Maar die kaart geven ze toch ook weg als je het spel koopt? Dan kan je toch neti verbieden em in te scannen en em te laten zien aan anderen? Je hebt er zo toch nx aan, neit dat je er uberhaubt iets aan hebt...
.
Anoniem: 12316
Gewoon naar dat Fighter Guild mens gaan en zeggen dat je het geld hebt gehaald.Op woensdag 15 mei 2002 16:05 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Dat jij het voor dr betaald. Of moet je dr dan eerst omkopen?
En Sunchaser... 1 grote tip: lees even het topic vanaf het begin door, die screenshot vraag is ook al tig keer langsgekomen
Hmmm, spel kopen op 30 mei ???!???Op woensdag 15 mei 2002 16:02 schreef Terr het volgende:
Ik wil die poster op m'n kamer hebben hangen
GamiQ, de game notes app met game maps!
30 mei,Op woensdag 15 mei 2002 10:57 schreef DarkWizard het volgende:
wat is eigenlijk de release datum for elder scrolls III hier in Nederland? Ik kan echt niet wachten om hem te spelen,
zie ook mijn sig
Anoniem: 20627
Ah ik ben er voorbij! Ben vergeten een screenie te maken van de dames daar, maar voor mn volgende quest moet ik weer naar ald'ruhn dus...
Ben nu quests voor de fighter guild in vivec aan het doen. Is het mogelijk alle quests voor de fighter guilds voltooid te hebben? Of ben je dan heeeel lang bezig? Aangezien er 4 steden zijn met een fighter guild (dacht ik).
Kan ik me nu beter bezig gaan houden voor de main quests (ben level 7)? Hoe zie je eigenlijk wat een main quest is en wat niet? Zijn al die quests die ik van de blades krijg main quests? Dus dat ik informatie moet gaan halen (met die kubus, en nu weer bij zo'n mage, maar aan die quest ben ik nog niet begonnen).
Ben nu quests voor de fighter guild in vivec aan het doen. Is het mogelijk alle quests voor de fighter guilds voltooid te hebben? Of ben je dan heeeel lang bezig? Aangezien er 4 steden zijn met een fighter guild (dacht ik).
Kan ik me nu beter bezig gaan houden voor de main quests (ben level 7)? Hoe zie je eigenlijk wat een main quest is en wat niet? Zijn al die quests die ik van de blades krijg main quests? Dus dat ik informatie moet gaan halen (met die kubus, en nu weer bij zo'n mage, maar aan die quest ben ik nog niet begonnen).
Anoniem: 1320
Check out the glass bloke
2 complete glass armors (inclusief shields), 2 Glass daggers (waarvan 1 magical) en 4 Glass Longswords (waarvan 3 magical) gewoon gestolen uit de guard towers van Ghostgate.
2 complete glass armors (inclusief shields), 2 Glass daggers (waarvan 1 magical) en 4 Glass Longswords (waarvan 3 magical) gewoon gestolen uit de guard towers van Ghostgate.

Anoniem: 16219
Ik heb nu wel goede shit , maar ik wil Daedric . En ik vind geen Daedric . Beste wat ik nu heb zijn :
Ebony Cuirass
Ebony R.Bracer
Dwarven Claymore
Ebony Cuirass
Ebony R.Bracer
Dwarven Claymore
oke ik weet nu waar ik heen ga!Op woensdag 15 mei 2002 22:34 schreef ManiaXe het volgende:
Check out the glass bloke![]()
[afbeelding]
(kheb nl alleen een shield en van die heupbeschermers in glass
blup
Anoniem: 29882
hehe, ziet er cewl uitOp woensdag 15 mei 2002 22:34 schreef ManiaXe het volgende:
[afbeelding]
omfg
kheb die toren helemaal leeg gejat, en kheb nu 2 complete glassarmors >) nu nog een koper vinden 
hoe kom je btw aan een eigen huis?

blup
dat spel is echt cool
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Plugin downloaden, staat ergens in de topicOp woensdag 15 mei 2002 23:13 schreef eendje het volgende:
omfgkheb die toren helemaal leeg gejat, en kheb nu 2 complete glassarmors >) nu nog een koper vinden
You are the BorgOp woensdag 15 mei 2002 22:34 schreef ManiaXe het volgende:
[afbeelding]
Wat ik net vind op het eilandje Sanctus Shrine (ten westen van Dragon Fal). Er staat ergens op het eilandje een klein houten hutje van een vrouw, niets bijzonders zou je zeggen. Maar binnen, naast de deur staat een kist met een boek erin, aan het boek zit een leuk prijskaartje: 50000 gold
Maar het rare was dat toen ik het van haar wou jatten, ze dat niet leuk vond...
glas is kewl, ik ben nu volledig titaniumOp woensdag 15 mei 2002 22:34 schreef ManiaXe het volgende:
[afbeelding]
level 33 nordic met armor 143
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik ben nu Level 29 Imperial Asassin (Shadow) met Light armor skill op 81 en full glass armor. Resulterend in een armor rating van 127.level 33 nordic met armor 143
Ik gebruik geld echt alleen maar om te trainen en om af en toe mijn hardware te laten repareren. Voor de rest kan ik practisch alles stelen wat mijn hartje begeert.
cool dit, eindelijk weer eens een leuk spel...
Ook eindelijk eens wat coole shit gevonden, het masker is "the mask of clavicus vile", veel armor en personality +40 ofzo. Armor nu op +/-240
En het zwaard is een ebony broad sword met extra fire damage erop ge-enchant.
Maar eigenlijk wil ik een deadric long sword.

Ook eindelijk eens wat coole shit gevonden, het masker is "the mask of clavicus vile", veel armor en personality +40 ofzo. Armor nu op +/-240

Begrijp ik het goed dat je dit spel het beste als thief kan spelen? 
Iedereen is maar aan het jatten... misschien toch maar ff overnieuw beginnen
Iedereen is maar aan het jatten... misschien toch maar ff overnieuw beginnen
Ach gewoon sneak een beetje optrainen. Zelfs mijn Str/Ag 100+ fighter kan stelen
Anoniem: 51598
is de release datum van Elder scrolls III; morrowind voor de PC en XboX hetzelfde? Of komt die op de XboX later uit?
PC: 30 meiOp donderdag 16 mei 2002 13:13 schreef DarkWizard het volgende:
is de release datum van Elder scrolls III; morrowind voor de PC en XboX hetzelfde? Of komt die op de XboX later uit?
Xbox: eind zomer
Hoe werkt dat dan?, erop ge-enchaned?, leg eens uit hoe dat werkt/ moet?Op donderdag 16 mei 2002 10:30 schreef gladiool het volgende:
cool dit, eindelijk weer eens een leuk spel...
[afbeelding]
[afbeelding]
BF1: Don-Panio
woei.. net dat spel geinstalleerd...
Toen ik de boot uit kwam was ik al helemaal betoverd....
* Bluppy2 gaat dit spel veel spelen
Toen ik de boot uit kwam was ik al helemaal betoverd....
* Bluppy2 gaat dit spel veel spelen
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Dat kan je doen bij iemand van een Mage Guild. Daarvoor heb je een gevulde Soul Gem nodig (hoe sterker het beest, hoe meer charges dat oplevert voor je wapen).Op donderdag 16 mei 2002 13:57 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?, erop ge-enchaned?, leg eens uit hoe dat werkt/ moet?
Bij de Enchanter kan je kiezen welke krachten je wapen moet krijgen (deze moet je zelf eerst leren als spell), hoe sterk het moet zijn enz, en dan mag je dokken (het loopt zo op naar 10000 gold)
Hey, al die links naar de map van morrowind zijn weg. 
kan iemand een link posten die wel werkt?
A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane
http://home.wanadoo.nl/tegelaer/morrowindmap.jpgOp donderdag 16 mei 2002 15:45 schreef Boxed het volgende:
blup
Het loopt eerder op tot 100.000Op donderdag 16 mei 2002 14:24 schreef Terr het volgende:
[..]
Dat kan je doen bij iemand van een Mage Guild. Daarvoor heb je een gevulde Soul Gem nodig (hoe sterker het beest, hoe meer charges dat oplevert voor je wapen).
Bij de Enchanter kan je kiezen welke krachten je wapen moet krijgen (deze moet je zelf eerst leren als spell), hoe sterk het moet zijn enz, en dan mag je dokken (het loopt zo op naar 10000 gold)
Holy fuck! waar heb je dat zwaardje gevonden?
PS.: Ik ben SuN-CRuSHeR, maar zit nu bij een maat van me...
.
PS.: Ik ben SuN-CRuSHeR, maar zit nu bij een maat van me...
Anoniem: 47493
Deze is nog net iets duidelijker, en met minder vouwen hehe
http://www.travel.ag.ru/tes/files/mw_box_map.jpg
En die staat er al een tijdje, dus volgens mij gaat ie voorlopig niet weg
http://www.travel.ag.ru/tes/files/mw_box_map.jpg
En die staat er al een tijdje, dus volgens mij gaat ie voorlopig niet weg
Volgens mij was dat in Dagoth Ur. Maar weet het niet zeker..., volgens mij was het een klein "stukje stuk" ervoor of ernaast...Op donderdag 16 mei 2002 16:50 schreef apocrypha het volgende:
Holy fuck! waar heb je dat zwaardje gevonden?
PS.: Ik ben SuN-CRuSHeR, maar zit nu bij een maat van me....
Ik heb het spel net ook maar eens geinstalleerd, alleen ik krijg het dus niet aan de praat 
Als ik het spel opstart en nog voordat ik ook maar *iets* van het spel zie crasht het al. Ik krijg dan zo'n vrolijk scherm met 'Morrowind has encountered a problem and needs to close'
Ik krijg precies hetzelfde bij de editor en zelfs als ik options kies bij de morrowind launcher..
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik draai win xp op een athlon 1333 met gf2 gts (detonator 21.83)
't Is trouwens de deviance rls.
Als ik het spel opstart en nog voordat ik ook maar *iets* van het spel zie crasht het al. Ik krijg dan zo'n vrolijk scherm met 'Morrowind has encountered a problem and needs to close'
Ik krijg precies hetzelfde bij de editor en zelfs als ik options kies bij de morrowind launcher..
vtec just kicked in yo!
Helaas niet, er zit een (C)opyright op die kaart en die mag je officieel niet verspreidenOp donderdag 16 mei 2002 15:45 schreef Boxed het volgende:
Maar je hoort mij niet klagen dat mensen het wel gedaan hebben
Windows Service Pack 2 installeren en het probleem was bij mij en nog iemand (van wie ik het weer heb) opgelost...Op donderdag 16 mei 2002 17:23 schreef xerix het volgende:
Ik heb het spel net ook maar eens geinstalleerd, alleen ik krijg het dus niet aan de praat
Vraag me niet hoe het kan
Dit dus.
Ik draai win XP prof version 2002, daar zijn toch nog geen service packs voor uitgekomen? Verder heb ik wel alle updates enz van microsoft update geinstalleerd..Op donderdag 16 mei 2002 17:37 schreef FunkyTrip het volgende:
[..]
Windows Service Pack 2 installeren en het probleem was bij mij en nog iemand (van wie ik het weer heb) opgelost...
Vraag me niet hoe het kan
--edit
Hij doet ut al
Ik heb de newste detonators geinstalleerd en me computer maar eens gereboot na 3 weken. En nu start ie wel gewoon
vtec just kicked in yo!
jammer dat het geen massive mp'er is! is de AI beetje goed?
Valt een beetje tegen, maar die is ook niet zo belangrijkOp donderdag 16 mei 2002 18:24 schreef Mister_X het volgende:
jammer dat het geen massive mp'er is! is de AI beetje goed?
helup... ik loop nu gezellig als fighter zijnde door een paar mijnen maar ik kom nu opeens geesten tegen.. hoe vermoord je die? mn bijltje doet er niks tegen
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 16219
Met enchanted wapens of zilveren wapensOp donderdag 16 mei 2002 20:17 schreef Lord_Mithril het volgende:
helup... ik loop nu gezellig als fighter zijnde door een paar mijnen maar ik kom nu opeens geesten tegen.. hoe vermoord je die? mn bijltje doet er niks tegen
Ja, of wapens met een bijwerking (is dat enchanted?) Bv 1-7 fire damage.
Ik ben nu gepakt door allerlei ziektes
. Maar hoe weet je nou welke potion je moet kopen voor welke ziekte?
Ik ben nu gepakt door allerlei ziektes
kan dat? hm..Op donderdag 16 mei 2002 21:05 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
En hoe kan je een soul opsluiten in zo'n staafje (Soul gem)?
Edit: Oeps, edit knop vergeten.
maare waar koop je een silver axe? ik kan em namelijk niet vinden rond Balmora.. wel net ff wat dwemer armor gevonden.. lekker spul is dat zeg
oh en SuN-CRuSHeR ik heb een potion "cure commom deseases" (typo
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 39723
effe een vraag van mijn vriendin:
Hoe kan ik in mijn huisje dingen in die kast leggen?
Nu krijg ik het alleenmaar voor elkaar om het op de grond te leggen, en in kratten.
TIA
Nu krijg ik het alleenmaar voor elkaar om het op de grond te leggen, en in kratten.
TIA
makkelijk gewoon t kastje "use"n en dan ipv dingen eruit halen nu dus van je inventory dingen naar t kast schermpje slepen..Op donderdag 16 mei 2002 22:26 schreef bajo4life het volgende:
TIA
Bier, Whiskey en Metal!!
Er zijn twee cure potions (en scrolls?): "Cure Common Disease" en "Cure Blight Disease". Voor alle ziekten die géén "something-something-blight Disease" heten gewoon "Cure COMMON Disease" gebruiken. Sim-pel.Maar hoe weet je nou welke potion je moet kopen voor welke ziekte?
En nog een gratis tip: Voor je in Vivec de riolen gaat verkennen wél zorgen dat je een paar potions bij je hebt
Koele vriendin heb je, kan ik haar eens lenen?Op donderdag 16 mei 2002 22:26 schreef bajo4life het volgende:
Anoniem: 16462
Dan moet je een Soultrap spreuk op het beest gebruiken VOORDAT ie dood isOp donderdag 16 mei 2002 21:05 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
En hoe kan je een soul opsluiten in zo'n staafje (Soul gem)?
Edit: Oeps, edit knop vergeten.
Ah, en wie weet waar ik de spell "mark" kan halen? Ik heb nu wel zo'n amulet waarmee ik mezelf kan recallen, maar moet nu dus alleen mark nog hebben...
Ik heb een probleem bij een quest van de fighters guild uit Vivec...
Ik moet dan naar The Rat In The Pot in Ald'Ruhn gaan, om daar 2000 septims debt money op te halen bij Stoine ofzo. Zij verteld dan dat haar broer eens is heengegaan naar het noorden van Gnaar Mok, Dus ik zoek dat caveje op. Daar wordt ik door van die beesjes en wizzards aangevallan.
Die broer ligt daar ergens in het water, met 500 septims bij zich (ik moet er 2000 hebben). Maar als ik em vind, dan komt er nx van Journal Updated ofzo.
Als ik dan toch terug ga naar dat wijf in die bar, zegt ze nog steeds precies hetzelfde.
Wat moet ik doen met die broer? Moet ik met iemand praten daarover in Gnaar Mok?
Ik hoop dat iemand deze quest al heeft gedaan/gehaald...
PS.: Hert lastige is dat je niet in Gnaar Mok kunt komen met de Stilstrider service, dus je moet altijd een end lopen...
Ik moet dan naar The Rat In The Pot in Ald'Ruhn gaan, om daar 2000 septims debt money op te halen bij Stoine ofzo. Zij verteld dan dat haar broer eens is heengegaan naar het noorden van Gnaar Mok, Dus ik zoek dat caveje op. Daar wordt ik door van die beesjes en wizzards aangevallan.
Die broer ligt daar ergens in het water, met 500 septims bij zich (ik moet er 2000 hebben). Maar als ik em vind, dan komt er nx van Journal Updated ofzo.
Als ik dan toch terug ga naar dat wijf in die bar, zegt ze nog steeds precies hetzelfde.
Wat moet ik doen met die broer? Moet ik met iemand praten daarover in Gnaar Mok?
Ik hoop dat iemand deze quest al heeft gedaan/gehaald...
PS.: Hert lastige is dat je niet in Gnaar Mok kunt komen met de Stilstrider service, dus je moet altijd een end lopen...
Ok, zwaar relaxte map. Zie nu dus dat ik zo'n beetje vanaf Vivec via Balmore naar Seyda Neen ben gelopen. Was wel goed voor mijn loop skills 
Mensjes met "buissnes propositions" zijn vrij lastig als je nog maar level 2 bent: you give me 50 gold and i leave you alone....
Mensjes met "buissnes propositions" zijn vrij lastig als je nog maar level 2 bent: you give me 50 gold and i leave you alone....
A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane
ehm, nee ik denk niet dat ik haar nog weg krijg achter mijn pcOp vrijdag 17 mei 2002 00:15 schreef Terr het volgende:
[..]
Koele vriendin heb je, kan ik haar eens lenen?
Zo, ben nu eindelijk voor het 'echie' begonnen met een mengelmoes Dark Elf (wat magic, wat combat en security en mercantile)
Die ring in het begin maar direct gegeven, zodat de prijzen in het winkeltje wat dalen!
In de winkel had ik blijkbaar mazzel, want een volledig chitin armor was beschikbaar (pauldrons,boots,cuirass,gauntlets). lvl 1 met armor 12 is volgens mij niet slecht. Vorige keer kwam ik niet verder dan 2 of 3.
Beetje rondgelopen en een questje opgelost die die ring weer teruggaf. Uiteindelijk kwam ik een grot terecht met slaven. Dit zal vast verband houden met die Tax collector, maar die gast heb ik nog niet gevonden. In de grot zelf zit een mage die mij elke keer sloopt, dus ik laat het maar effe voor wat het is
Jammer dat de skill increase hetzelfde werkt als in Daggerfall. Voordat je gaat rusten moet je effe al je magicka opmaken aan spells om ze zo te trainen. Ook dat eeuwige lopen met lage speed/athletics gaat vervelen.
Graphics zijn fantastisch, alhoewel ik mijn line of sight niet op maximum kan zetten (ivm low memory messages).
Interface kan iets beter. Elke keer die 'take' knop bij boeken enzo is klote. Ik wil gewoon return,return ofzo kunnen drukken om hem op te pakken.
Die ring in het begin maar direct gegeven, zodat de prijzen in het winkeltje wat dalen!
In de winkel had ik blijkbaar mazzel, want een volledig chitin armor was beschikbaar (pauldrons,boots,cuirass,gauntlets). lvl 1 met armor 12 is volgens mij niet slecht. Vorige keer kwam ik niet verder dan 2 of 3.
Beetje rondgelopen en een questje opgelost die die ring weer teruggaf. Uiteindelijk kwam ik een grot terecht met slaven. Dit zal vast verband houden met die Tax collector, maar die gast heb ik nog niet gevonden. In de grot zelf zit een mage die mij elke keer sloopt, dus ik laat het maar effe voor wat het is
Jammer dat de skill increase hetzelfde werkt als in Daggerfall. Voordat je gaat rusten moet je effe al je magicka opmaken aan spells om ze zo te trainen. Ook dat eeuwige lopen met lage speed/athletics gaat vervelen.
Graphics zijn fantastisch, alhoewel ik mijn line of sight niet op maximum kan zetten (ivm low memory messages).
Interface kan iets beter. Elke keer die 'take' knop bij boeken enzo is klote. Ik wil gewoon return,return ofzo kunnen drukken om hem op te pakken.
Dit dus.
Tax collector ligt daar ergens als je via het bruggetje de swamp onigaat in Seyda Neen.
Je kan daar ook 3x een vlieg-scroll en een lekker zwaard halen (komt dan in 1x een tovenaar uit de lucht gevallen
).
Je kan daar ook 3x een vlieg-scroll en een lekker zwaard halen (komt dan in 1x een tovenaar uit de lucht gevallen
Anoniem: 14845
waar ligt dat zwaardje? gaan we die ff oprapenOp vrijdag 17 mei 2002 15:23 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Tax collector ligt daar ergens als je via het bruggetje de swamp onigaat in Seyda Neen.
Je kan daar ook 3x een vlieg-scroll en een lekker zwaard halen (komt dan in 1x een tovenaar uit de lucht gevallen).
Anoniem: 3528
Goed idee!Op vrijdag 17 mei 2002 17:20 schreef UneXpeCteD het volgende:
ik heb ff een IRC channel gemaaktirc.tweakers.net #morrowind of gewoon hier klikken
Kan iemand mij vertellen waar de fighers guild in Vivec is?
Ik probeer dus de kast te usen maar dat werkt dus niet, heb ik het foute huisje gedownload zeker. Nou ja, dan maar alles in kisten.Op donderdag 16 mei 2002 23:35 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
makkelijk gewoon t kastje "use"n en dan ipv dingen eruit halen nu dus van je inventory dingen naar t kast schermpje slepen..
thanx anyway,
zwibberpiff
Een kast kan je niet usen, je moet zegmaar gewoon je items "erop" gooien en richten naar de kast...Op vrijdag 17 mei 2002 19:03 schreef bajo4life het volgende:
[..]
Ik probeer dus de kast te usen maar dat werkt dus niet, heb ik het foute huisje gedownload zeker. Nou ja, dan maar alles in kisten.
thanx anyway,
zwibberpiff
Dus gewoon slepen van je inventory in de kast.
DAMN, i luv this game
net met mijn lieve axe
ik sla met 2 slagen van mijn axe een mannetje dood, jat al zijn spullen en drop het in me huis
maar er staat steeds "crime has been reported" maar wordt dan weer alles gejat als ik met zo'n guard praat??? want niemand zag het:P
helaas....Op vrijdag 17 mei 2002 19:29 schreef UneXpeCteD het volgende:
DAMN, i luv this gamenet met mijn lieve axe
ik sla met 2 slagen van mijn axe een mannetje dood, jat al zijn spullen en drop het in me huis
maar er staat steeds "crime has been reported" maar wordt dan weer alles gejat als ik met zo'n guard praat??? want niemand zag het:P
Je moet, als je je bounty betaald, ook alle gestolen spullen inleverenOp vrijdag 17 mei 2002 19:29 schreef UneXpeCteD het volgende:
Wat je kan doen is al je gestolen spullen op de grond gooien, praten met zo'n guard -> betalen en dan weer alles oppakken
mm vaag maarja
maar waarom is die crime dan toch reported? niemand was er bij... alleen de gasten die ik dood sla...
it's just a game..Op vrijdag 17 mei 2002 19:33 schreef UneXpeCteD het volgende:
mm vaag maarjamaar waarom is die crime dan toch reported? niemand was er bij... alleen de gasten die ik dood sla...
ik heb iets vaags, vivec vallen guards me aan in 2 cartons, en als ik ze kill krijg ik geen bounty
. Dus overal liggen lijkjes nu enzo, maar het duurt eeuwen voordat ik al die armor heb verplaatst naar me huis in balmora, hahaha
Op vrijdag 17 mei 2002 20:15 schreef Predator_NL het volgende:
ik heb iets vaags, vivec vallen guards me aan in 2 cartons, en als ik ze kill krijg ik geen bounty. Dus overal liggen lijkjes nu enzo, maar het duurt eeuwen voordat ik al die armor heb verplaatst naar me huis in balmora, hahaha
Vallen ze je aan omdat je toevallig Indoril een helm op?Op vrijdag 17 mei 2002 20:15 schreef Predator_NL het volgende:
ik heb iets vaags, vivec vallen guards me aan in 2 cartons, en als ik ze kill krijg ik geen bounty. Dus overal liggen lijkjes nu enzo, maar het duurt eeuwen voordat ik al die armor heb verplaatst naar me huis in balmora, hahaha
Toen ik er eentje op had, en met ze wou praten begonnen ze te gillen van "Where did you get that helm, only members of our sacred guild can carry it bla bl bla" en viel er eentje me aan
bovenste verdieping van de foreigners canton oidOp vrijdag 17 mei 2002 18:46 schreef Predator_NL het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de fighers guild in Vivec is?
blup
Ik heb een probleem(pje)! Ik moet de pelgrim tocht maken, en nu ben ik al zover dat ik alleen nog de tocht naar puzzle canal moet maken (heb de rest dus al gedaan). Maar als ik in het midden kom, ik de trap opga, ik naar de shrine loop, en "use" gebruik, accepteerd hij mijn plain silver longsword niet !!!!!!!!!
Ik snap er nix van. Ik heb het pelgrim boek bij me, en heb het nu al 5 x doorgelezen, maar er staat toch echt dat je gewoon een plain silver longsword moet hebben, en dat heb ik. Wat doe ik fout?
Ik snap er nix van. Ik heb het pelgrim boek bij me, en heb het nu al 5 x doorgelezen, maar er staat toch echt dat je gewoon een plain silver longsword moet hebben, en dat heb ik. Wat doe ik fout?
Ja!, maar je krijgt er dus geen bounty voor, ik zit al die bewakers uit te roeien, die heb je toch niet nodig meer in het verdere spelOp vrijdag 17 mei 2002 20:24 schreef Terr het volgende:
[..]
Vallen ze je aan omdat je toevallig Indoril een helm op?
Toen ik er eentje op had, en met ze wou praten begonnen ze te gillen van "Where did you get that helm, only members of our sacred guild can carry it bla bl bla" en viel er eentje me aan
woei net terug van mn looptocht naar de eilandjes boven aan de kaart
das nog een rot eind lopen ook zeg 
maar kep wel nu een lekker stukje armor.. ik kwam opeens een orc stronghold tegen.. dus ik die guard die daar voorstond lekker afgeslacht (me was L3 ofzo
) dus ik loopt nu met volledig orc armor rond.. daarna nog Glass armor, greaves en boots gevonden
denk toch dat ikdat huisje maar weer aan ga zetten 
btw welke quests moet je doen voor de main quest? ik zit nu bij de blades (duh) en de fighterguild. (dat codebook was easy btw)
oh en weet iemand waar je een silver axe ofzo kan kopen?? die spectres zijn irritant, en 1-4 lightning damage werkt niet zo
maar kep wel nu een lekker stukje armor.. ik kwam opeens een orc stronghold tegen.. dus ik die guard die daar voorstond lekker afgeslacht (me was L3 ofzo
btw welke quests moet je doen voor de main quest? ik zit nu bij de blades (duh) en de fighterguild. (dat codebook was easy btw)
oh en weet iemand waar je een silver axe ofzo kan kopen?? die spectres zijn irritant, en 1-4 lightning damage werkt niet zo
Bier, Whiskey en Metal!!
blades = main questOp vrijdag 17 mei 2002 21:04 schreef Lord_Mithril het volgende:
woei net terug van mn looptocht naar de eilandjes boven aan de kaartdas nog een rot eind lopen ook zeg
maar kep wel nu een lekker stukje armor.. ik kwam opeens een orc stronghold tegen.. dus ik die guard die daar voorstond lekker afgeslacht (me was L3 ofzo) dus ik loopt nu met volledig orc armor rond.. daarna nog Glass armor, greaves en boots gevonden
denk toch dat ikdat huisje maar weer aan ga zetten
blup
Volgens mij hoef je daarvoor alleen maar bij de Blades te zitten.Op vrijdag 17 mei 2002 21:04 schreef Lord_Mithril het volgende:
Waarom laat je niet een mooi wapen van jou enchanten?
Vul een Soul Gem met een goed beest, gooi 10000 - 15000 gold op tafel en je hebt een mooi wapentje
AmAtEuR!!!Op vrijdag 17 mei 2002 19:29 schreef UneXpeCteD het volgende:
uh 1st hoe werken die soulgems? ik heb al een perfect (ofzo) soulgem.Op vrijdag 17 mei 2002 21:07 schreef Terr het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daarvoor alleen maar bij de Blades te zitten.
Waarom laat je niet een mooi wapen van jou enchanten?
Vul een Soul Gem met een goed beest, gooi 10000 - 15000 gold op tafel en je hebt een mooi wapentje
2nd waar haal je dat geld vandaan? damn.. ok glass armor verkopen maar welke gast in welke stad heeft daar t geld voor? me is pas L4 of 5 hoor ben nog niet zo rijk.. heb pas 2500
Bier, Whiskey en Metal!!
Je moet een Soultrap spel casten op een beest voor dat die dood is (ben even de precieze naam kwijt), hoe sterker het beest, hoe meer charges je wapen zal krijgenOp vrijdag 17 mei 2002 21:11 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
uh 1st hoe werken die soulgems? ik heb al een perfect (ofzo) soulgem.
2nd waar haal je dat geld vandaan? damn.. ok glass armor verkopen maar welke gast in welke stad heeft daar t geld voor? me is pas L4 of 5 hoor ben nog niet zo rijk.. heb pas 2500
En dat geld kan je krijgen door goedkopere dingen te verkopen, bv een hele lading Moon Sugar, te krijgen bij Dren's Plantation (bij Pelagaid)
Je kan natuurlijk ook gewoon een goed, enchanted zwaard/bijl kopen
in balmora linksboven naast de tempel, huis met 2 deurenOp vrijdag 17 mei 2002 23:11 schreef gladiool het volgende:
weet iemand een persoon waar ik "security" kan trainen?
thanx, ik moest mijn security skill nogwat hoger trainen, anders kwam ik een doosje met een leuk speeltje niet in:Op vrijdag 17 mei 2002 23:38 schreef Bamibal het volgende:
[..]
in balmora linksboven naast de tempel, huis met 2 deuren

[ot]Op zaterdag 18 mei 2002 01:54 schreef SaSReCoiL het volgende:
ja wil ik ook wellus weten, ziet er TE gevaarlijk uit
ps. Terr niet op msn?
Nee, want ik ga zo slapen, morgen weer op 7 uur... bleh
Anoniem: 44492
offtopic:
, truste maat.

Ik vind dat game multiplayer moest hebben!
Dan zou het zo hard roeleren!
I was made 5 gamingOp zaterdag 18 mei 2002 01:56 schreef SaSReCoiL het volgende:
...
Maar weet iemand hoe ik dat land afhandig van die weduwe kan maken... In Gnisis moet ik in die mijnen de dood van haar man gaan onderzoeken... kan iemand mij verder helpen?
Maak alles af wat je tegen komtOp zaterdag 18 mei 2002 03:05 schreef Yoozd het volgende:
[..]
I was made 5 gaming
Maar weet iemand hoe ik dat land afhandig van die weduwe kan maken... In Gnisis moet ik in die mijnen de dood van haar man gaan onderzoeken... kan iemand mij verder helpen?
ok. Zal ik doen..Op zaterdag 18 mei 2002 03:06 schreef SaSReCoiL het volgende:
[..]
Maak alles af wat je tegen komt
wanneer word ik supersayan dan?
hebben er mensen animo om aan een nieuw eiland met een aantal steden/caves en quests te gaan werken ?
als je later groot bentOp zaterdag 18 mei 2002 03:26 schreef Yoozd het volgende:
[..]
ok. Zal ik doen..
wanneer word ik supersayan dan?
city guards hebben geen goede stuffOp zaterdag 18 mei 2002 09:02 schreef ReV3rEnD het volgende:
wanneer kan ik overgens een beetje city guards killen, ik wil wat spullen jatten
blup
waar kan ik die halen/stelen/kopen/downloaden ?Op zaterdag 18 mei 2002 09:03 schreef eendje het volgende:
[..]
city guards hebben geen goede stuffglass armor ownz joe, tenzij je geen lightarmordude ben
Ik heb er twee gehaald uit de Guard Towers van Ghost Gate en eentje uit de Hlaalu vaults in Vivecwaar kan ik die halen/stelen/kopen/downloaden ?
okay, gehaald of gestolen of iedereen neergebeukt?Op zaterdag 18 mei 2002 09:50 schreef ManiaXe het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehaald uit de Guard Towers van Ghost Gate en eentje uit de Hlaalu vaults in Vivec
Dit topic is gesloten.