Ik zit dus in dat Kali gedoe, en ik heb costum game geinstalled etc. Warcraft 3. Maar hoe krijg ik nou die games te zien? Hoe zeg ik Kali dat ie op Warcraft 3 moet zoeken? Want onder elke game staat 0 servers GRRR word helemaal gek hier
kom ff in het IRC Channel, irc.tweakers.net #Warcraft3 (port 6667)
je moet gewoon ff dit goed uitvoeren:
http://www.guru-enterprises.com/war3/
de Orcs zijn echt OMG
vet
BladeMaster is lekker sneaky met windwalk en Mirrors + BladeStorm
je moet gewoon ff dit goed uitvoeren:
http://www.guru-enterprises.com/war3/
de Orcs zijn echt OMG
BladeMaster is lekker sneaky met windwalk en Mirrors + BladeStorm
Verwijderd
was ik mee bezig, maar vanaf hier word ik helemaal gek;
After you have set up the game in kali, You might want to know how to join a kali game for those who are having problems doing so.
First you will need to go to the folder called Game Lobbies to the left of kali. Open that folder and then you should see all kinds of Warcraft3 games to pick from.
wat snap je er niet van dan?Op maandag 01 juli 2002 17:47 schreef MasterOverdrive het volgende:
was ik mee bezig, maar vanaf hier word ik helemaal gek;
[..]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Je moet wel Kali geregistreerd hebben. Je kan gratis keys van kali.net halen. En als je niet registreerd kan je geen games joinen/createn en waarschijnlijk ook geen games zien.
Als je het dus wel geregistreerd hebt dan moet je gewoon een custom game aanmaken bij my games(in die linker kolom) en dat "Warcraft 3" noemen, niet anders, dan gaat het fout. Stel alles in en ga naar my lobbies en klik daar op Warcraft 3. Daar zie je dan alle games. Succes!
Als je het dus wel geregistreerd hebt dan moet je gewoon een custom game aanmaken bij my games(in die linker kolom) en dat "Warcraft 3" noemen, niet anders, dan gaat het fout. Stel alles in en ga naar my lobbies en klik daar op Warcraft 3. Daar zie je dan alle games. Succes!
Verwijderd
Zou dom zijn Gargoyles zijn namelijk supergoed tegen air.Op zondag 30 juni 2002 23:56 schreef Jywansa het volgende:
De enige units die je kan nemen om te zorgen dat je je geen zorgen hoeft te maken over lucht én grond zijn de Crypt Fiends.
Verwijderd
Oja, en wat zijn jullie favo rassen?
Mijne:
1. Orcs
2. Humans
3. Night Elves
4. Undead
Het enige wat volgens mij goed is aan de undead, zijn die abonimations en meer niet. Oja, en die slaap ability van die hero.
En verder schoppen de Taurens van de Orcs kont, die rulen echt iets te veel
.
Mijne:
1. Orcs
2. Humans
3. Night Elves
4. Undead
Het enige wat volgens mij goed is aan de undead, zijn die abonimations en meer niet. Oja, en die slaap ability van die hero.
En verder schoppen de Taurens van de Orcs kont, die rulen echt iets te veel
tnx m8!Op maandag 01 juli 2002 17:30 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Ja de undead heeft daar een speciale mogelijkheid voor omdat alle andere rassen gewoon kunnen lopen of hun gebouw kunnen verplaatsen (night elves)
Je kan met zo'n bouwgast (ik haat undead dus weet geen namen) een gebouw ongedaan maken en daar krijg je geld voor!
Suc6 ermee ik hoop dat je snel van die rotcampaign af bent![]()
Hier ben ik het ook wel mee eens alleen speel ik toch liever met Night Elves dan met HumansOp maandag 01 juli 2002 18:41 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Oja, en wat zijn jullie favo rassen?
Mijne:
1. Orcs
2. Humans
3. Night Elves
4. Undead
En verder schoppen de Taurens van de Orcs kont, die rulen echt iets te veel.
Over de undead zijn we het wel eens. Het zijn gewoon een stelletje smerige/ranzige bagger ventjes
De orcs zijn duidelijk de coolste. Als als je shamans bloodlust casten groeien al je units en ben je gewoon niet meer te stoppen
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Tering... We waren net ff aan het knallen hier op ons LAN, maar wij werden met zijn 2-en iedere keer zwaar in de pan gehakt door de computer. Kan je die computer ook op easy zetten of zo? Die gast liep gewoon over ons heen...
tja, heb ik ook best vaak. Zijn echt rete-sterk, maar went wel denk ik.Op maandag 01 juli 2002 19:46 schreef 007 het volgende:
Tering... We waren net ff aan het knallen hier op ons LAN, maar wij werden met zijn 2-en iedere keer zwaar in de pan gehakt door de computer. Kan je die computer ook op easy zetten of zo? Die gast liep gewoon over ons heen...
Maar uhm heeft iemand nog een paar fatsoenlijke tips voor een multiplayer game?
Wat moet ik als eerste doen:
~ me basis gaan protecten?
~ of eerst uitgaan breiden naar de eerste beste Gold Mine?
En dan? Moet ik dan eerst cheap gastjes gaan maken en DAN pas gaan upgraden? (BTW ik speel het liefst met de Night Elves, maar een andere ras is ook goed
) Of eerst gaan upgraden en dan de sterkere maken?
*zeik-modus*
er moet egt een "Official GoT Warcraft III FAQ" komen
*zeik-modus*
alvast in advanced thnx!
En dan? Moet ik dan eerst cheap gastjes gaan maken en DAN pas gaan upgraden? (BTW ik speel het liefst met de Night Elves, maar een andere ras is ook goed
*zeik-modus*
er moet egt een "Official GoT Warcraft III FAQ" komen
*zeik-modus*
alvast in advanced thnx!
This is the Way.
Undead slecht?
Man, undead zijn juist 1 van de sterkste rassen.
a) Hero's hebben hele lekkere aura's.
b) Crypt Fiends
c) Ghouls
d) ultiem makkelijke expansions (je moet de goldmine haunten, meer niet)
e) death coil
f) etc
ze zijn erg langzaam in het begin, maar dat is niet dodelijk.
b) Crypt Fiends
c) Ghouls
e) death coil
f) etc
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
* TepelStreeltje agrees with uOp maandag 01 juli 2002 21:35 schreef Diadem het volgende:
Undead slecht?
b) Crypt Fiends
c) Ghouls
e) death coil
f) etc
aura's zijn heerlijk, (healen dus)
beesten zijn wel netjes, crypt fiends tegen air en de rest
alleen mijn neer zetten is supah sweet, werkt echt heerlijk.
vind het gewoon wel een lekekr vet volkje, hoewel ze alleen niet cool zijn, ze zijn de badguys enzo.
orc vind ik minder goed omdat ze snel dood gaan.
human is lekker basic, en NE ben ik nog niet.
vind ze beetje ingeweikkeld...
Battle.net Spud#2543
kloptOp zondag 30 juni 2002 21:02 schreef Allochtoon het volgende:
Hey Rodyik heb weleens met je gespeeld volgens mij
Ik begin undead met de minuut beter te vinden.Op maandag 01 juli 2002 23:17 schreef TepelStreeltje het volgende:
[..]
* TepelStreeltje agrees with u
aura's zijn heerlijk, (healen dus)
beesten zijn wel netjes, crypt fiends tegen air en de rest
alleen mijn neer zetten is supah sweet, werkt echt heerlijk.
vind het gewoon wel een lekekr vet volkje, hoewel ze alleen niet cool zijn, ze zijn de badguys enzo.
orc vind ik minder goed omdat ze snel dood gaan.
human is lekker basic, en NE ben ik nog niet.
vind ze beetje ingeweikkeld...
De Death Knight is goed, met unholy Aura, maar ook death coil en death pact (als goed gebruikt) zijn heel erg handig.
Dreak Lord is ook supreme. Vampyric Aura level 3 en dan een bak ghouls meenemen. En dan heeft ie nog sleep ook, dat is echt een lomp goede spel. Je moet sleep leren gebruiken, maar als je het eenmaal in de gaten hebt... Ik verkies het boven starfall anytime...
Lich weet ik niet, vind ik niet zo zinvol. Maar 2 goede hero's is genoeg.
En dan de units. Al helemaal in het begin van het spel pomp je massa's van ghouls uit je crypts voor een schijntje. Verder in het spel stap je over op crypt fiends, en dan ben je tegen alles bestand. Afhankelijk van je tegenstander kun je dan nog Gargoyles bouwen. Je komt dus een gigantisch eind in het spel zonder moeite te moeten doen met tech trees enzo. Enige reden waarom je Necropolis upgrade is voor de upgrades in oa. je graveyard.
Voeg daar je ultiem handige outposts aan toe, en je hebt een geniaal ras.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Snel een hero en wat archers maken. Dan snel een mijn clearen van creeps en daar een tree of life bouwen. Dan moet je een tactiek hebben. Wat voor ras is de tegenstander? Is het 1on1 of anders, wat voor eenheden heeft de tegenstander enz. Dan kies je een aantal eenheden die je gaat gebruiken. Bouwt er veel van terwijl je ondertussen je hero levelt en val daarna aan. Dan is mircomanagment erg belangrijk.Op maandag 01 juli 2002 20:52 schreef HIValicious het volgende:
En dan? Moet ik dan eerst cheap gastjes gaan maken en DAN pas gaan upgraden? (BTW ik speel het liefst met de Night Elves, maar een andere ras is ook goed) Of eerst gaan
Dan krijg je vragen zoals:
-Val ik de expanion of de main base aan.
-Val ik de hero van de tegenstander aan als die bij de basis weg ik of val ik z'n basis dan aan.
-Probeer ik eerst de hero dood te maken of eerst de rest van de eenheden.
enz enz.
Gewoon een kwestie van de goede beslissing maken en dan win je.
Bouw zo snel mogelijk een hero en een paar ventjes, en ga dan creeps opruimen. Wees hier echt snel mee, je wilt snel XP.Op maandag 01 juli 2002 20:52 schreef HIValicious het volgende:
Bouw ondertussen rustig verder aan je basis, en maak een expansion zodra je een goudmijn hebt van creeps gecleared. En je derde expansion wil je hebben voordat je goudmijn leeg is.
Zorg dat je rond de 70 upkeep zit. Minder is niet genoeg, meer is te onvoordelig. Blijf de map exploren met je hero, terwijl je XP gained. Zorg voor redelijke static defence in je basis, maar ga niet overdrijven. Als je wordt aangevallen gebruik townportal.
Probeer je tegenstanders expansions te mollen, en zo langzaam dominantie over de map te verwerven. Mainbase aanvallen is meestal niet zo zinvol, dat doe je pas als je de hele map controleert.
Let op je upgrades. Armor en attack zijn echt de moeite waard. Zorg gewoon dat je upgradegebouw (Graveyard voor undead, etc) constant bezig is.
Verder is ervaring gewoon belangrijk.

Morgen is het zover
Wie gaat 'm morgen allemaal halen? Want ik neem aan dat ze bij Blizzard met World Wide release bedoelen dat het dan ook in Nederland beland
Wie gaat er hier voor de collectors edition? Ik zelf niet want ik vind de normale doos (het is toch wel een doos he
Verwijderd
Ik vond de undead niet echt helemaal bar slecht, ik overdreef misschien een beetje. Maar ik vind dat de andere rassen gewoon beter zijn dan de undead. Ik geef toe dat de heroe's relaxte abilities hebben, maar dat hebben de andere heroe's van de andere rassen ook. En verder is het zeker relaxed van die ghouls dat ze hp kunnen vreten van dode lichamen. Maarja, ik vind de orcs toch het beste.
Ik ga gewoon voor de raider rush:
Bij het begin barracks bouwen; Altar bouwen; Peons bouwen; Burrows bouwen; Hero en headhunters bouwen; Uitbreiden naar andere gold mine; War Mill bouwen; Stronghold; Beastery; Shaman building(weet niet meer hoe ie heet
); Heel veel raiders uit de beastery pompen; Master Shaman Training; Ensnare voor de raiders; Nog een paar Kodo Beasts; Veel headhunters; Veel Shamans; ATTACK!
Dit kan eigenlijk nog best wel snel, want de headhunters kosten heel weinig maar zijn nog aardig sterk, de shamans en de kodo beasts maken ze nog sterker. En de raiders die mollen alle gebouwen en flying units(ensnare).
Maarja, er zijn zo veel mogelijkheden
Ik ga gewoon voor de raider rush:
Bij het begin barracks bouwen; Altar bouwen; Peons bouwen; Burrows bouwen; Hero en headhunters bouwen; Uitbreiden naar andere gold mine; War Mill bouwen; Stronghold; Beastery; Shaman building(weet niet meer hoe ie heet
Dit kan eigenlijk nog best wel snel, want de headhunters kosten heel weinig maar zijn nog aardig sterk, de shamans en de kodo beasts maken ze nog sterker. En de raiders die mollen alle gebouwen en flying units(ensnare).
Maarja, er zijn zo veel mogelijkheden
'k Sta er zelfs voor om 8 uur opOp dinsdag 02 juli 2002 12:19 schreef Fr3aKER het volgende:
[afbeelding]
Morgen is het zover
Wie gaat 'm morgen allemaal halen? Want ik neem aan dat ze bij Blizzard met World Wide release bedoelen dat het dan ook in Nederland beland
Wie gaat er hier voor de collectors edition? Ik zelf niet want ik vind de normale doos (het is toch wel een doos he) mooier bij m'n andere blizzard dozen staan
Normaal blijf ik tot 13.00 uur liggen, maar ik wil per se als een van de eersten in WarCraft III NLD-1 ziten
Probleem is alleen dat ik nog steeds niet weet welke winkel hem nou morgen heeft
Toys 'R' Us Utrecht in ieder geval niet

Ja, laat het een doos zijn, geen DVD hoesje plz!! Anders ga ik huilen hoor
/edit
'k Heb 't opgegeven, morgen is WarCraft III niet in Nederland te koop. Zie ook http://www.blizzard.de
/edit2
Heb nu zelfs Blizzard UK gebeld
Verwijderd
dan ben je enorm slechtOp maandag 01 juli 2002 19:46 schreef 007 het volgende:
comp is soms wel goed ja.
niet leuk is om online 4vs4 te spelen en dat een team 1 computer heeft.
die computer weet gelijk waar de tegenstander zit, dus z'n teamleden dan ook.
computer rusht veels te snel, en pikt alle creeps en mijnen in.
niet leuk is om online 4vs4 te spelen en dat een team 1 computer heeft.
die computer weet gelijk waar de tegenstander zit, dus z'n teamleden dan ook.
computer rusht veels te snel, en pikt alle creeps en mijnen in.
Verwijderd
KEP de Orc net uit gespeelt niet de eerst
komt er nog eentje en met een MEGA gaaf eind filmpje echt COOL!! was die!!
Ik ga weer verder spelen!
Ik ga weer verder spelen!
JammerOp dinsdag 02 juli 2002 13:41 schreef PromWarMachine het volgende:
/edit
'k Heb 't opgegeven, morgen is WarCraft III niet in Nederland te koop. Zie ook http://www.blizzard.de
/edit2
Heb nu zelfs Blizzard UK gebeldDie zeggen ook dat 'ie 'the 5th of July' uitkomt
Ja, ik ben desperate
Ach het is eigenlijk alleen maar beter..want ik moet morgen nog een toets leren voor donderdag
Verwijderd
Ja, samen met de computer kan ik het ook wel. De vijand valt toch de computer eerst aan. Maar ja, ik zal wel enorm slecht zijn.Op dinsdag 02 juli 2002 17:41 schreef Cyber_Dragon het volgende:
dan ben je enorm slecht![]()
, een vriend van me kwam langs en ging voor de 2e keer dit spel spelen, en hij sloopte samen met 1 comp ally 2 vijandelijke comps... (hij + 1 comp VS 2 comps)... en ik heb all vaker 1v1 gewonnen
(ik speel met orcs), eerst gewoon een enorme verdedeging opbouwen.
ja me2, ik heb vanaf vrijdag pas tijd.
niet dat ik em morgen anders niet zou kopen
ojah check dit nog ff voor collectors edition.
www.warcraft3collectors.com
Wedden dat jij hem morgen niet koopt?Op woensdag 03 juli 2002 00:33 schreef admiral het volgende:
ja me2, ik heb vanaf vrijdag pas tijd.
Check your email btw
Verwijderd
je kan het altijd nog proberen...
Je weet maar nooit straks hebben ze hem te vroeg binnen
well i hope
Je weet maar nooit straks hebben ze hem te vroeg binnen
well i hope
Ja ik wou egt ff zeggen dat ik nu voor t eerst van die klote CPU
heb gewonnen
:P!
Met de Night Elves.
De allerlaatste map gepakt (12 players kennen er op, maar je doet alleen maar met 2 players,dus...) en dan de kleur pakken zodat je aan de andere kant komt te zitten van de map!
Beginnen met 3 Wisps in de Goldmine te zette, een bouwt een bomenkaperijdingusdingetje (hoe weet dat ding???
)
en een Farm (zeg maar)!
Dan heb je nog wat geld over bouw daarmee genoeg Wisps todat je foodlimit vol is (ik d8 dat je er dan nog 4 kon maken).
Ga dan ondertussen wat hout kapen want die is dan wel klaar en zet een paar van die gebouwde Wisps in de Mine. Bouw dan zo snel mogelijk een Heroes ding en zorg dat je genoeg eten blijft houden!
Dan bouw dat ding waar je archers mee kan bouwen, en maak er een paar! Ga dan maar eens een lekkere expeditie houden naar de Mines enzow en zorg dat die Heroe(s) XP krijgen! En nee geen Winblows XP
Maar snappen jullie dit dan zo?
EDIT:
Ow kut is t al 2.45? Kut moet morgen vroeg op (7.00)
HIValicious is signing off om te gaan pitten

Met de Night Elves.
De allerlaatste map gepakt (12 players kennen er op, maar je doet alleen maar met 2 players,dus...) en dan de kleur pakken zodat je aan de andere kant komt te zitten van de map!
Beginnen met 3 Wisps in de Goldmine te zette, een bouwt een bomenkaperijdingusdingetje (hoe weet dat ding???
en een Farm (zeg maar)!
Dan heb je nog wat geld over bouw daarmee genoeg Wisps todat je foodlimit vol is (ik d8 dat je er dan nog 4 kon maken).
Ga dan ondertussen wat hout kapen want die is dan wel klaar en zet een paar van die gebouwde Wisps in de Mine. Bouw dan zo snel mogelijk een Heroes ding en zorg dat je genoeg eten blijft houden!
Dan bouw dat ding waar je archers mee kan bouwen, en maak er een paar! Ga dan maar eens een lekkere expeditie houden naar de Mines enzow en zorg dat die Heroe(s) XP krijgen! En nee geen Winblows XP
Maar snappen jullie dit dan zo?
EDIT:
Ow kut is t al 2.45? Kut moet morgen vroeg op (7.00)
HIValicious is signing off om te gaan pitten

This is the Way.
Verwijderd
kijken of je zo'n goblin unit verkoop thingie kan vinden
koop 2 of 3 shredders en zet ze lekker op de bomen.... nooit meer hout te kort..
ik heb met 4 shredders een heel level zowat kaal gemaakt
koop 2 of 3 shredders en zet ze lekker op de bomen.... nooit meer hout te kort..
ik heb met 4 shredders een heel level zowat kaal gemaakt
Verwijderd
als je het tegen een computer opneemt, is het makelijk om zo snel mogelijk 12-16 verdedeging torens te nemen, + 4-6 flying units tegen artillery, en dan zou je zat tijd moeten hebben om een leger klaar te makenOp woensdag 03 juli 2002 00:33 schreef 007 het volgende:
[..]
Ja, samen met de computer kan ik het ook wel. De vijand valt toch de computer eerst aan. Maar ja, ik zal wel enorm slecht zijn.Eerst maar eens die campaign uitspelen dan.
--------------------------------------------
en als je veel goud tot je beschiking hebt, is het het beste om richting je vijand te bouwen en hem langsaam te omsingelen met torentjes (+ wat slaven om te repareren)
Tegen de computer is simpel. De AI is wel heel erg snel, maar niet heel erg slim. Zijn tactieken zijn altijd heel doorzichtbaar.
Gewoon heel veel statische verdediging bouwen (Torens/ziggurats etc dus). In multiplayer wordt je dan uitgelachen en van de kaart geveegd, tegen de computer is het razend effectief.
Daarom zijn de NE ook het slapst tegen de computer, die ancient defenders zijn absoluut bagger. Te groot, en ze raken niet lekker.
[edit]
Tegen de computer geldt: Als je de eerste rush overleeft heb je praktisch gewonnen. Sta je na de 2e ook nog, dan is de rest van het level triviaal.
Gewoon heel veel statische verdediging bouwen (Torens/ziggurats etc dus). In multiplayer wordt je dan uitgelachen en van de kaart geveegd, tegen de computer is het razend effectief.
Daarom zijn de NE ook het slapst tegen de computer, die ancient defenders zijn absoluut bagger. Te groot, en ze raken niet lekker.
[edit]
Tegen de computer geldt: Als je de eerste rush overleeft heb je praktisch gewonnen. Sta je na de 2e ook nog, dan is de rest van het level triviaal.
PATCH MET BATTLE.NET!!!
http://ftp.blizzard.com/pub/war3/patches/War3Patch101.exe
heeft iemand hier de crack al voor
http://ftp.blizzard.com/pub/war3/patches/War3Patch101.exe
heeft iemand hier de crack al voor
neej, de NightElves zijn eindelijk lekker nerfed 
-Night Elves: Ballista (hit points reduced from 450 to 380)
-Night Elves: Druid of the Claw Master Training (cost reduced from 250/100 to 150/50, upgrade time reduced from 75 sec. to 45 sec.)
-Night Elves: Priestess of the Moon (Starfall damage reduced from 75 per wave to 50 per wave, duration increased from 30 sec. to 45 sec., damage factor reduced to 35% vs. buildings)
-Night Elves: Treant (damage reduced from an average of 17 to 16)
-Night Elves: Ancient Protector rooted damage increased from 43-65 to 52-64 (58 avg)
-Night Elves: Night Elves: Demon Hunter (Mana Burn ranged increased from 25 to 30)
-Night Elves: Moon Wells now give 50% mana back and 200% health
-Night Elves: Keeper of the Grove (Force of Nature cooldown increased from 20 sec. to 30 sec.)
-Night Elves: Nature's Blessing upgrade is now first available at Tree of Ages instead of Tree of Eternity
dusssssss
eindelijk wat minder irritante starfall..
-Night Elves: Druid of the Claw Master Training (cost reduced from 250/100 to 150/50, upgrade time reduced from 75 sec. to 45 sec.)
-Night Elves: Priestess of the Moon (Starfall damage reduced from 75 per wave to 50 per wave, duration increased from 30 sec. to 45 sec., damage factor reduced to 35% vs. buildings)
-Night Elves: Ancient Protector rooted damage increased from 43-65 to 52-64 (58 avg)
-Night Elves: Night Elves: Demon Hunter (Mana Burn ranged increased from 25 to 30)
-Night Elves: Keeper of the Grove (Force of Nature cooldown increased from 20 sec. to 30 sec.)
-Night Elves: Nature's Blessing upgrade is now first available at Tree of Ages instead of Tree of Eternity
dusssssss
eindelijk wat minder irritante starfall..
hmmm NE roels toch nog dik vind ik 
undead is bagger
humans en orcs zijn wel goed imho maar kan er niet mee omgaan
undead is bagger
humans en orcs zijn wel goed imho maar kan er niet mee omgaan
Omdat Gandalf zich alleen bezig houdt met NE is hier de volledige change:
Voor wie het zelf wil bekijken: www.war3center.comPatch 1.01 Game Changes
Minor Fixes
- Fixed an issue with control group selection.
- Fixed an issue with "Observers On Defeat" option causing games to end when an observer would quit.
- Fixed an issue with preselection events and Fog of War.
- Fixed an issue with spacebar events working when the game was paused.
Balance Changes
-Raised cooldown on several Creep spells
-Goblin Sappers can no longer be loaded into Goblin Zeppelins
-Orcs: Shaman (Bloodlust attack rate decreased from 50% to 40%)
-Humans: Mortar Team (hit points reduced from 380 to 360)
-Orcs: Catapult (hit points reduced from 500 to 425)
-Undead: Meat Wagon (hit points reduced from 450 to 380)
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
fokfokfokfokfokfokfok!Goblin Sappers can no longer be loaded into Goblin Zeppelins
Dat maakt dus zowieso een aantal missies een STUK moeilijker.... Ik ging altijd gewoon sappers kopen, inladen, uitladen en blow die torentjes maar op! Werkt als een trein! Zeker bij die Oracle missie van de orkies......
Gelukkig heb ik die missie al af
BEEEETJE jammer al die downgrades....
ga niet updaten, vind het wle best zo
ga niet updaten, vind het wle best zo
Battle.net Spud#2543
crack? 
maar is t nou beter of slechter voor die NE geworden?
maar is t nou beter of slechter voor die NE geworden?
This is the Way.
Bij update dus de 1.1a naar 1.1b versie bij die patch, maar ik denk dat de meeste
van ons de 1.0 versie hebben. Vandaar dat 'ie dus niet update bij ons
.
Moeten even die andere .exe hebben denk ik.
Log created at 2:32 pm on 07/03/2002
This patch upgrades Warcraft III from version 1.01a to version 1.01b.
ERROR: unable to apply patch to file 'C:\Games\Warcraft III\war3.exe'
RESULT: Patch failed
waneer komt er een update die je vanaf 1.0 kan doen
?
?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
dit krijg je ook als je de cracked exe patched.. dus nooit cracks originele patch laten overschrijven, maar eerst hernoemenOp woensdag 03 juli 2002 14:26 schreef HertogJan het volgende:
Bij update dus de 1.1a naar 1.1b versie bij die patch, maar ik denk dat de meestevan ons de 1.0 versie hebben. Vandaar dat 'ie dus niet update bij ons
.
Ik gok eigenlijk dat alle officiele CD's met versie 1.01a zijn uitgebracht, en er dus nóóít een patch vanaf 1.00 zal gaan uitkomen......Op woensdag 03 juli 2002 14:36 schreef BruceLee het volgende:
waneer komt er een update die je vanaf 1.0 kan doen
?
iddOp woensdag 03 juli 2002 14:40 schreef Croga het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat alle officiele CD's met versie 1.01a zijn uitgebracht, en er dus nóóít een patch vanaf 1.00 zal gaan uitkomen......
De patch werkt idd alleen op een originele .exe, als je een no-cd crack oid hebt gebruikt dan is het maar hopen dat je de originele hebt vernoemt
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Damn ik heb de originele *.exe dus niet grr
Ik ga de game toch kopen, zo'n coole game wil ik wel voor betalen ;)000
Ik ga de game toch kopen, zo'n coole game wil ik wel voor betalen ;)000
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
En Evilpino, wordt is wakker op IRC, dan gaan we is 1v1. Ik heb Darkvater en Gandalf al ingemaakt
nee, ik ook niet!!Op woensdag 03 juli 2002 20:41 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Begrijp niet hoe sommige de patch op de "niet gekochte" versie hebben kunnen installeren,
![]()
En Evilpino, wordt is wakker op IRC, dan gaan we is 1v1. Ik heb Darkvater en Gandalf al ingemaakt
(hint hint mailen mag altijd
die patch helpt geen fuck bij mij.
ik heb de patch van razor1911 en ook de het spel van razor1911.
je moet het spel eerst installen en dan gelijk de patch erover heen doen. niet eert cracken met die oude v1.00 crack maar gelijk met de nieuwe v.101 crack.
maar je kan nog steeds niet op de battle.net servers en op kali spelen de meeste nog met v1.0.
Hier gaat het wel om de illegale versie. Kortom; je schiet er geen drol mee op. Ik hoor het graag als iemand wel op de battle.net server kan komen met de illegale versie
je moet het spel eerst installen en dan gelijk de patch erover heen doen. niet eert cracken met die oude v1.00 crack maar gelijk met de nieuwe v.101 crack.
maar je kan nog steeds niet op de battle.net servers en op kali spelen de meeste nog met v1.0.
Hier gaat het wel om de illegale versie. Kortom; je schiet er geen drol mee op. Ik hoor het graag als iemand wel op de battle.net server kan komen met de illegale versie

Dit plaatje zie ik net op blizzard.com (had het al eerder gezien..)
Zullen alle dozen verkrijgbaar zijn in Nederland?
Want dan ga ik natuurlijk voor de Orc doos
Alhoewel de undead doos er ook erg machtig uitziet
Maar ik heb echt een t*fus hekel aan de undead...smerig ranzig zooitje vind ik het
Glorificationer
bedoel je nou dat je eerst gewone install moet doen, dan patchen en dan ns cracken of is dit nou illigaal gesproken?
bedoel je nou dat je eerst gewone install moet doen, dan patchen en dan ns cracken of is dit nou illigaal gesproken?
This is the Way.
Bloody hell! Met verzendkosten erbij (denk ik) komt die Collectors edition of 92,90 euro! GVD das wel erg veel voor een leuk boekje en wat posters extra... Ik denk er nog even overna denk ik
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Waarom doet iedereen altijd zo illigaal

Warcraft is het echt wel waard om te kopen IMO
-Geen gezijk
-Altijd nieuwste patch zonder crack geneuzel
-Toegang tot de echte Battle.net
-Mooie doos

-Boekje
Wat wil je nog meer
-Geen gezijk
-Mooie doos

-Boekje
Wat wil je nog meer
Waarom denk je dat ik sinds maandag al zeker 20 telefoontjes heb gepleegt in verband met WarCraft III?Op woensdag 03 juli 2002 22:13 schreef Fr3aKER het volgende:
Waarom doet iedereen altijd zo illigaal![]()
-Geen gezijk
-Mooie doos
[afbeelding]
-Boekje
Wat wil je nog meer![]()
Ik moet die game gewoon als een van de eersten hebben, nu hoorde ik weer dat hij morgen al te koop zou zijn! Ben zoveel mogelijk mensen aan het uithoren die er verstand van kunnen hebben
Als het waar blijkt te zijn sta ik morgen echt wel om 8 uur op
Persoonlijk koop ik hem echt wel hoor
Besides: 'k Heb er geen 203,843175 gulden voor over, maar geil is 'ie wel hoor:

Wat ik gedaan heb is install, originele .exe backuppen, crack, cracked exe backuppen, patch, en dan de gecrackte (ouwe) versie terug over de gepatchte exe (er is nl nog geen 1.1 no cd)Op woensdag 03 juli 2002 22:09 schreef HIValicious het volgende:
Glorificationer
en de eerste originele .exe die je als eerste gebackupt hebt, bewaren, altijd handig ivm patches enzo
zo moeilijk was het niet, of ben ik gewoon vreselijk goed?
En ik ga 'm ook kopen zodra die uit is, dus maken jullie anti copiers zich maar geen zorgen
(@DiscWout) omg
ok thnx Glorificationer
maar besides over die box maybe da ik uhm zonder verzendkosten enzow kan krijgen (regelen)
<edit: ik heb een patch gevind die werkt! ps wat voor woorden krijg je als je deze letters bij elkaar douwt? M E (2x) L M E>
edit: u got mail
maar besides over die box maybe da ik uhm zonder verzendkosten enzow kan krijgen (regelen)
<edit: ik heb een patch gevind die werkt! ps wat voor woorden krijg je als je deze letters bij elkaar douwt? M E (2x) L M E>
edit: u got mail
This is the Way.
Voor goede games betaal je gewoon (vind ik)
Voor games die je 3x speelt, of een paar keer geef je geen 50 euro uit, dan kun je beter de hele versie (zie het als een demo) downloaden
WCIII is iedere euro waard
Voor games die je 3x speelt, of een paar keer geef je geen 50 euro uit, dan kun je beter de hele versie (zie het als een demo) downloaden
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik koop hem ook wel, maar na de vakantie als ik weer wat meer geld heb. Puur om Blizzard te supporten. Had ik met starcraft ook gedaan. Gewoon zo'n pakket gekocht met alles er in ookal speelde ik altijd (prima) met de illegalie versie...Op woensdag 03 juli 2002 23:01 schreef HarrieH het volgende:
Voor goede games betaal je gewoon (vind ik)
Ik vind dat iedereen dit moet doen
En nu wachten op Starcraft II
Ja heeeel misschien dat ik deze ook ga kopen. Ik wil namelijk wat meer online spelen, maar met kali is het hopeloos.
Nog niemand geprobeerd om met de illegale versie op de battle net servers te komen
Nog niemand geprobeerd om met de illegale versie op de battle net servers te komen
<c h e c k j e m a i l>Op woensdag 03 juli 2002 22:39 schreef HIValicious het volgende:
ok thnx Glorificationer
....
edit: en nu heb jij ook mail
heeft iemand 'm al gesignaleerd in Nederland 
(ja ik weet dat ie morgen pas komt...maar ik kan iet meer wachten
)
(ja ik weet dat ie morgen pas komt...maar ik kan iet meer wachten
doh natuurlijk kan je nog steeds niet op battle.net, maar wel op kali. en de meeste van kali zijn inmiddels al overgestapt, behalve degende die de iso van kazaa hebben en niet weten dat ze de release van deviance moeten hebben om te kunnen updatenOp woensdag 03 juli 2002 22:07 schreef Rody het volgende:
die patch helpt geen fuck bij mij.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
En nog ns

Iemand em trouwens al gezien in de winkels?
Iemand em trouwens al gezien in de winkels?
trouwens.
Ik ben er wel voor om met een aantal mensen een paar collectors boxen te kopen.
Nadeel is dan dat diegene (die de order doet) een creditcard moet hebben, en je kan er maximaal 5 bestellen dacht ik.
Mij maakt het overigens niet erg veel uit als er verzendkosten betaald moeten worden.
Maar als er meer lui meedoen, dan wordt dit automatisch lager denk ik zo, niet?
nouja misschien wel erg offtopic.
Maar even kijken of er mensen geinteresseerd zijn in een soort van inkoopactie
hehe lol, krijg net te horen dat ik em wel kan krijgen via een ander; wat makkelijker gaat.
Nouja dan doe ik dus niet meer mee enzo
. sorry eventueel.
Maargoed er zijn nog wel zat ppl over dacht ik zo?
Ik ben er wel voor om met een aantal mensen een paar collectors boxen te kopen.
Nadeel is dan dat diegene (die de order doet) een creditcard moet hebben, en je kan er maximaal 5 bestellen dacht ik.
Mij maakt het overigens niet erg veel uit als er verzendkosten betaald moeten worden.
Maar als er meer lui meedoen, dan wordt dit automatisch lager denk ik zo, niet?
nouja misschien wel erg offtopic.
Maar even kijken of er mensen geinteresseerd zijn in een soort van inkoopactie
hehe lol, krijg net te horen dat ik em wel kan krijgen via een ander; wat makkelijker gaat.
Nouja dan doe ik dus niet meer mee enzo
Maargoed er zijn nog wel zat ppl over dacht ik zo?
Ik ga natuurlijk voor de Night Elves. Geil WijfOp woensdag 03 juli 2002 22:07 schreef Fr3aKER het volgende:
Dit plaatje zie ik net op blizzard.com (had het al eerder gezien..)
Zullen alle dozen verkrijgbaar zijn in Nederland?
Want dan ga ik natuurlijk voor de Orc doos
Alhoewel de undead doos er ook erg machtig uitziet
Maar ik voel er ook wat voor om met een paar mensen de collector's edition te kopen! Ik heb ook een CC, dus dat kunnen we wel doen. Als iemand interesse heeft, mail me, en antwoord ook op het forum. Ook als je zelf het initiatief neemt, want dan doe ik wel mee
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
hmm.. spreek je @ IRC wel Darkvater!
dat was vanmiddag wel andersOp woensdag 03 juli 2002 20:41 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Begrijp niet hoe sommige de patch op de "niet gekochte" versie hebben kunnen installeren,
![]()
de patch owns wat mij betreft eindelijk is Starfall minder goed
dat is juist het nadeel deraan...Op donderdag 04 juli 2002 18:51 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
dat was vanmiddag wel anders
de patch owns wat mij betreft eindelijk is Starfall minder goed
Battle.net Spud#2543
Trouwens, wel belachelijk: van de blizzard site:
Ok Gandalf
.
Als iemand mee wil doen, wel snel, want volgens mij zijn die dingen zo op
Je mag dus niet kiezen welke voorkant je zou willen hebben. Stelletje losersCustomers may not choose which box cover they recieve when ordering from the Online Store.
Ok Gandalf
Als iemand mee wil doen, wel snel, want volgens mij zijn die dingen zo op
tuurlijk, anders gaat iedereen voor die orc doos natuurlijk
(@DiscWout) omg
nee, ik ga voor de NEOp donderdag 04 juli 2002 20:22 schreef Glorificationer het volgende:
Ja dat is als je online besteld. Want anders blijven ze met grote voorraden human dozen zittenOp donderdag 04 juli 2002 20:09 schreef Darkvater het volgende:
Trouwens, wel belachelijk: van de blizzard site:
[..]
Je mag dus niet kiezen welke voorkant je zou willen hebben. Stelletje losers
Ik weet niet hoe het in de winkel zit. Ik ga morgenvroeg maar is ff kijken
Ik heb dus besloten om de Warcraft3 Collector's Edition te kopen. Deze is in Europa alleen te bestellen via www.war3collectors.com (als de site zegt dat ie de pagina niet vindt, gebruik de volgende link:http://www.warcraft3collectors.com/us/index.asp). Daar kun je ook allemaal lezen wat er precies inzit.
Het spel kost €79.90 + €13 shipping per bestelling. Maar als we samen bestellen dan kost het ook maar €13 voor 5 stuks (maximale aantal je in een keer kan bestellen). Da's dus een besparing van meer dan €10 per persoon (ervan uitgaande dat iedereen apart zou bestellen) op de verzendkosten.
Het enige probleem blijft de verdeling in NL zelf. Ik woon zelf in Zoetermeer, dus het beste is als je het af komt halen, anders moet hoet opgestuurd worden, wat weer geld kost. Daarom zoek ik ook het liefst mensen in de Randstad.
Dit is het dus. Als je interesse hebt, mail me maar op me email (tfarago@myrealbox.com), dan zie ik wel hoeveel mensen er interesse hebben, max 5 nu, want me CC zit een beetje krap
Morgen bel ik nog die site van hun op hoe lang de zending duurt, want we willen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk spelen. Maar eigenlijk gaat het om de Coll Ed, want we spelen al nu allemaal via Kali
.
Laat van je horen.
Het spel kost €79.90 + €13 shipping per bestelling. Maar als we samen bestellen dan kost het ook maar €13 voor 5 stuks (maximale aantal je in een keer kan bestellen). Da's dus een besparing van meer dan €10 per persoon (ervan uitgaande dat iedereen apart zou bestellen) op de verzendkosten.
Het enige probleem blijft de verdeling in NL zelf. Ik woon zelf in Zoetermeer, dus het beste is als je het af komt halen, anders moet hoet opgestuurd worden, wat weer geld kost. Daarom zoek ik ook het liefst mensen in de Randstad.
Dit is het dus. Als je interesse hebt, mail me maar op me email (tfarago@myrealbox.com), dan zie ik wel hoeveel mensen er interesse hebben, max 5 nu, want me CC zit een beetje krap
Morgen bel ik nog die site van hun op hoe lang de zending duurt, want we willen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk spelen. Maar eigenlijk gaat het om de Coll Ed, want we spelen al nu allemaal via Kali
Laat van je horen.
Nee, ik wil hem per se snel hebben 
Daarom geen collectors voor mij, ook omdat ik het wel erg duur vind.
'k Hoorde pas van iemand dat hij een Collectors Edition van Diablo had gezien! Waarschijnlijk komt die over, zeg 2 jaar, ook wel van WarCraft III, dan koop ik hem dan wel
Morgenochtend in ieder geval om half 9 voor de Dixons liggen
Daarom geen collectors voor mij, ook omdat ik het wel erg duur vind.
'k Hoorde pas van iemand dat hij een Collectors Edition van Diablo had gezien! Waarschijnlijk komt die over, zeg 2 jaar, ook wel van WarCraft III, dan koop ik hem dan wel

Morgenochtend in ieder geval om half 9 voor de Dixons liggen
Verwijderd
Ik heb elk spel van blizzard gekocht hier thuisliggen. Ik zou bijna die collectors edition kopen. Hij is alleen zo verrekte duur.
Als mensen in brabant omgeving Tilburg met mij samen de collectors editie willen bestellen mail dan:
svdberg@home.nl
svdberg@home.nl
Verwijderd
Die collectors edition wil ik ook wel hebben ja 
Misschien dat ik die maar bestel, waneer komt ie eigenlijk uit? ook morgen?
Oh, ik woon trouwens in a'dam-noord, dus als mensen hier in de buurt willen mee doen graag, scheelt weer transport kosten
Misschien dat ik die maar bestel, waneer komt ie eigenlijk uit? ook morgen?
Oh, ik woon trouwens in a'dam-noord, dus als mensen hier in de buurt willen mee doen graag, scheelt weer transport kosten
Verwijderd
Hoezo? Die night elves vind ik zelf coolerOp donderdag 04 juli 2002 20:22 schreef Glorificationer het volgende:
Night Elves roelOp donderdag 04 juli 2002 22:50 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Hoezo? Die night elves vind ik zelf cooler
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
ik heb de kazaa release en ik hem hem gewoon geupdate door de exe te vervangen door de originele van de echte cd...Op donderdag 04 juli 2002 17:13 schreef TrehT het volgende:
[..]
doh natuurlijk kan je nog steeds niet op battle.net, maar wel op kali. en de meeste van kali zijn inmiddels al overgestapt, behalve degende die de iso van kazaa hebben en niet weten dat ze de release van deviance moeten hebben om te kunnen updaten
er zijn ook apart verkrijgbare actionfigures met removable weapons! 
het gaat om:
een mountainking (Humans)
een chief tain (Orcs)
een soort van druid (Night Elves)
http://www.blizzard.com/war3/faq/figures.shtml
het gaat om:
een chief tain (Orcs)
This is the Way.
Ja ik vind Thrall (orcs) wel een cool ventjeOp vrijdag 05 juli 2002 00:02 schreef HIValicious het volgende:
er zijn ook apart verkrijgbare actionfigures met removable weapons!
het gaat om:
een chief tain (Orcs)

Iemand uit dit topic had geloof ik zo'n figuurtje gekocht. Je kan ze als ik het me goed herinner bij de Dimensionplus halen
Verwijderd
Yeaps, that's himOp vrijdag 05 juli 2002 00:10 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Ja ik vind Thrall (orcs) wel een cool ventje
[afbeelding]
Iemand uit dit topic had geloof ik zo'n figuurtje gekocht. Je kan ze als ik het me goed herinner bij de Dimensionplus halen
Het spel gespeeld, en ik ga het kopen. Echt de moeite
waard...Blizzard mijn complimenten.
waard...Blizzard mijn complimenten.
...The needle was four feet long and thick as a pencil. I tried to run but the doctor had been an olympic javelin champion. My new nickname at the hospital is Bob - short for shishkabob...
Verwijderd
ok er is hier geloof ik niemand die echt fan is van de humans
? mooi das veiliger voor undead 
wie weet wanneer dat spel in de winkels hoort te liggen? die ali illigalie versie is nie normaal te spelen en k heb em nie in de winkel gezien - dus starcraft kan nog niet de kast in
slim van blizzard dat ze een patch maken die niet normaal werkt met een pre release illegale versie

wie weet wanneer dat spel in de winkels hoort te liggen? die ali illigalie versie is nie normaal te spelen en k heb em nie in de winkel gezien - dus starcraft kan nog niet de kast in
slim van blizzard dat ze een patch maken die niet normaal werkt met een pre release illegale versie
Issie er al?
Of zijn degene die hem al hebben nu te druk bezig om te replyen?
Verwijderd
OK, ik heb de Collectors Ed. besteld 
Heeft iemand anders em al bij die site besteld? Hoe wordt dat ding eigenlijk opgestuurd?, via FedEX ofzo?
Heeft iemand anders em al bij die site besteld? Hoe wordt dat ding eigenlijk opgestuurd?, via FedEX ofzo?
Verwijderd
[quote]
Op vrijdag 05 juli 2002 11:30 schreef Bonedancer het volgende:
? mooi das veiliger voor undead 
[quote]
Humans roeleren. Die footman van ze zijn echt goed (dankzij die skill van ze dat ze 30% van ranged attacks afhalen doen de ranged attacks van de NE minder damage dan zonder de bonus van max 30% die ze van dat vruowtje op de tijger krijgen)
Op vrijdag 05 juli 2002 11:30 schreef Bonedancer het volgende:

[quote]
Humans roeleren. Die footman van ze zijn echt goed (dankzij die skill van ze dat ze 30% van ranged attacks afhalen doen de ranged attacks van de NE minder damage dan zonder de bonus van max 30% die ze van dat vruowtje op de tijger krijgen)
Ik meen 3 juliwie weet wanneer dat spel in de winkels hoort te liggen?
Ik heb de ISO, maar binnekort toch het spel kopen.die ali illigalie versie is nie normaal te spelen
Verwijderd
iemand?Op vrijdag 05 juli 2002 11:47 schreef Pjotrik het volgende:
Issie er al?
Hoe doe je die Human missie: "The Culling"? Nog niet echt geprobeerd, maar die Mal'Ganis heeft al direct voorsprong.
EDIT: Die gast komt pas als je het eerste huis hebt vernield. Ik ga dus gewoon eerst mijn leger bouwen en dan ineens half de stad klaarmaken, dan, AAAANVALLLEEEEUUUHHH
EDIT: Die gast komt pas als je het eerste huis hebt vernield. Ik ga dus gewoon eerst mijn leger bouwen en dan ineens half de stad klaarmaken, dan, AAAANVALLLEEEEUUUHHH
in die stad bedoel jeOp vrijdag 05 juli 2002 12:45 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Hoe doe je die Human missie: "The Culling"? Nog niet echt geprobeerd, maar die Mal'Ganis heeft al direct voorsprong.
verdediging van je dorp en dan met paar paarden enz die gast gelijk vermoorden, geeft je ff tijd duz paar huizen vernielen en dan is ie weer levend en opnieuw
[This space is for rent]
Ja is er al iemand die hem gehaald heeft?
JAAAAHHHHAAAA!!!!
Hij is er, in de FRS.
Net vers geinstalleerd! En nou spelen.
Hij is er, in de FRS.
Net vers geinstalleerd! En nou spelen.
Dit topic is gesloten.