Op donderdag 23 mei 2002 23:06 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Je gelooft het misschien niet maar in verheug me echt op jouw filmpjes, jammer dat er geen muziek in deze zit. En dat banken ziet er ook nog niet echt super uit.
Somebody help him!
Er schoot mij toevallig te binnen dat ik nog 2 cd's "Star Wars behind the magic" heb (nog nooit naar gekeken). Daar staat een hele hoop beeldmateriaal en geluidjes op. Als iemand genoeg "webspace"

heeft (2x650mb) dan wil ik ze best uploaden.
Ik heb oa geluiden van de Tie Fighter en X-wing opgenomen, ik zal ze morgen uploaden (in mp3).
Op die cd staat ook een making of bij elk schip, de executor en de death star 2, die zijn zoooo gaaf, echt maanden werk moet daar in hebben gezeten. Ik zal daar morgen wat plaatjes van maken.
nieuwe anim komt eraan, banken gaat al beter nu, wordt een 5 tie formatie die van achter komt en zo voorlangs de brug van de destroyer passeert.
overigens ben ik wel geinterreseerd om iets te ruilen tegen die 2 cd's ofzow whatever, contact me maar ff op msn als je tijd hebt L_Ramdjan@hotmail.com (staat 24/7 aan dus geen gezeur met geen offline msgs

) anyways mischien dat ik morgen een flyby geluid uit een van de films toevoeg aan de tie animatie maar heb nu gewoon ff geen tijd morgen ook een exame namelijk

eigenlijk benk al geslaagd maargoed moet em wel ff zo goed mogelijk maken.
en voor geen msn: icq 42229811
<edit>
goed geluid uit een film halen is best kut btw, zit bijna altijd wel een ongewenst geluid tussenin
oh btw maanden werk indeed chec bijv deze
expositie fotos van de superstar destroyer eens, ik kreeg toen echt medelijden met de mensen die dat hebben gemaakt...het detail in die dingen is gruwelijk