iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wat een kl*te zooi!
Iemand een oplossing?
Draai windows 2000 met genoeg ram en video om het in 800x600 toch soepel te laten lopen. Windows 2000 en spontaan resetten gebeurt niet zo vaak lijkt me.
Dit dus.
Eigenlijk heel simpel: die claymore is kwestie van geluk hebben met die dremor Lords die naast je verschijnen in daedric ruins (tempeltjes met groot standbeeld erin). Die laten bij mij alleen maar Daedric spullen achter nu (eerst Dwemer).Op zaterdag 11 mei 2002 10:35 schreef marshallq het volgende:
[..]
waar vind je die dingen
glover/claymore (ik gebruik een longsword van ebony, kost rond de 20.000)
Die gloves zijn EXTREEM cool geven elk 20 punten bonus op een score (Str/Agi) en een armor van boven de 230 (afhankelijk van je heavy armor skill) deze vind je heel sneaky onder een bak met spullen bij de eerste belangrijke quest tegen Dagoth Ur, de quest waarbij de priester je aanvalt en je verteld dat je naar Dagoth Ur toe zou moeten gaan om hem te joinen. Daar liggen ze heel gemeen verstopt achter en onder zo'n bak waarvan er altijd 2 staan bij een hexagram.
Mijn Daikatana kost geloof ik 140.000
BF1: Don-Panio
aha.. probleem achterhaald... een HDD die ipv van Ultra DMA op PIO draait is niet echt optimaalOp zaterdag 11 mei 2002 15:31 schreef Phydomir het volgende:
damn.. d'r is echt iets mis met m'n pc.. dit spel loopt echt mega brak op 1024, en dat zou mijn systeem toch makkelijk aan moeten kunnen.
maar es wat testjes gaan doen
Hoe tover ik FPS naar boven?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
staat in het configuratie ini-bestand in je morrowind directoryOp zaterdag 11 mei 2002 16:25 schreef Phydomir het volgende:
[..]
aha.. probleem achterhaald... een HDD die ipv van Ultra DMA op PIO draait is niet echt optimaal
Hoe tover ik FPS naar boven?

Kun je niet even zeggen waar die handschoenen zijnOp zaterdag 11 mei 2002 15:42 schreef delorean7 het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel: die claymore is kwestie van geluk hebben met die dremor Lords die naast je verschijnen in daedric ruins (tempeltjes met groot standbeeld erin). Die laten bij mij alleen maar Daedric spullen achter nu (eerst Dwemer).
Die gloves zijn EXTREEM cool geven elk 20 punten bonus op een score (Str/Agi) en een armor van boven de 230 (afhankelijk van je heavy armor skill) deze vind je heel sneaky onder een bak met spullen bij de eerste belangrijke quest tegen Dagoth Ur, de quest waarbij de priester je aanvalt en je verteld dat je naar Dagoth Ur toe zou moeten gaan om hem te joinen. Daar liggen ze heel gemeen verstopt achter en onder zo'n bak waarvan er altijd 2 staan bij een hexagram.
Mijn Daikatana kost geloof ik 140.000
en je daikatana natuurlijk
kan hij me beter vertellen waar die dingen liggen, toch?
Verwijderd

Verwijderd
Dat probleem heb ik ook nog steeds, maar bij mij zeurt ze over m'n loyaliteit (of ik nou bij de Thieves Guild hoor of bij de Camonna Tong). Zelfs na een paar honderd gold doet ze moeilijkOp zaterdag 11 mei 2002 16:37 schreef Wels het volgende:
Kan iemand mij misschien vtellen hoe ik dat "codebook" van die vrouw uit The SouthWall Cornerclub kan krijgen. Telkens als ik aan haar vraag over dat codebook zegt ze dat ze er met mij niet over wil praten
Verwijderd
ik heb haar al eens proberen te killen maar dan krijg je de hele cornerclub op je dag, klote is dat!Op zaterdag 11 mei 2002 16:38 schreef Terr het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook nog steeds, maar bij mij zeurt ze over m'n loyaliteit (of ik nou bij de Thieves Guild hoor of bij de Camonna Tong). Zelfs na een paar honderd gold doet ze moeilijk
Verwijderd
Er zijn ook nog andere methoden..........Op zaterdag 11 mei 2002 16:38 schreef Terr het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook nog steeds, maar bij mij zeurt ze over m'n loyaliteit (of ik nou bij de Thieves Guild hoor of bij de Camonna Tong). Zelfs na een paar honderd gold doet ze moeilijk
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga nu deel 2 LEZEN!
Verwijderd
Lezen?! Nee joh, wachten, anders weet je alles alOp zaterdag 11 mei 2002 16:54 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Is het mogelijk om fighter en archer te worden? Heb net de film van LotR gezien, die legolas en Aragorn roelen!.
Ik ga nu deel 2 LEZEN!.
Je kan beide worden, je kan zelf een class samenstellen als je wilt. Je kan bv een mannetje/vrouwtje maken dat juist gefocused is op vechten, of een mannetje/vrouwtje bouwen met een hele hoge Marksmanship skill
Bij voorbaat dank!
Als naam zou ik 'Atrehen' erg waarderen, maar 'Funkytrip' is ook goed
Dit dus.
Verwijderd
Ik vraag me af of dat zou helpen. Bij mij vliegt hij er ook soms uit bij het laden van iets. Het probleem zit hem dus niet alleen bij het luik, maargoed, ik zal Atrehen even tot leven roepen... wie weetOp zaterdag 11 mei 2002 17:06 schreef FunkyTrip het volgende:
Mijn pc reset nog steeds als ik door de hatch wil gaan. Zou iemand eventueel een savegame naar mij kunnen e-mailen (zie profiel) met een situatie nadat je net door de hatch op het schip bent gegaan? Wie weet is dat het enige stukje waar die crasht (corrupt stukje data ofzo)...
Bij voorbaat dank!
Als naam zou ik 'Atrehen' erg waarderen, maar 'Funkytrip' is ook goed
[edit]
Je kan pas saven nadat je een Race/Class hebt gekozen... iig nog niet als je op het dek staat.
Verwijderd
Vreemd, met dat code-book geen last gehad, gewoon wat geld doneren, zodat ze je 95/100 aardig vindt ofzo, en dan nog es naar het boek vragen, geeft ze het meteen, en heeft ze berouw... Zal wel mijn overweldigende Personality zijnOp zaterdag 11 mei 2002 17:44 schreef Predator_NL het volgende:
Weet iemand mijn probleem al, heb werkelijk al 3 uur gezocht, ik stop er voorlopig even mee (met zoeken), een andere quest is geen optie, want de andere zit ik ook vast. Dat is de code-book namelijk. Owja, en met al die mannetjes praten in Vivec. Daar zit ik ook vast.
Verwijderd
Dat werkt niet zo als je lid bent van de Thieves Guild lijkt het... bahOp zaterdag 11 mei 2002 17:55 schreef Hieronymus het volgende:
[..]
Vreemd, met dat code-book geen last gehad, gewoon wat geld doneren, zodat ze je 95/100 aardig vindt ofzo, en dan nog es naar het boek vragen, geeft ze het meteen, en heeft ze berouw... Zal wel mijn overweldigende Personality zijn
De enige manier om uit een guild geschopt te worden is iets verkeerds doen (jatten ed)?
Verwijderd
Verwijderd
De stad waar je van de boot komt niet, Balmora heeft een boekenhandel met het nodige leesvoerOp zaterdag 11 mei 2002 18:02 schreef ICBM het volgende:
Vraagske, heeft de stad waarin je start ook iets van een bibliotheek ofzow? lijkt me wle handig om snel alles te weten te komen over de TES wereld..
goed in de geforcetweaker zitten klooien, spel draait ietsje beter...
ik snap niet meer dat mensen met een veel lagere pc als ik het perfect kunnen draaien
kennis heeft een AMD500 met 512 ram en geforce3 van elsa..het draait daar als een zonnetje alleen is shadows uit en verder
view distance helemaal aan.
bij mij hapert het spel wel overal, in stadjes is het helemaal erg, in open velden gaat het wel weer...
vooral de stad Balmora loopt vreselijk shit hier, echt heel traag...mijn systeem
Thunderbird 1ghz,348 ram en geforce3 van elsa, op winxp pro
vanaf seyda neen draait het al klote, gewoon dikke stotteringen...dan kan ik er met mn volle verstand niet bij
dat op een 500mhz ie prima draait....heeft iemand nog wat tips om de performance omhoog te halen want dis echt niet leuk
de framerate is uiterst droevig...het is wel te spelen, maar daarmee is alles ook gezegd...is er nog iets anders voor de Geforce3 of mijn AMD om het allemaal sneller te krijgen???
ik heb van de rpgdot forum een andere patch toegepast, loopt al heel watbeter dan eerst,maar nog lang niet goed.
verder vind ik het een goed spel, maar toch zeker een dikke tegenvalller, combat vind ik persoonlijk vreselijk triest hakken en wachten tot je vijand neergaat...het lijkt wel soms alsof je op dat eiland in je eentje bent, steeds dezelfde
soundtrack...en ga zo maar door....
als laatste...ik heb vaak gothic zitten spelen met plezier, en ik begreep ook hoe dat daar in ging...met strenght
en bow skills..hoe gaat dit in Mw? elke keer als ik weer die grote vogels of zelfs andere beesten/beestjes tegenkom verlies
ik ervan, ik heb veel te weinig strength...hoe krijg ik dit soort dingen omhoog, hoe krijg ik speed omhoog..graag hier ook
wat hulp bij,ben ik rustig de omgeving aan het verkennen zie ik die vliegende etter al aankomen, je kunt er gelijk niks tegen
doen, beest molt me altijd.
Verwijderd
over de soundtrack, het moet vast mogelijk zijn zelf nummers toe te voegen of je draait gewoon Winamp met bijpassende muziek
--------------------
Lord Of The RIngs Music - easy!
Not really a MOD, a suggestion...
I threw in several "Lord Of The Rings" (and a couple of Gladiator ones) MP3's in the Explore and Battle Music directories. Turns out MW plays whatever music in these directories randomly. No name-changing of MP3's necessary! Very kewl.
Don't get me wrong, I LOVE the original music (which still plays), but my heart get pounding BIG time when I'm in a battle and LOTR's "Bridge of Khazad Dum" is playing.
--------------------
Dus geen winamp nodig, gewoon je favo mp3-tjes in de juiste map zetten, en het klinkt idd erg vet met de filmmuziek van Gladiator of LOTR!
Geen mij maar meer iets in de richting van FF of Golden Sun. Dus met turn-based fights enzo.
Ik kan niet veel anders zeggen als "Yupz".Op zaterdag 11 mei 2002 19:20 schreef Assmael het volgende:
vet spel.
Maar hij heeft best vaak zo'n kleine schok dattie meot laden. Is dat normaal?

3D Sound Quality op low zetten i.p.v. high scheelt best wel wat FPS hiero.
Hij speelt dus idd gewoon de MP3's af, zelfs als sound op disabeled staat in de ini, das jammer want een MP3 afspelen kost CPU tijd.
BTW als ik de AI uitzet gaat mijn framerate wel heel erg omhoog.
Ik zie jullie allemaal met super-kewle armor enzo lopen, en ik dacht, hmmmfz, dat wil ik ook. Dus ik ging de eerste de beste "grot", was een shrine in de buurt van Gnisis. Was behoorlijk lastig voor me lvl 13 mannetje..., maar ik kwam ergens op het einde van deze grot, en daar was een supermoeilijke vijand. Na veel saven en loaden kon ik hem nog steeds niet verslaan. En oppeens startte het Liedje " What Would Brian Boitano Do", hahahaha. Ik stond daar dus ergens waar die me niet kon raken. Ik lachtte me helemaal stuk.
Maar ik heb hem wel verslagen uiteindelijk!, en me armor rating is nu 64 ipv 24...
Verwijderd
Alles kost CPU, maar een MP3 valt wel mee, kijk maar naar Winamp bv... dat moet het probleem niet zijnOp zaterdag 11 mei 2002 20:00 schreef TweakerNummer het volgende:
Hij speelt dus idd gewoon de MP3's af, zelfs als sound op disabeled staat in de ini, das jammer want een MP3 afspelen kost CPU tijd.
dat beest onderaan, zou me zo gaaf lijken door die desert te lopen met zo'n monster die al je spullen draagt, echt het gevoel van "traveling "

en weet nou echt helemaal niemand een oplossing voor mijn trage performance probleem?
Volgens mij zullen er echt VEEEEEEEEEEEEEL updates komen. Als je de webpages afgaat zijn er nu al groepen bezig met complete eilanden te maken. Het water wat naast dit eiland is gaat letterlijk eeuwig door, dus kan je er zoveel updates voor maken totdat je erbij neervalt.Op zaterdag 11 mei 2002 21:34 schreef devilsnight het volgende:
Mensen, zijn jullie dit soort dingen nog tegengekomen?
dat beest onderaan, zou me zo gaaf lijken door die desert te lopen met zo'n monster die al je spullen draagt, echt het gevoel van "traveling "
[afbeelding]
en weet nou echt helemaal niemand een oplossing voor mijn trage performance probleem?
Ook dat je op paarden kan gaan rijden enzo zal er vast wel inkomen.
Verwijderd
Verwijderd
En de zakken van de makers ook zorgvuldig vultOp zaterdag 11 mei 2002 22:16 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Waarschijnlijk zullen er dan ook wel expansion packs van de makers zef komen, wat de levensduur van eht spel natuurlijk ten goede komt...
[edit]
Download gratis plugins voor Morrowind !
per ongeluk stats venster van me char weggeklikt en nu krijg ik em niet meer terug. Het lukt me ook voor geen meter om monsters/ mensen whatsoever te killen, het lijkt wel ok ik continue mis hak. En ik heb toch echt alle vette spullen gejat in elk stadje waar ik kwam
plz help me
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
In dat rechterknop menu op je health/magicka/energy bar klikken... of een van de andere venstertjesOp zaterdag 11 mei 2002 22:28 schreef Bamibal het volgende:
ik ben een van me schermpjes kwijt
per ongeluk stats venster van me char weggeklikt en nu krijg ik em niet meer terug. Het lukt me ook voor geen meter om monsters/ mensen whatsoever te killen, het lijkt wel ok ik continue mis hak. En ik heb toch echt alle vette spullen gejat in elk stadje waar ik kwam
plz help me
Aan het begin van het spel ben je niet skilled genoeg om raak te kunnen hakken, je moet je bij mensen laten trainen en simpele beestjes zoeken (Cave Rats, Kwama gedoe)
namelijk 32bits kleuren.
Maar omdat ik maar maximaal 24bits kan zou ik graag willen weten hoe ik 32bits kleuren kan 'simuleren' omdat die 8bits nauwelijks verschillen.
Heb een intel i810e video kaart met de nieuwste drivers.
Toevallig wel DirectX 8.1 compatible.
Alleen die 32bits kleuren
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ik denk dat het spel dan zowieso niet goed loopt... En als ik het mis heb dan zou ik ook niet weten hoe je die kleuren op 32bits zou kunnen "simuleren". Volgens mij is dat niet mogelijk, omdat je videokaart dat niet aankan. (anders had die dat wel gegaan)....Op zaterdag 11 mei 2002 23:12 schreef SeRRveR het volgende:
Ik heb een probleem met het opstarten van het spel
namelijk 32bits kleuren.
Maar omdat ik maar maximaal 24bits kan zou ik graag willen weten hoe ik 32bits kleuren kan 'simuleren' omdat die 8bits nauwelijks verschillen.
Dat gaat dus nooooit werken he, zelfs al loopt het met die vga chip dan nog haal je zo weinig fps dat het spel niet te spelen isOp zaterdag 11 mei 2002 23:12 schreef SeRRveR het volgende:
Ik heb een probleem met het opstarten van het spel
namelijk 32bits kleuren.
Verwijderd
Ik heb een Steel Daikatana , is redelijk voor m'n lvl9 char maar ik wil wat BETERS ...Op zaterdag 11 mei 2002 22:40 schreef marshallq het volgende:
Yes eindelijk mijn deadric claymore van 80.000
Nu nog een daikatana *hint* *tips* */hint*
kan ik ergens een plattegrond vinden, loop al uren rond in balmora en krijg niks gevonden
bedoel je de egg mines? staan in je journal! geloof north langs de river en dan aan de rechterkantOp zondag 12 mei 2002 00:03 schreef Bamibal het volgende:
weet iemand hoe ik in de egg planatage kom
kan ik ergens een plattegrond vinden, loop al uren rond in balmora en krijg niks gevonden
blup
al zou je nou s het topic doorlezenOp zondag 12 mei 2002 00:06 schreef Bamibal het volgende:
maar welke kant moet ik dan in vredesnaam op hoe kan ik zien wat de winrichtingen zijn

stille hint.. kleine mapje rechtsonder
blup
Prachtspel.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Iets minder patsen mag ook wel IMHO.Op zondag 12 mei 2002 00:09 schreef marshallq het volgende:
Niemand een beter wapen gevonden voor longsword als mijn deadra claymore van 80.000![]()
Zo hier een luchtfoto van Balmorra.
Dit krijg als je perongeluk ff iemand voor zijn hoofd slaat
ZO en hier lig nog een wrak van een boot .
Zo dat waren een paar mooie foto''s
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Probeer eens control in te houden en dan met space op dat wijffie te klikken.... (zorg wel dat je een beetje sneak skill hebtOp zaterdag 11 mei 2002 16:38 schreef Terr het volgende:
[..]
Man dat is al weer dagen geleden dat ik die quest deed!! Het is in elk geval een van de eerdere quests van de main story line (dus voor het spy guild), beschrijving van die quest en de plaats heb je al hierboven gelezen.Op zaterdag 11 mei 2002 16:32 schreef marshallq het volgende:
Ik weet niet hoe ik die quest met die priester krijg hoor...
kan hij me beter vertellen waar die dingen liggen, toch?
Maar als je dat niet bekend voorkomt dan ben je blijkbaar nog niet erg ver met de story line
En daar zou ik dan maar snel aan beginnen want ik maak me sterk dat bij jou op level 30+ de Storm Atronachs en ander sterk grut gewoon over de straten lopen
Daarbij ben je echt nog helemaal nergens want de main story line is LAAAAAANG ik heb zelf nog het gevoel dat ik nog eeuwen te gaan heb.
Ik heb er al meer dan 6 in mijn opslag omdat ik ze niet kwijt kon aan traders...Op zaterdag 11 mei 2002 18:14 schreef marshallq het volgende:
Ik wil een daikatana
Er zijn 7 van die dingen in de hele wereld
Weet iemand waar 1 van de 7 liggen
spelltje is zo debiel geprogrammeerd dat ik onder XP mooi winamp en Morrowind niet kan draaien...Op zaterdag 11 mei 2002 18:33 schreef Terr het volgende:
Als je je skills verhoogt staat er op een gegeven moment "You should rest and meditate on what you've learned", dan moet je een uurtje (of meer) slapen en dan ben spring je een level hoger
over de soundtrack, het moet vast mogelijk zijn zelf nummers toe te voegen of je draait gewoon Winamp met bijpassende muziek
Dus zet ik de mp3 cd in de pioneer DVD 444 en ram ik dat over het 2000+ euro sound system
Verwijderd
Dat lijkt me eerder aan je geluidskaart liggen dan aan Morrowind, want hier gaat het perfectOp zondag 12 mei 2002 02:01 schreef delorean7 het volgende:
[..]
spelltje is zo debiel geprogrammeerd dat ik onder XP mooi winamp en Morrowind niet kan draaien...
Dus zet ik de mp3 cd in de pioneer DVD 444 en ram ik dat over het 2000+ euro sound system
Ja en dat lees ik nu pas...Op zaterdag 11 mei 2002 22:40 schreef marshallq het volgende:
Yes eindelijk mijn deadric claymore van 80.000
Nu nog een daikatana *hint* *tips* */hint*
Soz m8 negeer die comments hierboven dus maar.
Gewone SB Live en daarnaast een uitgeschakelde Terratec 512i (voor de optische uitgang)Op zondag 12 mei 2002 02:03 schreef Terr het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder aan je geluidskaart liggen dan aan Morrowind, want hier gaat het perfect
Is het enige spel dat ik ken dat het niet goed doet met winamp in de achtergrond (en dat doe ik al 5 jaar)

ik krijg ze niet dood ze hakken me de hele tijd af
Maar weet je waar die witch zit?
Gevonden
Zit nou vast bij een andere quest, ik moet een codeboek terugkrijgen maar die wil het niet geven, dus ik moet maar gaan vechten, maar dan krijg ik de hele tavern over me heen. WTF moet ik doen
Verwijderd
Ik vond die ene buiten nog het lastigste, die 3 gasten binnen zijn zo dood (ook al ben je level 5 ofzo)Op zondag 12 mei 2002 03:10 schreef Bamibal het volgende:
ik moet 4 gasten van het dievengilde vermoorden, ze zitten in een grot bij de caldera mines. die buiten staat is een eitje, maar die 3 gasten binnen
ik krijg ze niet dood ze hakken me de hele tijd af
Verwijderd
Lol, ik was level 1 toen ik die gasten afmaakte. Moet niet vragen hoeOp zondag 12 mei 2002 04:55 schreef Terr het volgende:
[..]
Ik vond die ene buiten nog het lastigste, die 3 gasten binnen zijn zo dood (ook al ben je level 5 ofzo)
Ik had een ring of invisibility gekocht, die per cast me 10 seconden onzichtbaar maakt. Die gebruikt en snel langs die 3 in die grot gerent de trap op en achter die tonnetjes daar verscholen. Daarna OP die tonnetjes gesprongen en mezelf laten zien aan ze, kwamen ze met een rotgang die trap op, en ik maar fireballs casten. Toen stonden ze alledrie uiteindelijk sullig rond dat tonnetje waar ik opstond te dansen. Werd door 1-tje maar af en toe geraakt. Maar ik kon gewoon blijven casten en baybay vijandjes na een minuut casten ofzo.
Als je geen magie hebt en alleen maar zwaard ofzo, ja dan denk ik dat je wel ff moet levelen of een flink wapen moet hebben wil je ze verslaan..
Verwijderd
Maar ik vin wel dat op die plaatjes van blackhole dat ie dat grote gouden zwaard wel vaag vast houdt, helemaal onderop lijkt wel. Dat kleine zwaard vin ik dat ie die mooier vast houdt (tsja, het zit em in de details
Ja maar waar vind ik dieOp zondag 12 mei 2002 02:00 schreef delorean7 het volgende:
[..]
Ik heb er al meer dan 6 in mijn opslag omdat ik ze niet kwijt kon aan traders...
Op zondag 12 mei 2002 03:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Zit nou vast bij een andere quest, ik moet een codeboek terugkrijgen maar die wil het niet geven, dus ik moet maar gaan vechten, maar dan krijg ik de hele tavern over me heen. WTF moet ik doen.
Weet iemand waar daikatana ligt?
[edit]
Iemand nog meer leuke rpg's
maybe 1 die online te spelen is,
kent iemand dark age of camelot
Verwijderd
ik zie dat best veel mensen met een darkelf spelen.
Is deze zo goed? dit is voor mij de eerste keer dat ik zo'n rpg speel en ik weet niet goed wat belangrijke dingen zijn.
Ik ben nou zo'n mens.
Iemand tips?
DaoC was ik niet weg van, alles gaat zo traag. Asheron's Call is cool, alleen ben ik daar nu wel op uitgekeken (speel eht 2,5 jaar). Gelukkig begint deze maand de beta van AC2, welke deze winter officieel uitkomt... En die is b.i.z.a.r.Op zondag 12 mei 2002 12:42 schreef marshallq het volgende:
Moet je persuasion doen tot 400 goudstukken ofzo, dan wil ze het wel geven
[edit]
Waar heb je die invisibility ring gekocht dan? (die wil ik ook wel hebbenOp zondag 12 mei 2002 05:27 schreef zanac het volgende:
[..]
Lol, ik was level 1 toen ik die gasten afmaakte. Moet niet vragen hoe
Ik had een ring of invisibility gekocht, die per cast me 10 seconden onzichtbaar maakt. Die gebruikt en snel langs die 3 in die grot gerent de trap op en achter die tonnetjes daar verscholen. Daarna OP die tonnetjes gesprongen en mezelf laten zien aan ze, kwamen ze met een rotgang die trap op, en ik maar fireballs casten. Toen stonden ze alledrie uiteindelijk sullig rond dat tonnetje waar ik opstond te dansen. Werd door 1-tje maar af en toe geraakt. Maar ik kon gewoon blijven casten en baybay vijandjes na een minuut casten ofzo.
Als je geen magie hebt en alleen maar zwaard ofzo, ja dan denk ik dat je wel ff moet levelen of een flink wapen moet hebben wil je ze verslaan..
TnxOp zondag 12 mei 2002 12:42 schreef marshallq het volgende:
[edit]
Vampire, the masquerade redemption. Is al een tijdje uit, maar is nog steeds fantastisch, de graphics gaan ook nog prima mee. Maar het verhaal van vampire is de beste die ik ooit gezien hebt. Het is ook 1 van mijn favoriete spellen ooit. Tis wel hack and slash, alleen minder als in diablo.
Op zondag 12 mei 2002 12:42 schreef marshallq het volgende:
[edit]
Ik heb haar 2000 goudstukken gegeven, en nog geeft ze het niet en blijft ze dit zeggen...
Verwijderd
Ja die invisibility ring, die kun je kopen ergens..waar was het ookalweer.....Op zondag 12 mei 2002 13:06 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Waar heb je die invisibility ring gekocht dan? (die wil ik ook wel hebben)
In ieder geval bij iemand die 3 of 4 magic ringen verkoopt en 2 magic cloaks. Ik geloof in Balmora. In die winkel liggen die ringen en de rest van zijn spul op planken in kasten. Je kunt ze dus zien liggen. (Wel gewoon kopen natuurlijk anders ben je een dief
Zeer makkelijk
Kost wel veel geld...
Verwijderd
Je moet de pijlen naar je mannetje slepen, anders weet het spel niet welke pijlen je wilt gebruikenOp zondag 12 mei 2002 15:25 schreef The_Cook het volgende:
Vraagje tussendoor: weet iemand hoe je een short bow moet gebruiken? Ik heb dus de bow en pijlen, maar iets doen, ho maar
Verwijderd
Welk beest heb je in je soul gem gestopt? Hoe beter het beest, hoe meer charges namelijkOp zondag 12 mei 2002 15:33 schreef marshallq het volgende:
Ik heb net een helm enchant dat ik voor 37 sec. een frost beast kan oproepen, en mijn deadra claymore kan voor 10 sec. iemand paralyzen
Zeer makkelijk
Kost wel veel geld...
Maar het is idd een duur grapje, maar je moet toch wat met je $$
Golden saint was 80.000 waard
Verwijderd
Kom ik aanzetten met Soul gems van 200...Op zondag 12 mei 2002 15:38 schreef marshallq het volgende:
Voor die paralyze een golden saint en voor die andere zo'n deadric warrior
Golden saint was 80.000 waard
Verwijderd
Als je ook in de thieves guild zit dan is ze niet omkoopbaar. Er zijn twee mogelijke oplossingen je pickpocket het boek(dat lukt alleen onopgemerkt als je een zeer hoge sneak skill hebt). Tweede manier: je werkt je omhoog in de thieves guild waar in van de latere quest is om de baas van de fighters guild in balmora om te kopen door een bijzonder item te vinden om niet meer tegen de thieves guild te werken. En dan hoef je het code book niet meer te halen. Je kunt ondertussen wel verder met de figthers guild in Aldh'run.Op zondag 12 mei 2002 13:16 schreef Predator_NL het volgende:
Ik heb haar 2000 goudstukken gegeven, en nog geeft ze het niet en blijft ze dit zeggen...
Verwijderd
Maar die had geen werk voor mensen lager dan 'Swordsman', en ik kan nu niet hoger komenOp zondag 12 mei 2002 16:21 schreef borganism het volgende:
Je kunt ondertussen wel verder met de figthers guild in Aldh'run.
Control indrukken en spatie op het beestje.. et voila pickpocket galore.Op zondag 12 mei 2002 16:21 schreef borganism het volgende:
[..]
Als je ook in de thieves guild zit dan is ze niet omkoopbaar. Er zijn twee mogelijke oplossingen je pickpocket het boek(dat lukt alleen onopgemerkt als je een zeer hoge sneak skill hebt). Tweede manier: je werkt je omhoog in de thieves guild waar in van de latere quest is om de baas van de fighters guild in balmora om te kopen door een bijzonder item te vinden om niet meer tegen de thieves guild te werken. En dan hoef je het code book niet meer te halen. Je kunt ondertussen wel verder met de figthers guild in Aldh'run.
alleen als je te weinig sneak skills heb ben je alsnog de lul..Op zondag 12 mei 2002 17:11 schreef delorean7 het volgende:
[..]
Control indrukken en spatie op het beestje.. et voila pickpocket galore.
blup
Verwijderd
et voila, sommige hebben een te lage skill en dan worden ze ondektOp zondag 12 mei 2002 17:11 schreef delorean7 het volgende:
[..]
Control indrukken en spatie op het beestje.. et voila pickpocket galore.
Soulgem verkoop
Mijn schild doet er continu 5 health bij
Dit "zwaardje" paralyzed iemand voor 10 sec.
Statistieken:
Schild - 25000 - 5 health/seconde
Deadric Claymore - 80000 - Paralyze 10 seconde
Armor - 180.000 - 100% fire resistance
Deadric Greaves - 45.000 - leuke armor rating
Deadric Helm - 25.000 - summon frostbeast 37 seconde
En meerdere kleine armors van rond de 20.000
Enige wat ik aangepast heb is een huisje en een koper van 900.000 zodat ik duurdere items kwijt kan
Wat ik nog wil:
-ding dat speed fortified (moet nog een speed fortify spreuk vinden
-ding dat Magicca oplaadt (idem als speed...)
en ik doe nog iets op mijn andere zwaard, denk damager ofzo
blup
Verwijderd
ps: zijn er al patches?
Dit topic is gesloten.