Het Grote Elder Scrolls III: Morrowind topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.256 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met een heus GoT Cafe (weet iemand een betere naam?) in Balmora. Wie wilt daarin voorkomen? :)

[update]
Noem dan even je:
- speelnaam Race
- Class (heb je een eigengemaakte class, noem dan wat er het meest in de buurt komt)
- Armor
- Evt. gezicht
- Level
- Wapen/Spells (voor als iemand wilt gaan vechten in het cafe :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:24 schreef marshallq het volgende:
Even wat patserij >:)
Cheater! Die merchant heeft veelsteveel gold, da's gecheat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:36 schreef Terr het volgende:
Ik ben nu bezig met een heus GoT Cafe (weet iemand een betere naam?) in Balmora. Wie wilt daarin voorkomen? :)

Noem dan even je speelnaam, Race, Class, Armor enz :)
Ja ik :)

Naam: Baal
Race: Breton
Class: Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je aan? anders weet ik niet wat voor mannetje ik erin moet gooien :) (screenshot is ook goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 17:44 schreef zanac het volgende:

[..]

Cheater! Die merchant heeft veelsteveel gold, da's gecheat :p
Aanpassing noem ik het eerder, hoe krijg ik anders armors van 45.000 kwijt? waar ik moeite voor heb moeten doen :(

En het stond ook in mijn post dat ik dat aangepast had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:48 schreef Terr het volgende:
Wat heb je aan? anders weet ik niet wat voor mannetje ik erin moet gooien :) (screenshot is ook goed)
Veloth's Robe en extravagant shoes :)
Oja, ik heb een kale kop trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Echt een prachtig spel:

Op verzoek links weggehaald.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg 'm maar niet aan de praat onder win200 :(
zodra ik het spel of de editor opstart begint m'n pc te mauwen over een fout in morrowind.exe.
Ik heb al de nieuwste drv voor m'n terratec DMX-xfire 1024 geinstalleerd. maar het merkt nog steeds niet.

Iemand een suggetsie??

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:49 schreef marshallq het volgende:

[..]

Aanpassing noem ik het eerder, hoe krijg ik anders armors van 45.000 kwijt? waar ik moeite voor heb moeten doen :(

En het stond ook in mijn post dat ik dat aangepast had...
Ja ok dat is zo.. :)
Maar ik zou het zo niet (willen) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Noem dan even je speelnaam, Race, Class, Armor enz :)
Ikke!!

Naam: Dark
Race: Imperial
Class: Spellsword
Armor: Full Bonemold
En uhm Sterrebeeld: The Warrior

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:14
Ik kan het niet vinden in het topic, maar is dit spel al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba & Zanac: welk level zijn jullie? :)

(request al geupdate, was het vergeten)
Op zondag 12 mei 2002 18:04 schreef hervaz het volgende:
Ik kan het niet vinden in het topic, maar is dit spel al te koop?
Nog niet in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn sterrebeeld is ook Mage en ik ben (pas) level 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik zou ook wel in dat Got-cafe willen, maar me armor veranderd elke dag wel :P

Naam: Preddie
Dark-Elf

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2294091775

Dit heb ik nu aan....

Ik heb dat code-Book eindelijk!!!!!!, Heel erg relax heb ik hem gejat van der, hehehe. Ze merkte me op toen ik haar probeerde te stelen. En toen viel ze me aan. En volgens de wetten van Morrowind mag je haar dus Killen :P En met 1 slag was het dus gebeurt met haar en heb ik de code-book :D

Ik zit nu met het volgende probleem, ze geeft geen orders meer en zegt een raar zinnetje waar ik niks van begrijp:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1077234199

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:10 schreef zanac het volgende:
Mijn sterrebeeld is ook Mage en ik ben (pas) level 4 :)
Heb je verder geen armor aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Dat is een persoon die woont in balmore - noord-oost- onder dat cafe waar de thieves guild zit en die moet je killen omdat hij wanted is ;)

[edit]
hij woont in een soort toren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:15 schreef Predator_NL het volgende:
Ik heb dat code-Book eindelijk!!!!!!, Heel erg relax heb ik hem gejat van der, hehehe. Ze merkte me op toen ik haar probeerde te stelen. En toen viel ze me aan. En volgens de wetten van Morrowind mag je haar dus Killen :P En met 1 slag was het dus gebeurt met haar en heb ik de code-book :D

Ik zit nu met het volgende probleem, ze geeft geen orders meer en zegt een raar zinnetje waar ik niks van begrijp:
Haha, leuke oplossing :)

Moet je nu niet naar die Orc gaan en hem vertellen dat er een contractje voor hem is? Hij moet dood dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 12 mei 2002 18:19 schreef marshallq het volgende:
Dat is een persoon die woont in balmore - noord-oost- onder dat cafe waar de thieves guild zit en die moet je killen omdat hij wanted is ;)

[edit]
hij woont in een soort toren :+
Hoe ben je daar achter gekomen?, Voordat ik daarachter ben heb ik alweer 4 uur erop zitten...

[edit]
Hij zit inderdaad in een torentje, maar het probleem is een beetje dat er niet staat van "Journal has been updated" of zoiets. Zag je ook in dat vorige screenshot, dat was het enigste wat ze zei als ik op orders klikte.

Ik heb hem dus gekilled, ben terug gegaan, en ze zei precies hetzelfde. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kben al meteen in de problemen :

hoe de hell vind ik bij een van de eerste quests waar morgoth's hiding place is, want dan krijg ik van een gozer een deel van zijn goud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Iets meer aan opdrachtgevers vragen denk ik
Of aan mensen in de stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 12 mei 2002 18:42 schreef marshallq het volgende:
Iets meer aan opdrachtgevers vragen denk ik
Of aan mensen in de stad :)
Het probleem is dat ze geen opdracht meer geeft, ze zegt alleen "die gast heeft een bounty". Normaal staat er toch altijd als je een opdracht krijgt "Your Journal has been updated?". Maar ook dat krijg ik niet. En als ik die gast gekilled heb gebeurt er nog niks en zegt ze precies hetzelfde. Erg vaag dit...

Straks moet ik nog helemaal opnieuw beginnen omdat ik niet verder kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Op zondag 12 mei 2002 18:40 schreef ReV3rEnD het volgende:
kben al meteen in de problemen :

hoe de hell vind ik bij een van de eerste quests waar morgoth's hiding place is, want dan krijg ik van een gozer een deel van zijn goud...
Goed lezen.
Probeer ook in je journal te kijken voor het geval je een belangrijke dialoog gemist hebt. Alle belangrijke punten uit belangrijke gesprekken staan daar genoteerd. Ook kun op alfabetische volgorde per onderwerp zaken terugzoeken.

(Ik kan ook precies zeggen wat je moet doen als je dat wilt, maar dat zou 't waarschijnlijk een beetje teveel verpesten denk ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Terr: Ik ben nu nog maar level 8, bijna level 9.

Ik probeer een of andere hoofd-orc te mollen in een Daedric ruin. Ik heb het er een beetje moeilijk mee :P

Als ik buiten kom om te healen staan er namelijk meteen twee atronachs (ofzo) die me ongeveer meteen killen :(

Maarja.

edit:
Typos :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predator_NL: welk level ben je en wat is dat zwaard wat je hebt? :)

Ik zal zo de eerste versie ergens online zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Kijk eens wat ik net gevonden heb:

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/m4.JPG
Echt kwijl, denk dat ik mijn shortblade omhoog ga doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbe hebbe hebbe :9~ :)

Jij gaat ook het cafe in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil overal jatten maar als er iemand in dezelfde room is gaat 'ie me meteen aanvallen, kun je alleen jatten als er niemand bij is ofzo (klinkt logisch)

Verder wou ik ff weten waar ik me kan aansluiten bij die thieves guild

O ja, omdat onze brander stuk is moest ik met isobuster de bin en cue unpacken en met daemon tools vanaf mijn HD runnen, volgens mij gaat het laden dan veel sneller en voorkomt dit haperingen (hij hapert bij mij namelijk niet :7 ), dus als je er een beetje HD space voor over hebt is dat een optie :)

Wel is mijn fps een beetje kut maar al met al loopt het matig/redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:49 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ik wil overal jatten maar als er iemand in dezelfde room is gaat 'ie me meteen aanvallen, kun je alleen jatten als er niemand bij is ofzo (klinkt logisch)

Verder wou ik ff weten waar ik me kan aansluiten bij die thieves guild

O ja, omdat onze brander stuk is moest ik met isobuster de bin en cue unpacken en met daemon tools vanaf mijn HD runnen, volgens mij gaat het laden dan veel sneller en voorkomt dit haperingen (hij hapert bij mij gelukkig bijna niet :7 ), dus als je er een beetje HD space voor over hebt is dat een optie :)

Wel is mijn fps een beetje kut maar al met al loopt het matig/redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Waarom quote je je eigen berichten :?
Owja dat zwaarde zat een vloek tot de dood op :(
Heb het maar verkocht :D

Heb ook nog een deadra tower shield van 80.000 gevonden, ff kijken wat ik daarop kan enchanten ;)

[edit]
waar vind ik dat cafe? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cafe nog nergens, ik zit nu met 1 klein probleempje :)

Volgens mij quote hij het om weer eventjes aandachte te trekken, /ignore Liquido_Lagarto dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ignore wie :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:15 schreef Predator_NL het volgende:
Moet je es doorvragen over het onderwerp zelf, dan vertelt ze er vanzelf meer over en wordt je journal geupdate. Alleen orders vragen is vaak niet genoeg. Pas als je over het onderwerp van de orders vraagt wordt je journal vaak geupdate. Dan krijg je lokaties enzo te weten. Tis niet zo moeilijk als dat het lijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij kan niet doorvragen volgens mij, de naam van die Orc is niet 'blauw', dus hij zal ook niet in het rijtje staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:18 schreef Terr het volgende:

[..]

Heb je verder geen armor aan? :)
Nee, ik ben magier, die dragen normaal gesproken geen armor. En gelukkig is er ook zoiets leuks als die Unarmored skill, die vliegt omhoog bij mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
hoe kunnen jullie zo veel levelen, ik ben nu level 2 en heb zeer weinig wapens, zo krijg ik die gasten in die cave nooit gehakt ;(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
ik vind dat wapens en armor repareren ook iets te veel centjes kosten, best lame eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:24 schreef Terr het volgende:
Maar hij kan niet doorvragen volgens mij, de naam van die Orc is niet 'blauw', dus hij zal ook niet in het rijtje staan :)
Volgens mij staan nooit altijd de keywords blauw aangegeven. Wel veel, maar niet altijd... Nu heb ik die queeste nog niet gedaan, dus ik ben er neit helemaal zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een leuke naam voor de vrouwelijke ober :)
Ze heet nu "The Waitress", maar dat is ook niet erg flitsend

M'n probleem van net was trouwens dat de Balmora_House met deze plugin verdween, maar dat is nu opgelost geloof ik. En als het goed is valt iedereen jou nu ook aan als je iemand hakt :)

Het volgende wat ik nog wil doen is eigen gemaakt die Dialoges, dat iedereen z'n eigen texten erin kan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 12 mei 2002 20:34 schreef Bamibal het volgende:
ik vind dat wapens en armor repareren ook iets te veel centjes kosten, best lame eigenlijk
tjah je kan het ook zelf doen he, maar het is echt niet superduur ofzo hoor.. ik kheb nog nooit iets niet kunnen repairen.. je hebt nl bijna altijd wel geld

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 18:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Goed lezen.
Probeer ook in je journal te kijken voor het geval je een belangrijke dialoog gemist hebt. Alle belangrijke punten uit belangrijke gesprekken staan daar genoteerd. Ook kun op alfabetische volgorde per onderwerp zaken terugzoeken.

(Ik kan ook precies zeggen wat je moet doen als je dat wilt, maar dat zou 't waarschijnlijk een beetje teveel verpesten denk ik.)
ja ik snap gewoon niet wat ik fout doe, in de journal staat precies wat ik moet doen : op de vuurtoren kijken wat hij allemaal doet, maar vanaf de vuurtoren kan ik hem niet goed volgen, dus ga ik naar beneden toe om hem vanaf daar te volgen, maar hij blijft daar gewoon de hele nacht staan, en als ik met hem praat, vraagt hij om een ring (die ik hem heb gegeven) maar wat moet ik nou doen, vertel het maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 20:43 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ja ik snap gewoon niet wat ik fout doe, in de journal staat precies wat ik moet doen : op de vuurtoren kijken wat hij allemaal doet, maar vanaf de vuurtoren kan ik hem niet goed volgen, dus ga ik naar beneden toe om hem vanaf daar te volgen, maar hij blijft daar gewoon de hele nacht staan, en als ik met hem praat, vraagt hij om een ring (die ik hem heb gegeven) maar wat moet ik nou doen, vertel het maar :Y)
Het moet nacht zijn, volgens mij rond 22.00 maar bij mij ging hij pas de 2de dag lopen, ik vertel niet waarheen maar je kunt hem goed volgen vanaf de vuurtoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:03 schreef marshallq het volgende:
Waarom quote je je eigen berichten :?
Owja dat zwaarde zat een vloek tot de dood op :(
Heb het maar verkocht :D

Heb ook nog een deadra tower shield van 80.000 gevonden, ff kijken wat ik daarop kan enchanten ;)

[edit]
waar vind ik dat cafe? :+
Dat quoten ging per ongeluk :( foutje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:54 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

Dat quoten ging per ongeluk :( foutje...
Huh? Zei je wat? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 21:01 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Huh? Zei je wat? :Y)
Tegen wie heb jij het :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik in die grote stad (zeg maar, daar waar je een guild kan joinen (ik joinde de fighters guild) een goed zwaard kan kopen? Ik loop nu in de mijn maar ik raak geen tiet en ga nog snel dood. Ben ook pas level 1 (9/10).

Dus wie weet een goede koopman die een redelijk sterk zwaard voor mij heeft (liefst niet die claymore, als het kan one-hand, want anders kan ik mn schild (en mn block skill) niet gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat niet zo zeer om je zwaard, maar om de skill die je hebt. Als je bv een Long sword hebt, dan moet je je Long sword skill verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef Terr het volgende:
Het gaat niet zo zeer om je zwaard, maar om de skill die je hebt. Als je bv een Long sword hebt, dan moet je je Long sword skill verhogen
ergo trainen.
Als je een keer traint, ben je ook meteen een leveltje hoger en heb je wat meer health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:53 schreef marshallq het volgende:

[..]

Het moet nacht zijn, volgens mij rond 22.00 maar bij mij ging hij pas de 2de dag lopen, ik vertel niet waarheen maar je kunt hem goed volgen vanaf de vuurtoren.
Idd, von ik wel een leuk stukje, heel sneaky stond ie daar even in de nattigheid :).

Ook wel leuk waar ie nou z'n geld in stopte. Vonk wel leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft toevallig iemand het probleem dat als je aan het spelen bent de muis niet meer reageert? Ik kan escape dan nog gebruiken en de muziek speelt door maar ik kan niets doen. Voor de rest vind ik het een fantastich spel, verschrikelijk mooi ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef Terr het volgende:
Ik heb een bijl en dat axe level wordt ook wel steeds hoger, maar het is toch wel handig om een zwaard te hebben met redelijk wat damage denk ik.

Maar goed. Heeft er dan iemand tips om die 2 gasten in die eggs-mine te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 21:15 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Ik heb een bijl en dat axe level wordt ook wel steeds hoger, maar het is toch wel handig om een zwaard te hebben met redelijk wat damage denk ik.

Maar goed. Heeft er dan iemand tips om die 2 gasten in die eggs-mine te killen?
Ik zou voor 1 ding kiezen, of zwaard of axe, zeker in het begin.
Net een deadric war axe verkocht van 50.000 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien domme vraag, maar jullie hadden het over het GoT cafe.... moet ik dan een plugin downloaden en connect hij dan auto. via internet naar het cafe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:27 schreef ReV3rEnD het volgende:
misschien domme vraag, maar jullie hadden het over het GoT cafe.... moet ik dan een plugin downloaden en connect hij dan auto. via internet naar het cafe?
Nee, kon dat maar :)

Ik ben nu dat cafeetje aan het maken, en ik zet NPCs erin die er net zo uit zien als GoT'ers, en later ook praten als GoT'ers :)

Het is misschien niet zo bijzonder, maar we kunnen er iets nuttigs van maken (bv een handelaar met veel geld. Of eigen gemaakte boeken erin, met handige tips)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik vind de multiplayeroptie toch wel een groot gemis, hopen dat ze daar snel een patch/plug-in voor hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- speelnaam Race
- Class (heb je een eigengemaakte class, noem dan wat er het meest in de buurt komt)
- Armor
- Evt. gezicht
- Level
- Wapen/Spells (voor als iemand wilt gaan vechten in het cafe )

Liquido
Dark Elf
Thief
Imperial Cuirass
Level 12
Wapen two-handed longsword met een paar bonusjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:06 schreef marshallq het volgende:

[..]

Tegen wie heb jij het :? :+
Heheh... lachen hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:17 schreef marshallq het volgende:

[..]

Ik zou voor 1 ding kiezen, of zwaard of axe, zeker in het begin.
Net een deadric war axe verkocht van 50.000 :7
Ik wil zwaard, maar die kan ik dus nergens krijgen, vandaar dat ik vraag of ik die dara ergens kan kopen...

Ik wil dus het liefst erg sterk worden in one-handed sword fighting (en bogen, maar dat komt wel), maar dan heb ik eerst een zwaard nodig. De enige die ik geloof ik ergens kan kopen is een saber. Dan ga ik die maar es ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:36 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
- speelnaam Race
- Armor
- Evt. gezicht
- Level
- Wapen/Spells (voor als iemand wilt gaan vechten in het cafe )

Liquido
Dark Elf
Thief
Imperial Cuirass
Level 12
Wapen two-handed longsword met een paar bonusjes
Volledig Imperial Armor?
En wat voor'n Longsword? Iron, Silver etc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik kon inderdaad niks verder kiezen, er stond niks over in het onderwerpen rijtje. Maar ik ben gewoon naar Ald-Ruhn gegaan en daar nieuwe opdrachten gaan uitvoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Waar kun je spells toevoegen aan je eigen race in de construction set :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 22:02 schreef marshallq het volgende:
Waar kun je spells toevoegen aan je eigen race in de construction set :?
Bij Character -> Race (menubalk boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
ja dat snap ik ook maar kan nergens add spell klikken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 22:08 schreef marshallq het volgende:
ja dat snap ik ook maar kan nergens add spell klikken |:(
Van Spell making naar dat vak slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Hey thx dat is het proberen waard :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik ga overnieuw beginnen dus daar gaat mijn safe-game van 70 uur ofzo, ben gek ik weet het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 12 mei 2002 22:16 schreef marshallq het volgende:
Ik ga overnieuw beginnen dus daar gaat mijn safe-game van 70 uur ofzo, ben gek ik weet het :+
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Omdat ik bepaalde skills anders wil (major enzo) en ik kan niet meer verder met de hoofdopdracht, ik heb teveel spreuken in de rij staan, paar domme dingen weggedaan (ring van 60.000) al heb ik nu 456.011 als ik me niet vergis :+

Achja
Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/room.jpg

[edit]
ik bewaar wel een save game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet Endoria.net ook aan zips? of alleen aan JPGs/GIFs enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Terr, eventueel kan ik je file wel hosten..., en je major skills maken eigenlijk niet veel uit, je gooit gewoon een hoop geld tegen een training aan, en eigenlijk word dan dan vanzelf je major skills. DAt vind ik het mooie van dit spel.

Als warrior kan je supergoed worden in spells :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 22:53 schreef Predator_NL het volgende:
Terr, eventueel kan ik je file wel hosten..., en je major skills maken eigenlijk niet veel uit, je gooit gewoon een hoop geld tegen een training aan, en eigenlijk word dan dan vanzelf je major skills. DAt vind ik het mooie van dit spel.

Als warrior kan je supergoed worden in spells :D
Totale vrijheid :)

Zal ik de eerste versie mailen? Ik ben al redelijk tevreden over de binnenkant, alleen moet ik even kijken of je de buiten wereld kan 'resetten', want dat kan beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
wheee ik heb die gasten in die cave gekilled met level 2 :D
eerste rende ik het water in, 1tje volgde en verdronk onder water :P, de twee anderen zaten vast achter een rots, snel 1-tje eruit gelokt en die gekilled, later de laatste :+

nu heb ik zo'n barbaar die in z'n slipje stond neergeslagen, en de vrouw die z'n bijl had gejat ook
krijg je hier nou iets van bad karma voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
ow en ik zit vast met geld vragen in surdan of zoiets, moet aan zo'n barvrouw 200 goud vragen maar die wil ze niet geven, iemand tips :? slaan helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 23:14 schreef Bamibal het volgende:
ow en ik zit vast met geld vragen in surdan of zoiets, moet aan zo'n barvrouw 200 goud vragen maar die wil ze niet geven, iemand tips :? slaan helpt niet
Intimidaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op zondag 12 mei 2002 23:15 schreef Terr het volgende:

[..]

Intimidaten :)
dat werkt al helemaal niet, ik daar met m'n axe op de bar slaan, en dan intimidaten, ze zijn NIET onder de indruk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 23:19 schreef Bamibal het volgende:

[..]

dat werkt al helemaal niet, ik daar met m'n axe op de bar slaan, en dan intimidaten, ze zijn NIET onder de indruk :(
Je moet wel doorgaan totdat er staat "Intimidate successful", en ze moet je aardiger dan '0' vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op zondag 12 mei 2002 23:21 schreef Terr het volgende:

[..]

Je moet wel doorgaan totdat er staat "Intimidate successful", en ze moet je aardiger dan '0' vinden
aardiger dan 0 :?

hoe zie ik dat, moet ik gebak meenemen ofzow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok lekker zitten knokken met zo'n gast in een of andere cave. Heeft hij met een spel mijn strength en agility belachelijk omlaag gebracht.

Kan dus niet meer bewegen en moet zou absoluut niet weten met welke potion ik die spel kan opheffen.

Ik bedoel een strength van 3 schiet niet echt op natuurlijk. :(

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen????

O en is er een mogelijkheid om aan de gaurds je bounty af te kopen ZONDER dat je al je gestolen goederen in moet leveren???

Vet spel iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op zondag 12 mei 2002 23:34 schreef (roh)violator het volgende:
Ok lekker zitten knokken met zo'n gast in een of andere cave. Heeft hij met een spel mijn strength en agility belachelijk omlaag gebracht.

Kan dus niet meer bewegen en moet zou absoluut niet weten met welke potion ik die spel kan opheffen.

O en is er een mogelijkheid om aan de gaurds je bounty af te kopen ZONDER dat je al je gestolen goederen in moet leveren???

Je gestolen spullen snel verkopen, heb ik ook gedaan
1 keer gehad dat ik allemaal gestolen spul aanhad, stond ik daar in een keer in m'n slipje in de regen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 23:24 schreef Bamibal het volgende:

[..]

aardiger dan 0 :?

hoe zie ik dat, moet ik gebak meenemen ofzow :P
Dat staat boven de lijst met onderwerpen, als het op 0 staat moet je even een Save game laden of ze Briben met duizend gold :)
Op zondag 12 mei 2002 23:34 schreef (roh)violator het volgende:
met welke potion ik die spel kan opheffen.

Met een Restore Strength potje. Wat je zou kunnen doen is alles neergooien (behalve je geld). Teruglopen naar een stad en daar een potje kopen :)

En er is geen andere manier om van je bounty af te komen (met uitzondering van 1 keer, als je de Council Club uitmoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op zondag 12 mei 2002 23:37 schreef Terr het volgende:

[..]

Dat staat boven de lijst met onderwerpen, als het op 0 staat moet je even een Save game laden of ze Briben met duizend gold :)
[..]

Met een Restore Strength potje. Wat je zou kunnen doen is alles neergooien (behalve je geld). Teruglopen naar een stad en daar een potje kopen :)

En er is geen andere manier om van je bounty af te komen (met uitzondering van 1 keer, als je de Council Club uitmoord)
waar zie ik die lijst met onderwerpen :?

ow wacht boven de lijst met vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Joepie ben overnieuw begonnen als marshall the monk :+

Heb net in pelagdiad als een silver claymore van 320 piek gejat en dat vind ik best veel als je net 10 min. bezig bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
ben ook maar ff opnieuw begonnen, zit nu weer bij die gasten in de cave, maar me truc werkt niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
het spel crashte net genadeloos naar de desktop btw :(
evenals de editor die crashte ook met een error
lijkt me niet dat dit spel helemaal bugloos is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 21:47 schreef Terr het volgende:

[..]

Volledig Imperial Armor?
En wat voor'n Longsword? Iron, Silver etc? :)
Volledig imperial armor, gejat uit een barrel toen ik uit de gevangenis kwam :)
Ennuh een Silver longsword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 12 mei 2002 23:21 schreef Terr het volgende:

[..]

of briben of admiren :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even terug gelopen naar de fighters guild en daar een shortsword met 10secs paralysed gekocht. Short sword ben ik 45 in.

Kijken of ik die 2 gasten in die mijn nu wel aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oja Terr!

Ik weet niet of het nog kan, maar ik draag tegenwoordig een Dragonscale Shield en een Nordic Broadsword. Die laatste zal wel snel veranderen, maar het gaat ff om het idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb steeds andere armor. Maar hoe kun je nou zien wat beter/sterker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het spel. :(
Elke keer als ik aan het begin van het spel het deck opwilt (net als de SPACE button leert), crash de computer in een blauw scherm.

specs
win2000
geforce 256 ddr
650 duron
asus a7v
256 ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
Op maandag 13 mei 2002 09:57 schreef conan the librarian het volgende:
Ik heb problemen met het spel. :(
Elke keer als ik aan het begin van het spel het deck opwilt (net als de SPACE button leert), crash de computer in een blauw scherm.

specs
win2000
geforce 256 ddr
650 duron
asus a7v
256 ram
Ik heb ook een Geforce 256 DDR onder Win2K en heb nergens problemen mee. Draai wel DX8.1 en 28.32 detonators.

Enige verschil is dat ik een Intel processor heb op een Asus CU4VX bordje heb..

Heb ie de laatste drivers enzo en een goeie versie van Morrowind (2 CD's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 10:00 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Heb ie de laatste drivers enzo en een goeie versie van Morrowind (2 CD's)?
Ja.
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 08:35 schreef Willybubba het volgende:
Oja Terr!

Ik weet niet of het nog kan, maar ik draag tegenwoordig een Dragonscale Shield en een Nordic Broadsword. Die laatste zal wel snel veranderen, maar het gaat ff om het idee :P
Alles kan nog anders :)
Op maandag 13 mei 2002 08:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik heb steeds andere armor. Maar hoe kun je nou zien wat beter/sterker is?
Kijken naar de Armor rating, hoe hoger hoe beter. Maar die rating kan veranderen.
bv als je nu Chintin armor hebt van AR 13, en je gooit je Light Armor skill omhoog, dan kan het zo 17 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-wat zijn die propylon chambers en wat kan je ermee?

-Waar zijn al die sleutels voor in bepalde dwemer ruins, bijvoorbeeld waar de opgraving is, en kun je nog wat met al die "rusty dwemer cog's"?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand wanneer dit spel nou eigenlijk echt uitkomt,ik wil dit spel gewoon HEBBEN!!!

*kuch* is het trouwens ook mogelijk om de main quest opzij te leggen en als asassin een leven te lijden?
I hope so...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 13 mei 2002 11:01 schreef Forau_diavolina het volgende:
Weet er iemand wanneer dit spel nou eigenlijk echt uitkomt,ik wil dit spel gewoon HEBBEN!!!

*kuch* is het trouwens ook mogelijk om de main quest opzij te leggen en als asassin een leven te lijden?
I hope so...
tuurlijk, je kan gewoon die mainquests niet doen en alleen maar voor de guilds gaan werken ofzo

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 11:54 schreef eendje het volgende:

[..]

tuurlijk, je kan gewoon die mainquests niet doen en alleen maar voor de guilds gaan werken ofzo
:9~ Ojee, ik denk dat dit spel een aanslag gaat plegen op mijn sociale leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
hehe... Massive Singleplayer Offline Role-Playing Game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 13 mei 2002 12:05 schreef Bosmonster het volgende:
hehe... Massive Singleplayer Offline Role-Playing Game :P
echt jammer dat dit niet online is hoor ;) want je hebt veel skills die in multiplayer veel beter uit de verf komen zoals armorer :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Op maandag 13 mei 2002 12:06 schreef eendje het volgende:

[..]

echt jammer dat dit niet online is hoor ;) want je hebt veel skills die in multiplayer veel beter uit de verf komen zoals armorer :)
Tja.. online en zeker massive vereist veel meer tweaken dan singleplayer zoals die nu is. Dan zou het ook gedaan zijn met het kunnen uitmoorden van de bevolking bijvoorbeeld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 02:58 schreef Bamibal het volgende:
het spel crashte net genadeloos naar de desktop btw :(
evenals de editor die crashte ook met een error
lijkt me niet dat dit spel helemaal bugloos is :{
Kan best wel eens komen door de safedisk kopieer beveiliging, probeer het eens met deze "crack" http://www.rpgdot.com/phpBB2/viewtopic.php?topic=5581&forum=9
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.