Rollercoaster Tycoon 2

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Royz schreef op 10 oktober 2002 @ 13:07:
[...]

Je geld is zo op in die 1e opdracht :P. Heb jij al een cheat0r? ;)
Je kan toch gewoon geld lenen en later weer teruggeven, daar heb ik geen cheats voor nodig :+
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 13:05:
[...]

w00t die wildmouse coaster, stukken beter als je in RCT1 kan doen :)
nog maar 36 van de 41 files te gaan.......
Dit is een voorgebouwde attracktie, het leuke ervan is dat ze gebruik maken van je themes. :-)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

En welke resoluties kan je dit spel allemaal spelen?

Lijkt me toch wel een leuke game :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:00

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ik heb ehm net gespeeld, en wat gegoocheld, en de cheats uit RCT1 doen het ook in RCT2!

voor een lijst van de beschikbare cheats verwijs is julli enaar mijn site ;) --> http://www.rctholland.nl/rct/cheats.php

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn als ik thuis ben kan ik hem pas spelen :)

Ik ben wel benieuwd eigenlijk de eerste vond ik ook best leuk, hoop deze ook.

Hoewel ik me dan wel los moet kunnen rukken van UT2k3/Hitman 2/BF 1942/Total Club Manager wat moeilijk gaat worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Ik ga 'em nu ook spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm kheb hem net gespeeld .. maar het lijkt echt zoooveel op 1e versie :( valt me wel beetje tegen .. tuurlijk zijn de nieuwe attracties leuk en nieuwe scenario's .. maar verder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoor ik dus net ook van een vriend van me, zou wel minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

het stelt simpelweg niet zo veel voor t.o.v. 1 maar het is en blijft rollercoaster tycoon. Dan kan je zeggen ze hadden er een expansion pack van moeten maken, maargoed. Theming is iig beter en het is allemaal wat uitgebreider en ik zal me er wel mee vermaken :).

[ Voor 0% gewijzigd door aftermath op 10-10-2002 15:13 . Reden: (&%#!@(& typo ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm, nu ik alle reacties hoor ben ik toch wel bang dat het een beetje gaat tegenvallen. Ik vond de lijst met toegevoegde items behoorlijk, maar ik had toch meer verwacht. Ik ben vooral bang dat er teweinig normale atracties zijn bij gekomen. Dat was ook al zo bij de 2de uitbreiding geloof ik. Maar een stuk of 2 extra atracties. En dat terwijl er makkelijk nog 10 tallen niet in het spel zitten maar die wel bestaan. Achtbanen daar geloof ik van dat op een gegeven moment er geen meer te vinden zijn, maar ik wil gewoon meer gental rides en extreme rides enz.
Naja nog maar 12 files en ik ben klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

zijn er ook nog trainers ofzo die werken????

(tja ik blijf een cheater soms he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor dingen als levels enzo?
is er ook een mogelijkheid dat je gewoon wat geld krijgt, lekker veel ruimte en dan gewoon vetste park ooit kan bouwen?
of moet je echt die levels volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 17:11:
ik hoor dingen als levels enzo?
is er ook een mogelijkheid dat je gewoon wat geld krijgt, lekker veel ruimte en dan gewoon vetste park ooit kan bouwen?
of moet je echt die levels volgen?
kan je doen via de scenario builder. Kan je dus gewoon zelf een map maken met veel ruimte, helemaal kaal alle atracties en veel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Wat ik me nog even afvraag is:

Verdwalen die gastjes nog steeds als je de paden 2 tegels breed maakt? Dit was bij RTC1 wel het geval nl en erg vervelend :(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

The_FrankO schreef op 10 oktober 2002 @ 17:18:

Verdwalen die gastjes nog steeds als je de paden 2 tegels breed maakt? Dit was bij RTC1 wel het geval nl en erg vervelend :(
Nee, dit is opgelost :)

En ik ben nu al de hele middag aan het spelen en ik verveel me geen moment :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_FrankO schreef op 10 oktober 2002 @ 17:18:

zoek anders even in dit topic de lijst met veranderingen (ergens tussen pagina 6 en 11). Daar staat dus ook dat mensen niet verdwalen met 2 paden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Hoe kan je nu die scenery en je stations van atracties hoger plaatsen?, ik krijg voor geen mogelijkheid een dakje ergens op, omdat die dan op de grond gezet word...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 17:23:
[...]

zoek anders even in dit topic de lijst met veranderingen (ergens tussen pagina 6 en 11). Daar staat dus ook dat mensen niet verdwalen met 2 paden :)
ja dat stuk heb ik niet gelezen van dit topic. Heb het begin en een beetje de laatste 4 pagina's gelezen :)

Maar dat is zeker mooi dat dat is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Jeej missie 1 voltooid:

Afbeeldingslocatie: http://www.poots.nl/got/jeej.jpg

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:01
Ik heb hem nu ook (jeee!), maar wat mij vooral tegenvalt (is al eerder genoemd) is het zoomniveau. In 1024x768 moet je erg dichtbij je monitor hangen wil je zien wat er gebeurt.

Maargoed, genoeg geluld. Ik ga eens even kijken of deze net zo verslavend is als deel 1! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

*snik*, ik wil weten hoe je scenery kan bouwen, als ik een dak wil plaatsen op een muurtje komt die op de grond terecht, maar ik wil hem erop hebben, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Preddie schreef op 10 oktober 2002 @ 18:48:
*snik*, ik wil weten hoe je scenery kan bouwen, als ik een dak wil plaatsen op een muurtje komt die op de grond terecht, maar ik wil hem erop hebben, hoe doe je dat?
Dat probeerde ik ook maar het lukte mij ook niet :(. Er stond Can't position here, footpath in the way. Ik heb het geprobeerd met muren maar ook dat hielp niet...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 18:02

Mike78

Always

Ik moet toch ook maar even gaan zoeken, want na het zien van al die plaatjes kan ik niet wachten tot de 18e. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef, net klaar van een bruute RCT2 spel sessie.
Voor iedereen die het maar matig vinden, bouw es de premade Haunted House (of is het Haunted Ride :?). Dan kan je pas echt de kracht van RCT2 zien. Scenery al van te voren bij de atractie plaatsen !! En nog beter, die scenery kan gewoon veel relaxer worden gebruikt. Ik heb nu tevens de Haunted House op een verhoging staan. Iets wat eerder gewoon nooit kon. Ik vind overigens het aantal shops echt super goed groot, maar het aantal nieuwe normale rides veeeeeel te klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Preddie schreef op 10 oktober 2002 @ 18:48:
Shift inhouden en dan plaatsen :) Kun je het omhoog schuiven.

Een nadeel -> je heft OF toegang voor je park OF voor attracties....ik heb nu dus moeite met veel geld verdienen :P Iemand tips? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/rct2/SCR26.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Koetjeboe schreef op 10 oktober 2002 @ 19:41:
[...]

Een nadeel -> je heft OF toegang voor je park OF voor attracties....ik heb nu dus moeite met veel geld verdienen :P Iemand tips? :)

[afbeelding]
Ja, het enigste wat je kan doen na de park entree is veel eet kraampjes enzo neerzetten, maar het gaat zooo langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

vet het spel is uit :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow echt?? :\ :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maare ik wil weten of de mensen nu wat meer in enge atracties gaan, en dat ze niet meer zo snel kotsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ze kotsen nog steeds snel, me hele park ligt onder :P
[ik zal een paar sreens bouwen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik bedoel: als je in deel 1 een een hele mooie achtbaan maakt, was ie weer te eng :P
dat was vet irritant, ben je uur bezig............heb je er niks aan omdat de intensity te hoog was ofzo. maar is dat nu wat minder, zodat je wel coole achtbanen kunt bouwen en dat ze er ook nog in gaan?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2002 20:27 . Reden: typo :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/preddie1234/plaatjes/SCR1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/preddie1234/plaatjes/SCR2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/preddie1234/plaatjes/SCR3.JPG

Dit is mijn huidige park, ik heb gewoon een scenery gemaakt met de grootste map..., geld moet ik wel zelf verdienen, daarom zie je een rollercoaster half-gebouwd staan... De bezoekers gaan opzich wel snel in je coasters, als je maar zorgt dat de G krachten niet abnormaal hoog zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

jij hebt het spel zeker ook al gekocht in de winkel van razor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 10 oktober 2002 @ 20:35:
jij hebt het spel zeker ook al gekocht in de winkel van razor :P
en wat boeit dat ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

heeft iemand plaatjes van de rollercoastertycoon doos / of hoesje's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

BruceLee schreef op 10 oktober 2002 @ 20:56:
heeft iemand plaatjes van de rollercoastertycoon doos / of hoesje's
Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

plaatje werkt niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/preddie1234/plaatjes/SCR2.JPG

jammer dat de bezoekers niet gebruik maken van het hele pad (2 paden in 1)

Nu lopen ze over het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

werkt wel als je de url bekijkt heb je er niet een recht van de voorkant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:11
Ik vind wel jammer dat het niet 3D is maar verder wel een leuke game.Ben nu bezig met veel achtbanen te maken :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het een beetje tegenvallen, heb het net gespeeld. Makkelijk geld verdienen voor Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45
Het speelt weer zoals vanouds, erg verslavend en tijdrovend dus :o
Wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:46:
Vind het een beetje tegenvallen, heb het net gespeeld. Makkelijk geld verdienen voor Chris
chris wil zelfs ook wel eens z'n spel spelen :+ })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 10 oktober 2002 @ 21:42:
Ik vind wel jammer dat het niet 3D is maar verder wel een leuke game.Ben nu bezig met veel achtbanen te maken :D
Ik ben juist blij dat het niet in 3d is !
Maar ik moet wel toegeven dat het allemaal iets mooier en vooral ronder had gekund..
Ach ja als hij nu met Transport Tycoon 2 begint hoor je mij niet meer klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:57:
[...]

Ik ben juist blij dat het niet in 3d is !
Maar ik moet wel toegeven dat het allemaal iets mooier en vooral ronder had gekund..
Ach ja als hij nu met Transport Tycoon 2 begint hoor je mij niet meer klagen :)
Nou het had best leuk geweest als je op een attractie klikt dat je bij Karretje 1 ipv dat karretje op de baan ziet dat je het in 3d zag, dat zou zo een klein schermpje zijn dat vraagt niets, maar toch is het dan leuker... Jammer, maar ik geniet nu ook ik heb het gevoel dat scenery een hoop bepaald. Als je een attractie aankleed met die signs dan gaan klanten er volgens mij veel sneller in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:11

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Timocos schreef op 10 oktober 2002 @ 22:18:
[...]

Ze zien er wel wreeeed uit. Alleen vind het jammer dat als je in die rollercoaster editor zit dat je alleen maar blauw ziet verder nix van landschap ofzo :(

Ik zou het ook niet anders willen :) Ik vind dit wel een stuk beter dan de Megaparken die je had voor RCT1, want nu kun je _echt_ geldloos een vette achtbaan bouwen en daar weer een thema omheen maken (alleen omslachtig hoe: eerst de achtbaan bouwen en daarna weer naar het beginscherm om de achtbaan te krijgen zodat je het thema eromheen kan bouwen). Ik vind deze manier van bouwen een echte verbetering.

De graphics lopen zijn nu ook verbeterd: je kunt instellen of je scherpe randen ziet in de grond en alles loopt een flink stuk soepeler. Het is echt merkbaar, want in RCT1 haperde het nog wel eens in een resolutie van 800*600 terwijl het nu als een achtbaan loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik vindt na het gespeeld te hebben de graphics echt tegenvallen. De gameplay is wel weer dik in orde, maar ik had toch iets meer verwacht...

Een mooie aanvulling vind ik de scenario-editor, ik speel graag in 'sandbox mode' (dus eeuwig geld), en dat kan hiermee goed. Wel jammer dat je niet alle attracties in je scenario kunt stoppen. Je gebruikt ze toch niet allemaal, maar het is zo moeilijk kiezen nu! :P

Nu is het wachten op iemand die de maps uit RCT1 namaakt, want ik wil graag een attractiepark maken op mijn favo-map: Dynamite Dunes!

Oh ja: wat ik écht vervelend vind is dat het in 1024x768 allemaal zo klein is. Een extra zoom zou toch wel prettig geweest zijn.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

1024x768 vink precies goed, hoger dan dat is voor mij te klein (goeie ogen he ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Zooow, weer even bezig geweest :P

The Gaytor
Woordspeling van Gator (dat irri programma), omgetoverd tot Gaytor, en zo ziet ie er dus uit: roze, veel roze :P

The One
Gebaseerd op the One uit The Matrix. Kleuren zijn net iets anders dan de kleuren uit The Matrix (zwart met felgroen).

Ik moet alleen nog de achtbanen voorzien van een thema, maar of dat ooit eens zal gebeuren is nog maar de vraag. Moet eerst eens goed om zien te gaan met de "getweakte" constructionmanager, dan pas ga ik mij bezig houden met de thematiseringen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

bijna binnen :D dat rct2 :D 3am nnu school @ 8.20 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 20-09 16:12
Wanneer ligt dit spel in de winkels?!
Ik ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik snap die rollercoaster editor niet zo erg, als ik er 1 gemaakt heb bijvoorbeeld, hoe save ik hem dan?, dat kan ik echt nergens vinden..., en hoe maak ik er theming in?, of doe je dat weer in het park zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Warfare schreef op 11 oktober 2002 @ 08:03:
Wanneer ligt dit spel in de winkels?!
Ik ben erg benieuwd :D
volgende week vrijdag in nederland dacht ik en volgende week dinsdag ligt ie officieel in de winkels in amerika (sommige winkels hebben hem alleen te vroeg verkocht terwijl ze hem nog heel niet in de winkel mochten leggen in amerika.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 20-09 16:12
Hmm, duurt me te lang, ik denk dat ik mijn modem maar es op ga warmen. Bevalt ie goed, dan koop ik hem wel... Het eerste deel vond ik "wel leuk" maar het concept sprak me wel aan. Ik ben benieuwd wat het 2de deel me gaat brengen.

Vooral het idee, dat je niet echt missies moet halen, maar gewoon lekker kan bouwen. Met veel tycoons is het zo, dat je ff een missie moet halen, en dan pats... naar het volgende level. Dat wil ik dus niet. Ik wil bouwen, tot de dood erop volgt, en dan wel in hetzelfde level.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik begrijp gewoon echt niet hoe je makkelijk geld kan verdienen, in mijn scenerio heb ik ingesteld dat de avarage geld van een bezoeker 70 is (dit kan max 100 zijn). Mijn park entree is nu 60, dus de meeste bezoekers zijn hun geld al kwijt als ze in me park zijn. Maar ik heb nog steeds enorm geld tekort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Preddie schreef op 11 oktober 2002 @ 08:40:
Ik begrijp gewoon echt niet hoe je makkelijk geld kan verdienen, in mijn scenerio heb ik ingesteld dat de avarage geld van een bezoeker 70 is (dit kan max 100 zijn). Mijn park entree is nu 60, dus de meeste bezoekers zijn hun geld al kwijt als ze in me park zijn. Maar ik heb nog steeds enorm geld tekort :(
Je kunt toch pin-automaten bouwen? Misschien helpt dat...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Preddie schreef op 11 oktober 2002 @ 08:40:
Bij willen ze makkelijk 100 euro betalen maar hoger dan dat gaat ie niet....en dan lopen mijn onkosten nog te hoog op, ik kan niet eens research geld betalen wat er dus op neer komt dat je weer geld moet lenen = nog meer rente = nog meer verlies...etc...

Voor de rest echt wel cool spelletje :) Maar om dit geld gebeuren hoop ik dat er gauw een goeie trainer ofzo komt, ik wil gewoon lekker free bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Koetjeboe schreef op 11 oktober 2002 @ 09:07:
[...]

Bij willen ze makkelijk 100 euro betalen maar hoger dan dat gaat ie niet....en dan lopen mijn onkosten nog te hoog op, ik kan niet eens research geld betalen wat er dus op neer komt dat je weer geld moet lenen = nog meer rente = nog meer verlies...etc...

Voor de rest echt wel cool spelletje :) Maar om dit geld gebeuren hoop ik dat er gauw een goeie trainer ofzo komt, ik wil gewoon lekker free bouwen :P
Je kunt gewoon zélf een scenario maken waarin je zonder geld speelt! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

VincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 09:16:
[...]

Je kunt gewoon zélf een scenario maken waarin je zonder geld speelt! :)
Ow? Is dat de no money optie? Ik dacht dat dat voor iets heel anders bedoeld was....eigenlijk wel stom van mij he }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Preddie schreef op 11 oktober 2002 @ 08:11:
[...]

Ik snap die rollercoaster editor niet zo erg, als ik er 1 gemaakt heb bijvoorbeeld, hoe save ik hem dan?, dat kan ik echt nergens vinden..., en hoe maak ik er theming in?, of doe je dat weer in het park zelf?

Je kunt pas een achtbaan saven als deze getest is en de stats van die achtbaan er zijn (dat tabblad met die stopwatch), dan klik je op de stats-tabblad en daar zie je een diskette. Als je dan op die diskette klikt, kun je de betreffende achtbaan opslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Robin Vreuls schreef op 11 oktober 2002 @ 09:40:

[...]

Je kunt pas een achtbaan saven als deze getest is en de stats van die achtbaan er zijn (dat tabblad met die stopwatch), dan klik je op de stats-tabblad en daar zie je een diskette. Als je dan op die diskette klikt, kun je de betreffende achtbaan opslaan :)
#rct2 is een beetje rustig :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ben ik trouwens de enige met dit 'probleem':

wanneer ik een tutorial wil bekijken switcht ie terug naar 800x600 pixels... Ziet er vrij brak uit (zeker gezien er in die resolutie bij mij een stuk buiten mijn monitor valt)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

VincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 09:59:

wanneer ik een tutorial wil bekijken switcht ie terug naar 800x600 pixels... Ziet er vrij brak uit (zeker gezien er in die resolutie bij mij een stuk buiten mijn monitor valt)
Hij switched hier ook terug :P Alleen ziet er nog wel normaal uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

PoweRoy

funky!

aan het installeren :P

nog ff :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:06
Ik weet al wat ik aan Sinterklaas ga vragen :*)
Wel hopen dat onze PC aan de systeemeisen voldoet en het spel wil werken.

Eerst nog ff RCT1 uitspelen. :P
Komed weekend Evergreen Gardens.

Gelukkig heb ik nu mijn parken en mijn progress gebackupped zodat ik iig niet van voor af aan hoef te beginnen als er weer iets misgaat en ik de boel opnieuw moet installeren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

FF een paar vraagies:

Hoe kun je nu een scenario met onbeperkt geldgebruik maken?

Hoe kun je nu coasters maken die niet uitblinken in misselijkheids en intensiteitsgraad? (wat mij dus altijd overkomt)

Ik zit hier op school, dus ik kan het zelf nog niet testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

greatgonzo schreef op 11 oktober 2002 @ 10:35:
FF een paar vraagies:

Hoe kun je nu een scenario met onbeperkt geldgebruik maken?

Hoe kun je nu coasters maken die niet uitblinken in misselijkheids en intensiteitsgraad? (wat mij dus altijd overkomt)

Ik zit hier op school, dus ik kan het zelf nog niet testen
Onbeperkt geld is de 'no money' optie, zie je vanzelf wel langskomen in een van de scenario schermen.

Coasters die niet uitblinken in misselijkheid......zorg voor hellende bochten, laat de snelheid niet te hoog oplopen (gooi er dan een heuvel in of remmen), zorg voor afwisseling (niet 50 loopings achter elkaar), etc, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
VincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 09:59:

NIks erg mee, want dat gebeurde ook al in RCT1: speel je op een resolutie groter dan 640*480, dan schakelt RCT1 terug naar 640*480. Hoe en wat weet ik iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Wat ik wel jammer vind is dat RCT2 niet backwards-compatible is met RCT1 in de savegames. Ik heb best een vette achtbaan gemaakt in een park en nu wil ik deze openen in RCT2 dan doet deze het niet ;( Heeft toevallig iemand hier een oplossing voor :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Het spel is nog heir niet uit maar jullie zitten allemaal hevig te bouwen ??
hmmm illegaal allemaal zeker dan he !

ik wil hem ook !! ;) :( kan hem nergens vinden

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

ik heb 'm ook sinds gisteren _/-\o_

weinig drastische veranderingen...das positief! :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzyto schreef op 11 oktober 2002 @ 11:28:
Het spel is nog heir niet uit maar jullie zitten allemaal hevig te bouwen ??
hmmm illegaal allemaal zeker dan he !

ik wil hem ook !! ;) :( kan hem nergens vinden
moet je beter zoeken :)

ik merk overigens dat ik helemaal niks meer kan zonder trainers. De laatste 2 jaar heb ik alleen maar met trainers gespeeld en nu lukt zelfs de eerste scenario niet. Elke keer een gigantische loan en bijna geen inkomsten :(

Overigens baal ik echt van de volgende puntjes:
- er moet nog 1 inzoom functie bij
- je moet meer kunnen rotaten (45graden ipv 90 graden)
- de functie dat je door de grond heen kan kijken werkt nog steeds niet lekker (ik kan echt niks zien), maar dat heeft ook te maken met de rotate functie.
- te weinig gentle rides
en ik heb nog meer van dat soort dingetjes alleen kan ik er nu even niet opkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 11:52:
Overigens baal ik echt van de volgende puntjes:
- er moet nog 1 inzoom functie bij
Mwah, ik vindt het zoals het nu is ook al een vooruitgang op 1. Veel mensen vergeten dat je nu 2x zo ver in kunt zoomen
- je moet meer kunnen rotaten (45graden ipv 90 graden)
Met een isometric engine is dat natuurlijk niet mogenlijk, ik hoop dat je dat zelf ook begrijpt :)
- de functie dat je door de grond heen kan kijken werkt nog steeds niet lekker (ik kan echt niks zien), maar dat heeft ook te maken met de rotate functie.
Dat vond ik in 1 ook al lastig.. In 2 heb ik het nog niet geprobeerd. Heel irri waneer je een stukje grond moest veranderen dat al in een kuil lag en je dus niet kon zien...
- te weinig gentle rides

Kwestie van smaak :), maar dat is iets wat natuurlijk wel goed te doen is met eventuele expansion packs... Main feature van rollercoaster tycoon zijn natuurlijk achtbanen.. De rest is voor erbij :)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stace175/SCR3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stace175/SCR6.JPG

Mooi he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Laatst online: 20-09 18:02

Mike78

Always

Robin Vreuls schreef op 11 oktober 2002 @ 11:24:
Wat ik wel jammer vind is dat RCT2 niet backwards-compatible is met RCT1 in de savegames. Ik heb best een vette achtbaan gemaakt in een park en nu wil ik deze openen in RCT2 dan doet deze het niet ;( Heeft toevallig iemand hier een oplossing voor :? :)
Je saved games kan je niet in rct 2 openen, maar volgens mij kan je wel de achtbanen uit rct 1 openen in de editor als je ze in rct 1 had opgeslagen.

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
VincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 08:55:
[...]

Je kunt toch pin-automaten bouwen? Misschien helpt dat...
Is dit echt waar?

jdvanwijk erg mooi ;)

Ik hoop hem ook snel binnen tekrijgen maar het schiet nog niet echt op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Hoe bouw je nou scenery op elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals in de turtorial gezegt word: shift ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Met shift :) Inhouden en dan plaatsen. Muis omhoog = scenery omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:06
. w o u t e r . schreef op 11 oktober 2002 @ 14:55:
Hoe bouw je nou scenery op elkaar?
Koetjeboe schreef op 10 oktober 2002 @ 19:41:
[...]

[afbeelding]
;)

20 pagina's doorlopen voordat je bij de juiste quote kan komen is lichtelijk vervelend en kost enige tijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

iemand die het spel al heeft ik moet ff met iemand prate ik heb een probleemje met extrackten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 11 oktober 2002 @ 15:42:
iemand die het spel al heeft ik moet ff met iemand prate ik heb een probleemje met extrackten
Ligt eraan wat.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

... Wee ik heb t spel zo ff installen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef effe je iemeel dan kan jij mij helpen en ik jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een zuig spel. Ik heb echt veel plezier aan RCT1 gehad, maar daar was ik ook echt wel op uitgekeken. Dit is precies hetzelfde... Maar dat was te verwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janoz schreef op 11 oktober 2002 @ 12:01:
[nohtml]
[...]

Mwah, ik vindt het zoals het nu is ook al een vooruitgang op 1. Veel mensen vergeten dat je nu 2x zo ver in kunt zoomen
Ik vind het lang niet vergenoeg. En volgens mij kan je nu 2x verder uitzoemen, maar niet inzoomen...
Met een isometric engine is dat natuurlijk niet mogenlijk, ik hoop dat je dat zelf ook begrijpt :)
Nee dat wist ik niet en ik begrijp het ook niet :) Ik vind het gewoon allemaal niet goed zichtbaar genoeg.
Dat vond ik in 1 ook al lastig.. In 2 heb ik het nog niet geprobeerd. Heel irri waneer je een stukje grond moest veranderen dat al in een kuil lag en je dus niet kon zien...
dat bedoel ik :)
Kwestie van smaak :), maar dat is iets wat natuurlijk wel goed te doen is met eventuele expansion packs... Main feature van rollercoaster tycoon zijn natuurlijk achtbanen.. De rest is voor erbij :)
In Rollercoaster tycoon is het de bedoeling dat je een PRETPARK bouwt. Dit met nadruk op de rollercoasters. Gentle rides enz. zijn daar heel belangrijk in (meeste pretparken bestaan uit 70-80% uit normale rides en voor 20-30% uit rollercoasters) :). Ik vind het gewoon beetje weinig, met weet ik veel hoeveel coasters die je ook nog eens op ontelbaar verschillende manieren kan bouwen is de verhouding gewoon een beetje scheef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Nee dat wist ik niet en ik begrijp het ook niet :) Ik vind het gewoon allemaal niet goed zichtbaar genoeg.
Tja, dan moet je je park wat anders inrichten? Hier is het prima inrichtbaar. En over dat van 4 kanten...op jouw manier zou je dus 8 'kijkkanten' hebben...is dus 2x zoveel animaties...is nogal veel werk denk ik :P En dat voor een klein beetje meer overzicht (volgens jou, lijkt mij dan een stuk onoverzichtelijker)
In Rollercoaster tycoon is het de bedoeling dat je een PRETPARK bouwt. Dit met nadruk op de rollercoasters. Gentle rides enz. zijn daar heel belangrijk in (meeste pretparken bestaan uit 70-80% uit normale rides en voor 20-30% uit rollercoasters) :). Ik vind het gewoon beetje weinig, met weet ik veel hoeveel coasters die je ook nog eens op ontelbaar verschillende manieren kan bouwen is de verhouding gewoon een beetje scheef...
Zijn toch redelijk veel rustige achtbanen nu? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Woei! Ik heb 'm ook geweldig gewoon! :D
Alleen beetje jammer dat je niet alles in een missie kan stoppen.
Je hebt dus een max ;(

BTW: iemand misschien een linkje voor wat costum maps waar ik zelf lekker vanaf de grond kan beginnen ?
Zelf maken kost _nogal_ wat tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
M@NIC schreef op 11 oktober 2002 @ 17:20:
Je hebt dus een max ;(

BTW: iemand misschien een linkje voor wat costum maps waar ik zelf lekker vanaf de grond kan beginnen ?
Hehehe, ik denk niet dat er nu al custom maps te vinden zijn... :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik hem nog niet heb...
Maar even wachten tot 15 oktober dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb effe met de scenario maker een giga map gemaakt met complete financiele vrijheid. Omdat niet alle attracties erin mogen (grrr :() heb ik een selectie moeten maken.

Hier de save game:
wonderworld save

Hier een 2de save game met al een mooie toegang erbij:
wonderworld 2 save

Hier het scenario:
wonderworld save

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Als je nou een kuil hebt van 1x1en je wil hem omhoog doen dan moet je gewoon 2x2 blokjes selecteren en dan omhoog halen want meestal zie je net die ene die te laagt ligt niet. Hij gaat dan die ene eerst even hoog als de rest doen en daarna pas 2x2 omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 11 oktober 2002 @ 17:20:
Je hebt dus een max ;(

zie mijn vorige post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook maar de graphics zijn nog precies hetzelfde, valt me een beetje tegen.

De gameplay is nog steeds even goed als altijd en er zijn veel nieuwe attractie's bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 18:12:
Ik heb hem nu ook maar de graphics zijn nog precies hetzelfde, valt me een beetje tegen.

De gameplay is nog steeds even goed als altijd en er zijn veel nieuwe attractie's bij gekomen.
Niet helemaal hetzelfde, maar het lijkt er inderdaad wel heel erg op. Als je dan kijkt naar screenshots van SimCity 4 vraag je je toch af waar Chris Sawyer geweest is de afgelopen paar jaar...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
VincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 18:25:
[...]

Niet helemaal hetzelfde, maar het lijkt er inderdaad wel heel erg op. Als je dan kijkt naar screenshots van SimCity 4 vraag je je toch af waar Chris Sawyer geweest is de afgelopen paar jaar...
Ik denk dat RCT2 gewoon een update is net zoals die andere 2. Alleen daarvoor heb je ze allemaal nodig. Mensen willen ze niet allemaal kopen en daardoor hebben ze hem in een totaal packet gestopt met nog wat kleine aanpassingen erbij en dan RCT2 genoemd.

Tenminste zo denk ik erover :)

En ik heb hem nog steeds niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 18:02:
Ik heb effe met de scenario maker een giga map gemaakt met complete financiele vrijheid. Omdat niet alle attracties erin mogen (grrr :() heb ik een selectie moeten maken.

Hier de save game:
wonderworld save

Hier een 2de save game met al een mooie toegang erbij:
wonderworld 2 save

Hier het scenario:
wonderworld save
Je linkjes werken niet...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentB schreef op 11 oktober 2002 @ 18:46:
[...]

Je linkjes werken niet...
gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Nee hoor, ze doen het nog steeds niet :)

omniscale.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.