Het Grote Elder Scrolls III: Morrowind topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.253 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 23:25 schreef real_raichu70 het volgende:
Djeez , dan was Daggerfall toch echt wel een PAK fijner . Daggerfall is maar 1 stad , Morrowind een heel land . Maar toch moet je alles te voet gaan doen ..
Daggerfall is een stad, maar het spel speelt zich in een wereld af die vele malen groter is dan in het spel Morrowind; namelijk de wereld die je ziet op dat kaartje dat een aantal posts terug staat. Je kon overal naartoe. In Daggerfall had je ook de optie om ipv handmatig te lopen gewoon van stad naar stad te gaan met een paar klikjes (beetje zoals met een silt strider)...

Maar je hebt gelijk...Morrowind mist een aantal features die in Daggerfall heel cool waren (waaronder mountable creatures, draagkarren voor je paard (waar je je items op kon laden), huizen kopen, schepen kopen)...wie weet in het volgende deel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 00:05 schreef Silacoid het volgende:

[..]

...wie weet in het volgende deel...
Of een plugin. Ik heb even in de editor rond gekeken, er zit (uiteraard) een scripting functie in, en dan kan er heel veel gedaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 00:05 schreef Silacoid het volgende:

[..]

Daggerfall is een stad, maar het spel speelt zich in een wereld af die vele malen groter is dan in het spel Morrowind; namelijk de wereld die je ziet op dat kaartje dat een aantal posts terug staat. Je kon overal naartoe. In Daggerfall had je ook de optie om ipv handmatig te lopen gewoon van stad naar stad te gaan met een paar klikjes (beetje zoals met een silt strider)...
Als ik mij niet vergis kon je in Daggerfall alleen in Hammerfell en delen van de aangrenzende provincies rondlopen. De rest van het land was toen ook niet 'in gebruik'...

Alleen Arena daarin kon je overal komen... In daggerfall en arena waren de dungeons ook nog es uitgebreider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben zich precies weer eens teveel toegespits op grafisch vlak , en te weinig op features . Gothic was ook wel leuker , maar ik vind Morrowind niet slecht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

JJJ

Zijn die vorige delen de moeite waard om te spelen qua graphics / gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 00:25 schreef JJJ het volgende:
Zijn die vorige delen de moeite waard om te spelen qua graphics / gameplay?
Gameplay: Ja, zekers, net zo verslavend als Morrowind nu is...
Graphics: Ehmm.... tja, verwacht er geen wonderen van, Daggerfall is al 4 of 5 jaar oud geloof ik, en Arena nog ouder (Daggerfall kwam al op CD, Arena nog op een set diskettes).. Graphics keken we toen nog niet naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 00:25 schreef real_raichu70 het volgende:
Ze hebben zich precies weer eens teveel toegespits op grafisch vlak , en te weinig op features . Gothic was ook wel leuker , maar ik vind Morrowind niet slecht .
Misschien... maar ik denk dat de wereld nog wel het meeste werk is geweest. En ze hebben zich niet misschien niet vooral op de graphics toegespitst, maar ze hebben een hele goede RPG engine gemaakt (zie de editor).

Dankzij die editor kunnen we het spel oneindig uitbereiden (de rest van het land zou in principe gemaakt kunnen worden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat dat zo is , ben het in feite al beu alles te voet te moeten doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:11
Woei, ik ben gepromoveerd tot Guildmaster van de Fighters Guild :D

Echt coole game dit :) ben dat lopen nog lang niet zat, beetje efficiënt omgaan met guild guides/silt striders/bootjes, dan kom je ook een heeeel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan wat screenies van mijn level 21 char :)
Zeer effectief met een zeer effectieve bijl >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1557249966

En dan de stats :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2276092240

Nou ja, layout klein beetje verpest, anders kan je de cijfertjes en lettertjes niet lezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 00:18 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis kon je in Daggerfall alleen in Hammerfell en delen van de aangrenzende provincies rondlopen. De rest van het land was toen ook niet 'in gebruik'...

Alleen Arena daarin kon je overal komen... In daggerfall en arena waren de dungeons ook nog es uitgebreider :)
hmmm ja volgens mij heb je toch gelijk
Op vrijdag 10 mei 2002 00:08 schreef Terr het volgende:

[..]

Of een plugin. Ik heb even in de editor rond gekeken, er zit (uiteraard) een scripting functie in, en dan kan er heel veel gedaan worden :)
Je kan wel een hoop scripten, maar voor dingen als mountable creatures weet ik het niet helemaal zeker; je moet immers ook een hele animatie maken enzo. Benieuwd of dat ook met die editor kan (heb zelf nog geen morrowind, ik wacht tot de 23e). Ik las in faqs dat ze wel concept-werk hadden gedaan voor mountable creatures, maar waarom ze dit niet afgemaakt hadden weet ik niet. Ik dacht ergens anders gelezen te hebben dat ze problemen hadden met animatie/modeling ofzo; dat de (n)pcs daar te gecompliceerd voor waren.
Q: Will there be ride-able beasts in the game? Horses?
A: Nope, there are no rideable mounts, and definately not horses. There are however guars which might be capable of acting like a Daggerfall cart for you to carry around all your junk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bug in het spel:
Omdat ik de mensen in de Council Club heb geslacht, heb ik blijkbaar ook de moordenaar van iemand van House Hlaalu geslacht. Daarvoor kreeg je 1000 gold, alleen iedere keer als je na de vermoorde persoon vraagt blijf je 1000 gold krijgen, maar ik hou het toch maar bij 1 keer :) (werkt misschien alleen als je geen lid bent van een great house)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

westergas

rikkie_pc

Op vrijdag 10 mei 2002 01:21 schreef Hieronymus het volgende:
*knip*
*knip*
Level 21 ??? Hoeveel uur heeft dat in godsnaam gekost?
Heb je geen werk/school/andere bezigheden ofzo?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
[afbeelding]

[afbeelding]

Nou ja, layout klein beetje verpest, anders kan je de cijfertjes en lettertjes niet lezen |:(
Waar heb je dat armor en die axe gevonden? :9~

Ik ben lekker level 22 mage ;)

Heb een zeer effectief longsword :o

En normale beestjes doen me niets meer :+

edit:
hieronder wat nieuwe screenshots

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/m1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/m2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/m3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/m4.JPG

In mijn huisje ligt nog een deadra cuiras van 44000 maar daar heb ik niets aan omdat die heavy is en mijn beste block skill medium is, ow als ik geld nodig heb ga ik gewoon ff mijn huisje binnen, ligt genoeg voor 2 jaar ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Dit armor is nog niets eigenlijk... Las net toevallig dat er een of ander unique cuirras verborgen ligt... Dragonbone ofzo, waarde 180.000 met 100% flame resistance... Die ga ik maar es zoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 10:32 schreef Hieronymus het volgende:
:) Dit armor is nog niets eigenlijk... Las net toevallig dat er een of ander unique cuirras verborgen ligt... Dragonbone ofzo, waarde 180.000 met 100% flame resistance... Die ga ik maar es zoeken >:)
ja maar waar heb je je huidige gevonden :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik snap het niet.. Je bent een paladin, en je hebt block als major skill en ook een Axe als major skill?? Beetje onlogisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar er zijn toch ook one-handed axes... Ik draag nu gewoon een two-handed axe. Schild ligt opgeborgen samen met een one-handed Daedra War Axe.

Deze Axe heb ik gevonden in als ik mij niet vergis: Assarnatamat, dat ligt ten zuid-oosten van Caldera, over de bergen heen. Is een Daedra ruin.

Waar ik de rest van het ebony vandaan heb staat een bladzijde terug in dit topic, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 03:57 schreef w3sTErGaS het volgende:

[..]

Level 21 ??? Hoeveel uur heeft dat in godsnaam gekost?
Heb je geen werk/school/andere bezigheden ofzo?
Hij heeft vast nog vakantie, net als ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, mijn vakantie is pas net begonnen (gisteren). :)
Heb gewoon een rustige week gehad, en veel 's avonds en 's nachts gespeeld 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Op vrijdag 10 mei 2002 11:35 schreef Hieronymus het volgende:
Nee hoor, mijn vakantie is pas net begonnen (gisteren). :)
Heb gewoon een rustige week gehad, en veel 's avonds en 's nachts gespeeld 8-)
Maar toch ben ik benieuwd, hoeveel uur?

Ik ben nl. pas lvl 1 en ik heb um al vanaf de dag dat is was gereleasd. Niet echt veel gespeelt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik had een filetje gevonden op een forum voor je eigen huis. Dit was een zielig klein blokje met 2 kasten en een bed waar je je spullen in kon leggen. Dit vond ik veels te klein, dus heb ik dat huisje uitgebreid.

Hij staat op dezelfde plek als de orginele maker hem had gezet (In Balmora, south gate als ik het goed heb)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2086123515

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2285774794

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1915220979

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2460415275

De spullen die op de planken liggen zijn er niet. Die heb ik er zelf effe opgelegd voor de "show". De spullen blijven liggen. Mocht het toch wezen dat ze verdwijnen, ben ik niet verantwoordelijk :P Maar als je dus spullen hierin heb liggen, moet je de plug-in wel altijd loaden. Ik weet niet wat er gebeurd met je spullen als je ze daar neerlegt, de plug-in niet meer opstart. En daarna wel weer...

(ik zal dit even testen zo)

Om de plug-in op te starten is erg makkelijk, je gaat naar de "morrowind launcher". Dan ga je naar "Data Files".

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2009058697

Je dubbelklikt op de plug-in. Zodat er een kruisje inkomt te staan. Nu laad hij tijdens het opstarten van het spel deze plug-in.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2334359529

Ik zal er bij zeggen dat je je spel Niet veranderd. De makers hebben het zo gedaan dat de main file (dus morrowind.esm) niet aangepast word, maar bijgewerkt door plug-ins. Dus als je dat huis weer weg wilt hebben haal je het vinkje weer weg.

Dus eerst laad die morrowind.esm, dan alle plug-ins op datum. Een erg goed systeem dus!

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat ziet er goed uit Predator!, maarre....

waar is dat filetje te vinden :? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, link link :)

Dit zou erg leuk zijn namelijk, ik heb altijd al in Balmora willen wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, een link zou wel makkelijk zijn... Kan ik mijn Ebony Cuirrass tenminste ergens neerleggen nu ik het niet meer nodig heb... Waarom niet? Zie plaatje :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2654603006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 13:00 schreef Hieronymus het volgende:
Ja, een link zou wel makkelijk zijn... Kan ik mijn Ebony Cuirrass tenminste ergens neerleggen nu ik het niet meer nodig heb... Waarom niet? Zie plaatje :9~
[afbeelding]
Armor rating van 200?!?!?! *jaloers* :)

Op het Euro-Morrowind forum had iemand een leuk idee.

Hij wou een cafeetje ergens maken met mensen van dat forum erin, zou het niet leuk zijn om zoiets te maken met GoT Morrowind spelers erin?

Iedereen kan dan z'n eigen texten schrijven, iedereen ziet eruit zoals hij/zij er nu in het spel uitziet enzo :)

[edit]
Hier is de Balmora House plugin. Alleen dat is dat 'kleine' huis, dus Predator_NL, zou je asjeblieeeeeeeeft jouw versie online willen gooien? :)

[edit2]
Dat huisje is idd erg klein, Predator_NL heeft de kelder erbij gemaakt :)

Als je het huis binnenkomt moet je eerst nog 2 Cave Rats afmaken, maar dat lijkt me geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 13:00 schreef Hieronymus het volgende:
[afbeelding]
Kun je niet ff dat huisje posten met al jouw dure spullen erin? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 13:11 schreef marshallq het volgende:
Kun je niet ff dat huisje posten met al jouw dure spullen erin? ;)
Ik kan je wel vertellen waar je het cuirrass kunt halen... Aangezien meer mensen hem waarschijnlijk willen halen.

Allereerst zorg dat je een paar Waterbreathing scrolls hebt ofzo (het kan zonder, ik heb het gedaan (en overleefd), maar met is een stuk makkelijker).
Dan moet je op een eiland zijn ten zuidwesten van Ebonheart, waar je de onderwater Dwemer Ruins van Mudan tegenkomt. En daar binnen ligt ie... Je hebt dan intussen daarbinnen hele stukken gezwommen, dus niet meteen terugkomen en zeuren dat je hem niet kan vinden he... tis mij ook gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Hahaha, sorry hoor mensen, Ongelooflijk, ben ik vergeten de link te geven. Ik zat ondertussen beneden naar de begravenis te kijken van Pim (ik vond het erg mooi), en ondertussen zitten jullie hier op mij te "wachten".

Maar hier alsnog de link:

http://www.si.hhs.nl/~20011475/Balmora_House.zip
Kun je niet ff dat huisje posten met al jouw dure spullen erin?
[edit]
je kan in de editor alles neerleggen wat je maar wilt.
Maar waarom zou je dat doen?, je speelt een spel omdat je het leuk vind, niet om alles direct te hebben.

[edit 2]
Ik zal zo nog een "update" maken op deze file. Want ik heb bepaalde stukken niet mooi afgewerkt. Ik zal het posten als die klaar is. Tot dan kan je deze gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Hey bedankt en over dat neerleggen heb je wel gelijk mee,
maar kun je geen extra trader maken in balmora met wat meer geld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 15:03 schreef marshallq het volgende:
Hey bedankt en over dat neerleggen heb je wel gelijk mee,
maar kun je geen extra trader maken in balmora met wat meer geld :?
Je zou de help file van de editor door kunnen lezen, misschien zou je zelf wat kunnen experimenteren (ben ik nu ook mee bezig :)). Kan best leuk zijn :)

Op de site van Bethesda staan ook wat filmpjes over de editor, ze leren je niet hoe alles werkt, maar ze helpen je een beete op weg :)

[edit]
Een vraagje over de editor: hoe kan je iets snel 45 graden draaien? ik zag dat ze dat in de editor deden, maar ik moet alles steeds 'los' draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik en een vriend langs me zijn nu net begonnen maar ik ben niet zo goed met editors :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 10 mei 2002 15:07 schreef Terr het volgende:

[..]

Je zou de help file van de editor door kunnen lezen, misschien zou je zelf wat kunnen experimenteren (ben ik nu ook mee bezig :)). Kan best leuk zijn :)

Op de site van Bethesda staan ook wat filmpjes over de editor, ze leren je niet hoe alles werkt, maar ze helpen je een beete op weg :)

[edit]
Een vraagje over de editor: hoe kan je iets snel 45 graden draaien? ik zag dat ze dat in de editor deden, maar ik moet alles steeds 'los' draaien
gewoon dubbelklik op voorwerp en dan onderin bij "rotatie" graden invullen bij de Z as dacht ik (de onderste). Waar je echt goed op moet letten is dat alles heel netjes tegen elkaar staat. Anders slurpt het frames. het huisje heb ik al een stuk beter gemaakt nu. Veel texture bugs eruit. Ik zal hem straks opnieuw uploaden, ik zal als ik dat gedaan heb effe posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik zou graag nog wat kisten (chest's) onderin hebben en 1 voor mijn bed zodat ik de zwaardere dingen daarin kan doen (dus zo groot mogelijk krat)

Kun je dat pls erin doen :?

thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 10 mei 2002 15:50 schreef marshallq het volgende:
Ik zou graag nog wat kisten (chest's) onderin hebben en 1 voor mijn bed zodat ik de zwaardere dingen daarin kan doen (dus zo groot mogelijk krat)

Kun je dat pls erin doen :?

thx ;)
is goed hoor, ik zal eerst kijken waarom alles superveel frames opslokt, er klopt nog steeds niet in me huidige bouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Laatst online: 17-09 08:59
Hele simpele vraag, wat is de beste en goedloopste NL online shop waar ik Morrowind met een creditcard kan bestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 16:01 schreef Sovereign het volgende:
Hele simpele vraag, wat is de beste en goedloopste NL online shop waar ik Morrowind met een creditcard kan bestellen? :)
voor zover ik weet op dit moment nog geen.
heb 'm nog niet in pre-order gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb Balmora house aangepast, nu is die helemaal goed. Wel zeg ik erbij dat als je de "oude" gebruikt heb, in deze eerst even al je spullen weer uit het huis haalt, en je speler buiten het huis saved. Dan gooi je deze nieuwe eroverheen.

Als dan je spel weer load zegt die dat je de vorige keer een andere huis gebruikt had. Klikt gewoon oke, en de nieuwe is er.

Veel is er niet veranderd. Alleen een paar texture fouten, crates naast het bed, en de kasten anders ingedeeld.

En nu heb ik iets gemaakt waar meer mensen blij mee zijn. Als je deze plug-in gebruikt heeft de trader in Balmora, genaamd "Ra'vir" 900.000 .

Zelf gebruik ik dit niet, omdat ik denk dat de makers niet voorniks de max. geldhoeveelheid ingesteld hebben. Maar voor degene die het willen gebruiken kunnen het downloaden:

http://www.si.hhs.nl/~20011475/Npc_ravir_balmora_much_money.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Tof maar kun je onder in de kelder gelijk links een kast weghalen en er rond de 8 kratten neerzetten (helemaal links is ook nog plaats) omdat ik plaats nodig heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 15:30 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

gewoon dubbelklik op voorwerp en dan onderin bij "rotatie" graden invullen bij de Z as dacht ik (de onderste).
Ja, dat doe ik nu ook. Alleen bij NPCs heb je die value niet. Natuurlijk is het wat mierenneukerig om alles precies recht te zetten, maar wat ze in die filmpjes lieten zien was erg handig

En over dat goed zetten. Ze hebben het daar ook steeds over delen aan elkaar 'snap'en... maar hoe dat gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
hoe verplaats ik een object omlaag? en hoe weet ik of het op de grond staat?

b.v.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 10 mei 2002 17:08 schreef marshallq het volgende:
hoe verplaats ik een object omlaag? en hoe weet ik of het op de grond staat?

b.v.d. ;)
Een object omlaag verplaatsen doe je op object klikken en dan muisklik + Z. En dan muis heen en weer bewegen. Om hem op de grond te zetten moet je gewoon de F toets indrukken. (meerdere keren als je hem nog dieper wilt hebben)

Ik zal die paar kraten voor je neerzetten.

je kan hem hier opnieuw downloaden:, dit is dus versie 1.3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, ik heb dat van het draaien gevonden. Snap to angle aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Mooi huisje man, heb het al ingericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Iemand nog geinterreseerd in screenshots?

Ben nu level 30
Heb rond de 20.000 piek
Een armor van 130 ofzo

O.a.
Bracers van 12.000
Main armor van 180.000
Sub armor van 45.000

en nog wat dingen >:) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 22:59 schreef marshallq het volgende:

Ben nu level 30
Heb rond de 20.000 piek
Een armor van 130 ofzo

O.a.
Bracers van 12.000
Main armor van 180.000
Sub armor van 45.000

Waar vinden jullie die dingen? in die Draeda ruines enzo?
Hopelijk ergens anders, want met m'n level 10 ventje kan ik nog niet zoveel aan... ik zit nu wat Hlaalu missies te doen

Maar hoe meer screenshots, hoe meer vreugde (behalve dan voor de modem slachtoffers onder ons :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 10 mei 2002 23:04 schreef Terr het volgende:

[..]

Hopelijk ergens anders, want met m'n level 10 ventje kan ik nog niet zoveel aan... ik zit nu wat Hlaalu missies te doen

Maar hoe meer screenshots, hoe meer vreugde (behalve dan voor de modem slachtoffers onder ons :))
Zouden die dan nog bestaan?, denk niet dat modemers op Spielerij van Got zitten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 23:04 schreef Terr het volgende:

[..]

Nope, vooral Daedra en Dwemer ruines.
BTW mocht je in een Daedra ruine komen met een nog niet zo experienced mannetje, dan kun je meestal wel de normale bewoners aan. Zorg alleen dat je de spullen op het grote altaar niet aanraakt. Doe je dat wel --> Krijg je een klote mannetje op je nek, een of andere Lord (kan ff niet op de naam komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu level 30
Heb rond de 20.000 piek
Een armor van 130 ofzo

O.a.
Bracers van 12.000
Main armor van 180.000
Sub armor van 45.000

Tuurlijk screenies :) Heb je intussen hetzelfde armor als ik gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 23:44 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

Nope, vooral Daedra en Dwemer ruines.
BTW mocht je in een Daedra ruine komen met een nog niet zo experienced mannetje, dan kun je meestal wel de normale bewoners aan. Zorg alleen dat je de spullen op het grote altaar niet aanraakt. Doe je dat wel --> Krijg je een klote mannetje op je nek, een of andere Lord (kan ff niet op de naam komen)
Waar ergens zijn die ruins ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, ik heb nu wel een deel Orc armor en een Dreugh Cuirass. Eens zien of ik een bende rovers aankan :)

Heeft iemand anders ook al met Crassius Curio gesproken?

Hij is ehm... nogal homo, ik wou kijken of hij me wou promoveren binnen de Hlaalu. Dat wou hij wel doen, nadat ik me helemaal had uitgekleed "sweety" *kuch* :)

Hij schijnt ook een toneelstuk te schrijven: "The Lusty Argonian Maid" [18+ mode on] "Clean my large spear" "It's so big... it'll take me all night" etc.

Aparte figuren heb je altijd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:59
Uhm... waar is die 2de CD van morrowind eigenlijk voor?? :?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 00:00 schreef MariahCareyLover het volgende:
Daar staan wat extraatjes op voor de editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2024
Op zaterdag 11 mei 2002 00:00 schreef MariahCareyLover het volgende:
Daar staat de editor op, verder nix voor zover ik weet...

Edit: Sorry net te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12
Zo hier weer ff wat mooie foto's van een zandstorm .. waar ik al veel eerder op de avond door heen ben gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2715480353

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1177667160

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3007264156
zo dan nu 2 van een paar huizen die ik tegen kwam op mijn weg :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1866059095

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2413340908

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een GeForce 2 MX (190 engine 190 geheugen) Duron 800@1000 (133 MHz FSB) en ik haal maar zo'n 16 FPS in de stad in 640 * 480 en alles zo laag mogelijk. Echter als ik de res omhoog switch blijft de FPS ongeveer gelijk. Dan denk je "CPU is te traag", maar ik had de CPU eerst op 750 draaien met een trager geklokte GeForce 2 MX (een Creative) en ik haalde hetzelfde aantal FPS.....heeft iemand een flauw idee wat hier aan de hand is? Slechte FPS counter is het niet want ik kon echt zien dat het aantal FPS laag is.

RAM is 384 MB, WinXP installatie is nieuw (geen troep), VSync staat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik ben bij de eindbaas maar krijg hem niet kapot nog zijn hard (dat hangt daar :P)

Iemand id'en :? ;)

10 minuten hakken nog geen 1% af ofzo,
ik had met een ebony longsword van 20.000 dus dat moet wel pijn doen (normaal dan :'()

[edit]
ik ga ff wat anders doen na 5 dagen :r
ik laadt toch weer een oudere game als ik hem verslagen heb want zo is er niks aan, ik wil meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik zit nu in de dwemer ruines onder ebonheart, op zoek naar de dragonbone, maar dan kom je bij een dwemer kluisdeur, lock level 100 met een trap, hoe open je die? licht er een sleutel ergens?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Op vrijdag 10 mei 2002 23:51 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Waar ergens zijn die ruins ?
Van die ruins zijn er meer dan 20 ofsow overal verspreid.
En met dat altaar is een Dremor Lord ofsow, die mep je na verloop van tijd zo neer hoor (laten draedic weapons liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Ben nu level 30
Heb rond de 20.000 piek
Een armor van 130 ofzo

O.a.
Bracers van 12.000
Main armor van 180.000
Sub armor van 45.000

Ik ben level 23 maar heb al wel veel meer geld dan jij iets van 30000. Armor moet nog even beter worden (behalve dan die gloves van 250 elk en 20 punten op de strength/agility: maar die heb jij ook hoop ik??)

En natuurlijk een Daedric Claymore :)

Vond een blunt weapon unique, ding heet Surdan ofsow en doet tot 70 damage (single handed!!!) hij is 400k waard maar als ik hem equip staat er "Surdan deals a mortal wound" en ga je dood :( Ding geeft allerlei coole bonussen maar ook damage 1 fatigue/s.

Wat vinden jullie trouwens het beste item tot noch toe? Ik ben HEEL blij met mijn belt en amulet die kunnen levitaten voor 10 en 20 seconden... Ik moet alleen een item hebben die dat Icarian Flight kan want dan schiet je eindelijk pas een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 02:21 schreef delorean7 het volgende:

[..]

Ik ben level 23 maar heb al wel veel meer geld dan jij iets van 30000. Armor moet nog even beter worden (behalve dan die gloves van 250 elk en 20 punten op de strength/agility: maar die heb jij ook hoop ik??)

Vond een blunt weapon unique, ding heet Surdan ofsow en doet tot 70 damage (single handed!!!) hij is 400k waard maar als ik hem equip staat er "Surdan deals a mortal wound" en ga je dood :( Ding geeft allerlei coole bonussen maar ook damage 1 fatigue/s.

Wat vinden jullie trouwens het beste item tot noch toe? Ik ben HEEL blij met mijn belt en amulet die kunnen levitaten voor 10 en 20 seconden... Ik moet alleen een item hebben die dat Icarian Flight kan want dan schiet je eindelijk pas een beetje op.
In mijn huisje ligt voor ongeveer 200.000 ofzo ;)
echt bomvol met duurste armors etc, collector's items :D

Ik vind een plaats waar veel duur stuff ligt ik prop me overvol (kan zelfs niet meer bewegen) en gebruik dan 1 van mijn 2 teleportatie ringen :7

[edit]
morgen post ik wat screenies ga nu pitten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 01:08 schreef marshallq het volgende:
Ik ben bij de eindbaas maar krijg hem niet kapot nog zijn hard (dat hangt daar :P)

Iemand id'en :? ;)

10 minuten hakken nog geen 1% af ofzo,
ik had met een ebony longsword van 20.000 dus dat moet wel pijn doen (normaal dan :'()

[edit]
ik ga ff wat anders doen na 5 dagen :r
ik laadt toch weer een oudere game als ik hem verslagen heb want zo is er niks aan, ik wil meer :+
Als je de main quest afmaakt kun je gewoon door blijven spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 01:48 schreef gladiool het volgende:
ik zit nu in de dwemer ruines onder ebonheart, op zoek naar de dragonbone, maar dan kom je bij een dwemer kluisdeur, lock level 100 met een trap, hoe open je die? licht er een sleutel ergens?
Jeps, stukje terug en onderwater door, dan kom je bij een open deur uit, daarbinnen ligt een skelet met de sleutel voor het cabinet wat je eerder bent tegengekomen (als het goed is), daarin zit weer de sleutel voor de trapped door :)
Je moet daar echt de hele dungeon door >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online

[..]

waar vind je die dingen :?
glover/claymore (ik gebruik een longsword van ebony, kost rond de 20.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK heb een vraagje kan je ook zien hoever een Vijand aan het dood gaan is [lifemeter]?

Of zit dta niet in Morro want ik vind bij sommige besten en mensen ben ik best lang bezig om ze teslopen :)

Maar kan niet zien hoelang of hoe ver je hem knog moet mollen :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Jullie gaan allemaal veel beter dan ik :P , ik zit bij elke quest erg lang te zoeken, maarja...

Ik maak weer een uitbreiding op het huisje, de kelder word iets uitgebreid, en eventueel komt er een tweede ingang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 10:53 schreef Blackhole het volgende:
IK heb een vraagje kan je ook zien hoever een Vijand aan het dood gaan is [lifemeter]?

Of zit dta niet in Morro want ik vind bij sommige besten en mensen ben ik best lang bezig om ze teslopen :)

Nee gaat niet zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Is er ergens een item te krijgen dat magica continu bijvult :?

Ik heb er al 1 voor health en fatique :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Het kan zijn dat die Cursed is. Daar is vast wel een scroll/spreuk voor te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op zaterdag 11 mei 2002 00:57 schreef TweakerNummer het volgende:
Ik heb een GeForce 2 MX (190 engine 190 geheugen) Duron 800@1000 (133 MHz FSB) en ik haal maar zo'n 16 FPS in de stad in 640 * 480 en alles zo laag mogelijk. Echter als ik de res omhoog switch blijft de FPS ongeveer gelijk. Dan denk je "CPU is te traag", maar ik had de CPU eerst op 750 draaien met een trager geklokte GeForce 2 MX (een Creative) en ik haalde hetzelfde aantal FPS.....heeft iemand een flauw idee wat hier aan de hand is? Slechte FPS counter is het niet want ik kon echt zien dat het aantal FPS laag is.

RAM is 384 MB, WinXP installatie is nieuw (geen troep), VSync staat uit
Je cpu is snel genoeg, gf2mx is beetje slap voor dit spel, ik zou zeggen koop een nieuwe 3dkaart, de nieuwe matrox trekt dit spel waarschijnlijk met minimum 50fps op jauw bak, spel vreet 3d kaart power, dus spaar maar voor snellere kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

zow, het huisje is alweer uitgebreid met een extra kamer en een toneeltje waar je je mooiste item kan neerleggen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2032512254

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2876774094

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1882556359

En je kan hem hier weer downloaden, gewoon replacen, en op ja drukken als die zegt dat je eerder een andere plug-in had gebruikt.

Je items blijven gewoon liggen, ik heb geen kisten weggehaald, dus als je daar items in had zitten zitten ze er gewoon nog in. Ik heb alleen 2 kasten weggehaald. Als daar items inzaten zweven ze nu in de lucht, maar je kan die gewoon pakken.

Je kan voor de zekerheid eerst even de items overal uit halen als je het niet vertrouwd :P

Je kan de file hier downloaden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bijna een villa ter grote van Balmora zelf :)
Je cpu is snel genoeg, gf2mx is beetje slap voor dit spel, ik zou zeggen koop een nieuwe 3dkaart, de nieuwe matrox trekt dit spel waarschijnlijk met minimum 50fps op jauw bak, spel vreet 3d kaart power, dus spaar maar voor snellere kaart
Ik speel het ook met een GF2MX, en het is heel goed te spelen hoor. Maar sparen voor een nieuwe kaart moet toch, want je wil die mooie waterreflecties van de GeForce 3 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 11 mei 2002 12:22 schreef Terr het volgende:
Het is bijna een villa ter grote van Balmora zelf :)
[..]

Ik speel het ook met een GF2MX, en het is heel goed te spelen hoor. Maar sparen voor een nieuwe kaart moet toch, want je wil die mooie waterreflecties van de GeForce 3 hebben :)
Omdat er mensen zijden dat alles al propvol zat... mocht dit nog het geval zijn dan moet je dat even zeggen, dan bouw ik er nog een verdieping onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 11 mei 2002 12:03 schreef corpseflayer het volgende:

[..]

Je cpu is snel genoeg, gf2mx is beetje slap voor dit spel, ik zou zeggen koop een nieuwe 3dkaart, de nieuwe matrox trekt dit spel waarschijnlijk met minimum 50fps op jauw bak, spel vreet 3d kaart power, dus spaar maar voor snellere kaart.
Ik weet niet hoor, mijn Geforce DDR doet het echt perfect. Heb wel een xp1700 erbij zitten. Maar loopt allemaal soepeltjes op 1024, schaduwen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Het nieuwe huisje heeft bugs :(

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/bug.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 11 mei 2002 12:48 schreef marshallq het volgende:
Het nieuwe huisje heeft bugs :(

[afbeelding]
Hmmm, hoe komen die zwarte vlakken?, dat die potjes zweven komt doordat die kasten weggehaald zijn. Dat klopt...

dit is de huidige situatie:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1353856653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Weet ik, had het net bekeken op de set ;)

raar dat het niet normaal werkt :(

naja ff mijn backup-dir terugzetten (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Op zaterdag 11 mei 2002 10:53 schreef Blackhole het volgende:

Grooooooot nadeel van het spel vindt ik. Je hebt dus ook geen iedee of je klappen hard aankomen en hoe goed/slecht je nieuwe wapen is.

Nee, de combat is geen pluspunt voor dit (verder geweldige) spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 12:40 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Omdat er mensen zijden dat alles al propvol zat... mocht dit nog het geval zijn dan moet je dat even zeggen, dan bouw ik er nog een verdieping onder :P
Owja... nog iets, ik weet niet of dat door jouw plugin komt of dat het een foutje van mij is.

Als je naar het zuiden van Balmora loopt, langs de rivier kwam ik op een gegeven moment een huisje tegen dat half in de berg stak :)

Ik heb zelf ook wat met de editor zitten spelen, maar ik heb daar geen huisje neergezet en ik heb niet de masterfile aan zitten passen.... dacht ik :)

Is dat bij iemand anders ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 11 mei 2002 13:03 schreef Terr het volgende:

[..]

Owja... nog iets, ik weet niet of dat door jouw plugin komt of dat het een foutje van mij is.

Als je naar het zuiden van Balmora loopt, langs de rivier kwam ik op een gegeven moment een huisje tegen dat half in de berg stak :)

Ik heb zelf ook wat met de editor zitten spelen, maar ik heb daar geen huisje neergezet en ik heb niet de masterfile aan zitten passen.... dacht ik :)

Is dat bij iemand anders ook zo?
Maak eens eens screenshot en upload hem naar

http://www.endoria.net/upload/index.php
= gratis service.

Ik heb verder niks aangepast behalve dat huisje dan. En je kan de master file niet wijzigen. Dus je kan het ook zelf controleren door de plugin gewoon niet te loaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 13:08 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Maak eens eens screenshot en upload hem naar

http://www.endoria.net/upload/index.php
= gratis service.

Ik heb verder niks aangepast behalve dat huisje dan. En je kan de master file niet wijzigen. Dus je kan het ook zelf controleren door de plugin gewoon niet te loaden...
Ja, klopt ja... maar ik ben vandaag een beetje lui :)
Als ik straks weer in Windhoos zit (zit nu ff in Linux) zal ik een screenshot maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik had dat huisje ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 11 mei 2002 13:15 schreef marshallq het volgende:
Ik had dat huisje ook |:(
Welk huisje dan?, en waar is die..., dan kan ik dat even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb een vraagje kan ieman dook ff en plug in maken om
van een Paard of zo'n groot vlieg beest om je mee te verplaatsen want nu gaat het wel erg langzaam. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 11 mei 2002 13:26 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb een vraagje kan ieman dook ff en plug in maken om
van een Paard of zo'n groot vlieg beest om je mee te verplaatsen want nu gaat het wel erg langzaam. :(
als die plug-in er ooit komt dan is die niet van mij. Ik kan wel programmeren, maar zoiets niet... je moet namelijk echt scripts schrijven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik echt wel cool vind aan dit spel is dat je ook echt merkt dat je skills die hoger worden er voor zorgen dat je dan ook beter bent in die dingen (duh)
Bijvoorbeeld bij Atletics en Acrobatics. Die stonden vanaf het begin bij mij op 5 ofzo (ik ben een magier). Nu heb ik al flink gerent en gesprongen en die skills zitten nu ergens in de 20+
Dat merk je dan ook best goed, ik ren harder, spring hoger en verder.
Maarja ik ben pas level 3 dus ik heb nog lang te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huisje

Ik heb er maar een link van gemaakt, want niet iedereen vindt dat huisje even boeiend :)

Het is ongeveer bij die paddenstoel waar die 2 mijnmeneren al 30 dagen een 'pauze' zitten te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 11 mei 2002 13:49 schreef Terr het volgende:
Huisje

Ik heb er maar een link van gemaakt, want niet iedereen vindt dat huisje even boeiend :)

Het is ongeveer bij die paddenstoel waar die 2 mijnmeneren al 30 dagen een 'pauze' zitten te houden
oke, dat is inderdaad heel raar, ik zal even kijken wat dat huisje daar doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik ben net in nehuleftingth (dwemer ruins) geweest, en daar een dood ventje opgespoord en een boek gevonden, maar ook een stuk of 3 sleutels, wat kan ik daar mee, in de ruins zitten verder allemaal vreemde apparaten en tandwielen waar je nix mee kan, die stonden ook in die dwemer ruins vlak bij balmora, en ook een soort liftje, iemand ideeeen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Dat rare huisje is weg als je hem opnieuw download:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Wow, ziet er strak uit.
Denk niet dat een PIII @ 450mhz 128 mb RAM, GeForce2 MX dat kan hebben.. Krijg binnenkort een nieuwe CPU! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand effe op z'n map wat van die ruins aanduiden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 14:09 schreef Booth het volgende:
Wow, ziet er strak uit.
Denk niet dat een PIII @ 450mhz 128 mb RAM, GeForce2 MX dat kan hebben.. Krijg binnenkort een nieuwe CPU! :D
Gaat wel, vriend van me speelt met tnt2 p3 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Weet iemand hoe ik goed kan enchanten? ff alles uitleggen pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik had dus een ECS K7S5A, 256 MB SDRAM, Duron 800 @ 750, Creative GeForce 2 MX en haalde onder Win2K rond de 16 FPS in de begin town (ik heb quicksave om goed te vergelijken).

Met mijn A-Open AK73 Pro, Duron 800 @ 1000, Gainward GF 2 MX (190/190), 384 MB en WinXP haal ik ook 16 FPS.

En dit hoort toch echt meer te zijn (ook al met de ini file lopen tweaken maar maakt niks uit).

Heb nu WinME geinstalleerd en settings goed gezet, laat de FPS zo weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 14:39 schreef TweakerNummer het volgende:
Ik had dus een ECS K7S5A, 256 MB SDRAM, Duron 800 @ 750, Creative GeForce 2 MX en haalde onder Win2K rond de 16 FPS in de begin town (ik heb quicksave om goed te vergelijken).

Met mijn A-Open AK73 Pro, Duron 800 @ 1000, Gainward GF 2 MX (190/190), 384 MB en WinXP haal ik ook 16 FPS.

En dit hoort toch echt meer te zijn (ook al met de ini file lopen tweaken maar maakt niks uit).

Heb nu WinME geinstalleerd en settings goed gezet, laat de FPS zo weten.
Nee, het komt door de GF2MX. Die heeft gewoon niet zoveel bandbreedte voor dit soort grafisch geweeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbe hebbe hebbe!.. zucht.. nog ff wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra TES in de winkels ligt bouw ik mijn eigen huis!....een klein fort ofzow.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.