Tis gelukt met bots adden.... geen id hoe btw
... opeens deed ie het =)
Ik zoek nog naar een manier om meer bots toe te voegen, of ben ik gewoon blind? 
edit:
[quote]
Op dinsdag 11 juni 2002 13:54 schreef Soullie het volgende:
... opeens deed ie het =)
[/quote]
waaaaa wil ik ook, hoe hoe hoe!!! addbots 1 ofzo?
[quote]
Op dinsdag 11 juni 2002 13:54 schreef Soullie het volgende:
[/quote]
waaaaa wil ik ook, hoe hoe hoe!!! addbots 1 ofzo?
Zo nog wat screenies van de multiplayer sessie net:

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Met instant action komen er bij mij gewoon bots bij... het enigste wat ik na de install gedaan heb is in de multiplayer opties gerotzooid.. minimum players verhoogt naar 6....Op dinsdag 11 juni 2002 13:54 schreef Novah het volgende:
Ik zoek nog naar een manier om meer bots toe te voegen, of ben ik gewoon blind?
edit:
[..]
waaaaa wil ik ook, hoe hoe hoe!!! addbot 1 ofzo?
Servers vind ik iig niet... ook niet die GoT server... of dies alweer offline
Hier ook wat screenies
http://members.lycos.nl/soullie/UT2/
Verwijderd
durft hij hier om die demo te vragen?Op dinsdag 11 juni 2002 12:49 schreef -WishMaster- het volgende:
Cool, dat moet ik hebben? Waar o waar is inmiddels die een demo beschibaar?!
Okeej ik ga nu weer naar school maar ik zal m'n server weer aanzetten. En wel als deticated, kunnen jullie lekker spelen 
Ip: 213.84.188.26
om te joinen:
<TAB> open 213.84.188.26:7777
om te joinen:
ik krijg deze fout
No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1667 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce3 Ti 500
Can't find file for package 'ALAudio'
History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine
wie heeft het nog meer
No Label
History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine
wie heeft het nog meer
Tijdens de install is er nog een 2e install die "Alaudio" installed, doe moet je ook ff doen! Als je hem niet ziet moet je ff alttabben.Op dinsdag 11 juni 2002 14:08 schreef jaaoie17 het volgende:
ik krijg deze fout
No Label
wie heeft het nog meer
P.S. Server is running
Ik heb ook bots hoor, maar bijv CFT is maar 2 tegen 2 en das nie zo leuk, ik doe liever 3 vs 3 of 4 vs 4Op dinsdag 11 juni 2002 13:59 schreef Soullie het volgende:
[..]
Met instant action komen er bij mij gewoon bots bij... het enigste wat ik na de install gedaan heb is in de multiplayer opties gerotzooid.. minimum players verhoogt naar 6....
Servers vind ik iig niet... ook niet die GoT server... of dies alweer offline
Hier ook wat screenies
http://members.lycos.nl/soullie/UT2/
Ik zal eens zoeken voor die multiplayer opties
en vette screeeeens
ah thx jouw server ownt, in je specs staat adsl fast, damn wist niet dat dat dan zo 'fast' zou zijnOp dinsdag 11 juni 2002 14:07 schreef McFlipp het volgende:
Okeej ik ga nu weer naar school maar ik zal m'n server weer aanzetten. En wel als deticated, kunnen jullie lekker spelen
om te joinen:
1280 x 768Op dinsdag 11 juni 2002 14:11 schreef Novah het volgende:
[..]
Ik heb ook bots hoor, maar bijv CFT is maar 2 tegen 2 en das nie zo leuk, ik doe liever 3 vs 3 of 4 vs 4
Ik zal eens zoeken voor die multiplayer opties
en vette screeeeenswat een resolutie, hehe
Ik zie alleen de FSAA opties nergens staan
En irri dat die bots zwart of grijs zijn.. mja maakt het wel lekker moeilijk
FSAA kan je gewoon in je videodrivers aanzetten, of met progjes als powerstrip ed.Op dinsdag 11 juni 2002 14:21 schreef Soullie het volgende:
[..]
1280 x 768
Ik zie alleen de FSAA opties nergens staan
En irri dat die bots zwart of grijs zijn.. mja maakt het wel lekker moeilijk
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Hij rockt ongeloofelijk, wat een supergame weer van Epic/DE.
Ik heb hem op 1280x1024x32 terrein op ultra high staan om even te kijken hoe de yecandy wordt
Weet iemand hoe je de muissensivity hoger zet?
Ik heb hem op 1280x1024x32 terrein op ultra high staan om even te kijken hoe de yecandy wordt
Weet iemand hoe je de muissensivity hoger zet?
Niet op voorraad.
Hmmm ik heb ehm op auto staanOp dinsdag 11 juni 2002 14:47 schreef Chakotay het volgende:
[..]
FSAA kan je gewoon in je videodrivers aanzetten, of met progjes als powerstrip ed.
ik d8 dat er misschien een optie was in de *.ini file... ik wil namelijk niet ieder spel dat ik speel FSAA... mja toch ff proberen
Is er al een guide uit om je UT2003 te Tweaken? Want die bots zijn echt retedom in instant Action enzo
AI lijkt mij niet tweakableOp dinsdag 11 juni 2002 14:57 schreef Shock3r het volgende:
Is er al een guide uit om je UT2003 te Tweaken? Want die bots zijn echt retedom in instant Action enzo
Verwijderd
Is vast wel te tweaken heb je alleen de source code maar nodig, misschien dat je die ook nog een sdoor kan lezen staan vast intresante dingen in. Zorg dan dat als ik speel altij dwin
meer Screenshots!
@ 1280-1024 8ansi 4sxAA, Ultrahigh
Kwam ik net tegen, beetje FPS+ guide nezo. Iswelhandig 
url verwijderd. kijk maar een goed naar die pagina
staan niet gewenste dingen op ...
url verwijderd. kijk maar een goed naar die pagina
demo doet het niet bij mij, loopt te janken over dat Open AL oid
installen dan, staat in OpenAL map als je de iso hebt uitgepaktOp dinsdag 11 juni 2002 15:31 schreef Un4GiveN het volgende:
It seemed like a good idea at the time
Das de soundengine, heb je die wel geinstalled?Op dinsdag 11 juni 2002 15:31 schreef Un4GiveN het volgende:
Weet iemand nog hoe je de muissnelheid veranderd?
Niet op voorraad.
user.iniOp dinsdag 11 juni 2002 15:36 schreef edward2 het volgende:
[..]
Das de soundengine, heb je die wel geinstalled?
Weet iemand nog hoe je de muissnelheid veranderd?
ff zoeken...
It seemed like a good idea at the time
ah ff daar zoeken, ik zat alleen in UT.ini te zoeken thnxOp dinsdag 11 juni 2002 15:36 schreef Stacium het volgende:
[..]
user.ini
ff zoeken...
Niet op voorraad.
Hoe loopt het spel nou bij jullie? Bij mij helemaal niet goed, gewoon de standaard settings, en dan hooguit 25 à 30 fps, soms zelfs lager...
Moet toch wel wat beter lopen, lijkt me...
Moet toch wel wat beter lopen, lijkt me...
thx, eindelijk eens echte quality picsOp dinsdag 11 juni 2002 15:10 schreef FMS het volgende:
meer Screenshots!
Op die site die ik gaf stond ook iets over de Editor the enablen, je moet 't proggie UnrealED.exe openen voor de editor.
Vallen hiermee geen skins te maken in rood en blauw? Want de skins sucken echt. Hoe kunnen ze in godsnaam nou die skins niet af hebben gemaakt toen ze al zo ver waren
Vallen hiermee geen skins te maken in rood en blauw? Want de skins sucken echt. Hoe kunnen ze in godsnaam nou die skins niet af hebben gemaakt toen ze al zo ver waren
Ja, illegaal...Op dinsdag 11 juni 2002 15:54 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Demo van UT2k3 kan al gedownload worden![]()
![]()
The devil is in the details.
Hij loopt hier behoorlijk goed, zelfs op 1280x1024x32 met ultra high settings meestal speelbaar (30-50 fps)
Behalve dat level waar je begint met die beelden, das 15 fps
Niet op voorraad.
Je kunt zoveel downloadenOp dinsdag 11 juni 2002 15:54 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Demo van UT2k3 kan al gedownload worden![]()
![]()
Dat zeg ikOp dinsdag 11 juni 2002 15:57 schreef ddZ het volgende:
[..]
Je kunt zoveel downloaden
Ja, illegaal...
The devil is in the details.
Gister nacht zitten spelen en hij is zeer vet en wat nog beter is hij loopt best aardig op m`n brakke systeem
(Amd 700, 256mb ram, Geforce 2 Gts)
hmz, iemand die me kan helpen met het installeeren?
ik kan het TAR bestand uitpakken, maar wat ik nu met al die RAR bestanden moet doen
ik kan het TAR bestand uitpakken, maar wat ik nu met al die RAR bestanden moet doen
Die pak je weer uit met WinRAR.Op dinsdag 11 juni 2002 16:18 schreef Fuzzems het volgende:
hmz, iemand die me kan helpen met het installeeren?
🌞🍃
rar bestanden moet je ook uitpakken 
Echt een mega geile game, dat water is enorm mooi en de levels lekker groot en mooi
Echt een mega geile game, dat water is enorm mooi en de levels lekker groot en mooi
Hoeveel fps ongeveer in de standard settings?Op dinsdag 11 juni 2002 16:09 schreef enrico het volgende:
Gister nacht zitten spelen en hij is zeer vet en wat nog beter is hij loopt best aardig op m`n brakke systeem(Amd 700, 256mb ram, Geforce 2 Gts)
ik ben ook dom ook
, ik probeerde het steeds met winace
(werk niet). winrar werkt wel

Tja, als jij net iets eerder post dan ikOp dinsdag 11 juni 2002 15:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Dat zeg ik
[..]
* ddZ gaat vanavond ook maar eens op zoek
ut2k3 is toch hetzelfde als ut 2003 ?
maar ja inieder geval
als de 2 spelmodus kies dat krijg je toch zon open buiten lvl? daar kan ik niet door lijkt net of er een glazen wand voor zit want ik kan niet verder lopen dan het kleine kamertje waar je in begint
is dit bij iedereen of niet ?
maar ja inieder geval
als de 2 spelmodus kies dat krijg je toch zon open buiten lvl? daar kan ik niet door lijkt net of er een glazen wand voor zit want ik kan niet verder lopen dan het kleine kamertje waar je in begint
Ja, dat level is nog lang niet af.Op dinsdag 11 juni 2002 16:30 schreef STIMPPYYY het volgende:
ut2k3 is toch hetzelfde als ut 2003 ?
maar ja inieder geval
als de 2 spelmodus kies dat krijg je toch zon open buiten lvl? daar kan ik niet door lijkt net of er een glazen wand voor zit want ik kan niet verder lopen dan het kleine kamertje waar je in begint![]()
beelden in die woestijn?Op dinsdag 11 juni 2002 15:57 schreef edward2 het volgende:
Hij loopt hier behoorlijk goed, zelfs op 1280x1024x32 met ultra high settings meestal speelbaar (30-50 fps)
weet iemand hoe je die mappen ingame kan openen, in die dir maps staan alle mappen, ik wil ze graag allemaal rustig zonder bots bekijken. Maar lukt niet echt. Heeft iemand een id?
hmz, ik wil ook spelen... 
nog steeds niemand met een kyro2 gespeeld? dit is de 4e keer dat ik dat vraag, of een performace soorgelijke kaart?
nog steeds niemand met een kyro2 gespeeld? dit is de 4e keer dat ik dat vraag, of een performace soorgelijke kaart?
wtf is dat?
www.simsport-racing.com
Ik W8 met smart
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Met de standaard benchmark: op 640x480 59fps en op 1024x768 43 fps.Op dinsdag 11 juni 2002 16:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoeveel fps ongeveer in de standard settings?
Alles op normal, maar in die benchmark zit geen geluid, denk dat dat ook wel scheelt.
Ziet er flex uit maar vind de levels iets te onoverzichtelijk
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
instagib toch? Misschien kan iemand ff instagibserver hosten, er zitten coole mutators bij.
btw: heeft iemand nog een coole ut2k3 wallpaper? die op gamewallpapers.com zuigen beetje, die getekende stuff. Ik wil mooi gerenderde stuff
Dubbelklikken op de maps in de map dir?Op dinsdag 11 juni 2002 16:35 schreef Novah het volgende:
[..]
beelden in die woestijn?
weet iemand hoe je die mappen ingame kan openen, in die dir maps staan alle mappen, ik wil ze graag allemaal rustig zonder bots bekijken. Maar lukt niet echt. Heeft iemand een id?
Of rechterknop en dan openen met ut2.exe
werkte met unreal en UT..
Huh!!! Dan zou ik met mijn systeem toch wel ff wat hoger moeten halen toch? Ik haal maar 25-30 fps!!!Op dinsdag 11 juni 2002 16:45 schreef enrico het volgende:
[..]
Met de standaard benchmark: op 640x480 59fps en op 1024x768 43 fps.
Alles op normal, maar in die benchmark zit geen geluid, denk dat dat ook wel scheelt.
kan iemand al wat vertellen/laten zien van die shield?
Istie overpowered of valt het wel mee?
Istie overpowered of valt het wel mee?
Ik zal ook maar wat shots posten..

mooi he?
mooi he?
Je haalt me de woorden uit de mond.Op dinsdag 11 juni 2002 17:08 schreef Mitt3nz het volgende:
Ik zal ook maar wat shots posten..
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi he?
🌞🍃

dit zijn mijn fev
vraagje, als ik online speel heb ik een frame drop van ca 30frames, ik heb alleen op de sever van McFlipp gespeelt met een ping van 150.
hebben jullie dit probleem ook?
Kan iemand op 213.84.73.170:7777 komen?
Kheb even een servertje aangezet (instagib
), maar kweet niet oftie door mn winroute (7777 gemapped hierheen) naar buiten komt, heb ik wel vaker ruzie mee...
Kheb even een servertje aangezet (instagib
Wil jij eens wat screenshots geven hoe instagib eruit ziet?Op dinsdag 11 juni 2002 17:26 schreef Chakotay het volgende:
Kan iemand op 213.84.73.170:7777 komen?
Kheb even een servertje aangezet (instagib), maar kweet niet oftie door mn winroute (7777 gemapped hierheen) naar buiten komt, heb ik wel vaker ruzie mee...
🌞🍃
Nog maar wat shots voor de liefhebbers.

Zet je desktop resolutie ff naar 1280*1024 om ze goed te kunnen bekijken.
Zet je desktop resolutie ff naar 1280*1024 om ze goed te kunnen bekijken.
Op dinsdag 11 juni 2002 17:28 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Wil jij eens wat screenshots geven hoe instagib eruit ziet?

Er zit ook een programma bij, OpenAL, wat je verplicht moet installeren.
Sinds die tijd ziet UT er bij mij zo uit:

Toen ik dat rare programma weggedaan heb ging het wel weer normaal, maar toen starte UT2 weer niet.
Hij deed het hier eerst ook niet (zwart scherm, wel geluid), maar nu heb ik helemaal niks.
Ik hoop toch dat het in de final wel gefixed wordt.
Sinds die tijd ziet UT er bij mij zo uit:

Toen ik dat rare programma weggedaan heb ging het wel weer normaal, maar toen starte UT2 weer niet.

Hij deed het hier eerst ook niet (zwart scherm, wel geluid), maar nu heb ik helemaal niks.
Ik hoop toch dat het in de final wel gefixed wordt.
🌞🍃
Hoe kan je benchmarken?Op dinsdag 11 juni 2002 16:45 schreef enrico het volgende:
[..]
Met de standaard benchmark: op 640x480 59fps en op 1024x768 43 fps.
LOL
Je ziet wel goed hoeveel mooier UT 2003 is dan de originele --> HEEL VEEL
Je ziet wel goed hoeveel mooier UT 2003 is dan de originele --> HEEL VEEL
\_Specs_/
Benchmark.bat file startenOp dinsdag 11 juni 2002 17:42 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hoe kan je benchmarken?
je kan die ook "bewerken" dan kun je de resolutie veranderen, dan komt de uitslag in een txtje te staan.
Maareh die benchmark is niet echt bepaald zwaar volgens mij.
Ik deed eerst de standaard, op 640x480 dus, 78fps met m'n Duron@933 en Ti 4200 64MB. Toen op 1024x768, 77fps zegt ie dan
Maarja hij draait ook in een soort widescreen en is niet erg spectaculair..
Welke map is ditOp dinsdag 11 juni 2002 17:37 schreef Mitt3nz het volgende:
Nog maar wat shots voor de liefhebbers.
[afbeelding]
Verwijderd
UT vind ik na HL de beste first person shooter maaruh dat wapen om snipers te laten verhullen vind ik toch wel gaar.

Ik hoop niet dat de graphics de gameplay te veel overheerst.

Ik hoop niet dat de graphics de gameplay te veel overheerst.
Ik krijg dan een errorOp dinsdag 11 juni 2002 17:56 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Benchmark.bat file starten
je kan die ook "bewerken" dan kun je de resolutie veranderen, dan komt de uitslag in een txtje te staan.
Maareh die benchmark is niet echt bepaald zwaar volgens mij.
Ik deed eerst de standaard, op 640x480 dus, 78fps met m'n Duron@933 en Ti 4200 64MB. Toen op 1024x768, 77fps zegt ie dantenminste er stond een 2e regeltje in het benchmark log filetje...
Maarja hij draait ook in een soort widescreen en is niet erg spectaculair..
En waar kan je de instellingen aanpassen van die benchmark?No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1540 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce DDR
General protection fault!
History: ASceneManager::SceneStarted <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ja was ik net na me post ook achterOp dinsdag 11 juni 2002 18:02 schreef inTIMidate het volgende:
in de batfile
Same here...Op dinsdag 11 juni 2002 18:00 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik krijg dan een error
[..]
En waar kan je de instellingen aanpassen van die benchmark?
No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1009 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4400
History: ASceneManager::SceneStarted <- ASceneManager::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ik zag die AL setup eerst ook over het hoofd ...
Verder een retecool spel, hopen dat de final release nog beter wordt !
Verder een retecool spel, hopen dat de final release nog beter wordt !
je moet ff alaudio software installeren vanaf de cd.Op dinsdag 11 juni 2002 18:05 schreef Ricoh het volgende:
krijg een error
No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 806 MHz with 319MB RAM
Video: NVIDIA GeForce DDR
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Mijn G-Force2 MX400 64 MB vind het spel niet zo lief.
En mijn p2-350@433 ook niet.
Maargoed.
En mijn p2-350@433 ook niet.
Maargoed.
Voor degenen die net op mijn server zaten: Het was de bedoeling dattie nu dedicated zou draaien, maar dat lukt niet echt... Hij knalt eruit als ik op launch duw, dus sorry
En dan gaat het spel niet ineens trager lopen enz?Op dinsdag 11 juni 2002 18:21 schreef H-Alien het volgende:
met een proggie als fraps kan je bij elke game altijd je fps zien.
http://www.fraps.com/
ah jammer, wel lachen dat we probeerde te linken 

ik krijg bij benchmarken idd ook foutmelding, das wel jammer

ik krijg bij benchmarken idd ook foutmelding, das wel jammer
Verwijderd
Ik vind die wapens allemaal trouwens gruwelijk irritant, begrijp de helft niet.
Wat doet dat groene geval die je std hebt?
Dit is ook best wel een
shot IMO, die lava komt langs de muur naar beneden 

Verwijderd
is een schildOp dinsdag 11 juni 2002 18:28 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik vind die wapens allemaal trouwens gruwelijk irritant, begrijp de helft niet.
Verwijderd
een vriend van me krijgt de volgende error, weet iemand waar dat aan kan liggen??
No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 751 MHz with 383MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Ran out of virtual memory. To prevent this condition, you must free up more space on your primary hard disk.
History: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -134584032 FArray <- FArray::Realloc <- -553693916*8 <- FUnrealfileSumma
No Label
Ran out of virtual memory. To prevent this condition, you must free up more space on your primary hard disk.
History: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -134584032 FArray <- FArray::Realloc <- -553693916*8 <- FUnrealfileSumma
idd, het is als die stootgun in ut1, met primary kan je iemand met pulse die je maakt doden en met secondairy maak je een schiet die de sommige kogels terugschiet maar sommige heel zacht doorlaat, met dat schild kan je mensen doden als je naar ze toen komt lopen en loopt tegen ze aan volgensmij.
Btw ik krijg niet die error van dat geluid als ik wil benchmarken maar een hele andere error:
naja tis een beta he 

maar ik denk niet dat de een of andere gast van de politie ineens voor je deur staat, zon beetje iedereen heeft hem al. Dus tjil maar
Btw ik krijg niet die error van dat geluid als ik wil benchmarken maar een hele andere error:
Iedereen krijgt errorsNo Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1202 MHz with 511MB RAM
lol, als je nou leest wat die error zegt: hij heeft dus te weinig ruimte op je harddisk. Ff beter nadenken voordat je wat postOp dinsdag 11 juni 2002 18:31 schreef thekillerbean het volgende:
een vriend van me krijgt de volgende error, weet iemand waar dat aan kan liggen??
No Label
uuuh jah menen ze, ze zeggen het tochOp dinsdag 11 juni 2002 18:34 schreef phantom_800 het volgende:
heeft iemand wel eens een error gereport als unreal ed crashte o.i.d
heb ik wel gedaan en toen zeiden ze :
[..]
zouden ze dit menen![]()
![]()
Verwijderd
heeft iemand wel eens een error gereport als unreal ed crashte o.i.d 
zouden ze dit menenThanks you for your bug report for this old, obsolete and PIRATED version of UT2003. We have recorded your IP address. Have a nice day.

Hehe, jullie waren ook aan het CTFen?Op dinsdag 11 juni 2002 18:27 schreef NeXtGeN het volgende:
he het was net zo gezellig ff CTF hehe
Verwijderd
hij heeft 4 gb over op zijn HD dat lijkt me genoegOp dinsdag 11 juni 2002 18:32 schreef Novah het volgende:
lol, als je nou leest wat die error zegt: hij heeft dus te weinig ruimte op je harddisk. Ff beter nadenken voordat je wat post

dat kan ik toch niet ruiken, en 4gb is beetje weinig blijkbaar.
edit:
ik heb net getjekt en ik heb 10gb vrij op de partitie waar die staat
ik heb net getjekt en ik heb 10gb vrij op de partitie waar die staat
Verwijderd
Ik heb zelf 200mb over, en bij mij doe ie hetOp dinsdag 11 juni 2002 18:37 schreef Novah het volgende:
dat kan ik toch niet ruiken, en 4gb is beetje weinig blijkbaar.
edit:
maar dat kan jij natuurlijk ook niet ruiken
maar dat kan jij natuurlijk ook niet ruiken
200mb, lol das beetje dom, microsoft adviseert mensen om ongeveer minimaal 1 gb vrij te laten op hun partitie waar windows staat geinstalleerd. lol

Verwijderd
Heb 1024 mb geheugen, dus bij mij gebruikt ie de hardeschijf bijna niet.... maar dat kon je natuurlijk weer niet ruikenOp dinsdag 11 juni 2002 18:39 schreef Novah het volgende:
200mb, lol das beetje dom, microsoft adviseert mensen om ongeveer minimaal 1 gb vrij te laten op hun partitie waar windows staat geinstalleerd. lol
edit:
en wie zegt dat ik windows op de zelfde hd heb, waar ik mijn spellen heb
en wie zegt dat ik windows op de zelfde hd heb, waar ik mijn spellen heb
ja lolOp dinsdag 11 juni 2002 18:39 schreef Novah het volgende:

Kan iemand mij helpen ik krijg rare open vlakken te zien in deze demo 
Ik heb een P3 1gig met een Radeon 8500 128 MB
ik gebruik de Omega Plutonium X1.0 drivers

dit is het wat ik zie
vaag nooit bij een spel last van alleen hier mee .
Ik heb een P3 1gig met een Radeon 8500 128 MB
ik gebruik de Omega Plutonium X1.0 drivers

vaag nooit bij een spel last van alleen hier mee .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit topic is gesloten.