-[Het grote Unreal Tournament 2003 topic]-

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:28
Op donderdag 13 juni 2002 00:46 schreef loekie2002 het volgende:
nog 4 files en ik kan eindelijk de demo gaan spelen... >:)
ik moet je teleurstellen (of misschien juist niet) Dit is niet de demo, maar een ALPHA build van enkele maanden geleden bestemd voor zogenaamde 'hardware vendors'.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Begin april 2002 om precies te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Op donderdag 13 juni 2002 01:25 schreef Mitt3nz het volgende:
Begin april 2002 om precies te zijn.
December 2001 lees ik overal. Hoe kom jij bij april 2002?
In het spel zelf staat ook 'confidential © 2001' (zie alle screenshots)...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copyright 2001.
sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Op donderdag 13 juni 2002 01:46 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Lees het draad voor je blaat :?

De copyright is uit 2001, dat betekend niet dat de alpha/bete/demo daar ook uit komt :{
le-zen, sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

We zullen nog wel 1,5 maand oid op de echte demo moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik de mouse kan inverten? ik word er helemaal gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Op donderdag 13 juni 2002 01:46 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Omdat een DE medewerker mij dat verteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Op donderdag 13 juni 2002 02:29 schreef papajay het volgende:
weet iemand hoe ik de mouse kan inverten? ik word er helemaal gek van!
Anders lees je het topic ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
We zullen nog wel 1,5 maand oid op de echte demo moeten wachten
Tegen die tijd wordt het ook wle weer uitgesteld..

Ik had er nog wel begrip voor dat er uitstel van unreal 2 en ut 2003 was door die nieuwe physics engine, maar het is nu al zo vaak uitgesteld dat we straks 3 generaties videokaarten verder zijn

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
jah idd, naja beter een goed spel voor mijn geld en ff wachten. En dit is idd een hele oude beta en das wel jammer maarjah... des te meer moois je kan gaan verwachten van de final en de demo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 00:05 schreef Neejoh het volgende:
Owke, dudes, ik heb een probleem...

Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met een externe server te connecten...

In-game doe ik: TAB -> open IP:7777 *enter*
Dan zegtie te gaan connecten en dat je F10 kan drukken om te kankelen... Ondertussen kan ik wel gewoon verder gamen, met de letters in beeld.

Ik zou zo eventueel een dag kunnen gamen, zonder dat hij contact maakt met de server |:(

Ik draai momenteel achter een server, via ICS. Zou het hier aan liggen? Zo jah, hoop dat het in de final opgelost wordt :?
Volgens mij ligt dat gewoon aan de server. Het kan ook zijn dat ie vol zit heb ik ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ooh, sorry hoor... maar er staan nogal gigantisch veel posts in deze draag, had ik niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
In de demo zijn bij mij de skins nogal zwart-wit, en dit bedoel ik letterlijk. Help! Misschien ligt het aan mijn GF2mx, maar dat denk ik niet. De models zijn er wel allemaal, maar de skins schijnbaar niet.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

dat komt doordat.......ttaadaaaaaaaaaaaaa.... de models in deze beta nog niet geskinned zijn :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt erg goed hoor, maar inderdaad de bots zijn lastig om te zien. Je ziet ze meestal eerst schieten en dan schiet je pas terug. Maar het werkt wel zeer lekker, loopt erg lekker bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 13 juni 2002 03:02 schreef blouweKip het volgende:

[..]

Tegen die tijd wordt het ook wle weer uitgesteld..

Ik had er nog wel begrip voor dat er uitstel van unreal 2 en ut 2003 was door die nieuwe physics engine, maar het is nu al zo vaak uitgesteld dat we straks 3 generaties videokaarten verder zijn
Das onzin, epic heeft nooit een releasedate genoemd, zeker omdat men begin dit jaar besloten heeft om het vervolg van UT voor het vervolg van unreal te releasen, de planning was ook gericht op begin Q3 dus al met al valt het echt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 15:32

ddZ

Op donderdag 13 juni 2002 09:34 schreef ChromeBallz het volgende:
In de demo zijn bij mij de skins nogal zwart-wit, en dit bedoel ik letterlijk. Help! Misschien ligt het aan mijn GF2mx, maar dat denk ik niet. De models zijn er wel allemaal, maar de skins schijnbaar niet.
Zijn, zoals gezegd, nog niet geskinned. Verder "glijden" de bots, ipv. dat ze echt lopen. Maar dat zit ook wel snor met de uiteindelijke game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die al aan het multiplayen zijn met UT2k3?? hoe doen jullie dit? kan ik mee doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

damn wat wil ik graag sas en SF op deze engine zien draaien :9~

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t`is gewoon een mooi spel hoor dat wel.....

alleen ik vind het gewoon aso dat je zulke heftige hardware moet hebben om een beetje lekker te kunnen draaien, en das in mijn ogen toch meer als 30 fps :? ,dus is de lol voor mij er weer van af...
hoeveel mensen in nederland hebben een gf4 ti4600???
ik denk niet veel....beetje jammer allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 11:42 schreef Gifted1 het volgende:
t`is gewoon een mooi spel hoor dat wel.....

alleen ik vind het gewoon aso dat je zulke heftige hardware moet hebben om een beetje lekker te kunnen draaien, en das in mijn ogen toch meer als 30 fps :? ,dus is de lol voor mij er weer van af...
hoeveel mensen in nederland hebben een gf4 ti4600???
ik denk niet veel....beetje jammer allemaal
Nou, voor wat je eruit krijgt is het echt niet zo zwaar hoor. Je kunt ook nog eens de details naar beneden schroeven. ;)
Maar wat zou jij willen dan? Dat het gewoon een UT1 kloon is met de zelfde graphics en alles, dus ook de zelfde systeem eisen?
Nee, UT2003 houd IMO toch aardig rekening met de personen met een minder zwaar systeem. En als je dat al niet kunt hebben zul je gewoon UT1 blijven moeten doen, dat stopt er niet in één keer mee hoor. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ik denk dat we nog geen conclusies moeten trekken over de prestaties, aangezien die nog wel beter zullen worden omdat dit dus waarschijnlijk een build is met debugmode aan enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

hm, ik draai nu zo'n beetje alle mappen met gemiddeld 45 fps op 1280x1024 alle detail niveaus nog op default.

tis btw een p4 2GHz, 512 MB RDRAM (pc800) MS-6545 pro 5 mobo en een GF3 Ti 500.

PS: ik probeerde hem op 1600x1200 te draaien maar dan wilt ie niet op volscherm opkomen. ik ga nu ff verder met het verhogen van de details.

ziet er sowieso al :9~ btw :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 11:46 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Nou, voor wat je eruit krijgt is het echt niet zo zwaar hoor. Je kunt ook nog eens de details naar beneden schroeven. ;)
Maar wat zou jij willen dan? Dat het gewoon een UT1 kloon is met de zelfde graphics en alles, dus ook de zelfde systeem eisen?
Nee, UT2003 houd IMO toch aardig rekening met de personen met een minder zwaar systeem. En als je dat al niet kunt hebben zul je gewoon UT1 blijven moeten doen, dat stopt er niet in één keer mee hoor. :+
is ook wel zo, toch blijft het jammer....ik kocht niet al te lang terug een gladiac920 die nog super overklokt ook 244/544 en dan moet ik nu concluderen dat ik dus een minder zwaar systeem heb? nou dat vind ik wel meevallen
a7v266 xp1500+@1500mhz 256mb crucial ddr
maarja als ik dat schematje volg een paar pagina`s terug haal ik dus mischien net aan 35 frames,en dan krijg ik toch wel een beetje de pest in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Op donderdag 13 juni 2002 12:14 schreef Gifted1 het volgende:

[..]

is ook wel zo, toch blijft het jammer....ik kocht niet al te lang terug een gladiac920 die nog super overklokt ook 244/544 en dan moet ik nu concluderen dat ik dus een minder zwaar systeem heb? nou dat vind ik wel meevallen
maarja als ik dat schematje volg een paar pagina`s terug haal ik dus mischien net aan 35 frames,en dan krijg ik toch wel een beetje de pest in ;)
alsjeblieft zeg. Dit is een OUDE build, de UITEINDELIJKE versie gaat nog veel soepeler lopen dan dit. Dus, zoals ik al zei; probeer voorlopig nog ff geen conclusies te trekken en 'er de pest in hebben'. En al helemaal niet op een forum te gaan verspreiden dat het 'brak loopt' want dat zou de verkopen negatief kunnen beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 12:23 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

alsjeblieft zeg. Dit is een OUDE build, de UITEINDELIJKE versie gaat nog veel soepeler lopen dan dit. Dus, zoals ik al zei; probeer voorlopig nog ff geen conclusies te trekken en 'er de pest in hebben'. En al helemaal niet op een forum te gaan verspreiden dat het 'brak loopt' want dat zou de verkopen negatief kunnen beinvloeden.
Goed punt :)
[off topic]
Wil ik je post via je sig beoordelen met goed krijg ik een 404 :?
Is dit soms je eerste post die iemand goed vind en heb je het nog nooit getest :+
[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

ff kleine update, heb net bij de map Flux (DM) gekeken wat het verschil is tussen de default detail niveaus en alles op UltraHigh. dat laatste ziet er in-game zeker lekkerder uit (heb shots gemaakt maar daar zie je het verschil niet echt in) en m'n gemiddelde fps ging van +-45 naar +-30. dat is natuurlijk minder leuk maar van normal naar ultrahigh is (denk ik) wel een grote stap.

ik weet niet wat de tussenstap(pen) is(zijn) want High doet niks -> gaat niet volscherm.

stat global deed trouwens niks. ik bekijk m'n fps met stat fps.

heb ook nog een demo gemaakt en voor de gein geprobeerd te openen in UT. werkt (naar verwachting) niet maar ja. tis nog wel een gewone .dem file.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 10:21 schreef kaasie het volgende:
speelt erg goed hoor, maar inderdaad de bots zijn lastig om te zien. Je ziet ze meestal eerst schieten en dan schiet je pas terug. Maar het werkt wel zeer lekker, loopt erg lekker bij mij.
Als je nou gewoon ff leest in dit topic, kom je er vanzelf wel uit! >:)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 13:20 schreef SlinkingAnt het volgende:

[..]

Als je nou gewoon ff leest in dit topic, kom je er vanzelf wel uit! >:)
duh!! is al gelukt hoor peter, maar loopt erg mooi hoor.
offtopic:
Trouwens ik neem wel effe cd-rom mee morgen voor je.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/naamloos.JPG
Hard in actie, alleen jammer dat er zo weinig bots rond lopen in dit level.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/2.JPG
een vage gloed als bescherming om je heen, erg lache
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/3.JPG
even een overzicht van het level, erg mooi is dat het lava echt stroomt. Ook de tunnels in dit level zijn prachtig vorm gegeven.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/4.JPG
een mooie manier om jezelf te verplaatsen
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/5.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verspreid ik dat het brak loopt?
voordat je zelf je conclusies trekt, moet je eerst ff m`n post lezen, want volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel 30 fps is niet brak toch,das super :?
Op donderdag 13 juni 2002 12:23 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel goed komen met die snelheid.
De Beta van Unreal-2 was ook retelangzaam, echt niet te doen gewoon.
En in de testversie voor E3 (2001) is dat helemaal goed gekomen.
Ik weet niet of het leesbaar is maar hieronder ren ik op zware scene af en het gaat maarliefst 80 fps >:)

Afbeeldingslocatie: http://braad.netfirms.com/pics/UT2Shot0001.gif

Specs: P3 500@590, 768MB ram, Quadro2Pro (1024x768 en AA op 2x) dusseeh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Op donderdag 13 juni 2002 14:54 schreef Braadkip het volgende:
Ik weet niet of het leesbaar is maar hieronder ren ik op zware scene af en het gaat maarliefst 80 fps >:)

[afbeelding]

tis niet leesbaar, maar ik vind het heel leuk voor je :)
ik moet het doen met een geforce2 MX400 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 16:54
Heb me rot zitten lezen in deze thread, maar kan nergens vinden hoe InstGig aan te zetten.

In de menu's vind ik het niet. Zie ook veel grote vraagtekens in bepaalde menu's en dat Bombing spel doet 't niet.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 14:55 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

tis niet leesbaar, maar ik vind het heel leuk voor je :)
ik moet het doen met een geforce2 MX400 :(
Fijn dat je het leuk voor me vindt, maar daar zeg ik het niet voor. (evengoed bedankt :) )
Voor mij is het geen nieuws namelijk.
Ik zeg het omdat ik er zeker van ben dat je er bijvoorbeeld geen zwaardere PC voor hoeft aan te schaffen.
Was dus meer bedoelt als toevoeging aan het bovenstaande bericht van Tampie2000 die reageerde op Gifted1:
Op donderdag 13 juni 2002 12:14 schreef Gifted1 het volgende:
[..]

maarja als ik dat schematje volg een paar pagina`s terug haal ik dus mischien net aan 35 frames,en dan krijg ik toch wel een beetje de pest in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 14:58 schreef toastingnow het volgende:
Heb me rot zitten lezen in deze thread, maar kan nergens vinden hoe InstGig aan te zetten.

In de menu's vind ik het niet. Zie ook veel grote vraagtekens in bepaalde menu's en dat Bombing spel doet 't niet.
kan alleen als je een game host, bij mutators :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 1024x768...maareh detail niveau...kleurdiepte??
Op donderdag 13 juni 2002 14:54 schreef Braadkip het volgende:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Op donderdag 13 juni 2002 15:42 schreef Gifted1 het volgende:
[..]
antialising 2x hakt er vrij stevig op in hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Die Unreal 2 Tech demo loopt hier beter als de Unreal Tournament 2003 demo... ;(

Ik weet niet of deze al is langs gekomen maar dit is wat Mark Rein erover zegt

:)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Hier een lekkere pic van die ofwzo mooie shockcombo.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/shockcombo.jpg
Maar is iemand bekend met dit wapen?In het spel word het de paint gun genoemd. Het is een super wazig ding die rode stralen schiet en die blijven aan je vast kleven. :+ :+
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/thepaintgun.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Dat is de marker gun.

Richt op een plek en vuur.. na een poosje zal die de plek "marken". Vervolgens komt daar een ION Cannon strike neer. Dit is echter nog niet geïmplementeeerd, nu zie je dus zon vaag ezelskop-symbool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Ohwk dus die paint gun is de marker voor de ion cannon.

Je kan die gun vinden in lavagiant 2 vlak bij de rocket launcher. Alleen moet je daar dan naar beneden lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Op donderdag 13 juni 2002 15:06 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Fijn dat je het leuk voor me vindt, maar daar zeg ik het niet voor. (evengoed bedankt :) )
Voor mij is het geen nieuws namelijk.
Ik zeg het omdat ik er zeker van ben dat je er bijvoorbeeld geen zwaardere PC voor hoeft aan te schaffen.
Was dus meer bedoelt als toevoeging aan het bovenstaande bericht van Tampie2000 die reageerde op Gifted1:
[..]
aaah, ok
nu snap ik het volledig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Op donderdag 13 juni 2002 21:55 schreef _subzero_ het volgende:
Ohwk dus die paint gun is de marker voor de ion cannon.

Je kan die gun vinden in lavagiant 2 vlak bij de rocket launcher. Alleen moet je daar dan naar beneden lopen.
Tik gewoon in de console: loaded

en dan heb je alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Kep 'n probleempje met UT2003 :S

Ehm.. als ik het spel start, doet hij het gewoon, ik maak multiplayer game, of ik doe singleplayer, een van de twee, dat gaat ie gewoon loaden, ik ren dus gewoon rond ik die level, maarre.. na een minuut gaat hij rebooten ???

Iemand een ID ?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Weet iemand hoe je Bots Add in een multi player game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
addbots x

x = het aantal bots

dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

wie o wie komt er nu spelen?

24.132.219.143:7777

wel snel doen heh?

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Iemand bekend met een actuelere leak van 800 MB :?
Had ik ergens gelezen...

Ik geloof er niet echt iets van.

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 11:01
Op donderdag 13 juni 2002 23:45 schreef QuestGamer het volgende:
Had ik ergens gelezen...

Dat is deze demo, alleen dan uitgepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Op donderdag 13 juni 2002 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
Dat is deze demo, alleen dan uitgepakt :)
Eh... nee mijn UT2003 demo map is 480 MB ofzo... uitgepakt dus!

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Op donderdag 13 juni 2002 23:43 schreef ZuzZoo het volgende:
wie o wie komt er nu spelen?

wel snel doen heh?
Ik kom! :D

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
De download was 473.5mb en de map was 445mb.
Hoe dat kan weet ik ook niet :?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:19 schreef PeeHaPee het volgende:
Hoi,

Kep 'n probleempje met UT2003 :S

Ehm.. als ik het spel start, doet hij het gewoon, ik maak multiplayer game, of ik doe singleplayer, een van de twee, dat gaat ie gewoon loaden, ik ren dus gewoon rond ik die level, maarre.. na een minuut gaat hij rebooten ???

Iemand een ID ?
thx
? anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Op donderdag 13 juni 2002 23:49 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

Eh... nee mijn UT2003 demo map is 480 MB ofzo... uitgepakt dus!
Voor de install moet je >800 mb vrij hebben@hd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 15:42 schreef Gifted1 het volgende:
[..]
[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=800
WindowedViewportY=600
WindowedColorBits=32
FullscreenViewportX=1024
FullscreenViewportY=768
FullscreenColorBits=32
Brightness=0.800000
Contrast=0.800000
Gamma=1.100000
MipFactor=1.000000
UseDirectDraw=True
UseJoystick=False
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=True
CurvedSurfaces=False
LowDetailTextures=False
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
SlowVideoBuffering=True
DeadZoneXYZ=True
DeadZoneRUV=False
InvertVertical=False
ScaleXYZ=1000.000000
ScaleRUV=2000.000000
MinDesiredFrameRate=10.000000
Decals=True
NoDynamicLights=False
MaxDetailLevel=4
MaxNumDecals=128
ParticleDensity=255
UseDirectInput=False
ParticleDensity=255
NoFractalAnim=False
SkinDetail=High
TextureDetail=High
MaxClientTickRate=0
MasterDetailLevel=2
GoreDetailLevel=3
bLowDetailGeometry=False
bEliminateHighMIP=False
IrisRadius=2.399998
NoFilter=False

(Op het moment dat ik dit wilde posten ging GoT zegmaar ff wat onderhoud plegen, maarja . . beter laat dan nooit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ik heb een vraagje: "Wie van jullie gaat UT 2003 ook echt KOPEN?"

Ik neem aan dat iedereen die UT gekocht heeft, niet kan wachten om achteraan aan te sluiten bij de kassa, maar iedereen die UT nu illegaal speelt: "Gaan jullie het kopen en waarom wel/niet?"

* Gerco kan niet wachten... dat geld uitgeven is jammer, maar zoiets moet beloond worden.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 09:31 schreef Gerco het volgende:

Ik neem aan dat iedereen die UT gekocht heeft, niet kan wachten om achteraan aan te sluiten bij de kassa, maar iedereen die UT nu illegaal speelt: "Gaan jullie het kopen en waarom wel/niet?"

* Gerco kan niet wachten... dat geld uitgeven is jammer, maar zoiets moet beloond worden.
Als hardcore unreal fan wil ik hem natuurlijk zo snel mogelijk kunnen spelen en vandaar dat ik deze versie heb. ik denk dat net als ik menig ander de officiele demo gaat downloaden, de hele versie downloaden en zelfs ook nog kopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Hoe groot is die file eigenlijk, ben nu een iso aan het downe van 473.50 mb, ik hoop dat het de goede is >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
Effe over de system requirements... Sinds kort draai ik hier weer met een Geforce1 :'( Mijn Geforce3 heeft het begeven en is terug voor repairs.

En toch draait het op 1024x768 heel lekker... beter dan verwacht eigenlijk.. Kan niet wachten om dit in Geforce3-glorie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja je zou 'm wel moeten kopen als je online wilt spelen :)
UT2k3 gaat namelijk gebruik maken van z'n cdkey. (zoals met quake3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49

Yup, deze ga ik definitief kopen. Deze demo speelt al zo lekker.. En ook met patches/upgrades is het vaak gewoon handiger om het origineel te hebben. Dus bij deze game maak ik graag een uitzondering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik heb UT illegaal maar ik ga UT2003 cker weten legaal kopen, dat is dit spel gewoon waard.

Dit gaat zwaar roelen :9~

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 23:45 schreef QuestGamer het volgende:
Had ik ergens gelezen...

dat is gewoon de geinstalleerde versie (is 800mb). Dus waarschijnlijk download je dan gewoon de UT2k3 map van een user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Grote kans dat dat ook werkt, want als je UT installeerde, en je verwijderde dan windows, en startte UT dan opnieuw op (in verse instal) dan werktte het ook, geen regkey of iets dergelijks voor nodig, alleen je kon de modfile's niet meer installeren.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 19:46

zoiets moet beloond worden
ik ben een echt Unreal fan, dus ik ga 'm zeker kopen *D
deze "demo" speelt al lekker, dus wat moet het echte spel wel niet gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online

Misschien. :)
Eerst wil ik de final demo spelen, is ie goed? Loopt hij lekker op m'n systeem? Dan denk ik dat ik hem toch wel ga kopen ja. :)
Maar als ik het online wil spelen is dat ook de enige oplossing waarschijnlijk, want ze zullen wel met cdkeys gaan werken, en ik ben niet zo laag dat ik ze ga jatten. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 09:44 schreef bAdmuTs het volgende:
Hoe groot is die file eigenlijk, ben nu een iso aan het downe van 473.50 mb, ik hoop dat het de goede is >:)
Ja, dat is de goede :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 16:54
Op vrijdag 14 juni 2002 00:16 schreef Juniorrules het volgende:
De download was 473.5mb en de map was 445mb.
Hoe dat kan weet ik ook niet :?
Maak van een welke cd dan ook een image en je zal zien dat deze groter is dan het origineel.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Zodra ik de linux binaries voor ut2003 kan downloaden...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:28 schreef Stacium het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
No Label

CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 752 MHz with 383MB RAM
Video: Radeon DDR

Assertion failed: RenDev [File:WinViewport.cpp] [Line: 435]

History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

verwacht het niet, maar weet iemand hier de oplossing voor?

...... IK WIL SPELEN </caps> soz :+
'k heb hetzelfde probleem hier :'(

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1478 MHz with 511MB RAM
Video: 3D Prophet FDX 8500 LE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 02:39 schreef Braadkip het volgende:

[..]

[WinDrv.WindowsClient]
..........bla bla.....
NoFilter=False
Mijn UT2.ini ziet er een beetje anders uit. Er missen een paar opties, vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
Ik heb een probleem met UT2K3. Ik heb dus echt een bagger bak:
PIII 500
192 MB SDRAM
Matrox G400 16MB

Hij trekt het niet erg.. bij het loaden van het spel blijfttie hangen :? |:(

Iemand enig idee voor een oplossing???

edit:

Ik kan dus NIET spelen... Hij zegt loading... en dan blijfttie hangen.. Dan moet ik de pc opnieuw opstarten en dan geeft Win XP aan dat er iets niet goed was gegaan en dat dat dan zogenaamd ligt aan de drivers van me videokaart... :? Ik heb de allerlaatste versie van de drivers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
ach, wees blij dattie iets doet, m'n voodoo word nie ondersteunt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Op vrijdag 14 juni 2002 17:00 schreef GFM het volgende:
PIII 500
192 MB SDRAM
Matrox G400 16MB

edit:

Ik kan dus NIET spelen... Hij zegt loading... en dan blijfttie hangen.. Dan moet ik de pc opnieuw opstarten en dan geeft Win XP aan dat er iets niet goed was gegaan en dat dat dan zogenaamd ligt aan de drivers van me videokaart... :? Ik heb de allerlaatste versie van de drivers :?
je moet een keer klikken op je muis.... dan begint ie (na een tijdje loaden)

ow ja.. heeft er iemand al een servertje opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
nee.. hij reageert helemaal NIET meer.. Ik krijg dus loading... en dan kom ik terug bij het vorige menu waar ik dan net op capture the flag heb geklikt.. Het is me 1 keer gelukt om het level geladen te krijgen.. Maar toen ik toen klikte kwam er een geweer zo half in beeld en weigerde de pc verdere dienst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op vrijdag 14 juni 2002 17:05 schreef SlinkingAnt het volgende:
ach, wees blij dattie iets doet, m'n voodoo word nie ondersteunt :'(
* max zit nu lekker met te fraggen met zijn Ti4400. >:)

Sorry ;)

Die demo r0x0rz echt wel de pan uit. Ik ga hem dus zeker origineel kopen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Op vrijdag 14 juni 2002 17:00 schreef GFM het volgende:
PIII 500
192 MB SDRAM
Matrox G400 16MB

edit:

Dat klinkt als een ILE..

Heb je iets overgeclockt? (CPU,GPU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
nee, had, maar toen werktte het ook niet. Hij liep @600 en toen viel de pc uit :o

Hier de pics van de foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/melding.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/rapport.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die nog geen genoeg hebben gekregen van sreenies, ze zijn wat donker uitgevallen:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/1b.JPG
gras is ook echt groen
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/1c.JPG
zeer mooi gezicht, waterval met stroomversnelling. Als je in het water valt wordt je ook echt mee genomen door de strooming.
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/1d.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/1e.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/1f.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/1g.JPG
ook achter de waterval kun je staan, zeer mooi uitzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Anders post je ff originele screens, geen screens van dingen die al 10 keer langs zijn gekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is de sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Nu online
Op vrijdag 14 juni 2002 18:30 schreef GFM het volgende:
nee, had, maar toen werktte het ook niet. Hij liep @600 en toen viel de pc uit :o

Hier de pics van de foutmelding:
[afbeelding]

[afbeelding]
Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
LOOPT ER MOMENTEEL NOG ERGENS EEN SERVER?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

ik heb ook even wat screenies gemaakt @ 1024*768 op mijn GF4

zijn misschien wat groot als ik moet resizen doe ik dat wel maar het gaat fff om de qualiteit he :D

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://utenti.lycos.it/paulluap/Clipboard08.jpg

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaan-X
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 13:21 schreef blouweKip het volgende:
Zodra ik de linux binaries voor ut2003 kan downloaden...
Dat is voor mij ook een belangrijke reden. Weet jij misschien ook wanneer en of ze uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
hmm als ik de resolutie verander in de ut.ini dan zet ie em automatisch weer terug naar 640x480?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Op zaterdag 15 juni 2002 09:54 schreef MaXiMizE het volgende:
hmm als ik de resolutie verander in de ut.ini dan zet ie em automatisch weer terug naar 640x480?
Heb je de .ini na het veranderen wel gesaved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 20:16 schreef Mitt3nz het volgende:
Anders post je ff originele screens, geen screens van dingen die al 10 keer langs zijn gekomen :p
joh voorlopig hebben we van jouw nog niets gezien.. en er zijn altijd mensen die het wel mooi/leuk vinden om te zien. Deze screenies zijn zelf gemaakt dus je heb ze niet 10 keer gezien.. Dus hou jij je mening effe voor je als je niets boeiends te melden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 15 juni 2002 11:09 schreef kaasie het volgende:

[..]

joh voorlopig hebben we van jouw nog niets gezien.. en er zijn altijd mensen die het wel mooi/leuk vinden om te zien. Deze screenies zijn zelf gemaakt dus je heb ze niet 10 keer gezien.. Dus hou jij je mening effe voor je als je niets boeiends te melden heb.
Niet iedereen begeeft zich op het illigale pad (lees: heeft die demo)
Maar die screenshots kwamen mij eigenlijk ook bekend voor. :X :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 09:54 schreef MaXiMizE het volgende:
je zou het effe met dit proggie kunnen proberen: ut2k3_quick_edit.zip

Hiermee kun je snel resolutie/pic details ect instellen, werkt goed.
Op zaterdag 15 juni 2002 11:13 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Niet iedereen begeeft zich op het illigale pad (lees: heeft die demo)
Maar die screenshots kwamen mij eigenlijk ook bekend voor. :X :P
Ze zouden op andere screenies kunnen lijken, maar ze zijn niet het zelfde. Dat weet ik 100% zeker omdat ik ze zelf gemaakt heb bij het spelen van de demo. maar goed als jullie geen screenies meer willen, dit waren dan de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 15 juni 2002 11:13 schreef kaasie het volgende:
Ze zouden op andere screenies kunnen lijken, maar ze zijn niet het zelfde. Dat weet ik 100% zeker omdat ik ze zelf gemaakt heb bij het spelen van de demo. maar goed als jullie geen screenies meer willen, dit waren dan de laatste.
Grutjes, het zou wel op een andere geleken hebben dan, zo groot is die demo toch ook niet?
Anywayz; ik lust nog wel meer screenies hoor. :9

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 11:21 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Grutjes, het zou wel op een andere geleken hebben dan, zo groot is die demo toch ook niet?
Anywayz; ik lust nog wel meer screenies hoor. :9
maar goed waar zeuren we over, have fun play the demo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Laatst online: 31-08 00:40
ik hem problemen met UT 2003 Demo / alpha
kan iemand mij helpen...

Systeem :
Proccessor : AMD XP 1800+ ( 1533mhz )
Geheugen : M-Tec 512mb ddr cas 2.5 (2.5 2 2 4 )
Vga : Ati Radeon 8500 Retail Volt modded... draaid nu std. zonder volt mod.
Geluid : SB Audigy!

Airflow is goed dus warmte kan het niet aan liggen

Drivers zijn de official van de Ati.com website
die nieuwste met Cytalist ofso... wtf dat is :? :?

Resultaat van dit alles :

Afbeeldingslocatie: http://nnw.ath.cx/GoT/UT2k3/utawfull1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://nnw.ath.cx/GoT/UT2k3/utawfull2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
No Label
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 752 MHz with 383MB RAM
Video: Radeon DDR

Assertion failed: RenDev [File:WinViewport.cpp] [Line: 435]

History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Betekent dat je videokaart bepaalde functies niet ondersteunt die nodig zijn om de videodrivers te initialiseren.
Werkt misschien nog niet op de Radeon ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Op maandag 10 juni 2002 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
Hier, de performance op veel verschillende machines (van het officiële UT2k3 forum):

UT2003 has been tested on several systems on every resolution from 640x480 till 1600x1200 . I will chouse 6 of them with 10 deferent graphic cards on resolution 800x600 & 1024x768 (most popular resolution for gamers )

System No.1 is P3 633 256 sdram WinXP
On resolution 800x600 ( average FPS )

TNT2Ultra ( low detail ) FPS = 21
Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 22
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =24
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 32
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 30
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS = 34 & ( high detail ) FPS= 20
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 40 & ( high detail ) FPS = 31
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 44 & ( high detail ) FPS = 35
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 43 & ( high detail ) FPS = 31
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 50 & & ( high detail ) FPS = 39
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 54 & & ( high detail ) FPS = 42

On resolution 1024x768 ( average FPS )

TNT2Ultra ( low detail ) FPS = 11
Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 13
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =12
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 25
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 24
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS =25 & ( high detail ) FPS = 14
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 33 & ( high detail ) FPS = 22
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 36 & ( high detail ) FPS = 28
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 37 & ( high detail ) FPS = 29
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 46 & ( high detail ) FPS = 29
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 46 & ( high detail ) FPS = 33

System No.2 is P3 933 256 sdram WinXP

TNT2Ultra ( low detail ) FPS = 22
Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 26
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =24
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 34
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 33
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS = 35 & ( high detail ) FPS= 20
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 43 & ( high detail ) FPS = 32
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 46 & ( high detail ) FPS = 35
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 46 & ( high detail ) FPS = 34
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 54 & ( high detail ) FPS = 39
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 60 & ( high detail ) FPS = 46

Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 14
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =13
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 24
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 26
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS =27 & ( high detail ) FPS = 14
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 31 & ( high detail ) FPS = 23
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 38 & ( high detail ) FPS = 29
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 38 & ( high detail ) FPS = 30
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 49 & ( high detail ) FPS = 31
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 51 & ( high detail ) FPS = 36

System No.3 is Athlon 1.2 thunderbird 256 sdram WinXP
TNT2Ultra ( low detail ) FPS = 20
Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 28
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =25
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 36
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 36
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS = 38 & ( high detail ) FPS= 23
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 45 & ( high detail ) FPS = 33
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 47 & ( high detail ) FPS = 36
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 48 & ( high detail ) FPS = 34
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 57 & ( high detail ) FPS = 42
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 65 & ( high detail ) FPS = 49

TNT2Ultra ( low detail ) FPS = 10
Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 14
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =15
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 26
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 28
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS =30 & ( high detail ) FPS = 16
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 32 & ( high detail ) FPS = 24
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 38 & ( high detail ) FPS = 30
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 39 & ( high detail ) FPS = 32
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 51 & ( high detail ) FPS = 32
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 54 & ( high detail ) FPS = 38

System No.4 is Athlon 1600+256 ddram WinXP

Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 29
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =26
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 41
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 39
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS = 42 & ( high detail ) FPS= 24
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 46 & ( high detail ) FPS = 34
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 48 & ( high detail ) FPS = 38
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 50 & ( high detail ) FPS = 37
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 59 & ( high detail ) FPS = 43
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 68 & ( high detail ) FPS = 51

Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 16
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =15
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 27
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS =32 & ( high detail ) FPS = 19
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 35 & ( high detail ) FPS = 27
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 41 & ( high detail ) FPS = 33
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 40 & ( high detail ) FPS = 33
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 54 & ( high detail ) FPS = 33
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 58 & ( high detail ) FPS = 40

System No.5 is Athlon 2000+256 ddram WinXP

TNT2Ultra ( low detail ) FPS = 22
Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 30
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =27
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 42
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 41
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS = 44 & ( high detail ) FPS= 26
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 49 & ( high detail ) FPS = 37
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 51 & ( high detail ) FPS = 40
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 51 & ( high detail ) FPS = 38
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 64 & ( high detail ) FPS = 47
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 71 & ( high detail ) FPS = 55

TNT2Ultra ( low detail ) FPS = 12
Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 18
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =16
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 30
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS =33 & ( high detail ) FPS = 22
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 38 & ( high detail ) FPS = 30
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 44 & ( high detail ) FPS = 35
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 43 & ( high detail ) FPS = 35
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 58 & ( high detail ) FPS = 36
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 561 & ( high detail ) FPS = 43

System No.6 is P4 2.0 256 ddram WinXP

Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 28
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =26
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 40
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 40
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS = 42 & ( high detail ) FPS= 25
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 45 & ( high detail ) FPS = 35
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 49 & ( high detail ) FPS = 39
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 50 & ( high detail ) FPS = 38
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 62 & ( high detail ) FPS = 45
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 69 & ( high detail ) FPS = 54

Geforce 256ddr ( medium detail ) FPS = 18
Geforce 2 mx/400 ( medium detail ) FPS =16
Geforce 2 Ti200 ( medium detail ) FPS = 30
Radeon 256 ddr ( medium detail ) FPS = 27
Radeon 7500 ddr ( medium detail ) FPS =32 & ( high detail ) FPS = 22
Geforce 3 Ti200 ( medium detail ) FPS = 36 & ( high detail ) FPS = 29
Geforce 3 Ti500 (medium detail ) FPS = 43 & ( high detail ) FPS = 33
Radeon 8500 64ddr & ( medium detail ) FPS = 41 & ( high detail ) FPS = 34
Geforce 4 Ti4400 & ( medium detail ) FPS = 56 & ( high detail ) FPS = 35
Geforce 4 Ti4600 & ( medium detail ) FPS = 60 & ( high detail ) FPS = 41

For Nvidia cards driver - 28.32
For Ati cards driver - 6.13.10.6071
UT2003 bild is alpha 3 from E3
:'( :'( :'( :'( :'( :'(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hmm.. systeemeisen zijn nog redelijk, maar wel beetje duur.. Dat wordt werken, maar dan krijg je er wel iets voor terug :o

Videokaart lijkt het belangrijkste. Ben van plan de GF4 Ti4200 te kopen. Zal dan wel 2-4 fps minder zijn dan de 4400...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 11:01
Is er misschien al wat bekend over het medium waarop het uiteindelijke spel verschijnt? 2 cd's ofzo? Of misschien wel DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atom-master
  • Laatst online: 10-05 08:09

Atom-master

Chick specialist

Maar is er al een relaxte internet server aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuzZoo
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

iemand spelen?

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.