Sie versendet werden
konnte.
Hier die aktuelle Aufstellung nocheinmal:
Hehe eindelijk bericht.Op maandag 01 juli 2002 01:02 schreef zwahiel het volgende:
woei vanmiddag mail gekregen van Petra Kirchner:
[..]
Meteen maar een mailtje terug gestuurd, wanneer levering verwacht kan worden ivm het schema van hun!
Woei ze leven dus nog wel![]()
* zwahiel zucht van blijdschap
volgens mij wel, ik moet het nog ff na kijken...Op maandag 01 juli 2002 06:41 schreef xychix het volgende:
De bestelling is nu ook goed overgekomen ?
Volgens hun moesten ze deze week of volgende week leveren...Op maandag 01 juli 2002 13:13 schreef willum het volgende:
beginnen die duitsers eindelijk weer een beetje te leven?? werd tijd!!!
das me sigOp maandag 01 juli 2002 13:28 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste maar hoop voor 't beste!
Nou ik hoop dat ze deze week leveren!Op maandag 01 juli 2002 15:22 schreef MartNL het volgende:
Eindelijk eens goed nieuws.
Nu maar hopen dat ze snel beginnen met leveren.
Als het nu weer 2 week duurt voor je antwoord krijgt.
Dan moeten we effe een KnoKploeg samen stellen.
ik hoop dat ze deze week nog leveren anders sturen we de knokploeg ff langs, ik wil me lcd hebbeOp maandag 01 juli 2002 15:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze deze week leveren!
Anders gaat 't nog wel ffjes duren!
Ik ben namelijk vanaf komende zondag op kamp tot de vrijdag daarna, de zaterdag ben ik niet thuis en de zondag moet ik gaan werken (anders krijg ik geen €€€'s!) en 's maandags rond 08.00 uur ga ik met de bus naar Lloret de Mar, om na 10 dagen weer terug te keren naar Nederland...
Ik hoop dus echt dat ze deze week of evt. de week daarna binnen komen... Anders wordt het wachten...
Nogmaals: Ik handel de inkoopsactie zelf af, zoals al eerder te lezen viel!
Verwijderd
Op maandag 01 juli 2002 15:54 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze deze week nog leveren anders sturen we de knokploeg ff langs, ik wil me lcd hebbe
count me in!Op maandag 01 juli 2002 15:22 schreef MartNL het volgende:
Eindelijk eens goed nieuws.
Nu maar hopen dat ze snel beginnen met leveren.
Als het nu weer 2 week duurt voor je antwoord krijgt.
Dan moeten we effe een KnoKploeg samen stellen.
Verwijderd
Je wil helemaal niet weten hoelang die Duitsers gaan wachten op dat geld...Op dinsdag 02 juli 2002 09:16 schreef trictrac het volgende:
Ondertussen is zwahiel lekker aan't rentenieren...hehe
Had eigenlijk ook niet zo heel veel langer meer hoeven duren eigenlijk (niet naar jou bedoelt zwahiel) maar bijna 2 maanden wachten vin ik wel een beetje "te".... Magoed.. hopen dat ze binnenkort in de bus liggen dan....
tot hun volgende nederlaagOp dinsdag 02 juli 2002 09:44 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Je wil helemaal niet weten hoelang die Duitsers gaan wachten op dat geld...![]()
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
hoop daar maar niet opOp dinsdag 02 juli 2002 19:18 schreef BlackBurn het volgende:
Hehe, eindelijk nieuws, zou ik dan toch nog me lcdtje hebben, voor 13Juli, als ik op vakantie ga???
hoop maar wel, denk maar nietOp dinsdag 02 juli 2002 21:14 schreef hoebenp het volgende:
[..]
hoop daar maar niet op
ze motte opschieteOp woensdag 03 juli 2002 14:10 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel gaat dus zondag al... (kom ik die week daarna 2 dagen nog thuis en dan weer weg)
ik heb net nog maar weer eens een mailtje gestuurd voor de status van de bestelling...
Eens kijken wanneer ik 't allemaal binnen ga krijgen hoor...
Ik hoop 't snel!
maar die betaling gaat dus echt wel lang duren hoor! Echt wel
Hebben ze je nou nog geen antwoord gegeven?Op woensdag 03 juli 2002 14:10 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel gaat dus zondag al... (kom ik die week daarna 2 dagen nog thuis en dan weer weg)
ik heb net nog maar weer eens een mailtje gestuurd voor de status van de bestelling...
Ik hoop 't snel!
Ja plzzz... wat moeten we met zo'n kutzaak.Op woensdag 03 juli 2002 15:01 schreef hoebenp het volgende:
zwahiel kun je de LCD's niet erges anders bestellen?
Verwijderd
Verwijderd
mailtje is nu pas wegOp woensdag 03 juli 2002 14:10 schreef zwahiel het volgende:
Ik hoop 't snel!
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
* zwahiel heeft nog niet betaald en dat gaat ook nog ffjes duren!Op donderdag 04 juli 2002 00:19 schreef falconnl het volgende:
Ik begin het ook een beetje zat te worden.
Heb je nu al betaald of niet?
als je nog niet betaald hebt moet je die lui ook maar tenminste 79 dagen laten wachten op hun geld
Woei dus vrijdag worden ze op gestuurd, dan heb ik ze als het goed is volgende week thuis...Op donderdag 09.00 uur schreef Petra Kirchner het volgende:
wir verschicken die LCDs am Freitag. Herr Faerber lässt Sie schon grüssen
und bedankt sich für die "Gute Besserung" Mail. Er ist auch wieder hier im
Buro
und es geht ihm soweit wieder gut.
Gruss
Petra
WOOOOT!!!!!!!!!Op donderdag 04 juli 2002 10:34 schreef zwahiel het volgende:
Antwoord !
[..]
Woei dus vrijdag worden ze op gestuurd, dan heb ik ze als het goed is volgende week thuis...
Maar dan ben ik er niet, ik ben zaterdag weer terug... Dan ga ik kijken dat ik alles inpak en probeer ik ze te versturen voordat ik op vakantie ga...
* zwahiel gaat maandag, maar moet 't spul op z'n werk inleveren...
Moet ik dadelijk ff iets gaan regelen met de postkamer!
Maar ze komen er dus werkelijk aan!![]()
Na een elle lange wacht tijd is het eindelijk zover!
![]()
Verwijderd
Verwijderd
9 van de 10 x is het postkantoor 1x in de week savonds open.Op donderdag 04 juli 2002 18:42 schreef willum het volgende:
dat ze maar wel door de b-bus passe, ik werk full time!! en het p-kantoor heeft van die k-t tijden
Die past dus wel door de brievenbus!Op donderdag 04 juli 2002 18:10 schreef xychix het volgende:
toch gaaf dat ik net voor ik op vakantie ga nog hoor dat ze komen.. ik zie het ding pas na de vakantie....
(ik ga 3 weken weg..) maar mijn pa& ma rippen het ding van van het postkantoor..
* xychix hoopt dat het een pakketje word dat NIET door de brievenbus kan ok te voorkomen dat mijn broertjes er hun grote platvoeten op gaan staan als ze binnekomen....
Verwijderd
Always outnumbered, never outgunned!
ah bind voor hem dr even een baksteen aan vastOp donderdag 04 juli 2002 21:01 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Die past dus wel door de brievenbus!
Sorry...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq