RCT 1 was altijd al genieten
Verwijderd
correctVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 17:49:
Voor mij genoeg voor een RCT 2
Maar was die lijst niet al eerder gepost in dit topic, of is dit de nieuwste, met de laatste nieuwtjes?
Het is de originele lijst samengevoegd met lijstjes van een ander forum en een aantal dingen die ik opmerkte bij het zien van de screenshots
[nohtml]
- Giovanola Mega Coaster: nieuwe treinen voor steel twister

- Intamin Mega Coaster: nieuwe achtbaansoort

- Intamin SLC: nieuwe achtbaansoort (ook Impulse Coaster is te bouwen)

- Vekoma SJC: nieuwe treinen voor suspended coaster

- Vekoma GIB: nieuwe achtbaansoort (Giant Inverted Boomerang)

Dit zijn ze dus ongeveer
Hier gaat ik even plaatjes bijzoeken voor goeide voorbeelden
- Giovanola Mega Coaster: nieuwe treinen voor steel twister

- Intamin Mega Coaster: nieuwe achtbaansoort

- Intamin SLC: nieuwe achtbaansoort (ook Impulse Coaster is te bouwen)

- Vekoma GIB: nieuwe achtbaansoort (Giant Inverted Boomerang)

Dit zijn ze dus ongeveer
Van mij mag het al zo ver zijn 
Ik ben nu nog bezig met RCT1 omdat ik een tijdje geleden de uitbreidingen gekregen heb maar nog niet de gelegenheid had om ze te spelen.
Ben er nu dus mee bezig en van sommige (nieuwe) coaster wordt ik echt weer vrolijk.
Ik ben nu nog bezig met RCT1 omdat ik een tijdje geleden de uitbreidingen gekregen heb maar nog niet de gelegenheid had om ze te spelen.
Ben er nu dus mee bezig en van sommige (nieuwe) coaster wordt ik echt weer vrolijk.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
* Sassie is van het weeknd ook maar weer bezig geweest met RCT1komaki schreef op 17 september 2002 @ 13:19:
Van mij mag het al zo ver zijn
Helaas moet ik bekennen dat ik hem nog steeds niet geheel uitgespeeld heb (dwz alle moglijk opdrachten 'af').

Maar goed ik vermaak me nog steeds wel met achtbaantjes en andere attractis neerplempen.
Hoe spelen julle eigenlijk: is het gewoon zo snel mogelijk parkje af en doel bereikt, zonder franje verder of pleuren jullie er ook nog veel scenery in om een zo mooi moelijk park te maken?
Verschilt een beetje per keer.Sassie schreef op 17 september 2002 @ 15:20:
[...]
* komaki is van het weeknd ook maar weer bezig geweest met RCT1
Helaas moet ik bekennen dat ik hem nog steeds niet geheel uitgespeeld heb (dwz alle moglijk opdrachten 'af').
Maar goed ik vermaak me nog steeds wel met achtbaantjes en andere attractis neerplempen.
Hoe spelen julle eigenlijk: is het gewoon zo snel mogelijk parkje af en doel bereikt, zonder franje verder of pleuren jullie er ook nog veel scenery in om een zo mooi moelijk park te maken?
Ik ben nu bezig met de Arid Heights in de laatste uitbreiding. Je speelt dan zonder geld en je moet er gewoon voor zorgen dat je 2000 gasten in je park krijgt en dat je park rating niet onder de 700 (of iets dergelijks) komt. Best wel leuk maar ik ben al 4 avonden bezig en ik heb nu iets van 1700 bezoekers dus ik moet nog ff verder bouwen
Bijna het hele park is nu volgebouwd op iets van 1/5 na
Dat houdt in dat er bijna niet eens meer te zien is dat het midden in de woestijn is, zo erg heb ik het volgebouwd met theming, coaster en andere attracties
Maar soms doe ik gewoon ook zo snel mogelijk de opdracht doen. ik denk dat het een beetje ligt aan het soort park waar je mee begint. Soms heb ik er niet zo veel zin in om er een mooi park van te maken maar bij Arid Heights is het wel mega gelukt
Verwijderd
Dat's inderdaad vet om te doen. Heb zelf echt een super mooi park dat nog steeds niet af is. Het begon met het originele deel alleen en dan de Diamond Hights scenario. Daar heb ik gezorgt dat al het terrein beschikbaar is (via zo'n crack ding). En ben gaan bouwen, daarna elke keer dat ik zo'n nieuw expension pack kreeg nog meer gebouwd (jammere is dus dat je dan alles wat je al gemaakt had weer moet gaan rebuilden (extra stalletjes enz.)).komaki schreef op 17 september 2002 @ 15:27:
[...]
Verschilt een beetje per keer.
Ik ben nu bezig met de Arid Heights in de laatste uitbreiding. Je speelt dan zonder geld en je moet er gewoon voor zorgen dat je 2000 gasten in je park krijgt en dat je park rating niet onder de 700 (of iets dergelijks) komt. Best wel leuk maar ik ben al 4 avonden bezig en ik heb nu iets van 1700 bezoekers dus ik moet nog ff verder bouwen.
Bijna het hele park is nu volgebouwd op iets van 1/5 na
Dat houdt in dat er bijna niet eens meer te zien is dat het midden in de woestijn is, zo erg heb ik het volgebouwd met theming, coaster en andere attracties
Maar soms doe ik gewoon ook zo snel mogelijk de opdracht doen. ik denk dat het een beetje ligt aan het soort park waar je mee begint. Soms heb ik er niet zo veel zin in om er een mooi park van te maken maar bij Arid Heights is het wel mega gelukt. parkje om trots op te zijn vond ik zelf
Ben er nu al zo'n 2 jaar mee bezig maar bouw niet elke dag. Heb nu pas 2/5 deel gebouwd want ik verander de hele tijd de scenery. Die 2/5 ziet er nu naar mijn ogen wel fantastisch uit. Tja, ik ben een perfectionist....
Nu heb ik alleen al maanden geen zin meer gehad om verder te bouwen, ik kan alleen nog maar aan RCT2 denken
Heb je screenies?Die 2/5 ziet er nu naar mijn ogen wel fantastisch uit. Tja, ik ben een perfectionist....
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Verwijderd
weet niet of ik het nog kan vinden, en moet dan eerst het spel installen. Dus kijk wel effe of het lukt.
lijkt me ook wel cool ja om die screenies te zien
geen screen maar toch
Ik heb gister deze zitten namaken in RCT1 maar ze gaan er mooi niet in
tenminste, heb nog 10min gespeeld toen ie af was en toen begon Ajax maar tot dan toe vonden ze em iets te "intens"

Vond het wel een gave coaster....
Verwijderd
Dat ziet er wel heeel hyper uit ja, ik hoop dat de gasten minder snel iets "te intens" vinden...komaki schreef op 18 september 2002 @ 10:40:
[...]
geen screen maar toch
Ik heb gister deze zitten namaken in RCT1 maar ze gaan er mooi niet in
tenminste, heb nog 10min gespeeld toen ie af was en toen begon Ajax maar tot dan toe vonden ze em iets te "intens"
Vond het wel een gave coaster....
Jah ik ookVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 10:44:
[...]
Dat ziet er wel heeel hyper uit ja, ik hoop dat de gasten minder snel iets "te intens" vinden...
ff ergens een paar brakes inbouwen denk ik
Hij gaat namelijk op het laatst met iets van 70 of 80 km/h door die screws
btw als er meer mensen zijn die het leuk lijkt om een echte zo goed mogelijk na te bouwen.
www.rcdb.com is een site waar je zo'n beetje alle coasters kunt nabouwen die er te vinden zijn op deze aardkloot.
Zoek er gewoon 1 op en met een beetje mazzel staan er wat foto's van de RC bij en met een overzichtsfoto kun je redelijk wat.
Ga vanavond ff de Goliath van Six Flags Holland proberen
deze dus:
www.rcdb.com is een site waar je zo'n beetje alle coasters kunt nabouwen die er te vinden zijn op deze aardkloot.
Zoek er gewoon 1 op en met een beetje mazzel staan er wat foto's van de RC bij en met een overzichtsfoto kun je redelijk wat.
Ga vanavond ff de Goliath van Six Flags Holland proberen
deze dus:

Verwijderd
Zit deze coaster eigenlijk ook in RC2 ???
Vind het namelijk wel een rete gaaf ding

De rollercoaster fans weten natuurlijk wel dat dit de X uit Six Flags Magic Mountain is...
o voor ik het vergeet nog een urlletje voor de coasterfans die het nu echt niet meer uit kunnen houden tot 15 oktober
www.joyrides.com
Vind het namelijk wel een rete gaaf ding

De rollercoaster fans weten natuurlijk wel dat dit de X uit Six Flags Magic Mountain is...
o voor ik het vergeet nog een urlletje voor de coasterfans die het nu echt niet meer uit kunnen houden tot 15 oktober
www.joyrides.com
Verwijderd
ze vinden vet veel achtbanen intens, die irl wel echt vet zijn, of niet eens zo heel vet. Heb de Superman uit Six Flags Holland nagebouwd ooit, had 13 intensity ofzo, toen ik de lanceersnelheid verhoogde was het nog niet goed... 
edit:
ik heb trouwens iets gaars, onder winxp, na een freshe install, zijn de files op de CD geen correcte Win32 toepassingen meer
Dus ik kan het ook niet installen...
edit:
ik heb trouwens iets gaars, onder winxp, na een freshe install, zijn de files op de CD geen correcte Win32 toepassingen meer
Dus ik kan het ook niet installen...
Jammer dat RCT1 niet op Win2k werkt, zou hem graag weer uit de kast willen trekken
Ja deze coaster zit ook in RCT 2. want heel Six Flas Magic Mountain komt er in dus ook deze coaster kijk maar hier onderVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 15:29:
Zit deze coaster eigenlijk ook in RC2 ???
Vind het namelijk wel een rete gaaf ding![]()
[afbeelding]
www.joyrides.com
[[url=http://www.chrissawyergames.com/big1.gif[/url]]
Bron:chrissawyer.com
iddRedHat schreef op 18 september 2002 @ 15:43:
Jammer dat RCT1 niet op Win2k werkt, zou hem graag weer uit de kast willen trekken
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Met wat moeite doet ie het wel op xp, en ik geloof dat ik em ooit wel eens op win2k aan het draaien heb gekregen....RedHat schreef op 18 september 2002 @ 15:43:
Ja met al die patches enzo, geen zin in hoor, ik wacht wel op RCT2
Verwijderd
VETTTTTTTTTWdrawing schreef op 18 september 2002 @ 16:06:
[...]
Ja deze coaster zit ook in RCT 2. want heel Six Flas Magic Mountain komt er in dus ook deze coaster kijk maar hier onder
[[url=http://www.chrissawyergames.com/big1.gif[/url]]
Bron:chrissawyer.com
welke parken komen nog meer helemaal in RCT 2 ??
Verwijderd
5 Six Flags parken, o.a. SF:Magic Mountain en SF:Great AdventureVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:46:
[...]
VETTTTTTTTT
Verwijderd
hou op, ik kan er niet meer tegenVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 17:31:
[...]
5 Six Flags parken, o.a. SF:Magic Mountain en SF:Great Adventure
zo worden we haast gedwongen illegaal te doenVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:43:
Die 19 MB versie van Kazaa doet het wel onder Win2k bij mij
weet je zeker dat je het niet over de demo hebt?
Verwijderd
Breepee schreef op 18 september 2002 @ 19:02:
[...]
zo worden we haast gedwongen illegaal te doen
weet je zeker dat je het niet over de demo hebt?

'k heb het effe geprobeerd. hij werktie idd feilloos onder xp, ik kan alleen geen savgames ladenVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 19:21:
[...]
Heel zeker, kon het zelf eerst ook niet geloven zo klein
Verwijderd
Ik ook niet.. dan crasht hijBreepee schreef op 18 september 2002 @ 20:22:
[...]
'k heb het effe geprobeerd. hij werktie idd feilloos onder xp, ik kan alleen geen savgames ladennouja, beter dan helemaal niet
Maar inderdaad beter dan helemaal niets
Dat doel kon mij eigenlijk weinig schelen, aangezien ik toch te slordig ben om die savegames te bewarenSassie schreef op 17 september 2002 @ 15:20:
[...]

Ik begon gewoon regelmatig opnieuw, vaak in dezelfde map, met als doel een zo groot en goed mogelijk pretpark bouwen
Dat lukte ook aardig. Ik was extreem zuinig met de ruimte zodat ik zo veel mogelijk erin kon doen, helaas werden de paden daardoor wel overvol zodat ik er meerdere naast elkaar moest doen.
En de meeste waren erg tevreden erover
Helaas zijn er geen screenshots bewaard gebleven
🌞🍃
Ik heb em iets aangepast en nou gaan ze er wel in.Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 10:44:
[...]
Dat ziet er wel heeel hyper uit ja, ik hoop dat de gasten minder snel iets "te intens" vinden...
Ietsje lager maken waardoor hij net iets minder snel gaat
kvind ut er eerlijk gezegt niet echt bijzonder vet uit zien, zeker niet voor een spel uit deze tijd 
als ze hem nou in 1999 gereleased hadden ofzo... dit loopt een beetje achter hoor, die screens zijn echt niet spectaculair (kwa graphics dan, keb het er dus niet over of het spel vet is of niet)

als ze hem nou in 1999 gereleased hadden ofzo... dit loopt een beetje achter hoor, die screens zijn echt niet spectaculair (kwa graphics dan, keb het er dus niet over of het spel vet is of niet)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
mja ze hadden idd wat aan de graphics moeten doen (niet 3d maken natuurlijk) maar dit lijkt weer de zoveelste uitbreidingFireFoz schreef op 18 september 2002 @ 23:22:
kvind ut er eerlijk gezegt niet echt bijzonder vet uit zien, zeker niet voor een spel uit deze tijd
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Master+RCT
Zie "RCT2 release date vervroegt!!!"

http://image.com.com/game...080602/rct2_screen003.jpg
@ theming
Zie "RCT2 release date vervroegt!!!"

http://image.com.com/game...080602/rct2_screen003.jpg
release date: 1 oktober dus, beter
Verwijderd
Ik weet niet of we dat moeten geloven van een HetNet club maar hij is in ieder geval wel al gold
Oja, check m'n nieuwe icon
Edit: Huh... hij werk niet Woei! Nu wel
daar heb je natuurlijk gelijk inVerwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:55:
[...]
Ik weet niet of we dat moeten geloven van een HetNet club maar hij is in ieder geval wel al gold
Verwijderd
Inderdaad, het is iig hoopgevend nieuws, want 15 october is veeeel te langaftermath schreef op 19 september 2002 @ 09:58:
[...]
daar heb je natuurlijk gelijk inmaar ik las al eerder dat ie eerder uit zou kunnen komen en hij is al een maand ofzo gold, maarja we zullen zien
Verwijderd
Mooi zoaftermath schreef op 19 september 2002 @ 10:03:
Ign.com geeft ook aan dat ie 1 oktober komt en gamespot zegt ook dat hij in de eerste week van oktober te verwachten is. Hij komt idd denk ik wel wat eerder
Ik vind het zo jammer van dit spel dat die gasten iets zo snel intens vinden. Heb ik een heel lullig baantje gemaakt, die omhoog gaat, stijl naar beneden, weer omhoog met een bochtje etc. (iets wat als standaard word beschouwt), is de intensity 15!!. gaat echt nergens over..., gewoon niet realistisch eigenlijk. Terwijl irl iedereen staat te dringen om erin te kunnen....
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Ja... ik heb gister nog een lage stalen mini-coaster gemaakt met nog niet eens de maximale drop mogelijk, een aantal S-bochtjes, een paar hobbels en drops en toen vonden ze het al "te intens"Preddie schreef op 19 september 2002 @ 10:07:
Ik vind het zo jammer van dit spel dat die gasten iets zo snel intens vinden. Heb ik een heel lullig baantje gemaakt, die omhoog gaat, stijl naar beneden, weer omhoog met een bochtje etc. (iets wat als standaard word beschouwt), is de intensity 15!!. gaat echt nergens over..., gewoon niet realistisch eigenlijk. Terwijl irl iedereen staat te dringen om erin te kunnen....
De maximum aanvaardbare intensiteit mogen ze van mij wel 2x (of meer) verhogen
Ja, precies..., dat vind (vond), ik dus altijd zo jammer van rollercoaster tycoon. Dat deel van het spel is gewoon super-onrealistisch...Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 10:10:
[...]
Ja... ik heb gister nog een lage stalen mini-coaster gemaakt met nog niet eens de maximale drop mogelijk, een aantal S-bochtjes, een paar hobbels en drops en toen vonden ze het al "te intens"![]()
De maximum aanvaardbare intensiteit mogen ze van mij wel 2x (of meer) verhogen
Verwijderd
Klopt, neem nou b.v. X in SF:MM dat is dus gewoon een mega-coaster waar bij je alle kanten opdraait, zelfs de stoeltjes hangen aan een as waardoor ze 360 graden kunnen draaien. Met de RCT1 waarden zou daar nooit iemand ingaan terwijl irl iedereen op zulk soort dingen kicktPreddie schreef op 19 september 2002 @ 10:12:
[...]
Ja, precies..., dat vind (vond), ik dus altijd zo jammer van rollercoaster tycoon. Dat deel van het spel is gewoon super-onrealistisch...
hier kun je trouwens nog een grotere lijst vinden van nieuwe features in RCT2
Verwijderd
Wow, en dat is waarschijnlijk nog niet eens allesaftermath schreef op 19 september 2002 @ 10:18:
hier kun je trouwens nog een grotere lijst vinden van nieuwe features in RCT2
Thx voor de link
Ach ja ik heb het spel bij mijn ouders op de PC staan (die is wat sneller en meer vrije ruimte op de HD dan deze hierDataBeest schreef op 18 september 2002 @ 21:03:
[...]
Dat doel kon mij eigenlijk weinig schelen, aangezien ik toch te slordig ben om die savegames te bewaren
Ik begon gewoon regelmatig opnieuw, vaak in dezelfde map, met als doel een zo groot en goed mogelijk pretpark bouwen
Dat lukte ook aardig. Ik was extreem zuinig met de ruimte zodat ik zo veel mogelijk erin kon doen, helaas werden de paden daardoor wel overvol zodat ik er meerdere naast elkaar moest doen.
En de meeste waren erg tevreden erover
Helaas zijn er geen screenshots bewaard gebleven
Afgelopen weekend pas Leafy Lake weer voltooid.
Idd lekker volbouwen allemaal, qua inrichting is het ook niet altijd even super bij mij.
* Sassie is een beetje gemakkelijk in dat opzicht ja
Themeing doe ik ook vrij weinig aan, is op zich wel leuk natuurlijk om mee te kloten als je verder even geen bouwruimte meer hebt voor een attractie.
Op zich is het natuurlijk wel leuk om een park geheel van scratch (lees: leeg stuk land) op te bouwen en zelf ook in te richten naar je eigen smaak en iedere keer wat te verbeteren.
Hehe, deze klopt niet.Robin Vreuls schreef op 16 september 2002 @ 18:40:
[nohtml]
[...]
[afbeelding]
Dit zijn ze dus ongeveer
Dat is de trein voor Deja Vu, de Giant Inverted Boomerang, die ook in RCT2 zit.
De treinen van de Vekoma Suspended Junior Coaster zien er zo uit:

Bron: www.rcdb.com
- Six Flags TexasVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:46:
[...]
VETTTTTTTTT
- Six Flags Great America
- Six Flags Magic Mountain
- Six Flags Holland
- Six Flags Belgium
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Is SixFlags Holland niet gewoon een aantal achtbanen uit andere Six Flags parken bij elkaar geschraaptCJ schreef op 19 september 2002 @ 12:11:
[...]
Hehe, deze klopt niet.
[afbeelding]
[...]
- Six Flags Texas
- Six Flags Holland
- Six Flags Belgium
EDIT//
VETTTTTTTTTTT hij komt al 1oktober uit !!!
Dan heb ik vrij (eerste dag van mijn tentamen week maar toch) !!!
//EDIT
Ja en nee. Voor sommige dingen gaat het op, voor andere niet.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:17:
[...]
Is SixFlags Holland niet gewoon een aantal achtbanen uit andere Six Flags parken bij elkaar geschraapt
El Condor was het prototype SLC. Na El Condor zijn er wereldwijd meer dan 30 van die dingen in andere parken neergeplant. Dus wat dat betreft is SFH nog een voorloper.
Goliath, custom Intamin Mega Coaster, dus ook uniek. De layout komt nog nergens anders voor en het bevat de Stengel-dive die uniek is.
Superman The Ride: Copy van Rock n' Rollercoaster uit Amerika, alleen nu dan niet overdekt. WDS heeft sinds dit jaar ook een versie. Dus SFH heeft dit wel een beetje nageaapt, maar ook weer niet.
Robin Hood, unieke custom woodie. De eerste woodie van Vekoma, dus zeker niet uit een ander park geschraapt.
Flying Dutchman Gold Mine, standaard muisachtbaan, die in -tig parken voorkomt.
La Via Volta, Vekoma's succesnummer de Boomerang. Deze stond oorspronkelijk in een Pools park, maar is verhuist naar SFH.
Dus zoals je ziet valt het wel mee met het bij elkaar rapen van achtbanen uit andere parken.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Volgens mij is het WB Movie World (Duitsland) i.p.v. Six Flags Belgium, dat las ik ergens en Six Flags Belgium is ook niet echt een rollercoaster parkCJ schreef op 19 september 2002 @ 12:11:
[...]
Hehe, deze klopt niet.
[afbeelding]
[...]
- Six Flags Texas
- Six Flags Holland
- Six Flags Belgium
Nee nee... Het was eerst WBMW, maar is inmiddels verandert in Six Flags Belgium.Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 16:47:
[...]
Volgens mij is het WB Movie World (Duitsland) i.p.v. Six Flags Belgium, dat las ik ergens en Six Flags Belgium is ook niet echt een rollercoaster park
En dan nog... WBMWG heeft helemaal nog minder coasters dan SFB... dus SFB is zowiezo meer coasterpark dan WBMWG.
Er gaan ook al verschillende screens rond van SFB.
http://www.themepark.nl voor meer info en dan met name dit topic (laatste bladzijde): http://www.themepark.nl/u...et_topic;f=6;t=002167;p=1
En ook bijvoorbeeld dit topic:
http://www.gamers.com/game/1139390/previews
the biggest news is the inclusion of five actual Six Flags theme parks -- Six Flags Over Texas, Great Adventure, Magic Mountain, Belgium, and Holland -- along with 25 of their most popular rides, rendered in their entirety for you to play with, study, and modify.
Verwijderd
Ik heb niks gezegdCJ schreef op 19 september 2002 @ 21:56:
[...]
Nee nee... Het was eerst WBMW, maar is inmiddels verandert in Six Flags Belgium.And for your information... Six Flags Belgium had tot dit jaar altijd 1 coaster meer dan Six Flags Holland. Six Flags Holland noemde zich wel Rollercoaster Capital Of Europe, maar tot aan de komst van Goliath had SFH 6 coasters en SFB 7.
Dus wie is nou niet echt een rollercoaster park?
En dan nog... WBMWG heeft helemaal nog minder coasters dan SFB... dus SFB is zowiezo meer coasterpark dan WBMWG.
Er gaan ook al verschillende screens rond van SFB.
http://www.themepark.nl voor meer info en dan met name dit topic (laatste bladzijde): http://www.themepark.nl/u...et_topic;f=6;t=002167;p=1
En ook bijvoorbeeld dit topic:
http://www.gamers.com/game/1139390/previews
[...]

ftp://ftp.infogrames.net/patches/rctycoon/RCT-US.exeRedHat schreef op 18 september 2002 @ 15:43:
This RollerCoaster Tycoon that fixes several small gameplay issues, and provides support for Windows 2000 and Windows XP users.
En jij telet bij sfb de coricnce ook mee dat ding is niet veel langer 100 meter die baan is nep dus allbei even veel coasters !! ik ben erg benieuwdt !CJ schreef op 19 september 2002 @ 21:56:
[...]
Nee nee... Het was eerst WBMW, maar is inmiddels verandert in Six Flags Belgium.And for your information... Six Flags Belgium had tot dit jaar altijd 1 coaster meer dan Six Flags Holland. Six Flags Holland noemde zich wel Rollercoaster Capital Of Europe, maar tot aan de komst van Goliath had SFH 6 coasters en SFB 7.
Dus wie is nou niet echt een rollercoaster park?
[...]
Het oneindige X 0
Ik heb ff de nieuwe featureslijst gelezen en die ziet er wel aardig uit. Veel groter dan bij een addon.
daarnaast zijn er volgens mij ook meer soorten onderdelen in een RC. Meer soorten bochten enzo.
ik heb een hele zooi screenshots gevonden waar je wel wat mee moet kunnen. Ik kon er wel uit opmaken dat er nogal wat leuke nieuwe features in zitten die ik eigenlijk nog miste in RCT1.
http://www.boballie.com/site.asp?page=rct2_screenshots
btw een paar dagen geleden melde ik dat ik deze rollercoaster heb nagebouwd in RCT1:

Blijkt dat deze ook in RCT2 zit
daarnaast zijn er volgens mij ook meer soorten onderdelen in een RC. Meer soorten bochten enzo.
ik heb een hele zooi screenshots gevonden waar je wel wat mee moet kunnen. Ik kon er wel uit opmaken dat er nogal wat leuke nieuwe features in zitten die ik eigenlijk nog miste in RCT1.
http://www.boballie.com/site.asp?page=rct2_screenshots
btw een paar dagen geleden melde ik dat ik deze rollercoaster heb nagebouwd in RCT1:

Blijkt dat deze ook in RCT2 zit

Ik ben in 1 maand 2x in Six Flags Holland geweest en ga over een paar weken weer
Verwijderd
kheb een seisoens pas en woon in h'wijkRedHat schreef op 20 september 2002 @ 14:14:
Ik ben in 1 maand 2x in Six Flags Holland geweest en ga over een paar weken weer
heb alleen niet echt veel tijd om er heen te gaan
Maar het pad naar goliath gaat helemaal niet onder de el condor door 
naja... kan ook niet verwachten dat het perfect klopt
WTF? Nu hoef ik het spel niet meer. w o u t e r . schreef op 20 september 2002 @ 15:20:

Mwaaah, ik zit nu al weken op dit spel te wachten, dit wordt zo vet
* Koetjeboe installeert rc1 maar weer
nog een screenie van SFH:

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Verwijderd
Effe een vraagje over RCT1 .
Ik heb hier de duitse versie maar ik wil hem eigenlijk graag in nederlands of engels hebben
weet iemand of hier een patch voor is?
Ik heb hier de duitse versie maar ik wil hem eigenlijk graag in nederlands of engels hebben
weet iemand of hier een patch voor is?
Hey, je moet ook wat te doen hebben als opdracht in RCT2!! Het wijzigen van de paden zodat het meer realistisch is, lijkt me een prima voorbeeld van zo'n opdracht.. w o u t e r . schreef op 20 september 2002 @ 15:20:
Het reuzenrad in SFH is trouwens ook supermini in vergelijking met de rest van het park. Maar goed, dat is weer iets voor een uitbreidingsset.
Dat mag alleen in Six Flags Holland hoorVerwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:24:
[afbeelding]
ff jointje roken na een lange dag in het attractiepark![]()
![]()
![]()
De Coffee Shop zat overigens al in Loopy Landscapes.
nog 1 nieuwe screen
[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/79.jpg"]
[/url]
[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/79.jpg"]

Ik kan echt niet wachten tot oktober jongens
Ook ik heb RCT 1 echt gekocht. Ik kan niet wachten tot RCT 2 maar ja het moet maar ik blijf op de hoogte
. Vooral die Six Flags opdrachten vind ik wel
. Ben pas nog naar Six Flags geweest dus misschien helpt dat
. Jammer dat gfx zelfde zijn, maar als de rest echt goed is koop ik hem weer!!!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nu je het zegt. w o u t e r . schreef op 21 september 2002 @ 13:38:
Waar is trouwens superman the ride op dat screenshot van SFH
Geen id.. w o u t e r . schreef op 21 september 2002 @ 13:38:
Waar is trouwens superman the ride op dat screenshot van SFH
Zou best wel kunnen dat hij er niet in zit.
Dit was in de expantions van RCT1 ook zo.
Daar zaten ook "Real" Parks in.
die parken bestaan ook echt en zijn bijna hetzelfde als in het echt maar er zitten altijd een paar rides niet in.
Kijk maar eens op www.rcdb.com
en zoek dan maar eens Alton Towers, Heide park of Blackpool Pleasure Beach.
Verwijderd
RCT vind ik harsikke saai nix aan eerst een dag wachten voordat je een fatsoelijke rolercoaster kan bouwen

Verwijderd
Goede argumentenVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 16:51:
RCT vind ik harsikke saai nix aan eerst een dag wachten voordat je een fatsoelijke rolercoaster kan bouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Waarom speel je het dan zo vaak.Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 16:51:
RCT vind ik harsikke saai nix aan eerst een dag wachten voordat je een fatsoelijke rolercoaster kan bouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

(Dit is mijn broertje vandaar dat ik het weet
Chopper_Rob schreef op 21 september 2002 @ 17:21:
[...]
Waarom speel je het dan zo vaak.![]()
(Dit is mijn broertje vandaar dat ik het weet)
weer wat nieuwe screenshots
[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/84.jpg"]
[/url]
[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/83.jpg"]
[/url]
[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/81.jpg"]
[/url]

[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/84.jpg"]

[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/83.jpg"]

[url="http://www.tycoonplanet.com/images/rct2/screenshots/81.jpg"]

Tja, je moet van te voren natuurlijk eerst sparen. Als je geen geld hebt en dan gaat bouwen moet je idd lang wachten. Zo gaat het in het echt ookVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 16:51:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind trouwens die screenshots er wel leuk uit zien, maar het ziet er meer uit als een simpele uitbreidingsset. Nah, daar zijn er al wel genoeg van

🌞🍃
kvind het ook eerder een uitbreiding hij is niet veel mooier maar ik pray........
[This space is for rent]
Verwijderd
Idd zo een gevoel heb ik ook dat het meer een grote uitbreiding is voor RCT1 is
wat me wel vet zou lijken is dat je zelf door het park kan lopen enzo dus ook in de attracties net zoals in Theme park world
wat me wel vet zou lijken is dat je zelf door het park kan lopen enzo dus ook in de attracties net zoals in Theme park world
dat is nou juist wat ik niet wil en wat ze gelukkig niet hebben gedaan. RCT was al erg goed en dat kan met deel 2 alleen maar beter worden, hadden ze 3d toegevoegd en allemaal andere onnodige dingen die niks met dit soort spellen te maken hebben zou het volgens mij niks worden. En goed om te zien dat de makers dus niet voor 3d ofzo hebben gekozen maar voor goede en een sterke gameplayVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:32:
Iiew, gatver.Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 19:32:

zulke games redden het niet in 3D, word het te snel onoverzichtelijk. Ze hebben dus gewoon de engine een beetje opgepoets die al perfect was, maar niet genoeg aankon. Perfect dus!
Verwijderd
ik bedoel niet het hele spel in 3D maar dat je zelf ook door het park kunt lopenPreddie schreef op 21 september 2002 @ 23:02:
zulke games redden het niet in 3D, word het te snel onoverzichtelijk. Ze hebben dus gewoon de engine een beetje opgepoets die al perfect was, maar niet genoeg aankon. Perfect dus!
maar dan zouden ze een hele 3D engine erbij moeten doen, zodat je door het park kan huppelen, dat kost weer erg veel develop tijd, wat weer ten kostte gaat van de kwaliteit (doordat ze toch een bepaald budget wegleggen voor een game). Misschien een beetje vergezocht hoor, kan ookVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 23:21:
[...]
ik bedoel niet het hele spel in 3D maar dat je zelf ook door het park kunt lopen
3d is niet bij voorbaat minder mooi dan 2d. je moet alleen veel meer werk in een 3d spel steken, voordat het mooi wordt. maar dan heb je ook wat. Chris is dus luiCJ schreef op 21 september 2002 @ 22:52:
[...]
Iiew, gatver.Daar moet ik dus ook totaal niet aan denken. Themepark World ziet er gewoon barslecht uit. Ik ben blij dat Chris Sawyer de gameplay niet naar beneden heeft gehaald door er een bagger 3D-mode a la Themepark World in te zetten.
Verwijderd
EEEEhh zoek de 7 verschillen met deel 1???
Ik zie ze niet!
Zelfde interface zelfde gare 2d look zelfs precies de zelfde knoppen!!!
1 was wel leuk maar dit is meer van hetzelfde
Moet toch wat leukers te maken zijn met de ATI 9700's en GFTI 4X00 series!
Jammer helaas!
Zelfde interface zelfde gare 2d look zelfs precies de zelfde knoppen!!!
1 was wel leuk maar dit is meer van hetzelfde

Moet toch wat leukers te maken zijn met de ATI 9700's en GFTI 4X00 series!
Jammer helaas!
Dit topic is gesloten.