Daar gaat het ook niet om.
mensen, ik ben net terug van een dag shite verhuizen... kan iemand mij vertellen wat de hoogtpunten van navdaag waren?
dit topic loopt echt ZO hard!
dit topic loopt echt ZO hard!
oooooh! een gba en een n64 emu! BAN BAN!!!Op vrijdag 17 mei 2002 15:14 schreef MeisterHim het volgende:
Hier ff een screen van mijn nieuwe desktop. /me loves GameCube!
[afbeelding]
Zijn er nog meer stoere cube plaatjes voor achtergrond in windhoos? liefst 1600x1200
en al die andere "gekochte spellen dan?"Op vrijdag 17 mei 2002 15:29 schreef daFubar het volgende:
[..]
oooooh! een gba en een n64 emu! BAN BAN!!!![]()
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
rotflmaoOp vrijdag 17 mei 2002 15:34 schreef Phusebox het volgende:
[..]
en al die andere "gekochte spellen dan?"
Is het nu een dvd'tje wat je gewoon in je dvd speler of op je computer moet bekijken of is het een dvd'tje wat je op je gamecube moet bekijken?? Staan er dan ook demo's op..Op vrijdag 17 mei 2002 13:37 schreef Glitch het volgende:
[..]
Mijn abbonement loopt alweer bijna een jaar
En et DVD'tje is aardig, maar geen boeiend nieuws. Helaas nix over Zelda of Mario. Wel zeer geile ingame beelden van bijvoorbeeld Extreme G3. Ik heb em nog niet helemaal bekeken.
Verwijderd
Ja, maar ik heb ook niet zoveel roms er opstaan. Nu kan ik mooi die spellen nog spelen in een hogere resolutie zonder dat ik iedere keer die Nintendo 64 hoef aan te sluiten of batterijen moet zoeken voor mijn GBA.
hij zal tactical ops, jedi knight 2 en dungeon siege wel geïmporteerd hebben 
of zijn die hier al wel uit?
we bedoelen die PC games he, niet die n64 games...Op vrijdag 17 mei 2002 15:41 schreef MeisterHim het volgende:
Ja, maar ik heb ook niet zoveel roms er opstaan. Nu kan ik mooi die spellen nog spelen in een hogere resolutie zonder dat ik iedere keer die Nintendo 64 hoef aan te sluiten of batterijen moet zoeken voor mijn GBA.
Zijn die PC games allemaal gekocht?
blakez, ff off topic, maar jouw icon is heel erg groot, kun je die niet verkleinen naar 60x60? dan is ie niet zo korrelig... is toch wat mooier voor nintendoOp vrijdag 17 mei 2002 15:41 schreef blakez het volgende:
[..]
Is het nu een dvd'tje wat je gewoon in je dvd speler of op je computer moet bekijken of is het een dvd'tje wat je op je gamecube moet bekijken?? Staan er dan ook demo's op..
edit
Blakez, u heeft mail...
Verwijderd
Tactical Ops kon je gewoon voor UT downloaden van hun site. Jedi Knight 2 en Dungeon Siege zijn al uit alleen is Dungeon Siege wel van mijn broertje en niet van mij.Op vrijdag 17 mei 2002 15:42 schreef daFubar het volgende:
hij zal tactical ops, jedi knight 2 en dungeon siege wel geïmporteerd hebben
okeej, jij geeft veel cash uit aan spellen... sinds ik mijn gamecube heb weet ik echt geen reet meer van pc games release dates enzoOp vrijdag 17 mei 2002 15:45 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
Tactical Ops kon je gewoon voor UT downloaden van hun site. Jedi Knight 2 en Dungeon Siege zijn al uit alleen is Dungeon Siege wel van mijn broertje en niet van mij.
ik wou dat er eens een goeie game uitkwam, dan ging ik hem kopen, is 40 euro een goeie prijs voor lugi's mansion? (2dehands)
hebben jullie die filmpjes van de nieuwe mortal kombat al gezien?? dit word volgens mij echt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik heb niet zoveel vertrouwen meer in mortal kombat sinds deel 4
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Waarom dat dan niet? MK4 was toch ook wel mooi? Ik heb er wel een goed gevoel over, alleen moeten ze de moves van de characters wat uitgebreider maken.
De laatste mortal kontbat die ik had was op de N64.
Die vond ik echt slecht!
ik denk dat ik wel wacht op de nieuwe soulblade
Die vond ik echt slecht!
Verwijderd
Soul Caliber zul je bedoelen. SC2 komt op de Cube en wordt wreed.Op vrijdag 17 mei 2002 16:10 schreef Pindakaasman het volgende:
De laatste mortal kontbat die ik had was op de N64.
Die vond ik echt slecht!
Voor je DVD speler. Geen demo's, wel ingame beelden.Op vrijdag 17 mei 2002 15:41 schreef blakez het volgende:
[..]
Is het nu een dvd'tje wat je gewoon in je dvd speler of op je computer moet bekijken of is het een dvd'tje wat je op je gamecube moet bekijken?? Staan er dan ook demo's op..
Dank u, dank u DaFubar voor m'n logo 'n beetje te modden
't ziet er iig een stuk beter uit nu!! Had zelf ook al wat geprobeerd, maar kreeg 't niet zo scherp..
Nog 1 weekje en dan is het zover.. SSB:M here we come!!
Nu we het trouwens toch een beetje over emulators hebben, ik heb net metroid voor de nes weer eens zitten spelen, maar ik kan op de een of andere manier niet bukken? Ik zit helemaal in het begin van het spel al vast..
Nu we het trouwens toch een beetje over emulators hebben, ik heb net metroid voor de nes weer eens zitten spelen, maar ik kan op de een of andere manier niet bukken? Ik zit helemaal in het begin van het spel al vast..
Soul Calibur zul je bedoelenOp vrijdag 17 mei 2002 16:11 schreef MeisterHim het volgende:
[..]
Soul Caliber zul je bedoelen. SC2 komt op de Cube en wordt wreed.
WAAR?Op vrijdag 17 mei 2002 15:54 schreef schnumi het volgende:
hebben jullie die filmpjes van de nieuwe mortal kombat al gezien?? dit word volgens mij echt
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anyone dacht ik...Op vrijdag 17 mei 2002 16:20 schreef MeisterHim het volgende:
Srry voor de typo hoor. Anybody can make mistakes.

hmm tja niet meteen zo frusti reagerenOp vrijdag 17 mei 2002 16:20 schreef MeisterHim het volgende:
Srry voor de typo hoor. Anybody can make mistakes.
was als grapje, omdat jij die andere verbeterde met Soul Blade ofzoiets
Gewoon bij het begin naar links gaan. Daar ligt dan die bal. Met twee keer achterelkaar op pijltje naar benedn drukken buk (rol) je. EZ as that.Op vrijdag 17 mei 2002 16:16 schreef blakez het volgende:
Dank u, dank u DaFubar voor m'n logo 'n beetje te modden't ziet er iig een stuk beter uit nu!! Had zelf ook al wat geprobeerd, maar kreeg 't niet zo scherp..
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Jaja is al goed hè.Op vrijdag 17 mei 2002 16:32 schreef Phusebox het volgende:
[..]
hmm tja niet meteen zo frusti reageren
was als grapje, omdat jij die andere verbeterde met Soul Blade ofzoiets
Waverace Update 17 mei

Mode: Time Attack | Difficulty: Hard | Course: Lost Temple Lagoon | Weather Conditions: Clear
1) kaspur met 1:25.367 / 28.052 Bewijs
2) WackyWes met 1:25.763 / 28.303
3) Air met 1:28.832 / 28.234
4) robertos met 1:29.783 / 29.097
5) TekkenMaster met 1:30.722 / 29.056
6) iNSaNe-oNe met 1:31.277 / 29.226
7) Phydomir met 1:31.807 / 30.254
Mode: Stunt | Difficulty: Normal | Course: Lost Temple Lagoon
1) kaspur met 20454 punten Bewijs
2) TekkenMaster met 20230 punten
3) GolbeZeromus met 13797 punten
4) ThePriest met 12411 punten
-------------
Rogue Leader is eindelijk binnen
* Dyxtra gaat wat Womprats schieten
Mode: Time Attack | Difficulty: Hard | Course: Lost Temple Lagoon | Weather Conditions: Clear
-------------
Rogue Leader is eindelijk binnen
* Dyxtra gaat wat Womprats schieten
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Weet iemand toevallig of de Mediamarkt in Rotterdam de cube nog in voorraad heeft voor €199 ?
Op de site kan ik er niet veel over vinden en via de telefoon kan ik ze niet echt bereiken.
En aangezien ik zelf in Gouda woon wil ik er niet voor niks heen gaan
Op de site kan ik er niet veel over vinden en via de telefoon kan ik ze niet echt bereiken.
En aangezien ik zelf in Gouda woon wil ik er niet voor niks heen gaan
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
bel ze op ? .. zoek even telefoonnummer op =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
sorry.. maar die mediamarkt is zo gigantisch.. je gaat mij niet vertellen dat het ECHT niet lukt om ze op te bellen.
en er staat niet echt bereiken.. dus dan heeft ie of verkeerde phonenumber of wordt niet opgenomen
reageer is even niet zo onwijs irritant, en ga sparen voor je gc ofzo
en er staat niet echt bereiken.. dus dan heeft ie of verkeerde phonenumber of wordt niet opgenomen
reageer is even niet zo onwijs irritant, en ga sparen voor je gc ofzo
wtf... ik sta onderaan... dat kan natuurlijk niet he...Op vrijdag 17 mei 2002 17:13 schreef D³ het volgende:
Waverace Update 17 mei
[afbeelding]
-------------
Rogue Leader is eindelijk binnen![]()
* Phydomir gaat wat Womprats schieten
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja ik had net iets van 10 minuten naar een muziekje geluisterd dus ik kwam er niet echt door.
Nu ben ik er wel doorgekomen en ik kan jullie vertellen dat de gamecube bij mediamarkt nu ook gewoon €219 is.
Nu ben ik er wel doorgekomen en ik kan jullie vertellen dat de gamecube bij mediamarkt nu ook gewoon €219 is.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
zonder mem card of controller? best duurOp vrijdag 17 mei 2002 18:46 schreef Famoso het volgende:
Ja ik had net iets van 10 minuten naar een muziekje geluisterd dus ik kwam er niet echt door.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Ok, ik sta dan wel 2e met de tijd... maar 'k heb net een nieuw ronde record neergezet: 0'27'459 Zodra ik een nieuwe baanrecord heb maak ik wel ff een fotootje.Op vrijdag 17 mei 2002 17:13 schreef D³ het volgende:
Waverace Update 17 mei
[afbeelding]
-------------
/me gaat wat Womprats schieten
Verwijderd
Weet iemand er al wat vanaf??Op vrijdag 17 mei 2002 13:38 schreef Air het volgende:
Ik zie btw op
http://www.waveraceonline.com/times/
wat daar de beste tijden zijn.. doen wij way better
3 Secret Tracks
To open up Cool Ocean, Aqua Maze, and Victory Gate, win the championship mode in each of the 3 difficulty modes.
Is iemand dit al gelukt???
Sorry Kaspur, las over je reactie heen... shame on me
Verwijderd
Mja, de meeste acties zijn nu al afgelopen...Dus ik denk niet dat er nog veel winkels zijn die nog Cube+extra controller ofzo hebben...iig, toen ik zaterdag m'n cube ging halen toen was die bij de FRS 219 zonder extra dingen (wel uitverkochtOp vrijdag 17 mei 2002 19:33 schreef robertos het volgende:
[..]
zonder mem card of controller? best duur
Jongens tochOp vrijdag 17 mei 2002 13:39 schreef kaspur het volgende:
[..]
Die namen zijn van de jap versie, bij de pal versie dus artic, razza canal, en stonekeepVerder wat betreft die tijden, de usa versie is langzamer dan de PAL versie, wij halen dus tijden die hun nooit kunnen halen
/btw zal zo ff pic maken van die tijd
f.k.a D³
Ik heb net Hard Championship uitgespeeld, na wat gevloek en getier. Werd derde
. Echt een verschrikking. Dat la razza is trouwens wel een k*tlevel.
Nu gaan we maar aan Expert mode beginnen dan.

Nu gaan we maar aan Expert mode beginnen dan.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ik ben een hele tijd bezig geweest met time trial (en geen championchip gedaan), en toen dacht ik laat ik hard een proberen bij championchip (waar ik eerst bij elke baan 8e werd). En nu speelde ik het in een zuchtje uit (behalve dan dat laatste kut circuit (die had ik nog niet), ik stond er zelf van te kijken
Verwijderd
Opnieuw een nieuw record!
1'23'955 / 0'27'126
Bewijs: foto
/me parkeert z'n jetski tussen Britney's bangable billetjes en gaat er vandoor...
1'23'955 / 0'27'126

/me parkeert z'n jetski tussen Britney's bangable billetjes en gaat er vandoor...

mijn bankrekeningnummer is 60.78.49.584Op vrijdag 17 mei 2002 16:16 schreef blakez het volgende:
Dank u, dank u DaFubar voor m'n logo 'n beetje te modden't ziet er iig een stuk beter uit nu!! Had zelf ook al wat geprobeerd, maar kreeg 't niet zo scherp..
wow! hoe heb jij je ventje gemod? full speed? en wat heb je bij Loose/tight?Op vrijdag 17 mei 2002 20:47 schreef WackyWes het volgende:
Opnieuw een nieuw record!
1'23'955 / 0'27'126
trouwens voor de mensen die Burnout willen kopen:
http://www.sky-shop.nl/pages/productview.asp?ProductID=114152
ik werk niet bij die winkel ofzow, maar ik von het toch wel goedkoop (wel vaag dat er staat datie nog niet gereleased is)
ik werk niet bij die winkel ofzow, maar ik von het toch wel goedkoop (wel vaag dat er staat datie nog niet gereleased is)
damn zo goedkoop!!!!!
This space is occupied
Verwijderd
Full speed en tight... veel trainen, beetje geluk en 't moet lukken! Suc6Op vrijdag 17 mei 2002 21:10 schreef robertos het volgende:
[..]
wow! hoe heb jij je ventje gemod? full speed? en wat heb je bij Loose/tight?
meeste vloekmomenten: op het rechte stuk -> grote golf -> sprong -> doet het gastje een stunt -> flikker je weer van dat ding afOp vrijdag 17 mei 2002 22:04 schreef WackyWes het volgende:
[..]
Full speed en tight... veel trainen, beetje geluk en 't moet lukken! Suc6
En MM in Duitsland voor 199 €. Nederland is gewoon een pokke duur land. Dan maar in Duitsland kopen op weg naar mijn vakantie bestemming
Ik heb ze alle drie gehaald als #1 en ik heb verder geloof ik geen extra banen gekregen.Op vrijdag 17 mei 2002 19:38 schreef Air het volgende:
[..]
Weet iemand er al wat vanaf??
Sorry Kaspur, las over je reactie heen... shame on me
Hmmm dit slaat natuurlijk nergens op, het spel is al lang uit. Ik zou bij voorbaat al niet bij een site bestellen die de release datum nog eens niet goed hebben.Op vrijdag 17 mei 2002 21:16 schreef robertos het volgende:
trouwens voor de mensen die Burnout willen kopen:

Trouwens voor die prijs kan je em op dit moment alleen pre-orderen dus dan heb je em nog niet
trouwens dit topic gaat weer lekker hard
Verwijderd
lui van de weef race competitie, ik heb 13411 als highscore staan bij dat level so put me up (ik heb geen webcam dus geen foto, jullie zullen mij op mmijn woord moeten geloven
) heb trouwens ook een vraag: hoe haal je in hemels naam 20000 of meer dat kan toch nooit of kan ik het gewoon niet intypen?
ps weef rees RULLEZ!!!
ps weef rees RULLEZ!!!
Verwijderd
Kan iemand wat filmpjes van Wave Race maken? Ik ben erg benieuwd hoe het spel er uit ziet.
Damn, we gaan niet zo hard meer, het topic is al niet meer roodgloeiend! Snel omhoog schoppen!
Maar dat Monkey Ball is echt moeilijk. Ik speel beginners uit zonder 1 leven te verliezen, advanced zonder continue, maar expert heb ik level 7 pas 1 keer gehaald
en verder dan level 13 ben ik nog niet geweest...
Maar dat Monkey Ball is echt moeilijk. Ik speel beginners uit zonder 1 leven te verliezen, advanced zonder continue, maar expert heb ik level 7 pas 1 keer gehaald
Verwijderd
Gewoon even 20.000 play points halen, dan heb je unlimited continues en komt het allemaal wel goed. Probeer ook nog even advanced zonder 1 leven te verliezen te halen, dan krijg je ook nog 5 extra levels. Als je Expert Extra & Master Mode niet haalt is dat geen schande, dat lukt bijna niemand.
net een filmpje gezien van smb2 en dat voetbal is echt wel vettig!!!
hoewel... misschien meer van hetzelfde....
zucht.. bier
hoewel... misschien meer van hetzelfde....
zucht.. bier
weet iemand wwar ik een gamecube kan huren??
ik wil er namelijk wel een maar ik heb op t moment niet genoeg geld
ik wil er namelijk wel een maar ik heb op t moment niet genoeg geld
Aap!
ik weet niet eens waar je spellen kan huren
ik had al gebeld naar ster videotheek, en daar zeiden ze dat ze t waarschijnlijk nooit zullen gaan verhuren omdat ze t te duur vinden(zodat ze geen winst kunnen maken)
Aap!
iemand eerder in de gamecube topics had ook een spelcomputer gehuurd (wat weet ik niet meer) en daar scheen een aardig prijskaartje aan te hangen
heb je enig idee welk deel het was?
Aap!
probeer het bij een grote keten (videoland ofzo) die kunnen het meestal wel hebben (verhuren ook ps2's enzo)
en anders gewoon lekker sparen.. 200 euro is best weinig voor zo'n coole console =)
en anders gewoon lekker sparen.. 200 euro is best weinig voor zo'n coole console =)
Verwijderd
Ligt er natuurlijk ook aan wat je inkomsten zij. Ik heb trouwens wel een keer een N64 gehuurd bij videoland. Was destijds fl. 20,- per dag met een spel erbij. Viel nog wel mee dus.
Over huren gesproken, kent iemand videotheekketens die al GC spellen verhuren?
Ik denk dat het nu al te vroeg is voor videoteken om spellen te gaan verhuren.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
Bij de videoland hier inde stad hadden ze een spel (Fifa WC) maar die gene die hier het dichts bij in de buurt is wacht eerst af en kijkt of ie aanslaat of niet. En hoeveel mensen er zouden kunnen gana huren.Op zaterdag 18 mei 2002 07:56 schreef Famoso het volgende:
Over huren gesproken, kent iemand videotheekketens die al GC spellen verhuren?
hoe bedoel je burnout 2 is onderweg:
http://www.burnout2.com/
bron: IGN
en sega rally, damn wat heb ik dat veel gespeeld op de saturn
vet hopelijk krijgen we een sonic die eer doet aan zijn naam, niet Sonic adventure 2, die suckt...Sega plans on introducing a new simulation-based soccer game to its ongoing line of Sega Sports games. As well as a new versions of Sonic the Hedgehog and Sega Rally
Weet iemand waar de warps zitten in de expert mode van SMB? Ik weet alleen dat er in Floor2 eentje zit.
Verwijderd
Ik hoop dat ze die irritante cut scenes er hebben uit geknipt want dat lijkt me irri elke keer je een botsing maakt dat je dan een scene hebt en dan weer verder gaat enz.etc.Op zaterdag 18 mei 2002 10:51 schreef Phusebox het volgende:
hoe bedoel je burnout 2 is onderweg:
Verwijderd
Sonic.....hopelijk een platform sonic zoals zeg maar die op de dreamcast en niet zo een sonic adventure battle want dat vind ik niet vet in mijn eentje.Op zaterdag 18 mei 2002 10:54 schreef Phusebox het volgende:
bron: IGN
[..]
vet hopelijk krijgen we een sonic die eer doet aan zijn naam, niet Sonic adventure 2, die suckt...
Nieuwe tijd:Op vrijdag 17 mei 2002 17:13 schreef D³ het volgende:
Waverace Update 17 mei
[afbeelding]
-------------
* Phydomir gaat wat Womprats schieten
1.29.348 / 0.28.267
kan denk ik nog wel 2 sec. sneller aangezien ik een laatste ronde van 31.275 had
lijkt je.Op zaterdag 18 mei 2002 11:22 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die irritante cut scenes er hebben uit geknipt want dat lijkt me irri elke keer je een botsing maakt dat je dan een scene hebt en dan weer verder gaat enz.etc.
maar dat is gewoon niet zo
erm.. maak van die tijd maar 1.27.244 (snelste ronde niet verbeterd).Op zaterdag 18 mei 2002 11:28 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Nieuwe tijd:
1.29.348 / 0.28.267
kan denk ik nog wel 2 sec. sneller aangezien ik een laatste ronde van 31.275 had
Ik heb besloten om mijn ISS2 in de verkoop te gooien... iemand intresse?
Verwijderd
prijs???Op zaterdag 18 mei 2002 11:49 schreef Fred_Perry het volgende:
Ik heb besloten om mijn ISS2 in de verkoop te gooien... iemand intresse?
Brrr, 't wordt echt tijd dat er weer eens wat nieuwe spellen gekocht worden hoor.. zodat er weer wat ervaringen kunnen worden opgedaan.. Ik kijk net op spielerij en het gamecube topic staat gewoon in het geel!!
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.. Maarja, nog 6 daagjes wachten en dan is het zover, dan heeft iedereen uit dit topic ongeveer Super Smash Brothers: Melee!!
Of niet?? Ik in ieder geval wel!!!
jep same here
en ik ga denk ik thps3 nog halen deze week
dan zit ik op 4 spellen
en 14 juni komen daar pikmin en f1-2002 nog bij
en ik ga denk ik thps3 nog halen deze week
dan zit ik op 4 spellen
en 14 juni komen daar pikmin en f1-2002 nog bij
Hmmm, snap echt nie hoe jullie die tijden halen in waverace 
nou ja, heb mijn cubeje meer voor SWRQ2,
Rogue Squadron rulez..
maaruh heb ff een vragie, ondersteunt die Cube nou dolby?
want het zit wel in Rogue Squadron, maar nie op de aansluitingen
nou ja, heb mijn cubeje meer voor SWRQ2,
maaruh heb ff een vragie, ondersteunt die Cube nou dolby?
want het zit wel in Rogue Squadron, maar nie op de aansluitingen
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
Ik nietOp zaterdag 18 mei 2002 12:46 schreef blakez het volgende:
Brrr, 't wordt echt tijd dat er weer eens wat nieuwe spellen gekocht worden hoor.. zodat er weer wat ervaringen kunnen worden opgedaan.. Ik kijk net op spielerij en het gamecube topic staat gewoon in het geel!!Dat heb ik nog nooit meegemaakt.. Maarja, nog 6 daagjes wachten en dan is het zover, dan heeft iedereen uit dit topic ongeveer Super Smash Brothers: Melee!!
Of niet?? Ik in ieder geval wel!!!
GC ondersteunt hoogstens Dolby Pro Logic II.
En ja, volgende week heb ik ook Super Smash Bros.
En ja, volgende week heb ik ook Super Smash Bros.
Verwijderd
Me 3, donderdag en vrijdag ben ik normaal gesproken vrij dus heb alle tijd 
Maar eerst ff een DVD afstandsbediening kopen, anders kan ik mijn Blackadder DVD box niet bekijken
Maar eerst ff een DVD afstandsbediening kopen, anders kan ik mijn Blackadder DVD box niet bekijken
Verwijderd
Kunnen we niet gewoon een groot Wave Race highscore topic openen?? en dan niet voor 2 banen maar gewoon voor alle banen?
Verwijderd
Er zijn geen verborgen warps, je kunt ze altijd zien dus ik begrijp eigenlijk niet waarom je dit wilt weten. Wat wil je met die informatie gaan doen danFred_Perry :
Weet iemand waar de warps zitten in de expert mode van SMB? Ik weet alleen dat er in Floor2 eentje zit.
Blackadder??? tell me more tell me moreOp zaterdag 18 mei 2002 13:40 schreef Kremers het volgende:
Me 3, donderdag en vrijdag ben ik normaal gesproken vrij dus heb alle tijd
Don't Speak, Just Think
Verwijderd
Gamecube - How to build a Gamecube RGB cable
Other than the PAL Gamecube machines, the USA and Japanese units do not output
any RGB signal, that's why a standard N64/GC RGB cable would still result into
no true RGB picture. Good news though as a clear modification is now available
how you can modify a Gamecube Component Cable into a Gamecube RGB cable. For
everyone with some technical knowledge, the guide can be found here (thanks to
Paul Groundwater for these detailed instructions).
http://freespace.virgin.net/paul.groundwater/
een mod om een rgb kabel te fixen. Ik heb het nog niet door gelezen en ik zal er voor de rest niks mee doen. Maar voor de echte tweaker is het wel interesant. Misschien als het niet te moeilijk is probeer ik het ook wel
.
[edit]
heb effe gekeken maar daar begin ik niet aan. Een beetje solderen enz....Ik heb er zowiezo niet zo veel aan want als ik mijn kleine tv ruil met die van mijn stiefbroer (hij kijkt nooit tv) dan heeft het niet veel zin want die heeft geen scart en of rgb aansluiting.
nog 6 dagen en ik heb mijn cuubje....
[edit]
een mod om een rgb kabel te fixen. Ik heb het nog niet door gelezen en ik zal er voor de rest niks mee doen. Maar voor de echte tweaker is het wel interesant. Misschien als het niet te moeilijk is probeer ik het ook wel
[edit]
heb effe gekeken maar daar begin ik niet aan. Een beetje solderen enz....Ik heb er zowiezo niet zo veel aan want als ik mijn kleine tv ruil met die van mijn stiefbroer (hij kijkt nooit tv) dan heeft het niet veel zin want die heeft geen scart en of rgb aansluiting.
nog 6 dagen en ik heb mijn cuubje....
[edit]
mwa.. te ingewikkeld voor mij... ik koop die van Blaze welOp zaterdag 18 mei 2002 16:31 schreef FLiP.m0 het volgende:
Gamecube - How to build a Gamecube RGB cable
een mod om een rgb kabel te fixen. Ik heb het nog niet door gelezen en ik zal er voor de rest niks mee doen. Maar voor de echte tweaker is het wel interesant. Misschien als het niet te moeilijk is probeer ik het ook wel.
Verwijderd
Gaat dus om de complete serie 1-4, voor €79,99 bij bol.com besteldOp zaterdag 18 mei 2002 16:02 schreef ViperVR het volgende:
[..]
Blackadder??? tell me more tell me more
Blackadder DVD Box
In Duitsland bij de MediaMarkt is de Cube €199, nu gaan we op vakantie en gaan we door duitsland, maar als ik hem daar koop kan ik dan gewoon gebruiken in nederland? dus nederlandse stekkers enzo?
Kortom, ja.Op zaterdag 18 mei 2002 16:46 schreef StephanL het volgende:
In Duitsland bij de MediaMarkt is de Cube €199, nu gaan we op vakantie en gaan we door duitsland, maar als ik hem daar koop kan ik dan gewoon gebruiken in nederland? dus nederlandse stekkers enzo?
Ik verwacht ook geen groot antwoord, dit is genoegOp zaterdag 18 mei 2002 16:48 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Kortom, ja.
Rogue Leader is weer ouderwets genieten zeg 
Check dit dan: Razor Rendezvous uitspelen in 19 sec
Misschien die tactiek maar eens proberen, want zoals ik het nu doe lukt het niet
Check dit dan: Razor Rendezvous uitspelen in 19 sec
f.k.a D³
Dit topic is gesloten.