Max Payne 2 in de maak

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 657 views sinds 30-01-2008

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Timocos schreef op 09 October 2003 @ 09:06:
Wauw @ die trailer ... echt mooi niet normaal ... dit wordt echt een top spel. Dat level wat in deel 1 zat ( met die duivelsaanbidders ) zit er denk ik ook weer in want hij komt weer in een zelfde hal met verdiepingen met vijanden erop :) En die M4A1met sniper kicke .... die actie is echt strak met al dat bullettime !

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9
m4a1 dus altijd nog ;) en het was een 733 colt commando :P O-) , scheelt toch weer bijna 10 centimeter :P

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 09-10-2003 19:35 ]

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Erg vette trailer :)

[sarcasme]Typische Max Payne houterige animaties, vingers door de geweren heen :p You gotta love it [/sarcasme]

Nee serieus, kijk er erg naar uit, ziet er goed uit :) Gelukkig is de stem hetzelfde gebleven :)

• LordMithril
  • Laatst online: 27-12-2025
LiToKi schreef op 09 October 2003 @ 23:02:
Erg vette trailer :)

[sarcasme]Typische Max Payne houterige animaties, vingers door de geweren heen :p You gotta love it [/sarcasme]

Nee serieus, kijk er erg naar uit, ziet er goed uit :) Gelukkig is de stem hetzelfde gebleven :)
ach en je zit toch meestal tegen zn reet aan te kijken als je speelt :P
en vingers door geweren? boeiend.. :P gameplay gaat t om.. graphisch zit t wel goed..

Bier, Whiskey en Metal!!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Maxow

Hidden Sound System

ik heb in al die trailers nog geen één vinger door een geweer gezien eigelijk...

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2025
Hij komt toch de 15e october uit??

Wordt hij eigenlijk langer dan deel 1, hopelijk wel. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Trancentral
  • Niet online
Ze zeiden dat het ongeveer even lang word/is

• Hahn
  • Laatst online: 19:40
Het script van het verhaal is ongeveer drie keer zo lang als deel 1, maar het is mogelijk om 'm in ongeveer dezelfde tijd uit te spelen. Maar dan moet je wel alle cutscenes en stripverhalen enzo skippen.

Van deel 1 vond ik het jammer dat ie redelijk snel uit te spelen was, maar ik vond het zeker niet te kort. Het gaf zelfs voldoening om 'm helemaal uit te spelen, iets wat ik niet krijg bij spellen die 3x zo lang zijn en ik dus nooit uitgespeeld krijg :P

Over Bullet Time 2.0 maak ik me trouwens ook geen zorgen meer, waar ik me zorgen over maakte was dat superman gedoe in bullet time omdat je normaal kon beweging terwijl de rest in slowmotion zou bewegen. Nadat ik het volgende heb gelezen vind ik het zelfs een leuke optie:
Wanneer je veel tegenstanders snel achter elkaar afschiet krijgt je Bullet Time meter namelijk heel kort een gele kleur. Wanneer je op dit moment de Bullet Time activieert kan je jezelf sneller voortbewegen dan je tegenstanders: je behoudt zelf je normale snelheid, maar je tegenstanders blijven nog wel in Bullet Time bewegen. Dit zorgt natuurlijk voor een groot voordeel voor de speler en deze vorm van Bullet Time is dan ook uiterst zeldzaam.
Je normale Bullet Time is dus gewoon zoals in deel 1, maar als je veel ventjes afknalt krijg je voor een korte tijd extra voordeel :)

Twee andere coole features vond ik trouwens deze:
In het tweede deel heeft men deze optie nog eens wat verder uitgewerkt en hem omgedoopt tot Bullet Time 2.0. Zo heeft Max Payne dit keer de mogelijkheid om te reloaden in Bullet Time, waarbij hij een ontwijkende draaibeweging maakt om tegelijkertijd kogels te ontwijken. Een andere nieuwe move is het door blijven schieten terwijl je op de grond ligt.
Het was, vond ik, best irritant dat als je sprong en neerkwam dat je dan gelijk weer op ging staan, nu schiet je dus gewoon door terwijl bullet time is afgelopen/je op de grond ligt. Reloaden tijdens bullet time is ook geinig, maar alleen als het broodnodig is, aangezien normaal reloaden sneller gaat :P

Voor een leuke preview van Max Payne 2, waaruit ik bovenstaande punten heb gehaald, kan je terecht op Gamer.nl:

[list]• Max Payne 2 Preview Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200310/1065706933_0.jpg

Ik kan in iedergeval niet meer wachten, ik denk dat ik Max Payne zelf maar weer eens ga installeren :Y)

The devil is in the details.

Verwijderd

Is het nou zeker dat hij dinsdag uit komt?

• Not Pingu
  • Laatst online: 20-11-2025

Not Pingu

Dumbass ex machina

hij is al 3 dagen gold, heb ik uit eerste hand vernomen, dus niets staat een release op de 15e in de weg :)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:36
Damned Marco's post niet gelezen erover |:( maar iig er zit gewone bulletime dus ook in B) :9

[ Voor 85% gewijzigd door Ikkuh84 op 11-10-2003 14:47 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• HuggyB
  • Laatst online: 13-12-2025
Mense, als je Maxp Payne 1 gaat herinstalleren... installeer dan ook meteen de Max Payne Night Fever mod!!
Echt de beste mod ooit. Max Payne danst, maakt rare pasjes bij het springende, vijanden dansen, de hit Staying Alive tijdens de cutscenes, en vele andere disco hits tijdens het spel zelf en per locatie een ander liedje.

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik ga m kopen
Hoop dat mn gayforce wel alles laat zien

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2025
HuggyB schreef op 11 October 2003 @ 15:00:
Mense, als je Maxp Payne 1 gaat herinstalleren... installeer dan ook meteen de Max Payne Night Fever mod!!
Echt de beste mod ooit. Max Payne danst, maakt rare pasjes bij het springende, vijanden dansen, de hit Staying Alive tijdens de cutscenes, en vele andere disco hits tijdens het spel zelf en per locatie een ander liedje.
Die Kong-Fu mod is veel leuker, of die van de Matrix!! :) :9~

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

b3ta

Hallo

hmmmmm dinsdag inkoop dag :)

Halo en maxpayne 2 ff ophalen ... kwijl :9~

• Ikkuh84
b3ta schreef op 11 October 2003 @ 16:10:
hmmmmm dinsdag inkoop dag :)

Halo en maxpayne 2 ff ophalen ... kwijl :9~
Hier is Max Payne 2 dan nog niet uit ... pas de 25ste ofzo ... in Amerika issie dan uit de 14 de of 15de

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

b3ta

Hallo

Timocos schreef op 11 October 2003 @ 16:10:
[...]

Hier is Max Payne 2 dan nog niet uit ... pas de 25ste ofzo ... in Amerika issie dan uit de 14 de of 15de
Kut! Nou dan maar nog ff 2 weekies w8en ;(

Verwijderd

Wow, die trailer is zeer indrukwekkend zeg. Dat eraan de physics van max gesleuteld is kan je wel zien, onderandere aan dat stuk waar na die explosie uit het raam duikt. Gelukkig heeft hij zijn semi- poetische zinnetjes niet verleerd en ook die muziek is geweldig.

" When you're looking down the barrel of a gun, Time slows down". Zie hier de rechtvaardiging van Bullettime 2.0

Wat mij trouwens opviel, is je dat je blijkbaar twee wapens naast elkaar kan gebruiken. Dit is te zien in het ingame filmpje waarin max de trap opblaast en die gozer naar beneden valt. je ziet dat hij als wapens een mp3 en granaten heeft, rechtsonderin. hij gebruikt ze na elkaar. Misschien dat hier een soort van primary/ secundary weapon optie inzit.....

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 21:45 ]

• HuggyB
  • Laatst online: 13-12-2025
Nee, je kan de grenades los gebruiken. Heb je een speciale knop voor.

• Ikkuh84
HuggyB schreef op 11 oktober 2003 @ 22:10:
Nee, je kan de grenades los gebruiken. Heb je een speciale knop voor.
Oh dus net als in Halo dat linkermuisknop gewoon schieten is en rechter een granaat gooien ?? Wel beter dan want vond lekker irritant in deel 1 dat je moest switchen naar de grenate of molotov

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik ga um kopen
Zucht.
Kunstig
Havok
Hopelijk kun je ze net zoals met Hitman 2 het hele level door schieten :D

Verwijderd

Nu de release er bijna is, is er ook een nieuw topic: [PC] Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.