Het grote Warcraft III topic : deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Jawel mensen, luister zorgvuldig!

Er is een nieuw genre van Warcraft III maps gekomen: Sheep of the Hill! :o :o :o

Gemaakt door mij en Q-ball(8-Ball) :7.

De map...
Je speelt met maximaal 8 spelers en de bedoeling is om het schaap 300 seconden onder jouw bezit te houden. Bij het begin zie je een kewle cinematic en daarna heb je een barracks waarmee je units kan bouwen: Captain(soort footman, kost 0 gold, 2 food), Rifleman(5 gold, 4 food), Mortar Team(25 gold, 6 food). Je max food is 6 zodat je strategisch moet spelen. Goud verdien je door andermans units te slachten :P
Als je dan wat units hebt loop je naar het midden en attack je de schaap. Zodra je hem succesvol aanvalt ben jij in het bezit van de schaap. Voor elke seconde krijg je een punt, andere willen ook punten en proberen je schaap aan te vallen. Dus rennen met je schaap :9 Door het lollige en hectische concept van deze map is het erg leuk om deze map te spelen en wordt het niet snel saai. Als het je dan toch lukt om het schaap 300 seconden in je bezit te hebben, dan heb je gewonnen en zie je weer een kewle cinematic.

Probeer hem uit en zeg wat je er van vind!

http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v33.w3m

Graag tips, complimentjes, bugs die je ontdekt hier posten.

Sheep of the Hill 0wtjseh iedereen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474

Op donderdag 18 juli 2002 13:18 schreef bajo4life het volgende:

[..]

weet je wat ik kut vind dat ke niet kan draaien met je view , ook niet als je ingezoomed bent.

het spel is echt niet lelijk no way, dan heb jij vast een bagger pc >:)
Een betere pc dan jij hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Iemand tips voor Lvl 8 van de undead Campaign?? Ik moet die gast Kel'Thazud verdedigen, maar hoeveel verdediging ik ook heb ze komen met bossen van 4 kanten tegelijk in de laatste 2 minuten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 18 juli 2002 21:43 schreef Bosmonster het volgende:
Iemand tips voor Lvl 8 van de undead Campaign?? Ik moet die gast Kel'Thazud verdedigen, maar hoeveel verdediging ik ook heb ze komen met bossen van 4 kanten tegelijk in de laatste 2 minuten... :(
Hoe heb ik dit met veel gemak gedaan:
Bij elke ingangen (op 4 of 5 plekken iig) iets van 2 of 3 dark citadels en nog een paar spirit towers zetten. Je hoort het dan zelfs op hard te halen (ik iig wel :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
Op donderdag 18 juli 2002 21:46 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Hoe heb ik dit met veel gemak gedaan:
Bij elke ingangen (op 4 of 5 plekken iig) iets van 2 of 3 dark citadels en nog een paar spirit towers zetten. Je hoort het dan zelfs op hard te halen (ik iig wel :p)
Ben er al voorbij.. met WhosYourDaddy voor de laatste minuut :P

Vin die undead toch geen ruk aan om mee te spelen.. Mag nu eindelijk de orcs.. daar zit ik al 2 campaings lang op te wachten..

"Want a cigar?" :P

"Stop poking me!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18165

Op donderdag 18 juli 2002 13:18 schreef bajo4life het volgende:
weet je wat ik kut vind dat ke niet kan draaien met je view , ook niet als je ingezoomed bent.
Probeer eens de toetsen INSERT en DELETE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Misschien een beetje domme vraag :P, maar ik ga morgen Warcraft 3 legaal kopen (Het is voor het eerste dat ik een spel legaal koop omdat het zo cool is :)). MAar dan ga ik ff uninstall doen om de nieuwe cd-key erin te krijgen. Maar welke files moet ik allemaal backuppen om mijn save games te bewaren. Natuurlijk de map "save" das logisch :), maar welke nog meer? Kan ik trouwens ook gewoon in het register de cd-key veranderen zonder problemen te krijgen als ik een battle.net account aanmaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Als je gaat un-installen vraagt hij of je de savegames wilt bewaren :)

Register enzo hoef je niet mee te klooien, gewwo un-installen en de legale installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 11-02 10:27
[edit]
lol zelfde vraag 2 stukjes naar boven ;)
[/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Zie mijn post :). 3 hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:28

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb het probleem ook met de dvd. Dat ie vooral dat filmpje slecht afspeelt. Verder vindt ik de conversie idd slecht gedaan. het lijkt net of ie steeds de 25e frame. gewoon de 24e frame herhaalt. (dus dat ze gewoon een extra frame bij de ntsc versie hebben gedaan) Dat zie je vooral goed bij de trailer (die van e3 2001) dan zie je die meteoriet gewoon een frampje stil hangen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmpfz. Ik vind dat einde vet brak. Heb het net uitgespeeld(het begint al ligt te worden, laat ik eens gaan slapen :z). Je kan het gewoon geen einde noemen! Ik zal niks zeggen voor diegenen die het nog niet hebben uitgespeeld, maar gvd, ik heb nog nooit zo'n zwaake soep moeten aanschouwen! Daar doe je het gvd toch niet voor! Ik ben redelijk verontwaardigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

Nou, er zijn nog een paar eindjes open, die duiden op een sequel, die "dark"-prins op z'n paard moet nog wat mee gebeuren, en die gemuteerde elf hero komt ook og zeker terug........

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36450

Ik lees dat veel mensen moeite hebben met lvl 8 van de Undead. Bij mij ging die in 1 x goed (op normal).

Maar ik kom maar niet verder bij lvl 3 van de Orcs, ben ik de enige die hier moeite mee heeft?

Graag wat tips......

* Anoniem: 36450 speelt tegenwoordig een beetje multiplayer met de undead, erg leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 15:54

NoTimeRemains

I know

Jaaaaaah ik heb Single Player op HARD uitgespeeld!

:9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMFG! Als je gewoon de campaign geen eens kan uitspelen op normal. Tja, da zou ik er gewoon mee kappen :o
En dan moet je is op bnet komen en tegen een level 7-10 gast spelen, tja, dan ga je het spel niet meer leuk vinden *D

Oja, en Sheep of the Hill 1.35 is uit!
Fixes: -Farmer minder sterk(base damage van 39 naar 15 gehaald)
-Victory eindelijk gefixed
-Loading screen anders, zodat het duidelijker
is wat je moet doen.

[url="http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v35.w3m"]http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v35.w3m[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 20-05 12:24
Op vrijdag 19 juli 2002 11:33 schreef Agony het volgende:
Ik lees dat veel mensen moeite hebben met lvl 8 van de Undead. Bij mij ging die in 1 x goed (op normal).

Maar ik kom maar niet verder bij lvl 3 van de Orcs, ben ik de enige die hier moeite mee heeft?

Graag wat tips......

* Anoniem: 36450 speelt tegenwoordig een beetje multiplayer met de undead, erg leuk...
Tsja... wat moet je doen in lvl3 van de Orcs ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op vrijdag 19 juli 2002 11:59 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
OMFG! Als je gewoon de campaign geen eens kan uitspelen op normal. Tja, da zou ik er gewoon mee kappen :o
En dan moet je is op bnet komen en tegen een level 7-10 gast spelen, tja, dan ga je het spel niet meer leuk vinden *D

Oja, en Sheep of the Hill 1.35 is uit!
Fixes: -Farmer minder sterk(base damage van 39 naar 15 gehaald)
-Victory eindelijk gefixed
-Loading screen anders, zodat het duidelijker
is wat je moet doen.

[url="http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v35.w3m"]http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v35.w3m[/url]
NoFI hoor, maar speelt iemand dit?? Behalve jij dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 12-05 21:16
Op vrijdag 19 juli 2002 04:55 schreef Uberdog het volgende:
Hmpfz. Ik vind dat einde vet brak. Heb het net uitgespeeld(het begint al ligt te worden, laat ik eens gaan slapen :z). Je kan het gewoon geen einde noemen! Ik zal niks zeggen voor diegenen die het nog niet hebben uitgespeeld, maar gvd, ik heb nog nooit zo'n zwaake soep moeten aanschouwen! Daar doe je het gvd toch niet voor! Ik ben redelijk verontwaardigd :(
Ik vond het verhala wel kewl en die filmpjes zijn gewoon vet :9. Wat had jij verwacht dat er zou gebeuren dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Niet alles zeggen !!!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 juli 2002 12:02 schreef Jaded het volgende:

[..]

NoFI hoor, maar speelt iemand dit?? Behalve jij dan :D
Lijkt mij very funny :) Ik zal t ook zeker downloaden thuis en als ik weer ga lannen spelen :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36450

Op vrijdag 19 juli 2002 12:01 schreef Jaded het volgende:

[..]

Tsja... wat moet je doen in lvl3 van de Orcs ??
Twee zeppelins halen, en als optionel quest moet je alle humans verslaan. Tevens is er een andere Orcs basis die continu humans aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 19 juli 2002 13:56 schreef its_me het volgende:

[..]

Lijkt mij very funny :) Ik zal t ook zeker downloaden thuis en als ik weer ga lannen spelen :D
Het is ook fun! Je moet het gewoon spelen op een lan of over Battle.net met minimaal 6 spelers. Er joinen toch wel mensen en die downloaden de map in no time. Dus wat zeik je? Ga spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op vrijdag 19 juli 2002 15:00 schreef Agony het volgende:

[..]

Twee zeppelins halen, en als optionel quest moet je alle humans verslaan. Tevens is er een andere Orcs basis die continu humans aanvalt.
Wat valt er niet te halen in dit lvl :?

Ik bedoel, je hebt gewoon een base en genoeg resources. Bouw gewoon een flink leger, sloop de middelste human base en neem dan veel air attack mee voor het laatste stukje (daar zitten nogal wat van die vliegende wijven :o).

Hij echt makkelijk, probeer 'm eens een 2e keer ;)

ps. ik heb me 1e custom vs 1 computer met human gewonnen. Was best makkelijk, tis alleen moeilijk om vs (1) computer je heros te lvl-en :*

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Topicstarter
met welk ras spelen jullie het liefst MP? ik persoonlijk night elves, maar de orcs scoren ook hoog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 19 juli 2002 18:05 schreef ReV3rEnD het volgende:
met welk ras spelen jullie het liefst MP? ik persoonlijk night elves, maar de orcs scoren ook hoog! :)
Idemdito :). Great minds think allike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm, vinden jullie het niet misschien een id om een speciale GoT ladder te maken, aangezien geloof ik ongeveer 50% van de SP bezoekers warcraft in bezit heeft, denk ik wel dat het best wel eens interessant zou zijn..

reageer hier ff op, misschien kan ik dan wat dingen voorbereiden, en vertel ook of het ffa of teams (en zo ja, hoeveel personen p/team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 19 juli 2002 18:13 schreef ReV3rEnD het volgende:
hmm, vinden jullie het niet misschien een id om een speciale GoT ladder te maken, aangezien geloof ik ongeveer 50% van de SP bezoekers warcraft in bezit heeft, denk ik wel dat het best wel eens interessant zou zijn..

reageer hier ff op, misschien kan ik dan wat dingen voorbereiden, en vertel ook of het ffa of teams (en zo ja, hoeveel personen p/team)
3 vs 3 is erg leuk. Misschien een channel aanmaken in irc.tweakers.net? Maar hoe maken we de teams en zorgen we ervoor dat de teams vrijwel gelijk en eerlijk blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op vrijdag 19 juli 2002 19:09 schreef apocrypha het volgende:

[..]

3 vs 3 is erg leuk. Misschien een channel aanmaken in irc.tweakers.net? Maar hoe maken we de teams en zorgen we ervoor dat de teams vrijwel gelijk en eerlijk blijven?
Ja, ik heb bijvoorbeeld geen vrienden :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 19:54 schreef Shagura het volgende:

[..]

Ja, ik heb bijvoorbeeld geen vrienden :'( :P
ik wil wel een potje met jou spelen hoor :* O+ :*

maar eerst een paar potjes met apoc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 19 juli 2002 20:47 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

Team 1: Shagura, ReV3rEnD, Apocrypha. :)

ReV3rEnD kan je vanavond nog een potje spelen (hopen dat je dit op tijd leest :))? Anders morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op vrijdag 19 juli 2002 18:05 schreef ReV3rEnD het volgende:
Orcs, NE vind ik te zwak in het begin. Met een Grunt own je zo 3 archers! Die Huntresses zijn wel heel stoer! Lekker snel enzo en aardig wat damage. Maar die Priestress of the Moon is gewoon de beste hero met Starfall :9~
Goede tweede vind ik die Archmage van de Human, lvl 3 Blizzard & Mass teleport = :9~

Derde m'n goede eigen hero :) De Farseer van de Orcs. Undead vind ik echt hele foute hero's hebben. Behalve sleep, da's wel vet, maar verder?!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 19 juli 2002 22:30 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Team 1: Shagura, ReV3rEnD, Apocrypha. :)

ReV3rEnD kan je vanavond nog een potje spelen (hopen dat je dit op tijd leest :))? Anders morgen?
ja, ik ga hem vanmiddag halen, en mijn comp moet ff geformat worden, dus ik neem wel contact op :)

gister was ik overgens lekker indisch eten bij kenissen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehh channel aanmaken op IRC? Kweet niet in welke grot jullie voor de laatste paar maanden hebben gewoond. Maar het bestaat al een tijdje, alleen het is niet echt druk. Dus mensen, kom naar: #warcraft3 op irc.tweakers.net

En dat van een GoT ladder organiseren vind ik ook wel een goed idee :P Schrijf mij daar maar voor in. Als we dan een 2v2 gaan houden, dan ga ik wel samen met evilpino, NE en orc gaat wel goed samen, en wij zijn samen niet bepaald slecht >:)

Kheb laatst niet echt serieus zitten spelen en heb een paar lame dingen uitgevonden :o
-Ga met orc, zorg dat je snel witch doctors kan bouwen(normale, hoeft geen master). Ga dan met je hero, 3 grunts en met je witch doctor naar een plaats waar je tegenstander mogelijk een expansion kan gaan bouwen. Cast dan daar iets van 3 sentry wards neer die ver maar ook niet TE ver uit elkaar staan. Nu zal hij daar geen basis meer kunnen bouwen :P De sentry wards zijn invisible en zal hij met zijn werkertjes niet snel zien en hij kan ze dus niet destroyen. Nu probeerd hij daar een basis neer te planten, maar het vakje blijft maar rood en hij word gek :9
Als het werkt, want hij kan al een expansion hebben of hij gaat er geen nemen, maar als het toch werkt, dan zijn de frustratie's van je tegenspeler erg leuk om te lezen die hij via de chat zegt :D.
-Ga met NE, zorg dat je 2 ancients hebt(dus je basis en ancient of war). Bouw verder maar een klein beetje, paar moon wells, ga langzaam daarna upgraden. Zorg in ieder geval dat je wel wat hebt om je basis te verdedigen. Doe je voor als een grote n00b. Ga nu met je ancients uprooten en bomen vreten, maak bij het begin een heel dun weggetje en ga dan heel ver het bos in. Dit werkt niet bij alle maps, je moet wel een map hebben die een groot bos bevat.
Dan als je met je 2 ancients ver in het bos zit, downroot daar of blijf daar staan. Dan ga je gewoon wachten tot je aangevallen word en probeer je het te verdedigen, natuurlijk ga je dood. Je zegt gg als je basis weg is. Nu gaat hij zoeken naar je restante, de meeste zien het weggetje niet en lopen weg, ze gaan op de plaatsen kijken waar mogelijk een expansion van je kan zitten. Dus hij is ff weg en zal het nooit ontdekken. Ga nu gewoon iets anders doen en hij zal wel na een paar uur disconnecten.
Zo had ik een game gewonnen na 2 uur en 34 minuten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is al een nieuwe versie van Sheep of the Hill: 1.40!

Fixes:
-Je kan pas na 3 seconden weer bouwen als je het schaap hebt verloren. Zodat ze niet in hun basis gaan lamen.
-Rifleman meer hp(ik geef toe Diadem :P)
-Mortar Teams gruwelijk veel area en base damage.
-Je kan niet meer allyen(ook al kies je samen team 3, je wordt toch elkaars enemy >:))

Voor de mensen die niet weten wat het is:
Je speelt met maximaal 8 spelers en de bedoeling is om het schaap 300 seconden onder jouw bezit te houden. Bij het begin zie je een kewle cinematic en daarna heb je een barracks waarmee je units kan bouwen: Captain(soort footman, kost 0 gold, 2 food), Rifleman(5 gold, 4 food), Mortar Team(15 gold, 6 food). Je max food is 6 zodat je strategisch moet spelen. Goud verdien je door andermans units te slachten
Als je dan wat units hebt loop je naar het midden en attack je de schaap. Zodra je hem succesvol aanvalt ben jij in het bezit van de schaap. Voor elke seconde krijg je een punt, andere willen ook punten en proberen je schaap aan te vallen. Dus rennen met je schaap Door het lollige en hectische concept van deze map is het erg leuk om deze map te spelen en wordt het niet snel saai. Als het je dan toch lukt om het schaap 300 seconden in je bezit te hebben, dan heb je gewonnen en zie je weer een kewle cinematic.

link:
[url="http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v40.w3m"]http://home.planet.nl/~gaill007/sheepofthehill1v40.w3m[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 11:18 schreef p00pz0r_p4wn3r een hoop onzin en het volgende:
Ehh channel aanmaken op IRC? Kweet niet in welke grot jullie voor de laatste paar maanden hebben gewoond.
ik denk dat hij een ladder channel bedoelde :)

is goed, ik ga wel met apoc tegen jullie 2, maar niet gaan huilen als je verliest hm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op vrijdag 19 juli 2002 20:47 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
Op zaterdag 20 juli 2002 11:18 schreef p00pz0r_p4wn3r een leuk verhaal
Maar verder zijn die strategien wel leuk, maar de meeste (over dit hele topic) zijn best wel ultra langzaam.

Dat van die Shamans bijvoorbeeld. Als je veel moeite hebt gedaan om shamans snel te krijgen zul je ze waarschijnlijk nog steeds niet hebben als iemand je rusht of een expansion bouwt. Daarnaast (ALS het lukt) heb je als units nog steeds niet veel aan onupgraded shamans en loop je dus wat units achter (wat echt veel kan uitmaken in een potje).

Van die nightelves is wel kewl alleen iemand vindt je echt wel hoor, die bomen daar zijn open en als ik iemand niet kan vinden kick ik wat kreeps en neem ik bij priestress of the moon (NE) de scout skill bij een level up of als ik orc ben Far Sight van de Farseer en dan vind ik je echt wel :) Als ik een ander ras ben heb ik echter een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gast, ze zijn ook niet bedoelt echt om mee te winnen. Maar gewoon om mensen flink te irriteren. Die van die expansion bijv., na die gast werd gek: "Why the fuck can't I build my expansion! FFS!" etc. etc.
En met die NE, tja, sommige mensen zijn zo dom om dat niet te zien, ik zeg ook niet dat ze 100% werken, 't is gewoon leuk om in een game es uit te proberen :P

En rev3rend, hoe vaak heb jij warcraft 3 online gespeeld? Ik wil niet echt super arrogant gaan doen, maar als je een 56k modempie hebt, nog de illegale hebt, en jij denkt dat je mij in kan maken. Sorry, maar de meeste op Kali zijn n00bs, 56k modempie zegt genoeg, ik heb kabel dus zal denk wat meer matches hebben gespeeld :7.
Maarja, we zullen zien >:)
Kben zeg maar nog niemand anders tegengekomen op Kali/Bnet van GoT die niet in het IRC chan zitten(behalve dol_fijn). Dus ik betwijfel of jullie wel enige ervaring hebben 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 12:26 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

En rev3rend, hoe vaak heb jij warcraft 3 online gespeeld? Ik wil niet echt super arrogant gaan doen, maar als je een 56k modempie hebt, nog de illegale hebt, en jij denkt dat je mij in kan maken. Sorry, maar de meeste op Kali zijn n00bs, 56k modempie zegt genoeg, ik heb kabel dus zal denk wat meer matches hebben gespeeld :7.
ik speelde warcraft III al toen jij nog druk bezig was om de beta test versie te vinden :P en toen zat ik op een lan met kabel, en ik zat langer op de lan dan dat het spel nu te downloaden/kopen is

Kben zeg maar nog niemand anders tegengekomen op Kali/Bnet van GoT die niet in het IRC chan zitten(behalve dol_fijn). Dus ik betwijfel of jullie wel enige ervaring hebben 8-)
been there, seen it, done that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

blablabla

Maarja, we zullen zien >:)
Ik heb het verschil tussen Kali en Battle.net niet gezien eigenlijk. Ik begrijp het systeem nog niet echt van battle.net, maar toen ik level 1 was had ik een level 6 gozer verslagen (en met weinig problemen ook). Dus in kort: Op Kali ownde ik vrijwel altijd en op battle.net ook :).

[PS]
ReV3rEnD weetje hoe dik voor lul we staan als we verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

me topik werd gedelt maar dan nog ff;

wat zijn jullie namen bij B.net dan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 20 juli 2002 13:04 schreef HIValicious het volgende:

Doe ff 1 gok :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zaterdag 20 juli 2002 13:04 schreef HIValicious het volgende:

Zie post hierboven :P Ik doe trouwens alleen maar teamgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Aaraaghhh ik word er ziek van. Telkens krijg ik een disconnect tijdens het spelen, waardoor ik natuurlijk een loss heb :(.

D'er net ook. Nog 2 gebouwtjes te gaan en ja hoor, 'you have been disconnected'!. Ik word zooooo ziek van battle.net :r

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zaterdag 20 juli 2002 13:23 schreef Darkvater het volgende:
Aaraaghhh ik word er ziek van. Telkens krijg ik een disconnect tijdens het spelen, waardoor ik natuurlijk een loss heb :(.

D'er net ook. Nog 2 gebouwtjes te gaan en ja hoor, 'you have been disconnected'!. Ik word zooooo ziek van battle.net :r
Daar heb ik dus echt weinig last van, wat voor internetconnectie heb je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 20 juli 2002 12:47 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ik speelde warcraft III al toen jij nog druk bezig was om de beta test versie te vinden :P en toen zat ik op een lan met kabel, en ik zat langer op de lan dan dat het spel nu te downloaden/kopen is
[..]

been there, seen it, done that
Tja, je hebt wel een klein beetje gelijk. Maar sommige mensen spelen veel langer dan mij en zuigen nog steeds. Dus het zegt niets. En ik vind het een beetje vaag als je jezelf zo goed vind terwijl je in geen enkele ladder staat of je nooit ergens online bent(irc, bnet etc.) Dus ik wil eerst wel es wat zien, want dit zegt nog nix :)
En ja, jullie staan dik voor lul als jullie verliezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Aaarg 1 match verloren :(. Ik had Random ras nog aan staan en toen kreeg ik de Undead. Ik wou de Night Elves :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

mensen elkaar lekker aan het uitdagen >:)
maar wanneer gaat men echt tegen elkaar spelen? :D

post er demos van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 11:12

joskuiper

PapaCooper

Op donderdag 18 juli 2002 15:14 schreef bajo4life het volgende:
weet je wat cool is, met orcs en dan alleen maar peons maken en een hero en dan een peonrush doen, niemand verwacht dat van je :)
Nu wel! ;)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 20:22
offtopic:
Hej lieverd, je hebt m'n icon gejat!

Nie erg hoor, als je maar ff weet dat ik hem gemaakt heb.

Ik speel online bijna altijd random. Dat heeft een groot voordeel dat de tegenstander niet weet wat voor ras jij bent (jij zelf voordat je begint natuurlijk ook niet) en dus niet meteen van begin af aan een goede tactiek kan opzetten tegen een bepaald ras. Verder is het een stuk afwisselender en leer je alle rassen goed kennen (en dus ook handig om te reageren op aanvallen van anderen)
Op Battle.net heet ik trouwens ant.dimension, voor het geval iemand dat ooit zou willen weten.

Verder: komt er toevallig mensen die war3 spelen op Campzone2? Anders zitten we namelijk vast aan de vaste AntWorks-clan }:O.

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik vind teamgames het leukst (ALS JE EEN GOEDE ALLY HEBT! :9), omdat je elkaar kan helpe defenden en attacken enzow! En dan meestal 2v2, maar ook wel ns 3v3 met de clan enzow.

Ik heb nu pas 1 disconnect gehad (kwam door ally)!

Ik heb nie egt een favo race maar de NE speel ik de laatste tijd gewoon veel mee. Ik speel met alles behalve de Humans (ik vind ze zo zwak, maar ze zijn wel snel met bouwe enzow |:( ).

Mijn nicks zijn:
~HIValicious lvl 6
~AgReSiON[UWC] lvl 2

grtz

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik, apoc en shag tegen poopzor nerdo en wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmz... Ik, evilpino en Diadem als hij wil. Anders Gandalf of Darkvater. Maarja, kom eerst maar op IRC en zorg dat je op bnet kan komen. Dan praten we verder :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zaterdag 20 juli 2002 17:26 schreef HIValicious het volgende:

Mijn nicks zijn:
~HIValicious lvl 6
~AgReSiON[UWC] lvl 2

grtz
Yea tool is vet he ;)

Ik ben ook wel in voor wat 3v3's.. mijn nick is Lateralus.
En ja ik ben best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 20:40 schreef Shade het volgende:

[..]

Yea tool is vet he ;)

Ik ben ook wel in voor wat 3v3's.. mijn nick is Lateralus.
En ja ik ben best goed.
dat zeggen ze allemaal:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op zaterdag 20 juli 2002 20:42 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

dat zeggen ze allemaal:7
Nou wat is je nick, dan doe we ff een 1v1'tje ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 20 juli 2002 20:45 schreef Shade het volgende:

[..]

Nou wat is je nick, dan doe we ff een 1v1'tje ofzo..
kmoet hem eerst nog ff kopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op zaterdag 20 juli 2002 20:48 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

kmoet hem eerst nog ff kopen O-)
Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hi,

is er trouwens ook een manier om die tussenfilmpjes te bekijken zonder daarvoor eerst de 'speciale editie' van WC3 aan te schaffen?

Anders zit ik straks met 2x dezelfde game thuis, alleen om die tussenfilmpjes te kunnen bekijken...

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
geen filmpjes met normale versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-05 14:50
De bestanden in de directory 'Movies' zijn gewoon af te spelen met wmp hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op zaterdag 20 juli 2002 21:26 schreef Phantom het volgende:
De bestanden in de directory 'Movies' zijn gewoon af te spelen met wmp hoor :)
Aha, dat bedoel ik dus, tnx.

Zit hier nu niet thuis, vraag kwam in me op maar kon niet zelf in mijn dir. kijken, zodoende bovenstaande post... :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb tot nu toe al 2 battle gewonnen!!! WOEI!!! En iets van 7 verloren... |:(. 'k Heb wel een nieuwe vette map gemaakt^^. Zal wel ff kijken of ik hem ergens online kan dumpen.

[edit]uhm...weet iemand nog een adressje? alles wat ik heb is down/dicht/lomp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zaterdag 20 juli 2002 13:23 schreef Darkvater het volgende:

Het is echt nagenoeg onmogelijk dat dat komt door Battle.net! Gezien je sig heb je ADSL en kan ik je alleen maar wijzen op [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/493473/1?limit=100"]dit[/url] topic waarin een probleem genoemd wordt met Zonnet ADSL.

Zelf heb ik ook ADSL en wel van Planet Internet en ben nog nooit gedisconnect. op WarCraft III niet tenminste

Je zou kunnen gaan zoeken of er al disconnect hacks of iets dergelijks zijn :r Maar het is echt zeer onwaarschijnlijk dat dit de schuld van Blizzard of Battle.net is.

Je OS?

Mogelijke oorzaken:
1. Geheugen/Video maar dan krijg je een fatal error boxje
2. Je hele verbinding is weg, je kunt dus ook niet GoTTen en moet je hele verbinding reconnecten
3. Je wordt uit de game geknikkerd, je hoeft niet te reconnecten met Battle.net en je komt dus in WarCraft III NLD-1 of 2
4. Je wordt uit de game gegooid, je moet opnieuw verbinding maken met Battle.net

1. Lijkt me duidelijk waar dat aan ligt
2. Brakke provider die je gewoon disconnect
3. Weet ik niet precies, lijkt het meest op (map)hacks :r |:(
4. Slechte kwaliteit verbinding, denk 'k. Waardoor Battle.net een paar (milli)seconden geen bandbreedte krijgt. Zodoende wordt je uit de game gehaald. Daarna is de verbinding weer terug, maar dan ben je al van Battle.net af.

/edit
'k Ben er even van uit gegaan dat je de legale versie heeft btw, anders is het overduidelijk wat je doen moet :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zaterdag 20 juli 2002 22:06 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Het is echt nagenoeg onmogelijk dat dat komt door Battle.net! Gezien je sig heb je ADSL en kan ik je alleen maar wijzen op [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/493473/1?limit=100"]dit[/url] topic waarin een probleem genoemd wordt met Zonnet ADSL.

Zelf heb ik ook ADSL en wel van Planet Internet en ben nog nooit gedisconnect. op WarCraft III niet tenminste

Je zou kunnen gaan zoeken of er al disconnect hacks of iets dergelijks zijn :r Maar het is echt zeer onwaarschijnlijk dat dit de schuld van Blizzard of Battle.net is.

Je OS?

Mogelijke oorzaken:
blabla
Ben ik het helemaal mee eens, want iedereen loopt wel altijd te zeiken over disconnects e.d. Maar daar heb ik zelf nog nooit last van gehad en ik heb toch al aardig wat games gespeeld.

edit: Oja, dan heb ik nog een vraag over die iconen die je krijgt (ik hoop dat iemand het weet).
Je krijgt iconen bij 25,250,500,1000,500 wins dat weet ik *D.
Maar bij bijv je eerste icoon, hierbij zijn drie opties en ik weet niet welke geldt:
1: krijg je het icoon van het ras waarmee je het meeste hebt gewonnen. bijv eerst haal je 25 win met night elves = NE icoon, dan haal je 26 wins met orc, wat dan :?
2: Krijg je het icoon van het ras waarmee je het eerste 25 wins hebt gehaald (1x 25 wins met NE = alijd NE hoeveel je ook met orc of whatever wint :?)
3: Krijg je het icoon waarmee je als laatste 25 wins haalt. Eerst haal je bijv 25 wins met NE = Ne icon, Dan haal je 25 wins met orc = orc icon, dan haal je 25 met undead = undead icon, dan 25 met human = human icon en dan 25 met random = altijd (tot 250 wins) random icon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

w00000t Shade... Tool is de bink! B-)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zaterdag 20 juli 2002 22:22 schreef Shagura het volgende:

[..]

edit: Oja, dan heb ik nog een vraag over die iconen die je krijgt (ik hoop dat iemand het weet).
Je krijgt iconen bij 25, 250, 500,1000& [url="http://www.battle.net/war3/ladder/icons.shtml"]1[/url]500 wins dat weet ik *D.
*edited by PromWarMachine :P*
Maar bij bijv je eerste icoon, hierbij zijn drie opties en ik weet niet welke geldt:
1: krijg je het icoon van het ras waarmee je het meeste hebt gewonnen. bijv eerst haal je 25 win met night elves = NE icoon, dan haal je 26 wins met orc, wat dan :?
2: Krijg je het icoon van het ras waarmee je het eerste 25 wins hebt gehaald (1x 25 wins met NE = alijd NE hoeveel je ook met orc of whatever wint :?)
3: Krijg je het icoon waarmee je als laatste 25 wins haalt. Eerst haal je bijv 25 wins met NE = Ne icon, Dan haal je 25 wins met orc = orc icon, dan haal je 25 met undead = undead icon, dan 25 met human = human icon en dan 25 met random = altijd (tot 250 wins) random icon :?
Nee, als je 25 wins met de Orc hebt, krijg je een Orc icoontje.

Zelf sta ik nu op de 140 Orc wins ongeveer. Nu krijg ik pas een ander ras als ik daarmee 141 wins heb! Je krijgt namelijk altijd het icoontje van het ras waar je het meest mee speelt.

Als je dus zoveel mogelijk icoontjes wilt, zou ik bij de 25 wins stoppen :) 25 Orcs, 26 Humans, 27 NE & 28 random.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:43

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Net het spel uitgespeeld. Wat een humoristisch einde zeg >:)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zondag 21 juli 2002 00:17 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Nee, als je 25 wins met de Orc hebt, krijg je een Orc icoontje.

Zelf sta ik nu op de 140 Orc wins ongeveer. Nu krijg ik pas een ander ras als ik daarmee 141 wins heb! Je krijgt namelijk altijd het icoontje van het ras waar je het meest mee speelt.

Als je dus zoveel mogelijk icoontjes wilt, zou ik bij de 25 wins stoppen :) 25 Orcs, 26 Humans, 27 NE & 28 random.
k thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806

Yes!! Ik heb het spel ook eindelijk (orgineel)
Ik heb gister mn eerste online 1vs1 verloren tegen een spanjaard omdat ik zonodig moest eten, nah liet m maar aan staan :D. Ga eerst maar even de single player uitspelen maar dit spel rules!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Ik zit op 2 gateways.
Europe en US east.

US east heet ik Rody, lvl 6
teams ben ik lvl8

Europe ben ik lvl 6 en heet ik Tippy.
Ik heb nog een account, genaamd Rody maar met dat account had ik 8 losses omdat ik 7 x disconnectie had, toen was die gateway nog brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begrijp ook niet wat al die mensen over dat disconnecten lopen te zeiken. Ik heb er nog nooit last van gehad(nah, 1 keer met arranged 2v2 team match, toen disconnecte me maat |:()
Maar ik denk dat het wel een klein beetje ligt aan bnet, want het geld bij sommige providers, terwijl die providers aardig stabiel zijn en ze andere spellen wel normaal kunnen spelen. Denk dat de connnectie tussen bnet en de provider dus ietwat onstabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 21 juli 2002 13:51 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Ik begrijp ook niet wat al die mensen over dat disconnecten lopen te zeiken. Ik heb er nog nooit last van gehad(nah, 1 keer met arranged 2v2 team match, toen disconnecte me maat |:()
Maar ik denk dat het wel een klein beetje ligt aan bnet, want het geld bij sommige providers, terwijl die providers aardig stabiel zijn en ze andere spellen wel normaal kunnen spelen. Denk dat de connnectie tussen bnet en de provider dus ietwat onstabiel is.
Ik had het gister middag heel erg. Nou ik niet, maar me me team-mate. We hadden eerst 2 potjes gespeeld. Niks aan de hand alletwee gewonnen. Daarna nog een potje, toen viel mijn teammate uit. Dus ik probeer met met zijn troepen en mijn troepen de andere 2 tegenstanders te verslaan. Uiteindelijk ook gelukt (ze waren niet zo goed). Naja nog maar een keer proberen, huppa mijn team mate disconnect weer (ik maak het potje dus weer af en weer gewonnen :)). Voor de 3e en laatste keer proberen, ja hoor hij disconnect weer (en ik had wel weer gewonnen). Toen zeiden we via IRC dat we het vanavond weer zouden proberen. Die avond 2 potjes gespeeld en nergens last van gehad :). Best vaag eigenlijk. Maar hij is dus niet de enige die er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
besloten:

morgen krijg ik het spel gratis van mijn pa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zondag 21 juli 2002 14:02 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Ik had het gister middag heel erg. Nou ik niet, maar me me team-mate. We hadden eerst 2 potjes gespeeld. Niks aan de hand alletwee gewonnen. Daarna nog een potje, toen viel mijn teammate uit. Dus ik probeer met met zijn troepen en mijn troepen de andere 2 tegenstanders te verslaan. Uiteindelijk ook gelukt (ze waren niet zo goed). Naja nog maar een keer proberen, huppa mijn team mate disconnect weer (ik maak het potje dus weer af en weer gewonnen :)). Voor de 3e en laatste keer proberen, ja hoor hij disconnect weer (en ik had wel weer gewonnen). Toen zeiden we via IRC dat we het vanavond weer zouden proberen. Die avond 2 potjes gespeeld en nergens last van gehad :). Best vaag eigenlijk. Maar hij is dus niet de enige die er last van heeft.
Maar dat zal dan eerder aan zijn internetconnectie liggen dan aan battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 21 juli 2002 17:13 schreef Shagura het volgende:

[..]

Dat is het probleem, we weten niet waar het aan ligt. Ik zal hem eens vragen wat voor inet connectie die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
volgens mij ligt het gewoon aan de gateway
normaal speel ik Tactical Ops, met 2 computers te gelijk.
dan hebben we beide een ping van 80, relaxt spelen, geen lag enzo.

Dus aan de mijn internet verbinding ligt het niet. Daar komt ook nog bij dat ik op US East nog geen enkele keer een disconnectie heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zondag 21 juli 2002 19:41 schreef Rody het volgende:
volgens mij ligt het gewoon aan de gateway
normaal speel ik Tactical Ops, met 2 computers te gelijk.
dan hebben we beide een ping van 80, relaxt spelen, geen lag enzo.

Dus aan de mijn internet verbinding ligt het niet. Daar komt ook nog bij dat ik op US East nog geen enkele keer een disconnectie heb gehad.
Het lijkt mij in ieder geval erg sterk.

Als dat zo is, stuur dan Blizzard even een mailtje. Ze staan om een heleboel dingen bekend: goede games, redelijk vaak patches, perfecte homepage, goede FAQ, maar last but not least: een hele goede support!

Daar kunnen grote gamesgiganten als Westwood, Eidos & Cryo nog een voorbeeld aan nemen!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Op zondag 21 juli 2002 17:13 schreef Shagura het volgende:

[..]

ik zit zo de laatste pagina's van dit topic eens door te nemen en moet zeggen:

Ik zit op xs4all Adsl, ook ik heb last van disconnects en op Kali niet.. waar denk je nou dat het aan zou liggen :?

en kom nou niet aan met Hardware/software, battlenet is altijd al kut geweest, met Warcraft 2, starcraft enz enz

dusse ik blijf liever via kali spelen, en ik heb zo nog meer kans om tegen bekenden te spelen ook ,die niet het origineel hebben, at least weet ik wel tegen wie ik speel.

edit: 1 nadeel, ik zit niet in de rankings... nou ehh: SFW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 22:09

Mandor

Lord of Chaos

Op maandag 22 juli 2002 08:42 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

ik zit zo de laatste pagina's van dit topic eens door te nemen en moet zeggen:

Ik zit op xs4all Adsl, ook ik heb last van disconnects en op Kali niet.. waar denk je nou dat het aan zou liggen :?

en kom nou niet aan met Hardware/software, battlenet is altijd al kut geweest, met Warcraft 2, starcraft enz enz

dusse ik blijf liever via kali spelen, en ik heb zo nog meer kans om tegen bekenden te spelen ook ,die niet het origineel hebben, at least weet ik wel tegen wie ik speel.

Ik zit ook op xs4all ADSL, en ik heb -1- disconnect gehad, en dat was omdat ik m'n firewall (ZoneAlarm) niet goed had ingesteld. Voor de rest nog geen enkele disconnect.
Maar daarentegen zijn er wel een tijdje op Northrend matching problemen geweest, en dit had geloof ik wel te maken met disconnects. Na de patch daarvoor geen problemen meer gezien though.

-Mandor-

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 14:36
Op maandag 22 juli 2002 02:42 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Het lijkt mij in ieder geval erg sterk.

Als dat zo is, stuur dan Blizzard even een mailtje. Ze staan om een heleboel dingen bekend: goede games, redelijk vaak patches, perfecte homepage, goede FAQ, maar last but not least: een hele goede support!

Daar kunnen grote gamesgiganten als Westwood, Eidos & Cryo nog een voorbeeld aan nemen!
[OFT]Ik weet niet wat jij blaat maar Westwood heeft iig wel goeie support. heb ze al een paar keer jammergenoeg moeten mailen (voor oa Tiberian Sun, RA2 & Command & Conquer) en elke keer binnen 1 dag response terug . daar kwam bij kijken dat me C&C nogal kapot was vonden ze niet erg stuur het maar op dan krijg je zo weer nieuw. maja ieder zijn eigen ervaring.[/OFT]

verder ga ik dit spel ergens deze of volgende week nog kopen :) nog geen zin in gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
beetje offtopic :

valt het jullie ook op dat sinds warcraft III uit is opeens heel veel mensen hun usericon in die style hebben gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 22 juli 2002 08:42 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

Geen idee, zitten jullie met je hele bandbreedte te downloaden ofzo? :? Of zitten jullie achter een dikke firewall/proxy, weet ik veel wat al niet meer? Proberen jullie met een serial, 6 PCs op Battle.net te krijgen? :o :X Gebruiken jullie hacks/no-cd cracks/serial stuff?
In dat geval > nuf said.

Waarschijnlijk krijgt Battle.net niet genoeg bandbreedte van jullie waardoor ze een of andere actie niet kunnen uitvoeren, zodat ze je uit de game moeten gooien, dit hoeft natuurlijk niet per se aan jullie te liggen.

XS4ALL staat bij mij bekend als een van de betere providers, ik zou zeggen probeer 't met een legale versie op de legale manier, werkt 't niet. Mail.to Blizzard.

Wat betekend SFW? Sience Ficted World? :+ :?
Op maandag 22 juli 2002 11:09 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

[OFT]Ik weet niet wat jij blaat maar Westwood heeft iig wel goeie support. maja ieder zijn eigen ervaring.[/OFT]

verder ga ik dit spel ergens deze of volgende week nog kopen :) nog geen zin in gehad
Precies :) :z

'k Zou het ASAP doen als ik jou was, als je toch zo geduldig bent had je beter de Collectors Edition kunnen kopen >:) 'k Wou dat ik zo geduldig was, soms ...
Op maandag 22 juli 2002 11:53 schreef ReV3rEnD het volgende:
beetje offtopic :

valt het jullie ook op dat sinds warcraft III uit is opeens heel veel mensen hun usericon in die style hebben gezet :P
Absoluut! Misschien wordt het voor mij tijd dat ik ook voor de allereerste keer in bijna een jaar een icon neem 8-) 'k Wil een Shaman die Bloodlust krijgt dan die is echt supa! *D Konden ze niets [url="http://www.battle.net/war3/images/orc/units/animations/shaman.gif"]mooiers[/url] maken? :Z

/edit2
Nostfer@tu: Ik stel een heleboel vragen en je geeft er maar op een antwoord, zo kan ik je niet helpen :z

Het is anders best leuk om eerste te staan hoor :9 :7

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Op maandag 22 juli 2002 11:55 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Geen idee, zitten jullie met je hele bandbreedte te downloaden ofzo? :? Of zitten jullie achter een dikke firewall/proxy, weet ik veel wat al niet meer? Proberen jullie met een serial, 6 PCs op Battle.net te krijgen? :o :X Gebruiken jullie hacks/no-cd cracks/serial stuff?
In dat geval > nuf said.

Waarschijnlijk krijgt Battle.net niet genoeg bandbreedte van jullie waardoor ze een of andere actie niet kunnen uitvoeren, zodat ze je uit de game moeten gooien, dit hoeft natuurlijk niet per se aan jullie te liggen.

XS4ALL staat bij mij bekend als een van de betere providers, ik zou zeggen probeer 't met een legale versie op de legale manier, werkt 't niet. Mail.to Blizzard.

Wat betekend SFW? Sience Ficted World? :+ :?
[..]

Precies :) :z

'k Zou het ASAP doen als ik jou was, als je toch zo geduldig bent had je beter de Collectors Edition kunnen kopen >:) 'k Wou dat ik zo geduldig was, soms ...
[..]

Absoluut! Misschien wordt het voor mij tijd dat ik ook voor de allereerste keer in bijna een jaar een icon neem 8-) 'k Wil een Shaman die Bloodlust krijgt dan die is echt supa! *D Konden ze niets [url="http://www.battle.net/war3/images/orc/units/animations/shaman.gif"]mooiers[/url] maken? :Z
SFW = S O | F U C K I N G | W H A T

ps.. heb origineel.. .anders kon ik toch ook niet met battlenet connecten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
beetje offtopic :

Ik heb deze usericon al een half jaar, en volgens mij is het niet eens heel erg duidelijk dat het van warcraft III is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
YES!

ik heb hem *D

noem ff jullie usernames op, dan kan ik jullie bij mijn lieve vrienden zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Op maandag 22 juli 2002 14:17 schreef ReV3rEnD het volgende:
YES!

ik heb hem *D

noem ff jullie usernames op, dan kan ik jullie bij mijn lieve vrienden zetten :P
G-Ilmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 22 juli 2002 14:17 schreef ReV3rEnD het volgende:
YES!

ik heb hem *D

Lord_Uberdog. Lag wel voor de hand eigenlijk^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

• Prometheus - Account nog nooit gebruikt, doe ik als ik 'goed' ben :P
• xZWxPrometheus - Clan account, staat eerste op 4on4!! *D
• Aris1983 - Eigen account, speel er anders dan team arranged, ook om te oefenen enzo

Meestal zit ik op xZWxPrometheus :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 22:09

Mandor

Lord of Chaos

...
Mandor
...

(voorspelbaar heh :))

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 22 juli 2002 16:07 schreef PromWarMachine het volgende:

• xZWxPrometheus - Clan account, staat eerste op 4on4!! *D
4v4 is ook wel makkelijkste ladder die er is :)
Ik heb es met 4 mensen 2 keer gewonnen en we stonden al 123 geranked lol..

Mijn nick is btw Lateralus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

beetje offtopic :

Ik had hem al tijdens de beta :).

[edit]
B.net nick is natuurlijk: Apocrypha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Over die icons? Hoe moet ik dat doen ik heb al- een plaatje geupload maar ik kan die nie gebruiken als user icon... hoe moet dat??

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 22 juli 2002 17:50 schreef HIValicious het volgende:
Over die icons? Hoe moet ik dat doen ik heb al- een plaatje geupload maar ik kan die nie gebruiken als user icon... hoe moet dat??
Ik zie nu anders wel een icon bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wie gaat er overgens deel 3 aanmaken ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 22 juli 2002 17:52 schreef ReV3rEnD het volgende:
wie gaat er overgens deel 3 aanmaken ? :)
Ik ben wel aan de beurt denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 17:53 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Ik ben wel aan de beurt denk ik :P
vooruit dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349