[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 19:53

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Ik wil nog wel het een en ander kwijt over het verschil echt vliegen vs FS2002; misschien dat we met z'n allen wat ideeën kunnen bedenken om de boel nog echter te maken. NOOT: hoewel mijn ervaringen natuurlijk afkomstig zijn uit een heel klein toestel, geldt een en ander waarschijnlijk ook wel voor de grotere jongens.

1. Banking.
Als ik in FS2002 een 25degree turn wil maken, dan draai ik mijn stuur tot de HSI op het juiste puntje staat, en 10 graden voor het eind van de bocht begin ik met terugsturen. Op die manier weet ik dat ik weer vlak vlieg als ik de bocht uitkom.
Dat deed ik dus ook in de Piper: stuur naar rechts tot op het 20-streepje en dan stilhouden. Wie schetst mijn verbazing als de kist vervolgens op eigen houtje verder gaat banken >:) De instructeur had me gewaarschuwd maar dat helpt na tig uren FS niet zoveel. Verkeerd aangeleerd ben je niet zomaar kwijt. Resultaat: elke bocht die ik maakte was nogal zwabberig, omdat ik niet gewend was dit effect te corrigeren.
Het is mij een raadsel waarom FS zo afwijkt van de realiteit. Ik ga hier een mail over sturen naar MS.

2. Elevator.
Als je thuis geen yoke hebt die het indrukken/uittrekken van je elevator ondersteunt, heb je een flink gat tussen realiteit en je simulator. Ik heb hier de elevator met de toetsen bediend, en het gros van de tijd met de pedalen, maar allebei is niet lekker. Toetsen vind ik een ramp, om een stand van je elevator te bepalen moet je aanslagen gaan tellen en dat werkt bij mij niet prettig. Pedalen zijn natuurlijk eigenlijk voor rudder, maar in FS2002 werken ze lekkerder als elevator.
In beide gevallen reageert de elevator in FS2002 veel sneller dan de elevator in de Piper. Concreet betekent dit: bij de start van een bocht begin je al meteen met optrekken, terwijl je in FS pas 'gewaarschuwd' wordt voor het neerwaartse effect van het draaien van een bocht, als de VSI gaat zakken. Als de VSI-naald gaat bewegen ga je corrigeren. In de werkelijkheid zorgt dit voor een zeer hobbelige bocht. Mn passagiers heb ik op het randje van misselijkheid gekregen :)

3. Throttle.
IRL taxi je weg met VEEL minder toeren dan in FS. De throttle control moest ik dan ook bedienen 'op de millimeter'; een heel klein stukje verschuiven was al snel 100 RPM erbij of eraf. Dat merk je minder als je met toetsen werkt; zeker als je van het type 'ik ram op F4 en dan stijg ik op, en ik ram op F1 als ik bijna touchdown doe' bent :)
Wat wel heel goed was: zoals je met de toetsen exact een aantal toeren kunt verkrijgen, kun je dat met de throttle in de Piper ook.

Verder vond ik de trim in de Piper perfect werken zoals ik die in FS2002 ken. Je kiest je attitude, bv voor descent, past je motorvermogen aan, en doet de trim en hop, je gaat de goeie kant op met de juiste speed en de juiste attitude. Enige verschil hier is dat je toetsaanslagen moet vertalen in het draaien van een wiel, maar de sluggishness die je voelt in FS is vrij goed.

Concreet betekent dit voor mij, dat ik a. een mailtje stuur aan MS over dat banken, b. op zoek ga naar mogelijkheden om mn stuur (MS Sidewinder FFB) te voorzien van een elevator-functie, c. hard ga sparen voor volgende lessen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
Hier zijn weer een paar mooie foto's van een vertrek uit EHAM met een B767 ER.

Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/322.jpg
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/321.jpg
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/323.jpg
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/324.jpg
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/325.jpg
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/326.jpg
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/327.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 09:31 schreef Blackhole het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/326.jpg
[afbeelding]
Die wolken zijn erg mooi :9~
zo een kaart doet wonderen :)
Mooie shot's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op vrijdag 31 mei 2002 09:43 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

Die wolken zijn erg mooi :9~
zo een kaart doet wonderen :)
Mooie shot's
:) dit zijn gewoon de standaard wolken van FS2002.

Alleen dan wel real weer gedll van Jep.
Meer niet maar mijn instellingen staan wel op zn hoogst
1024\32bit en alles open .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 31 mei 2002 00:41 schreef Delphi32 het volgende:
Ik wil nog wel het een en ander kwijt over het verschil echt vliegen vs FS2002; misschien dat we met z'n allen wat ideeën kunnen bedenken om de boel nog echter te maken. NOOT: hoewel mijn ervaringen natuurlijk afkomstig zijn uit een heel klein toestel, geldt een en ander waarschijnlijk ook wel voor de grotere jongens.

1. Banking.
Als ik in FS2002 een 25degree turn wil maken, dan draai ik mijn stuur tot de HSI op het juiste puntje staat, en 10 graden voor het eind van de bocht begin ik met terugsturen. Op die manier weet ik dat ik weer vlak vlieg als ik de bocht uitkom.
Dat deed ik dus ook in de Piper: stuur naar rechts tot op het 20-streepje en dan stilhouden. Wie schetst mijn verbazing als de kist vervolgens op eigen houtje verder gaat banken >:) De instructeur had me gewaarschuwd maar dat helpt na tig uren FS niet zoveel. Verkeerd aangeleerd ben je niet zomaar kwijt. Resultaat: elke bocht die ik maakte was nogal zwabberig, omdat ik niet gewend was dit effect te corrigeren.
Het is mij een raadsel waarom FS zo afwijkt van de realiteit. Ik ga hier een mail over sturen naar MS.

2. Elevator.
Als je thuis geen yoke hebt die het indrukken/uittrekken van je elevator ondersteunt, heb je een flink gat tussen realiteit en je simulator. Ik heb hier de elevator met de toetsen bediend, en het gros van de tijd met de pedalen, maar allebei is niet lekker. Toetsen vind ik een ramp, om een stand van je elevator te bepalen moet je aanslagen gaan tellen en dat werkt bij mij niet prettig. Pedalen zijn natuurlijk eigenlijk voor rudder, maar in FS2002 werken ze lekkerder als elevator.
In beide gevallen reageert de elevator in FS2002 veel sneller dan de elevator in de Piper. Concreet betekent dit: bij de start van een bocht begin je al meteen met optrekken, terwijl je in FS pas 'gewaarschuwd' wordt voor het neerwaartse effect van het draaien van een bocht, als de VSI gaat zakken. Als de VSI-naald gaat bewegen ga je corrigeren. In de werkelijkheid zorgt dit voor een zeer hobbelige bocht. Mn passagiers heb ik op het randje van misselijkheid gekregen :)

3. Throttle.
IRL taxi je weg met VEEL minder toeren dan in FS. De throttle control moest ik dan ook bedienen 'op de millimeter'; een heel klein stukje verschuiven was al snel 100 RPM erbij of eraf. Dat merk je minder als je met toetsen werkt; zeker als je van het type 'ik ram op F4 en dan stijg ik op, en ik ram op F1 als ik bijna touchdown doe' bent :)
Wat wel heel goed was: zoals je met de toetsen exact een aantal toeren kunt verkrijgen, kun je dat met de throttle in de Piper ook.

Verder vond ik de trim in de Piper perfect werken zoals ik die in FS2002 ken. Je kiest je attitude, bv voor descent, past je motorvermogen aan, en doet de trim en hop, je gaat de goeie kant op met de juiste speed en de juiste attitude. Enige verschil hier is dat je toetsaanslagen moet vertalen in het draaien van een wiel, maar de sluggishness die je voelt in FS is vrij goed.

Concreet betekent dit voor mij, dat ik a. een mailtje stuur aan MS over dat banken, b. op zoek ga naar mogelijkheden om mn stuur (MS Sidewinder FFB) te voorzien van een elevator-functie, c. hard ga sparen voor volgende lessen 8-)
zo heb ik ook gehoord dat een standaard 747-400 in fs veeeel te snel bankt. in het echt draait ie heeeel langzaam :D

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 31 mei 2002 09:31 schreef Blackhole het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waar kun je die livery downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 31 mei 2002 10:21 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
http://spookserver.de/upload.html :)
http://www.imageuploader.tk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op vrijdag 31 mei 2002 11:24 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

waar kun je die livery downloaden ?
Ik heb hem hier vandaan

http://www.fsfreeware.com/dcd/FS2002/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check mijn nieuwe icoon!!!
Leuke pics BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 31 mei 2002 14:21 schreef Uncle-Sam het volgende:
Check mijn nieuwe icoon!!!
Leuke pics BTW.
cool icoon maar hij heeft een beetje een strontkleur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op vrijdag 31 mei 2002 15:07 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

cool icoon maar hij heeft een beetje een strontkleur :D
ROFL

Uncle Sam > Je hoeft niet te vertellen dat je een nieuw icoon hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 15:16 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

ROFL

Uncle Sam > Je hoeft niet te vertellen dat je een nieuw icoon hebt
Oke, komt in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

aaarrghhh :( Ik weet niet wat te kiezen na de vakantie heb ik 500 pleuro's, ik moet kiezen ef een HELE VETTUH PC UPGRADE + MP# speler, met de upgrade kan ik lekker net als jullie mooie pics maken voor FS2002, of iets anders.....

Hmz ik denk dat ik Windows98 ff opniew install, want na de switch tussen Viper2 en ATI, doet AA het in FS2002 vaag (lees : niet)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op vrijdag 31 mei 2002 15:24 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Oke, komt in orde :)
Toch, ziet je icoon er een best wel blurry uit

Goed... bevind mij nu in "Chinese Airspace", opweg naar EHAM (nog maar 3570 Miles) dusse bevind mij over xx uurtjes in "Dutch Airspace" hopen dat er wat meer verkeer en controllers zijn, als jullie weten wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op vrijdag 31 mei 2002 15:31 schreef ND het volgende:
aaarrghhh :( Ik weet niet wat te kiezen na de vakantie heb ik 500 pleuro's, ik moet kiezen ef een HELE VETTUH PC UPGRADE + MP# speler, met de upgrade kan ik lekker net als jullie mooie pics maken voor FS2002, of iets anders.....

Hmz ik denk dat ik Windows98 ff opniew install, want na de switch tussen Viper2 en ATI, doet AA het in FS2002 vaag (lees : niet)
Over je AA, draai je FS in een Window of Fullscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 31 mei 2002 17:59 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

Over je AA, draai je FS in een Window of Fullscreen?
Full screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
als ik windowed ga, dan daalt mijn FPS gigantisch...echt raar :?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op vrijdag 31 mei 2002 18:04 schreef ND het volgende:

[..]

Full screen
Hmmm... dan weet ik het niet, bij mij is het zo als ik in een window draai, dan doet mijn AA het niet.
Op vrijdag 31 mei 2002 18:07 schreef Evilernie het volgende:
als ik windowed ga, dan daalt mijn FPS gigantisch...echt raar :?
Kan best kloppen, zo staat het ook in de manual.
------------------------------------------------
Ja, ik weet dat er een flinke wind staat,
maar dat de contrails zo scheef staan ?!?!?

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/images/contrails.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alle manuals voor de dreamfleet 737 netjes op papier, kennis van mij was zo aardig om alles uit te printen op zijn werk :)

Wel een boekwerk zeg, maar jah, zo leer je het tenminste goed, k heb nu ook alle charts van Nederland(die charst staan op www.dutchvacc.com)op papier.

Ik ga dus veel lezen in me vakantie en hopelijk over 2 maanden ofzo VATSIM, hopelijk ben ik dan goed genoeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 31 mei 2002 18:14 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

Hmmm... dan weet ik het niet, bij mij is het zo als ik in een window draai, dan doet mijn AA het niet.
[..]

Kan best kloppen, zo staat het ook in de manual.
------------------------------------------------
Ja, ik weet dat er een flinke wind staat,
maar dat de contrails zo scheef staan ?!?!?

[afbeelding]
vlieg je met pss panel ? :7 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

uncle sam je icoon is nu wel cool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik lees net dat PSS al een voledige pss 747 en 777 te koop hebben die full fs2002 compatible is.

de patch zelf voor de 747 en 777 is eindelijk aan het einde van dit weekend klaar :P damn wat heb ik daar lang op moeten wachten zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 15:31 schreef ND het volgende:

Je moet in windows bij waar je aa aanzet een knop op kwaliteit zetten hij staat waarschijnlijk op prestatie en dan doet hij het niet.

Je moet ook in windows je resolutie op 1024 met 32bit en dan in fs ook.

Als dit niet werkt zal ik een andere driver proberen

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op vrijdag 31 mei 2002 20:31 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

vlieg je met pss panel ? :7 ??
Jazekers!!! Vlieg gewoon ipv VNAV, op V/S eb bijbehorende Speed
VNAV, FL CHG gaan namelijk de gekste dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 31 mei 2002 20:45 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Je moet in windows bij waar je aa aanzet een knop op kwaliteit zetten hij staat waarschijnlijk op prestatie en dan doet hij het niet.

Je moet ook in windows je resolutie op 1024 met 32bit en dan in fs ook.

Als dit niet werkt zal ik een andere driver proberen
Heb ik al gedaan, maar het beeld is echt dan helemaal fuck upped, je ziet echt niets meer, je ziet driehoeken, HELEMAAL je schrem gevul, met driehoekige dingen, die allemaal hetzelfde zijn, en dat zijn allemaal stukjes panel :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 21:35 schreef ND het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, maar het beeld is echt dan helemaal fuck upped, je ziet echt niets meer, je ziet driehoeken, HELEMAAL je schrem gevul, met driehoekige dingen, die allemaal hetzelfde zijn, en dat zijn allemaal stukjes panel :( :?
Het je aa in fs uit gezet? Anders moet je de drivers verwijderen en nieuwe installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
CX271 - Expected 23:40 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maar d'r zijn geen EHAA controllers :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 31 mei 2002 21:38 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Het je aa in fs uit gezet? Anders moet je de drivers verwijderen en nieuwe installen
Als ik hem in FS uit zet, gebeurt er niets, zet ik hem aan, dan krijg ik die vage beeld shit :? :P Dus ik denk toch drivers ff opnieuw installen (of meteen windows :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ben weer terug van mijn toer door Spanje :)
Dit keer ging ik van Vigo (LEVX) naar Barchelona :)

Nu de pic's
Passagiers kunnen instappen

GVD :( dit pics gaan dus niet door omdat ik het nergens kan uploaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ff een paar oude posts in jullie herinnering terugbrengen...?
Op woensdag 3 april 2002 21:08 schreef hellogoodbye het volgende:
Over oude screenshots gesproken... Ga eens naar www.simflight.com en scroll ff naar beneden tot je de uitslag ziet van de March screenshot contest...
Juustem! Ik ben een van de drie winnaars! En nog wel met de volgende plaat (hij is wel apart en origineel: dat zullen jullie moeten toegeven!):

(Edit: hier stond een plaatje dat met Endoria ten onder is gegaan...)

Nu nog maar ff afwachten of ze ook prijzen uitreiken aan niet-Amerikanen...
En hoe reageerden mijn mede GoT-vliegeniers...?
Op woensdag 3 april 2002 21.10 schreef Aerodynamic het volgende:
origineel is ie wel.................................. >:)
En...
Op woensdag 3 april 2002 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
Check de datum, het was op 1 april gepost :0
Denk dat het een grap is :+

(Sorry hellogoodbye ) :P
Wel, en wat lag er vandaag op de mat? Juist! Een pakketje! Helemaal uit Amerika! Met het boek 'The Good Flight Simmer's Guide 2002, edited by Mike Clark: The Essential Guide for the PC Aviator'. 246 pagina's dik. Waarvan het grootste gedeelte prut, maar daar hebben we het nu even niet over... :+

HA!

Lekker puh!

't Is maar ff dat jullie het weten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Tis maar dat ik gerotzooi heb met mijn videokaart, nu kan ik geen mooie pics maken, dus anders had ik wel die 246 dikke handleiding (of prijsie nummero unno) gewonnen :z :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Flight CX271 ~ VHHH-EHAM

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/images/cx271-310502.jpg

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
En morgen ga ik REALTIME terug.
Wie vliegt er een stukje mee?

Schedule:
Flight CX270 ~ EHAM-VHHH
Aircraft B744 ~ Reg. B-HOV
Scheduled Dep. Time: 08:15Z
Scheduled Arr. Time: 19:45Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op vrijdag 31 mei 2002 20:38 schreef jos_zwa het volgende:
ik lees net dat PSS al een voledige pss 747 en 777 te koop hebben die full fs2002 compatible is.

de patch zelf voor de 747 en 777 is eindelijk aan het einde van dit weekend klaar :P damn wat heb ik daar lang op moeten wachten zeg..
Waar heb je dat gelezen? op de pss site vind ik niks hoor

Iemand vroeg hoe je juiste textures met op vatsim kreeg ofzo iets.

Kijk op http://www.simtools.de.vu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 10:48 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

Oh dat was djblackbird.
Ik gaat hem ook maar downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 09:04 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Flight CX271 ~ VHHH-EHAM

[afbeelding]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
En morgen ga ik REALTIME terug.
Wie vliegt er een stukje mee?

Schedule:
Flight CX270 ~ EHAM-VHHH
Aircraft B744 ~ Reg. B-HOV
Scheduled Dep. Time: 08:15Z
Scheduled Arr. Time: 19:45Z
Mooie shot!
Maar ff een vraagje, waar load jij je pics op?
Imageuploader doet het niet :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 13:01 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Mooie shot!
Maar ff een vraagje, waar load jij je pics op?
Imageuploader doet het niet :'( :?
Kan je zo zien:

http://home.wxs.nl/~klwong/images/

Das zijn eigen ISP server :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien naast Imageuploader een pagina waar ik ze kan uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
>:) ik heb weer een nieuwe gevonden om mijn pic's te kunnen uploaden >:)

Hier komen ze dan nog van gister avond
Van Vigo naar Barchelona

Passagiers kunnen instappen
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss0.jpg

Nog een paar laatste shotjes van Vigo
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss5.jpg

Het was weer slecht weer in Spanje met onweer :o
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss9.jpg

Vlak bij Barchelona zie je LERS
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss10.jpg

Ben bezig met de daling en ik kijk achter me en ik zie dat het erg druk is bij Barchelona
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss11.jpg

En voor me :) :o
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss13.jpg

Maar dat waren PSS airbussen en ik heb die nog steeds niet goedgedaan dus die gingen de grond in en had ik vrij baarn :D
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss16.jpg

Nu de shotjes van Barchelona
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss18.jpg

Als je goed kijkt zie je een KLM :)
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/ss20.jpg

Ik heb nu dus zo gevlogen
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/Toer_Spanje_3.jpg

Ik hoop dat de server snel genoeg is. Ik heb ze al wat kleiner gemaakt zodat het ook wat sneller gaat.

Zoals jullie zien is er geen afcad file voor deze scenery. Als je een afcad kan en wilt maken moet je ff op msn komen en dan spreken we wel wat af. Frank_van_Brandwijk@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op zaterdag 01 juni 2002 13:23 schreef Uncle-Sam het volgende:
Weet iemand misschien naast Imageuploader een pagina waar ik ze kan uploaden?
Hebbie geen ISP webspace? Of zit ie vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
soow ik ben weer terug van engeland :)
helaas niet gevlogen :( maarja...
ik zie dat het niet egt drukker wordt hier, maar iig wel lekker ontopic én gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:49 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

Hebbie geen ISP webspace? Of zit ie vol?
Nope, heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op zaterdag 01 juni 2002 10:48 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

op het forum van pss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
uhm :{ *bump* :?

Is iedereen weg ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 22:46 schreef The_FrankO het volgende:
uhm :{ *bump* :?

Is iedereen weg ofzo?
nou dat niet erg druk alleen.
Nice shot's jammer niet van de stad zelf ;) remeber :)

ik van nu van essa naar eham vliegen.
Mp doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 22:52 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

nou dat niet erg druk alleen.
Nice shot's jammer niet van de stad zelf ;) remeber :)

ik van nu van essa naar eham vliegen.
Mp doen?
essa welke airport is dat? Ben niet zo goed in die afkortingen. Ik wil wel een mp doen als er een goede host is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op zaterdag 01 juni 2002 22:55 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

essa welke airport is dat? Ben niet zo goed in die afkortingen. Ik wil wel een mp doen als er een goede host is.
Goeie host? VATSIM :P
Ben weer te vinden daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 22:57 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

Goeie host? VATSIM :P
Ben weer te vinden daar
Ik heb niet zoveel zin om het zo serieus te doen het is al laat op de avond :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
OMG :O die image-loader van The Franko is langzaam...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 23:07 schreef Evilernie het volgende:
OMG :O die image-loader van The Franko is langzaam...
Ja sorry maar die andere doet het bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:10 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ja sorry maar die andere doet het bij mij niet
Welke gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 20:17
Op zaterdag 01 juni 2002 23:38 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Welke gebruik jij?
als je ff bij de eigenschappen van de image kijkt zie je het zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:39 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

als je ff bij de eigenschappen van de image kijkt zie je het zo ;)
Die server is veel te sloom :'(
Dan maar geen pic's
Jammer dat het zo extreem rustig is by the way... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 02 juni 2002 00:23 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Die server is veel te sloom :'(
Dan maar geen pic's
Jammer dat het zo extreem rustig is by the way... :'(
ach ja.. ik ben mijn forum aan het teste dusse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Nog 1 lolige pic van de korte mp met dutchplanet.
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/515.jpg

Zo http://www.imageuploader.tk/ doet het nu wel bij mij dus het ik het daar maar gedaan. Een stuk sneller :)

Zoals jullie zien wordt het erg druk in het luchtruim >:)

Hij vliegt met een df b737 en ik ben een standaard b737 met KLM livery. Helaas niet meer pic's omdat ik screenshoter niet aan had staan. dutchplanet had dacht ik nog wel wat pic's maar die komen morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMN zeg... mooie shotjes hieir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
Op zondag 02 juni 2002 00:47 schreef Uploader het volgende:
thnx :)

hee zeg ik wil eventjes jullie wakker schudden om te zeggen dat ik net tot de ontdekking ben gekomen dat we al meer dan het dubbele van 'hoe ziet jou desktop er uit' hebben.
maar het ziet er tog naar uit dat ze ons weer gaan inhalen zo langzaam als wij gaan :(
o enne, het GTA3 topic mag ons ook niet inhalen heh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:57 schreef nealzie het volgende:

[..]

thnx :)

hee zeg ik wil eventjes jullie wakker schudden om te zeggen dat ik net tot de ontdekking ben gekomen dat we al meer dan het dubbele van 'hoe ziet jou desktop er uit' hebben.
maar het ziet er tog naar uit dat ze ons weer gaan inhalen zo langzaam als wij gaan :(
o enne, het GTA3 topic mag ons ook niet inhalen heh!!
NP :)

ff offtopic hoor, maar doen jullie een race ofzo? gta topic tegen FS2002 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zondag 02 juni 2002 00:59 schreef Uploader het volgende:

[..]

NP :)

ff offtopic hoor, maar doen jullie een race ofzo? gta topic tegen FS2002 topic?
nee joh...wij bestaan al veel langer... Nothing beats Fs2002 vragen en mooiste screenshots deel 1 t/m 27

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 00:47 schreef Uploader het volgende:
Dank :)

nealzie nice icoon heb je.

Over die "race" als het zo door gaat dan gaat gta3 zekerz te weten winnen want dat is elke 2 dagen een nieuw deel. Maar het topic "hoe ziet jou desktop eruit" heeft toch wel gewonnen dan vind ik omdat daar heel veel mensen posten en daar wordt niet zoveel geluld zoals deze post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zondag 02 juni 2002 00:43 schreef The_FrankO het volgende:
Nog 1 lolige pic van de korte mp met dutchplanet.
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/515.jpg
w00t. Die zat best wel dichtbij :D

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 01:04 schreef Evilernie het volgende:

[..]

w00t. Die zat best wel dichtbij :D
Das mp hoor :D niet ai traffic als je dat soms dacht :D

Ik heb wel dichter naast hem gezeten alleen toen niet een pic gemaakt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

CHECK DE PSS SITE!!!!! de 777 pss patch is uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef jos_zwa het volgende:
Ah eindelijk :)

Kan Uncle-Sam zijn hart ook weer ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef jos_zwa het volgende:
mooi zo

En nu nog de 747
Want die wil ik hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond met the_frank0 een vluchtje van eham naar ellx gedaan. (luxembourg)
jammer dat ik hem als een cessna zag maar volgende keer zit dat wel goed ;) frank0. Ik zal hem even downen

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchplanet.com/fs/mp1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchplanet.com/fs/mp2.jpg

Tower view
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchplanet.com/fs/mp3.jpg

op Ellx
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchplanet.com/fs/mp4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel heel erg gaaf, ik ga zelf ook maar eens vlieglessen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FF een vraagje tussen door weet al iemand wanneer die patch voor PSS uit komt
van die 747 pro voor FS2002 ?

en zo ja waaar is hij dan te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is fs2002 beetje normaal te spelen op p3 800 256 ram gforce ddr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:06 schreef Uploader het volgende:
jawel alleen kunnen je setting niet zo hoog.
als wordt het een diavoorstelling :)
en daar wordt je niet vrolijk van.

Dus met lage settings in het prima te bespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 02 juni 2002 10:06 schreef Uploader het volgende:
Ja hoor datlukt wel alleen je kan niet alles vol open zetten.

net iets telaat maar wel het zelfde antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:10 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ja hoor datlukt wel alleen je kan niet alles vol open zetten.

net iets telaat maar wel het zelfde antwoord.
ik verdenk jou er sterk van dat je gedachten kan lezen :+
dus jij wil met een 747 gaan vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, thx ppl. ik zal het spel eens ff gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zondag 02 juni 2002 10:12 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

ik verdenk jou er sterk van dat je gedachten kan lezen :+
dus jij wil met een 747 gaan vliegen?
Ja zeker want ik heb er toen 100 GLD voor betald voor die updtae en 2 weken later kwam FS2002 uit en heb hem er nooit meer op gehad,omdta ik hem niet kon spelen :(

dus daar om wacht ik op die updtae .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:14 schreef Uploader het volgende:
ok, thx ppl. ik zal het spel eens ff gaan zoeken.
Zoeken...?
eh kopen we tegenwoordig niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 09:07 schreef dutchplanet het volgende:
Gisteravond met the_frank0 een vluchtje van eham naar ellx gedaan. (luxembourg)
jammer dat ik hem als een cessna zag maar volgende keer zit dat wel goed ;) frank0. Ik zal hem even downen

[afbeelding]

[afbeelding]

Tower view
[afbeelding]

op Ellx
[afbeelding]
Jammer dat jij mij als cessna ziet. Ziet er een stuk minder spectaculair uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Flight CX2710 is ready for departure!!
Wie vlieg er een stukje mee?

En mooie pics hier. Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 10:17 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

Ik ben net wakker dus dan ga ik niet op VATSIM vliegen :D Maar veel su6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:15 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ja zeker want ik heb er toen 100 GLD voor betald voor die updtae en 2 weken later kwam FS2002 uit en heb hem er nooit meer op gehad,omdta ik hem niet kon spelen :(

dus daar om wacht ik op die updtae .
zo dan zal je je wel flink genaaid hebben gevoeld.
Maar dat heb ik ook hoor:
- proflight 2000 doet het niet
- fstraffic doet het niet
- maddog doet het niet
- airport volume 3 werkt niet onder XP
- fs 2000 gebruik ik niet meer

nou hou ik op wat dit is niet goed voor mijn humeur. :(
leuk fs 2002 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:15 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

Zoeken...?
eh kopen we tegenwoordig niet meer :?
kopen? wat is daT? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het geval wil dat ik de heledag aan school moet werken en dat een groot deel achter de pc moet doen.
dus ik ga je in de gaten houden karlok.
Via whazzup en servinfo

U bent gewaarschuwd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op zondag 02 juni 2002 10:18 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Ik ben net wakker dus dan ga ik niet op VATSIM vliegen :D Maar veel su6
Vroeg niet, laat niet, wanneer dan wel??
Op zondag 02 juni 2002 10:20 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

het geval wil dat ik de heledag aan school moet werken en dat een groot deel achter de pc moet doen.
dus ik ga je in de gaten houden karlok.
Via whazzup en servinfo

U bent gewaarschuwd :7
Jinkies!
Op zondag 02 juni 2002 10:19 schreef Uploader het volgende:

[..]

kopen? wat is daT? :? :?
Ja, hou maar op, dit verpest de sfeer weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 10:21 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

Vroeg niet, laat niet, wanneer dan wel??
[..]

Jinkies!
Ja goede vraag :D Ik heb nog nooit op VATSIM gevlogen eigelijk. Ik heb wel een ID maar nooit gebruikt. Ik wil eerst de FMC goed onder de knie hebben en dan ga ik het wel een keertje proberen. Maar die curses FMC van mij schiet ook niet echt op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik zie op geen van beide:?
vlieg je wel op vatsim???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op zondag 02 juni 2002 09:59 schreef Blackhole het volgende:
FF een vraagje tussen door weet al iemand wanneer die patch voor PSS uit komt
van die 747 pro voor FS2002 ?

en zo ja waaar is hij dan te halen ?
vandaag of morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op zondag 02 juni 2002 10:27 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

nou ik zie op geen van beide:?
vlieg je wel op vatsim???
Oopsz tiepvaut het is CX270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op zondag 02 juni 2002 10:29 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

vandaag of morgen
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 02 juni 2002 10:29 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

vandaag of morgen
hij staat al op de pss site , alleen je moet ff inloggen en dan support/uttilities & patches

edit
direct link: http://www.avsim.com/pss/inst/PSS-777-2kPatch.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Op zondag 02 juni 2002 10:45 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

hij staat al op de pss site , alleen je moet ff inloggen en dan support/uttilities & patches

edit
direct link: http://www.avsim.com/pss/inst/PSS-777-2kPatch.zip
We bedoelde wanneer de 747 patch er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 02 juni 2002 10:48 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

damn, net wakker he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:48 schreef Karlok[JY-616] het volgende:

[..]

ik heb je in het vizier,
neem wat shot's aube.
leuk voor dit forum.

Hmmm kimble verdacht veel hier in ene.
Je mist ons he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 02 juni 2002 10:53 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

Hmmm kimble verdacht veel hier in ene.
Je mist ons he!!!
het is weekend en hier thuis is het saai ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:54 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

het is weekend en hier thuis is het saai ;(
en nog smoesje verzinnen ook omhier weer te komen :+

laat eens wat mooie shot's zien kimble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 02 juni 2002 10:55 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

heb ik niet, ik heb wel nu een (mooie) 757, maar de *.air file klopt niet zo dus ik kan er niet mee vliegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:55 schreef dutchplanet het volgende:

[..]

precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op zondag 02 juni 2002 11:06 schreef Uploader het volgende:

[..]

precies!
sja
[sub] * KIMBLE ff in archieven duiken [/sub]
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nieu1076/sja.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nieu1076/sja1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 11:12 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

sja
[sub] * KIMBLE ff in archieven duiken [/sub]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit vraagt om meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat ik mee kan kijken met Karlok zonder te vliegen ofzo?
Zoja, wat moet ik daarvoor downloaden?
En kan ik dan ook meeluisteren met de ATC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
PICS!!!!!

Hold Short Runway(Mogen jullie raden, is niet moeilijk)

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/images/cx270/fsscr000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/images/cx270/fsscr001.jpg

Climb
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/images/cx270/fsscr002.jpg

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.