100Hz heeft niets te maken met 60Hz... Je hoeft niet een 100Hz tv te hebben om 60Hz te spelen. Maar niet alle 50Hz ondersteunen 60Hz.. Staat meestal wel in boekje of ie NTSC ondersteund. De meeste nieuwe ondersteunen dit wel.Op donderdag 16 mei 2002 18:05 schreef robertos het volgende:
[..]
zijn alle NTSC tv's dan 100Hz? want in amerika wordt er toch altijd in 60Hz gespeeld of zoiets had ik gelezen erges.
checkOp donderdag 16 mei 2002 18:46 schreef darthraver het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand al de expert mode van wave race uitgespeeld???
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
phusebox: volgens mij kan het wel, ik had een keer een cd gekocht voor moeders cadeau (ja lief hè
) en die had ze dus ook al van een kennis. Toen mocht ik ruilen, maar vroeg toen of ik ook een tegoed bon kon krijgen omdat er een aankomende vette release kwam (tja voor me eigen dan maar) (wat weet ik echt niet meer).
dus bij cd's kon/kan het wel, maar ik zou voor het kopen even vragen.
dus bij cd's kon/kan het wel, maar ik zou voor het kopen even vragen.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Hij heeft volgens mij al wat gekocht en wil het nu ruilen maar nog geen nieuw spel hebben.
Hiero.Op donderdag 16 mei 2002 18:44 schreef Air het volgende:
[..]
Wie heeft de expert mode al wel uitgespeeld?
Ik moet wel zeggen dat het veel gevloek en getier heeft gekost, ging meestal Game Over na day 3/4 ofzo... Nu doe ik alle tricky banen eerst (Aspen Lake is k*t!), en de makkelijke banen het laatst. Razza Canal is een uitzondering, die bewaar ik altijd voor het laatst. Ik wordt er zélf altijd laatste op die baan...
... en oranje! :P
Verwijderd
Ik ben er bijna, alleen die kutrace in venetie..Op donderdag 16 mei 2002 19:47 schreef Phydomir het volgende:
[..]
check
Joh, gewoon overal eerste of tweede worden, dan heb je genoeg punten om Razza Canal te verkloten. Je hebt dan tóch genoeg punten om door te gaan naar de laatste race.Op donderdag 16 mei 2002 20:10 schreef Air het volgende:
[..]
Ik ben er bijna, alleen die kutrace in venetie..
Offehm, lukt dat nie? (nofi!)
Ik wordt op La Razza Canal meestal 2e of 3e.. Als je hem eenmaal door hebt is ie niet zo heel moeilijk.Op donderdag 16 mei 2002 20:14 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Joh, gewoon overal eerste of tweede worden, dan heb je genoeg punten om Razza Canal te verkloten. Je hebt dan tóch genoeg punten om door te gaan naar de laatste race.
Offehm, lukt dat nie? (nofi!)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Aspen Lake moet je met shitweer spelen, dan is het waterniveau hoger en de race veel makkelijkerOp donderdag 16 mei 2002 20:09 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Hiero.
Ik moet wel zeggen dat het veel gevloek en getier heeft gekost, ging meestal Game Over na day 3/4 ofzo... Nu doe ik alle tricky banen eerst (Aspen Lake is k*t!), en de makkelijke banen het laatst. Razza Canal is een uitzondering, die bewaar ik altijd voor het laatst. Ik wordt er zélf altijd laatste op die baan...
Zelf lukt het me maar zelden om op die Pool goed te racen...
nee nog niks gekocht, wilde het gewoon ff van tevoren weten voordat ik naar de winkel ga...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gij patser! 
Hoe doe jij je rondje? B-knop? Leunen met L+R? Waar turbo je?
* iNSaNe-oNe is niet nieuwsgierig hoor, hij wil gewoon alles weten.
Hoe doe jij je rondje? B-knop? Leunen met L+R? Waar turbo je?
* iNSaNe-oNe is niet nieuwsgierig hoor, hij wil gewoon alles weten.
niet zo fucking snel als wacky wez, maar wel een vrij grote verbetering voor mij.

dus:
1.29.783
29.097

dus:
1.29.783
29.097
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Instellingen als volgt:
eerste mannetje / top speed / tight grip
Starten met een Turbo, na de eerste jump sla ik de tweede rode boei over, bij veel golven B inhouden, telkens een Turbo zodra ie beschikbaar is... en volgens mij heb ik in 't laatste rondje de 1 na laatste rode boei nog overgeslagen. Suc6!
L en R volgens mij niet gebruikt, maar uiteraard wel de shortcut in deze baan!
eerste mannetje / top speed / tight grip
Starten met een Turbo, na de eerste jump sla ik de tweede rode boei over, bij veel golven B inhouden, telkens een Turbo zodra ie beschikbaar is... en volgens mij heb ik in 't laatste rondje de 1 na laatste rode boei nog overgeslagen. Suc6!
L en R volgens mij niet gebruikt, maar uiteraard wel de shortcut in deze baan!
Verwijderd
Yesssssss
Expert gehaald.. nu ook de strongwater baan dus...
Kan ik me weer op de time attack gaan richten.. want er gaan hier gozers snel
Expert gehaald.. nu ook de strongwater baan dus...
Kan ik me weer op de time attack gaan richten.. want er gaan hier gozers snel
HeldOp donderdag 16 mei 2002 20:43 schreef WackyWes het volgende:
Mijn Waverace tijd (nieuw recordje dacht ik zo!):
1.25.763 / 0.28.303
Zie deze foto voor bewijs!
Morgen weer een update van de beste Waveracers, dus dan sta je er bij.
Woei ineens naar de 3e plaats, go robertos!Op donderdag 16 mei 2002 20:51 schreef robertos het volgende:
niet zo fucking snel als wacky wez, maar wel een vrij grote verbetering voor mij.
[afbeelding]
dus:
1.29.783
29.097
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Kan er geen appart waverace topic geopend worden ? want 90% van de post gaat over dat spel.
/me wil dat het 24 mei is dan kan ie z'n gamecube+SSB:M ophalen
/me wil dat het 24 mei is dan kan ie z'n gamecube+SSB:M ophalen
Verwijderd
Mja, als er een appart topic geopend wordt voor wave race, dan is dit topic gelijk weg...want dan wordt 90% van de posts die normaal hier geplaatst zouden worden dan daar geplaatst, en dan is dit topic dus weg....Op donderdag 16 mei 2002 21:25 schreef SilverBolt het volgende:
Kan er geen appart waverace topic geopend worden ? want 90% van de post gaat over dat spel.
/me wil dat het 24 mei is dan kan ie z'n gamecube+SSB:M ophalen![]()
![]()
(is er wel ook zo'n groot topic over xbox???
goed insturen, dan kan je uhm bijna helemaal in een rechte lijn nemen.Op donderdag 16 mei 2002 21:31 schreef Air het volgende:
Die shortcut moet je toch een beetje met een bochtje nemen? Of doen jullie die vol gas?
damn, ben ik ff weg naar de bios (star wars ja) wordt ik weer dik ingehaald
* robertos gaat weer oefenen
* robertos gaat weer oefenen
nog een weekje tot SuperSmashBros:Melee! 
hoe was starwars?
hoe was starwars?
zo slecht als episode 1 was zo goed is episode 2. Maar er begint tenminste verhaal in op gang te komen, verder zijn alle effecten/omgevingen enz prachtig...
damn ik kan niet wachten op smash bros melee!
damn ik kan niet wachten op smash bros melee!
beetje ala max payne of niet? Lijkt het tenminste veel opOp vrijdag 17 mei 2002 08:12 schreef Phusebox het volgende:
alweer zo'n kiddy game voor de gamecube:
http://cube.ign.com/articles/359/359705p1.html
ja inderdaad, maar max payne was ook geinspireerd door de matrix, net zoals dit spel...
dit lijkt me ook wel vet:
As a world premiere, during E3 2002 Ubi Soft will be unveiling Project BG&E [working title], the latest creation by Michel Ancel, creator of the critically acclaimed Rayman series. We have the first screens inside!
Project BG&E is an amazing game and I am confident that it will bring an outstanding experience to players. Project BG&E underlines the boldness of our development teams. These highly talented people pushed the limits of their imagination and their skill area. said Yves Guillemot, president and CEO, Ubi Soft Entertainment.
What propels this game into the upper echelon of next-generation games is not only an engrossing storyline but the Promise of Discovery, said Michel Ancel, Game Designer. Weve designed a brand new, exclusive game engine from ground up that has allowed us to integrate a whole universe in one game including mountains, cities, towns, planets and more. Our goal was to provide gamers an opportunity to experience absolute immersion through a unique story and free roaming environments a world with no bounds.
screens:

dit lijkt me ook wel vet:
As a world premiere, during E3 2002 Ubi Soft will be unveiling Project BG&E [working title], the latest creation by Michel Ancel, creator of the critically acclaimed Rayman series. We have the first screens inside!
Project BG&E is an amazing game and I am confident that it will bring an outstanding experience to players. Project BG&E underlines the boldness of our development teams. These highly talented people pushed the limits of their imagination and their skill area. said Yves Guillemot, president and CEO, Ubi Soft Entertainment.
What propels this game into the upper echelon of next-generation games is not only an engrossing storyline but the Promise of Discovery, said Michel Ancel, Game Designer. Weve designed a brand new, exclusive game engine from ground up that has allowed us to integrate a whole universe in one game including mountains, cities, towns, planets and more. Our goal was to provide gamers an opportunity to experience absolute immersion through a unique story and free roaming environments a world with no bounds.
screens:

of supermonkeyball 2 + movie:
http://www.cube-europe.com/news/102158117473143.html
http://www.cube-europe.com/news/102158117473143.html
The Legend of Zelda uitgesteld
bron: IGN Cube
IGN Cube komt vandaag met het nieuws dat een lang verwachte, hoog op de verlanglijstjes staande game is vertraagd. Het gaat om The Legend of Zelda, die oorspronkelijk in december de Japanse schappen aan zou doen. De bronnen van IGN weten nu echter te bevestigen dat de game naar februari 2003 is verschoven, in Europa waarschijnlijk zelfs tot eind 2003. Ook Amerika hoeft de game niet veel eerder te verwachten.
...
Een echte rede voor de vertraging is er niet, maar Nintendo kennende was de game nog niet goed genoeg, naar eigen maatstaven. Het wordt dus nog iets langer wachten voordat je met een gecell shade Link rond mag lopen...
achja het is tenminste een datum (nog ehm bijna een jaar
). Komt btw van Gamers.nl
IGN Cube komt vandaag met het nieuws dat een lang verwachte, hoog op de verlanglijstjes staande game is vertraagd. Het gaat om The Legend of Zelda, die oorspronkelijk in december de Japanse schappen aan zou doen. De bronnen van IGN weten nu echter te bevestigen dat de game naar februari 2003 is verschoven, in Europa waarschijnlijk zelfs tot eind 2003. Ook Amerika hoeft de game niet veel eerder te verwachten.
...
Een echte rede voor de vertraging is er niet, maar Nintendo kennende was de game nog niet goed genoeg, naar eigen maatstaven. Het wordt dus nog iets langer wachten voordat je met een gecell shade Link rond mag lopen...
achja het is tenminste een datum (nog ehm bijna een jaar

Dat Dead to Rights lijkt me wel erg vet. Max Payne heb ik op de pc (ook op de xbox gespeeld) maar zo'n type game verdiend gewoon om ook op de Cube gereleassed te worden.
Okokal is ie misschien wel heel erg op Max Payne geinspireerd, zo'n game kan wel erg goed worden.
ps: voor "Celda" was nog nooit een release date vasgesteld dus kijk ik van dit soort berichten al helemaal niet op.
Lekker in de zomer vakantie 2003 Zelda op de cube spelen
ps2: ach, we hebben ook nog Starfox adventures die volgens mij qua gameplay erg veel op Zelda gaat lijken.
Okokal is ie misschien wel heel erg op Max Payne geinspireerd, zo'n game kan wel erg goed worden.
ps: voor "Celda" was nog nooit een release date vasgesteld dus kijk ik van dit soort berichten al helemaal niet op.
Lekker in de zomer vakantie 2003 Zelda op de cube spelen
ps2: ach, we hebben ook nog Starfox adventures die volgens mij qua gameplay erg veel op Zelda gaat lijken.
Verwijderd
ene kant wel jammer. Maar de andere kant weet je wel dat je geen crappy game krijgt!!!!!!!!! Hoe langer ze aan werken hoe beter. Hier gaat het dus niet om een hype die effe vlug op de market word geplaats terwijl die nog niet voltooid is.Op vrijdag 17 mei 2002 08:21 schreef robertos het volgende:
The Legend of Zelda uitgesteld
...
achja het is tenminste een datum (nog ehm bijna een jaar). Komt btw van Gamers.nl
remember Ocarina of Time? die is al met al volgens mij meer als een jaar uitgesteld...
damn daar heb ik lang op zitten wachten
damn daar heb ik lang op zitten wachten
Verwijderd
En damn, wat heb ik daar van genoten!! (van Ocarina of Time dus en niet van het wachten
)
En hoe is het hier met de gamende girlfriends? Met mijn vriendin is het al zo ver dat wanneer ik naar haar toe ga ik m'n cube mee moet nemen. (!!!!) Tsja, zo'n cube is blijkbaar leuker om mee te spelen dan mij...
Nee is een beetje overdreven, maar ik moest haar broertje ook laten opgeilen
aan m'n cube zodat hun er ook 1 gaan kopen. Echt relaxt toch? Ik zal nog wel eens pics regelen van een gamende girlfriend,k? En dan niet allemaal tegelijk haar nummer vragen he? Want iedereen van de Spielerij wilt graag een gamende vriendin...
Zoek dan maar zelf eentje die gamed!
Oh ja, volgende week deze tijd zit ik ondertussen al weer thuis te Super Smashen, net vers opgehaald bij de lokale gamesboer...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA! *Buts* *Pats* *Beng* Kick kick *krrrr* AAAAAAH! Shit shit shit, schoppen dan sukkel! *Beng* AAAAAAAHHHH!! Jaaa, alweer iedereen's ass gekicked!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA! *Buts* *Pats* *Beng* Kick kick *krrrr* AAAAAAH! Shit shit shit, schoppen dan sukkel! *Beng* AAAAAAAHHHH!! Jaaa, alweer iedereen's ass gekicked!
me 2... wel gunstig dat ik vrijdag vrij van school ben.. dat wordt dus om 8.45 de bus pakkenOp vrijdag 17 mei 2002 09:29 schreef DannyXP1600 het volgende:
Oh ja, volgende week deze tijd zit ik ondertussen al weer thuis te Super Smashen, net vers opgehaald bij de lokale gamesboer...
nog wat screens van een nieuw Star Wars spel:

check die "lucht" achter de vleugels

jammer van de "fog" maar wel zeer mooie wolken

Daar wil je niet in je eentje tegen vechten

bEst wel heel erg strakke gfx.. nu nog ene goede gameplay
Verwijderd
Nu alweer een nieuwe Monkey Ball en Star Wars? Dat gaat wel erg snel. Alleen hopen dat de gameplay er niet door verzwakt.
Deze star wars is door een andere ontwikkelaar gemaakt dan RL. Dit wordt dan ook een 3rd person action adventure met allerlijk gameplay elementen.Op vrijdag 17 mei 2002 09:42 schreef MeisterHim het volgende:
Nu alweer een nieuwe Monkey Ball en Star Wars? Dat gaat wel erg snel. Alleen hopen dat de gameplay er niet door verzwakt.
En vergeet niet dat Monkey Ball al een hele lange tijd af is he. Dus ze hebben al zat tijd gehad om een deel 2 te ontwikkelen.
Verwijderd
Ja, maar hoe vaak zie je wel niet dat ze wel 2 jaar bezig zijn om een spel te ontwikkelen?
offtopic:
Weet iemand of er nog een Outcast uitkomt en wanneer?
Weet iemand of er nog een Outcast uitkomt en wanneer?
damn ik heb vrijdag stage... damn... en pas om 18 uur klaar en dan zijn de winkels al dicht
damn damn damn
damn damn damn
Verwijderd
Ik loop ook stage, maar ben om 17:00 uur klaar. Mijn SSB:M wordt thuisbezorgd, dus kan ik gelijk beginnen met smashen!
Bij ons zijn op vrijdag de winkels altijd tot 9 uur open, dus je kunt nog een trein pakken... Wordt hij wel een stuk duurder, maar dan hoef je niet helemaal tot zaterdag te wachten.
hmm mijn vriendin zit er ook op te wachten, in fact, zij zou em kopen, dus dan vraag ik of zij na school ff langsgaat bij de winkel
Ik vermoed eigenlijk wel dat ik om donderdag al een telefoontje krijg dat ik uhm op kan halenOp vrijdag 17 mei 2002 10:03 schreef DannyXP1600 het volgende:
Bij ons zijn op vrijdag de winkels altijd tot 9 uur open, dus je kunt nog een trein pakken... Wordt hij wel een stuk duurder, maar dan hoef je niet helemaal tot zaterdag te wachten.
Heb antwoord gekregen van Codemasters over CMR3 voor de GCN
Ik heb nog hoop...Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer
Services concerning Colin McRae Rally 3. Your query was dealt with by Paul.
We have no plans for a gamecube release at the moment, however we would not rule this out in the future.
Verwijderd
nog 7 dagen en ik kan mee doen met de wave race competitie en een review geven over bloady roar.
ik heb m bij FRS besteld... hopelijk hebben ze hem daar ook donderdagavond
Verwijderd
/me wil geld voor een GC, gvd.
Nu moet ik nog tot volgende week w88, maar dan haal ik hem niet omdat ik examens heb.
Nu moet ik nog tot volgende week w88, maar dan haal ik hem niet omdat ik examens heb.
SMB 2 filmpje -> http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/OneMinuteSMB.mov
zitten wel coole stukjes in =)
die minigames worden zo te zien wel leuk (dat kajakken/voetbal/tennis + multiple monkey target ofzo)
wel jammer dat ik 1 al heb.. maar misschien kan er dan wel weer 50 euro vanaf =)
zitten wel coole stukjes in =)
die minigames worden zo te zien wel leuk (dat kajakken/voetbal/tennis + multiple monkey target ofzo)
wel jammer dat ik 1 al heb.. maar misschien kan er dan wel weer 50 euro vanaf =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Alleen jammer dan ik QuickTime niet kan installeren. Het is heel raar. Hij geeft veel te veel files (43 van de 22 of zo), en als het installeren klaar is verwijderd hij hem direct weer. Iemand een idee?
Verwijderd
Jou poen is ook op, en je staat ook op de volgende levering te wachtenOp vrijdag 17 mei 2002 10:18 schreef FLiP.m0 het volgende:
nog 7 dagen en ik kan mee doen met de wave race competitie en een review geven over bloady roar.
Verwijderd
Super Monkey Ball lijkt me op zich wel leuk maar ook heel erg frustrerend (bijvoorbeeld als je van een balk afrolt als je net bij het einde bent).
Je moet de engelse versie van quicktime eens proberen te installeren.. Ik had dat probleem ook steeds, maar toen ik de taal van Nederlands naar Engels veranderde installeerde die het in één keer goed bij mij..Op vrijdag 17 mei 2002 10:55 schreef MeisterHim het volgende:
Alleen jammer dan ik QuickTime niet kan installeren. Het is heel raar. Hij geeft veel te veel files (43 van de 22 of zo), en als het installeren klaar is verwijderd hij hem direct weer. Iemand een idee?
Good Luck!!
SMB2 is de reden waarom ik 1 niet heb gekocht... wacht nog wel ff...
ziet er vet uit...
ziet er vet uit...
Verwijderd
Dat filmpje ziet er zeer goed uit. Deze ga ik dan nog wel halen. SMB laat ik dus liggen. Iemand al een id wanneer hij uitkomt?
Verwijderd
In Amerika "fall 2002", dus hopelijk hier nog ergens eind dit jaar.
cube.ign.com
cube.ign.com
Features
Main puzzle game now includes more than 150 mind-bending stages
All-new Story Mode pulls players into 10 massive monkey-themed worlds, all unique in their own way
Six brand-new Party games including Monkey Boat Race, Monkey Shot, Monkey Dog Fight, Monkey Tennis, Monkey Baseball, and Monkey Soccer!
Improved versions of the original party games Monkey Race, Monkey Fight, Monkey Target, Monkey Golf, Monkey Billiards, Monkey Golf, and Monkey Bowling
Compete with friends in four-player matches of any of the party games
Releases Fall 2002
waverace 1'25'367 | 0'28'052
ik zag twee beren fout parkeren....
Picture! Het is een vervanging van je eigen record (1e plaats)...Op vrijdag 17 mei 2002 11:43 schreef kaspur het volgende:
Niet dat ik je niet geloof...
waar blijven die filmpjes? die zijn echt stoer!
Ik wil meer filmpjes!
(sorry maar een waardevolle bijdrage kan ik niet leveren aan dit draadje)
Ik wil meer filmpjes!
(sorry maar een waardevolle bijdrage kan ik niet leveren aan dit draadje)
Verwijderd
Shit... zit ik hier op m'n stage, wordt mijn record verbroken!!! En nu moet ik de hele dag wachten voordat ik weer gaan Waveracen!!!Op vrijdag 17 mei 2002 11:43 schreef kaspur het volgende:
Maar eh, knappe tijd! Ik wist dat het sneller kon dan de mijne, want mijn ronde tijden waren net niet snel genoeg. Wel nog een foto graag voor 't bewijs he?!
Verwijderd
Hier nog wat informatie en veel screesn van Soul Caliber 2. Volgens mij wordt deze echt monsterlijk goed.
Verwijderd
Of je moet natuurlijk zo'n Action Replay kopen, dan kun je hem in europa ook al spelen op die datum. Weet iemand al hoeveel zo'n ding gaat kosten? En hoe werkt het precies, steek je zo'n ding in een memory card slot en dan kun je amerikaanse & japanse spellen spelen?WackyWes :
In Amerika "fall 2002", dus hopelijk hier nog ergens eind dit jaar.
SMB2 filmpje ziet er errug koel uit. Het ziet er naar uit dat alle mini-games uit deel 1 er nog steeds in zitten, plus een hoop nieuwe. Ik hoop dat ze single player flink hebben uitgebreid, want 98 levels lijkt een hoop, maar je bent er zo doorheen.
-Beginner 10
-Beginner Extra 3
-Advanced 30
-Advanced Extra 5
-Expert 50
-Expert Extra 10
-Master 10
De dikgedrukte levels zijn voor mij niet te halen, en ik denk dat ik niet de enige ben, dus die tel ik niet mee.
Verwijderd
OMFG, wat een machtig mooi filmpje van Soul Caliber 2. Iedereen die kabel of ADSL heeft moet die gewoon ff zien.
action replay is een soort boot-cd
je stopt die action replay dvd erin, ff wachten, doet je cube open, haalft dvd eruit en stopt het spel erin...
je stopt die action replay dvd erin, ff wachten, doet je cube open, haalft dvd eruit en stopt het spel erin...
Verwijderd
Was bij mij ook.Maar ik heb zo een gamecube preview cdeetje van de pu en daar stond ook quicktime op en dat werkt wel....Op vrijdag 17 mei 2002 10:55 schreef MeisterHim het volgende:
Verwijderd
Dat is klote, ik dacht dat je hem gewoon in een memory card slot moest doen. Maar waarom komt die Action Replay dan ik twee versies uit? Eentje waarbij je geen codes in kunt voeren en eentje waarbij dat wel kan. Dat moet toch wel een stukje hardware zijn, of niet?action replay is een soort boot-cd je stopt die action replay dvd erin, ff wachten, doet je cube open, haalft dvd eruit en stopt het spel erin...
Verwijderd
Voor de Wave Racers onder ons, typ eens 'dlphnmod' in als password
Als je nog geen password mode hebt, moet je eerst X + Z + START ingedrukt houden in options.
Verwijderd
Dolphin Mode?! Wist van 't bestaan af, maar nog niet geprobeerd... vanmiddag maar ff doen!
/me moet nog hele middag in snikheet kantoor stage lopen!!!
/me moet nog hele middag in snikheet kantoor stage lopen!!!
Hmm, Betaal jij dan voor gamespot?? Want wanneer ik een film link aanklik, dan begint hij gelijk te zeuren over creditcard en abbonement enzo..Op vrijdag 17 mei 2002 11:57 schreef MeisterHim het volgende:
OMFG, wat een machtig mooi filmpje van Soul Caliber 2. Iedereen die kabel of ADSL heeft moet die gewoon ff zien.
gvd, heb jij em wel?Op vrijdag 17 mei 2002 12:15 schreef Glitch het volgende:
NGC magazine valt net in de bus en er zit een DVD bij met allemaal GameCube footage!!!
klotezooi, zit al 2 maanden te wachten tot ik er een krijg
Verwijderd
Ik belde net naar de mediamarkt om te vragen of ze een RGB kabel hadden voor mijn lieve Cube. De meneer zegt nee die 3rd Party kabels zijn al op en hij vermelde me ook dat die RGB kabels niet 'echt' een rgb kabel was. En vertelde me dat die kabels een gewone composietkabel was in een soortige RGB uitvoering, want op de verpakking stond 'RCA'.
De 'Nintendo' RGB kabels waren ook al op en hij wist van die ook niet zeker of deze daadwerkelijk RGB was.
Wie weet hier meer van??
Ondersteund Cube Uberhaubt RGB?
thx
De 'Nintendo' RGB kabels waren ook al op en hij wist van die ook niet zeker of deze daadwerkelijk RGB was.
Wie weet hier meer van??
thx
Verwijderd
Ok, en danOp vrijdag 17 mei 2002 12:21 schreef Vertex het volgende:
Voor de Wave Racers onder ons, typ eens 'dlphnmod' in als passwordAls je nog geen password mode hebt, moet je eerst X + Z + START ingedrukt houden in options.
Mijn abbonement loopt alweer bijna een jaarOp vrijdag 17 mei 2002 13:02 schreef Phusebox het volgende:
[..]
gvd, heb jij em wel?
klotezooi, zit al 2 maanden te wachten tot ik er een krijg
En et DVD'tje is aardig, maar geen boeiend nieuws. Helaas nix over Zelda of Mario. Wel zeer geile ingame beelden van bijvoorbeeld Extreme G3. Ik heb em nog niet helemaal bekeken.
Verwijderd
Ik zie btw op
http://www.waveraceonline.com/times/
wat daar de beste tijden zijn.. doen wij way better
3 Secret Tracks
To open up Cool Ocean, Aqua Maze, and Victory Gate, win the championship mode in each of the 3 difficulty modes.
Is iemand dit al gelukt???
3 Secret Tracks
To open up Cool Ocean, Aqua Maze, and Victory Gate, win the championship mode in each of the 3 difficulty modes.
Verwijderd
Als Nintendo slappe kabels verkoopt, vallen ze vroeg of laat door de mand. Het komt hun naam niet ten goede dus zoiets zullen ze niet snel doen. En hoe verklaar je anders dat veel mensen merkbaar verschil in beeldkwaliteit zien na het gebruik van een goede RGB kabel? De GameCube moet dus wel RGB ondersteunen anders zou de beeldkwaliteit niet omhoog gaan door het gebruik van dergelijke kabels.playa :
Die namen zijn van de jap versie, bij de pal versie dus artic, razza canal, en stonekeepOp vrijdag 17 mei 2002 13:38 schreef Air het volgende:
Ik zie btw op
3 Secret Tracks
/btw zal zo ff pic maken van die tijd
Verwijderd
Volgens mij zijn dat tijden van de Amerikaanse versie, die verschilt namelijk met de Europese heb ik gehoord. Daardoor zijn die tijden ook langzamer.Op vrijdag 17 mei 2002 13:38 schreef Air het volgende:
Ik zie btw op

Binnenkort maar ff usb verlengsnoer halen iedere keer zown omslachtige handeling om op ander tv aan te sluiten
Bij de Bruna hadden ze de nieuwe NGC Magazine nog niet 
Dinsdag nog maar es proberen.
anyway... voor dit soort weer hebben ze nou de GBA uitgevonden. Zo direct (na het forum hoppen) maar es lekker in de tuin gana zitten en Golden Sun spelen
anyway... voor dit soort weer hebben ze nou de GBA uitgevonden. Zo direct (na het forum hoppen) maar es lekker in de tuin gana zitten en Golden Sun spelen
Voor dit weer hebben ze andere dingen uitgevonden zoals terasjes en tietenOp vrijdag 17 mei 2002 14:00 schreef Phydomir het volgende:
Bij de Bruna hadden ze de nieuwe NGC Magazine nog niet
OOKOp vrijdag 17 mei 2002 14:10 schreef Pindakaasman het volgende:
[..]
Voor dit weer hebben ze andere dingen uitgevonden zoals terasjes en tieten
Maar dat komt deze zomer vast nog wel een keer aan bod (kep geen zuip geld
Ik wel, maar ik heb een computer waar ik achter moet zitten van mijn baas, en de airco wordt momenteel pas opgehangen, dus die doet het pas vanaf volgende week 
het is hier veeeeeelllll te warm (zeeland heeft de meeste zonuren van nederland
)
het is hier veeeeeelllll te warm (zeeland heeft de meeste zonuren van nederland
same here... work/stage...
ach ja, de zomer duurt nog lang
ach ja, de zomer duurt nog lang
Verwijderd
Kun je je tijdens je stage niet ziekmelden? Dan heb je toch ook mooi de tijd om SSB:M te halen? Zou ik dan in ieder geval wel doen.
Verwijderd
Tuurlijk wel, bij mij gaat altijd alles vanzelf. Ik heb op de middelbare school nog bijna nooit wat gedaan en sta wel ff op het punt mijn VWO-diploma te halen, dussss. Maar nu weer ff terug naar het topic.
Verwijderd
Was maar een geintje joh. Ik zou mezelf waarschijnlijk ook ziek melden als het zo lekker weer was.
[ook ff offtopic, non-flamerig bedoelt]Op vrijdag 17 mei 2002 15:02 schreef MeisterHim het volgende:
Tuurlijk wel, bij mij gaat altijd alles vanzelf. Ik heb op de middelbare school nog bijna nooit wat gedaan en sta wel ff op het punt mijn VWO-diploma te halen, dussss. Maar nu weer ff terug naar het topic.
sow, een heel vwo diploma?
middelbare school stelt echt geen zak voor
je kunt geen files van yahoo linken...
hmm ik vind m niet echt mooi
Dit topic is gesloten.