=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.058 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op vrijdag 14 juni 2002 17:56 schreef Phusebox het volgende:
look what i found:

[afbeelding]

dit is een stukje uit de gp4 manual...
en waarom staat daar bij service nummers een service nummer voor pc, en een service nummer voor gamecube?

en geen voor xbox???

denken jullie wat ik denk?
als gp4 op gamecube uitkomt moet ik nog ff wachten met kopen van f1 2002! Heb je dat nummer ook gebeld?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 18:07 schreef Pilletje het volgende:
Even wat anders als dat mag..;)
Heb vandaag zo'n gamecube RGB kabel gekocht en WOW!! wat een strak beeld opeens!!

Dit is niet te vergelijken met het originele kabeltje met rgb-converter. Met het oude kabeltje trilde het beeld ligt en liepen de kleuren van witte tekst een beetje door.
Maar nu :9

Ik moet wel zeggen dat de prijs absurd hoog is, maargoed.

ps: helaas ondersteund m'n tv geen 60Hz, maar starwars ziet er even goed super strak uit.
De originele is dus 34€ , ik ga een Third Party voor 8€ halen want meer den een controller voor die kabel is toch wat duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op vrijdag 14 juni 2002 18:19 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

De originele is dus 34€ , ik ga een Third Party voor 8€ halen want meer den een controller voor die kabel is toch wat duur
ik had ergens gehoord dat die 3rd party niks meer waren als de gewone (in een van de vorige topics)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Op vrijdag 14 juni 2002 17:49 schreef TekkenMaster het volgende:
kan iemand weer ff die link posten uit het vorige topic (deel 5) waar je zelf kon invullen welke games ED kon invullen
'couse i have some updating to do! :P

volgends mij was het van Blakez d8 ik
Nee.. Ik denk dat je die site van Elroy bedoelde waar je je eigen games op kon zetten etc.. Was toch van Elroy? Ik was ook bezig met zo'n site, maar Elroy was sneller dan mij.. en 't zag er beter uit ook dus ben ik maar gestopt.. :D
Die url kan ik zo snel even niet vinden, maar elroy weet dat vast wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 18:19 schreef robertos het volgende:

[..]

ik had ergens gehoord dat die 3rd party niks meer waren als de gewone (in een van de vorige topics)
Dus die third party RGB kabel is niet beter dan de originel Nintendo ?
Damned ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb ook zo'n ding, maar ik ben er niet tevreden mee voor dat geld eigenlijk :(...

Ik zag totaal GEEN verschil met de rgb kabel, en met die kabel die er al bij zat :( mja....

Ik had liever iets langer doorgespaard en dan een spel gekocht.... :( maar ik hield hem voor 60 hz, wat ik dus ook al totaal geen verschil vind :(
oja, ik heb wel de first party officiele nintendo rgb kabel

leuk verhaaltje he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 19:10 schreef darthraver het volgende:
Nou, ik heb ook zo'n ding, maar ik ben er niet tevreden mee voor dat geld eigenlijk :(...

Ik zag totaal GEEN verschil met de rgb kabel, en met die kabel die er al bij zat :( mja....

Ik had liever iets langer doorgespaard en dan een spel gekocht.... :( maar ik hield hem voor 60 hz, wat ik dus ook al totaal geen verschil vind :(

leuk verhaaltje he
Dan hou ik gewoon m'n kabel diek nu heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 19:10 schreef darthraver het volgende:

leuk verhaaltje he
Ok, zit je Gamecube aangesloten op scart 1? Als je hem bijvoorbeeld op scart 3 hebt aangesloten (video 3/ext 3 etc) dan zie je idd geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 19:12 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Dan hou ik gewoon m'n kabel diek nu heb :P
* Glitch is veroordeeld tot de RF Switch/Modulator :(

Mn teeveetje heeft geen Scart aansluiting. Maar et beeld is nog steeds heel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat alles wel goed is....alle nieuwere tv's (paar maanden) hebben toch wel rgb gedoe standaard? Hij zit in de goeie scart ja (is er maar 1 =]) en ik zeg niet dat die rgb kabel slecht is, maar bij mij heeft het iig bijna geen effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

Op vrijdag 14 juni 2002 19:22 schreef darthraver het volgende:
Ik geloof dat alles wel goed is....alle nieuwere tv's (paar maanden) hebben toch wel rgb gedoe standaard? Hij zit in de goeie scart ja (is er maar 1 =]) en ik zeg niet dat die rgb kabel slecht is, maar bij mij heeft het iig bijna geen effect...
Nee, ik geloof niet dat iedere nieuwe tv RGB ondersteunt. Ik zou als ik jou was toch maar even de gebruiksaanwijzing van je tv erbij pakken. Hmmz, beter nog; als ik jou was had ik dat gedaan voor ik die RGB kabel gekocht had...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een TV uit de VS , doet NTSC en PAL . 60Hz lukt hier ook zonder die RGB kabel hoor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Op vrijdag 14 juni 2002 18:36 schreef blakez het volgende:

[..]

Nee.. Ik denk dat je die site van Elroy bedoelde waar je je eigen games op kon zetten etc.. Was toch van Elroy? Ik was ook bezig met zo'n site, maar Elroy was sneller dan mij.. en 't zag er beter uit ook dus ben ik maar gestopt.. :D
Die url kan ik zo snel even niet vinden, maar elroy weet dat vast wel..
Ja die is er nog, HIER

Trouwens het is me eindelijk gelukt om Resident Evil binnen 5 uur uit te spelen. Ik dacht dat ik het niet ging halen deze keer maar kijk eens aan :

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ccnetwork/re83.jpg
Daar staat 3 uur 56 min. :9

Wat je dan krijgt is :

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ccnetwork/re81.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ccnetwork/re82.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/ccnetwork/re84.jpg

Beetje slechte foto's maar hij kan nu eenmaal niet bewegend beeld fotograferen.

Trouwens nog even als tip voor als jullie re over een paar maanden hebben.
Je moet barry dood laten gaan, en zijn gun pakken.
Bij het einde knap je de eerste tyrant neer met de gun van barry (maar 1 kogel). Daarna ga je naar het dak en er is geen tyrant (als barry leeft wel), spel uitgespeeld (alle zobies blijven leven).
Voor degene die hem straks niet kunnen uitspelen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 19:51 schreef jOzh het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet dat iedere nieuwe tv RGB ondersteunt. Ik zou als ik jou was toch maar even de gebruiksaanwijzing van je tv erbij pakken. Hmmz, beter nog; als ik jou was had ik dat gedaan voor ik die RGB kabel gekocht had...
das beter :P

nja, daar staat dus helemaal niks over in :? ;( btje vage handleiding...nja, ik heb hem nu toch al dus, nja....iemand met een rgb kabel en wave race en die kan zeggen of er veel verschil is??? :) (ik zag alleen een klein beetje scherpere letters)

@elroy: lkkre foto's =] :) nja, is dat erg lastig, dat survivor mode??? :) en geweer ziet er wel grappig uit =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tv waar ik op speel heeft niet eens scart dus zit in godsnaam niet allemaal zo te zeuren. Ik heb zo'n speciale RF-unit moeten kopen voor zowel mijn PS2 als GC. Misschien een idee om maar eens een nieuwe tv te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 20:06 schreef elroy het volgende:

[..]

Ja die is er nog, HIER

Trouwens het is me eindelijk gelukt om Resident Evil binnen 5 uur uit te spelen. Ik dacht dat ik het niet ging halen deze keer maar kijk eens aan :

[afbeelding]
Daar staat 3 uur 56 min. :9

Wat je dan krijgt is :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Beetje slechte foto's maar hij kan nu eenmaal niet bewegend beeld fotograferen.

Trouwens nog even als tip voor als jullie re over een paar maanden hebben.
Je moet barry dood laten gaan, en zijn gun pakken.
Bij het einde knap je de eerste tyrant neer met de gun van barry (maar 1 kogel). Daarna ga je naar het dak en er is geen tyrant (als barry leeft wel), spel uitgespeeld (alle zobies blijven leven).
Voor degene die hem straks niet kunnen uitspelen.
Pff lamertje , met die Magnum mol je Tyrant toch als niets . Kbedoel , ik knal Hunters en Dark Lickers overhoop met m'n pistol :P

Real Survival lijkt me echt vet , alleen een beetje TE moeilijk .

Is die Samurai Edge wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 20:19 schreef MeisterHim het volgende:
Mijn tv waar ik op speel heeft niet eens scart dus zit in godsnaam niet allemaal zo te zeuren. Ik heb zo'n speciale RF-unit moeten kopen voor zowel mijn PS2 als GC. Misschien een idee om maar eens een nieuwe tv te kopen.
Yup , wil ik eigenlijk ook wel is doen . Alleen wil ik deze zomer met geld van vakantiejob ook een mooi TFTtje halen , maar een nieuwe TV mag eigenlijk ook eens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 20:19 schreef MeisterHim het volgende:
Had je geen N64? De RF die daarvoor werd verkocht is dezelfde als voor de GC. Ik hoefde gelukkig geen nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op vrijdag 14 juni 2002 20:49 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Pff lamertje , met die Magnum mol je Tyrant toch als niets . Kbedoel , ik knal Hunters en Dark Lickers overhoop met m'n pistol :P

Real Survival lijkt me echt vet , alleen een beetje TE moeilijk .

Is die Samurai Edge wat ?
Nou die Samurai Edge is niet echt supper.
Het is een gewone pistool, maar dan half-automatisch en oneindig kogels.
Pistool : Pang___Pang___Pang___Pang
Samurai : Pang_Pang_Pang___Pang_Pang_Pang

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 21:03 schreef elroy het volgende:

[..]

Nou die Samurai Edge is niet echt supper.
Het is een gewone pistool, maar dan half-automatisch en oneindig kogels.
Samurai : Pang_Pang_Pang___Pang_Pang_Pang
Zo'n beetje als de gun-kit voor het pistool in Resident Evil 2 als je Leon speelt ?
Dan heb je der niet echt veel aan , hoewel ie beter lijkt aan jouw graf te zien . In re 2 was het eerder
Upgraded Pistool : PangPangPang_______PangPangPang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op vrijdag 14 juni 2002 21:47 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Zo'n beetje als de gun-kit voor het pistool in Resident Evil 2 als je Leon speelt ?
Dan heb je der niet echt veel aan , hoewel ie beter lijkt aan jouw graf te zien . In re 2 was het eerder
Upgraded Pistool : PangPangPang_______PangPangPang
Achja hij is niet echt super nee, maare het lijkt erg op de upgraded pistool van re2 zoals hierboven.
Het enige voordeel van dat pistool is dat je oneindig kogels hebt, want de kogels doen niet meer dmg ofzo.
Nou dan gaan we maar voor de rocket launcher met oneindig kogels, moet ik wel effe het spel binnen 3 uur uitspelen >:)
Achja het scheelt maar 1 uur.

Ps. Het is niet zo makkelijk om iedereen neer te knallen met een magnum want je hebt echt veelste weinig kogels om iedereen neer te knallen (vanaf nomaal).
Tyrant neerknallen met magnum kost je ongeveer 4 a 5 kogels. Tyrant 2 wel het dubbele.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 22:46 schreef elroy het volgende:

[..]

Achja hij is niet echt super nee, maare het lijkt erg op de upgraded pistool van re2 zoals hierboven.
Het enige voordeel van dat pistool is dat je oneindig kogels hebt, want de kogels doen niet meer dmg ofzo.
Nou dan gaan we maar voor de rocket launcher met oneindig kogels, moet ik wel effe het spel binnen 3 uur uitspelen >:)
Achja het scheelt maar 1 uur.

Ps. Het is niet zo makkelijk om iedereen neer te knallen met een magnum want je hebt echt veelste weinig kogels om iedereen neer te knallen (vanaf nomaal).
Tyrant neerknallen met magnum kost je ongeveer 4 a 5 kogels. Tyrant 2 wel het dubbele.
Magnum heb je toch eigenlijk alleen maar voor Tyrant nodig dus je kan lekker sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 18:16 schreef TekkenMaster het volgende:
was dat die originele van nintendo of een third party??
maaruh dat klinkt goed als het echt merkbaar is ga ik er ook eentje halen
Was dus de originele.. maar ik lees dat er hier ook mensen zijn die geen verschil zagen. Dus zal ook wel aan de TV liggen.
In mijn geval was het in ieder geval een wereld van verschil. Dat nintendo logo alleen al springt er meteen uit, super strak gewoon.
...maar het blijft belachelijk veel voor een kabelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

look what i found:

[afbeelding]

en waarom staat daar bij service nummers een service nummer voor pc, en een service nummer voor gamecube?

en geen voor xbox???

Ja, dat er een grote typefout is gemaakt (Gamecube = Xbox) :? :(
er staat trouwens ook www.playstationcommunity.nl :?

Is dit niet fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 00:11 schreef Alannie het volgende:

[..]

Ja, dat er een grote typefout is gemaakt (Gamecube = Xbox) :? :(
er staat trouwens ook www.playstationcommunity.nl :?

Is dit niet fake?
heb je die site al geopend :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Op vrijdag 14 juni 2002 23:50 schreef Pilletje het volgende:

[..]

Was dus de originele.. maar ik lees dat er hier ook mensen zijn die geen verschil zagen. Dus zal ook wel aan de TV liggen.
In mijn geval was het in ieder geval een wereld van verschil. Dat nintendo logo alleen al springt er meteen uit, super strak gewoon.
...maar het blijft belachelijk veel voor een kabelte :)
Mag ik vragen waar je die rgb kabel gehaald hebt? Ik moet er namelijk ook nog steeds een hebben (op een 82 cm breedbeeld zie je dat verschil echt wel, kan ik je verzekeren :P), alleen kan ik 'm nergens in de buurt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je even naar Hilversum gaan, Toy Champ.
Had er nog 2 liggen, en nog een aantal cubes :)
Die winkel is vrij lastig te vinden, zit niet echt op een populaire plek, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
look what i found:

[afbeelding]

en geen voor xbox???

volgens mij is dit gewoon nep. 1 keer schrijven ze GameCube wel goed en de andere keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:56

Maximus

There is no substitute

YAH00 ik heb nu eindelijk mijn gamecube met monkey ball. Ik zit echter vast in Advance Floor 15. Maar ik zag dat iemand RE al heeft. Hoe is die game want ik wil hem wel graag hebben :). Ik moet nog wel ff wachten maar dat snap ik :). Maar hoe is de game qua controls en Graphics?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Hehe, volgens mij is deze gast zijn GameCube al zat. Hij doet hem voor een leuk prijsje weg met 3 games. :)

Zonde! Een NGC-lid minder. :z

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 04:11 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

volgens mij is dit gewoon nep. 1 keer schrijven ze GameCube wel goed en de andere keer niet.
Ook al is het nep, het is toch wel grappig =] Mja, stel dat het waar is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 11:18 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Hehe, volgens mij is deze gast zijn GameCube al zat. Hij doet hem voor een leuk prijsje weg met 3 games. :)

Zonde! Een NGC-lid minder. :z
Nou, moet zeggen dat ik ook een beetje teleurgesteld ben, der komen maar een stuk of 25 games uit dit jaar, waarvan er maar 3 zijn die ik interessant vind... (kunnen der ook iets meer zijn maar ik haal de info van www.dimensionplus.nl)

Das toch niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zaterdag 15 juni 2002 11:22 schreef darthraver het volgende:

[..]

Ook al is het nep, het is toch wel grappig =] Mja, stel dat het waar is >:)
Ik wil ook liever dat het waar is, maar je moet een beetje realistisch blijven :'( . Er is immers nooit een aankondigigng geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zaterdag 15 juni 2002 11:35 schreef Kremers het volgende:

[..]

Nou, moet zeggen dat ik ook een beetje teleurgesteld ben, der komen maar een stuk of 25 games uit dit jaar, waarvan er maar 3 zijn die ik interessant vind... (kunnen der ook iets meer zijn maar ik haal de info van www.dimensionplus.nl)

Das toch niets...
Ja oké, maar als je kijkt naar de spellen van de xbox die nog moeten uitkomen (en die niet op de pc uitkomen) dan ben ik blij dat ik een Cube heb.

Wij wachten op (dit jaar):
Resident Evil
Mario
Eternal Darkness
Sega Soccer Slam
Beach Spikers
Super Monkey Ball 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
star fox...
metroid prime...
legend of zelda...

ik kan gvd niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op zaterdag 15 juni 2002 09:35 schreef Tha_HCT het volgende:
YAH00 ik heb nu eindelijk mijn gamecube met monkey ball. Ik zit echter vast in Advance Floor 15. Maar ik zag dat iemand RE al heeft. Hoe is die game want ik wil hem wel graag hebben :). Ik moet nog wel ff wachten maar dat snap ik :). Maar hoe is de game qua controls en Graphics?
Moet je even in deel 3,4 of 5 kijken daar ergens had ik zeer uitgebreid uitgelegd hoe het spel was (ook met plaatjes enzo).
Voor de laatste pics van RE kijk effe op mijn Signature en klik op RE.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op vrijdag 14 juni 2002 19:22 schreef darthraver het volgende:
een goeie TV heeft het gewoon. kijk beneden hebben we dus een TV van 11 jaar oud!!!! (grundig klasse aparaat!) en die ondersteund 60Hz en heeft een RGB scart aansluiting. *D

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Das toch niets...
er zijn nu al 31 games voor de Cube hoor. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoeveel goeie zitte der tussen ?
Niet echt veel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 15 juni 2002 13:04 schreef real_raichu70 het volgende:
En hoeveel goeie zitte der tussen ?
Niet echt veel hoor :P
ja daar hebben we het niet over. kijk naar de PS2 hoeveel spellen daar voor zijn maar hoeveel zijn er goed?? zelfde geld voor Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens hier wat nieuwe screens van mario sunshine:

screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op zaterdag 15 juni 2002 13:09 schreef schnumi het volgende:
trouwens hier wat nieuwe screens van mario sunshine:

screens
zoals gewoonlijk weer brakke screens. qua scherpte dan, want volgens mij zit hier wel weer ziekelijk veel detail in.

ik heb trouwens pikmin gekocht. ROELEER ALOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:40 schreef elroy het volgende:

[..]

Moet je even in deel 3,4 of 5 kijken daar ergens had ik zeer uitgebreid uitgelegd hoe het spel was (ook met plaatjes enzo).
Voor de laatste pics van RE kijk effe op mijn Signature en klik op RE.
lol, hoeft die maar een stuk of 3000 posts door te lezen >:)

En waarom zijn nou alle screens die ik heb gezien voor Mario Sunshine wazig of brak of allbij??? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom kan Mario Sunshine me niet boeien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Op zaterdag 15 juni 2002 01:47 schreef Pilletje het volgende:
Moet je even naar Hilversum gaan, Toy Champ.
Had er nog 2 liggen, en nog een aantal cubes :)
Die winkel is vrij lastig te vinden, zit niet echt op een populaire plek, vandaar...
Hm, da's me toch even iets te ver vanuit Doetinchem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik Mr game&watch in ssb:m ?
Ik heb nu alle levels en characters behalve hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op zaterdag 15 juni 2002 14:37 schreef SilverBolt het volgende:
Hoe krijg ik Mr game&watch in ssb:m ?
Ik heb nu alle levels en characters behalve hem :(
Je moet dan volgens mij een aantal uur vs gespeeld hebben voordat je hem krijgt.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adventure of classic mode met 24 caracters uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ohja ik heb weer nieuwe kleren voor Jill (re), deze ziet er nog beter uit dan de vorige.
Ik post daar straks wel wat pics van :+.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op zaterdag 15 juni 2002 15:34 schreef elroy het volgende:
Ohja ik heb weer nieuwe kleren voor Jill (re), deze ziet er nog beter uit dan de vorige.
hehe, handjes boven tafel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op zaterdag 15 juni 2002 15:34 schreef Elroy het volgende:
Nieuwe kleren of minder kleren? ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ohja moest de pics nog posten :

Jills nieuwe kleren :

Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re85.jpg

Zo nog wat extra pics met Jill's nieuwe kleren, om te beginnen een zombie :

Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re86.jpg

Nog wat plaatjes met Barry :

Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re87.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re88.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re89.jpg

Plafond komt naar beneden Aaahhh ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re90.jpg

Jill moet overgeven (motion blur :+) :

Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re91.jpg

Eeehh :

Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/elroyss/re92.jpg

Ze draagt hier trouwens haar nieuwe gun de samurai dinges.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 10:57
Op zaterdag 15 juni 2002 01:17 schreef jasjenl het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je die rgb kabel gehaald hebt? Ik moet er namelijk ook nog steeds een hebben (op een 82 cm breedbeeld zie je dat verschil echt wel, kan ik je verzekeren :P), alleen kan ik 'm nergens in de buurt vinden...
heh, ik heb ook een 82cm breedbeeld :P (wankers met een kleine tv, zitten nu zo te balen >:) )
dus laat ff weten wat het scheelt.

zat er eigenlijk over na te denken om zo'n kabel bij lik-sang te bestellen. kost maar 5 dollar of zo.

(en mini-tv mensjes, niet boos worden, was maar een geintje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) sorry voor het zeuren op die kabel :), ik heb net nog ff de standaard kabel er ook ff in geduwd, en er zit toch aardig verschil in :o soz :) Zonder is het beeld veel doffer en minder scherp :)....
btw, DarkChylde, ruilen??? :) (ik heb een 54 cm niet breedbeeld geloof ik =])

whoa, lees net m'n post nog ff en hij is aardig oversmiled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Op zaterdag 15 juni 2002 18:17 schreef DarkChylde het volgende:
zat er eigenlijk over na te denken om zo'n kabel bij lik-sang te bestellen. kost maar 5 dollar of zo.
Het schijnt dus dat die third party kabels klote zijn. Is al vaker gemeld in dit topic geloof ik...
(en mini-tv mensjes, niet boos worden, was maar een geintje ;) )
Jah, hier wordt ik dus wel boos om, altijd zitten er weer gasten bij die moeten opscheppen zodat mensen als ik met een 72cm breedbeeld zich weer klote moeten voelen ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:25
Op zaterdag 15 juni 2002 04:11 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

argh you of all people

dit staat dus in de officiele manual!!! ik heb het zelf gecaptured dit plaatje...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
over ssbm

ik snap er niks van
net 1,5 uur event mode gedaan
eindelijk na een uur ofzo event 7 gehaald, maar verder kom ik echt niet

zag vandaag in de winkel spy hunter en agent under fire liggen... voor de mensen die het wat interesseert (lijken me beide shit spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 15 juni 2002 18:53 schreef Phusebox het volgende:
over ssbm

ik snap er niks van
net 1,5 uur event mode gedaan
eindelijk na een uur ofzo event 7 gehaald, maar verder kom ik echt niet

zag vandaag in de winkel spy hunter en agent under fire liggen... voor de mensen die het wat interesseert (lijken me beide shit spellen)
NOFI maar welke spellen vind jij wel leuk dan??
melee niet goed Agent under Fireniet goed, spy hunter niet goed

WAT WEL??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

FF over Soulcaliber 2.

Volgens mij zit er in plaats van Rock die ene gozer met een enorme bijl er niet in, want in deeltje 1 zag je bij zijn einde dat Bangoo of hoe je het ook schijf groot is geworden en op avontuur uit gaat.

Dus ik denk dat er een grote kans is dat Bangoo er in zit.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Op zaterdag 15 juni 2002 19:14 schreef stormblade32 het volgende:
FF over Soulcaliber 2.

Volgens mij zit er in plaats van Rock die ene gozer met een enorme bijl er niet in, want in deeltje 1 zag je bij zijn einde dat Bangoo of hoe je het ook schijf groot is geworden en op avontuur uit gaat.

Dus ik denk dat er een grote kans is dat Bangoo er in zit.
http://www.namco.co.jp/home/aa/am/vg/soulcalibur2/special/chara/index.html

Kijk zelf welke characters er tot nu toe zijn aangekondigd, zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zaterdag 15 juni 2002 19:11 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

NOFI maar welke spellen vind jij wel leuk dan??
melee niet goed Agent under Fireniet goed, spy hunter niet goed

WAT WEL??
burnout is wel aardig
iss 2 wel redelijk
waverace was leuk voor 1 dagje

wat lijkt me vet:
- donkey kong racing
- zelda
- starfox
- f-zero

verder zit ik eigenlijk niet echt ergens op te wachten...

ehm... tja
wat vond ik op de n64 vet?
- goldeneye
- diddy kong racing
- blast corps
- zelda: oot

pfoe ff zwaar moeten denken welke spellen ik allemaal heb gehad... en welke ik daarvan leuk vond

op de dreamcast:
- skies of arcadia
- grandia 2
- metropolis street racer
- pff mijn geheugen werkt niet mee vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Op zaterdag 15 juni 2002 19:18 schreef ilyc het volgende:

[..]

http://www.namco.co.jp/home/aa/am/vg/soulcalibur2/special/chara/index.html

Kijk zelf welke characters er tot nu toe zijn aangekondigd, zou ik zeggen :)
Ja die site had ik al gezien, maar rock was nog niet aangekondigd vandaar.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 18:51 schreef Phusebox het volgende:

[..]

argh you of all people

dit staat dus in de officiele manual!!! ik heb het zelf gecaptured dit plaatje...
>:) echt waar? >:) dat is wel beters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
echt waar: ik kan je de pdf ook nog bezorgen van de officiele manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 20:39 schreef Phusebox het volgende:
echt waar: ik kan je de pdf ook nog bezorgen van de officiele manual
lol, nja ik geloof je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:03 schreef Elroy het volgende:
Ohja moest de pics nog posten :

Jills nieuwe kleren :

[afbeelding]

Zo nog wat extra pics met Jill's nieuwe kleren, om te beginnen een zombie :

[afbeelding]

Nog wat plaatjes met Barry :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Plafond komt naar beneden Aaahhh ;) :

[afbeelding]

Jill moet overgeven (motion blur :+) :

[afbeelding]

Eeehh :

[afbeelding]

Ze draagt hier trouwens haar nieuwe gun de samurai dinges.
pics doen het niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook last van kramp in de pols na het spelen op de cube? ik heb er vooral bij ssb:m last van, controller te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 22:25 schreef WuKen het volgende:
hebben jullie ook last van kramp in de pols na het spelen op de cube? ik heb er vooral bij ssb:m last van, controller te klein?
Nee , beetje in m'n duimen bij Smash Bros , maar voor de rest nergens last van .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Controller ligt juist perfect in m'n handen.. :)

Net Pikmin gekocht samen met m'n vriendin..
Vet spel hoor !! M'n vriendin zit het al de hele avond te spelen hehe..
Hier gaan we echt wel lang mee doen hoor..
We restarten elke day gewoon als we het niet goed genoeg doen. >:)
Perfectionisme 00wnz :P

En wat zeiken jullie nou over de speeltijd ?
Als je een DVD of video koopt van de helft van de prijs van een Cube game heb je 'm toch ook na ong. 2 uur wel uitgekeken.. :D
Plus dat als je 'm uitspeelt er een challenger mode komt.. :+
Ah well.. Your loss :P >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op zaterdag 15 juni 2002 23:01 schreef .KeN. het volgende:
Controller ligt juist perfect in m'n handen.. :)

Net Pikmin gekocht samen met m'n vriendin..
Vet spel hoor !! M'n vriendin zit het al de hele avond te spelen hehe..
Hier gaan we echt wel lang mee doen hoor..
We restarten elke day gewoon als we het niet goed genoeg doen. >:)
Perfectionisme 00wnz :P

En wat zeiken jullie nou over de speeltijd ?
Als je een DVD of video koopt van de helft van de prijs van een Cube game heb je 'm toch ook na ong. 2 uur wel uitgekeken.. :D
Ah well.. Your loss :P >:) ;)
dit is de instelling :)
als ik een onderdeel per dag haal vind ik het goed, maar o wee als ik één dag geen onderdeel vind, gaat die dag mooi opnieuw :) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na gvd 2,5 uur Arctic Bay eindeijk mijn beloning.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dpatty/TimeAttackArcticBayExpert3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 23:29 schreef daFubar het volgende:

[..]

als ik een onderdeel per dag haal vind ik het goed, maar o wee als ik één dag geen onderdeel vind, gaat die dag mooi opnieuw :) hehe
Misschien dak em toch haal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op zaterdag 15 juni 2002 22:18 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

pics doen het niet ...
Nu weer wel, de snelle servers zijn nu allemaal plat dus dan moeten jullie het maar doen met een wat langzamere server.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das het kostuum van Jill in Resident Evil 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Op zaterdag 15 juni 2002 23:01 schreef .KeN. het volgende:
Heeej, een challenger mode? Daar had ik nog niks over gelezen/gehoord! Zou je misschien alsjeblieft als ik het heel vriendelijk vraag maar wel heel snel even uit kunnen leggen wat een challenger mode is? Heb ik iets om naar uit te kijken als ik em uitgespeeld heb (wat overigens nog wel even duurt want ik zit nu pas bij dag 5)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op zondag 16 juni 2002 01:06 schreef jOzh het volgende:

[..]

Heeej, een challenger mode? Daar had ik nog niks over gelezen/gehoord! Zou je misschien alsjeblieft als ik het heel vriendelijk vraag maar wel heel snel even uit kunnen leggen wat een challenger mode is? Heb ik iets om naar uit te kijken als ik em uitgespeeld heb (wat overigens nog wel even duurt want ik zit nu pas bij dag 5)
waarschijnlijk heb je dan gewoon nog minder tijd om m uit te spelen. is een hele makkelijke feature om te maken natuurlijk. net als in luigi's mansion. als je die uitspeelt kun je de hele mansion nog een keer spelen, maar dan in spiegelbeeld.
makkelijk te maken, fantastisch voor de die hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Pikmin is wel lachen he?

Ik ben nu bij dag 9, maar ik heb nog geen een keer elke dag een stuk vliegtuig gevonden. Hebben jullie trouwens al blauwe Pikmin? Want daar zit ik toch wel een beetje op te wachten.

Later.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Blauwe Pikmin heb ik al jah.. scheelt weer een zooi verdrinkende Pikmin :D
Ik vond ze op dag 6 geloof ik. (begin nu net met dag 8 )
Op zaterdag 15 juni 2002 23:29 schreef daFubar het volgende:

[..]

Hehe preCIES :+
Ik begin nu net aan day 8 met 7 parts.
Nog een LANGE weg te gaan hehehe.. Niveau ligt ook goed btw.

Je bent btw. echt een bikkel als je dit binnen 7 uur krijgt uitgespeeld ! ;)
Ja ok, het KAN wel, maar dan heb je geen reet aan het spel :P
Ik kan denk ik wel in een kwartierje/half uurtje > gewoon elke keer op start drukken en 'go to sunset' selecteren..
Beeeetje zonde alleen :Z
Op zondag 16 juni 2002 01:06 schreef jOzh het volgende:

[..]

Quote uit boekje (pagina 19)
Challenge mode
Als je in het spel een bepaald niveau hebt gehaald, krijg je toegang tot deze spelvariant.
In de challenge mode is het de bedoeling om in één dag zoveel mogelijk Pikmin te laten groeien"
Hmmz toch niet helemaal goed gelezen merk ik ;(
Ik dacht dat het iets heel anders was toen ik het voor het eerst las..
Ah well.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 15 juni 2002 22:25 schreef WuKen het volgende:
nog nergens last van gehad. :) trouwens met pikmin loop ik 2 onderdelen voor dus ik kan 2 dagen geen onderdeel vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

gamefaqs

volgens mij kloppen die release date's voor geen meter zo zou spy hunter pas de 28ste uitkomen terwijl hij nu al in de winkels ligt en soul caliber 2 volgende maand :? als dat zo is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Op zondag 16 juni 2002 04:18 schreef .KeN. het volgende:
Quote uit boekje (pagina 19)
Ah, staat gewoon in het boekje :) Daar had ik nog niet gezocht... Maar das dus ook niet zo'n super optie.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die challenger mode al. Kreeg m na 9 dagen ofzo. Had toen geloof ik 11 parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Op zondag 16 juni 2002 07:42 schreef schnumi het volgende:
gamefaqs

volgens mij kloppen die release date's voor geen meter zo zou spy hunter pas de 28ste uitkomen terwijl hij nu al in de winkels ligt en soul caliber 2 volgende maand :? als dat zo is. >:)
SC 2 komt pas begin volgend jaar uit voor alle consoles
dat had namco gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog steeds twijfel ik of ik Pikmin wel zou kopen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik niet, ik haal komende week F1 2002 en SSX Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zijn julie al in de forest navel? dat is de 3e wereld. die is echt kut. al die kutbeesten! :P

ik loop 1 onderdeel voor, zit nu op dag 6 en heb de blauwe pikmin nu ook!

echt een fantastisch spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zondag 16 juni 2002 14:06 schreef Phusebox het volgende:
ik niet, ik haal komende week F1 2002 en SSX Tricky
ik denk ik ook ssx tricky maar nie f1 2002 want die is al leuk zat op de pc met stuurtje, met controller lijkt het me niet zo vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik zit vast met Sonic het is nog meer eerste level maar stage 3 en moet een zoekgeraakte beestje vinden, iemand idee waar dat beestje zit? want ik kom maar niet verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op zondag 16 juni 2002 14:14 schreef robertos het volgende:

[..]

ik denk ik ook ssx tricky maar nie f1 2002 want die is al leuk zat op de pc met stuurtje, met controller lijkt het me niet zo vet
ik heb f1 2002 ook op pc, met Logitech MOMO force stuurtje maar wil af en toe ook ff lekker racen zonder mijn pc op te hoeven starten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 15:58 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ik heb f1 2002 ook op pc, met Logitech MOMO force stuurtje maar wil af en toe ook ff lekker racen zonder mijn pc op te hoeven starten enzo
tamzak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zondag 16 juni 2002 15:58 schreef Phusebox het volgende:

[..]

offtopic, maar dat stuurtje heb ik ook en is echt super imo.

tja met toetsenbord/gamepad van me pc vind ik aan f1/race spellen geen fuck aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb een tijdje Pikmin gespeeld. Daarna doe ik de SSBM disc erin en krijg ik zonder iets te doen vanzelf een nieuwe Pikmin trophie.

Zou de Pikmin save naar mijn SSBM save hebben gekeken oid :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 16:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik heb een tijdje Pikmin gespeeld. Daarna doe ik de SSBM disc erin en krijg ik zonder iets te doen vanzelf een nieuwe Pikmin trophie.

Zou de Pikmin save naar mijn SSBM save hebben gekeken oid :?
yep, door de pikmin save op je memcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allez vooruit , als m'n examens goed zijn (wat ik ook verwacht want ik heb is gewerkt ervoor) mag ik een nieuw GC spel gaan kiezen . Pikmin it shall be :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hebben jullie eigenlijk veel vrienden die een cube en een vast internet verbinding hebben.

zat gister op een verjaardag te lullen met 2 vrienden van me. 1 heeft een paar weken geleden een cube gekocht en de ander gaat na de zomer er een kopen (we gaanook games ruile). maar we hadden het over online cube gaming. stel je voor:

perfect dark zero, op 4 cubes online, met achter elke cube 4 mensen. en dan team based. dit zou zo zwaar roelen :9~

maar wat ik me dus eigenlijk afvraag is of er al info is over online game. (niet pso)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 16:38 schreef DarkChylde het volgende:
hebben jullie eigenlijk veel vrienden die een cube en een vast internet verbinding hebben.

zat gister op een verjaardag te lullen met 2 vrienden van me. 1 heeft een paar weken geleden een cube gekocht en de ander gaat na de zomer er een kopen (we gaanook games ruile). maar we hadden het over online cube gaming. stel je voor:

perfect dark zero, op 4 cubes online, met achter elke cube 4 mensen. en dan team based. dit zou zo zwaar roelen :9~

maar wat ik me dus eigenlijk afvraag is of er al info is over online game. (niet pso)
Der bestaat al een broadband adapter dus een LAN kan normaal gezien wel . Online denk ik zal er ook wel door komen als het goed is .
En nee , in m'n vriendenkring zijn al weinig console gamers , en buiten ik met m'n Cube en DC zijn het allemaal kereltjes die blindelings een PS2 hebben gekocht .
Vin het wel altijd fijn ze te laten balen over hun PS2 als ik ze laat zien dat mijn DC zelfs even goed beeld geeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ken 8 mensen in mijn "vriendenkring" die een cube hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
ik ben de enige :'( , de rest heeft allemaal goeie pc's

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op zondag 16 juni 2002 16:57 schreef Capibara het volgende:
ik ben de enige :'( , de rest heeft allemaal goeie pc's
Je hebt ons toch, vriend ;)

Misschien blaas ik je volgend jaar online wel poep met F-Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
nintendo is van plan om de cube online te brengen, maar ze hebben nog geen games (behalve pso) aangekondigd die online speelbaar zijn.

denk aan bv aan ssb:m en pd:Z, of waverace. die spellen zouden online écht heel vet zijn.

maar weet iemand dus van games die wel mogelijk online gaming mogelijkheden krijgen?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.