jaloers?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
hm...weet iemand hier dan toevallig of een nieuwe Deawoo (hoe schrijf je dat eigenlijk
) tv van 55 cm oid RGB ondersteund, want ik heb ook maar zo'n rgb kabel gekocht, maar ik zag eigenlijk gewoon zo'n btje geen verschil met de standaard kabel die erbij zat 
En nog ff over wave race, hoe moet je die La Razza Canal halen??? (expert) Dat lukt mij echt niet, word daar gewoon altijd laatste
En nog ff over wave race, hoe moet je die La Razza Canal halen??? (expert) Dat lukt mij echt niet, word daar gewoon altijd laatste

ja bedankt dan, die foto is al wel oud, toen woonde ik daar net... Ik zal vanavond wel een foto maken met Cube.
Ik moet ook zeggen dat het er op de foto allemaal een beetje saai en niet afgewerkt uitziet.
Ik moet trouwens nog steeds kabels enzo wegwerken, maar ik heb het momenteel een beetje druk met een babykamer die eerst klaar moet
er komt boven die tv nog een plank waar center op komt te staan. Verder moet ik dan nog iets van kunst aan de muur hangen
Foto is idd niet echt mooi, gelukig is er nog noooit iemand geweest die het irl heeft gezien en het niet mooi vond
Ik moet ook zeggen dat het er op de foto allemaal een beetje saai en niet afgewerkt uitziet.
Ik moet trouwens nog steeds kabels enzo wegwerken, maar ik heb het momenteel een beetje druk met een babykamer die eerst klaar moet
er komt boven die tv nog een plank waar center op komt te staan. Verder moet ik dan nog iets van kunst aan de muur hangen
Foto is idd niet echt mooi, gelukig is er nog noooit iemand geweest die het irl heeft gezien en het niet mooi vond
AAARG ik krijg level 30 Advanced SMB maar niet gehaald!
Frustraties maar even hier afreageren voordat m'n controller in 2en ligt... Nee, dat zal wel meevallen...mini-DVD gaat er alleen maar aan dan! Controller heb ik volgende week hard nodig proberen m'n neefje te kicken met SSB:M.
Frustraties maar even hier afreageren voordat m'n controller in 2en ligt... Nee, dat zal wel meevallen...mini-DVD gaat er alleen maar aan dan! Controller heb ik volgende week hard nodig proberen m'n neefje te kicken met SSB:M.
Verwijderd
Als je daar echt heel veel moeite mee hebt, dan kun je je lol op met Level 5 Advanced Extra. Die is ongeveer hetzelfde, alleen dan 4x zo groot plus een irritant ronddraaiend ding.
lvl 30 is wel lastiger vond ik dan lvl6 van expert =)
lvl 30 is tikje naar rechts.. en dan moet je maar even kijken
en filmpje heb ik nu ook gemirrored (sorry was aan het slapen =D)
http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/burnout_small.avi
lvl 30 is tikje naar rechts.. en dan moet je maar even kijken
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
In het La Razza Kanaal zitten wel wat shortcuts denk ik. Maar wel zwaar moeilijk met al die nauwe slootjesOp donderdag 16 mei 2002 11:51 schreef darthraver het volgende:
hm...weet iemand hier dan toevallig of een nieuwe Deawoo (hoe schrijf je dat eigenlijk) tv van 55 cm oid RGB ondersteund, want ik heb ook maar zo'n rgb kabel gekocht, maar ik zag eigenlijk gewoon zo'n btje geen verschil met de standaard kabel die erbij zat
ok ik heb de mijne er weer afgegooid.Op donderdag 16 mei 2002 12:13 schreef yamAUchi het volgende:
mag ik vragen waar jouw server staat? dat ie zo ontzettend snel is?
Verwijderd
Maar waar zitten die Shortcuts dan???Op donderdag 16 mei 2002 12:27 schreef Air het volgende:
[..]
In het La Razza Kanaal zitten wel wat shortcuts denk ik. Maar wel zwaar moeilijk met al die nauwe slootjes
En die nauwe slootjes met nauwe bochten is juist het probleem.....
Maja, ik ga wel weer verder proberen
Ooja, weet iemand hier of een nieuwe Deawoo tv rgb ondersteund??? (55 cm) (vroeg ik net ook al
(let niet op de smilies....
staat in een studentenkamertje waar 10mbit beschikbaar is, kabelaars maxen meestal wel uit.. dus dat is wel goed
sigh nog een week voor SSBM en ik heb zin om iets anders te spelen dan SMB omdat expert zo verfuckt vervelend is =D
sigh nog een week voor SSBM en ik heb zin om iets anders te spelen dan SMB omdat expert zo verfuckt vervelend is =D
dit topic wordt een beetje saai, het wordt tijd voor nieuwe games
Ik wil eigenlijk bunrout en tonyhawk nog kopen, maar er komende deze maand ook nog een paar nieuwe titels uit
Verwijderd
Op hard had ik er een gevonden bij die laatste race, kon je gewoon over een terrasje heen een hele bocht afsnijden... maar ik ga nu pas beginnen met Expert, dus..Op donderdag 16 mei 2002 12:39 schreef darthraver het volgende:
[..]
Maar waar zitten die Shortcuts dan???
En die nauwe slootjes met nauwe bochten is juist het probleem.....![]()
Maja, ik ga wel weer verder proberen
Ooja, weet iemand hier of een nieuwe Deawoo tv rgb ondersteund??? (55 cm) (vroeg ik net ook al)
(let niet op de smilies....)
iedereen hier is zwaar aan het gamen, terwijl ik hele dagen stage loop en als ik thuis kom veelste druk ben met andere dingen... ik cube bijna niet man! ik vind het echt verskriekelijk!!!
dat heb ik dus ook, ik werk hele dagen, en daarnaast heb ik ook nog andere verplichtingen, ik ben met starwars nog niet voorbij die deathstar (ja ik weet het dieptriest) en waveracer heb ik alleen die makelijkste mode rondgespeeldOp donderdag 16 mei 2002 13:07 schreef daFubar het volgende:
iedereen hier is zwaar aan het gamen, terwijl ik hele dagen stage loop en als ik thuis kom veelste druk ben met andere dingen... ik cube bijna niet man! ik vind het echt verskriekelijk!!!
ik heb gewoon te weinig tijd!!!!
Verwijderd
Ach, leven is ook belangrijk hoorOp donderdag 16 mei 2002 13:17 schreef Pindakaasman het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, ik werk hele dagen, en daarnaast heb ik ook nog andere verplichtingen, ik ben met starwars nog niet voorbij die deathstar (ja ik weet het dieptriest) en waveracer heb ik alleen die makelijkste mode rondgespeeld
ik heb gewoon te weinig tijd!!!!
Verwijderd
Ja, die deathstar snap ik ook niet, hoe blaas je dat ding in godesnaam op?!!? Had gister et einde van die "straat" gehaald maar daar is alleen een muur...
Verwijderd
Als je aan het eidn nou een je targeting computer gebruikt dan zie je een geel vlak op de bodem, het luik ofzo, en dat blaas je op met was torpedo`s, piece of cakeOp donderdag 16 mei 2002 13:19 schreef Kremers het volgende:
Ja, die deathstar snap ik ook niet, hoe blaas je dat ding in godesnaam op?!!? Had gister et einde van die "straat" gehaald maar daar is alleen een muur...
Verwijderd
Ahhhhhhhhhaaaa
Die targeting computer heb ik nog nooit gebruikt, vandaar ik niet wist wat er kaput moet
Zal et straks ff proberen
Die targeting computer heb ik nog nooit gebruikt, vandaar ik niet wist wat er kaput moet
Verwijderd
Hm...zal wel niet echt een troost zijn ofzo, maar ik cube ook niet veel, hooguit een uur per dag....Op donderdag 16 mei 2002 13:07 schreef daFubar het volgende:
Tis nu te mooi weer, en te veel school, dus heb geen tijd
Maja, later beter
jep ik zit ook met stage 9-18
en 's avonds nog een hoop andere dingen te doen
afstuderen moet er toch ook ooit van komen
en 's avonds nog een hoop andere dingen te doen
afstuderen moet er toch ook ooit van komen
Verwijderd
Tja, ik moet eigenlijk leren voor mijn examen maar het komt er niet zo van. Straks zak ik ook nog.
Verwijderd
Hehe, wedden dat dat het een stuk simpeler maakt. Gele doelen zijn mission objectives en paarse mag je voor de lol kaputmachenOp donderdag 16 mei 2002 13:21 schreef Kremers het volgende:
Ahhhhhhhhhaaaa
btw: ik heb ook wel een leven hoor
Verwijderd
heeft iemand Dave Mirra 2 al gespeeld. Want Thps3 heb ik al op mijn pc en dave mirra 1 hebik ook gespeeld en vind het erg vet. Dus misschien dave mirra 3 een keer kopen. HEeft niemand die???? Die lijkt me wel gaaf. Ik heb gehoord dat de leveels weet ik hoe veel keer zo groot zijn dan thps3. + nog een level editer (is wel cool om daar een beetje mee te kloten).
ik niet 
mijn nieuwe tijden trouwens in weef rees
:
1.30.722 / 0.29.056
mijn nieuwe tijden trouwens in weef rees
1.30.722 / 0.29.056
This space is occupied
DaveMirra 2 schijnt wel vet te zijn
zat er zelf ook over te denken om die te kopen
kun je bij free record shop ook een tegoedbon krijgen als je een spel wil ruilen, maar ze niks hebben wat je leuk vindt?
en iemand al ssx tricky gespeeld?
zat er zelf ook over te denken om die te kopen
kun je bij free record shop ook een tegoedbon krijgen als je een spel wil ruilen, maar ze niks hebben wat je leuk vindt?
en iemand al ssx tricky gespeeld?
Verwijderd
Ik geloof dat SSX Tricky ergens in juni uitkomt... maar misschien heeft iemand 'm al import?! Ben er ook wel benieuwd naar!
Verwijderd
yamAUchi, ik kan mijn webspace weer gebruiken. Ik heb alvast weer een nieuwe erop gezet: Luigi's Mansion (11MB - Ingame2).
eh nog niet echt...
Verwijderd
Wat ben je van plan er allemaal op te zetten? Lijkt me wel leuk als je hem helemaal wijd aan de Cube en er ook eigen reviews neerzet.
dat was ik ook van plan, reviews, screenshots allemaal zelfgemaakt.
ehm iemand help me?
ik heb nu burnout en iss 2... en ik wil nog een spel
volgende week vrijdag koopt mijn vriendin sowieso super smash brothers: melee
maar ik wil er nog 1...
welke? ik wil niet waverace, luigi, starwars, xg3.
dave mirra 2, of thps3.. of iets anders?
ehm iemand help me?
maar ik wil er nog 1...
ik heb sonic adventure 2 al op dreamcast
en ik moet zeggen, 3d sonic doet me verlangen naar vroeger...
toen ik nog mijn megadriveje had, met sonic 2d
veel vetter
en ik moet zeggen, 3d sonic doet me verlangen naar vroeger...
toen ik nog mijn megadriveje had, met sonic 2d
veel vetter
volgens mij bedoelt ie:Op donderdag 16 mei 2002 14:24 schreef yamAUchi het volgende:
vertex : weer gemirrored =)
http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/Luigi3.avi
http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/Luigi3.avi
en nu? is t goed weer en laat iedereen me in de steek?
hehe
maar kan iemand mijn vraag beantwoorden over de FRS?
hehe
maar kan iemand mijn vraag beantwoorden over de FRS?
Ik zou voor Tony Hawk pro Skater 3 gaan, die is best wel goedOp donderdag 16 mei 2002 14:07 schreef Phusebox het volgende:
dat was ik ook van plan, reviews, screenshots allemaal zelfgemaakt.
ehm iemand help me?
maar ik wil er nog 1...
Verwijderd
begin 2003Op donderdag 16 mei 2002 14:48 schreef Shocker het volgende:
Weet iemand hier wanneer Soul Calibur 2 uitkomt?
Verwijderd
[off topic mode]
Ongelooflijke goal van Berkamp!
Stond ook op die mirror van de GC filmpjes.
[/off topic mode]
Ongelooflijke goal van Berkamp!
Stond ook op die mirror van de GC filmpjes.
[/off topic mode]
Verwijderd
Damn dat duurt nog wel lang zeg.Op donderdag 16 mei 2002 14:52 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
begin 2003.
net zoals het feit dat zelda is uitgesteld...
damn februari 2003... in VS... dus mei/juni 2003 hier
nog een heel jaar wachten...
damn februari 2003... in VS... dus mei/juni 2003 hier
nog een heel jaar wachten...
Ah! Met wat voor mannetje, gemod of niet bij Z-opties, gebruik van B-knop ja/nee?Op donderdag 16 mei 2002 13:38 schreef TekkenMaster het volgende:
mijn nieuwe tijden trouwens in weef rees:
1.30.722 / 0.29.056
Vertel! Vertel!
... en oranje! :P
Man, wat gaat het hier rap.
Maar wie zegt dat cdtjes volledig vol zitten?, bij de meeste games is het eigelijke spel gedeelte veel kleiner dan de toevoegingen.
Soul Calibur ruleerd, echt zonde dat het nog zo lang duurt, maar zekers dat ie bij mij in de kast een gouden plekje krijgt.
XG3 bevalt me trouwens uitstekend, zekers met Surround Sound aan.
Volgende game, SSB:M, nu nog wat vrienden zoeken. ( Ben laatst verhuist )
Maar wie zegt dat cdtjes volledig vol zitten?, bij de meeste games is het eigelijke spel gedeelte veel kleiner dan de toevoegingen.
Soul Calibur ruleerd, echt zonde dat het nog zo lang duurt, maar zekers dat ie bij mij in de kast een gouden plekje krijgt.
Hmm.. ik heb bij XG3 echt onwijze framedrop in dat 4e level, als je bij die energy strook komt en daarboven heb je dan van die elektriciteits kronkels (oid?) ook last daarvan ?Op donderdag 16 mei 2002 15:43 schreef tools het volgende:
Man, wat gaat het hier rap.
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Inderdaad, die goal van Bergkamp is meesterlijk. Ik heb hem nu een keer of 30 gezien en ik ben iedere keer nog steeds verbaasd. Ik durf te stellen dat hij technisch een van de beste voetballers ter wereld is. Een tijdje geleden (ik dacht 1998) hadden ze in Engeland een top 3 van mooiste goals in het seizoen gemaakt. Bergkamp stond op nummer 1, 2 en 3Ongelooflijke goal van Berkamp!
als zoiets nou ook zou kunnen in ISS2 =D
(dan zouden we ontopic zijn + dat het super cool zou zijn
(dan zouden we ontopic zijn + dat het super cool zou zijn
Heb nog nergens echt framedrop gehad, dacht het even een enkele keer maar dat bleek gewoon te wezen omdat ik omhoog reed. 
Zit alleen nog wel op 600G te race, dus misschien dat ik een drop krijg als ik eenmaal in de 750 of 1000 classe zit.
Zit alleen nog wel op 600G te race, dus misschien dat ik een drop krijg als ik eenmaal in de 750 of 1000 classe zit.
Er zijn ook 300 mb minicdrs
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
hmm ik had het al meteen bij die 1ste klasse, en ook alleen maar in dat 4e veld ;/
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
yamAUchi, ik zal even een SMB filmpje gaan uploaden. In het filmpje kun je zien dat ik wat moeilijke levels haal.
Das niet goed, ik zou als ik jouw was hem ff ergens anders testen ( andere kubes, desnoods in de winkel ) als ie dan weer die fout geeft zou ik je cd gewoon omruilen voor een andere. Als ie dan geen fout geeft zou ik per direct nintendo bellen dat je kubus defect is.
Liever nu wat aan doen dan na je garantie met de gebakke peren zitten.
Liever nu wat aan doen dan na je garantie met de gebakke peren zitten.
rode mannetje niet gemod (!) geen b gebruikt je gaat er 5 km sneller meeOp donderdag 16 mei 2002 15:33 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Ah! Met wat voor mannetje, gemod of niet bij Z-opties, gebruik van B-knop ja/nee?
Vertel! Vertel!
This space is occupied
Verwijderd
Ik heb bij Super Monkey Ball ook weleens slowdowns gehad tijdens het racen. Ik vond het toch wel vaag, want zoiets hoort op een console helemaal niet te gebeuren. Iemand anders weleens slowdowns gehad in Super Monkey Ball?
weet iemand wat een GBA bij mediamarkt in duitsland kost?
ik weet alleen dat ze op de zwarte markt 65 pleuros kostenOp donderdag 16 mei 2002 16:04 schreef Phusebox het volgende:
weet iemand wat een GBA bij mediamarkt in duitsland kost?
ik dacht dat het in de duits mm 100 euro was
This space is occupied
Verwijderd
Een nieuw Super Monkey Ball filmpje: SMB (9MB - Expert Levels 21 & 36). Excuses voor het slechte beeld.
gemirrored =)
lvl 21 is leuk.. en die 36 ziet er ook stoer uit.. met nog snellere bumpers dan in dat ene advanced lvl.
ow.. en heb zelf nog nooit slowdown gehad in race.. vaak genoeg gespeel met zijn 4'en.. maar nog nooit gezien..
SMB2 (lvl 21/36 expert)
lvl 21 is leuk.. en die 36 ziet er ook stoer uit.. met nog snellere bumpers dan in dat ene advanced lvl.
ow.. en heb zelf nog nooit slowdown gehad in race.. vaak genoeg gespeel met zijn 4'en.. maar nog nooit gezien..
SMB2 (lvl 21/36 expert)
Verwijderd
ARGH het adres is verkeerd (moet 3 zijn niet 2) en ik kan hem niet afspelen.
edit:
forget it
forget it
op de zwarte markt...
en er is natuurlijk niemand die weet waar zo'n zwarte markt ligt?
en er is natuurlijk niemand die weet waar zo'n zwarte markt ligt?
Verwijderd
Tuurlijk niet, wij zijn allemaal eerlijke gamers die de industrie steunen en dus niets op de zwarte markt kopen.
op die hardware maken ze toch verlies...
games koop ik wel in de winkel
trouwens heb al een "legale" gba gehad...
alleen geen zin om WEER 100 euro uit te geven
moet ik ook nog eens 80 erbij voor afterburner...
hadden ze maar een backlight in moeten bouwen
games koop ik wel in de winkel
trouwens heb al een "legale" gba gehad...
alleen geen zin om WEER 100 euro uit te geven
moet ik ook nog eens 80 erbij voor afterburner...
hadden ze maar een backlight in moeten bouwen
Verwijderd
En weer een nieuwe en voorlopig ook de laatste: SMB (11MB - Monkey Target). Wederom excuses voor het slechte beeld, en als je gejank op de achtergrond hoort is het een hond die aandacht wil hebben
Als SSB:M uit is maak ik wel weer nieuwe.
Verwijderd
Eej, dit topic begint te zakken. En Phusebox, op www.liksang.com kun je een afterburner gba kopen voor €130,- of zo, weet niet of je intresse hebt.
ja weet ik 120 euro, maar ja plus 30 euro verzendkosten + 19% BTW + 1,1 % invoerrechten = 180 euro
Verwijderd
Die verzendkosten nog zo duur ja? En hoe zit dat dan met die BTW ik d8 dat je die al meteen betaalde, dus dat dat al bij die € 120,- inzat.
Waverace Update 16 mei

Mode: Time Attack | Difficulty: Hard | Course: Lost Temple Lagoon | Weather Conditions: Clear
1) kaspur met 1:26.762 / 28.241
2) TekkenMaster met 1:30.722 / 29.056
3) iNSaNe-oNe met 1:31.277 / 29.226
4) Phydomir met 1:31.807 / 30.254
5) Air met 1:33.432 / 28.902
6) robertos met 1:37.034 / 30.514
Mode: Stunt | Difficulty: Normal | Course: Lost Temple Lagoon
1) kaspur met 20454 punten
2) TekkenMaster met 20230 punten
3) GolbeZeromus met 13797 punten
4) ThePriest met 12411 punten
Leuke filmpjes Vertex
Mode: Time Attack | Difficulty: Hard | Course: Lost Temple Lagoon | Weather Conditions: Clear
1) kaspur met 1:26.762 / 28.241
2) TekkenMaster met 1:30.722 / 29.056
3) iNSaNe-oNe met 1:31.277 / 29.226
4) Phydomir met 1:31.807 / 30.254
5) Air met 1:33.432 / 28.902
6) robertos met 1:37.034 / 30.514
Mode: Stunt | Difficulty: Normal | Course: Lost Temple Lagoon
1) kaspur met 20454 punten
2) TekkenMaster met 20230 punten
3) GolbeZeromus met 13797 punten
4) ThePriest met 12411 punten
Leuke filmpjes Vertex
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
nee als je producten importeert moet je ook nog eens in nederland btw betalen, leuk he?Op donderdag 16 mei 2002 17:18 schreef MeisterHim het volgende:
Die verzendkosten nog zo duur ja? En hoe zit dat dan met die BTW ik d8 dat je die al meteen betaalde, dus dat dat al bij die € 120,- inzat.
dus je betaalt btw in land van herkomst en btw in nederland...
Als je via airmail laat versturen is de kans groot dat je geen extra kosten hebt. Zo heb ik mn Flashkit uit HK ook laten verzenden. Maar EMS/UPS etc biedt wel meer zekerheid natuurlijk.Op donderdag 16 mei 2002 17:25 schreef Phusebox het volgende:
[..]
nee als je producten importeert moet je ook nog eens in nederland btw betalen, leuk he?
dus je betaalt btw in land van herkomst en btw in nederland...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
hmm ik bouw zelf mijn afterburner er wel in
waarom zou je zoooooo veel geld betalen als een wormlight van 10 euro hetzelfde doetOp donderdag 16 mei 2002 17:51 schreef Phusebox het volgende:
hmm ik bouw zelf mijn afterburner er wel in
en ja ik kan het weten want ik heb ze bijden in actie gezien en ik vind de wormlight beter eerlijk gezegd
This space is occupied
Verwijderd
ff een vraagje; ik heb een 50Hz tv heeft een rgb kabel dan wel nut zie ik dan nog wel verschil qua kwaliteit???
Verwijderd
Ja je ziet verschil, beeld is scherper en kleuren zijn beter (mooier). Je kan alleen niet de spellen spelen in 60Hz.Op donderdag 16 mei 2002 17:54 schreef playa het volgende:
ff een vraagje; ik heb een 50Hz tv heeft een rgb kabel dan wel nut zie ik dan nog wel verschil qua kwaliteit???
waar heb je die gezien dan ?Op donderdag 16 mei 2002 17:54 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
waarom zou je zoooooo veel geld betalen als een wormlight van 10 euro hetzelfde doet![]()
en ja ik kan het weten want ik heb ze bijden in actie gezien en ik vind de wormlight beter eerlijk gezegd
afterburner is nog niet leverbaar hier?
en wormlight reflecteer in je scherm, afterburner niet.
en wormlight is lelijk
waverace tijd update

dus ehm..
1.33.128
29.973

dus ehm..
1.33.128
29.973
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
ik ken iemand die dat gaat verkopen voor 35 euro die afterbuner setjes en 45 met inbouw
in Amsterdam noord voor de gene die het wille weten
This space is occupied
zijn alle NTSC tv's dan 100Hz? want in amerika wordt er toch altijd in 60Hz gespeeld of zoiets had ik gelezen erges.Op donderdag 16 mei 2002 17:57 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Ja je ziet verschil, beeld is scherper en kleuren zijn beter (mooier). Je kan alleen niet de spellen spelen in 60Hz.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
ik ben wel geinterreseerd... maar wacht eerst de E3 af, misschien kondigt nintendo wel de gba plus aan...Op donderdag 16 mei 2002 18:04 schreef TekkenMaster het volgende:
ik ken iemand die dat gaat verkopen voor 35 euro die afterbuner setjes en 45 met inbouw
Verwijderd
Wie heeft de expert mode al wel uitgespeeld?Op donderdag 16 mei 2002 18:36 schreef MeisterHim het volgende:
HEHE kun je niet winnen met weefrees?
Verwijderd
Meeeehn, zin in volgende week. Dit weekend waarschijnlijk € 450,- verdienen en dan meteen een GC halen met de nodige extra's.
Verwijderd
Heeft er eigenlijk iemand al de expert mode van wave race uitgespeeld???
lukt mij totaal voor geen meter, 1 foutje, gelijk de l*l =]
Verwijderd
Raken we een beetje uitgepraat over de Cube jongens? Nou als ik de GC heb, heb ik nog genoeg te vragen aan jullie denk ik dus dan komen er wel weer wat posts bij.
Verwijderd
NeenOp donderdag 16 mei 2002 19:09 schreef MeisterHim het volgende:
Raken we een beetje uitgepraat over de Cube jongens?
Verwijderd
De thread loopt juist heel erg goed. Ik denk niet dat je moet verwachten dat er 3 reacties per/min worden geplaats
Ik denk dat het echt hard zal gaan lopen als er wat nieuwe spellen uit zijn, te beginnen met Super Smash Bros Melee.
nogmaals:
weet iemand of je bij FRS ook kunt ruilen voor een tegoedbon? met spellen dan...
dus stel ik koop vanavond een spel, en ga dat morgen ruilen, maar zie niks wat ik wil, dus pak tegoedbon?
weet iemand of je bij FRS ook kunt ruilen voor een tegoedbon? met spellen dan...
dus stel ik koop vanavond een spel, en ga dat morgen ruilen, maar zie niks wat ik wil, dus pak tegoedbon?
Dit topic is gesloten.