Can you say: "Expansion Set"?

Nu is het dus niet ingame mogelijk.
offtopic:
Deze vraag leek me beter in het algemene topic passen, vandaar dat ik 'm hier beantwoord ipv het contest topic
Er moet natuurlijk het een en ander verbeterd worden, maar die kunnen prima in een expansion set zoals:
Big Ferris Wheel
ipv alleen die standaard kleine die heel lullig staat in SFH
Vekoma LSM
Deze zat wel in RCT1, en nu kan je geen Superman The Ride/Rock 'n Rollercoaster meer maken.

Of het moet met de LIM van Premier Rides. Maar dan is het niet meer realistisch.
Nog betere AI van de bezoekers
Ik heb het idee dat Chris er alleen maar voor gezorgd heeft dat bezoekers nu minder snel klagen over het feit dat ze verdwaald zijn, maar ze zijn nu nog niet echt slim. Soms lopen ze gewoon de hele tijd een rondje over een plein, en dan beginnen ze te zeuren dat ze naar huis willen.
Texture glitches
Soms kijk je dwars door een achtbaan heen in bij bepaalde elementen zoals helixen.
Betere aansluiting elementen
De overgang van bv een big loop naar inline twist in B&Ms mogen ze eindelijk ook wel eens glad strijken. Nu sluit het niet goed aan net zoals in RCT1, terwijl het achtbaantreintje wel door de loop gaat.
Meer elementen
Ik mis bijvoorbeeld:
- Overbanked turn (voor in Giga & Megacoasters van Intamin (zie bijvoorbeeld Expedition GeForce of Milennium Force), maar ook in B&Ms (zie Silverstar, Nitro). Nu moet je het oplossen met een banked upward turn met daarop een banked downward turn. Maar de overgang naar de banked downward turn verloopt niet soepel.
- Stengeldive (overbanked hill/revolution) zoals in Goliath. Nu hebben ze het opgelost met een simpele hill, terwijl hij eigenlijk meer dan 90 graden moet overhellen.

Bron: www.rcdb.com - Tophathill voor de Intamin Megacoasters zoals Xcellerator:

Bron: www.rcdb.com - Big loops voor Vekoma Giant Inverted Boomerangs en Giant SLCs (zoals Jubilee Odyssey)
Nu zitten er van die zielige kleine loops in. En de track hoort elkaar te kruisen boven het station.
Dubbele instap stations
Zoals bijvoorbeeld bij Space Mountain, AIR, Big Thundermountain, Batwing etc.
Meer coasters
Ik mis:
- Vekoma Tiltcoasters
- Giovanola Twisting Tiltcoaster
- Intamin Rocket Coaster (Xcellerator)
- Intamin Inverted Coaster
- Maurer Spinning Coaster
- Intamin Blast Coaster (en niet alleen de Twisted Impulse, maar meer zoiets als Volcano)
- Hammerhead Stall
- Intamin Spiral Coaster
- Vekoma Rollercoaster
Meer pukerides & andere rides
- Polyp
- Break Dance
- (Giant) Frisbee
- Mondial Topscan
- Afterburner
- Chance Chaos
- Een echte Vekoma Madhouse a la Merlin's Magic Castle (nu staat er dat duffe spookhuis)
- Spookhuis met track a la Disney's Haunted Mansion.
Er is dus nog genoeg voer voor uitbreidingen...
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.