Anoniem: 60196

Ik vind dat blauw op oranje niet mooi.

Is er ook (donker) grijs op oranje?

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 60196 schreef op 11 september 2002 @ 17:35:
Ik vind dat blauw op oranje niet mooi.

Is er ook (donker) grijs op oranje?
Volgensmij is ie alleen in blauw en oranje. Ik zag vandaag de M50 blauw liggen in een winkel. Hel valt me we op dat dat voorste kapje erg hoekig is. De MT50 is zo'n beetje helemaal rond...

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 22:35

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
hmmm 't draadje loopt nog steeds (inderdaad hét Siemens topic ja! :D ) ggg ;)

Ik ben aan het wachten op mijn Siemens C45... Kan ik voor heel weinig geld krijgen en me Siemens C35i is een beetje kapot en 't kost me netzoveel om die te laten fixen dan die C45 over te kopen, en die c45 ziet er ook nog eens veel 13373r uit :D

Die S55 ziet er ook wel erg 1337 uit hoor! :9~

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Gisae
  • Niet online
zwahiel schreef op 12 september 2002 @ 14:10:
hmmm 't draadje loopt nog steeds (inderdaad hét Siemens topic ja! :D ) ggg ;)

Ik ben aan het wachten op mijn Siemens C45... Kan ik voor heel weinig geld krijgen en me Siemens C35i is een beetje kapot en 't kost me netzoveel om die te laten fixen dan die C45 over te kopen, en die c45 ziet er ook nog eens veel 13373r uit :D

Die S55 ziet er ook wel erg 1337 uit hoor! :9~
De c45 1337??
Ik vind de C45 een lelijk gedrocht, de MT50 ziet er beter uit ivm het display en het ontwerp van de kapjes. De knoppen op de C45 zijn iig irritant, die van de MT50 vallen wel mee.
De C55 is imho de mooist ontworpen siemens.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
C}{@0$ schreef op 12 september 2002 @ 17:01:
[...]

De c45 1337??
Ik vind de C45 een lelijk gedrocht, de MT50 ziet er beter uit ivm het display en het ontwerp van de kapjes. De knoppen op de C45 zijn iig irritant, die van de MT50 vallen wel mee.
De C55 is imho de mooist ontworpen siemens.
Wat ik van de M50 (en NIET de MT50) beter vind dan de C45 is dat de 'scrollknopjes' (de pijltjes dus) bij de M50 in 1 knop zitten, zodat je met je vinger gemakkelijker kan schuiven tussen de ^ en de v.
Bij mijn M35 zitten ze ook in 1 knop, daarop druk ik ze niet eens apart in, ik zet m'n vinger altijd in het midden van de knop, en om ^ te doen kantel ik h'm een beetje naar links, en voor v een beetje naar rechts.
Bij de C45 werkt dit niet lekker, maar aangezien de M50 weer 1 knop heeft hoop ik dat het daarbij weer wel gaat.
(Verhaal he :) )

Overigens wilde ik de Nokia 6510 gaan kopen, maar omdat de M50 toch wel zoveel goedkoper is ga ik wel twijfelen...
Ik wil echter na een jaar Siemens wel weer eens een andere proberen, daarnaast is de 6510 kleiner en heeft-ie een radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60359

Heb een tijdje lopen twijvelen over de M50. Toen kwam de Sony Ericsson T200 uit.
Erger lopen twijvelen tussen die twee.
Vanochtend, eigenlijk gister al, toch de T200 besteld. Krijg hem begin volgende week.

Wat de doorslag gaf, was toch wel mijn ervaringen voorheen met Ericsson en Siemens. En ik vind het Ericsson menu toch lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1795

Ik zou echt nooit van siemens naar nokia overstappen (en andersom ook niet). Menu's zijn zo compleet anders en ik ken weinig mensen die tevreden waren na hun overstap.

Ik ga binnenkort weer een Siemens halen. Had een Ericsson T65, ging kapot en kreeg hem teurg met de melding waterschade terwijl dat ding nog nooit nat geweest was. Een vriend van me had exact hetzelfde probleem en de telefoonwinkel zei dat ze vaker een T65 terugkregen. Nee, ik ga weer lekker aan de siemens. Die kunnen tenminste wel tegen 2 zweetdruppels en zitten imho wat steviger in elkaar. Het is jammer dat siemens wat mindere batterijen heeft, maar ik hoop dat het met die nieuwe Li-ion dingen opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:57
Mijn S45 geen batterij problemen hoor :) De S55 ziet er wel lekker uit (tenminste, de 1e versie, ik heb ook een andere gezien die ik dan weer oerlelijk vind), maar ik denk niet dat ik zomaar geld heb om over te schakelen... Daarbij vind ik m'n S45 ook nog veel te fijn *D

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56030

ludo schreef op 10 september 2002 @ 20:20:
[...]

[...]
Hij is er dus waarschijnlijk uitgehaald om kosten te besparen... Als je er nog wel een datakabel bij hebt gekregen heb je dus een 'oude' telefoon.

Bron: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=7658
Ik heb een maand geleden een S45i gekocht, laatste firmwareversie erin en inclusief datakabel!!! (Had ik niet nodig want ik had al een kabletje voor Siemens mobile magnetrons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
ja ach, vergeleken met de C35i die ik nu heb is alles 1337 :P

Maar ik vind 'm er wel kewl uit zien, bedenk goed dat alle modellen die er nu zijn op de x35 software gebaseerd zijn en 't design op de x45 serie (waar maar 1 model publiek uitgekomen is... er zijn er nog 3 namelijk, maar deze zijn nooit uitgebracht!)

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Anoniem: 1795 schreef op 13 september 2002 @ 10:04:
Ik zou echt nooit van siemens naar nokia overstappen (en andersom ook niet). Menu's zijn zo compleet anders en ik ken weinig mensen die tevreden waren na hun overstap.
Die andere menustructuur is eigenlijk een van de voornaamste redenen dat ik niet weer een Siemens wil...
Niet dat ik ontevreden ben met de structuur, maar ik wil juist wel weer eens wat anders (beetje onzin eigenlijk he).

Ik ben niet iemand die nou grote moeite heeft met wennen aan een nieuwe structuur oid. Met een nieuwe videorecorder heb ik ook meestal binnen een paar minuten zonder de handleiding de zenders ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan kan je het gerust proberen :P
Ik heb er ook weinig moeite mee, maar als het niet hoeft dan blijf ik liever bij Siemens.

En ik moet het niet in mijn hoofd halen een nokia te nemen (degenen die mijn broertje kennen weten waarom >:) )

Hoelang heb je die S45 al Gugger? In het begin zijn de batterijen van Siemens namelijk gewoon goed, de oude versleten alleen erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Dat was bij de oude NiMH accu's zo (C/M/S35(i)), bij de nieuwe Li Ion heb ik daar nog niks over gehoord... Ik heb hem ongeveer een half jaar trouwens :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 13:04

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb net de M50 gekocht. Hiervoor had ik de Nokia 3210, maar ik moet toch wel zeggen dat het ff wennen is aan het nieuwe menu. Sowieso ff wennen dat er nu extreem veel functies inzitten in vergelijking met de oude vertrouwde 3210 :)

Enigste minpuntje vind ik op dit moment de knopjes... ik heb het gevoel dat ze zo af kunnen breken ofzo... zit nogal wat speling op, maar dat zal vast ook wel allemaal een kwestie van wennen zijn.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ruud2001 schreef op 13 september 2002 @ 16:22:
Ik heb net de M50 gekocht. Hiervoor had ik de Nokia 3210, maar ik moet toch wel zeggen dat het ff wennen is aan het nieuwe menu. Sowieso ff wennen dat er nu extreem veel functies inzitten in vergelijking met de oude vertrouwde 3210 :)

Enigste minpuntje vind ik op dit moment de knopjes... ik heb het gevoel dat ze zo af kunnen breken ofzo... zit nogal wat speling op, maar dat zal vast ook wel allemaal een kwestie van wennen zijn.
Nu je het er over hebt herinner ik me dat ook, ik zat altijd te pielen om te kijken of ze nog vast zaten, maar het werkt gewoon perfect, 't is even wennen ja.
Ik vind het wel irritant dat je bij het bekijken van een afbeelding steeds weer op rood moet drukken en teruggaat naar het begin en weer het plaatje waar je gebleven was op moet zoeken, als je nu gewoon weer bij hetzelfde plaatje terugkwam...
Die standaardplaatjes zijn bagger, daarom heb ik die er ook uit gehaald i.v.m. ruimtegebrek :P

Gugger schreef op 13 september 2002 @ 15:57:
Dat was bij de oude NiMH accu's zo (C/M/S35(i)), bij de nieuwe Li Ion heb ik daar nog niks over gehoord... Ik heb hem ongeveer een half jaar trouwens :)

S35 had een Li-Ion accu en die waren ook niet je van het, wel een stuk beter dan Nimh, maar nog steeds niet wat ik van een accu verwacht.
Ruud2001 schreef op 13 september 2002 @ 16:22:

Tsja, je gaat van een megastevige telefoon naar een normale telefoon :)
Niet zo heel gek en je kan nieuwe kapjes erop doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110

Ik zoek een datakabel voor een Siemens M50. Waar kan ik die halen? Is er al een hacker die geslaagd is spelletjes erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845

Anoniem: 58110 schreef op 15 september 2002 @ 15:03:
Ik zoek een datakabel voor een Siemens M50. Waar kan ik die halen? Is er al een hacker die geslaagd is spelletjes erop te zetten?
zijn de standaard siemens kabels niet goed? zelfde aansluiting toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845 schreef op 15 september 2002 @ 15:13:
[...]

zijn de standaard siemens kabels niet goed? zelfde aansluiting toch?
Dat weet ik dus niet...en daarom vraag ik het. Dus je antwoord had ook kunnen zijn: een gewone standaard siemens datakabel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110 schreef op 15 september 2002 @ 15:19:
[...]

Dat weet ik dus niet...en daarom vraag ik het. Dus je antwoord had ook kunnen zijn: een gewone standaard siemens datakabel. ;)
ja maar ik wist het niet zeker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:39
Hier kan je kijken waar ie goedkoop is te bestellen op internet. Aangezien ik hem niet bij algebeld.nl zie staan, is ie bij telecom.nu de goedkoopste volgens mij. Daar is ie 169 euro en simlockvrij (volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom bij de een €250 en bij de andere €169 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
Anoniem: 14845 schreef op 16 september 2002 @ 12:31:
waarom bij de een €250 en bij de andere €169 :?
Sja, verschil zal er altijd blijven bestaan tussen verschillende winkels, kijk ook maar in de pricewatch, waar soms de duurste winkels voor bepaalde producten meer dan het dubbele vragen dan de goedkoopste winkels.
De een probeert misschien zoveel mogelijk te verkopen met weinig winst en de ander probeert veel winst te maken per product, en dan is het niet zo erg als hij er wat minder verkoopt. Je hebt toch altijd wel mensen die zonder eerst te vergelijken iets blindelings kopen bij de eerste de beste winkel waar ze dat zien liggen wat ze nodig hebben, dus dat is dan misschien hun doelgroep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
Over pricewatch gesproken, daar staat deze telefoon ook op, zie hier. Ook hier zitten de goedkopere winkels rond de 170 euro. Nou heb je nog keus als je een bepaalde winkel niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 09:14

mindcre8r

Tradepedia

ik heb nu een m50 (gekregen met een allin 60E abbo)
Maar ik heb een T68i besteld, beetje jammer van de m50 dat er standaard geen games opzitten en dat je die eerst moet dllen

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Anoniem: 58110 schreef op 15 september 2002 @ 15:03:
De datakabel van mijn S45 werkte zonder enige problemen (voor ringtones en pics tenminste) op de M50 van m'n vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 23:41
Nogmaals: Met welke software doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
Niemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Misschien staat hier iets tussen: http://www.club-siemens.com/software.shtml

Maar mijn S45 kon ik altijd gebruiken als een harde schijf, en dus gewoon via Explorer bestanden op m'n gsm kopiëren. Kan dat bij de M50 niet ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M50 heeft wel 2 games, MT50 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
ludo schreef op 22 september 2002 @ 12:59:
[...]
Misschien staat hier iets tussen: http://www.club-siemens.com/software.shtml

Maar mijn S45 kon ik altijd gebruiken als een harde schijf, en dus gewoon via Explorer bestanden op m'n gsm kopiëren. Kan dat bij de M50 niet ook :?
Met dat Soft Data Link kan je dus geen aars... nou ja je kan wel leuke dingen doen enzo maar niet echt unlocken oid... dus niets voor mij :D

wat een gezeik... dit had ik NOOIT bij nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

SuperKevin schreef op 22 september 2002 @ 16:17:
[...]

Met dat Soft Data Link kan je dus geen aars... nou ja je kan wel leuke dingen doen enzo maar niet echt unlocken oid... dus niets voor mij :D

Die programma's bestaan makkelijk, alleen mogen urls enz hier niet. :)
Dus goed zoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:13
SuperKevin schreef op 22 september 2002 @ 16:17:
[...]

Dat gezeik had je dus wel met Nokia, want met Nokia's eigen software, Datasuite, kun je ook niet unlocken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
pruiter schreef op 23 september 2002 @ 12:32:
[...]

Dat gezeik had je dus wel met Nokia, want met Nokia's eigen software, Datasuite, kun je ook niet unlocken hoor.
Nee maar daarmee kom ik wel een stuk makkelijker aan mn zachte waren enzo.. >:)

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 18:36

Bluppy2

Hip!

als ik die m50 eens met de Nokia 3510 vergelijk, welke komt er dan als beste uit.. Ik heb nu 2 pagina's van dit topic doorgeworsteld (2x100 posts) en ik heb nog niks kunnen vinden...
De laatste optie (wel een stuk duurder) is de 6510...
Iemand advies?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• E-Rick
  • Laatst online: 06-06 16:52

E-Rick

I love it :7

Ik vind de S40 de mooiste, is al wel een ouder model maar o wat is ie mooi :)
Afbeeldingslocatie: http://www.handy-discount.de/s40.jpg

Choose life - Shapeways shop

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
E-Rick schreef op 25 september 2002 @ 21:50:
Ik vind de S40 de mooiste, is al wel een ouder model maar o wat is ie mooi :)
[afbeelding]
yak, Bosch design :r
(over smaak valt te twisten, maar niet over de S40!)

dan maar de S45i:

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/s45i_7.jpg

• Gisae
  • Niet online
bluppy2 schreef op 25 september 2002 @ 21:39:
als ik die m50 eens met de Nokia 3510 vergelijk, welke komt er dan als beste uit.. Ik heb nu 2 pagina's van dit topic doorgeworsteld (2x100 posts) en ik heb nog niks kunnen vinden...
De laatste optie (wel een stuk duurder) is de 6510...
Iemand advies?
Nokia 3510 : Kiddies phone
Siemens M50/MT50 : Vet ontwerp, niet veel voorkomend, en veeeeel functies om je phone mee te vern**ken (en MT50, super ontwerp en vet cheap)

• Theodoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 15:09
Ik heb nu de keuze om een Siemens C45 of een M50 aan te schaffen. Het verschil in prijs is 40 EURO. Is dat het geld waard? Is die M50 een beetje sterk en spatwaterdicht of niet? Ik heb nu een M35 en die is sterker dan de C35 en daarom heb ik toen de M35 maar genomen.

Anoniem: 30670

Euuh ik heb nu mijn m50 binnen, en zocht een datakabel waarmee ik dus java dingen er op kan zetten zoals screensavers, spellen, me email en telefoonboek controleren.

nu vondt ik dit, maar weet niet zeker of ik dus daarmee die java dingen mee kan instaleren.
weet iemand daar iets van.

USB Fone Data Suite MA-8710
http://www.mobileplaza.nl/Affiliate.asp?AffiliateID=13

als je die link volgt naar het bedrijf kom je tegen dat ie dus alles ondersteunt (telefoonboek t/m sms en weet ik het).
Maar ook modemsupport, zal je dus met die functie die java shit er op kunnen zetten?

Anoniem: 61613

Anoniem: 30670 schreef op 26 september 2002 @ 15:47:
Euuh ik heb nu mijn m50 binnen, en zocht een datakabel waarmee ik dus java dingen er op kan zetten zoals screensavers, spellen, me email en telefoonboek controleren.

nu vondt ik dit, maar weet niet zeker of ik dus daarmee die java dingen mee kan instaleren.
weet iemand daar iets van.

USB Fone Data Suite MA-8710
http://www.mobileplaza.nl/Affiliate.asp?AffiliateID=13

als je die link volgt naar het bedrijf kom je tegen dat ie dus alles ondersteunt (telefoonboek t/m sms en weet ik het).
Maar ook modemsupport, zal je dus met die functie die java shit er op kunnen zetten?
Nee, met deze datakabel kun je geen spellen erop zetten (en met andere datakabels naar mijn weten ook -nog- niet), de overige dingen die je noemde kun je er wel mee.
Java games/appz kun je downen via wap (das natuurlijk nie egt goedkoop; zo'n 2euro per game ben je kwijt om te downen)

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
De siemens S55 is nog veel mooier (ook voorlopig nog niet uit)

heeft alles wat de M50 heeft + je kan er een digicam inpluggen maar ik zal meer specs posten als ik er 1tje te zien krijg (werk bij siemens en wij testen wel eens wat)

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023

heeft alles wat de M50 heeft + je kan er een digicam inpluggen maar ik zal meer specs posten als ik er 1tje te zien krijg (werk bij siemens en wij testen wel eens wat)

edit:

overigens heb ik net de ericson R600 gekocht daar wens ik weer 1 jaar mee te doen en daarna ga ik wel voor wat anders kijken

• _WgV_
  • Laatst online: 10-07 07:31

_WgV_

It's a magical world!

C}{@0$ schreef op 25 september 2002 @ 22:38:
[...]

Nokia 3510 : Kiddies phone
Siemens M50/MT50 : Vet ontwerp, niet veel voorkomend, en veeeeel functies om je phone mee te vern**ken (en MT50, super ontwerp en vet cheap)
Valt tegen! Ik ken al 4 mensen die hem hebben en 2 die hem van plan zijn te kopen! (de mt50 dan)

#StopBurningStuff

• Whuzz
  • Laatst online: 16:12

Whuzz

Dodgeball!

Phant0m schreef op 26 september 2002 @ 21:15:
Juist. Die S55 is ZO gaaf. Nog lang niet uit zeg je? ;(
Hoe lang is lang? Weken, maanden??? :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Gisae
  • Niet online
_WgV_ schreef op 26 september 2002 @ 21:31:
[...]

Valt tegen! Ik ken al 4 mensen die hem hebben en 2 die hem van plan zijn te kopen! (de mt50 dan)
Ik heb van iemand gehoord dat een ander die ook heeft, maar die gast zie ik nooit, dus ik ben de enige van wie ik die telf heb gezien (MT50) de M50 heb ik nog bij niemand gezien. (de M50 is wel hoekig, vandaag ff in de hand gehad. * Gisae geeft de voorkeur aan de MT50, misschien binnenkort maar witte lichtjes erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
* zwahiel heeft een verzopen gsm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 23:02
De C55 lijkt me anders ook wel een flex toestelletje. Nu heb ik nog de C45 maar ben op zoek naar een nieuwe.

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/nl/nl_c55_6.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/nl/nl_c55_8.jpg

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Topic change -> Het siemens topic
Ik zou nog wachten op die S55 met kleurenscherm. Die c55 is ook leip, maar niet echt vernieuwend t.o.v. de M50. Of je kan natuurlijk afwijken en een T300 halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
Mja ik denk dat deze ongeveer in zelfde prijsklasse als M50/MT50 ligt, vandaar dat me keus waarschijnlijk naar deze uitgaat omdat ie iets uitgebreider is.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Dat was ik van plan, totdat ik me bedacht dat ik voor dat geld ook bijv. een MP3-speler + een Palm Zire kan kopen, waarvan ik dan veel meer lol heb.
Ik houd verlopig dus toch maar mijn (Postbank) M35i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:44

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

wicher schreef op 11 oktober 2002 @ 17:02:
[...]

Dat was ik van plan, totdat ik me bedacht dat ik voor dat geld ook bijv. een MP3-speler + een Palm Zire kan kopen, waarvan ik dan veel meer lol heb.
Ik houd verlopig dus toch maar mijn (Postbank) M35i.
Dit heb ik me afgelopen week ook bedacht, op zich is de m35 een hele goeie phone.
Als deze het niet meer doet ofzo, koop ik wel een nieuwe, ik gebruik dat ding toch bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:51
Ik ben er8er gekomen dat mijn Siemens M35i Toch niet zo goed tegen hard vallen kan :S Heb em nl in de vakantie laten vallen (geeneens zo hard...) maar nu zit de linkeronderkant van het display vol met kapotte 'pixels'. Dus een zwarte vlek.... En daar baal ik vreselijk van. Weet iemand van jullie of ik em nog kan laten repareren bij een handig mannetje of is het het geld niet meer waard (als ze em opsturen ben ik min 150E kwijt :( )

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Mijn MT50 heeft enkele bugjes:
1. Zet iets in "afspraak" en stel de alarmdatum in op 00 00 0000 om 00 00 uur. De telefoon verandert zelf iets aan de datum, maar gewoon opslaan. De tijd bij de afspraak is dan weg en kan ook niet meer in worden gesteld door op bewerken te drukken. Als je dan de afspraak gewoon gaat lezen maakt de telefoon een vaag geluid en valt uit.
2. In het monitor-menu (zit er standaard niet in) kan je niet iets weggooien van je flexmem zonder dat het vastloopt, als je rood ingedrukt houd dan gaat de telefoon wel terug naar het hoofdmenu. als je vanuit dit menu weer naar het gewone menu gaat en een spel start loopt ie op dezelfde manier vast. Reboot is genoodzaakt.
3. Als je vanuit het monitor-menu een beltoon opent en je drukt te vroeg op afspelen dan kan het bestand niet worden gevonden.
4. Groepen van het telefoonboek worden niet opgeslagen als de naam te lang is.
5. Wappen geeft vaak een CSD-fout en vertikt het in te bellen, maar als ik vervolgens de browser reset vindt ie het nodig om ineens wel verbinding te maken met wap.

Meer heb ik er nog niet kunnen vinden, maar volgensmij ben ik er weer een op het spoor :)

(dimmu: ik heb nog wel een display liggen van een C35I en die werkt ook in een M35I, als je een niet functionerende C35 kan vinden waarvan het display geen vlekken heeft kan je hem zo overzetten, het zit met een klein dun kabeltje vast.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
wat nieuwe S55 pics:
bron: www.mobil.cz :+

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens_s55_pd-1

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens_s55_pd-3

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/siemens_s55_disp-3.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

dat menu lijkt verdacht veel op die van de t68i/t300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 16:12

Whuzz

Dodgeball!

Mijn nieuwe telefoon wordt vrijwel zeker die S55. Ik dacht dat het nog een behoorlijke poos zou duren voor ie beschikbaar was, maar een verkoper @ T for Telecom (Apeldoorn) vertelde mij gister dat ie die dag nog een email had gehad waarin stond dat de toestellen besteld waren en in 2 tot 4 weker geleverd zouden worden...
Voor zover mij bekend wordt de S55 pas op 23 Oktober officieel aangekondigd...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:30
Tis pcies de MT52, maar dan oranje? :P

Owneej, er zitten vast van die briljante features in - die niemand gebruikt.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62772

Ik hou het maar bij mijn T68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
kosda? zo'n s55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
nooit van Siemens gedacht... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/hq/hq_cl508008_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Sorry maar het toestel is al +/- 6 weken leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

* Anoniem: 21111 heeft nu een zilveren frontje voor zijn mt50 en kan zeggen dat het er über1337 uit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Minimaal 185 Euro (op www.telecom.nu) excl. verzendkosten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-07 14:58

M2B

Dimmu schreef op 15 oktober 2002 @ 23:53:
[...]

Ik kan op die pagina allen de C55 vinden da's toch echt een heel ander toestel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2B
  • Laatst online: 10-07 14:58

M2B

Voor de mensen die niet een ster zijn in het Tsjechisch, net als ik :7

S55 in het Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

kmoet zeggen dat ik die knopjes van de M50 erg 'goedkoop' vind aanvoelen. En het plastic krast heel makkelijk, dus dat de verf eraf gaat....beetje jammer

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
Anoniem: 21111 schreef op 15 oktober 2002 @ 23:11:
* Ansenyi heeft nu een zilveren frontje voor zijn mt50 en kan zeggen dat het er über1337 uit ziet. :)
Hebbie plaatje ervan :P

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
waarom zijn in de Duitse Siemens shop alle handys veel billiger?

de SL45 bijvoorbeeld maar 300 pleuro... terwijl die in Nederland zo'n dikke 600 euro kost... (bij Siemens zelf dan hé!)

Maar als die S55 zo goedkoop is ga ik eens kijken... maar dan issie zeker met abbo... ff kijken! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Als het toch een siemens moet zijn dan de s serie voor mij :)
Heb liever iets anders eerlijk gezegd een ericsson,samsung,sony,nokia,kleine platte LG's ofzo :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
M2B schreef op 15 oktober 2002 @ 23:59:
[...]

Ik kan op die pagina allen de C55 vinden da's toch echt een heel ander toestel 8)7
Je hebt het helemaal goed gezien.... verkeerd gelezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Laatst online: 05-06 08:59
Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de Siemens M50. Ik mis alleen de melodiemanager - Kan ik die er op de een of andere manier nog op zetten?

Ik zit er ook over te denken om een datakabel te kopen voor dit toestelletje.
Ik zag ook ergens een USB kabel staan - wat is het voordeel van USB(kun je je telefoon opladen via je pc?)? Ik neem aan dat ik met een datakabel ook mijn ringtones en logo's kan veranderen? En spelletjes erop zetten?

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Ik zie op www.telecom.nu alleen een C55 voor 185 euro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

[...]

Das de C55 en niet de s55 hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Anoniem: 21111 schreef op 15 oktober 2002 @ 23:11:
* Gisae heeft nu een zilveren frontje voor zijn mt50 en kan zeggen dat het er über1337 uit ziet. :)
Ik heb nog niet echt frontjes kunnen vinden. De frontjes die ik heb gevonden waren überlelijk. Ik denk dat witte leds wel mooi in de telefoon staan. Ik heb alleen nog geen nederlandse T9. Erg irritant smssen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Hollie schreef op 19 oktober 2002 @ 12:13:
Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de Siemens M50. Ik mis alleen de melodiemanager - Kan ik die er op de een of andere manier nog op zetten?

Ik zit er ook over te denken om een datakabel te kopen voor dit toestelletje.
Ik zag ook ergens een USB kabel staan - wat is het voordeel van USB(kun je je telefoon opladen via je pc?)? Ik neem aan dat ik met een datakabel ook mijn ringtones en logo's kan veranderen? En spelletjes erop zetten?
Niemand antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hollie schreef op 20 oktober 2002 @ 16:57:
[...]

Niemand antwoord op mijn vraag?
Heb zelf ook M50 en dat kan. Moet je hier maar even zoeken over de MT50 met datakabel (van binnen zelfde als M50). Ik weet dat je er beltonen, spelletjes, firmware kan updaten zodat bijvoorbeeld de spelletjes wat sneller starten, nieuwe welkom animaties (wat anders dan die stomme race-wagen of dat surferij). Ik ga ook datakabel hebben. Kijk anders hier eens:
Hoe spelletjes/Javo toepassingen op mijn Siemens M50

Daar staan wel links naar topics erover.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Laatst online: 21-05 18:28
ik heb nu een S45 en ik ga pas een andere kopen als hij echt vernield is
zo'n leuke gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Ik heb net maar eens een datakabeltje besteld voor mijn nieuwe phone.
was maar 9 € daar kon ik hem niet voor laten liggen. Meteen even een handsfree snoertje(7 €) erbij. ben ik weer klaar.

Dit alles kwam ik tegen bij: http://www.gr8price.nl/
Weet niet of ze betrouwbaar zijn - maar voor deze bedragen wachten we wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
thanx Floris voor de topicname change :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Voor degenen die het nog niet gelezen hadden: het is inderdaad de c55 ipv s55... Ik had het verkeerd gelezen en had het -geloof ik- al goed gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hollie schreef op 20 oktober 2002 @ 17:53:
Ik heb net maar eens een datakabeltje besteld voor mijn nieuwe phone.
was maar 9 € daar kon ik hem niet voor laten liggen. Meteen even een handsfree snoertje(7 €) erbij. ben ik weer klaar.

Dit alles kwam ik tegen bij: http://www.gr8price.nl/
Weet niet of ze betrouwbaar zijn - maar voor deze bedragen wachten we wel even af.
Weer niet een voor de M50!! :'( Of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

Anoniem: 58110 schreef op 22 oktober 2002 @ 15:11:
[...]

Weer niet een voor de M50!! :'( Of maakt dat niks uit?
Die Siemens hebben al jaren de zelfde aansluiting. Dus je ja kan gewoon een kabeltje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11245

hoi,

Ik heb sinds vanmorgen ook een S45i maar heb nog een vraagje. Mobile Navigator (de demo) leek veel belovend maar gaf soms fouten en dan delete die zomaar het adres. Behalve dat (nogal lastige) probleem zag het er goed uit.

Welk programma gebruiken jullie om de [telefoon]adressen te beheren? Ik zoek ook iets voor linux, gsmxx (ofzo) werkt wel maar ik snap niet hoe ik daar adressen mee kan invoeren/uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
woei nog een nieuwe phone van Siemens... alleen vink deze wel erg afwijken van de standaard van Siemens... :|

Afbeeldingslocatie: http://www.wapworld.nl/umtsworld/telefoons/siemens_u10/siemens_u10_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wapworld.nl/umtsworld/telefoons/siemens_u10/siemens_u10_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/ccp_icm/templatedata/Deutsch/file/binary/icm200210131-1-72dpi_1035136.jpg
Van de siemens.com website
ICM 200210.131-1

U10 (1), Titanium - Siemens meets the UMTS challenge

October 21, 2002 | Siemens Mobile unveils the U10, its first next-generation UMTS colour-screen mobile phone. Operating on WCDMA, GSM, and GPRS frequency bands, this multimedia powerhouse will be shipped exclusively to selected operators to help build up UMTS networks and services. Operators testing the performance of features like capturing, sending and receiving images, video clips, and sound files will benefit from a new, dedicated 3G service and customer support team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50922

Die Siemens hebben al jaren de zelfde aansluiting. Dus je ja kan gewoon een kabeltje bestellen.
Das dus niet waar, sommige siemens telefoons werken anders, bijvoorbeeld de S40 en dan past het dus weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50922 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:03:
[...]

Das dus niet waar, sommige siemens telefoons werken anders, bijvoorbeeld de S40 en dan past het dus weer niet.
Waarom zijn de aansluitingen dan nog hetzelfde?

Je zal wel gelijk hebben maar waarom zou Siemens de zelfde aansluiting gebruiken maar de indeling veranderen? Ik heb een handsfree oortje getest op een m35, C35 en een S35 en daar werkt hij allemaal mee.

Dan zit er waarschijnlijk verschil tussen de nieuwe series. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
van www.my-siemens.com:

Datakabel:

Toebehoren voor : C35i, C45, M35i, M35i Ajax Clubphone, M35i Feyenoord Clubphone, M50, ME45, MT50, S35i, S45, S45i, SL42, SL45, SL45i

Geen probleem als je computer of mobiele telefoon geen infrarood interface heeft. Met de SoftDataLink 3.0 en de data kabel kan je mobiele telefoon eenvoudig worden aangesloten op een seriële interface (RS232). Flexibele kabel, 1m lang

Lijkt me duidelijk dat je dezelfde kabel op al die phones kunt gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Dat klopt, alleen niet de S40, want dat was eigenlijk een Bosch :)

Verder hebben de C55 en ook de S55 en vanaf nu alle nieuwe Siemens' een nieuwe aansluiting, die dus niet meer met oude datakabels werkt, maar wel een stuk platter is en er mooier uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi dan ben ik toch niet gek.

Ik vind het eigenlijk welje mooie connectors. lekker stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
hmmmm niemand iets te zeggen over die nieuwe siemens? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwahiel schreef op 23 oktober 2002 @ 16:36:
hmmmm niemand iets te zeggen over die nieuwe siemens? :?
Ziet er opzich wel goed uit, alleen ben ik bang dat deze nooit op de markt gaat komen aangezien umts nog jaren gaat duren en in de tussentijd zullen er wel meerdere betere UMST telefoons gemaakt zijn, ook door siemens.

Ik ben meer geintresseerd in de nieuwe S55. En hoeveel duiten hij moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68685

ik vind em niet lauw kijk hoe groot/drik hij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Anoniem: 50922 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:03:
[...]

Er zijn enkele uitzonderingen, en dat zijn meestal de telefoons die door siemens icm bosch zijn ontwikkeld. Alle andere telefoons van siemens vanaf de C25 hebben dezelfde aansluiting. Alle >50 series krijgen nu een plattere aansluiting, maar volgensmij is de manier waarop het werkt nogsteeds hetzelfde.
Weet iemand toevallig of de pocketline orion andere software en werking heeft als de siemens C25? Ze zien er hetzelfde uit maar geen enkel proggel herkent de telefoon. (soort van MT50 versie van de 25-serie maar dan icm kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Wat zijn de kosten van het versturen van een beltoontje naar iemand anders? Hetzelfde als het versturen van een SMSje?
Voor de M50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Die S55 is echt super gewoon geen andere woorden voor!!

Iemand al informatie over de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Anoniem: 16379 schreef op 23 oktober 2002 @ 16:57:
[...]

Ziet er opzich wel goed uit, alleen ben ik bang dat deze nooit op de markt gaat komen aangezien umts nog jaren gaat duren en in de tussentijd zullen er wel meerdere betere UMST telefoons gemaakt zijn, ook door siemens.

Ik ben meer geintresseerd in de nieuwe S55. En hoeveel duiten hij moet gaan kosten.
Gaat dus wel in de verkoop, is namelijk momenteel in productie aan het gaan volgens de Siemens website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

Anoniem: 1795 schreef op 14 september 2002 @ 09:44:

[...]

S35 had een Li-Ion accu en die waren ook niet je van het, wel een stuk beter dan Nimh, maar nog steeds niet wat ik van een accu verwacht.

[...]

Tsja, je gaat van een megastevige telefoon naar een normale telefoon :)
Niet zo heel gek en je kan nieuwe kapjes erop doen ;)
euh, ik heb een nokia 3210 en die frontjes zijn zo ontzettend niet sterk. het schermgedeelte van m'n scherm is eerder al gebroken, nu is m'n frontje een euh, verzameling van plakband ;)

binnenkort een m50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086 schreef op 27 oktober 2002 @ 13:05:
[...]

euh, ik heb een nokia 3210 en die frontjes zijn zo ontzettend niet sterk. het schermgedeelte van m'n scherm is eerder al gebroken, nu is m'n frontje een euh, verzameling van plakband ;)

binnenkort een m50 ;)
Heb ook M50...top telefoon. En je kan er nu ook spelletjes en data via datakabel opzetten >:) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Die siemens U10 is een kopie van een motorola t820, maar dan met een volledig 'weggewerkte' camera erop.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste