Hier kan je kijken waar ie goedkoop is te bestellen op internet. Aangezien ik hem niet bij algebeld.nl zie staan, is ie bij telecom.nu de goedkoopste volgens mij. Daar is ie 169 euro en simlockvrij (volgens mij).
Sja, verschil zal er altijd blijven bestaan tussen verschillende winkels, kijk ook maar in de pricewatch, waar soms de duurste winkels voor bepaalde producten meer dan het dubbele vragen dan de goedkoopste winkels.
De een probeert misschien zoveel mogelijk te verkopen met weinig winst en de ander probeert veel winst te maken per product, en dan is het niet zo erg als hij er wat minder verkoopt. Je hebt toch altijd wel mensen die zonder eerst te vergelijken iets blindelings kopen bij de eerste de beste winkel waar ze dat zien liggen wat ze nodig hebben, dus dat is dan misschien hun doelgroep...
Over pricewatch gesproken, daar staat deze telefoon ook op, zie hier. Ook hier zitten de goedkopere winkels rond de 170 euro. Nou heb je nog keus als je een bepaalde winkel niet aanstaat.
ik heb nu een m50 (gekregen met een allin 60E abbo)
Maar ik heb een T68i besteld, beetje jammer van de m50 dat er standaard geen games opzitten en dat je die eerst moet dllen
Maar ik heb een T68i besteld, beetje jammer van de m50 dat er standaard geen games opzitten en dat je die eerst moet dllen
Bears and Bulls
De datakabel van mijn S45 werkte zonder enige problemen (voor ringtones en pics tenminste) op de M50 van m'n vriendinAnoniem: 58110 schreef op 15 september 2002 @ 15:03:
Ik zoek een datakabel voor een Siemens M50. Waar kan ik die halen? Is er al een hacker die geslaagd is spelletjes erop te zetten?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Nogmaals: Met welke software doen jullie dat?
Misschien staat hier iets tussen: http://www.club-siemens.com/software.shtmlSuperKevin schreef op 22 september 2002 @ 12:17:
Niemand meer?
Maar mijn S45 kon ik altijd gebruiken als een harde schijf, en dus gewoon via Explorer bestanden op m'n gsm kopiëren. Kan dat bij de M50 niet ook
Met dat Soft Data Link kan je dus geen aars... nou ja je kan wel leuke dingen doen enzo maar niet echt unlocken oid... dus niets voor mijludo schreef op 22 september 2002 @ 12:59:
[...]
Misschien staat hier iets tussen: http://www.club-siemens.com/software.shtml
Maar mijn S45 kon ik altijd gebruiken als een harde schijf, en dus gewoon via Explorer bestanden op m'n gsm kopiëren. Kan dat bij de M50 niet ook
wat een gezeik... dit had ik NOOIT bij nokia.
Anoniem: 21111
Die programma's bestaan makkelijk, alleen mogen urls enz hier niet.SuperKevin schreef op 22 september 2002 @ 16:17:
[...]
Met dat Soft Data Link kan je dus geen aars... nou ja je kan wel leuke dingen doen enzo maar niet echt unlocken oid... dus niets voor mij
Dus goed zoeken.
Dat gezeik had je dus wel met Nokia, want met Nokia's eigen software, Datasuite, kun je ook niet unlocken hoor.SuperKevin schreef op 22 september 2002 @ 16:17:
[...]
Met dat Soft Data Link kan je dus geen aars... nou ja je kan wel leuke dingen doen enzo maar niet echt unlocken oid... dus niets voor mij
Nee maar daarmee kom ik wel een stuk makkelijker aan mn zachte waren enzo..pruiter schreef op 23 september 2002 @ 12:32:
[...]
Dat gezeik had je dus wel met Nokia, want met Nokia's eigen software, Datasuite, kun je ook niet unlocken hoor.
als ik die m50 eens met de Nokia 3510 vergelijk, welke komt er dan als beste uit.. Ik heb nu 2 pagina's van dit topic doorgeworsteld (2x100 posts) en ik heb nog niks kunnen vinden...
De laatste optie (wel een stuk duurder) is de 6510...
Iemand advies?
Iemand advies?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik vind de S40 de mooiste, is al wel een ouder model maar o wat is ie mooi 

Choose life - Shapeways shop
yak, Bosch designE-Rick schreef op 25 september 2002 @ 21:50:
Ik vind de S40 de mooiste, is al wel een ouder model maar o wat is ie mooi
[afbeelding]

(over smaak valt te twisten, maar niet over de S40!)
dan maar de S45i:

Nokia 3510 : Kiddies phonebluppy2 schreef op 25 september 2002 @ 21:39:
als ik die m50 eens met de Nokia 3510 vergelijk, welke komt er dan als beste uit.. Ik heb nu 2 pagina's van dit topic doorgeworsteld (2x100 posts) en ik heb nog niks kunnen vinden...
Iemand advies?
Siemens M50/MT50 : Vet ontwerp, niet veel voorkomend, en veeeeel functies om je phone mee te vern**ken (en MT50, super ontwerp en vet cheap)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ik heb nu de keuze om een Siemens C45 of een M50 aan te schaffen. Het verschil in prijs is 40 EURO. Is dat het geld waard? Is die M50 een beetje sterk en spatwaterdicht of niet? Ik heb nu een M35 en die is sterker dan de C35 en daarom heb ik toen de M35 maar genomen.
Anoniem: 30670
Euuh ik heb nu mijn m50 binnen, en zocht een datakabel waarmee ik dus java dingen er op kan zetten zoals screensavers, spellen, me email en telefoonboek controleren.
nu vondt ik dit, maar weet niet zeker of ik dus daarmee die java dingen mee kan instaleren.
weet iemand daar iets van.
USB Fone Data Suite MA-8710
http://www.mobileplaza.nl/Affiliate.asp?AffiliateID=13
als je die link volgt naar het bedrijf kom je tegen dat ie dus alles ondersteunt (telefoonboek t/m sms en weet ik het).
Maar ook modemsupport, zal je dus met die functie die java shit er op kunnen zetten?
nu vondt ik dit, maar weet niet zeker of ik dus daarmee die java dingen mee kan instaleren.
als je die link volgt naar het bedrijf kom je tegen dat ie dus alles ondersteunt (telefoonboek t/m sms en weet ik het).
Maar ook modemsupport, zal je dus met die functie die java shit er op kunnen zetten?
Anoniem: 61613
Nee, met deze datakabel kun je geen spellen erop zetten (en met andere datakabels naar mijn weten ook -nog- niet), de overige dingen die je noemde kun je er wel mee.Anoniem: 30670 schreef op 26 september 2002 @ 15:47:
Euuh ik heb nu mijn m50 binnen, en zocht een datakabel waarmee ik dus java dingen er op kan zetten zoals screensavers, spellen, me email en telefoonboek controleren.
Java games/appz kun je downen via wap (das natuurlijk nie egt goedkoop; zo'n 2euro per game ben je kwijt om te downen)
De siemens S55 is nog veel mooier (ook voorlopig nog niet uit)
heeft alles wat de M50 heeft + je kan er een digicam inpluggen maar ik zal meer specs posten als ik er 1tje te zien krijg (werk bij siemens en wij testen wel eens wat)
heeft alles wat de M50 heeft + je kan er een digicam inpluggen maar ik zal meer specs posten als ik er 1tje te zien krijg (werk bij siemens en wij testen wel eens wat)
edit:
overigens heb ik net de ericson R600 gekocht daar wens ik weer 1 jaar mee te doen en daarna ga ik wel voor wat anders kijken
overigens heb ik net de ericson R600 gekocht daar wens ik weer 1 jaar mee te doen en daarna ga ik wel voor wat anders kijken
Valt tegen! Ik ken al 4 mensen die hem hebben en 2 die hem van plan zijn te kopen! (de mt50 dan)C}{@0$ schreef op 25 september 2002 @ 22:38:
[...]
Nokia 3510 : Kiddies phone
Siemens M50/MT50 : Vet ontwerp, niet veel voorkomend, en veeeeel functies om je phone mee te vern**ken (en MT50, super ontwerp en vet cheap)
#StopBurningStuff
Juist. Die S55 is ZO gaaf. Nog lang niet uit zeg je?Phant0m schreef op 26 september 2002 @ 21:15:
Hoe lang is lang? Weken, maanden???
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik heb van iemand gehoord dat een ander die ook heeft, maar die gast zie ik nooit, dus ik ben de enige van wie ik die telf heb gezien (MT50) de M50 heb ik nog bij niemand gezien. (de M50 is wel hoekig, vandaag ff in de hand gehad. * Gisae geeft de voorkeur aan de MT50, misschien binnenkort maar witte lichtjes erin)_WgV_ schreef op 26 september 2002 @ 21:31:
[...]
Valt tegen! Ik ken al 4 mensen die hem hebben en 2 die hem van plan zijn te kopen! (de mt50 dan)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
* zwahiel heeft een verzopen gsm
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
De C55 lijkt me anders ook wel een flex toestelletje. Nu heb ik nog de C45 maar ben op zoek naar een nieuwe.

To be, or not to be...
Topic change -> Het siemens topic
Ik zou nog wachten op die S55 met kleurenscherm. Die c55 is ook leip, maar niet echt vernieuwend t.o.v. de M50. Of je kan natuurlijk afwijken en een T300 halen
Ik zou nog wachten op die S55 met kleurenscherm. Die c55 is ook leip, maar niet echt vernieuwend t.o.v. de M50. Of je kan natuurlijk afwijken en een T300 halen
Mja ik denk dat deze ongeveer in zelfde prijsklasse als M50/MT50 ligt, vandaar dat me keus waarschijnlijk naar deze uitgaat omdat ie iets uitgebreider is.
To be, or not to be...
Dat was ik van plan, totdat ik me bedacht dat ik voor dat geld ook bijv. een MP3-speler + een Palm Zire kan kopen, waarvan ik dan veel meer lol heb.
Ik houd verlopig dus toch maar mijn (Postbank) M35i.
Dit heb ik me afgelopen week ook bedacht, op zich is de m35 een hele goeie phone.wicher schreef op 11 oktober 2002 @ 17:02:
[...]
Dat was ik van plan, totdat ik me bedacht dat ik voor dat geld ook bijv. een MP3-speler + een Palm Zire kan kopen, waarvan ik dan veel meer lol heb.
Ik houd verlopig dus toch maar mijn (Postbank) M35i.
Als deze het niet meer doet ofzo, koop ik wel een nieuwe, ik gebruik dat ding toch bijna nooit.
Ik ben er8er gekomen dat mijn Siemens M35i Toch niet zo goed tegen hard vallen kan
Heb em nl in de vakantie laten vallen (geeneens zo hard...) maar nu zit de linkeronderkant van het display vol met kapotte 'pixels'. Dus een zwarte vlek.... En daar baal ik vreselijk van. Weet iemand van jullie of ik em nog kan laten repareren bij een handig mannetje of is het het geld niet meer waard (als ze em opsturen ben ik min 150E kwijt
)
http://specs.tweak.to/5253
Mijn MT50 heeft enkele bugjes:
1. Zet iets in "afspraak" en stel de alarmdatum in op 00 00 0000 om 00 00 uur. De telefoon verandert zelf iets aan de datum, maar gewoon opslaan. De tijd bij de afspraak is dan weg en kan ook niet meer in worden gesteld door op bewerken te drukken. Als je dan de afspraak gewoon gaat lezen maakt de telefoon een vaag geluid en valt uit.
2. In het monitor-menu (zit er standaard niet in) kan je niet iets weggooien van je flexmem zonder dat het vastloopt, als je rood ingedrukt houd dan gaat de telefoon wel terug naar het hoofdmenu. als je vanuit dit menu weer naar het gewone menu gaat en een spel start loopt ie op dezelfde manier vast. Reboot is genoodzaakt.
3. Als je vanuit het monitor-menu een beltoon opent en je drukt te vroeg op afspelen dan kan het bestand niet worden gevonden.
4. Groepen van het telefoonboek worden niet opgeslagen als de naam te lang is.
5. Wappen geeft vaak een CSD-fout en vertikt het in te bellen, maar als ik vervolgens de browser reset vindt ie het nodig om ineens wel verbinding te maken met wap.
Meer heb ik er nog niet kunnen vinden, maar volgensmij ben ik er weer een op het spoor
(dimmu: ik heb nog wel een display liggen van een C35I en die werkt ook in een M35I, als je een niet functionerende C35 kan vinden waarvan het display geen vlekken heeft kan je hem zo overzetten, het zit met een klein dun kabeltje vast.)
1. Zet iets in "afspraak" en stel de alarmdatum in op 00 00 0000 om 00 00 uur. De telefoon verandert zelf iets aan de datum, maar gewoon opslaan. De tijd bij de afspraak is dan weg en kan ook niet meer in worden gesteld door op bewerken te drukken. Als je dan de afspraak gewoon gaat lezen maakt de telefoon een vaag geluid en valt uit.
2. In het monitor-menu (zit er standaard niet in) kan je niet iets weggooien van je flexmem zonder dat het vastloopt, als je rood ingedrukt houd dan gaat de telefoon wel terug naar het hoofdmenu. als je vanuit dit menu weer naar het gewone menu gaat en een spel start loopt ie op dezelfde manier vast. Reboot is genoodzaakt.
3. Als je vanuit het monitor-menu een beltoon opent en je drukt te vroeg op afspelen dan kan het bestand niet worden gevonden.
4. Groepen van het telefoonboek worden niet opgeslagen als de naam te lang is.
5. Wappen geeft vaak een CSD-fout en vertikt het in te bellen, maar als ik vervolgens de browser reset vindt ie het nodig om ineens wel verbinding te maken met wap.
Meer heb ik er nog niet kunnen vinden, maar volgensmij ben ik er weer een op het spoor
(dimmu: ik heb nog wel een display liggen van een C35I en die werkt ook in een M35I, als je een niet functionerende C35 kan vinden waarvan het display geen vlekken heeft kan je hem zo overzetten, het zit met een klein dun kabeltje vast.)
Mijn nieuwe telefoon wordt vrijwel zeker die S55. Ik dacht dat het nog een behoorlijke poos zou duren voor ie beschikbaar was, maar een verkoper @ T for Telecom (Apeldoorn) vertelde mij gister dat ie die dag nog een email had gehad waarin stond dat de toestellen besteld waren en in 2 tot 4 weker geleverd zouden worden...
Voor zover mij bekend wordt de S55 pas op 23 Oktober officieel aangekondigd...
Voor zover mij bekend wordt de S55 pas op 23 Oktober officieel aangekondigd...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Tis pcies de MT52, maar dan oranje? 
Owneej, er zitten vast van die briljante features in - die niemand gebruikt.
Owneej, er zitten vast van die briljante features in - die niemand gebruikt.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!
kosda? zo'n s55
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Sorry maar het toestel is al +/- 6 weken leverbaar
Anoniem: 21111
* Anoniem: 21111 heeft nu een zilveren frontje voor zijn mt50 en kan zeggen dat het er über1337 uit ziet.
Minimaal 185 Euro (op www.telecom.nu) excl. verzendkosten.....zwahiel schreef op 15 oktober 2002 @ 22:19:
kosda? zo'n s55
Ik kan op die pagina allen de C55 vinden da's toch echt een heel ander toestelDimmu schreef op 15 oktober 2002 @ 23:53:
[...]
Minimaal 185 Euro (op www.telecom.nu) excl. verzendkosten.....

kmoet zeggen dat ik die knopjes van de M50 erg 'goedkoop' vind aanvoelen. En het plastic krast heel makkelijk, dus dat de verf eraf gaat....beetje jammer
...gamen blijft leuk...
Hebbie plaatje ervanAnoniem: 21111 schreef op 15 oktober 2002 @ 23:11:
* Ansenyi heeft nu een zilveren frontje voor zijn mt50 en kan zeggen dat het er über1337 uit ziet.
To be, or not to be...
waarom zijn in de Duitse Siemens shop alle handys veel billiger?
de SL45 bijvoorbeeld maar 300 pleuro... terwijl die in Nederland zo'n dikke 600 euro kost... (bij Siemens zelf dan hé!)
Maar als die S55 zo goedkoop is ga ik eens kijken... maar dan issie zeker met abbo... ff kijken!
de SL45 bijvoorbeeld maar 300 pleuro... terwijl die in Nederland zo'n dikke 600 euro kost... (bij Siemens zelf dan hé!)
Maar als die S55 zo goedkoop is ga ik eens kijken... maar dan issie zeker met abbo... ff kijken!
Als het toch een siemens moet zijn dan de s serie voor mij 
Heb liever iets anders eerlijk gezegd een ericsson,samsung,sony,nokia,kleine platte LG's ofzo
Heb liever iets anders eerlijk gezegd een ericsson,samsung,sony,nokia,kleine platte LG's ofzo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je hebt het helemaal goed gezien.... verkeerd gelezenM2B schreef op 15 oktober 2002 @ 23:59:
[...]
Ik kan op die pagina allen de C55 vinden da's toch echt een heel ander toestel

Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de Siemens M50. Ik mis alleen de melodiemanager - Kan ik die er op de een of andere manier nog op zetten?
Ik zit er ook over te denken om een datakabel te kopen voor dit toestelletje.
Ik zag ook ergens een USB kabel staan - wat is het voordeel van USB(kun je je telefoon opladen via je pc?)? Ik neem aan dat ik met een datakabel ook mijn ringtones en logo's kan veranderen? En spelletjes erop zetten?
Ik zag ook ergens een USB kabel staan - wat is het voordeel van USB(kun je je telefoon opladen via je pc?)? Ik neem aan dat ik met een datakabel ook mijn ringtones en logo's kan veranderen? En spelletjes erop zetten?
Apple en Joppiesaus all the way
Ik zie op www.telecom.nu alleen een C55 voor 185 euroDimmu schreef op 15 oktober 2002 @ 23:53:
[...]
Anoniem: 41187
Das de C55 en niet de s55 hoor!!!Dimmu schreef op 15 oktober 2002 @ 23:53:
[...]
Ik heb nog niet echt frontjes kunnen vinden. De frontjes die ik heb gevonden waren überlelijk. Ik denk dat witte leds wel mooi in de telefoon staan. Ik heb alleen nog geen nederlandse T9. Erg irritant smssenAnoniem: 21111 schreef op 15 oktober 2002 @ 23:11:
* Gisae heeft nu een zilveren frontje voor zijn mt50 en kan zeggen dat het er über1337 uit ziet.
Niemand antwoord op mijn vraag?Hollie schreef op 19 oktober 2002 @ 12:13:
Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de Siemens M50. Ik mis alleen de melodiemanager - Kan ik die er op de een of andere manier nog op zetten?
Anoniem: 58110
Heb zelf ook M50 en dat kan. Moet je hier maar even zoeken over de MT50 met datakabel (van binnen zelfde als M50). Ik weet dat je er beltonen, spelletjes, firmware kan updaten zodat bijvoorbeeld de spelletjes wat sneller starten, nieuwe welkom animaties (wat anders dan die stomme race-wagen of dat surferij). Ik ga ook datakabel hebben. Kijk anders hier eens:
Hoe spelletjes/Javo toepassingen op mijn Siemens M50
Daar staan wel links naar topics erover....
ik heb nu een S45 en ik ga pas een andere kopen als hij echt vernield is
zo'n leuke gsm
zo'n leuke gsm
Ik heb net maar eens een datakabeltje besteld voor mijn nieuwe phone.
was maar 9 € daar kon ik hem niet voor laten liggen. Meteen even een handsfree snoertje(7 €) erbij. ben ik weer klaar.
Dit alles kwam ik tegen bij: http://www.gr8price.nl/
Weet niet of ze betrouwbaar zijn - maar voor deze bedragen wachten we wel even af.
was maar 9 € daar kon ik hem niet voor laten liggen. Meteen even een handsfree snoertje(7 €) erbij. ben ik weer klaar.
Weet niet of ze betrouwbaar zijn - maar voor deze bedragen wachten we wel even af.
thanx Floris voor de topicname change
Voor degenen die het nog niet gelezen hadden: het is inderdaad de c55 ipv s55... Ik had het verkeerd gelezen en had het -geloof ik- al goed gemaakt....
Weer niet een voor de M50!!Hollie schreef op 20 oktober 2002 @ 17:53:
Ik heb net maar eens een datakabeltje besteld voor mijn nieuwe phone.
Anoniem: 16379
Die Siemens hebben al jaren de zelfde aansluiting. Dus je ja kan gewoon een kabeltje bestellen.Anoniem: 58110 schreef op 22 oktober 2002 @ 15:11:
[...]
Weer niet een voor de M50!!Of maakt dat niks uit?
Anoniem: 11245
hoi,
Ik heb sinds vanmorgen ook een S45i maar heb nog een vraagje. Mobile Navigator (de demo) leek veel belovend maar gaf soms fouten en dan delete die zomaar het adres. Behalve dat (nogal lastige) probleem zag het er goed uit.
Welk programma gebruiken jullie om de [telefoon]adressen te beheren? Ik zoek ook iets voor linux, gsmxx (ofzo) werkt wel maar ik snap niet hoe ik daar adressen mee kan invoeren/uitlezen.
Ik heb sinds vanmorgen ook een S45i maar heb nog een vraagje. Mobile Navigator (de demo) leek veel belovend maar gaf soms fouten en dan delete die zomaar het adres. Behalve dat (nogal lastige) probleem zag het er goed uit.
Welk programma gebruiken jullie om de [telefoon]adressen te beheren? Ik zoek ook iets voor linux, gsmxx (ofzo) werkt wel maar ik snap niet hoe ik daar adressen mee kan invoeren/uitlezen.
woei nog een nieuwe phone van Siemens... alleen vink deze wel erg afwijken van de standaard van Siemens... 

Van de siemens.com website
ICM 200210.131-1
U10 (1), Titanium - Siemens meets the UMTS challenge
October 21, 2002 | Siemens Mobile unveils the U10, its first next-generation UMTS colour-screen mobile phone. Operating on WCDMA, GSM, and GPRS frequency bands, this multimedia powerhouse will be shipped exclusively to selected operators to help build up UMTS networks and services. Operators testing the performance of features like capturing, sending and receiving images, video clips, and sound files will benefit from a new, dedicated 3G service and customer support team.
Anoniem: 50922
Das dus niet waar, sommige siemens telefoons werken anders, bijvoorbeeld de S40 en dan past het dus weer niet.Die Siemens hebben al jaren de zelfde aansluiting. Dus je ja kan gewoon een kabeltje bestellen.
Waarom zijn de aansluitingen dan nog hetzelfde?Anoniem: 50922 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:03:
[...]
Das dus niet waar, sommige siemens telefoons werken anders, bijvoorbeeld de S40 en dan past het dus weer niet.
Je zal wel gelijk hebben maar waarom zou Siemens de zelfde aansluiting gebruiken maar de indeling veranderen? Ik heb een handsfree oortje getest op een m35, C35 en een S35 en daar werkt hij allemaal mee.
Dan zit er waarschijnlijk verschil tussen de nieuwe series.

van www.my-siemens.com:
Datakabel:
Toebehoren voor : C35i, C45, M35i, M35i Ajax Clubphone, M35i Feyenoord Clubphone, M50, ME45, MT50, S35i, S45, S45i, SL42, SL45, SL45i
Geen probleem als je computer of mobiele telefoon geen infrarood interface heeft. Met de SoftDataLink 3.0 en de data kabel kan je mobiele telefoon eenvoudig worden aangesloten op een seriële interface (RS232). Flexibele kabel, 1m lang
Lijkt me duidelijk dat je dezelfde kabel op al die phones kunt gebruiken!
Datakabel:
Toebehoren voor : C35i, C45, M35i, M35i Ajax Clubphone, M35i Feyenoord Clubphone, M50, ME45, MT50, S35i, S45, S45i, SL42, SL45, SL45i
Geen probleem als je computer of mobiele telefoon geen infrarood interface heeft. Met de SoftDataLink 3.0 en de data kabel kan je mobiele telefoon eenvoudig worden aangesloten op een seriële interface (RS232). Flexibele kabel, 1m lang
Lijkt me duidelijk dat je dezelfde kabel op al die phones kunt gebruiken!
Dat klopt, alleen niet de S40, want dat was eigenlijk een Bosch 
Verder hebben de C55 en ook de S55 en vanaf nu alle nieuwe Siemens' een nieuwe aansluiting, die dus niet meer met oude datakabels werkt, maar wel een stuk platter is en er mooier uitziet.
Verder hebben de C55 en ook de S55 en vanaf nu alle nieuwe Siemens' een nieuwe aansluiting, die dus niet meer met oude datakabels werkt, maar wel een stuk platter is en er mooier uitziet.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Mooi dan ben ik toch niet gek.
Ik vind het eigenlijk welje mooie connectors. lekker stevig.
Ik vind het eigenlijk welje mooie connectors. lekker stevig.
hmmmm niemand iets te zeggen over die nieuwe siemens?
Ziet er opzich wel goed uit, alleen ben ik bang dat deze nooit op de markt gaat komen aangezien umts nog jaren gaat duren en in de tussentijd zullen er wel meerdere betere UMST telefoons gemaakt zijn, ook door siemens.
Ik ben meer geintresseerd in de nieuwe S55. En hoeveel duiten hij moet gaan kosten.
Er zijn enkele uitzonderingen, en dat zijn meestal de telefoons die door siemens icm bosch zijn ontwikkeld. Alle andere telefoons van siemens vanaf de C25 hebben dezelfde aansluiting. Alle >50 series krijgen nu een plattere aansluiting, maar volgensmij is de manier waarop het werkt nogsteeds hetzelfde.Anoniem: 50922 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:03:
[...]
Das dus niet waar, sommige siemens telefoons werken anders, bijvoorbeeld de S40 en dan past het dus weer niet.
Weet iemand toevallig of de pocketline orion andere software en werking heeft als de siemens C25? Ze zien er hetzelfde uit maar geen enkel proggel herkent de telefoon. (soort van MT50 versie van de 25-serie maar dan icm kpn)
Wat zijn de kosten van het versturen van een beltoontje naar iemand anders? Hetzelfde als het versturen van een SMSje?
Voor de M50.
Voor de M50.
Anoniem: 41187
Die S55 is echt super gewoon geen andere woorden voor!!
Iemand al informatie over de prijzen?
Iemand al informatie over de prijzen?
Gaat dus wel in de verkoop, is namelijk momenteel in productie aan het gaan volgens de Siemens websiteAnoniem: 16379 schreef op 23 oktober 2002 @ 16:57:
[...]
Ziet er opzich wel goed uit, alleen ben ik bang dat deze nooit op de markt gaat komen aangezien umts nog jaren gaat duren en in de tussentijd zullen er wel meerdere betere UMST telefoons gemaakt zijn, ook door siemens.
Ik ben meer geintresseerd in de nieuwe S55. En hoeveel duiten hij moet gaan kosten.
Anoniem: 69086
euh, ik heb een nokia 3210 en die frontjes zijn zo ontzettend niet sterk. het schermgedeelte van m'n scherm is eerder al gebroken, nu is m'n frontje een euh, verzameling van plakbandAnoniem: 1795 schreef op 14 september 2002 @ 09:44:
[...]
S35 had een Li-Ion accu en die waren ook niet je van het, wel een stuk beter dan Nimh, maar nog steeds niet wat ik van een accu verwacht.
[...]
Tsja, je gaat van een megastevige telefoon naar een normale telefoon
Niet zo heel gek en je kan nieuwe kapjes erop doen
binnenkort een m50
Heb ook M50...top telefoon. En je kan er nu ook spelletjes en data via datakabel opzettenAnoniem: 69086 schreef op 27 oktober 2002 @ 13:05:
[...]
euh, ik heb een nokia 3210 en die frontjes zijn zo ontzettend niet sterk. het schermgedeelte van m'n scherm is eerder al gebroken, nu is m'n frontje een euh, verzameling van plakband
binnenkort een m50
Die siemens U10 is een kopie van een motorola t820, maar dan met een volledig 'weggewerkte' camera erop.
ik heb de M50 besteld voor me vriendin..
lijkt me wel een lachen foontje
maar hij heeft dus standaard geen T9 nederlands heb ik begrepen?
lijkt me wel een lachen foontje
maar hij heeft dus standaard geen T9 nederlands heb ik begrepen?
Audi A8 W12 6.0
Damn mijn S45i is fucked up.
De 2 linker knopjes, dus Groene knop en die daarboven doen het niet. Ik moet HEEEEEEL hard drukken wil ik een telefoon opnemen.
En ik kan die KUT BON NERGENS vinden....urgghh.. De telefoon is 2 maanden geleden een keer gevallen.
Weet iemand hoe je (makkelijjk) die open kan krijgen ? Misschien is de toetsenbord dinges geschoven.
De 2 linker knopjes, dus Groene knop en die daarboven doen het niet. Ik moet HEEEEEEL hard drukken wil ik een telefoon opnemen.
En ik kan die KUT BON NERGENS vinden....urgghh.. De telefoon is 2 maanden geleden een keer gevallen.
Weet iemand hoe je (makkelijjk) die open kan krijgen ? Misschien is de toetsenbord dinges geschoven.
woei! ik heb de m50 nu een weekje, maar ik kan dat display niet op orange zetten ?
normaal moet blauw en orange kunnen, staat op de site etc.
iemand idee?
normaal moet blauw en orange kunnen, staat op de site etc.
iemand idee?
Beetje offtopic maar toch.
Volgens mij kan je die kleuren niet veranderen. Of orange of blauw.
Maarja wie ben ik, en er staat zeker niks in het boekje?
Volgens mij kan je die kleuren niet veranderen. Of orange of blauw.
Maarja wie ben ik, en er staat zeker niks in het boekje?
Bij t for telecom is de mt50 nu 109 pleuro, met ben prepaid abbo.
Lijkt me wel een leuke aanbieding (simlockvrij gemaakt natuurlijk)
Nog een vraagje erbij:
Is het erg moeilijk om zelf te unlocken, of zouden jullie het door een telecomwinkel laten doen?
Let op! dit is geen oproep voor unlockcodes enz. Ik wil gewoon weten of het erg moeilijk is of niet, zodat ik de keuze kan maken om zelf te unlocken of om het te laten doen!
Nog een vraagje erbij:
Is het erg moeilijk om zelf te unlocken, of zouden jullie het door een telecomwinkel laten doen?
Let op! dit is geen oproep voor unlockcodes enz. Ik wil gewoon weten of het erg moeilijk is of niet, zodat ik de keuze kan maken om zelf te unlocken of om het te laten doen!
Het is niet moeilijk zelf te unlocken, maar je moet wel over de juiste spullen beschikken (datakabel voor je gsm, unlock-software). De aanschaf van die spullen is aanmerkelijk duurder dan wanneer je naar een 'gespecialiseerd' bedrijf stapt en het daar voor ca. 10 euro laat doen. Zelf ff zoeken naar zo'n bedrijfje, zijn er genoeg van te vinden (gsm-unlock.pagina.nl ofzo).greatgonzo schreef op 16 januari 2003 @ 10:20:
Bij t for telecom is de mt50 nu 109 pleuro, met ben prepaid abbo.
Nog een vraagje erbij:
goed, dan zal ik het laten unlocken. Wel wil ik een datakabel kopen om er spellen enz. op te kunnen zetten. Wat is een beetje gangbare prijs voor zo'n kabel? Via de search en die van gsm-unlock.pagina.nl heb je er wel veel, maar ik heb geen flauw id wat een goeie en goedkope isepoman schreef op 16 January 2003 @ 11:46:
[...]
Het is niet moeilijk zelf te unlocken, maar je moet wel over de juiste spullen beschikken (datakabel voor je gsm, unlock-software). De aanschaf van die spullen is aanmerkelijk duurder dan wanneer je naar een 'gespecialiseerd' bedrijf stapt en het daar voor ca. 10 euro laat doen. Zelf ff zoeken naar zo'n bedrijfje, zijn er genoeg van te vinden (gsm-unlock.pagina.nl ofzo).
Bij de t for telecom helaas op, maar bij een telefoonboer verderop toch nog gevonden: een simlockvrije MT50 voor €149 (na afdingen uiteraard
)
was een showmodel, maar dat maakt me niet zo veel uit.
Nog wel een paar vraagies: ik heb nog ongeveer 250 kb ruimte op de telefoon: hoeveel spellen passen daar ongeveer op? En hoe kan ik die het beste erop zetten (heb vodafone, nog geen datakabel)
was een showmodel, maar dat maakt me niet zo veel uit.
Nog wel een paar vraagies: ik heb nog ongeveer 250 kb ruimte op de telefoon: hoeveel spellen passen daar ongeveer op? En hoe kan ik die het beste erop zetten (heb vodafone, nog geen datakabel)
ok java heb ik geinstaleerd, maar de games die via wap.siemens.nl te downloaden zijn, zijn 3 euro per stuk! kan dat niet ergens goedkoper???
Ik heb vandaag maar eens LP2 op mijn MT50 gezet zodat mijn T9 ook nederlands is. Ik had met mijn stomme kop SW170101 erop gezet, en ik moest SW170102 hebben oid. Gelukkig werkt het weer, zelfs met java via de datakabel. Of dit nu earlybird is waar velen het over hebben weet ik niet, het werkt iig wel
Ik ben nogsteeds erg tevreden over mijn MT50, beste foon die ik ooit heb gehad, mijn volgende wordt zeker weer een siemens.
Weet iemand of het zin heeft een oude libertelsim terug te sturen en een vodafone kaart terug te krijgen ivm met telefoonboek geheugen enzo? I kan nu 65 nummers met 12 karakters erin zetten. Misschien kunnen de nieuwe vodafone sims meer aan, en als je dat weer kan gebruiken voor java zou het helemaal mooi zijn. 226KB is erg weinig
Weet iemand of het zin heeft een oude libertelsim terug te sturen en een vodafone kaart terug te krijgen ivm met telefoonboek geheugen enzo? I kan nu 65 nummers met 12 karakters erin zetten. Misschien kunnen de nieuwe vodafone sims meer aan, en als je dat weer kan gebruiken voor java zou het helemaal mooi zijn. 226KB is erg weinig
Ben toch benieuwd waar je die LP2 dan gevonden hebt, heb nu 170101 op m'n M50 staan en dus ook geen T9 in het Nederlands. Zou graag de taal ook weer in nl hebben, als ik dan ook nog java met datakabel zou kunnen doen zou ik helemaal blij worden.GiSaE schreef op 18 January 2003 @ 00:41:
Ik heb vandaag maar eens LP2 op mijn MT50 gezet zodat mijn T9 ook nederlands is. Ik had met mijn stomme kop SW170101 erop gezet, en ik moest SW170102 hebben oid. Gelukkig werkt het weer, zelfs met java via de datakabel. Of dit nu earlybird is waar velen het over hebben weet ik niet, het werkt iig wel(
Gaarne iets meer info hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Anoniem: 43986
Is er hier ook nog iemand die klachten heeft over de kwaliteit van het geluid van de Siemens M50?
Vaak komt bij mij het geluid krakend door, ook als je hem op de verschillende geluidskwaliteiten zet: rustige omgeving, luidruchtige omgeving, etc.
Vaak komt bij mij het geluid krakend door, ook als je hem op de verschillende geluidskwaliteiten zet: rustige omgeving, luidruchtige omgeving, etc.
Anoniem: 40690
Ik ga in juni deze halen, de Siemens SX1
Size : 109 x 56 x 19 mm
Weight : 116 g
Volume : 110 ccm
Standby : max 300 hours
Talktime : max 4 hours
Battery : Li-Polymer 1000 mAh
Charging time : 3 hours
Band : Triple Band GSM 900 / 1800 /1900
Display : 65.000 colors, 176x220 pixels TFD
Sound : Natural Loud Speaker, MP3 player
Games : Java and Series 60 applications. Bluetooth multiplayer.
MMS : Supported
Multimedia : Video and audio player
WAP : WAP 2.0, xHTML browser
Radio : FM Radio
GPRS : class 10
Memory : 24MB internal memory, MMC memory card slot
Organizer : Calendar, adress book, notes, tasks ++
Voice : Voice recorder, Voice dialing, Voice control
Communication : IrDA, Bluetooth, USB
Synchronisation : PC Sync with MS Outlook and Lotus Notes
Camera : Integrated VGA camera with video function.
Mail : POP3, IMAP4 and SMPT
Other features : Vibration, Calling Faces
Wat plaatjes;
http://members.home.nl/middelkoop/cannes_2003_37_velky.jpg
http://members.home.nl/middelkoop/cannes_2003_50_velky.jpg
http://members.home.nl/middelkoop/sx1_09.jpg
http://home.arcor.de/meilow/fake/groesse_kl.jpg
Flash demo;
http://www.my-siemens.com/sx1
Er zijn al wat meer plaatjes van te vinden op het net, maar deze plaatjes hier laten de belangrijkste delen wel zien.
Size : 109 x 56 x 19 mm
Weight : 116 g
Volume : 110 ccm
Standby : max 300 hours
Talktime : max 4 hours
Battery : Li-Polymer 1000 mAh
Charging time : 3 hours
Band : Triple Band GSM 900 / 1800 /1900
Display : 65.000 colors, 176x220 pixels TFD
Sound : Natural Loud Speaker, MP3 player
Games : Java and Series 60 applications. Bluetooth multiplayer.
MMS : Supported
Multimedia : Video and audio player
WAP : WAP 2.0, xHTML browser
Radio : FM Radio
GPRS : class 10
Memory : 24MB internal memory, MMC memory card slot
Organizer : Calendar, adress book, notes, tasks ++
Voice : Voice recorder, Voice dialing, Voice control
Communication : IrDA, Bluetooth, USB
Synchronisation : PC Sync with MS Outlook and Lotus Notes
Camera : Integrated VGA camera with video function.
Mail : POP3, IMAP4 and SMPT
Other features : Vibration, Calling Faces
Wat plaatjes;
http://members.home.nl/middelkoop/cannes_2003_37_velky.jpg
http://members.home.nl/middelkoop/cannes_2003_50_velky.jpg
http://members.home.nl/middelkoop/sx1_09.jpg
http://home.arcor.de/meilow/fake/groesse_kl.jpg
Flash demo;
http://www.my-siemens.com/sx1
Er zijn al wat meer plaatjes van te vinden op het net, maar deze plaatjes hier laten de belangrijkste delen wel zien.
Anoniem: 341
sorry, ik blijf zeiken ;):
Ben ik nou de enige die regelmatig de telefoon per ongeluk uitzet door de knop net iets te lang in te drukken?
Ben ik nou de enige die regelmatig de telefoon per ongeluk uitzet door de knop net iets te lang in te drukken?
Natuurlijk kan dat goedkoper, zelfs wanneer je ze gaat downloaden. Ff zoeken naar wap sites die die games gratis aanbieden als download.greatgonzo schreef op 17 January 2003 @ 22:20:
ok java heb ik geinstaleerd, maar de games die via wap.siemens.nl te downloaden zijn, zijn 3 euro per stuk! kan dat niet ergens goedkoper???