Het grote Warcraft III topic : deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29609

Op dinsdag 09 juli 2002 21:57 schreef -|smr.geasto|- het volgende:
Kut :o ik zit voor het eerst :(

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/wc3.JPG

het is de laatste orc level en ik moet die Carn Bloodhoof naar de andere kant van die poort zien te krijgen zodat hij die "gem" kan gebruiken.
Heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit :(
Wie kan me helpen
tsja, laat maar, ik had alles helemaal afgezocht blijkt dat die sluetel gewoon vlak voor die deur ligt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54

NoTimeRemains

I know

Thnx 4 uitleg enzow, werkt veel beter...

Maar wat een hele goede tacktiek voor de Orcs is...
je krijgt 5 Peons
-3 Peons in de Mine
-1 Peon bouwt Altar of Storms
-1 Peon bouwt Warmill
-* ondertussen 2 Peon bouwen *
als 1 gebouwde klaar is meteen een Burrow maken
de andere laat je hout kappen
-* Altar of Storms is ondertussen klaar, w8 op Burrow of als t kan bouw meteen de Far Seer *
Als Far Seer klaar is meteen de wolfjes Skill doen
-* Warmill ondertussen ook klaar *
Bouw Barracks
- * Beginnen met 1-2 Peons bouwen *
Bouw Barracks
- * Ga scouten naar enemy base; kill meteen alle workers en Farm/Burrows/Moon Well/Ziggurauts *
- Ga meer en meer poppetjes pompen...

Werkt damn goed, ik moest 1v1 tegen een lvl 12 gastje (ik ben pesoonlijk lvl 4) en ik deed dus deze tacktiek en ik killde 3/4 deel van zn poppetjes en een aantal gebouwen, hij schrok (?) zo erg dat ie het hele potje geen enkele fatsoelijke aanval meer kon uitvoeren :9 :P!

grtz [HIValicious]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Als je dan toch gaat rushen, waarom bouw je dan eerst een warmill en dan pas een barracks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 16:18

paradoXical

The ParadoX

Op woensdag 10 juli 2002 01:02 schreef HIValicious het volgende:
Thnx 4 uitleg enzow, werkt veel beter...

je krijgt 5 Peons
-3 Peons in de Mine
-1 Peon bouwt Warmill
-* Altar of Storms is ondertussen klaar, w8 op Burrow of als t kan bouw meteen de Far Seer *
Bouw Barracks
Bouw Barracks
- * Ga scouten naar enemy base; kill meteen alle workers en Farm/Burrows/Moon Well/Ziggurauts *

Werkt damn goed, ik moest 1v1 tegen een lvl 12 gastje (ik ben pesoonlijk lvl 4) en ik deed dus deze tacktiek en ik killde 3/4 deel van zn poppetjes en een aantal gebouwen, hij schrok (?) zo erg dat ie het hele potje geen enkele fatsoelijke aanval meer kon uitvoeren :9 :P!

grtz [HIValicious]
En ook al doet ie call to arms, zijn produktie voor die tijd is ie ook kwijt ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:24
Op woensdag 10 juli 2002 09:34 schreef zanac het volgende:
Als je dan toch gaat rushen, waarom bouw je dan eerst een warmill en dan pas een barracks?
als je een peon meestuurt, dan kan je torens in zijn basis bouwen, dan moet ie kiezen tussen jou hero slopen of toren slopen. krijg je wat meer tijd en hij meer irritatie.
kan jij rustig verder bouwen.

alleen um lvl12 gast die niet voorbereid is om hero rush LOL :p

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Bah ik haat het ranking systeem!
Het zorgt ervoor dat je blijft spelen nl :)

Het ergste is nog, dat je de volgende dag weer van voor af aan kunt beginnen omdat een heleboel lui je alweer ingehaald hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Omdat ik genoeg Wood wil hebben voor de Units en de Upgrades...dit werkt beter IMHO

Dat ranking ding is idd heel erg irri omdat je van die gasten hebt die totaal geen social life hebben en dan meteen een rank of 4 :D :o zijn gestegen.

Maar ik heb ook zoiets dat sommige een btje cheaten...
want laatst zat ik in een 2v2 te spelen, er zat toen een clan in (weet nie welke) met 3 leden en ik dan. Maar die gasten wat niet bij mij in t team zatten Declinede meteen, dan heeft die andere gast ook meteen een extra win (ja ik ook maar das nie eg belangrijk :7 )! :r :'(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

ach dat zal je altijd houden, zo had je ook veel compstomp potjes in starcraft om te kunnen ladderen (10wins)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:28

MazeWing

The plot thickens...

Heeft er hier al iemand z'n collectors edition binnen.

Ik heb 'm afgelopen vrijdag voor 12 uur besteld. En ik verwacht wel dat als je 13 euro verzendkosten moet betalen het wel een beetje opschiet.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Zal ongetwijfeld al gevraagd zijn,..maar liever lui dan moe. >:) Waar heb je die besteld?

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Op woensdag 10 juli 2002 14:37 schreef MazeWing het volgende:
Heeft er hier al iemand z'n collectors edition binnen.

Ik heb 'm afgelopen vrijdag voor 12 uur besteld. En ik verwacht wel dat als je 13 euro verzendkosten moet betalen het wel een beetje opschiet.
Ja, dat vraag ik me dus ook af, op hetzelfde tijdstip besteld trouwens :)

Je kan hem via http://www.warcraft3collectors.com/us/index.asp bestellen, mits je een CC hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Er stond binnen maximaal 30 dagen. Dat zou dan toch wel hele slechte service zijn van blizzard. Het pakketje moet vanuit frankrijk hier binnen komen. En ik meen dat fedex dat doet. En dan vindt ik 13 euro verzend kosten en dat het misschien 30 dagen kan duren wel veel geld.

Ik heb trouwens op de site van fedex gekeken en daar m'n tracking nummer ingevoerd. En er stond toen dat er nog geen scans in het systeem waren gevonden. :(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-04 09:14

Redox

Motion Design / VFX

Op woensdag 10 juli 2002 14:56 schreef MazeWing het volgende:
Er stond binnen maximaal 30 dagen. Dat zou dan toch wel hele slechte service zijn van blizzard. Het pakketje moet vanuit frankrijk hier binnen komen. En ik meen dat fedex dat doet. En dan vindt ik 13 euro verzend kosten en dat het misschien 30 dagen kan duren wel veel geld.

Ik heb trouwens op de site van fedex gekeken en daar m'n tracking nummer ingevoerd. En er stond toen dat er nog geen scans in het systeem waren gevonden. :(
Hoe ziet je trackingnummer eruit? Ik heb het op 4 juli besteld en kreeg vervolgend een mailtje waarin een transaction en authorisation nr in staat, maar die werken niet op fedex.com

tis al bijna een week, heb jij hem toevallig al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

hmm, ik wil wel graag die collectors edition, maar is die niet gewoon in een winkel te krijgen? je moet m dus perse bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Nadat je 'm online hebt besteld en je cc nummer enzo hebt ingevuld. Krijg je ook meteen een bevestiging op de site.

Daar staat onderaan ergens dan transaction certificate met het nummer er achter. Als ik dat nummer dan op www.fedex.nl invoer. Krijg ik alleen te zien dat er nog geen scans gevonden zijn. En niet dat het een ongeldig nummer is.

Ik heb hem trouwens vrijdag 5 juli besteld (voor 12 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Op woensdag 10 juli 2002 14:56 schreef MazeWing het volgende:
Blabla....
Hé Joost? Ken ik jou niet?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

Hmm ok, nadat ik op ok klikte, sloot ik de browser zonder die info te saven.. Ik dacht dat die wel in een bevestigingsmailtje zouden komen |:(

Dan maar afwachten.. Ik had em net op vrijdag 5 besteld (01:00 ofzo) besteld.. kmoest wachten tot mijn ouders terug waren van werk om hun CC te mogen lenen :)

nouja hopelijk duurt het iig niet langer als 2 weken, wie weet is die er na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, die info heb ik gelukkig gepaste in een .txt file :)

Nou ja, als fedex de bezorging verzorgd dan komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Hé Joost? Ken ik jou niet?
Als jij die denis was op die camping in frankrijk waar geen hol aan was en er allemaal van die franse sukkels waren. waar er 1 Bernaard van heette. Dan kennen wij elkaar ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Op woensdag 10 juli 2002 16:15 schreef MazeWing het volgende:

[..]

Als jij die denis was op die camping in frankrijk waar geen hol aan was en er allemaal van die franse sukkels waren. waar er 1 Bernaard van heette. Dan kennen wij elkaar ja ;)
Oui c'est moi! :Y)

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

OK. wat toevallig he. Kom ff op MSN dan praten we daar wel ff verder.

Is bij iemand trouwens al het geld voor de collectors edition van de rekening afgeschreven?? Want als ze dat nog niet hebben gedaan. Sturen ze denk ik ook niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:21
Op woensdag 10 juli 2002 12:30 schreef HIValicious het volgende:
Maar ik heb ook zoiets dat sommige een btje cheaten...
want laatst zat ik in een 2v2 te spelen, er zat toen een clan in (weet nie welke) met 3 leden en ik dan. Maar die gasten wat niet bij mij in t team zatten Declinede meteen, dan heeft die andere gast ook meteen een extra win (ja ik ook maar das nie eg belangrijk :7 )! :r :'(
Maar wat is doel daarvan dan? Die andere twee hebben er allebij een loss bij, dus netto gaat die clan dus achteruit. Lijkt me niet echt een handige methode om in rang te stijgen.
Op woensdag 10 juli 2002 16:28 schreef JedaiNait het volgende:
blabla
Hé Jedainait? Ken ik jou niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hielko ik ken jou nie :9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 11:58
goh, volgens mij ben ik laat
ik heb dat spel nu maar es geinstalleerd, ik heb maar ff
gewacht tot de vakantie met installeren, anders kon ik mijn studie ook wel goodbye kissen dacht ik
voorlopig is het wel de moeite waard, het lijkt nog behoorlijk op deel 2, wat een goeie zaak is want dat vond ik ook een hardstikke gaaf spel
en die dolby surround support ben ik het ook wel mee eens, dat zit in vrij weinig spellen, en dat is toch jammer voor mensen als ik met een simpele geluidskaart hangend aan een dolby surround versterker

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 juli 2002 16:33 schreef Hielko het volgende:
Maar wat is doel daarvan dan? Die andere twee hebben er allebij een loss bij, dus netto gaat die clan dus achteruit. Lijkt me niet echt een handige methode om in rang te stijgen.
tenzij ze een apart 'loss'-accountje hebben, effe gebruiken om 1 player te boosten en daarna accountje gewoon niet meer gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik heb m nu ook vandaag gehaald, en ik ga ff deze week meteen naar de 25 wins toe, wil zo'n mooi grunt icoontje naast mijn naam :)

misschien kom ik 1 van jullie nog wel tegen, mijn account is
Gandalf[NL]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op woensdag 10 juli 2002 15:22 schreef MazeWing het volgende:
Nadat je 'm online hebt besteld en je cc nummer enzo hebt ingevuld. Krijg je ook meteen een bevestiging op de site.

Daar staat onderaan ergens dan transaction certificate met het nummer er achter. Als ik dat nummer dan op www.fedex.nl invoer. Krijg ik alleen te zien dat er nog geen scans gevonden zijn. En niet dat het een ongeldig nummer is.

Ik heb hem trouwens vrijdag 5 juli besteld (voor 12 uur)
Hmm, bij mij zegt ie ook dat het niet bekend is. Maar ik kon nergens op de site vinden dat FedeX dat ding verstuurt, dus misschien is het een andere maatschappij.

Er staat trouwens bij hun dat op het moment dat je die e-mail hebt ontvangen, ze dat ding gaan processen (versturen eg.). Je betaalt nl met een CC, dus ze krijgen zowiezo hun geld :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb mijn kopie ook maar besteld, lijkt me sterk dat blizzard je naait... ik wacht rustig op mn collector's edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Pfff... Dan post ik hier mijn build order ook maar:

-5 beginnende peons naar gold
-2 peons bouwen(1 daarvan gaat burrow bouwen, andere naar gold)
-De peon die als tweede goud bij je town hall komt deponeren laat je een barracks bouwen.
-3 peons bouwen(allemaal naar wood)
-Zodra je peon die barracks bouwede klaar is -> wood
-Peon die burrow bouwde, build altar zodra je 100 wood hebt
-Peon die na barracks wood deed, gaat burrow bouwen zodra je 50 wood hebt.
-3 grunts bouwen.
-Als je 240 gold hebt, bouw war mill(als je goud over hebt, de armor en de damage upgraden, geen spikes en geen spear upgrade)
-Als je 170 gold en 50 lumber hebt, bouw burrow.
-Nu grunts bouwen tot je 40 food op is(niet meer dan 40 food, want dan heb je nog "no upkeep")
-Ga scouten met hero en min. 5 grunts, ga vooral creepen, zorg dat je hero min. level 4-5 is voordat je de enemy gaat aanvallen.
-Upgrade naar stronghold.
-Zodra je hebt gecreeped, kan je ff aanvallen(rush), vooral peons killen, en ze hero, meer niet.
-Als je hun attack hebt gecountered, of jij hebt aangevallen(succesvol, dus hun geen leger meer over hebben). Dan is het veilig om te expanden, dus doen.
-Bouw 2 spirit lodges.
-Nu gewoon wat improviseren, een paar burrows en gewoon blijven upgraden. Zorg dat je de upgrade voor de grunts van de barracks doet(belangrijk). En upgrade de shamans en doctors naar master.
-Dan aanvallen met hero(ik prefereer een TC, ze aura en war stomp zijn wel chill). Zorg dat de hero in gezelschap wordt gehouden door 7-9 grunts, 7 shamans, en 3 witch doctors(belangrijk, zorg dat ze healing wards bij je vechtende shamans en grunts casten). Zet ook de bloodlust van de shamans op auto-cast als dat uit staat.
-Zorg dat je niet boven de 70 food uitkomt.
-Als je attack gecountered is, weer gaan bouwen. Nu alleen gaan voor de taurens in plaats van de grunts. Nu gaan tot de 90 food.

Dit werkt vaak genoeg, vooral de witch doctors en shamans zijn belangrijk, dus houd ze beetje buiten de vechtende beestjes.
Dit is een strategie die ik van andere heb waarbij ik veel dingen aan heb toegevoegd en veranderd.
Verder moet je nooit voor een far seer gaan, tenzij je tegen de NE moet, de chain lightning killed dan namelijk makkelijk al ze archers.

Nog meer strategiën kan je vinden op:
www.war3center.com
www.warcraftstrategy.com
alstu! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

OMFG Wat is dat Orc filpie mooi :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Gromm Hellscream rules :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52833

Damn damn damn, ik kom niet door level 8 heen(Undead). Tot 5 minuten voor tijd heb ik nog 2 volledige groepen, maar ik heb geen tijd om genoeg ziggurats te bouwen. Die dingen worden steeds gesloopt (ja de acolytes gaan er steeds aan). Die verdomde hoge level spellcasters met die oppervlakte spells ook. Ik ga steeds dood 30 seconde voor het einde:-(( Ik heb Kel'Thuzad nodig om spells te casten denk ik, maar die oetlul moet zo nodig iets anders doen:-D

Ik moet er wel bij zeggen dat ik op Hard speel:-D

Iemand op hard door dat level gekomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

hoe goed draait warcraft 3 op een duron 1,2 ghz met geforce 2 mx400 64 mb ram en 256 mb ram op mobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Op woensdag 10 juli 2002 18:13 schreef Profile het volgende:

[..]

tenzij ze een apart 'loss'-accountje hebben, effe gebruiken om 1 player te boosten en daarna accountje gewoon niet meer gebruiken
Heb je dan niet voor elke account een nieuwe serial nodig :? Ik weet het niet, moet het spel nl nog kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 12:18
Op woensdag 10 juli 2002 22:04 schreef HIValicious het volgende:
Gromm Hellscream rules :P
Ja alleen jammer dat ie niet meer dat schreeuw stemmetje heeft als in Warcraft II :D

Take it!
I am I am your nightmare!
Slice & Dice!

:+

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27983

Op donderdag 11 juli 2002 00:36 schreef Fr3aKER het volgende:
Warcraft II
*melancholie*

Heerlijk spel... als het goed is heb ik het hier nog ergens... :)

Ik moet even een (waarschijnlijk) loze opmerking door het topic heengooien:
Ik vind het jammer dat ze nu '3d view' hebben gedaan. Een deel van het mooie van Warcraft was dat het zo simpel was, en er zo lekker simpel uitzag e.d. (Zie ook bijv GTA 1 :9 )
Door die 3d view raak je die feeling een beetje kwijt, jammer genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 01:15
Op donderdag 11 juli 2002 01:19 schreef Type het volgende:

[..]

*melancholie*

Ik vind het jammer dat ze nu '3d view' hebben gedaan. Een deel van het mooie van Warcraft was dat het zo simpel was, en er zo lekker simpel uitzag e.d. (Zie ook bijv GTA 1 :9 )
Ik vind het juist wel realistischer, maar dat is mijn mening, aloewel ik je zeker wel begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 12:34
hebben jullie btw bij de editor de Gem alweer gevonden?
ik wel.. hij zit rechts onderin.. maar wat ie nu doet mag god weten..

als dit al langs is geweest mijn exu6 maar kep geen zin 14 pages door te lezen :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Op donderdag 11 juli 2002 01:19 schreef Type het volgende:

[..]

*melancholie*

Je hebt precies verwoord, wat ik nu bedoelde. Alleen na een tijd wen je daar wel aan. Graphics zijn goed. Ennuh dat 3d .. ach dan gebruk je je del en insert toets toch niet? Volledig uitzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op donderdag 11 juli 2002 01:24 schreef Lord_Mithril het volgende:
hebben jullie btw bij de editor de Gem alweer gevonden?
ik wel.. hij zit rechts onderin.. maar wat ie nu doet mag god weten..

als dit al langs is geweest mijn exu6 maar kep geen zin 14 pages door te lezen :)
gem?? wtf?! ken je da etuh?

nee maaruh, wasda?!

ennuh, nog wat, dat 3d daar kan je zelf voor kiezen, ik vind persoonlijk vel overzicht belangerijk, dus ik sta dan op zen hoogst zeg maar, tis af en toe wle gaaf om helemaal naar beneden te gaan, en tussen je ventjes door te scrollen.
ik mis wel heel erg het draai/in/uit zoom gedeelte... (oftewel, alles met je camera kunnen doen)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

ja je kan van alles toevoegen via de editor.. ben er ook nog niet uit wat die gem doet.. ik zou zeggen plaats hem en test het uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 juli 2002 00:20 schreef Hielko het volgende:

[..]

Heb je dan niet voor elke account een nieuwe serial nodig :? Ik weet het niet, moet het spel nl nog kopen :).
Nope, je kan er meerdere maken. Maar als je ff goed dit topic door leest :) dan zie je dat als je een match wil spelen die bij je stats komt. Dan moet je naar een menu gaan, daar kan je je ras uitkiezen en je level die je het liefst hebt. Dan klik je op start en word er iemand uitgezoekt die het dichts bij jou stats komt(level). Dan zie je het ladingsscherm en daarna kan je beginnen.
Dit is vet handig en snel, maar ze hebben er ook zo aangedacht dat je niet een account kan maken die je vrienden of gewoon andere mensen allemaal laat winnen. Want het gaat allemaal random, je weet nooit tegen wie je gaat spelen. Ook als je team game doet kan je met random gasten beginnen in jouw team. Maar je kan ook een arranged team match doen, dan ga je met een paar gasten die je kent en die je bij je team voegt tegen een paar andere gasten(weer random) die ook bij elkaar in een team zitten.
Kortom, een slim systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL... patch 1.01b is al uit :) (vanmorgen effe geconnect naar battle.net)

da's 2 patches in 1 week :)

deze moet de bug dat je na een disconnect voordat het spel start geen disconnect (een loss dus) op je account krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 juli 2002 23:50 schreef bajo4life het volgende:
hoe goed draait warcraft 3 op een duron 1,2 ghz met geforce 2 mx400 64 mb ram en 256 mb ram op mobo?
niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Goed genoeg omdat het bij mij ook werkt op m'n laptop: 1Ghz P3/256MB en i830 graphics. En dat werkt dan prima op 800x600, dus jij moet wel minimaal 1024x768 kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 15:33
Ik ben enigzins teleurgesteld in de complexiteit van het spel. Ik had wel wat meer verwacht op zowel het RPG gebied, als het strategy gebied.

Die teleurstelling wordt nog eens versterkt, doordat ik onlangs Empire Earth speelde (heel uitgebreid op strategy gebied) en sinds kort Neverwinter Nights speelt (heel uitgebreid op RPG gebied). Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 juli 2002 11:49 schreef Hielko het volgende:
Goed genoeg omdat het bij mij ook werkt op m'n laptop: 1Ghz P3/256MB en i830 graphics. En dat werkt dan prima op 800x600, dus jij moet wel minimaal 1024x768 kunnen halen.
ok thanx want ik krijg volgende week een upgrade binnen voor mijn 2e pc, van 350 mhz naar 1,2 ghz.
kan ik lekker lannen met mijn vriendin.
vraag: moet ik nog een versie aanschaffen van warcraft dan? om op die 2e pc ook te kunnen warcraften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Laatst online: 25-01-2023
Yep, W3 heeft helaas geen spawn optie net als starcraft. Al kun je natuurlijk altijd een backup voor eigen gebruik maken ;)

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 juli 2002 11:59 schreef RickN het volgende:
Yep, W3 heeft helaas geen spawn optie net als starcraft. Al kun je natuurlijk altijd een backup voor eigen gebruik maken ;)
ok doe ik maar kan ik dan wel met het zelfde serie nr tegen elkaar op het netwerk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Je hebt altijd nog dingen zoals keygen.exe (zelfde serial werkt niet volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 12:36 schreef Hielko het volgende:
Je hebt altijd nog dingen zoals keygen.exe (zelfde serial werkt niet volgens mij).
stouterd >:)

pff, ik zit nu in frankrijk, en ik kan dus NIET spelen :'( , dus nu ben ik bij lvl 4 van de night elves en ik moet nog 2 weken w88 voordat ik thuis ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 12-07-2024
Nu heb ik wc3 nog niet legaal gekocht |:( FF doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 12:34
Op donderdag 11 juli 2002 02:49 schreef Nosfer@tu het volgende:
ja je kan van alles toevoegen via de editor.. ben er ook nog niet uit wat die gem doet.. ik zou zeggen plaats hem en test het uit....
nee rechts onderin.. het is een knopje. als je er op drukt komt er in beeld Gem activated of Gem deactivated.
is een geintje uit diablo 2 daar zat ie ook al.. maar niemand weet wat ie doet behalve die gasten bij blizzard.. en die zeggen niks :'(

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op donderdag 11 juli 2002 14:23 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

nee rechts onderin.. het is een knopje. als je er op drukt komt er in beeld Gem activated of Gem deactivated.
is een geintje uit diablo 2 daar zat ie ook al.. maar niemand weet wat ie doet behalve die gasten bij blizzard.. en die zeggen niks :'(
hmmz...
bij D2 niets, misschien nu wel juist iets... :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op donderdag 11 juli 2002 11:51 schreef STINGnl het volgende:
Ik ben enigzins teleurgesteld in de complexiteit van het spel. Ik had wel wat meer verwacht op zowel het RPG gebied, als het strategy gebied.

Die teleurstelling wordt nog eens versterkt, doordat ik onlangs Empire Earth speelde (heel uitgebreid op strategy gebied) en sinds kort Neverwinter Nights speelt (heel uitgebreid op RPG gebied). Heeft iemand dit ook?
Complexiteit = geheugen/CPU vreten.

Blizzard wil juist de systeemeisen zo laag mogelijk houden, da's een van hun primaire eisen en dat is ze mijns inziens prima gelukt! Kijk naar StarCraft, een van de weinige mooie, strategische multiplayer games dat op een P1 draait ...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Woei heb em gekocht. Net ff 2x met gandalf gespeeld en 2x gewonnen ;)

http://www.battle.net/war3/ladder/data/PlayerProfile.aspx?PlayerName=Hitmanus&Gateway=Northrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59689

nou gefeliciteerd ;)
kga hem binnenkort kopen dan zalk je wel ff inmaken *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMFG wat ruled Warcraft III toch :D :9~ :9~ :9~

Me stats 11-0 :D

http://www.battle.net/war3/ladder/data/PlayerProfile.aspx?PlayerName=p00pz0r_p4wn3r&Gateway=Northrend

Me oude account(gebruik ik niet meer):

http://www.battle.net/war3/ladder/data/PlayerProfile.aspx?PlayerName=Zephyr&Gateway=Northrend

Ik en Evilpino schoppen kont, 2 x 2v2 arranged team matches gedaan en de tegenstander binnen 10 min. doodgerushed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Kan iemand me a.u.b. nog een keer de link posten met de settings met warcraft 3 spelen met kali? Heb geen zin om 60 pagina's door te spitten. Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Op donderdag 11 juli 2002 16:09 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Complexiteit = geheugen/CPU vreten.

Blizzard wil juist de systeemeisen zo laag mogelijk houden, da's een van hun primaire eisen en dat is ze mijns inziens prima gelukt! Kijk naar StarCraft, een van de weinige mooie, strategische multiplayer games dat op een P1 draait ...
Complexiteit is ook nergens voor nodig. Het maakt een spel echt niet leuker als je hero 100 verschillende levels heeft en 1000 verschillende dingen kan meedragen. Neem als voorbeeld schaken: leren schaken (regels ed) is makkelijk, maar toch is het super complex als je op een hoog niveau zit. Zelfde gaat op voor een strategie spel :).

Wat ik trouwens wel jammer vind van battle.net is dat je niet kan aangeven dat je samen wilt spelen met nederlanders. Je kan wel een custom game doen en dan NL'ers joinen, maar dat telt dan niet mee voor je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op donderdag 11 juli 2002 22:53 schreef Zero00 het volgende:
Kan iemand me a.u.b. nog een keer de link posten met de settings met warcraft 3 spelen met kali? Heb geen zin om 60 pagina's door te spitten. Dank u!
Nee! })

Het spel is uit dus je koopt hem, nogal sim-pel :Y)
Je moet niet vergeten dat 't Blizzard is en dus de moeite van het kopen echt wel waard ;) Als je je prefs op 100 zet is het btw nog maar 8 pagina's :+

Wij staan lekker nog steeds eerste btw! >:) *D

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 12:18
Op donderdag 11 juli 2002 22:40 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
OMFG wat ruled Warcraft III toch :D :9~ :9~ :9~

Me stats 11-0 :D

http://www.battle.net/war3/ladder/data/PlayerProfile.aspx?PlayerName=p00pz0r_p4wn3r&Gateway=Northrend

Me oude account(gebruik ik niet meer):

http://www.battle.net/war3/ladder/data/PlayerProfile.aspx?PlayerName=Zephyr&Gateway=Northrend

Ik en Evilpino schoppen kont, 2 x 2v2 arranged team matches gedaan en de tegenstander binnen 10 min. doodgerushed :Y)
He tegen evilpino heb ik vandaag geloof ik 6vs6 game gespeeld :P

Dat vind ik altijd lachen...lekker newbies afmaken :7

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27983

Alleen voor internet spellen is toch de echte versie nodig, of niet? :)

Als dat nml waar is, dan ga ik eens goed testen of het spel de moeite (+ het geld) waard is (ipv die 20 minuten die ik bij mijn neefje heb kunnen spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Op donderdag 11 juli 2002 23:38 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Nee! })

Het spel is uit dus je koopt hem, nogal sim-pel :Y)
Je moet niet vergeten dat 't Blizzard is en dus de moeite van het kopen echt wel waard ;) Als je je prefs op 100 zet is het btw nog maar 8 pagina's :+

Wij staan lekker nog steeds eerste btw! >:) *D
Nou ik wil het spel dus eerst spelen in multi player. Als het wel leuk is koop ik em. Want ik ben niet zo denderd over single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38376

Ach maar ik ben gewoon de allerbeste Megahunter Map Player die er is!!
heb van de 20 FFA die ik heb gespeeld er 19 gewonnen lol
verloor van een lvl 6 POTM met starfall (tegenstander had random want las ik wist dat hij NE had dan had ik mijn hero killer gepakt lol)B-)B-)B-)B-)B-)

ben btw MVR on battlenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren een 2v2 potje van anderhalf uur gespeeld... na een uur hadden we 1 van de 2 killed, maar toen waren de resources erg low op de map, dus hebben we heel voorzichtig die andere af moeten maken. Net als we met de laatste 3 gebouwen bezig zijn DISCONNECTED !@#%#%!#@$

Ik was mega-pissed :(
Niet alleen anderhalf uur gespeeld zonder voldoening uiteindelijk, maar ook nog es een loss wat eigenlijk een win had moeten zijn...

ach, that's life on battle.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vroeg me af of iemand me wat tips kan geven
elke keer wor d mijn ass gekicked door iedereen,
kan gewoon niet winnen :'( orcs

voorbeeld:
hoe snel moet ik expanden?
wat moeten mijn eerste 10 military units voor soort zijn?
hoeveel peons moet ik hebben in totaal?
hoe snel moet ik mijn main hall upgraden?
hoe vroeg moet ik een tweede barracks bouwen?
moet ik zo veel mogelijk creeps doden voordat ik aangevallen wordt? ik raak altijd units kwijt bij het creep killen, zodat ik niet volledig voorbereid ben op een aanval van de tegenstander.
ik heb gemerkt dat ik altijd lager sta dan mijn vijand met
resources, goud en lumber, allebei.
ook als ik gelijk snel zo snel mogelijk zo veel mogelijk peons op de recources zet??
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

je krijgt 5 Peons
-3 Peons in de Mine
-1 Peon bouwt Warmill
Bouw Barracks
Bouw Barracks
-De peon die als tweede goud bij je town hall komt deponeren laat je een barracks bouwen.
-3 grunts bouwen.
-Als je 240 gold hebt, bouw war mill(als je goud over hebt, de armor en de damage upgraden, geen spikes en geen spear upgrade)
-Nu grunts bouwen tot je 40 food op is(niet meer dan 40 food, want dan heb je nog "no upkeep")
-Ga scouten met hero en min. 5 grunts, ga vooral creepen, zorg dat je hero min. level 4-5 is voordat je de enemy gaat aanvallen.
-Zodra je hebt gecreeped, kan je ff aanvallen(rush), vooral peons killen, en ze hero, meer niet.
-Als je hun attack hebt gecountered, of jij hebt aangevallen(succesvol, dus hun geen leger meer over hebben). Dan is het veilig om te expanden, dus doen.
-Bouw 2 spirit lodges.
-Nu gewoon wat improviseren, een paar burrows en gewoon blijven upgraden. Zorg dat je de upgrade voor de grunts van de barracks doet(belangrijk). En upgrade de shamans en doctors naar master.
-Dan aanvallen met hero(ik prefereer een TC, ze aura en war stomp zijn wel chill). Zorg dat de hero in gezelschap wordt gehouden door 7-9 grunts, 7 shamans, en 3 witch doctors(belangrijk, zorg dat ze healing wards bij je vechtende shamans en grunts casten). Zet ook de bloodlust van de shamans op auto-cast als dat uit staat.
-Als je attack gecountered is, weer gaan bouwen. Nu alleen gaan voor de taurens in plaats van de grunts. Nu gaan tot de 90 food.

Dit werkt vaak genoeg, vooral de witch doctors en shamans zijn belangrijk, dus houd ze beetje buiten de vechtende beestjes.
Dit is een strategie die ik van andere heb waarbij ik veel dingen aan heb toegevoegd en veranderd.
Verder moet je nooit voor een far seer gaan, tenzij je tegen de NE moet, de chain lightning killed dan namelijk makkelijk al ze archers.

Nog meer strategiën kan je vinden op:
www.war3center.com
www.warcraftstrategy.com
alstu!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Op donderdag 11 juli 2002 12:36 schreef Hielko het volgende:
Als je het bij LAN houdt werkt het goed.
Je key staat voorderest nergens geregistreerd, behalve bij battle.net dan :)

keygen werkt niet op battle.net misschien omdat ze de verkochtte serials ergens hebben geregistreed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Topicstarter
ik ben overtuigd, ik ga dit spel uiteindelijk ook kopen, dit is het eerste spel in tijden dat ik echt het geld waard vond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
sjees, wat is dit spel SIMPEL zeg. Ben nu 3 avonden bezig op hard en ik zit nu bij missie 6 van de orc's. Ik heb nog maar 1 level overnieuw moeten doen door mijn stomme fout. Dat was dus die missie dat je 15000 wood moet harvesten. Kwam er een beetje te laat achter dat er dicht in de buurt een goudmijn zat :o.
Ik hoop dat het snel wat moeilijker wordt, het is zo in ieder geval niet leuk meer. Het kost alleen veel tijd, zonder dat het ECHT moeilijk is.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YESSSSSSSSSSSSSSSSSS *D

Heb mijn Collectors Edition ontvangen :)

Wordt trouwens met de gewone post bezorgd, dus dat nummer is geen track en trace nummer :P

Zo, en nu ff installeren die zooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op vrijdag 12 juli 2002 14:18 schreef Kremers het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS *D

Heb mijn Collectors Edition ontvangen :)

Wordt trouwens met de gewone post bezorgd, dus dat nummer is geen track en trace nummer :P

Zo, en nu ff installeren die zooi :D
WoW, enjoy!

Zo lang had ik echt niet kunnen wachten hoor :z
Heb nu al 150+ games online gespeeld :P

Over een jaar of 2 ligt de collectors edition wel bij de FreeRecordShop, dan koop ik hem dan gewoon voor de helft van 't geld als jullie nu :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had de ali illegali versie voor single player, en een weekje kon ik wel wachten voor multi :)

Had trouwens gerekend op 2 weken, toen er gebeld werd had ik ook zoiets van wie is dat nu weer :P

Edit: Nog ff iets, kan ik nu gewoon de legale versie installeren of moet ik eerst in het register een of andere sleutel verwijderen?, met de key van de ill. versie bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Wanneer heb jij die besteld?? En kreeg je een telefoontje van het postkantoor dat die er lag ofzo?? of werd er aangebeld??

Want in dat geval zal ik 'm ook wel binnenkort krijgen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Op vrijdag 12 juli 2002 14:29 schreef Kremers het volgende:
Edit: Nog ff iets, kan ik nu gewoon de legale versie installeren of moet ik eerst in het register een of andere sleutel verwijderen?, met de key van de ill. versie bijv?
Gewoon eerste de ali illigali versie uninstalleren (savegames en replays laten staan). WC3 opnieuw installeren, oude savegames en replays kopieren en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vorige week vrijdag rond 12:00, hij is volgens de stikker op de doos de 10e verstuurd, dus maar 2 dagen verzendtijd :)

Nee, heb ook geen mailtje van Vivendi gehad, alleen dat bevestigings ding, maar verder helemaal niets, hij wordt met de pakket dienst bezorgd dus als je niet thuis bent laten ze een briefje achter dat je het de volgende werkdag kan komen halen.

Ik stond onder de douche en kwam er net uit toen er aangebeld werd, dus ik ging me ff aankleden en boven kijken, ik zag dat ik em pas maandag kon ophalen volgens het briefje dus ik achter die postbode aanrennen :P Hij stond 50 meter verderop een ander pakje af te geven.

BTW, die audio cd en dat art book rulen, 175blz. in A4 formaat :9~

Dit is die €93 zeker waard geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 14:01
Ben ik de enige met et probleem dat ik mijn game niet kan updaten?
Blizzard BNUpdate v2.41 compiled on May 3 2002
Log created at 3:27 pm on 04/12/2002

This patch upgrades Warcraft III from version 1.01a to version 1.01b.

ERROR: unable to apply patch to file 'C:\Warcraft III\war3.exe'

RESULT: Patch failed
Dit zegt ie dan, maar ik kan helemaal geen 1.01a update vinden :?
Tis van 1.00 naar 1.01...

Wie helpt mij? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben jaloers. Ik zal 'm toch wel weer later krijgen...

Misschien ga ik maar eens naar het postkantoor bellen ofzo, of ze 'm al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe lang heeft t geduurd voor je m binnen kreeg?
vanaf het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Laatst online: 25-01-2023
Op vrijdag 12 juli 2002 13:59 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
sjees, wat is dit spel SIMPEL zeg. Ben nu 3 avonden bezig op hard en ik zit nu bij missie 6 van de orc's. Ik heb nog maar 1 level overnieuw moeten doen door mijn stomme fout. Dat was dus die missie dat je 15000 wood moet harvesten. Kwam er een beetje te laat achter dat er dicht in de buurt een goudmijn zat :o.
Ik hoop dat het snel wat moeilijker wordt, het is zo in ieder geval niet leuk meer. Het kost alleen veel tijd, zonder dat het ECHT moeilijk is.
Zal ik dan even een ervaring die ik had met het spel op HARD met je delen. Na de Human campaign op medium ook erg snel te hebben uitgespeeld ben ik maar helemaal opnieuw begonnen op hard. Nou, dat merk je dus gelijk, kon je eerst met een redelijk legertje een basis van de undead gewoon slopen, nu wordt je de eerste keer dat je binnen valt gewoon geslacht. Je mag blij zijn als je een paar units en een paar zigurats killed en dan moet je snel terugtrekken wil je je hero niet verliezen. Neem als voorbeeld even mission 5 (geloof ik) waar je een half uur die stad moet bewaken. Kon je eerst op je gemak een legertje bouwen, wat torens en dan ook nog zonder problemen de subquest halen, nu wordt je van begin af aan elke 1 a 2 minuten door een flinke groep units, inclusief abominations, meatwagons en een hero aangevallen. Hero is level 6 en niet te flauw om ook even dead en decay op je harses te kletsen. Subquest kun je wel vergeten, want dan rennen ze over je basis heen. Torens bouwen lukt nauwelijks, als je er weer een paar hebt staan komen ze ze weer in de pan hakken. En dan, als klap op de vuurpijl: In de laatste minuut (of 2) doet de undead nog een flinke aanval, terwijl je die op medium zo ongeveer wel alleen af kan, zonder hulp van Uther, wordt je op hard gewoon overrompeld door drie groepen undead, met alle sterke units en bij elke groep een hero, waarvan ten minste 1 level 10. Zo ongeveer bij de laatste minuut komen ze je basis in en het enige wat je dan nog kunt doen is wegrennen met je hero om die in elk geval nog te laten overleven. Ik had een savegame en ik ben 3 keer in de laaste minuut helemaal afgeslacht. Dat wil dus zeggen dat ze in 1 minuut (!!!) mijn hele leger plus al m'n gebouwen sloopte (waardoor je dus verliest, ook al leeft je hero nog), kun je je een voorstelling maken van waarmee ze dan aan komen zetter? Gelukkig realiseerde ik me ineens dat ik die upgrade waarmee gebouwens sterker worden nog niet had onderzocht, en dat bleek me net de seconden extra die ik nodig had om het level te halen te geven. Kortom, ik ben geen super speler, maar ik kan je zeggen dat hard HARD is.

Overigens ben ik wel van plan om door te gaan op hard, want zo is het een leuke uitdaging.

edit:
Mmm, ik lees je verhaal nu nog eens en zie dat jij al op hard aan het spelen bent. Nou, respect als je het dan nog simpel vindt.

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 12 juli 2002 15:51 schreef HS het volgende:
hoe lang heeft t geduurd voor je m binnen kreeg?
vanaf het bestellen?
precies 1 week :)

Hmm, net even battle.net geprobeerd maar kan niet connecten naar een game, zit hier achter een draytek router, moet is soms poorten forwarden? zo ja welke? heb al op blizzard.com en in de handleiding gekeken maar kan niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de poorten gevonden :)

Voor de mensen die deze info ook nodig hebben, deze poorten moeten open staan:
4000 UDP
4000 TCP
6112 t/m 6119 UDP
6112 t/m 6119 TCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Zijn er al mensen die zelf wat mappen in elkaar hebben gezet ? En weet iemand waar je mappen kan dowmnen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

hebben jullie die DVD al bekeken met de cinematics erop ? (collectors editions) Want hier heeft hij zware de-interlacing problemen (vooral bij de destruction of dalaran).

en nee ligt niet aan mijn pc, het is zo gecodeerd, als ik het omzet naar divX , zelfde probleem. Op tv kijk, zelfde probleem (stanalone dvd speler). Alsof er iets fout is gegaan bij het omzetten ban NTSC naar PAL ofzo

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~redox1/int.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Beetje spoiler wel, he?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ken die technische termen niet zo :P, maar dat is dus dat het beeld wazig wordt? Heb je dat bij elk filmpje?

Ik heb net de eerste 2 filmpjes gekeken en heb geen wazig beeld gezien, verder kijk ik ze nog niet want ik moet nog beginnen met de campaign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff... Een ding heb ik wel op te merken aan dat battle.net challenging system. Het is iets te knullig. Ik heb nu 22 wins en 3 losses omdat ik gewoon bijna altijd tegen n00bs moet spelen(level 1 tm 4). Bij het begin is het niet erg, maar kwil gewoon wel eens een spannende game gaan spelen.
Want toen ik begon met me account moest ik tegen een level 4 speler en de paar volgende games toen ik level 5 was tegen een level 1 :(. Een beetje vaag dus. En ook nog dat map kiezen, dat schijnt niks uit te maken, je klikt het duimpje omhoog bij de maps die je wilt en gaat spelen en jahoor je moet weer zo'n kut map als gnoll wood gaan spelen :(

En voor de gene die maps willen. Je moet gewoon een game joinen(kali of bnet) en hij download de maps automatisch. Alleen er zijn nog niet zo veel "normale maps". De enige maps die ik ben tegengekomen zijn tower defense mappen en rpg mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Op vrijdag 12 juli 2002 15:30 schreef Gehaktbal het volgende:
Ben ik de enige met et probleem dat ik mijn game niet kan updaten?
[..]

Dit zegt ie dan, maar ik kan helemaal geen 1.01a update vinden :?
Tis van 1.00 naar 1.01...

Wie helpt mij? :'(
Je hebt zeker niet het orgineel :P En als je die wel hebt, gewoon opnieuw instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36450

Ik speel tot nu toe graag met de undead, maar is dat eigenlijk wel het sterkste ras, of zijn ze goed in evenwicht (naar mijn idee wel aardig, maar jullie zijn de Xperts).

En wat is een goede taktiek voor de undead?

* Anoniem: 36450 is sinds zijn aankoop niet meer van zijn kamer afgeweest

(das vanaf maandag, en ook lichtelijk overdreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Volgens mij zijn de orc's het sterkste ras voor noobs: gewoon sterke units. Dan komen de humans waarbij de spells heel makkkelijk werken (belangrijkste kan je auto-casten). De undead en de night-elfs zijn wat moeilijker om mee te werken, maar in de handen van een goede speler minstens even sterk.

Wat trouwens een leuk werkt bij de undead is om een paar meatwagens vol te laden met lijken bij je graveyard en in de buurt van de tegenstander te unloaden in het bijzijn van een stapel tovernaars die er units van bouwen. Combineer dan met een normale legermacht en je hebt een leuke aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36450

Bedankt voor de tip!

Ik vind tot nu toe de Humans en de Undead het prettigst, maar met de Nightelfs heb ik nog nouwelijks gespeeld dus daar kan ik weinig over zeggen.

Zijn bepaalde rassen nou ook beter in te zetten tegen andere rassen? Bijv. dat de Humans beter tegen de Orcs kunnen en de Undead weer beter tegen Humans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12348

oFf topic:

Wij spelen nu soms Risk Undead...
nou dan weet je wel wie er wint..juist de Undead...

Dat wordt, groter en groter en groter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Op vrijdag 12 juli 2002 16:07 schreef RickN het volgende:

[..]

Lap met tekst.

Overigens ben ik wel van plan om door te gaan op hard, want zo is het een leuke uitdaging.

edit:
Mmm, ik lees je verhaal nu nog eens en zie dat jij al op hard aan het spelen bent. Nou, respect als je het dan nog simpel vindt.
Mja, misschien komt het door mijn rijke Blizzard RTS verleden. Tot nu toe eigenlijk alleen maar Starcraft gespeeld sinds hij uit is, eigenlijk bijna geen andere spellen. Daarvoor ook heel veel Warcraft 1 en 2 gespeeld.

Maar wat ik eigenlijk standaard doe om de CPU te verslaan is het volgende. Ik bouw eerst bij iedere ingang minimaal 8 turrets. Dan bij iedere rij turrets 2 peons laten patrollen met de auto-repair functie aan.
Dan 2 upgrade gebouwen maken en alles snel upgraden. Die turrets en je standaard units die je krijgt met je hero kunnen toch alles wel aan :P
Dan harvesten totdat je ongeveer 5000-7000 goud hebt. Dan stoppen met harvesten (vanwege de upkeep zemeteen). Dan 2 barracks neerzetten en de de volgende groepen creeeren. Dit werkt trouwens voor ieder ras (tot nu toe, dus de night elfs weet ik nog niet :P).

Groep1:
Hero
2 x special unit die speciale dingen kan "auto-casten"
9 x standaard vechtersbaas (zoals grunt/footman)

Groep2:
Vol met standaard verchtersbazen :P

Groep3:
2 a 3 catapulten

Zodra je een aantal units verloren bent en je hebt geen upkeep meer, weer goud gaan harvesten en weer dezelfde procedure herhalen. Zo haalde ik het iig iedere keer.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Op zaterdag 13 juli 2002 13:14 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

Mja, misschien komt het door mijn rijke Blizzard RTS verleden. Tot nu toe eigenlijk alleen maar Starcraft gespeeld sinds hij uit is, eigenlijk bijna geen andere spellen. Daarvoor ook heel veel Warcraft 1 en 2 gespeeld.

Maar wat ik eigenlijk standaard doe om de CPU te verslaan is het volgende. Ik bouw eerst bij iedere ingang minimaal 8 turrets. Dan bij iedere rij turrets 2 peons laten patrollen met de auto-repair functie aan.
Dan 2 upgrade gebouwen maken en alles snel upgraden. Die turrets en je standaard units die je krijgt met je hero kunnen toch alles wel aan :P
Dan harvesten totdat je ongeveer 5000-7000 goud hebt. Dan stoppen met harvesten (vanwege de upkeep zemeteen). Dan 2 barracks neerzetten en de de volgende groepen creeeren. Dit werkt trouwens voor ieder ras (tot nu toe, dus de night elfs weet ik nog niet :P).

Groep1:
Hero
2 x special unit die speciale dingen kan "auto-casten"
9 x standaard vechtersbaas (zoals grunt/footman)

Groep2:
Vol met standaard verchtersbazen :P

Groep3:
2 a 3 catapulten

Zodra je een aantal units verloren bent en je hebt geen upkeep meer, weer goud gaan harvesten en weer dezelfde procedure herhalen. Zo haalde ik het iig iedere keer.
tegen de tijd dat je alles hebt staan, ben je al ingemaakt door de siege weapons van je tegenstander (kan ook cpu zijn)

dus zo goed issie neit :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

Op zaterdag 13 juli 2002 02:36 schreef Kremers het volgende:
Hmm, ken die technische termen niet zo :P, maar dat is dus dat het beeld wazig wordt? Heb je dat bij elk filmpje?

Ik heb net de eerste 2 filmpjes gekeken en heb geen wazig beeld gezien, verder kijk ik ze nog niet want ik moet nog beginnen met de campaign :)
dat wazige effect heb ik alleen bij het filmpje waar die screenshot van is, de rest is gewoon niet wazig, maar is ook niet helemaal 100% vloeiend, alsof het faoutgegaan is bij converteren van 23.975 (NTSC) naar 25 (PAL) frames per sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Op zaterdag 13 juli 2002 12:48 schreef Agony het volgende:
Zijn bepaalde rassen nou ook beter in te zetten tegen andere rassen? Bijv. dat de Humans beter tegen de Orcs kunnen en de Undead weer beter tegen Humans?
Nee, dat is wel goed gebalanceerd imo. Wat wel zo is dat je, je strategie moet aanpassen aan het type speler. Als je bijv undead vs undead speelt dan zijn er bepaalde dingen die gewoon geen effect hebben op je tegenstander en daarin moet je dan ook niet gaan investeren. En als je tegen orc's speelt hoe je geen zware luchtaanval te verwachten etc.
tegen de tijd dat je alles hebt staan, ben je al ingemaakt door de siege weapons van je tegenstander (kan ook cpu zijn)
Ik heb het niet op hard gespeeld, maar op normal is het zo dat je eerst geen last hebt van siegewapens en als er later een paar komen kan je dat redelijk af met een paar units en je hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Undead vs NE op een 2 vs 2 map is zooooo simpel. Tegen de tijd dat ik 8 ghouls heb + hero heeft NE nog maar 3 archers + hero. Lijkt me duidelijk win voor undead. Ik had bijna een keer zoiets tegen me, maar ik had 4 archers + hero + moonwells @ autocast. Die game trok ik dus totaal naar me toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op vrijdag 12 juli 2002 12:17 schreef HIValicious het volgende:
-3 grunts bouwen.
-Bouw 2 spirit lodges.
allemaal leuk en aardig net wat je fijn vind, maar moet toch even wat rechtzetten/toevoegen:

je haalt haast nooit level 4-5 door creeps te hunten meestal zet je tegenstander het op een rushen en heb je wel wat beters te doen dan level4/5 te halen op creeps, je kan beter ook veel eerder creeps hunten als je beetje weet waar ze zitten kan je met 1/2 a 3 grunts en goede hero control ook behoorlijk wat creeps aan

Zorg dat de hero in gezelschap wordt gehouden door 7-9 grunts, 7 shamans
7 shamans is vrij veel met 5 red je het ook wel zeker als je een army hebt van food 70, elke shaman kan 5 keer bl casten, do the maths...

een rush is geen creeps killen en in het begin direkt de peons afslachten en als het kan in de eerste 5 min de game beslissen.

als hun geen leger meer over hebben heb je gewonnen :? je bedoelt als jezelf en je tegenstander is dusdanige militaire slechte staat verkeren en niet voldoende geprepareerd om een aanval uit te voeren. maar dan nog, je kan beter eerder al een expansion pakken.

-Als je attack gecountered is, weer gaan bouwen.
ten eerste je moet altijd bouwen tijdens je eigen aanval, ten twwede als je gecounterd wordt, dwz dat je de aanval verloren hebt en je tegenstander nog een redelijk leger heeft, dan valt hij jou aan en wint hij of hij verstoort je resource gathering dusdanig dat je neit meer terug in het spel kan komen.

zo. klinkt beetje betweterig en dat is het ook

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMfg... zucht... De tactics staan er niet precies van zo moet je alles doen. Je moet er een groot deel bij improviseren. En alles wat jij er aan toevoegd is vanzelfsprekend tenzij je een grote n00b bent. En ga nou niet betweterig wezen, want die tactic die ik poste suckte eigenlijk. Je moet gewoon bij begin rushen met je TC en 7 grunts. Rally point op je hero en nog meer grunts bouwen. Dan aanvallen, wordt je attack gecountered? Dan de shamans/doctor/grunt tactic overgaan. :P

edit:

Lol, kwis ni dat jij het was Treht, ga nou niet zo cool doen ;)
Jij weet ook dat die tactic meer een build order is. Verder kan je nooit posten hoe je precies moet spelen, omdat de tegenstander altijd anders is }:O
Ik gaf gewoon me build order met wat tips, en ga dan niet de held uit hangen en m'n zooi die niet compleet is af kraken.
Zucht :P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.