i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ik ben ook wel benieuwd of ze van deel 2 een leuk spel maken, ik hoop het wel.
🌞🍃
Is dat niet de bedoeling van zowat elk spel?Op donderdag 25 april 2002 18:39 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Ik hoop dat dit niet gewoon een manier is om extra geld te verdienen en dat ten koste zou gaan van de gameplay.
🌞🍃
Verwijderd
Maikel, jij hier?
Op donderdag 25 april 2002 19:08 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Maikel hier?
Waarom laat je je naam veranderen dezelfde dag als je geregistreerd bent???
Is het niet voor mezelf dan weet m'n zusje er wel raad mee, gelukkig heeft die een eigen computer
Hopelijk komt er in elk geval traploos draaien bij, dus niet persé 90graden draaien
hmmz
Afgelopen week ff een demo'tje geprobeerd van Trucks & Trains Tycoon. Die had wel zo'n 3D interface. Na 5 minuten had ik het al helemaal gezien.
Verwijderd
Omdat je niet kan registreren met een _ in je naam en aan elkaar stond het vaag...Op donderdag 25 april 2002 19:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
offtopic:
Waarom laat je je naam veranderen dezelfde dag als je geregistreerd bent???
Verwijderd
Ik speel het de laatste tijd ook weer
Het blijft gewoon leuk, ook dat je zelf achtbanen enzo kunt bouwen.
mag ik dan 1 legale van je hebbenOp donderdag 25 april 2002 19:30 schreef 007 het volgende:
Ik speel het ook nog hoor. Heb natuurlijk wel die 2 add-ons erbij (legaal) en ik heb RCT zelfs 2 keer legaal.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik heb zelf nog een site erover gehad. Zo'n 32000 hits gehad en counting.Op donderdag 25 april 2002 19:08 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ik heb RCT ook heel veel gespeeld, mede door de grote community word hij nog veel gespeeld, er zijn volop save-games, attrakties enz. te downloadenHopelijk word deel 2 net zo goed
Wel krijg je als webmaster van zo'n sie idd zo'n vaste community en die is er nog steeds wel een beetje. Ik hoop alleen dat deze keer hier iets van waar is van deze aankondiging. Al een half jaar nadat RCT1 uitwas zouden de plannen voor RCT2 al klaar zijn volgens persberichten. Maar laat maar komen
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
I second that !!! ttd is echt heftigOp donderdag 25 april 2002 18:33 schreef Jeroen Blom het volgende:
Transport Tycoon 2 moet komen. En verder hoe ik geen tycoon te zien.
1) Geen 3d engine..
2) behoud van oude geluiden + nieuwe
3) optie om de oude savegames te porten naar het nieuwe spel
4) Gewoon in 2d maken alla RCT 1 stijl.
5) geen 3d.. of had ik dat al gezegt?
Verwijderd
Die 2D engine maakt het lekker overzichtelijk, makkelijk bouwen, en de systeemeisen blijven er lekker laag door
http://www.infogrames.com/corp_pressreleases.php?op=story&sid=252
Ik hoop zelf wel dat het spel 3D wordt, en met mij velen van http://www.themepark.nl waarschijnlijk ook. Of een combinatie van 2D (constructie) en 3D (onride) mag ook wel.
Als je ziet wat er nu al mogelijk is met de 3D-coaster games "No Limits" en "HyperRails", dan moet dit toch zeker ook met RCT2 mogelijk zijn. Er lijkt me niets gaver, dan in je eigen creaties te kunnen rondrijden en in je eigen parkje rond te kunnen lopen.
No Limits:
Goliath Six Flags Holland (echt/NL)

Foto's door Flying Timo

Bron: Coastergames.net
Hyperrails:

En de mensen van No Limits zijn nu trouwens bezig met een import-functie, zodat je je RCT-Track kan openen in No Limits, zodat het volledig 3D is en tevens kun je objecten uit 3DSM importeren.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik denk niet dat het in 3D zal worden gemaakt (RCT2), want dat zal veel te moeilijk zijn om de doelgroep te kunnen halen en dat het RCT2 wel dan wel door hun gesnapt zal worden.Op vrijdag 26 april 2002 10:17 schreef CJ het volgende:
Mocht het 3D worden, dan ben ik nog wel benieuwd of het dan wel kan concureren met bijvoorbeeld No Limits en ScreamMachines
Wat is de doelgroep van RCT dan? Volgens mij wordt het door alle lagen van de bevolking gespeeld.Op vrijdag 26 april 2002 16:53 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in 3D zal worden gemaakt (RCT2), want dat zal veel te moeilijk zijn om de doelgroep te kunnen halen en dat het RCT2 wel dan wel door hun gesnapt zal worden.
Mocht het 3D worden, dan ben ik nog wel benieuwd of het dan wel kan concureren met bijvoorbeeld No Limits en ScreamMachines
En ScreamMachines vond ik zelf dus niets he?
Zoals ik al eerder zei... 2D bouwen vind ik prima, maar ik zou het wel leuk vinden als je de optie hebt om je creaties te berijden in 3D.
En de AI van de bezoekers mag stukken omhoog. Die dombo's hebben nooit door dat een pad doodloopt en beginnen dan meteen te zeuren (ook al hebben ze een parkmap waarop eventueel zou kunnen staan dat het daar dood loopt...
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Dus eigenlijk zeg je dat alles het zelfde moet blijven, of gewoon een addon. Maarja, dat is er al he.Op vrijdag 26 april 2002 01:10 schreef webkabouter het volgende:
weet je wat ik vind. Als dhr sawyer dit spel uit wil brengne en een succes er van wil maken (wat ie wel wil doen neem ik aan) moet ik het volgende in 8t nemen :
1) Geen 3d engine..
2) behoud van oude geluiden + nieuwe
3) optie om de oude savegames te porten naar het nieuwe spel
4) Gewoon in 2d maken alla RCT 1 stijl.
5) geen 3d.. of had ik dat al gezegt?
Nee, zoals die screenies hierboven zijn, ziet het er vind ik erg veelbelovend uit.
🌞🍃
Chris Sawyer heeft eind vorig jaar laten weten met 2 projecten bezig te zijn, meer kon hij niet zeggen. RCT 2 is er dus 1 blijk nu, maar wat is de ander? Het zou zo maar kunnen dat het TT2 is, en dan wellicht op dezelfde engine gebaseerd. Het is maar een (hoopvolle) gedachte, maar je weet maar nooit!Op vrijdag 26 april 2002 00:05 schreef Flipke het volgende:
[..]
I second that !!! ttd is echt heftig
Daarnaast hoop ik natuurlijk dat Sawyer en consorten voldoende ideenen in bestaande pretparken op hebben gedaan
Naar wat ik heb gelezen is Chris Sawyer zo'n achtbaanfanaat die er het hele land voor doorreist... dus dat zal wel goed zittenOp zaterdag 27 april 2002 11:57 schreef Sassie het volgende:
Daarnaast hoop ik natuurlijk dat Sawyer en consorten voldoende ideenen in bestaande pretparken op hebben gedaan.
Achtbanen zijn natuurlijkOp zaterdag 27 april 2002 12:04 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Naar wat ik heb gelezen is Chris Sawyer zo'n achtbaanfanaat die er het hele land voor doorreist... dus dat zal wel goed zitten
Maar ik neem aan dat ze wel voldoende feedback hebben van gamers.
* Sassie gaat denkt ze vandaag of morgen bij haar ouders ook ff RCTen
Verwijderd
Hopelijk wordt hij niet 3D, want ik denk dat dat meer zou verpesten dan verbeteren. Verder hoop ik op een scenario en scenery-editor.
Hopelijk komen er snel screenshots.
Verwijderd
Gewoon heel veel schoonmakers aannemen is de oplossingOp vrijdag 03 mei 2002 18:49 schreef Xan het volgende:
Had je na twee jaar het doel bereikt moest je nog 3 jaar met die schoonmakers heen en weer gooien om alles netjes te houden. Want er was geen echte AI voor die dingen.
hmmz
RCT 2 wordt volgens mij ook goed vet, en zal mij dan ook veel speelplezier gaan bezorgen
Verwijderd
Ja, maar dan nog raken ze weg van het stukje toegewezen pad (terwijl ze op 'niet grasmaaien' staan) of vallen ze van een verhoogd pad waardoor je weer met een schoonmaker-loos stukje zit.Op vrijdag 03 mei 2002 20:00 schreef DJ^ het volgende:
[..]
Gewoon heel veel schoonmakers aannemen is de oplossing
Daarom hoop ik ook zo op een scenario editor, dan kan je tenminste zelf bepalen hoe lang je scenario's duren.
Verwijderd
Ja, dat zou erg cool zijn. Ik hoop trouwens ook dat de bezoekers er zo lekker knullig uit blijven zien, dat past er goed bij.Op zaterdag 04 mei 2002 13:35 schreef Jojogirl het volgende:
Daarom hoop ik ook zo op een scenario editor, dan kan je tenminste zelf bepalen hoe lang je scenario's duren.
Ik wees altijd maar enkele schoonmakers aan een bepaald stukje toe en de rest liet ik vrij waar te schoonmaken, uiteraard wel het grasmaaien uitgevinktOp zaterdag 04 mei 2002 13:35 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog raken ze weg van het stukje toegewezen pad (terwijl ze op 'niet grasmaaien' staan) of vallen ze van een verhoogd pad waardoor je weer met een schoonmaker-loos stukje zit.
Een scenario-editor kan ik ook alleen maar toejuichen
hmmz
Verwijderd
Die problemen heb ik nooit gehad, bij mij hadden ze echter nog moeite om 2 vierkantjes bij te houden. Ik speelde dan ook altijd met op elk stuk (6 tot 8 vierkanten) een schoonmaker die alleen de stoep en vuilnisbakken bijhield en 1 extra die ik altijd kon oppakken en neer kon zetten waar er overgegeven was. Dat was dan ook waar ik 75% van de tijd mee kwijt was. Gaat op den duur toch wel vervelen...Op zaterdag 04 mei 2002 13:35 schreef Jojogirl het volgende:Ja, maar dan nog raken ze weg van het stukje toegewezen pad (terwijl ze op 'niet grasmaaien' staan) of vallen ze van een verhoogd pad waardoor je weer met een schoonmaker-loos stukje zit.
Verwijderd
http://www.gamespydaily.com/news/fullstory.asp?id=3400
Een paar van de hoogtepunten van het interview:
RollerCoaster Tycoon II takes all the well-loved and familiar elements of the original game and expands on them with features like a larger map size, vertical scenery construction, a scenario editor, and my favorite track designs which can include scenery, allowing a completely themed ride to be constructed with just a couple of mouse clicks. Of course there will also be new rides, scenery, and parks, but the main reason for the new version was to improve the functionality and gameplay, something that wasn't possible through a further add-on pack for the original game.
/me kan niet wachten op screens.The AI of the little guests is an on-going personal challenge for me. It's easy to make the guests ultra-intelligent and always find their way around, but then the whole game runs at a snails pace if there are more than a handful of guests in the park! The trick is to make the algorithms simple and fast enough to efficiently handle upwards of 5000 guests at a time, while still making the guests intelligent enough not to get lost too often. I've added an additional layer of AI in the new game which if it proves reliable will make the guests decisions more natural, but of course some guests will always get lost, either because they can't work out how to read a map, or because the footpath layout is so obscure they can't work out how to get to where they want, just like in real life!
Ik wil het zien!
* komaki wil ze ook zien!!!Op dinsdag 14 mei 2002 10:03 schreef Jojogirl het volgende:
Helaas nog steeds geen screens (die zullen op de E3 wel komen ws), maar wel een interview met Chris Sawyer op Gamespy.
Een paar van de hoogtepunten van het interview:
[..]
[..]
/me kan niet wachten op screens.
Ik wil het zien!
ik hoop dat ie een beetje snel komt maar dat hij niet te zware systeemeisen krijgt want dat kan me systeempje niet aan ben ik bang

de verschillende demo's van No Limits werkten iig niet zo goed...
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
X:
Edit by Will: Even je screens verwijderd, je krijgt namelijk een pop-up om je in te loggen, en dat is niet echt prettig
Wel cool van de nieuwe coasters en tracks (X-track van Arrow en Intamin), maar op het eerste gezicht ziet het er uit als een add-on. Maar goed, de gameplay blijft hetzelfde (super dus), en een aantal dingen zijn getweaked, zoals meerdere toegangen tot een attractie, EHBO-posts, nieuwe attracties.
Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit.
w000000000000000000000000000000000tOp donderdag 23 mei 2002 00:13 schreef CJ het volgende:
* Robin Vreuls wil em hebben!!!
Er is ook een "edit" feature aanwezig binnen dit forumOp donderdag 23 mei 2002 00:14 en op 00:21 schreef Robin Vreuls twee hele reacties:
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
* Robin Vreuls haalt de in titanium gegoten forel tevoorschijn en mept Beaves|afk helemaal lensOp donderdag 23 mei 2002 00:24 schreef Beaves het volgende:
[..]
Er is ook een "edit" feature aanwezig binnen dit forum![]()
At the 2002 Electronic Entertainment Expo today in Los Angeles, Infogrames gave GameSpot a demonstration of RollerCoaster Tycoon II, its upcoming sequel to one of the best-selling PC games of the past few years. Like its predecessor, RollerCoaster Tycoon II will let players create and manage their own theme park. It will improve on the previous game with an expanded map size, enhanced graphics and sound, higher coaster height limits, better animation, a scenario editor, and a new track-designer tool.toon volledige bericht
Senior Producer Thomas Zahorik showed off Magic Mountain, one of the game's five prebuilt theme parks based on actual Six Flags theme parks. The design of the park and the coasters was immediately recognizable to anyone who's been to the real Magic Mountain, and it gave the park a great sense of realism. Like the original, the new game will be played from an isometric perspective, but the increased map size and better graphics make it more visually pleasing. The improved animations also give life to the theme parks, with hordes of visitors wandering around and riding coasters and a variety of animated decorative elements adding color to the scene.
The new game will include a scenario editor that lets scenario designers create a scenario based on a saved game and determine a player's initial access to tracks and other theme park parts. They can also adjust the initial amount of money, the type of park visitors available, and the scenario goals. In addition to the scenario editor, the game will feature a track-designer tool that lets players create and edit isolated roller coasters outside of the scenario environment. These coasters, which can now be built up to approximately 400 feet in height, can then be saved and imported into the different theme parks.
While the developer hasn't finalized the system requirements for the new game, Infogrames expects the requirements to be low, though probably not as low as the original game due to increased map size and more animations. RollerCoaster Tycoon II is currently in the alpha stage of development and is scheduled for release this fall. We'll post more information about the game as it becomes available.
VOlgens mij wordt RCT 2 nog een stukje beter dan zijn voorganger !!!
Verwijderd
Typisch een spel waar ik op hoopte dat ze er een vervolg er op zouden maken
Ik heb vele uren plezier beleefd met Rct...dus het 2e deel wordt ook weer fun
Verwijderd
Tot nu toe ziet het er leuk uit en ben ik erg blij met alle nieuwe opties. Ik had trouwens wel wat betere/mooiere graphics verwacht. Maar misschien dat dat nog gaat komen?
Verwijderd
Maar ja, never change a winning team.
- Giovanaloa trein op B&M track
- Intamin Hyper
- Intamin Inverted
- Arrow 4D-type
- LIM/LSM aandrijving
- aparte in en uitstapstations
- EHBO
- meerdere park-entrance plaatsen
- zelf logo's maken
- zelf stationsgebouwen maken/overkappen
- overdekte wachtrijen
- verbeterde menubalk
- verbeterde graphics (je ziet een object voor je het neerzet ipv alleen de afdruk ervan op de grond)
- Verbeterde banking en smoothing
- Nieuwe monorailtreinen
- Tunnels !
- stapelbare theming
- Scenario editor (bouw je eigen lege velden)
- tot eenhoogte van 400 ft bouwen (HYPERS!!)
Verwijderd
Verwijderd
Dat je zelf je eigen attracties kan maken. Dat zou echt uber zijn geweest. Maja, helaas.
Ga hem wel zeker weten kopen !!
Ehm:Op donderdag 23 mei 2002 18:55 schreef merijn128 het volgende:
mmmmm, het enige wat ik nog mis is een attractie builder.
Dat je zelf je eigen attracties kan maken. Dat zou echt uber zijn geweest. Maja, helaas.
Ga hem wel zeker weten kopen !!
In addition to the scenario editor, the game will feature a track-designer tool that lets players create and edit isolated roller coasters outside of the scenario environment. These coasters, which can now be built up to approximately 400 feet in height, can then be saved and imported into the different theme parks.
Om de oude systeem eisen er even bij te halen:While the developer hasn't finalized the system requirements for the new game, Infogrames expects the requirements to be low, though probably not as low as the original game due to increased map size and more animations. RollerCoaster Tycoon II is currently in the alpha stage of development and is scheduled for release this fall. We'll post more information about the game as it becomes available.
De minimum eisen waren win 95/98, Pentium 90, 16 Mb RAM, 4x CD-ROM Drive, 50 Mb Hard Drie Space, 1 Mb SVGA card, Windows 95-compatible Sound Card, DirextX 5.0 (included on CD), Mouse.
Ik hoop dat het land-aankoopsysteem ook is verbeterd, dat je meerdere hokjes in een keer aan kunt kopen.
Verwijderd
ik vind het er een b-tje hetzelfde uitzien?Op donderdag 23 mei 2002 00:13 schreef CJ het volgende:
[...]
Het probleem is dus dat RCT die-hard coded is in ASM en geen enkele vorm van 3D ondersteuning kent. Ik hoop wel dat zij daar wel wat aan gaan veranderen, zodat je in hogere resolutie niet een veel lagere FPS krijgtOp vrijdag 24 mei 2002 00:00 schreef thettes het volgende:
Ja, hoop alleen dat dat komt door de low res. Ik vind rct een stoer spel, maar als het nog steeds de '96? look heeft van de oude versie koop ik hem niet. gameplay hetzelfde alleen grafisch VEEL mooier en idd de ritjes in eigen achtbaan.

Gewoon No Limits kopen via http://www.nolimitscoaster.de en je kunt je RTC-tracks importeren en dus je achtbanen echt berijden.Op vrijdag 24 mei 2002 00:00 schreef thettes het volgende:
en idd de ritjes in eigen achtbaan.
Nieuwe attracties (fabrikanten):toon volledige bericht
---------------------------------
- Giovanola Mega Coaster: nieuwe treinen voor steel twister
- Arrow Corkscrew: verbeterde treinen voor corkscrew coaster
- Arrow Fourth Dimension: nieuwe achtbaansoort
- Intamin Mega Coaster: nieuwe achtbaansoort
- Intamin SLC: nieuwe achtbaansoort (ook Impulse Coaster is te bouwen)
- Mack Mine-Train: nieuwe achtbaansoort (stalen mine-train, eventueel aangedreven)
- Premier Rides Observation Tower
- Reverchon Spinning Mouse: nieuwe treinen voor stalen wild mouse (spinning)
- Schwarzkopf Jet Star/Jumbo Jet: nieuwe treinen voor steel coaster
- S&S SlingShot (zo'n ding als in SFMM)
- Vekoma SJC: nieuwe treinen voor suspended coaster
- Vekoma GIB: nieuwe achtbaansoort (Giant Inverted Boomerang)
Nieuwe attracties (algemeen):
------------------------------
- Soap Box Racers: nieuwe attractie waar de rijders zich in zeepkisten-karretjes bevinden.
Eén 'achtbaanrail' onder de karretjes.
- Skycoaster
Toevoegingen aan bestaande attracties:
---------------------------------------
- On-Ride foto voor de boomstammen
- Tram-trein voor de treinattractie
- Nieuwe, open monorail-treinen
- Steilere drops, schuine (banking)drops, verticale track, ...
- Minder supports op alle achtbanen (behalve woodies)
- Attracties (achtbanen) kunnen door de themeing
- Dubbele stations (uitstappen en instappen appart)
- Trein stopt in remzone en rijdt pas verder als het station leeg is (of toch plaats voor een trein)
Kraampjes:
-----------
- Eerste Hulp
- diverse nieuwe eetkraampjes
- ATM (Automated Teller Machines): pinautomaat
Landschap / Thematisatie:
--------------------------
- Meer 'stijlen' voor de bovengrond
- Meer 'stijlen' voor de verticale grond
- Schuine stukken 'land' die dienen als dak
- Tunnels op achtbanen
- Nieuwe palmbomen
- Overgang tussen soorten land gaat geleidelijk (tussen zand en stenen is er een stukje mengeling)
- Nieuwe ramen voor de muren van gebouwen
- Mogelijkheid om themeing-objecten op te stapelen
- Mogelijkheid om themeing-objecten ondergronds of onderwater te bouwen (Space Mountain anyone ?)
- Themeing boven de grond plaatsen (op supports)
- Logo's maken (stenen voor de ingang zoals Goliath, logo's op de attracties voor een spookhuis, ...)
- Nieuwe hekkentjes
- Landschap gaat beter over (van schuin naar vlak is afgerond)
- Tunnels voor de paden
- Dubbele paden verwarren de gasten niet meer
- Paden die omhoog gaan kunnen in trapvorm gemaakt worden
- mogelijkheid water en land te kleuren (groen water en groene kasteelmuren bvb.)
Extra:
-------
- parkmap 225x225 ipv 128x128
- sandbox park (onbeperkt geld en tijd)
- scenario editor (maak je eigen levels)
- construction mode (terwijl je een park 'runt', kun je een baan maken in een apparte 'ruimte' en die dan in je park zetten)
- 6 nieuwe thema's
- nieuwe mascottes, shops en eetkraampjes
- nieuwe pukerides
- 25 nieuwe coastertypes
- 9 volledig nieuwe coasters
Beetje jammer dat het niet echt vernieuwend isOp maandag 27 mei 2002 13:00 schreef CJ het volgende:
En hier dan nog even een wat uitgebreider lijstje van nieuwe features in RCT 2. Dit lijstje is gepost door Belgian, van en op www.themepark.nl
[..]
Meer een soort uitgebreide addon
Beetje hetzelfde als met GTA1 en GTA2
Nu is GTA3 erg vernieuwend dus ik hoop dat ze snel met RCT3 komen en dat die dan ook weer vernieuwend is
hehe niet echt logisch enzo maar toch een leuke gedachte vond ik.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

X van dichtbij!

Intamin mega-coaster a la Goliath! in SFH en Expedition GeForce in Holiday Park.

Zie je hoe soepel die heuvels en bochten zijn van deze Intamin-track/megacoaster?

En hier zie je de Intamin LSM goed op de voorgrond (net als V2/Wicked Twister) en op de achtergrond zie je een nieuwe Suspended Junior Coaster-treintje.
[mg]http://www.chrissawyergames.com/big4.gif[/img]
Reverchon muiskarretjes op de mouse-coaster.

Onderaan de Mack Powered minetrain en BREDE PADEN!!! Gasten raken niet meer verdwaald op brede paden! Hehe, eindelijk!!
Ik kan niet wachten tot oktober.
Meer shots op http://www.chrissawyer.com
Verwijderd
/me kan niet wachten op meer....
*ook*Op woensdag 29 mei 2002 20:51 schreef aftermath het volgende:
Ik heb weer zin in Rollercoaster Tycoon
Werkt deze versie WEL onder XP
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dat lijkt me wel jaOp woensdag 29 mei 2002 20:55 schreef Traag het volgende:
[..]
*ook*
Werkt deze versie WEL onder XP
trouwens RCT werkt gewoon onder XP hoor. Bij jouw niet dan ?
Van RCT1 had ik de eerste release, die deed het niet onder XPOp woensdag 29 mei 2002 20:56 schreef aftermath het volgende:
dat lijkt me wel ja
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
COASTERBARBAAR!!!!Op woensdag 29 mei 2002 21:00 schreef Robin Vreuls het volgende:
* Robin Vreuls valt flauw
Mega-SLC
[afbeelding]
Dat geval noem je geen Mega-SLC, maar een Giant Inverted Boomerang, oftewel GIB.
Zie ook http://www.vekoma.nl en dan Product Showcase -> Upcoming Innovations.
Toch maar wat vaker op www.Themepark.nl rondhangen... dan krijg je de termen wel onder de knie.
Verwijderd
Woohoo! Ik vind het wel bestOp donderdag 30 mei 2002 14:36 schreef SanderNL het volgende:
RCT 2 is dus niet meer als weer een aanvulling op de add-ons die ik al heb. Om eerlijk te zijn had ik toch iets spetterenders verwacht
Zolang ie nu maar aan de praat te krijgen is onder XP
*Ik had zooo gehoopt dat ze een 3D mode hadden... dat je gewoon door je park kon lopen.
*Dat ze de grafische kant wat zouden opschroeven
*Dat de gameplay het zelfde blijft
*Dat er makkelijker je eigen themeing enzo geadd kon worden.
*Makkelijker bouwen van coasters (niet vaste deeltjes), maar zoals in themepark buigen enzo.
* Paden rond/breeder
* Meer muziek (eigen)
Verwijderd
Maar ik ga hem zeker kopen(downloaden, kopieren,of zelfs stelen als het moet...)
Hahahahaa
Chris Sawyer wilde geen goedkope Themepark World variant maken...Op donderdag 30 mei 2002 15:16 schreef zerosignal het volgende:
*Ik had zooo gehoopt dat ze een 3D mode hadden... dat je gewoon door je park kon lopen.
Is gebeurt, de engine tovert nu meer details te voorschijn en loopt nog soepeler.*Dat ze de grafische kant wat zouden opschroeven
Dat is in ieder geval een feit, plus nog wat extraatjes. Er is niets uitgegaan wat de RCT1 zo goed maakte op gameplay gebied.*Dat de gameplay het zelfde blijft
Dat kan nu ook. Je kan je coaster in een apart scherm maken, en daar zelfs de paden en theme-ing aan toevoegen. Als je het klaar hebt dan kun je je coaster + theme-ing in een keer in je park plaatsen.*Dat er makkelijker je eigen themeing enzo geadd kon worden.
Helaas zit dit er niet in, wat er wel in zit zijn rondere bochten, mooiere rondere heuvels, nieuwe elementen en heel belangrijk MINDER supports!*Makkelijker bouwen van coasters (niet vaste deeltjes), maar zoals in themepark buigen enzo.
Breder in ieder geval. Je kan nu namelijk 2 paden naast elkaar aanleggen, iets dat in RCT1 veel problemen opleverde omdat de gasten dan gelijk verdwaalden.* Paden rond/breeder
Er zit in ieder geval meer muziek in. Er is nu een speciaal knopje (muzieknoten) bij gekomen in het ride-operations-scherm (zie screens). En het zou me niets verbazen als je je eigen MP3'tjes etc er in kan importeren.* Meer muziek (eigen)
Dat is niet goedkope themepark world variant... je kan ook kiezen voor en no limits simulator erbij, dusse!Chris Sawyer wilde geen goedkope Themepark World variant maken...
OkeIs gebeurt, de engine tovert nu meer details te voorschijn en loopt nog soepeler.
Mooi!Dat is in ieder geval een feit, plus nog wat extraatjes. Er is niets uitgegaan wat de RCT1 zo goed maakte op gameplay gebied.
Als in je eigen pics importeren in het spel.Dat kan nu ook. Je kan je coaster in een apart scherm maken, en daar zelfs de paden en theme-ing aan toevoegen. Als je het klaar hebt dan kun je je coaster + theme-ing in een keer in je park plaatsen.
Tja, toch jammer... nieuwe elementen is wel oke!Helaas zit dit er niet in, wat er wel in zit zijn rondere bochten, mooiere rondere heuvels, nieuwe elementen en heel belangrijk MINDER supports!
Dat wist ik, maar rond of de andere kant op (rechtop of volledig horizontaal in beeld zou ook wel kewl zijn).Breder in ieder geval. Je kan nu namelijk 2 paden naast elkaar aanleggen, iets dat in RCT1 veel problemen opleverde omdat de gasten dan gelijk verdwaalden.
Dat is een minima!Er zit in ieder geval meer muziek in. Er is nu een speciaal knopje (muzieknoten) bij gekomen in het ride-operations-scherm (zie screens). En het zou me niets verbazen als je je eigen MP3'tjes etc er in kan importeren.
Overigens zou het ook kewl zijn als je rides met theming kan opslaan.
Of een x aantal blokjes selecteren die opgeslagen kunnen worden: bijvoorbeeld een area van een coaster en dan 5x10 grondblokken opslaan zodat je die later weer neer kunt pleuren met themeing erbij!
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
RTC1 Was cool. idd was cool Maar kom op hey het is gewoon PRECIES hetzelfde spel. Ze hebben geeneens de layout en de buttons verandert. Echt gewoon een waardeloze update. Graphics zijn outdated en je ziet een paar kleine verschillen. Ik vind het eerderlijk een lelijke-update met een paar KLEINE zeer kleine verschillen
maar nogmaals dit is mijn mening gebasseerd op die screenies. Jullie mogen best iets anders erover denken ga er geen heisa van maken maar je moet toegeven dat het precies hetzelfde als rtc1 is behalve het logo met een 2 erbij gezet
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Uhm... Bril of vergrootglas nodig?Op donderdag 30 mei 2002 16:52 schreef Mikez het volgende:
ik vind ut er niet uit zien
RTC1 Was cool. idd was cool Maar kom op hey het is gewoon PRECIES hetzelfde spel. Ze hebben geeneens de layout en de buttons verandert.
En waarom zouden ze een winning combination te veel veranderen of aanpassen als het in eerste instantie al perfect werkte?
Verwijderd
sorry hoor maar ik vind het spel voor tegenwoordige begrippen gewoon te lelijk, dit is gewoon het spel wat ze eigenlijk 2 jaar geleden hadden moet uitbrengen ipv rct 1. niet nuOp donderdag 30 mei 2002 17:22 schreef CJ het volgende:
[..]
Uhm... Bril of vergrootglas nodig?Er zijn wel degelijk dingen verandert.
En waarom zouden ze een winning combination te veel veranderen of aanpassen als het in eerste instantie al perfect werkte?
Tja, dan stap je over op No Limits.Op donderdag 30 mei 2002 17:29 schreef jcross het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik vind het spel voor tegenwoordige begrippen gewoon te lelijk, dit is gewoon het spel wat ze eigenlijk 2 jaar geleden hadden moet uitbrengen ipv rct 1. niet nu
ze maken het spel alleen helemaal compleet nu door heel wat extra dingen te veranderen. Ik kan iig niet wachten
* Robin Vreuls was de naam kwijt van die coasterOp donderdag 30 mei 2002 14:15 schreef CJ het volgende:
COASTERBARBAAR!!!!
Dat geval noem je geen Mega-SLC, maar een Giant Inverted Boomerang, oftewel GIB.Zo eentje staat er nu ook Warner Brothers Movie World Madrid.
Zie ook http://www.vekoma.nl en dan Product Showcase -> Upcoming Innovations.

No thanksToch maar wat vaker op www.Themepark.nl rondhangen... dan krijg je de termen wel onder de knie.
Scheelt je wel veel speurwerk hoor. Op het Themepark Game forum zitten een paar echte speurhonden die het RCT2-nieuws vaak als eerste brengen.Op vrijdag 31 mei 2002 09:22 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
No thanksIk blijf wel rondspeuren op het net
http://www.themepark.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum;f=6;DaysPrune=1000
voor het geval je je mocht bedenken.
't blijven rare mensen die tpersOp vrijdag 31 mei 2002 09:37 schreef CJ het volgende:
Scheelt je wel veel speurwerk hoor. Op het Themepark Game forum zitten een paar echte speurhonden die het RCT2-nieuws vaak als eerste brengen.
http://www.themepark.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum;f=6;DaysPrune=1000
voor het geval je je mocht bedenken.
Hehe, dat vat ik maar op als een compliment.Op vrijdag 31 mei 2002 09:51 schreef zerosignal het volgende:
[..]
't blijven rare mensen die tpers
Edit: damn typo's
www.google.nl
Dat is al mogelijk in RCT 1 en de addons......Op donderdag 30 mei 2002 15:16 schreef zerosignal het volgende:
blaaaaaaat
* Meer muziek (eigen)
Hoe? ff googlen!
Dit topic is gesloten.