Bier, Whiskey en Metal!!
[edit]
Die plaatjes zien er gelikt uit, alleen ik vind die facelift echt onwijs zonde. Ze hadden Max moeten laten zoals hij er in deel 1 uitzag. Nu lijkt het net of je met een ander personage speelt, erg jammer.
[ Voor 18% gewijzigd door Godjira op 30-06-2003 12:40 ]
Wel jammer dat Sam Lake (Max z'n gezicht in deel 1 dus) daar te weinig tijd voor heeft, want het is een erg cool gezicht en het hoort ook gewoon echt bij Max Payne. Maarja, scripts zijn natuurlijk ook belangrijk en die gaan in dit geval dus blijkbaar voorHere's the deal with Max's new look...
The original game used Remedy developers, family and friends for faces. A lot of the reviews for the game pointed this out even, as it was rather obvious in some cases that pro actors were not being used.
So, this time around, professional actors are being used all around, and they're all being hired from the New York City area (makes sense, right, with the game being set there). Yes, we all like Sam Lake better as Max, but he's also the game's primary script writer (and the script is HUGE!), and he doesn't have time to fly to New York to take part in the photo sessions.
The game will be better, in part, because Remedy's developers are not being distracted by photo shoots, and they can focus on their real jobs: making the game.
The good news is that Max's voice will be the same.
The devil is in the details.
Verwijderd
Blablabla... sorry dat ik het zeg maar dat klinkt een beetje naar bullshit vind ik.MaRc0 schreef op 30 June 2003 @ 12:44:
[...]
Here's the deal with Max's new look...
The original game used Remedy developers, family and friends for faces. A lot of the reviews for the game pointed this out even, as it was rather obvious in some cases that pro actors were not being used.
So, this time around, professional actors are being used all around, and they're all being hired from the New York City area (makes sense, right, with the game being set there). Yes, we all like Sam Lake better as Max, but he's also the game's primary script writer (and the script is HUGE!), and he doesn't have time to fly to New York to take part in the photo sessions.
The game will be better, in part, because Remedy's developers are not being distracted by photo shoots, and they can focus on their real jobs: making the game.
Het bericht, niet Marco zijn post maar het bericht.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 12:57 ]
Ik hoop echt dat het verder gaat waar het is opgehouden, dus dat je uit de gevangenis moet ontsnappen ofzo
Ik vraag me ook af of ze bij de comic stijl blijven, of dat ze echte cutscenes gebruiken
Ik hoop dat ze bij de comic style blijven, da´s veel sfeervoller.DaGreatRV schreef op 30 June 2003 @ 13:33:
Ik vraag me ook af of ze bij de comic stijl blijven, of dat ze echte cutscenes gebruiken
http://games.telenet.be/index.php?newsid=7563Deze morgen toonde ik jullie al een aantal nieuwe screenshots, nu is het tijd voor (alweer) wat extra informatie omtrent Max Payne 2
De meesten van jullie hadden de schokkende reactie "wtf is er met zijn gezicht gebeurd?" als commentaar op de allereerste screenshots. Max leek plots 30 jaar ouder! Hier is waarom:
Here's the deal with Max's new look...
Dit wist Scott Miller van 3D Realms te melden op de vraag waarom Max zo snel oud wordt. In de originele Max Payne gebruikten de game-ontwikkelaars hun naaste familieleden en vrienden om modellen te maken; het model van Max zou dus bijvoorbeeld kunnen lijken op de broer van de modellen-designer. In het tweede deel doet men echter beroep op professionele acteurs. Zodoende krijgt Max ook die niewe look!
Voor zij die hier moeilijk mee kunnen leven is er echter ook goed nieuws:
Max' stem zal daarentegen dus niet veranderen, en dat is maar goed ook want in mijn ogen was hij één van de beste stem-acteurs die ik ooit in een spel heb gehoord!
Verder liet men ook weten dat de "fall" in de titel ( het spel heet voluit Max Payne 2: The Fall Of Max Payne ) naar de herfst verwijst, en dus niet naar "de val van Max Payne". Krijgen we dan misschien de vier seizoenen van Max Payne op ons bord? Met muziek van Vivaldi eventueel?
Verwijderd
Hmmm... hier ligt een uitdaging/taak voor de mod community denk ik zomaarDroogKloot schreef op 30 juni 2003 @ 12:52:
laagje Photoshop, vleugje 3D Studio... alles beter dan die kantoorpiksmoel.
Verwijderd
Heb ff geen zin om nu nog webspace te legen en de pics te mirroren
Max Payne 2 is planned to ship this fall in time for the holidays
max payne, spel starten, lekker knallen, mooi effects, en bullet time!
ben nu net begonnen met Enter the matrix ook erg gaaf... vooral de "focus" (= bullet time) zal de max payne liefhebbers ERG aanspreken!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Zo ziet ie er wat mooier uit
Gewoon één waarde invullen voor de breedte en dan verandert de hoogte ook gelijk mee, maar dan in de goede ratio voor het plaatje.
Inderdaad jammer van dat gezicht in MP2, hij ziet er echt uit als een of andere FBI-pik in de 50. Een ander gezicht ok, maar neem dan iemand met een wat meer Max Payne-achtige uitstraling.
Desondanks zien de screenshots er goed uit en zit ik ongeduldig te wachten!
Ik hoop dat ze dit deel iets interessanter maken dan deel 1. In het begin was het heel gaaf enzo, maar op gegeven moment is het niks anders meer dan een kamer in stormen en wat mannetjes neerknallen. Op de een of andere manier moeten ze het toch wat interessanter maken kwa gameplay.
uit gamespy-preview:Ging Mona Sax niet dood in MP1? |
Ow ja, da's waar ook. Haar lijk was nooit te zien idd.[CSC]Outlaw schreef op 14 August 2003 @ 12:41:
Wel niet precies ze werd wel geschoten in die lift, maar toen de deuren weer open gingen was ze weg.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Het is maar net wat je vindt, ik vond die "ik-zit-te-schijten"-smoel van MP1 geweldig irritant om daar tijdens elke in-game movie tegenaan te kijken.DroogKloot schreef op 30 June 2003 @ 12:52:
Grmbl. Alsof je alleen in New York photoshoots kunt doen. Zowiezo zouden ze bij Remedy ook Lake's oude digitale knar onder handen kunnen nemen... laagje Photoshop, vleugje 3D Studio... alles beter dan die kantoorpiksmoel.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
nostalgie is dat je achteraf ergens zo overna dnekt.DarkX schreef op 14 augustus 2003 @ 14:25:
Argh, die nostalgie van mensen is soms irritant. Die poepgrijns van Payne was gewoon bar slecht, enorm irritant en klopte helemaal niet met het type brooding hero dat Max moest voorstellen. Het paste beter bij een stonede dwergbaviaan die in disney world zijn muizenfrustratie op mickey uit oid. Nieuwe kop ziet er veel stijlvoller, strakker, gedetaileerder en donkerder uit, wat ook veel beter bij de noir stijl van mp past.
te tijde toen ik MP speelde vonnik hem al suppafat... dus deze redenering gaat niet hellemaal op! en ik vin de oude kop van MP beter bij de noir stijl passen.... das nou eenmaal een mening en geen feit.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Ik vin em nu trouwens meer op de cover art lijken, op het kapsel na dan
Trouwens, indertijd was er al genoeg gezeik over z'n kop hoor
Character models are also first-rate, although Max's arms do seem a bit long for his body and he always has a grimace on his face that makes him look constipated, but it certainly doesn't detract from the game.
IGN.com
Mr. Max Payne. Cagey, confounded... constipated?
Gamesdomain
[ Voor 33% gewijzigd door DarkX op 14-08-2003 16:08 ]
Computer & Videogames heeft nog een Preview van Max Payne 2 gemaakt, voor de geïnteresseerden
- [url=http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_211/vortal_pic_105741.jpg][img=300]http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_211/vortal_pic_105741.jpg[/][/] [i]Nostalgie :Y)[/]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Verwijderd
En niet te vroeg juichen he, de stem brengt Max Payne natuurlijk tot leven.
Hier ben ik het dus volledig mee eens. Ik schuif tegenwoordig ook heel veel games aan de kant omdat het gewoon niet opschiet. En spel moet mij vermaken, niet gaan irriteren omdat ik iets na 10 keer proberen nog niet gehaald heb.Chaoss schreef op 14 August 2003 @ 11:46:
ik vondt max payne een erg goed spel en idd bullet time was errug gaaf.... dat het spel te simpel was boeit mij juist niet, "vroeger" was ik een die hard gamer.. stak veel tijd in moeilijke spellen. Tegenwoordig erger ik me eraan als ik een bepaald level eindeloos moet spelen omdat ik hem niet kan halen... het effect is bij mij dat ik veel games opzij worden gezet zodra het te moeilijk wordt.
max payne, spel starten, lekker knallen, mooi effects, en bullet time!
Ik heb sinds kort GTA:VC uitgespeeld en daar merkte ik ook dat ik op een gegeven moment kon kiezen uit twee missies (met een boot checkpoints halen of Lance bevrijden) en die lukten allebei maar niet (bij de eerste knalde ik steeds ergens tegenaan waardoor ik 't niet haalde (dacht ik) en bij de tweede ging ik of Lance gewoon dood). Toen speelde ik GTA ineens ook al een stuk minder. Totdat ik, samen met m'n neef, toch die missies weer eens deed en ze haalde. Daarna ging de rest me vrij goed af.
Ik had met MP ook redelijk wat moeite (en heb 'm dus ook niet zomaar even uitgespeeld, zoals een aantal andere mensen hier blijkbaar wel), maar het was net makkelijk genoeg om toch steeds verder te komen.
Net op gamers.nl gelezen dat hij 15 oktober al in de amerikaanse winkels ligt
http://www.gamer.nl/nieuws/18965
kijken of ik hem weer in een keer kan uitspelen. denk het niet.
jep, 15 oktober it is.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel jammer dat zijn gezicht veranderd is. Nu lijkt het ineens een heel ander figuur. Maar goed, zolang hij er in de strip-scenes maar hetzelfde uit ziet en dezelfde stem behoudt (wat volgens mij ook gebeurd, dit heb ik meen ik in een artikel gelezen, maar zou het zo niet meer zeker weten) ben ik op zich ook wel tevreden.

Ziet er zeer mooi uit vooral die laatste
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Net als mij.Ook geen rasechte gamer,maar max payne kan me 100% boeien.Eigenlijk zou ik het nog eens moeten doen voor MPII in de winkel ligtVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 23:15:
Ik ben geen gamer, maar deel 1 heeft van mij toch wel een tijdje een gamer gemaakt. Een pracht game, ik hoop dat deze snel in de schappen ligt:)
Dat viel bij MP1 reuze goed mee en omdat MPII ook op dezelfde engine is gebaseerd,zal het wel weer goed meevalllen,alleen weer iets sneller he
Ik schat een PIII600 om al voldoende te spelen
^^ dit is geschreven terwijl ik licht aangeschoten was
Niet slecht he !
[ Voor 8% gewijzigd door Exe-cuter op 06-09-2003 00:39 ]
kan veeel beter imho...
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
De graphics zullen beter zijn , de polygoontjes opgeschroefd en vlottere animaties. Als men gewoonweg de stijl van MP1 aanhoudt ,gaat het weer een leuk spel worden.Ze mogen vooral niet overdrijven met alels want het speciale en originele aan MP is er toch al enkele jaren af.
In ieder geval is dit een game die ik MOET hebben. Misschien trekt mijn PC het niet, maar goed.
Lijstje games voor komende maanden die ik zeker aan ga schaffen:
- Medal of Honor: Breakthrough
- Half-Life 2
- The Fall of Max Payne
Verwijderd
Verwijderd
nee ik ook, het was ff wennen, maar als je dan de screens van zn ouwe kop ziet, denk je van, wow, wat een fucked up faceVerwijderd schreef op 16 september 2003 @ 09:24:
Ben ik nou de enige die zijn nieuw ekop echt een complete vooruitgang vind? Het komt echt veel volwassener over en die kerel had in het eerste deel echte en irritante rotkop
Check op mijn verlanglijstje:
- HL2
- MP2
- NFS: Underground
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Dat lukte niet echt op de Vanta, dus nou ook nog multiplayer ???
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
- Lekker dom schieten
- Flinterdun cliché verhaal
- Mooie graphics, lekkere engine, zeer schaal- en modbaar
- Eén keer uitspelen en de kast in. Naast Mafia, Splinter Cell, etc etc. Tsja, geen multiplayer...
Wat verwacht ik van Max Payne 2?
- Precies hetzelfde maar dan met een DirectX9-upgrade voor de engine.
Ik vond Max uit deel 1 wel veel op deze dude lijken trouwens (vage kennis):
[ Voor 22% gewijzigd door Captain Pervert op 23-09-2003 03:25 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
We zijn gewoon teveel gewend
Verwijderd
Halflife, Mafia, Kingpin, en wat anderen.
Dus kan niet wachten tot Max Payne 2
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 17:53 ]
Alleen 4 vond ik minder... (nummer 4, niet 4 van de 5
Verder gaaf hoor, ziet er goed uit...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
overigens vind ik ook dit hoofd een verbetering..
iets vond ik idd al raar aan de filmpjes.. nu weet ik ook wat het is, max blijft gewoon zelfde tempo doorrennen en de slachtoffers vliegen een half uur door de lucht in slomoDarkX schreef op 25 September 2003 @ 11:25:
Wat ik wel vaag vind: Bij MP1 was het zo dat in bullettime je net zo snel (traag) ging als je tegenstanders, alleen kon je veel sneller reageren door de bullettime. Hier heb ik echter het idee dat je zelf op gewone snelheid doorgaat terwijl de rest vertraagd. Iemand vliegt de lucht in, en je kunt 2 keer de kamer op en neer rennen voordat ie neervalt
Idd dat vond ik ook al opvallen ... maar hij kan nu wel coolere bewegingen maken .. djeez niet normaal. En de graphics hebben ook een opknapbeurt gehad wow dat ziet er strak uit en dan nog de psychics Kan haast niet wachten op de finalDarkX schreef op 25 september 2003 @ 11:25:
Wat ik wel vaag vind: Bij MP1 was het zo dat in bullettime je net zo snel (traag) ging als je tegenstanders, alleen kon je veel sneller reageren door de bullettime. Hier heb ik echter het idee dat je zelf op gewone snelheid doorgaat terwijl de rest vertraagd. Iemand vliegt de lucht in, en je kunt 2 keer de kamer op en neer rennen voordat ie neervalt
Beam Me Up!
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Het is misschien vaag als je er niks vanaf weet, maar de slowmotion in Max Payne 1 was juist hét grote voordeel die Max had ten opzichte van de tegenstanders. Hij kan in slowmotion sneller bewegen, beter mikken en duidelijker zien, waardoor ie in slowmotion een stuk moeilijker te verslaan is.DarkX schreef op 25 september 2003 @ 11:25:
Als hij in slowmotion evenveel kan als de tegenstanders is daar ten eerste niks leuks aan, omdat je dan naar een sloom bewegend ventje zit te kijken en ten tweede heeft heel dat slowmotion dan ook geen zin, want die ventjes kunnen dan net zo goed mikken/raken als jij kan.
Misschien vat ik die zin ietwat verkeerd op, maar net zoals in deel 1 komt er geen multiplayer in Max Payne 2 hoor. Ook zijn ze dat (tot nu toe) nog niet van plan om het alsnog te makenBikkel-Rulez schreef op 24 september 2003 @ 10:59:
kicken lijkt me echt wel mooi en vooral multiplayer ben benieuwd laat ze maar even door werken
Slowmotion was idd een voordeel, omdat je sneller kon mikken, NIET omdat je sneller kon lopen. Je reageerde dus veel sneller, maar je bewoog je niet sneller (okay, heel exact gezien beweeg je je armen en shit sneller, maar die kun je in elke fps/tps bovennatuurlijk snel bewegen, al naar gelang hoe hard je muis gaat).MaRc0 schreef op 25 september 2003 @ 15:23:
[...]
Het is misschien vaag als je er niks vanaf weet, maar de slowmotion in Max Payne 1 was juist hét grote voordeel die Max had ten opzichte van de tegenstanders. Hij kan in slowmotion sneller bewegen, beter mikken en duidelijker zien, waardoor ie in slowmotion een stuk moeilijker te verslaan is.
Als hij in slowmotion evenveel kan als de tegenstanders is daar ten eerste niks leuks aan, omdat je dan naar een sloom bewegend ventje zit te kijken en ten tweede heeft heel dat slowmotion dan ook geen zin, want die ventjes kunnen dan net zo goed mikken/raken als jij kan.
Ik snap ook ECHT niet wat mensen daarmee willen eik, je kunt toch geen 5 max paynes rond laten rennen? En hoe wil je de slomo toepassen? Niet ALLE spellen zijn nu eenmaal multiplayer, vind het ook een rare vereiste. Laten we de nieuwe Leisure Suit Larry dan ook maar multiplayer uitbrengenMisschien vat ik die zin ietwat verkeerd op, maar net zoals in deel 1 komt er geen multiplayer in Max Payne 2 hoor. Ook zijn ze dat (tot nu toe) nog niet van plan om het alsnog te maken
Spellen met unieke karakters als hoofdrol lenen zich sowieso slecht voor mp. Splinter Cell of Metal Gear Solid ga je toch ook niet mp-en?
[ Voor 5% gewijzigd door DarkX op 25-09-2003 15:37 ]
This space is occupied
MEnsen beginnen altijd te mauwen om MP, maar ik vind het persoonlijk echt niet overal nuttig.
Verwijderd
Misschien MP2 Met Coöp??? en SP2 OOK??? of gewoon tegen elkaar???TheEvilCuber schreef op 25 September 2003 @ 15:47:
Splinter cell 2 krijgt wel een multiplayeren ze doen denk ik gewoon allemaal andere gezichtjes
SC2 = met co-op deathmatch en een soort team DM (ala Raven shield) ook zit er First person mode in.Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:00:
[...]
Misschien MP2 Met Coöp??? en SP2 OOK??? of gewoon tegen elkaar???
het word dus gewoon een third person raven shield.
maaruh zullen we het maar weer even over Max Payne 2 hebben
This space is occupied
Een vraagteken is voldoende per vraag imoVerwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:00:
[...]
Misschien MP2 Met Coöp??? en SP2 OOK??? of gewoon tegen elkaar???
Maar MP2 komt geen multiplayer. En de nieuwe face van max is gewoon 10x beter dan die poepface, punt.
Naja, ik koop hem gewoon netjes over 3 weken, en lekker spelen maar!
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
A nee man, dit ziet er niet echt stoer meer uit.Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 11:46:
Ik kan haaaast niet wachten.. misschien meer van hetzelfde maar een nieuw verhaal + betere graphics zorgen er ongetwijfeld voor dat ik ga genieten
overigens vind ik ook dit hoofd een verbetering..
Max in deel 1 zag er veel bad-asserlijk uit.
Maar ze moeten het natuurlijk wel omdat Max zolang in de gevangenis heeft gezeten. (denk ik)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Het is net zoals iemand al eerder zei, je kan in slowmotion gewoon van de ene kant van de kamer naar de andere kant rennen voordat een rondvliegend lijk de grond raakt. Het lijkt nu veel te veel op superman praktijken, wat ik toch wel jammer vind.
In Max Payne (1) vond ik het juist zo cool dat je in slowmotion hing en je erg sloom bewoog, maar dat je toch nog redelijk snel en goed kon mikken. Als alles om je heen in slowmotion gaat maar jij kan nog gewoon vrolijk rondrennen en springen zonder vertraging verliest het spel voor mij toch wel veel van z'n magie.
Verwijderd
Pfffft, weetnie wat je lult hoort maar in deel 1 en 2 vind ik um wel goedDarkX schreef op 25 September 2003 @ 18:09:
Nah, in deel 1 vond ik em er vooral bad-achterlijk uitzien
deel 2 gaat dik roeleren, maar niet op mijn PC. *zie onderstaand systeem*
Alleen issie in het eerste spel nog geen badass losgeslagen noir undercover agent. Hij slaat inderdaad in het begin los, maar niet omdat 'ie badass is. Bovendien zie je die grijns 99% van de tijd niet, dus ik zou iets anders zoeken om je druk over te makenDarkX schreef op 25 September 2003 @ 19:10:
Vond je die "zal ik je es ff in je bek schijten" grijns op z'n gezicht serieus goed overkomen als een badass losgeslagen noir undercover agent met een hele slechte dag? Vreemd, want zo kwam het op mij totaal niet over
De graphics zijn duidelijk beter , maar die veranderde bullettime is echt te belachelijk voor woorden. Hét onderdeel dat Max Payne historisch maakte nog voor de release was wel de bullettime.Dit onderdeel is simpelweg verkracht op deze manier. De explosies zijn leuk en talrijk aanwezig , maar de particles zijn gewoon platte sprites en de explosie gaat door muren heen.
Wat is eigenlijk de bedoeling van die move waarbij Max zo bukt en 360° draait ?
Verwijderd
Begrijp me goed, ik vindt (o.a. bovenstaande) screenies erg mooi, maarja we hebben de laatste tijd zoveel moois op het gebied van 3d shooters kunnen zien dat het me eigenlijk niet meer zoveel doet. De textures van sommige objecten zijn van dichtbij ook al gauw lelijk; zoals de kleding en geweren...
Maar ach, als de graphics ook maar even mooi zijn als in MP1 & even soepeltjes draaien, dan loopt 't vast wel los
Eindelijk heb ik de filmpjes kunnen downloaden en helaas... ik moet je gelijk geven. Die nieuwe bullettime lijkt nergens op, en de explosies zien er nog net zo uit als in 1 (enige grafische minpunt). Wel zie ik dat er inderdaad gebruik wordt gemaakt van een nette physics-engine (kijk maar hoe kogels de baan van door de lucht vliegende mannetjes beinvloeden, en hoe verkreukeld ze soms ter aarde storten).Exe-cuter schreef op 25 september 2003 @ 19:56:
Je kan over die videos zeggen wat je wilt , maar als het recente footage is , valt het me ontzetted zwaar tegen.
De graphics zijn duidelijk beter , maar die veranderde bullettime is echt te belachelijk voor woorden. Hét onderdeel dat Max Payne historisch maakte nog voor de release was wel de bullettime.Dit onderdeel is simpelweg verkracht op deze manier. De explosies zijn leuk en talrijk aanwezig , maar de particles zijn gewoon platte sprites en de explosie gaat door muren heen.
Wat is eigenlijk de bedoeling van die move waarbij Max zo bukt en 360° draait ?
Ik vermoed dat er wel een mod komt die de bullettime maakt zoals in 1.
Het leuke aan MP1 was, dat je gewoon slowmo ging, maar de man achter de computer dacht gewoon nog in realtiem door, dus je kan goed denken hoe en waar je wou schieten etc. Dat kan nu (misschien wel, anagezien je van die droge movies hebt
Verwijderd
(mischien heb je nu 2 mogelijkheden : 1 toets voor oude bullettime en 1 toets voor deze brol)
Idd zo dacht ik net ook over ... mssn kan je het gewoon instellen in de optionsExe-cuter schreef op 25 September 2003 @ 21:27:
(mischien heb je nu 2 mogelijkheden : 1 toets voor oude bullettime en 1 toets voor deze brol)
Nieuwe bullettime is idd beetje jammer, maar misschien dat het wel leuk is. (zoiets zat toch ook in bloodrayne?) (of dat het juist een multi-player functie is
[ Voor 15% gewijzigd door Maxow op 25-09-2003 22:05 ]
Of dat er een mod komt.Timocos schreef op 25 September 2003 @ 21:52:
[...]
Idd zo dacht ik net ook over ... mssn kan je het gewoon instellen in de options
http://gamespot.be/preview.cfm?id=60&kind=pc
^^ check eens die fotos van de preview

^^ deze bedoel ik
[ Voor 57% gewijzigd door Exe-cuter op 27-09-2003 13:35 . Reden: add + offtopic ]
Das Max Payne 1. Heeft niet veel met dit topic te maken denk ik zo.Exe-cuter schreef op 27 september 2003 @ 12:34:
http://gamespot.be/preview.cfm?id=60&kind=pc
^^ check eens die fotos van de preview
en waarom dat niet? het is de voorganger, en dit is een zeer vroege build van max payne 1, gewoon grappig om te zien hoe het spel geevolueerd is toch?Breepee schreef op 27 September 2003 @ 12:36:
[...]
Das Max Payne 1. Heeft niet veel met dit topic te maken denk ik zo.
En dat is dus al best wel lang geleden
En idd, deze bullettime is niet echt je van het
Kheb gister toch nog maar even de demo gedownload (kheb de hele hier ergens, maar waar?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
-edit- hij heeft trouwens wel een ouwe-zak kop gekregen zeg
[ Voor 9% gewijzigd door da_rippah op 28-09-2003 11:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()