Rollercoaster Tycoon 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Breepee schreef op 22 september 2002 @ 10:31:
[...]

3d is niet bij voorbaat minder mooi dan 2d. je moet alleen veel meer werk in een 3d spel steken, voordat het mooi wordt. maar dan heb je ook wat. Chris is dus lui :)
Niet perse :P 1 treintje in rct heeft al gauw iets van 2000 frames....dacht ik, dat is dus wel ff veel werk. In 3d zou je gewoon 1 model hebben wat je dan rotate.
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 11:49:
EEEEhh zoek de 7 verschillen met deel 1???

:? Ik zie ze niet!

Zelfde interface zelfde gare 2d look zelfs precies de zelfde knoppen!!!

1 was wel leuk maar dit is meer van hetzelfde :r

Moet toch wat leukers te maken zijn met de ATI 9700's en GFTI 4X00 series!

Jammer helaas!
Tja, weer zo iemand van eerst de graphics en dan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:12

AMDFreak

Intel is zo..

Ik neem aan dat deze weer van Micropose is ;)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14
Aan de ene kant ben ik het hier met de 'gameplay-mensen' eens, deel 1 was super dus waarom zou je iets veranderen? Maar aan de andere kant: het lijkt er inderdaad wel heel erg op dat het RCT-team het zich wel heel erg makkelijk heeft gemaakt.

Ik zit absoluut niet te wachten op een game in 3D, en in je eigen achtbanen zitten vind ik ook niet zo interessant. Maar ze hadden het toch in 2D kunnen laten en het in ieder geval een beetje mooier kunnen maken? Natuurlijk moet ik het eerst spelen voor ik een oordeel kan vellen, maar voor zover ik het aan de screenshots kan zien komt het allemaal best gedateerd over.

Het zou dus wat mij betreft niet het een óf het ander moeten zijn (mooiere graphics of goede gameplay), maar een combinatie van beiden. De gameplay in deel 1 was dik in orde, ik kan me niet voorstellen dat ze daar veel werk aan gehad hebben. Grafisch is er dus ook niet veel veranderd...

Dus, met pijn in het hart moet ik concluderen dat dit wel heel erg naar een (weliswaar zeer uitgebreide) expansion set riekt...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer helaas!
maar eh... check bv mijn pc zo vet gaar p2 350. met 8mb vid. duz ze houden teminste een beetje rekening met mensen die er niet zo warmpjes bijzitten als jij (nofi) ik verw8 dat ik rct2 lekker vloeiend kan spelen en ben duz reuze blij dat ze niet op 3d zijn overgestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Voor alle mensen die steeds maar weer beginnen over het feit dat dit op een oversized expansion set is... Wacht maar totdat je het hebt gespeeld...

RCT2 bevat zo veel nieuwe elementen dat het de naam 'expansion set' niet meer rechtvaardigt.

Bijvoorbeeld:
  • Let maar eens op hoe soepel de coasters nu over de track heen vliegen in vergelijking met RCT1.
  • En let ook op de verbeterde interface waardoor het gemakkelijker wordt om coasters te bouwen o.a. met behulp van de speciale coaster editor.
  • En let ook eens op het oog voor detail dat stukken hoger ligt dan RCT1.
  • En al die nieuwe puke-rides en stands.
  • Of wat te denken van de verbeterde AI van de bezoekers, waardoor je eindelijke brede paden kan maken, zonder dat ze verdwalen.
  • En niet te vergeten het feit zo veel dingen beter kan instellen, zoals de snelheid van de lifthill, verschillende in- en uitstapstations, verticaal bouwen, etc.
  • En dan natuurlijk de nieuwe coasters die nieuw soort tracks vereisen, zoals X van Arrow, boxtrack van Intamin voor hun mega-, giga- en teracoasters, etc.
Er zijn zo veel aanpassingen dat de naam 'expansion-set' er helemaal niet meer bij past, en het spel dus in mijn ogen de titel RCT2 helemaal verdient.

En nogmaals... koop het spel, speel het... en durf dan nog eens te zeggen dat dit eigenlijk wel in een expansionset zou passen. >:)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe veel gaat het spel kosten? en wanneer?

-edit-

heb het al :)

Release verwacht: 18-10-2002

VOORINSCHRIJVINGSAKTIE
KLANTENKAARTPRIJS 42,45
RELEASE 18 OKTOBER 2002
VRAAG NU DE GRATIS KLANTENKAART AAN

Maak je klaar voor een nieuwe wilde rit! ´s Wereld meest verslavende game is terug met Sixflags als partner, extra verslavende uitdagingen en genoeg mogelijkheden voor nog meer creativiteit. Je kunt weer volop aan de slag om je eigen pretpark te maken met vele bekende achtbanen die ook terug te vinden zijn in de Sixflags parken. Genieten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
CJ schreef op 22 september 2002 @ 15:54:
Voor alle mensen die steeds maar weer beginnen over het feit dat dit op een oversized expansion set is... Wacht maar totdat je het hebt gespeeld...

RCT2 bevat zo veel nieuwe elementen dat het de naam 'expansion set' niet meer rechtvaardigt.

Bijvoorbeeld:
  • Let maar eens op hoe soepel de coasters nu over de track heen vliegen in vergelijking met RCT1.
  • En let ook op de verbeterde interface waardoor het gemakkelijker wordt om coasters te bouwen o.a. met behulp van de speciale coaster editor.
  • Of wat te denken van de verbeterde AI van de bezoekers, waardoor je eindelijke brede paden kan maken, zonder dat ze verdwalen.
  • En niet te vergeten het feit zo veel dingen beter kan instellen, zoals de snelheid van de lifthill, verschillende in- en uitstapstations, verticaal bouwen, etc.
  • En dan natuurlijk de nieuwe coasters die nieuw soort tracks vereisen, zoals X van Arrow, boxtrack van Intamin voor hun mega-, giga- en teracoasters, etc.
Er zijn zo veel aanpassingen dat de naam 'expansion-set' er helemaal niet meer bij past, en het spel dus in mijn ogen de titel RCT2 helemaal verdient.

En nogmaals... koop het spel, speel het... en durf dan nog eens te zeggen dat dit eigenlijk wel in een expansionset zou passen. >:)
Ik ben het er mee eens dat dit waarschijnlijk weer een superspel gaat worden. En okay, er zitten genoeg features in om het met recht een deel 2 te noemen. Maar laten we nou eens heel eerlijk zijn, je kunt in 2002 toch niet met een spel met graphics van 4 jaar oud komen? (OK, het loopt allemaal misschien wat soepeler, maar toch).

Nogmaals: ik vind gameplay ook belangrijker dan eyecandy. Maar waarom zou het niet allebei kunnen? Mooiere graphics hoeft niet gelijk 3D te betekenen...

Maar je hebt gelijk: eerst proberen, dan zeuren. :)

En ik ga het zeker proberen, ik verheug me er erg op!

[ Voor 0% gewijzigd door posttoast op 22-09-2002 18:41 . Reden: typo ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:09:
hoe veel gaat het spel kosten? en wanneer?

-edit-

heb het al :)

VOORINSCHRIJVINGSAKTIE
KLANTENKAARTPRIJS 42,45
RELEASE 18 OKTOBER 2002
VRAAG NU DE GRATIS KLANTENKAART AAN

Maak je klaar voor een nieuwe wilde rit! ´s Wereld meest verslavende game is terug met Sixflags als partner, extra verslavende uitdagingen en genoeg mogelijkheden voor nog meer creativiteit. Je kunt weer volop aan de slag om je eigen pretpark te maken met vele bekende achtbanen die ook terug te vinden zijn in de Sixflags parken. Genieten dus!
:(, ik dacht dat het eind deze maand uit zou komen, of zou dat per winkel weer verschillen?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Jammer helaas!
Iets leukers of mooiers?

Het is inderdaad meer van hetzelfde; ik kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Preddie schreef op 22 september 2002 @ 18:45:
[...]

:(, ik dacht dat het eind deze maand uit zou komen, of zou dat per winkel weer verschillen?
dat is een nederlands (online) winkel, in amerika komt ie eerder uit :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Ik begin oud te worden.... :{

Ben ff bezig met de oude RCT met expansions enzo en ik heb me al 2 x in het objective vergist.

Dat ik meer bezoekers moest hebben maar dat ik dacht dat ik er al genoeg had omdat ik beetje in de war was enzo |:(
3 jaar (in RCT tijd) gewerkt aan een park en dan maar weer opnieuw beginnen.
Gaat echt niet goed dit ;)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 12:58
Wat ik vooral interressant vind om te weten is wat de specs zijn:

of ik moet een nieuwe pc kopen of ik moet het spel kopen >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
blackangel schreef op 22 september 2002 @ 20:03:
Wat ik vooral interressant vind om te weten is wat de specs zijn:

of ik moet een nieuwe pc kopen of ik moet het spel kopen >:) :+
Kun je RCT1 op je huidige pc spelen?
- Ja, dan kun je RCT2 hoogstwaarschijnlijk ook gewoon normaal spelen.
- Nee, dan is het tijd voor een nieuwe pc. :+

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het heel jammer dat RCT2 veels te veel op de RCT1 lijkt. Een paar nieuwe attrakties en een level met sneeuw. slechte gxf en interfave is nogsteeds hetzelfde. Waarom maakt dit spel niet gebruik van 3d animatie's en filmpjes etc?

Ik ben m'n #1 kwijt geraakt jammergenoeg :'( maar ik ga geen #2 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 20:45:
Ik vind het heel jammer dat RCT2 veels te veel op de RCT1 lijkt. Een paar nieuwe attrakties en een level met sneeuw. slechte gxf en interfave is nogsteeds hetzelfde. Waarom maakt dit spel niet gebruik van 3d animatie's en filmpjes etc?

Ik ben m'n #1 kwijt geraakt jammergenoeg :'( maar ik ga geen #2 kopen
Leest niemand de vorige posts? 8)7

Dat verhaal kennen we nu zo langzamerhand wel. :Z Zoals ik twee posts terug al zei... Speel het spel eerst maar eens voordat je nu al zo'n voorbarige conclusie trekt. :7 Er is meer veranderd dan je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 19-09 15:19
Wie zegt dat er geen nieuwe graphix zijn? Mag ik een bron? Een screenshot hoeft niet te zeggen dat er geen nieuwe graphix systeem is hoor, RCT2 is ook veel zwaarder als RCT1, zit een totale nieuwe graphix-engine in dacht ik, dus de mensen die zeggen zelfde graphix, moeten research plegen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 00:56
Ik vraag me af of 't uberhaupt niet 2 of meerdere CD's gaan worden voor dit spel. 1 Install-CD & 1 'Speel-CD'. Wie weet 't?? (behalve Chris himself natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordy schreef op 22 september 2002 @ 23:14:
Ik vraag me af of 't uberhaupt niet 2 of meerdere CD's gaan worden voor dit spel. 1 Install-CD & 1 'Speel-CD'. Wie weet 't?? (behalve Chris himself natuurlijk)
en waarom zou je dat denken?

een cd van rct 1 bevat ongeveer 300 mb aan data....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
RedHat schreef op 22 september 2002 @ 23:11:
Wie zegt dat er geen nieuwe graphix zijn? Mag ik een bron? Een screenshot hoeft niet te zeggen dat er geen nieuwe graphix systeem is hoor, RCT2 is ook veel zwaarder als RCT1, zit een totale nieuwe graphix-engine in dacht ik, dus de mensen die zeggen zelfde graphix, moeten research plegen. :D
Klopt niet helemaal. :7 In RCT2 zit dezelfde engine als RCT1, maar deze is nu helemaal geupdate, gefinetuned en geoptimaliseerd zodat alles er nu nog mooier uit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 22 september 2002 @ 23:11:
Die 15 screenshots lijken wel verdacht weel op RCT1. Bla bla bla niks verandert.

Waar baseer jij het op dat het veel anders en "zwaarder" zou zijn? 8)7

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
CJ schreef op 22 september 2002 @ 15:54:

Bijvoorbeeld:

Tja aan de ene kant had ik ook wel wat scherpere graphics gewild en misschien nog 1x extra inzoomen, maar je kunt niet alles hebben he. :)
We zullen vanzelf wel zien hoe de game speelt en of het goede recencies krijgt.
Het gaat toch in de eerste plaats om het plezier van het spelen an het spel zelf niet om alle toeters en bellen erom heen.

En trouwens ze hebben voor zoveel nieuwe ideeen en concepten de game zelf
toch al aan moeten passen.
Ik noem bijv. maar de pinautomaten: de bezoekers moeten dus ook extra geld bij kunnen pinnen en dat betekent dat het bedrag 'in de portemonnee' ook opgehoogd moet kunnen worden ipv verlaagd door betalen van attracties/snacks/ed. En hoe zit het met geld in de automaten en het banksaldo van de gasten? In het echt kun je ook niet oneindig door blijven pinnen, het is op een gegeven moment op.
En zo zullen er nog wel meer dingen zijn die wel wat voeten in de aarde hebben gehad.

Ik weet zelf niet hoe het bij de expansion packs zit of dat ook een 'geupdate rct.exe' bevatte of alleen maar extra attracties en ontwerpen? :?

* Sassie die dit weeken ook weer 2 scenarios voltooid heeft in rct 1 en idd hoopt dat rct 2 ook nog te spelen blijft op de pc bij haar ouders thuis

Voor de geinteresseerden: de min systeemeisen na deel 1 waren een pentium 90 met 16 Mb RAM (bron: originele doos :P). Ik heb hem zelf hier (p166, 32 Mb RAM) ook nog gespeeld en dat ging wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Sassie schreef op 23 september 2002 @ 01:10:
[...]

Tja aan de ene kant had ik ook wel wat scherpere graphics gewild en misschien nog 1x extra inzoomen, maar je kunt niet alles hebben he. :)
You've got it. :+ Ik geloof dat je nu tot 5x kan in- en uitzoomen ipv 3x. :) Ik meen dit ergens gelezen te hebben, maar weet het niet helemaal 100% zeker... so don't hold it against me. :7 Wat ik wel zeker weet is dat zelfs in de verste zoomstand, je alles nog duidelijk ziet bewegen op je map itt in RCT1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Iemand enig idee wanneer Transport Tycoon 2 uitkomt ? (ALS dat al het geval is...)

Vroeger enorm veel uren door dit superspel versleten achter de PC, wil best wel een vervolg zien :)

* Flippy|IA wilt TT2

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Flippy_00 schreef op 23 september 2002 @ 01:22:
Iemand enig idee wanneer Transport Tycoon 2 uitkomt ? (ALS dat al het geval is...)

Vroeger enorm veel uren door dit superspel versleten achter de PC, wil best wel een vervolg zien :)

* Koetjeboe wilt TT2
Will Transport Tycoon be developed any further? Will there be a sequel?
The answer has to be "yes", but it could be many years further down the line before this happens.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki

komaki

The Hot Zone

CJ schreef op 22 september 2002 @ 21:44:
[...]

Leest niemand de vorige posts? 8)7

Dat verhaal kennen we nu zo langzamerhand wel. :Z Zoals ik twee posts terug al zei... Speel het spel eerst maar eens voordat je nu al zo'n voorbarige conclusie trekt. :7 Er is meer veranderd dan je zou denken.
Helemaal mee eens.

Ik kan gewoon niet wachten. Gelijk als ie uit is maar ff naar de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
CJ schreef op 22 september 2002 @ 23:49:
[...]

Klopt niet helemaal. :7 In RCT2 zit dezelfde engine als RCT1, maar deze is nu helemaal geupdate, gefinetuned en geoptimaliseerd zodat alles er nu nog mooier uit ziet. :)
Zo erg omgebouwd dat het gewoon bijna een nieuwe graphix engine is. Dat de graphics op de screens hetzelfde eruit zien tja, speel het spel eens, zou me niet verbasen als de graphics een heel ander gevoel gaat geven als RCT1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:55
RedHat schreef op 23 september 2002 @ 18:33:
[...]

Zo erg omgebouwd dat het gewoon bijna een nieuwe graphix engine is. Dat de graphics op de screens hetzelfde eruit zien tja, speel het spel eens, zou me niet verbasen als de graphics een heel ander gevoel gaat geven als RCT1.
maar het is en blijft dan toch dezelfde engine. versie 1.9 van een proggie zal heel anders weken dan 1.0, maar het blijft er een uit de 1e serie, niet uit de 2e :)

ander voorbeeld:
je maakt een layout voor website. op een gegeven moment isie af. je blijft echter updaten en bijwerken. toch blijft het een variant op de 1e. pas als je een geheel nieuwe layout hebt, die from scratch geschreven is, kun je het een tweede versie noemen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Breepee schreef op 23 september 2002 @ 18:38:
[...]

maar het is en blijft dan toch dezelfde engine. versie 1.9 van een proggie zal heel anders weken dan 1.0, maar het blijft er een uit de 1e serie, niet uit de 2e :)

ander voorbeeld:
je maakt een layout voor website. op een gegeven moment isie af. je blijft echter updaten en bijwerken. toch blijft het een variant op de 1e. pas als je een geheel nieuwe layout hebt, die from scratch geschreven is, kun je het een tweede versie noemen.
Als je steeds iets anders update kom je op het moment dat alles nieuw is lieve schat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
RedHat schreef op 23 september 2002 @ 18:42:
[...]

Als je steeds iets anders update kom je op het moment dat alles nieuw is lieve schat :>
kijk, winamp 2.81 is een nieuwere versie dan 2.00, maar ik zou het toch geen totaal nieuwe versie willen noemen (in de zin van het de naam van versie 3 meegeven), ondanks het feit dan bijna alles verniewd is. het basis principe is hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol wat een voorbeelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 23:38
Rct is meesterlijk. Was grafisch niet de bom, maar op gameplay gebied kan het mee in een top 25 van de meest meesterlijke games die er ooit zijn gemaakt.

En ik ben dus een echte gameplayer.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Blaatschaap11 schreef op 23 september 2002 @ 21:22:
Rct is meesterlijk. Was grafisch niet de bom, maar op gameplay gebied kan het mee in een top 25 van de meest meesterlijke games die er ooit zijn gemaakt.
nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplay was idd netjes, maar ik blijf erbij, die graphics raken nu echt veel te verouderd. Ik had rct2 graag in echte 3D gezien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3d zuigt volgens mij helemaal... dat past gewoon niet bij dit spel.

Theme park world is ook niet veel geworden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 10:33:

Ik zie niet waarom je als maker niet de gameplay kunt behouden :? Het enige waar je mee moet oppassen is overzicht behouding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wha... geef mij maar lekker zoals het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:21:
wha... geef mij maar lekker zoals het is :)
Aanvulset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki

komaki

The Hot Zone

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 10:33:

3D moet het niet worden nee maar!!!!

Heb je de nieuwe Grafix van simcity 4 al gezien??? Die zijn best gedataileerd maar ook nog in 2D.
Misschien dat ze iets meer naar dat spel hadden moeten kijken.
Verder hoor je mij totaal niet klagen :)

Eerst maar eens spelen en kijken en dan pas oordelen. Lijkt me veel zinvoller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

volgens dit nieuws bericht komt ie pas op 17.10.2002 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik had graag gezien dat ze een multiplayer in RCT2 zouden stoppen. :) Maar goed, dat zit er niet in. Alhoewel ik op een bepaalde site wel iets zag staan als "multiplay", maar daar zullen ze wel de nieuwe optie mee bedoelen dat je je banen en parken nu gemakkelijk met elkaar kan sharen via de ride-exchange op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki

komaki

The Hot Zone

CJ schreef op 24 september 2002 @ 13:29:
Ik had graag gezien dat ze een multiplayer in RCT2 zouden stoppen. :) Maar goed, dat zit er niet in. Alhoewel ik op een bepaalde site wel iets zag staan als "multiplay", maar daar zullen ze wel de nieuwe optie mee bedoelen dat je je banen en parken nu gemakkelijk met elkaar kan sharen via de ride-exchange op de site.
Hoe zie jij een MP in RCT2 :?

Ik kan het me namelijk niet echt goed voorstellen.... behalve die ride exchange dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien over netwerk tegenelkaar... wie de meeste bezoekers kan trekken :P (en het meeste geld verdient) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
MP in RCT zoals ik het zie:
  • 1 supergrote map, waar 2 tot 4 spelers (of meer) ieder 1 park op kunnen bouwen binnen een bepaald gebied. Per jaar komt er een vast aantal bezoekers, bv. 20.000. Het park dat na 2 jaar de meeste bezoekers trekt heeft gewonnen.
  • Variant op hierboven. Iedere speler heeft z'n eigen map, maar een hoofdserver verdeelt de bezoekers, het geld en andere dingen. Dit zou wat sneller moeten werken dan alle parken op 1 map.
  • 1 map met 1 park. Dit park is ingedeeld in verschillende themagebieden, bv. Jurassic gedeelte, Superhero gedeelte, Fairytale gedeelte. Iedere speler krijgt een thema-gebied onder z'n hoede. Na 3 jaar wordt er gekeken welk themagebied het meeste opbrengt... en degene van wie dat themagebied is... die wint. Voordeel hiervan is, dat je afhankelijk bent van dezelfde bezoekers. En deze bezoekers moet je gezamenlijk aantrekken naar je park. Maar eenmaal in het park is het een concurrentiestrijd om de bezoeker naar jouw gedeelte te lokken en om er voor te zorgen dat de bezoeker in jouw gedeelte z'n/haar geld uit gaat geven. Zo kun je er voor zorgen dat een bezoeker geen geld meer heeft, wanneer hij/zij in een ander themagebied komt.
En zo kan ik er nog wel wat MP-vormen bedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen alle mensen die RC2 in 3d willen alsjeblieft hun ThemePark World/Inc installeren en uit dit topic blijven.
RC HOORT IN 2D !!!!!!
Ik ga gewoon weer uren lekker spelen ermee !!!!
3d verneukt de gameplay en dat is wat RC zo goed maakt.
Bovendien vind ik graphics in dit soort spellen dus gewoon helemaal niet boeiend. Zelfde geld bijvoorbeeld voor Real Time Strategy spellen. Liever Red Alert 1 als Command & Conquer Generals, ondanks de graphics...

Weet iemand btw wanneer de demo komt, als ie al komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op 24 september 2002 @ 15:35:
MP in RCT zoals ik het zie:
  • 1 supergrote map, waar 2 tot 4 spelers (of meer) ieder 1 park op kunnen bouwen binnen een bepaald gebied. Per jaar komt er een vast aantal bezoekers, bv. 20.000. Het park dat na 2 jaar de meeste bezoekers trekt heeft gewonnen.
  • Variant op hierboven. Iedere speler heeft z'n eigen map, maar een hoofdserver verdeelt de bezoekers, het geld en andere dingen. Dit zou wat sneller moeten werken dan alle parken op 1 map.
  • 1 map met 1 park. Dit park is ingedeeld in verschillende themagebieden, bv. Jurassic gedeelte, Superhero gedeelte, Fairytale gedeelte. Iedere speler krijgt een thema-gebied onder z'n hoede. Na 3 jaar wordt er gekeken welk themagebied het meeste opbrengt... en degene van wie dat themagebied is... die wint. Voordeel hiervan is, dat je afhankelijk bent van dezelfde bezoekers. En deze bezoekers moet je gezamenlijk aantrekken naar je park. Maar eenmaal in het park is het een concurrentiestrijd om de bezoeker naar jouw gedeelte te lokken en om er voor te zorgen dat de bezoeker in jouw gedeelte z'n/haar geld uit gaat geven. Zo kun je er voor zorgen dat een bezoeker geen geld meer heeft, wanneer hij/zij in een ander themagebied komt.
En zo kan ik er nog wel wat MP-vormen bedenken. :)
MP werkt toch gewoon niet met RC...
Ik ben altijd weken tot maanden bezig met mijn park proberend om het mooist en het best en het leukst te maken. Hoe wil je dat in godsnaam MP maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:47:
[...]

MP werkt toch gewoon niet met RC...
Ik ben altijd weken tot maanden bezig met mijn park proberend om het mooist en het best en het leukst te maken. Hoe wil je dat in godsnaam MP maken :?
Hoe maak jij in godsnaam de standaard opdrachten in RCT af als je er weken of maanden over doet om een park mooi te maken?? :?

Natuurlijk willen we allemaal een mooi park maken, maar dat lukt in RCT1 ook niet echt bij de standaard opdrachten... Vooral niet als je maar 1 jaar krijgt om 600 bezoekers te trekken met een hoge waardering. Zo'n mission heb je meestal binnen een paar uur wel uitgespeeld. Daar krijg je ook geen weken of maanden de tijd voor. :7

Een mooi park maken doe je maar in singleplay in een lege map met oneindig veel geld, zonder vervelende objectives. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 23:06
Ik ga alvast een vakantie plannen als dit spel uitkomt, damn RC1 helemaal uitgespeeld. Ben blij dat de poppetjes wat slimmer worden want die waren nog wel vrij vervelend. Laat de mensen maar misselijk worden :P ik kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
komaki schreef op 24 september 2002 @ 11:51:
[...]

3D moet het niet worden nee maar!!!!

Heb je de nieuwe Grafix van simcity 4 al gezien??? Die zijn best gedataileerd maar ook nog in 2D.
Misschien dat ze iets meer naar dat spel hadden moeten kijken.
Verder hoor je mij totaal niet klagen :)

Eerst maar eens spelen en kijken en dan pas oordelen. Lijkt me veel zinvoller :)
dat is idd waar. bij de screens van sc4 zijn gewoon supergedetailleerde textures. je kan zeggen wat je wil, maar qua grafix had chris idd er meer uit kunnen halen (niet dat ik dat een ramp vind, maar het had gekund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als je het spookhuis van RCT1 neemt... dat is supergedetailleerd. Alles is als 3D-model gemaakt en daarna gepre-renderd naar de juiste schaal in de game. Dus er zit veel meer detail in de modellen dan het op het eerste gezicht lijkt als je het ziet in de game. En sommige modellen worden zo klein in de game dat je de sublieme details soms gewoon over het hoofd ziet.

Zo ziet het er uit op normale grootte:
Afbeeldingslocatie: http://www.chrissawyer.com/images/rctrnd8.jpg

En zo ziet het er uit in de game:
Afbeeldingslocatie: http://www.chrissawyer.com/images/rss7.gif

En hier een Marsman gebouw:
Afbeeldingslocatie: http://www.chrissawyer.com/images/rctrnd6.jpg

En nu weer ingame:
Afbeeldingslocatie: http://www.chrissawyer.com/images/rss3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Laatst online: 19-09 09:34

thomaske

» » » » » »

CJ schreef op 24 september 2002 @ 21:02:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar als je het spookhuis van RCT1 neemt... dat is supergedetailleerd. Alles is als 3D-model gemaakt en daarna gepre-renderd naar de juiste schaal in de game. Dus er zit veel meer detail in de modellen dan het op het eerste gezicht lijkt als je het ziet in de game. En sommige modellen worden zo klein in de game dat je de sublieme details soms gewoon over het hoofd ziet.

[plaatjes]
Sjah, alleen zonde dat er dan zoveel detail verloren gaat.. :)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.chrissawyer.com/images/rss3.gif

holy shit! 8)7

• Brent
thomaske schreef op 24 september 2002 @ 22:34:
[...]

Sjah, alleen zonde dat er dan zoveel detail verloren gaat.. :)
precies. en als je de screens van sc4 bekijkt, is dat echt met veel meer detail dan rct.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Dat de game "weinig" detail bezit boeit me echt niks. Het gaat mij dus echt als eerste om de gameplay, waarom zou ik (en meer mensen)anders GBA games kopen? Er zijn dus een hoop gamers die een spel al snel goed vinden als de gameplay goed is.

Ik ken ook zo'n "grafisch" liefhebber, die kijkt niet eens naar een spel als die niet 3D is. "Waarom heb ik anders een Ti4200 in me systeem zitten?". En zo zijn er teveel mensen die het zonde vinden om met hun high-end systeem nog zulke games te spelen, terwijl het vaak wel de beste zijn kwa gameplay. Zie alleen al de civilization reeks.... Dus de gameplay is gewoon waar het om draait. Tuurlijk ook de grafische kant moet leuk zijn, maar wel op de manier die erbij past. Als je bijvoorbeeld UT2003 in 2D gaat uitbrengen kan ik het me voorstellen dat je het niet meer speelt. Maar met dit soort games maakt dat gewoon niet uit. Een hoop gamers zullen er zich niet aan storen (behalve de grafische liefhebbers)

• Brent
Preddie schreef op 25 september 2002 @ 10:54:
Dat de game "weinig" detail bezit boeit me echt niks. Het gaat mij dus echt als eerste om de gameplay, waarom zou ik (en meer mensen)anders GBA games kopen? Er zijn dus een hoop gamers die een spel al snel goed vinden als de gameplay goed is.

Ik ken ook zo'n "grafisch" liefhebber, die kijkt niet eens naar een spel als die niet 3D is. "Waarom heb ik anders een Ti4200 in me systeem zitten?". En zo zijn er teveel mensen die het zonde vinden om met hun high-end systeem nog zulke games te spelen, terwijl het vaak wel de beste zijn kwa gameplay. Zie alleen al de civilization reeks.... Dus de gameplay is gewoon waar het om draait. Tuurlijk ook de grafische kant moet leuk zijn, maar wel op de manier die erbij past. Als je bijvoorbeeld UT2003 in 2D gaat uitbrengen kan ik het me voorstellen dat je het niet meer speelt. Maar met dit soort games maakt dat gewoon niet uit. Een hoop gamers zullen er zich niet aan storen (behalve de grafische liefhebbers)
LEZEN. ik heb gezegd dat het me ook niet in eerste plaats om de grafix gaat,maar om te zeggen dat rct een grafisch hoogstandje is is niet waar.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Breepee schreef op 25 september 2002 @ 19:23:
[...]

LEZEN. ik heb gezegd dat het me ook niet in eerste plaats om de grafix gaat,maar om te zeggen dat rct een grafisch hoogstandje is is niet waar.
Ik zei ook niet dat de reactie op jouw bedoeld was, maar over het algemeen...

• komaki

komaki

The Hot Zone

Breepee schreef op 25 september 2002 @ 19:23:
[...]

is het ook niet
Maar dat was het al niet toen het eerste deel uit kwam dus waarom zou deel 2 dat wel moeten worden.

Voor die figuren die zeggen "Ik heb niet voor nix een Gforce 4":

Wat is nou belangrijker, dat een spel leuk is met een goeie speelbaarheid of dat het alleen maar een grafisch hoogstandje is....

• thomaske

thomaske

» » » » » »

komaki schreef op 26 september 2002 @ 13:31:
[...]

Wat is nou belangrijker, dat een spel leuk is met een goeie speelbaarheid of dat het alleen maar een grafisch hoogstandje is....
Mag het ook allebei? :X >:)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Brent
komaki schreef op 26 september 2002 @ 13:31:
in de eerste plaats natuurlijk gameplay, maar ook de grafix spelen mee (anders kun je net zo goed bij dos blijven hangen).

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

hij komt dus echt pas 15 oktober
September 25, 2002 - The series itself has sold over 5 million units worldwide and has been acclaimed by gamers and critics alike. We're talking of course, of Rollercoaster Tycoon. Now Infogrames has sent word that the sequel to the original game, predictably titled Rollercoaster Tycoon 2, will arrive in stores on October 15, a day which is coincidentally known as Rollercoaster Tycoon Tuesday. The launch will be supported by a rarity in the PC world, actual TV commercials. Look for them to hit the airwaves at the same time the game shows up in stores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

op pc.ign.com een nieuwe preview en nieuwe screenshots :)
As far as new content goes, RCT 2 does well. There are a ton of new coaster types as well as a lot of new scenery pieces and art. A lot of the scenery you'll find is now animated and a bit more interesting than the old stuff. The major addition in the realm of the scenery is the ability to build pieces on top of one another. This allows the construction of some nifty buildings if you're willing to spend the time building them. It's still a little constricted, but it certainly adds more interest to your surroundings. The problem I've been finding with this is that you'll need to lower the resolution in order to really see what you're doing. If you up the res too high, you won't be able to zoom in far enough for the close up detailed work. I ended up changing it on the fly to 800x600 just so I could build buildings and moving back to 1024x768 for the rest of it so it looks a little better. The highest resolution is a bit of a joke to me. You can barely get close to the action at all giving it a much less personal and fun feel.

While I have plenty of concerns about this title, the call to build roller coasters and theme parks still seems to be pretty loud, and the fun and personality is still what I remember it to be. I want to build theme parks, and like it when things turn out the way I want them to, but it can just be so damn frustrating getting them that way. Hopefully the game will hold some surprises for me as I play it for a longer while. Look for a final and full review of the game next week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
Hmm 15 oktober pas, das nog wel erg lang :( , kan nie wachten op deze game :*) Maarja dan kan ik em iig meteen halen nadat ik op vakantie ben geweest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig pas 15 oktober. Als ik hem 1 oktober al haal (wat ik ook doe als ie dan uit is) dan verneuk ik al mijn tentames. 15 oktober is tenminste in de vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 16:22:
Gelukkig pas 15 oktober. Als ik hem 1 oktober al haal (wat ik ook doe als ie dan uit is) dan verneuk ik al mijn tentames. 15 oktober is tenminste in de vakantie :)
Heheh zoeits had ik dus ook toen GTA3 uitkwam.
Ik had op dat moment examens maar ik heb hem toch gekocht en gespeeld midden in m'n examenperiode :+
En ik moet zeggen dat mijn resultaten de voorgaande vijf jaar niet zo goed zijn geweest als toen :D _/-\o_ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje... aangezien ik het niet nodig vond hiervoor een nieuw topic te openen...
Ik heb dus net RC1+Loopy Landscapes gekocht, ik wil hem juist installen op xp (ik weet het :7), krijg ik de error "Kon in de windows directory C:/windows.2 geen programma instaleren voor het ongedaan maken van de installatie". Keek ik dus naar de eigenschappen van de map C:/windows.2 en heb hier read only uitgevinkt (niet dat ik dacht dat het wat zou helpen maar kom :)). Echter nu is het probje nog niet opgelost :'(.
Weet iemand raad??? Tnx:*)

Ps: ik heb search en google al gebruikt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 19:31:
ff een vraagje... aangezien ik het niet nodig vond hiervoor een nieuw topic te openen...
Ik heb dus net RC1+Loopy Landscapes gekocht, ik wil hem juist installen op xp (ik weet het :7), krijg ik de error "Kon in de windows directory C:/windows.2 geen programma instaleren voor het ongedaan maken van de installatie". Keek ik dus naar de eigenschappen van de map C:/windows.2 en heb hier read only uitgevinkt (niet dat ik dacht dat het wat zou helpen maar kom :)). Echter nu is het probje nog niet opgelost :'(.
Weet iemand raad??? Tnx:*)

Ps: ik heb search en google al gebruikt.... ;)
Wat is er mis met Windows XP? :)

Voor zover ik begrepen heb werkt RCT niet onder Windows XP... Er schijnt een patch te zijn. Kijk anders even op de officiële site.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

weer wat nieuwe screens (helaas niet groter :D )

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/24b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/23b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/27b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/26b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/33b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/31b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/40b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/37b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
VincentB schreef op 27 september 2002 @ 19:39:
[...]

Voor zover ik begrepen heb werkt RCT niet onder Windows XP... Er schijnt een patch te zijn. Kijk anders even op de officiële site.
vreemd genoeg krijg ik alleen de illegale rct aan de praat onder xp. maar dan nog kan ik geen savegames laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hetzelfde, heb m legaal, maar bij de illegale kon ik geen savegames loaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 15:45:
Kunnen alle mensen die RC2 in 3d willen alsjeblieft hun ThemePark World/Inc installeren en uit dit topic blijven.
RC HOORT IN 2D !!!!!!
Ik ga gewoon weer uren lekker spelen ermee !!!!
3d verneukt de gameplay en dat is wat RC zo goed maakt.
Bovendien vind ik graphics in dit soort spellen dus gewoon helemaal niet boeiend. Zelfde geld bijvoorbeeld voor Real Time Strategy spellen. Liever Red Alert 1 als Command & Conquer Generals, ondanks de graphics...

Weet iemand btw wanneer de demo komt, als ie al komt....
Kijk ik heb ook een highendsysteem en ik vind het ook niet erg als spellen in 2d uitkomen ook al lijkt!!! er op het eerste gezicht weinig verandert.
Ik ben dus ook een groot voorstander van gameplay ,maar wat ik zo ontzettend knap vind aan jou bericht is dat je nu al weet dat je de ouwe red alert 1 leuker vind dan Generals die zich nog moet bewijzen .
Dus wie kijkt er nu naar graphics ;)
Ook spellen met supergraphics kunnen een goede gameplay hebben :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Nu online
Hmmz ik kwam vandaag op de RCT 2 site ( http://www.us.infogrames....ter_tycoon_2_pc_strategy/ )en zag daar de systeem eisen:
Minimum
Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® II 300 MHz or equivalent
Memory: 64 MB RAM
Hard Disk Space: 120 MB Free
CD-ROM Drive: 4X or higher
Video: Windows® 98/ME/2000/XP-compatible video card*
Sound: Windows® 98/ME/2000/XP-compatible sound card*
Direct X: DirectX® version 8.1 (included) or higher.

*Indicates device should be compatible with
Kan nog net bij mijn ouders thuis gelukkig, maar voor mijn bakkie wordt het RCT 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online

Oh my.... fucking..... ... god :o :o :o O+ O+ [insert über-ultra-excessief smilieflood gebruik]

Verwijderd

Wat ziet het er weer mooi uit, kwijl kwijl... Binnenkort... :)

• komaki

komaki

The Hot Zone

Afbeeldingslocatie: http://www.us.infogrames.com/games/rollercoaster_tycoon_2_pc_strategy/26b.jpg

Ohw yeah baby.

Weer een pic van 6 flags holland 8-)

Nu zie ik ook ineens de Robin Hood in dit level (rechts bovenin)

Ziet er vet uit... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die laatste screens ... zijn die nou van rct 1 of 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:23:
die laatste screens ... zijn die nou van rct 1 of 2 ?
wat is de titel van dit topic?
daar is je antwoord (spreekt wel HEEL erg voor zich hoor... 8)7 :X :X :X :X :X )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ dat is mooi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki

komaki

The Hot Zone

Nog 2 weekjes.... :{

Duurt echt te lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentB schreef op 27 september 2002 @ 19:39:
[...]

Dat RCT niet wil draaien onder Xp wil ik wel geloven, maar hij wil zelfs niet instaleren (dat was trouwens ook mn vraag :Y)). En naar mij weten kun je een patch pas instaleren als het desbetreffend progsel al geinstaleert is....weet er nu echt niemand raad?:'(

Noodkreet van een wanhopig RCT'er ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:35:
[...]

Dat RCT niet wil draaien onder Xp wil ik wel geloven, maar hij wil zelfs niet instaleren (dat was trouwens ook mn vraag :Y)). En naar mij weten kun je een patch pas instaleren als het desbetreffend progsel al geinstaleert is....weet er nu echt niemand raad?:'(

Noodkreet van een wanhopig RCT'er ;)...
Whoops, dan had ik niet goed gelezen! :)

Als je het spel gekocht hebt zou ik gewoon even contact opnemen met de Hasbro Interactive helpdesk.

Check anders nog even deze site.

[ Voor 0% gewijzigd door posttoast op 30-09-2002 00:04 . Reden: Site toegevoegd ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 21:07
vreemd genoeg krijg ik alleen de illegale rct aan de praat onder xp. maar dan nog kan ik geen savegames laden.
Ik heb Windows 2000 en als ik op de 'Load' knop druk, dan springt ie terug naar windows met een exception error.

Hier een truucje om je savegames te laden: associeer SV4 files gewoon met rct.exe (of dubbelklik op een SV4 file uit je Saved Games directory en kies rct om mee te openen). Werkt perfect, zal ook wel gelden voor XP...

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Vind ik toch raar dat er zo'n problemen zijn met rct 1 en xp, ik draai de engelse xp op meerdere bakken, op al die bakken draait ie zonder problemen, de eerste keer dat ik hem opstart krijg ik een vage error, al de volgende keren geen enkel probleem...
Misschien is het een probleem met de nederlandse windows?
PS ik heb een legale rct1 uit de winkel (E-Plaza 12,50 budget versie ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Dracula78 schreef op 30 september 2002 @ 18:31:
[...]

Ik heb Windows 2000 en als ik op de 'Load' knop druk, dan springt ie terug naar windows met een exception error.

Hier een truucje om je savegames te laden: associeer SV4 files gewoon met rct.exe (of dubbelklik op een SV4 file uit je Saved Games directory en kies rct om mee te openen). Werkt perfect, zal ook wel gelden voor XP...
ik heb het geprobeerd, maar werkt helaas niet. het spel start enkel op, er word niets geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

WOei ik kan niet wachten :)
Tis goed dat het 2d is want dat is overzichtelijker en beter voor de gameplay en als ze de FPS verhogen dan is het ook erg mooi !!

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2002 @ 19:08:
Ik heb RCT ook heel veel gespeeld, mede door de grote community word hij nog veel gespeeld, er zijn volop save-games, attrakties enz. te downloaden :) Hopelijk word deel 2 net zo goed

Maikel, jij hier?
downloaden? waar doe je dat dan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 21:20:
[...]

downloaden? waar doe je dat dan? |:(
Kijk maar eens op
www.rollercoastertycoon.com
www.rctholland.nl

En er zijn nog wel meer van die sites waar mensne hun zelfgebouwde parken en attracties te downloaden aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou en het is 1 oktober, heeft iemand hem al gezien in de winkels of is het echt 100% waar dat hij pas de 15de uitkomt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOORINSCHRIJVINGSAKTIE
VOORINSCHRIJVINGSPRIJS 42,45
RELEASE 18 OKTOBER 2002
GEEN KLANTENKAARTKORTING

Maak je klaar voor een nieuwe wilde rit! Žs Wereld meest verslavende game is terug met Sixflags als partner, extra verslavende uitdagingen en genoeg mogelijkheden voor nog meer creativiteit. Je kunt weer volop aan de slag om je eigen pretpark te maken met vele bekende achtbanen die ook terug te vinden zijn in de Sixflags parken. Genieten dus!

De 18e :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 11:13:

VOORINSCHRIJVINGSAKTIE
VOORINSCHRIJVINGSPRIJS 42,45
RELEASE 18 OKTOBER 2002
GEEN KLANTENKAARTKORTING

Maak je klaar voor een nieuwe wilde rit! Žs Wereld meest verslavende game is terug met Sixflags als partner, extra verslavende uitdagingen en genoeg mogelijkheden voor nog meer creativiteit. Je kunt weer volop aan de slag om je eigen pretpark te maken met vele bekende achtbanen die ook terug te vinden zijn in de Sixflags parken. Genieten dus!

De 18e :?
wtf :?
nu wordt ik helemaal gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Agressor dat is van een nederlandse online site (dat zegt ook al wat) maar in nederland komt hij gewoon op 15 oktober (wereldwijde release) zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:47
Ik wilde naar aanleiding van dit topic weer verder met RC1 (nog steeds niet uitgespeeld wegens tijdgebrek :( ) Maar ik krijg em niet aan de praat onder win2k.. Toen wilde ik de uitbreidingsset kopen (maandje terug) maar die kon ik niet vinden hier in een winkel in de buurt. Dus ik denk dat ik maar wacht op RC2 :) * Martin Sturm gaat dan weer een paar weken gamen (is al lang gelden dat ik een spel heb gekocht, minimaal 2 jaar terug).
Ook SimCity 4 gaat denk ik wel gekocht worden door mij :)
* Martin Sturm gaat maar vakantie nemen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 17-09 21:23
Volgens mij zijn deze nog niet langsgekomen (klikbaar)...

Afbeeldingslocatie: http://www.rct2.net/screen2/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rct2.net/screen2/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rct2.net/screen2/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rct2.net/screen2/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rct2.net/screen2/6.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Krukar op 01-10-2002 19:07 . Reden: plaatje gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

Pyrus

Hardknock life

Websnake schreef op 01 oktober 2002 @ 19:03:
Volgens mij zijn deze nog niet langsgekomen (klikbaar)...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://www.rct2.net/screen2/big9.gif

[afbeelding]
Woei! Dat pad naar boven ziet er stukken beter uit als wat je in RCT1 moest doen :D :9

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:47
Woei! Dat pad naar boven ziet er stukken beter uit als wat je in RCT1 moest doen
Stacked scenery heet dat ofzo, kun je ook zelf gebouwtjes en overkappingen mee maken (zie diverse screenshots) :) Wel erg cool opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 21:56
Ben ff aan het zoeken geweest naar andere plaatjes. Kon geen nieuwe vinden maar dit was wel grappig, the making of rct1 alles je ziet hoe ze zijn begonnen is wel leuk omte lezen

http://www.rctholland.nl/extra/makingof/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik leeg net de brievenbus, en daar zit een folder in van top1toys, waar ze zeggen dat RCT2 al in de winkel ligt. Gelul of waarheid (heb echt geen zin om naar top1toys te rijden, want ik ben lui).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske

thomaske

» » » » » »

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:46:
..
heb echt geen zin om naar top1toys te rijden, want ik ben lui.
bellen/faxen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:46:
Ik leeg net de brievenbus, en daar zit een folder in van top1toys, waar ze zeggen dat RCT2 al in de winkel ligt. Gelul of waarheid (heb echt geen zin om naar top1toys te rijden, want ik ben lui).
Lijkt mij gelul. In de folder van de Intertoys (of Toys R Us, die 2 haal ik altijd door elkaar) stond ie ook al, maar daar stond 'binnenkort te koop' o.i.d. bij.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

die "boekjes" die je door de bus krijg moet je nooit serieus nemen als het over release dates gaat. Zelfde geld voor de winkels hier als je ze om een release datum vraagt, ze weten nooit wat of het klopt voor geen meter.

[ Voor 0% gewijzigd door aftermath op 03-10-2002 15:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 03 oktober 2002 @ 15:56:
die "boekjes" die je door de bus krijg moet je nooit serieus nemen als het over release dates gaat. Zelfde geld voor de winkels hier als je ze om een release datum vraagt, ze weten nooit wat of het klopt voor geen meter.
Tja, das waar. Maar bij allemaal andere spellen (mario sunshine) stonden wel release dates bij, en bij deze niet. Naja ga vandaag wel effe langs daar.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.