Het grote Warcraft III topic : deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.610 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:28
WOEI mn moeder is idd net thuis gekomen met een nieuwe WC3 cd >:) multiplayer wil rule

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23584

hahaha

ik heb de warez versie en kan WEL multiplayer spelen via battle net!

zeg lekker niet hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 22:43
Op zondag 07 juli 2002 15:15 schreef Coolie het volgende:
hahaha

Nou erg fijn voor je :P

Het lijkt me sterk dat je ook op de orignele battle.net servers kan spelen maargoed.

Ik zou zeggen koopt het spel nou gewoon het is het echt waard :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapie|IA
  • Laatst online: 17-02-2005

vluggejapie|IA

Ze moeten altijd mij hebben

Zijn hier ook nog mensen die zelf een map maken?

AMD Athlon xp 1800+, Asus a7v266-E DDR, 512 ddr, 40 en 80 gb maxtor 7200 rpmATA 133 , 16x speed dvd speler, NEC 1300A , Creative Audigy player retail, 3com 905tx 10/100, Pinnacle Studio deluxe 8.0, Club3d Radeon 8500 64 DDR tv-out + Samsung 151s tft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

heeft er hier iemand online strategieen om te winnen 1vs1 maakt niet uit welk ras, ik speel meestal human of orc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 31-05 22:43
Op zondag 07 juli 2002 17:13 schreef bajo4life het volgende:
heeft er hier iemand online strategieen om te winnen 1vs1 maakt niet uit welk ras, ik speel meestal human of orc.
welke tactiek je gebruikt hangt natuurlijk heel erg van af welk ras jij bent en welk ras de tegenstander is :7

Een goed idee is om een replay te bekijken en dan te kijken hoe de tegenstander het doet :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11
Op zondag 07 juli 2002 11:46 schreef Darkvater het volgende:

[..]

? Tuurlijk. Na de human campaign is je hero lvl10, bij een nieuwe campaign begint je hero weer bij lvl1. Tuurlijk stelt ie niks voor |:(
Maar 't blijft dom. Volgens het verhaal is het dezelfde persoon als waar je mee speelt in level 10. Maarja, het zou ik niet echt fun zijn als je de campain begint met een super hero dus het moet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

hahaha

Trieste nerdjes }:O

En als het goed is krijg ik hem maandag of uiterlijk dinsdag binnen :o

Btw. Weet iemand waar je die RPG en Tower Defense mappen kan vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34979

:? Snapt iemand het plot nou...

Arthras wil wraak voor het onrecht dat zijn volk is aangedaan en hij schakelt die gast dan ook uit en vervolgens gaat ie opdrachten voor em uitvoeren als undead :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36450

Ik ben van plan het te kopen, maar nog 1 vraagje: Draait het ook onder Win 2k?

Dat is bij mij toch het stabielst. :P

edit:

Ik zie het al, het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
woei! gisteren Warcraft III + T shirt gekocht voor 35 euro :D
en een nieuwe PC :D

* ilyc is happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

YAY! :)

Ik heb de originele ook binnen!

Ik vind de handleiding wel wat magertjes vergeleken met die van StarCraft en Diablo 1/2... Weinig achtergrond informatie enzo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Op zondag 07 juli 2002 18:37 schreef ilyc het volgende:
woei! gisteren Warcraft III + T shirt gekocht voor 35 euro :D
en een nieuwe PC :D

* ilyc is happy!
hoe krijg je dat voor elkaar dan :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 20-05 12:24
Op zondag 07 juli 2002 18:37 schreef Wilson_Fisk het volgende:

Arthras wil wraak voor het onrecht dat zijn volk is aangedaan en hij schakelt die gast dan ook uit en vervolgens gaat ie opdrachten voor em uitvoeren als undead :? :?
Volgens mij zorgt Frostmourne (ofzo) ervoor dat hij slecht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op zondag 07 juli 2002 18:37 schreef Wilson_Fisk het volgende:

Beter opletten.

Arthas wil wraak, maar raakt daar gedurende de human campaign meer en meer van in de ban. Aan het eind maakt hij alles ondergeschikt aan zijn wraak, en offert hij ook zijn vriend, die dwerg, naam ff kwijt, op. Hij krijgt dan frostbourne, en raakt zijn ziel kwijt. In het beginfilmpje van de undead zie je trouwens dat hij ook nog steeds wraak wil, pas later gaat hij opdrachten uitvoeren voor Kel'Thuzad, degene op wie hij wraak wou nemen.

Trouwens wel extreem cool vind ik als helemaal aan het eind blijkt wie The Prophet is. Alleen mensen die wc1 hebben gespeeld, of de manual van wc2 heel nauwkeurig hebben doorgelezen, zullen die naam herkennen. Voor de echte fans dus.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Sorry, maar ik moet echt even opscheppen :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~walle186/GoT/WC3ownage.JPG 8-)

**GROOT**
Bron

PS, ik ben xZWxPrometheus :7

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 22:34

MazeWing

The plot thickens...

hoe krijg je dat voor elkaar dan
Omdat ie bij de intertoys werkt en 'm dus een stuk goedkoper kan krijgen ;) Want de inkoopprijs is meen ik 32,50 of gewoon 35 euro.

En ik heb trouwens de collectors edition besteld. Omdat ik het vertikte om zo'n lullig dvd doosje te halen. Dus dan maar meteen dikke 40 euro meer uitgeven voor een compleet pakket *D

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op zondag 07 juli 2002 20:55 schreef PromWarMachine het volgende:
Sorry, maar ik moet echt even opscheppen :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~walle186/GoT/WC3ownage.JPG 8-)

**GROOT**
Bron

PS, ik ben xZWxPrometheus :7
level 4 maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Laatst online: 27-04 16:51
Grrrr, frustratie!

Zit nu al de hele tijd met de undead vast, dat je die gozer moet beschermen bij het altaar, maar telkens in de laatste minuut overleef ik de invasie niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 01-06 13:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hahaha

beetje gay opmerking
1: schraal, die gasten verdienen het dat je het spel koopt, als je het zo goed vindt.
2: battle.net en reggen + patch = online met warez...
d8 je dat dit lang zo bleef? dom foutje van ze maar is zo weer verholpen.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Nou ben dus voor het eerst met de undead bezig geweest online... In het begin ff alles uitvinden hoe het werkt enz, maar toch kreeg ik alles van de grond...

Dit spelletje begin ik steeds meer te waarderen. Zeker nadat ik net de Infernal spell heb gecast... Wist ik veel wat dat was.. ik dacht dr knalt iets uit de lucht en beschadigd alle grondtroepen ofzo.. Bleek het dat monster uit de intro te zijn .. omg prachtig .. ik dropte dat geval vol op de manschappen van de tegenstander... en maar beuken van 2 kanten met ctrl 2 en ctrl 3 (2 teams) Echt supergevoel krijg je daarvan 8-) hehe.

Ohw weet iemand ook waarom ik niks onder ctrl 1 vast kan zetten? Met Starcraft kan ik dit ook niet doen .. echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Ohw weet iemand ook waarom ik niks onder ctrl 1 vast kan zetten? Met Starcraft kan ik dit ook niet doen .. echt vaag.
Misschien zit je "1" toets vast dankzij een pretklodder }:O

hehe dit spel roelt idd hard, net ff weer online gespeeld met een maat en gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 01:13 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Misschien zit je "1" toets vast dankzij een pretklodder }:O
Hmm als dat zo was kon ik ook geen 1 typen of iig als ik de 1 typ verschijnt ie keer op keer .. test test 1111111111111111111111 :P

Maar wat betreft die pretklodder .. je zit er niet eens zo gek ver naast..

Toen ik een feest thuis gaf .... heb ik muziek afgedraaid via de computer.. met mn toetsenbord bediende ik de zooi.. 4 boxen erop aan en stampen maar... MAAAAR 1 of andere onverlaat heeft zn pisang drankje op mn gloednieuwe logitec toetsenbord gemorst ... echt plakkerig hehe.. maar nu heb ik er geen last meer van ...

Kvind het maar vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zondag 07 juli 2002 21:57 schreef Rody het volgende:

[..]

level 4 maar :P
Muwhahaha, reload :P
En morgen stampen we door naar lvl 7 >:)
Op maandag 08 juli 2002 01:08 schreef RtcW het volgende:

Check je CTRL-key :o
'k Denk toch bijna zeker te weten dat dit in StarCraft, Brood War & WarCraft III wél kan, maar speciaal voor jou ga ik het in alle 3 testen B-)

/edit
En ja hoor, who's the man :+

Conclusie: Bij mij werkt het gewoon, in alle drie boven genoemden ;) *D

Het kan ook zijn dat een ander progje die snelkoppeling al heeft? Check of je van die shortcut progjes hebt. Of dat je van je favoriete programma een snelkoppeling gemaakt hebt en aan die snelkoppeling de sneltoetsen control-1 hebt toegekend? :z Succes iig :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

tjemig, de nummer 2 van de individual games heeft gewoon al 140 wins... dan heb je echt teveel tijd :) (of niets beters te doen)

ik ben net level 7 in random team games met 21 online potjes, en ik dacht juist dat ik al veel speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan ook zijn dat een ander progje die snelkoppeling al heeft? Check of je van die shortcut progjes hebt. Of dat je van je favoriete programma een snelkoppeling gemaakt hebt en aan die snelkoppeling de sneltoetsen control-1 hebt toegekend? Succes iig
Dat zou kunnen, maar hoe de fok moet ik checken welk proggie of shortcut die sneltoetsen gebruikt .. ??

Edit : Als mns aan is, is ctrl 1 msn plus, maar online net had ik msn niet aan. Als msn uit is en ook alle andere proggies en ik druk op ctrl 1 gebeurd er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Op zondag 07 juli 2002 22:29 schreef LeonM het volgende:
Grrrr, frustratie!

Zit nu al de hele tijd met de undead vast, dat je die gozer moet beschermen bij het altaar, maar telkens in de laatste minuut overleef ik de invasie niet :(
Spoiler ......

veel ziggs bouwen en je hero in de buurt laten voor wat healing spells ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op maandag 08 juli 2002 09:14 schreef AwesomE het volgende:
Spoiler ......

veel ziggs bouwen en je hero in de buurt laten voor wat healing spells ;)
Ik heb het inderdaad helemaal geblokkeerd met ziggurats. En een berg spiders ervoor om vooral die Sneeuwstorm van die Paladins op te vangen. Kunnen je gebouwen niet zo goed tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 08 juli 2002 01:58 schreef RtcW het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar hoe de fok moet ik checken welk proggie of shortcut die sneltoetsen gebruikt .. ??

Edit : Als mns aan is, is ctrl 1 msn plus, maar online net had ik msn niet aan. Als msn uit is en ook alle andere proggies en ik druk op ctrl 1 gebeurd er niks.
Denk toch dat MSN Plus! dan in de weg zit, hoe had je die afgesloten? Afmelden alleen? Dan zal 'ie wel in de weg zitten... Had je MSN Plus! ook al?
Op zondag 07 juli 2002 22:29 schreef LeonM het volgende:
Grrrr, frustratie!

Die heb ik in 2 keer gehaald! Eerste keer 0.02 over :'(

Goed, hier komt mijn manier:
Links: 6 Ziggurats, 3 Acolytes op autorepair en patrol en wat spinnen
Rechts: 7 Ziggurats, 3 Acolytes op autorepair en patrol met wat spinnen
Boven: 8 Ziggurats, 3 Acolytes op autorepair en patrol. Op het einde hier zoveel als je geld toelaat Ziggurats bouwen en alle forces die je hebt er heen!

Zelf had ik op 't laatst 14 Ziggs >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:54

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik kom niet verder bij een missie van de orcs. Het is de missie na het harvesten van 15k gold. Je net gebouwde vestiging wordt overlopen door elves.

Moet je nou de gehele vestiging te beschermen of alleen de vestiging rechts onder? En hoe moet je dat doen het zijn echt veel enemy's die attacken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

Op maandag 08 juli 2002 10:57 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik kom niet verder bij een missie van de orcs. Het is de missie na het harvesten van 15k gold. Je net gebouwde vestiging wordt overlopen door elves.

Moet je nou de gehele vestiging te beschermen of alleen de vestiging rechts onder? En hoe moet je dat doen het zijn echt veel enemy's die attacken.
welke missie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Op maandag 08 juli 2002 10:57 schreef MaDLiVe het volgende:

Er staat al en antwoord in dit topic, dus ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
Vraagje, kan de polymorph van de Human sorceres ongedaan worden gemaakt. (Ik heb hier op m'n werk geen toegang tot het spel, vandaar de vraag.)

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op maandag 08 juli 2002 12:02 schreef RickN het volgende:
Vraagje, kan de polymorph van de Human sorceres ongedaan worden gemaakt. (Ik heb hier op m'n werk geen toegang tot het spel, vandaar de vraag.)
als je magic dispel van heroe oid of dispel all magic in an area scroll hebt moet het lukken

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38386

hahaha

hahaha

dan hebben ze nu jou ip gelogd hahaha

as je niks toevoegt, zeg dan ook niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tjah, en dan te bedenken dat je echt wel waar voor je geld krijgt :)

ik vergelijk het altijd met een DVDtje huren ofzo, dat kost al gauw 3 euro ofzo (laatste keer dat ik een film huurde was het nog steeds videobanden) :) en daar heb je zo'n 2 uur plezier van, en dan kan ie terug... WC3 is een game waarbij 1 potje al snel een uur kan duren, dus reken maar uit hoe snel je meer uur plezier voor minder geld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Gisteren eindelijk uitgespeeld 8-) Dat laatste level van de Undead was best zweten af en toe :D Op naar MP met m'n vrienden en de mede Gotters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23584

Op maandag 08 juli 2002 12:08 schreef Enfermidade het volgende:

[..]

hahaha

dan hebben ze nu jou ip gelogd hahaha

as je niks toevoegt, zeg dan ook niks :?
niks gelogt, ik kan gewoon spelen. en mochten ze me ooit een ban geven, ga ik het aanvechten omdat er dan 15 andere mensen benadeeld worden. (woon in een studentenhuis)

verder word ik niet gebant omdat het gewoon op een goede manier is gebeurd. lang leve warez!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

De mensen die zolang bezig zijn geweest om dit spel te ontwikkelen zullen daar blij mee zijn. Als je echt van plan bent dit spel te gaan spelen wees dan ook een held om te betalen voor de moeite die zij hebben gedaan.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 12:59 schreef Coolie het volgende:

[..]

niks gelogt, ik kan gewoon spelen. en mochten ze me ooit een ban geven, ga ik het aanvechten omdat er dan 15 andere mensen benadeeld worden. (woon in een studentenhuis)

verder word ik niet gebant omdat het gewoon op een goede manier is gebeurd. lang leve warez!!!!
Bah, zeg dan niks :r ... een spel niet kopen da's 1 ding, maar er trots op zijn dat je warez gebruikt is misselijkmakend.

Als je geld hebt om je een weekend helemaal klem te zuipen heb je ook geld voor een superspel van Blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38386

Op maandag 08 juli 2002 13:09 schreef Profile het volgende:

[..]

Als je geld hebt om je een weekend helemaal klem te zuipen heb je ook geld voor een superspel van Blizzard :)
Zo is ut

kijk dat je niet kon wachten voordat ie in de winkel lag, oke da kon ik ook niet en ik had em toen ook als iso,

maar mijn originele heb ik al besteld :7
je zult je poen er in ieder geval niet aan vergooien want het is echt wel een spel wat zn geld waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:09

NoTimeRemains

I know

wie weet er een leuke clan die nog wat leden toe wilt laten vooral wc3 spelen???????????

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand waarom sommige mensen andere icoontjes hebben in hun battle.net profiel eigenlijk? of kun je die na een aantal levels gewoon zelf veranderen? ik zie nl dat de meesten een orc peon als icoontje hebben, maar er staan ook een aantal ghouls en night-elves tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Trots zijn op het feit dat je wc3 illigaal hebt is :r

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 15:22
Op maandag 08 juli 2002 13:50 schreef Profile het volgende:
weet iemand waarom sommige mensen andere icoontjes hebben in hun battle.net profiel eigenlijk? of kun je die na een aantal levels gewoon zelf veranderen? ik zie nl dat de meesten een orc peon als icoontje hebben, maar er staan ook een aantal ghouls en night-elves tussen
25 wins met een volk geeft je een icoontje van dat volk, bij random krijg je een Draak.

WcIII account van mij is btw Volderama, voor als er iemand gampie wil pakken, vooral 2v2 :)

en dan nog een standaard opmerking, dit spel roelt....
maar dat wisten jullie natuurlijk ook al :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

[..]

En jij denkt dat je dan gelijk krijgt!?!?!

Hahahaha, jij maakt van hun spul gebruik en als je dat via een il. manier doet mogen ze je gewoon bannen, staat in de algemene voorwaarden hoor :)

Oh, heeft iemand al iets gehoord over zijn WC3 coll. edition?!? (die EU versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 15:30 schreef volder het volgende:

[..]

25 wins met een volk geeft je een icoontje van dat volk, bij random krijg je een Draak.
Ahh kijk es aan, dan ga ik voor het draakje >:) nog 4 wins @ random race dus... :)

(en bij 100 wins krijg je een sterkere unit van dat volkje ofzo, dat zou wel lachen zijn iig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Food Limit is maar irritant zeg... Zit ik als een gek goud te delfen, bomen te kappen en op den duur 15000 goud ofzo en dan kan ik niet ongelimiteerd gasten bouwen...

Pas als er gasten doodgaan, kan ik weer als een gek gaan bouwen .. 2 of 3 barracks (zeer handig) .. Ik vind het maar stom .. Die Food Limit moeten ze weghalen, want wat gebeurd er nu dus...

1)De tegenstander bouwt een superdefence, waar je zelfs met 2 teams (gebruik control + 1,2,3 enz) van 2 kanten MET je 3 hero's nog niet eens doorkomt.. En dan begint alles weer van voren af aan.. JE gaat weer een legermacht opbouwen, omdat je door die Food Limit niet genoeg manschappen hebt om de tegenstander zn basis meteen de destroyen. In Principe wint diegene die al in het begin de meeste mines kan krijgen/veroveren.

2)De tegenstander maakt net zo een legermacht als jij. We ontmoeten elkaar ergens in the middle of nowhere. Na een gigantische veldslag zijn je manschappen zo uitgedund, dat je niet gelijk door kan gaan naar de tegenstander zn basis en hij ook niet naar de jouwe. Wat gebeurd er nu dus? Precies ... We gaan weer van voren af aan troepen bouwen. Dit gaat net zo lang door totdat bij iemand het goud op is.

Mijn stelling: Diegene met meeste goud wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

dat dacht ik dus ook in het begin met die foodlimit! Defense (towers) rekenen ze niet mee in de foodlimiet. Dus bouw je gewoon tig towers en wacht je gewoon tot de tegenstander aanvalt.. mol je die met je man en je towers en dan ga jij aanvallen.. komt ook zijn defense towers tegen en hetzelfde gebeurt met jouw . Kan je beide weer van het begin beginnen.. ... niet echt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 16:33 schreef RtcW het volgende:
en in welke RTS is dit anders? :) Het is degene met de beste skills die wint (dus degene die het meest expand en het meest effectief met z'n units omgaat)
Als je bij Warcraft massaal units van hetzelfde type maakt, dan verlies je gegarandeerd van iemand die veel units combineerd en z'n hero goed gebruikt. tegen iemand met veel static defense heb je slechts een paar siege wapens nodig. zet daar wat units omheen om ze te beschermen en bestook constant die basis :) ... Als de tegenstander een evengrote hoeveelheid units heeft including die static defense, dan wacht je gewoon te lang met aanvallen :)

Als je bijvoorbeeld bij Starcraft unlimited moneymaps speelt valt het hele idee van resource-management weg (je hoeft niet perse te expanden om een cash flow te behouden), plus je doet een stuk minder aan micro-management van je units... Dat hebben ze bij Warcraft 3 juist willen voorkomen (which is a good thing)... ik probeer mijn gold-resources altijd onder de 1000 te houden, heb ik meer dan dat had ik al lang aan moeten gaan vallen :)

Ik vind juist dat je individuele skills juist meer er toe doen bij WC3 dan bij andere RTSen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

... OMFG :r :r :r Hoe bedoel je, ik zet mezelf ontzettend voor lul :Y)

1. Dit is niet mogelijk. De warez versie bevat gecrackte exes, battle.net checked dit en dus kan je niet erop komen.
2. Al krijg je het voor mekaar, het is lame, en om daar mee stoer te gaan doen... Tja, dan bewijs je jezelf alleen maar. Als je hier mee wil patsen, ga dan naar www.ik-wil-patsen-met-trieste-dingen-zodat-mensen-mij-cool-vinden.nl ofzo :?
3. Dit mag volgens mij niet gepost worden, het is ook zoiets als downloadsnelheden enzo.
4. Irrelevant, het gaat hier om het spel, niet wie hier gratis en spel kan spelen zonder te betalen. Je hoort hier iets over de game te posten nogmaals.

Dus, rot op! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Food Limit is maar irritant zeg... Zit ik als een gek goud te delfen, bomen te kappen en op den duur 15000 goud ofzo en dan kan ik niet ongelimiteerd gasten bouwen...

Pas als er gasten doodgaan, kan ik weer als een gek gaan bouwen .. 2 of 3 barracks (zeer handig) .. Ik vind het maar stom .. Die Food Limit moeten ze weghalen, want wat gebeurd er nu dus...

1)De tegenstander bouwt een superdefence, waar je zelfs met 2 teams (gebruik control + 1,2,3 enz) van 2 kanten MET je 3 hero's nog niet eens doorkomt.. En dan begint alles weer van voren af aan.. JE gaat weer een legermacht opbouwen, omdat je door die Food Limit niet genoeg manschappen hebt om de tegenstander zn basis meteen de destroyen. In Principe wint diegene die al in het begin de meeste mines kan krijgen/veroveren.

2)De tegenstander maakt net zo een legermacht als jij. We ontmoeten elkaar ergens in the middle of nowhere. Na een gigantische veldslag zijn je manschappen zo uitgedund, dat je niet gelijk door kan gaan naar de tegenstander zn basis en hij ook niet naar de jouwe. Wat gebeurd er nu dus? Precies ... We gaan weer van voren af aan troepen bouwen. Dit gaat net zo lang door totdat bij iemand het goud op is.

Tja, dit is voor de tactiek gedaan. En als je echt goed ben(ik niet hoor :)) dan kan je toch nog winnen. Gewoon wat cattapults of raiders en die dingen mollen. Maar eigenlijk hoor je gewoon bij het begin te rushen voordat ze dat kunnen bouwen. Expanden moet je pas doen als je attack gecounterd is. Of als je hun attack countert.
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 17:04 schreef Profile het volgende:

[..]

en in welke RTS is dit anders? :) Het is degene met de beste skills die wint (dus degene die het meest expand en het meest effectief met z'n units omgaat)Als je bij Warcraft massaal units van hetzelfde type maakt, dan verlies je gegarandeerd van iemand die veel units combineerd en z'n hero goed gebruikt tegen iemand met veel static defense heb je slechts een paar siege wapens nodig. zet daar wat units omheen om ze te beschermen en bestook constant die basis :) ... Als de tegenstander een evengrote hoeveelheid units heeft including die static defense, dan wacht je gewoon te lang met aanvallen :)

Als je bijvoorbeeld bij Starcraft unlimited moneymaps speelt valt het hele idee van resource-management weg (je hoeft niet perse te expanden om een cash flow te behouden), plus je doet een stuk minder aan micro-management van je units... Dat hebben ze bij Warcraft 3 juist willen voorkomen (which is a good thing)... ik probeer mijn gold-resources altijd onder de 1000 te houden, heb ik meer dan dat had ik al lang aan moeten gaan vallen :)Daar zit wat in ... goede tip.. alleen dat goud delfen bij mij gaat zo snel dat ik er gewoon niet tegen kan bouwen :)

Ik vind juist dat je individuele skills juist meer er toe doen bij WC3 dan bij andere RTSen...
Ja maar dat is het nu juist net...

Voorbeeldje: In het begin ram je al je peons of whatever in je goldmine.. in je townhall maak je gelijk zoveel peons dat je niet meer bij kan bouwen .. als eerste peon klaar is farm bouwen ... peon 2,3en 4 bomen kappen ... peon 5 farm .. peon 6 maakt altar of storms .. peon die klaar is met farm > barracks ..

Nu eigen voorkeur .. wat upgraden binnenkorste keren ff hero uit altar trekken...5 grunts bouwen ofzo ... en maar rushen en hero levelen.. In de tussentijd bouw je een gevarieerde legermacht op .. zorgt dat je een tweede goldmine kan pakken en maar weer goud gaat delfen

Maar de tegenstander is ook niet achterlijk .. die doet waarschijnlijk precies hetzelfde... Dus wat krijg je: een impasse.

En wat ben je nou opgeschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu eigenlijk iets anders waar ik nog geen antwoord op heb gekregen...

Met warcraft 2 kon je je eigen geluidjes implementeren in de game... kan dit ook met dit spel? Ik heb net ff die Warcraft 3 editor opgestart...Zag wel iets van een sound editor ... kun je die gebruiken? Of is dat alleen voor de custom maps die je zelf maakt. Je ligt echt slap als je die sounds vervangt door je eigen stem en die van je vrienden/vriendinnetjes.. ff een dagje langskomen .. wat inspreken et voila :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 17:35 schreef RtcW het volgende:

[..]

Voorbeeldje: In het begin ram je al je peons of whatever in je goldmine.. in je townhall maak je gelijk zoveel peons dat je niet meer bij kan bouwen .. als eerste peon klaar is farm bouwen ... peon 2,3en 4 bomen kappen ... peon 5 farm .. peon 6 maakt altar of storms .. peon die klaar is met farm > barracks ..

Nu eigen voorkeur .. wat upgraden binnenkorste keren ff hero uit altar trekken...5 grunts bouwen ofzo ... en maar rushen en hero levelen.. In de tussentijd bouw je een gevarieerde legermacht op .. zorgt dat je een tweede goldmine kan pakken en maar weer goud gaat delfen

Maar de tegenstander is ook niet achterlijk .. die doet waarschijnlijk precies hetzelfde... Dus wat krijg je: een impasse.

Ik bouw in het begin meestal 3 barracks en altar, en 2 blacksmiths (even van Humans uitgaan)... Ik sumon de paladin, dan upgrade ik melee attack en armor... daarna pomp ik 6 footmen eruit en ga ik hero levelen, als je daarna naar keep upgrade en wapens/armor ook blijft upgraden, weet ik zeker dat je niet boven de 1000 uitkomt. (ondertussen ook farms blijven bouwen). Ik level m'n hero iig net zo lang tot ik lvl3 devotion aura heb, want die roelt :)

Ondertussen moet je eigenlijk tegelijkertijd een beetje aan het scouten zijn. Je tegenstander zit zoals je al zei inderdaad ook niet stil. Ik ga midgame meestal voor riflemen, een paar knights en een paar mortar teams.
Als je dan per ongeluk boven de 1000 gold komt ga je gewoon wat static defense bouwen, want helemaal geen towers is ook weer overdreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op maandag 08 juli 2002 17:44 schreef RtcW het volgende:
Nu eigenlijk iets anders waar ik nog geen antwoord op heb gekregen...

Met warcraft 2 kon je je eigen geluidjes implementeren in de game... kan dit ook met dit spel? Ik heb net ff die Warcraft 3 editor opgestart...Zag wel iets van een sound editor ... kun je die gebruiken? Of is dat alleen voor de custom maps die je zelf maakt. Je ligt echt slap als je die sounds vervangt door je eigen stem en die van je vrienden/vriendinnetjes.. ff een dagje langskomen .. wat inspreken et voila :D
Heb ik wel gedaan met Worms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:40
Als ik een custom game doe en ik speel daar 5 minuutjes mee gaat ie opeens GIGANTISCH schokken. Het lijkt net of het pas gebeurt nadat ik mijn hero heb gebouwd. Vreemde is dat ik dat voorheen niet had. Iemand enig idee hoe dit komt? Aan mijn systeem zal het niet liggen:

AMD XP 1600+
512 MB DDR geheugen
ATi Radeon 8500.

Het lijkt net of ie op een gegeven moment het aantal units niet meer aankan ofzo? Ik heb nu een 12-player map gedaan met 3 teams van 2 tegenstanders (in totaal 6 players dus) is het spel zo zwaar dat mijn compie dit niet aankan?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

[..]

Sorry, je bent gezakt voor je RTS-tentame :o

Wij zijn nummer 1 met 4v4 op de European server, hier is hoe ik dat doe met Orc:

Eerst bouw ik 3 Peons, dan pas zet ik m'n standaard 5 aan het werk.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Peonnummer:  Actie:
1.       Goud halen
2.       Goud halen
3.       Goud halen
4.       Altar of Storms bouwen
5.       Burrow bouwen
6.       Goud halen
7.       Hout halen
8.       Goud halen
Nog 3 bestellen
9.       Hout halen
10.     Hout halen
11.     Hout halen

Als peon 4 met Altar klaar is, Barrack bouwen, als peon 5 klaar is, eventjes op hout, daarna nog een burrow bouwen. Als barrack 1 klaar is, barrack 2 er naast zetten.

Zodra barrack(s) klaar zijn, Grunts pompen. Meestal heb ik er dan 7 (=supply 39) en m'n clan ongeveer 2x zoveel rangers met de Night Elves, dit is 9 van de 10 keer (letterlijk *D) dodelijk voor 1 enemy.

Teamwork is het magische woord en niet goud!

Als je in een game WarCraft 15000 (!) goud hebt, doe je echt wat fout maat :Y)

/edit
Dit gaat overigens over icons!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was maar een voorbeeldje :)

Kmoet me ook nog ff verder verdiepen in het spel .. heb hem sinds zaterdag!

Maar als teamwork DE key is ... in 1 on 1 wil dat nogal he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 22:58

[..]

Aaaah wa ben jij een zielig mannetje zeg , ok ik heb ook de warez versie maar wil hem eigelijk kopen : a) omdat het een super spel is
b) ik multiplayer wil spelen

Maar ik ga niet showen dat ik hem illegaal heb.

:r :r

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Laatst online: 27-04 16:51
Op maandag 08 juli 2002 10:20 schreef PromWarMachine het volgende:

Die heb ik in 2 keer gehaald! Eerste keer 0.02 over :'(

Goed, hier komt mijn manier:
Links: 6 Ziggurats, 3 Acolytes op autorepair en patrol en wat spinnen
Rechts: 7 Ziggurats, 3 Acolytes op autorepair en patrol met wat spinnen
Boven: 8 Ziggurats, 3 Acolytes op autorepair en patrol. Op het einde hier zoveel als je geld toelaat Ziggurats bouwen en alle forces die je hebt er heen!

Zelf had ik op 't laatst 14 Ziggs >:)
Ik had me base helemaal rondom volgebouwd met 2 lagen zigg towers, maar toch kwamen ze er aan het einde nog omheen. Ik ga nu gewoon de ronde opnieuw doen en dan laat ik die hellhounds en het andere frut wat je krijgt allemaal om die dude heen staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Dat is dus het hele idee van een foodlimit. Om te zorgen dat je ipv dom massaal bouwen ook nog tactiek moet gebruiken.
Als je tegenstander zich terugtrekt in zijn basis, en jij kunt vervolgens mij 2 man niet zijn basis slopen dan ben je gewoon slecht. Je hebt dubbel zoveel legers in principe, en sterkere hero's omdat hij niet kan XP'en en jij wel. Pak een paar siege weapons, sloop zijn defence. Valt hij je catapult/ballista/mortar team/meat weagon aan met zijn units dan sloop je die met jouw 2x zo grote legermacht. Easy.
Ja, in theorie kan het zo lang doorgaan. In praktijk krijgt er altijd eentje overwicht omdat die sneller levelt met zijn hero, of omdat ie de expansion van de ander weet te slopen of zoiets. Dit komt puur neer op skill.
Degene met de meeste skill wint. Dat is in praktijk ook meestal degene die het meeste goud weet te halen ja. Niet per definitie. Juist in 1v1 is goud minder belangrijk. In 2v2 of 3v3 is het hebben van veel goud belangrijker omdat die potjes langer duren.

En op het moment dat je bezig bent die barracks te bouwen, of misschien als je hem net klaar hebt, kom ik je basis binnen met mijn dreadlord en 4 ghouls. Je hero, als je die dan al hebt, valt meteen in slaap, de ene eenzame grunt is geen partij. End of game. Rematch?

[/quote]Nu eigen voorkeur .. wat upgraden binnenkorste keren ff hero uit altar trekken...5 grunts bouwen ofzo ... en maar rushen en hero levelen.. In de tussentijd bouw je een gevarieerde legermacht op .. zorgt dat je een tweede goldmine kan pakken en maar weer goud gaat delfen[/quote]

Dit is dus veel en veel te langzaam. Je zult meestal niet gerushed worden en het dus in eerste instantie overleven. Maar dan nog verlies je. Je bent te laat met XP'en (je hero levelen door creeps te mollen dus), de ander loopt al voor. Kom je die tegen op de map verlies je de strijd. Je kunt die achterstand weer inhalen als je het geluk hebt je tegenstander heel lang niet tegen te komen. Maar als je een goede tegenstander hebt dan zal die snel je outpost slopen, of de hele map van creeps schoonvegen zodat jij niet meer kunt XPen.
De beste wint dus.

In warcraft 3 heb je juist veel minder snel een patsituatie als in starcraft. Met een paar siegeweapons of een hoge level hero clear je moeiteloos een complete basis van static defence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op maandag 08 juli 2002 15:32 schreef Kremers het volgende:
Oh, heeft iemand al iets gehoord over zijn WC3 coll. edition?!? (die EU versie)
Wanneer heb je de coll edition besteld? Ik vrijdag avond.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah Diadem .. Dat van leger loopt terug in basis trekt vijand mee en die ballista/meatwagon enz klopt niet echt ... Khad net een potje gespeeld, die gast kwam op me af en ik verschool me achter mijn Ziggurats ...cast nog ff Infernal speel en laat de computer de rest doen ...die gast had geen schijn van kans.

Nog merkwaardiger was: Ik ram mijn ballista op zo'n tower .. schiet dat ding pijlen terug! Dat moet toch niet kunnen? Niet dat die toren zoveel hoger stond.

Ennuh het was maar een voorbeeldje ... als jij er met zo'n hero aankomt, heb ik echt wel meer dan 1 barrack en een grunt ofzo. Sjees. En om te zeggen dat ik nu zo'n n00b ben... Lord_Fonz is mn naam.

Daarvoor een potje 2 on 2 gedaan ... is dat normaal dat players disconnecten ofzo? Moest ik in mn eentje tegen 2 gasten.. onbegonnen werk. Met eindstats had ik wel hoogste alles hehe, maar ja ik gaf maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op maandag 08 juli 2002 20:05 schreef PromWarMachine het volgende:

Sorry, je bent gezakt voor je RTS-tentame :o
*LOL*
Wij zijn nummer 1 met 4v4 op de European server, hier is hoe ik dat doe met Orc:

Eerst bouw ik 3 Peons, dan pas zet ik m'n standaard 5 aan het werk.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Peonnummer:  Actie:
1.       Goud halen
2.       Goud halen
3.       Goud halen
4.       Altar of Storms bouwen
5.       Burrow bouwen
6.       Goud halen
7.       Hout halen
8.       Goud halen
Nog 3 bestellen
9.       Hout halen
10.     Hout halen
11.     Hout halen

Als peon 4 met Altar klaar is, Barrack bouwen, als peon 5 klaar is, eventjes op hout, daarna nog een burrow bouwen. Als barrack 1 klaar is, barrack 2 er naast zetten.

Zodra barrack(s) klaar zijn, Grunts pompen. Meestal heb ik er dan 7 (=supply 39) en m'n clan ongeveer 2x zoveel rangers met de Night Elves, dit is 9 van de 10 keer (letterlijk *D) dodelijk voor 1 enemy.
Ik ben niet zo goed met orc, maar dit lijkt me eerlijk gezegd een beetje langzaam. Je begint niet meteen aan je Altar of Storms, en pas aan je barracks als je Altar af is. Wat doe je nu als je tegen iemand speelt die wel meteen aan zijn altar en barracks begonnen is? Die kan je aanvallen voordat jij klaar bent met je barracks, en dan heb je een probleem. Je hebt natuurlijk burrow's, maar zeker in een team game is dat niet genoeg. Als 2 mensen je rushen ben je dood zonder hulp van de team mates. En als die allemaal ook zo'n strategie gebruiken.

Dat beginnen met 3 peons is trouwens een fout die ik eerst ook maakte. Maar het is niet nodig, je hoeft je 2e peon pas te gaan trainen als je eerste klaar is. Die 90 gold kun je dus eerst ergens anders in investeren.

Mijn strategie met undead:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
acolyte 1 : goud halen
acolyte 2 : goud halen
ghoul 1   : hout halen
acolyte 3 : Build Crypt (sneltoets bc)
acolyte 3 : Build Ziggurat (sneltoets bz)
acolyte 3 : Build Altar of Storms (sneltoets ba)
acolyte 3 : goud halen
   * Je hebt nu 60 of 70 goud als het goed is. Eventjes
     wachten dus tot je 90 hebt
Townhall  : acolyte bouwen
   * Je hebt 90 goud ongeveer gelijk met het moment dat je
     acolyte klaar is. Je kunt dus meteen
Townhall  : acolyte bouwen
acolyte 4 : goud halen
   * Op het moment dat acolyte 4 klaar is heb je zo'n 130
     goud, en net wel of net niet 40 hout. Je moet dus een
     paar seconden wachten, en dan:
acolyte 5 : ziggurat bouwen
acolyte 5 : goud halen
   * Nu kun je wachten tot je crypt klaar is. Op dat moment
     heb je ook 140 goud
Crypt     : build ghoul
   * Niet lang daarna is je Altar klaar
Altar     : build dread lord (of andere hero. Ik kies zelf
        bijna altijd dread lord)

Met je Crypt blijf je ghouls bouwen, en ondertussen bouw je 1 acolyte met je Halls of the Dead (townhall dus). Op het moment dat je hero klaar is heb je 4 ghouls af (die allemaal aan het houthalen zijn natuurlijk), met een 5e in produktie. Ik stuur mijn 4 ghouls met mijn hero mee. Die kan dan gaan XP'en (sterke creeps kun je niet aan, maar de meeste lagere level dingen wel), of hij kan gaan rushen. Zeker 80% van de potjes is die rush meteen doorslaggevend.

Ondertussen bouw je verder met ghouls, zodat je weer hout krijgt, en bouw je met je 6e acolyte een graveyard. Vanaf daar is het eigen inzicht.

Undead zijn cool ;)
Teamwork is het magische woord en niet goud!
Hear! Hear! Dat is 1 van de super mooie dingen van warcraft 3. Dat teamwork zo belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Wat is een goede build order van de NE? Ik vind t vooral een probleem dat ik meer aan t upgraden ben dan Units aan t bouwen ben.

En why build ieder1 2 Barracks/Crypts/Ancient of War/(Orc ding? :? ) Wat heb je dr aan? Of is dr dan een voor te upgraden en een voor Units te bouwen?

grtz HIValicious

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op maandag 08 juli 2002 22:13 schreef RtcW het volgende:
Mwah Diadem .. Dat van leger loopt terug in basis trekt vijand mee en die ballista/meatwagon enz klopt niet echt ... Khad net een potje gespeeld, die gast kwam op me af en ik verschool me achter mijn Ziggurats ...cast nog ff Infernal speel en laat de computer de rest doen ...die gast had geen schijn van kans.
Als hij zich terugtrekt moet je gewoon niet achter hem aanlopen. Gewoon blijven staan, en schieten maar met je siegeweapons. Uitvallen afslaan, dan weer verder schieten.

Maar meestal werkt een earthquake of starfall ook. Zowieso is iemand die zijn hele basis vol static defence zet een n00b die je makkelijk aankunt.
Nog merkwaardiger was: Ik ram mijn ballista op zo'n tower .. schiet dat ding pijlen terug! Dat moet toch niet kunnen? Niet dat die toren zoveel hoger stond.
Dan doe je iets fout. Alle siege weapons hebben een (veel) grotere range. Je moet dan je units beter positioneren als zijn towers je ballista's kunnen bereiken.
Ennuh het was maar een voorbeeldje ... als jij er met zo'n hero aankomt, heb ik echt wel meer dan 1 barrack en een grunt ofzo. Sjees. En om te zeggen dat ik nu zo'n n00b ben... Lord_Fonz is mn naam.
Als jij die strategie gebruikt zoals je hem daar zei dan heb je dat niet. Met alleen je hero en grunts zo'n rush afslaan is zowieso onmogelijk. Dan heb je een hero en 3 grunts nodig, met slecht 2 grunts verlies je het. Tegen zo'n rush heb je andere strategiën.

Ik zei niet dat je een n00b bent. Ik wijs je alleen op overduidelijke fouten in je strategiën en redenaties. De conclusie of je goed of slecht bent laat ik aan anderen over.

Ik wil best wel een keer tegen je spelen. Kom maar langs in #warcraft3 @ irc.tweakers.net. Dan nodigen we iedereen daar uit als observer. Morgenavond via kali of vanaf donderdag via battle.net. Kies maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op maandag 08 juli 2002 23:04 schreef HIValicious het volgende:
Wat is een goede build order van de NE? Ik vind t vooral een probleem dat ik meer aan t upgraden ben dan Units aan t bouwen ben.

En why build ieder1 2 Barracks/Crypts/Ancient of War/(Orc ding? :? ) Wat heb je dr aan? Of is dr dan een voor te upgraden en een voor Units te bouwen?

grtz HIValicious
als je units wil hebben gaat het een beetje langzaam met maar 1 building. Ook nog als die building upgrades heeft, ben je die tijd helemaal kwijt om units te bouwen.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Schwing ik heb hem ook sinds vandaag. erg cool dat battle net alleen de gateway Northend (dacht ik) Europe dus, is gewoon POEP.

ik zie constant mensen disconnectie krijgen waaronder ik zelf ook val.
ik heb 7 losses waarvan ik er maar 1 ook echt heb verloren, de rest was door disconnectie.

Nee het is niet m'n ISP want Tactical Ops gaat wel goed met 2 pc's over m'n verbinding.

Hoop dat er snel wat aangedaan wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

grtz HIValicious
meerdere gebouwen van 1 soort is altijd handig:

2x barracks = sneller unit produktie, en/of 2 tegelijk bouwen, 1 voor upgrades, ander voor unit produktie
2x (soms ook 3 of 4)warmill... zekerz handig.. meerdere upgrade stegelijk researchen
2x townhall is een beetje overdreven

ps. Als je een goed RTS speler bent, heb je het eerste half uur (ongeveer) een gold en wood tekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 23:30 schreef Rody het volgende:
Schwing ik heb hem ook sinds vandaag. erg cool dat battle net alleen de gateway Northend (dacht ik) Europe dus, is gewoon POEP.

ik zie constant mensen disconnectie krijgen waaronder ik zelf ook val.
ik heb 7 losses waarvan ik er maar 1 ook echt heb verloren, de rest was door disconnectie.

Nee het is niet m'n ISP want Tactical Ops gaat wel goed met 2 pc's over m'n verbinding.

Hoop dat er snel wat aangedaan wordt
Kali spelen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op maandag 08 juli 2002 23:53 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

Kali spelen..?
ja daarvoor koop ik dat spel ook echt origineel..... :{
kon net zo goed met de illegale door spelen.
Kortom: Blizzard hoort het gewoon te fixen.
heb het trouwens ook al gemailt naar ze, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 00:02 schreef Rody het volgende:

[..]

ja daarvoor koop ik dat spel ook echt origineel..... :{
kon net zo goed met de illegale door spelen.
Kortom: Blizzard hoort het gewoon te fixen.
heb het trouwens ook al gemailt naar ze, ben benieuwd :)
weet ik ook wel dat je daarom het origineel niet kopt, maar voor ff als ze het gefixt hebben zeg maar....
hoewel ik battlenet nooit stabiel en snel heb gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Moet je ns ram vak op je Hero douwe! Ram lachuh :9~ :9

Qoute:
Lich
~ I hear that Banshee is a real screamer.
~ You should see the skeletons in my closet.
~ I'm so poor I don't even have calcium deposits.
~ Could you chew that up for me?

Deat Knight
~ I'm a death 'knight' rider.
~ I hate people but I love gatherings.

Dread Lord
~ *phone rings* For the last time I'm a Dread Lord not a drugs lord.

Ik heb de andere nie kunnen sjecken kan iemand dat voor mij doen ajb?

grtz HIValicious

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 01:08 schreef HIValicious het volgende:
Moet je ns ram vak op je Hero douwe! Ram lachuh :9~ :9

Qoute:
Lich
~ I hear that Banshee is a real screamer.
~ You should see the skeletons in my closet.
~ I'm so poor I don't even have calcium deposits.
~ Could you chew that up for me?

Deat Knight
~ I'm a death 'knight' rider.
~ I hate people but I love gatherings.

Dread Lord
~ *phone rings* For the last time I'm a Dread Lord not a drugs lord.

Ik heb de andere nie kunnen sjecken kan iemand dat voor mij doen ajb?

grtz HIValicious
human sorceress: "click me baby one more time"
Grunt: "me so horny, me hurt you longtime"
"Its not easy being green" (al zingend)

maar ze zijn niet allemaal makkelijk te onthouden ;) :D

owja.. in de end credits, een bandit:
"and one time at bandit camp"

update:

Orc Shaman: "Blame it on the rain" en "rain drop keep falling on my head" (al zingend)

Orc Raider: "ahhrg whats that smell?.... Bad doggie"

Orc flying unit: Look up at the sky, its a bird no its a plane, no its ME!"

Blademaster: "My blade is 9 inches"
Far seeer (ofzoiets): "i see dead people

Trol witch doctor: (was wel grappig iets met hoofden in een koopot, maar het ging een beetje te snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Die van de Blademaster is lachuh! :D ;D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 22:58
Vind die vooral grappig van die witchdoctor over de kookpan en zo van : it's a kookbook it's a kookbook.

Vind die van de grunts ook wel grappig alleen ik heb ze nog niet allemaal gehoord. Egte humor hebben ze bij Blizzard >:) :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Coolste vind ik nog altijd de peon: "Me don't sound like Yoda, do I?"

En de Crypt Fiend is ook erg cool ;)

Maar ik heb zeker de helft nog niet gehoord. Het zijn er echt veel.... wc3 heeft veel en veel meer units dan wc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Van die Undead Witch vind ik ook erg goed.

"I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU . . . . . call me."

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Nou online spelen met de illegale versie lijkt me nogal redelijk moeilijk want die key's die verkocht worden kan je alleen maar mee op battle.net.

ik heb namelijk een image gemaakt met clone cd 4. Nou die werkte goed, geen crack meer nodig en ik heb de serial ingevoerd van een keygen, nou het werkte dus niet. Ik kreeg een invalid key error :)

Maar ach, ik heb toch de originele dus ik kan toch lekker op battle net gamen.

Starfall suckt btw met versie 1.01 :) nu alleen een beetje goed tegen ventjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29

grtz HIValicious
Ehm jij hebt zeker nooit starcraft of red alert gespeelt.
Bij Red alert werkt het anders in plaats van dat je meer te gelijk kan bouwen gaat de productie snelheid een x% omhoog. Bij *Craft kan je meer tegelijk bouwen.

Eind resultaat is = je hebt sneller een groot leger.

Persoonlijk vind ik de Red Alert manier meer gebalanceerd maar vind ik Blizzard games betere gameplay hebben.

En dit moet ik ff kwijt, ik ben xZWxMcClown

Voor team games gelden 4 dingen die belangrijk zijn om te winnen:
1: team work, klinkt logies maar is gewoon zo belangrijk en er blijven altjd mensen die het zelf allemaal willen doen.
2:Snelheid/mass, Tech is leuk in custom games enzo maar in team games draait alles om grote snele legers, met de juiste hero.
3:Scouten zorg dat je weet waar de tegenstanders is en kies een target, kies tacties.
4: Zorg dat jouw partij de partij is die aanvallen doet en de kaart beheerst. (zie punt 3)

Bij gelijkwaardige tegenstanders word het dan een intressante partij waarin de game heen en weer kan schommelen.

my 0.02

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik wel irritant vind is dat vaak spelers al vanaf het begin wegvallen, dan zit je met een 1vs2 opgescheept. Wat ik me dan meestal afvraag is of het de moeite waard is dat ik nog doorspeel (je kunt in principe wel beide basissen beheren)... Maar je komt als het er op aankomt toch een extra muis tekort als je de tegenstander gaat aanvallen. (ligt er ook een beetje aan welk level je tegenstanders zijn natuurlijk)

Ik quit dus nooit, tenzij ik zie dat de strijd pointless is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Gisteravond toch maar kadootje aan mijn man gegeven (eigenlijk pas over twee weken jarig). :)
En meteen een uurtje of twee gespeeld (Prologue en twee chapters). Wow... we heben Warcraft 1 en 2 en Starcraft gespeeld, maar dit ziet er fantastisch uit. En het speelt ook supersoepel! Voorlopig hoeven we ons geen avond te vervelen...

T-shirt nog niet gekregen maar de winkel zou vandaag weer levering vanaf hoofdkantoor krijgen dus vanmiddag weer bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6590

Gister een leuke overwinning gemaakt op 2 duitsers.

Het was een 2vs2 en men maat disconnecte al snel :(

Maar uiteindelijk na 56 min toch gewonnen :)
Een zeer leuke game moet ik zeggen.
De aanhouder wint zeggen ze toch ? hehe.

http://members.home.nl/damslay/WarCraft%203/win.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Jaaaa!
* Diadem heeft hem nu eindelijk ook legaal.

Tijd voor battle.net!

Mijn nick bestond nog niet, dus dat is ook weer mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op dinsdag 09 juli 2002 13:33 schreef pollo het volgende:
Gisteravond toch maar kadootje aan mijn man gegeven (eigenlijk pas over twee weken jarig). :)
En meteen een uurtje of twee gespeeld (Prologue en twee chapters). Wow... we heben Warcraft 1 en 2 en Starcraft gespeeld, maar dit ziet er fantastisch uit. En het speelt ook supersoepel! Voorlopig hoeven we ons geen avond te vervelen...

T-shirt nog niet gekregen maar de winkel zou vandaag weer levering vanaf hoofdkantoor krijgen dus vanmiddag weer bellen...
Ik wou dat ik zo'n vriendin had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Laatst online: 25-01-2023
Op dinsdag 09 juli 2002 13:33 schreef pollo het volgende:
Voorlopig hoeven we ons geen avond te vervelen...
Ben ik de enige die het raar vind dat jij en je man daar een computerspel voor nodig hebben??? :{

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op dinsdag 09 juli 2002 13:23 schreef Profile het volgende:
Wat ik wel irritant vind is dat vaak spelers al vanaf het begin wegvallen, dan zit je met een 1vs2 opgescheept. Wat ik me dan meestal afvraag is of het de moeite waard is dat ik nog doorspeel (je kunt in principe wel beide basissen beheren)... Maar je komt als het er op aankomt toch een extra muis tekort als je de tegenstander gaat aanvallen. (ligt er ook een beetje aan welk level je tegenstanders zijn natuurlijk)

Ik quit dus nooit, tenzij ik zie dat de strijd pointless is :)
ja heb ik ook een keertje gehad. dus ik was met 2 nightelves. Echt relaxt spelen :)
je kan alles perfect op elkaar afstemmen en je hebt geen teamtactiek meer nodig omdat je toch in je eentje speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Bij mij doet hij het nog steeds niet :'( :'(

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47142

heeft iemand chapter 9 frostmourne van de humans wel eens gehaald op difficulty hard? Ik heb ongeveer 4 uur geprobeerd ofzo had 3 bassisen, aangevallen met het de maximale hoeveelheid leger die je kan hebben maar kom r niet door |:(

Is r eigenlijk hier wel iemand die de singleplay op hard speelt of spelen we allemaal op easy? Iedereen is hier al zo ver in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 16:20 schreef Jaded het volgende:

[..]

Ik wou dat ik zo'n vriendin had :+
hehe IK heb ook zo'n vriendin :) O+

ow bijna vrouw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 19:20 schreef schumi82 het volgende:
heeft iemand chapter 9 frostmourne van de humans wel eens gehaald op difficulty hard? Ik heb ongeveer 4 uur geprobeerd ofzo had 3 bassisen, aangevallen met het de maximale hoeveelheid leger die je kan hebben maar kom r niet door |:(

Is r eigenlijk hier wel iemand die de singleplay op hard speelt of spelen we allemaal op easy? Iedereen is hier al zo ver in het spel.
ik heb alleen het laatste level van de nightelves nog een keer overgedaan op hard (dan denk WC3 al dat je em op hard uitgespeeld hebt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Op dinsdag 09 juli 2002 16:22 schreef RickN het volgende:

[..]

Ben ik de enige die het raar vind dat jij en je man daar een computerspel voor nodig hebben??? :{
Nou, dat valt wel mee hoor. Ik vond alleen onze andere hobbies minder in een serieus GoT topic passen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijoy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 20:24
Op dinsdag 09 juli 2002 19:20 schreef schumi82 het volgende:

Ik heb de eerste 2 campaigns op hard gedaan maar kreeg een van de eerste missies van de orcs niet voor mekaar (dat je met klein groepje rond moet sjouwen) en ben toen maar verder gegaan op normal ( werd het spel alleen wel erg makkelijk van vond ik...).

Maar ik zal even kijken hoe die frostmourne missie ookalweer ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47142

ahhh, nee laat maar, heb m al, gewoon alles op alles die command center (waar die servents uitkomen) mollen, en vervolgens alle servents mollen. Dan kunnen ze niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59688

Ik speel hem op hard en voor zo ver ik weet is er geen easy :?
Tenminste, bij mij kun je alleen kiezen uit Normal en Hard en ik heb de laatste gekozen.
En wat hoor ik allemaal... Dat na de Human Campaign (de 1e) de orcs komen, maar bij mij is de tweede Campaign toch echt die van de Undead :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

Kut :o ik zit voor het eerst :(

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/wc3.JPG

het is de laatste orc level en ik moet die Carn Bloodhoof naar de andere kant van die poort zien te krijgen zodat hij die "gem" kan gebruiken.
Heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit :(
Wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Op dinsdag 09 juli 2002 21:57 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
Kut :o ik zit voor het eerst :(

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/wc3.JPG

het is de laatste orc level en ik moet die Carn Bloodhoof naar de andere kant van die poort zien te krijgen zodat hij die "gem" kan gebruiken.
Heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit :(
Wie kan me helpen
Volgens mij gaat een sleutel uitkomst bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

Op dinsdag 09 juli 2002 22:01 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Volgens mij gaat een sleutel uitkomst bieden :)
doh, je meent het >:)
ik had al een bloodkeyu gevonden alleen die was ergens anders voor, waar kan ik de sleutel voor deze deur vinden dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Laatst online: 29-05 13:50

Midas

Thunderbirds are go!

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.