Tsja dat ligt vast aan de demo/beta versie... Heb ik soms ook..Op dinsdag 11 juni 2002 18:49 schreef Blackhole het volgende:
Kan iemand mij helpen ik krijg rare open vlakken te zien in deze demo
Ik heb een P3 1gig met een Radeon 8500 128 MB
ik gebruik de Omega Plutonium X1.0 drivers
[afbeelding]
dit is het wat ik zie
![]()
vaag nooit bij een spel last van alleen hier mee .
Op dinsdag 11 juni 2002 18:53 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Tsja dat ligt vast aan de demo/beta versie... Heb ik soms ook..
dus ik ziegewoon weinig van het level ..
maar wat ik zie is wel
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
heb je dat bij elke level?? ik die level nog niet gespeelt... waar kan ik die spelen?? staat ie bij instant action?Op dinsdag 11 juni 2002 18:58 schreef Blackhole het volgende:
[..]
SOMS
ik heb het na alke stap lopen
![]()
dus ik ziegewoon weinig van het level ..
maar wat ik zie is wel
Ja dat heb ik bij elk level ..Op dinsdag 11 juni 2002 19:01 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
heb je dat bij elke level?? ik die level nog niet gespeelt... waar kan ik die spelen?? staat ie bij instant action?
en ja dat kan in IA gewoon ff kijken je kan van level veranderen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja, wil ik ook graag weten!Op dinsdag 11 juni 2002 19:32 schreef enrico het volgende:
Draaien er nog mensen een server dan?
Heb zeer veel zin om een potje 'NEWSTYLE' te fraggen!
\_Specs_/
unreal tournament gewoon vin ik 100 x vetter
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ikzelf ben eigenlijk wel supernieuwsgierig waar de desbetreffendegroep deze oer oudeb eta vandaan heeft. Aangezien laatst in de PU uitgebreide Coverview stond (Ze mochten in internetcafe 7uur UT2K3'en). Met models, textures en complete AI. Ik bedoel, deze komt uit December 2001. En de demo is waarschijnlijk 5x kleiner? 
Zo moeilijk moet 't toch niet zijn geweest om op de Pers Conference (De ene waarover ik 't had) cd'tje in je ding t mieteren en fikken. Ik bedoel, ik zou de journalist kussen als ie 't daarna zou vrijgeven op de nieuwsgroepen
Maarjah, er is duidelijk getweaked aan de AI, models en duizenden textures. In screenshots enzo is te zien dat e models echt helemaal compleet zijn, de AI gewoon reageerd (In de review te lezen) en dat alle guns goed werken (Mijn guns gingen op een gegeven moment non-stop schieten in een Mplayer session, terwijl ik net tegenover Chakotay stond
) En dat de maps af zijn, net zoals de Editor (Waarvan we overgens ook nog véél van gaan binnekrijgen
).
Dit is een echt leuk spel en lijkt vooral fun in LAN (Hoewel iedere computer dan minstens een Gefroce3 nodig heeft
). Internet is nmog beetje te veel chaos enzo. Ik kijk straks effe op Gonegold voro de release date. Ik kom echt geld tekort, heb een Maxtor 80GB nodig, Warcraft III eind van de maand (Hoopt 't, want beta testing is nóg niet afgelopen!) en ook nog UT2003. Ze dwingen me om te leechen 
Maarja, mag een gegeven paard niet in de bek kijken, - Bedankt WareZ group
Zo moeilijk moet 't toch niet zijn geweest om op de Pers Conference (De ene waarover ik 't had) cd'tje in je ding t mieteren en fikken. Ik bedoel, ik zou de journalist kussen als ie 't daarna zou vrijgeven op de nieuwsgroepen
Maarjah, er is duidelijk getweaked aan de AI, models en duizenden textures. In screenshots enzo is te zien dat e models echt helemaal compleet zijn, de AI gewoon reageerd (In de review te lezen) en dat alle guns goed werken (Mijn guns gingen op een gegeven moment non-stop schieten in een Mplayer session, terwijl ik net tegenover Chakotay stond
Dit is een echt leuk spel en lijkt vooral fun in LAN (Hoewel iedere computer dan minstens een Gefroce3 nodig heeft
lol, lollig die support. en gelijk geef ik ze
offtopic:
Weten jullie van die Oostenrijkse jongen die per ongeluk op een stuk site kwam van de FBi/CIA wat ze liever niet hadden? Binnen 5 min een telefoontje en binnen 10min stond er politie voor de deur..2-3 weken geleden
Weten jullie van die Oostenrijkse jongen die per ongeluk op een stuk site kwam van de FBi/CIA wat ze liever niet hadden? Binnen 5 min een telefoontje en binnen 10min stond er politie voor de deur..2-3 weken geleden
Yish, ik heb die dude daarna niet meer gehoort... zal wel afgelopen zijn voor emOp dinsdag 11 juni 2002 19:48 schreef phantom_800 het volgende:
is dat dan echt

ach jah... kijk dat is vertrouwelijke informatie van die gozer en dat kan gevaarlijk zijn, een betatje van een spelletje is stukke minder dan vertrouwelijke gegevens van de FBI. Dat kan je dus niet met elkaar vergelijken.
En ik ga ut2003 zeker in de winkel kopen en daarbij gelijk een dikke geforce 4
Ik hoop dat er ook vele mods komen, dankzij mods worden spelle nog langer houdbaar, ik wacht met smart af op de dag dat ut2003 in de winkels ligt
En ik ga ut2003 zeker in de winkel kopen en daarbij gelijk een dikke geforce 4
Ik hoop dat er ook vele mods komen, dankzij mods worden spelle nog langer houdbaar, ik wacht met smart af op de dag dat ut2003 in de winkels ligt
De echte demo kan geloof ik ook elk moment uitkomen, kijken wat die dan doet...Op dinsdag 11 juni 2002 19:44 schreef Shock3r het volgende:
Ikzelf ben eigenlijk wel supernieuwsgierig waar de desbetreffendegroep deze oer oudeb eta vandaan heeft. Aangezien laatst in de PU uitgebreide Coverview stond (Ze mochten in internetcafe 7uur UT2K3'en). Met models, textures en complete AI. Ik bedoel, deze komt uit December 2001. En de demo is waarschijnlijk 5x kleiner?
Maarjah, er is duidelijk getweaked aan de AI, models en duizenden textures. In screenshots enzo is te zien dat e models echt helemaal compleet zijn, de AI gewoon reageerd (In de review te lezen) en dat alle guns goed werken (Mijn guns gingen op een gegeven moment non-stop schieten in een Mplayer session, terwijl ik net tegenover Chakotay stond) En dat de maps af zijn, net zoals de Editor (Waarvan we overgens ook nog véél van gaan binnekrijgen
).
Dit is een echt leuk spel en lijkt vooral fun in LAN (Hoewel iedere computer dan minstens een Gefroce3 nodig heeft). Internet is nmog beetje te veel chaos enzo. Ik kijk straks effe op Gonegold voro de release date. Ik kom echt geld tekort, heb een Maxtor 80GB nodig, Warcraft III eind van de maand (Hoopt 't, want beta testing is nóg niet afgelopen!) en ook nog UT2003. Ze dwingen me om te leechen
Hm, linkje naar meer info? (geef even via ICQ oid anders om niet te offtopic te gaan)Op dinsdag 11 juni 2002 19:46 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
lol, lollig die support. en gelijk geef ik ze
offtopic:
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
* dvdgrs wacht vol smart de dag af dattie in de budget-bakken ligt spellen zijn duur, hoe vet ook
LOLOp dinsdag 11 juni 2002 19:55 schreef Bong-One het volgende:
* ZiegoM wacht vol smart de dag af dattie in de budget-bakken ligt spellen zijn duur, hoe vet ook
Ik w8 totdat ie in de VS in de winkels ligt
\_Specs_/
JAOp dinsdag 11 juni 2002 18:34 schreef phantom_800 het volgende:
heeft iemand wel eens een error gereport als unreal ed crashte o.i.d
heb ik wel gedaan en toen zeiden ze :
zouden ze dit menen![]()
![]()
er staat ook een waarschuwing op de forums dat ze contact opnemen met je ISP..
Verwijderd
ach.. er zijn vast genoeg mensen die op dat report error klikkenOp dinsdag 11 juni 2002 19:50 schreef Bong-One het volgende:
[..]
Yish, ik heb die dude daarna niet meer gehoort... zal wel afgelopen zijn voor em![]()
Install zo'n 450 mbOp dinsdag 11 juni 2002 20:03 schreef Tellie het volgende:
Hoe groot is deze "demo" eigenlijk?
en download zo'n 250mb (rar-ed)
\_Specs_/
Tsja vicieuze circel..Op dinsdag 11 juni 2002 19:55 schreef Bong-One het volgende:
* Sponge wacht vol smart de dag af dattie in de budget-bakken ligt spellen zijn duur, hoe vet ook
(1)Prijs redelijk hoog->Mensen aan de illegale kopie->minder inkomsten->prijs moet verhoogd worden->1
Of is het toch een 'Neerwaartse spiraal'??Op dinsdag 11 juni 2002 20:05 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
Tsja vicieuze circel..
(1)Prijs redelijk hoog->Mensen aan de illegale kopie->minder inkomsten->prijs moet verhoogd worden->1
Wel mee eens trouwens, maar ben niet van plan deze te onderbreken door iets te kopen...
\_Specs_/
En de vraag is of het wel eens onderbroken wordt doordat je het koopt.Op dinsdag 11 juni 2002 20:06 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
Of is het toch een 'Neerwaartse spiraal'??
Wel mee eens trouwens, maar ben niet van plan deze te onderbreken door iets te kopen...
Vroeger toen er wel CD-ROM spellen waren, maar geen CDbranders was het toch ook gewoon 100 gulden? Terwijl iedereen die het wou spelen echt kocht. Dus ik geloof niet in het verhaal dat de prijzen door de kopieen komen.
Maarja, dat is een heel andere discussie.
🌞🍃
Is het ook mogelijk om onder OpenGL deze versie te draaien? Want gewoon UT kon dat wel, en ik ben niet zo erg gewend om in de .ini te klooien...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nee. OpenGL komt er niet default in. Er schijnt wel een linux versie te komen, en dan moet het wel, en dan komt er ook vast wel een OpenGL fix0r voor win.
Verder zou ik ook niet teveel op support rekenen voor deze leak
al kan je natuurlijk bugs reporten

* Clay wacht geduldig op de echte demo.
Verder zou ik ook niet teveel op support rekenen voor deze leak
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
DOM-SeppukuGorge .Op dinsdag 11 juni 2002 17:58 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Welke map is dit
Verwijderd
heb je url naar forum?Op dinsdag 11 juni 2002 20:03 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
JA
er staat ook een waarschuwing op de forums dat ze contact opnemen met je ISP..
edit:
url naar forum gevonden.. maar zie het nergens staan
url naar forum gevonden.. maar zie het nergens staan
Verwijderd
Ik vind er geen hol aan 
de gameplay is veels te slow... Wat een tegenvaller!
Hopen dat de uiteindelijke game beter wordt dan maar...
de gameplay is veels te slow... Wat een tegenvaller!
Hopen dat de uiteindelijke game beter wordt dan maar...
Verwijderd
Ik ben benieuwd, als het goed is speel ik zo ook mee. Zijn veel bestanden 18*15mb. Maar als ik de sreenies ziet is het zeer de moeite waard. Ik weet zeker dat ik straks het orgineel ga kopen.
wat zijn trouwens de systeemeisen voor de gehele versie van UT2k3 ?
wat zijn trouwens de systeemeisen voor de gehele versie van UT2k3 ?
Zijn niet echt bekend maar als je de beta gewoon kan spelen kan je het 'echte' spel makkelijk draaien. Alle overbodige code en bugs gaan ze weghalen en zal het stukke beter lopen. Er zit trouwens wel vooruitgang in want die alpha van u2 liep veel kutter dan deze versie van de engine 
Ik meen me te kunnen herinneren dat een gozer van DE zei iets van p3 500 echt het minimum zal zijn, maar dan zal het zeker wel zwaar sucken. Ik schat ongeveer 800mhz en geforce 3 dat dat een systeem is waar je zonder zware fpslag mee kan ut-en. Bij mij kan dat iig, maar ik heb dan ook een geforce 2 mx maar daar komt binnenkort een geforce 4 ti voor in de plaats. En of dit spel echt zo succesvol zou zijn... ik speel het nu samen met een zooi andere tweakers op die server dus en jah... het heeft wel iets maar niet echt iets baanbrekends wat ik zag toen ik voor het eerst cs speelde. Zo zie je maar dat de gameplay veel belangrijker is dan die mooie graphics. Nah toch denk ik dat dit wel gaat roelen, en nu weer ut
Ik meen me te kunnen herinneren dat een gozer van DE zei iets van p3 500 echt het minimum zal zijn, maar dan zal het zeker wel zwaar sucken. Ik schat ongeveer 800mhz en geforce 3 dat dat een systeem is waar je zonder zware fpslag mee kan ut-en. Bij mij kan dat iig, maar ik heb dan ook een geforce 2 mx maar daar komt binnenkort een geforce 4 ti voor in de plaats. En of dit spel echt zo succesvol zou zijn... ik speel het nu samen met een zooi andere tweakers op die server dus en jah... het heeft wel iets maar niet echt iets baanbrekends wat ik zag toen ik voor het eerst cs speelde. Zo zie je maar dat de gameplay veel belangrijker is dan die mooie graphics. Nah toch denk ik dat dit wel gaat roelen, en nu weer ut
Als deze recent is kan de final nog wel ff duren.. want er zitten nog behoorlijk wat problemen in en onderdelen die compleet missen (kan mn keys niet eens instellen via het menu bijvoorbeeld).Op dinsdag 11 juni 2002 20:39 schreef Clay het volgende:
Nee. OpenGL komt er niet default in. Er schijnt wel een linux versie te komen, en dan moet het wel, en dan komt er ook vast wel een OpenGL fix0r voor win.
Verder zou ik ook niet teveel op support rekenen voor deze leakal kan je natuurlijk bugs reporten
![]()
Maar verder is het wel grappig om ff te kijken
Dat was de alpha van Unreal 2...Op dinsdag 11 juni 2002 21:12 schreef Novah het volgende:
Zijn niet echt bekend maar als je de beta gewoon kan spelen kan je het 'echte' spel makkelijk draaien. Alle overbodige code en bugs gaan ze weghalen en zal het stukke beter lopen. Er zit trouwens wel vooruitgang in want die alpha van ut liep veel kutter dan deze versie van de engine
Ik net tijdje gespeeld met P3-800 en Geforce256 DDR, maar het loopt niet speelbaar. Ziet er wel cool uit enzo, maar voor online multiplayer is het te slecht.
Ik heb zon beetje alle opties al uitgezet en draai in 800/600..
Ik heb zon beetje alle opties al uitgezet en draai in 800/600..
waneer kom de echte demo en waneer komt het echte hele spel uit ?
wist niet hier stond iets doms ...
wist niet hier stond iets doms ...
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dat mocht je niet meer zeggenOp dinsdag 11 juni 2002 21:29 schreef BruceLee het volgende:
waneer kom de echte demo en waneer komt het echte hele spel uit ? btw heb m zo binnendie uitgelekte
Tis een leuk zoethoudertje maar als ik er niet vaak mee online kan is de leukigheid er snel af... kan er geen vaste server(s) komen...
Er wordt uiteraard veel gezeurd over deze leak
en da's precies wat er zo suf is aan leaks. Ze vertegenwoordigen het uiteindelijke product niet, en geven je een slechte eerste indruk;
kwoot van het ina forum (dat vaak down is, vandaar)
en ja ik vind het hebben van deze leak een vorm van diefstal, niemand heeft er "recht" op, en erover zeuren is echt de limit. Idem voor die eerdere U2 "leak".
Ik ben het hier dus _nogal_ mee eensOriginally posted by Mark Rein
A leaked early test version of UT2003 is floating around the internet. It is not representative of the quality or performance of the final game. Infogrames' job in situations like these is to go after the people who are leaking or passing-along this version. They also need to suppress conversations about the leaked version on web forums to avoid pointing at it and tempting innocent people, who normally don't traffic in stolen software, to download it to find out what people are talking about. Their duty to their shareholders is to protect the value and marketability of their products to the fullest extent possible. They HAVE to do that, they're a public company and their shareholders would expect no less because Infogrames is invests a lot of money to bring games like UT2003 to the marketplace.
I wanted to address a few of related comments I saw on this forum.
The demo was supposed to come out on date 'X'.
This is just wrong. I think the closest we came to guessing (and yes, it was still just a guess) was that the demo would be out around the end of E3 or a few weeks after that. So far we're still "a few weeks after" E3 and working furiously to get the demo out as soon as possible. There are few big things we're still tinkering with such as the server browser. To put the demo out with an unfinished server browser would be foolish because we wouldn't get the all-important feedback on exactly what needs to be done for the server browser and you'd have a tough time finding decent servers that are playing the levels / maps / gametypes / rules / etc. that you want to play. We're also still continuing to optimize the performance of the engine, AI and maps and do a lot of other little things. The point of the demo (or test if you will) is to put it out when we think we've nailed just about everything (except maybe a few remaining map issues because only the maps in the demo need to be in absolute final shape) so that the feedback we get isn't about a bunch of stuff we already knew needed to changed or improved. I'm bothered by posts that say we let people down because we didn't ship the demo on some hypothetical date made up by rumor-mongers and using that as an excuse to justify piracy or slander us. That's really cruel and unjustified.
We know people are anxious to get the demo and the final game but we also know people are anxious for us to get the game right and not screw it up. A great deal of the success of a game comes from the last 5% of development which is why we like to say "when it's done". We've all played a few almost-great games and said to ourselves "if only they got these few features right" - well Digital Extremes and Epic are devoted to getting it right so that your weeks or months of anticipation will be replaced by YEARS of joy. Let's not forget that UT is almost 3 years old now and there are still tons of people playing it. If we rush out a crappy demo or game then it will be forgotten in no time at all. Doing that would be a waste of your time and a waste of our time and possibly even cost us our business. We can't afford that.
Now that there's a leaked version out there DE/Epic should release the current version as the demo.
I think that would just compound a big problem with a bigger mistake. The version of the game out there is missing a whole bunch of features. It has mediocre performance, lacks a ton of AI code, has unfinished levels, doesn't have Karma physics in it, has unfinished menus, lacks a ton of sound effects and music, has unbalanced, untweaked weapons, and generally is indicative of something still too early to even be called "beta". Perhaps knowing this will discourage the real fans and customers from obtaining this version and tainting their initial impressions of UT2003. We want people's first impression of a playable version of our game to be a good one. Yes there will be bugs and omissions in the official demo/test - we're putting it out to help track those things down - but it will be representative of DE and Epic's vision of the final product.
Epic needs to be here giving us more information.
We're trying as hard as we can. We're a tiny little company of only 20 or people and we're extremely busy working on things related to this releasing this game as well as the day to day running of our business. We're also trying to keep our head down and get the darn official demo released. There's no point coming here and talking about it over and over again because that just teases people. We're working as fast as we can to get it out and before long you'll be playing it and loving it.
So people, please be patient. We urge you to please do not seek out stolen property, do not discuss it on public forums and not provide links to it. We really want to ensure that people don't wreck their first impression of an absolutely wonderful game. The demo is close and before long you'll be playing it the way it was meant to be played.
Thank you for listening.
ik kan servertje draaien heb je msn ? mail naar brucelee@zeelandnet voor meerOp dinsdag 11 juni 2002 21:32 schreef Soullie het volgende:
[..]
Dat mocht je niet meer zeggen
Tis een leuk zoethoudertje maar als ik er niet vaak mee online kan is de leukigheid er snel af... kan er geen vaste server(s) komen...
edit: BTW niet mailen voor Unreal 2003 krijg je niet dit is aleen voor server !!!!!!
Ik loop absoluut niet te zeuren wat deze Demo aangaat. Sterker nog, ik vind het best wel rulen. Het geeft een hele mooie impressie van de grafics + de manier van bewegen in het spel.
Al met al heb ik zelfs nóg hogere verwachtingen gekregen van dit spel. Ik ben er van overtuigd dat ik dit ga kopen. Je bent UT fan of niet hè?
Al met al heb ik zelfs nóg hogere verwachtingen gekregen van dit spel. Ik ben er van overtuigd dat ik dit ga kopen. Je bent UT fan of niet hè?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
draait hier koel! ctf suckt want je ziet steeds je eigen doed zelfs door de muren heen. en dom is heel dom
Bears and Bulls
Wat is nou precies je e-mailadres?Op dinsdag 11 juni 2002 21:41 schreef BruceLee het volgende:
[..]
ik kan servertje draaien heb je msn ? mail naar brucelee@zeelandnet voor meer
edit: BTW niet mailen voor Unreal 2003 krijg je niet dit is aleen voor server !!!!!!
brucelee@zeelandnet mail daar heen dan hoor je meer
dan krijg je meschien me msn
staan er zat in het topic...Op dinsdag 11 juni 2002 21:54 schreef Scarecrow het volgende:
iemand al screenshotjes van de demo?
ik kwam 'm net tegen, op een server, maar met m'n 56kb/s
dus ...
jongen. dit is een build van december 2001. als we dit soort conclusies gaan trekken dan schiet het niet op.Op dinsdag 11 juni 2002 21:48 schreef mindcre8r het volgende:
draait hier koel! ctf suckt want je ziet steeds je eigen doed zelfs door de muren heen. en dom is heel dom
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Een e-mailadres bestaat toch altijd uit een voorvoegsel@naam.nl/net/org/com/etcOp dinsdag 11 juni 2002 21:54 schreef BruceLee het volgende:
brucelee@zeelandnet mail daar heen dan hoor je meerdan krijg je meschien me msn
Nee, van de volledige versieOp dinsdag 11 juni 2002 21:55 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
van de demo?
ja van de demo
[mening van een spel mode]
Nou, keb het ook ffkes gespeeld en ik moet zeggen dat het er zeer goed begint uit te zien. Het spel draaide nu al perfect (athlon 1.4/gf2gts) op hoge instellingen en het multiplayer potje dat ik deed was best wel lachen
Nou ja, back to schoolwork maar
Wijze ClayOp dinsdag 11 juni 2002 21:39 schreef Clay het volgende:
Er wordt uiteraard veel gezeurd over deze leaken da's precies wat er zo suf is aan leaks. Ze vertegenwoordigen het uiteindelijke product niet, en geven je een slechte eerste indruk;
[..]
Ik ben het hier dus _nogal_ mee eensen ja ik vind het hebben van deze leak een vorm van diefstal, niemand heeft er "recht" op, en erover zeuren is echt de limit. Idem voor die eerdere U2 "leak".
De meeste mensen kraken het niet af denk ik, slechts de paar n00bs die niet weten dat het geen final is en zelfs een vrij gedateerde build.
Vind het zelf gewoon leuk om ff te kijken... Toen maar weet UT
Verwijderd
Ik kan uit ervaring melden dat dit spel ook op "oudere" cq "niet spelletjes" videokaarten kan worden gespeeld.
Ik speel hem nu zelf op mijn Matroc G550. Dt werkt redelijk, met wat kleine "opstoppingen" af en toe.
Ik speel hem nu zelf op mijn Matroc G550. Dt werkt redelijk, met wat kleine "opstoppingen" af en toe.
en voor diegenen die zich ook mateloos irriteren aan dat 'hoppen':
zoek in de user.ini op 'bob', en verander de waarde in 0.0000 - view bob uit
zoek in de user.ini op 'bob', en verander de waarde in 0.0000 - view bob uit
edit: neen.
Jah, kijken vind ik ook leukOp dinsdag 11 juni 2002 22:04 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Wijze Clay
De meeste mensen kraken het niet af denk ik, slechts de paar n00bs die niet weten dat het geen final is en zelfs een vrij gedateerde build.
Vind het zelf gewoon leuk om ff te kijken... Toen maar weet UT
Misschien voor de liefhebber..... 

Tada....
Demo speelt strak man !

Tada....
Demo speelt strak man !
zie ik daar nou een flak cannon? die was toch weggehaald?
Vroege beta he...Op dinsdag 11 juni 2002 22:40 schreef CU2morO het volgende:
iz er iemand die ee tootltje heeft om de opties in te stellen?
of een lijst met commands die je kan veranderen in de ini file?
Op dinsdag 11 juni 2002 22:40 schreef CU2morO het volgende:
volgens mij zit er nog gewoon in en blijft ie er ook in hoor, waarom zouden ze em anders opnieuw designen?Op dinsdag 11 juni 2002 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vroege beta he...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
cannon zit er nog gewoon in alleen met aantal aanpassingen .. kweet niet meer precies welke moet ik weer interview gaan doorlezen
Yup, hieroOp dinsdag 11 juni 2002 22:43 schreef Fuzzems het volgende:
iz er iemand die ee tootltje heeft om de opties in te stellen?
De munutie die eruit komt, stuitert eerst een keer als ie ergens tegen aankomt. Je kan dus niet meer van de lucky kills maken door gewoon wat in een kamer met spelers te schieten, want hij zal eerst via de grond bijvoorbeeld stuiteren.Op dinsdag 11 juni 2002 22:49 schreef Draxs het volgende:
cannon zit er nog gewoon in alleen met aantal aanpassingen .. kweet niet meer precies welke moet ik weer interview gaan doorlezen
Het is ook wel handig, want je kan om een hoekje schieten
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Die zocht ik ook nog, thx
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Flak Cannon zit er zeker weten nog gewoon in, alleen iets aangepast. Iets minder krachtig. Van wat ik heb gezien in de demo bouncen de shrapples wel een stuk sneller, ziet er raar uitOp dinsdag 11 juni 2002 22:45 schreef Tampie2000 het volgende:
volgens mij zit er nog gewoon in en blijft ie er ook in hoor, waarom zouden ze em anders opnieuw designen?
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
benchmark result:
1280x1024
alles op ultra high
en eax=true
124.086487 fps rand[14136]
52.867633 fps rand[14136]
voor system specs zie: sig
1280x1024
alles op ultra high
en eax=true
124?!Op dinsdag 11 juni 2002 23:59 schreef Fuzzems het volgende:
benchmark result:
1280x1024
alles op ultra high
en eax=true
Duck is plat, kan je specs even posten?
Owke, probleem...
Als ik een server wil connecten, blijft hij hier op hangen:

WTF??
Verder de benchmark @ 1152x864:

WTF??
Verder de benchmark @ 1152x864:
specs staan op mijn site83.892706 fps rand[14136]
Verwijderd
Damn, die benchmark.bat doet het bij mij niet.
General protection fault!
History: ASceneManager::SceneStarted <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
General protection fault!
History: ASceneManager::SceneStarted <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Na een Avondje spelen en grote wallen gecreerd te hebben wil ik de volgende dingen zeggen:
1: Waar is UT? dit is Quake!
2: Waar is de Snelheid? (hoop dat de final sneller is want de snelheid die UT had zit hier niet in)
3: Hoop dat de Taunts anders zijn in de Final.
4: En dat groene bloed moet ook verdwijnen
1: Waar is UT? dit is Quake!
2: Waar is de Snelheid? (hoop dat de final sneller is want de snelheid die UT had zit hier niet in)
3: Hoop dat de Taunts anders zijn in de Final.
Bears and Bulls
Goed nieuws! Aantal mensen hebben een Config utilitie gemaakt!
ik heb gewoon mn ut ini's gecopieert
werkt prima
Bears and Bulls
124 zal wel max zijnOp woensdag 12 juni 2002 00:17 schreef Chakotay het volgende:
[..]
124?!
Duck is plat, kan je specs even posten?
en die andere random.
xp 1700+@1900+
radeon8500LE
512 ddr (pc2100)
zet je wel de port erachter, :7777 ?Op woensdag 12 juni 2002 01:57 schreef Neejoh het volgende:
Owke, probleem...
[afbeelding]
WTF??
kun je aan die screen niet zien dus ik vraag et even
als ik op tab druk en ik voor dit in: 217.121.34.61:7777 , gebeurd er nix 
moet ik eerst iets in de ini veranderen ofzo?
Verwijderd
Misschien open ervoor zetten, ik heb het gisteren ook zonder open ervoor geprobeerd ..Op woensdag 12 juni 2002 08:36 schreef Fuzzems het volgende:
als ik op tab druk en ik voor dit in: 217.121.34.61:7777 , gebeurd er nix
dat werkt dus niet, open ervoor waarschijnlijk wel?
Kan hier iemand een serverlist neerzetten, met tijden wanneer online
Iemand enig idee hoe ik m'n muis kan inverten in de ini ?
Ben dus gisterenavond gans de dag bezig geweest om te zoeken, zelfde instellingen geprobeerd of Unreal Tournament, maar dit werkte niet
Iemand enig idee ?
Hah, heb em gevonden em staat hier mooi uitgelegd
Ben dus gisterenavond gans de dag bezig geweest om te zoeken, zelfde instellingen geprobeerd of Unreal Tournament, maar dit werkte niet
Iemand enig idee ?
offtopic:
hopen dat er bij het nieuwe forum kan gezocht worden binnen een post ...
Thnx had em net gevonden ...Op woensdag 12 juni 2002 09:06 schreef Stacium het volgende:
zoek in user.ini mousespeed op en zet daar een minnetje voor
nog een leuk iets 
Als je in dat kleine sneeuw deathmatch level bent dan kan je buiten in die doodlopende mijnschacht en binnen hangt er ook eentje een groen display bord bekijken met daarop de melding :

Als je in dat kleine sneeuw deathmatch level bent dan kan je buiten in die doodlopende mijnschacht en binnen hangt er ook eentje een groen display bord bekijken met daarop de melding :

Zij hebben het dus denk ik verspreid cker wel coel. Trouwens als je op een lift zit en je springt halverwege dan wordt je me te toch gelanceert hehehe. En die onafgemaakte skins zijn echt gaar. Ik speelde met een gast en zijn hoofd stond achterste voren. Net een puzzel. Maarja tis dan ook een pre-release. Official wordt ie veel beter. Maar dit is ook al botergeil"Dont use real guns, but keep them locked in your weapon closeth. A real bullet does serious harm and may even kill you. I hope you have fun with this game...
DIGITAL EXTREMES"
zoek in user.ini mousespeed op en zet daar een minnetje voorOp woensdag 12 juni 2002 08:50 schreef CBA het volgende:
Iemand enig idee ?
It seemed like a good idea at the time
Je hebt de leaked demo blijkbaar nog niet genoeg gespeeld aangezien sommige tegenstanders wel degelijk rood bloeden...[b]Op woensdag 12 juni 2002 07:31 schreef mindcre8r
Zie bewijs: (klik voor grotere, niet lelijk geresizede versie)

En:

Nog wat leuke screenies:

Alle screens zijn genomen spelend met een geforce 2 mx op een p4-1300, met een resolutie van 1024x768. Met de standaardinstellingen (allemaal gemiddeld of hoog) was het goed te spelen
ik kan wel ff pics maken van 1280x1024 high high high ultrahigh.
Werkt prima bij mij. Maar de server gaat om 11:00 ONLINE!!
Meer info komt zo! Msschien een id om een aparte topic over ut2k3 servers te starten of mag dat denk je niet ?
Meer info komt zo! Msschien een id om een aparte topic over ut2k3 servers te starten of mag dat denk je niet ?
Het gaat nu alleen maar over benchmarks en screenies, servers passen daar best nog wel bij in dit topic...Op woensdag 12 juni 2002 09:27 schreef Mikez het volgende:
ik kan wel ff pics maken van 1280x1024 high high high ultrahigh.
gister heb ik het gespeeld op m'n ouwe specs, 604*480
liep soepel!!!
vanmiddag heb ik m'n Athlon XP 1800+ ingebouwd en zal ik es ff kijken hoe het dan loopt
kan echt niet meer w88 tot de final uitkomt
liep soepel!!!
vanmiddag heb ik m'n Athlon XP 1800+ ingebouwd en zal ik es ff kijken hoe het dan loopt
kan echt niet meer w88 tot de final uitkomt
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Zij hebben wat verspreid?? De leaked demo, ja sure ze gaan hun eigen werk ff lekker op het net lekkenOp woensdag 12 juni 2002 08:59 schreef Mikez het volgende:
Zij hebben het dus denk ik verspreid cker wel coel. Trouwens als je op een lift zit en je springt halverwege dan wordt je me te toch gelanceert hehehe. En die onafgemaakte skins zijn echt gaar.

Is op zich wel wat voor te zeggen, want voor een alpha (het is geen beta) draait het best lekker en de echte gamers zullen dat zeker kunnen waarderen...Op woensdag 12 juni 2002 09:35 schreef Aspi het volgende:
[..]
Zij hebben wat verspreid?? De leaked demo, ja sure ze gaan hun eigen werk ff lekker op het net lekken
(niet dat dat schermpie in het sneeuwlevel er wat mee te maken heeft, durf te wedden dat dat er in de final ook gewoon staat, is gewoon een test of een bewegende beeldschermtexture werkt)
OK MENSEN
in het spel druk op TAB en dan:
open 212.58.168.218:2121
dan kom je in mijn server
have fun hij staat nu de hele dag aan.
correctie hij staat NU aan. [edit] weet iemand hoe je rcon acces krijgt ? want dan fix ik dat ffOp woensdag 12 juni 2002 09:40 schreef Mikez het volgende:
OK MENSEN
Verwijderd
Nou misschien moet je het officiele forum kijken wat ze ervan vinden...Op woensdag 12 juni 2002 09:38 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Is op zich wel wat voor te zeggen, want voor een alpha (het is geen beta) draait het best lekker en de echte gamers zullen dat zeker kunnen waarderen...
ok om het nog ff wat makkelijker te maken ik heb het ff verandert
druk op TAB en doe dan
open light-darkness.d2g.com:2121
die url is dns gelinkt
have fun guys
druk op TAB en doe dan
open light-darkness.d2g.com:2121
die url is dns gelinkt
have fun guys
Had geconnect maar toen zette je hem blijkbaar uitOp woensdag 12 juni 2002 09:41 schreef Mikez het volgende:
[..]
correctie hij staat NU aan. [edit] weet iemand hoe je rcon acces krijgt ? want dan fix ik dat ff
Okeej dames, ik host weer een server 
Hopelijk net zoveel mensen als gister, toen was het echt mega gaaf!!
open 213.84.188.26:7777
Staat NU aan.
Hopelijk net zoveel mensen als gister, toen was het echt mega gaaf!!
open 213.84.188.26:7777
Staat NU aan.
Verwijderd
Waar kun je de video-instellingen veranderen dan, in het menu kan ik niet op die instellingen klikken
In de file UT2.ini in de map ut2003demo/system.Op woensdag 12 juni 2002 10:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Waar kun je de video-instellingen veranderen dan, in het menu kan ik niet op die instellingen klikken
Kan iemand mij uitleggen hoe je van die supermoves maakt? Van die enorme sprongen met salto's enzo.
Ik heb ook staanOp woensdag 12 juni 2002 08:50 schreef CBA het volgende:
Iemand enig idee ?
offtopic:
[..]
Thnx had em net gevonden ...
InvertVertical=False
Is dat hem niet gewoon? (Ok minnetje werkt ook, maar als dit de 'officiele' property is
nee dat is hem niet 
MouseX=Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=2.0
MouseY=Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=-2.0
in je user file, dit is de enige manier waarmee je je mouse inverted krijgt (dat minnetje dus voor die 2)
MouseX=Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=2.0
MouseY=Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=-2.0
in je user file, dit is de enige manier waarmee je je mouse inverted krijgt (dat minnetje dus voor die 2)
www.simsport-racing.com
ok ok geen warez requests maar uhm.. filename ? anyone ? dat zou het zoeken een stuk makkelijker maken
www.baskoole.com
Dit topic is gesloten.