Ok dan. Zo ff na werk crossen. CJP werkt toch gewoon?
Nu al in de winkels???
Ik heb juist enkele maanden geleden een pre-order op amazon.co.uk geplaatst om hem sneller te hebben dan dat 'ie hier in de stores zou zijn.
Nu krijg ik hem dus pas:
Ik heb juist enkele maanden geleden een pre-order op amazon.co.uk geplaatst om hem sneller te hebben dan dat 'ie hier in de stores zou zijn.
Nu krijg ik hem dus pas:
Maar is het ook niet zo dat in de NL stores de 'vernederlandse' versie van WC3 ligt? Met alle nare gevolgen van dien (denk aan patches die later, of niet dan de UK/US versie uitkomen...).Items Dispatched on 4 July, 2002
Delivery estimate: July 9 - July 11
Godfather Bodybuilding topic reeks
IK HEB UM, MIJN EERST ORGINELE SPEL IN MIJN LEVEN IS WARCRAFT III
w00t
nope hijs 100% pure englishOp vrijdag 05 juli 2002 13:24 schreef MrJ het volgende:
Nu al in de winkels???
Nu krijg ik hem dus pas:
[..]
Maar is het ook niet zo dat in de NL stores de 'vernederlandse' versie van WC3 ligt? Met alle nare gevolgen van dien (denk aan patches die later, of niet dan de UK/US versie uitkomen...).
AND I LOVE IT!!!!!!!
t verhaal is echt goed.. en de filmpjes
je kan ze gewoon in media player openen.. maar dta doe ik niet want ik wil ze verdienen (en anders snap ik er ook weinig van
btw het critter geintje van starcraft werkt hier ook
leuk joh exploderende hertjes
Bier, Whiskey en Metal!!
Fuck, ik denk dat ik toch maar de rest van de middag vrij ga nemen om er ook eentje op te pikken, ik kan me nu toch niet meer concentreren
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Anoniem: 24869
YAHOOOOO!!!!!!!!!! Ik heb hem ook
Wel jammer dat ie in een DVD-boxje zit, er is dus maar 1 voorkant met die orc
Waar hebben jullie hem gehaald? Ik heb na mn werk alleen tijd om naar de Free Record Shop te gaan. Heeft iemand hem daar gehaald ??
Anders
Anders
Anoniem: 16195
Ik heb nu de legale WC3 hier liggen ondanks dat ik hem al illegaal had 
* Anoniem: 16195 hoopt een goed voorbeeld te zijn voor de kinderkes hier, en bidt dat ze Blizzard niet laten vallen
* Anoniem: 16195 hoopt een goed voorbeeld te zijn voor de kinderkes hier, en bidt dat ze Blizzard niet laten vallen
Op vrijdag 05 juli 2002 14:04 schreef Jaded het volgende:
Waar hebben jullie hem gehaald? Ik heb na mn werk alleen tijd om naar de Free Record Shop te gaan. Heeft iemand hem daar gehaald ??
Anders
FRS = Free Record ShopOp vrijdag 05 juli 2002 13:16 schreef Pjotrik het volgende:
JAAAAHHHHAAAA!!!!
Hij is er, in de FRS.
Net vers geinstalleerd! En nou spelen.
Ik heb uhm !!!!!!!!!
This is the Way.
hoe duur is dat spel nou dan precies 
en zijn die battlenet servers wat?
ik koop hem alleen origineel als die battlenet servers goed zijn
Het is zo mooi echt waar. Als je wilt gaan beginnen met een game, mag je je ras kiezen en eventueel een map en in hoevele je wilt spelen [1vs1,2vs2enz.] Dan gaat ie zoeken en je kunt direct spelen. Ik betaalde 49,95.Op vrijdag 05 juli 2002 14:31 schreef Rody het volgende:
w00t
Prijs:Op vrijdag 05 juli 2002 14:31 schreef Rody het volgende:
http://www.bartsmit.com/winkel/main.phtml?tabbladid=0&productid=40900
ik speel nu constant over kali, maar ik vind het niet echt veel soepsOp vrijdag 05 juli 2002 14:33 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Het is zo mooi echt waar. Als je wilt gaan beginnen met een game, mag je je ras kiezen en eventueel een map en in hoevele je wilt spelen [1vs1,2vs2enz.] Dan gaat ie zoeken en je kunt direct spelen. Ik betaalde 49,95.
daarom hoop ik dat die battle net servers goed zijn en dat het daar wat beter geregeld dan op kali
Anoniem: 41231
deze vraag is misschien al es geweest maar ik heb ff geen zin om 65 paginas door te kijken dus doe ik het ff zo 
eeh waarom kan dat foodlimiet maar tot 90?
of..waarom kan je maar 90 van die gastjes bouwen
kan dat ook hoger?
kan dat ook hoger?
Zodat je meer tactiek moet hebben om te kunnen winnen.Op vrijdag 05 juli 2002 14:42 schreef Woep het volgende:
deze vraag is misschien al es geweest maar ik heb ff geen zin om 65 paginas door te kijken dus doe ik het ff zo
kan dat ook hoger?
w00t
Nee dat kan niet hoger.. Het is gedaan omdat anders spelers hele grote legers gaan maken en dan gaan aanvallen en in een keer de tegenstander wegvagen. Het is nu dus zaak om strategies te spelen en aan te vallen..Op vrijdag 05 juli 2002 14:42 schreef Woep het volgende:
kan dat ook hoger?
Een goede zet van Blizzard vind ik..
Anoniem: 41231
bleeegh
mwa dan kon het toch wel wat hoger dan 90 denk ik
heb je net superveel geld enzo en dan zit je al aan de 90
mwa dan kon het toch wel wat hoger dan 90 denk ik
heb je net superveel geld enzo en dan zit je al aan de 90

Anoniem: 54045
Strategie dus, geld boeit niet.
Ik zag hem net ook liggen bij de FRS maar ik denk dat ik hem niet koop of misschien de collectors edition koop. Aan z'n DVD box ding zonder goede handleiding heb ik helemaal niks.
Ik zag hem net ook liggen bij de FRS maar ik denk dat ik hem niet koop of misschien de collectors edition koop. Aan z'n DVD box ding zonder goede handleiding heb ik helemaal niks.
Anoniem: 51617
Tellen torens ook mee aan je totaal? Want kom je met je mannetjes van max 90 aan heeft ie daar een stuk of 50 van die torens staan.. dan komen die extra mannetjes wel van pas..
Anoniem: 27493
dan ben je afgezetOp vrijdag 05 juli 2002 14:33 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Het is zo mooi echt waar. Als je wilt gaan beginnen met een game, mag je je ras kiezen en eventueel een map en in hoevele je wilt spelen [1vs1,2vs2enz.] Dan gaat ie zoeken en je kunt direct spelen. Ik betaalde 49,95.
Anoniem: 50624
Nee, torens tellen niet mee, maar daar heb je dan ook siege weapons voor om mee af te rekekenOp vrijdag 05 juli 2002 15:09 schreef Zero00 het volgende:
Tellen torens ook mee aan je totaal? Want kom je met je mannetjes van max 90 aan heeft ie daar een stuk of 50 van die torens staan.. dan komen die extra mannetjes wel van pas..
Wat is er met de handleiding dan?Op vrijdag 05 juli 2002 15:05 schreef BlackStar het volgende:
Aan z'n DVD box ding zonder goede handleiding heb ik helemaal niks.
arghOp vrijdag 05 juli 2002 15:09 schreef Profile het volgende:
[..]
dan ben je afgezetik had em voor 44,99
* Anoniem: 16195 is dan ook afgezet
er zit gewoon een handleiding in het dvd doosje hoor, 68 blz zelfsOp vrijdag 05 juli 2002 15:05 schreef BlackStar het volgende:
Strategie dus, geld boeit niet.
enne sorry voor de dubbelpost
Anoniem: 39723
nix mis mee hoorOp vrijdag 05 juli 2002 15:13 schreef Jaded het volgende:
[..]
Wat is er met de handleiding dan?
join: GoT Server - NL max:12 mensen op battle.net en dan zie je hem in de lijst met alle games
Shit, ik wil ook on-line spelen 
Nou ja, hopen dat die Fransozen mijn collectors ed. snel opsturen
(als ze hem nog hebben that is...)
Nou ja, hopen dat die Fransozen mijn collectors ed. snel opsturen
jaa me2.Op vrijdag 05 juli 2002 15:27 schreef Kremers het volgende:
Shit, ik wil ook on-line spelen
Nou ja, hopen dat die Fransozen mijn collectors ed. snel opsturen(als ze hem nog hebben that is...)
Gaat me eerste game worden die ik legaal gekocht heb
Mocht ook wel na 3 jaar illegaal starcraft, niet dan?
Nouja dat niet alleen natuurlijk. Blizzard ruled gewoon.
Heb bijna al de single player uit, dus als ik em heb gelijk op bnet
Iemand nog naast Duckface? Want ik bestel het vanavondOp donderdag 04 juli 2002 21:32 schreef Darkvater het volgende:
Ik heb dus besloten om de Warcraft3 Collector's Edition te kopen. Deze is in Europa alleen te bestellen via www.war3collectors.com (als de site zegt dat ie de pagina niet vindt, gebruik de volgende link:http://www.warcraft3collectors.com/us/index.asp). Daar kun je ook allemaal lezen wat er precies inzit.
Het spel kost €79.90 + €13 shipping per bestelling. Maar als we samen bestellen dan kost het ook maar €13 voor 5 stuks (maximale aantal je in een keer kan bestellen). Da's dus een besparing van meer dan €10 per persoon (ervan uitgaande dat iedereen apart zou bestellen) op de verzendkosten.
Het enige probleem blijft de verdeling in NL zelf. Ik woon zelf in Zoetermeer, dus het beste is als je het af komt halen, anders moet hoet opgestuurd worden, wat weer geld kost. Daarom zoek ik ook het liefst mensen in de Randstad.
Dit is het dus. Als je interesse hebt, mail me maar op me email (tfarago@myrealbox.com), dan zie ik wel hoeveel mensen er interesse hebben, max 5 nu, want me CC zit een beetje krap
Morgen bel ik nog die site van hun op hoe lang de zending duurt, want we willen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk spelen. Maar eigenlijk gaat het om de Coll Ed, want we spelen al nu allemaal via Kali.
Laat van je horen.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Is er ook een nederlands chatkanaal op Battle.net?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
zou iemand screenies kunneb posten hoe battle.net eruit ziet 
ben ik namelijk wel erg benieuwd naar
en is battle.net relaxter dan kali?
ben ik namelijk wel erg benieuwd naar
en is battle.net relaxter dan kali?
Bij mij pakt Kali (2.4) WC3 niet 
Help? Hij zoekt naar games maar vindt die niet, staat ook niet in die lijst noch in de readme.
Help? Hij zoekt naar games maar vindt die niet, staat ook niet in die lijst noch in de readme.
Battle.net is toch voor elk (blizzard) spel anders? Ik weet wel dat het bij Diablo2 ongeveer hetzelfde was. Een 5 die op een 6 lijkt en zulke dingen.
30 dagen volgens die siteOp vrijdag 05 juli 2002 15:53 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Iemand nog naast Duckface? Want ik bestel het vanavond

Je hebt zeker alleen dit gelezen? of staat ergens anders nog iets?:Op vrijdag 05 juli 2002 16:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
30 dagen volgens die site
Dit zegt alleen maar dat het na 30 dagen als verloren beschouwd mag worden. In NL is het ook 30 dagenIf you have not received a product within 30 days from the receipt of the confirmation e-mail, the product is presumed to be missing. In that case you should contact VUG UK to inform it.
Edit: maar je hebt al betaald met je CC?
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Staat er net iets boven, maar er staat max. 30 dagen lees ik nu
, dus het kan ook 1á2 weken zijn.
Heb ze zelf ook al ff gemailt wat de gem. levertijd is en met welke vervoerder het opgestuurd wordt.
Ja, heb hem al besteld en een bevestigingsmail gehad.
Heb ze zelf ook al ff gemailt wat de gem. levertijd is en met welke vervoerder het opgestuurd wordt.
Ja, heb hem al besteld en een bevestigingsmail gehad.
Anoniem: 44947
Heb 'm ook gehaald. (Intertoys).
Volgens de verpakking met gratis t-shirt maar die hadden ze dus niet binnengekregen...
Verkoper heeft wel op de bon gezet dat ik daar nog recht op heb, dus nou maar hopen dat ze die snel krijgen. (note to self: iedere dag effe bellen!!)
Dilemma: hij is eigenlijk bedoeld als verjaardagskadootje voor mijn man... maar die is pas over 2 weken jarig. Zal ik nu maar vast geven, dan kunnen we mooi dit weekend al spelen
Volgens de verpakking met gratis t-shirt maar die hadden ze dus niet binnengekregen...
Verkoper heeft wel op de bon gezet dat ik daar nog recht op heb, dus nou maar hopen dat ze die snel krijgen. (note to self: iedere dag effe bellen!!)
Dilemma: hij is eigenlijk bedoeld als verjaardagskadootje voor mijn man... maar die is pas over 2 weken jarig. Zal ik nu maar vast geven, dan kunnen we mooi dit weekend al spelen
heb net een 1vs1 game gespeeld via Battle.net! Wat een goed systeem zeg dat auto matching 
http://www.battle.net/war3/ladder/data/PlayerProfile.aspx?PlayerName=Fr3aKER&Gateway=Northrend
Ik heb zoals je ziet al 1 win
http://www.battle.net/war3/ladder/data/PlayerProfile.aspx?PlayerName=Fr3aKER&Gateway=Northrend
Ik heb zoals je ziet al 1 win
Hoi
ik maak een channel in de Undead Necropolic : Nederland
kom allen en speel
ps k heb al 1 win
ik maak een channel in de Undead Necropolic : Nederland
kom allen en speel
ps k heb al 1 win
This is the Way.
Ikke wil ook op battle.net spelen!!!!
Probleem: Ga morgen 5 weken werken op een camping, zonder computer, zonder internet, zonder warcraft 3!!
. Is dus beetje nutteloos om hem nu te kopen. Dus hij komt wel na de vakantie
Probleem: Ga morgen 5 weken werken op een camping, zonder computer, zonder internet, zonder warcraft 3!!
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
SterkteOp vrijdag 05 juli 2002 17:25 schreef GoUdViS het volgende:
Ikke wil ook op battle.net spelen!!!!
Probleem: Ga morgen 5 weken werken op een camping, zonder computer, zonder internet, zonder warcraft 3!!. Is dus beetje nutteloos om hem nu te kopen. Dus hij komt wel na de vakantie
Nergens te krijgen 
Bart Smit niet, Dixons niet, en Free Record Shop niet
Bart Smit niet, Dixons niet, en Free Record Shop niet
Ik ga morgen ff rondkijken in de buurt of ergens dat spel te halen valt 
wordt weer me eerst originele spel in tijden
wordt weer me eerst originele spel in tijden
Anoniem: 54045
Chris Metzen...Op vrijdag 05 juli 2002 15:13 schreef Jaded het volgende:
[..]
Wat is er met de handleiding dan?
**** SPOILER ALERT ****
Human campaign uit. Pff, met Frosties (
), wat footmen/schietventjes backed up met een stuk of 2-3 mortars en die basis is zo weg, had meer verwacht van Mal'Ganisje 
Nu naar de undead, kan ik eindelijk eens met die mensen leren spelen
(second thought: mensen?)
Human campaign uit. Pff, met Frosties (
Je bent wel een beetje laat heOp vrijdag 05 juli 2002 21:33 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
**** SPOILER ALERT ****
Human campaign uit. Pff, met Frosties (), wat footmen/schietventjes backed up met een stuk of 2-3 mortars en die basis is zo weg, had meer verwacht van Mal'Ganisje
Iedereen is nu al elkaar aan het afslachten op Battle.net
Ik heb nu 4 wins en 8 losses..niet erg goed maar ik ben maar noob
/edit
Weet iemand hoe het met de clan support zit op battle.net?
Nou, jullie hebben hem illegaal, maar SOMMIGEN moeten hem ook kopen...Op vrijdag 05 juli 2002 22:14 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje laat he
Iedereen is nu al elkaar aan het afslachten op Battle.net
Ik heb nu 4 wins en 8 losses..niet erg goed maar ik ben maar noob
/edit
ikniet
Anoniem: 42423
Nou ik heb het spel dus vandaag aangeschaft... allemaal leuk en aardig, maar van mij hoefde die 3d shit niet. Ik mis nu de typische Warcraft sfeer. Die graphics ...niet om aan te zien...ook de tussenfilmpies .... ingame ...bah. Ook de onliners zijn niet leuk meer....
Vanaf nu is het spel dan ook te koop .. hmm ik kan hem ook nog ruilen ...
Wil 'em wel van je kopen.Op vrijdag 05 juli 2002 23:59 schreef RtcW het volgende:
Nou ik heb het spel dus vandaag aangeschaft... allemaal leuk en aardig, maar van mij hoefde die 3d shit niet. Ik mis nu de typische Warcraft sfeer. Die graphics ...niet om aan te zien...ook de tussenfilmpies .... ingame ...bah. Ook de onliners zijn niet leuk meer....
Waar woon je?
Mail me ff op ilmer@chello.nl (MSN adden kan ook)
Anoniem: 29813
Ik heb het vandaag ook binnengekregen via PCmedia.nl;
Alleen nog maar de prelude en mission 1 van de human campaign gedaan. (rest bewaren voor als ik me verveel verderop in de vakantie, heb nu nog Neverwinter Nights
)
Het ziet er leuk uit maar toch niet echt uitblinkend, echt alles is in dezelfde 3d-achtige look, de portraits enzo. Beetje jammer, voor de rest speelt het net zoals WCII behalve dat je nu een hero hebt wat iets aan het spel uitbereidt. Als fan van de Warcraft-serie ben ik er tevree mee maar snap het dat het spel niet zo boeiend vinden.
Alleen nog maar de prelude en mission 1 van de human campaign gedaan. (rest bewaren voor als ik me verveel verderop in de vakantie, heb nu nog Neverwinter Nights
Het ziet er leuk uit maar toch niet echt uitblinkend, echt alles is in dezelfde 3d-achtige look, de portraits enzo. Beetje jammer, voor de rest speelt het net zoals WCII behalve dat je nu een hero hebt wat iets aan het spel uitbereidt. Als fan van de Warcraft-serie ben ik er tevree mee maar snap het dat het spel niet zo boeiend vinden.
Aahhhh,
Ik heb hem vandaag (gisteren) gekocht en hij doet het gewoon niet
Ik kan alle menu's enzo zien alleen de landschappen en poppetje die zie ik allemaal niet, gewoon zwart beeld.
Ik had effe in de faq gelezen en daar stond in dat ik mijn voodoo 5 5500 op de 1.04 versie moest zetten.
Nu heb ik hem van v1.09 naar 1.04 gedaan en hij werkt nog steeds niet.
Aahhhh, ik ga denk ik eerst maar effe slapen en morgen met dingen gooien.
Btw ik heb ook directx versie 8.1b Nederlands
Ik kan alle menu's enzo zien alleen de landschappen en poppetje die zie ik allemaal niet, gewoon zwart beeld.
Ik had effe in de faq gelezen en daar stond in dat ik mijn voodoo 5 5500 op de 1.04 versie moest zetten.
Btw ik heb ook directx versie 8.1b Nederlands
Jij snapt het!Op vrijdag 05 juli 2002 11:47 schreef Pjotrik het volgende:
Issie er al?
Of zijn degene die hem al hebben nu te druk bezig om te replyen?
Om dat tijdstip zat ik net te gamen, sindsdien tot nu niet meer uit gehad! Heb al zo'n 20 games online gedaan, ook met m'n clan en de game is echt fan-tas-tisch!
Mijn nadeeltjes:
• Je kan niet ally enden
• Het wachten bij "Play Now" kan heeeel lang duren!
• Je kan geen replays online kijken
49,95 bij de Dixons om half 10 over half 10 (winkels in Utrecht gingen pas om half 10 open
Uiteraard:Op vrijdag 05 juli 2002 15:59 schreef Fr3aKER het volgende:
Is er ook een nederlands chatkanaal op Battle.net?
Remember clan xZWx, it's our domain!WarCraft III NLD-1
Gaat 't goed?Op zaterdag 06 juli 2002 03:49 schreef Elroy het volgende:
Aahhhh,
v1.09 <kuch>
v1.01 is net uit dude
Download de nieuwste drivers en de gewone patch, dan moet 't in orde komen? Anders even posten op het Blizzard forum of in de support pages neuzen. Blizzard staat bekend om (tjsa, waar nou niet om
I
Dat is echt helemaal geweldig, ik meen het!Op vrijdag 05 juli 2002 22:14 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
/edit
Je start een game, je nodigt je clan mates uit, zij joinen. Je zit alleen met friendlies in de game. Jij en je mates geven aan welke maps je wel/niet wilt spelen.
Vervolgens druk je op Play Game en er wordt een match gezocht met mensen die ongeveer net zo goed zijn en ook het liefst die map spelen! Er is geen weg terug.
Bij Brood War leavde iedereen als ze tegen (bijv.
Eindelijk heb ik hem dan ook
Ga het zo maar eens lekker spelen
Ik weet niet hoe je hem speelt, maar ik vindt WC3 echt wel de typische warcraft sfeer heeft. En de 3d is echt goed van dit spel. En de onliners zijn weer geweldig. Maar als je WC3 niks aan vindt kan ik me niet voorstellen dat je andere WC spellen wel leuk vond.Op vrijdag 05 juli 2002 23:59 schreef RtcW het volgende:
Anoniem: 52728
That's it! Nu ik al die verhalen hoor, en ik strontziek van Kali wordt, besluit ik dat ik het ook legaal ga kopen. Een grote stap voor mij dus 
FF kieken of ik hem bij de lokale cd winkel kan krijgen, denk niet, anders ff bestellen.
Weet iemand nog goede site waar je die spellen kan bestellen?
FF kieken of ik hem bij de lokale cd winkel kan krijgen, denk niet, anders ff bestellen.
Weet iemand nog goede site waar je die spellen kan bestellen?
Bart Smit ofzo.. Werkt wel goed geloof ik.
is het nou nog niemand opgevallen dat het spel enorm op Battle Realms lijkt? Het gras lijkt erop, de animaties, de ingame movies lijken erop, de hero's komen overeen.
Even een vraagje, hoe speel ik nou met de Orcs??
is het nou nog niemand opgevallen dat het spel enorm op Battle Realms lijkt? Het gras lijkt erop, de animaties, de ingame movies lijken erop, de hero's komen overeen.
?? Simpel. Maar eerst doe je een soort Tutorial met de orcs; 2 missies, dan Humans, Undead, en dan pas komen de OrcsOp zaterdag 06 juli 2002 12:44 schreef Jaded het volgende:
Anoniem: 17735
Ik ben nu bij de 7e missie of zo van de Undead. Toch wel een vet spelleke. Alleen ik snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden dat alles dood gaat bij de Undead (bomen, gras enz.), net als bij Age of Wonders 2, vind het maar lelijk.
Heeft iemand al kartonnen dozen van de verschillende rassen gezien? Ik kan alleen de DVD-box vinden
En ik wil eigenlijk wel heel graag de NightElf box...
En ik wil eigenlijk wel heel graag de NightElf box...
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Warcraft 2 was gewoon het spel der spellen ... Ik heb nu net ff 4 potjes online gespeelt ... met overmacht gewonnen 3: 1 on 1 en 1: 2 on 2.. dat is wel iets leuker... Warcraft 3 is gewoon minder .... ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... Als ik die andere WC spellen niks aan zou vinden zou ik WC3 ook niet kopen he slimpieOp zaterdag 06 juli 2002 11:19 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je hem speelt, maar ik vindt WC3 echt wel de typische warcraft sfeer heeft. En de 3d is echt goed van dit spel. En de onliners zijn weer geweldig. Maar als je WC3 niks aan vindt kan ik me niet voorstellen dat je andere WC spellen wel leuk vond.
Anoniem: 35937
Ik zit vast in een mission
Kan iemand mij ff helpen.
Ik speel de human's en zit in een mission dat ik 5 boten moet verbranden. Nu heb ik er 2 kapot gemaakt, maar bij de andere 3 kan ik niet komen
Hoe hebben jullie dat gedaan??
Ik speel de human's en zit in een mission dat ik 5 boten moet verbranden. Nu heb ik er 2 kapot gemaakt, maar bij de andere 3 kan ik niet komen
Na de tweede moet je rechts het water oversteken. Zo moeilijk is dat toch nietOp zaterdag 06 juli 2002 17:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik zit vast in een missionKan iemand mij ff helpen.
Ik speel de human's en zit in een mission dat ik 5 boten moet verbranden. Nu heb ik er 2 kapot gemaakt, maar bij de andere 3 kan ik niet komenHoe hebben jullie dat gedaan??
Ik ben net met de humans klaar. Ben om 12 uur begonnen
Ja, klopt, heb ik gedaan. Dan kom je bij de derde maar daar kan ik net niet komen

Ik zal dadelijk wel eens een screenshot maken, van de situatie. Hoe kun je eig een screenshot maken daar?
Ik zal dadelijk wel eens een screenshot maken, van de situatie. Hoe kun je eig een screenshot maken daar?
Door het water lopen na de tweede en daarna je ogen open doen, volgens mij moet je gewoon langs de 'kustlijn' blijven lopen om bij de derde te komen, maar ik haal ze vast door elkaar.Op zaterdag 06 juli 2002 18:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Ja, klopt, heb ik gedaan. Dan kom je bij de derde maar daar kan ik net niet komen![]()
PrintScrn en dan in de map '/Screenshots' kijken.Op zaterdag 06 juli 2002 18:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Op normal gezet zeker? Ik vind het ook niet echt moeilijk, maar de Undeadmissies zijn iig wel langer.Op zaterdag 06 juli 2002 17:58 schreef Jaded het volgende:
Ik ben net met de humans klaar. Ben om 12 uur begonnenBlijft het zo simpel ?
goblin sappers kopen en daarmee moet je een paar bomen opblazen zodat je weer verder kunt. Die bomen staan op een weggetje net onder het gebouwtje waar je die sappers kunt kopen. Ik had er 4 nodig.
Verder erg stoer spel, koele verhaallijn. Ik heb nog niet online gespeeld, ben bang dat ik helemaal de pan in gehakt wordt...
Verder erg stoer spel, koele verhaallijn. Ik heb nog niet online gespeeld, ben bang dat ik helemaal de pan in gehakt wordt...
Ik heb bijna de undead uitgespeelt en het blijft zo simpel. Ik heb hem nu dus maar op hard gezetOp zaterdag 06 juli 2002 17:58 schreef Jaded het volgende:
[..]
Na de tweede moet je rechts het water oversteken. Zo moeilijk is dat toch niet
Ik ben net met de humans klaar. Ben om 12 uur begonnenBlijft het zo simpel ?
Ja, kwam ik ook achter. Stond bij hintOp zaterdag 06 juli 2002 18:24 schreef RickN het volgende:
goblin sappers kopen en daarmee moet je een paar bomen opblazen zodat je weer verder kunt. Die bomen staan op een weggetje net onder het gebouwtje waar je die sappers kunt kopen. Ik had er 4 nodig.
Ik heb nu de human's uitgespeeld, demn ik had echt niet verwacht dat ik al in het laatste lvl zat, want het was helemaal iet moeilijk, en de basis stelde nix voor
Naja, wel een focking mooi eind filmpje, daar is blizzard nog steeds de beste in!! Gewoon weer diablo2 kwaliteit
Ik ken dat spel niet dus kweenieOp zaterdag 06 juli 2002 12:44 schreef Jaded het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk erg op Age of Empires lijken, ik heb dan wel Warcraft 2 en Starcraft nooit gespeeld dus ik weet niet of het gejat is van Age of Empires of andersom. Want bij Age of Empires hebbie ook een blacksmith met bijna dezelfde upgrades. Ook van die werkers etc. etc. Ook de layout lijkt op die van AoE.
Klopt!!! Viel mij ook al op. Vandaar dat ik die graphics ook vond zuigen ...Op zaterdag 06 juli 2002 12:44 schreef Jaded het volgende:
uhm, je heb toch zon siege dinges mee??Op zaterdag 06 juli 2002 18:24 schreef RickN het volgende:
die moet je op die bomen knallen!
Battle.net Spud#2543
LOLOp zaterdag 06 juli 2002 19:14 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
[..]
Ik ken dat spel niet dus kweenie
Maar ik vind het eigenlijk erg op Age of Empires lijken, ik heb dan wel Warcraft 2 en Starcraft nooit gespeeld dus ik weet niet of het gejat is van Age of Empires of andersom. Want bij Age of Empires hebbie ook een blacksmith met bijna dezelfde upgrades. Ook van die werkers etc. etc. Ook de layout lijkt op die van AoE.
Wat denk je dat langer bestaat AoE of Warcraft??
This andersom hoor.......

Bij mij was die toen al doodOp zaterdag 06 juli 2002 19:24 schreef TepelStreeltje het volgende:
[..]
uhm, je heb toch zon siege dinges mee??
die moet je op die bomen knallen!
oooooooooooohhhhhh!! :|(Op zaterdag 06 juli 2002 19:28 schreef RickN het volgende:
[..]
Bij mij was die toen al dood

laat je die dan niet achter!? ik laat dat soort soep altijd lekker staan totdat ik ze nodig heb...
begin maar weer overnieuw
Battle.net Spud#2543
Tja, ik heb Warcraft 1,2 en Starcraft nooit gespeeld. Hoewel ik een doorgewinterde gamer bent. Kwerd opgegroeid met Paratrooper en Space Invaders. Daarna Dune 2 en Wolfenstein 3D etc. etc.
Maarja, kvond vroeger niet echt veel aan rts spellen, dus daarom nooit gespeeld. Maar ik vind deze rts wel leuk
Maarja, kvond vroeger niet echt veel aan rts spellen, dus daarom nooit gespeeld. Maar ik vind deze rts wel leuk
FF iets heel anders. Ik vind W3 er persoonlijk erg goed uitzien, maar ik heb al in tijden niks meer gespeeld dus ik ben weinig gewend. Ik speel nu dus op 800x600x16 met bijna alles op medium en textures zelfs op low. Dat moet ook wel want anders trekt m'n videokaartje (Matrox G200) het niet. Nu zag ik op pricewatch een GForce 2 MX200 32Mb. staan voor maar 30 euro, weet iemand of ik W3 daarmee op 1024x768x32 met alle settings op high kan spelen? Verdere relevante specs zijn:
Celeron 633@790
256 Mb.
Celeron 633@790
256 Mb.
Ik heb alles op high staan en ik draai op 1024x768x16 en het gaat perfect. Allen als er grote battles zijn, dan schokt het af en toe maar verder loopt het soepeltjes.
Mijn specs: P3-550; 320 SD-RAM @ 100 Mhz.; GF2-MX440
Dus dat zou moeten lukken, maar ik zou toch voor een mx440 gaan, toch ietsje beter
Mijn specs: P3-550; 320 SD-RAM @ 100 Mhz.; GF2-MX440
Dus dat zou moeten lukken, maar ik zou toch voor een mx440 gaan, toch ietsje beter
Wat ik me afvraag, kun je ook de oude sounds implementeren in Warcraft 3? Dus WC3 onliners + sounds vervangen door WC2...dat zou pas cool zijn
Zijn de boten van WC2 eruit gehaald?? Mooi zo 
Stom gedoe met dat varen.
Ik vind alleen het idee van die fleshwagons (zo heten ze toch) nergens op slaan...
Stom gedoe met dat varen.
Ik vind alleen het idee van die fleshwagons (zo heten ze toch) nergens op slaan...
Euhm die "fleshwagons" zo heten ze niet BTW maar ik kan ff niet op de naam komen
zijn juist HEEL handig, er kunnen 8 corpses in 1 zo'n ding, neem dan maar es 6 van die wag0ns mee en prop ze vol, rij ze naar de basis van je nmi, zet je necromancers ernaast op auto casting, en hou je echte leger paraat... drop dan alle corpses en hoppa.. je overrunt de nmi base (of er moeten 1000 towers of ziggaruts staan whatever)
Ja dat is hetzelfde 
Maar hoe werken die dan precies ?
Als je er niks ingooit gooit ie toch ook met lijken ?
Ja, zo hebben de Undead nog veel meer voordelen. Als je die farms upgrade naar defense heb je meteen al een flinke verdediging voor je basis.
je kan ze op auto zetten en dan halen ze automatisch lijkjes op volgen mij.....Op zaterdag 06 juli 2002 22:19 schreef Jaded het volgende:
Ja dat is hetzelfde
dan kan je ze deployen en komen de lijkjes eruit dacht ik.
als je er eentje maakt in je basis en je zet hem op auto gaat ie ook gelijk naar je graveyard toe.
Anoniem: 32447
Watr gebeurd er dan in je graveyard met de lijkjes?Op zaterdag 06 juli 2002 23:43 schreef Rody het volgende:
je kan ze op auto zetten en dan halen ze automatisch lijkjes op volgen mij.....
dan kan je ze deployen en komen de lijkjes eruit dacht ik.
als je er eentje maakt in je basis en je zet hem op auto gaat ie ook gelijk naar je graveyard toe.
Er "groeien" gewoon lijkjes rond de graveyard (logischOp zondag 07 juli 2002 00:19 schreef Jywansa het volgende:
[..]
Watr gebeurd er dan in je graveyard met de lijkjes?
En die pakt die meatwagon dan gewoon op. Nix nadeligs aan ofzo
LOL ik kwam er net pas achter dat je ook de camera van positie kan veranderen.
Het is wel leuk als je echt volledig 3D zicht hebt, alleen het speelt wat moeilijker
Het is wel leuk als je echt volledig 3D zicht hebt, alleen het speelt wat moeilijker
preciesOp zondag 07 juli 2002 00:21 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Er "groeien" gewoon lijkjes rond de graveyard (logisch)
En die pakt die meatwagon dan gewoon op. Nix nadeligs aan ofzo
Heb het spel nu sinds gisteren en ben er erg te spreken over. Echt Warcraft sfeertje (echt nog veel overeenkomsten met WC1, WC2 heb ik nooit gespeeld). Reken er maar op dat ik dit spel koop zodra ik het heb uitgespeeld
.
Ziet er trouwens ook allemaal erg goed uit, gewoon een genot voor het oog op 1600x1200
.
Ziet er trouwens ook allemaal erg goed uit, gewoon een genot voor het oog op 1600x1200
Als echte Blizzard fan wat Warcraft en Starcraft betreft, heb ik gisteren dus Warcraft III gekocht. En tot nu toe zeer tevreden. Goed verhaal, prachtige cinematics, en nieuwe verfrissende 'look'. Een beetje Black&White omgeving, daar moest ik een beetje aan denken.
Ik ben nog maar net begonnen en de eerste levels zijn dus nog niet echt moeilijk. Ben benieuwd wat de nieuwe volkeren allemaal te bieden hebben. Van wat ik hier allemaal lees, heb ik nog veel goeds voor de boeg.
Ik ben nog maar net begonnen en de eerste levels zijn dus nog niet echt moeilijk. Ben benieuwd wat de nieuwe volkeren allemaal te bieden hebben. Van wat ik hier allemaal lees, heb ik nog veel goeds voor de boeg.
Ik vind de Undead echt superdom... Bij de Humans was mijn hero, (Arthas ofzo?) nog supersterk en nu presteert u niks meer. Beetje jammer.
? Tuurlijk. Na de human campaign is je hero lvl10, bij een nieuwe campaign begint je hero weer bij lvl1. Tuurlijk stelt ie niks voorOp zondag 07 juli 2002 11:15 schreef Jaded het volgende:
Ik vind de Undead echt superdom... Bij de Humans was mijn hero, (Arthas ofzo?) nog supersterk en nu presteert u niks meer. Beetje jammer.

Undead rulen wel. Maar ik ben meer voor de orcs of ne. De humans zuigen echt.
Heeft iemand misschien een save voor me van level 2 of 3 van de Undead? M'n HD crashte en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen.
(ik weet niet precies meer welk level het is, het was in ieder geval het level waar je de Nightelfs voor het eerst tegenkomt)
Bvd
(ik weet niet precies meer welk level het is, het was in ieder geval het level waar je de Nightelfs voor het eerst tegenkomt)
Bvd
LOLZ zat net ff WC3 te spelen, loopt mn moe binnen.. "goh dat ziet er leuk uit" ze blijft even kijken "hm mischien ga ik het als ik terug kom van vakantie wel eens spelen"
hehehe moeders achter WC3
als ze nou nog ff een extra kopie koopt kunnen we multiplayeren
(doet ze waarschijnlijk ook nog
)
hehehe moeders achter WC3
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 26244
Gaat het op dit systeem draaien, en hoe? :
p3 733 mhz.
geforce 4 mx440
384 sdram (133 mhz)
windows xp
p3 733 mhz.
geforce 4 mx440
384 sdram (133 mhz)
windows xp
makkelijk en goed.Op zondag 07 juli 2002 14:11 schreef insoft het volgende:
p3 733 mhz.
geforce 4 mx440
384 sdram (133 mhz)
windows xp
klasmate van me draaid t op een 733 met Gf2pro op 1204 full detail
Bier, Whiskey en Metal!!
Dat gaat draaien. En goed ook denk ik. Op mijn p3 600 met GeForce 256, 512mb ram en Windows XP draait het prima in een resolutie van 1024x768.Op zondag 07 juli 2002 14:11 schreef insoft het volgende:
p3 733 mhz.
geforce 4 mx440
384 sdram (133 mhz)
windows xp
Dit topic is gesloten.