The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
* zwahiel heeft een Weller Mini (12 watt)Op donderdag 04 juli 2002 23:40 schreef BaRF het volgende:
[..]
een soldeerbout... wat heb je gekocht dan?
moet alleen dringend een nieuwe punt in
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Raadt eens wie er nu half bezopen uit de stad komt
De friet speciaal van de Picardie kan ik toch echt aanraden... super!
Nog iets gehoord van de Duitsers?
Edit: Een Weller, die hebben we hier ook liggen, samen met extra dunne tinner (speciaal voor printplaten).
ben volgende week pleite voor 2 weken
Als ie er dan nog niet is, stuur dan het geld maar terug...
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Ik heb nog een mailtje gestuurd voor de zekerheidOp vrijdag 05 juli 2002 10:20 schreef BaRF het volgende:
Staat alles al klaar om afgehandeld en verzonden te worden Zwahiel?Doosjes/envlopjesopen op tafel, beschreven, bestamped etc?
Petra,
Und sind die LCD's versandklar ?
Grusse
Wiel van Horck
Ik vertrouw ze er wel op dat ze vandaag verstuurd worden hoor!
Ik hoop dat ik ze nog voordat ik zelf op vakantie ga (dus voor de 15e) op de bus kan doen! Anders moet ik mijn ouders maar even naar Venray laten rijden!
(de enveloppen zijn namelijk iets zwaarder en zouden daarom duurder worden, maar als ik ze hier op de post doe krijg ik dat andere door me baas bij betaald (geregeld met de postvent van ons bedrijf hiero
Duzzzz.... Ik hoop dat ik het allemaal op tijd red, ze komen dus wel !
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Goed geregeldOp vrijdag 05 juli 2002 12:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik heb nog een mailtje gestuurd voor de zekerheid
[..]
Ik vertrouw ze er wel op dat ze vandaag verstuurd worden hoor!
Ik hoop dat ik ze nog voordat ik zelf op vakantie ga (dus voor de 15e) op de bus kan doen! Anders moet ik mijn ouders maar even naar Venray laten rijden!
(de enveloppen zijn namelijk iets zwaarder en zouden daarom duurder worden, maar als ik ze hier op de post doe krijg ik dat andere door me baas bij betaald (geregeld met de postvent van ons bedrijf hiero![]()
))
Duzzzz.... Ik hoop dat ik het allemaal op tijd red, ze komen dus wel !
Dan maar wachten... als ze er zijn dan hoor ik het wel, kom ik m'n LCD wel een keer ophalen
hej ben je weer nuchterOp vrijdag 05 juli 2002 13:17 schreef speed24 het volgende:
[..]
Goed geregeld
Dan maar wachten... als ze er zijn dan hoor ik het wel, kom ik m'n LCD wel een keer ophalen
is goed hoor, spreken wel een keertje af, wordt volgens mij wel pas na me vakantie...
Ja of op die zaterdag, maar volgens mij ben ik er dan niet...
Oh maakt niet uit... maar vanaf de 27e ben ik zelf op vakantie...Op vrijdag 05 juli 2002 13:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hej ben je weer nuchter![]()
![]()
is goed hoor, spreken wel een keertje af, wordt volgens mij wel pas na me vakantie...
Ja of op die zaterdag, maar volgens mij ben ik er dan niet...
we zien wel
En ik ben weer helemaal nuchter... vanavond begint alles weer van voren af aan
Gelukkig heb ik niet al te rare dingen gepost, en maakte ik niet te veel type- en denkfouten
Was het nou een kwestie van een paar draadjes omsolderen.?
of was het een software kwestie?
Ik wil LCD Smartie gaan gebruiken
Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.
Duzzz, da's mooiOp vrijdag 5 juli schreef Petra Kirchner het volgende:
Sie werden heute fertig und gehen am Montag raus, da
DPD am Samstag keine Pakete annimmt, somit sollten
Sie nächsten Mittwoch bei Ihnen sein.
Gruss
Petra
Ik ben net ff bij de postkamer geweest!Op vrijdag 05 juli 2002 14:38 schreef BaRF het volgende:
volgende week woensdag roeleertde 10e en dus op tijd
Ik heb met die man afgesproken dat maandag 15 juli alles verstuurd wordt...
Je krijgt dat een bruine noppenfolie zak met daarin de LCD en wat je nogmeer besteld hebt, met een stukkie karton erin... Daarbij je order en je gegevens die je me gestuurd hebt...
Je hebt wel een stempel van 't gekkenhuis erop, maar ja dat hoort erbij
...dat heb ik altijd al willen hebbenOp vrijdag 05 juli 2002 14:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Je hebt wel een stempel van 't gekkenhuis erop, maar ja dat hoort erbij
Het liefst ook waarschuwingsstempels enzo in de zin van "Warning: Contents suitable for the mentally retarded only!"
is knal neo oranje tape met 24 plus spedition ook goedOp vrijdag 05 juli 2002 15:25 schreef BaRF het volgende:
[..]
...dat heb ik altijd al willen hebben
Het liefst ook waarschuwingsstempels enzo in de zin van "Warning: Contents suitable for the mentally retarded only!"
Dit stempels hebben we helaas niet, ik kan er wel briefpapier bij doen (met tekst natuurlijk) van het Van Gogh als je dat persé wilt
"Aan alle gestoorde bewoners van dit pand"Op vrijdag 05 juli 2002 15:25 schreef BaRF het volgende:
[..]
...dat heb ik altijd al willen hebben
Maar dit is zeker goed nieuws... mits de DPD snel genoeg is met leveren en de pakketjes niet onderweg kwijt raakt
Whah graag zelfsOp vrijdag 05 juli 2002 15:29 schreef zwahiel het volgende:
[..]
is knal neo oranje tape met 24 plus spedition ook goed![]()
Dit stempels hebben we helaas niet, ik kan er wel briefpapier bij doen (met tekst natuurlijk) van het Van Gogh als je dat persé wilt
Verwijderd
ik heb al spullen gehaald bij display voor me hdd vu, komt ook erbij in de dubbele 5,25" rack die ik van allu ga maken
zit al vanaf me 6e met een soldeer ijzer te spelen dus heb er wel vertrouwen in !!
Hoe en wat moet ik nu eigenlijk solderen op die print? Dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik heb dus die kant en klare mini-lcd.
zucht. Je kunt het ook zo zien: als de lcds niet kant-en-klaar waren, moest je het lcdtje ZELF ook nog eens in elkaar zetten. Dus langzaam met een pincet alle lettertjes er in stoppen enzo!Op zaterdag 06 juli 2002 03:13 schreef -Dissection- het volgende:
Blijft krom:
KANT EN KLAAR en toch solderen![]()
Geen replies van Zwahiel voor deze week!
Me ouders halen 't pak op als 't er is... En dan worden ze als alles ok gaat maandag 15 juli verstuurd
Cya peeps
[sub]nu nog hopen op goed weer!
misschien lees je dit dan nog: have fun & thanksOp zaterdag 06 juli 2002 13:29 schreef zwahiel het volgende:
Nou mensen, ik ben dus over een half uurtje (weer) op kamp voor een kleine week... Dus...
Geen replies van Zwahiel voor deze week!
Me ouders halen 't pak op als 't er is... En dan worden ze als alles ok gaat maandag 15 juli verstuurd
Cya peeps
[sub]nu nog hopen op goed weer!)
leven wij nog?Op zondag 07 juli 2002 16:10 schreef BaRF het volgende:
misschien niet
En dat vraag je aan jezelf?Op maandag 08 juli 2002 20:52 schreef BaRF het volgende:
[..]
leven wij nog?
Het is nu gewoon wachten, Zwahiel is weg ... dus echt veel nuttigs kan er niet besproken worden
Het is natuurlijk wel een prachtige kans voor sommigen om makkelijk aan wat techposts te komen, of niet BaRF?
Just kidding... don't take me too serious
dan kan ik weer verder met m'n mod.
Tot nu toe gedaan:
Kast gespoten
DvD speler ge-"stealth"
Keyboard gemod
Nog te doen:
40x plexwriter "stealthen" (vanmiddag gekocht)
en natuurlijk de lcd inbouwen
Always outnumbered, never outgunned!
Heh, ja maar als Zwahiel weg is, moeten wíj toch juist dit topic in leven houden?Op maandag 08 juli 2002 22:31 schreef speed24 het volgende:
[..]
En dat vraag je aan jezelf?
Het is nu gewoon wachten, Zwahiel is weg ... dus echt veel nuttigs kan er niet besproken worden
Het is natuurlijk wel een prachtige kans voor sommigen om makkelijk aan wat techposts te komen, of niet BaRF?
Just kidding... don't take me too serious
Good luck... maar zullen we van dit topic maar geen slowchat maken?Op maandag 08 juli 2002 23:18 schreef BaRF het volgende:
[..]
Heh, ja maar als Zwahiel weg is, moeten wíj toch juist dit topic in leven houden?En die techposts, ja ik heb mijzelf beloofd dat ik er vandaag nog 1500 van maak
Dat ziet er echt super uit... heb je gewoon een CCFL in je toetsenbord gezet of zo?Op maandag 08 juli 2002 23:16 schreef Keizer het volgende:
* Keizer kan niet wachten tot de lcd aankomt
dan kan ik weer verder met m'n mod.
Tot nu toe gedaan:
Kast gespoten
DvD speler ge-"stealth"
Keyboard gemod
[afbeelding]
Nog te doen:
40x plexwriter "stealthen" (vanmiddag gekocht)
en natuurlijk de lcd inbouwen
Alleen wil ik 's nachts toch niet steeds zo'n grote lichtbak zien... kan ie gewoon uitgezet worden?
Er zit neon-glow wire onder mn toetsen. Werkt op 2 penlites, heeft drie standen (aan, uit, knipperen).Op maandag 08 juli 2002 23:59 schreef speed24 het volgende:
Dat ziet er echt super uit... heb je gewoon een CCFL in je toetsenbord gezet of zo?
Alleen wil ik 's nachts toch niet steeds zo'n grote lichtbak zien... kan ie gewoon uitgezet worden?
Heb het vanmiddag inelkaargeprutst, sommige toetsen moet ik nog ff bijvijlen, ik moet er absurd hard op rammen. Mijn internet navigator keyboard heeft op sommige plaatsen net iets te weinig ruimte voor die draad...
hehe ik heb ook glowwire tussen gepropt, maar sommige toetsen krijg ik niet ingedrukt, en anderen blíjven ingedruktOp dinsdag 09 juli 2002 00:14 schreef Keizer het volgende:
[..]
Er zit neon-glow wire onder mn toetsen. Werkt op 2 penlites, heeft drie standen (aan, uit, knipperen).
Heb het vanmiddag inelkaargeprutst, sommige toetsen moet ik nog ff bijvijlen, ik moet er absurd hard op rammen. Mijn internet navigator keyboard heeft op sommige plaatsen net iets te weinig ruimte voor die draad...

Alleen nu nog ff mijn natural keyboard doen
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
INKOOPAKTIE!Op dinsdag 09 juli 2002 19:32 schreef BlackBurn het volgende:
Ej, dat heb ik ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen nu nog ff mijn natural keyboard doen
Waar moet ik het geld naar overmaken?
Is een standaard toetsenbordje geloof van HP ofzoiets, zwart gespoten en een blauwe neonstring eronder, that's it. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoeveel ik ervoor kwijt was denk rond de F35,- alles bij elkaar dus ook de verf. Als ik terug ben van vakantie ga ik mijn MS Natural Pro Keyboard ook doenOp dinsdag 09 juli 2002 23:32 schreef Brazza het volgende:
ZO kewl wat is dat voor ding? En wat kosten ze?
[edit] de mijne werkt niet op batterijen, maar is aangesloten aan de voeding (5volt).
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Wat duurt deze actie lang zeg mijn hele mp3 speler project ligt al veel te lang stil
Leeg
Over 1 week is iedereen met z'n net aangekomen lcd-tje aan het prutsen?
Als alles goed is, worden de LCD's de 14e verstuurd of zo... wachten afOp woensdag 10 juli 2002 16:08 schreef Keizer het volgende:
De actie duurt idd lang... maar ik geloof dat het einde in zicht is![]()
Over 1 week is iedereen met z'n net aangekomen lcd-tje aan het prutsen?
...áls alles goedOp woensdag 10 juli 2002 16:19 schreef speed24 het volgende:
[..]
Als alles goed is, worden de LCD's de 14e verstuurd of zo... wachten af
Dus nog 5 dagen slapen en ik heb mijn lcd in huis.Op woensdag 10 juli 2002 16:19 schreef speed24 het volgende:
[..]
Als alles goed is, worden de LCD's de 14e verstuurd of zo... wachten af
WOUW dat gaat ineens snel.
Ik kan het gewoon niet geloven dat we over 5*24 uur lcd's hebben... Zouden de Duitsers nu weer met een uitvlucht komen?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ja hoor als ik dat ding binnen heb kijk ik wel wat er zoal veranderd moet worden. Hoe het met de softwarematige aanpassingen zit weet ik niet, ben dat ook niet van plan solderen is een stuk sneller gebeurd.Op donderdag 11 juli 2002 10:22 schreef Meelobee het volgende:
Ok dande LCD's zitten er eindelijk aan te komen. Maarre hoe zit het nou eigenlijk met het aansluiten? Is het nou zo aan te sluiten en meteen compatible met Smartie? Of wordt het toch zelf solderen? (komt dan toch wel een schematje van?)
Hoe zit dat nou met die ccfl op batterijen????
Leeg
Hier een handige howto om een glow-toetsenbord te makenOp donderdag 11 juli 2002 11:59 schreef robje het volgende:
Hoe zit dat nou met die ccfl op batterijen????
http://www.ccmod.com/howto.php/24
ja hoe was het nu uiteindelijk?Op vrijdag 05 juli 2002 13:53 schreef falconnl het volgende:
Ben benieuwd. Wat is nou de stand van zakenmbt het aansluiten, ik ben de " draad "even kwijt.
Was het nou een kwestie van een paar draadjes omsolderen.?
of was het een software kwestie?
Ik wil LCD Smartie gaan gebruiken
kan iemand hier es een duidelijk antwoord met eventueel de schema's erbij geven?
ik ben de draad ook al een beetje kwijt
Raad eens wat ik net zie terwijl ik me bagage me huis in sjow....
Een grote doos
Met een Duitse afzender
ff me digicam pakken en wat plaatjes ervan schieten, ik zal 't jullie zo laten zien
hehe eindelijkOp vrijdag 12 juli 2002 19:54 schreef zwahiel het volgende:
schop!
Raad eens wat ik net zie terwijl ik me bagage me huis in sjow....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een grote doos![]()
Met een Duitse afzender![]()
ff me digicam pakken en wat plaatjes ervan schieten, ik zal 't jullie zo laten zien
ik wil plaatjes
HOERA HOERAOp vrijdag 12 juli 2002 19:54 schreef zwahiel het volgende:
schop!
Raad eens wat ik net zie terwijl ik me bagage me huis in sjow....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een grote doos![]()
Met een Duitse afzender![]()
kan ik dan binnenkort eens langskomen om de stuff op te halen ?
* BaRF *
* BaRF *
* BaRF *
mmm, duurt wel lang he voor die fotos ontwikkelt zijn
Of zit die alweer in de kroeg??
Het is ook elke weekend hetzelfde he.
dát zou ie niet durvenOp vrijdag 12 juli 2002 23:02 schreef MartNL het volgende:
Waar blijven die pics nou?
Of zit die alweer in de kroeg??
Het is ook elke weekend hetzelfde he.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Ik maak morgen voor ik naar 't gekkenhuis ga wel ff een plaatjes...
(heb net BBQ gehad met een paar vrienden...
Morgen (vandaag eigenlijk) worden ze op de post gedaan bij de postkamer van 't van Gogh
Die mini LCD'tjes zijn verdomme wel erg mini!
Dat daar 4 regels op kunnen, die duitsers hadden volgens mij een telelens gebruikt toen ze dat ding gingen fotograferen! Daar kun je volgens mij wel 2 in een 5,25" case stopppen!
Maar goed! foto's komen er dus aan!
En Wouter, moeten ff kijken wie wat en hoe, ik heb namelijk verdomde weinig tijd de komende dagen... Moet morgen naar Venray toe, jullie pakketjes posten en klaarmaken, terug naar Venlo om vakantie inkoopjes (nog ja!) te doen, 's avonds als van ouds richting de Haan om te kleppen
AaahOp zaterdag 13 juli 2002 01:06 schreef zwahiel het volgende:
de pic's zijn een beetje lichter uitgevallen, de flitser van mijn al baggere toestel (Jenoptik JD500) deed het weer eens te goed...
Ik maak morgen voor ik naar 't gekkenhuis ga wel ff een plaatjes...
(heb net BBQ gehad met een paar vrienden...)
Morgen (vandaag eigenlijk) worden ze op de post gedaan bij de postkamer van 't van Gogh
Die mini LCD'tjes zijn verdomme wel erg mini!
Dat daar 4 regels op kunnen, die duitsers hadden volgens mij een telelens gebruikt toen ze dat ding gingen fotograferen! Daar kun je volgens mij wel 2 in een 5,25" case stopppen!
Maar goed! foto's komen er dus aan!
En Wouter, moeten ff kijken wie wat en hoe, ik heb namelijk verdomde weinig tijd de komende dagen... Moet morgen naar Venray toe, jullie pakketjes posten en klaarmaken, terug naar Venlo om vakantie inkoopjes (nog ja!) te doen, 's avonds als van ouds richting de Haan om te kleppenen 's zondags weer ff een dagje bij de Toekan in Venlo werken
(maandag om 12.40 uur de bus op Venlo CS richting de zon, de zee, de drank en de bikini babes (damn al een vriendin in NL
))

maar goed zo te horen ben ik blij dat ik een 'gewone' lcd heb
Mini lcd's -> Klein maar fijn
Aangezien TPG altijd heel betrouwbaar is en snel levert, kunnen jullie ze komende week dan thuis verwachten
Hmm ja, als nou iedereen die heeft besteld ( 69 man ) ff een mailtje stuurt met een oproep tot foto's / pics! dan komt het wel goed denk ikOp zaterdag 13 juli 2002 17:33 schreef Mr_x007 het volgende:
zwahiel heeft 21,5 uur gelede plaatjes belooft en ik zie nog niets
Wat moeten onze lcd's bij dat "gekkenhuis"?Op zaterdag 13 juli 2002 17:27 schreef speed24 het volgende:
Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat jullie pakketjes op het punt staan naar het gekkenhuis te gaan... dan worden jullie / ze verstuurd
[edit]
PICS!!!!!!!!
Wiel woont (Op zaterdag 13 juli 2002 17:58 schreef Keizer het volgende:
[..]
Wat moeten onze lcd's bij dat "gekkenhuis"?
[edit]
PICS!!!!!!!!
Venray staat beroemd om z'n gekkenhuis, volgens mij heeft iedere Limburger wel eens van Venray gehoord om die reden
youre damn right!Op zaterdag 13 juli 2002 18:46 schreef speed24 het volgende:
[..]
..
Venray staat beroemd om z'n gekkenhuis, volgens mij heeft iedere Limburger wel eens van Venray gehoord om die reden
zonder gekkenhuis had ik niet eens van 't bestaan van venray geweten.
Volgens mij ben ik daar wel eens langsgefietst... Is het dat complex met die hoge hekken er omheen?Op zaterdag 13 juli 2002 18:46 schreef speed24 het volgende:
[..]
Wiel woont () daar... en kon van daaruit de pakketjes goedkoop versturen.
Nee da's TBS Kliniek de Rooyse Wissel...Op zaterdag 13 juli 2002 19:16 schreef Keizer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar wel eens langsgefietst... Is het dat complex met die hoge hekken er omheen?
Die hoorde vroeger bij ons, maar nu niet meer!
Ik heb net de LCD's hiero in Venray en begin nu met inpakken, ik zal ff proberen wat pic's te maken, maar volgens mij zijn me batterijen leeg
Hans Teeuwen mocht ik van me discman ook al niet horen !
Maar goed, ik kom er net wel achter de noppenfolie enveloppen toch wel ietstie te groot zijn (13 cm...) dus die ga ik in 2en knippen en gewoon lekker dicht tapen met 24plus fluoriserende oranje/gele tape
geen smoesjes ik wil plaatjes zienOp zaterdag 13 juli 2002 19:46 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nee da's TBS Kliniek de Rooyse Wissel...
Die hoorde vroeger bij ons, maar nu niet meer!
Ik heb net de LCD's hiero in Venray en begin nu met inpakken, ik zal ff proberen wat pic's te maken, maar volgens mij zijn me batterijen leeg
Hans Teeuwen mocht ik van me discman ook al niet horen !![]()
![]()
Maar goed, ik kom er net wel achter de noppenfolie enveloppen toch wel ietstie te groot zijn (13 cm...) dus die ga ik in 2en knippen en gewoon lekker dicht tapen met 24plus fluoriserende oranje/gele tape![]()

De beruchte tape!
Zo nu ga ik verder met inpakken, kijk maar eens bij een reisplanner hoe lang het duurd voor ik weer uit dit kl*t* gat kom straks!
[edit]
Verdomme hé! Je kunt hier ook nix laten liggen...
GRBRLLLLLL (*#^%&*(@^%&*)@^
Hebben ze me noppefolie envelopjes gestrietst en daarvoor in de plaats karton gevulde dingen gelegd
Ja hoor die dingen wegen los alleen al zo'n 200 gram
Da's te zwaar! Ik ga hier eens even wat zoeken en improviserend! Ik heb gelukkig wel verpakkingsmaterialen zat dus 't komt wel goed!
zoek die gek op en stop hem in een isoleerscel, zomaar enveloppis jattten.Op zaterdag 13 juli 2002 20:15 schreef zwahiel het volgende:
Verdomme hé! Je kunt hier ook nix laten liggen...
GRBRLLLLLL (*#^%&*(@^%&*)@^
Hebben ze me noppefolie envelopjes gestrietst en daarvoor in de plaats karton gevulde dingen gelegd
Ja hoor die dingen wegen los alleen al zo'n 200 gram
Da's te zwaar! Ik ga hier eens even wat zoeken en improviserend! Ik heb gelukkig wel verpakkingsmaterialen zat dus 't komt wel goed!![]()
pics zijn wel
Mooi werk meneer de fotograafOp zaterdag 13 juli 2002 20:15 schreef zwahiel het volgende:
[/b]Fotoreportage zonder hooters[/b]
Ben toch blij dat ik voor zo'n grote gekozen heb, die is tenminste niet zo tiny ten opzichte van m'n muis...
Zet je je telefoon dalijk wel ff aan? Ben die voicemail zat
Bij mij is trouwens ook een keer mn noppenfolie gestolen, maar dat bleek later een collega te zijn geweest die er een pak van had gemaakt zoals in "Dude, where's my car?" (you know, een intergalactic jumpsuit like Zoltar wears it
En nee Zwahiel, we werken niet in dezelfde branche
hmmm dat inpakken gaat om de verdommenis niet snelOp zaterdag 13 juli 2002 20:55 schreef BaRF het volgende:
Hehe die kleintjes zijn inderdaad uh niet zo groot
Bij mij is trouwens ook een keer mn noppenfolie gestolen, maar dat bleek later een collega te zijn geweest die er een pak van had gemaakt zoals in "Dude, where's my car?" (you know, een intergalactic jumpsuit like Zoltar wears it)
En nee Zwahiel, we werken niet in dezelfde branche
Dat wordt geen pils vanavond
nou in elk geval toppie dat je je social leven op pauze zet voor ons plezierOp zaterdag 13 juli 2002 21:07 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hmmm dat inpakken gaat om de verdommenis niet snel
Dat wordt geen pils vanavond![]()

heb alleen maar 3 flesjes Sisi die ik net uit een koelkast geschoept hebt...Op zaterdag 13 juli 2002 21:41 schreef BaRF het volgende:
[..]
nou in elk geval toppie dat je je social leven op pauze zet voor ons plezierNeem er in elk geval 1 (één!) tijdens het inpakken! Proost [afbeelding]
-kan iemand die jongen ff wat versnaperingen brengen?Op zaterdag 13 juli 2002 21:54 schreef zwahiel het volgende:
[..]
heb alleen maar 3 flesjes Sisi die ik net uit een koelkast geschoept hebt...
jongens...Op zaterdag 13 juli 2002 22:42 schreef BaRF het volgende:
[..]
-kan iemand die jongen ff wat versnaperingen brengen?
Ik wil niet boeman spelen of zo, maar ik ga toch zo naar huis toe hoor!
Anders kom ik namelijk niet meer thuis!
Ik zit nu op de helft, t/m Xhale en probeer nog 't een 't ander sneller te doen, maar ik vrees dat er een deel blijft liggen!
Ik heb niet zo'n trek om in 't gekkenhuis te blijven slapen, en morgen moet ik ook alweer werken bij Toekan, maandag ga ik voor 10 dagen pleitu, sorry en ik vind 't rot om te zeggen maar een deel blijft toch echt liggen tot na me vakantie...
Sorry mensen!
Als je die van mij maar op de bus gooit.Op zaterdag 13 juli 2002 22:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
jongens...
Ik zit nu op de helft, t/m Xhale en probeer nog 't een 't ander sneller te doen, maar ik vrees dat er een deel blijft liggen!
Ik heb niet zo'n trek om in 't gekkenhuis te blijven slapen, en morgen moet ik ook alweer werken bij Toekan, maandag ga ik voor 10 dagen pleitu, sorry en ik vind 't rot om te zeggen maar een deel blijft toch echt liggen tot na me vakantie...
Sorry mensen!
Dan maak ik nog 10 euro extra over.
Kan je het niet iemand anders laten doen?
BV je ouders of zo?
Ik hoop maar dat de mijne al ingepakt is...
En als dat niet zo is... jammer maar helaas...
Het is jammer...Op zaterdag 13 juli 2002 22:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
jongens...
Sorry mensen!
kuch Speed24 kuch
Toch goed dat je het nog geprobeerd hebt... maar je ouders kunnen ook niks doen? Jij inpakken en zij later opsturen?
De rest ben ik hard mee bezig, en die van jouw is al weg hoor!
Het gaat om de mensen die na 23 april besteld hebben...
Sorry....
Ouders gaan dinsdag op vakantie naar Scheveningen...
Dat doe je netjes.Op zaterdag 13 juli 2002 22:55 schreef zwahiel het volgende:
het gaat om 24 mensen die nog anderhalf weekje moeten wachten...
De rest ben ik hard mee bezig, en die van jouw is al weg hoor!
Het gaat om de mensen die na 23 april besteld hebben...
Sorry....
edit:
Ouders gaan dinsdag op vakantie naar Scheveningen...
Wie het eerst besteld heeft krijgt ook het eerst.
Weet alleen niet als ik nou voor of na 23 april heb besteld.
ja hebbie niet een lijstje?Op zaterdag 13 juli 2002 22:58 schreef MartNL het volgende:
[..]
Dat doe je netjes.
Wie het eerst besteld heeft krijgt ook het eerst.
Weet alleen niet als ik nou voor of na 23 april heb besteld.

kun je terugzoeken in de vorige topic pag. 16 ongeveer..Op zaterdag 13 juli 2002 23:01 schreef BaRF het volgende:
[..]
ja hebbie niet een lijstje? [afbeelding]
heb ik ook gedaan ik moet dus w88

Sorry!Op zaterdag 13 juli 2002 23:12 schreef hoebenp het volgende:
[..]
kun je terugzoeken in de vorige topic pag. 16 ongeveer..
heb ik ook gedaan ik moet dus w88![]()
![]()
Het is jou schuld niet, de Duitsers hadden sneller moeten leverenOp zaterdag 13 juli 2002 23:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Sorry!
(aan de andere kant heb ik wél een positieve mededeling: wat ben ik blij dat dat klote bonzi buddietje niet meer in mn beeldscherm hoeft! bedankt keizer
Ik heb op 24 april gevraagd als alles compleet was.
Maar het komt wel goed volgens mij.
Verwijderd
Nog een prettige vakantie maandag iig!
Moeite...Op zondag 14 juli 2002 02:02 schreef White-Fox het volgende:
we zien wel zwahiel iig mooi dat het er al is jammer dat het je op dit moment zoveel moeite kost maar ja ... helaas dan maar....
Nog een prettige vakantie maandag iig!
Jah... Ik had dus de laatste trein gepakt...
Reed die f*(&(*&)^&^king bus niet meer! Heb ik verd*mm* 3 km kunnen lopen... (tot ik erachter kwam hoelaat het wel al niet was... Toen ben ik me rot gaan rennen!, de laatste 2 km's
En verdorie ik heb echt NET me trein gehaald, ik heb een dik uur me kapot liggen te zweten in die pokke trein waar het ook al zo benauwd was... Kom ik in Venlo aan, rijd er ook al geen *()&%#@(*%& bus meer naar Tegelen!
Dus toen ben ik maar een kroeg in gegaan en heb me daar ook wel geamuseerd en ben ik net door een of andere meid naar huis toe gebracht (maar goed dat me vriendin er niet bij was
Zo een perfect einde voor al toch zo'n perfecte dag
En nu ga ik slapie slapie doen, moet morgen weer vroeg op (11.00 uur) om te gaan werken (13.00 uur

Ach, het komt allemaal wel in ordeOp zondag 14 juli 2002 03:55 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Moeite...
Jah... Ik had dus de laatste trein gepakt...
Reed die f*(&(*&)^&^king bus niet meer! Heb ik verd*mm* 3 km kunnen lopen... (tot ik erachter kwam hoelaat het wel al niet was... Toen ben ik me rot gaan rennen!, de laatste 2 km's![]()
![]()
)
En verdorie ik heb echt NET me trein gehaald, ik heb een dik uur me kapot liggen te zweten in die pokke trein waar het ook al zo benauwd was... Kom ik in Venlo aan, rijd er ook al geen *()&%#@(*%& bus meer naar Tegelen!
Dus toen ben ik maar een kroeg in gegaan en heb me daar ook wel geamuseerd en ben ik net door een of andere meid naar huis toe gebracht (maar goed dat me vriendin er niet bij was)
Zo een perfect einde voor al toch zo'n perfecte dag![]()
En nu ga ik slapie slapie doen, moet morgen weer vroeg op (11.00 uur) om te gaan werken (13.00 uur)
![]()
![]()
Ik zou zeggen have fun op je volgende tripje (niet bij dat stomme vogel-restaurantje maar goed) en de laatste vanons krijgen het wel na 1.5 week...
Yes hij is dus onderwegOp vrijdag 19 april 2002 00:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Nr.30 heeft zich gemeldt.
We wisten toch dat die Kleine 4x20 zo klein was
Dit plaatje stond al in ons vorige topic:

en daar kun je duidelijk zien dat er 2 in een 5,25" bay passen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
20*350ZO45°
tja, ik vond die kleintjes bij 't zien gewoon wel errug klein... En die grote vallen ook inderdaad behoorlijk groot uit (iets kleiner als een pen)Op zondag 14 juli 2002 11:12 schreef Richard het volgende:
Zwahiel, die kleintjes vallen opzich best wel mee, ik heb ook een kleine bij je besteld, en heb gewoon de beeldschermgrootte uitgetekend op papier en daarna uitgeknipt, toen wist ik dat het precies de goede voor mij zou zijn.
Alle LCD's liggen veilig in me bureau op me werk op geborgen dat op slot zit
die site waar de lijst met bestellingen op stond doet ut niet? :
File Not Found
The requested URL was not found on this server.
Dit topic is gesloten.