Max Payne 2 in de maak

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 657 views sinds 30-01-2008

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:10
DarkShadow schreef op 28 September 2003 @ 11:27:
[...]

en waarom dat niet? het is de voorganger, en dit is een zeer vroege build van max payne 1, gewoon grappig om te zien hoe het spel geevolueerd is toch?
toen ik dat schreef waren de plaatjes er nog niet (kijk even naar de tijd) en bij de link stond gewoon een (p)review van max payne 1.

Maar inderdaad, die vroege screens zijn wel heel erg vroeg zeg, er is heeel veel verbeterd (gelukkig).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Vanmiddag heb ik eindelijk eens die filmpjes bekeken en mijn interesse voor deel 2 loopt nu hard achteruit. Zo'n beetje iedereen heeft het nu wel gezegd maar het kan geen kwaad het nogmaals te herhalen; in deel een had 'bullet-time' het speeleffect dat de speler eigenlijk supersnelle reacties kreeg. Kennenlijk word je in deel twee een soort van supermens. Bah!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik heb net een mail naar Remedy gestuurd om te vragen hoe het zit met de bullettime. Ik zal zo snel mogelijk de reply hier neerzetten

• Brent
Exe-cuter schreef op 28 September 2003 @ 14:24:
Ik heb net een mail naar Remedy gestuurd om te vragen hoe het zit met de bullettime. Ik zal zo snel mogelijk de reply hier neerzetten
Ah, lijkt me interessant wat het antwoord daarop is, hou ons op de hoogte!

• Exe-cuter
Breepee schreef op 28 September 2003 @ 14:39:
[...]

Ah, lijkt me interessant wat het antwoord daarop is, hou ons op de hoogte!
Bij Remedy maken ze precies overuren :p

Mail van Matias , Remedy entertainment :
Hi Exe-cuter,
Thanks for the feedback. Interesting point. We tweaked BT quite a bit... what can I say it is not the the same thing as in the first game - it is better:-) At least we feel that way. You have to play it to feel the power and responsiveness. Feel free to chalk this up to a developer hyping his own game now... but test it yourself when the time comes, I think you will like it. Then again it is sad to say that we can't please everyone every time. Developing a game is about choices. I trust our team to make the right ones. Time will tell. Let me know when you've given it a go?

Best,
Matias

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Exe-cuter [mailto:executer@skynet.be]
Lähetetty: 28. syyskuuta 2003 15:13
Vastaanottaja: matias@remedy.fi
Aihe: MP2 Bullettime question

Hello ,

I'm a Max Payne fan since the first screenshot I saw a few year ago , so I was pleased to hear you are working on a sequel. When looking at some ingame-videos a few days I saw there was something different with the bullettime : Max has his normal speed , but everything around him slowed down. This was very disappointing for me and some other people I know. Will this kind of bullettime always be in the game or is it an option ?

Greets , Exe-cuter
We zullen Matias maar op zijn woord geloven. Bij Max Payne 1 hebben ze bewezen dat ze iets van gameplay kennen , dus het zal hier ook wel loslopen.Hoop ik O+

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Maxow

Hidden Sound System

mja idd, we zullen wel moeten :)

Verwijderd

DarkX schreef op 25 September 2003 @ 16:16:
[...]

Een vraagteken is voldoende per vraag imo :)

Maar MP2 komt geen multiplayer. En de nieuwe face van max is gewoon 10x beter dan die poepface, punt. :)
Srry maar ik wou het gewoon graag weten! ik zal het voortaanbij 1 ? houden B) :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

weer nieuwe ingame filmpjes... ziet er zeker goed uit :)

ze staan hier

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:36
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/561633_20030919_screen002.jpg

Zag net dit plaatje op Gamespot van Max Payne 2 ... lijkt wel precies hetzelfde level als in deel 1 in dat theater met die duivelsaanbidders

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Kan een test level zijn voor de engine, of misschien dat er oude lokaties terugkomen, wat ook wel koel kan zijn :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dat was toch wel zo'n gaar level :X

• Ikkuh84
Maxow schreef op 30 september 2003 @ 14:20:
weer nieuwe ingame filmpjes... ziet er zeker goed uit :)

ze staan hier
Net gekeken .. en djeeez wat ziet dat er cool uit vooral die ragdoiles ofzoiets 8)7 Als die gozer in 1ste filmpje tegen stellage aanvalt met die potten enzo .. djeeez echt mooi en veeel wapens heb je ...

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

jah, volgens mij hebben ze gekeken wat er miste aan MP1 en geluisterd naar de community, ik zag al een mp5 en een AK :) .

Die ragdoll physics (als dat het is en niet scripted) zijn idd erg vet. Ook kewl dat er schaduwen van de vijanden en Max zelf bij zitten, deze ontbraken in MP1. Nou nog even hopen dat hier wel lip sync bijzit, want toen ik pas MP1 weer uit de kast haalde, was dat toch wel iets dat duidelijk ontbrak.

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Deze filmpjes zijn stukken beter. Ik heb weer vertrouwen in Max Payne 2. Ziet er mooi uit en de bullettime is ook wel okay. Vooral dat eerste filmpje is erg mooi.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, dat nieuwe pakket aan filmpjes ziet er goed uit! :) Maar ze laten Max niet echt in de rondte rennen als hij in bullit-time zit, he? Zouden ze niet willen laten zien dat Max stiekem Superman is? :+

Ik deed btw in Max Payne altijd bullet-time-dodges en weinig bullit-time vanuit stilstand )zoals in deze filmpjes). Het ziet er toch pas koel uit als je springt, duikt enzo? :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
euhm, ben ik de enige die problemen heetf met de filmpjes :?

heb geen geluid, en ze schokken als de tering :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Euh, je bent de enige denk ik :+

Nja, ik heb er geen problemen mee ieg :) Gebruik je gekke codecs ofzo? He je nog dingen op de achtergrond draaien? Kdenk dat het iets met je codecs te maken heeft, want je geluid doet het ook neit...

Alone at last
Just nostalgia and I

• Maverick
Okyah schreef op 30 september 2003 @ 21:11:
Euh, je bent de enige denk ik :+

Nja, ik heb er geen problemen mee ieg :) Gebruik je gekke codecs ofzo? He je nog dingen op de achtergrond draaien? Kdenk dat het iets met je codecs te maken heeft, want je geluid doet het ook neit...
Als ik het met wmp af wil spelen dan gata ie wel een codec zoeken voor het geluid, maar downt vervolgens niet :{

Heb verders geen codecs, gewoon ffdshow en ac3 meer heb je niet nodig tegenwoordig :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

heb je de nieuwste versie van windows media player?

• Brent
Werkt hier goed en ze zien er mooi uit. Ik moet zeggen dat ik de bullettime nog steeds jammer vind, maar de makers hebben met deel 1 bewezen dat ze weten hoe ze een spel moet maken, dus ik gun ze wel een kans. Als het echt niet leuk is vertrouw ik wel op een patch of een mod. Verder ziet het er heel 'neat' uit. Ben benieuwd!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
ik ben ook zeer benieuwt, het is mooi filmisch, iets wat me zeer aansprak in max payne 1, zo te horen is de muziek ook goed verzorgt!! toppertje hoop ik :P

heb weer vertrouwen

• Maverick
Maxow schreef op 30 september 2003 @ 21:53:
heb je de nieuwste versie van windows media player?
8

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

moet je even Media player 9 downloaden van http://download.microsoft.com ofzo

• Brent
8 werkt hier prima hoorwrw, dus het zal wel aan iets anders liggen.

• Exe-cuter
Timocos schreef op 30 September 2003 @ 19:47:
Zag net dit plaatje op Gamespot van Max Payne 2 ... lijkt wel precies hetzelfde level als in deel 1 in dat theater met die duivelsaanbidders
Kben er bijna zeker van dat het dezelfde locatie is. Met die muren die bewegen enz. Kwam je daar Mona niet voor het eerst tegen ?

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2025
Maxow schreef op 30 September 2003 @ 19:55:
dat was toch wel zo'n gaar level :X
Nee was wel leuk.

Vooral als die jack Lupine gaat pratenn over zijn demons en andere crap. })
Past wel helemaal in die sfeer.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Ja, daar zat Mona idd.
Dat stuk met Jack Lupine (het was toch Lupino?) was idd erg strak.
Kan niet wachten totdat het in de winkels ligt, MP1 was al goed en deze wordt nog beter! Alleen die bullettime lijkt me vreemd... Maar dat went ook wel

Full-stack webdeveloper in Groningen

• Ikkuh84
Volgens www.gamers.nl zal deel 2 ongeveer evenlang zijn als deel 1 terwijl het script 4 keer zo lang is.

Persoonlijk vond ik zelf dat Max Payne 1 een goeie lengte had ( niet te lang niet te kort ) want als het telang zou worden zou het in mijn ogen saai worden :). Ben echt benieuwd naar deel 2 nog 15 dagen.
Shack: The script of the sequel is reportedly three times longer than the script for the original game. How many extra hours of gameplay can we expect because of this?

Petri Järvilehto: The script is a lot longer (last time I looked, it was over 500 pages), but now that we've been polishing the game we've also made it a tighter experience, so in gameplay length I think we're roughly in the same ballpark than the last game. Having said that, there are a lot more things going on constantly and loads of different branches that you can take. We've had testers saying that they're still discovering new things on their fourth playthrough which I think is pretty cool. Anyways, we think that it's much better to deliver a strong and intense experience rather than a long and watered down version of the game.

[b]Sam Lake[b/]: Actually the script is 632 pages at the moment, so it’s closer to four times longer than that of the first game, but who’s counting! :-). This is a much deeper game and there is a lot more detail everywhere. Different options with the NPCs, the ambience such as TV shows in every game location, small branches here and there… it all adds up to a lot of content, and hopefully to a lot of replayability value.
Shack: Max Payne 2 will feature "Bullet Time 2.0", what kind of changes have you made to this feature?

Petri Järvilehto: I think we’re taking cinematic combat to a new level with the combination of Bullet Time, physics and better cinematic camerawork

We’ve had a couple of years to innovate and brainstorm on how to make Bullet Time cooler. We’ve taken time to tweak it, and have made it an even more integral part of the gameplay. This was an extensive iterative process (ie. try a lot of stuff and keep the things that work :-)

We’ve done things like separating the player and the enemies to different time-scales. This way we can have the enemies moving in extreme slow motion while the player still moves a bit faster with a faster rate of fire. It gives you a great feeling of power, and it looks great with the air filled with massive amounts of particle effects and empty shells, spinning slowly past the camera.

Visually we’ve also added some enhancements such as custom reload animations and cinematic shots. Equally the visual effects tied to Bullet Time have been taken to the next level.

Actually, the biggest improvement in the Bullet Time gameplay is not in Bullet Time itself, but rather the game physics. Having real physics adds so much to the gameplay - when you combine Bullet Time with the physics the results are awesome. There’s a good reason why so many movies enhance their most impressive sequences with slow-mo and we’re basically putting that same power to hands of the player. It is like doing a movie with an endless amount of film and infinite pyrotechnics budget.
bron: http://www.gamer.nl/nieuws/19321

[ Voor 49% gewijzigd door Ikkuh84 op 01-10-2003 14:30 ]

• DarkX

DarkX

Ik?

We’ve done things like separating the player and the enemies to different time-scales. This way we can have the enemies moving in extreme slow motion while the player still moves a bit faster with a faster rate of fire. It gives you a great feeling of power, and it looks great with the air filled with massive amounts of particle effects and empty shells, spinning slowly past the camera.
Dus de bullettime hebben ze idd zo verfucked dat Max een superhero wordt :( Jammer...

• Ikkuh84
DarkX schreef op 01 October 2003 @ 14:31:
[...]

Dus de bullettime hebben ze idd zo verfucked dat Max een superhero wordt :( Jammer...
Mja we zien wel in de final hoe dat uitpakt ... mssn is dit ook zeer cool 8)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ach, het zal er allemaal niet minder leuk op worden denk ik. Die gasten bij Remedy (toch?) weten heus wel wat ze doen :)

Gameplay lengte lijkt me ook goed. Vorig deel zo snel uitgespeeld omdat ik een week lang full-time max payne had gespeeld :) . En inderdaad, als hij veel langer zou zijn geweest zou het saai zijn geworden.

• Exe-cuter
DarkX schreef op 01 October 2003 @ 14:31:
[...]

Over het feit dat hij een lame superhero wordt heb je gelijk , maar nu ik die laatste videos heb bekeken gaat mijn interesse voor MP2 weer onmiddelijk de hoogte in. Het gaat om de gameplay en de fun , niet zozeer om het realisme

• DarkX

DarkX

Ik?

Ah, voor mij waren die filmpjes net de reden dat mijn interessen ZEER verlaagd is :) Vind het er erg lame uitzien :)

• Exe-cuter
Welke filmpjes bedoel je DarkX , de "MaxPayne2Gameplay2.zip" of de "Max2-GamePlay1-Clips-high.zip"

De nieuwste filmpjes (MP2GP2.zip) vind ik persoonlijk toch meer qualiteit uitstralen dan die van vorige week , maar dat is uiteraard eigen mening

• Brent
DarkX schreef op 01 October 2003 @ 14:58:
Ah, voor mij waren die filmpjes net de reden dat mijn interessen ZEER verlaagd is :) Vind het er erg lame uitzien :)
we hebben het alweer over de 2e lading filmpjes.

• DarkX

DarkX

Ik?

Gameplay #2, met die 6 filmpjes. Zijn de enige die ik gezien heb btw. Het superman idee erachter stoort me gewoon, heb altijd wel een hekel gehad aan superhero comics enzo :)

[ Voor 44% gewijzigd door DarkX op 01-10-2003 16:54 ]

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Breepee schreef op 01 October 2003 @ 16:49:
[...]

we hebben het alweer over de 2e lading filmpjes.
Idd, mijn verwachtingen waren na de 1e movie-pack aardig gezakt, maar na de 2e te hebben gezien heb ik weer heel veel zin om de Payne in me los te laten :9

System specs

Verwijderd

BoobyTime 2.0™
+ Havok 2.0 BounchPhysics™
Afbeeldingslocatie: http://thijs.saalmink.nl/monanude.jpg

http://www.rockstargames.com/maxpayne2/ss/screen_s02.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 18:15 . Reden: Unedited screenie erbij gezet ]

• Brent
Nu moet ik hem zeker hebben :P

• DarkX

DarkX

Ik?

Eh. Hoe relateerd dat nu psies tot het spel :? Is da een screen :?

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

DarkX schreef op 01 oktober 2003 @ 14:31:
[...]

Als het tegenvalt zal er vast wel een mod voor geschreven worden (zo moeilijk is dat niet te veranderen :)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:24
Echt vet die filmpjes _O_
Gezichten zijn veel mooier

• Brent
Maak maar vast 1,7GB vrij...

http://www.gamer.nl/nieuws/19332

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

achja, tegenwoordig zitten alle spellen wel rond die grootte.

Trouwens, zou Max weer voor de politie werken? Aangezien hij in dat hospital filmpje zegt: Freeze NYPD. (wat staat voor New York Police Department)

Vond dit wel een kewle screenie...
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/maxpayne2/ss/screen_s25.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door Maxow op 02-10-2003 12:21 ]

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Hij = Gold :)

Rockstar Games announced today that Max Payne 2: The Fall of Max Payne for PC has officially gone gold and is currently in manufacturing. Developed by Remedy Entertainment, the sequel to the original film-noir action thriller, Max Payne, will be in stores in North America on October 15, 2003 and in Europe on October 24, 2003. PS2 and Xbox versions will be in stores on December 3, 2003.

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Ikkuh84
aftermath schreef op 06 October 2003 @ 15:23:
Hij = Gold :)

Rockstar Games announced today that Max Payne 2: The Fall of Max Payne for PC has officially gone gold and is currently in manufacturing. Developed by Remedy Entertainment, the sequel to the original film-noir action thriller, Max Payne, will be in stores in North America on October 15, 2003 and in Europe on October 24, 2003. PS2 and Xbox versions will be in stores on December 3, 2003.
Yessss nog maar ongveer anderhalve week :*) :*)

Verwijderd

Daar gaan weer heel wat uurtjes inzitten :9

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Deze game lijkt me wel leuk :), deel 1 vond ik iig heerlijk om te spelen, dat bullettime is een geweldige functie :).

Alleen jammer dat zn hoofd een facelift heeft gehad :|.

Hij lijkt er nog wel iets op, maar hij had meer op de Max deel1 moeten lijken, zo is veel "Max Payne feel" weg imo op de screenies.

Grolsch Royce!

• Ikkuh84
SuperPaddo schreef op 06 October 2003 @ 15:40:
Deze game lijkt me wel leuk :), deel 1 vond ik iig heerlijk om te spelen, dat bullettime is een geweldige functie :).

Alleen jammer dat zn hoofd een facelift heeft gehad :|.

Hij lijkt er nog wel iets op, maar hij had meer op de Max deel1 moeten lijken, zo is veel "Max Payne feel" weg imo op de screenies.
Hij is ouder geworden en norser :)

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
gehe, nu wil iedereen em wel hebben :D

Verwijderd

wat zijn eik de recommed specs

• Ikkuh84
MINIMUM SYSTEM SPECIFICATIONS

1Ghz PIII/Athlon or 1.2Ghz Celeron/Duron processor
32MB AGP graphics card with hardware transform & lighting support
256MB RAM
1.5 GB hard drive space
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX 9.0
Keyboard and mouse

RECOMMENDED SPECIFICATIONS TO BE ANNOUNCED

Bron : www.maxpayne2.com

• Hahn
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 16:13:
wat zijn eik de recommed specs
Die moeten nog worden bekend gemaakt:
Bron: Max Payne 2.com
Maar reken maar op zo'n 1.5 Ghz, 512 MB geheugen en minimaal een Geforce 3 :)

The devil is in the details.

• Stylax
  • Laatst online: 15-10-2024
Timocos schreef op 06 October 2003 @ 16:22:

256MB RAM
1.5 GB hard drive space
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX 9.0
Keyboard and mouse

Ik denk dat je met een 32 MB videokaartje niet zo ver komt (8>

• DarkX

DarkX

Ik?

Ik weet wel dat de vorige MP heel goed schaalde naar de hardware, met een relatief slechte kaart kon je nog heel lekker spelen, terwijl hij goed gebruik maakte van de hi-end kaarten van toen. Ik denk dat je met minimum specs best een end komt, hoewel je de echte eye candy uiteraard mist.

• Ikkuh84
Stylax schreef op 06 oktober 2003 @ 16:25:
[...]

Ik denk dat je met een 32 MB videokaartje niet zo ver komt (8>
Idd denk dat je echt heeeeeeel veel opties moet uitzetten wil je hem soepel draaien ( vooral die explosies enzo .. denk zelfs dat ie bij mij niet soepel draait )

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
reken maar op een amd xp 2500 met een ati9700 :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hij is gold :9

• Ikkuh84
Serieus ?? :P Check boven allemaal :o

• DarkX

DarkX

Ik?

evilpin0 schreef op 06 oktober 2003 @ 16:32:
reken maar op een amd xp 2500 met een ati9700 :)
Kut, ik heb een 9800, doet ie het dan ook :?

Maar waarom gaat iedereen er altijd vanuit dat je om een game te draaien je 500% van de minimum moet ehbben? Het klopt wel vaak, maar de ervaring me MP1 was toch dat die WEL lekker liep op een minimaal systeem. Lekker vloeienend, en de mindere particles en details stoorde totaal niet. Alles wat beter was was mooi meegenomen natuurlijk, maar ik denk dat ze dit met MP2 weer zo doen.

• Albinoraptor
Och eerste 15 min kijk je hoe geweldig het allemaal er uit ziet, daarna ga je dingen toch uitzetten omdat je een FPS boven de 100 wil hebben :p

Want ik let echt nooit op graphics na 10 min.

[ Voor 15% gewijzigd door Albinoraptor op 06-10-2003 16:41 ]

• Stylax
Dit zijn de specs voor Max Payne 1 ter vergelijking
Minimum specs: 450 MHz Intel/AMD Processor (or compatible) 96 MB RAM 16 MB Direct3D Compatible Graphics Card

Medium specs: 700 MHz Intel/AMD Processor (or compatible) 128 MB RAM 32 MB Direct3D Compatible Graphics Card

Optimal specs: 1000 MHz Intel/AMD Processor (or compatible) 192 MB RAM 64 MB Direct3D Compatible Graphics Card.
En die van Max Payne 2 :)

256MB RAM
1.5 GB hard drive space
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX 9.0
Keyboard and mouse

• DarkX

DarkX

Ik?

Nah, ik draaide het toen heel strak op een bak die erges tussen minimum en medium zat. Okay, optimal was mooier, maar nauwelijks leuker imo.

• Stylax
Misschien dat de videokaart norm omhoog word geschroeft bij de minimium specs voor Max Payne 2, aangezien de optimal specs voor Max Payne 1 een 64 MB kaart vragen.
De RAM norm ligt wel wat hoger maar de CPU van 1 Ghz is hetzelfde.

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

b3ta

Hallo

lol @ systeem eisen van MP1

Ik heb het hele spel uit gespeeld op een p2 350mhz met een tnt2 kaartje... zonder last te hebben lag of imo lelijke grapics! :)

Als ze dat nu weer voor elkaar krijgen om het tespelen op hun min. specs dan wordt het weer een toppertje :)

Verwijderd

vind ut beetje raar dat er nog steeds geen demo uit is :/
en de minimum eisen voor je computer zijn echt belachelijk!!!!!! |:(

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik speelde MP1 op 800x600 met alles gemiddeld (zag er goed uit) op een P2 400 Mhz, met GF2... dus vaak wordt er ook een beetje overdreven met de sysspecs.. maar ja dat zijn mijn ervaringen hoor... Ik den kdat ik het met mijn systeempje wel ga draaien dat MP2 :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 19:49:
vind ut beetje raar dat er nog steeds geen demo uit is :/
en de minimum eisen voor je computer zijn echt belachelijk!!!!!! |:(
Demo --> van Max Payne 1 was ook geen demo
Specs hoog --> Je hebt spellen waarbij specs hoger zijn voor minimum ... vind dit nog wel meevallen voor wat je ervoor terug krijgt super moio graphics

• DarkX

DarkX

Ik?

Timocos> Wat lul je nou, d'r was en is wel een demo :?

http://downloads.ign.com/objects/564/564280.html

[ Voor 39% gewijzigd door DarkX op 06-10-2003 19:57 ]

• Ikkuh84
Owz srry my bad ... had eigelijk nog nooit die demo gezien ...

srry

• DarkX

DarkX

Ik?

np :> Maar ik verwacht dus van MP2 ook wel een demo :)

• Ikkuh84
DarkX schreef op 06 October 2003 @ 20:08:
np :> Maar ik verwacht dus van MP2 ook wel een demo :)
Mja zal der dus wel na zijn als ie uit is :)

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
ik heb wel een ideetje hoe je die bullet time in multiplayer kan doen

perhapz kan je een speler op een bepaalde voorwaarde het laten activeren
nu word hij niet zelf trager maar zijn tegenstander waardoor het voor zijn
tegenstander lijkt alsof jij tussen zijn kogels doorloopt en dus heb je als speler
die het activeerde een behoorlijk voordeel je ziet hem vertraagd en je ziet zijn kogels aan
komen waar je tussendoor kan dansen.

• Trancentral
  • Niet online
aapje die kwam pas veel later NA de release toen

• DarkX

DarkX

Ik?

knijn, ik zeg toch nergens dat ie voor de release uitkwam?

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

En nog 3 nieuwe ingame filmpjes :)

[b]• Download

De demo komt trouwens wel deze maand (als ik Gamershell mag geloven, en dat doe ik meestal ;) ). Waarschijnlijk 1 a 2 dagen na de release.

[ Voor 10% gewijzigd door aftermath op 07-10-2003 07:12 ]

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
:o Hoe vet. Je kan alles opblazen :p >:)
De minimum systeem vereisten vallen ook wel mee. Moet toch bom zijn. :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

net de filmpjes gezien, ziet er weer goed uit :) , mooie ragdoll physics en ook wel leuk dat alles de lucht in kan idd :)

• Brent
Maxow schreef op 07 October 2003 @ 11:50:
net de filmpjes gezien, ziet er weer goed uit :) , mooie ragdoll physics en ook wel leuk dat alles de lucht in kan idd :)
Als je met alles opblzen dat stukje bedoelt dat hij die granaat bovenop die trap gooit, moet je maar een goed kijken voor hij die granaat gooit naar de rand van het stuk wat er zo uit gaat ontploffen. Er is een duidelijke naad zichtbaar :)

• Ikkuh84
Om het topic nog maar wat leven inblazen ( zal zeker over een week hoog in de lijst staan hier omdat ie dan uit is :9 )

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/10/07/max_screen004.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Ikkuh84 op 09-10-2003 12:08 ]

• Schuey
  • Laatst online: 20:17
pics blijven cool 8)
maar als ik dit topic zo door lees vrees ik dat het bij veel mensen tegen zal vallen, denk dat er in het algemeen ook teveel van deze game verwacht wordt. En dan gebeurt het gene wat toendertijd ook bij Black & White gebeurd is, en dat zou zonde zijn.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

De volledige trailer is nu ook uit :)
After the 'teaser' trailer and the 3 sets of gameplay clips, Rockstar Games has now released the 'Full trailer' for Max Payne 2: The Fall of Max Payne, offering more footage for this imminent 'film-noir' action sequel by Remedy Entertainment. Max Payne 2 will be released on October 15th 2003.
Download ( 48 MB )

edit: Wow goede trailer :9~

[ Voor 9% gewijzigd door aftermath op 09-10-2003 07:22 ]

• Ikkuh84
Wauw @ die trailer ... echt mooi niet normaal ... dit wordt echt een top spel. Dat level wat in deel 1 zat ( met die duivelsaanbidders ) zit er denk ik ook weer in want hij komt weer in een zelfde hal met verdiepingen met vijanden erop :) En die M4A met sniper kicke .... die actie is echt strak met al dat bullettime !

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
Wow deel 1 was al vet, maar deel2 ziet er nog beter uit!! Het enige wat ik nog jammer vind in de spellen (en MP2 is er geen uitzondering op) op dit moment is dat als je bv kijkt naar hoe de characters een geweer vast hebben dan is het net playmobiel..

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Timocos schreef op 09 oktober 2003 @ 09:06:
Wauw @ die trailer ... echt mooi niet normaal ... dit wordt echt een top spel. Dat level wat in deel 1 zat ( met die duivelsaanbidders ) zit er denk ik ook weer in want hij komt weer in een zelfde hal met verdiepingen met vijanden erop :) En die M4A met sniper kicke .... die actie is echt strak met al dat bullettime !

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9
Meer hoef ik niet te zeggen! Ziet er echt strak uit. Het Max Payne gevoel zit er helemaal in :9.

System specs

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
En de muziek is ook zo fijn in de trailer, ik hoop echt dat ze dat ook goed hebben doorgevoerd in de game :9~ :z.

• Ikkuh84
http://www.rockstargames..../mp2_gallery_trailer.html

hier kun je hem in quicktime halen :) hij is en blijft super die trailer :D

• HuggyB
  • Laatst online: 13-12-2025
De demo komt trouwens wel deze maand (als ik Gamershell mag geloven, en dat doe ik meestal ). Waarschijnlijk 1 a 2 dagen na de release.
Dat zou mooi zijn, want we krijgen het spel 2 weken na de amerikanen. Tenzij we weer allemaal aan de "warez" zijn, ik zal inieder geval netjes wachte. :)
De demo zal de tijd doden.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

die trailer ziet er ontzettend goed uit, beter dan ik had durven dromen. Als ik die bullet-time bekijk over alle filmpjes, dan denk ik toch echt dat het de gameplay niet verslechterd ten opzichte van Max Payne 1. Dit spel wordt gewoon über :D

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Het lijkt er btw op dat Max in dit laatste filmpje, nja de langste trailer dus, trager beweegt in bullet-time.. Ziet er ieg goed uit :)
Ik ga zeker die demo halen en dan zie ik wel of ik het hele spel haal :)
2 weken extra wachten is trouwens wel matig :/

Alone at last
Just nostalgia and I

• Wolfje666
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Damn,

5 dagen na Fragvalley komt ie pas uit (waarschijnlijk 2 weken later hier).
Leek me juist zo gaaf om MP2 te spelen op de Lan. :'(
Helaas, hij gaat iig gekocht worden zodra hij uit is.
Deel 1 in 6h53m uitgespeeld op de makkelijkste stand.
Moeijkste stand geen idee.
Daarna nog een x aantal keer uitgespeeld voor het letten op de extra details >:)

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

• Ikkuh84
Wolfje666 schreef op 09 October 2003 @ 13:07:
Damn,

5 dagen na Fragvalley komt ie pas uit (waarschijnlijk 2 weken later hier).
Leek me juist zo gaaf om MP2 te spelen op de Lan. :'(
Helaas, hij gaat iig gekocht worden zodra hij uit is.
Deel 1 in 6h53m uitgespeeld op de makkelijkste stand.
Moeijkste stand geen idee.
Daarna nog een x aantal keer uitgespeeld voor het letten op de extra details >:)
Uuuuh hoezo spelen op een LAN ?? er zit geen multiplayer in .. of wil je hem daar gewoon spelen??

• Hahn
  • Laatst online: 19:40
Die laatste trailer is inderdaad echt machtig mooi _o_

Ik zat echt helemaal mee te leven in die trailer. Die stem vind ik ook erg goed gevonden. Dat hoofd van Max begin ik trouwens ook wel te waarderen. Ik vind het nog steeds jammer dat ie niet z'n oude/jonge (:+) hoofd heeft behouden, maar door z'n nieuwe hoofd lijkt het toch een stuk meer op een nieuw spel. Ook die wonden in z'n gezicht vind ik erg cool :)

The devil is in the details.

• Albinoraptor
Hopelijk komt die Kung Fu mod er snel voor uit, niets leuker om gehele spel met alleen Kung Fu uit te spelen :)

Verwijderd

Wow die trailer ziet er echt goed uit _/-\o_ Kan niet wachten om te spelen :)

Love hurts O+ :>

• GeforceDDQ
Dit is echt fantastisch, ik ben nu al aan het rondstruinen voor de illegale versie :) Dan kan ik alvast beginnen en als ie in de winkels is ga ik hem halen :).
* GeforceDDQ is erg blij :)

Trouwens welke engine gebruikt MP2 ? En dan met name de physics ?
Lama, ik heb mijn antwoord al, zoals ik al dacht: Havok Physics engine :).

[ Voor 41% gewijzigd door GeforceDDQ op 09-10-2003 16:52 ]

301SQN

Verwijderd

omg, ik wist niet dat dit spel er zo goed uitzag. dit komt echt heel dicht in de buurt van Half-Life 2, om eerlijk te zijn vind ik de models (gezichten vooral) in Max Payne 2 er beter uitzien dan in Half-Life, fotorealistisch wow!

• HuggyB
  • Laatst online: 13-12-2025
Multiplayer..?

• GeforceDDQ
Nope, niet dat ik weet, althans dat heb ergens hiero gelezen.

301SQN

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

b3ta

Hallo

spannend he... wanneer kan ik hem nou gaan halen?????

Ik heb nu op me to do* list staan:
Halo en Max Payne2 _/-\o_

aangezien half life2 nog wel ff gaat duren denk ik... :|

*to do = KOPEN

[ Voor 60% gewijzigd door b3ta op 09-10-2003 17:14 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.