Op woensdag 12 juni 2002 13:19 schreef xsence het volgende:
ik geloof het wel.. ze gaan denkik de gameboy based hardware wel houden maar de gamecube ding gaat er denkik uit..
het is voor hun toch ook niet bij te houden zo.. teveel concurrentie enz enz.
en volgens mij zie ik ook liever nintendo games op een andere console dan alleen op een nintendo console.. heb de hele tijd alleen een nintendo console gekocht voor zelda en mario.. en als ze die games op een andere console uitbrengen dan kunnen we echt wel toffere dingen verwachten.
Ze hoeven zich niet meer druk te maken over hun hardware maar gewoon een goeie sterke console zoeken die goed is voor hun game.. enne.. je hebt toch ook liever 1 console naast je tv staan waarop je en gt3 en gta3 en zelda en mario enz enz kunt spelen.. ik wel in ieder geval
Kan nintendo het niet bijhouden??? Weet je hoeveel geld nintendo heeft. Zekers kan nintendo het bijhouden maar op consoles maak je
geen winst. Op de spellen maak je je winst op. Ik weet niet of gamecube de laatste console is van Nintendo. Heel veel mensen maken het er zo van.
Ze willen gewoon niet zo vlug een nieuwe console op de markt brengen. Ze willen het meeste halen uit de gamecube door er lang spellen op te maken (er is al een mario 2 op weg

). Ze willen de console war niet winnen met specs maar met spellen. Door te concentreren op de spellen en de spellen beter te maen kopen er meer klanten ook de hardware.
DUs we zien wel wat er gaat gebeuren.