Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Anoniem: 43018
het is voor hun toch ook niet bij te houden zo.. teveel concurrentie enz enz.
en volgens mij zie ik ook liever nintendo games op een andere console dan alleen op een nintendo console.. heb de hele tijd alleen een nintendo console gekocht voor zelda en mario.. en als ze die games op een andere console uitbrengen dan kunnen we echt wel toffere dingen verwachten.
Ze hoeven zich niet meer druk te maken over hun hardware maar gewoon een goeie sterke console zoeken die goed is voor hun game.. enne.. je hebt toch ook liever 1 console naast je tv staan waarop je en gt3 en gta3 en zelda en mario enz enz kunt spelen.. ik wel in ieder geval
Anoniem: 55194
EM ja maar ik denk niet dat ze third party gaan op de xbox en ps2. Ik denk eerder op de xbox2 en ps3. Als Nintendo 3d party gaat op de xbox en ps2 verliezen ze heel veel fans en natuurlijk klanten en ik denk dat nintendo dat nooit zou doen.Op woensdag 12 juni 2002 13:06 schreef stormblade32 het volgende:
al het gerucht gehoord dat nintendo third party gaat worden in de toekomst.
Ik geloof het echt niet. Het is weer een of andere roddel die opgang is gebracht door een fansite.
Kan nintendo het niet bijhouden??? Weet je hoeveel geld nintendo heeft. Zekers kan nintendo het bijhouden maar op consoles maak je geen winst. Op de spellen maak je je winst op. Ik weet niet of gamecube de laatste console is van Nintendo. Heel veel mensen maken het er zo van.Op woensdag 12 juni 2002 13:19 schreef xsence het volgende:
ik geloof het wel.. ze gaan denkik de gameboy based hardware wel houden maar de gamecube ding gaat er denkik uit..
het is voor hun toch ook niet bij te houden zo.. teveel concurrentie enz enz.
en volgens mij zie ik ook liever nintendo games op een andere console dan alleen op een nintendo console.. heb de hele tijd alleen een nintendo console gekocht voor zelda en mario.. en als ze die games op een andere console uitbrengen dan kunnen we echt wel toffere dingen verwachten.
Ze hoeven zich niet meer druk te maken over hun hardware maar gewoon een goeie sterke console zoeken die goed is voor hun game.. enne.. je hebt toch ook liever 1 console naast je tv staan waarop je en gt3 en gta3 en zelda en mario enz enz kunt spelen.. ik wel in ieder geval
Ze willen gewoon niet zo vlug een nieuwe console op de markt brengen. Ze willen het meeste halen uit de gamecube door er lang spellen op te maken (er is al een mario 2 op weg
DUs we zien wel wat er gaat gebeuren.
Grab shell dude!
Anoniem: 51617
That's why we love nintendo so much. Ze introduceren alles als eerst... en de rest copieert er maar op los. Ik moet ook zo een wavebird hebben! Ik ga er denk 1 bestellen op het net. Is pikmin trouwens al in de winkels? Ik bedoel daarmee FRS, Bartsmit en dat soort.Op woensdag 12 juni 2002 11:31 schreef daFubar het volgende:
harrrrr! ik moet zo'n weefburt hebben!
vergis ik me, of heeft nintendo hiermee alweer een nieuwe controller feature geïntroduceerd...
/edit gezien de post voor mij, niet
Anoniem: 19566
Anoniem: 43018
ik hoop dat de gamecube niet in zo;n situatie komt.. vind de gamecube wel een toffe console voor zelda en mario like games.. wil er zelf ook nog eentje maar wacht op wat toffere titels..
shiggy zei dat ze denken dat de gamecube iets van 7 jaar mee zou moeten kunnen.Op woensdag 12 juni 2002 13:48 schreef Hitpoint het volgende:
Nintendo gaat nog eerst de Gamecube helemaal uitmelken voordat ze (zoals de geruchten zeggen) third party gaan. Dus dat duurt nog wel ff een paar jaartjes.
als dit uitkomt, wordt de cube net als de snes en de playstation 1: ziekelijk veel spellen en miljoenen aanhangers... dan zouden ze wel erg dom zijn om er niet mee door te gaan.
past trouwens ook niet in de stijl van nintendo om te stoppen met hardware maken... zeker niet nu ze met het triforce board komen. nintendo heeft nog nooit zoveel hardware gehad als nu. de gba, cube én triforce board.
Anoniem: 9405
Aan de andere kant lijkt het een overdreven verhaal en als het inderdaad puur over de levensduur van de cube gaat is het eigenlijk alleen maar goed nieuws. Sony die een jaar na de introductie van ps2 komt met nieuws over de ps3 zou mij ook niet echt gerust stellen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
*kuchehetisreviewnietrevieuwkuche*Op woensdag 12 juni 2002 14:13 schreef schnumi het volgende:
revieuw
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
1.RE
2.nba2k2
3.Dave Mirra freestyle bmx 2
4.
1.wavebird.
maar dat regiovrijmaak apparaat werkt toch alleen op britse cubes?Op woensdag 12 juni 2002 15:07 schreef FLiP.m0 het volgende:
spellen/hardware kopen in USA:
1.RE
2.nba2k2
3.Dave Mirra freestyle bmx 2
4.
1.wavebird.
de freeloader ga ik kopen....dat werkt hier toch ook??? Volgens mij zijn de cube in Engeland niet anders. Alleen ze hebben een andere stekker.Op woensdag 12 juni 2002 15:11 schreef daFubar het volgende:
[..]
maar dat regiovrijmaak apparaat werkt toch alleen op britse cubes?
Als het goed is rond de laatste week van deze maand. Maar we zullen zien! Kan niet meer wachten op dat dingOp woensdag 12 juni 2002 15:18 schreef schnumi het volgende:
idd PAL is ook in Engeland, belgie enz allemaal hetzelfde alleen japanse, amerikaanse en brazil cube's zijn anders.wanneer komt die freeloader hier uit dan???
anders neem voor mij ook RE mee.
en dan bij nieuw binnen kost wel €59,99,- die gasten van EA zijn echt geldwolfen.
Maar op de ps1 kwam ook ziekelijk veel beroerde games uit en heel weinig echte toppers. Het was meer kwantiteit dan kwaliteit.Op woensdag 12 juni 2002 14:03 schreef daFubar het volgende:
[..]
shiggy zei dat ze denken dat de gamecube iets van 7 jaar mee zou moeten kunnen.
als dit uitkomt, wordt de cube net als de snes en de playstation 1: ziekelijk veel spellen en miljoenen aanhangers... dan zouden ze wel erg dom zijn om er niet mee door te gaan.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Anoniem: 17526
wat is die triforce board?Op woensdag 12 juni 2002 14:03 schreef daFubar het volgende:
[..]
past trouwens ook niet in de stijl van nintendo om te stoppen met hardware maken... zeker niet nu ze met het triforce board komen. nintendo heeft nog nooit zoveel hardware gehad als nu. de gba, cube én triforce board.
superB
een samenwerking tussen nintendo, sega en namco.Op woensdag 12 juni 2002 15:47 schreef bl!kje het volgende:
[..]
wat is die triforce board?
het is een stukje hardware voor in de arcadehallen.
het is de bedoeling dat triforce de nieuwe standaard wordt in de arcadehallen. en aangezien de hardware bijna gelijk is aan die van de gamecube zijn de spellen makkelijk te porten van a naar b en andersom.
zoiets is het... geloof ik
Er zijn al twee spellen aangekondigd namelijk fzero en starfoxOp woensdag 12 juni 2002 15:47 schreef bl!kje het volgende:
[..]
wat is die triforce board?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Eenvoudig stuur waverace maar naar mij opOp woensdag 12 juni 2002 15:57 schreef robertos het volgende:
aaaaahhh... ik moet dus nog kei veel leren voor morgen... staat hiernaast een gamecube met waverace en zit ik op een forum waar de tijden verbeterd worden... stop me..
zou wel het beste zijn voor mijn resultatenOp woensdag 12 juni 2002 16:03 schreef stormblade32 het volgende:
[..]
Eenvoudig stuur waverace maar naar mij op:).
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Dus het is voor je eigen bestwil en niet te vergeten het is gezonder voor je.Op woensdag 12 juni 2002 16:04 schreef robertos het volgende:
[..]
zou wel het beste zijn voor mijn resultaten
Kom je nog eens een keer buiten
Ik heb nu de eerste 2 dagen gespeeld en het eerste wat in me opkomt is *WOW*. Tis echt een apart spel, supervrolijk deuntjes en graphics en de controls zijn meesterlijk. Zoomen en roteren gaat echt heel handig. Van te voren had ik zo m'n twijfels of het allemaal wel een beetje overzichtelijk zou blijven als je 100 pikmin achter je aan hebt lopen, maar dat valt echt reuze mee. De besturing van de pikmin gaat ook simpel; je gooit ze ergens naar toe en ze gaan aan het werk!
Echt heel jammer alleen dat je per dag maar 15 minuten de tijd hebt. Verder heb je maar zuurstof voor 30 dagen, dus reken maar uit hoe lang (of kort...) je bezig bent. Jammer, volgens mij had het weinig tot geen extra moeite geweest om die tijdsduur naar 30 minuten per dag te gooien en wat meer vijanden in de levels te stoppen. Maar ja, wie ben ik... Nu dus maar proberen om niet teveel levels achter elkaar te spelen, anders ben je er zo doorheen.
Grab shell dude!
als het spel nou geen tijdlimiet had gehad zou ik het echt super graag willen kopen...Op woensdag 12 juni 2002 16:06 schreef jOzh het volgende:
Yihaa, ik heb Pikmin toch nog ergens kunnen vinden! Niet in een Bart Smit of Free Record Shop maar in een plaatselijke kleine gameswinkel!
Ik heb nu de eerste 2 dagen gespeeld en het eerste wat in me opkomt is *WOW*. Tis echt een apart spel, supervrolijk deuntjes en graphics en de controls zijn meesterlijk. Zoomen en roteren gaat echt heel handig. Van te voren had ik zo m'n twijfels of het allemaal wel een beetje overzichtelijk zou blijven als je 100 pikmin achter je aan hebt lopen, maar dat valt echt reuze mee. De besturing van de pikmin gaat ook simpel; je gooit ze ergens naar toe en ze gaan aan het werk!
Echt heel jammer alleen dat je per dag maar 15 minuten de tijd hebt. Verder heb je maar zuurstof voor 30 dagen, dus reken maar uit hoe lang (of kort...) je bezig bent. Jammer, volgens mij had het weinig tot geen extra moeite geweest om die tijdsduur naar 30 minuten per dag te gooien en wat meer vijanden in de levels te stoppen. Maar ja, wie ben ik... Nu dus maar proberen om niet teveel levels achter elkaar te spelen, anders ben je er zo doorheen.
Ik ga het huren want zoveel speeltijd heeft ie niet. Hetzelfde geldt voor luigi's mansion.Op woensdag 12 juni 2002 16:06 schreef jOzh het volgende:
Yihaa, ik heb Pikmin toch nog ergens kunnen vinden! Niet in een Bart Smit of Free Record Shop maar in een plaatselijke kleine gameswinkel!
Het mag wel vernieuwend zijn maar je doet er niet lang mee.
Anoniem: 34030
agree, luigi's mansion is leuk maar te kort. Vraag me af wie dat spel uitgespeeld heeft en nog een keer opnieuw speelt...Op woensdag 12 juni 2002 16:11 schreef stormblade32 het volgende:
[..]
Ik ga het huren want zoveel speeltijd heeft ie niet. Hetzelfde geldt voor luigi's mansion.
Het mag wel vernieuwend zijn maar je doet er niet lang mee.
Anoniem: 50624
Geen pikmin voor mij dus, moet wel een beetje meegaan en tijdslimieten haaaaat ik.

©D³
Arctic Bay - Expert - weather sunny:
1) Fred_Perry - 0.35.247 / 1.47.778 bewijs
2) robertos - 0.36.150 / 1.54.569
3) darthraver -0.37.573 / 1.56.519
4) real_raichu70 - 0.37.632 / 1.58.857
5) ThePriest - 0.40.900 / 2.11.329
Southern Island - Hard - weather sunny:
1) Fred_Perry - 0.22.285 / 1.07.051 bewijs
2) Glitch - 0.23.025 / 1.12.867
3) darthraver - 0.24.356 / 1.15.039
4) real_raichu70 - 0.22.688 / 1.17.208
Ik ben van mening dat de 1e plek zowieso een bewijs moet afleveren. Als iemand vergeten is: sorry, post je tijd ff opnieuw.
http://members.lycos.nl/dumpp/ssbm_gotcompo.jpg
http://members.lycos.nl/dumpp/ssbm_gotcompo_s.jpg
Vette Cube dit:

Misschien moet ik maar een site maken waar iedereen zijn score in kan vullen, handmatig bijhouden is kutwerk
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
De eerste imgages die ik van de Cube zag waren goud, zilver, roze en nog een kleur.
Ik zal op mn andere comp. wel ff de pix zoeken en posten voor bewijs.

Gewoon telkens op die platforms blijven wachten totdat er een nieuwe voorbijkomt, en vooral niet te veel bewegenOp woensdag 12 juni 2002 19:18 schreef BLC_Twan het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor hoe ik level 30 advance uit kan spelen met super monkey ball ? Het lukt me steeds maar niet
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Anoniem: 54447
En dan nog ff iets. Ik wil weer een game kopen maar ik weet nog niet welke. Iemand een goede aanrader. Pikmin lijkt me geen reet aan dus die koop ik niet, en dan is hij ook nog eens niet zo lang houdbaar. Of zou ik w88 op MGS2: Substance voor de PS2?
Dan moet je op zijn minst wachten tot november...Op woensdag 12 juni 2002 20:08 schreef MeisterHim het volgende:
Goed advies hoor.
En dan nog ff iets. Ik wil weer een game kopen maar ik weet nog niet welke. Iemand een goede aanrader. Pikmin lijkt me geen reet aan dus die koop ik niet, en dan is hij ook nog eens niet zo lang houdbaar. Of zou ik w88 op MGS2: Substance voor de PS2?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Op woensdag 12 juni 2002 20:08 schreef MeisterHim het volgende:
Of zou ik w88 op MGS2: Substance voor de PS2?
als je ps2 hebt koop dan ff10, daar wil ik eigelijk een ps2 voor kopen ( als je die nog niet hebt.)
Anoniem: 16219
Bloody Roar Primal Fury ?Op woensdag 12 juni 2002 20:08 schreef MeisterHim het volgende:
Goed advies hoor.
{offtopic}
ik weet niet of je er dichtbij woont maar in beverwijk (ja op die markt
tis maar een tip niet om te spammen ofzo maar het scheelt wel veel geld
This space is occupied
tuurlijk, waar halen ze anders die shit vandaan??Op woensdag 12 juni 2002 20:33 schreef Hitpoint het volgende:
Kun je bij Nedgame ook je oude spelcomputers en spellen inruilen? Ik zag namelijk bij ons dat ze ook 2e hands spul verkochten.
This space is occupied
Nieuwe voor arctic : Lap : 0.36.301Op woensdag 12 juni 2002 17:08 schreef robertos het volgende:
[afbeelding]
©D³
1) Fred_Perry - 0.22.285 / 1.07.051 bewijs
2) Glitch - 0.23.025 / 1.12.867
3) darthraver - 0.24.356 / 1.15.039
4) real_raichu70 - 0.22.688 / 1.17.208
Ik ben van mening dat de 1e plek zowieso een bewijs moet afleveren. Als iemand vergeten is: sorry, post je tijd ff opnieuw.
Nieuwe voor Southern : Lap : 0.22.214
BTW kan je de records niet opdelen in per race en per lap ...
Ik ben namelijk van plan om misschien star wars te kopen.
ik had star wars binnen een paar dagen uitgespeeld (rogue squadron 1 ook helemaal gek gespeeld) en heb hem daarna geruild, leek me niet echt leuk om nog es al die misies te doenOp woensdag 12 juni 2002 21:26 schreef BLC_Twan het volgende:
Heeft Star Wars rogue leader trouwens een goede replay value.Ik speel namelijk niet meer met Luigi's mansion, waverace heel af en toe in multiplayer en crazy taxi heeeeeel af en toe als ik me echt verveel(heeft mij niks gekost).Alleen monkey ball speel ik heel regelmatig.
Anders nog tip voor spel met goede replay value ?Op woensdag 12 juni 2002 21:36 schreef robertos het volgende:
[..]
ik had star wars binnen een paar dagen uitgespeeld (rogue squadron 1 ook helemaal gek gespeeld) en heb hem daarna geruild, leek me niet echt leuk om nog es al die misies te doen
How the fuck doe je dat ?Op woensdag 12 juni 2002 22:06 schreef D.Patty het volgende:
Ok net paar minuten geleden geraced
[afbeelding]
Sweeet!!!
Nu ff Arctic Bay

©D³
Nieuwe nummer1!
4) real_raichu70 - 0.36.301 / 1.58.857
1) D.Patty - 0.20.452 / 1.05.878 bewijs
2) Fred_Perry - 0.22.285 / 1.07.051
3) Glitch - 0.23.025 / 1.12.867
4) darthraver - 0.24.356 / 1.15.039
5) real_raichu70 - 0.21.862 / 1.17.208
edit: sorry real_raichu70
Ik haal altijd een goei 1e lap , maar de andere 2 slaat een golf me tegen dat onnozele houten ding ...Op woensdag 12 juni 2002 22:14 schreef robertos het volgende:
[afbeelding]
©D³
Nieuwe nummer1!
5) real_raichu70 - 0.22.688 / 1.17.208
BTW nieuwe lap record voor Southern Island : 0.21.862
damn deze track is veel te moeilijk voor mijOp woensdag 12 juni 2002 22:14 schreef robertos het volgende:
[afbeelding]
©D³
Nieuwe nummer1!
5) real_raichu70 - 0.22.214 / 1.17.208
edit: sorry real_raichu70
This space is occupied
Echt moeilijk zijn ze niet , alleen in de 2e en 3e lap van Southern Island slaat een golf me omhoog tegen dat houten dingOp woensdag 12 juni 2002 22:38 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
damn deze track is veel te moeilijk voor mij
• Hoeveel banen telt burnout.. kheb iets gelezen dat je ze ook achterste voren kan rijden ofzo?Maar afgezien van dat.. hoeveel verschillende tracks?
• Degene die hier Burnout hebben en ook Wave race moeten eens letten op de muziek in Burnout/Wave race.. Sommige stukjes lijken echt heel veel op elkaar.. Vooral aan het begin van Burnout..
• Zat er bij jullie in het doosje van Burnout wel een Nintendo VIP kaartje? Ik kon er geen vinden..
That's all.. Nu nog wat leren.. morgen 2 toetsen Natuurkunde.. en dat is nog maar 't begin.. daarna komen er nog 8 dagen toetsen.. AAAH!!

nintendo vip kaartjes zitten naar mijn weten alleen in 1st party spellenOp woensdag 12 juni 2002 22:52 schreef blakez het volgende:
Even wat vraagjes/opmerkingen over Burnout:
• Hoeveel banen telt burnout.. kheb iets gelezen dat je ze ook achterste voren kan rijden ofzo?Maar afgezien van dat.. hoeveel verschillende tracks?
• Degene die hier Burnout hebben en ook Wave race moeten eens letten op de muziek in Burnout/Wave race.. Sommige stukjes lijken echt heel veel op elkaar.. Vooral aan het begin van Burnout..
• Zat er bij jullie in het doosje van Burnout wel een Nintendo VIP kaartje? Ik kon er geen vinden..
That's all.. Nu nog wat leren.. morgen 2 toetsen Natuurkunde.. en dat is nog maar 't begin.. daarna komen er nog 8 dagen toetsen.. AAAH!!![]()
![]()
ook had ik net de nieuwe demo van UT2 dus ja dan ben ik nog blijer dat ik een PC heb !!!
Appels met peren vergelijken als je het mij vraagt.Op woensdag 12 juni 2002 23:07 schreef E-LiZeR het volgende:
ik heb bij een vriend van me gespeeld ziet er wel cool uit maar toen ik thuis kwam en GTA3 met me GF4 weer ging spelen was ik toch blij dat ik een PC heb en geen GC
ook had ik net de nieuwe demo van UT2 dus ja dan ben ik nog blijer dat ik een PC heb !!!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 29250
Genoeg WaveRace voor vandaag. Ik ga pas weer racen als iemand mijn score verbeterd en dat gebeurt waarschijnlijk wel.
Nope VIP kaart is nergens te bekennen in mijn Burnout doosjeOp woensdag 12 juni 2002 22:52 schreef blakez het volgende:
Even wat vraagjes/opmerkingen over Burnout:
That's all.. Nu nog wat leren.. morgen 2 toetsen Natuurkunde.. en dat is nog maar 't begin.. daarna komen er nog 8 dagen toetsen.. AAAH!!![]()
![]()
Ik wou Resident Evil binnen 5 uur uitspelen om zo een nieuw wapen te krijgen.
Ik ben nu net klaar en ik deed er 5 uur en 25 min. over.
Aaaahhhh nu kan ik weer overnieuw beginnen
Anoniem: 28233
Ik wil best Starwars met je ruilen voor Waverace, laat het maar even wetenOp woensdag 12 juni 2002 21:26 schreef BLC_Twan het volgende:
Heeft Star Wars rogue leader trouwens een goede replay value.Ik speel namelijk niet meer met Luigi's mansion, waverace heel af en toe in multiplayer en crazy taxi heeeeeel af en toe als ik me echt verveel(heeft mij niks gekost).Alleen monkey ball speel ik heel regelmatig.
Anoniem: 15682
ik 1 keertje.. toen hij aan het laden was met Tony Hawk Pro Skater 3 (cube stond ook al de hele dag aan hoor
Anoniem: 23844
Ik ben blij dat ik een PC en GC heb!Op woensdag 12 juni 2002 23:07 schreef E-LiZeR het volgende:
ik heb bij een vriend van me gespeeld ziet er wel cool uit maar toen ik thuis kwam en GTA3 met me GF4 weer ging spelen was ik toch blij dat ik een PC heb en geen GC
maarja, zoals al gezegd.. consoles moet je niet met een PC vergelijken.
Voor de mensen die het interesseert: Hier is het volledige fake Mario universe filmpje.
Beter lezen, hij heeft Wave Race alOp woensdag 12 juni 2002 23:20 schreef Jurgen51 het volgende:
[..]
Ik wil best Starwars met je ruilen voor Waverace, laat het maar even weten
Volgens mij moet jij beter lezen.Op woensdag 12 juni 2002 23:49 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Beter lezen, hij heeft Wave Race al
BLC_Twan heeft waverace maar hij wilt starwars.
En Jurgen51 wilt waverace en ruilt het dan met starwars.
southern island:Op woensdag 12 juni 2002 22:14 schreef robertos het volgende:
[afbeelding]
©D³
Nieuwe nummer1!
5) real_raichu70 - 0.21.862 / 1.17.208
1:05:816 / 0:21:001
Kut hey, hoe doe je dat bij Arctic? Pak je de afkorting of de gewone route?Op donderdag 13 juni 2002 00:23 schreef D.Patty het volgende:
Shit...moet ik morgen weer aan de slag. Ik heb trouwens Arctic bay weer verbeterd, 3x een 34 gereden, screen post ik morgen wel.
Anyways, ik kon het niet laten en toch even weer wat tijden verbeterd
Ik ga nu met een gerust hart slapen, goede nacht
Anoniem: 34030
alleen ik heb niet zoveel tijd, vandaag krijg ik morrowind, en die lijkt me toch ff wat gaver dan zo'n competitietje hier

Hééél af en toe dan kijk ik hier ff, maar lekker relaxed WaveRacen of SSB:M-en zit er dus tot die tijd niet in.
Leuk, de hele week in Word klooien
... en oranje! :P
heheheOp woensdag 12 juni 2002 23:19 schreef elroy het volgende:
Aaaahhhhh,
Aaaahhhh nu kan ik weer overnieuw beginnen![]()
...eigenlijk kan ik het gewoon niet hebben dat jij hem al wel hebt en ik niet...
Anoniem: 5577
SSB:M je bent echt erg ;ang bezig in singleplayer mode en multiplayer raak je gewoon niet op uit gekeken.Op woensdag 12 juni 2002 21:53 schreef BLC_Twan het volgende:
[..]
Anders nog tip voor spel met goede replay value ?
Als je het daarna speelt is alles in spiegelbeeld en wat moeilijker. Er veranderen dacht ik ook een aantal dingen.Op woensdag 12 juni 2002 16:45 schreef robertos het volgende:
[..]
agree, luigi's mansion is leuk maar te kort. Vraag me af wie dat spel uitgespeeld heeft en nog een keer opnieuw speelt...
Anoniem: 54447
Star Wars leek me ook wel cool maar niet zo erg dat ik het zou willen kopen. Ben niet zo'n super-Star Wars-fan.
is het nu zeker dat ie fake is dan? ik vind het er wel supervet uitzien! en wie neemt dan de moeite om dit te faken? lijkt me nogal veel werk...Op woensdag 12 juni 2002 23:48 schreef ds het volgende:
Voor de mensen die het interesseert: Hier is het volledige fake Mario universe filmpje.
Is het voor die Gatling Gun ?Op woensdag 12 juni 2002 23:19 schreef elroy het volgende:
Aaaahhhhh,
Aaaahhhh nu kan ik weer overnieuw beginnen![]()
Dies toch niks waard
Anoniem: 57857
Dat klinkt fijnOp donderdag 13 juni 2002 11:00 schreef stormblade32 het volgende:
wel gaaf in RE is de lasergun die je kunt krijgen
In RE3 op de PS1 heb ik wel iets fijners gehad , ik had dus die gren launcher , en 280 Fire rounds en 210 Acid rounds . Zat ipv met pistool met de gren launcher zombies te jagen
In RE zit geen lasergun hoor, die hebben ze er op het laatste moment uitgehaald.Op donderdag 13 juni 2002 11:00 schreef stormblade32 het volgende:
wel gaaf in RE is de lasergun die je kunt krijgen
Op 19 seconden van het filmpje verschijnt namelijk dit:is het nu zeker dat ie fake is dan? ik vind het er wel supervet uitzien! en wie neemt dan de moeite om dit te faken? lijkt me nogal veel werk...

en van Nintendo zelf:
Wel grappig dat ze dit gerucht direct ontkennen en die van Rare niet. Someting is fishy about this."We know such images are available on the 'Net," said a spokesperson for Nintendo Japan. "They are not Nintendo's. At this point in time it appears that some amateur has made this up just for their amusement."
[..]
In RE zit geen lasergun hoor, die hebben ze er op het laatste moment uitgehaald.
Ik heb wel een filmpje in aktie gezien bij de capcom site. Mischien was dat een demo maar het zag er wel gaaf uit.
http://www.gamecubexl.com/new/dailynews/fullnews.cgi?newsid1023838038,73269,
Vind ik wel jammer maar hij zou toch niet in het rijtje vechters passen.
Op donderdag 13 juni 2002 11:35 schreef stormblade32 het volgende:
Klopt, ik heb dat filmpje zelfs nog op mijn HD staan, maar in die tekst ernaast staat dus (in Japans) dat de lasergun er niet inzitOp donderdag 13 juni 2002 11:28 schreef ds het volgende:
[..]
In RE zit geen lasergun hoor, die hebben ze er op het laatste moment uitgehaald.
Ik heb wel een filmpje in aktie gezien bij de capcom site. Mischien was dat een demo maar het zag er wel gaaf uit.
Link pas perfect in het Soul Caliber wereldje:Link komt niet in soulcaliber2 kijk maar op
http://www.gamecubexl.com/new/dailynews/fullnews.cgi?newsid1023838038,73269,
Vind ik wel jammer maar hij zou toch niet in het rijtje vechters passen.

Kan nu al niet wachten
Mijn japans is helaas niet zo goed vandaar.Op donderdag 13 juni 2002 11:37 schreef ds het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dat filmpje zelfs nog op mijn HD staan, maar in die tekst ernaast staat dus (in Japans) dat de lasergun er niet inzit
Anoniem: 17526
Zoiets werd ook gevraagd bij IGN, maar volgens Matt zit Link dus wel in SC2.Op donderdag 13 juni 2002 11:36 schreef stormblade32 het volgende:
Link komt niet in soulcaliber2 kijk maar op
http://www.gamecubexl.com/new/dailynews/fullnews.cgi?newsid1023838038,73269
Maar dit nieuws komt van computer and videogames.com dus het moet wel waar zijn. OMFG!SOUL CALIBUR 2'S MISSING LINK?
Not according to Namco, which responded to rumours surrounding the fact that Nintendo's Link is set to appear as a playable character in Namco's forthcoming fighter
18:23 Various American sources have reported that the GameCube version of Namco's highly anticipated sequel to Soul Calibur will feature Link, star of Nintendo's Legend of Zelda series, as a hidden character. The reason for this surprise inclusion is apparently down to the recently forged partnership between Namco and Nintendo, as part of the triumvirate of companies working on Triforce arcade hardware, also including Sega.
Link was said to be due to appear in his "adult" form in Soul Calibur 2 - the same form he adopted in the original GameCube Zelda demo. However, Namco today poured cold water on the rumour with a spokesperson for the company expressing surprise and disbelief at the suggestion stating: "I haven't heard anything like that before. I'm not able to confirm it... I don't think anyone in Japan is aware of it."
Denied, it would seem. We'll be sure to keep you posted on all developments.
right...
Trouwens, die spokesman wist ook van niks, kon het niet bevestigen of ontkennen. Maar als het niet waar is dan is dat gerucht dat Rare third party gaat ook niet waar want dat heeft Matt op dezelfde manier gekregen.
Maar nu zijn heeft namco het gezegdOp donderdag 13 juni 2002 11:42 schreef WackyWes het volgende:
[..]
Zoiets werd ook gevraagd bij IGN, maar volgens Matt zit Link dus wel in SC2.
PlayStation2 49.800
Game Boy Advance 29.500
Gamecube 18.700
PSone 4.500
Xbox 3.800
WonderSwanColor 2.000
Game Boy Color 1.500
ik vind dit echt zo grappigOp donderdag 13 juni 2002 12:44 schreef Fred_Perry het volgende:
PSone 4.500
Xbox 3.800
Zo grappig was het niet toen de Xbox en ps1 hogere verkoopcijfers hadden dan de gamecube.Op donderdag 13 juni 2002 13:02 schreef daFubar het volgende:
[..]
ik vind dit echt zo grappig
Maar dat kwam vooral door de aankomende prijsverlaging van de GC
Dit topic is gesloten.