Rollercoaster Tycoon 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.595 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al gepost is of iets dergelijks ervan
Ik heb geen zin namelijk om alles door te lezen of het al gepost is. dus ga niet gelijk zeuren enz!

Waarom kan ik als ik een park aan het bouwen ben, of de entree prijs niet veranderen of prijs van een atracctie niet veranderen. Ik wil gewoon dat jeeide kan veranderen. Want zo kan je heel moeilijk veel bouwen, omdat je dan binne de kortste keren in het rood staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:01
. w o u t e r . schreef op 13 oktober 2002 @ 13:30:
[...]

Is er wel; moet je kleiner nemen dan 1 hokje; dan krijg je zo'n hokje met lichtere hokjes eromheen... daarmee kan je bergen maken :P
Ik zie het net ja, in de handleiding notabene... :D

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 10:13
Ik ga geen 5 pagina's doorlezen maar las ergens dat iemand een trainer zocht?!
Hier staat er eentje.

Ik weet niet of ie werkt (heb het spel nog niet krijg hem deze week)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik zal hem even proberen O-)

Hmm, hij doet 't heel eventjes. Je krijgt iets van 58.000 en dat crashed het spel :( Jammer, hopelijk komt er snel een nieuwe, dan kunnen we de grootste parken ooit maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erm is de lol niet klein beginnen alles zelf bij elkaar sparen of ben ik de enige boerenlul die
A op het origineel wacht
en
B zonder cheats speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 14:18:
erm is de lol niet klein beginnen alles zelf bij elkaar sparen of ben ik de enige boerenlul die
A op het origineel wacht
en
B zonder cheats speelt?
Ja :*).

Nee, maar 't is ook leuk om een super-deluxe park te maken, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh zullen we maar even een topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen want het oorspronkele RCT2 topic waar we het met elkaar hadden over de wonderen van RCT en mooie plaatjes uitwisselden is nu alweer bijna verziekt door RCTn00bs die met domme vragen komen. Dus als je iets niet snapt eerst dit stappenplan doorwerken !!

1. Kijk eerst es door deze 29 pagina's (begin ongeveer bij 14 als je een ingame vraag hebt). Zo staat bijvoorbeeld erin hoe je een loan opend, een link naar een compleet leeg park met super veeg geld. Een link naar een trainer. Hoe je dingen hoger kan plaatsen, enz.

2. Kijk in de manual van RCT2 (die op de cd staat).

3. Start het spel op en probeer es wat. Klik overal op en kijk wat er gebeurd. Leer door Trial en Error.

4. Als dat nog steeds niet genoeg is, open dan een topic in Spielerij - Problemen & Vragen

DANKU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Gizz schreef op 13 oktober 2002 @ 12:54:
Heb je die tentjes en wc's wel allemaal geopend?

Anders schiet het niet echt op :P
Uiterraard :+

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 14:18:
A op het origineel wacht
en
B zonder cheats speelt?
A - Ja, je bent een van de weinige ;)

B - Wat boeit het jou of iemand met cheats speelt? De moeilijkheidsgraad van deel 2 ligt ontzettend veel hoger dan deel 1 en ik snap best dat als iemand gewoon lekker een park wil bouwen zonder uren te moeten wachten voordat hij/zij weer een nieuwe attractie kan neer planten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er nog steeds het irritante gegeven in zitten dat als je een o zo laue achtbaan hebt gemaakt en dat dan die $^&#@$ mannetjes er niet indurven? Dat was 1 van de enigge minpunten uit het origineel, je kon niet echt je fantasie helemaal laten lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Zo, ik ben nu ook begonnen met het maken van een scenario, ik probeer het te baseren op Dynamite Dunes uit deel 1. Ik doe dit uit mijn hoofd, aangezien ik RCT1 niet meer heb. Als iemand nog screenies van Dynamite Dunes heeft zou dat leuk zijn!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 14:59:
Zou er nog steeds het irritante gegeven in zitten dat als je een o zo laue achtbaan hebt gemaakt en dat dan die $^&#@$ mannetjes er niet indurven? Dat was 1 van de enigge minpunten uit het origineel, je kon niet echt je fantasie helemaal laten lopen...
Dat zit er nog steeds in :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
VincentB schreef op 13 oktober 2002 @ 15:17:
Zo, ik ben nu ook begonnen met het maken van een scenario, ik probeer het te baseren op Dynamite Dunes uit deel 1. Ik doe dit uit mijn hoofd, aangezien ik RCT1 niet meer heb. Als iemand nog screenies van Dynamite Dunes heeft zou dat leuk zijn!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wognum/zooi/dyndun.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Mr_UnAnimouS schreef op 13 oktober 2002 @ 15:32:
[...]

Dat zit er nog steeds in :(.
Als je een klein beetje rekening houdt met bochten en er soms een rem ingooit dan zit dat er niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat is er nou zo bijzonder aan die map?

En RCT 2 is idd een stuk lastiger :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat 1 of 2? die scrine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Dat is RCT1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
waarom is mn halve park toch altijd maar misselijk :?
wat kan ik dr aan doen?keb maar 1 achtbaan, en niet eens zelf gemaakt dus zo erg kan het allemaal niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

FireFoz schreef op 13 oktober 2002 @ 16:42:
waarom is mn halve park toch altijd maar misselijk :?
wat kan ik dr aan doen?keb maar 1 achtbaan, en niet eens zelf gemaakt dus zo erg kan het allemaal niet zijn...
Probeer eens een heeeele boel bankjes neer te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een heeeele boel bankjes neer te zetten?
Dat helpt inderdeed. :) Veel bankjes en parkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
Ik heb het probleem dat ik niet uit kom :P, ik doe de map : crazy castle en heb 900 bezoekers halvewege het 3e jaar :(. En heb een schuld van 34.000 :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op 13 oktober 2002 @ 17:19:
Ik heb het probleem dat ik niet uit kom :P, ik doe de map : crazy castle en heb 900 bezoekers halvewege het 3e jaar :(. En heb een schuld van 34.000 :'(.
Tja, dies idd kut. Ik heb hem zelf net afgerond, met 35.000 schulden. Ik heb eerst bij de ingang (aan de 2 zijkanten van het middenpaatje). 2 prebuild attracties neergezet (1 muiscoaster, met dat kasteel) en een hauntedmansion (kan ik je niet aanraden, want exitement rating is vrij laag). Daar de kaartjes mega duur gemaakt en het was binnen lopen. Verder nog een logflume neergezet (Mine Ride ofzo), en in een hoek van een kasteel een stukje afgebakend en daar wat piraten scenery met 2 swinging ships. Die 5 attracties stonden al in jaar 1 en daar kreeg ik echt ontiegelijk veel inkomsten mee (kaartjes kunnen makkelijk 7 a 8 zijn). En dan bouw je nog wat attracties erbij (probeer zvm coasters en autoritjes en dat soort stuff erin te gooien, daar komt iedereen op af). Ook een aanrader is het plaatsen van de magic carpet, die kan je heel duur maken en iedereen blijft komen :P
Verder zou ik rond jaar 2 de volledige research (op volle touren) kraampjes laten uitvinden. Als het goed is krijg je dan in jaar 3 de cash automaat. Deze is vrij belangrijk want bij mij liep iedereen in jaar 3 te huilen dat hun geld op was.
Zo moet het lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

PoweRoy

funky!

kheb het in 1 x gehaald wie wilt de savegame :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:54:
[...]

Tja, dies idd kut. Ik heb hem zelf net afgerond, met 35.000 schulden. Ik heb eerst bij de ingang (aan de 2 zijkanten van het middenpaatje). 2 prebuild attracties neergezet (1 muiscoaster, met dat kasteel) en een hauntedmansion (kan ik je niet aanraden, want exitement rating is vrij laag). Daar de kaartjes mega duur gemaakt en het was binnen lopen. Verder nog een logflume neergezet (Mine Ride ofzo), en in een hoek van een kasteel een stukje afgebakend en daar wat piraten scenery met 2 swinging ships. Die 5 attracties stonden al in jaar 1 en daar kreeg ik echt ontiegelijk veel inkomsten mee (kaartjes kunnen makkelijk 7 a 8 zijn). En dan bouw je nog wat attracties erbij (probeer zvm coasters en autoritjes en dat soort stuff erin te gooien, daar komt iedereen op af). Ook een aanrader is het plaatsen van de magic carpet, die kan je heel duur maken en iedereen blijft komen :P
Verder zou ik rond jaar 2 de volledige research (op volle touren) kraampjes laten uitvinden. Als het goed is krijg je dan in jaar 3 de cash automaat. Deze is vrij belangrijk want bij mij liep iedereen in jaar 3 te huilen dat hun geld op was.
Zo moet het lukken :)
Het is toch nog gelukt , zit nu op 1532 in mei 4e jaar :D. Ik heb nu nog 34.000 aan schuld, en voor de rest weinig scenery :(. Ik ga eerst nog eff de prijzen op voeren :P.

Wat ook wel handig is , is de een dubbele bots auto's te bouwen O-), dan heb je 2x zoveel inkomsten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op 13 oktober 2002 @ 18:19:
[...]

Het is toch nog gelukt , zit nu op 1532 in mei 4e jaar :D. Ik heb nu nog 34.000 aan schuld, en voor de rest weinig scenery :(. Ik ga eerst nog eff de prijzen op voeren :P.

Wat ook wel handig is , is de een dubbele bots auto's te bouwen O-), dan heb je 2x zoveel inkomsten :P.
dubbele bots auto's ?????
bij mij zijn die dodgems dik impopulair :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 18:23:
[...]

dubbele bots auto's ?????
bij mij zijn die dodgems dik impopulair :?
Lol, bij mij wil niet veel in me coaster terwijl het een vrij normale is :). Niet extreme g's of zo :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
kzit nu in het 3e jaar, 1700 bezoekers en een park rating van 999 :D
met map Six Flags Holland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op 13 oktober 2002 @ 12:30:
kan iemand mij ff helpen...

mijn park gaat altijd super goed totdat ik zo'n 2000 toegangers heb. dan worden ze oppeens allemaal ziek, hebben ze allemaal dorst, honger, en willen ze naar huis, en ze moeten allemaal naar de wc.

nou heb ik echt om de 10 hokjes ofzo een wc, frisdrank tent en een eet-tent gemaakt, maar NOG hebben ze honger, dorst, en willen ze naar de wc.

:?

wat kan ik daar aan doen? en dat ze ziek zijn.. :?
verkeerde rollercoasters? :P
en dat ze naar huis willen, wat kan je daar aan doen?
heb je de paden goed aangelegd naar de wc's toe en zo
want ik moet altijd om de een of andere reden een pad er om heen maken voordat ze er pas gebruik van kunne maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
FireFoz schreef op 13 oktober 2002 @ 19:41:
kzit nu in het 3e jaar, 1700 bezoekers en een park rating van 999 :D
met map Six Flags Holland.
Bij RCT 1 was het zo bij 1000 had je de missie gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Extreme Heigths is trouwens wel een cool scenario.

Lopen alleen maar ventjes rond met voorkeur Intensity > 9 :P
Kan je eindelijk eens zien hoe er zich gigantische rijen vormen voor de meest angstaanjagende achtbanen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Hoe kan ik mensen naar een ander kant van het park "trekken".
Ik heb nu de hele tijd een plek waar het heel druk is en een plek waar het helemaal niet druk is.
Terwijl ik aan de andere kant meer attracties heb en ik heb er ook een heleboel eettentjes enzo neergezet.

Het drukke deel:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/SCR2.JPG

Het stille deel:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/SCR3.JPG

[ Voor 0% gewijzigd door HIDMAN-X op 13-10-2002 20:02 . Reden: wat spelvoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Gled verdienen. Ja, dat is verrekt moeilijk! Je kan geld verdienen door alleen geld te vragen aan de ingang, of 2.40 per ride. Dat schiet dus echt niet op! In 't begin leen ik automatisch meteen 20.000.

Nu zit ik dus met een enorm park, met 18.000,- wat ik nog moet terug betalen, en een winst van -34 Per week :'(.
Hoe kan ik mensen naar een ander kant van het park "trekken".
Ik heb nu de hele tijd een plek waar het heel druk is en een plek waar het helemaal niet druk is.
Terwijl ik aan de andere kant meer attracties heb een ik heb er ook een heleboel eetstalletjes enzo neergezet
Bouw er Hamburger kraamtjes ed. dat trekt ze meestal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Shock3r schreef op 13 oktober 2002 @ 20:00:

Bouw er Hamburger kraamtjes ed. dat trekt ze meestal wel :)
Ja dat dacht ik dus ook, maar dat helpt dus ook niet.
Ik heb er zo'n heel gebouw gemaakt helemaal vol met eettentjes en bankjes en de hele mikmak maar het "loopt" nog steeds niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Dat was in RCT1 ook al...

ik bouwde maar gewoon rijen tot aan de ingang om nog wat mensen in verre attrakties te krijgen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 15:40
Nu heeft die niks te maken met m'n park zelf maar ik vind het wel zielig voor al die kindertjes..
Check deze screenshot..

Waarom kunnen ze daar niet weg? Er lopen echt een paar honderd zwaar depressieve kids, hoe kan ik ze helpen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

. w o u t e r . schreef op 13 oktober 2002 @ 20:07:
Dat was in RCT1 ook al...

ik bouwde maar gewoon rijen tot aan de ingang om nog wat mensen in verre attrakties te krijgen :{
gewoon een tram maken, werkt perfect om je mensjes een beetje te spreiden door je park heen...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

HIDMAN-X schreef op 13 oktober 2002 @ 20:04:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook, maar dat helpt dus ook niet.
Ik heb er zo'n heel gebouw gemaakt helemaal vol met eettentjes en bankjes en de hele mikmak maar het "loopt" nog steeds niet |:(
Misschien is het die muur die ze tegenhoudt, gebruik meer scenery om ze daar heen te lokken zoals die lichtgevende signs etc.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Nou, dat is toch niet moeilijk :P

• Mensen worden aangetrokken door muziek
• Maak een pendeldients
• Gebruik banniers om aan te geven waat de mensen zich bevinden
• Zorg ervoor dat verschillende soorten attracties goed verdeeld staan. Dus niet alle achtbanen en rustige attracties apart in een hoek verstopt maar verdeel deze goed over het land wat je ter beschikking hebt.
• Zorg dat ook de paden goed verdeeld zijn en laat ze ook zo direct mogelijk naar een gedeelte van het park gaan. Ga ze niet met twintig duizend andere paden verbinden.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Anticipation_AJT schreef op 13 oktober 2002 @ 20:11:
Nu heeft die niks te maken met m'n park zelf maar ik vind het wel zielig voor al die kindertjes..
Check deze screenshot..

Waarom kunnen ze daar niet weg? Er lopen echt een paar honderd zwaar depressieve kids, hoe kan ik ze helpen? :+
OMG

komming trough >:)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Ok bedankt voor de tips!

Ik ga het meteen ff uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wel grappig de eerste map is lastiger als de 2de (van beginner) :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Damn, ben na lezen van dit topic weer begonnen met RCT 1 (met uitbreidingen). Blijft zo cool. Beetje achtbaantjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Afbeeldingslocatie: http://www.kalvaz.com/vaag.gif

ik snap dat niet...hoe kan ik nou € 156 per uur verdienen, maar toch maar € 6.80 in totaal verdient hebben met die tent :?

die tent staat er btw al langer dan een uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
firefoz: Die 6.80 is je WINST :) Maar in totaal verdient 't 158,-. Maar eigenlijk verdien je maar 6,80 :+

Volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

nah volgens mij is profit winst en de kosten 49.60

en het vorige uur had je 106eur aan die stal

en in dit uur tot nu toe 6.80 :)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:49

The Legend

*Plop*

Robin Vreuls schreef op 13 oktober 2002 @ 20:19:
Nou, dat is toch niet moeilijk :P

• Mensen worden aangetrokken door muziek
• Maak een pendeldients
• Gebruik banniers om aan te geven waat de mensen zich bevinden
• Zorg ervoor dat verschillende soorten attracties goed verdeeld staan. Dus niet alle achtbanen en rustige attracties apart in een hoek verstopt maar verdeel deze goed over het land wat je ter beschikking hebt.
• Zorg dat ook de paden goed verdeeld zijn en laat ze ook zo direct mogelijk naar een gedeelte van het park gaan. Ga ze niet met twintig duizend andere paden verbinden.

:P
Woei je tips werken wel :) Bleef eerst steken rond de 600 en zit nu op 1000 in jaar 2 :*)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

Ik lees hierboven dat mensen Crazy Castle, het 1ste level, al latig vinden.

Hier een paar tips, waarmee ik het nu makkelijk heb gehaald:

1. Klik linksonder op je hoeveelheid centjes
2. Ga naar tabblad 'Research / Funding'
3. Zet de costs op €400
4. Selecteer alleen 'Shops & Stalls'

Op die manier heb je in no-time z'n PIN-automaat. Dan kan je gewoon het maximale voor elk ritje vragen, en zeuren ze niet dat hun geld op is.
Hierdoor van je met een aantal rides waar flink wat mensen ingaan bakken met geld, waarmee je je schulden kan afbetalen en wat campains kan starten om mensen te werven.

Hierna is het een piece of cake, wat mij betreft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoskam/rct2/SCR20.JPG

Staat mijn monorail in de fik! :+

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoskam/rct2/SCR8.JPG

best leuk parkje :) alleen ze willen erg intense rides :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoskam/rct2/SCR3.JPG

hm ? achtbaan natspuiten ? :+

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoskam/rct2/SCR1.JPG

mijn stukje cenario of hoe je het ook schrjift :+

meer screenies @ http://members.home.nl/hoskam/rct2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:57:
[afbeelding]

Staat mijn monorail in de fik! :+

[afbeelding]

best leuk parkje :) alleen ze willen erg intense rides :P

[afbeelding]

hm ? achtbaan natspuiten ? :+

[afbeelding]

mijn stukje cenario of hoe je het ook schrjift :+

meer screenies @ http://members.home.nl/hoskam/rct2
Niet echt boeiende scrienier eerlijk gezegd, en wat resizen mag ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TormentoR schreef op 14 oktober 2002 @ 00:07:
[...]

Niet echt boeiende scrienier eerlijk gezegd, en wat resizen mag ook wel!
wat voor resolutie kijk jij dan wel niet :)

1024x768 @ game
1280x768 @ desktop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

layout verneuking vinden veel mensen niet leuk :) Gewoon
code:
1
[url=imageurl][img=500,400]imageurl[/img][/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 14 oktober 2002 @ 00:16:
layout verneuking vinden veel mensen niet leuk :) Gewoon
code:
1
[url=imageurl][img=500,400]imageurl[/img][/url]
kijk daar heb ik wat aan :+
ipv te blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik geef altijd gratis maps weg bij m'n information kiosks, werkt ook wel om mensen naar alle delen van je park te krijgen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:06
Zo te lezen is het iig uitdagender dus dat RCT2. :P

Mooi, ik merk nu ook weer dat ik in RCT 1 maar 1 poging nodig heb om de parken (tot nu toe) uit te spelen. Soms zit ik al ruim boven de 'eisen' halverwege de tijd. Dan kun je gewoon wel lekker aankloten en volbouwen iig (voorzover het geld het toelaat).
Heb dit weekend Evergreen Gardens uitgespeeld en ben halverwege Bumbly Beach (ja ik ben nog steeds niet echt vergevorderd in de scenarios). En mijn ouders en mijn zusjes maar afvragen wat ik zo leuk vind aan het spel. 8)7

Hoop zo tegen sinterklaastijd toch toe te zijn aan deel 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik heb best problemen met het krijgen van genoeg mensen in m'n park.

Ik doe nu de missie op het vliegveld en ik heb zo 1000 mensen en een park rating van 900+, maar voor elke bezoeker die weg gaat komt er 1 terug. Daarna krijg ik voor elke rollercoaster of andere attractie die ik bouw 50 mensen er bij. Dat schiet niet echt op als je 3000 bezoekers moet hebben :(

Wat is eigenlijk die block section mode die je bij sommige coasters kan kiezen? Ik heb het een keer geprobeerd en toen begon het achterste treintje niet op het station maar een stuk daarvoor en hij ging pas rijden toen het 1e karretje bovenaan de 1e heuvel was. Wat is daar nou het voordeel van :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ben er nu achter hoe je die trainer kan gebruiken

Deze dus : http://gameguru.box.sk/cheat.php3?cheat=5945

Zonder dat je spel gaat hangen.

Laad eerst de game met de trainer.

Laad een level en zorg dat je je geld krijgt (door iets neer te planten komt het geld erbij)

Sla het spel op en sluit het spel af.

Start daarna het spel op zonder de trainer op de achtergrond en laad het level weer.

Je hebt het geld nog maar geen error trapper ;)

suc6

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Je kunt ook gewoon game starten -> Iets duurs neerplanten en dan op 2 drukken om de trainer uit te zetten. Hierdoor voorkom je dat je "teveel"geld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 10:13
Heeft iemand ook getest of de cheatcodes van RCT 1 ook werken onder RCT 2?

Las dit ergens op internet.
Hier vind je de codes van RCT 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Master__R schreef op 14 oktober 2002 @ 10:33:
Heeft iemand ook getest of de cheatcodes van RCT 1 ook werken onder RCT 2?

Las dit ergens op internet.
Hier vind je de codes van RCT 1 :+
Die werken ook ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Scr3.gif
WAAAAT... harry potter in sixflags???? :+ (zo er tussen uit gepikt geen naam veranderd ofzo :))

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Scr4.gif
mijn nieuwste aanwinst

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Scr5.gif
mijn op een na nieuwste aanwinst. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Scr6.gif
een van men eerste aanwinsten maark vond hem wel vet :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 16:12
Ik heb dit spel vannacht binnengekregen van de Razor Factory. Maar ehh, ik kan helaas vandaag niet spelen omdat Claus begrafen wordt en de stoet onder mijn raam langskomt. Omdat ik anders morgen niet kan werken, wordt het een logeerpartij. Maar echt... Ik kannie wachten. Die RollerCoaster, maak je die nu in het park zelf, of ontwerp je ze in de builder die erbij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt geen hol uit. kan in de editor maar ook in het park. check me screenies.. allemaal in het park gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Claus wordt dinsdag begraven volgens mij hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 16:12
Ja weet ik, maar vanavond moet je auto weg zijn enzo. Heel gezeik, en als ik morgenochtend weg moet naar m'n werk... vandaar...

Dus vandaar alvast logeren....

Maar thanks voor antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe
bij mij vinden ze die coasters van me te extreem :P
mag je dan helemaal geen stijle stukken hebben met een bocht / looping er direct na?
toch erg lastig een goede coaster te maken :)

maar die boomstammetjes vinden ze wel prachtig, sommige gaan dus gewoon achter elkaar erin, dus ze komen eruit en sluiten direct weer aan in wacht rij :)
wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:33:
hehe
bij mij vinden ze die coasters van me te extreem :P
mag je dan helemaal geen stijle stukken hebben met een bocht / looping er direct na?
toch erg lastig een goede coaster te maken :)

maar die boomstammetjes vinden ze wel prachtig, sommige gaan dus gewoon achter elkaar erin, dus ze komen eruit en sluiten direct weer aan in wacht rij :)
wel geinig :)
Mag wel zolang de snelheid niet TE hoog wordt en er niet TE veel achter elkaar zitten :) Oplossing, soms gewoon een recht stuk of lekkere brede bochten :) En natuurlijk op toppen tot bijna 0 afremmen, werkt ook wel fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een sandbox scenario gemaakt met:
-De map op zijn grootst
-Alles vlak
-Jij ownt al het land
-Alle coasters + meeste eettentjes (alleen de intensere 'gentle' rides)
-Gasten die van intense ritjes houden
-Geen financieel gedoe (money off)
-De (naar mijn mening) leukste theming

Nu moet ik hem alleen nog ergens kunnen hosten :X

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 15:17 . Reden: woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:07:
Ik heb ff een sandbox scenario met:
-De map op zijn grootst
-Alles vlak
-Jij ownt al het land

Meel maar ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

die wil ik ook wel :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om Crasy Castle te halen ik krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:07:
Ik heb ff een sandbox scenario gemaakt met:
-De map op zijn grootst
-Alles vlak
-Jij ownt al het land

Mail maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... post ff url als hij geupload is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
gashendel@hotmail.com
Mail maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
zou hem ook graag willen :)
prodigy@home.nl

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Dutch3men schreef op 14 oktober 2002 @ 15:18:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om Crasy Castle te halen ik krijg het maar niet voor elkaar.
kheb hier een savegame want it :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels naar een aantal mensen gemaild, mirrors please :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:29:
ja maar er is denk ik iets fout gegaan :X kreeg een error toen ik em wou laden (dat er foute data in zat ofzo ) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:29:
Niet naar mij :'(
Anders wil ik hem wel hosten in day-time momenten (dus tot vanavond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe gewoon via lycos ofzo dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ben gemaild, ik edit m'n bericht zo

http://red-hat.homeip.net...ndbox-byLiquid_Lizard.SC6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeppie!!! ik heb eindelijk de drie eerste levels uitgespeelt! :P ;)
tis echt vet spel, en ze vinden de achtbanen minder snel te eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx voor de linkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

alleen wel jammer dat je dus bij de scenario de rating niet onder de 700 mag laten komen (dit kun je niet uitzetten) zo kun je niet rustig gaan bouwen enz :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de mirros :)
Jammergenoeg kun je geen scenario zonder objective maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Ik heb er nu een gemaakt je alleen maar 10 rollercoasters moet maken met een excitement van boven de 6 ofzo.
Ik ben nu in het 11e jaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/SCR4.JPG

[ Voor 0% gewijzigd door HIDMAN-X op 14-10-2002 16:22 . Reden: whehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Even een tip voor als je een scenario voor sandbox wil gaan bouwen: kies als goal voor het scenario het bouwen van een x aantal rollercoasters. Dan hoef je niet een park rating van 700 aan te houden.

Wat ik trouwens ook raar vindt, is dat als je zelf een scenario bouwt en die gaat spelen je het park niet dicht kan doen.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrdata schreef op 14 oktober 2002 @ 16:25:
Even een tip voor als je een scenario voor sandbox wil gaan bouwen: kies als goal voor het scenario het bouwen van een x aantal rollercoasters. Dan hoef je niet een park rating van 700 aan te houden.

Wat ik trouwens ook raar vindt, is dat als je zelf een scenario bouwt en die gaat spelen je het park niet dicht kan doen.
Bedankt.. zal ik nu ff doen met dat scenario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Dit is dus mijn scenario:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/scenario.JPG

naam (wonderwordl) heb ik trouwens van iemand gejat die hier een scenario had gepost, hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 20:11

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Voor de gein gemaakt:

Hier staan de screens :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 16:29:
[...]

Bedankt.. zal ik nu ff doen met dat scenario
die is hier te vinden ;)

http://www.xs4all.nl/~daniel84/Sandbox-byLiquid_Lizard_2.zip

(dus een scenario met die 5 achtbanen en niet met een rating)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

aftermath schreef op 14 oktober 2002 @ 16:46:
[...]

die is hier te vinden ;)

http://www.xs4all.nl/~daniel84/Sandbox-byLiquid_Lizard_2.zip

(dus een scenario met die 5 achtbanen en niet met een rating)
Hoe is de excitement behoefte van de bezoekers ingesteld?
Op hoog of normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIDMAN-X schreef op 14 oktober 2002 @ 16:53:
[...]

Hoe is de excitement behoefte van de bezoekers ingesteld?
Op hoog of normaal?
hoog :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

SideSwipe_XP schreef op 14 oktober 2002 @ 16:40:
Voor de gein gemaakt:

8)7 :9~

verder geen reactie :P

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
mrdata schreef op 14 oktober 2002 @ 16:25:

Dat kan wel, maar alleen wanneer je met geld speelt. De reden hiervoor is mij ook niet duidelijk...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 00:46

JB

Cédric roelt!

Dat word weer speelplezier :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
SideSwipe_XP schreef op 14 oktober 2002 @ 16:40:
Voor de gein gemaakt:

omg :o heb je dat helemaal zelf gemaakt :9~

Dan heb ik ook nog een vraagje. Hoe kan je nou die ingang en uitgang van die atracties veranderen? Zie bij sommige mensen namelijk andere huisjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
The_FrankO schreef op 14 oktober 2002 @ 17:32:
[...]

omg :o heb je dat helemaal zelf gemaakt :9~
Ik denk het niet hoor :P Dat zijn allemaal voor gebouwde achtbanen en achtbanen uit de Six Flags parken die al bij RCT2 worden geleverd :P
Dan heb ik ook nog een vraagje. Hoe kan je nou die ingang en uitgang van die atracties veranderen? Zie bij sommige mensen namelijk andere huisjes
Dat kun je doen via het tabblad om je coaster een kleur te geven. Dan kun je dus de in- en uitgang veranderen :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.