Het Grote Elder Scrolls III: Morrowind topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.252 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Don't know if this has been posted yet -
To get a HUGE performance increase change the following lines in your Morrowind.ini file:

UseLinear=0
LinearMethod=1
LinearValue=3.0
LinearRadiusMult=1.0
;
UseQuadratic=1
QuadraticMethod=2
QuadraticValue=16.0
QuadraticRadiusMult=4.0
;

This uses quadratic lighting instead of linear lighting. Before stuff was chugging along at 1024x768 on my GF3 Ti500, now it runs super smoooooth at 1280x960 and max everything. Don't know why but it works great!

Gepaste van voodooextreme, iemand? ik heb het spel nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Op dinsdag 07 mei 2002 22:33 schreef corpseflayer het volgende:
To get a HUGE performance increase change the following lines in your Morrowind.ini file:

UseLinear=0
LinearMethod=1
LinearValue=3.0
LinearRadiusMult=1.0
;
UseQuadratic=1
QuadraticMethod=2
QuadraticValue=16.0
QuadraticRadiusMult=4.0
;

This uses quadratic lighting instead of linear lighting. Before stuff was chugging along at 1024x768 on my GF3 Ti500, now it runs super smoooooth at 1280x960 and max everything. Don't know why but it works great!

Tja, bij mij loopt het ook smoooooooth op me geforce ddr en me xp1700 op 1024 en alles gewoon gelaten zoals het spel voor me heeft ingesteld...

Tis maar net je instellingen.

En het lijkt me sterk dat die niet weet waarom het beter loopt. Zomaar aan die getallen knutselen zie ik nooit zo zitten, hehehe.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, hier is mijn char, en hij is ECHT 1337 hoor! kijk maar naar de stats! (ik heb de 1337 dingen een beetje rood gemaakt :))

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1648433600
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1112880739
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2131142383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 22:56 schreef blueraz0r het volgende:
ok, hier is mijn char, en hij is ECHT 1337 hoor! kijk maar naar de stats! (ik heb de 1337 dingen een beetje rood gemaakt :))

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat terwijl ik als lvl3 Thief nog niet eens de 3e quest van de Thieves Guild door geraak ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 21:26 schreef NG het volgende:
Wat heb je anders aan je eigen huisje? Behalve dan een vaste plek om te slapen terwijl je op veel meer plaatsen kan slapen.
Het lijkt mij wel leuk om een boekenkast enzo te hebben, probeer je vanalles bij elkaar te verzamelen. Of gewoon een plek waar je een dame kan ontvangen :P

Misschien maakt iemand daar een plugin voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn spul ergens op de grond dropt (Bijv I don't want nothing to do with that moonsugar....) en ik kom daar een paar dagen later weer terug licht dat daar nog gewoon op de grond. Volgens mij zoek een leuk donker hoekje uit en drop die zooi daar maar. Er zijn best wat kamers te vinden waar alleen jij de sleutel van hebt.
Bijv de quest van de moonfort waar je de "bad people" moet slopen. Die laten een sleutel achter voor een manor in balmora. Die kamer kan jij dus alleen in en daar staan kisten en kasten genoeg.
Et werkt voor mij in ieder geval perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:07
hey, prachtige game, prachtige wereld, maar ik zou graag wat achtergrond informatie willen hebben, ik ga hem trouwens zeker kopen! Kan je niet ergens geld verdienen, ik heb nu al 2 moorden en vele diefstallen op mn geweten terwijl ik eigenlijk niet crimineel wil zijn :(

Nu ben ik een beetje aan het verkennen, het kan vrij lastig zijn om precies de mainquest te volgen :)
Ik heb nu voor meer dan 60 mb aan screenshots gemaakt, elke keer zie ik weer een mooi plaatje :( hoe kan ik ze snel comprimeren? is daar ook een handig progje voor, dat je meerdere tegelijk kan doen
* DarkShadow is lui :)

En waarom zie ik geen schaduwen in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 22:56 schreef blueraz0r het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker dat je niet ff cheats gebruikt hebt? net als een vriend van mij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op dinsdag 07 mei 2002 22:33 schreef blueraz0r het volgende:

[..]

Probeer Jobasha's Rare Books, Lower-Waistworks, Foreign Compound, Vivec. Daar is dat boek van je wel te vinden denk ik.

Als ie daar niet is, kun je em altijd nog jatten bij de Library onder d Tempel in Vivec.
bij die bookstore was ik al geweest enne die library kon ik het boek ook niet vinden :(

thx anyway, ben nu bezig met fighter's guild, moet nu naar andere steden dan balmora gaan om opdrachte te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 23:33 schreef JesterRace het volgende:
Bijv de quest van de moonfort waar je de "bad people" moet slopen. Die laten een sleutel achter voor een manor in balmora. Die kamer kan jij dus alleen in en daar staan kisten en kasten genoeg.
Et werkt voor mij in ieder geval perfect.
Moet je ze zelf allemaal slopen? Dat lukt toch nooit?
Als je er een slaat komt gelijk de rest op je af... en samen met een skelet lijkt het me nog lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Je eigen huis?? wtf....vertel vertel... :)
ik zou dolgraag m'n eigen nederige stulpje willen hebben...hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kon dus in daggerfall...

Bij het stadhuis ofzo (weet niet meer precies) van elke stad kon je bekijken welke huizen er te koop stonden.

Kon je voor een paar tienduizend credits een 2-kamerhutje kopen of voor een paar ton een enorme kast (was nog behoorlijke keuze, van kleihut in de woestijngebieden tot villas in de imperial-streken)

Voor de mobiele gamers kon je ook voor een paar ton een schip kopen.

Helaas kan dat dus niet in Daggerfall Morrowind (heb 't toch nog gevonden in een faq, jammer genoeg).

Wel las ik iets over een stronghold dat je kon bezitten...misschien dat iemand er over een tijdje spelen iets meer van weet.

[edit: uhhrrr foutje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 00:39 schreef devilsnight het volgende:
ik zou dolgraag m'n eigen nederige stulpje willen hebben...hoe krijg ik dat voor elkaar?
Officieel kan het niet, maar je kan iemand slopen en zijn huis overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 00:39 schreef devilsnight het volgende:
lees de topic dan door, dan weet je het antwoord al ;)

owja heb net die bad guys verslagen, moest erna terug naar het fort en daar kwam het erge, al die guard vielen me aan omdat ik een bounty van 1000 had door die moorden.
Ik met veel moeite naar die gast, heeft hij mijn bounty laten zakken tot 5, kom ik buiten, gelijk die guard me killen.
Ik dus via prison-tower buiten het fort gesprongen naar stad gerent en daar een guard 4 piek betaald, nu is alles goed :+

ps. ben nu level 10 en heb rond de 5000 piek bij me, maar nog minstend 100000 in mijn inventory die ik nergens meer kan verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, klinkt niet als de ideale oplossing voor die missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 01:00 schreef Terr het volgende:
Hmm, klinkt niet als de ideale oplossing voor die missie :)
hoort deze reactie niet in de andere topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 01:10 schreef marshallq het volgende:

[..]

hoort deze reactie niet in de andere topic? :+
Ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 23:59 schreef marshallq het volgende:

[..]

zeker dat je niet ff cheats gebruikt hebt? net als een vriend van mij? ;)
HEEEEL soms, that is: bij somige quests moest ik een bepaalde grot zoeken oid, en ben ik uren bezig geweest om et te zoeken, toen heb ik maar ff in de console 'twf' en 'tcl' gedaan (wireframe aan en no-clipping mode)

Maar geen GOD mode zooi ofzo, en die noclip ook niet gebruikt om op plaatsen te komen waar ik anders nie kan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 01:19 schreef blueraz0r het volgende:

[..]

HEEEEL soms, that is: bij somige quests moest ik een bepaalde grot zoeken oid, en ben ik uren bezig geweest om et te zoeken, toen heb ik maar ff in de console 'twf' en 'tcl' gedaan (wireframe aan en no-clipping mode)

Maar geen GOD mode zooi ofzo, en die noclip ook niet gebruikt om op plaatsen te komen waar ik anders nie kan komen. :)
dat zou ik ook zeggen, maar je skills zijn raar euuh onverdeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah man! dat spel ruleeert hard!
Alleen het is erg jammer dat dat spel veel van je PC vereist.
mijn PCtje zou er niet tegen op kunnen denk ik zo |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 01:23 schreef Ecthelion het volgende:
Aaah man! dat spel ruleeert hard!
Alleen het is erg jammer dat dat spel veel van je PC vereist.
mijn PCtje zou er niet tegen op kunnen denk ik zo |:( :(
jawel hoor een vriend van me speelt het op een p3 450 met een tnt2 ultra, het loopt wel schokkerig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
nou ik moet nu die 4 gasten gaan slopen, ik betwijfel of dat gaat lukken met mn level 2, ik heb nu al redelijk wat plaatsjes bezocht, wat creatures gemold en wat geld verdient en een mooi harnas aan, maar eigenlijk stelt het nog weinig voor. Ook eigenlijk geen enkel subquest voltooid. Wie heeft een paar goede tips? Dit spel is zo huge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een goede manier van geld verdienen die ik even niet tegenkwam.
1. Zorg dat je een goede mercantile skill hebt, en wat personality.
2. Laat een shopkeeper je aardig vinden (80/100) of hoger liefst..
3. Koop wat dure zooi in voor een lage prijs, en je verkoopt ze weer terug voor een hogere prijs dan dat je hebt ingekocht.

BIjv. in Balmora 3 bonemold cuirasses, per keer kopen-verkopen 150 winst (inkoop: 700, verkoop: 850) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het nu al een tijdje, maar ik weet begod niet waar i heen moet. Het is allemaal zo groot. Zit nu in een of andere vissersdorpje.

En van die kaart kun je ook niet veel wijzer worden. Denk dat ik maar eens het spel onder de knie moet krijgen want ik kan nu nog niks met magic doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 08 mei 2002 00:51 schreef marshallq het volgende:

[..]

lees de topic dan door, dan weet je het antwoord al ;)

owja heb net die bad guys verslagen, moest erna terug naar het fort en daar kwam het erge, al die guard vielen me aan omdat ik een bounty van 1000 had door die moorden.
Ik met veel moeite naar die gast, heeft hij mijn bounty laten zakken tot 5, kom ik buiten, gelijk die guard me killen.
Ik dus via prison-tower buiten het fort gesprongen naar stad gerent en daar een guard 4 piek betaald, nu is alles goed :+

ps. ben nu level 10 en heb rond de 5000 piek bij me, maar nog minstend 100000 in mijn inventory die ik nergens meer kan verkopen :'(
je gaat naar een merchant die die zooi inkoopt.. dan verkoop je je dure shit en dan ga je inkopen :) niet zozeer dure dingen, maar dingen die redelijk geprijst zijn zodat je aan het einde je dure ding hebt verkocht en ervoor in de plaats 20 schoentjes ofzo :) die kan je dan weer ergens anders stuk voor stuk verkopen ;)

tis een beetje lastig maar dat is het klotige van dat die kopers maar een bepaald aantal gold hebben :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 11:07 schreef eendje het volgende:

[..]

je gaat naar een merchant die die zooi inkoopt.. dan verkoop je je dure shit en dan ga je inkopen :) niet zozeer dure dingen, maar dingen die redelijk geprijst zijn zodat je aan het einde je dure ding hebt verkocht en ervoor in de plaats 20 schoentjes ofzo :) die kan je dan weer ergens anders stuk voor stuk verkopen ;)

tis een beetje lastig maar dat is het klotige van dat die kopers maar een bepaald aantal gold hebben :(
lol voor euh
1x 12000 aan schoentjes
1x 11000 aan mutsjes
paar keer 2400 en 5200 ofzo aan hemden :P

en dan nog dat 60000 ding >:)

ik wacht wel tot ik geld nodig heb. (of schoenen etc :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant wel dat sommige handelaren te weinig geld hebben. Ik zit nog steeds met die Master Mortars enzo @ 2400 gold/stuk... die ga ik echt niet weg doen voor 400 gold :)

Weet iemand een handelaar ergens die Mortars koopt en veel geld heeft?

Iemand toevallig laatst in Caldera geweest, in dat Orc huis. Op de 2de verdieping zit daar een "Creeper". Superraar mannetje met 5000 gold, die wapens enzo voor meer koopt dan ze echt waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

GVD! Net een heel pleuriseind lopen zoeken naar die Caldera Mijn (die 4 badguys afmaken)... ga ik naar binnen, ik charm er 1, die gaat mee naar buiten. Ik weer naar binnen, ros die anderen af, quicksave en ontdek... dat die gecharmde weggelopen is! AARGGHH! Nou moet ik dat hele gebied uitkammen om die quest op te lossen!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 01:24 schreef marshallq het volgende:

[..]

jawel hoor een vriend van me speelt het op een p3 450 met een tnt2 ultra, het loopt wel schokkerig :r
Ah ja.. het is het probeeren waard. Ik leech het spel wel op de komende lan party >:)(core lan v3) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 08 mei 2002 13:20 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Ah ja.. het is het probeeren waard. Ik leech het spel wel op de komende lan party >:)(core lan v3) :9~
zucht moet dat nou? tvoegt echt vrij weinig toe aan het topic hoor..

klopt het btw dat je armor lvl afhangt van je skills in het type armor dat je draagt? want al tel ik alle armorratings op kom ik nl hoger uit dan dat het spel aangeeft :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Op dinsdag 07 mei 2002 22:33 schreef corpseflayer het volgende:

UseLinear=0
LinearMethod=1
LinearValue=3.0
LinearRadiusMult=1.0
;
UseQuadratic=1
QuadraticMethod=2
QuadraticValue=16.0
QuadraticRadiusMult=4.0
;

Het helpt bij mij niet veel volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
is er al iemand die gaat werken voor the imperial cult? :P
Lekker saai lijkt me, net zoiets als monnik worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

JJJ

Op woensdag 08 mei 2002 13:24 schreef DarkShadow het volgende:
is er al iemand die gaat werken voor the imperial cult? :P
Lekker saai lijkt me, net zoiets als monnik worden
Ik ben nu alleen lid van de Blades, maar ben later nog lid geworden van het Fighters Guild, daar past mijn mannetje beter bij dan het Mages Guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 08 mei 2002 13:33 schreef JJJ het volgende:

[..]

Ik ben nu alleen lid van de Blades, maar ben later nog lid geworden van het Fighters Guild, daar past mijn mannetje beter bij dan het Mages Guild :)
ik ben van alles lid waar ik maar lid van kan worden ;) alleen kan ik niet de thiefs guilds joinen terwijl ik toch wel een assasin ben.. wazig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:24 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

Het helpt bij mij niet veel volgens mij
Bij mij ook niet. Heb je een GeForce 3/4 (geen MX versie)?

Zo niet, dan is dat Quadratic lightning 1 van de voordelen van een GeForce 3/4. Ik zit zelf met een GeForce 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 00:50 schreef Silacoid het volgende:
Wel las ik iets over een stronghold dat je kon bezitten...misschien dat iemand er over een tijdje spelen iets meer van weet.
Jeps het kan. Bij House Redoran moet je Kinsman of hoger worden, dan kan je een Stronghold laten bouwen :)
(Ik ben nog niet zo ver, maar kwam het NPC-tje tegen wat daarover ging, in Ald-Ruhn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 14:34 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

Jeps het kan. Bij House Redoran moet je Kinsman of hoger worden, dan kan je een Stronghold laten bouwen :)
(Ik ben nog niet zo ver, maar kwam het NPC-tje tegen wat daarover ging, in Ald-Ruhn)
WAAH, wat is de releasedatum van dit spel eigenlijk, ik ben principieel tegen ISO's(hoezo dat? heb ik geen tijd voor, oh...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op woensdag 08 mei 2002 14:34 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

Wat is dat dan?, House Redoran?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

House Redoran is een van de 3 great Dunmar houses. Je hebt ook nog house Hlaalu (thieves), en nog een die ik ff niet uit mijn hoofd weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ik heb trouwens deel 2 van Vampires boek gevonden, bij die necromancers van de fighter's guild..
Bij Vas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus je kunt eigenlijk alleen als vechter een stronghold krijgen?

of kun je gewoon lid worden als stealth-char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ok lach me maar uit maar ik krijg die ratten in de eerste quest van het fighters guild niet dood. Ik hakken met een lompe bijl maar het lijkt wel of ze gewoon niet raak.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 15:23 schreef Silacoid het volgende:
dus je kunt eigenlijk alleen als vechter een stronghold krijgen?

of kun je gewoon lid worden als stealth-char?
Je mag maar lid worden van een van de drie houses.. En je mag zelf weten welke. Dus een stealth char mag ook bij Redoran voor zover ik weet, net als dat mijn combat char ook bij Hlaalu werd uitgenodigd (ik wou alleen niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Is het trouwens normaal dat het spel op een athlon 1400 met 512 mb en een gf3 ti200 niet lekker loopt in 1024x768?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok lach me maar uit maar ik krijg die ratten in de eerste quest van het fighters guild niet dood. Ik hakken met een lompe bijl maar het lijkt wel of ze gewoon niet raak.
Aan het begin lukt het gewoon niet zo. Volg wat trainingen bij mensen, een training waarmee je beter wordt met je Axe.
Op woensdag 08 mei 2002 15:37 schreef rajackar het volgende:
Is het trouwens normaal dat het spel op een athlon 1400 met 512 mb en een gf3 ti200 niet lekker loopt in 1024x768?
Lees voor de verandering is de hele topic door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:22 schreef eendje het volgende:

[..]

zucht moet dat nou? tvoegt echt vrij weinig toe aan het topic hoor..

klopt het btw dat je armor lvl afhangt van je skills in het type armor dat je draagt? want al tel ik alle armorratings op kom ik nl hoger uit dan dat het spel aangeeft :)
Het heeft daar ergens mee te maken. Het is het gemiddelde ofzo. En hoe hoger je Armor level, hoe hoger je Armor rating van de Armors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ok tnx.

is wel een beetje veel lees werk maar ja alshet helpt ben ik ook weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op woensdag 08 mei 2002 14:57 schreef Hieronymus het volgende:
House Redoran is een van de 3 great Dunmar houses. Je hebt ook nog house Hlaalu (thieves), en nog een die ik ff niet uit mijn hoofd weet..
En waar zijn die houses dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

House Hlaalu vind je in Balmora wel, Redoran in Ald-Ruhn. En anders lees es wat de NPCtjes je allemaal vertellen. Een beetje achtergrond informatie en je weet het allemaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in zo'n as storm, waar je the Blight van zou krijgen.

Als je het hebt, krijg je dat te zien, of moet je dat zelf uitzoeken?

En ik heb zo'n Chintin helm met masker ervoor (zag er mooier uit :)), beschermt dat je tegen the Blight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

iemand enig id hoe ik bij punabi kom? :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:18 schreef Terr het volgende:
Ik zit nu in zo'n as storm, waar je the Blight van zou krijgen.

Als je het hebt, krijg je dat te zien, of moet je dat zelf uitzoeken?

En ik heb zo'n Chintin helm met masker ervoor (zag er mooier uit :)), beschermt dat je tegen the Blight?
Je krijgt het te zien, rechtsonder naast het minikaartje/kompas. En nee die Chitin helm zal je niet extra beschermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Waar in de Dwemer Ruins vind ik in hemelsnaam de Dwemer Puzzle Cube???

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 08 mei 2002 18:15 schreef Willybubba het volgende:
Waar in de Dwemer Ruins vind ik in hemelsnaam de Dwemer Puzzle Cube???
volg de aanwijzingen :) als je voor het fort in de buurt van balmora staat dan is er een stukje aan de linkerkant een pad omhoog.. daar vind je een brug met een negromancer.. en dan over de brug zit aan de rechtskant een ingang met ervoor een hendel :) en daarbinnen zit het

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

De ruines, daar ben ik al ja... maar waar binnen die ruines??? Ik zit nu in een of andere kamer met een stoom apparaat en iets wat op een lift lijkt, maar de hele zooi is offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 08 mei 2002 18:44 schreef Willybubba het volgende:
De ruines, daar ben ik al ja... maar waar binnen die ruines??? Ik zit nu in een of andere kamer met een stoom apparaat en iets wat op een lift lijkt, maar de hele zooi is offline...
tjah tis eik best simpel hoor.. je ziet het nl gelijk als je die cave voor het eerst binnenkomt, maar het staat hier ook in het topic ergens

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
ik ben een dark mage level 12 en ben al wizard bij de mage guild (hoogste ;))
Ben nu bezig met fighter's guild >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom het spel zo sloom gaat met een kyro2, eerst zie ik allemaal water om me heen, en de textures flikkeren of gaan soms weg, en het gaat echt heel sloom, en ik en een amd athlon 1000mhz als dat nuttig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:18 schreef arisjuh het volgende:
iemand?????
tja niet lullig bedoeld, maar je kyro2 is nou niet een van de meest snelle kaarten...

op wat voor res draai je het spel? wat heb je allemaal aan en uit staan? wat voor overige hardware heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben van plan binnen kort (over 6 weken) een radeon 8500 te kopen, maar ik wil morrowind nu ook ff vloeiend spelen,
hij staat op 800keer 600
ik heb een abit kt7a met amd 1000mhx processor, met een creative soundblaster 5.1 live.
en bij een vriend gaat het wel vloeiend met een geforce2 mx, en de kyro2 hoort veel sneller te zijn dan de geforce2 mx, voor de rest heeft hij bijna hetzelfde systeem als mij, ook abit kt7a met amd athlon 1000 mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:26 schreef arisjuh het volgende:
nou ik ben van plan binnen kort (over 6 weken) een radeon 8500 te kopen, maar ik wil morrowind nu ook ff vloeiend spelen,
hij staat op 800keer 600
ik heb een abit kt7a met amd 1000mhx processor, met een creative soundblaster 5.1 live.
en bij een vriend gaat het wel vloeiend met een geforce2 mx, en de kyro2 hoort veel sneller te zijn dan de geforce2 mx, voor de rest heeft hij bijna hetzelfde systeem als mij, ook abit kt7a met amd athlon 1000 mhz
als je de 64mb versie hebt...wel ja...
heb je die ini-tweaks al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Hier een paar screenshots :o

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw1.JPG
Mijn heilige schild :D

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw2.JPG
Mijn amuletje (ik heb betere maar deze heeft veel abi.)

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw3.JPG
Deze spreuk is geinig als je op wil schieten 8-)

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw4.JPG
Standaard uitrusting, als dit niet werkt kijk hieronder >:)

Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/mw5.JPG]
Hiermee is succes gegarandeerd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:55

Tsuranim

There is only one

Gevonden op het i-net voor kyro-bezitters:
--
First of all, the kyro chipset is not supported for Morrowind, but some users have found a way to get some of the kyro cards to work on their machines.

Try this fix at your own risk:

1) Right-click on your desktop and select Properties
2) Select "Settings" then "Advanced" then "3D Optimisation"
3) Create a new profile for Morrowind (using the small arrow pointing to the right). Call the profile name "Morrowind" and the exe name "morrowind.exe
4) Tick "Defer Render Until Flip"
5) Press OK and exit the control panel.

AND/OR

Go to the menu for your card under "3D-Optimisation" and then under the Direct 3D tab select Custom.. now click on the Enable External Depth/Stencil Buffer and make sure that all 3 checkboxes under it are marked enabled.

The manufacturer is aware of the problem and is working on an updated driver to address it.

Mike Fridley
Associate Producer: QA
Bethesda Softworks
Raid- Tough on Bugs.

Using the "Enable External Depth/Stencil buffer" settings as although they will work they will reduce performance compared to the first setting above. Hopefully new kyro drivers will fix this problem without the need to tamper with the 3D optimization screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 11:41 schreef marshallq het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]]
wat zijn die tekentjes rechtsonder :?
langs de landkaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 09 mei 2002 12:04 schreef marshallq het volgende:

[..]

wat zijn die tekentjes rechtsonder :?
langs de landkaart...
Dat heb ik ook, alleen minder, er is er 1tje rood als je een "desease" heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 09 mei 2002 11:41 schreef marshallq het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]]
leuk schildje alleen heb je er geen zak aan.. aangezien geen van je major skills heavy armor is...

maar ja het zal wel l33t zijn ofzo

en je hebt ook een long sword als main weapon... :?

volgens mij moet je iets beter naar je skills kijken voordat je gewoon het meest duurste pakt.. want dit klopt echt niet een mage met een longsword die niet eens in z'n minor skills longsword heeft zitten...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel nu ook. Tis wel gaaf maar ik snap er nog nix van. Hoe kom ik in mn inventory? en hoe zie ik mn stats??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 09 mei 2002 12:37 schreef Assmael het volgende:
Ik heb dit spel nu ook. Tis wel gaaf maar ik snap er nog nix van. Hoe kom ik in mn inventory? en hoe zie ik mn stats??
oke 2 woorden, speel het spel

oh nee dat waren er 3..

damn zeg

volgende post is: "ik heb het nu van m'n buurjongen gekregen maar het is zo'n rond schijfje en ik ken alleen nog van die vierkante slappe dingen! en hij past niet help!" |:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 09 mei 2002 12:42 schreef eendje het volgende:

[..]

oke 2 woorden, speel het spel

oh nee dat waren er 3..

damn zeg

volgende post is: "ik heb het nu van m'n buurjongen gekregen maar het is zo'n rond schijfje en ik ken alleen nog van die vierkante slappe dingen! en hij past niet help!" |:(
Hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 12:37 schreef Assmael het volgende:
Ff uitleggen... Tis een RPG, dat betekent dat je moet kunnen lezen om te weten wat de persoontjes je vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

westergas

rikkie_pc

Net voor het eerst ff "goed" door het spel gelopen, lid geworden van de fighters guild en alles wat ik kan zeggen is...

COOL!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 12:46 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

Ff uitleggen... Tis een RPG, dat betekent dat je moet kunnen lezen om te weten wat de persoontjes je vertellen!
right on >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Hier een foto van Caldara
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2559786609

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet echt boeiend om te weten, maar het viel me wel op :)

Het is de makers erg goed gelukt om je aan het begin echt een vreemdeling te voelen. Je komt op een vreemd eiland aan, je wordt overspoeld met rare plaatsnamen en je weet niet wat je precies moet doen.

Maar na 10 uur spelen ofzo begin je je al echt thuis te voelen, je kent een paar steden en je weet een beetje wat er allemaal gebeurd op het eiland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik zit nog maar in het begin :'(

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/11.jpgAfbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/morrowind/14.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

westergas

rikkie_pc

Op donderdag 09 mei 2002 18:24 schreef Terr het volgende:
Misschien niet echt boeiend om te weten, maar het viel me wel op :)

Het is de makers erg goed gelukt om je aan het begin echt een vreemdeling te voelen. Je komt op een vreemd eiland aan, je wordt overspoeld met rare plaatsnamen en je weet niet wat je precies moet doen.

Maar na 10 uur spelen ofzo begin je je al echt thuis te voelen, je kent een paar steden en je weet een beetje wat er allemaal gebeurd op het eiland :)
Ja, inderdaad!
Dat vindt ik ook een heel sterk element van het spel.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:18

Animal_X

Rodin

JAAA, ik ben besmet met de vampire ziekte!! :)

Alleen wil niemand meer met me praten :(

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 09 mei 2002 19:27 schreef Animal_X het volgende:
JAAA, ik ben besmet met de vampire ziekte!! :)

Alleen wil niemand meer met me praten :(
Beter! :D

Maak eens een screenie van je character :9~

Ik neem tenminste aan dat jij nu ook een vampier bent, kan je nog overdag buiten komen enzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal zo is ff een plaatje sturen hoe mijn lvl 2 orc eruit ziet, ik zie het er hetzelfde uit als die hlaalu guards, alles gejat :P
maar ik heb voor mijn kyro die oplossing geprobeerd, maar het haalt alleen het water weg, het is nog steeds supersloom, en de textures flikkeren ook nog steeds.
ik hoop dat ze snel met update komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 12:46 schreef Hieronymus het volgende:

[..]

jaja, ik ben niet debiel
Maar ik had perongeluk dat de key voor menumode uitgezet. Daarom kon ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik ben nu een mage level 22 :9~

Ik heb makkelijk 200.000 otm bij me en thuis ligt nog eens voor idem waarde, helaas kan ik niet alles kwijt want die handelaren bieden veeeeel te weinig :'(

Ik gebruik vooral een long-sword van 1400 piek en heb een armor van rond de 50000 (totaal) verder heb ik rond de 50 spreuken / 50 scrollen en ben vooral goed in necromancie :Y)

Ik zal binnenkort weer wat screenie's posten (zie vorige pagina's voor screenie's) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://marshall.gamepoint.net/morro1.JPG

Hier mijn bende beestjes :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:12 schreef marshallq het volgende:
[afbeelding]

Hier mijn bende beestjes :P >:)
Ze zien er lief uit, kan je ze aaien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Die 2de van links is makkelijk want die haalt de strenght etc. van de nmy's weg :o

Probeer ze maar te aaien btw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt echt als een super spel maar mijn Duron 950 met TNT2 kan het denk ik toch niet aan... dan heb ik ook nog een hele trage HD en als er dan ook nog om de minuut geladen moet worden :r Of word de hele wereld meteen geladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:01 schreef marshallq het volgende:
Ik ben nu een mage level 22 :9~

Ik heb makkelijk 200.000 otm bij me en thuis ligt nog eens voor idem waarde, helaas kan ik niet alles kwijt want die handelaren bieden veeeeel te weinig :'(

Ik gebruik vooral een long-sword van 1400 piek en heb een armor van rond de 50000 (totaal) verder heb ik rond de 50 spreuken / 50 scrollen en ben vooral goed in necromancie :Y)

Ik zal binnenkort weer wat screenie's posten (zie vorige pagina's voor screenie's) ;)
Moet je in Caldera naar de Mansion gaan , zit zo'n raar beest dat 5K heeft , en om de 24h nieuw gold . En die geeft altijd minstens de echte waarde van je spullen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat hij wel schokkerig draait op een P3 450, dan moet het met een duron 950 ook nog kunnen dus...

Is deze game al uit??? Ik ben gisteren nog in de FRS en de bartsmit geweest maar die hadden hem allebei niet, of hebben jullie een ISO ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
bedankt voor de tip real_raichu70

een vriend van mij zit langs me en speelt met een tnt2 + p3 450 en het loopt net :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No prob , Weet iemand of je zoals in Daggerfall terug vervoer kan kopen ? Een paard zou vet zijn want alles te voet is nogal traag en met Silt Strider zie je niks en haal je ook geen exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 20:26 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Klinkt echt als een super spel maar mijn Duron 950 met TNT2 kan het denk ik toch niet aan... dan heb ik ook nog een hele trage HD en als er dan ook nog om de minuut geladen moet worden :r Of word de hele wereld meteen geladen?
Het wordt in delen geladen, moet ook wel met zo'n enorme wereld :)

Een snelle HD is idd erg fijn, want iedere keer als je een huis in/uit gaat moet hij weer wat laden
No prob , Weet iemand of je zoals in Daggerfall terug vervoer kan kopen ? Een paard zou vet zijn want alles te voet is nogal traag en met Silt Strider zie je niks en haal je ook geen exp
Ik heb het nog nergens gelezen. Ik vroeg het me ook al af, want ik kon me nog vaag een screenshot van Daggerfall herinneren dat iemand op een paard zat... zou wel mooi zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, lopen is de enige optie. Is naast de Silt Strider en de Guild Guide de enige manier van jezelf vervoeren.
Als je wat hoger level hebt kun je hele stukken rennen.. Dat schiet een stuk harder op :) Maar wees gerust, de wereld is een stuk kleiner dan in Daggerfall!
En anders kan je je eigen plugin natuurlijk maken met de scene editor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 21:38 schreef Hieronymus het volgende:
Nope, lopen is de enige optie. Is naast de Silt Strider en de Guild Guide de enige manier van jezelf vervoeren.
Als je wat hoger level hebt kun je hele stukken rennen.. Dat schiet een stuk harder op :) Maar wees gerust, de wereld is een stuk kleiner dan in Daggerfall!
En anders kan je je eigen plugin natuurlijk maken met de scene editor >:)
Je kan toch eeuwig blijven rennen? Alleen later ren je wat harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Erm, waar kan ik ook alweer die boots vinden die me sneller laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik weet de oplossing voor het langzame lopen: Je gaat naar caldera daar loop je de stad uit in de andere richting dan balmora. Dan ga je bij het eerste kruispunt rechts en bij het tweede links dan kom je iemand tegen voor een quest voer die uit en je krijgt dan de boots of blinding speed. Van die boots wordt je ook blind maar de gamma correctie doet wonderen. ;)

Ik had ze net gehaald :D

je ziet echt niets meer, ff een oplossing zoeken (spreuk ofzo maar die zal er wel niet zijn :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz... de speelervaring is toch niet leuk als het kut loopt, ik wacht wel tot ik een wat beter systeem heb, een game als deze gaat toch heel lang mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 23:14 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Hmmz... de speelervaring is toch niet leuk als het kut loopt, ik wacht wel tot ik een wat beter systeem heb, een game als deze gaat toch heel lang mee :)
Bij dit spel maakt het niet zo uit, je hoeft namelijk nooit echt snel te reageren. Het is natuurlijk wel wat irritant als het echt superschokkerig gaat midden in een gevecht, maar als het "niet vloeiend" is het goed te doen (net als hier :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt :) Alleen nog ff download.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djeez , dan was Daggerfall toch echt wel een PAK fijner . Daggerfall is maar 1 stad , Morrowind een heel land . Maar toch moet je alles te voet gaan doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 23:25 schreef real_raichu70 het volgende:
Djeez , dan was Daggerfall toch echt wel een PAK fijner . Daggerfall is maar 1 stad , Morrowind een heel land . Maar toch moet je alles te voet gaan doen ..
Niet alleen te voet (Siltstrider, boot)... maar als je gaat lopen, je komt van alles tegen. Monsters, boerderijtjes, hele plantages (ik kwam toevallig de plantage tegen van de leider van de Camorra Tong, en daar lagen hele leuke spullen :)) of je komt af en toe een Ancesteral tomb (dungeon) tegen

En het landschap is ook erg gevarieerd, je kijkt soms je ogen uit hoe mooi het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

JJJ

Op donderdag 09 mei 2002 23:31 schreef Terr het volgende:

[..]

En het landschap is ook erg gevarieerd, je kijkt soms je ogen uit hoe mooi het is :)
Idd... Ascadian Isles Region.. of Bitter Coast :9~

Dat zijn mijn favorieten en vind ik het mooist om door te lopen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.