bij mij wel hoor
Verwijderd
nog een keer dan (bij mij werkt ie perfect dus ik zou echt niet weten waar het aan ligt. Adres is 100% goed....
Hier de save game:
wonderworld save
Hier een 2de save game met al een mooie toegang erbij:
wonderworld 2 save
Hier het scenario:
wonderworld save
Hier de save game:
wonderworld save
wonderworld 2 save
Hier het scenario:
wonderworld save
Ah, nu doet ie het wel! Zodra mijn vriendinnetje klaar is met de tutorials (waar ik ook nog even stiekem naar kijk, kan nooit kwaad) ga ik hem proberen. DankjewelVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:30:
nog een keer dan (bij mij werkt ie perfect dus ik zou echt niet weten waar het aan ligt. Adres is 100% goed....
Hier de save game:
wonderworld save
wonderworld 2 save
Hier het scenario:
wonderworld save
Verwijderd
dit is precies het zelfde lijstje als die ik eerder posteVincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 20:49:
[...]
Ah, nu doet ie het wel! Zodra mijn vriendinnetje klaar is met de tutorials (waar ik ook nog even stiekem naar kijk, kan nooit kwaad) ga ik hem proberen. Dankjewel
dus ik zou echt niet weten waarom hij het nu doet.
Ik vind het overigens verbazingwekend dat je naar die tutorial kan kijken. Als ik er naar kijk wordt ik zo gefrustreerd door de langzaamheid dat ik maar begin te klikken. En dan stopt de tutorial

Sja, mijn vriendin heeft nooit RCT1 gespeeld dus ze heeft geen idee hoe het werkt. Dan is die tutorial wel even handig, hij duurt gelukkig niet zo langVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:58:
[...]
dit is precies het zelfde lijstje als die ik eerder poste
dus ik zou echt niet weten waarom hij het nu doet.
Ik vind het overigens verbazingwekend dat je naar die tutorial kan kijken. Als ik er naar kijk wordt ik zo gefrustreerd door de langzaamheid dat ik maar begin te klikken. En dan stopt de tutorial
Ze is nu even met jouw scenario aan het klooien, dus dat is wel leuk.
Ik vind het wel jammer dat het moeilijk is om met die scenario editor een goed heuvellandschap te bouwen. Zoals ik eerder al zei vond ik in RCT1 Dynamite Dunes de leukste map, ik zou het wel gaaf vinden om een soortgelijke map in dit spel te hebben. Nou ja, ik moet maar eens het geduld op gaan brengen om zelf een mapje in elkander te klussen...
Verwijderd
Dynamite Dunes was idd geweldig, ik heb die map ooit es in een niet officiele scenario editor geopend en gezorgt dat de hele map werd vrijgegeven. En toen een gigantisch park gebuild !!!!VincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 21:35:
[...]
Sja, mijn vriendin heeft nooit RCT1 gespeeld dus ze heeft geen idee hoe het werkt. Dan is die tutorial wel even handig, hij duurt gelukkig niet zo lang!
Ze is nu even met jouw scenario aan het klooien, dus dat is wel leuk.
Ik vind het wel jammer dat het moeilijk is om met die scenario editor een goed heuvellandschap te bouwen. Zoals ik eerder al zei vond ik in RCT1 Dynamite Dunes de leukste map, ik zou het wel gaaf vinden om een soortgelijke map in dit spel te hebben. Nou ja, ik moet maar eens het geduld op gaan brengen om zelf een mapje in elkander te klussen...
Ik vind het toch wel erg jammer dat je bij de scenario editor niet alle attracities en scenery in 1 scenario kan stoppen
Ik dacht dat ik gelezen had dat je eigen muziek kon toevoegen aan een atttractie met mp3, of is dit niet zo>
BF1: Don-Panio
Verwijderd
mag ik hierbij rct2 even veanderen in rct gold edition ?
dit is net zoveel (mischien zelfs minder ) een deel 2 als the Sims unleashed een deel 2 zou moeten zijn
ok de fun zit er nog in en graphics is niet alles ,maar dit is wel erg sneu hoor .
Ik zal hem wel af en toe spelen ,maar ik ben blij dat ik er niet het volle pond voor hoef te betalen .
Het oog wil ook wat
dit is net zoveel (mischien zelfs minder ) een deel 2 als the Sims unleashed een deel 2 zou moeten zijn
ok de fun zit er nog in en graphics is niet alles ,maar dit is wel erg sneu hoor .
Ik zal hem wel af en toe spelen ,maar ik ben blij dat ik er niet het volle pond voor hoef te betalen .
Het oog wil ook wat
Verwijderd
ik heb hem net ook binne
ik vindt het allemaal nog wat vaagjes
om de een of andere reden mot ik nog aan wat dingetjes wenne
wat ik wel goed vindt is de optie om in 1x een paar boompjes te deleten
ik vindt het allemaal nog wat vaagjes
om de een of andere reden mot ik nog aan wat dingetjes wenne
wat ik wel goed vindt is de optie om in 1x een paar boompjes te deleten
mja dat heb ik ookIk vind het overigens verbazingwekend dat je naar die tutorial kan kijken. Als ik er naar kijk wordt ik zo gefrustreerd door de langzaamheid dat ik maar begin te klikken. En dan stopt de tutorial
Ik val een beetje af aangezien ik niet de mogelijkheid heb om em te downloaden
Zit niet zo bij de ftptjes meer de laatste tijd.

Moet dus gewoon gaan wachten tot volgende week...... ohwneej nog een week langer want dan pas krijg ik mijn salaris en heb ik geld om em te kopen

Maar post eens wat meer screens dan kan ik ff genieten
btw ff tussendoor:
Ik heb een webshotspagina gevonden van iemand die echt een beetje de RCTmeester is volgens mij. Hij heeft echt een paar screens gemaakt van eigenlijk shit die echt masterlijk is.
Check hier!!!
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
hij werkt nu echt vet wel raar dat ie niet deed snap nog steeds nie wrom na train syngronizse uit doen deed ie t raar .... 2 trainen heb ik
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
* _WgV_ is nog steeds bezig rct1 uit te spelen 
ben al op de helft gelukkig! Dan kan ik meteen door met rct2
ben al op de helft gelukkig! Dan kan ik meteen door met rct2
#StopBurningStuff
Verwijderd
ik heb het spel nu al 2 dagen, en ben blij dat ik het spel al eerder dan de gewone release heb kunnen spelen, omdat ik vind dat dit spel geen 50 euro waard is. Nou is mij de vraag wie deelt deze mening?
het is leuk idd maar niet echt 50 euro waard eerder 15 maar dat vind ik bij elke game wel ik koop alleen echte goede games orgineel ...
Verwijderd
ik dus zoals ik al eerder melde is dit nix meer dan een gold edition of een standalone uitbreiding .
Ik denk dat hij zelf teveel in de achtbanen gezeten heeft en toen bedacht dat hij nog een rct2 uit moest brengen
maar het blijft een leuk spel
Ik denk dat hij zelf teveel in de achtbanen gezeten heeft en toen bedacht dat hij nog een rct2 uit moest brengen
maar het blijft een leuk spel
Als ik zelf een scenario maak en het park dan laad kan ik de parken nooit open/dicht doen.
Kan dit niet of moet ik iets doen ?
Kan dit niet of moet ik iets doen ?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik verveelde me lichtelijk, dus ik dacht: Laat ik maar een supersnelle achtbaan bouwen
En ziehier het resultaat:

Excitement: 655.22

Je kunt die achtbaan hier downloaden
Nog wat meer pics:
http://crew.tweakers.net/~crew/RobinVreuls/pic/RCT2/6.png
http://crew.tweakers.net/~crew/RobinVreuls/pic/RCT2/7.png
http://crew.tweakers.net/~crew/RobinVreuls/pic/RCT2/8.png
http://crew.tweakers.net/~crew/RobinVreuls/pic/RCT2/10.png

Excitement: 655.22
Nog wat meer pics:
Thanks
LOL!Robin Vreuls schreef op 12 oktober 2002 @ 01:34:
Ik verveelde me lichtelijk, dus ik dacht: Laat ik maar een supersnelle achtbaan bouwenEn ziehier het resultaat:
[afbeelding]
Excitement: 655.22![]()
Nog wat meer pics:
Met deel 1 probeerden we altijd het karretje zo ver mogelijk te laten vliegen
Boeiend dat het een stand-alone uitbreiding is, het blijft gewoon rulen, en de AI meot beter zijn, dat is heel belangrijk 
Maar goed ik heb net nog ff RCT classic gespeeld in winXP, deed ik per ongeluk laden in jaar 5, dan crashed hij dus
Heb wel gesaved maar ja laden kan ik niet 
Mooiste Diamond Dunes ever kwijt
Maar goed ik heb net nog ff RCT classic gespeeld in winXP, deed ik per ongeluk laden in jaar 5, dan crashed hij dus
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ben ik nou getalenteerd of had ik na mijn 2e Ultra-Extreme coaster het probleem doorzien en was het opgelost..Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 20:26:
maar ik bedoel: als je in deel 1 een een hele mooie achtbaan maakt, was ie weer te eng
dat was vet irritant, ben je uur bezig............heb je er niks aan omdat de intensity te hoog was ofzo. maar is dat nu wat minder, zodat je wel coole achtbanen kunt bouwen en dat ze er ook nog in gaan?
It's all about 2 things
BOCHTEN
HEUVELS
kijk, een coaster die met 50mph in een gewone bocht schiet is minder prettig, zijwaartste (lateral) g-krachten, je wordt te hard opzij gedrukt, enige oplossing zou zijn dat de bochten nog meer helling hadden maar dat kan dus niet
dan ff over die heuvels, als een coaster nou met 100mph naar beneden gaat kan dat nog best leuk zijn voor die mensjes, zelfs een beetje snelle overgang van hard naar beneden naar recht vooruit is niet zo'n probleem, dan wordt je in je stoel gedrukt, ook als je weer omhoog gaat, probeer dit wel rustig te doen
In een looping of kurkentrekker vind ik 30mph bovenin ideaal voor een flink heftige coaster, meestal zit ik tussen de 20 en 30, vertical loop kan in principe wel iets hoger, zeker bij een gladde zitstoeltjescoaster.
Dan heb je nog hangende coasters en staande coasters, bij hangende zijn G-krachten al snel vrij voelbaar, kijk daarmee uit. Bij staande gaat het hier specifiek om zijwaartse g-krachten, stel je maar ff voor dat je staat in een coaster en je maakt met 80kmu een iets te scherpe bocht op zij, dan zit je liever
Dan heb je nog de gladheid van een coaster, een standaard corkscrew coaster kan onwijs veel maar kijk uit met veel bochten ed. in dat ding, daar is hij niet voor gemaakt
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Aandacht? Aandacht?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 23:19:
Mijn eerste scenario:
http://members.home.nl/stace175/fineline.rar
Lees ook de readme

check dit op die sitekomaki schreef op 11 oktober 2002 @ 23:32:
Ik val een beetje af aangezien ik niet de mogelijkheid heb om em te downloaden
Zit niet zo bij de ftptjes meer de laatste tijd.
Moet dus gewoon gaan wachten tot volgende week...... ohwneej nog een week langer want dan pas krijg ik mijn salaris en heb ik geld om em te kopen
Maar post eens wat meer screens dan kan ik ff genieten
btw ff tussendoor:
Ik heb een webshotspagina gevonden van iemand die echt een beetje de RCTmeester is volgens mij. Hij heeft echt een paar screens gemaakt van eigenlijk shit die echt masterlijk is.
Check hier!!!

en dan zegt ie gemaakt in 20min
[This space is for rent]
Verwijderd
OMG jij hebt alles wel goed afgewerktVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 23:19:
Mijn eerste scenario:
http://members.home.nl/stace175/fineline.rar
Lees ook de readme

Vind die achtbaan eigenlijk niet zo vet? Kan aan mij liggen hoorPoweRoy schreef op 12 oktober 2002 @ 08:25:
[...]
check dit op die site
[afbeelding]
en dan zegt ie gemaakt in 20min
Verwijderd
soms krijg ik deze melding
en kijlt ie hem eruit
iemand een oplossing hiervoor??
owja specs
P2 350

64 Mbram
Ati Rage Pro 8mb videokaart

open hem met Daemon Tools

owja specs
P2 350
64 Mbram
Ati Rage Pro 8mb videokaart
open hem met Daemon Tools
Verwijderd
Hmm...Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 10:10:
soms krijg ik deze melding [afbeelding] en kijlt ie hem eruit
dat had ik ook altijd in RCT1
Verwijderd
Hehe
Het is slechts een concept, uit chaos een goed park bouwen.
Jach wat een ziek verslavend spel. Je moet altijd een hele saaie achtbaan bouwen, en dan vinden ze hem pas leuk.
Had ik weer zo'n achtbaan gemaakt, vrij saai/rustig vond ik, dus voor hun wel mooi. Was de Exitement Rate Low, maar de Intensy Rate Ultra-Extreme. grr. Als je daar dan een uur hebt over gedaan en hem totaal aanpast en er nog geen verandering in zit, wordt ik echt pissig van zo'n spel
Check m'n wraak

Dit was m'n park

attracties slopen en ff verzamelen

leuk eilandje

Oops, overstroming

smerige rotzooi laten die gasten achter ook zeg
Ach, nu ben ik van m'n RCT2 verslaving ook weer af
Had ik weer zo'n achtbaan gemaakt, vrij saai/rustig vond ik, dus voor hun wel mooi. Was de Exitement Rate Low, maar de Intensy Rate Ultra-Extreme. grr. Als je daar dan een uur hebt over gedaan en hem totaal aanpast en er nog geen verandering in zit, wordt ik echt pissig van zo'n spel

Check m'n wraak

Dit was m'n park

attracties slopen en ff verzamelen

leuk eilandje

Oops, overstroming

smerige rotzooi laten die gasten achter ook zeg

Ach, nu ben ik van m'n RCT2 verslaving ook weer af
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 12-10-2002 10:49 . Reden: typfout ]
🌞🍃
Verwijderd
zeg mensen,
wat ik nou nog niet helemaal begrepen heb is of ie nou al te krijgen is in de winkel of niet.
Dus is ie al te koop, want dan gaat ik zo maar eens wat cdbonnen inwisselen voor R0llerCoaster.......
wat ik nou nog niet helemaal begrepen heb is of ie nou al te krijgen is in de winkel of niet.
Dus is ie al te koop, want dan gaat ik zo maar eens wat cdbonnen inwisselen voor R0llerCoaster.......
Vaagheit schreef op 12 oktober 2002 @ 04:00:
Boeiend dat het een stand-alone uitbreiding is, het blijft gewoon rulen, en de AI meot beter zijn, dat is heel belangrijk
Maar goed ik heb net nog ff RCT classic gespeeld in winXP, deed ik per ongeluk laden in jaar 5, dan crashed hij dusHeb wel gesaved maar ja laden kan ik niet
Geef em ons dan man
keb vanacht tot 6 uur zitten spelen, hij is iig nog wel verslavend
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ja, dat is erTermi schreef op 12 oktober 2002 @ 13:04:
Kan iemand mij vertellen of er een MAP/scenerio editor is of zo
Verwijderd
waar hebben jullie hem gekocht ? import of niet?
zie het al gedownload dus, razor edition damn en dan zijn de meeste hier zogenaamd tegen kopiees ik weet genoeg.
zie het al gedownload dus, razor edition damn en dan zijn de meeste hier zogenaamd tegen kopiees ik weet genoeg.
Verwijderd
ik ben nu aan downloaden, zo te zien gaat dit een hele leuke vakantie worden 
damn schiet nou eens op
damn schiet nou eens op
Verwijderd
dit zit er gewoon bij..Termi schreef op 12 oktober 2002 @ 13:22:
[...]
Is ie ergens LEGAAL te downloaden of moet je het circuit op
maar ik heb net geporbeerd om serieus te gan spelen.. lukt niet
ik vindt het maar een klote spel ik vindt deel 1 om de een of andere reden beter
Verwijderd
Is de moeilijkheidsgraad nu wel wat hoger gelegt eigenlijk?
bij deel 1 heb ik nog nooit een missie zonder problemen volbracht, meestal had ik enorme parken en meer dan 100.000€
hopelijk dat het nu wel wat moeilijker is om aan vette winst te komen
bij deel 1 heb ik nog nooit een missie zonder problemen volbracht, meestal had ik enorme parken en meer dan 100.000€
hopelijk dat het nu wel wat moeilijker is om aan vette winst te komen
Verwijderd
Volgens mij is de moeilijkheidsgraad veel hoger. Heb al problemen met een beginner park terwijl ik hij deel 1 gigantische parken had en de missies zo had voltooid...
hoe kan je pin automaten neer planten ?
hoe zien die er uit en kan dat ook al in het eerste level / map
hoe zien die er uit en kan dat ook al in het eerste level / map
Verwijderd
oe! btrVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:11:
Volgens mij is de moeilijkheidsgraad veel hoger. Heb al problemen met een beginner park terwijl ik hij deel 1 gigantische parken had en de missies zo had voltooid...
wordt nog bikkelen met RCT2 dus
Bij het opstartscherm zie je zo'n gereedschapskist
Check dat maar eens.
Klik op je geld links onder, en druk dan op het pijltje naar boven (bij loan dan)Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:35:
ff een vraag weet iemand of er ook een optie is om geld te lenen?
Verwijderd
thank you very muchPreddie schreef op 12 oktober 2002 @ 14:40:
[...]
Klik op je geld links onder, en druk dan op het pijltje naar boven (bij loan dan)
Verwijderd
Termi schreef op 12 oktober 2002 @ 14:38:
[afbeelding] Ik snap niet waarom niemand in mijn mooie achtbaan wilt.
wel leuk idee zo met die 2 naast elkaar en dan rood en groen maken
Jep, alleen vinden de mensen de g-krachten niet zo leuk +5 bij alle bijVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:53:
[...]
lol
wel leuk idee zo met die 2 naast elkaar en dan rood en groen maken
Verwijderd
Termi schreef op 12 oktober 2002 @ 15:05:
[...]
Jep, alleen vinden de mensen de g-krachten niet zo leuk +5 bij alle bij.

Verwijderd
ja druk rechts onder op het GELD ammount dat je hebt niet der onder anders ga je ergens anders heen maar OP HET GELDVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:35:
ff een vraag weet iemand of er ook een optie is om geld te lenen?
dan ergens staat loan
Ik heb nog steeds niet door hoe je een park kan maken zonder objectives eik', maar kheb dit topic ook nog niet helemaal doorgespit 
Kben nu ook al een tijdje bezig met dat 1e level, je moet 1500 mensen in je park hebben en een rating van minimaal 600, nou mijn rating is rond de 900 alleen ik krijg niet meer dan rond de 650 mensen in m'n park? Terwijl ik wel zat atracties heb, stuk of 5 coasters en wat kleinere enzo
Kben nu ook al een tijdje bezig met dat 1e level, je moet 1500 mensen in je park hebben en een rating van minimaal 600, nou mijn rating is rond de 900 alleen ik krijg niet meer dan rond de 650 mensen in m'n park? Terwijl ik wel zat atracties heb, stuk of 5 coasters en wat kleinere enzo
Ik ben toch malle pietje niet!
Hmm, bij RCT1 kon je toch ook reclame maken? Kan dat nu niet meer ofzo
Bij je geld beheer scherm kan datShock3r schreef op 12 oktober 2002 @ 16:25:
Hmm, bij RCT1 kon je toch ook reclame maken? Kan dat nu niet meer ofzo
Zo heb ik ook al 2x level 1 gedaan, en 2x gefailedThe Legend schreef op 12 oktober 2002 @ 16:24:
<...>
Wat ik doe:
- Maak alleen eigen coasters, gebruik dus geen voor geïnstalleerde
- Deze coasters vallen goed in de smaak, wachtrijen goed vol
- Echt veel attracties, eten, en plasgelegenheden. Iedereen is ook gelukkig
- Probeer met reclame voor m'n park mensen te trekken
- Wel veel schuld, rond de € 20.000
Aan het eind van Okt. jaar 4, dan heb ik pas 1000 mensen... maar voor de rest gaat alles flex

Wat doe ik fout?? Of post je save ff als je level 1 wel heb gehaald, dan kan ik daar naar kijken en m'n eigen conclusies trekken
hoe kan je dan geld lenen en reclame maken ???????
lees ff een paar posts boven jeBruceLee schreef op 12 oktober 2002 @ 17:06:
hoe kan je dan geld lenen en reclame maken ???????

[This space is for rent]
zijn er cheats ofzo ? of dingen om de tijd stil te zetten ofzo ?
ik zou graag me eigen muziek aan een atractie willen toevoegen met mp3...., ook eigen borden maken enzo lijkt me erg leuk...., maar dat zal wel niet kunnen
Kan je eigenlijk entree geld vragen en geld vragen voor iedere rollercoaster ?? ik krijg het namelijk niet voor elkaar
iemand tips wat ik fout doe ?!?!?

Is er al een trainer uit voor het spel of cheats ?
Heb weinig geduld en ga het liefste snel aan de slag.
Zogenaamde workbenches (Savegames helemaal vlak met paar miljoen) zijn ook welkom
Zogenaamde workbenches (Savegames helemaal vlak met paar miljoen) zijn ook welkom
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
niet mogelijk, maar in het echt zou ik ook dan niet komen anders betaal je vet veel4STROKELONGLEGG schreef op 12 oktober 2002 @ 17:39:
Kan je eigenlijk entree geld vragen en geld vragen voor iedere rollercoaster ?? ik krijg het namelijk niet voor elkaariemand tips wat ik fout doe ?!?!?
zeg maar 30€ voor entree dus ik neem 100€ mee das €100-30€-70€
ik ga 5 coasters in allemaar 2€ per stuk
weer 10€ eraf das 60€
dan nog eten en drinken en naar het toilet = 12€ = 48€ dan nog een keer in de Goliath (ofzowiets) = 45€
dan nog ff een paraplu halen = 43€ + park gids = 40€
nou dan geef ik 60€ das ongeveer f140,-
voor 1 uitje van 2 uur?
nee dankje.
Verwijderd
dude mijn advies, na als je dat gespeelt hebt is het spel geen ene flikker meer aanH3llsing schreef op 12 oktober 2002 @ 17:45:
Is er al een trainer uit voor het spel of cheats ?
speel het op de normale manier en als je het helemaal uitgespeelt heb kijk dan verder
Ah maar dat heb ik ook wel gedaan. heb er 3 gedaan.. maar daarna had ik het wel gezien.. ik wil gewoon aan de slag.. geen gezeur over missies en aantallen bezoekers en geldproblemen..
Hier mijn savegame van Crazy Castle, ik had het al gehaald, dus kijk zelf maar wat je ermee wil doen dan:TormentoR schreef op 12 oktober 2002 @ 16:49:
[...]
Wat doe ik fout?? Of post je save ff als je level 1 wel heb gehaald, dan kan ik daar naar kijken en m'n eigen conclusies trekken
Crazy Castle
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kben ff bezig een superpark te bouwen.
Met verschillende werelden ; jungle,cowboy,space enz enz.
Ziet er goed uit he??
Met verschillende werelden ; jungle,cowboy,space enz enz.
Ziet er goed uit he??
Aan het eind gewoon een bord voor de uitgang neerzetten en dan op block zettenTormentoR schreef op 12 oktober 2002 @ 16:49:
[...]
Zo heb ik ook al 2x level 1 gedaan, en 2x gefailed
Wat ik doe:
- Maak alleen eigen coasters, gebruik dus geen voor geïnstalleerde
- Deze coasters vallen goed in de smaak, wachtrijen goed vol
- Echt veel attracties, eten, en plasgelegenheden. Iedereen is ook gelukkig
- Probeer met reclame voor m'n park mensen te trekken
- Wel veel schuld, rond de € 20.000
Aan het eind van Okt. jaar 4, dan heb ik pas 1000 mensen... maar voor de rest gaat alles flex
Hier is mijn savegame: Download.
Niet echt bijzonder. Ik heb alleen bij de ingang nog veel paden gemaakt met cash machines, eten, drinken en wc's
Lol ik maakte een screenie van de winsten die ik maakte op de coasters in Crazy Castle:

Op het laatst waren ze gewoon per stuk €8 entree!?! En toch zulke lange rijen lolz...

Op het laatst waren ze gewoon per stuk €8 entree!?! En toch zulke lange rijen lolz...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
IddRobin Vreuls schreef op 12 oktober 2002 @ 19:50:
Is het nog niemand opgevallen dat Superman: the Ride ontbreekt in SF:H

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik hoop dit spel ook heel snel binnen te hebben
Verwijderd
Zou iemand mij (die rct2 al een tijd heeft gespeeld (nu al ja
)) een rijtje kunnen geven van daadwerkelijke veranderingen tov rct1 (+aanvulsets) 
Ik heb echt het idee dat het een grote aanvulset is, de graphics zijn exact hetzelfde
en de parken zien er alleen vollen, maar verder bijna hetzelfde uit als in rct1 (of ligt dat aan mij
)
Ik heb echt het idee dat het een grote aanvulset is, de graphics zijn exact hetzelfde

Verwijderd
ps. ik kan het niet laten je te quoten en te klikken voor een officiële waarschuwing, omdat ik die juist zelf zo vaak heb gehad (incl. ban) voor dit soort dingenVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:21:
ik heb nou Roller_Coaster_Tycoon_2-Razor1911 gedownload maar hoe open ik hem nou?

Verwijderd
als we met bannen gaan dreigen kan ik volgens mij bijna iedereen in dit topic wel bannen!
Wat ik wel ZEER *** vind is dat ik ingesteld heb in mijn scenario dat mijn bezoekers meer van extreme attracties houden.
Maar nu willen ze helemaal niet meer in "normale" rides.
Alleen nog maar extreme achtbanen
Maar nu willen ze helemaal niet meer in "normale" rides.
Alleen nog maar extreme achtbanen
Verwijderd
ik heb rct2 ik vind ut nog steeds een gigantosch leuk spel niet normaal!!!!!
alleen hijs nog net zo lelijk als eerst!!
alleen hijs nog net zo lelijk als eerst!!
Verwijderd
---> http://members.home.nl/stace175/fineline.rar <---
Loops of Doom

Up (and Down)

The Kiddy Trap

Kiddy Ride Gone Mad!

Queue Frenzy...

Niet voeren aub!
Ik ben niet erg blij met de scenario editor. Naar mijn mening is ie veel te stug en onhandig
"It's a fine line between Fun and Death"
Scenario Designed By: Jan van Wijk
Objective: Find 3000 people who are crazy enough to 'enjoy' your park
Cash: Unlimited
I've always enjoyed killing my Sims. You know the drill: lock them up in their kitchen, put the kitchen on fire and laugh!
As soon as I got my hands on Rollercoaster Tycoon 2 I naturally wanted to do something... naughty. So, I came up with this scenario! It's not much in a way of gameplay - and it features a silly Jurassic theme - but it'll let a few twisted people have their well-deserved fun. It features five stupendously "naughty" rides:
Loops of Doom: Six loops and a painful death... ouch.
Up (and Down): All the way up, all the way up, all the way up, where can you go from there?
The Kiddy Trap: Though not as efficient as "Loops of Doom" and "Up (and Down)", starvation will get to them, eventually.
Kiddy Ride Gone Mad!: I told you before: brakes ARE important.
Queue Frenzy: Waiting forever for one damn slide. It might not break them fysically but they WILL go insane.
Have fun.
Don't try this at home.
Jan van Wijk
jdvanwijk@home.nl
--- Likes Spinal Tap. Likes beer.
Loops of Doom
Up (and Down)
The Kiddy Trap
Kiddy Ride Gone Mad!
Queue Frenzy...
Niet voeren aub!
Ik ben niet erg blij met de scenario editor. Naar mijn mening is ie veel te stug en onhandig
volgens mij was dat al iemand opgevallen, iets eerder in het topicRobin Vreuls schreef op 12 oktober 2002 @ 19:50:
Is het nog niemand opgevallen dat Superman: the Ride ontbreekt in SF:H
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Lees terug of als het teveel moeite is, moet er een deel #2 komen met een FAQ
Thxz, ben zo druk bezig met het spelRoyz schreef op 12 oktober 2002 @ 21:43:
[...]
Lees terug of als het teveel moeite is, moet er een deel #2 komen met een FAQ. Hou SHIFT ingedrukt dan gaat het dak omhoog...

Ik vind rct 2 een beetje tegenvallen. Themes hebben een veel grotere rol ingenomen, en het wil nou net zo zijn dat themes mij totaal NIET boeien.
De moeilijkheid is ook een stuk omhoog gegaan. Heb echt problemen met het eerste level.
De moeilijkheid is ook een stuk omhoog gegaan. Heb echt problemen met het eerste level.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
n00b aan het werkVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 21:22:
---> http://members.home.nl/stace175/fineline.rar <---
[...]
[afbeelding]
Loops of Doom
[afbeelding]
Up (and Down)
[afbeelding]
The Kiddy Trap
[afbeelding]
Kiddy Ride Gone Mad!
[afbeelding]
Queue Frenzy...
[afbeelding]
Niet voeren aub!![]()
www.google.nl
Voor de mensen die het spel willen kopen maar afvragen wat er nou allemaal voor attracties zijn.

Ja, Robin Vreuls. Ik let altijd opShock3r schreef op 10 oktober 2002 @ 11:53:
OMG, hoe verander ik de entree prijs?
Ik vindt 't trouwens niet echt een leuk spelNiet echt vernieuwend, geen mooie graphics en Six Flags Holland mist SupermanTheRide
Je kunt je eigen muziek erin stoppen, ik geloof dat in de readme.txt in de data directory staat uitgelegd hoe het werkt.Preddie schreef op 12 oktober 2002 @ 17:34:
ik zou graag me eigen muziek aan een atractie willen toevoegen met mp3...., ook eigen borden maken enzo lijkt me erg leuk...., maar dat zal wel niet kunnen
Ik wil overigens niet zeuren, maar een hoop van de vragen in dit topic (bv hoe je scenery hoger plaatst) worden beantwoord in de game manual die op de CD staat. Misschien is het handig om daar dus even in te kijken.
Wat ik zelf trouwens vervelend vind is dat je niet echt een 'berg-tool' in de scenario editor hebt. Het is een onwijs gepriegel om een mooi heuvellandschap te maken, omdat je elke keer de grond in een blok recht omhoog trekt.
kan iemand mij ff helpen...
mijn park gaat altijd super goed totdat ik zo'n 2000 toegangers heb. dan worden ze oppeens allemaal ziek, hebben ze allemaal dorst, honger, en willen ze naar huis, en ze moeten allemaal naar de wc.
nou heb ik echt om de 10 hokjes ofzo een wc, frisdrank tent en een eet-tent gemaakt, maar NOG hebben ze honger, dorst, en willen ze naar de wc.

wat kan ik daar aan doen? en dat ze ziek zijn..
verkeerde rollercoasters?
en dat ze naar huis willen, wat kan je daar aan doen?
mijn park gaat altijd super goed totdat ik zo'n 2000 toegangers heb. dan worden ze oppeens allemaal ziek, hebben ze allemaal dorst, honger, en willen ze naar huis, en ze moeten allemaal naar de wc.
nou heb ik echt om de 10 hokjes ofzo een wc, frisdrank tent en een eet-tent gemaakt, maar NOG hebben ze honger, dorst, en willen ze naar de wc.
wat kan ik daar aan doen? en dat ze ziek zijn..
verkeerde rollercoasters?
en dat ze naar huis willen, wat kan je daar aan doen?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Heb je die tentjes en wc's wel allemaal geopend?
Anders schiet het niet echt op
Anders schiet het niet echt op
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Is er wel; moet je kleiner nemen dan 1 hokje; dan krijg je zo'n hokje met lichtere hokjes eromheen... daarmee kan je bergen makenVincentB schreef op 13 oktober 2002 @ 12:07:
[...]
Wat ik zelf trouwens vervelend vind is dat je niet echt een 'berg-tool' in de scenario editor hebt. Het is een onwijs gepriegel om een mooi heuvellandschap te maken, omdat je elke keer de grond in een blok recht omhoog trekt.
Dit topic is gesloten.