Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 23:12

nimm2

.

Op maandag 24 juni 2002 16:22 schreef pret het volgende:

[..]

Whahah ! Heb dat ding dus nu ook maar wil per séso'n M50! Die S25 vreet veel te veel stroom en kan niet GPRS-en! :(
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/r.mastenbroek/h/s252.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/r.mastenbroek/h/s251.jpg

ik heb ook nog een S25, maar die is inderdaad al weer een beetje versleten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb nu een s45, hiervoor btw s35 en s25, maar ik w8 wel op de s50/55, ik vind de s lijn van siemens altijd wat strakker dan de m of c lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:03

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Heeft iemand al zo'n M50 in zn bezit? en zo ja goede / slechte ervaring?

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 19:26 schreef Sappie het volgende:
Heeft iemand al zo'n M50 in zn bezit? en zo ja goede / slechte ervaring?
Hij is nog niet te krijgen voor zover ik weet. In de winkel konden ze me ook niet vertellen wanneer 'ie dan wel kwam...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie

Sappie

Op dinsdag 25 juni 2002 22:49 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Hij is nog niet te krijgen voor zover ik weet. In de winkel konden ze me ook niet vertellen wanneer 'ie dan wel kwam...
Hmmz das wel gaar dan... Kep em namelijk gister besteld icm een Ben abbonementje.. hoop dat ik niet te lang hoef te w88, die sagem die ik nu heb komt me echt de strot uit :)

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik wist niet dat er ook GSM's van het type 'Tupperware' bestonden... Ik vind hem echt niet mooi :P Dat display is wel leuk voor als het Nederlands elftal weer speelt ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op woensdag 24 april 2002 10:01 schreef blackd het volgende:
Beetje maxima-look, of niet dan?
Ik hou niet zo van dat fancy, geef mij maar een simpele Nokia 6210.

Dat Java gebeuren is wel lachen denk ik, is daar meer mogelijk dan games?
Java op je foon is dat niet vragen om moeilijkheden met virussen die je foon verkloten? Of kan dat niet? Ben ik wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 11:07 schreef Gully het volgende:
Ik wist niet dat er ook GSM's van het type 'Tupperware' bestonden... Ik vind hem echt niet mooi :P Dat display is wel leuk voor als het Nederlands elftal weer speelt ;)
Heb je die blauwe versie al gezien dan? Die is echt erg mooi :). Die oranje vind ik ook eigenlijk helemaal niet leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Op woensdag 26 juni 2002 11:51 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Heb je die blauwe versie al gezien dan? Die is echt erg mooi :). Die oranje vind ik ook eigenlijk helemaal niet leuk...
nee niet gezien, maar ik vind die bolle vormen van siemens maar niets. Geef mij maar een mooi zakelijk toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 22:35

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 11:59 schreef Gully het volgende:

[..]

nee niet gezien, maar ik vind die bolle vormen van siemens maar niets. Geef mij maar een mooi zakelijk toestel ;)
Ik vind die ronde vormen juist aanspreken en je ziet dat steeds meer phones dat nu een beetje gaan doen...

idd Nokia doet 't al een tijdje... ;)

Maar ik vind die Siemensen gewoon lekker degelijk, stevig in de hand, makkelijke menu strutuur en ze zien er gewoon lekker uit ;) :9 :9~

Da's makkelijk :)

* zwahiel wacht lekker op de O2 verleng aanbieding over 3 maanden... Heb me al geinformeerd en er schijnen weer wat Siemensen en Nokia's aan te komen voor deze aanbieding :9~

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48341

Weet iemand waar die blauwe displayversie van de M50 verkrijgbaar is? Dus niet de MT50 van Ben.
Die blauwe versie van de M50 is echt mooi. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 18:53 schreef aniel05 het volgende:
Weet iemand waar die blauwe displayversie van de M50 verkrijgbaar is? Dus niet de MT50 van Ben.
Die blauwe versie van de M50 is echt mooi. :P :P
Het is eerder een kwestie van wanneer denk ik. Hij kan elk moment in de winkels verschijnen. Ik wacht er zelf ook op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-07 02:37

The PyroPath

Go Tweak your ass off

M50 wordt deze of volgende week beschikbaar als alles loopt zoals het hoort, deze week geeft siemens presentaties in scheveningenen (het blijven Duitsers he) voor verkoop personeel over toekomstige modellen.

Wat ik als verschillen heb kunnen achterhalen zijn:

-MT50 heeft standaart geen games geinstalleerd maar die kan je zo van internet trekken.
-MT50 heeft geen ICQ, maar dat is in mijn geval niet erg want dat is toch een dood programma aan het worden, of het moet de ICQ op benwap zijn, want die heb ik wel, maar das niet veel bijzonders.
-M50 heef 3 van die easyacces buttons ofzo, maar daar lig ik niet wakker van, aangezien je elke toets een functie kan geven op de MT50

Beltonen kan je bij siemens bestellen, maar die mogen ze wel wat vaker verversen en vernieuwen, WORDT WEL LID!!! dan kost het 50eurocent ipc 1,15euro |:( en ontvang je per SMS (kies voor ME50, de M(T)50 staat er nog niet maar kan het ook via SMS ontvangen, anders krijg je ze per iemeel en moet je ze er zelf op zetten)

Ik heb de MT50 en kan er over zeggen:

-EMS werkt goed, kost je alleen bakken met SMSjes
-Iemeel is goed te doen DMV benwap iemeel
-als je een BEN sim hebt van Ben Abbo kan je hem er gewoon in prakken, heb ik ook gedaan.
-GPRS wat bij Ben Vrij uitgeschakeld is werkt gewoon bijBen abonnee
-leuke plaatjes en annimaties er standaart ingezet.
-genoeg ruimte voor SMS opslag terwijl Siemens zegt dat dat r niet op zit :? (zei zeggen alleen 20 op Sim, maar je kan er ook nog 25 op je foon kwijt en een zootje in de 228KB geheugen van dat ding (SmSje is ongeveer 200 Bytes)
-Geheugen wordt gedeeld voor alls: Java, PLaatjes, annimaties,Xtra SMS archief, screensavers, logo's, beltonen.

maar dat is geen probleem er staan standaart behoorlijk wat plaatjes en beltonen/geluiden in die je kan gebruiken en dan is er nog 178 KB over voor eigen gerief, desnoods kan je de shit eruit mikken die je niet wilt want er zitten ook heel wat plaatjes en geluidjes tussen die je nooit zal gebruiken.

-4 instelbare groepen met eigen logo en beltoon
-picturecall shit dat er een plaatje verschijnt als er iemand belt
-zelfde covers als M50 dus hoe daar eenv erschillend aantal voor kan bestaan volgens Siemens is mij een raadsel (7voor M50 en 6 voor MT50 ofzo)
-voelt in tegenstelling tot vorige siemens modellen vrij solide aaan (vorige modellen wilde wel een cheap aanvoelen)
-50 entrys in je afspraken/notitie/verjaardag lijssie
-Pijltjes is ffies wennen, maar je moet zo motorisch incompleet als een ongeboren kind zijn als je er niet aan kan wennen.
-bovenop de agenda shit ook nog een wekker.
-GEEN calculator, maar dies verkrijgbaar in JAVA
-Dit is niet een T-dinges maar is een model voor bedrijven zoals T-dinges (staat ook op de siemens site) dus verwacht hem ook bij andere netwerken later (misschien niet in NL)

En zo kan ik nog wel een tijdje doorlullen over de MT50.

Als je ICQ kan missen op je phone en van plan bent spellen en beltonen erop te prakken met een kabel dan is er geen rede om op de M50 te wachten.

vragen zijn welkom ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden.

grappig om te melden:

ik kwam ook van een S25 af :D zat te wachten op de M50 toen hij het bruut begaf, na wat zoeken en er achtergekomen dat ik dan ICQ moet "missen" (ook benutbaar via Benwap) en dat ik standaart geen spelletjes heb, maar die zet je er zo op, alleen ff kabel sjoppen)

PS hoe Dixons er bij komt dat er diverse spelletjes opzitten, en Belcompany denkt dat er ICQ op zit is me een raadsel, zullen wel verkeerd gekeken hebben en bij M50 gekeken ipv M50

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

nog maar een edit, De MT50 heeft geel/oranje toetsenbord verlichting en blauw display, zeer cewl

ow dit had een Edit moeten wezen :(

Nog wat info:

MT50 ondersteund ook MIDP dus moet het mogelijk zijn om een Instant messenger te downloaden naar de phone tegen de tijd dat Ben dat gaat ondersteunen.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 22:21
Op maandag 01 juli 2002 19:59 schreef The_PyroPath het volgende:
nog maar een edit, De MT50 heeft geel/oranje toetsenbord verlichting en blauw display, zeer cewl

ow dit had een Edit moeten wezen :(

Nog wat info:

MT50 ondersteund ook MIDP dus moet het mogelijk zijn om een Instant messenger te downloaden naar de phone tegen de tijd dat Ben dat gaat ondersteunen.
Idd, Ben ondersteunt nog geen JAVA/Midlets :( en met een kabel sjoppen gaat ook niet helemaal lukken zonder iets te hacken. Dit om piracy met midlet spellen/apps tegen te gaan.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Waar kun je mt50 accesoires kopen, bijvoorbeeld lederen hoesje voor de Siemens MT50. En iemand al een oplossing voor de games, hoe je die erop krijgt, welke provider ondersteunt JAVA? Heb hier BEN/Dutchtone/KPN abbo's liggen.
Ennuh, wie heeft er al games gekocht online voor de MT50 zo ja waar, en hoe snel stonden ze op de GSM.
De MT50 is een supermooi toestel, en mijn mp3 speler die ik voor de c35i gebruikte past er ook op, supergeil. Iemand al leuke tricks ervoor gevonden?

Ennuh, ik heb al een paar free games, hoe krijg ik ze nu op de MT50?

Is het ook mogelijk het siemens m50 firmware op de mt50 te flashen, zodat je standaard die games hebt enzo. iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Toch maar ff twijfelen of ik nu die M50 of een T65 ga halen, als die M50 een typisch siemens menu heeft hoef ik hem niet. En de prijs valt best mee.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

MN vriendin heeft een T65, heeft zn voordelen maar ook een hoop nadelen: animaties opslaan en weer hergebruiken wil niet goed werken. animaties opzoeken zie je alleen de eerste frame, in EMS is dat wel goed :?

Vreselijk traag menu, als je een snel menu als dat van Siemens gewend bent zal je je er kapot aan ergeren. Siemens heeft menus vrij bruut omgegooid zonder toch weer te ver af te wijken van wat het was, probeer maar ergens.

Hoezo kan je niet kloten met kabel op Java midlets erop te prakken, ze zeggen het verdomme zelf bij Siemens, zou een beetje mooi zijn als het dan niet zou werken. Bovendien zijn er zat sites waar je die dingen alleen kan downloaden met PC om ze erop te zetten en niet downloaden met je GSM.
Mijn vraag is alleen welke software heb je nodig om het erop te zetten? Ik heb Softdatalink5.0 hier op mn HDtje staan, ik heb er niet voor betaald dus erg is het niet als het niet werkt, ff kabeltje bestellen bij Stuntprijzen en kijken of dat werken wil.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ik haal denk ik toch maar die T65. Die M50 ziet er niet echt mooi uit en zoveel functies heeft ie nieteens. Ik mis de rekenmachine, zelf beltonen maken, plaatjes-editor. Zo traag zal dat menu van de T65 wel niet zijn, en de bugs kan je er wel uithalen met software-updates (hoop ik) Die M50 is wel duur als je hem via pricewatch haalt bij een betrouwbare winkel.
Heeft de T65 trouwens java support (niet dat ik weet wat ik er mee moet, maar das de enige feature die de M50 boven de T65 heeft.
En daarbij komt dat ik die siemens menu's gruwelijk irritant vind. Ik kan er niet aan wennen, en de C45 is helemaal irritant :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Naja het duurt gauw 3 seconden voor je in een submenu zit :Z en alles wat jij mist kan je dus zelf op die m50 zetten, wat jij wilt het is jouw feestje, daarom zijn er niet zo gek veel listed specs, omdat die lijst steeds groter zou worden.

Maar je moet het zelf weten, die T65 heeft geen JAVA support.

Zijn allebij hele leuke foons echt veel verschil in functionaliteit is er niet, je moet nemen wat jij het prettigst vindt werken. Zoalng je maar geen Nokia neemt ;)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 17:03
Mwah ik vind het niet echt mooi, maargoed smaken verschillen. Het valt me trouwens op dat ie best dik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Doe mij toch maar die T65. De M50 kan wel goed zijne enzo, maar ik neem niet de moeite om er zelf iets bij te zetten. Zoveel zal er niet bij kunnen, en het blijft een siemens. Als je het hele menu kan veranderen, dus ok de manier van scrollen enzo wil ik er nog over nadenken, maar de winkels waar ie het goedkoopst is zijn niet echt goede winkels (pricewatch), en €250 heb ik er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53

ko9

Die MT50 stond gister (of eergister) toch nog op de site van Ben als aanbieding met Prepaid kaart erin? (voor 139,- ofzo) :?

Nu staat ie namelijk bij de abbo's :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
         1jr     2jr

Soms       149,-     119,-
SMS-fan 79,-    49,-
Regelmatig   109,-     79,-
Vaak       29,- 0,-
Extra     0,-    0,-
Enorm     0,-    0,-

hmm, aardige prijzen lijken me :) Kdenk iig dat de M50 duurder zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Bij de telefoon winkels is hij inderdaad 139 inclusief 5 euro op je simmetje, een kraskaartje voor nog eens 5 en een antwoordkaartje voor de laatste 5.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 13:24 schreef The_PyroPath het volgende:
Bij de telefoon winkels is hij inderdaad 139 inclusief 5 euro op je simmetje, een kraskaartje voor nog eens 5 en een antwoordkaartje voor de laatste 5.
Dan heb je het over de MT50 (Ben prepaid), een toestel dat erg lijkt op de M50, maar toch is 'ie weer anders qua design enzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-07 17:14
sjemig. is dat een telefoon ? Ik dacht dat het een nieuw soort sinaasappeleisje was.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2024

random

Lost his marbles

http://www.phonehouse.nl/commerce/servlet/nlnl-products-Details?product=GSM.NLSIEMM50

Link naar de M50 bij The Phonehouse
Heb er vanmiddag naar gebeld, en de gozer die ik aan de lijn kreeg zei dat hij ze 'misschien' maandag binnen zou krijgen (lijkt me sterk als ik dit draadje zo lees, maar misschien kan het..)
En verder ben ik geloof ik hardstikke verliefd O+ geworden op de M50, ik zit nu nog met een 6110 te werken, maar die valt ongeveer 4 keer per dag ineens uit, en de knoppen zijn toch wel redelijk aan het afslijten..
(p.s. bij een O2 abo is een M50 ineens een heel stuk goedkoper, in ieder geval mijn keuze nu dus) :)

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

WTF :? die M50 is gewoon 2x zo goedkoop als de MT50 als je het vergelijkt met de Ben site.
Waar slaat dat op????

Ik vin de MT50 mooier, maar als ik deze prijzen zie, ga ik toch echt voor de M50... :(

Of zie ik iets over het hoofd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31482

sjees lekker verwarrend allemaal... welke is nu goedkoper de MT50 toch maar die's alleen met ben?

en de m50 heeft iets meer functies maar die kan je via software ook op je mt50 knallen?

de m50 is alleen nog via abo verkrijgbaar?

zijn deze dingen die ik nu zeg goed of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 15:15 schreef Norretix het volgende:
sjees lekker verwarrend allemaal... welke is nu goedkoper de MT50 toch maar die's alleen met ben?

en de m50 heeft iets meer functies maar die kan je via software ook op je mt50 knallen?

de m50 is alleen nog via abo verkrijgbaar?

zijn deze dingen die ik nu zeg goed of niet?
• De MT50 is alleen bij Ben te krijgen
• De M50 is niet te kopen i.c.m. een prepaid pakket

Ze zijn verder bijna gelijk, op een paar dingen na:

• MT50 heeft geen games bij levering, moet je downloaden (wordt nog niet ondersteund)
• Kleuren verschillen, ook de (nog niet) verkrijgbare frontjes zijn verschillend
• De M50 heeft "magic buttons" waarmee je snel een bepaalde functie kunt activeren, de MT50 heeft dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Heeft iemand btw de MT50 al ergens icm een Ben abbo gesingaleerd?

Ik ben vanaf vrijdag al aan het zoeken, maar geen 1 winkel kan hem aan mij verkopen :? En hij staat inmiddels al een weekje op de Bensite ofzo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de MT50 op marktplaats gekocht, en deze persoon had em bij de dixons gekocht.
Zeer geil toestel, ik ga hem alleen asap flashen naar M50, vanwege de functies die deze meer heeft.
Want games downloaden is er in nederland nog niet bij, dus dan heb ik tenminste al 3 games van de m50 op me GSM.

Zie hier waarom games downloaden nog nie mogelijk is, JAVA OTA wordt nog niet ondersteunt, en de siemens MT50 is beveiligd, om piracy te voorkomen, daardoor kan je via datakabel "nog" niks, pas als er een gehackte firmware komt. Dus moeten we nu nog games over the air downloaden, en dat ondersteunen de nederlandse providers nog nie :(

[topic=540316]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Zijn er al sites met frontjes oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie

Sappie

Heb dr nou al iemand zo'n m50 ?!

kep em 1.5 week geleden al besteld op internet, maar nog steeds nix thuis :( Hoop em wel voor volgende week te hebben, voorda tik op vakantie ga

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

check BNN op Ned. 2 daar is Eddy Zooi ff wat telefoons aan het testen enzo...

ook de M50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 21:47 schreef ko9 het volgende:
check BNN op Ned. 2 daar is Eddy Zooi ff wat telefoons aan het testen enzo...

ook de M50
Heb ik dus gemist :P. Was er nog iets interessants te melden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

neuh, eigenlijk viel het wel mee. Ging ie een beetje onder een douche staan bellen en die telefoons in een emmer water gooien...

M50 hield het 3 min onder de douche uit
T68i iets van een kwartier en toen nog 3 min in een emmer water :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:57
Er schijnen dus geen games op de MT50 te zitten? Vreemd want op de site van Siemens (www.my-siemens.com) vermelden ze dat er wel degelijk games geinstalleerd staan.

Van de Siemens site:
Fun and Function
Ringing tones / ringer melodies: 38+4
Melody composer: no
Games preinstalled and downloadable via OTA*

Ik heb gezocht, maar geen Covers voor de MT50 kunnen vinden. Wel kwam ik op www.ebay.de een gigantische lading tweedehands en soms ook nieuwe MT50's tegen. Sommige daarvan zijn SIM-lock vrij, maar andere hebben weer een SIM-lock van een duitse provider, dus daar heb je nix aan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 21:15 schreef liquid-orange het volgende:
Er schijnen dus geen games op de MT50 te zitten? Vreemd want op de site van Siemens (www.my-siemens.com) vermelden ze dat er wel degelijk games geinstalleerd staan.

Van de Siemens site:
Fun and Function
Ringing tones / ringer melodies: 38+4
Melody composer: no
Games preinstalled and downloadable via OTA*

Ik heb gezocht, maar geen Covers voor de MT50 kunnen vinden. Wel kwam ik op www.ebay.de een gigantische lading tweedehands en soms ook nieuwe MT50's tegen. Sommige daarvan zijn SIM-lock vrij, maar andere hebben weer een SIM-lock van een duitse provider, dus daar heb je nix aan.
Bij mij zit er idd geen game op, maar die laad ik binnenkort in Duitsland wel erop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:32

Chiron

Moderator Discord
geinig ding.. maar ik ga voor de SonyEricsson Z700

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey mafiasven, jij ook al. Weet jij wat voor een prepaid kaartjes ze in duitsland hebben, ik woon 1km van duitsland, dus dan fiets ik wel ef 1kmtje en dan heb ik volle ontvangst, en lekker games downloaden, maar kun je met die duitse prepaids games downloaden, en ook GPRS?
P.S> ik zag alleen duitse die 40 euro kosten, das me net wat teveel voor die games, heb je nog alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-04 21:40
Ik zie ook dat er een Siemens MT50 bestaat. Wat is het verschil dan tussen de Siemens M50 en de Siemens MT50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op vrijdag 12 juli 2002 16:06 schreef BronX het volgende:
Ik zie ook dat er een Siemens MT50 bestaat. Wat is het verschil dan tussen de Siemens M50 en de Siemens MT50?
Op maandag 08 juli 2002 15:41 schreef AtHomer het volgende:

[..]

• De MT50 is alleen bij Ben te krijgen
• De M50 is niet te kopen i.c.m. een prepaid pakket

Ze zijn verder bijna gelijk, op een paar dingen na:

• MT50 heeft geen games bij levering, moet je downloaden (wordt nog niet ondersteund)
• Kleuren verschillen, ook de (nog niet) verkrijgbare frontjes zijn verschillend
• De M50 heeft "magic buttons" waarmee je snel een bepaalde functie kunt activeren, de MT50 heeft dit niet
:z een beetje lezen en zoeken mag wel hoor.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op vrijdag 12 juli 2002 16:06 schreef BronX het volgende:
Hier worden ze vergeleken op de site van Siemens:

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Channel/Standard/Popup/Compare/0,2799,NL_nl_0_popup%3Acompare_M50_MT50,FF.html

Er staat alleen niet hoeveel geheugen die dingen hebben, dat is toch wel belangrijk als je er van alles op kan downloaden? Zou dat bij allebei evenveel zijn?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52039

Wanneer is die m50 eigenlijk te koop want ik heb hem nog nergens gezien en moet volgende maand me abbo verlengen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 12 juli 2002 18:25 schreef geenkanshans het volgende:
Wanneer is die m50 eigenlijk te koop want ik heb hem nog nergens gezien en moet volgende maand me abbo verlengen???
Hij zou eerst eind juni leverbaar zijn, maar ik heb hem nog steeds niet in de winkel kunnen vinden...

De verkopers zeggen dat het toestel elk moment kan binnenkomen, zonder aankondiging. Best wel vreemd eigenlijk; bij die BNN test hadden ze er wel al een... Zullen ze wel via Siemens geregeld hebben ofzo.

Misschien is 'ie in Duitsland al wel te krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pret|IA
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Op vrijdag 12 juli 2002 18:25 schreef geenkanshans het volgende:
Just ga es naar BelCompany ;)

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55737

Ik heb nu een S45, maar mijn abonnement loopt volgende maand af. Ik denk er over een M(T)50 (erbij) te nemen.

Nu lees ik van alles over OTA downloaden... Is het ook mogelijk om alles lekker op je PC-tje te zetten om vervolgens een datakabel te gebruiken om de spelletjes op het telefoontje te krijgen?

Is het (in de toekomst)ook mogelijk om via pop en smtp mail te versturen en ontvangen op deze foons? Dit kan bij de S45i, helaas is deze (nog) niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Op zaterdag 13 juli 2002 12:19 schreef Koensel het volgende:
Ik heb nu een S45, maar mijn abonnement loopt volgende maand af. Ik denk er over een M(T)50 (erbij) te nemen.

Nu lees ik van alles over OTA downloaden... Is het ook mogelijk om alles lekker op je PC-tje te zetten om vervolgens een datakabel te gebruiken om de spelletjes op het telefoontje te krijgen?

Is het (in de toekomst)ook mogelijk om via pop en smtp mail te versturen en ontvangen op deze foons? Dit kan bij de S45i, helaas is deze (nog) niet in Nederland.
Er is juist een hoop gedonder met java uppen via datakabel dat willen ze niet doen omdat je dan "illegaal" software erop kunt zetten zodat sites etc er niet aan verdienen en providers onbdersteunen gvd ook nog geen java ota dus wat heb ik er nu aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er iemand trouwens ook al wat die m50 moet gaan opleveren?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 19:04 schreef geenkanshans het volgende:
Weet er iemand trouwens ook al wat die m50 moet gaan opleveren?????
Als je de prijs bedoelt, bij die BNN test hadden ze het over EUR 198 excl. BTW, dus je zou hem voor EUR 235,62 in de winkel moeten kunnen kopen.

Maar kijk ook eens bij de pricewatch. Ook heb ik hem zelfs voor EUR 269,99 gezien... Ik hoop niet dat ik dan door zo'n winkel word afgezet straks, want ik wil hem liever niet via internet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aha dat zijn nog een beetje redelijke prijzen!!!
hopen dat ie snel in de winkel te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49932

ik ben nu een week de trotse bezitter van de siemens mt50
alleen jammer dat er standaard geen spelletjes op zitten en geen melodiemaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 19:00

Pogostokje

* twiet *

ik ben nu een week de trotse bezitter van de siemens mt50
alleen jammer dat er standaard geen spelletjes op zitten en geen melodiemaker
De MT50 is de budget uitvoering van de M50 met een berg minder mogelijkheden....

Zat die MT niet in een Ben pakket ofzoiets?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 08:57 schreef Pogostokje het volgende:

[..]

De MT50 is de budget uitvoering van de M50 met een berg minder mogelijkheden....

Zat die MT niet in een Ben pakket ofzoiets?
Minder mogelijkheden :? De mogelijkheden zijn vrijwel gelijk dacht ik (lees voor de gein het topic eens door ;)). Alleen het uiterlijk verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisMoore
  • Laatst online: 02-07 18:07

DennisMoore

Alles went...

Vergelijking ME45 en M50.

Als ik dat zo naast elkaar leg, vallen de volgende dingen op:
ME45 iets kleiner, betere batterij, schok-/spatwater-bestendig, stopwatch/calculator etc, voice dialing, handsfree bellen, addressbook, synchen met bv outlook, IrDA.

En de M50 zet daar alleen Java tegenover, en een 'hipper' uiterlijk. Ben ik toch blij dat ik voor de ME45 heb gekozen *D

"Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 10:28

d-motion

zow... en dan nu...

Na het Grote Siemens S40 fiasco wil ik nooit van mijn leven iets van siemens weer hebben op het gebiedt van telefonie (Ik krijg namelijk een fujitsu-siemens compu van mijn werk).

Ik heb nu een Ericsson T65 (Dies wel Fijn!) en daarvoor altijd een Nokia gebruiker geweest....

Siemens met hun leuke software updates... NOT! Features die gewoon niet kwamen voor de S40 (Dat ding zou ook nog voice control krijgen).

3 tot 6 weken je telefoon kwijt als je hem opstuurd voor een update! Klote zooi! Gelukkig heb ik nu die T65 alleen krijg ik daar het GPRS gedeelte niet aan de praat... We zullen zien...

Denk dat mijn volgende weer een Good'ol' Nokia wordt.

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Laatst online: 10-07 19:00

Pogostokje

* twiet *

Minder mogelijkheden :? De mogelijkheden zijn vrijwel gelijk dacht ik (lees voor de gein het topic eens door ;)). Alleen het uiterlijk verschilt.
Nope. :)
Geloof mij maar. :)

De verschillen zijn onder andere dat je er bijvoorbeeld niet mobiel mee kan 'chatten' en hij beschikt niet over de 'calling faces'-functie (waarbij je d.m.v. een ingescande foto kunt zien wie er belt).

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 juli 2002 12:32 schreef Prang het volgende:
Na het Grote Siemens S40 fiasco wil ik nooit van mijn leven iets van siemens weer hebben op het gebiedt van telefonie (Ik krijg namelijk een fujitsu-siemens compu van mijn werk).

Ik heb nu een Ericsson T65 (Dies wel Fijn!) en daarvoor altijd een Nokia gebruiker geweest....

Siemens met hun leuke software updates... NOT! Features die gewoon niet kwamen voor de S40 (Dat ding zou ook nog voice control krijgen).

3 tot 6 weken je telefoon kwijt als je hem opstuurd voor een update! Klote zooi! Gelukkig heb ik nu die T65 alleen krijg ik daar het GPRS gedeelte niet aan de praat... We zullen zien...

Denk dat mijn volgende weer een Good'ol' Nokia wordt.
Mjah wat heeft dit met de m50 te maken?

Behoorlijk offtopic dus. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Laatst online: 06-07 23:22
Zo, ben zelf ook zwaar geinteresseerd in de siemens phones (zowel M50, MT50 en S45), maar het nadeel (waarvoor ik eigenlijk zo een siemens wil kopen) is dat dat OTA nog niet ondersteund wordt. Nu zag ik al in een ander topic dat Ben zei dat het nog 3 weken ging duren, maar nu Ben ik zelf gaan mailen en kwamen ze met dit antwoord:
Ook vraagt u of Ben Java ondersteunt. Zodat u optimaal gebruik kunt maken
van de Siemens MT50. Ben ondersteunt Java op dit moment niet. Een concreter
antwoord dan dit kan Ben u helaas niet geven.
Ik heb dus het gevoel dat dit zomaar weer eens langer gaat duren, want al wisten ze op dit moment dat ze er over 2 weken aan gingen beginnen dan zeiden ze dat denk ik wel...

Dus ja, blijft een moeilijke keuze tussen bovengenoemde phonies. En een MT50 kopen en dan eerst 3maanden moeten wachten voordat ik er een fatsoenlijke calculator of een game op kan zetten vind ik ook zonde eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

dit is tof......de nieuwe SL65..? :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lesard/siemens.jpg

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo das een mooie!!!! met zo'n draai ding dat is wel heel wauws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Is de M50 al volop verkrijgbaar eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Op maandag 15 juli 2002 12:32 schreef Prang het volgende:

Dat is inderdaad een slechte telefoon. Echter niet te vergelijken met andere Siemens producten.

De S40 is geengineerd door Bosch telecom. Toen Siemens de GSM tak van Bosch overnam zat dit, bijna gereed, product in de boedel. Updates zijn er inderdaad niet genoeg geweest omdat de Bosch productlijn niet doorontwikkeld werd. Op papier zag het er allemaal leuk uit met die S40. Een S35 was echter een betere keuze.

Dus misschien kan je beter van mening zijn dat je geen Bosch producten neemt. En dan heb je, in het geval van een auto, een groot probleem vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Best een geinig toestelletje :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pret|IA
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Op donderdag 18 juli 2002 17:54 schreef AtHomer het volgende:
Is de M50 al volop verkrijgbaar eigenlijk :?
"Mijn dealer" had er enkele dagen geleden nog een paar.

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56030

Siemens zijn gewoon de beste telefoons. Duitse degelijkheid!!! Nokiaatjes zijn kindertelefoontjes, met zoveel mogelijk onbenullige kraam erop. Maar ja, dat is populair onder de kindertjes. Vandaag hoop ik mijn S45i binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 56030 schreef op 16 augustus 2002 @ 13:47:
Siemens zijn gewoon de beste telefoons. Duitse degelijkheid!!! Nokiaatjes zijn kindertelefoontjes, met zoveel mogelijk onbenullige kraam erop. Maar ja, dat is populair onder de kindertjes. Vandaag hoop ik mijn S45i binnen te krijgen.
de communicator en de nokia 8850, 6310 serie zijn nou niet bepaald kindertelefons, maar ieder z'n smaak ja.

De Siemens M50 ziet er erg mooi uit! :9 weer eens wat anders

[ Voor 0% gewijzigd door Fietsbel op 16-08-2002 17:52 . Reden: heheh idd een M50 bedoel ik ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Homedisc schreef op 16 augustus 2002 @ 14:02:
[...]

de communicator en de nokia 8850, 6310 serie zijn nou niet bepaald kindertelefons, maar ieder z'n smaak ja.

De Siemens S50 ziet er erg mooi uit! :9 weer eens wat anders
S50? M50 bedoel je denk ik...
Ik heb nu sinds 1&frac12; week de MT50 en hij bevalt mij goed (op de software voor de datakabel na, dat werkt niet onder XP :( )
Maarja, binnenkort mooi windows 98 er weer op en fijn spul op de telefoon zetten.
De M50 is wel iets mooier kwa design als ik hem met de MT50 vergelijk, dus nu ff zoeken of er al mooie covers zijn voor de MT50.
Hij is iig zijn geld dubbel waard, en bedankt ben voor de telefoon, maar vodafone heeft iets heel erg meer bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Laatst online: 11-07 16:57
C}{@0$ schreef op 16 augustus 2002 @ 17:50:
[...]

Ik heb nu sinds 1&frac12; week de MT50 en hij bevalt mij goed (op de software voor de datakabel na, dat werkt niet onder XP :( )
Maarja, binnenkort mooi windows 98 er weer op en fijn spul op de telefoon zetten.
Check http://www.7soft.de/ ff, die moet wel werken met de MT50 volgens mij... Op de M50 van m'n vriendin werkt'ie perfect onder WinXP iig... :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Gugger schreef op 16 augustus 2002 @ 20:04:
[...]

Check http://www.7soft.de/ ff, die moet wel werken met de MT50 volgens mij... Op de M50 van m'n vriendin werkt'ie perfect onder WinXP iig... :)
Ik heb ook wel programma's die wel werken onder XP, maar de programma's die ik nodig hebben werken niet. Ik kan niet het geheugen van de telefoon aanspreken, en unlocken werkt ook al niet. Ik heb hem nu wel simvrij, maar ik heb nogsteeds niks op het geheugen kunnen schrijven. (dit is wel nodig om games eroip te kunnen zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
C}{@0$ schreef op 17 augustus 2002 @ 14:24:
[...]

Ik heb ook wel programma's die wel werken onder XP, maar de programma's die ik nodig hebben werken niet. Ik kan niet het geheugen van de telefoon aanspreken, en unlocken werkt ook al niet. Ik heb hem nu wel simvrij, maar ik heb nogsteeds niks op het geheugen kunnen schrijven. (dit is wel nodig om games eroip te kunnen zetten)
Volgens mij is dit helemaal niet mogelijk. Legaal dan :P Siemens heeft namelijk het flex-mem, daar waar de java dingen op staan, beveiligd. Zodoende kan je met een kabel geen java midlets op de M(T)50 zetten. Dit om piracy te voorkomen. Ik weet nog niet of er progjes zijn waarmee je dit wel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Huntor schreef op 17 augustus 2002 @ 19:31:
[...]

Volgens mij is dit helemaal niet mogelijk. Legaal dan :P Siemens heeft namelijk het flex-mem, daar waar de java dingen op staan, beveiligd. Zodoende kan je met een kabel geen java midlets op de M(T)50 zetten. Dit om piracy te voorkomen. Ik weet nog niet of er progjes zijn waarmee je dit wel kan doen.
Gewoon de download file aanpassen, en op het geheugen zetten. Dan het hele spel erbij, en dan download je het spel legaal van je telefoon af :P :?
Theoretisch werkt het, anderen zeggen dat het werkt, maar ik kan hiet niet proberen door dat %#@^@%$^# XP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
C}{@0$ schreef op 17 augustus 2002 @ 21:16:
[...]

Gewoon de download file aanpassen, en op het geheugen zetten. Dan het hele spel erbij, en dan download je het spel legaal van je telefoon af :P :?
Theoretisch werkt het, anderen zeggen dat het werkt, maar ik kan hiet niet proberen door dat %#@^@%$^# XP :(
Hmmmz, ik heb wel een id, alleen moet je me ff wat uitleggen. die download file, bedoel je dat downloaden via wap? en hoe wil je de telefoon van zichzelf laten downen? Ik heb gehoord dat een localhost kan met de m(t)50, misschien zo.

Ik ga ff proberen of een virtual machine werkt met win98. Wat voor progje gebruik jij dan om het flex-mem te benaderen?

modjes: als dit niet mag, meld het dan a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Geef mij maar de CL50, is een leuk toestel http://212.213.255.72/keepthis/bigpic/sicl50.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60359

The_PyroPath schreef op 01 juli 2002 @ 19:44:
M50 wordt deze of volgende week beschikbaar als alles loopt zoals het hoort, deze week geeft siemens presentaties in scheveningenen (het blijven Duitsers he) voor verkoop personeel over toekomstige modellen.

Ik heb de MT50 en kan er over zeggen:
.......

-EMS werkt goed, kost je alleen bakken met SMSjes
-Iemeel is goed te doen DMV benwap iemeel
-als je een BEN sim hebt van Ben Abbo kan je hem er gewoon in prakken, heb ik ook gedaan.
-GPRS wat bij Ben Vrij uitgeschakeld is werkt gewoon bijBen abonnee
-leuke plaatjes en annimaties er standaart ingezet.
-genoeg ruimte voor SMS opslag terwijl Siemens zegt dat dat r niet op zit :? (zei zeggen alleen 20 op Sim, maar je kan er ook nog 25 op je foon kwijt en een zootje in de 228KB geheugen van dat ding (SmSje is ongeveer 200 Bytes)
-Geheugen wordt gedeeld voor alls: Java, PLaatjes, annimaties,Xtra SMS archief, screensavers, logo's, beltonen.

......

En zo kan ik nog wel een tijdje doorlullen over de MT50.

vragen zijn welkom ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden.
En ik hoop dat je de mijne kan beantwoorden :)

Ik ben niet zo'n datakabel en dan zet ik het er zelf wel op type dus ik wil weten wat de M50 (dus niet de MT50) kan rechtstreeks uit de doos zal ik maar zeggen.

Wat mij vooral interesseert zijn het aantal smstjes die de telefoon op kan slaan. Zijn dat bij de M50 er ook minstens 25? En spreekt die dat gedeelde geheugen automatisch aan?

Op de siemens site staat dat er maar 50 telefoonboek geheugens op zitten, maar als die een gedeeld geheugen heeft kunnen er dan niet meer bij?

En hoe voelen de toetsen aan? Zijn ze niet te zacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

ff een kickje
is dit nou een goeie foon of zitte er veel bugs enzo in?
me foon is kapot en moet zsm een nieuwe en wil deze kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56030

Heb al fotootjes gezien van de Siemens S55: HMMMM, kleurenschermpie, alles erop en eraan.

De beste software die ik voor Siemens telefoons gevonden heb is tot nu toe Mobile Navigator (v1.03). Werkt perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61613

Anoniem: 60359 schreef op 23 augustus 2002 @ 04:39:
[...]

En ik hoop dat je de mijne kan beantwoorden :)

Ik ben niet zo'n datakabel en dan zet ik het er zelf wel op type dus ik wil weten wat de M50 (dus niet de MT50) kan rechtstreeks uit de doos zal ik maar zeggen.

Wat mij vooral interesseert zijn het aantal smstjes die de telefoon op kan slaan. Zijn dat bij de M50 er ook minstens 25? En spreekt die dat gedeelde geheugen automatisch aan?

Op de siemens site staat dat er maar 50 telefoonboek geheugens op zitten, maar als die een gedeeld geheugen heeft kunnen er dan niet meer bij?

En hoe voelen de toetsen aan? Zijn ze niet te zacht?
Het aantal smsjes dat je direct in je M50 op kunt slaan is idd ook 25. Verder kun je zoals gezegd ook het gedeelde geheugen van de foon gebruiken om smsjes op te slaan. Dit wordt echter niet vanzelf aangesproken. Om smsjes in het gedeelde geheugen op te slaan, moet je ze van de 'inbox' verplaatsen naar het zogenaamde 'archief'.

In de inbox van de M50 passen dus maar 25 smsjes + de smsjes die je nog op je simkaart kunt opslaan (bij mij zijn dat er 20)
Wil je meer smsjes opslaan, dan zul je deze van de inbox naar 't archief moeten overhevelen...

De toetsen van deze foon zijn naar mijn mening niet te hard & niet te zacht... ze typen lekker en slijten (tot nu toe) niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
De MT50 is echt een aanrader, zeker als je er een datakabel bij hebt.
Ik wil alleen nog een andere cover want deze is niet echt supermooi (die van de M50 is :9 ) En het ding is een echte stofvreter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40559

Weet iemand of het mogelijk is om de capaciteit van het telefoonboek wat op te krikken?
50 is wel een beetje weinig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hier wat nieuwe pics van de Siemens S55:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilenation.nl/telefoons/s55.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
koen schreef op 07 september 2002 @ 11:49:
Hier wat nieuwe pics van de Siemens S55:

[afbeelding]

:9~
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilenation.nl/telefoons/s55side.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilenation.nl/telefoons/s55back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Ja die S55 wordt een behoorlijk geil telefoontje :9~

Afbeeldingslocatie: http://mitglied.lycos.de/spatz0607/hpbimg/S55mitM2.JPG

Maar het duurt nog wel ff voor hij beschikbaar is (vermoedelijk rond kerstmis)... Ik denk dat ik weer een S45 ga aanschaffen, dat is echt een hele fijne gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
ludo schreef op 07 september 2002 @ 12:08:
Ja die S55 wordt een behoorlijk geil telefoontje :9~

[afbeelding]

Maar het duurt nog wel ff voor hij beschikbaar is (vermoedelijk rond kerstmis)... Ik denk dat ik weer een S45 ga aanschaffen, dat is echt een hele fijne gsm.
En behoorlijk prijzig ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

wat is nou de beste om te inetten en games te spelen/downen via de telefoon ? De M50 of de MT50 heb nu een c45 met libtel/debitel en wap dat ut niet doet :( graag advies, want ik wil een van de 2 gaan kopen

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63267

Nou ja, de MT50 is Ben only, en de M50 kan je bij elke andere provider krijgen. De MT50 is helemaal ingesteld naar wensen van Ben dus met hun instellingen, maar ZONDER spellen. Die zul je dus nog moeten downloaden. Volgens mij heeft de MT50 ook nog iets minder functies dan de M50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Anoniem: 63267 schreef op 07 september 2002 @ 15:29:
Nou ja, de MT50 is Ben only, en de M50 kan je bij elke andere provider krijgen. De MT50 is helemaal ingesteld naar wensen van Ben dus met hun instellingen, maar ZONDER spellen. Die zul je dus nog moeten downloaden. Volgens mij heeft de MT50 ook nog iets minder functies dan de M50
Volgensmij zijn de MT50 en de M50 gelijk op het uiterlijk na (ik vind de M50 blauw toch de mooiste, ff kijken of ik die kapjes kan krijgen, de toetsen gaa niet lukken)
Ik zou toch voor de MT50 gaan omdat die veel goedkoper is als de M50. Je kan de telefoon zo simlock vrij maken en je oude kart er weer in doen. De telefoon is wel licht, maar niet extreem klein, hij is heel iets kleiner als de libertel mn2+ en er zit geen lelijk uitstekend geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Goedendag dan dis gewoon HET Siemens topic op GoT. :D

Aangezien ik net een nieuwe abbo heb afgesloten icm met een ME45 vroeg ik me af of je die datakabel er altijd bij krijgt, of dat dat van de winkel/provider afhangt.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 11-07 16:12

Whuzz

Dodgeball!

Die S55 :9~ Daar zit ik op te wachten :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Laatst online: 30-06 12:09
Fire_escape schreef op 10 september 2002 @ 18:14: Aangezien ik net een nieuwe abbo heb afgesloten icm met een ME45 vroeg ik me af of je die datakabel er altijd bij krijgt, of dat dat van de winkel/provider afhangt.
Volgens mij wordt die standaard door Siemens bijgeleverd. Dat was in ieder geval bij allebei de twee S45's die ik een paar weken geleden binnenkreeg het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
PatMan schreef op 10 september 2002 @ 19:05:
[...]

Volgens mij wordt die standaard door Siemens bijgeleverd. Dat was in ieder geval bij allebei de twee S45's die ik een paar weken geleden binnenkreeg het geval.
Bij mijn S45 zat (4 maanden geleden) ook een datakabel, maar het schijnt dat Siemens hem er tegenwoordig niet meer bij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
ludo schreef op 10 september 2002 @ 19:44:
[...]
Bij mijn S45 zat (4 maanden geleden) ook een datakabel, maar het schijnt dat Siemens hem er tegenwoordig niet meer bij doet.
Eh, wat verstaat Siemens dan precies onder "tegenwoordig", vanaf deze week of zo :?

Zoals ik al zei: allebei mijn S45's hadden een datakabel, de eerste heb ik twee weken geleden binnengekregen, de ander vorige week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
PatMan schreef op 10 september 2002 @ 19:50:
[...]

Eh, wat verstaat Siemens dan precies onder "tegenwoordig", vanaf deze week of zo :?

Zoals ik al zei: allebei mijn S45's hadden een datakabel, de eerste heb ik twee weken geleden binnengekregen, de ander vorige week...
Reason, why newer phones do not have a cable in the box: As the new Data Exchange Software and Siemens Quicksync now support synchronization via IrDa, it is unnecessary to spend money on the cable. However, if you require one, you can buy it separately.
They started includig cables so that customers can use the most of their phones (sync is possible right after you buy the phone).
So, if you buy a phone and there's a cable, it means that the set has been in the warehouse for a while.
Hij is er dus waarschijnlijk uitgehaald om kosten te besparen... Als je er nog wel een datakabel bij hebt gekregen heb je dus een 'oude' telefoon.

Bron: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=7658

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1795

PatMan schreef op 10 september 2002 @ 19:50:
[...]

Sinds 1 juli heb ik net ergens gelezen op club-siemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Anoniem: 1795 schreef op 10 september 2002 @ 21:01:

[...]

Sinds 1 juli heb ik net ergens gelezen op club-siemens.
Hmmm. Ik heb net ff rond geneusd op club-siemens (wist ik veel dat die bestond 8)7 ) en daar staan idd een paar topics over wel of geen datakabel.

De meesten zeggen dat idd sinds 1 juli siemens geen datakabel meer meelevert, maar sommiggen zeggen van wel. :/

Ik wacht wel af en als ie er niet bij zit ga ik wel naar de locale gsm-turk :+

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• PatMan
Vreemde reden die Siemens er voor geeft, het lijkt me dat er meer mensen zijn met een COM-port op hun PC dan met infrarood. En van een lagere prijs merk je in ieder geval bij O2 niets: in de O2 online shop is inmiddels de prijs van de S45 van € 0,- naar € 26,- gegaan! Blijkbaar heb ik nog mazzel gehad...

Anoniem: 1795

De reden is dat Siemens nieuwe software had dacht ik. Dat sommige mensen 1 juli niet waar vinden is omdat die lui oude telefoons gekregen hebben die door siemens voor 1 juli bij de winkel gedropt heeft.

Anoniem: 58110

Ik heb net een Siemens M50 gekocht in het blauw. Het is een supertoestel alleen jammer dat Java en WAP, GPRS niet door KPN (prepay) ondersteund worden.....

Anoniem: 55449

Geinig telefoontje :)

Ik heb zelf de Siemens M35i. Bevalt goed, ligt lekker in de hand enzo. Alleen de herrie die ie maakt als de batterij leeg is is niet om aan te horen! 8)7
Pagina: 1 2 3 4 Laatste