To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Ik dacht dat jij Airbus fan wasOp maandag 17 juni 2002 19:29 schreef ND het volgende:
[..]
Idd liever niet![]()
Doe mij maar een dikke....... juist een dikke Boeing 747-400
Zou je een keer met mij willen vliegen? zodat je het mij ook een beetje kunt leren. Niet vanavond want het is echt veels te heet hierboven. chipset is 40 graden en dan kan ik fs niet langer dan een uur stabiel spelen.Op maandag 17 juni 2002 18:19 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ja, is goed kom maar op VHHH vliegen, heb ik wat te doen tenminste
Bijna, net ff geinstalled (met kopieren en plakkenOp maandag 17 juni 2002 19:30 schreef J-063 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Airbus fan was
Ik doe het hier en ik vind hem ook aardig snel. en dat van die image uploader heb ik in de hk langs zien komen. maar dat is een programma en ik vind dit altijd wat prettiger. Ik resize ze de laatste tijd ook altijd. gaat de layout er niet zo *** uitzienOp maandag 17 juni 2002 20:07 schreef ND het volgende:
Nou nu maar ff pics, alleen ik had ergens op GoT gelezen een image uploader, alleen je kon bijvoorbeeld meerdere plaatjes tegelijk uploaden, weet iemand em?
Zie die is best snelOp maandag 17 juni 2002 20:26 schreef ND het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe bevalt die nieuwe airbus? ik vind het zo'n mooie maar die a319 vind ik mooier
Ik heb nog geen vlucht gedaan, alleen snel ff pics gemaakt (om mijn offtopic tegen te gaanOp maandag 17 juni 2002 20:29 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Zie die is best snel
En hoe bevalt die nieuwe airbus? ik vind het zo'n mooie maar die a319 vind ik mooier
Ik ken niet eens de runway zien, dus dat moet ik nog uitzoeken. Maar de panel ziet er
je moet op 2 drukken in het numpad en dan shift + + (numpad) drukken dacht ik om hem dan vast tehoudenOp maandag 17 juni 2002 20:30 schreef ND het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vlucht gedaan, alleen snel ff pics gemaakt (om mijn offtopic tegen te gaan) Ik heb em nog niet kunnen testen.
Ik ken niet eens de runway zien, dus dat moet ik nog uitzoeken. Maar de panel ziet er![]()
uit
Ik wil mijn komende vakantiegeld uitgeven aan iets watik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zal vinden. Nu hebben hier een paar vlieglessen genomen, en eigenlijk ben ik daar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geinteresseerd in.
Ik zit te kiezen tussen zweefvlieg(proef)les of zo'n motorvlieg(proef)les.(of allebei
Wat voor andere kosten komen er nog bij? Wat is de dichtsbijzinde (t.o.v Den Bosch) zweefvliegclub/motorvliegclub?
[/off topic]
Je panel naar benee met shift + 2. Voor wat beter zicht in beide views kan je op de site van phoenix bij de user-edits een aangepast panel.cfg vinden die je wat meer zicht geeft. Ook wat andere aanpassingen aan de andere views, best handig.Op maandag 17 juni 2002 20:30 schreef ND het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vlucht gedaan, alleen snel ff pics gemaakt (om mijn offtopic tegen te gaan) Ik heb em nog niet kunnen testen.
Ik ken niet eens de runway zien, dus dat moet ik nog uitzoeken. Maar de panel ziet er![]()
uit
Voorbeeldje; bovenste pic met nieuwe panel.cfg en onderste pic met default panel.cfg
dit vind ik nou niet egt offtopic hoorOp maandag 17 juni 2002 20:44 schreef ND het volgende:
[off topic] (jah sorry voor alweer)
Ik wil mijn komende vakantiegeld uitgeven aan iets watik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zal vinden. Nu hebben hier een paar vlieglessen genomen, en eigenlijk ben ik daar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geinteresseerd in.
Ik zit te kiezen tussen zweefvlieg(proef)les of zo'n motorvlieg(proef)les.(of allebei) Zijn aan beide een minimum leeftijd gebonden?
Wat voor andere kosten komen er nog bij? Wat is de dichtsbijzinde (t.o.v Den Bosch) zweefvliegclub/motorvliegclub?
[/off topic]
maarre, een maat van me (puken) heeft op zn 14e verjaardag zoon 'les' gedaan geloof ik, dus...
waar zit bij die nieuwe de t.o config knop dan?Op maandag 17 juni 2002 21:09 schreef rdluca het volgende:
[..]
Je panel naar benee met shift + 2. Voor wat beter zicht in beide views kan je op de site van phoenix bij de user-edits een aangepast panel.cfg vinden die je wat meer zicht geeft. Ook wat andere aanpassingen aan de andere views, best handig.
Voorbeeldje; bovenste pic met nieuwe panel.cfg en onderste pic met default panel.cfg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aan alles is gedacht, eenmaal gewend is deze panel indeling veel makkelijker tijdens het vliegen. Alles met de muis oproepbaar.Op maandag 17 juni 2002 21:11 schreef nealzie het volgende:
[..]
waar zit bij die nieuwe de t.o config knop dan?
zet je msn eens aanOp maandag 17 juni 2002 21:18 schreef rdluca het volgende:
[..]
aan alles is gedacht, eenmaal gewend is deze panel indeling veel makkelijker tijdens het vliegen. Alles met de muis oproepbaar.
[afbeelding]
Zweefvliegen weet ik nix vanaf, maar je mag (officieel) vanaf je 16e vliegles nemen in een motorvliegtuig. Bij mij is het zo dat je het vliegtuig huurt (voor bijvoorbeeld een uur) en dan betaal je de instructeur apart. Het kwam neer op zo'n 150 pleuro's voor de huur van het vliegtuig en 50,- voor de instructeur (maar dat was een beetje een vriendenprijsjeOp maandag 17 juni 2002 20:44 schreef ND het volgende:
[off topic] (jah sorry voor alweer)
Ik zit te kiezen tussen zweefvlieg(proef)les of zo'n motorvlieg(proef)les.(of allebei) Zijn aan beide een minimum leeftijd gebonden?
[/off topic]
Zwwefvliegen mag je zeker...underage 14 dus dat haalt ND makkelijk...En bovendien is het de puurste manier van vliegenOp maandag 17 juni 2002 22:22 schreef bennierex het volgende:
[..]
Zweefvliegen weet ik nix vanaf, maar je mag (officieel) vanaf je 16e vliegles nemen in een motorvliegtuig. Bij mij is het zo dat je het vliegtuig huurt (voor bijvoorbeeld een uur) en dan betaal je de instructeur apart. Het kwam neer op zo'n 150 pleuro's voor de huur van het vliegtuig en 50,- voor de instructeur (maar dat was een beetje een vriendenprijsje). Behoorlijk aan de prijs dus, maar wel zeeeeeeeer leuk.
tampert, kriminalpolizei
Op maandag 17 juni 2002 22:44 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Zwwefvliegen mag je zeker...underage 14 dus dat haalt ND makkelijk...En bovendien is het de puurste manier van vliegen
Bij Vliegclub Flevo kost een proefles van een uur 115, en dan vlieg je max 42 minutenOp maandag 17 juni 2002 22:22 schreef bennierex het volgende:
[..]
Zweefvliegen weet ik nix vanaf, maar je mag (officieel) vanaf je 16e vliegles nemen in een motorvliegtuig. Bij mij is het zo dat je het vliegtuig huurt (voor bijvoorbeeld een uur) en dan betaal je de instructeur apart. Het kwam neer op zo'n 150 pleuro's voor de huur van het vliegtuig en 50,- voor de instructeur (maar dat was een beetje een vriendenprijsje). Behoorlijk aan de prijs dus, maar wel zeeeeeeeer leuk.
Dus je was geloof ik wat duur uit
En dat een vliegles gaaf is, kan ik zekers bevestigen. Voor de geïnteresseerden: ik wil nog een stukje schrijven over de vraag 'ja nou vlieg ik al tig uur/maand/jaar met FS, maar kan ik nou in een plane stappen en wegvliegen?'. Uiteraard doel ik dan niet op de (il)legale aspecten van deze vraag
[edit]
De Eindhovense Aeroclub motorvliegen is de dichtstbijzijnde club als je in Den Bosch woont, maar ik vond ze niet bijzonder uitnodigend voor gewoon een willekeurige proefles; je zou EHRD of EHLE moeten proberen. EHTE heeft ook wel leuke faciliteiten.
Hmmm dit is wel een uitdaging.Op maandag 17 juni 2002 01:08 schreef Slechtotophetbot het volgende:
P.S Als je wil mag je ook iets programmeren dat als er bericht is dat ie op mijn FMS scherm komt
Ook leuk: een custom gauge die die stomme cd-speler (zit in van die freeware panels) kan vervangen, en dan icq/aol/msn/mail berichten kan tonen
Een heel interessante uitdaging waar mijn programmeurshart wel sneller van gaat kloppen
Mjah, misschien wat duurder, maar ik heb een heel uur gevlogen (ik heb ongeveer 5 kwartier in het vliegtuig gezeten) en vooraf had ik nog ongeveer een half uur kwartier theorie. Het was dan ook geen proefles, maar echt een volledige les. Maybe dat een proefles wat goedkoper is.Op maandag 17 juni 2002 23:40 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Bij Vliegclub Flevo kost een proefles van een uur 115, en dan vlieg je max 42 minuten
Dus je was geloof ik wat duur uit
En dat een vliegles gaaf is, kan ik zekers bevestigen. Voor de geïnteresseerden: ik wil nog een stukje schrijven over de vraag 'ja nou vlieg ik al tig uur/maand/jaar met FS, maar kan ik nou in een plane stappen en wegvliegen?'. Uiteraard doel ik dan niet op de (il)legale aspecten van deze vraag
[edit]
De Eindhovense Aeroclub motorvliegen is de dichtstbijzijnde club als je in Den Bosch woont, maar ik vond ze niet bijzonder uitnodigend voor gewoon een willekeurige proefles; je zou EHRD of EHLE moeten proberen. EHTE heeft ook wel leuke faciliteiten.
Er is een vliegtuig die de branden in America moest blussen neergestort. De vleugels braken gewoon van de romp af. Het was een Hercules. Drie mensen kwamen om.
OMG!Op dinsdag 18 juni 2002 09:39 schreef The_FrankO het volgende:
Hebben jullie het gehoord?
Er is een vliegtuig die de branden in America moest blussen neergestort. De vleugels braken gewoon van de romp af. Het was een Hercules. Drie mensen kwamen om.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Sicke....Weet je zeker dat het een hercules was? Want bij bosbranden zetten ze vaak alleen de Martin Mars Blusvliegtuigen in....Op dinsdag 18 juni 2002 09:39 schreef The_FrankO het volgende:
Hebben jullie het gehoord?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
met airfrance
heen met een A319 naar parijs dan door met een 747 en ook terug met een 747 en dan met een 737-500 naar Amsterdam
vet zin in. en daarvoor naar Ibiza met een 757-200 van dutchbird heen en terug
vet zin in
Dat lijkt mij ook wel een stuk waarschijnlijker dan een Hercules.Op dinsdag 18 juni 2002 11:27 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Sicke....Weet je zeker dat het een hercules was? Want bij bosbranden zetten ze vaak alleen de Martin mars Blusvliegtuigen in....
Maar ik kan het nog niet vinden het nieuws dus wil iemand ff een link zetten naar war het staat . ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
http://www.phoenix-simulation.co.uk
sorry voor het schreeuwen
ik ben zooooooooooo blij.. hier wachte ik zo lang op
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Op tv en op rtlz staat een hurculesOp dinsdag 18 juni 2002 12:03 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel een stuk waarschijnlijker dan een Hercules.
Maar ik kan het nog niet vinden het nieuws dus wil iemand ff een link zetten naar war het staat . ?
Op tv zag ik ook die beelden. Echt niet tegeloven het breekt gewoon zo af
Ja dat was gisteren al bekent alleen je kan hem nog niet DLLOp dinsdag 18 juni 2002 12:04 schreef jos_zwa het volgende:
PSS 747-400 PATCH IS UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.phoenix-simulation.co.uk
sorry voor het schreeuwen![]()
ik ben zooooooooooo blij.. hier wachte ik zo lang op
Dus daar wacht ik op ....
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ja idd wat een klote zooi. het regent weer problemen binnen op het pss forum... er zal wel weer een nieuwe aangepaste patch komen ofzo.. ze doen het ook nooit in 1 keer goed.Op dinsdag 18 juni 2002 12:06 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ja dat was gisteren al bekent alleen je kan hem nog niet DLL
Dus daar wacht ik op ....
En kan ik dus nu de hele test hier plaatsen.
Hier
Goed. ik vond de test best wel moeilijk, ik weet niet hoeveel vatsim controllers hier op GoT zijn.
kom ik wel een keertje lang vliegenOp dinsdag 18 juni 2002 13:17 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Goed, ik ben geslaag voor de student 1 test.
Hier
Goed. ik vond de test best wel moeilijk, ik weet niet hoeveel vatsim controllers hier op GoT zijn.
Goed! PSS heeft dus de nieuwe 747 patch uitgebracht!Op dinsdag 18 juni 2002 14:32 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
kom ik wel een keertje lang vliegenmag je mij binnen spreken
Verwacht dan ook van mij heel veeeel pics op korte termijn!
Nu dus nog een patch voor de PSS SITEOp dinsdag 18 juni 2002 15:33 schreef jos_zwa het volgende:
nu ligt de hele pss site eruit. wat een prutsers
Anders hier wel ..Op dinsdag 18 juni 2002 15:08 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Goed! PSS heeft dus de nieuwe 747 patch uitgebracht!
Verwacht dan ook van mij heel veeeel pics op korte termijn!
maar ik heb geen UPLOAD site meer die werkt
Dus moet eerst een nieuwe zoeken die werkt .
probeer hier eensOp dinsdag 18 juni 2002 15:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Anders hier wel ..
http://www.avsim.com/pss/inst/747-panel-patch.zipOp dinsdag 18 juni 2002 15:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Anders hier wel ..
http://www.avsim.com/pss/inst/pss-747-FDE.zip
Had ik nog in m'n history staatn
Verwijderd
Mazzelp*k!Op dinsdag 18 juni 2002 11:58 schreef dutchplanet het volgende:
WOEIIi heb net mijn ticket gekocht voor Santo Domingo(dominicaanse republiek)
met airfrance
heen met een A319 naar parijs dan door met een 747 en ook terug met een 747 en dan met een 737-500 naar Amsterdam
vet zin in. en daarvoor naar Ibiza met een 757-200 van dutchbird heen en terug
vet zin in
Ik ben jaloers op je, maar eigenlijk mag dat niet.
'Piloten prijsvechters brengen veiligheid in gevaar'
LONDEN - Piloten van sommige goedkoop vliegende luchtvaartmaatschappijen negeren in bepaalde gevallen instructies van de luchtverkeersleiders om vertragingen te voorkomen en zetten zo de veiligheid op het spel. Dat meldde het Britse dagblad The Times dinsdag op basis van een vertrouwelijk veiligheidsrapport.
wat een sukkels

Verwijderd
Zou degene die zit zou willen het even laten weten, die kan me dan al wel vast registreren.
ps: Als je denkt: "Waar doe ik dit in vredesnaam voor!", kijk hier maar!
HAHAHA geloof je het nu zelf ...Op dinsdag 18 juni 2002 16:21 schreef jos_zwa het volgende:
uit de telegraaf:
'Piloten prijsvechters brengen veiligheid in gevaar'
LONDEN - Piloten van sommige goedkoop vliegende luchtvaartmaatschappijen negeren in bepaalde gevallen instructies van de luchtverkeersleiders om vertragingen te voorkomen en zetten zo de veiligheid op het spel. Dat meldde het Britse dagblad The Times dinsdag op basis van een vertrouwelijk veiligheidsrapport.
wat een sukkels
Ik vind dit Bullshit omdat het niet echt kan wat hier staat.
Er staan hele grote boetes op als ze dat doen ..
Maar ach je moet toch wat doen om je tegen stander uitteschakellen.
Als het niet eerlijk kan dan maar zo .
hier gelijk weer eens wat Mooie foto's

Alleen dit is wat vaag ( ligt aan PSS )

Verwijderd
Fiet fieuw...Op dinsdag 18 juni 2002 17:04 schreef Blackhole het volgende:
[..]
HAHAHA geloof je het nu zelf ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie pics Blackhole!
Oke hier nog een mooie omdat ik al een tijd niet gepost heb in deze topic dus ik heb ff wat in te halenOp dinsdag 18 juni 2002 17:10 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Fiet fieuw...
mooie pics Blackhole!
Hmm... dat ziet eruit of ik dat ook wel zou kunnen. Als ik vakantie heb ga ik ook maar eens aanvragen.Op dinsdag 18 juni 2002 13:17 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Goed, ik ben geslaag voor de student 1 test.
Hier
BTW, dat bericht in de Times is echt bull-shit. Als er niet geluisterd wordt, wordt daar door de controller meteen rapport van opgemaakt en gaat dat naar de FAA of lokale instantie daarvoor en reken maar dat dat dan een staartje krijgt richting maatschappij.
Sorry, GoT niet meer gechecked.Op maandag 17 juni 2002 21:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
zet je msn eens aan
ben vanavond weer thuis...
Verwijderd
Damn, wat voor pc heb jij zeg!Op dinsdag 18 juni 2002 17:04 schreef Blackhole het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En euh, nog maar een keer:
Ik heb al diverse keren geprobeerd me te registreren bij VATSIM, heb al de stuff die ik moet hebben (sommigen werken nog niet, maar dat komt wel goed
Zou degene die zit zou willen het even laten weten, die kan me dan al wel vast registreren.
Verwijderd
Ik snap ook niet wat je verkeerd doet hoor, mij lijkt alles goed ingevuldOp dinsdag 18 juni 2002 19:26 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Damn, wat voor pc heb jij zeg!
Ik heb al diverse keren geprobeerd me te registreren bij VATSIM, heb al de stuff die ik moet hebben (sommigen werken nog niet, maar dat komt wel goed), maar het lukt nog steeds niet, zo iemand van jullie me misschien kunnen registreren, dan krijg ik wel een mailtje van VATSIM, als jullie het willen, zouden jullie dit dan kunnen invullen:
[afbeelding]
Verwijderd
ik krijg telkens als ik op de button klik een Debug-Error, en als ik dan heb geklikt doet hij het nietOp dinsdag 18 juni 2002 19:49 schreef ND het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je verkeerd doet hoor, mij lijkt alles goed ingevuld![]()
Wilt iemand anders het anders ff zo invullen, dan krijg ik vanzelf wel een mailtje van Vatim, maar laat het dan wel even weten hier aub.
Verwijderd
ik zal het proberen voor jeOp dinsdag 18 juni 2002 19:52 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
ik krijg telkens als ik op de button klik een Debug-Error, en als ik dan heb geklikt doet hij het niet
Wilt iemand anders het anders ff zo invullen, dan krijg ik vanzelf wel een mailtje van Vatim, maar laat het dan wel even weten hier aub.
Verwijderd
er zit een fout in de script van de site.Op dinsdag 18 juni 2002 16:57 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik heb al diverse keren geprobeerd me te registreren bij VATSIM, heb al de stuff die ik moet hebben (sommigen werken nog niet, maar dat komt wel goed), maar het lukt nog steeds niet, zo iemand van jullie me misschien kunnen registreren, dan krijg ik wel een mailtje van VATSIM, als jullie het willen, zouden jullie dit dan kunnen invullen:
[afbeelding]
ik stuur ze even een mailtje
het is mij dus ook niet gelukt
Verwijderd
Oke, Puken had het ook geprobeerd, hem was het ook niet gelukt, bedankt i.i.g. voor het mailen dan.Op dinsdag 18 juni 2002 19:57 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
er zit een fout in de script van de site.
ik stuur ze even een mailtje
het is mij dus ook niet gelukt
Daarmee zou ik wel oppassen..Op dinsdag 18 juni 2002 19:47 schreef Puken het volgende:
Hoi uncle sam ik heb 2 vatsim id's dus ik kan er wel 1 aan jouw geven maar ik zit te denken dan speel je ook op mijn naam! nou ja kijk maar wat je doet of contact me even op msn sjim@planet.nl
Afgelopen zondagmiddag tijdens een VATSIM-vlucht, gezelli keuvelend met PIC aan de andere kant van Europa, kwam de melding van een supervisor (VATSIM17 om precies te zijn) dat ze dubbele logins gingen checken en dat deze zonder waarschuwing zouden worden gekicked.
Uncle-Sam kan misschien beter gewoon ff een mailtje sturen om het probleem uit te leggen.
Het is ook wel handig dat Uncle-Sam zelf vlieguren gaat maken op zijn eigen ID/naam. Vanwege het grote aantal newbies die zeker tijdens fly-inns voor chaos en problemen zorgen (zoals tijdens de The Frankfurt Summer 2002 Overload), zijn er plannen om een rating in te invoeren. Pas vanaf een bepaalde rating kan je dan deelnemen aan fly-inns.
Verwijderd

Cool! Ook bij VATROC?Op dinsdag 18 juni 2002 19:12 schreef bennierex het volgende:
[..]
Hmm... dat ziet eruit of ik dat ook wel zou kunnen. Als ik vakantie heb ga ik ook maar eens aanvragen.
*knip*
Cool! Dat is CPAV OneWorld Alliance!Op dinsdag 18 juni 2002 19:26 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
*knip*
Verwijderd
Op dinsdag 18 juni 2002 21:46 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Cool! Ook bij VATROC?
[..]
Cool! Dat is CPAV OneWorld Alliance!
Nee, ik als CPAV Junior FOOp dinsdag 18 juni 2002 21:57 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Vliegen die vaak samen met CPAV (Cathay Pacific Airlines Virtual neem ik aan) ofzo?
mag ik onder BAW callsigns vliegen en dus ook met BAW pleens, hierdoor ben je niet gebonden om alleen met CPAV te vliegen en de CX bestemmingen.
ik heb net het filmpje nogmaals bekeken en het is heel absurd om te zien. Het toestel werpt de lading water uit, vlak daarna zie je de vleugels omhoog buigen totdat ze er gewoon vanaf knappen. Gruwelijk.
Kijk, dat die vleugels omhoog gaan buigen als de lading uitgeworpen is, is natuurlijk volkomen normaal. Maar afbreken zou toch niet moeten mogen, deze toestellen zijn speciaal hiervoor gebouwd. Is het dan toch metaalmoeheid? Of heeft de piloot een manoeuvre uitgevoerd waardoor de vleugels overstressed raakten? Lijkt me niet logisch (ervaren piloot neem ik aan) maar het *zou* kunnen. Of speelden misschien hitte en wind een grotere/fatale rol?
Je kunt het ook zo zien:Op woensdag 19 juni 2002 00:04 schreef Delphi32 het volgende:
Die ramp met die Hercules in Amerika...
ik heb net het filmpje nogmaals bekeken en het is heel absurd om te zien. Het toestel werpt de lading water uit, vlak daarna zie je de vleugels omhoog buigen totdat ze er gewoon vanaf knappen. Gruwelijk.
Kijk, dat die vleugels omhoog gaan buigen als de lading uitgeworpen is, is natuurlijk volkomen normaal. Maar afbreken zou toch niet moeten mogen, deze toestellen zijn speciaal hiervoor gebouwd. Is het dan toch metaalmoeheid? Of heeft de piloot een manoeuvre uitgevoerd waardoor de vleugels overstressed raakten? Lijkt me niet logisch (ervaren piloot neem ik aan) maar het *zou* kunnen. Of speelden misschien hitte en wind een grotere/fatale rol?
Hij was te zwaar en de vleugels hadden veel lift dus daar brak hij.
Maar dit hoort niet te gebeuren.
Zag er wel spectaculer uit moet ik zeggen.
IK draai hier met eenOp dinsdag 18 juni 2002 19:26 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Damn, wat voor pc heb jij zeg!
[afbeelding]
P3 1 gig (intel)
Radeon 8500 le (128 MB ram)
Maxtor 80 gig (7200)
SB live
Met 3 x 128 MB ram
met een 19 inc monitor
Nu te vreden
Maar ik ga aan het einde van dit jaar een upgrade doen naar een 2,2 gig denk ik
Dat is ook wat ik zei. Met water erin was dat ding loeizwaar, dus was er veel lift nodig om dat ding in de lucht te houden. Als je het water eruit gooit, dan wil die kist dus vanzelf heel hard omhoog, volkomen logisch. En omdat de vleugels het tilwerk doen, gaan ze omhoog buigen. Ook volkomen logisch.Op woensdag 19 juni 2002 00:10 schreef The_FrankO het volgende:
Je kunt het ook zo zien:
Hij was te zwaar en de vleugels hadden veel lift dus daar brak hij.
* Delphi32 gaat proberen om zijn verhaaltje over 'the Archer on your PC vs the Archer IRL' op een van de sites te krijgen
gisteren het nieuws niet gezien ? het was gewoon op het nieuwsOp dinsdag 18 juni 2002 17:04 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat loeizware valt wel mee hoor. Het lijkt echt alsof het hele ruim vol met vloeistof/stof, maar dat is natuurlijk bullshit. Er zitten misschien 2 tanks van 7500 liter per stuk. Dat is dus iets van 15000 kg bij elkaar en op het startgewicht van een Hercules maakt dat dus echt niet uit. Dat ding was veel lichter dan als er bijv 50 paratroopers inzitten.Op woensdag 19 juni 2002 00:47 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zei. Met water erin was dat ding loeizwaar, dus was er veel lift nodig om dat ding in de lucht te houden. Als je het water eruit gooit, dan wil die kist dus vanzelf heel hard omhoog, volkomen logisch. En omdat de vleugels het tilwerk doen, gaan ze omhoog buigen. Ook volkomen logisch.
* Delphi32 gaat proberen om zijn verhaaltje over 'the Archer on your PC vs the Archer IRL' op een van de sites te krijgen
Ik denk dat het gewoon metaalmoeheid is
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
dit mailtje kreeg ik terug van vatsimOp dinsdag 18 juni 2002 21:07 schreef Uncle-Sam het volgende:
Dutchplanet heeft al een mailtje gestuurd, en na al mijn gezeur over VATSIM weer een plaatje om het goed te maken, hier de 737-800 op weg naar Oslo, net vertrokken van EHAM climbing throug FL060 to FL370, de vlucht niet afgemaakt, doe ik van het weekend (ff overnieuw) ivm de tijd
[afbeelding]
The cert server admins are aware of this and are working on the problem. Please try again in a few hours. Thanks for reporting this.
Best Regards,
Joel Lesser, Webmaster
VATSIM - http://vatsim.net
dus probeer het nog een keer
ik heb hem maar zit op me werk. Kan hem vanavond dus pas sturen. Mocht je hem tegen die tijd nog niet hebben dan regelen we dat ff.Op woensdag 19 juni 2002 13:21 schreef jos_zwa het volgende:
iemand hier de gisteren de pss 747 patch al gedownload heeft ? contact mij dan ff want ik wil hem nu ff testen maar de site ligt plat van pss
eyz kan je niet ff vanaf je werk op msn komen ofzo?Op woensdag 19 juni 2002 13:40 schreef rdluca het volgende:
[..]
ik heb hem maar zit op me werk. Kan hem vanavond dus pas sturen. Mocht je hem tegen die tijd nog niet hebben dan regelen we dat ff.
ik heb ff een min of meer fs related vraagje...
Nope, MSN is hier niet toegestaanOp woensdag 19 juni 2002 14:39 schreef nealzie het volgende:
[..]
eyz kan je niet ff vanaf je werk op msn komen ofzo?
ik heb ff een min of meer fs related vraagje...
icq?Op woensdag 19 juni 2002 16:03 schreef rdluca het volgende:
[..]
Nope, MSN is hier niet toegestaan
of wacht, privat message op kimble en rateltjes forum
Die hele lago site doet het niet ja. Was gister avond ook alOp woensdag 19 juni 2002 16:59 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Wie heeft er voor mij de zipfiles van LAGO FsAssist 1.10 en LAGO Schiphol 2002? Die van de LAGO site doen het niet
heheOp woensdag 19 juni 2002 16:04 schreef nealzie het volgende:
[..]
icq?
of wacht, privat message op kimble en rateltjes forum
zeg dan wat nuttigs ofzo? misschien dat er een discussie tot stand komt..Op woensdag 19 juni 2002 20:26 schreef Uncle-Sam het volgende:
Waarom is het hier weer zo rustig...
Da's nou echt jammer...
die archer is trouwens echt prachtig! jammer van mn fps
Als ik bv van FL330 naar FL390 wil klimmen en als ie dan in een stall komt dan gaat ie rondjes draaien en dan ben ik binnen 20 seconden op 00000000000 FT
Had ik hiervoor zonder patch niet
das pss heh...Op woensdag 19 juni 2002 20:36 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Iemand problemen met de PSS 747 + patch onder FS2K2
Als ik bv van FL330 naar FL390 wil klimmen en als ie dan in een stall komt dan gaat ie rondjes draaien en dan ben in binnen 20 seconden op 00000000000 FT
Had ik hiervoor zonder patch niet
als ik tijd heb binnenkort zal ik het ook ff proberen met de pss voor je..
gebruik je een posky oid, of gewoon de echte pss pleen?
Verwijderd
VATSIM doet het weer.
Ik ga morgen registreren want ik krijg een anders e-mailadres (me MSN blijft hetzelfde), dus dan registreer ik gelijk met dat e-mailadres.
Verwijderd
Ik gebruik de echt pss pleenOp woensdag 19 juni 2002 20:39 schreef nealzie het volgende:
[..]
das pss heh...
als ik tijd heb binnenkort zal ik het ook ff proberen met de pss voor je..
gebruik je een posky oid, of gewoon de echte pss pleen?
Je bent best wel lang bezig om voor alle liveries te patchen
hmm het beste is tog welOp woensdag 19 juni 2002 20:47 schreef jww het volgende:
Eeven een dankjewel voor allen die mijn vraag over FS2002, antialiasing en GeForce 4 hebben beantwoord. Werkt nu goed. (zal overigens alle toekomstige FS vragen in dit topic zetten)
AA in fs UIT
AA op je videokaart AAN
had ik nog niet gezien in jou topic..
Next post >Op woensdag 19 juni 2002 21:01 schreef nealzie het volgende:
[..]
hmm het beste is tog wel
AA in fs UIT
AA op je videokaart AAN
had ik nog niet gezien in jou topic..
Op woensdag 19 juni 2002 21:07 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ik doe het al maanden anders,
FS aan, Windows/Videokaart uit

Geen gekloot met patches gelukkig
Een complete vlucht zit er nog niet in, want ik moet de manual nog lezen. Alle tijd gelukkig, want ik heb nu echt vakantie

Wat is ie mooi, is dat een posky?Op woensdag 19 juni 2002 21:44 schreef rellehenk het volgende:
En ik heb de FS2002-versie van de PSS-747-400 deze avond aangeschaft
Geen gekloot met patches gelukkigDeze livery vind ik wel erg mooi.
Een complete vlucht zit er nog niet in, want ik moet de manual nog lezen. Alle tijd gelukkig, want ik heb nu echt vakantie
[afbeelding]
Ik zit nog steeds met die patch, schijnt dat er een cd versie patch komt net als voor de 777. *zucht* en daar betaal je 55 pleuroos voor.
Nee, dit is de PSSOp woensdag 19 juni 2002 21:59 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Wat is ie mooi, is dat een posky?
Ik zit nog steeds met die patch, schijnt dat er een cd versie patch komt net als voor de 777. *zucht* en daar betaal je 55 pleuroos voor.
Het valt me trouwens een beetje tegen dat de wielen niet draaien en dat je de thrust reversers niet ziet
PSS???? Waarom heb ik die niet?Op woensdag 19 juni 2002 22:06 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Nee, dit is de PSS
Het valt me trouwens een beetje tegen dat de wielen niet draaien en dat je de thrust reversers niet ziet
Ik heb alleen de volgende
AC, CX, KE, KL, LH, NW, QF, SA, UA, VS, 2x BA(Column en Union Flag Tail)
Ik heb maar een paar livery's besteld via de site. Blijkbaar zijn er nu meer beschikbaar dan voorheen.Op woensdag 19 juni 2002 22:27 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
PSS???? Waarom heb ik die niet?
Ik heb alleen de volgende
AC, CX, KE, KL, LH, NW, QF, SA, UA, VS, 2x BA(Column en Union Flag Tail)
Ik heb nu Basepack + 4 livery's
Er zijn in totaal 26 verschillende livery's te bestellen
Ik had geen keuze, ik heb namelijk de CD versie.Op woensdag 19 juni 2002 22:35 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar livery's besteld via de site. Blijkbaar zijn er nu meer beschikbaar dan voorheen.
Ziet er verdomd mooi uit. En dan na gaan dat ik daarin heb gezetenOp woensdag 19 juni 2002 21:44 schreef rellehenk het volgende:
En ik heb de FS2002-versie van de PSS-747-400 deze avond aangeschaft
Geen gekloot met patches gelukkigDeze livery vind ik wel erg mooi.
[afbeelding]
Maar hier moet je dus voor betalen? Ik heb de PSS b747 al wel.
Jij hebt zeker nu ook twee sound sets?Op woensdag 19 juni 2002 22:35 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar livery's besteld via de site. Blijkbaar zijn er nu meer beschikbaar dan voorheen.
En ikke niet
JepOp woensdag 19 juni 2002 22:58 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nu ook twee sound sets?
En ikke niet
ikkuh niiiiiee..........Op woensdag 19 juni 2002 23:07 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Jep
Leg uit!Op woensdag 19 juni 2002 20:31 schreef nealzie het volgende:
die archer is trouwens echt prachtig! jammer van mn fps
Ik heb die Archer juist gekocht omdat ie totaal geen fps vreet. En ik kan het weten, mijn framerates zijn al aan de lage kant. Maar de Archer draait 3-5 fps sneller dan de standaard C-172, dus zo slecht issie volgens mij niet
Ik heb nog wel een tip voor je: zorg dat je, voordat je gaat rijden of vliegen, een keer helemaal rond hebt gekeken. Dan worden die (vrij forse) bmp's ingeladen die je ziet als je naar rechts, links ed kijkt. Doe ook 1x shift-S om het toestel van buiten te zien. Dan zijn alle textures gecached, en dat scheelt aanzienlijk als je tijdens het vliegen naar buiten of van buitenaf wilt kijken
Dit topic is gesloten.