Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] Software SED1330

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.651 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:04
Mensen, goed niews!

We hebben inmiddels contact gehad met mr. Bassman :)
En we hebben even gepraat, en alles is weer goed :P

Bassman wil ons sponsoren met webspace en ook met het maken van installers voor PowerLCD, dus vanaf heden kan je PowerLCD downloaden @: http://www.dutchgamerz.net/powerlcd/powerlcd_setup.exe

De download link gaat binnenkort wel iet wat veranderen, maar dat zullen we snel bekend maken :)

En we zijn ook bezig met een website, die door Bassman gaat gehost worden :)

Dus:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ Bassman _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Bedankt jongens,

Ik wil hierbij ook mijn oprechte excuses aanbieden aan _/-\o_ Mr.ChronoM & MaNDaRK _/-\o_ Ik heb fout gehandeld.

Maar gelukkig hebben we het uitgepraat.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:04
Even een mededeling van de makers van PowerLCD :)
[rml]MaNDaRK in "[ LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c)"[/rml] :)

Verwijderd

Hier een nieuw stukje software van mij.

Wat Doet het?
Het laat Msn-messenger berichten op het lcd zien. Je kunt dus Msn-Gesprekken op je scherm volgen.

Wat is het nut er van?
Dat weet ik ook nog niet :)

Voor welke Lcd/Aansluitschema?
Voor Sed133x-schermen Aangesloten volgens het Pollin/PowerLcd-schema.

Is het BReEzAh-NiCKs-Compatible? :P
Ja, Nicks Worden afgebroken tot een lengte van 10 karakters (Om niet meteen je hele scherm vol te hebben met 1 naam ;) )

Hier de Download-Link: http://ra2modding.virtualave.net/MsN2GfX.exe

Wat er nu nog op het schema staat om te maken:
-Een mooie background

Graag wat feedback ;)

Met dank aan Mr.ChronoM voor hulp ;)

Verwijderd

http://ra2modding.virtualave.net/MsN2GfX.zip

Dit is een nieuwe Versie met een paar bugfixes en snel gemaakt crappy achtergrondje :)

Verwijderd

ja alleenheb je er niet veel aan als je ook niet te zien krijgt wat je typt. (moet je heel de tijd weer op je beelscherm kijken) en een optie op het lcd dat je ook kan kiezen naar wie je het stuurd.. ipv van op je beelscherm een gesprek te beginnen..

verder best leuk :)

Verwijderd

nou, het id is eik meer dat je berichten van mensen kunt lezen als je niet zo snel in msn kunt. (dus als je film aan het kijken bent of spelletje ana het spelen bent ofzo) dna kun je dus nog wel volgen wat andere mensen tegen je zeggen.

en tja...:
Wat is het nut er van?
Dat weet ik ook nog niet
:D

Verwijderd

oke :) ,achtergrondje is toch best mooi :P alleen als je msn nog niet hebt aan staan geeft ie error : je bent nog niet ingelogged... ,is het niet ingelogd ?! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 19:00:
oke :) ,achtergrondje is toch best mooi :P alleen als je msn nog niet hebt aan staan geeft ie error : je bent nog niet ingelogged... ,is het niet ingelogd ?! :P
jah, das een nieuw woord :P

(i'll fix it)

edit: aaaaah, neeeee !!!! mijn source is gone ??? :'( (heb er toch wel een tijdje op gezeten.. :( ) naja, dan laat ik et maar ffkes zoals het nu is :P

Verwijderd

Heeft een van jullie toevallig ook een foto gemaakt? Ben benieuwd hoe het er uit ziet :)

/me heeft ff geen display bij de hand...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:21:
Hier een nieuw stukje software van mij.

Wat Doet het?
Het laat Msn-messenger berichten op het lcd zien. Je kunt dus Msn-Gesprekken op je scherm volgen.

Wat is het nut er van?
Dat weet ik ook nog niet :)

Voor welke Lcd/Aansluitschema?
Voor Sed133x-schermen Aangesloten volgens het Pollin/PowerLcd-schema.

Is het BReEzAh-NiCKs-Compatible? :P
Ja, Nicks Worden afgebroken tot een lengte van 10 karakters (Om niet meteen je hele scherm vol te hebben met 1 naam ;) )

Hier de Download-Link: http://ra2modding.virtualave.net/MsN2GfX.exe

Wat er nu nog op het schema staat om te maken:
-Een mooie background

Graag wat feedback ;)

Met dank aan Mr.ChronoM voor hulp ;)
Ik draai windows XP en krijg een runtime error....

Runtime error 445:

object doesn´t support this action

Wellicht kun je er wat mee....

Mij lcd draait volgens het Pollin Principe...

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Ik krijg een Runtime error 429 :(

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 22:05:
Heeft een van jullie toevallig ook een foto gemaakt? Ben benieuwd hoe het er uit ziet :)

/me heeft ff geen display bij de hand...
pic van mijn prog? ik kan er wel 1 maken als je wilt....

@ mail.eve en DaRule.
Ik ben de source kwijtgeraakt :'( (weet nog steeds niet hoe dat komt)
maybe maak ik het wel een keer opnieuw (als er tenminste interesse is.. ik had dit eigenlijk mee gemaakt voor mezelf om wat dingen uit te testen enzo :) )

Verwijderd

mijne doet het :P das wel vervelend als je source weg is :( de naam die in balk waar in komt te staan of iemand on of off line komt of lunchpauze is er alleen wel heel kort ,zal fijner zijn als de laatste naam er gewoon bleef staan of in iedergeval iets langer..maarja nu je de source niet meer hebt kan je zeker niet veranderen :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 22:45:
mijne doet het :P das wel vervelend als je source weg is :( de naam die in balk waar in komt te staan of iemand on of off line komt of lunchpauze is er alleen wel heel kort ,zal fijner zijn als de laatste naam er gewoon bleef staan of in iedergeval iets langer..maarja nu je de source niet meer hebt kan je zeker niet veranderen :(
staat op.... 3 seconden meen ik. als ik de source had zou ik het zo kunnen veranderen :'( en andere probs fixen....
oh btw, als je een nieuwe mail hebt komt dat daar ook te staan ;)

Verwijderd

hmmm ben je hem echt kwijt?! mischien staat ie ergens anders dan je gewend bent ?!

Verwijderd

nope nergens... :'(

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

mmm das lastig dat je de source kwijt bent, ik krijg hier het zelfde als mail.eve op xp jammer hoor.....(van die sourse dan he)

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

LAuWe heb je ondertussen al weer nieuws over je proggie ?

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 27 augustus 2002 @ 19:31:
LAuWe heb je ondertussen al weer nieuws over je proggie ?
nee, en ik ben er eerlijkgezegd ook nog niet aan begonnen. Ik ben nu bezig met wat plugins te proberen te proggen voor lcd-studio. (wil nog niet echt :) ). Verder heb ik mijn lcd-river nog wat verbeterd. maarja, school gaat ook weer beginnen :'(
(heb het gevoel dat dit een redelijk zwaar jaar gaat worden). Dus als ik weer tijd heb ga ik nog eens aan een programmatje beginnen :)

edit: ohja, ik ga misschien toch eens iets van een guide ofzo schrijven, zodat ook andere mensen kunnen proggen als ze dat willen (lees: misschien he ;) )

• Der_Rudy

Der_Rudy

Thats me....

mmm dat misschien wil ik niet lezen, ik wacht met smart af (als programmeer nOOb zijnde)

succes op school in ieder geval en ik hoop nog een hoop van je werk te zien...

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-11 17:23
Even een vraag: ik wil een Seiko 320*200 display gaan bestellen bij EIO. Is hiervoor ook support in bv. PowerLCD? :? Ik heb nog nergens gevonden of dit gaat werken...

Edit: er zit een SED1330 controller op...

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Verwijderd

De G321d? Hou er rekening mee dat dat ding 'n flinke voeding nodig heeft (rond de -24 itt de normale sed schermpjes die hier voorbij komen die slechts -15 hoeven) Ik vermoed dat powerlcd het wel doet maar niet getest..(niet kunnen testen, ding is hier helaas overleden..)

• Muyz
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:51:
De G321d? Hou er rekening mee dat dat ding 'n flinke voeding nodig heeft (rond de -24 itt de normale sed schermpjes die hier voorbij komen die slechts -15 hoeven) Ik vermoed dat powerlcd het wel doet maar niet getest..(niet kunnen testen, ding is hier helaas overleden..)
Jep, die is het inderdaad. Is er een schemaatje van hoe je dit ding aansluit? Ook nog niet kunnen vinden :(

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Verwijderd

Muyz schreef op 29 augustus 2002 @ 21:49:
Even een vraag: ik wil een Seiko 320*200 display gaan bestellen bij EIO. Is hiervoor ook support in bv. PowerLCD? :? Ik heb nog nergens gevonden of dit gaat werken...

Edit: er zit een SED1330 controller op...
Als je hem koopt, wil je dan please testpersoon zijn O-) 320x200 is namelijk het enige formaat waar LiQuiD-MP3 nog niet mee getest is.

• Muyz
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 21:58:
[...]

Als je hem koopt, wil je dan please testpersoon zijn O-) 320x200 is namelijk het enige formaat waar LiQuiD-MP3 nog niet mee getest is.
Uiteraard doe ik dat heel graag... Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik het ding van stroom voorzie en aan de parallelle poort hang. Iemand? _/-\o_

Verwijderd

-25V voeding

Aansluiten kan al elk ander LCD, je moet alleen ff de pinout weten (ander moet je ff een multi-meter fixen ;))

• Muyz
Mooi...kan ik zo'n inverter ook ergens kant en klaar kopen? Heb voldoende soldeerervaring, maar een kant en klare zou wel hendig zijn ;)
Aansluiten kan al elk ander LCD, je moet alleen ff de pinout weten (ander moet je ff een multi-meter fixen ;))
Dus dit schema moet het dan doen? :
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eeekelen/zotty%20SED1330.gif

Nou, dat moet lukken... LCD is overigens $59 incl. verzending uit de States, dus dat is goed te doen :) Over ong. 2 weken kan ik gaan bouwen :P

Verwijderd

Ik heb bij compsys1.com 'n voedingkje gehaald voor 't ding kost je wel +-30E maar dan werkt ie wel, je moet die dingen nog wel zelf in elkaar solderen maar dat is kinder spel.

Verwijderd

Muyz schreef op 30 augustus 2002 @ 08:37:
Dus dit schema moet het dan doen? :
[afbeelding]
Err... waar komt deze nu weer vandaan? Dit schema heb ik ooit lang geleden gemaakt, maar het is waardeloos omdat er geen aansluitingen van de LCD module bij staan. 'k heb wel betere schema's, maar de gifjes kan ik ff niet bij, en de originelen zijn gister in een HD crash bruut om zeep geholpen ;( Maar ze staan nog wel ergens hier op GoT, moet je ff zoeken.

btw, het is geen inverter, maar een DC-DC converter ;) Een inverter is om je backlight van stroom te voorzien.

• Muyz
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 12:06:
[...]

btw, het is geen inverter, maar een DC-DC converter ;) Een inverter is om je backlight van stroom te voorzien.
8)7 ok...dat zegt voldoende over mijn kennisniveau ;)
[newbie mode]
Anyway...heb ik voor het bewuste display een inverter nodig? :?
[/newbie mode]

Verwijderd

Voor de backlight versie (die van $50) wel.

• Muyz
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 13:35:
Voor de backlight versie (die van $50) wel.
OK, bedankt voor je replies.

Dus even samenvatten:
Ik moet een DC-DC converter bouwen, schema heb ik inmiddels gevonden.
Ik moet het ding aansluiten aan de parallelle poort, schema moet ik op GoT kunnen vinden (ik zoek straks even)
Dan moet ik nog een inverterschema hebben...kun je me helpen? Waar kan ik dat vandaan halen?

Verwijderd

Inverters zijn wel kant en klaar voor 5 euro (???) te krijgen. Scheelt je een hoop werk :)

btw, liep dit net tegen het lijf bij Conrad. HAHAHAHAHAHA, kijk eens naar de prijs :D Ze zijn gek geworden!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:55:
Inverters zijn wel kant en klaar voor 5 euro (???) te krijgen. Scheelt je een hoop werk :)

btw, liep dit net tegen het lijf bij Conrad. HAHAHAHAHAHA, kijk eens naar de prijs :D Ze zijn gek geworden!
De sessie is expired.
Zou je een directe link kunnen plaatsen naar het plaatje van het artikel, of een screenshot van de pagina?
Of in elk geval de omschrijving van het artikel?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

TD-er schreef op 31 augustus 2002 @ 13:15:
De sessie is expired.
Zou je een directe link kunnen plaatsen naar het plaatje van het artikel, of een screenshot van de pagina?
Of in elk geval de omschrijving van het artikel?
Ze hebben geen foto, maar de naam zegt denk ik genoeg: 1/4VGA TOUCH-PANEL 320X240, CF. Hier vragen ze dus een dikke 612 euro voor !!!!!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:57

Dr.Roelski

Walk on ....

Yeeeeeeeeeeeehhhoooooooooooooooooo :) :) :)

Heb nu ook een grafisch LCD werkend (helaas nog met batterijen, max726 komt eraan)!!!!

Nu kan ik eindelijk proberen een programma'tje te schrijven.
B.t.w. liquid-mp3 en powerlcd werkten in 1 keer!
Heb alleen klein probleempje met winamp en de klok in powerlcd (geen cijfers in klok).

Nou, Zotty, nu nog wachten op m'n USB chippies, en ik kan misschien nog iets betekenen in het USB project!
Maar eerst ga ik proberen een klein programma'tje te maken in C++.
Is jaren geleden dat ik iets in C gedaan heb, dus het kan nog wel fff duren voordat het lukt.

Hebben de anderen al werkende programma'tjes tevoorschijn weten te toveren?!?

//edit
http://home.zonnet.nl/dr.roelski/display_powerlcd_1.jpg
http://home.zonnet.nl/dr.roelski/display_powerlcd_2.jpg
http://home.zonnet.nl/dr.roelski/display_powerlcd_3.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Dr.Roelski op 18-10-2002 23:06 . Reden: pictures ]

Verwijderd

zo al die lcd schermpies zijn echt geil!!!

maar kun je zo iets niet kant en klaar kopen??

want ik kan dit echt niet maken hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:06:
zo al die lcd schermpies zijn echt geil!!!

maar kun je zo iets niet kant en klaar kopen??

want ik kan dit echt niet maken hoor.
Nou voorruit dan maar.... mail.eve

Verwijderd

als ik zo ding bestel hoef ik er dan zelf nix meer aan te doen alleen effe aansluiten en dan software gekloot

Verwijderd

mail.eve, 'k wil niet lullig zijn, maar je IA is allang voorbij en inmiddels heb ik te vaak je URL zien langskomen zodat het knap irri begint te worden. Dit gaat zo langzamerhand richting spam.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:04:
mail.eve, 'k wil niet lullig zijn, maar je IA is allang voorbij en inmiddels heb ik te vaak je URL zien langskomen zodat het knap irri begint te worden. Dit gaat zo langzamerhand richting spam.
Ik dacht dat ik er alleen zo over dacht....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

offtopic:
Als iemand vraagt waar je die schermpjes kan krijgen kant en klaar, kan ik me best voorstellen dat iemand em wil helpen, bovendien zijn die schermpjes altijd te bestellen.
We zijn niet allemaal zo uber tweaker (uhh). Okee, hij had natuurlijk eerst kunnen searchen.
(waarom ga je met pensioen hier?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:04:
Jammer dat je het zo ziet... Maar goed gelukkig deel ik deze mening niet. Het gaat immers niet om een inkoop actie of wat dan ook, maar gewoon een verwijzing naar wat hij vroeg...

Ach waarom reageer ik toch ook .....

Just forget it...

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 13 November 2002 @ 23:11:
[...]
Ik dacht dat ik er alleen zo over dacht....
:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 10:33:
Jammer dat je het zo ziet... Maar goed gelukkig deel ik deze mening niet. Het gaat immers niet om een inkoop actie of wat dan ook, maar gewoon een verwijzing naar wat hij vroeg...

Ach waarom reageer ik toch ook .....

Just forget it...
Dat snap ik, maar als verkoper zijnde vind ik het niet kunnen dat je hier zelf je waar gaat aanprijzen. Dat is waar ik over val in dit geval. Ik vind het super dat je mensen kant en klare oplossingen aanbied, maar je bent wel een 'bedrijf'. En in die zin ben je in zo'n geval beperkt als je een post maakt.
Overigens jammer dat je zo lullig reageerd aan het eind. We zijn neem ik aan toch fatsoenlijke mensen die met elkaar in discussie kunnen gaan en normaal naar elkaars mening kunnen luisteren...

Verwijderd

Zotty: Dat laatste was niet rot bedoeld... Ik begrijp jouw standpunt wel, maar het is geen bedrijf. Er wordt nagenoeg geen winst gemaakt, of jij moet 1 euro winst vinden? Rekensom 70 x 1,00 euro = 70,00 :O
Het is alleen een aanvulling vanuit hobby voor de medetweakert.
Dan kost het per LCD ongeveer om 20 minuten te solderen....
Iedereen weet wat de prijzen zijn van een LPT + Behuizing en molexen etc...
Ik moet de componenten zelf ophalen.
LCD verpakken en verzendklaar maken.
LCD weer naar de PTT brengen
Goed adressen bestand etc
Homepage (www.gr:X -lcd.com)

Ik klaag niet, ik vind het leuk..... Maar wellicht dat men nu begrijpt wat ik vind van diverse opmerkingen....

Verwijderd

* Update *
De screensaver van PowerLCD is net klaar.. Komt ook nog een aparte tab voor... dus je kan straks naast bijvoorbeeld de ImageLoader ook een (zelf gemaakte) movie een X aantal seconden op je LCD laten verschijnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xwizz/PowerLCD/saver_diffusion.gif

De screensaver draait met 2 frames per seconde (deze gif ook)

Let me know what ya think!

Verwijderd

Hoeveel frames per sec zou je kunnen halen? 8-12?
het is toch iets van 4 kb per beeldje,..
Volgens mij wordt deze animatie wel lelijk op de sed1330, en is ie mooi op de t9636c dinges controller.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 21:22:
Hoeveel frames per sec zou je kunnen halen? 8-12?
het is toch iets van 4 kb per beeldje,..
Volgens mij wordt deze animatie wel lelijk op de sed1330, en is ie mooi op de t9636c dinges controller.
De screensaver draait standaard op 2 fps, dat is ook (nog?) niet te veranderen... Ik dacht dat 5 fps de limiet van het gemiddelde lcd is... Dat moet Mr. C. maar fff beantwoorden... Waarvoor denk je trouwens dat een T6963c mooier is dan een SED display? (zou wel mooi zijn.. ik krijg namelijk binnenkort een white/blue lcd met T6963c controller :X )

Verwijderd

Ik heb net ff zitten testen op aanvraag ;) en een LCD kan het dus wel een filmpje (hoop bmps na elkaar) laden op 4fps zonder problemen, het enige probleem is de CPU load, ik kom nu uit op iets van 75-80%
bij 1 fps (wat de instelling was voor het testen van de screensaver) kwam ik op 20%
maar goed daar is misschien nog wel wat aan te doen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 05:26:
Waarvoor denk je trouwens dat een T6963c mooier is dan een SED display? (zou wel mooi zijn.. ik krijg namelijk binnenkort een white/blue lcd met T6963c controller :X )
Sed's geven 'n klein beetje ruis op je scherm als je er veel data heen stuurt, T6963c's hebben dat niet..

Verwijderd

Muyz schreef op 30 August 2002 @ 08:37:
[...]

Mooi...kan ik zo'n inverter ook ergens kant en klaar kopen? Heb voldoende soldeerervaring, maar een kant en klare zou wel hendig zijn ;)
Zeker weten, bij exter kun je een printplaatje bestellen voor 4 euro inclusief versturen. de rest moet je erzelf bij kopen

de maxim IC´s zijn te bestellen op maxim-ic.com voor niks :)

Ik wil hem anders ook wel solderen, ik heb nog 1 printje liggen.

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:24
InderOk na een weekje prutsen heb ik dan eindelijk mijn eerst redelijk werkende lcd-app (VB) voor een 256x128 sed1330 lcd.
Aangezien het wel redelijk werkt maar verder niks bijzonders doet (je kan zelf wat tekst op het scherm zetten) heb ik besloten om de source hier maar neer te planten, ik denk (hoop) dat dit vooral interessant is voor mensen die met init-procedures, lpt-commandos en DLportIO zitten te klooien.
Als je het progje wil gebruiken moet je wel ff DLportIO installen maar dat zou geen probleem moeten zijn. Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar ik heb voor mijn lcd het schema van http://www.lcdscherm.tk gebruikt...
Verder hoop ik ook een beetje feedback te krijgen op de app, bijv over het clearen van het scherm, dit duurt bij mij ontzettend lang maar bij bijv Powerlcd staat alles zo op het scherm? Zal wel met mijn sleep functie te maken hebben? Ook wat betreft het scrollen, daar kom ik niet helemaal uit...
En inderdaad, het is niet erg netjes geprogt maar ook wat dat betreft zijn alle tips welkom. Ik hoop dat er mensen zijn die hier wat aanhebben, aangezien ik hier nogal lang mee heb zitten klooien :)
De link:
Download

Edit:
Inderdaad, die sleep 2 in de lcdout functie kan gewoon weg... scheelt een stuk

[ Voor 4% gewijzigd door DRAFTER86 op 22-11-2002 15:39 ]

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:24
Sorry verkeerde knopje

[ Voor 100% gewijzigd door DRAFTER86 op 22-11-2002 20:30 . Reden: Dûh ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste