Max Payne 2 in de maak

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 657 views sinds 30-01-2008

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Take 2 heeft aangekondigd dat er bij RockStar op dit moment al weer druk gewerkt wordt aan een vervolg op Max Payne. Echte concrete informatie is er nog niet over deze game en screenshots zullen dus ook nog wel even op zich laten wachten.
De game staat op dit moment gepland voor een release ergens in 2003 en zal verschijnen op de PC, Playstation 2 en de Xbox. Uit ervaring weten we dat we de release datum (als je het al als datum kan zien) met een korrel zout moeten nemen. Het kan dus net zo goed ergens in 2004 worden, want het origineel is ook menig maal uitgesteld.
De bullet-time feature zal zeker weer aanwezig zijn. Hopelijk slaagt het development team er in om dit op de een of andere manier in een multiplayer mode te verwerken, want dat was wel het grootste gemis aan deel 1.

Bron: Dutchgaming.net

Verwijderd

Die bullet time gaf Max Payne nog wat meerwaarde, maar voor de rest vond ik het maar een matig spel. Hoop dat ze naast de multiplayer ook wat aan de moeilijkheidsgraad doen, dat zou het al een stuk leuker maken.

Verwijderd

hmm, ik vraag me af hoe ze de multiplayer samen met de bullet time gaan voegen :?

• Matthijs
  • Laatst online: 01-12-2025
bullet time eruit.. ;)

Verwijderd

dan wordt het lijkt me een stuk saaier :)

Verwijderd

Het kan wel.

Dat bv de speler met de meeste punten kan bepalen of de bullettime aan/uit moet. Of hij gaat om de minuut 30 sec aan ofzo

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 10:33 schreef Terr het volgende:
Het kan wel.

Dat bv de speler met de meeste punten kan bepalen of de bullettime aan/uit moet. Of hij gaat om de minuut 30 sec aan ofzo
:?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Maarja, toch wel mooi. :)
Maar ik vraag me toch af hoe je dat MP in MP, uh, multiplayer in Max Payne wilt zien. Als ze het ongeveer de zelfde stijl willen houden als MP1, en dat MP, lijkt het me snel vervelend worden.

Met MP1 kon je nou niet echt zo snel ontwijken, dodgen, goed springen en rennen tegelijkertijd etc.
Het is ook geen spel voor CTF oid, dus tja.. Ik zou het erg knap vinden als het lukt er een leuke MP in te doen, maar dat niet het orginele spel compleet veranderd qua moves/grafics.

🌞🍃

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 10:33 schreef Terr het volgende:
Het kan wel.

Die vat ik ook niet helemaal :P

Maar het was met bullettime toch ook zo dat je als speler relatief sneller was dan de bad guys (dit weet ik niet helemaal zeker), maar dan zou het helemaal onmogelijk worden.

Verwijderd

Of er komt een speciale PCI-kaart met een kabeltje dat je aansluit op je hersenen, zodat je echt alles ook 10 keer zo traag beleefd als het in werkelijkheid gebeurd, wanneer je bullit time activeert. :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
lijkt me vet, ik vond het wel een kewl spel
bullet time 0wns >:)

Verwijderd

Ik ben nu nog bezig met deel 1 dus even niet storen :D

Verwijderd

nu nog?!!
dat spel heb ik in een week uitgespeeld, mega-game! alleen was het beetje kort ;(
MP2 waren ze al aan het ontwikkelen toen deel1 nog maar net in de rekken lag

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:22

Armada

-Wat wil je weten?-

En nou maar hopen dat deze wel goed gekocht wordt! Naar ik begreep van iemand hier in het forum (MrRudi?), moest er geld bijgelegd worden voor Max Payne, omdat hij zo slecht verkocht wordt? Ik vind dat echt een grof schandaal, want vrijwel iedereen vond het zo'n enorm goed spel. Ik ben blij dat ik het iig wel gekocht heb. :(

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

Ik vond Max Payne maar een overhyped spel, net als Black and White.
Deel 2 zal me dan ook niet kunnen boeien, maar ja daarom download ik ook eerst een game alvorens 'm te kopen.

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 13:04 schreef BlueEyeZ het volgende:
Ik vond Max Payne maar een overhyped spel, net als Black and White.
ja, maar max payne was wel leuk in tegenstelling tot B&W :Y)

imho!

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
Hm...helaas heeft Max Payne me nooit echt kunnen boeien :{
Misschien deel 2 wel :9

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 25 mei 2002 12:58 schreef Armada het volgende:
En nou maar hopen dat deze wel goed gekocht wordt! Naar ik begreep van iemand hier in het forum (MrRudi?), moest er geld bijgelegd worden voor Max Payne, omdat hij zo slecht verkocht wordt? Ik vind dat echt een grof schandaal, want vrijwel iedereen vond het zo'n enorm goed spel. Ik ben blij dat ik het iig wel gekocht heb. :(
Ik dacht dat Max Payne juist wel goed verkocht was?
Nou geloof ik MrRudi op zijn woord hoor, dus als hij het zegt, so be it. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je een deel 2 maakt van een spel dat te weinig oplevert :).

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 09:38 schreef ReV3rEnD het volgende:
hmm, ik vraag me af hoe ze de multiplayer samen met de bullet time gaan voegen :?
het kan wel, maar dan zal de gene die de bullettime doet moeten aanvaarden dat de rest van het spel wel op normale snelheid doorgaat, en hij ondertusse gekilled kan worden :)

Verwijderd

Ik kijk er van op dat er nu al een paar mensen hebben gezegd het een matige tot slechte game te vinden!
Ik vond het zelf toch wel een hele goeie, een van de betere van het afgelopen jaar. Vooral die bulltetime inderdaad wat er een beetje een The Matrix effect aan gaf en die geanimeerde tussenstukjes die als een comic door het verhaal heen lopen. Echt gaaf en origineel. Speelbaarheid ook heel goed, en je kan instellen wat je maar in wilt stellen.
Bij sommige games die opzich wel origineel zijn en grafisch prachtig schort het soms juist net aan de instellingen of de speelbaarheid, neem Spiderman the Movie (the game ;) )... die is prachtig maar wordt weer verneukt door de complete onspeelbaarheid en de vreselijk beperkte instellingen. Zelfde met dat gamepje van Harry Potter, had zo leuk kunnen zijn, net zoals Alice (die echt fantastisch is) ..maar helemaal de nek omgedraaid door de gebruiker nagenoeg geen instlmogelijkheden te geven die toch echt wel onmisbaar zijn voor het bewegen (ik noem alleen al een invert mouse die ontbreekt!).... die verdwijnen dus ook meteen in de kast of de prullebak.

Bij Max Payne klopt dit allemaal en die zit gewoon fantastisch in elkaar! Laat Max Payne 2 dus maar komen! :)

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Op zaterdag 25 mei 2002 14:30 schreef SALLY het volgende:
Ik kijk er van op dat er nu al een paar mensen hebben gezegd het een matige tot slechte game te vinden!
Ik vond het zelf toch wel een hele goeie, een van de betere van het afgelopen jaar. Vooral die bulltetime inderdaad wat er een beetje een The Matrix effect aan gaf en die geanimeerde tussenstukjes die als een comic door het verhaal heen lopen. Echt gaaf en origineel. Speelbaarheid ook heel goed, en je kan instellen wat je maar in wilt stellen.
Bij sommige games die opzich wel origineel zijn en grafisch prachtig schort het soms juist net aan de instellingen of de speelbaarheid, neem Spiderman the Movie (the game ;) )... die is prachtig maar wordt weer verneukt door de complete onspeelbaarheid en de vreselijk beperkte instellingen. Zelfde met dat gamepje van Harry Potter, had zo leuk kunnen zijn, net zoals Alice (die echt fantastisch is) ..maar helemaal de nek omgedraaid door de gebruiker nagenoeg geen instlmogelijkheden te geven die toch echt wel onmisbaar zijn voor het bewegen (ik noem alleen al een invert mouse die ontbreekt!).... die verdwijnen dus ook meteen in de kast of de prullebak.

Bij Max Payne klopt dit allemaal en die zit gewoon fantastisch in elkaar! Laat Max Payne 2 dus maar komen! :)
De Gameplay en graphics was ook nix mis mee imo, speelt erg lekker en bullettime schopt kont. De meeste kritiek komt neer op de lengte en moeilijkheid van het spel. Als Max Payne 2 uitkomt hoopp ik dattie een stukk uitgebreider is dan deel 1 en een stuk moeilijker, want deel 1 loop je zelfs op zen allermoeilijkst zo doorheen (5 avonden@2.5 uur per avond). Op zich niet zo heel erg, maar om daar nou 45 euro voor te betalen? |:(

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Verwijderd

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het bedrijf dat Max Payne had gemaakt failliet was gegaan...

*confused*

Elke keer als ik 3D mark doe krijg ik weer zin om te MP'en :) (Lobby)

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:22

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zaterdag 25 mei 2002 15:00 schreef nlchandler het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het bedrijf dat Max Payne had gemaakt failliet was gegaan...

*confused*
Dat moet jij ze dan maar vertellen... ;)
www.remedy.fi

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

Ik hoop dat je in deze deel dan wat meer vrijheid krijgt + multiplayer , en dat je dan gewoon als admin van server een timer kan instellen wanneer het bijv 10 sec bullet time wordt :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

waarom niet op GC? :) op de PS2 zag deel 1 er niet uit vergeleken met Xbox en PC.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

uhh... Max Payne vind ik 10x beter dan B&W

B&W is zo van.. als je ergens vast zit... kom je ook nie verder met het spel... bij max payne was dat minder erg..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Kwistnix
  • Laatst online: 01:00
(jarig!)
Max Payne was bloedje geil!
Ik heb dat spel echt lang gespeeld op elk moeilijkheids niveau en toen die Kung-fu mod uit kwam weer opnieuw :)
'T was misschien een beetje te makkelijk en vrij snel uit te spelen, maar het was echt geen slecht spel hoor.

Verwijderd

zijn er nog geen screenies uit? :9~. dat spel moet hoe dan ook hebben!

Verwijderd

Max Payne deeltje 1 was wel leuk, maar niet genoeg om me het spel te laten uitspelen, na een dag of 2 was ik er op uitgekeken. Hopelijk krijgt deel 2 een phatte multiplayer, hoewel het mij ook onmogelijk lijkt om bullet-time erin te doen :?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zondag 26 mei 2002 09:18 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Max Payne deeltje 1 was wel leuk, maar niet genoeg om me het spel te laten uitspelen, na een dag of 2 was ik er op uitgekeken.
na een dag of had ik hem al uigespeelt: Hij was veelste makkelijk en te kort (+ slechte ai van tegenstander). Hopelijk komt er idd wel een multiplayer in deel 2 maar laten ze eerst maar is aan het spel zelf goed gaan werken.

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
Max Payne ownt!! Hopelijk wordt deel 2 nog cooler, maar vooral langer! :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Kennen we trouwens allemaal de True Matrix mod?
Extra wapens, je speelt met Neo (incl. trenchcoat en zonnebril), nieuwe dodges en flips, de "how-did-you-do-that" move en nog veel meer:
Afbeeldingslocatie: http://truematrix.maxpayneheadquarters.com/bret.jpg

Versie 1.6 is ondertussen alweer uit, en is hier te vinden (40MB):
http://truematrix.maxpayneheadquarters.com/

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Oud topic, ik weet het ;) maar ook het enigste van Max Payne 2.

In PC Gameplay 82 staat nog wat nieuws:

• PC versie wordt gemaakt door Remedy, console versies worden gemaakt door Rockstar en komen na de PC release
• 3D modellen zijn 4 tot 10 keer gedetailleerder dan de eerste Max Payne
• Max-FX engine is 5 keer krachtiger dan de eerste Max Payne engine
• De uitgever, Take Two heeft 8 miljoen dollar voor dit spel vrijgemaakt
• Geen multiplayer
• Rockstar levert de digitale scans voor de personages
• Het scenario - dat ondertussen af is - werd geschreven door de scenarioschrijver van de eerste Max Payne

March of the Eagles

Verwijderd

offtopic:
vind jij het leuk om oude topics van nieuwe informatie te voorzien? :P

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 12:57:
offtopic:
vind jij het leuk om oude topics van nieuwe informatie te voorzien? :P
Als er geen ander topic is ...

March of the Eagles

• kamerplant
  • Niet online
Hacku schreef op 27 December 2002 @ 12:54:
Oud topic, ik weet het ;) maar ook het enigste van Max Payne 2.

In PC Gameplay 82 staat nog wat nieuws:

• PC versie wordt gemaakt door Remedy, console versies worden gemaakt door Rockstar en komen na de PC release
Beter, dat nu eens niet de PC wordt achtergestelt :)
• 3D modellen zijn 4 tot 10 keer gedetailleerder dan de eerste Max Payne
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.. Max Payne 1 was al zwaar gedetailleert :)
• Geen multiplayer
Lijkt me eigenlijk best logisch.. Max Payne 1 was imo ook totaal ongeschikt voor MP. Ten eerste bewoog ie daarvoor te traag (:?) en is't er gewoon niet voor geschikt :P :+
• Rockstar levert de digitale scans voor de personages
Wat's dat? :?

* kamerplant is wel benieuwd :)

🌞🍃

Verwijderd

dan maken ze een digitale scan van een personage :)

ik denk dat ze hem precies namaken ofzo?

Verwijderd

geen pics :?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:27

Wildfire

Joy to the world!

^^ kickje ^^ (ja ik weet dat het een oud topic is)

De PC Zone Benelux gaat in het komende nummer over Max Payne 2 schrijven... benieuwd wat ze weten...

Zal wel info van de E3 zijn met wat pics, maar het is iig weer wat meer info.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
ik heb een paar weken terug max payne nog een keer helemaal uitgespeelt, het blijft gewoon een geweldig spel :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.maxpayne2.com/images/mplogo_art.gif

Spiffy.

Die vrouw lijkt trouwens wel een junkie ofzo, op die dikke gun na :)

[ Voor 12% gewijzigd door wacko op 09-06-2003 01:15 ]

Verwijderd

Hmzz. Ik denk dat de makers er wel weer in zullen slagen wat moois te maken.
Ze zullen het "wall-walken" wel na doen van ETM en de bullet time een stuk mooier maken met super mooie cut-scenes.
Zoiets verwacht ik :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:27

Wildfire

Joy to the world!

Zolang de sfeer uit MP1 maar behouden blijft ben ik tevreden. MP1 Was namelijk echt een spel met een zeer goede sfeer... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• r0el
  • Niet online
Over die bullettime bij multiplayer, das toch des te vetter als beide players dat gebruiken? En dan kijken wie de beste/snelste is :) :P

• LordMithril
  • Laatst online: 27-12-2025
wacko schreef op 09 juni 2003 @ 01:15:
[afbeelding]

Spiffy.

Die vrouw lijkt trouwens wel een junkie ofzo, op die dikke gun na :)
hm zou dat die meid zijn die verdween bij die lift?
ben dr naam ff kwijt, maar je kwam haar op wel meer momenten tegen in t spel..

Bier, Whiskey en Metal!!

• Wom

Wom

Max Payne is een van mijn favoriete spellen, kijk dus ook uit naar het tweede deel :). Jammer genoeg moeten we nog wel even wachten Remedy kennende ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Overigens over MP bullettime: Het kan wél! Action HL heeft het dacht ik ook. Als persoon 1 bullettime doet, beweegt hij gewoon heel snel. Hij overbrucht een hele snelle afstand in minder tijd. Persoon 2 ziet hem dus gewoon heel erg snel gaan... (zoiets denk ik...)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• LordMithril
  • Laatst online: 27-12-2025
Kwartjuh schreef op 09 June 2003 @ 10:54:
Overigens over MP bullettime: Het kan wél! Action HL heeft het dacht ik ook. Als persoon 1 bullettime doet, beweegt hij gewoon heel snel. Hij overbrucht een hele snelle afstand in minder tijd. Persoon 2 ziet hem dus gewoon heel erg snel gaan... (zoiets denk ik...)
maar de truuk van bullettime is dat alles voor jouw juist langzamer gaat zodat je meer tijd hebt om te richten ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 09 June 2003 @ 11:07:
[...]

maar de truuk van bullettime is dat alles voor jouw juist langzamer gaat zodat je meer tijd hebt om te richten ;)
Zo ervaar je het inderdaad, maar voor de 'buitenwereld' beweeg jij dus veel sneller. Dit is ook te zien in The Matrix, met die agent op het dak 'dodge this' etc...die zie je ook megasnel bewegen. Maar als Neo het doet, dan zie je vanuit zijn oogpunt alles trager.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-12-2025

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

MP1 had wel nog een redelijke mod-support... Ik hoop da ze dat ietsje beter doen bij deel 2 omdat er echt vette mods voor kunnen gemaakt worden >:)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lord_Mithril schreef op 09 June 2003 @ 10:22:
[...]

hm zou dat die meid zijn die verdween bij die lift?
ben dr naam ff kwijt, maar je kwam haar op wel meer momenten tegen in t spel..
monica ofzo?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:36
Mona :Y)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002

Maxow

Hidden Sound System

Ik hoop dat het wel veel de stijl nog heeft zoals in 1, MP1 was echt über 1337 in mijn ogen. Alleen moetie dit keer iets langer ;)

(of er multi-player in het spel komt maakt me niet heel veel uit, ik vrees dat er toch geen goede multi-player optie gemaakt kan worden, aangezien het om 1 held draait. Willen ze er wel MP in gooien, dan zouden ze meerdere 'helden' moeten hebben of iedereen gewoon met bad-guys laten spelen)

Verwijderd

Volgens mij krijgt het augustus nummer van de PCzone maxpayne 2 als coverview. Omdat op de enerlaatste pagina in het julie nummer een plaatje van de cover van maxpayne 1 staat met eronder "volgende maand.." oid

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
ff over de bullet time in multiplayer...
Ik snap niet helemaal waarom dat er niet in zou kunnen: terwijl speler 1 die uitvoert kunnen de andere spelers het spel toch normaal volgen :? Ik zie het probleem niet helemaal...
Of zie ik dit nu te eenvoudig?
Overigens kijk ik wel uit naar deel 2, dat overigens 'The Fall of Max Payne' gaat heten (stond in PC GamePlay). Hoop alleen wel dat deel 2 wat langer duurt dan deel 1 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Thanatos op 10-06-2003 14:36 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik vind moeilijkheid en lengte niet echt een issue..sfeer, verhaal en speelbaarhied vind ik veel belangrijker, ik vond max payne een heeeeeeel cool spel.

specs

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Thanatos schreef op 10 June 2003 @ 14:35:
ff over de bullet time in multiplayer...
Ik snap niet helemaal waarom dat er niet in zou kunnen: terwijl speler 1 die uitvoert kunnen de andere spelers het spel toch normaal volgen :? Ik zie het probleem niet helemaal...
Of zie ik dit nu te eenvoudig?
Overigens kijk ik wel uit naar deel 2, dat overigens 'The Fall of Max Payne' gaat heten (stond in PC GamePlay). Hoop alleen wel dat deel 2 wat langer duurt dan deel 1 :)
erm, dan heb je er alleen maar nadeel van, jij zweeft heel langzaam door de lucht terwijl de rest lekker snel doorhobbelt en jou neerknalt.... handig?.. volgens mij alleen nadelig voor degene die bullet time gebruikt.

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:11
Screens: :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.maxpayneheadquarters.com/forums/files/maxpayne2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.maxpayneheadquarters.com/forums/files/maxpayne2_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.maxpayneheadquarters.com/mp2.jpg

Bron: Max Payne HQ

[ Voor 11% gewijzigd door Shockers op 24-06-2003 22:17 ]

• Serial-X
  • Laatst online: 30-12-2025
Als dat Max is dan is hij veranderd!

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Wom

Wom

Ongekend detail zeg, kijk eens naar de kragen van zijn hemd... damn. Krijg er gelijk helemaal zin in :) ( om mijn pc te upgraden ook waarschijnlijk.... )

Verwijderd

huh!? is dat max payne?

hij heeft een nieuw kapsel, en een ouder gezicht!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

tja mensen worden ouder he :P
waarschijnlijk wordt dit spel onspeelbaar op normale pc's maar daar heb ik nog geen last van.

larixk

• Maverick
sodeju, dat ziet er vet uit :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

als dat ingame is... pfff errug mooi, bijna "Final Fantasy"-achtig :9

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Bullettime in MP zou mi best wel min of meer kunnen.

Dan zou het spel voor de spelers die geen bullettime hebben gewoon ook erg traag moeten worden, maar dan incl dat de bediening ook erg traag reageert. Dus als je bijv tijdens de bullettime van een ander wilt omdraaien, dit erg traag gaat. Intussen heeft de 'bullet-timer' wel normale snelheid, en daarmee dus voordeel.

De bullet-time-persoon heel snel maken is niet mogelijk, omdat het voordeel nou juist was dat alles uit jouw oogpunt normaal bleef. Het zal er dus toch uit moeten komen dat de niet-bullettimers langzamer worden, hoewel dat ook niet ideaal is.

[ Voor 11% gewijzigd door wicher|IA op 24-06-2003 23:02 ]

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nog 1 (beetje onduidelijk)

Afbeeldingslocatie: http://mysite.freeserve.com/12thMonkey/maxpayne2_3.jpg

Verwijderd

idd heel wazig ja :P

Verwijderd

Dat lijken me eerder cut-scenes hoor :)

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

de houdingen van de personen in de eerste screen zien er idd niet echt in-game uit, meer alsof er net een conversatie beeindigd wordt. Een dergelijk tafereel zou bij de meeste games niet ingame gerendert worden

larixk

• Frggl
  • Laatst online: 17-11-2025
wicher schreef op 24 June 2003 @ 23:02:
Bullettime in MP zou mi best wel min of meer kunnen.

Dan zou het spel voor de spelers die geen bullettime hebben gewoon ook erg traag moeten worden, maar dan incl dat de bediening ook erg traag reageert. Dus als je bijv tijdens de bullettime van een ander wilt omdraaien, dit erg traag gaat. Intussen heeft de 'bullet-timer' wel normale snelheid, en daarmee dus voordeel.

De bullet-time-persoon heel snel maken is niet mogelijk, omdat het voordeel nou juist was dat alles uit jouw oogpunt normaal bleef. Het zal er dus toch uit moeten komen dat de niet-bullettimers langzamer worden, hoewel dat ook niet ideaal is.
Dat lijkt me echt een ramp voor de gameplay, elke keer als iemand in het server dan bullet time inzet lagt ie als de *** ... ik zou persoonlijk waarschijnlijk keihard op mn knoppen gaan rammen als 'ie niet snel genoeg reageert :)

Verwijderd

Max payn 2 gaat ownen :Y) . maar dat wisten jullie al :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 00:47:
Max payn 2 gaat ownen :Y) . maar dat wisten jullie al :P
k denk ook wel dat ie goed wordt, maar nu maar hopen dat ie nie zo kort is als deel 1 8)

Weet iemand maybe of ie ook nog voor PS2 of Gamecube ofzow wordt gemaakt ??

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 01:02:
[...]

k denk ook wel dat ie goed wordt, maar nu maar hopen dat ie nie zo kort is als deel 1 8)

Weet iemand maybe of ie ook nog voor PS2 of Gamecube ofzow wordt gemaakt ??
Er komen console versies, maar die worden gedaan door Take 2. Maar als je de PS2 versie van het eerste deel ziet weet ik niet of je daar blij mee moet zijn.

• Ikkuh84
Denk wel zeker dat die 1ste screenshot ingame is ... Max Payne valt gewoon die kamer binnen en die 2 gangsters weten niet wat ze overkomt ... dus vandaar dat die ene er zo vaag bij staat

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Timocos schreef op 25 June 2003 @ 10:28:
Denk wel zeker dat die 1ste screenshot ingame is ... Max Payne valt gewoon die kamer binnen en die 2 gangsters weten niet wat ze overkomt ... dus vandaar dat die ene er zo vaag bij staat
Ik dacht dat de cut-scene's in max-payne toch ook gewoon door de remedy engine werden gerenderd.

• Hahn
Hé, waar is onze jonge Max? :( Deze vent is veel te oud :P

Ziet er trouwens wel strak uit, mensen zien er mooi rond eruit, kleren zijn niet zo hoekig meer. Alleen dat plaatje waar ie aan het schieten is is erg wazig, maar dat kan ook komen door de hitte van die kogels :)

• Wom

Wom

MaRc0 schreef op 25 June 2003 @ 10:34:

Ziet er trouwens wel strak uit, mensen zien er mooi rond eruit, kleren zijn niet zo hoekig meer. Alleen dat plaatje waar ie aan het schieten is is erg wazig, maar dat kan ook komen door de hitte van die kogels :)
Misschien ook wel een nieuwe bullit-time effect, dat je de warmte van je kogels ziet ofzo... :)

• LiToKi
Ziet er goed uit, hopelijk heeft 2 net zo'n over-the-top cliché en leuk verhaaltje als 1. Gelukkig dat Max Payne er nu ook niet meer uitziet alsof tie zit te poepen :)

En de cut-scenes waren idd in de engine zelf gerenderd.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://mysite.freeserve.com/12thMonkey/maxpayne2_4.jpg
nog één
Weet iemand de systeemvereisten? Want anders gak nog rap een ander grafisch kaartje halen >:) :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 11:20 ]

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 11:18:
[afbeelding]
nog één
Weet iemand de systeemvereisten? Want anders gak nog rap een ander grafisch kaartje halen >:) :P
Over de systeemeisen is nog niks bekend ... maar reken maar een Geforce 3 om beetje te laten draaien denk ik en iets van 1500 mhz of hoger

• Kawa
  • Laatst online: 29-12-2025
MaRc0 schreef op 25 June 2003 @ 10:34:
hier istie (hint... hawaii shirt):

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=170567
team remedy

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, staat die ouwe er ook tussen? ;)

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 11:18:
[afbeelding]
nog één
Wat doet Sander Westerveld in dat spel?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
ah deel 1 was zo vetjes, jammer dattie een beetje kort was, maar heb toen echt genoten zeg! Wel weer zin in een film noir game

• Kawa
Christiano007 schreef op 25 juni 2003 @ 11:46:
[...]

Wat doet Sander Westerveld in dat spel?
of Ted Danson (dude uit Cheers) :?

Verwijderd

Kawa schreef op 25 June 2003 @ 12:10:
[...]

of Ted Danson (dude uit Cheers) :?
I don't know, stond bij de screenshots die ik op games.telenet.be heb gevonden.

• Ikkuh84
Hmm plaatjes en site doen het niet meer :? :? :?

• Hahn
Kawa schreef op 25 June 2003 @ 11:34:
[...]

hier istie (hint... hawaii shirt):

[afbeelding]
team remedy
Ik weet dat ie echt bestaat, maar ingame heb ik ook liever de jonge versie :P

Verwijderd

tis de broer van duke nukem :+

Verwijderd

Ik vond deel 1 maar een overgehypte kutgame... VET saai. Alleen episode 1 was wel leuk, daarna te saai voor woorden. die bullettime heb je na 3x ook wel gezien en de gfx waren wel geinig, maar niet baanbrekend, verhaal zoog als een baksteen ... Nee Max Payne deed het hem niet echt voor mij. Ben ook zeer sceptisch voor een deel 2. Kan imho nooit echt veel worden of ze moeten alles drastisch veranderen.

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 17:06:
Ik vond deel 1 maar een overgehypte kutgame... VET saai. Alleen episode 1 was wel leuk, daarna te saai voor woorden. die bullettime heb je na 3x ook wel gezien en de gfx waren wel geinig, maar niet baanbrekend, verhaal zoog als een baksteen ... Nee Max Payne deed het hem niet echt voor mij. Ben ook zeer sceptisch voor een deel 2. Kan imho nooit echt veel worden of ze moeten alles drastisch veranderen.
:/ ... nou zeg :'(

Meningen verschillen natuurlijk, maar ik deel die van jou totaal niet. Ik vond deze game van begin tot eind boeiend om te spelen. En de graphics waren wel iets meer dan aardig toendertijd. Verhaal was misschien niet het diepste ooit, maar ik ben weldegelijk benieuwd hoe het nu verder gaat. (zou de titel slaan op het feit dat hij van dat flatgebouw afdonderd ;)) Maargoed, nooit gedacht dat er mensen zijn die Max Payne een slechte game vonden. Kort ok, maar slecht.... nou nee.

Verwijderd

K vond het ook een erg leuk spel, k was een totaal n00b in gamen toen, en max payne was het eerste spel wat ik interessant genoeg vond om uit te spelen. K ben ook benieuwd,nja k zal wel eerst een upgrade moeten doen mja

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen in het topic (komen uit hetzelfde blad)

Afbeeldingslocatie: http://mysite.freeserve.com/12thMonkey/maxpayne2_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mysite.freeserve.com/12thMonkey/maxpayne2_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mysite.freeserve.com/12thMonkey/maxpayne2_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mysite.freeserve.com/12thMonkey/maxpayne2_8.jpg

• Ikkuh84
aftermath schreef op 27 June 2003 @ 10:56:
Deze heb ik nog niet voorbij zien komen in het topic (komen uit hetzelfde blad)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien er zeker mooi uit deze plaatjes ook al zijn ze beetje wazig :)

Verwijderd

Op
http://www.gamershell.com/hellzone_FPS_Max_Payne_2.shtml
zijn nog wat échte screenies te vinden:

--- ff ge-edit, want direct-linking werkt niet :P ----

bovenstaande link volgen dus :)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 08:23 ]

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 08:17:
Op
http://www.gamershell.com/hellzone_FPS_Max_Payne_2.shtml
zijn nog wat échte screenies te vinden:

--- ff ge-edit, want direct-linking werkt niet :P ----

bovenstaande link volgen dus :)
Zijn ook gewoon scans uit de PCZone hoor ;) . Zien er natuurlijk wel goed uit :9 maar ik hoop dat er binnekort wel wat meer info over mp2 komt en wat echte high resolution screenhots.

Verwijderd

... ja, zijn misschien wel scans.
Maar ze zijn in ieder geval al niet meer zo vaag.
Je kunt hierbij tenminste al aardig genieten van de lekkere kleine details in de omgeving :9

< enkele screenies doen me wel verdacht veel aan Mafia denken om de één of andere reden -- ligt dat aan mij? >

• Ikkuh84
Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/FPS/Max_Payne_2/MaxPayne2_14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/FPS/Max_Payne_2/MaxPayne2_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/FPS/Max_Payne_2/MaxPayne2_05.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~

• LiToKi
Het valt me nu al op dat overal z'n vingers door de geweren heen gaan, beetje slordig, hopelijk fixen ze dat nog :/

Verwijderd

HMmz jammer dat ze de Max uit MP1 niet gewoon hebben gehouden ik vind de "nieuwe" Max er een beetje als een kantoorpikkie uitzien, alelen dan met een dikke gun in zijn handen :P

Hoop dat het een leuke game word.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.