Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik hou niet zo van dat fancy, geef mij maar een simpele Nokia 6210.
Dat Java gebeuren is wel lachen denk ik, is daar meer mogelijk dan games?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Anoniem: 21111
Ook dat display ziet er niet uit, maar misschien kun je daar andere voor kopen.
Anoniem: 3706
pop3/smtp clients. telnet clients. screensavers
wat meer dingen.
check midletcentral.com
Kijk, da's interesting!Op woensdag 24 april 2002 10:19 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Ja, er is zeker meer mogelijk dan alleen games
pop3/smtp clients. telnet clients. screensaversen nog
wat meer dingen.
check midletcentral.com
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Anoniem: 1795
Meestal is de M toch zo'n schokvaste waterdichte versie? Ze hadden hem IMHO beter S50 kunnen noemen
Dat oranje vind ik niet echt mooi, maar voor de rest zal het wel een relaxt telefoontje zijn siemens kennende.
Maar ik ben een verrader en heb een Ericsson gekocht
Anoniem: 52039
Hoop ook dat 't niet te veel gaat kosten!!
maar ja dat zal wel weer met siemens, maar toch siemens is meestal z'n centjes wel waard.
Anoniem: 16379
Bij de c45 zit die ook zo dicht opelkaar. Dat vind ik erg onhandig.
En dat orange is een beetje waarschijnlijk niet zo erg. want het zullen wel van die verwisselbare frontjes zijn, ofniet want dat is niet erg logies bij de M versie.
Ik kijk het nog wel even aan met m'n c35i, die overigens helemaal geen last heeft van die knopjes die gaan slijten.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
<siemens boek erbij>
ja, stond op de CeBIT dit voorjaar...
leuke specs maar inderdaad beetje flashy. en wat ik mij herinner was dat oranje wel iets minder 'knal'oranje
Anoniem: 52039
Available from june 2002
Size : 109 x 46 x 23 x mm
Weight : 97 g
Volume : 82 ccm
Standby : max 260 hours
Talktime : max 6 hours
--------------------------------------------------------------------------------
Battery :
Charging time : 2 hours
Band : Dual Band EGSM 900 and GSM 1800
Display : Amber or blue, high contrast, 101x64 pixels
Ringtones :
Games : Flowboarding, Stack Attack 2 and BattleMail (more games can be downloaded, see Java)
Screensaver: viewed after a specified idle time
Calling Images : Assign a picture to a phone book entry
SMS : 20 SMS pics
EMS : SMS with pics and sounds (pre-defined or user-defined)
MMS : M50 can be upgraded to support MMS (MultiMedia Messaging)
WAP : WAP 1.2.1
Java : Games and applications can be downloaded
Memory : Flexmem 200 Kb (+ 100Kb dedicated for java?)
Covers: Changable CLIPits covers
Original covers:
Antenna : Internal
Phonebook : 50 entries in mobile + 250 entries on SIM
Organizer :
Other features : GPRS (class
Anoniem: 16379
Ik maak een foutje het moet c zijn.Op woensdag 24 april 2002 19:25 schreef Gugger het volgende:
Omhoog/omlaag toets zijn niet die onder het display op de S45, maar je 4-way dingetje

Op de c45 zit dus wel die klote knoppies zo dicht bij elkaar.
Ben gelukkig eigenaar van een S45...
Lekker klein en zeer handig... laatst nieuwe firmware erop gejenst...
Whatever.
Unreal Tournament '99
Maaruh, 't is stiekem wel mijn smaak...
Maar ik weet niet of ik 'm ga halen... Die kNokia 5210 is ook wel ok...
Ik moet een telefoon hebben die tegen water kan, dus echt tegen water kan!
Hij moet in de Maas kunnen vallen, en ik moet 'm eruit kunnen vissen en gewoon mee kunnen bellen!
Kijk da's pas een telefoon... Die M35i van mij deed dat wel, totdat ie een keertje in de bermerie op me werk viel, en dat vond ie echt niet leuk!
Bermerie is een grote bak met kokend water waarin dmv ketels sauzen en soepen warm gehouden worden in een horeca keuken!
De M35i vind kokend water dus niet zo fijn, maar de douche en het zwembad en zelfs de zee van onderwater gezien doet ie wel! Zelfs als er dan zit te bellen (altijd wel lachuh, in bad of zo
Ik hoop dat die kNokia een beetje waterdicht is...
Misschien w88 ik wel op deze super Ziemens... Hij's echt
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Dieses Handy wird in den Farben Chrom-Orange und Chrom-Blau angeboten. Die Farben wurden auch in Verbindung mit der Displaybeleuchtung festgelegt: Bernsteinfarben und Blau

Da's shit, want mijn telefoon is nu kapot!
Die utvoering met blauwe cover en oranje display zie ik wel zitten, erg mooi
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Op donderdag 25 april 2002 15:52 schreef geenkanshans het volgende:
kijk dit zag ik ook nog een siemens m45
ook wel geinig aleen beetje apart!!!!
[afbeelding]
Hmm, ik vind deze een stuk beter te pruimen dan die oranje versieOp donderdag 25 april 2002 01:47 schreef zwahiel het volgende:
hij is er dus wel in 't blauw!
[..]
[afbeelding]
Voor 250 euro is die nu te krijgen bij http://www.gsmhuis.nl , tenminste je kunt hem al bestellen en dan zal die wel z.s.m. opgestuurd worden
Dit is dus de ME45. Lekker zakelijk telefoontje imho...

Er is ook een "broertje" met blauw display, de MT50. Exclusief voor T-Mobile, in NL beter bekend als Ben. Hij staat zelfs al op de site van Ben, compleet met prijzen.Op woensdag 24 april 2002 19:42 schreef juss het volgende:
ik had liever blauwe display gehad, das pas mooi
http://www.ben.nl/ik_ben_ben/flash/start.html -> Producten -> Ben abonnee

Weetje dat exclusief voor T-Mobile cker? Want op zich is het geen slecht design en een waardige opvolger voor een m35Op maandag 27 mei 2002 18:37 schreef pruiter het volgende:
[..]
Er is ook een "broertje" met blauw display, de MT50. Exclusief voor T-Mobile in NL beter bekend als Ben.
Dat met die java is handig. Kunnen we d'r ook virusjes en andere knoei voor programmeren (of nie dan
De overige specs zijn ook wel dik in orde. GPRS en zo, ben ik net voor aan het kijken.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Damn.. It's a must haveOp maandag 27 mei 2002 18:37 schreef pruiter het volgende:
[..]
Er is ook een "broertje" met blauw display, de MT50. Exclusief voor T-Mobile, in NL beter bekend als Ben. Hij staat zelfs al op de site van Ben, compleet met prijzen.
http://www.ben.nl/ik_ben_ben/flash/start.html -> Producten -> Ben abonnee
[afbeelding]
==die moet ik hebben==
Succes is een keuze

De blauwe soepcreatie van de Sint is al veel mooier.
Ach, voorlopig is er nog niks mis met mijn C35i, dus die blijft nog wel ff
Ja dat viel mij ook al op. Zeker niet duur!Op maandag 27 mei 2002 20:34 schreef Maxster4th het volgende:
Ik zit net te kijken bij Ben en die prijzen vallen echt reuze mee. vooral als je vergelijkt met 6310 ofzo is ie echt goedkoper!

Heeft die wel dezelfde specs als de m50?
Ik las dat op deze site: http://www.club-siemens.com/mobiles/m50.shtml meer info heb ik er helaas ook niet over.Op maandag 27 mei 2002 19:42 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Weetje dat exclusief voor T-Mobile cker? Want op zich is het geen slecht design en een waardige opvolger voor een m35
Na het toestel nu een weekje gebruikt te hebben (als 2e tst) moet ik toegeven dat het een erg fijn apparaatje is. Handige menu-indeling (zoals gewend van Siemens), lange standy- en beltijd, en vet design met het helblauwe
Oh ja M@FI@, als je hem echt wilt hebben, mag je een serieuzer bod doen dan €100
Sven thanx 4 da kick!
* zwahiel heeft nu ff een C35
Anoniem: 28603
Ik hoop wel dat ze even sterk zijn als de me45, want dan is het wel een leuk telefoontje.
Laat me raden wat voor telefoons jij mooi vind...Op dinsdag 28 mei 2002 14:44 schreef G-PHREAK het volgende:
ik heb tot nu toe nog geen enkele siemens mooi gevonden.. deze ook niet
Ik heb hetzelfde, alleen dan met N**** telefoons. De 6210 en 6310i vind ik super. De rest is me veel te blij. Vooral die 5210 vind ik echt gruwelijk lelijk.
Geef mij maar mijn S45, lekker klein licht en betrouwbaar.
Kijk naar SiemensOS die op die C45 zit, da's net windows, loopt ook nog lekker snel ook nog, en jammer dat ze die functie van de x35 serie eruit gemikt hebben, zeg maar die programmeerbare knoppen...
Linker en rechter muisknop zo gezegd, dat was pas makkelijk!
Siemens roels
(heb al 3 jaar Siemens en ook ff tussendoor kNokia gehad, maar dat vink zo'n BrEeZaH telefoontjes...
Niet mijn style... Sorry...
* J0YR1D3R heb dat nog steeds op ze m35Op dinsdag 28 mei 2002 20:38 schreef zwahiel het volgende:
ik vind niet alleen 't design van Siemens meestal wel mooi, maar ook de OS-sen van hunnie
Kijk naar SiemensOS die op die C45 zit, da's net windows, loopt ook nog lekker snel ook nog, en jammer dat ze die functie van de x35 serie eruit gemikt hebben, zeg maar die programmeerbare knoppen...
Siemens roels![]()
(heb al 3 jaar Siemens en ook ff tussendoor kNokia gehad, maar dat vink zo'n BrEeZaH telefoontjes...
En ja, het is misschien een btje Windows like, hij loopt ook wel is vast bij mij
Nou dan zullen we wel andere software versies hebben, want die van mij is zo traag als een slak. Vooral bij sms'jes (typen/lezen etc.) heeft ie veel denkwerk nodig!Op dinsdag 28 mei 2002 20:38 schreef zwahiel het volgende:
ik vind niet alleen 't design van Siemens meestal wel mooi, maar ook de OS-sen van hunnie
Siemens roels![]()
Succes is een keuze
Anoniem: 7094
tja ik zat op software versie 21 voor mijn M35iOp dinsdag 28 mei 2002 21:51 schreef Maxster4th het volgende:
[..]
Nou dan zullen we wel andere software versies hebben, want die van mij is zo traag als een slak. Vooral bij sms'jes (typen/lezen etc.) heeft ie veel denkwerk nodig!
zéér fijne versie overigens, origineel zat er software versie 3 op, dus je tel maar na hoelang ik dat ding al had!
Ik heb nu een C35i met software versie 9, die moet ik dus nog ff updaten naar software versie 22b (beta
Dan loopt ie best snel hoor! Zolang je 'm maar een beetje up2date houd, gaat 't goed!
Enkel als ik Maze doe, dan verbruikt ie proc power en batterijen
Hoe gaat dat dan, moet je je phone dan opsturen ofzo...of sturen ze jouw een proggie die je met je datakabel (die ik overigens wel heb, maar dat terzijde) op je phone moet smijten??Op dinsdag 28 mei 2002 22:03 schreef Waslijn het volgende:
Vaak kun je de firmware van de telefoon upgraden. Ik heb mijn S45 van versie 6 naar 21 geupgrade en daardoor is hij een stuk sneller geworden, en heeft wat extra functies gekregen. Als je C45 vaak vast loopt zou ik toch maar eens bij Siemens zeuren voor een firmware upgrade.
Succes is een keuze
Opsturen naar siemensOp woensdag 29 mei 2002 10:50 schreef Maxster4th het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan, moet je je phone dan opsturen ofzo...of sturen ze jouw een proggie die je met je datakabel (die ik overigens wel heb, maar dat terzijde) op je phone moet smijten??
Zij upgraden dan je software
Binnenkort de nokia 7650 maar kopen denk ik, dies echt
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Opsturen... wrom?Op woensdag 29 mei 2002 11:02 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Opsturen naar siemens
Zij upgraden dan je software
Ik heb een of ander proggy gedownload na lang zoeken, wat Siemens zelf gebruikte, heeft me een uurtje gekost voor ik 't voormekaar had, maar samen met de firmware die op dezefde site stond heb ik me mobo geupdate!
Je moet op een gegeven moment een bepaald rytme aanhouden om op de aanknop te drukken, als je dat eenmaal hebt, gaat ie upgraden!:)
Ik zal thuis eens die URL opzoeken..
Je kan idd vanaf de 45 serie je firmware upgraden, siemens heeft op de site downloads staan. Echter wat jij denk ik bedoelt is het zelf flashen van je firmware met software die niet 'officieel' van siemens isOp woensdag 29 mei 2002 12:07 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Opsturen... wrom?
Ik heb een of ander proggy gedownload na lang zoeken, wat Siemens zelf gebruikte, heeft me een uurtje gekost voor ik 't voormekaar had, maar samen met de firmware die op dezefde site stond heb ik me mobo geupdate!
Je moet op een gegeven moment een bepaald rytme aanhouden om op de aanknop te drukken, als je dat eenmaal hebt, gaat ie upgraden!:)
Ik zal thuis eens die URL opzoeken..
Want je zegt je hebt er uren naar gezocht, terwijl ze toch echt gewoon op de site staan.
Of ik ben toevallig verkeerd aan het kijken.
Ik heb er een tijdje over gedaan ja, omdat ik het heb over een x35i series gsm...Op woensdag 29 mei 2002 12:14 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Je kan idd vanaf de 45 serie je firmware upgraden, siemens heeft op de site downloads staan. Echter wat jij denk ik bedoelt is het zelf flashen van je firmware met software die niet 'officieel' van siemens is
Want je zegt je hebt er uren naar gezocht, terwijl ze toch echt gewoon op de site staan.
Of ik ben toevallig verkeerd aan het kijken.
Daar staan geen updates van de op de site

Ik heb de software die echt officieel van Siemens is, hij komt van een werknemer van Siemens af, en de software zelf geeft 't ook al aan!
Ik heb lang moeten zoeken voor updates voor de x35i series, de meeste updates waren maar tot en met versie 15, maar op GoT had iedereen 't over versie 20 en 21, dus daar was ik op naar op zoek!
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Ja dan flash je hem dus illegaal, want de 35 serie mag je niet zelf upgraden.Op woensdag 29 mei 2002 12:32 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje over gedaan ja, omdat ik het heb over een x35i series gsm...
Daar staan geen updates van de op de site
Ik heb de software die echt officieel van Siemens is, hij komt van een werknemer van Siemens af, en de software zelf geeft 't ook al aan!
Ik heb lang moeten zoeken voor updates voor de x35i series, de meeste updates waren maar tot en met versie 15, maar op GoT had iedereen 't over versie 20 en 21, dus daar was ik op naar op zoek!
Dat moet je echt bij siemens laten doen.
Nah undOp woensdag 29 mei 2002 13:23 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Ja dan flash je hem dus illegaal, want de 35 serie mag je niet zelf upgraden.
Dat moet je echt bij siemens laten doen.
Dit was nog altijd Gathering of Tweakers toch

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Telefonie&menucat=Telefonie%5FPrepaid%5Fpakketten&subcat=Telefonie%5FPrepaid%5Fpakketten%5FTotaalpakketten&scindex=3&subsubcat=Telefonie%5FPrepaid%5Fpakketten%5FTotaalpakketten&prid=0007032183
We see things as we are, not as they are
Volgens mij zijn alle telefoons welke in een Ben-pakket geleverd worden (dus met officiele ben verpakking e.d.) gesimlocked.Op zondag 09 juni 2002 14:54 schreef Rudy_V het volgende:
Gasten, hier is hij te koop icm prepaid, maar zit daar nou een simlock op. Want er wordt niets over gemeld, ..
Sweet female additudeOp vrijdag 31 mei 2002 22:35 schreef tjAb82 het volgende:
[afbeelding]
/NO OFFENCE\
Succes is een keuze

Sorry hoor, maar dit blijft gewoon de mooiste Siemens...
Alleen jammer dat de mijne vol zat met bugs
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik weet niet welke winkels==>ik neem aan elke zich zelf respecterende telecomzaak (geen citypoint of primafoon natuurlijk!).Op dinsdag 18 juni 2002 18:58 schreef raptorix het volgende:
Bij welke winkels is deze te koop? Liefst niet online dus gewoon belwinkel. En weet iemand of je verplicht een abonnement nodig heb of kan het ook met prepay?
Maar hij is er ook met prepay. Zag iig een aanbieding staan vorige week in de metro geloof ik. Maar bij ben.nl kan je ook de verkooppunten checken!
Ik zag vanmorgen een aanbieding in de Telegraaf van de MT50 met pre-pay==>139eurotjes!
Succes is een keuze
* zwahiel wil er echt wel blijven !
Ik heb na bijna 2 jaar te moeten wachten vandaag dan eindelijk me abbo omhoog kunnen zetten

Hum zijn allebei al eens gepost zie ik nu... MT50 en M50 lijken ook best veel op elkaar...
Ik moet wel zeggen dat ik de MT50 wat strakker vind. Niet zulke blije kleurtjes, en blauw schermpje...
Jammer dat ik mezelf had voorgenomen nog tot september te wachten, als ik mijn Postbank M35 een jaar heb en het nummer vrijkomt...
Jammer van zo'n origineel schermpje van de M45 is wel dat de verlichting volgens mij constant aan moet staan, wat wel ten koste gaat van je batterij...
Hoewel, nu met mijn M35 zet ik de verlichting ook nooit uit, hoewel ik h'm niet nodig heb overdag (en zelfs meestal niet eens zie)
Hier nog even een iets grotere van de M45

en de A50 en C55:

De laatste vind ik trouwens niet zo... En de A50 lijkt weer erg veel op de M50 en MT50
Nice!Op woensdag 19 juni 2002 13:56 schreef wicher het volgende:
[..]
Iemand al iets tegen gekomen over de S50?
A50
Maar die M45
en die M50 en MT50

S50 lijkt (nog) niet te bestaan.
op de site van Siemens kun je de update downloaden en via de datakabel upgraden, heb ik ook gedaan. Met als mooie bijkomstigheid dat er een extra spelletje bij zat (battle mail) en dat lange texten die niet op het scherm passen automatisch scrollen over het schermOp maandag 10 juni 2002 12:05 schreef Mooooody het volgende:
[afbeelding]
Sorry hoor, maar dit blijft gewoon de mooiste Siemens...
Alleen jammer dat de mijne vol zat met bugs
Pak je rust!
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Wat betreft de prijs kon hij nog niks zeggen, dit was pas bekend als de tel. binnen kwam.
En btw, wat zijn die ukkels van BelCompany toch een sullen!!!!!!! AGGHRR!!!
ik: hebben jullie die M50 al ?
belc.: M50 ?Euh....waar is die van ?
ik: Siemens
belc.: euhh....ik had daar prepay-pakketjes van, maar die zijn op
ik: nee, niet de Mt50 icm met Ben....maar de M !
belc.: nee, die kennen we niet, nooit van gehoord

[edit]
En wie kent deze mobile van Siemens? Zeg toch niet dat dat de S50 wordt!

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Anoniem: 21135
http://www.club-siemens.com/mobiles/wristphone.shtml
Ik kwam "eind juni" als meest exacte omschrijving tegen... Dat begint nu meer als "ergens in juli ofzo" te klinken

de MT50 of M50 lag bij de Dixons, prepaid incl 15 tegoed voor 139. Ook nog eens erg goedkoop dus.Op donderdag 20 juni 2002 17:34 schreef AtHomer het volgende:
Is er eigenlijk al een prijs bekend voor de M50Ik kan op internet nog niks vinden. Ik kom alleen "prijs nog onbekend" tegen...
Binnen no-time zal dus wel iedereen ermee lopen, en dat is weer minder...
Misschien ga ik toch maar een Philips Xenium 9@9 zoeken, is geen nieuw model, maar wel een standbytijd van 600 uur.
Klopt, dat was de MT50, met Ben prepaid... De M50 vind ik toch wel een stuk mooierOp zaterdag 22 juni 2002 17:40 schreef wicher het volgende:
[..]
de MT50 of M50 lag bij de Dixons, prepaid incl 15 tegoed voor 139. Ook nog eens erg goedkoop dus.
Binnen no-time zal dus wel iedereen ermee lopen, en dat is weer minder...
...
ik vind de mt50 mooier alleen wil ik deze telefoon los kopen en dat is dus niet mogelijk omdat je die bij ben moet kopen.
nou zijn er dus covers te kopen voor de m50 en voor de mt50.
maar weet iemand of deze covers ook onderling uitwisselbaar zijn?
en ik kan zeker beter een tijdje wachten tot er ook covers zijn te kopen van andere merken? (ivm de prijs)
Succes is een keuze
Whahah ! Heb dat ding dus nu ook maar wil per séso'n M50! Die S25 vreet veel te veel stroom en kan niet GPRS-en!Op maandag 24 juni 2002 11:07 schreef wicher het volgende:
[..]
S25?
http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"