Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
213.84.188.26:7777
Je kan joinen door op tab te drukken en dan intypen:
open 213.84.188.26:7777
En dan enter en whoppa spelen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
astie een beetje wil draaien op mun bakkie kom ik zo ffOp maandag 10 juni 2002 22:57 schreef McFlipp het volgende:
Okeej ik zet maar weer servertje op!
oops, dit was een reactie op...Op maandag 10 juni 2002 22:57 schreef SaSReCoiL het volgende:
de beta van unreal 3?
Ik denk eerder dat de copyrights uit 2001 stammen.Op maandag 10 juni 2002 23:07 schreef jdvanwijk het volgende:
Klopt het dat deze "beta-demo" uit 2001 stamt, zoals ik op alle screenshots zie?
//edit: jij moet trouwens ff in het admin forum van Dutchgaming kijken
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Kan best, aangezien er best wel wat meer fps bij mogen komenOp maandag 10 juni 2002 23:07 schreef jdvanwijk het volgende:
Klopt het dat deze "beta-demo" uit 2001 stamt, zoals ik op alle screenshots zie?
- UT 2003
- Unreal 2
- Unreal Championship
????
dat was leukOp maandag 10 juni 2002 22:57 schreef McFlipp het volgende:
Okeej ik zet maar weer servertje op!
Niet op voorraad.
Andere mensen met een GF2MX die wel goed kunnen spelen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Wou ik een heel blaatverhaal op gaan hangen over dat er maar 2 uitkomen .Op maandag 10 juni 2002 23:31 schreef bvwillig het volgende:
Zijn er nu 3 soorten UT's in de maak, want ik ben helemaal niet op de hoogte:
- UT 2003
- Unreal 2
- Unreal Championship
????
Gelukkig toch maar ff gegoogled
Verwijderd
- UT 2003 = dit is unreal tournament 2Op maandag 10 juni 2002 23:31 schreef bvwillig het volgende:
Zijn er nu 3 soorten UT's in de maak, want ik ben helemaal niet op de hoogte:
- UT 2003
- Unreal 2
- Unreal Championship
????
- Unreal 2 = Unreal 2 (het vervolg op de allereerste unreal
- Unreal Championship >> alleen voor de XBOX ofzow
Dat was zeker ff leuk multiplayeren, DM loopt goed
Maar CTF zaten we allemaal in het roode team..
Anyway, we hebben ff die linkgun uitgeprobeerd!! dat was wel gaaf, maar ik snap niet precies hoe het werkt.. ik kreeg ook ene paar keer een suicide toen
Maargoed ik heb wel wat mooie screens ervan gemaakt, zal ik morgen ff uppen nu lekker
En we gingen ook daarna CTF doen, en toen met de linkgun elkaar linken, werd ik door 2 gasten "gepowerd" zegmaar komt er echt zo'n enorme straal uit me linkgun
En het loopt ook prima hier! Tenminste ik weet niet wat de default instellingen zijn maar daar loopt ie prima op!
www.simsport-racing.com
enneuh... unreal warfare was er tog ook ofzo?Op maandag 10 juni 2002 23:48 schreef joppie het volgende:
- UT 2003 = dit is unreal tournament 2
- Unreal 2 = Unreal 2 (het vervolg op de allereerste unreal
- Unreal Championship >> alleen voor de XBOX ofzow
Join IP moet open IP zijn.
Excuses.
Verwijderd
[ot]Op maandag 10 juni 2002 21:38 schreef edward2 het volgende:
[..]
Mooi, ik zie het over 120 uur ook wel hopelijk
Check de screens met de GF 4ti 4600 in je mailbox
Zo, die zien er goed uit!Op maandag 10 juni 2002 23:57 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
[ot]
Check de screens met de GF 4ti 4600 in je mailbox
Niet op voorraad.
ik word echt helemaal gek!
ik hoop dat de muziek die in \music staat nog vervangen wordt, ik hoop van wel, aangezien er bestanden instaan als levelxx.ogg. Lijkt me meer muziek voor Unreal2 ofzo.
Wat jullie
www.simsport-racing.com
uhh. als ik geen muziek wil luisteren kan ik net zo goed CS (Op dinsdag 11 juni 2002 00:06 schreef Bong-One het volgende:
muziek is er om uit te zetten, om betere performance te krijgen
En dan heb je ook het fenomeen cd-speler oid om muziek te kunnen luisteren zonder performance-lossOp dinsdag 11 juni 2002 00:08 schreef Tampie2000 het volgende:
uhh. als ik geen muziek wil luisteren kan ik net zo goed CS () gaan spelen.
jaja, overal oplossingen voor
jajaOp dinsdag 11 juni 2002 00:11 schreef Bong-One het volgende:
[..]
En dan heb je ook het fenomeen cd-speler oid om muziek te kunnen luisteren zonder performance-loss
jaja, overal oplossingen voor
ik zie het al voor me!
"zow, vanavond ga ik eens UT2k3 spelen.... shit waar heb ik die CD Met UT soundtracks nou gelaten
lol
neej
laten we maar bidden voor leuke muziek
Hmmmm... ik luister zelf nooit die muziek die erbij zit... mp3's of cd's are the way to goOp dinsdag 11 juni 2002 00:12 schreef Tampie2000 het volgende:
jaja
ik zie het al voor me!
"zow, vanavond ga ik eens UT2k3 spelen.... shit waar heb ik die CD Met UT soundtracks nou gelaten![]()
"
http://www.unrealtournament2.net/
maareh heeft iemand het met een kyro2 al gedaait??? nogmaals
Meer info: [topic=204642/1/100]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| No Label OS: Windows 98 4.10 (Build: 67766446) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 752 MHz with 383MB RAM Video: Radeon DDR Assertion failed: RenDev [File:WinViewport.cpp] [Line: 435] History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine |
verwacht het niet, maar weet iemand hier de oplossing voor?
...... IK WIL SPELEN </caps> soz
It seemed like a good idea at the time
Op maandag 10 juni 2002 23:32 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
dat was leuk
tss jij met je aso connectie, jij hostte de server, wat heb je trouwens voorn connectie?Op maandag 10 juni 2002 23:49 schreef McFlipp het volgende:
w000000t!!! Was echt mega lachuh net die multiplayer sessie!!
En we gingen ook daarna CTF doen, en toen met de linkgun elkaar linken, werd ik door 2 gasten "gepowerd" zegmaar komt er echt zo'n enorme straal uit me linkgun![]()
En het loopt ook prima hier! Tenminste ik weet niet wat de default instellingen zijn maar daar loopt ie prima op!
Op maandag 10 juni 2002 23:49 schreef Xtuv het volgende:
Woei!
Dat was zeker ff leuk multiplayeren, DM loopt goed
Maar CTF zaten we allemaal in het roode team..
Anyway, we hebben ff die linkgun uitgeprobeerd!! dat was wel gaaf, maar ik snap niet precies hoe het werkt.. ik kreeg ook ene paar keer een suicide toen
Maargoed ik heb wel wat mooie screens ervan gemaakt, zal ik morgen ff uppen nu lekker![]()
ah lol, ik was Novah (duhOp maandag 10 juni 2002 23:35 schreef SaSReCoiL het volgende:
idd i was TEST
Morgen nog een keer, ik hoop dat er een paar snelle servers komen maar aangezien deze demo een beta is zullen er niet echt goede servers komen, dus nog ff wachten.
installatie dir was 900 ofzo en gamedir 500 raar ja, but who caresOp dinsdag 11 juni 2002 00:59 schreef ScitzoFreak het volgende:
Wel een beetje apart trouwens dat de 'demo' 500 mb is
deze game ga ik halen hij ownzzz
Is hij een beetje online speelbaar ?
of veel lag ??
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Zijn geen servers...Op dinsdag 11 juni 2002 01:16 schreef Firecow het volgende:
downloading....
Is hij een beetje online speelbaar ?
of veel lag ??
Iemand die hier een server op wil zetten?
wat screenies op http://rubenbeekman.hypermart.net/ut2k3/
beetje lage framerate, maar het gaat nog. (MX400)
volgens mij is de game idd uit 2001, zo oud al... Ze moeten nu wel verder zijn, want in die 2 a 3 maanden die ze beloven kan het spel van dit niveau nooit naar een super niveau veranderd worden... (lijkt mij)...
beetje suf is dat wel dat de models geen skin hebben.
tis ook zwaar buggy, ik kon ineens geen single player meer spelen, hij wachtte bij elk gametype op andere spelers...
maar goed, lijkt wel redelijk mooi allemaal!!
Verwijderd
Is gewoon een beta man, lijkt me duidelijk.
Unrealed zit er zelfs bij.
Alle maps zitten erbij, etc
achja iig alvast het topje van de ijsberg gezienOp dinsdag 11 juni 2002 01:23 schreef Tielenaar het volgende:
Hier draait het zwaar brak...
wat screenies op http://rubenbeekman.hypermart.net/ut2k3/
beetje lage framerate, maar het gaat nog. (MX400)
volgens mij is de game idd uit 2001, zo oud al... Ze moeten nu wel verder zijn, want in die 2 a 3 maanden die ze beloven kan het spel van dit niveau nooit naar een super niveau veranderd worden... (lijkt mij)...
beetje suf is dat wel dat de models geen skin hebben.
tis ook zwaar buggy, ik kon ineens geen single player meer spelen, hij wachtte bij elk gametype op andere spelers...
maar goed, lijkt wel redelijk mooi allemaal!!
alsof die editor werktOp dinsdag 11 juni 2002 01:24 schreef ScitzoFreak het volgende:
Dit is trouwens ook echt geen demo he...
maar het zal wel geen demo zijn idd.. (nog illegaler
Alle maps erbij... Zijn ze dan ook (evt na een beetje prutsen) allemaal speelbaar?Op dinsdag 11 juni 2002 01:24 schreef ScitzoFreak het volgende:
Dit is trouwens ook echt geen demo he...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Nog even een kwijlmomentje:
Scroll een stukje omhoog, ff in een .initje prutsen.Op dinsdag 11 juni 2002 02:47 schreef Edwin Broeken het volgende:
Hmm. Op de een of andere manier kan ik geen controls aanpassen... Best lastig omdat ik altijd met invert mouse speel.
Nog even een kwijlmomentje:
[afbeelding]
ff gezocht, in user.ini MouseY=Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=2.0 in MouseY=Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=-2.0 veranderen
Verwijderd
ik heb al nieuwe/andere videodrivers geprobeerd, mn XP al geupdate en al met de setting van me videokaart lopen kloten maar niks wil...ook NVmax helpt nie. Ik kreeg de balken in GTA3 ook al niet weg
specs:
Pentium IV 1600mhz
Asus V7700 deluxe met det. 28.32 (23.11 bv ook geprobeerd)
512Mb sdram
winXP pro
Zometeen even multiplayeren? (als ik em geinstallerd heb enzo)Op dinsdag 11 juni 2002 03:04 schreef Edwin Broeken het volgende:
Supercool. Nu ga ik vannacht helemaal niet meer slapen
Dat lijkt op artefacts, die krijg je als je vidkaart net iets te ver geocd is... Als dat niet het geval is zou ik even de koeling op je v7700 controleren.Op dinsdag 11 juni 2002 03:17 schreef moneymaker het volgende:
tis geweldig dat ik em nu eindelijk heb maar ik krijg dit beeld na even spelen...allemaal balken en shit door het beeld: http://members.tripodnet.nl/nieuwar/ut2003.jpg
ik heb al nieuwe/andere videodrivers geprobeerd, mn XP al geupdate en al met de setting van me videokaart lopen kloten maar niks wil...ook NVmax helpt nie. Ik kreeg de balken in GTA3 ook al niet weg
specs:
Pentium IV 1600mhz
Asus V7700 deluxe met det. 28.32 (23.11 bv ook geprobeerd)
512Mb sdram
winXP pro
Standaard settings, alleen invert mouse aangezet.

GF4 Ti4200, tb 1400
Nog een, dat water is echt mooi... Erg glimmend en het reageert ook wel grappig als je er in schiet enzo
Hoeveel fps krijg je met die specs? Ik krijg binnenkort een vergelijkbaar systeempje namelijk
Op een Athlon TB 850, 256 mb geheugen en een Geforce II GTS kaart draait deze game nog lekker. Prachtige gfx btw...prachtig spel. Alleen lijkt het wel heel anders te spelen dan UT.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
mooizo, ik wacht geduldig af tot die in de winkels ligt.Op dinsdag 11 juni 2002 08:13 schreef RexomniuM het volgende:
LOL :D!
Op een Athlon TB 850, 256 mb geheugen en een Geforce II GTS kaart draait deze game nog lekker. Prachtige gfx btw...prachtig spel. Alleen lijkt het wel heel anders te spelen dan UT.
zou niet leuk zijn als t weer t zelfde aanvoelt als UT
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Nou ja, dan maar wachten op de officiele demo.
pieken zijn altijd naar bovenOp dinsdag 11 juni 2002 09:33 schreef Saekerhett het volgende:
Op mijn systeem draait ie ook niet lekker, gemiddeld zo'n 25 à 30 fps, met pieken naar beneden
Nou ja, dan maar wachten op de officiele demo.
Oja, er zijn dus 4 UT-spellen in de maak:Op maandag 10 juni 2002 23:53 schreef Bong-One het volgende:
[..]
enneuh... unreal warfare was er tog ook ofzo?
- UT 2003
- Unreal 2
- Unreal Championship
- Unreal Warfare
Verwijderd
Unreal Warfare is de naam van de engine..Op dinsdag 11 juni 2002 10:03 schreef bvwillig het volgende:
[..]
Oja, er zijn dus 4 UT-spellen in de maak:
- UT 2003
- Unreal 2
- Unreal Championship
- Unreal Warfare
UT 2003 (PC) en Unreal Championship (XBOX) zijn bijna hetzelfde en Unreal 2 is meer SP.
Deze spellen werken allemaal met de Unreal Warfare engine.
Op dinsdag 11 juni 2002 09:37 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
pieken zijn altijd naar bovenanders zijn het dalen
Ok ok
alleen :
bots zijn niet getextured
bots zijn echt heel dom
bots schieten ALTIJD raak
wat anders bugs
ik kan soms niet bewegen
enz
maar daarom is het ook een pre-release
iig het gras is ZOOOOO :9~:9~
Maar inderdaad zijn die bots niet echt slim. De CTF is wel lastig als je't voor het eerst speelt. De tweede ronde schieten die gasten ineens alles raak!
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Mn videokaart is helemaal niks overgeclocked...en ik heb het bijvoorbeeld met CS, Gore, Unreal Tournament en Quake 3 Arena helemaal niet...Op dinsdag 11 juni 2002 03:23 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Dat lijkt op artefacts, die krijg je als je vidkaart net iets te ver geocd is... Als dat niet het geval is zou ik even de koeling op je v7700 controleren.
Volgens mij heeft nog niemand de server goed aan de praat gekregen. of wel?Op dinsdag 11 juni 2002 11:51 schreef FMS het volgende:
wie wil een potje online spelen?
ik wil wel spelen als ik strakkies thuis benOp dinsdag 11 juni 2002 11:51 schreef FMS het volgende:
wie wil een potje online spelen?
Verwijderd
Dit is niet waar unreal warfare is een multiplayer unreal waarmee je (volgens geruchten) met ongeveer 100 players kan spelen.Op dinsdag 11 juni 2002 10:12 schreef speed24 het volgende:
[..]
Unreal Warfare is de naam van de engine..
UT 2003 (PC) en Unreal Championship (XBOX) zijn bijna hetzelfde en Unreal 2 is meer SP.
Deze spellen werken allemaal met de Unreal Warfare engine.
Verwijderd
Het is wel leuk als we een tijdelijke UT2003demo server maken.Op dinsdag 11 juni 2002 12:18 schreef FMS het volgende:
Ik host nu en wij gaan zo met 2 andere GoT'es spelen.
dus het werkt wel
Ik heb alleen een zeer baggere upload van 15kB/sec op z'n hoogst, en meestal maar een kB op 6..
Dus.. wie meld zich?
🌞🍃
Ik host wel servertjeOp dinsdag 11 juni 2002 12:22 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Het is wel leuk als we een tijdelijke UT2003demo server maken.
Ik heb alleen een zeer baggere upload van 15kB/sec op z'n hoogst, en meestal maar een kB op 6..
Dus.. wie meld zich?
Zet hem nu aan op ip 213.84.188.26
om te joinen:
<TAB> open 213.84.188.26:7777
is die nu online?Op dinsdag 11 juni 2002 12:30 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik host wel servertje
Zet hem nu aan op ip 213.84.188.26
om te joinen:
<TAB> open 213.84.188.26:7777
edit: wat screenshots @ 1280-1024 8ansi 4sxAA, Ultrahigh (en nog30fps)

jaOp dinsdag 11 juni 2002 12:35 schreef FMS het volgende:
[..]
is die nu online?
Dit word een geslaagd spel
Oude flak gevoel is weer beetje terug
Krijgen jullie ook wel eens een crash?
Volgens de informatie die ik heb gekregen van enkele mensen uit de Instagibscene zit er wel instagib in het spel.Op maandag 10 juni 2002 21:21 schreef DataBeest het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Instagib zit.
Ik heb er niks van gehoord, misschien zit het er standaard wel niet in, maar dat komt dan vast nog wel.
Alhoewel ik me afvraag of dit spel wel leuk is om met instagib te zijn, misschien lijkt het dan wel alsof je een RIP speelt.
Maarja, dat zien we dan wel weer, het wordt iig vast wel wennen.
Maar als ik zo die maps bekijk zijn die wel teringgroot, en dat is dus ongunstig voor instagib
dit is echt wel de nieuwe leaked versie hoor, dynamic lightning enzo
It seemed like a good idea at the time
Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar die graphics.
🌞🍃
hey heb jij em nou in een hogere resolutie draien ??? hoe flik je dat want dat ken ik namelijk nietOp dinsdag 11 juni 2002 12:35 schreef FMS het volgende:
[..]
is die nu online?
edit: wat screenshots @ 1240-1024 8ansi 4sxAA, Ultrahigh (en nog30fps)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
help ?
ook zijn de bots / spelers niet gemoddeld / getexturd klopt dat?
probeer met de F10, F11 en F12 te spelen, dat zijn de gamma en brightnes keys, misschien ligt het daar aan.Op dinsdag 11 juni 2002 13:26 schreef DataBeest het volgende:
Het rare is, dat als ik hem start dat ik gewoon een zwart beeld krijg, muziek hoor en daarmee stopt het dan ook.
Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar die graphics.
Helaas,Op dinsdag 11 juni 2002 13:30 schreef FMS het volgende:
[..]
probeer met de F10, F11 en F12 te spelen, dat zijn de gamma en brightnes keys, misschien ligt het daar aan.
Nee, het maakt niks uit, het blijft even zwart, ik zie zelfs geen lichten vlekken oid.
🌞🍃
open de UT2.ini en zoek:Op dinsdag 11 juni 2002 13:35 schreef Mikez het volgende:
hoe zet je de resolutie hoger ??
FullscreenViewportX=800
FullscreenViewportY=600
verander die waardes vervolgens naar 1024-768 of whatever
Probeer 'addbots 1' eens in de console. Zo ging het in UT1 dus wie weet ook in UT2.Op dinsdag 11 juni 2002 13:36 schreef Soullie het volgende:
Is het mogelijk om bots in multiplayer games te adden btw... zo ja... hoe !
De textures zijn idd nog niet af.Op dinsdag 11 juni 2002 13:40 schreef STIMPPYYY het volgende:
Zijn de bots bij jullie ook grijs ? ( of de textures nog niet helemaal goed van de bots)
🌞🍃

ook allles ff ophigh ipv normal
heeft iemadn een server draaien of zijn er al servers die je kan joinen en hoe doe je dat want hij doet niet veel bij multiplayer bij mij.
Dit topic is gesloten.
![]()