Ik zit nu op dag 5 geloof ik en ben er net achter dat je met bommen die muren omver moet blazen.. ik steeds met die pikminnen erop slaan, maar dan krijg je zo'n metaal achtige klank en dat werkt dus niet.. maar nu kan ik weer verder!
Anoniem: 16219
Wel zien dat je minstens 1part/dag haaltOp zondag 23 juni 2002 13:28 schreef blakez het volgende:
Ik zit nu op dag 5 geloof ik en ben er net achter dat je met bommen die muren omver moet blazen.. ik steeds met die pikminnen erop slaan, maar dan krijg je zo'n metaal achtige klank en dat werkt dus niet.. maar nu kan ik weer verder!
Anoniem: 54447
Nog ff terugkoment op Last Ninja. Nee ik had er nog nooit van gehoord. Mijn eerste spelletjes machine was een GameBoy, daarna SNES, PC, GBC, GBA, PS2 en GC.
En dan nog een vraagje. Mij is Sega Soccer Slam in het oog gesprongen. Lijkt supervet, beetje arcade voetbal zonder regels. Wat weten jullie hiervan en wat denken jullie er van?
En dan nog een vraagje. Mij is Sega Soccer Slam in het oog gesprongen. Lijkt supervet, beetje arcade voetbal zonder regels. Wat weten jullie hiervan en wat denken jullie er van?
mijn lijkt sss ook supervet op het eerste gezicht. maar misschien is het wel alleen maar vet in multiplayer.Op zondag 23 juni 2002 14:03 schreef MeisterHim het volgende:
Nog ff terugkoment op Last Ninja. Nee ik had er nog nooit van gehoord. Mijn eerste spelletjes machine was een GameBoy, daarna SNES, PC, GBC, GBA, PS2 en GC.
ik kan me voorstellen dat het tegen de computer een beetje suf kan worden. net als ssbm...
met die pikmin competitie was ik lekker bezig, totdat al mijn pikmin werden verbrand door zo'n stelletje klotevlammen toen ik zo'n bonk van 20 wilde oppakken.
graaah! dan heb ik er meteen geen zin meer in
Ik denk dat voor die groei compo je vooral met je rode op stap moet gaan , ik ga alleszinds nooit met meer dan 1 kleur op stap voor een of andere redenOp zondag 23 juni 2002 14:39 schreef daFubar het volgende:
[..]
mijn lijkt sss ook supervet op het eerste gezicht. maar misschien is het wel alleen maar vet in multiplayer.
ik kan me voorstellen dat het tegen de computer een beetje suf kan worden. net als ssbm...
met die pikmin competitie was ik lekker bezig, totdat al mijn pikmin werden verbrand door zo'n stelletje klotevlammen toen ik zo'n bonk van 20 wilde oppakken.
Zonder het antwoord meteen te geven, er is een manier om die grote schijf uit het vuur te halen zonder ook maar een Pikmin te verliezen. Niet moeilijk als je een beetje logisch nadenktOp zondag 23 juni 2002 14:39 schreef daFubar het volgende:
Anoniem: 30913
Ik heb voor de pikmin competitie nu 149 gehaald. Kan even geen bewijs posten omdat me broer de digicam heeft meegejat. Maar dat komt van de week wel als ik meer heb gehaald
Ok ik heb je score toegevoegd, ik heb mijn topscore ook nog verbeterd met 1 meer PikminOp zondag 23 juni 2002 15:45 schreef foxFX het volgende:
Ik heb voor de pikmin competitie nu 149 gehaald. Kan even geen bewijs posten omdat me broer de digicam heeft meegejat. Maar dat komt van de week wel als ik meer heb gehaald
Zeg zijn jullie allemaal aan het gamen of zo? Nou dan zal ik maar ff het topic omhoog halen uit het gele gedeelte.
Nog ff terugkomend op Sega Soccer Slam. Ik heb nog maar 1 reactie gezien. Weet er verder niemand iets over dit spel of zo. Check anders ff http://www.sega.com daar staat wel een plaatje ervan, moet je er maar ff op klikken.
Nu hoop ik toch op wat meer reacties.
Nog ff terugkomend op Sega Soccer Slam. Ik heb nog maar 1 reactie gezien. Weet er verder niemand iets over dit spel of zo. Check anders ff http://www.sega.com daar staat wel een plaatje ervan, moet je er maar ff op klikken.
uche... er zijn ook filmpjes te downen daaroOp zondag 23 juni 2002 19:36 schreef MeisterHim het volgende:
Zeg zijn jullie allemaal aan het gamen of zo? Nou dan zal ik maar ff het topic omhoog halen uit het gele gedeelte.
Nou tv kapoet 
heb nog weel een 37cm staan maar toch
Omdat er weer 1 naar de klote is zoek ik nu een nieuwe tv ipv tweedehands.
Bestedingslimiet € 500,-
Voorkeur voor een zilveren uitvoering
Breedbeeld : hoeft niet mag wel maar gezien het budget ga ik uit van niet.
Waarvoor dient de TV : DVD films ( stand alone ) en meerdere consoles. ook normaal tv kijken ofcourse
maar voornamelijk de nieuwe GameCube !
Extra benodigde opties : Graag 70 CM, Liefst 60Hz, Minimaal 2 liever 3 of meer Scart aansluitingen ivm consoles
Bestedingslimiet € 500,-
Waarvoor dient de TV : DVD films ( stand alone ) en meerdere consoles. ook normaal tv kijken ofcourse
Extra benodigde opties : Graag 70 CM, Liefst 60Hz, Minimaal 2 liever 3 of meer Scart aansluitingen ivm consoles
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
[very offtopic mode]Op zondag 23 juni 2002 20:58 schreef harley het volgende:
Nou tv kapoet
Bestedingslimiet € 500,-
Waarvoor dient de TV : DVD films ( stand alone ) en meerdere consoles. ook normaal tv kijken ofcoursemaar voornamelijk de nieuwe GameCube !
De Megapool had vorige maand een mooie Sony (KV-29FX30)in de aanbieding. Was € 589,- dus toch iets over jou budget maar is een heel mooi toestel. (heb em zelf hier ook staan
Verder moet je eens gaan kijken op kieskeurig.nl daar hebben ze heel veel tv's staan en kan je precies aangeven welke functies de tv moet hebben.
[/very offtopic mode]
Anoniem: 55194
Sega Soccer Slam
PU rating:
Graphics:8
replay:9
gameplay:8
total (not average):85
PU:
PU rating:
Graphics:8
replay:9
gameplay:8
total (not average):85
PU:
Mij lijkt het wel vet dus ik vind het niet mis.Fifa, iss en virtue striker mogen naar de kleedkamer. De voetbalvedette van de zomer is Sega Soccer Slam.
<KniP>
Liefhebbers van serieuse sportsimulatie kunnen hier helemaal niets mee,maar als je niet vies bent van een game als NBA street,zul je je uitstekend vermaken met deze soccer slam
iemand trouwens als zo'n trustmaster tas gekocht ?
ik heb de GC namelijk samen met mijn broertje gekocht en we wonen niet in hetzelfde huis dus dat ding wordt iedere week op en neer gesleept op de motor ook nog es
ik heb de GC namelijk samen met mijn broertje gekocht en we wonen niet in hetzelfde huis dus dat ding wordt iedere week op en neer gesleept op de motor ook nog es
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
ik heb een prachtige tas gehad van de e-plazaOp zondag 23 juni 2002 22:32 schreef harley het volgende:
iemand trouwens als zo'n trustmaster tas gekocht ?
staat heel groot gamecube op, dus hij heerst
hij is stevig, alles kan er in (zelfs de gba die ik niet heb)
HAHAHAOp zondag 23 juni 2002 21:35 schreef FLiP.m0 het volgende:
Mij lijkt het wel vet dus ik vind het niet mis.
echt de opmerking van de week! genieten!
trouwens ook al in de pu gelezen dat NBA Street niet naar europa komt voor de cube.
het spel verkocht te slecht op de PS2 daarom komt hij er ook niet voor de cube.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
of de PU zo betrouwbaar is?Op maandag 24 juni 2002 10:12 schreef schnumi het volgende:
trouwens ook al in de pu gelezen dat NBA Street niet naar europa komt voor de cube.het spel verkocht te slecht op de PS2 daarom komt hij er ook niet voor de cube.
en dan nog; zit er iemand op dat spel te wachten dan?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
al sie zo slecht verkocht was het waarschijnlijk niet echt een goed spel toch??Op maandag 24 juni 2002 10:12 schreef schnumi het volgende:
trouwens ook al in de pu gelezen dat NBA Street niet naar europa komt voor de cube.het spel verkocht te slecht op de PS2 daarom komt hij er ook niet voor de cube.
maja we hebben toch al een goed basketbalspel vind ik (hoe heet die ook alweer??)
This space is occupied
enigste basketball spel op de cube is nu nog nba courtside 2002.
dan maar wachten op nba2k2.
en nba street was toch wel een vet spel kreeg overal hoge cijfers. vb 9,3 op ign.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
weet iemand hoe je bij ISS2, als je de bal hebt en recht op een tegenstander af dribbelt, hoe je die dan met bijv een schijnbeweging of een truc kunt passeren....
het lukt mij nu eigenlijk alleen maar om of te ontwijken of om de bal te passen...
het lukt mij nu eigenlijk alleen maar om of te ontwijken of om de bal te passen...
Ik bedoelde op het plaatje klikken om verder te komen.Op zondag 23 juni 2002 20:19 schreef daFubar het volgende:
[..]
uche... er zijn ook filmpjes te downen daaro
Anoniem: 19566
Dat wil ik ook wel weten, want het staat wel in de handleiding maar daar klopt helemaal niks van. Af en toe lukt het me wel om een schaar te doen, maar dan weet ik niet welke knoppen ik allemaal indruk. Volgens de manual is het (R-knop in drukken en dan de vierpuntsdruktoets indrukken ingewenste richting) Dat lukt dus nooit.Op maandag 24 juni 2002 11:23 schreef Reignman het volgende:
weet iemand hoe je bij ISS2, als je de bal hebt en recht op een tegenstander af dribbelt, hoe je die dan met bijv een schijnbeweging of een truc kunt passeren....
In amerika is tie te koop. Ik ga deze zomer naar Amerika dus die word dus gekocht. Gamespot:8.6Op maandag 24 juni 2002 10:12 schreef schnumi het volgende:
Ik koop btw ook NBA 2k2. DIe had ook een hoge cijfer.
Basketball spellen rulen gewoon.
hmmm, ik ben overtuigd. ik ga ED kopen zodra ie uit is
ja en ja.Op maandag 24 juni 2002 10:17 schreef Phusebox het volgende:
[..]
of de PU zo betrouwbaar is?
en dan nog; zit er iemand op dat spel te wachten dan?
NBA courtside is niet zo goed als nba2k2. Maar ik heb echt geen
1 idee wanneer nba2k2 uit komt. MAarja een tripje naar amerika owns gewoon (en de freeloader of coarse).
Wanneer komt die freeloader. En action replay. Wat is dat en waneer komt tie uit?? Ik wil import spellen kunnen spelen. VOOR 20 juli want dan ben ik terug van amerika met mijn spellen. Gelukkig is er nog iemand thuis intussen wanneer mijn freeloader hopelijk komt.
freeloader... nu... please?
wat denken jullie van gauntlet dark legacy?
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
ga vanmiddag bij een vriend ISS2 doen.. niemand nog ff wat tips???Dat wil ik ook wel weten, want het staat wel in de handleiding maar daar klopt helemaal niks van. Af en toe lukt het me wel om een schaar te doen, maar dan weet ik niet welke knoppen ik allemaal indruk. Volgens de manual is het (R-knop in drukken en dan de vierpuntsdruktoets indrukken ingewenste richting) Dat lukt dus nooit.
Gauntlet is een geinig spel, gewoon ff hersenloos hakken en beuken, maar verwacht geen hoogstandjes.
Freeloader komt hopelijk over 2 weekjes binnen. Hang on there.
Schiet de bal in het doel.Op maandag 24 juni 2002 15:25 schreef Reignman het volgende:
[..]
[..]
ga vanmiddag bij een vriend ISS2 doen.. niemand nog ff wat tips???![]()
is er niet op het net gewoon een freeloader te krijgen. Het gaat gewoon om een "klein" stukje software.
Er is vast wel iemand met genoeg tijd voor hande die er 1 gemaakt heeft.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Anoniem: 58392
Volgens mij kan je alleen schijnbewegingen doen als je stilstaat.Tenminste hij deed alleen bij mij een schaar als je helemaal stil met je ventje staat.Wel een beetje lame want als je stil staat ben je de bal al kwijtDat wil ik ook wel weten, want het staat wel in de handleiding maar daar klopt helemaal niks van. Af en toe lukt het me wel om een schaar te doen, maar dan weet ik niet welke knoppen ik allemaal indruk. Volgens de manual is het (R-knop in drukken en dan de vierpuntsdruktoets indrukken ingewenste richting) Dat lukt dus nooit.
En hoe gaat ons groot brein de mini-DVD branden ?Op maandag 24 juni 2002 15:39 schreef stormblade32 het volgende:
is er niet op het net gewoon een freeloader te krijgen. Het gaat gewoon om een "klein" stukje software.
komt binnen? waar komt ie dan binnen?Op maandag 24 juni 2002 15:26 schreef ilyc het volgende:
Gauntlet is een geinig spel, gewoon ff hersenloos hakken en beuken, maar verwacht geen hoogstandjes.
en heb je ook een source voor die info?
Het handige van de Freeloader is dat je geen schijfje nodig hebt om een import spel te spelen. Als het al mogelijk was lijkt me heel onhandig om steeds van schijfje te wisselen voordat je een spel kon spelen.Op maandag 24 juni 2002 15:39 schreef stormblade32 het volgende:
En zoals Real_raichu70 al zei, waar koop jij je mini dvdtjes
waar gaat die dan in ? in een memory slot ? of in zo'n expansion iets ? en hoe duur gaat ie ongeveer worden ? 40 euro ? ..
want ik wil best wel graag wat amerikaanse spellen spelen denk.. (maar eerst dus geld hebben)
want ik wil best wel graag wat amerikaanse spellen spelen denk.. (maar eerst dus geld hebben)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Nou ik haal ZEKER een freeloader . M'n comp blijft , althans als de mod 100% af is , nog een tijdje zoals ie momenteel is . Bolt lekker moet ik zeggen en ik ben er blij mee .
dat vroeg ik me ook al af, maar kon er nergens info over vinden....Op maandag 24 juni 2002 17:11 schreef yamAUchi het volgende:
waar gaat die dan in ? in een memory slot ? of in zo'n expansion iets ? en hoe duur gaat ie ongeveer worden ? 40 euro ? ..
De Action Replay (AR is een Freeloader maar dan met extra cheats) van de PS2 werkte via de memory slot. Misschien is het voor de GC hetzelfde systeem. Of het werkt via een van de serial ports onderop de Cube. Ik hoop op het laatste want twee memory slots is al zo weinig.
Ik heb ook gezocht voor een plaatje van het ding maar ze laten alleen de verpakking zien van de Action Replay en niet de inhoud
Er staat wel adaptor maar volgens mij bedoelen ze daar geen voeding mee.
Ik heb ook gezocht voor een plaatje van het ding maar ze laten alleen de verpakking zien van de Action Replay en niet de inhoud
Hmmm hoe kan je hieruit opmaken dat het via de voeding gaatOp maandag 24 juni 2002 17:49 schreef Elroy het volgende:
Volgens mij ging die freeloader via de voeding ofzo.
Bron
WhateverOp maandag 24 juni 2002 18:03 schreef Tetsuo het volgende:
De Action Replay (AR is een Freeloader maar dan met extra cheats) van de PS2 werkte via de memory slot. Misschien is het voor de GC hetzelfde systeem. Of het werkt via een van de serial ports onderop de Cube. Ik hoop op het laatste want twee memory slots is al zo weinig.
[..]
Hmmm hoe kan je hieruit opmaken dat het via de voeding gaat![]()
Er staat wel adaptor maar volgens mij bedoelen ze daar geen voeding mee.
Nee, ik had van iemand gehoort dat het via de voeding ofzo ging. Maarja misschien zei hij ook maar wat
PSX shop pre-oredere em voor bijna 40€ ?Voor die prijs kan ik wel een AR vastkrijgen denk ik ...
ik heb em via psx shopOp maandag 24 juni 2002 18:34 schreef real_raichu70 het volgende:
PSX shop pre-oredere em voor bijna 40€ ?Voor die prijs kan ik wel een AR vastkrijgen denk ik ...
play.com is goedkoper maar ik vertrouw het niet als ik mijn creditcard gegevens moet opslaan bij mijn "profiel"
m.a.w. mijn creditcard gegevens staan dan op hun server, lekker veilig, nee dank je
dan maar 15 euro meer dokken ofzo
Anoniem: 23844
Action replay

Freeloader

Normaal: £19.99 ~ €31,00
PSXshop: € 32.77 + (minimaal) 18,25 Gulden ~ 8 euro verzendkosten - ruim: €40
Games zijn bij dvdboxoffice.com ongeveer €53.25 (gratis thuisbezorgd).

Cheats + import games: £29.99 ~ €46,50First up is the legendary Action Replay, which will allow you to get the most out of your games through totally unauthorised cheats and enhancements to spice up your gameplay. Why play by the rules when Action Replay can give you everything you want? Infinite lives and bullets, unlock all levels and characters, maximum strength... only Action Replay can unlock the secrets that no game programmer wants you to know! Action Replay even lets you play import games on your GameCube. Unleash the power of Action Replay this Summer, rrp £29.99. Available to preorder very soon!
Freeloader

Bij play.com issie £16.99 ~ €25,40 (gratis verzendkosten binnen Europa)Also coming out around the same time as Action Replay is a cut-down version that simply allows you to play import games on your GameCube. Now there's no need to wait for the latest Japanese and American games to be released months later over here! Simply load up FreeLoader and play any game from any region on your PAL console. rrp £19.99, FreeLoader will soon be available for preorder from codejunkies.com/shop.
ze benne wel prijzig...Op maandag 24 juni 2002 19:15 schreef ds het volgende:
Action replay
[afbeelding]
[..]
Cheats + import games: £29.99 ~ €46,50
Freeloader
[afbeelding]
[..]
Bij play.com issie £16.99 ~ €25,40 (gratis verzendkosten binnen Europa)
is er 1tje (freeloader/ar) nou zoon voeding want ik vind het niet cool om steeds cd-tjes te wisselen...
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
niet cool of ben je gewoon luiOp maandag 24 juni 2002 19:43 schreef robertos het volgende:
is er 1tje (freeloader/ar) nou zoon voeding want ik vind het niet cool om steeds cd-tjes te wisselen...
This space is occupied
Anoniem: 34030
Het werd toch zo'n ding wat je in die gaten onderin kon duwen???Op maandag 24 juni 2002 19:43 schreef robertos het volgende:
Importshops...dan wordt ie hopelijk geleverd.Op maandag 24 juni 2002 16:16 schreef Phusebox het volgende:
[..]
komt binnen? waar komt ie dan binnen?
en heb je ook een source voor die info?
Als je heel goed kijkt naar de photo van de Action Replay doos dan kan je nog net het volgende lezen: The Most powerful Cheat code cartridge in the world.Op maandag 24 juni 2002 19:15 schreef ds het volgende:
Action replay
[afbeelding]
[..]
Freeloader
[afbeelding]
[..]
Uit deze tekst kan je dus opmaken dat het zeker geen cd wordt die je moet wisselen, ik denk zelf dat het een memory card-achtig geval wordt, net zoals van de PS2.
BTW zijn er nogsteeds geen Pikmin scores?? Ik wil wel wat competitie hebben hoor!
Das toch gewoon een CD/DVDOp maandag 24 juni 2002 21:40 schreef Tetsuo het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt naar de photo van de Action Replay doos dan kan je nog net het volgende lezen: The Most powerful Cheat code cartridge in the world.
Uit deze tekst kan je dus opmaken dat het zeker geen cd wordt die je moet wisselen, [b]ik denk zelf dat het een memory card-achtig geval wordt, net zoals van de PS2.[b]
BTW zijn er nogsteeds geen Pikmin scores?? Ik wil wel wat competitie hebben hoor!
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Heb je bij play.com een credit card nodig?? WAnt dan schaf ik mijn bestelling bij de psxshop af. Dat scheelt weer geld. En hoe lang duurt het voordat ik em hebb???? En wanneer hebben ze de freeloader??? I want itOp maandag 24 juni 2002 19:15 schreef ds het volgende:
Action replay
[afbeelding]
[..]
Freeloader
[afbeelding]
[..]
Hmmm... ik begrijp dat gezeur over die Freeloader niet helemaal. Jullie willen dat Europa serieus wordt genomen door Nintendo, oftewel dat de games hier veel eerder uit moeten komen. Nu gaan julle allemaal US spellen importeren, lekker dus voor de verkoop hier
. Zo worden we toch niet eerder serieus genomen?
Dat zal toch nooit veranderen, dus waarom proberen, dan maar importeren.Op maandag 24 juni 2002 22:40 schreef Glitch het volgende:
Hmmm... ik begrijp dat gezeur over die Freeloader niet helemaal. Jullie willen dat Europa serieus wordt genomen door Nintendo, oftewel dat de games hier veel eerder uit moeten komen. Nu gaan julle allemaal US spellen importeren, lekker dus voor de verkoop hier. Zo worden we toch niet eerder serieus genomen?
Nee je krijgt een speciale memory card geval (de action replay) dan kan je vanaf de cd die meegeleverd wordt cheats toevoegen:Op maandag 24 juni 2002 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Das toch gewoon een CD/DVDJe slaat volgens mij alleen de extra codes op in je memory card.

__________________________^^^___________________
____________speciaal memory card geval :)____________
Hmmm you may have a point thereOp maandag 24 juni 2002 22:40 schreef Glitch het volgende:
Hmmm... ik begrijp dat gezeur over die Freeloader niet helemaal. Jullie willen dat Europa serieus wordt genomen door Nintendo, oftewel dat de games hier veel eerder uit moeten komen. Nu gaan julle allemaal US spellen importeren, lekker dus voor de verkoop hier. Zo worden we toch niet eerder serieus genomen?
mjah.. ik heb een vriend met een amerikaanse gamecube.. dus dan is het wel handig, kan ik wat spellen spelen van hem. En ik denk dat wij (freeloader users) zo'n klein aandeel van de totale verkoop van spellen in europa zijn dat het toch niet zoveel uitmaakt.Op maandag 24 juni 2002 22:40 schreef Glitch het volgende:
trouwens.. zijn er nog meer rumors/nieuws over dat die show van nintendo in london wordt gehouden ?
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Freeloader is gewoon fijn , punt . Er zijn veel games in US/Japan die ze hier niet uitbrengen maar ik wel WIL HEBBEN . Ik denk maar terug met tranen aan Parasite Eve ...
Euhm ? Das de Action Replay voor de PS2 ...Op maandag 24 juni 2002 22:51 schreef Tetsuo het volgende:
[..]
Nee je krijgt een speciale memory card geval (de action replay) dan kan je vanaf de cd die meegeleverd wordt cheats toevoegen:
[afbeelding]
__________________________^^^___________________
____________speciaal memory card geval :)____________
[..]
Hmmm you may have a point there
En ik heb even gekeken bij dvdboxoffice.com , ik hoop dat dat Canadese dollar is of die dingen zijn erg duur
Hij is misschien wel voor de PS2 ja, maar waarom zouden ze hem bij de cube helemaal anders maken?Op dinsdag 25 juni 2002 00:38 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Euhm ? Das de Action Replay voor de PS2 ...
En ik heb even gekeken bij dvdboxoffice.com , ik hoop dat dat Canadese dollar is of die dingen zijn erg duur
Ik heb dus zo'n AR voor de PS2, en als je dus spellen wilt spelen zul je dus toch met cd-tjes moeten swappen. Akelig irritant dus. AR erin, ellenlang wachten op het menuutje, keuze maken, lade open, cd wisselen, lade dicht, en pas dan kun je op de bank neerploffen. Niet echt de oplossing.
Win jij zo discussies, met 'fijn, punt'?Op dinsdag 25 juni 2002 00:37 schreef real_raichu70 het volgende:
Freeloader is gewoon fijn , punt . Er zijn veel games in US/Japan die ze hier niet uitbrengen maar ik wel WIL HEBBEN . Ik denk maar terug met tranen aan Parasite Eve ...
Ik wilde dit gewoon even onder de aandacht brengen, omdat het hypocriet is. (Allemaal IMHO natuurlijk, et moet wel gezellig blijven en niet ontaarden in een flamewar
Je hebt gelijk wat die onuitgebrachte spellen betreft, maar waarom de Europese verkoop benadelen met het importeren van spellen die hier gewoon uitkomen?
Als je serieus wilt worden genomen telt elke verkoop, lijkt mij.Op dinsdag 25 juni 2002 00:26 schreef yamAUchi het volgende:
[..]
mjah.. ik heb een vriend met een amerikaanse gamecube.. dus dan is het wel handig, kan ik wat spellen spelen van hem. En ik denk dat wij (freeloader users) zo'n klein aandeel van de totale verkoop van spellen in europa zijn dat het toch niet zoveel uitmaakt.
Precies, maar ik neem aan dat het geen gewone cd isOp dinsdag 25 juni 2002 08:13 schreef darthraver het volgende:
[..]
Hij is misschien wel voor de PS2 ja, maar waarom zouden ze hem bij de cube helemaal anders maken?Ik denk iig dat er een aardige kans is dat het gewoon ook met een mem card+cd is, want cheats kan je toch niet op een cd opslaan en dan weer veranderen....
ja creditcard vereistOp maandag 24 juni 2002 21:53 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Heb je bij play.com een credit card nodig?? WAnt dan schaf ik mijn bestelling bij de psxshop af. Dat scheelt weer geld. En hoe lang duurt het voordat ik em hebb???? En wanneer hebben ze de freeloader??? I want it.
argh fuck EA...
ssx tricky en f1 2002 zijn weer een week uitgesteld
ssx tricky - 11/07
f1 2002 - 25/07
sorry maar wat een mongolen daar, hoe moeilijk kan het zijn...
ssx tricky - 11/07
f1 2002 - 25/07
Tja, je hebt wel gelijk. Maar er is een pluspunt. Zo te horen kun jij dus ook wel in de gamebis werken.
Of je kunt de makkelijke weg nemen en gewoon een PS2 kopen zodat je SSX Tricky allang kunt spelen.
Of je kunt de makkelijke weg nemen en gewoon een PS2 kopen zodat je SSX Tricky allang kunt spelen.
dan maar freeloadenOp dinsdag 25 juni 2002 11:03 schreef Phusebox het volgende:
argh fuck EA...
ssx tricky - 11/07
f1 2002 - 25/07
Ik denk juist doordat we veel spel importeren dat ze dan uiteindelijk door krijgen dat er ook vraag is hier in Europa!!!!!! En wat maakt het nou uit of je het importeerd of niet. ALlebei gaat het geld naar nintendo hoor. Dus ik zie het probleem effe niet
Tja op de PS2 duurt dat eeuwen ja. We hebben het over de gamecube en die is op dit moment het snelste met laden!!!! Dus dat boeit niet zo veel dat swappen. Ja het is wel een beetje irritant maarja ik heb dat ook altijd moeten doen met mijn psx (2e handse psx met weet ik hoeveel illegale spellen die een boot disk nodig hadden anders heb je geen kleurOp dinsdag 25 juni 2002 08:41 schreef MeisterHim het volgende:
Ik heb dus zo'n AR voor de PS2, en als je dus spellen wilt spelen zul je dus toch met cd-tjes moeten swappen. Akelig irritant dus. AR erin, ellenlang wachten op het menuutje, keuze maken, lade open, cd wisselen, lade dicht, en pas dan kun je op de bank neerploffen. Niet echt de oplossing.

Het maakt het idd niet prettiger op maar dan hoeft je ookj niet zo lang te wachten op een spel.
Ligt er een beetje aan hoe vaak je het spel gaat spelen. Als de laadtijden bij elkaar opgeteld even veel bedragen als de tijd dat je moet wachten, maakt het natuurlijk geen drol uit.
moet ik ze fucken persoonlijk gaan bezoeken ofzoOp dinsdag 25 juni 2002 11:03 schreef Phusebox het volgende:
argh fuck EA...
ssx tricky - 11/07
f1 2002 - 25/07
Anoniem: 51617
Tja dat wij importeren doet nintendo zelf. Als zij die spellen nou eens gelijk met US of vlak erna uitbrengen ipv 4 a 5 maanden later, zou ik wel wachten. Resident evil is al oud op 13 sept. Dan komt Re 0 al bijna uit! (denk ik dan) We zijn zo een beetje de (hele) late achterlopers op alles.
Btw, iemand al een wavebird in huis?
Btw, iemand al een wavebird in huis?
Kijk naar FFX. Hier is het spel nog niet zo lang uit. In Japan ligt deel XI al bijna in de winkels. Tja, wat willen ze nou? Wij willen ook een beetje op tijd spelletjes spelen, maar als we gaan importeren zakt de markt hier een beetje in elkaar.
ik heb eens een mailtje gestuur naar EA
en als ze nog te lui zijn om te antwoorden ga ik alle EA spellen boycotten
en als ze nog te lui zijn om te antwoorden ga ik alle EA spellen boycotten
damn... dan zullen ze wel overstag gaan als jij al hun spellen gaat boycotten
edit *knip.
ik post niet meer vandaag. gvd wat ben ik brak zeg.
ik post niet meer vandaag. gvd wat ben ik brak zeg.
dat heb ik niet in mijn mail gezetOp dinsdag 25 juni 2002 11:47 schreef Reignman het volgende:
damn... dan zullen ze wel overstag gaan als jij al hun spellen gaat boycotten
maar ja ik heb ook principes
en ga geen 200 euro ofzo besteden aan een bedrijf dat nog te lui is om email van hun klanten te beantwoorden
daFubar heeft weer eens van die dagen. Probeer je ff je aantal post omhoog te halen jongen?
wist niet dat daFubar een meisje was?Op dinsdag 25 juni 2002 11:49 schreef MeisterHim het volgende:
daFubar heeft weer eens van die dagen.
jonge, ik zit hier strontverkouwe. ik postte net wat, maar dat sloeg dus nergens op toen ik het nog eens las.Op dinsdag 25 juni 2002 11:49 schreef MeisterHim het volgende:
daFubar heeft weer eens van die dagen. Probeer je ff je aantal post omhoog te halen jongen?
toen wou ik m editten, maar quotte ik per ongeluk...
Op dinsdag 25 juni 2002 12:15 schreef Phusebox het volgende:
[..]
wist niet dat daFubar een meisje was?
Het is echt niet normaal meer dat ssx tricky hier nog niet uit is. In Amerika was hij al uit in December 2001.
De verschillen worden nu wel erg groot tussen US/EUR
heej elroy, zodra jij eternal darkness hebt, dan verwachten wij natuurlijk wel dat je ons helemaal opgeilt voor dat spel heOp dinsdag 25 juni 2002 12:38 schreef Elroy het volgende:
Het is echt niet normaal meer dat ssx tricky hier nog niet uit is. In Amerika was hij al uit in December 2001.
Haha,Op dinsdag 25 juni 2002 12:39 schreef daFubar het volgende:
[..]
heej elroy, zodra jij eternal darkness hebt, dan verwachten wij natuurlijk wel dat je ons helemaal opgeilt voor dat spel he
Natuurlijk, als het goed is wordt het spel vandaag naar mij toegestuurd dus nog 1 a 2 weken wachten.
En dan zal ik jullie lekker maken met allemaal pics.
Als het goed is krijg ik ook mijn component kabel binnenkort binnen dus dat wordt super kwaliteit
Nou, we zitten weer bijna aan de 1000 post. Wie verzorgt deze keer de intro?
En elroy, je moet ons zekers ff op de hoogte houden van ED, maar zorg er voor dat je geen spoilers post.
En dan nog Phusebox. Wanneer komt phusebox.com online. Ik zit al sinds deel 2 te w88 op die site. Hebbie trouwens nog testers nodig? Ik wil ook wel van die reviewtjes schrijven.
En elroy, je moet ons zekers ff op de hoogte houden van ED, maar zorg er voor dat je geen spoilers post.
En dan nog Phusebox. Wanneer komt phusebox.com online. Ik zit al sinds deel 2 te w88 op die site. Hebbie trouwens nog testers nodig? Ik wil ook wel van die reviewtjes schrijven.
Gewoon degene die het vorige keer ook deed??? (weet niet meer wieOp dinsdag 25 juni 2002 12:46 schreef MeisterHim het volgende:
Nou, we zitten weer bijna aan de 1000 post. Wie verzorgt deze keer de intro?
ik heb over 1,5 week vakantieOp dinsdag 25 juni 2002 12:46 schreef MeisterHim het volgende:
Wanneer komt phusebox.com online. Ik zit al sinds deel 2 te w88 op die site. Hebbie trouwens nog testers nodig? Ik wil ook wel van die reviewtjes schrijven.
dan zal ik de site afmaken
wat vind je trouwens van mijn nieuwe usericon?
net zelf gecaptured
Dat was dus Vertex, nu moeten we Vertex allemaal heel lief aankijkenOp dinsdag 25 juni 2002 12:51 schreef darthraver het volgende:
[..]
Gewoon degene die het vorige keer ook deed??? (weet niet meer wie) maar die was wel heeel
hij ziet er wel goed uit, maar er was iemand hier die een beter had... hetzelfde principe, maar die was echt heel mooi.Op dinsdag 25 juni 2002 12:55 schreef Phusebox het volgende:
[..]
ik heb over 1,5 week vakantie
dan zal ik de site afmaken
wat vind je trouwens van mijn nieuwe usericon?
net zelf gecaptured
zelf heb ik het niet zo op bewegende icons, nemen zoveel ruimte in. ja, of je moet iets uit de clips van gigi dágostino nemen ofzoiets, want die zijn lekker makkelijk en goed te comprimeren...
ik wilde een moving icon maken van resident evil, ze werden echt VEELste groot
Is zo'n component Cable beter dan een RGB cable ?Op dinsdag 25 juni 2002 12:42 schreef Elroy het volgende:
[..]
Haha,
Natuurlijk, als het goed is wordt het spel vandaag naar mij toegestuurd dus nog 1 a 2 weken wachten.
En dan zal ik jullie lekker maken met allemaal pics.
Als het goed is krijg ik ook mijn component kabel binnenkort binnen dus dat wordt super kwaliteit
hm...ik heb vertex al ff niet zien posten, maja.. vertex, plz???Op dinsdag 25 juni 2002 12:55 schreef Tetsuo het volgende:
[..]
Dat was dus Vertex, nu moeten we Vertex allemaal heel lief aankijkenen vragen of hij het weer doet...
En een component calbe
Op dinsdag 25 juni 2002 13:23 schreef darthraver het volgende:
En een component calbeIk heb nog nooit van zo'n ding gehoord
ik denk dat dat de kabel is waarmee hij screenshots maakt.Op dinsdag 25 juni 2002 13:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Is zo'n component Cable beter dan een RGB cable ?
die van RE waren erg brak, maar nu moeten ze haarscherp gaan worden... hoop ik
ja lijkt mij ook een kabeltje die je op je TV aansluit en hoge kwaliteit beelden moet leveren ofzo.
dat hoop ik iniedergeval.
Deel 7 was toch niet bepaald nodig op dit moment of wel soms? 
Zitten nog niet aan de 1000 hoor.
Ja het is ongeveer 1000 posts !!! en we zitten nou op ongeveer 1000Op dinsdag 25 juni 2002 14:07 schreef Koffiezuiper het volgende:
Deel 7 was toch niet bepaald nodig op dit moment of wel soms?
En je mocht al sinds the beginning of GoT geen naam veranderen. Ik zie nou ook dat half GoT zijn naam heeft laten veranderen zeur ik toch ook niet over. Including jij Koffiezuiper. Ik had mijn naam ook met hoofdletter gewild alleen niet goed opgelet
als 940 ongeveer duizend is?Op dinsdag 25 juni 2002 14:18 schreef harley het volgende:
[..]
Ja het is ongeveer 1000 posts !!! en we zitten nou op ongeveer 1000
tja ok, dan geef mij maar voor elke 1000 piek die je verdient mij de resterende 60
ps. je mag je naam wel 1x veranderen lees de FAQ maar
Vroeger mocht het helemaal nietOp dinsdag 25 juni 2002 14:24 schreef Phusebox het volgende:
[..]
als 940 ongeveer duizend is?
tja ok, dan geef mij maar voor elke 1000 piek die je verdient mij de resterende 60
ps. je mag je naam wel 1x veranderen lees de FAQ maar
en je denkt toch niet dat ik iedere week ff de faq doorlees
En aangezien in dit topic er al enkele posts over het nieuwe topic gingen had ik zoiets van dan begin ik er maar alvast 1 en kunnen we weer doorlullen over de GameCube en zijn spellen & Accesoires ipv wie hoe wat en waar het nieuwe topic doet.
En met deze post zitten we alweer dichterbij die 1000
dan moet je voor je zoiets roept eerst even de faq lezenOp dinsdag 25 juni 2002 14:27 schreef harley het volgende:
[..]
Vroeger mocht het helemaal niet
en je denkt toch niet dat ik iedere week ff de faq doorlees
feit blijft dat je het topic veel te vroeg geopend hebt
Volgens mij ging alleen een post van mij hierover. Bovendien deed ik dat zodat we iemand konden vinden die het ook meteen goed zou doen. Goed werk trouwens met de intro maar je had dit eerst moeten bespreken. Heb je trouwens wel de moderators om toestemming gevraagd?Op dinsdag 25 juni 2002 14:27 schreef harley het volgende:
En aangezien in dit topic er al enkele posts over het nieuwe topic gingen had ik zoiets van dan begin ik er maar alvast 1 en kunnen we weer doorlullen over de GameCube en zijn spellen & Accesoires ipv wie hoe wat en waar het nieuwe topic doet.
En met deze post zitten we alweer dichterbij die 1000
Dit topic is gesloten.