Het grote Warcraft III topic : deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.602 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Waah vanavond 7 potjes 4-4 gedaan achter mekaar! Met 3 maten van me. 4 verloren en 3 gewonnen. Wat is dit spel vet zeg als je met lvl 10 en 8 heroes rondloopt en het gewoon constant zwaar hakken is :)
Op een gegeven moment hadden we beschikking over starfall, earthquake en blizzard en death and decay allemaal gelijkertijd. Wat een slachtingggg. Zwaar beschermde basis met human cannontowers en guardtowers gewoon in een keer helemaal vernietigd. Toen werden we wel in de homebase gehakt door die gozer zijn allies. Toen alle 4 teleport naar onze basis en crush!
Geowned worden was ook wel lache, 2 keer gebeurde dat en die andere verloren partijen was best nipt.
Dit gaan we vaker doen, we staan nu 47e van europe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

zoals iedereen weet is de AI errug goed in Mp

ze bouwen snel units, hebben veel goud in korte tijd en hero levels reizen de pan uit.

ik heb gisteren een 5 vs 5 gespeeld (human tgen AI) en we werden vet geowned.
en we zijn misschien geen Top spelers, maar slecht zijn we zeker niet.

Warcraft 3 een van de feuters was toch dat je niet meer zo snel kon rushen, als in SC ofzo, nou AI doet niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:24
Het viel me op dat bij Single Player iig, de computer-tegenstander maar 1 goud per seconde uit zijn mijn haalt. Waar zou dat op slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op zondag 14 juli 2002 00:45 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
OMfg... zucht... De tactics staan er niet precies van zo moet je alles doen. Je moet er een groot deel bij improviseren. En alles wat jij er aan toevoegd is vanzelfsprekend tenzij je een grote n00b bent. En ga nou niet betweterig wezen, want die tactic die ik poste suckte eigenlijk. Je moet gewoon bij begin rushen met je TC en 7 grunts. Rally point op je hero en nog meer grunts bouwen. Dan aanvallen, wordt je attack gecountered? Dan de shamans/doctor/grunt tactic overgaan. :P

edit:

Lol, kwis ni dat jij het was Treht, ga nou niet zo cool doen ;)
Jij weet ook dat die tactic meer een build order is. Verder kan je nooit posten hoe je precies moet spelen, omdat de tegenstander altijd anders is }:O
Ik gaf gewoon me build order met wat tips, en ga dan niet de held uit hangen en m'n zooi die niet compleet is af kraken.
Zucht :P
hij was mooi he :P

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Damn.... 2 wins, 1 loss :'(
Die loss was echt erg... Een uur niks van die gasten gezien, en dan ineens massive attack, en dan ook echt massive..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19585

he klopt het dat je met orc maar 2 chapters kunt spelen?? Ik ga in chapter 2 weg met die bootjes naar het westen en dan krijg ik geen chapter 3. Met de humans zit ik al wel in chapter 8 of zo.

P.S.: het is een legale gekochte versie dus niet gebrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 28-05 17:28
Op zondag 14 juli 2002 16:55 schreef mushroom het volgende:
he klopt het dat je met orc maar 2 chapters kunt spelen?? Ik ga in chapter 2 weg met die bootjes naar het westen en dan krijg ik geen chapter 3. Met de humans zit ik al wel in chapter 8 of zo.

P.S.: het is een legale gekochte versie dus niet gebrand
klopt das de inleiding en tutorial.
na de humans word de volgende actief enzovoorts..
je moet dus het hele verhaal volgen :) orcs komen nog wel een keer terug hoor ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
  • Laatst online: 12:32
Lange draad :)

Had dit bericht in een apart topic gezet, doch werd me vriendelijk aangeraden om het in dit topic te zetten dus here goes :P

Ik wil dus met een maat van me via een vpn warcraft 3 gaan lannen. Dus hij maakt een vpn sessie naar mijn server en krijgt een ip adres in mijn range.
Mijn pc: 192.168.5.1
Zijn pc: 192.168.5.7

Gaat perfect, kan hem gewoon komen en op elkaars pc komen en dergelijke. Echter als ik een warcraft game start ziet hij hem niet en andersom ook niet. Ik denk dat het eraan ligt dat warcraft op de "verkeerde" netwerkkaart zit te luisteren, dus op zijn lan kaart ipv de vpn interface. Kan ik op de 1 of andere manier warcraft wijsmaken dat hij op de vpn interface luistert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 28-05 10:42

NoTimeRemains

I know

kan er egt ns ff iemand een official WCIII Faq maken????????
kom op dr zijn tog genoeg vragen enzow!
of heb ik nie gelijk |:(

Met antwoorden op vragen:
Sys eisen.
Links naar makers?
Hoe stel ik WCIII in op LAN?
Volgorde spel? (Tutorial - Humans - Undead - Orcs - Night Elves)
Links naar walkthroughs?
B.net (hoe t er uit ziet, hoe moet ik game instelle, blablabla )?
Cheats :'( ?
Bekende probs?
Eastereggs?
Is WC III een sequel op WC I en WC II? (geintje ;) )
Welke 4 rassen zijn er :r ?

Itssnow maken die FAQ! :+ >:)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:18
Op zondag 14 juli 2002 23:13 schreef HIValicious het volgende:
kan er egt ns ff iemand een official WCIII Faq maken????????
kom op dr zijn tog genoeg vragen enzow!
of heb ik nie gelijk |:(

Met antwoorden op vragen:
Sys eisen.
Links naar makers?
Hoe stel ik WCIII in op LAN?
Volgorde spel? (Tutorial - Humans - Undead - Orcs - Night Elves)
Links naar walkthroughs?
B.net (hoe t er uit ziet, hoe moet ik game instelle, blablabla )?
Cheats :'( ?
Bekende probs?
Eastereggs?
Is WC III een sequel op WC I en WC II? (geintje ;) )
Welke 4 rassen zijn er :r ?

Itssnow maken die FAQ! :+ >:)
je vergeet:

Waarom krijg ik een error: "CD Key invalid" als ik op battle.net probeer te komen :D

(psst..ik heb 'm gister ged...euh gekocht) |:(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

:o :D ;) :* ja tis tog zo of nie???

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 14 juli 2002 17:00 schreef Pauwl het volgende:

Had dit bericht in een apart topic gezet, doch werd me vriendelijk aangeraden om het in dit topic te zetten dus here goes :P

Ik wil dus met een maat van me via een vpn warcraft 3 gaan lannen. Dus hij maakt een vpn sessie naar mijn server en krijgt een ip adres in mijn range.

Gaat perfect, kan hem gewoon komen en op elkaars pc komen en dergelijke. Echter als ik een warcraft game start ziet hij hem niet en andersom ook niet. Ik denk dat het eraan ligt dat warcraft op de "verkeerde" netwerkkaart zit te luisteren, dus op zijn lan kaart ipv de vpn interface. Kan ik op de 1 of andere manier warcraft wijsmaken dat hij op de vpn interface luistert?
ik speel de laatste dagen via Kali... werkt perfect.... goeie pings en ik heb al games gespeeld met 7 andere human players op mijn machine (4vs4) gaat perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Krijg missie nie gehaald/gestart:

Missie 5 van de orcs. Vs Cenarius ofzo van de Dark Elves. Je start rechts van een rivier, terwijl links van de rivier al je orc basissen worden gesloopt. Al snel komen ze over twee bruggen met enorme leger en er is geen stoppen aan. Het rare is dat je geen quest hebt ofzo :? Ik ben al naar rechtsboven geweest, maar daar kom je alleen van die lompe beesten tegen ofzo, moet je die slopen en is daarboven dan die bloodpool ofzo, waarmee je het wel haalt :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-03 22:09

Mandor

Lord of Chaos

Op maandag 15 juli 2002 10:34 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Missie 5 van de orcs. Vs Cenarius ofzo van de Dark Elves. Je start rechts van een rivier, terwijl links van de rivier al je orc basissen worden gesloopt. Al snel komen ze over twee bruggen met enorme leger en er is geen stoppen aan. Het rare is dat je geen quest hebt ofzo :? Ik ben al naar rechtsboven geweest, maar daar kom je alleen van die lompe beesten tegen ofzo, moet je die slopen en is daarboven dan die bloodpool ofzo, waarmee je het wel haalt :?
**SPOILER**

Je missie is de bloodfountain te vinden, en daarna Cenarius te slopen (die staat waar je oude basis in het midden was). Tot je bij die fountain bent, hoef je de NightElves alleen maar tegen te houden (bouw shamans!). Om bij de bloodfountain te komen moet je het noordelijk pad volgen (je moet wat bomen slopen met catapults).

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Op zondag 14 juli 2002 17:00 schreef Pauwl het volgende:

Hmmzzz... Ik zat gister samen met een vriend ook warcraft 3 te spelen en niemand kon onze games zien. We zaten achter een router met adsl, dus we gooide de poorten open: tcp 6612 ofzo(menu van wc3, options, gameplay, daar staat de port). Toen zag iedereen de game wel. Dus kweet niet hoe je die lan georganiseerd hebt. Maar als je toch achter een router zit, moet je ff de poorten opengooien. Maarja, volgens mij is dat alleen voor de externe verbindingen en helpt dat niet veel met een lan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op maandag 15 juli 2002 10:34 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Ga gewoon spelen en dan zie je het wel. Je basis rechtsonder moet je beschermen, lekker guard towers enzo neerzetten, dan lukt het wel. Als je sterk genoeg bent ga je richting het noorden en volg je de weg. Als je eenmaal bij de bloodpool bent, kan je Cenarius en zijn Dark Horde zo afhakken :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Op maandag 15 juli 2002 00:26 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

ik speel de laatste dagen via Kali... werkt perfect.... goeie pings en ik heb al games gespeeld met 7 andere human players op mijn machine (4vs4) gaat perfect...
"Je bent tevreden met iets totdat je iets beters hebt." :P
Ik speelde eerst ook via kali maar nu heb ik het legaal gekocht en speel ik via battle.net. En omfg wat suckt kali hard :r :r :r
Je weet niet wat je mist :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Komt er ooit nog eens een demo van dit spel? In de WCIII faq staat er nix van, got search ook niet, komt er een demo ja of nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Op maandag 15 juli 2002 11:01 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

[..]

Ik speelde eerst ook via kali maar nu heb ik het legaal gekocht en speel ik via battle.net. En omfg wat suckt kali hard :r :r :r
Inderdaad, Battle.net is echt niet te vergelijken met Kali. Het heeft gewoon super veel meer dan Kali. Ik heb het origineel alleen maar gekocht om op Battle.net te kunnen spelen (single player en Kali had ik al uitgespeeld/uitgeprobeerd met de illegale versie).

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37450

ik zit bij chapter1 van de undead. hoe moet ik die doen.. ?ik haat die sneaky missies :D
(gewoon door het level heenstormen met je hero en die 2 kleine gastjes werkt dus niet, dat heb ik al geprobeerd :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 13-05 14:31

JaWa

zie hier een icon

demn

er iss geen doorkomen aan (deze draad)
maar heeft iemand een tip voor me om de:
4e (of 5e) missie van night elfs te spelen
(je moet op tijd de primary guardians verslaan en de hoorn pakken om de guardians te wekken)

het probleem is dat ik door een orc base heen moet..
moet ik die base mollen of kan ik gewoon een troepen macht bouwen erdoor heen rushen hopen dat genoeg elfs er heelhuids doorheen komt en de 3 guardians aan gaan vallen??

mn hero alleen krijg ik wel heelhuids door de basis maar die is helaas niet opgewassen tegen die guardians. En ik heb ook niet de beschikking over starfall. (moet je hero lvl 6 hebben en ik heb lvl4)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Nee hoor, maak die base maar af. Gewoon 3 ballista's maken en je bent er zo doorheen. Die ballista's zijn trouwens ook goed tegen de guardians :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 15 juli 2002 13:46 schreef LAuWe het volgende:
ik zit bij chapter1 van de undead. hoe moet ik die doen.. ?ik haat die sneaky missies :D
(gewoon door het level heenstormen met je hero en die 2 kleine gastjes werkt dus niet, dat heb ik al geprobeerd :D )
gewoon je 2 mannetjes meenemen en RENNEN je kan daar heel leuk rondjes rennen ga naar de graveyard daar heb je nog meer ghouls.

ik heb mn ghouls apart gehouden en alleen met mn hero zoveel mogelijk los lopende alcolyths gezocht en wanneer je ze uit de kooien moet bevrijden je ghouls erbij halen

dus gwoon rondjes blijven rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 juli 2002 14:10 schreef JaWa het volgende:

[..]

gewoon je 2 mannetjes meenemen en RENNEN je kan daar heel leuk rondjes rennen ga naar de graveyard daar heb je nog meer ghouls.

ik heb mn ghouls apart gehouden en alleen met mn hero zoveel mogelijk los lopende alcolyths gezocht en wanneer je ze uit de kooien moet bevrijden je ghouls erbij halen

dus gwoon rondjes blijven rennen
haha, zo es fftjes proberen... is er btw ook niet zo'n punt waar je door zo'n gate moet?
naja, ik ga dadelijk wel es ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op maandag 15 juli 2002 14:06 schreef JaWa het volgende:
demn

er iss geen doorkomen aan (deze draad)
maar heeft iemand een tip voor me om de:
4e (of 5e) missie van night elfs te spelen
(je moet op tijd de primary guardians verslaan en de hoorn pakken om de guardians te wekken)

het probleem is dat ik door een orc base heen moet..
moet ik die base mollen of kan ik gewoon een troepen macht bouwen erdoor heen rushen hopen dat genoeg elfs er heelhuids doorheen komt en de 3 guardians aan gaan vallen??

mn hero alleen krijg ik wel heelhuids door de basis maar die is helaas niet opgewassen tegen die guardians. En ik heb ook niet de beschikking over starfall. (moet je hero lvl 6 hebben en ik heb lvl4)
Gewoon die base mollen. op Normal was het niet zo moeilijk... Gewoon mannetjes sparen. Die archers vind ik persoonlijk te slap, dus ik nam veel van die halve herten mee, en van die meissies op wolven ofzo. Maak ook goed gebruik van die Health Fountain die er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 15 juli 2002 15:32 schreef Jaded het volgende:

[..]

Gewoon die base mollen. op Normal was het niet zo moeilijk... Gewoon mannetjes sparen. Die archers vind ik persoonlijk te slap, dus ik nam veel van die halve herten mee, en van die meissies op wolven ofzo. Maak ook goed gebruik van die Health Fountain die er staat.
jep ik heb em net gehaald die timelimit (100bomen)
heeft er wel voor gezorgd dat ik een complete andere strategie moest nemen. ipv een massive defense en vanuit daaruit map domination heb ik nu een constante siege gevoerd met 5 balistas en archers en idd die health fountain was handig

die primary guardians vielen best tegen had ze zo omver
en op et einde nog maar 10 bomen over ofzo (kheb meteen aangevallen vanaf de 100 bomen)
---------------------------

trouwens het lvl daarop om de druids te zoeken ( NE chapter 3 ) daar kan je die orc en undead base niet mollen ik heb ff snel met die uil de hele map verkent maar je kan niet bij die bases komen dus blijf je de hele tijd last hebben van die vliegbeesten..
klopt dit?

zodra ik em heb uitgespeeld koop ik em denk ik wel om online op battle.net te spelen is weer is wat anders dan CS :)
speelt trouwens de meerderheid hier op kali of battle.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ghehe, filmpie aan het eind van de orc-campaign owned hárd! >:)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:42
Op maandag 15 juli 2002 16:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ghehe, filmpie aan het eind van de orc-campaign owned hárd! >:)
Me favo :Y) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:47

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op maandag 15 juli 2002 16:03 schreef JaWa het volgende:

[..]

die primary guardians vielen best tegen had ze zo omver
en op et einde nog maar 10 bomen over ofzo (kheb meteen aangevallen vanaf de 100 bomen)
---------------------------

trouwens het lvl daarop om de druids te zoeken ( NE chapter 3 ) daar kan je die orc en undead base niet mollen ik heb ff snel met die uil de hele map verkent maar je kan niet bij die bases komen dus blijf je de hele tijd last hebben van die vliegbeesten..
klopt dit?
die missie met die guardians had ik iets van 14 bomen over...
gewoon de base mollen, beesies slopen en hoorntje pakken. thats all.

die missie dernaa met die 2 bassisen waar ze steeds overvliegen is verrot, erg weinig goud overal.
zet je gebouwen die je neit kan verplaatsen bij die moonwells in het begin neer, en neem je antients mee naar de volgende mijn, en laat de rest dus in het begin staan!

die overvliegende beesten doen jou niets, ze vallen elkaar aan, en verder niet (soms als er eentje overblijft valt die je aan maar moet geen probleem zijn)

de rest vna de missie weet ik niet meer zo goed... maar was niet zo moeilijk

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 juli 2002 11:01 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

[..]

ik weet wel wat ik niet mis.. .battlenet servers :r

edit: btw, hij is legaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op zaterdag 13 juli 2002 16:09 schreef HitmanWVU het volgende:
Undead vs NE op een 2 vs 2 map is zooooo simpel. Tegen de tijd dat ik 8 ghouls heb + hero heeft NE nog maar 3 archers + hero. Lijkt me duidelijk win voor undead. Ik had bijna een keer zoiets tegen me, maar ik had 4 archers + hero + moonwells @ autocast. Die game trok ik dus totaal naar me toe.
Ik ben zelf min of meer vaste undead speler (heb inmiddels alweer een aantal dagen mijn ghoul (25 undead wins) op battle.net), ik rush (bijna) altijd en ik kan je verzekeren dat je tegen geen enkel ras vernietigend kunt rushen. Als een orc zijn burrows goed neerzet slacht hij je daar gewoon mee af. Humans hebben call to arms waarmee je ze ook ownen, en elfs hebben behalve enorm snel een leger ook nog hun moonwells. Undead tenslotte hebben hun hele basis vol met ziggurats staan, en overal ghouls rondlopen die hout halen.

Maar om even te reageren: 1 ghouls is ongeveer even sterk als 1 archer. Tegen de tijd dat jij 8 ghouls hebt heeft hij ook zeker 6 archers, als hij echt goed doorbouwt. Als je elkaar midden op de map zou tegenkomen win jij dat, maar dankzij zijn moonwells (als ie die gebruikt) win je het niet.

Tuurlijk, een n00b rush je met 2 vingers in je neus van de kaart af. Maar n00bs bouwen ook vaak als orcs hun burrows op de verkeerde plek, en orcs die dat doen rush je met een hele hand in je neus nog van de map af.

Rushen heeft echter, behalve op undead, altijd zin. Je verstoort de cashflow van humans en orcs, en voor NE is het gewoon verschrikkelijk irritant. Je moet heel goed verdedigen, en dan nog gaan die elfs bij bosjes dood en raken je moonwells leeg. Alleen tegen undead in het zinloos, helemaal in het begin gebruikt ie gewoon zijn ghouls, en ietsje later, als ie zijn ziggurats heeft upgegrade, tsja, dan is het helemaal hopeloos. Jouw leger gaat zo snel dood dat hij niet eens tijd heeft te townportallen ;)

Hele leuk rush die ik laatst had tegen nightelf was trouwens dit: Ik rush hem, maar zijn leger was al te sterk. Toch wist ik zijn hero te mollen. Daarna ben ik, onder een spervuur van zijn archers, zijn altar gaan slopen. Die kreeg ik stuk, waarna ik meteen townportalde.

Vervolgens gewoon rustig creepen, terwijl hij daar zonder hero zit en een hele tijd lang niets kan. Fun, great fun.

Dat is trouwens de belangrijkste tip die ik kan geven : Zonder siege weapons is het aanvallen van een basis eigenlijk zinloos. Je kunt soms rushen, maar later in de game kun je een succesvolle aanval gewoon vergeten. Ga dat ook niet proberen, concentreer je op containment : Mol zijn leger, mol zijn hero zodat ie niet kan creepen, en mol zijn expansions. Dan krijg je vanzelf de dominatie die je nodig hebt om uiteindelijk zijn basis te slopen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik hoop meestal dat mijn tegenstander rusht. Het is ze nog niet één keer gelukt om mijn watchtower (orcs) te slopen, en met 1 counterattack zijn ze hun basis kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Op dinsdag 16 juli 2002 09:07 schreef Jaded het volgende:
Ik hoop meestal dat mijn tegenstander rusht. Het is ze nog niet één keer gelukt om mijn watchtower (orcs) te slopen, en met 1 counterattack zijn ze hun basis kwijt :)
watchtower? da's toch geldverspilling man :) (tenminste early game)... burrows work just fine :)

Als het echt nauwt gewoon dubbelklikken op een burrow (selecteerd ie ze allemaal) en peons erin raggen. :) maar meestal is 1 burrow vullen voldoende (+ je eigen units gebruiken ofcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Peons verbruiken food he :) Dus als ik er daar eerst 30 van moet trainen...... Watchtowers hebben ook een hoger armorlevel (burrow = 2, watchtower = 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 11:16 schreef Jaded het volgende:
Peons verbruiken food he :) Dus als ik er daar eerst 30 van moet trainen...... Watchtowers hebben ook een hoger armorlevel (burrow = 2, watchtower = 3)
daarom stop je die ook pas in de burrows als je daadwerkelijk under attack bent ;) da's juist het hele idee.

armor level boeit niet... in het begin kun je je geld iig beter uitgeven aan offensive units dan aan static defense (iig bij de Orcs IMHO).
Nou kan 1 towertje geen kwaad misschien, maar ik ken mensen die meteen 5 towers bouwen. Wat wel leuk werkt om de eerste aanval af te slaan, maar je ligt hopeloos achter met je hero levellen of expanden tov iemand die gewoon voor offensive units gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Als iemand (veel) static defense heeft gebouwd, ga ik meestal hard lachen >:), want dat betekent dattie geen units heeft gemaakt om creeps te hunten. Als mijn hero level hoog is en de zijne level laag, weet ik wel wie het spelletje gaat winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op dinsdag 16 juli 2002 12:44 schreef Profile het volgende:

[..]

daarom stop je die ook pas in de burrows als je daadwerkelijk under attack bent ;) da's juist het hele idee.

armor level boeit niet... in het begin kun je je geld iig beter uitgeven aan offensive units dan aan static defense (iig bij de Orcs IMHO).
Nou kan 1 towertje geen kwaad misschien, maar ik ken mensen die meteen 5 towers bouwen. Wat wel leuk werkt om de eerste aanval af te slaan, maar je ligt hopeloos achter met je hero levellen of expanden tov iemand die gewoon voor offensive units gaat. :)
Ga ik ook eens proberen :) Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb eigenlijk ook wat hulp nodig , ik krijg altijd mijn ass gekicked van mijn schoonvader . Hij speelt ALTIJD met de Humans en ik wissel af met Orcs en Undead .

Zijn tactiek is zoveel mogelijk goudmijnen innemen , alle drie zijn hero's levelen en dan attacken . En wat ik ook doe ik leg het altijd af . Wie heeft kan mij helpen want hij vind zichzelf nogal STOER op dit moment >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op dinsdag 16 juli 2002 13:30 schreef KunDun het volgende:
(...)
3 hero's bouwen is slecht. Er valt over te discussieren of je er 1 of 2 moet bouwen, en dat zal misschien ook van je speelstijl afhangen, maar 3 hero's is overbodig.

Als je 1 tegen 1 speelt is het heel snel bouwen van expansions niet nodig, ik doe het eigenlijk nooit. Soms wat later in het spel, als ik merk dat het een lang potje wordt. Als hij veel goudmijnen inneemt is jouw taak duidelijk : Dan moet je die expansions slopen. Goed de map blijven scouten, dat is heel erg belangrijk, en dan elke expansion die hij aan het bouwen is of net gebouwd heeft meteen slopen.

Het is extreem belangrijk dat je snel bent. Je moet meteen in het begin van het spel een altar gaan bouwen, die hero zo snel mogelijk van wat legers voorzien en dan gaan creepen. Ondertussen aan je basis blijven bouwen, en je leger blijven vergroten.

Als je je tegenstander tegenkomt en je merkt dat je de veldslag ga verliezen, townportallen. Niet tot de laatste man vechten, dat is zonde.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

[..]
Wat ook helpt is replays bekijken van andere spelers, daar kan je heel veel van leren. Ik heb enkele aardige replays staan op http://panic.et.tudelft.nl/~arnaud/wc3/.
Het belangrijkste (vind ik) is dat je vanaf het begin af aan al weet wat (voor units) je gaat bouwen. Als Orc wil je vaak voor wat grunts gaan, met shamans met bloodlust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik met humans speel ga ik meestal voor 2 heroes (De Arch Mage en de Paladin) Die hebben namelijk beide een aura die elkaar perfect aanvullen (en je troepen). Devotion Aura is gewoon altijd goed voor extra defense en Brilliance Aura vult perfect de healing skillz van de Paladin aan (Mana raakt bijna niet uitgeput door die Aura) stuur nog een paar priests mee en je units kunnen bijna niet meer kapot.

En als je Arch Mage level 6 is kun je ook nog es naar iedere unit op de map teleporten wanneer je wil :) (heel smerig in combinatie met undead shades van je ally) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ik maak altijd 3 priests, eentje op heal en 2 op inner fire :)

Dan heb je een heel sterk leger hoor :) Helemaal als je devotion aura der nog bij hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eigenlijk ook wat hulp nodig , ik krijg altijd mijn ass gekicked van mijn schoonvader . Hij speelt ALTIJD met de Humans en ik wissel af met Orcs en Undead .

Zijn tactiek is zoveel mogelijk goudmijnen innemen , alle drie zijn hero's levelen en dan attacken . En wat ik ook doe ik leg het altijd af . Wie heeft kan mij helpen want hij vind zichzelf nogal STOER op dit moment >:)
Dan denk ik dat je te lang wacht met aanvallen :)
paar dingen die zeker nodig zijn:
- Hero levellen (meeste hero's worden pas echt interessant >lvl 5)
- Snel bouwen in general (gold meteen uitgeven, je moet tot je gaat aanvallen eigenlijk constant zonder geld zitten)
- Meerdere barracks bouwen (om snel units te kunnen pompen als dat moet)
- Weinig static defense! :)

my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

hmm eigenlijk wel grappig die multiplayer tactics te lezen

verschil eigenlijk ook niet zoveel met cs... want ik lees tot nu toe allleen maar rushen.

zodra ik em heb uitgespeeld wil ik ook gaan multiplayeren
maar ik weet nog niet zeker of ik de game daadwerkelijk in de winkel ga halen. (denk et haast wel maar helaas wat geldgebrek :))
wie kan mij nou vertellen wat et grote vershil is tussen battle.net en kali??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op dinsdag 16 juli 2002 15:32 schreef Profile het volgende:

En als je Arch Mage level 6 is kun je ook nog es naar iedere unit op de map teleporten wanneer je wil :) (heel smerig in combinatie met undead shades van je ally) >:)
Teleport is misschien inderdaad wel de beste ultimate die er is, vooral omdat de cooldown zo lekker kort is. Ik speel zelf trouwens bijna nooit humans, dus ik heb er niet heel erg veel ervaring mee.

Kun je eigenlijk teleporten naar bv. een sentry ward? Of geldt dat niet als unit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Check de Warcraft III Review van http://www.somethingawful.com. Super cool! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Simpel toch? Hij is bezig met levellen. Jij maakt 4 orcs + hero en valt hem aan, of 10 ghouls + dread lord. Dan is ie een, bezig met vechten, en kan niet uitbreiden, en 2, jij krijgt lekker veel exp. Je moet hem gewoon niet laten expanden, altijd de druk erop zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Nog ff over singleplayer... Missie 7 van de Dark Elves.

De Undead vallen massaal eerst de humans, dan de orcs en dan jezelf aan.

Ik vind het echt niet te doen hoor. Ik heb nog zo'n 15 min. remaining en ze vallen echt mega lomp aan. Ik heb 'gewoon' 90 food in gebruik, dus meer units kan ik niet bouwen :?

Wat is de taktiek hier tegen die massale aanvallen :?

Moet ik 3e goudmijn links ook erbij pakken en hele shit vol met van die verdedigende bomen flikkeren :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat kali-gedoe werkt zeker niet als ik via lan op internet zit :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Op dinsdag 16 juli 2002 16:39 schreef Mandor het volgende:
echt mega shrijfstijl, lag in een deuk toen ik et las

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 16:33 schreef Diadem het volgende:

[..]

Teleport is misschien inderdaad wel de beste ultimate die er is, vooral omdat de cooldown zo lekker kort is. Ik speel zelf trouwens bijna nooit humans, dus ik heb er niet heel erg veel ervaring mee.

Kun je eigenlijk teleporten naar bv. een sentry ward? Of geldt dat niet als unit?
Nopez, alleen naar eigen of allied units :) (alleen ground units trouwens)

Ik had em in het begin iig onderschat... ik dacht teleport, wtf heb je daar nu aan :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op dinsdag 16 juli 2002 16:39 schreef Mandor het volgende:
LOL!

Vooral dat stuk over het spelen tegen de AI is erg leuk:
During the time it takes you to make two farms and harvest 500 gold, the computer will already have an army of 15 million and a complete set of "heroes" that are level eternity and can slaughter every character from every game installed onto your computer from at least three months ago. Sometimes they use laser guns and grenades too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 09-01 21:44
erg leuke site :)
cool geschreven ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op dinsdag 16 juli 2002 19:33 schreef Diadem het volgende:

[..]

LOL!

Vooral dat stuk over het spelen tegen de AI is erg leuk:
[..]
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op vrijdag 12 juli 2002 19:22 schreef Redox het volgende:
hebben jullie die DVD al bekeken met de cinematics erop ? (collectors editions) Want hier heeft hij zware de-interlacing problemen (vooral bij de destruction of dalaran).

en nee ligt niet aan mijn pc, het is zo gecodeerd, als ik het omzet naar divX , zelfde probleem. Op tv kijk, zelfde probleem (stanalone dvd speler). Alsof er iets fout is gegaan bij het omzetten ban NTSC naar PAL ofzo

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~redox1/int.jpg
Ik heb ook hetzelfde, dus het ligt aan de DVD zelf. Ik heb ook maar een email gestuurd naar Blizzard, hopelijk doen ze er wat aan, vooral als meer mensen dit melden. Hieronder me mail, feel free om het te gebruiken (albeit wat veranderd) en misschien krijgen we een nieuwe:
Dear Blizzard,

I have finally received the Collectors Edition, and am so far very satisfied with it, if not for one thing:

This is the DVD box that comes with the Edition including all the movies from the game. The movie which shows the end of the Undead campaign (ugly guy destroying human city), has heavy interlacing.
Attached you will find a picture.

It is only this movie, but greatly annoying. It is not my TV/DVD or PC that's faulty, it's the movie itself. Watching the DVD on my TV or PC gives the same interlaced picture.

I hope you know about this, and are working on a fix (eg. recall and replace all of these copies on the European market).

Best regards,

T. Farago

The Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb een erg vaag probleem.

Warcraft heeft goed bij mij gedraaid. Ik had het spel gedownload en nu dus gekocht. Ik had het spel in de tijd ertussenin nauwlijks meer gespeeld. Ik heb eerst het spel geherinstalleerd (voor de cd key) en vervolgens gaat alles prima. Tot in het spel zelf.

Om de paar tellen bevriest alles wat in het level gebeurt voor ongeveer 1 a 2 seconden. De muiscursor, het scollen, etc gaat gewoon gladjes door. Toen heb ik het er weer afgegooid, de download geinstalleerd. Zelfde probleem. Het ligt dus niet aan de versie. Ook de update heb ik al geprobeerd, plus no-cd patch. Niks van dit helpt.

Specs: PIII 500, 256, TNT2 M64 32MB

Hardware is niet veranderd. Drivers wel. Ik heb detonators 23.11, 29.42 en 30.30 geprobeerd. Bij allen blijft het probleem bestaan. Alle andere programma's (firewall, virusscanner, etc) heb ik ook al uitgeschakeld.

Uiteraard heb ik ook in WC3 verschillende resoluties geprobeerd. Maar geen resultaat.

Nu baal ik wel heel erg en als ik het niet snel opgelost krijg, breng ik het spel maar weer terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 20:46
Wat je nog zou kunnen proberen is eerst een backup maken met het programma DriveImage Pro om vervolgens ff je OS opnieuw te installeren.

Als ook dit het probleem niet oplost, dan weet ik het niet... lost dit het probleem wél op, dan kan je verdergaan met het installeren van de overige programma's.

Het is natuurlijk wel ingrijpend om je OS compleet opnieuw te installeren, maar door die backup kan je, mocht het niet helpen, binnen no-time je "oude" Windows weer terugzetten.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
  • Laatst online: 21-02 19:20
Op dinsdag 16 juli 2002 16:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Nog ff over singleplayer... Missie 7 van de Dark Elves.

De Undead vallen massaal eerst de humans, dan de orcs en dan jezelf aan.

Ik vind het echt niet te doen hoor. Ik heb nog zo'n 15 min. remaining en ze vallen echt mega lomp aan. Ik heb 'gewoon' 90 food in gebruik, dus meer units kan ik niet bouwen :?

Wat is de taktiek hier tegen die massale aanvallen :?

Moet ik 3e goudmijn links ook erbij pakken en hele shit vol met van die verdedigende bomen flikkeren :? :?
Ja, je kan gewoon alle mijnen pakken.
Upgrade vanaf het begin al je units en blijf deze upgraden.
Je stuurt je hero naar de human base. Daar stuur je ook meteen een aantal " wisps" heen. Als die aankomen bouw je 3 Ancient of War (ff sneltoetsen maken). Maak allemaal units met die drie gebouwen. Huntress & Archers geupgrade.
Als het druk wordt met undead doe je Starfall met je hero.

Als je het echt niet meer kan houden stuur je de 3 ancient of Wars naar de Orcs base. Daar doe je hetzelfde. Je kan daar heel makkelijk die Treants oproepen als het druk wordt.

Als die basis valt herhaal je het bij je eigen basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60449

Om een custom game te winnen moet je in het begin alleen maar de mill bouwen en een aantal soldaten.
op een gegeven moment komt de eerste aanval en op dat moment call je de pesants to arms, en zorg ervoor dat je 1 of 2 torens hebt, en voor de rest nog geen uprgrades doen, nog geen geld voor.
Na de eerste vlaag ellendelingen ga je direct met een aantal gasten naar de andere goudmijn(dichts bijzijnde) en bouw daar je tweede townhall.
dan moet je in het pad waar de vijand doorheen komt een aantal torens neer zetten, met vooral daarachter 2 of 3 cannon towers.
Dan zet je daar wat troepen bij en elke aanval die daarna komt is af te slaan.
Dan ga je rustig alles bouwen en upgraden en dan een leuke troepen macht neerzetten voor de aanval.
Je moet ervoor zorgen dat je de eerste 2 aanvallen overleeft dan valt de rest wel mee.
En werk met de hero's en hun specialiteiten, zeeeer sterk.

Succes Bunghoooolio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
Op dinsdag 16 juli 2002 17:54 schreef JaWa het volgende:

[..]

echt mega shrijfstijl, lag in een deuk toen ik et las
Haha.. superkoel ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op woensdag 17 juli 2002 02:37 schreef Device het volgende:
Ik heb een erg vaag probleem.

Warcraft heeft goed bij mij gedraaid. Ik had het spel gedownload en nu dus gekocht. Ik had het spel in de tijd ertussenin nauwlijks meer gespeeld. Ik heb eerst het spel geherinstalleerd (voor de cd key) en vervolgens gaat alles prima. Tot in het spel zelf.

Om de paar tellen bevriest alles wat in het level gebeurt voor ongeveer 1 a 2 seconden. De muiscursor, het scollen, etc gaat gewoon gladjes door. Toen heb ik het er weer afgegooid, de download geinstalleerd. Zelfde probleem. Het ligt dus niet aan de versie. Ook de update heb ik al geprobeerd, plus no-cd patch. Niks van dit helpt.

Specs: PIII 500, 256, TNT2 M64 32MB

Hardware is niet veranderd. Drivers wel. Ik heb detonators 23.11, 29.42 en 30.30 geprobeerd. Bij allen blijft het probleem bestaan. Alle andere programma's (firewall, virusscanner, etc) heb ik ook al uitgeschakeld.

Uiteraard heb ik ook in WC3 verschillende resoluties geprobeerd. Maar geen resultaat.

Nu baal ik wel heel erg en als ik het niet snel opgelost krijg, breng ik het spel maar weer terug naar de winkel.
Ik heb bijna hetzelfde nu, maar dan extremer:
deinstalleer RAzor versie, installeer de originele.
Als ik het run begint ie te zeuren dat ik administrator moet zijn om het spel te kunnen runnen???? (win2k) terwijl ik het gewoon als PU heb geinstalleerd, en hij dit nooit eerder zei.

Ook begin ik te spelen, en na 10 seconden bevriest dat hele spel, elke keer. Ik snap er geen snars van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 12-05 21:16
Op woensdag 17 juli 2002 17:31 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Ik heb bijna hetzelfde nu, maar dan extremer:
deinstalleer RAzor versie, installeer de originele.
Als ik het run begint ie te zeuren dat ik administrator moet zijn om het spel te kunnen runnen???? (win2k) terwijl ik het gewoon als PU heb geinstalleerd, en hij dit nooit eerder zei.

Ook begin ik te spelen, en na 10 seconden bevriest dat hele spel, elke keer. Ik snap er geen snars van :?
installeer hem dan ff onder administrator. En probeer eens de originele winXP (ik neem aan dat jullie winXP hebben) drivers en niet die detonator dingen. Ik weet niet of dat werkt, maar bij mij werkte met Diablo II de detonator drivers niet en de originele win2000 drivers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op mijn PC (AMD 1Ghz, TNT2 32MB) draait het prima origineel onder WinXP met de laatste Detonator drivers.. totaal geen problemen..
Maar ik heb dan ook geen gehachte versie geinstalleerd gehad.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zondag 14 juli 2002 12:44 schreef Jaded het volgende:
Damn.... 2 wins, 1 loss :'(
Die loss was echt erg... Een uur niks van die gasten gezien, en dan ineens massive attack, en dan ook echt massive..
Uurrrrrrrrrrrrrr?
In een uur zou je een level 8 hero en 90 units moeten hebben, als je tegenstander niets doet. Ook minstens 2 expansion.

Tip: Scout iets meer cq vaker
Op maandag 15 juli 2002 11:16 schreef corpseflayer het volgende:
Komt er ooit nog eens een demo van dit spel? In de WCIII faq staat er nix van, got search ook niet, komt er een demo ja of nee?
Demo :r
Dit spel is het echt niet waard om als demo uitgebracht te worden. Je download 'm. Je test 'm. Je komt tot de conclusie dat dit spel z'n geld écht waard is. Je rent als een gek naar de winkel en je hoopt dat ze hem nog hebben ;)

Tip: Mediamarkt heeft hem voor 34,50 (39,50 kan ook, maar is nog voor nix ;)) waar ik, de allereerste ochtend, vrijdag 5 juli om 9.30 nog 49,95 moest betalen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op woensdag 17 juli 2002 19:32 schreef PromWarMachine het volgende:
Uurrrrrrrrrrrrrr?
In een uur zou je een level 8 hero en 90 units moeten hebben, als je tegenstander niets doet. Ook minstens 2 expansion.

Tip: Scout iets meer cq vaker
Cheater :) 90 units kan niet.
En hoe level je je hero dan op ?? Zoveel creeps zijn er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op woensdag 17 juli 2002 20:54 schreef Jaded het volgende:

[..]

lol, lees de draad voor je blaat :P
Ik sta nog steeds eerste op 4on4 ladder on Europe, muwhaha })
samen met de clan natuurlijk ;)

90 units kan niet? :o
Niet liegen, je kan 90 Acolytes, Peons, Peasants of Wisps maken :9

Maar met 90 units bedoel ik natuurlijk tot een supply van 90 ;) Alleen op 1v1 zijn er bar weinig creeps. Jij praatte over 'die gasten' dus het was minstens een 2on2 ;) Daar is genoeg level materiaal om een hoog level te halen. Beetje vroeg aanvallen kan ook helpen.

Soms heb ik het zelfs zo erg dat ik met 3 hero's naar de enemy ga en hem half sloop, tsja dan heb je zo een lvl 3 hero binnen 4 minuten.

Hoe te levellen?
• Probeer hero's met jouw hero te slopen, als je forces hem sloopt krijg je hero daar geen experience voor.
• Als gebouwen op een randje na dood zijn, sloop ze met je hero en trek je forces ff terug, hoewel je voor gebouwen maar weinig exp krijgt.
• Probeer creeps zoveel mogelijk met je hero te slopen.

Als ik op een groepje creeps af loop, krijg ik 9 van de 10 keer door hun level 2. En remember: 1 level 10 hero is beter dan 2 van 5 of een van 7 en een van 3. Maar dat kan ook een mening zijn :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op woensdag 17 juli 2002 18:48 schreef Shagura het volgende:

[..]

installeer hem dan ff onder administrator. En probeer eens de originele winXP (ik neem aan dat jullie winXP hebben) drivers en niet die detonator dingen. Ik weet niet of dat werkt, maar bij mij werkte met Diablo II de detonator drivers niet en de originele win2000 drivers wel.
Zoals je in mijn post kan lezen, run ik het onder Win2k, en niet WinXP. Dat installatie onder admin, etc. helpt geen flikker, dat ding is gewoon gaar. Ik vond het erg vreemd dat de illegale versie het perfect deed, dus heb ik een loader gedownload, en ja hoor, hij doet het perfect!! Geen vastloper, nada, niks, noppes...hij doet het gewoon goed. Ik kan nu ook rustig winnen op bnet, aangezien dat ding niet vastloopt.

Maar toch is het niet normaal, dus blizzard zal nog emails van me ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op woensdag 17 juli 2002 20:54 schreef Jaded het volgende:

[..]

90 kan wel :) gewoon zorgen dat je precies uitkomt :)

ik zat op battle.net 1v1 op een map te spelen. Ik moest tegen een n00b die had na 20 minuten nog geen expansion en nog geen hero.
ik was met de humans en ik had 2 heroes; archmade en paladin.
archmade was level 8 en paladin level 7 :) gewoon in het begin met je zwakke leger, zwakke creeps pakken en als je een ultimate leger hebt. (ik had 8 knights full tech en die 2 heroes) dan ga je voor de sterke creeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 12-05 21:16
ik sta 498ste op de 3v3 ladder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26097

Is lan nog te doen met zijn 2'en tegen 1 pc??
of is die pc dan nog steeds moeilijk te verslaan

mijn vader wil namelijk niet 1vs1 spelen vindt ie niet leuk, wil samen tegen computer liever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kris
Op woensdag 17 juli 2002 22:35 schreef Evil_E het volgende:

mijn vader wil namelijk niet 1vs1 spelen vindt ie niet leuk, wil samen tegen computer liever
Als je niet weet hoe de computer speelt is tie nog steeds erg pittig.

In het begin ff genoeg mannetjes bouwen om elkaar uit de brand te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
Op woensdag 17 juli 2002 22:35 schreef Evil_E het volgende:

Ik had laatst met een maat met z'n 2en tegen 1 computer gespeeld en dat was dus echt super simpel...

Maar dat hangt er dus vanaf hoe goed jullie zijn :) Gewoon niet te snel willen aanvallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op woensdag 17 juli 2002 19:32 schreef PromWarMachine het volgende:
Demo :r
Dit spel is het echt niet waard om als demo uitgebracht te worden. Je download 'm. Je test 'm. Je komt tot de conclusie dat dit spel z'n geld écht waard is. Je rent als een gek naar de winkel en je hoopt dat ze hem nog hebben ;)

Tip: Mediamarkt heeft hem voor 34,50 (39,50 kan ook, maar is nog voor nix ;)) waar ik, de allereerste ochtend, vrijdag 5 juli om 9.30 nog 49,95 moest betalen.
Thx :), zal hem dan oppikken voor 35~40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13958

[b]Op woensdag 17 juli 2002 20:54 schreef Jaded het lol, lees de draad voor je blaat :P
Ik sta nog steeds eerste op 4on4 ladder on Europe, muwhaha })
samen met de clan natuurlijk ;)
sja daar moet je trots op zijn ;]
er zijn 5 teams ofzo die serieus 4on4 ladder spelen

verder als je aan een supply van 90 zit ben je slecht bezig
in een goede serieuze game kun je nooit aan 90 zitten
Je moet altijd proberen je upkeep laag te houden zodat je veel geld krijgt. Waar besteed je je geld dan aan? Aan tech en upgrades.
Als ik op een groepje creeps af loop, krijg ik 9 van de 10 keer door hun level 2. En remember: 1 level 10 hero is beter dan 2 van 5 of een van 7 en een van 3. Maar dat kan ook een mening zijn :)
Ligt eraan wat voor strat je gaat. Er is geen enkele hero waarvan je alle spells serieus gebruikt op de Keeper of the Grove na.. meestal gaat het erom dat je de belangrijkste spell die je nodig hebt of bij je strat past op lvl 3 hebt en meestal is je ultimate spell ook wel handig :] dus laten we zeggen een lvl 6 hero. Samen met een lvl 4 hero met een andere aura ofzo lijkt me dan beter.

Hoe heet je btw op w3?
oja, NE zijn overpowered. die ownen alles ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op donderdag 18 juli 2002 03:41 schreef Smorrie het volgende:

[..]

sja daar moet je trots op zijn ;]
er zijn 5 teams ofzo die serieus 4on4 ladder spelen

verder als je aan een supply van 90 zit ben je slecht bezig
in een goede serieuze game kun je nooit aan 90 zitten
Je moet altijd proberen je upkeep laag te houden zodat je veel geld krijgt. Waar besteed je je geld dan aan? Aan tech en upgrades.
[..]

Ligt eraan wat voor strat je gaat. Er is geen enkele hero waarvan je alle spells serieus gebruikt op de Keeper of the Grove na.. meestal gaat het erom dat je de belangrijkste spell die je nodig hebt of bij je strat past op lvl 3 hebt en meestal is je ultimate spell ook wel handig :] dus laten we zeggen een lvl 6 hero. Samen met een lvl 4 hero met een andere aura ofzo lijkt me dan beter.

Hoe heet je btw op w3?
oja, NE zijn overpowered. die ownen alles ;]
Als je een quote tag probeert te vern**ken doe dat dan goed :o
Dat schreef Jaded niet, maar ik :P

5 teams? Beter al ga jij hier iets langer kijken dan 2 seconden :z

Dat was maar een voorbeeld voor die andere gozer ;) Eerlijk gezegt ben ik van de erm, 180 games die ik tot nu gespeeld heb, nog maar 1 keer op de 90 gekomen :)

Meestal ben ik bij m'n clan en gaan we als we allemaal zo'n beetje rond de 35~40 aan supply zitten. Bij 3on3 alles op 1. Bij 4on4 gaan er 3 op 1, als ze niet helpen is hij hartstikke dood, helpen ze wel, gaat onze 4e man de base aanvallen van iemand die helpt })

'k Zorg er wel voor dat ik geld heb voor én units én upgrates ;)

Ja, klopt, da's meer gebaseerd op je strat. Maar bij de hero die ik het vaakst gebruik, namelijk de Orc Farseer zijn alle spells erg handig :Y)

Mijn accounts:
• xZWxPrometheus, alleen maar ranked, meestal met clan
• Aris1983, oefenaccountje als ik andere rassen ga spelen
• Prometheus, account die op Battle.net op StarCraft al bezet was, maar dit keer heb ik hem :P

NE overpowed? Nee. Hooguit later. Starfall is wel heel erg goed. Probeer een NE in het begin te hakken. Met 5 grunts en een hero hak je met gemak 9 archers & hero er bij! Beetje het marine/zealot idee van SC.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

als je de Collector's Edition heb kijk hier!!!: [topic=552110/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 11:22
Mijn collectors edition ligt op het postkantoor, en die ga ik vrijdag ophalen (eerder kan niet), dan zal ik eens kijken voor je of ik dat ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Topicstarter
pff, nu net uitgespeeld :) (kom net terug uit frankrijk), die laatste missie was wel ff knokken, maar uiteindelijk toch gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
kun je op battle.net ook matches maken van bijv. 2 man tegen de computer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 18 juli 2002 13:00 schreef Jaded het volgende:
kun je op battle.net ook matches maken van bijv. 2 man tegen de computer ?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474

Hmmz. Ik speel het momenteel op hard, en ik ben nu vrijwel bij de Night Elves campaign(Chapter 8 of 9 van de Orcs). Ik heb het nog nieteerder gespeeld, maar ik vind het wel gruwelijk makkelijk tot nu toe. Word het nog een uitdaging?
Btw, het spel is best wel lelijk(niet heel erg, maar ik had het mooier verwacht), en ik vind het een EXTREME NAAISTREEK dat je maar 180 graden kan zoomen, en ook nog eens die knop vast moet houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

Op donderdag 18 juli 2002 13:15 schreef Uberdog het volgende:
Hmmz. Ik speel het momenteel op hard, en ik ben nu vrijwel bij de Night Elves campaign(Chapter 8 of 9 van de Orcs). Ik heb het nog nieteerder gespeeld, maar ik vind het wel gruwelijk makkelijk tot nu toe. Word het nog een uitdaging?
Btw, het spel is best wel lelijk(niet heel erg, maar ik had het mooier verwacht), en ik vind het een EXTREME NAAISTREEK dat je maar 180 graden kan zoomen, en ook nog eens die knop vast moet houden!
weet je wat ik kut vind dat ke niet kan draaien met je view , ook niet als je ingezoomed bent.

het spel is echt niet lelijk no way, dan heb jij vast een bagger pc >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Op woensdag 17 juli 2002 21:02 schreef PromWarMachine het volgende:

90 units kan niet? :o
Niet liegen, je kan 90 Acolytes, Peons, Peasants of Wisps maken :9
Of 90 shades ;)

Met 90 peasants moet je trouwens nog een heel eind kunnen komen. Call to Arms, en dan laten slopen. Moet kunnen eigenlijk wel ;)
<li>Probeer hero's met jouw hero te slopen, als je forces hem sloopt krijg je hero daar geen experience voor.
</li>

Daar heb ik nog nooit wat van gemerkt eigenlijk. Ik heb mijn Dread Lord al zo vaak level up zien gaan op het moment dat er in zijn buurt een vijandelijke hero dood ging. En hij deelt zelden klappen uit, daar is hij veel te kwetsbaar voor.
<li>Probeer creeps zoveel mogelijk met je hero te slopen.
</li>

Gewoon altijd je hero meesturen als je gaat creepen. Of je hero ze nu sloopt of niet boeit niets, je krijgt de XP toch wel. Zelfs als je archers ofzo air units slopen krijg je met een melee hero XP (wat eigenlijk belachelijk is, maar goed).
En remember: 1 level 10 hero is beter dan 2 van 5 of een van 7 en een van 3. Maar dat kan ook een mening zijn :)
Hangt denk ik van de hero af. Zowieso wil je eigenlijk altijd graag level 6 hebben, omdat je dan je ultimate krijgt. Ik spel zelf vaak met een Dreadlord. Sleep en Vampyric Aura zijn cool, en natuurlijk Infernal. Dus level 7 is mooi om te halen, daarboven boeit het eigenlijk niet zoveel meer. Extra mana enzo is leuk, maar verder. Dan heb ik liever een DK erbij (al kom ik er zelden aan toe zo'n ding dan nog te bouwen, het potje is dan altijd al bijna afgelopen). Voor de aura en natuurlijk death coil.

Vergeet ook niet dat je voor de XP van 1 level 10 hero 2 level 7 hero's hebt. Benodigde XP loopt kwadratisch op namelijk.

XP nodig voor level x = (1/2x(x+1) - 1) * 100. In woorden: Voor level 2 heb je 200 XP nodig, voor level 3 300, + die 200 die je al had. Voor level 4 400, + die 500 die je al had. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-04 09:14

Redox

Motion Design / VFX

Op dinsdag 16 juli 2002 23:49 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Ik heb ook hetzelfde, dus het ligt aan de DVD zelf. Ik heb ook maar een email gestuurd naar Blizzard, hopelijk doen ze er wat aan, vooral als meer mensen dit melden. Hieronder me mail, feel free om het te gebruiken (albeit wat veranderd) en misschien krijgen we een nieuwe:
[..]
thx voor de reply, ik heb zelf ook al een email gestuurd zon week geleden, en nu maar wachten op hun reactie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-04 09:14

Redox

Motion Design / VFX

oops foutje, postte 2 keer hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 18 juli 2002 05:17 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Als je een quote tag probeert te vern**ken doe dat dan goed :o
Dat schreef Jaded niet, maar ik :P

5 teams? Beter al ga jij hier iets langer kijken dan 2 seconden :z
Ok ok ^^ er zijn wel wat meer teams.. was beetje overdreven
maar ik bedoelde dat er veel meer competitie is in de 1on1 en 2on2 ranking. Ik heb nu even langer dan 2 sec gekeken ^^
en ik zie 15 teams in de top20 die meer wins dan 10 wins hebben waarvan er 3 meer dan 20 ^^ snap je
Mijn accounts:
• xZWxPrometheus, alleen maar ranked, meestal met clan
• Aris1983, oefenaccountje als ik andere rassen ga spelen
• Prometheus, account die op Battle.net op StarCraft al bezet was, maar dit keer heb ik hem :P
Ah, een sc'ende d2'er ;P
NE overpowed? Nee. Hooguit later. Starfall is wel heel erg goed. Probeer een NE in het begin te hakken. Met 5 grunts en een hero hak je met gemak 9 archers & hero er bij! Beetje het marine/zealot idee van SC.
Jazeker wel, tegen de tijd dat jij 5 grunts hebt heeft die NE 3 of 4 hunts met 2 boompjes van KotG, waarbij hij ook nog eens gebruik kan maken van zijn moonwells, gl.
ik wil het je wel eens laten zien als je wilt :]

Ik begon met human only te spelen 29-6, 5loss vs night elf.
Zelfs gewoon gastjes die eigenlijk niet zo goed zijn hebben een grote kans om te winnen omdat de NE ook nog eens makkelijk te controlen zijn. Ik speel nu zelf ook maar NE en sta nu 26-0 dat zegt toch wel wat over de imbalance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien ik meestal KotG gebruik en soms later pas de PotM gebruik heb ik niet eens starfall :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb meestal demon hunter, die gozer is ook ontiegelijk sterk, maar zijn special power is alleen niet zo bijzonder tegenover starfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

moet je eens een vliegend wezen polymorphen, kan je lachen >:)
ik lach gister iig in een deuk toen ik het voor het eerst zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

weet je wat cool is, met orcs en dan alleen maar peons maken en een hero en dan een peonrush doen, niemand verwacht dat van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Meestal pak ik KotG omdat die entagle abillity zo goed is aan t begin + die thorn aura...
PotM pak ik later pas!

PS wat ook een foking irri techniek is snel rushen met hero en dan een toren in de base zete van de tegenstannder (mannetje op autorepair zette) werkt vrij goed!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op donderdag 18 juli 2002 15:15 schreef HIValicious het volgende:
[..]
PS wat ook een foking irri techniek is snel rushen met hero en dan een toren in de base zete van de tegenstannder (mannetje op autorepair zette) werkt vrij goed!
*zucht*

Dat is niet foking irri maar f*cking erg lame |:(

Echt, ik heb zoiets nog nooit gezien zonder dat diegene uitgelachen werd. Niet alleen door degene waarbij je de toren(s) plaatst en zijn allies, maar ook door de medespelers van degene die de torens neer zet.

Da's 't zelfde als bij StarCraft snel marines meenemen en een SCV en bij de vijand' minerals een bunkertje bouwen, pfff.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 28-05 16:15

Soullie

Planeshift

euh hoe laad ik een replay ? :P ik vind het zo snel nergens in het bookie... alleen hoe ik moet saven niet hoe ik moet starten :/

*edit* ok gevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57047

Ik heb dus een aantal replays gedownload maar als ik die wil openen in WarcraftIII zegt tie "This replay data is for a different version of WarcraftIII" waar zou dit aan kunnen liggen ik heb ps wel nog wel de illigale versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor

Mandor

Lord of Chaos

Op donderdag 18 juli 2002 17:02 schreef Soullie het volgende:
euh hoe laad ik een replay ? :9 ik vind het zo snel nergens in het bookie... alleen hoe ik moet saven niet hoe ik moet starten :/
Saven van een replay kan aan het einde van een spel, onderaan in het 'overzicht' scherm. Starten kan in het Single Player menu (de "Watch Replay" knop). De Replays moeten wel in <je warcraft III directory>\replay staan. Je eigen replays saven daar automatisch, maar als je ze download moet je ze dus in die directory zetten (bijvoorbeeld C:\Program Files\Warcraft III\replay).
Op donderdag 18 juli 2002 17:19 schreef Omicron het volgende:
Ik heb dus een aantal replays gedownload maar als ik die wil openen in WarcraftIII zegt tie "This replay data is for a different version of WarcraftIII" waar zou dit aan kunnen liggen ik heb ps wel nog wel de illigale versie
Er zijn inmiddels al een of twee patches geweest voor Warcraft III op Battle.net. Als de replays zijn opgenomen 'voor' jouw versie, dan is bekijken geen probleem. Als ze 'erna' zijn opgenomen, zal je waarschijnlijk niet kunnen bekijken (omdat vaak dingen als damage worden veranderd in een patch, en een replay 'speelt' gewoon een game af zonder dat jij controle hebt). Oh, en het feit dat je de illegale versie hebt zal waarschijnlijk niet helpen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57047

Op donderdag 18 juli 2002 18:41 schreef Mandor het volgende:

Er zijn inmiddels al een of twee patches geweest voor Warcraft III op Battle.net. Als de replays zijn opgenomen 'voor' jouw versie, dan is bekijken geen probleem. Als ze 'erna' zijn opgenomen, zal je waarschijnlijk niet kunnen bekijken (omdat vaak dingen als damage worden veranderd in een patch, en een replay 'speelt' gewoon een game af zonder dat jij controle hebt). Oh, en het feit dat je de illegale versie hebt zal waarschijnlijk niet helpen... :Y)
ok thnx ik ga het effe proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 18 juli 2002 16:17 schreef PromWarMachine het volgende:

Da's 't zelfde als bij StarCraft snel marines meenemen en een SCV en bij de vijand' minerals een bunkertje bouwen, pfff.
Das een ander verhaal. Ik neem aan dat je het over TvZ hebt. Dan is het dus je eigen schuld omdat je een powerbuild doet waarbij je je hatch te laat zet of je pool te laat zet. Moet je maar niet zo dom doen :P
en goed scouten, lord naar ene kant, drone naar andere. Als je het aan ziet komen zou het toch geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
de cheats zijn officieel gereleased door blizzard :P

http://www.battle.net/war3/cheatcodes.shtml

zie maar wat je er mee doet! ik blijf er mooi van af :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op donderdag 18 juli 2002 15:14 schreef HS het volgende:
moet je eens een vliegend wezen polymorphen, kan je lachen >:)
ik lach gister iig in een deuk toen ik het voor het eerst zag :)
ja ik vond het minder leuk toen ik met m'n Frost Nyms aan kwam vliegen :( :+

en nog ff op iemand anders een reactie :) :
Een toren bouwen in de basis heeft geen zin als je tegen goede spelers speelt.
Ik speel alleen maar met de humans, als jij eindelijk je hero hebt en met je bouwmannetjes bij mij basis bent staan er bij mij al 3 footmens klaar :)
gewoon een kwestie van bouwstrategie aanpassen.
tegenwoordig speel ik ook met 2 hero's (paladin en archmade) zeer relaxt spelen
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.