=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.056 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 12:44 schreef Fred_Perry het volgende:
En hier zijn de eerste verkoopcijfers na de prijsverlaging van de gamecube in Japan.

PlayStation2 49.800
Game Boy Advance 29.500
Gamecube 18.700
PSone 4.500
Xbox 3.800
WonderSwanColor 2.000
Game Boy Color 1.500
is dit up to date?? want ik heb ook pas geleden een lijst gezien waar de xbox boven de gamecube stond (de gamecube had natuurlijk veel meer verkocht dan de xbox :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Weet iemand of die eerste Gamecube Zelda demo nog ergens te vinden is? (et filmpje, niet de plaatjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Op donderdag 13 juni 2002 13:47 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

is dit up to date?? want ik heb ook pas geleden een lijst gezien waar de xbox boven de gamecube stond (de gamecube had natuurlijk veel meer verkocht dan de xbox :) ).
www.gamefront.de een zeer goede site. Heeft ook vele goede bronnen en veel info over verkoopcijfers uit japan (Hardware, software en meest gewilde game)

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Op donderdag 13 juni 2002 13:50 schreef Glitch het volgende:
Weet iemand of die eerste Gamecube Zelda demo nog ergens te vinden is? (et filmpje, niet de plaatjes)
Welke die trailer of die van 2001

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 13:47 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

Is net bekend gemaakt dus redelijk up-to-date ja :)
Vorige week verkocht de Xbox meer dan de GameCube maar dat kwam dus door de prijsverlaging die 2 juni is ingegaan. De Xbox was zelf ook in prijs verlaagd maar dat heeft dus niet veel geholpen zoals deze cijfers ook aantonen. MS kan z'n tassen pakken in Japan want het is over en uit daar. Ze zijn nu nog niet door hun eerste lading van 250 000 Xbox'en heen.
Yep, hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
thanx elroy en ds. (ik bedoelde et filmpje dat ds postte, maar die ene uit 2001 had ik nog niet gezien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

GGRRRrrRRAAAAAAAAAAAAAAAGGGGHHHHHHHHHHHH. Ik word helemaal gek hier. Hoe de @@^%*#:"} krijg je de target test van die irritante Jigglypuff rond?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik persoonlijk wordt gek van het event Space Travelers .

Kan iemand ook is dat filpie van die lasergun in RE posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47
weet iemand of het mogelijk is om controllers te huren?
(ik heb namelijk geen zin om voor die paar uur in de week dat er iemand mee wil spelen zon ding van 35 euro te halen )

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik persoonlijk wordt gek van het event Space Travelers .

Kan iemand ook is dat filmpie van die lasergun in RE posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/wrgot_s.jpg
©D³

Update:

Arctic Bay - Expert - weather sunny:

1) D.Patty - 0.33.685 / 1.43.948
2) Fred_Perry - 0.35.247 / 1.47.778
3) robertos - 0.36.150 / 1.54.569
4) darthraver -0.37.573 / 1.56.519
5) real_raichu70 - 0.36.301 / 1.58.857
6) ThePriest - 0.40.900 / 2.11.329

Southern Island - Hard - weather sunny:

1) D.Patty - 0.19.847 / 1.05.383 bewijs
2) Fred_Perry - 0.21.001 / 1.05.816
3) Glitch - 0.23.025 / 1.12.867
4) darthraver - 0.24.356 / 1.15.039
5) real_raichu70 - 0.21.862 / 1.17.208

Ik ben van mening dat de 1e plek zowieso een bewijs moet afleveren. Als iemand vergeten is: sorry, post je tijd ff opnieuw.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Woohaaa.. vandaag Pikmin gekocht en wat een leuk en orgineel spel is dat zeg!!! Zo cute hoe die pikminnetjes achter je aanrennen.. :D
Kben net de eerste dag door.. alles ziet er zeer mooi uit.. een hele gedetailleerde tuin.. Al met al weer een topper van Nintendo!!

Al iemand James Bond gezien/gespeeld toevallig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op donderdag 13 juni 2002 20:38 schreef blakez het volgende:
Woohaaa.. vandaag Pikmin gekocht en wat een leuk en orgineel spel is dat zeg!!! Zo cute hoe die pikminnetjes achter je aanrennen.. :D
Kben net de eerste dag door.. alles ziet er zeer mooi uit.. een hele gedetailleerde tuin.. Al met al weer een topper van Nintendo!!

Al iemand James Bond gezien/gespeeld toevallig???
Zo... Aan je sig te zien heb jij al heel wat spellen. Het meeste van allemaal hier denk ik. En Real_Raichu, ik word ook para van Space Travelers. Klere Falco!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op donderdag 13 juni 2002 20:40 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Zo... Aan je sig te zien heb jij al heel wat spellen. Het meeste van allemaal hier denk ik. En Real_Raichu, ik word ook para van Space Travelers. Klere Falco!
Ja.. Maar nu ga ik stoppen met kopen hoor.. want echt goedkoop is het ook niet om in iets meer dan een maand 6 spellen te kopen :)

Met deze spellen kan ik wel een hele zomer vooruit.. en vanaf augustus/september komen de 'echte' titels uit hè!! Die kunnen dan weer aangeschafd worden.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ik ken heeft een Game-Cube, en ik zelf een PS2 en een Xbox, and I must say:

PS2 is gewoon het beste...

die cube is gewoon te kinder8ig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op donderdag 13 juni 2002 20:44 schreef Det0w het volgende:
Iemand die ik ken heeft een Game-Cube, en ik zelf een PS2 en een Xbox, and I must say:

Als je niks zinnigs te vertellen hebt.. doe dat dan ook niet.. |:( Zielepoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 20:32 schreef GolbeZeromus het volgende:
GGRRRrrRRAAAAAAAAAAAAAAAGGGGHHHHHHHHHHHH. Ik word helemaal gek hier. Hoe de @@^%*#:"} krijg je de target test van die irritante Jigglypuff rond?
Dat laatste stukje is kut.. Ik vind dit imo de moeilijkste target test die er is.

Die laatste vier kan je kapot krijgen door dit te doen:

spring --> voor+B --> spring --> voor+B --> spring --> voor+B --> spring --> voor+B.

Zo haal je het net.
Ik persoonlijk wordt gek van het event Space Travelers
Me 2, Ness is echt een irritant ventje om mee te vechten.. al zijn special attacks zijn zo'n beetje nutteloos.. aargh!
Kan iemand ook is dat filpie van die lasergun in RE posten ?
Afbeeldingslocatie: http://www.capcom.co.jp/bio/special/vol06/img/009.jpg

Filmpje

De 640x480 versie hebben ze offline gehaald, dunno why..

dan nog weer een Soul Caliber nieuwtje van C&V:
LINK/SOUL CALIBUR RUMOURS TAKE FOXY NEW SHAPE

Depsite Namco's denials it would appear Link may not be the only Nintendo favourite to make their way into the forthcoming fighter

17:05 Earlier this week, rumours began to circulate suggesting Link of Legend of Zelda fame would be making a shock appearance as a playable character in Namco's eagerly-awaited Soul Calibur 2. A suggestion that seemed initially improbable became plausible when the fact that Namco had recently entered into a partnership with Nintendo (on Triforce arcade hardware) was considered.
However, when questioned, Namco flatly refuted the rumour, dashing our hopes. But in spite of this denial, other sources close to Namco are insisting Link will be in the game - and then some.

Note, for example, that Namco is working on a Star Fox arcade game for Nintendo. Fox McCloud in Soul Calibur 2? A definite possibility according to our sources. Indeed, several Nintendo characters may well make it into the final GameCube cut, although an actual list is reportedly yet to be finalised.

Either way, it seems there is certainly more to this than meets the eye. We'll keep you fully up-to date with all developments.
Blijkt dus dat C&V aan Namco UK heeft gevraagd of Link in SC2 zit. Net zoals bij Nintendo zit het hoofdbedrijf in Japan dus daar wordt alles geregeld. Go C&V met hun top research! (NOT!)

Anyway, nu meldt C&V dat niet alleen Link maar dat er nog MEER Nintendo characters in Soul Caliber kunnen verschijnen (jaja, eerst ontkennen en nu bevestigen..). Persoonlijk hoop ik op Ganondorf met zijn stoere 'zweihander'. Maarja, het is C&V dus neem dit met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Southern Island records :

Lap : 0.21.553
Total : 1.06.628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/wrgot_s.jpg
©D³

Update:

Arctic Bay - Expert - weather sunny:

1) D.Patty - 0.33.685 / 1.43.948 bewijs
2) Fred_Perry - 0.35.247 / 1.47.778
3) robertos - 0.36.150 / 1.54.569
4) darthraver -0.37.573 / 1.56.519
5) real_raichu70 - 0.36.301 / 1.58.857
6) ThePriest - 0.40.900 / 2.11.329

Southern Island - Hard - weather sunny:

1) D.Patty - 0.19.847 / 1.05.383 bewijs
2) Fred_Perry - 0.21.001 / 1.05.816
3) real_raichu70 - 0.21.553 / 1.06.628
4) Glitch - 0.23.025 / 1.12.867
5) darthraver - 0.24.356 / 1.15.039

Men is van mening dat de 1e plek zowieso een bewijs moet afleveren. Als iemand vergeten is: sorry, post je tijd ff opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:52

grow up, loser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Op donderdag 13 juni 2002 20:40 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Zo... Aan je sig te zien heb jij al heel wat spellen. Het meeste van allemaal hier denk ik.
Niet voor lang meer 8-) :z

ik heb er sinds vandaag 5 (Wave race SSB:M THPS3 Spiderman en james Bond Agent under fire sinds vandaag)
en volgende week zondag pikmin en Extreme G
ja ja geld verdienen is erg leuk als je in een gamesjop werkt dan heb je zin om heel wat uurtjes te werken >:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieder zijn eigen mening maar die van jouw willen we hier niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ikke wel maar wel met een goed onderbouwd argument

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 21:02 schreef TekkenMaster het volgende:
ikke wel maar wel met een goed onderbouwd argument
Agreed, en voor iemand die HTS doet gedraagt hij zich wel erg kinderachtig..

Anyway, niet verder op ingaan en gewoon weer lekker verder ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op donderdag 13 juni 2002 21:06 schreef ds het volgende:

[..]

Agreed, en voor iemand die HTS doet gedraagt hij zich wel erg kinderachtig..

Anyway, niet verder op ingaan en gewoon weer lekker verder ontopic :)
On topic inderdaad.

Tekkenmaster, hoe is James Bond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nou ff mijn records verbreekt dan ik weer ff gaan racen om die tijden weer te gaan verbeteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 21:11 schreef D.Patty het volgende:
Als iemand nou ff mijn records verbreekt dan ik weer ff gaan racen om die tijden weer te gaan verbeteren. :)
Leg dan is effe uit ho je die insane tijde haalt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op donderdag 13 juni 2002 21:09 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

On topic inderdaad.

Tekkenmaster, hoe is James Bond?
hij bevalt erg goed vooral de multiplayer die speel ik nog het meest, want dat heb ik erg gemist na Perfect dark+n64 verkocht te hebben
maar alles ziet er goed uit.
alleen word je veel te veel geholpen in ''puzzels''
voorbeeld: er is een deur op slot er ergens zit een knopje.
de camera zoomt in op die ''verstopte'' knop.
leuk dat was dus weer het zoeken!! :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
:) hehe, jij presteert duidelijk alleen onder druk :)

ik wil idd ook wel eens horen of james bond een beetje wat is.

ik denk trouwens dat ik de professionele reviews af ga zweren. ik heb de afgelopen 2 jaar gemerkt dat ik tijdens het spelen van games die ik op de voet gevolgd heb, minder leuk vind dan vroeger, omdat ik heel erg op negatieve punten uit reviews zit te letten... ik merk bij films dat als ik me minder met de trailers en achtergrond info bezighou, ik veel meer van de film geniet...
games zijn zo'n verschrikkelijke grote markt geworden dat er nooit meer iemand bij mij komt met een cdrom ofzo en zegt: "jezus, DIT moet je zien!" vervolgens boot hij een spel en ik wordt helemaal uit mijn stoel geblazen. dit wil ik weer hebben! dat gevoel... dat gevoel heb ik alleen nog maar gehad bij luigi's mansion, waar ik écht van heb genoten zonder dat ik er teveel van wist. voor mij zijn super monkey ball en smash brothers een beetje een tegenvaller... ik steek meer tijd in het bekijken van filmpjes van nieuwe spellen en het lezen van reviews, dan de spellen waar ik zuurverdiend geld voor heb neergelegd te spelen.
affijn, we zien wel hoe het loopt, maar ik wil gewoon weer eens echt verrast worden! dat werd ik dus echt door pikmin toen ik het speelde op de tryout party.

zoals ik al zei, ik zie wel hoe het loopt, ik zal waarschijnlijk het toch niet kunnen laten om filmpjes van zelda te kijken en super mario sunshine te volgen....

zucht... ik ben verwend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 21:25 schreef TekkenMaster het volgende:
hij bevalt erg goed vooral de multiplayer die speel ik nog het meest, want dat heb ik erg gemist na Perfect dark+n64 verkocht te hebben
maar alles ziet er goed uit.
alleen word je veel te veel geholpen in ''puzzels''
voorbeeld: er is een deur op slot er ergens zit een knopje.
de camera zoomt in op die ''verstopte'' knop.
leuk dat was dus weer het zoeken!! :(
Sounds like Black and White :)
Alleen kon je daar die irri help functie wel uit zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, ik heb vandaag besloten dat ik Star Wars toch wel een redelijk kut spel vind :(. Ik ben nu al ik weet niet hoe vaak aan het 'Prisons of Maw' level begonnen en ik kom er gewoon niet door. Het eerste deel van het level kom je simple doorheen, maar wat daarna komt (op de planeet dingen kapot knallen) is naar mijn mening veel te moeilijk, met name omdat je niet snel kan draaien met die Y Wing. Dan knal je weer met je vliegtuig kapot en kun je weer helemaal overnieuw beginnen. Na 20 keer heb je dat echt wel gezien... De besturing in het spel vind ik echt niet optimaal en je moet naar mijn mening ook veel te precies mikken om iets te raken. Jammer, want het ziet er wel mooi uit allemaal, maar qua gameplay vond ik bijvoorbeeld Starfox op de supernes toch vele malen beter dan dit. Maar ja, het zal wel aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 21:22 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Leg dan is effe uit ho je die insane tijde haalt ...
Bij southernisland moet je de 2de rode "boewie" of eerste weet niet zeker na het schip overslaan en langs de muur racen. En Arctic Bay is gewoon racen racen racen tot je erbij neervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 21:49 schreef jasjenl het volgende:
Hm, ik heb vandaag besloten dat ik Star Wars toch wel een redelijk kut spel vind :(. Ik ben nu al ik weet niet hoe vaak aan het 'Prisons of Maw' level begonnen en ik kom er gewoon niet door. Het eerste deel van het level kom je simple doorheen, maar wat daarna komt (op de planeet dingen kapot knallen) is naar mijn mening veel te moeilijk, met name omdat je niet snel kan draaien met die Y Wing. Dan knal je weer met je vliegtuig kapot en kun je weer helemaal overnieuw beginnen. Na 20 keer heb je dat echt wel gezien... De besturing in het spel vind ik echt niet optimaal en je moet naar mijn mening ook veel te precies mikken om iets te raken. Jammer, want het ziet er wel mooi uit allemaal, maar qua gameplay vond ik bijvoorbeeld Starfox op de supernes toch vele malen beter dan dit. Maar ja, het zal wel aan mij liggen...
Je gebruikt je toch wel je bommen die je met 'B' loslaat? :D (1 keer op B drukken voor bomb view, en nog een keer om een bom los te laten)

En je gebruikt je targeting system toch wel he? met Y :)

(je weet maar nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Op donderdag 13 juni 2002 21:59 schreef ds het volgende:

[..]

Je gebruikt je toch wel je bommen die je met 'B' loslaat? :D (1 keer op B drukken voor bomb view, en nog een keer om een bom los te laten)

En je gebruikt je targeting system toch wel he? met Y :)

(je weet maar nooit).
Ja en ja, maar dan kom ik er nog steeds niet doorheen. En wat ik helemaal zo vaag vond, ik was (denk ik?) er bijna doorheen, ik moest in ieder geval nog iets van een communication center vernietigen. Toen moest ik volgens de voice-over nog één ding kapotschieten, ga ik zelf net weer kapot. Vervolgens wordt ik weer helemaal aan het begin van dat level teruggezet (niet in de ruimte maar wel op het land al) en moet ik weer de guns die je als eerste moest kapotschieten vernietigen :? Dat lukte dan nog wel, maar vervolgens krijg ik te horen dat ik de boel nog iets langer moet ophouden. Ja en toen? Toen was er dus eigenlijk niks meer wat ik kon vernietigen, althans, niet op de radar en toen kwamen na een tijdje de enemy fighters weer aanvliegen en hoppa, mission failed :(
Ja, leuk hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
weet iemand hoe ik alle velden krig bij ssb;m?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:12 schreef jasjenl het volgende:

[..]

Ja en ja, maar dan kom ik er nog steeds niet doorheen. En wat ik helemaal zo vaag vond, ik was (denk ik?) er bijna doorheen, ik moest in ieder geval nog iets van een communication center vernietigen. Toen moest ik volgens de voice-over nog één ding kapotschieten, ga ik zelf net weer kapot. Vervolgens wordt ik weer helemaal aan het begin van dat level teruggezet (niet in de ruimte maar wel op het land al) en moet ik weer de guns die je als eerste moest kapotschieten vernietigen :? Dat lukte dan nog wel, maar vervolgens krijg ik te horen dat ik de boel nog iets langer moet ophouden. Ja en toen? Toen was er dus eigenlijk niks meer wat ik kon vernietigen, althans, niet op de radar en toen kwamen na een tijdje de enemy fighters weer aanvliegen en hoppa, mission failed :(
Ja, leuk hoor...
Blijf oefenen, het is een pittig spelletje. Als je die communication schotels kapot hebt gemaakt dan moet je direct wegvliegen, dan wordt je achtervolgd door een paar TIE's maar zorg dat je je teamgenoten daarop afstuurt en ontwijk ze. Dan moet je nog 5 guntowers kapot schieten en dan kan het schip ontsnappen.. Mission accomplished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
ik had vandaag 2x pikmin in mijn handen...
wel of niet kopen?
hmm de slechte marketing van nintendo heeft mij doen besluiten hem niet te kopen; konden ze de achterkant van de doos nog kinderachtiger maken?
dan heb ik echt t gevoel dat het zo'n simpel spelletje is...

dus maar niet gekocht...
hopelijk morgen f1 2002

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

NOFI hoor Phusebox, maar laat jij je keuze bepalen door de achterkant van een verpakking? Maar goed, als je al weet dat morgen F1 2002 komt kan je daar beter op wachten tot die uit is.

Ik ga denk ik morgen Pikmin ook wel ff kopen, kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog of ik em nu neem of niet , kan je der echt lang mee doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:48 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik twijfel nog of ik em nu neem of niet , kan je der echt lang mee doen ?
Same goes for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat ik heb gelezen heb je 30 dagen de tijd en elke dag duurt 15 min
dus max. speeltijd tot einde is 30x15 min= 450 minuten = 7,5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das dus totaal niks ....

Ik haat persoonlijk al sowieso van die vieze tijdslimieten die een heel spel extreem verkleinen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:53 schreef Phusebox het volgende:
wat ik heb gelezen heb je 30 dagen de tijd en elke dag duurt 15 min
dus max. speeltijd tot einde is 30x15 min= 450 minuten = 7,5 uur
erg jammer is er eens een leuk en origineel spel heb je hem dus in 2 dagen uitgespeeld.
Die tijdlimiet had weg gemoeten of er hadden gewoon 365 dagen in moeten zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
maar, is er ook geen optie zonder tijd als je m hebt uitgespeeld?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
i'm working on it...

Maar ik moet ff kappen met racen, want ik heb nu vette kramp in mijn handen. Dat record van Southern Island van jou zal nog wel ff blijven staan, maar ik ben van plan om Arctic Bay vandaag nog te verbeteren.

Heb je trouwens al Lost Temple Lagoon geprobeerd? Daar hebben namelijk ook een competitie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ik ben dus niet de enige met kramp......en ja ik weet het van de Lagoon. Ben ermee bezig. En over Arctic bay....show me what u got!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
check zn subtitle, is echt snelle tijd

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 23:06 schreef robertos het volgende:
check zn subtitle, is echt snelle tijd
[sarcasm-mode]

Snel , snel , mijn bomma is sneller , en die is al 10 jaar dood !

[/sarcams-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op donderdag 13 juni 2002 23:09 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

[sarcasm-mode]

Snel , snel , mijn bomma is sneller , en die is al 10 jaar dood !

[/sarcams-mode]
in die tijd heb ik al 3X gespoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 23:12 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

in die tijd heb ik al 3X gespoten :+
Mag je trots op zijn , mijn opa haalde maar 2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
ff frustratie kwijt:
aaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik word ingemaakt door zelda kirby en ness!(adventure mode)
al 2 continue moten gebruiken op medium :'(

en mezelf dood gesprongen bij de ice climbers (sprong 2x omhoog plus 2x met special)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op donderdag 13 juni 2002 23:05 schreef D.Patty het volgende:
Ha, ik ben dus niet de enige met kramp......en ja ik weet het van de Lagoon. Ben ermee bezig. En over Arctic bay....show me what u got!
0:34:397
0:33:752
0:35:192
Total 1:43:341 / 0:33:752

Maar ik schat dat het nog ongeveer 1.5 seconde sneller moet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:29 schreef Phusebox het volgende:
ik had vandaag 2x pikmin in mijn handen...
wel of niet kopen?
hmm de slechte marketing van nintendo heeft mij doen besluiten hem niet te kopen; konden ze de achterkant van de doos nog kinderachtiger maken?
dan heb ik echt t gevoel dat het zo'n simpel spelletje is...

dus maar niet gekocht...
hopelijk morgen f1 2002
Dat is nou zo een dom opmerking zeg. |:(
Zelda was toch ook zgn kinderachterig met dat cel shading. Probeer het spel eerst maar eens. Het is een origineel spel. En niet zo gierig zijn met de tijdsduur van het spel zeg. Als je er maar plezier van hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Op vrijdag 14 juni 2002 00:59 schreef Zero00 het volgende:
En niet zo gierig zijn met de tijdsduur van het spel zeg.
Wat betekent deze zin? Dat de tijdsduur langer moet zijn? :?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op vrijdag 14 juni 2002 00:59 schreef Zero00 het volgende:

[..]

Dat is nou zo een dom opmerking zeg. |:(
Zelda was toch ook zgn kinderachterig met dat cel shading. Probeer het spel eerst maar eens. Het is een origineel spel. En niet zo gierig zijn met de tijdsduur van het spel zeg. Als je er maar plezier van hebt!
60 euro
voor 7 uurtjes?
dat vindt ik toch wat veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat vind ik ook, daarom ga ik em ook maar niet kopen.

Jammer, want ik keek er wel naar uit, maar ga geen 60 pleuro uitgeven voor een spel dat je in 7u uitspeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga pikmin ook niet kopen, wilde het eerst wel doen, tot dat ik ook nog zag hoe lang die duurde.... ;(
Ik ga hem nu denk ik wel huren ofzo, als ik hier ergens iets zie waar je gamecube spellen kan huren dan =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 14 juni 2002 01:19 schreef Kremers het volgende:
Ja, dat vind ik ook, daarom ga ik em ook maar niet kopen.

Jammer, want ik keek er wel naar uit, maar ga geen 60 pleuro uitgeven voor een spel dat je in 7u uitspeelt...
is er dan helemaal niemand die inziet dat dit spel fucking lastig kan worden aan het eind en dat je niet kan saven in de misies, dus als je een dag verkloot kun je helemaal opnieuw beginnen. zo duurt het wel langer.
ik ga m iig vanavond halen.

stage schmage ik zal blij zijn als dat voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe. kheb eindelijk SSB:M( ik ben altijd een beetje laat mn GC had ik ook pas een week na de launch :)) hij is echt ubervet echt me 60 euros waard. ik heb gisteren gelijk 50 VS matches gespeeld. en dr. mario en jiglypuff unlocked ( DR. Mario in zwarte kleren is vet, lijkt net een jedi :), als luk in de laatste starwars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 14 juni 2002 08:35 schreef daFubar het volgende:

[..]

is er dan helemaal niemand die inziet dat dit spel fucking lastig kan worden aan het eind en dat je niet kan saven in de misies, dus als je een dag verkloot kun je helemaal opnieuw beginnen. zo duurt het wel langer.
ik ga m iig vanavond halen.

stage schmage ik zal blij zijn als dat voorbij is.
Zo denk ik er ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 09:09 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.
Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

en trouwens jullie zeggen het allemaal wel zo mooi maar wie zegt dat je bijv elke dag een onderdeel vind??? als je dat niet lukt zul je toch die dag overnieuw moeten spelen en ik kan je verzekeren de latere levels zijn een stuk moeilijker als de 1ste paar.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op vrijdag 14 juni 2002 08:35 schreef daFubar het volgende:

[..]
dus als je een dag verkloot kun je helemaal opnieuw beginnen. zo duurt het wel langer.
jamaar of het echt leuk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 14 juni 2002 09:30 schreef MeisterHim het volgende:

[..]

Ik niet.
wij zijn het ook echt nergens over een he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:12 schreef harmageddon het volgende:
weet iemand hoe ik alle velden krig bij ssb;m?
Ja, je vult je code van nintendovip in op de site. Daar staat een guide die je wijst hoe je alle characters en velden krijgt :D

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 14 juni 2002 10:42 schreef Miramar2002 het volgende:

[..]

Ja, je vult je code van nintendovip in op de site. Daar staat een guide die je wijst hoe je alle characters en velden krijgt :D

Veel succes
idd veel succes, als je nu begint en je speelt 24/7, dan horen we volgend jaar wel hoe het gaat :)

levels unlocken in ssbm kunnen ze een fulltime baan van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je nu alleen met de Freeloader import spelen , of ook met de AR ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 14 juni 2002 10:51 schreef real_raichu70 het volgende:
Kan je nu alleen met de Freeloader import spelen , of ook met de AR ?
Is die al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij Nedgame ook een spel kunt kopen en als je het toch niet leuk vind weer omruilen voor iets anders? Want er zit folie om die gamedoosjes dus ik weet niet als je die eraf haalt dat je het nog kan ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 10:54 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Is die al uit dan?
Binnekort moet ie binnekomen , dus dan wil ik het wel weten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schop :P

we moeten wel =[ Het Grote Gamecube topic (copyright M4rt! (c) :P )]= 40 minimaal komen he ;) dus ff doorposten jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Hebben jullie trouwens al de Mortel Kombat trailer gezien.
Het ziet er heel bloederig uit :Y)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Heeft iemand eigenlijk al wat gehoord over golden sun voor de GC?

een beetje offtopic hetvolgende, maar een nintendo fan is ook een gba bezitter.

Goldensun 2 voor gba wanneer komt ie nou in europa deze maand is ie in japan verkrijgbaar.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou eerst ook pikmin kopen, maar nu ik hoor dat ie maar 7 uren speel plezier heeft doe ik het toch maar niet... Wacht wel dat ie heel goed koop is, of dat ik hem kan huren... Gelukkig heb ik Final Fantasy X daar heb je tenminste waar voor je geld. Meer dan 50 uur speel plezier en een extra DVD met leuke spul erop :)

Ik mis jammer genoeg goeie advanture spellen voor de GC, ik hoop wel dat ze gauw komen :)
Weet iemand al tevens wanneer de Rocky Box spel uitkomt voor de GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, heb nu toch geen tijd voor Pikmin, net me XBOX Reward Pack gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
ga zaterdag bij een vriend Super Smash Bros Melee spelen... iemand nog wat tips om hem te verslaan? >:)

Welk karakter is bijv wel sterk om te spelen etc. en wat coole trucs enzo *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 14 juni 2002 13:09 schreef Reignman het volgende:
ga zaterdag bij een vriend Super Smash Bros Melee spelen... iemand nog wat tips om hem te verslaan? >:)

Ganondorf is heel sterk. Wel traag BTW. Anders Fox, Falco, of Link of Marth of zo. Zwaarden zijn relaxed.

Net Pikmin gekocht. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Op vrijdag 14 juni 2002 13:09 schreef Reignman het volgende:

Ga als een gek achter de pokeballs aan. Ze zijn soms achtelijk sterk.

Wanneer je wordt ingemaakt door hem trek dan met je voeten per "ongeluk" zijn draad uit de cube >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft net ISS2 gekocht :)

Ik wou eerst Pikmin kopen, maar die koop ik wel als ik mijn Snes ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Je SNES verkopen??? Spoor jij wel? Daar krijg je eeuwig spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh! :( ik hoor net dat ik niet op de release van RE hem ook kan kopen :(, ik moet gvd weer op vrijdag de 13e m'n verstandskiezen laten trekken :( gvd :(

sorry, maar ben niet zo blij =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 14 juni 2002 14:51 schreef darthraver het volgende:
Argh! :( ik hoor net dat ik niet op de release van RE hem ook kan kopen :(, ik moet gvd weer op vrijdag de 13e m'n verstandskiezen laten trekken :( gvd :(

Das toch juist beter :? Laat je ff iemand dat spel halen, kun je heel de dag gamen. Dan voel je misschien ook niets meer van je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat duurt heel de dag?
En is er niemand die ff voor je langs een shop gaat?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Duurt dat dan de hele dag?

Gewoon ervoor kopen of erna, maar wanneer jij je verstandskies laat trekken zit ik al lekker te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 12:38 schreef elroy het volgende:
Hebben jullie trouwens al de Mortel Kombat trailer gezien.
Het ziet er heel bloederig uit :Y)
Waren mijn eerste beelden van MK -> NICE!
Thx voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op vrijdag 14 juni 2002 14:50 schreef GolbeZeromus het volgende:
Je SNES verkopen??? Spoor jij wel? Daar krijg je eeuwig spijt van!
idd heb ik ook gedaan (toen ik 11 was ofzo) en ik heb er nog spijt van. :'(

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 14:54 schreef stormblade32 het volgende:

[..]

Duurt dat dan de hele dag?

Gewoon ervoor kopen of erna, maar wanneer jij je verstandskies laat trekken zit ik al lekker te spelen :)
Ik heb ook nog school..... :7 en daarna heb ik als het net als vorige keer was dan, koppijn, bloeibek, en nergens zin in behalve slapen.... :( maja...dan maar zaterdag of maandag ofzo..... ;( het spel lijkt met iig wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op vrijdag 14 juni 2002 15:06 schreef schnumi het volgende:

[..]

idd heb ik ook gedaan (toen ik 11 was ofzo) en ik heb er nog spijt van. :'(
er zijn dus nog meer mensen met dezelfde fout als mij...
snes (mario's, zelda, secret of mana, lufia 1+2) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig heb ik m'n SNES nog! :)

Alleen ben ik zo stom geweest om vele NES games te verkopen, zodat ik snel een SNES kon kopen. Maar goed, ik heb beide prachtconsoles nog steeds! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
t kan nog erger, ik ben mn snes kwijt. Waarschijnlijk uitgeleend, heb nog wel zelda liggen :'(

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op vrijdag 14 juni 2002 16:23 schreef WackyWes het volgende:
Gelukkig heb ik m'n SNES nog! :)

Alleen ben ik zo stom geweest om vele NES games te verkopen, zodat ik snel een SNES kon kopen. Maar goed, ik heb beide prachtconsoles nog steeds! :7
Ik heb ze beide gelukkig ook nog alleen heb ik ook het overgrote deel van me NES spellen verkocht om zo snel mogelijk een SNES te kunnen aanschaffen.

Maar dankzij mijn DC kan ik nu toch alle NES spellen spelen alleen vind ik die controller niet zo geweldig.
Iemand hier nog een oplossing voor :?

En is er ook iemand die hier spiderman en pikmin heeft :?
Zo ja welke is het leukst.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik koop mijn NES spellen allemaal weer terug van ebay of zo. Kheb er nu een stuk of 40 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik ben van plan om binnenkort een GC te kopen, maar hoe zit het met de verkrijgbaarheid ?

Ik weet dat die dingen nogal snel waren uitverkocht, maar zijn ze al weer volop verkrijgbaar?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kan iemand weer ff die link posten uit het vorige topic (deel 5) waar je zelf kon invullen welke games ED kon invullen
'couse i have some updating to do! :P

volgends mij was het van Blakez d8 ik

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 14 juni 2002 17:47 schreef Kramers het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort een GC te kopen, maar hoe zit het met de verkrijgbaarheid ?

Ik weet dat die dingen nogal snel waren uitverkocht, maar zijn ze al weer volop verkrijgbaar?
Ligt er denk ik aan waar je ongeveer woont. In de grote steden wilden ze nog wel eens uitverkocht zijn. Ik weet niet of dat nog steeds zo is. In de wat kleinere dorpen hebben ze ze meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op vrijdag 14 juni 2002 17:47 schreef Kramers het volgende:

ze zijn nog niet overal volop verkrijgbaar maar als je ff zoekt vind je er vast wel een
weet je al welk spel je erbij gaat nemen
ik raad zelf SuperSmash bros melee (multiplayer) en SpiderMan the movie (singleplayer) erg aan

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
look what i found:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/gp4manual.jpg

dit is een stukje uit de gp4 manual...
en waarom staat daar bij service nummers een service nummer voor pc, en een service nummer voor gamecube?

en geen voor xbox???

denken jullie wat ik denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op vrijdag 14 juni 2002 17:52 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

weet je al welk spel je erbij gaat nemen
ik raad zelf SuperSmash bros melee (multiplayer) en SpiderMan the movie (singleplayer) erg aan
Ik weet nog niet welke game(s). Ik zat te denken aan SuperSmashBros, Supermonkeyball en/of WaveRacer. Vooral door dit topic krijg ik erg veel zin in de laatste game. :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat anders als dat mag..;)
Heb vandaag zo'n gamecube RGB kabel gekocht en WOW!! wat een strak beeld opeens!!

Dit is niet te vergelijken met het originele kabeltje met rgb-converter. Met het oude kabeltje trilde het beeld ligt en liepen de kleuren van witte tekst een beetje door.
Maar nu :9

Ik moet wel zeggen dat de prijs absurd hoog is, maargoed.

ps: helaas ondersteund m'n tv geen 60Hz, maar starwars ziet er even goed super strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

was dat die originele van nintendo of een third party??
maaruh dat klinkt goed als het echt merkbaar is ga ik er ook eentje halen

This space is occupied

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.