Op vrijdag 21 juni 2002 11:24 schreef Gerco het volgende:
[..]
Niet bepaald, maar het Quake3 gevoel is wel sterker bij UT2003. Alles groot, bulky allemaal vrolijke kleurtjes en rondigheidjes.
Ik heb nog nooit allemaal vrolijke kleurtjes gezien in Q3. Alleen maar bruin en rood. Misschien dat je Q3 eens moet spelen voordat je beweert dat een andere game erop lijkt

Die vrolijke crispy kleurtjes is JUIST UT style.
Verder hebben de mensen van ID rondigheidjes niet uitgevonden. het feit dat steeds meer games rondigheidjes gebruiken komt juist omdat dat tegenwoordig
kan, en Quake3 kon het toevallig in '99 al. Hetzelfde geldt voor schedels en vuur. Quake heeft daar echt het alleenrecht niet op.
En waarom praat iedereen elkaar zo na dat ut2k3 op Q3 lijkt? Lijken wel een stel kippen soms
Ik heb Ut2k3 nog niet in actie gezien, en ik wacht ook mooi op de echte demo, maar kijk aub een beetje verder en denk na voordat je games met elkaar gaat vergelijken. Want wat ik tot nu toe aan screens heb gezien doet me NIETS aan quake denken. En qua gameplay kan het me niet boeien, omdat Q3 wat dat betreft prima "voelt".
Alles wat Q3 een k*tspel maakt dus. Bij UT heb je tenminste mannetjes die op mensen lijken, niet michelinmannetjes met dr enorme armour suits.
Xan, Warboss, erm...

Ik moet nog zien hoe dat bij UT2k3 gaat worden, zo van de screenshots vind ik het een vrij hoog Q3 gehalte hebben. Maar ik heb het nog niet gespeeld, dus mijn oordeel staat nog 100% open.

kewl, dan verander je nog wel van mening denk ik.