M50 wordt deze of volgende week beschikbaar als alles loopt zoals het hoort, deze week geeft siemens presentaties in scheveningenen (het blijven Duitsers he) voor verkoop personeel over toekomstige modellen.
Wat ik als verschillen heb kunnen achterhalen zijn:
-MT50 heeft standaart geen games geinstalleerd maar die kan je zo van internet trekken.
-MT50 heeft geen ICQ, maar dat is in mijn geval niet erg want dat is toch een dood programma aan het worden, of het moet de ICQ op benwap zijn, want die heb ik wel, maar das niet veel bijzonders.
-M50 heef 3 van die easyacces buttons ofzo, maar daar lig ik niet wakker van, aangezien je elke toets een functie kan geven op de MT50
Beltonen kan je bij siemens bestellen, maar die mogen ze wel wat vaker verversen en vernieuwen, WORDT WEL LID!!! dan kost het 50eurocent ipc 1,15euro

en ontvang je per SMS (kies voor ME50, de M(T)50 staat er nog niet maar kan het ook via SMS ontvangen, anders krijg je ze per iemeel en moet je ze er zelf op zetten)
Ik heb de MT50 en kan er over zeggen:
-EMS werkt goed, kost je alleen bakken met SMSjes
-Iemeel is goed te doen DMV benwap iemeel
-als je een BEN sim hebt van Ben Abbo kan je hem er gewoon in prakken, heb ik ook gedaan.
-GPRS wat bij Ben Vrij uitgeschakeld is werkt gewoon bijBen abonnee
-leuke plaatjes en annimaties er standaart ingezet.
-genoeg ruimte voor SMS opslag terwijl Siemens zegt dat dat r niet op zit

(zei zeggen alleen 20 op Sim, maar je kan er ook nog 25 op je foon kwijt en een zootje in de 228KB geheugen van dat ding (SmSje is ongeveer 200 Bytes)
-Geheugen wordt gedeeld voor alls: Java, PLaatjes, annimaties,Xtra SMS archief, screensavers, logo's, beltonen.
maar dat is geen probleem er staan standaart behoorlijk wat plaatjes en beltonen/geluiden in die je kan gebruiken en dan is er nog 178 KB over voor eigen gerief, desnoods kan je de shit eruit mikken die je niet wilt want er zitten ook heel wat plaatjes en geluidjes tussen die je nooit zal gebruiken.
-4 instelbare groepen met eigen logo en beltoon
-picturecall shit dat er een plaatje verschijnt als er iemand belt
-zelfde covers als M50 dus hoe daar eenv erschillend aantal voor kan bestaan volgens Siemens is mij een raadsel (7voor M50 en 6 voor MT50 ofzo)
-voelt in tegenstelling tot vorige siemens modellen vrij solide aaan (vorige modellen wilde wel een cheap aanvoelen)
-50 entrys in je afspraken/notitie/verjaardag lijssie
-Pijltjes is ffies wennen, maar je moet zo motorisch incompleet als een ongeboren kind zijn als je er niet aan kan wennen.
-bovenop de agenda shit ook nog een wekker.
-GEEN calculator, maar dies verkrijgbaar in JAVA
-Dit is niet een T-dinges maar is een model voor bedrijven zoals T-dinges (staat ook op de siemens site) dus verwacht hem ook bij andere netwerken later (misschien niet in NL)
En zo kan ik nog wel een tijdje doorlullen over de MT50.
Als je ICQ kan missen op je phone en van plan bent spellen en beltonen erop te prakken met een kabel dan is er geen rede om op de M50 te wachten.
vragen zijn welkom ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden.
grappig om te melden:
ik kwam ook van een S25 af

zat te wachten op de M50 toen hij het bruut begaf, na wat zoeken en er achtergekomen dat ik dan ICQ moet "missen" (ook benutbaar via Benwap) en dat ik standaart geen spelletjes heb, maar die zet je er zo op, alleen ff kabel sjoppen)
PS hoe Dixons er bij komt dat er diverse spelletjes opzitten, en Belcompany denkt dat er ICQ op zit is me een raadsel, zullen wel verkeerd gekeken hebben en bij M50 gekeken ipv M50