cs1.4 is best cool, vooral dat speccen met picture-in-picture enzo. die nieuwe maps zien er ook zeer netjes uit, mooie texes. Hoe iz de gameplay van beide maps? oops, dat wordt weer flamen.
Verwijderd
maar ik zit met een probleem,heb net vers vanaf de counterstrike cd het spel geinstalled en een 1,4 update eroverheen gegooid maar met logging on to won kan hij niks vinden!!!!!(en dus ook geen server lijst)
waar ligt dit aan??? en hoe krig ik dit weer goed???
firewall???Op vrijdag 26 april 2002 19:18 schreef mark_m het volgende:
maar ik zit met een probleem,heb net vers vanaf de counterstrike cd het spel geinstalled en een 1,4 update eroverheen gegooid maar met logging on to won kan hij niks vinden!!!!!(en dus ook geen server lijst)
lijkt me stug dat dat spel de firewall ineens aanzet ofzowOp vrijdag 26 april 2002 19:46 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
firewall???
Gewoon Half-Life er vers op zetten, dan de full installs van 1.1.0.9 en CS 1.4 erop, en dan zal het wel helpen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
heb het probleem ontdekt,als ik mn firewal(zonealarm3 pro)helemaal uitzet doet hij het maar hij staat er gewoon in dus waarom pakt hij hem niet???
Installeer ik allebei de updates, is mijn HL opeens 1.0.0.5???? Maar als ik cancel zeg bij het inloggen kan ik wel gewoon spelen als 1.0.0.9. Gare zooi
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
nee, flippoOp vrijdag 26 april 2002 20:31 schreef Damian het volgende:
[..]
lijkt me stug dat dat spel de firewall ineens aanzet ofzow
Gewoon Half-Life er vers op zetten, dan de full installs van 1.1.0.9 en CS 1.4 erop, en dan zal het wel helpen.
bijv NAV2002 hier checked alle proggie's/files die 'naar buiten/naar binnen' willen,
CS 1.3 heeft andere kenmerken dan CS 1.4, dus ziet NAV2002 een ander programma/file dat 'naar buiten' wil,
deze wordt dan automatisch geblocked als ik daar geen toestemming voor heb gegeven
Mja, ach, zoiets is persoonlijk, hoe je het opvat, maar kan je reactie wel begrijpen hoor. Dus heb daar dan ook niet zo'n moeite mee. Wel met mensen die je dus op andere plekken vertellen dan je geen kritiek mag hebben. Maar goed, ik ben dan ook niet gaan nicklamen op server vanwege 1.4, heb het alleen ff aangekeken, en ben na een korte conclusie meestal weer snel weggegaan.Op vrijdag 26 april 2002 15:39 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik voel me enigszins aangesproken (maar niet aangevallen) en dus reageer ik ff.
Wij hadden dezelfde dag nog een 1.4 server up. Er kwamen dus errug veel "gasten" die meteen wilden testen (geef ze ongelijk...).
Op het moment dat iemand klaagt dattie het op het eerste oog een waardeloze upgrade vind kan ik daarmee leven.
Echter, als er woorden over de toonbank worden gesmeten en mensen belachelijke nicks gaan aannemen is voor mij de maat vol. De eerste dag heb ik dan ook diverse mensen moeten kicken of zelfs bannen omdat ze maar door bleven ratelen...
DAT is irritant...Die mensen namen het dermate serieus (getuige hun scheldkannonades) dat ik daarom zei "speel dan lekker niet en sodemieter snel terug onder je steen"....
Ps : yo Yaavster, kijk maar uit met je scrippie gabbie!
En over die plug-in voor 1.3 style jumping, dat is zoals ook al aangegeven werd inderdaad een serverside plug-in. Dus die persoon hierboven die het ineens over clientside had zal het wel niet goed begrepen hebben denk ik
Heeft iemand btw al een war gespeeld in 1.4 ? Ik zelf ben nu al al aardig gewend aan de nieuwe manier van spelen, maar het is gewoon echt te traag geworden.. hoe kun je nou ooit een silent rush doen in bv de_nuke met alleen de standaard walkmode? Ben je eindelijk op de bombspot, is de tijd om
Lijkt me echt niks..
zo, server is geupdate en fun geht loss.
Ik ben er nu al aardig aangewend.
Unlike een maat van mij. Hij dreigt te stoppen alleen door 1.4 ......
oefenbare kunst zal ik maar zeggen
Ik ben er nu al aardig aangewend.
Unlike een maat van mij. Hij dreigt te stoppen alleen door 1.4 ......
oefenbare kunst zal ik maar zeggen
Ik heb de laatste delen niet gelezen, maar hebben jullie ook dat cij CS 1.4 de pc soms zomaar restart/vastloopt? Het gebeurt soms na 10 minuten, soms na een halfuur.......SoF2 en andere spellen draaien wel gewoon goed....
Ik draair XP en de rest vanme specs kan je in me sig vinden......
Ik draair XP en de rest vanme specs kan je in me sig vinden......
tis er inderdaad niet stabieler op geworden. hij slaat dan wel niet vast tijdens het spelen, maar bij afsluiten mag ik de resetknop weer betasten
verder zijn de veranderingen in gameplay niet indrukwekkend, behalve als je als een rushend konijn speelt.
als je normaal speelt heb geen last van de veranderingen
de dood modus is geweldig
verder zijn de veranderingen in gameplay niet indrukwekkend, behalve als je als een rushend konijn speelt.
als je normaal speelt heb geen last van de veranderingen
de dood modus is geweldig
Verwijderd
ik weet niet of het al genoemd is, maar ik ga geen 33 pagina's doorlezen
als ik de_chateau speel is het allemaal erg laggerig en ik krijg heel vaak connection probs, dit komt niet door de ping (meestal rond de 40) en ik heb ook al geprobeerd om hem op 640 bij 480
wie weet er hoe dit komt?
mijn spec:
athlon 500
128 ram
TNT 2 plankje met 32 MB
als ik de_chateau speel is het allemaal erg laggerig en ik krijg heel vaak connection probs, dit komt niet door de ping (meestal rond de 40) en ik heb ook al geprobeerd om hem op 640 bij 480
wie weet er hoe dit komt?
mijn spec:
athlon 500
128 ram
TNT 2 plankje met 32 MB
1.4 ownt KEIHARD...
Ik speel al een 2-3 maanden erg weinig, maar ben door 1.4 meer gaan spelen (serieus!). Ik vind de gameplay een stuk BETER geworden; de oude ren-spring-spring-spring-schiet-schiet gameplay - die nergens op sloeg - is weg.
Over dat verhaal dat l33t spelers niet zeuren: dat is 100% waar. Dat PU zichzelf '1.4 zuigt-PU' heeft genoemd is gewoon ronduit triest. Het geeft alleen maar aan dat je je niet kan aanpassen aan veranderingen die tot nu toe alleen maar beter voor het spel zijn geweest. Mijn huisgenoot (JayC, toch ook een bekende en goede speler binnen de top van NL) vindt 1.4 ook cool - dat zegt m.i. genoeg.
Ik was zelf ook iemand die alleen maar sprong, die binnen 0.2 secs de handgun voor zich had om de kill af te maken (als pr gun leeg was), die goede scores (6-8:1) haalde op n00b publics (moeilijk...), dus kom niet aan met 'jij bent een n00b dus je vindt 1.4 mooi'...
Ik speel al een 2-3 maanden erg weinig, maar ben door 1.4 meer gaan spelen (serieus!). Ik vind de gameplay een stuk BETER geworden; de oude ren-spring-spring-spring-schiet-schiet gameplay - die nergens op sloeg - is weg.
Over dat verhaal dat l33t spelers niet zeuren: dat is 100% waar. Dat PU zichzelf '1.4 zuigt-PU' heeft genoemd is gewoon ronduit triest. Het geeft alleen maar aan dat je je niet kan aanpassen aan veranderingen die tot nu toe alleen maar beter voor het spel zijn geweest. Mijn huisgenoot (JayC, toch ook een bekende en goede speler binnen de top van NL) vindt 1.4 ook cool - dat zegt m.i. genoeg.
Ik was zelf ook iemand die alleen maar sprong, die binnen 0.2 secs de handgun voor zich had om de kill af te maken (als pr gun leeg was), die goede scores (6-8:1) haalde op n00b publics (moeilijk...), dus kom niet aan met 'jij bent een n00b dus je vindt 1.4 mooi'...
Geef mij maar een Warsteiner.
Misschien al eens langs gekomen, maar wil het toch ff graag weten.
Was het commando voor in het console om je geweer in je rechterhand te krijgen.
Ik heb zo'n fusionpack geinstalleerd en nu zitten ze in de linker hand
Was het commando voor in het console om je geweer in je rechterhand te krijgen.
Ik heb zo'n fusionpack geinstalleerd en nu zitten ze in de linker hand
Verwijderd
sorry dat ik geen zin heb om dit hele topic weer door te lezen, maar de meeste hadden de nieuwe cheats al binnen voordat 1.4 op hun hd stond
Dus Quake slaat ook nergens op? CS is/was de perfecte combo tussen actie en realisme.Op zaterdag 27 april 2002 20:53 schreef Knakker het volgende:
Je spreekt jezelf nogal tegen, net zei je nog dat goede spelers niet zeiken. Btw, pu is niet de enige clan die commentaar op 1.4 heeft. Sterker nog, er is nog nooit zoveel commentaar op een update geweest als op deze, zegt wel genoeg lijkt mij.Over dat verhaal dat l33t spelers niet zeuren: dat is 100% waar. Dat PU zichzelf '1.4 zuigt-PU' heeft genoemd is gewoon ronduit triest.
Misschien willen ze zich wel niet aanpassen. Terecht ook. Ze hoeven toch ook niet per se quake of dod te spelen en er ook nog eens goed in te zijn alleen omdat ze zich niet willen aanpassen aan die speelstijl? CS is CS gewoon niet meer. En zolang jij niet aangeeft waarom alle aanpassingen zo goed zijn en ik wel waarom sommige aanpassingen zo slecht zijn houden we het maar op dat laatste.Het geeft alleen maar aan dat je je niet kan aanpassen aan veranderingen die tot nu toe alleen maar beter voor het spel zijn geweest.
Ja, want als hij het zegt dan is het zoMijn huisgenoot (JayC, toch ook een bekende en goede speler binnen de top van NL) vindt 1.4 ook cool - dat zegt m.i. genoeg.
Met de nadruk op WASOp zaterdag 27 april 2002 21:00 schreef Nelis het volgende:
[..]
Dus Quake slaat ook nergens op? CS is/was de perfecte combo tussen actie en realisme.
Wie ben jij om te bepalen wat BETER is? Nelis heeft gelijk.. zij zijn niet de enige die zeiken..[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen, net zei je nog dat goede spelers niet zeiken. Btw, pu is niet de enige clan die commentaar op 1.4 heeft. Sterker nog, er is nog nooit zoveel commentaar op een update geweest als op deze, zegt wel genoeg lijkt mij.
enige mensen die niet zeiken zijn de lamers (campers en mensen die constant achter een sniperrifle zitten), de n00bs.. en mensen die nooit echt bepaalde skills hebben ontwikkeld... (denk aan mensen die nooit springen.. mensen die nooit in gevecht gaan met een sniper)
Niet alles is GOED ja..[..]
Misschien willen ze zich wel niet aanpassen. Terecht ook. Ze hoeven toch ook niet per se quake of dod te spelen en er ook nog eens goed in te zijn alleen omdat ze zich niet willen aanpassen aan die speelstijl? CS is CS gewoon niet meer. En zolang jij niet aangeeft waarom alle aanpassingen zo goed zijn en ik wel waarom sommige aanpassingen zo slecht zijn houden we het maar op dat laatste.
Achja.. er zijn zoveel mensen die denken dat ze "bij de top" horen...[..]
Ja, want als hij het zegt dan is het zo

op n00bpublics 8:1 halen ... boeiuh... je zegt het zelf al.. n00bpublics.. daar kan je met iedereen knifen al 10:1 halen
Binnen 0.2 seconde een handgun pakken en een kill maken.. yea sure.. dream on...
Zelfs de meest geconcentreerde mensen reageren binnen 0.15 seconde.. (reageren!! dus niet iets gedaan hebben).. zodra je je handgun hebt duurt het nog een tijd voordat je echt kan schieten en pas de kill kan maken...
zelfs dat switchen duurt al ruim 0.5 seconde.. hoe wil jij binnen 0.2 een kill maken (dan nog niet eens te spreken over reactie tijd.. en aimtijd... )
1.4 is wel ok. Maar de tijd dat ik actief speelde is enigsinds geweest. werd de laatste weken/maand(en) als minder.
Dat ze de feature jump.. slow down of whatever hebben geadd vindt ik wel ok. Omdat ze realisme proberen te simuleren.
Maar ik word nu gek van al die voetstappen door heel de map. (a3d)
Verder merk ik eigenlijk niet echt veel verschil. Mja sommige guns doen vaag.
Gewoon kwesten van wennen. Hap kouwen en slikken maar.
Dat ze de feature jump.. slow down of whatever hebben geadd vindt ik wel ok. Omdat ze realisme proberen te simuleren.
Maar ik word nu gek van al die voetstappen door heel de map. (a3d)
Verder merk ik eigenlijk niet echt veel verschil. Mja sommige guns doen vaag.
Gewoon kwesten van wennen. Hap kouwen en slikken maar.
Kut! Wat hebben ze CS verneukt met die nieuwe updates. Elke keer als er wat meer actie is, springt de fps terug naar 8-9fps
. Gewoon belachelijk, en dat op een 1Ghz machine met een ATI Radeon
.
Kennen jullie een andere spel waarmee je hetzelfde kan doen als met CS, maar dan moderner? Want ik word schijtziek van 8fps
Kennen jullie een andere spel waarmee je hetzelfde kan doen als met CS, maar dan moderner? Want ik word schijtziek van 8fps

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Ook wel een aanrader om te spelen is "Global Operations"
Het is ongeveer het zelfde idee als cs maar het grote verschil is dat ze dit spel nog realistischer hebben gemaakt dan cs, de wapens reageren zoals ze het in een een situatie in het echte leven ook zouden doen (recoil).
En je kan je medespelers refiven (healen) als ze neergeschoten zijn als je een medic bent, of als een medic re refived
En een leuke functie is dat je upgrades voor je wapens kan kopen (silencers, scopes, beta cmags enz.)
dan koop je bijvoorbeeld in het begin een Kalashnikov ak-47 met als extra een scope er op, dan kan je van verraf snipen
In het begin scherm kan je kiezen uit diverse karakters:
een commando, een heavy machinegunner, een medic, een sniper, en een demolitions expert. Je kan ook de bullet mode kiezen (3 schots, 1 schots full auto enz)
En je hebt veel meer wapens dan cs
Dit spel is het waard om geprobeert te worden:7
Het is ongeveer het zelfde idee als cs maar het grote verschil is dat ze dit spel nog realistischer hebben gemaakt dan cs, de wapens reageren zoals ze het in een een situatie in het echte leven ook zouden doen (recoil).
En je kan je medespelers refiven (healen) als ze neergeschoten zijn als je een medic bent, of als een medic re refived
En een leuke functie is dat je upgrades voor je wapens kan kopen (silencers, scopes, beta cmags enz.)
dan koop je bijvoorbeeld in het begin een Kalashnikov ak-47 met als extra een scope er op, dan kan je van verraf snipen
In het begin scherm kan je kiezen uit diverse karakters:
een commando, een heavy machinegunner, een medic, een sniper, en een demolitions expert. Je kan ook de bullet mode kiezen (3 schots, 1 schots full auto enz)
En je hebt veel meer wapens dan cs
Dit spel is het waard om geprobeert te worden:7
Hier heb ik in DoD (Day of defeat) ook last van sinds halflife 1.1.0.9, dus ik denk dat het daar aan ligt..Op zaterdag 27 april 2002 22:44 schreef Darkvater het volgende:
Kut! Wat hebben ze CS verneukt met die nieuwe updates. Elke keer als er wat meer actie is, springt de fps terug naar 8-9fps. Gewoon belachelijk, en dat op een 1Ghz machine met een ATI Radeon
.
Nou wil ik niet vervelend doen (alhoewel...Op zaterdag 27 april 2002 23:46 schreef Pandoras_Box het volgende:
Ook wel een aanrader om te spelen is "Global Operations"
Het is ongeveer het zelfde idee als cs maar het grote verschil is dat ze dit spel nog realistischer hebben gemaakt dan cs
nou wil ik niet flauw doen, maar ik speel zowel CS1.4 als DOD 2.0 met HL 1.1.0.9 en heb nergens last vanOp zaterdag 27 april 2002 23:54 schreef G1itch het volgende:
[..]
Hier heb ik in DoD (Day of defeat) ook last van sinds halflife 1.1.0.9, dus ik denk dat het daar aan ligt..
Verwijderd
Het grote voordeel van meer realisme is dat de noobs (spray hoeren) nou niks raken, en de spelers met skills raken dan makelijker iemand
errr de sproeiers raken nu meer dan ooit...Op zondag 28 april 2002 12:22 schreef Pandoras_Box het volgende:
Het grote voordeel van meer realisme is dat de noobs (spray hoeren) nou niks raken, en de spelers met skills raken dan makelijker iemand
ga maar eens beta 5.2 spelen, sproeiers zijn daar gewoon kansloos
Mwah, ben ik het zeker niet mee eens. Het sloeg nergens op, als je al springend 5 kills maakte. I've been there, done that and disliked it.Dus Quake slaat ook nergens op? CS is/was de perfecte combo tussen actie en realisme.
Grapje zeker? Weet je wat er aan de hand is? Al die die-hard nerds die de hele dag NIKS anders doen dan Counter-Striken zien hun 'skills' in 1x wegvagen. Maar als je even 2-3 dagen went (zoals kaln zegt, toch ook geen slechte speler), zijn al je 'skills' weer terug. Als dat niet het geval is: dan behoor je ook niet tot de top.Je spreekt jezelf nogal tegen, net zei je nog dat goede spelers niet zeiken. Btw, pu is niet de enige clan die commentaar op 1.4 heeft. Sterker nog, er is nog nooit zoveel commentaar op een update geweest als op deze, zegt wel genoeg lijkt mij.
CS is CS zeker nog wel. And it's better than before! Ik vind het goed dat dat rare gespring weg is (alleen springen als het echt nodig is), en dat die animatieregel erbij gekomen is is OOK goed (in 0.2 secs een handgun pakken bij wijze van spreken bijdehandje). En voor de rest is er echt niet zoveel veranderd; de guns zijn misschien wat getweaked maar voor het spelelement maakt dat bar weinig uit. De dynamic crosshair bijvoorbeeld was er allang, je zag het alleen niet in je crosshair.Misschien willen ze zich wel niet aanpassen. Terecht ook. Ze hoeven toch ook niet per se quake of dod te spelen en er ook nog eens goed in te zijn alleen omdat ze zich niet willen aanpassen aan die speelstijl? CS is CS gewoon niet meer. En zolang jij niet aangeeft waarom alle aanpassingen zo goed zijn en ik wel waarom sommige aanpassingen zo slecht zijn houden we het maar op dat laatste.
Oh nee hoor; want hij is niet de enige. Ik ken genoeg 'betere' spelers (okee, niet de l33t finse spelers) die 1.4 gewoon ok vinden. Maar ik geef toe, dat zijn niet de stereotype nerds: mensen die weliswaar veel counter-striken maar waarbij het hun leven niet beheerst - dus wellicht licht het daar aan. Ik zou ook balen als ik mijn leventje in zag storten omdat je niet meer iedereen be-ownt in een computerspelletje.Ja, want als hij het zegt dan is het zo
Tss, get a life.
Geef mij maar een Warsteiner.
Alle jesus wat gaat cs nu sloom, de gameplay dan, je ken niet eens fatsoenlijk rond jumpen, dat is eigenlijk het enige dat zuigt aan 1.4.
De rest rulez gewoon, met name de spec mode en het aimen, flex allemaal gewoon
De rest rulez gewoon, met name de spec mode en het aimen, flex allemaal gewoon
w00t w00t w00t, you go girl!Op zondag 28 april 2002 14:11 schreef Knakker het volgende:
blaaaaaat, en blaaat, bla bla bla blaaaat.
Helemaal mee eens, CS wordt gewoon verziekt door nerds die perse moeten winnen, kosten wat kost. Als het niet door exploits is (bunnyhoppen, etc.) dan is het wel door cheats. Degene die dus CS nu af zitten te kraken zijn dus al die nerds die alleen spelen om te kunnen winnen, en nu ze hun exploits bijna allemaal kwijt zijn zitten ze te zeiken dat iedereen z'n skills kwijt is. Volgens mij moet je nog steeds mikken met de muis, klikken op de muisknop en lopen met het toetsenbord, er is voor mijn gevoel niks dat m'n skills hindert in CS1.4, zelfs dat stoppen bij het springen nie want zoveel spring ik nie eens. En dat de silent run nie meer werkt vinden sommigen natuurlijk ook kut, moeten ze maar leren om zonder exploits te spelen. Speel je met exploits dan weet je gewoon dat het op een gegeven moment gaat bijten, en dat moment is dus nu. Ik verwacht dus ook een hele stroom nieuwe cheaters om het gemis weer goed te maken en de silent run en bunnyhops te vervangen door aimbots en wallhacks. Van mij mogen, ik ga toch weer JO spelen.
Verwijderd
ik ben nu definitief gestopt met counterstrike omdat die 1.4 gewoon klote speelt.
eerst moet ik hem door mn firewall heenkrijgen wat amper gaat(voorheen met 1.3 perfect)vage vastlopers enzo.
zelfs na een schone instal van counterstrike.
en het spel is nooit bedoelt om realistisch te zijn maar gewoon leuk,ze lopen het hele spel te verneuken met die 1.4
en sommige zullen het wel oneens zijn alleen maar omdat het "counterstrike" is.
het heeft nu definitief afgedaan bij mij,geef mij maar ghost recon ofzo,vind ik beter dan deze 1.4 shit
en nu zal er wel veel commentaar komen op mijn reactie maar do i look like i care?...NOT!!!
voor mij is counterstrike dood!
eerst moet ik hem door mn firewall heenkrijgen wat amper gaat(voorheen met 1.3 perfect)vage vastlopers enzo.
zelfs na een schone instal van counterstrike.
en het spel is nooit bedoelt om realistisch te zijn maar gewoon leuk,ze lopen het hele spel te verneuken met die 1.4
en sommige zullen het wel oneens zijn alleen maar omdat het "counterstrike" is.
het heeft nu definitief afgedaan bij mij,geef mij maar ghost recon ofzo,vind ik beter dan deze 1.4 shit
en nu zal er wel veel commentaar komen op mijn reactie maar do i look like i care?...NOT!!!
voor mij is counterstrike dood!
Het enige probleem die ik met CS heb is dat het ONGELOFELIJK TRAAG IS GEWORDEN en dat ie crasht als ik naar een andere server gaat.
Anders perfect, hoor
Anders perfect, hoor
Verwijderd
wat een geneuk steeds op 1.4 als je zit te zeure ga je nie spele simpel toch ? diegene die ut leuk vinde blijve ut gwn playe
tis idd ff wenne maar blijft gwn een leuke game
tis idd ff wenne maar blijft gwn een leuke game
Verwijderd
Whahaha silent run is een cheat maar goed ik begrijp wat je bedoelt silent walk nah das wel nep dat het niet meer kanOp zondag 28 april 2002 16:29 schreef GambitRS het volgende:
[..]
w00t w00t w00t, you go girl!
Helemaal mee eens, CS wordt gewoon verziekt door nerds die perse moeten winnen, kosten wat kost. Als het niet door exploits is (bunnyhoppen, etc.) dan is het wel door cheats. Degene die dus CS nu af zitten te kraken zijn dus al die nerds die alleen spelen om te kunnen winnen, en nu ze hun exploits bijna allemaal kwijt zijn zitten ze te zeiken dat iedereen z'n skills kwijt is. Volgens mij moet je nog steeds mikken met de muis, klikken op de muisknop en lopen met het toetsenbord, er is voor mijn gevoel niks dat m'n skills hindert in CS1.4, zelfs dat stoppen bij het springen nie want zoveel spring ik nie eens. En dat de silent run nie meer werkt vinden sommigen natuurlijk ook kut, moeten ze maar leren om zonder exploits te spelen. Speel je met exploits dan weet je gewoon dat het op een gegeven moment gaat bijten, en dat moment is dus nu. Ik verwacht dus ook een hele stroom nieuwe cheaters om het gemis weer goed te maken en de silent run en bunnyhops te vervangen door aimbots en wallhacks. Van mij mogen, ik ga toch weer JO spelen.
de rest ach ik liep eerst ook te janken maar nu gaat het al weer beter net nog op dasfx 27-7 ofzo wel veel headdies maar goed imo wel leuk
Ennuh laden van 1.4 is wel traag maar dat zal wel komen door die xtra fp view
en voor de tweakers dynamic crosshair valt gewoon uit te zetten kijk maar in je config file
Op zondag 28 april 2002 14:11 schreef Knakker iets
Op zondag 28 april 2002 16:29 schreef GambitRS iets

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13311958#13311958
Er is nog nooit zo veel gezeikt op een update, dus het argument 'bij iedere update wordt gezeikt' gaat ook niet op.
Nederlands is moeilijkOp zondag 28 april 2002 17:27 schreef Smeezio het volgende:
wat een geneuk steeds op 1.4 als je zit te zeure ga je nie spele simpel toch ? diegene die ut leuk vinde blijve ut gwn playe
Zoals mark_m al terecht opmerkte, het is helemaal niet de bedoeling van cs om de werkelijkheid na te bootsen. Daar zijn al genoeg spellen/mods voor.
Verwijderd
Nelis met jou kan ik praten als we dit nu es opsturen naar valve misschien luisteren ze wel met een spamm mailtjesOp donderdag 25 april 2002 22:53 schreef Nelis het volgende:
Bah, 1.4
Voordelen (imho)
-Vette spectate mode, leuk maar ook makkelijk cheaters herkennen.
-Kleine dingetjes als wegwerking van kleine bugjes, paar nieuwe opties en dat soort dingetjes.
-Havana is wel mooi en redelijk speelbaar.
-Usp is sterker (of nauwkeuriger) geworden. Terecht, hij was eerst te zwak (te onaantrekkelijk om te kopen) imho.
Nadelen
-Met stip op nummer 1: springverkrachting. 1.4 is echt een walhalla voor campers, en dan met name voor awp'ende campers. Noob mode: wacht tot iemand springt, neem alle tijd (tegenstander kan toch geen kant meer op dan) en schiet.
-Awp'er loopt veels te snel. Hij valt nu nog minder goed te raken als hij snel van links naar rechts beweegt, terijl hij juist al in het voordeel is door de springverkrachting (zie boven). Dit is puur objectief gezien want zelf deed en doe ik niet anders dan met awp en desert eagle door het level lopen.
-Para is veels te sterk. Noob mode: koop een para, ammo en beuken maar. Muisknop ingedrukt houden en gegarandeerd 10 kills per ronde. De para mocht idd wel wat sterker aangezien hij zijn prijs absoluut niet waard was in 1.3, maar dit (vele malen precieser en sneller lopen) gaat wel erg ver. Daarnaast is het ook maar de vraag of een machinegeweer niet iets te veel van het goede (actie) is (niet voor niets dat er geen raketwerpers in cs zitten, zie ook hieronder).
-Te scheef schieten bij het lopen (zie hieronder).
-Algemeen: te realistisch. Cs was (met nadruk op was) dé perfecte combi van actie en realisme. Geen uren durende rondes dankzij het realisme, en ook geen seconden durende rondes waarbij alleen maar lomp gebeukt wordt dankzij de actie. Als iemand puur realisme wil gaat ie maar lekker dod oid spelen, en als iemand puur actie wil gaat ie maar lekker quake oid spelen. Dat soort mods/spellen zijn er immers al zat, terwijl de combi actie realisme nauwelijks te vinden is. En waarom een succesvolle en zichzelf bewezen formule op een dusdanig lompe en ingrijpende manier veranderen?
Imho wegen de voordelen lang niet op tegen de nadelen. De voordelen zijn namelijk allemaal van die kleine dingetjes, terwijl de nadelen echt grote veranderingen zijn.
en ff een aanvulling op mark_m
ut is een spelletje als je echt de werkelijkheid na wil bootsen ga dan legertje spelen of bij je landmacht of beter nog ga paintballen etc
alleen dat stelletje ongeregeld valve die perse moest luisteren naar de mensen die 1 keer in de week spelen is 1.4 gewoon v*kr*ch*
Beste knakker...
Waarschijnlijk ben jij niet iemand die een topic doorleest voordat hij reageert.
In dat geval zal ik het nog eventjes duidelijk uitleggen.
Dit spel is NOOIT realistisch geweest. Alles aan het hele spel is onrealistisch. Daarom werd het populair. Alle strategische dingen zijn uit het spel gehaald. Je kan niet meer sluipen, je kan in een CW niet meer fatsoenlijk rushen omdat de campende partij altijd het voordeel heeft (dan komen we weer terug op het feit dat je de topics niet leest, zie maar mijn links van een paar paginas terug.)
Dat er (Wereld) Kampioenschappen niet doorgaan omdat er teveel clans tegen 1.4 zijn zegt voor mij genoeg. Dan kan jij aankomen met een of andere gast, die waarschijnlijk nog nooit internationaal gespeeld heeft (evengoed rizpekt als ie goed is) en dat hij het een goede versie vindt. Zou dit boeien ? Nee dus. Hij is onbelangrijk. Het gaat om de harde (competitie spelende) kern. Die zijn belangrijk omdat daarmee ook de populariteit van het spel gewaarborgd wordt. Het gaat niet om die gare n00bs die zowiezo al de hele tijd klagen. Let wel; iedereen is n00b geweest ! Maar om daar nou een spel op te baseren IS GELOEL.
Dit gaat om de top clans en er zijn ook vele andere clans die er ZWAAR tegen zijn. Er werd altijd al geklaagd maar nog NOOIT zo erg als NU. Er wordt dus gepraat met CPL om te zorgen dat er een APARTE versie van 1.4 uitkomt die dus WEL silent walk, normaal springen en normaal (lees 1.3) manier van schieten heeft. Denk jij dat als CPL (een grote organisatie waarmee Valve werkt) een aparte versie of 1.3 gaat spelen dat er niets verandert wordt ??
Dan moet je toch echt eens na gaan denken.
Zoals gezegd: de n00bs hebben hun zin gehad en dat houdt dus in dat de MEESTE pro's er mee kappen.
Dan kun je wel zeggen dat ze zich aan moeten passen maar zoals al eerder op het CPL forum geschreven (NOG NIET gelezen ???) is, de meeste mensen hebben meer dan een jaar ZKILLZ gekweekt die nu in een klap weg zijn. Behoorlijk kut. Als spelmakers kun je dat gewoon niet maken. Er zijn 2 (of meer) maanden van betatesting geweest en het Valve forum staat vol met klachten over 1.4. Hebben ze daar naar geluisterd ??
NEE ! Ze zijn gewoon hun gang gegaan, NIET EEN KEER HEBBEN ZE GEREAGEERD !!!!!
Dat vind ik gewoon een belediging. WAAROM zou je dan aan beta testen doen ? Is gewoon dikke BS.
Iedereen voelt zich dus genaaid door Valve.
Dit spel gaat niet lang door als er geen toernooien meer van gespeeld worden. Kunnen de n00bs lekker hun eigen spel gaan spelen in hun eentje. Dit spel zou er aan kapot gaan en dat willen de heren van Valve niet want dan hebben ze dus geen geld meer. Dus wat is de simpele conclusie ?
Luisteren naar je klanten en dus de nieuwe aanpassingen met de oude gameplay.
Lijkt me vrij duidelijk.
Waarschijnlijk ben jij niet iemand die een topic doorleest voordat hij reageert.
Dit spel is NOOIT realistisch geweest. Alles aan het hele spel is onrealistisch. Daarom werd het populair. Alle strategische dingen zijn uit het spel gehaald. Je kan niet meer sluipen, je kan in een CW niet meer fatsoenlijk rushen omdat de campende partij altijd het voordeel heeft (dan komen we weer terug op het feit dat je de topics niet leest, zie maar mijn links van een paar paginas terug.)
Dat er (Wereld) Kampioenschappen niet doorgaan omdat er teveel clans tegen 1.4 zijn zegt voor mij genoeg. Dan kan jij aankomen met een of andere gast, die waarschijnlijk nog nooit internationaal gespeeld heeft (evengoed rizpekt als ie goed is) en dat hij het een goede versie vindt. Zou dit boeien ? Nee dus. Hij is onbelangrijk. Het gaat om de harde (competitie spelende) kern. Die zijn belangrijk omdat daarmee ook de populariteit van het spel gewaarborgd wordt. Het gaat niet om die gare n00bs die zowiezo al de hele tijd klagen. Let wel; iedereen is n00b geweest ! Maar om daar nou een spel op te baseren IS GELOEL.
Dit gaat om de top clans en er zijn ook vele andere clans die er ZWAAR tegen zijn. Er werd altijd al geklaagd maar nog NOOIT zo erg als NU. Er wordt dus gepraat met CPL om te zorgen dat er een APARTE versie van 1.4 uitkomt die dus WEL silent walk, normaal springen en normaal (lees 1.3) manier van schieten heeft. Denk jij dat als CPL (een grote organisatie waarmee Valve werkt) een aparte versie of 1.3 gaat spelen dat er niets verandert wordt ??
Zoals gezegd: de n00bs hebben hun zin gehad en dat houdt dus in dat de MEESTE pro's er mee kappen.
Dan kun je wel zeggen dat ze zich aan moeten passen maar zoals al eerder op het CPL forum geschreven (NOG NIET gelezen ???) is, de meeste mensen hebben meer dan een jaar ZKILLZ gekweekt die nu in een klap weg zijn. Behoorlijk kut. Als spelmakers kun je dat gewoon niet maken. Er zijn 2 (of meer) maanden van betatesting geweest en het Valve forum staat vol met klachten over 1.4. Hebben ze daar naar geluisterd ??
Dat vind ik gewoon een belediging. WAAROM zou je dan aan beta testen doen ? Is gewoon dikke BS.
Dit spel gaat niet lang door als er geen toernooien meer van gespeeld worden. Kunnen de n00bs lekker hun eigen spel gaan spelen in hun eentje. Dit spel zou er aan kapot gaan en dat willen de heren van Valve niet want dan hebben ze dus geen geld meer. Dus wat is de simpele conclusie ?
Lijkt me vrij duidelijk.
Old school gamer met een lag en een traan.
Verwijderd
Holy fucking shit respect dude voor de wijze maar ook zeer duidelijke woordenOp zondag 28 april 2002 21:25 schreef Pete_Sampras het volgende:
Beste knakker...
Lijkt me vrij duidelijk.

Sorry hoor maar jumpen kan nog steeds maar dan wat moeilijker
je moet heel precies timen, ik kan iets van 4x springen zonder af te remmen. Spring op het moment dat je land, zodat je zo weinig mogelijk de grond aanraakt, kijk maar of het lukt 
Maar idd, dat walken is zeer vervelend geworden, niks sluipen
Maar idd, dat walken is zeer vervelend geworden, niks sluipen

sommige mensen posten hier echt bullshit,
de topspelers kunnen zich niet aanpassen
tsss, ik speel het al een hele tijd,
en inderdaad, je moet je eigen wel aanpassen als er een nieuwere versie komt,
maar om te zeggen dat het opeens hopeloos wordt, dus dat je er maar beter mee kunt kappen
bullshit!!! met een grote B
aanpassen kun je echt wel, en ook zonder dat je skills pleite zijn,
want wat ik niet snap, is dat mensen gaan janken dat ze hun skills kwijt zijn,
nou als ze het zo brengen zou ik eerder zeggen dat ze nooit skills hebben gehad
iedere goede speler met wat inzet kan zijn skills aanpassen aan de nieuwe versies,
mischien met wat moeite, maar toch echt wel te doen
van noob tot l337 speler, iedereen kan zich aanpassen
(maar als je daar te lam voor bent en liever gaat janken moet je het zelf weten)
maar om te zeggen dat het opeens hopeloos wordt, dus dat je er maar beter mee kunt kappen
iedere goede speler met wat inzet kan zijn skills aanpassen aan de nieuwe versies,
(maar als je daar te lam voor bent en liever gaat janken moet je het zelf weten)
Dat zijn wijze woorden.... ik leg me er ook bij neer

Aap!
Verwijderd
je hoeft alleen maar te sproeienOp zondag 28 april 2002 22:51 schreef Crash-Override het volgende:
sommige mensen posten hier echt bullshit,
Klopt het rare is dat het makkelijker lijkt als je achteruit gaat. Maar misschien is dat mijn wazige motoriek welOp zondag 28 april 2002 22:27 schreef MM- het volgende:
Sorry hoor maar jumpen kan nog steeds maar dan wat moeilijkerje moet heel precies timen, ik kan iets van 4x springen zonder af te remmen. Spring op het moment dat je land, zodat je zo weinig mogelijk de grond aanraakt, kijk maar of het lukt
Over het springen nu :
Klopt het dus dat er een techniek is dat je normaal vier keer achter elkaar kan springen ?
Zo ja, lekker dan , dan is dus het hele bunny hopping probleem NIET opgelost.
Verder bedacht ik nog voor de mensen die nog steeds zeuren over realisme:
WAAROM KAN JE NU DAN NIET MEER SLUIPEN ???
Alsof een getrainde CT / T niet kan sluipen in het echt....
WAAROM KAN JE NIET NORMAAL SPRINGEN (twee keer, niet meer) ?
Een getrainde CT / T moet een berg kunnen oprennen en dan nog 30 keer kunnen springen (daarom trainen zij namelijk).
En Crash:
Het gaat er niet om dat we (ik) ons niet kunnen aanpassen;
ik speel nog wel en ik pas me aan. Dat wil niet zeggen dat ik me aansluit bij de manier hoe er met ons omgegaan wordt.
Dat wil dus ook niet zeggen dat ik niet MAG protesteren als een spel dat ik leuk vind in mijn ogen verneukt wordt.
Ik ben een verslaafde en kan me dus niet permitteren om NIET te spelen. Ik klaag WEL over het feit dat Valve een enorme blunder heeft gemaakt en denkt dat het daarmee ongeschonden mee weg kan komen. Er is gewoon niet over nagedacht.
Klopt het dus dat er een techniek is dat je normaal vier keer achter elkaar kan springen ?
Zo ja, lekker dan , dan is dus het hele bunny hopping probleem NIET opgelost.
Verder bedacht ik nog voor de mensen die nog steeds zeuren over realisme:
Een getrainde CT / T moet een berg kunnen oprennen en dan nog 30 keer kunnen springen (daarom trainen zij namelijk).
En Crash:
Het gaat er niet om dat we (ik) ons niet kunnen aanpassen;
ik speel nog wel en ik pas me aan. Dat wil niet zeggen dat ik me aansluit bij de manier hoe er met ons omgegaan wordt.
Dat wil dus ook niet zeggen dat ik niet MAG protesteren als een spel dat ik leuk vind in mijn ogen verneukt wordt.
Ik ben een verslaafde en kan me dus niet permitteren om NIET te spelen. Ik klaag WEL over het feit dat Valve een enorme blunder heeft gemaakt en denkt dat het daarmee ongeschonden mee weg kan komen. Er is gewoon niet over nagedacht.
Ik zelf ben ook niet helemaal tevreden met 1.4 en ik heb ook aardig wat te klagen, maar dat sommige mensen hier door BLIJVEN zeuren over iets vind ik iets te ver gaan.
Bedenk dit: CS 1.4 IS GRATIS!!!. Als je er €1000.- voor betaald heb mag je van mij alles onderzeiken en desnoods in de fik zetten, maar het is gratis! Wees blij dat het gratis is! En ga niet zeiken, omdat je het ineens niet zo goed meer kan als eerst door die veranderingen.
Bedenk dit: CS 1.4 IS GRATIS!!!. Als je er €1000.- voor betaald heb mag je van mij alles onderzeiken en desnoods in de fik zetten, maar het is gratis! Wees blij dat het gratis is! En ga niet zeiken, omdat je het ineens niet zo goed meer kan als eerst door die veranderingen.
The devil is in the details.
Roofbug in Assault isser nog niet uit...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Marco...
Door zeiken is dit spel goed geworden. Iedere versie heeft verbeteringen opgeleverd OMDAT mensen zeurden. Het is wel zo dat een deel van de mensen altijd klaagden maar dat was altijd een klein deel van de community; NU is het het merendeel. Democratie = de dictatuur van de meerderheid en dus moet er iets gedaan worden. (De meerderheid zijn de n00bs maar die zijn niet belangrijk omdat het hier gaat om de community, daar ben je pas een deel van als je MINSTENS een half jaar gespeeld hebt).
Er WERD hier geluisterd naar klanten. Nu wordt er geluisterd naar de n00bs en je ziet dat het problemen oplevert met de community (dat zijn de belangrijke mensen).
Gratis spellen = automatisch het recht op commentaar inleveren ??? Das een beetje onzin.
Door zeiken is dit spel goed geworden. Iedere versie heeft verbeteringen opgeleverd OMDAT mensen zeurden. Het is wel zo dat een deel van de mensen altijd klaagden maar dat was altijd een klein deel van de community; NU is het het merendeel. Democratie = de dictatuur van de meerderheid en dus moet er iets gedaan worden. (De meerderheid zijn de n00bs maar die zijn niet belangrijk omdat het hier gaat om de community, daar ben je pas een deel van als je MINSTENS een half jaar gespeeld hebt).
Er WERD hier geluisterd naar klanten. Nu wordt er geluisterd naar de n00bs en je ziet dat het problemen oplevert met de community (dat zijn de belangrijke mensen).
Gratis spellen = automatisch het recht op commentaar inleveren ??? Das een beetje onzin.
ja, sow? (als het al waar zou zijn)Op maandag 29 april 2002 00:11 schreef ThePreatorian het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar te sproeien
gratis skill erbij zou ik zeggen
shit eej, wat zitten jullie nou allemaal te muiken?
een beetje l337 speler ragt een sproeier zo neer,
aangezien die vaak maar wat rondrennen en hele clips leeg raggen

Je kan nog steed sluipen, gebruik gewoon de shift toets. (+speed)Op maandag 29 april 2002 08:49 schreef Pete_Sampras het volgende:
Ik heb nog nooit en dan ook nog nooit een CT of T in een docu, film of wat dan ook als een kip zonder kop rond zien springen. Wat zeur je nou over dat ze het kunnen? Als zij bepakt en bezakt op pad gaan kunnen ze dus nooit meer hoog springen, zeker niet zo hoog als je in CS kan. Probeer het zelf maar, pak een zware rugzak en ga dan over een paaltje springenOp maandag 29 april 2002 08:49 schreef Pete_Sampras het volgende:
Djiez, chill mensen..De een vindt het realistisch...De ander niet...SO?!
K dat van dat sluipen wist ik niet, maar is nog steeds kut omdat ik het niet gewend ben.Op maandag 29 april 2002 13:21 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Je kan nog steed sluipen, gebruik gewoon de shift toets. (+speed)
[..]
Ik heb nog nooit en dan ook nog nooit een CT of T in een docu, film of wat dan ook als een kip zonder kop rond zien springen. Wat zeur je nou over dat ze het kunnen? Als zij bepakt en bezakt op pad gaan kunnen ze dus nooit meer hoog springen, zeker niet zo hoog als je in CS kan. Probeer het zelf maar, pak een zware rugzak en ga dan over een paaltje springen
Lol, jij hebt zeker nooit een m4 of AK in je handen gehad ?
Die dingen zijn zo zwaar nog niet. Body armor moet ook niet al te zwaar zijn. Het enige waarbij je echt langzamer mee loopt is een sniper gun; ik heb een Dragonov (schrijf je dat zo ?) geschoten, daarmee kan je dus ECHT niet rennen.
En nog NOOIT en film gezien waarin dat gebeurde ? Check rambo
Dus als je realistisch wilt, moet je WEL kunnen springen (dat kon ik ook dus met AK / M4. Waarom een zwaar getrainde CT /T niet ?
PS ik vind dat springen helemaal niet zo hoog.
Verwijderd
in [topic=481322/1/100]
staat een stuk wat mijn probleem is
kan iemand mij daarmee helpen?
De cs scene is gewoon aan het doodgaan
Jmmr genoeg.
Volgens mij is de grootste reden daarvoor omdat cs nu teveel de realistische kant op wil gaan waar het eigenlijk nooit voor bedoeld was. Ze blijven de gameplay aanpassen en naar mijn mening niet de positieve kant op.
Waar blijft de tijd dat als je in 1 ronde 3 of meer headies schoot dat men respect voor je had. Elke n00b kan dat tegenwoordig.
Geef mij maar CS van voor 1.0, dat was tenminste nog wat.
Volgens mij is de grootste reden daarvoor omdat cs nu teveel de realistische kant op wil gaan waar het eigenlijk nooit voor bedoeld was. Ze blijven de gameplay aanpassen en naar mijn mening niet de positieve kant op.
Waar blijft de tijd dat als je in 1 ronde 3 of meer headies schoot dat men respect voor je had. Elke n00b kan dat tegenwoordig.
Geef mij maar CS van voor 1.0, dat was tenminste nog wat.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Heb je metamod 1.12 ?Op maandag 29 april 2002 14:04 schreef SeVeN het volgende:
in [topic=481322/1/100]
Ik draai nl adminmod+cs1.4+hlds3109+csg8.0 zonder problemen op meerdere servers
Gisteren voor et eerst een war gespeeld met 1.4, dan kom je der wel achter hoe erg et zuigt...
Springen gaat niet goed, schieten moet je eerst bukken...
fastswitch is trager geworden....
alle leuke dingen deruit

daarna maar UT geinstalleerd
Tactical Ops anyone?! Ik heb ook net ff UT aangeschaft...
TO ziet er anders imo niet uit gewoon
als je kijkt naar iemand die loopt is het net alsof hij schaatst 
vanavond maar ff 1.4 proberen
ik had de verkeerde gedl..
de retail 1.4 inplaats v/d mod
(en ik heb vaak liever gewoon de full version
)
en dat ding dl gaat niet snel met 56k
vanavond maar ff 1.4 proberen
ik had de verkeerde gedl..
en dat ding dl gaat niet snel met 56k
WTF, als je twee fulls moet binnentrekken met je 56k6 ben je idd wel ff bezig jah....
En over TO...Tjah, ik weet het niet...Ik ga hem vanaaf wel ff testen...
En over TO...Tjah, ik weet het niet...Ik ga hem vanaaf wel ff testen...
Ik ga gewoon insta-ctf spele en geen vage begonnen-als-kopie-van-cs mod
cs ook nog wel... maar als die wars zo blijven gaan
cs ook nog wel... maar als die wars zo blijven gaan

jij loopt hier gigantisch te klagen dat je skills volledig vernaggeld worden,Op maandag 29 april 2002 14:02 schreef Pete_Sampras het volgende:
[..]
K dat van dat sluipen wist ik niet, maar is nog steeds kut omdat ik het niet gewend ben.
[...]
maar je wist niet eens dat je kon sluipen met de shift-knop
nou als bovenstaande klopt, dan zouden ze je moeten verbieden CS te spelen

(NFI, ennuh correct me if I'm wrong
WOEI! De meest realistische oorlogsdocumentaire die ik ken!Op maandag 29 april 2002 14:02 schreef Pete_Sampras het volgende:
En nog NOOIT en film gezien waarin dat gebeurde ? Check rambo
de betaler vervuilt
Verwijderd
sluipen is erg langzaam =/
ik heb forward speed etc al aangepast maar maakt nog weinig uit. in dust ben je onderhand 2 min bezig om van ene naar andere kant te sluipen terwijl dat met silent walk 30sec duurde.
ik heb forward speed etc al aangepast maar maakt nog weinig uit. in dust ben je onderhand 2 min bezig om van ene naar andere kant te sluipen terwijl dat met silent walk 30sec duurde.
Verwijderd
Ik heb half life 1.1.0.9 en counter strike 1.3.
Ik heb nu cs 1.4 gedownload, ik wil het installeren,
maar krijg de foutmelding:

Versie van HL is 1.1.0.9 als ik het goed heb en CS is 1.3 en werkt!
Beide zijn engels talig.
Een vreemd probleem, wie kan me helpen?
Btw de update is ook engels, dus alles is engels!
Beide zijn engels talig.
meer mensen hadden hier last van,Op maandag 29 april 2002 17:26 schreef dune2000 het volgende:
[afbeelding]
Beide zijn engels talig.
Wie heeft hier verstand van?
dus ff het topic doorlezen, dan kom je vast wel iets bruikbaars tegen
staat 1.0.0.4 dus de update voor CS retail... probeer het eens met csv1314.exeOp maandag 29 april 2002 17:26 schreef dune2000 het volgende:
[afbeelding]
Beide zijn engels talig.
Verwijderd
Heb ik al geprobeerd.. lukte niet, kreeg advies om 1.4 full te installeren..Op maandag 29 april 2002 18:40 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
staat 1.0.0.4 dus de update voor CS retail... probeer het eens met csv1314.exe
CrashOverride:
Ik heb deze lange topic doorgespit, maar geen antwoord op mijn vraag gevonden.
Ik zal hier wel geen hulp vinden, helaas
sproei-strike
met mijn *ahum* mp5-skills kan ik tegenwoordig snipende AK-ers gewoon met gemak een HS geven
met mijn *ahum* mp5-skills kan ik tegenwoordig snipende AK-ers gewoon met gemak een HS geven

Verwijderd
Nog steeds belabberde hitboxes. Als ik met AK iemand recht in zijn harses schiet is het 9 van de 10x geen HS. Raak ik hem in zijn kleine teen dan wel HS..
ai, das wel minderOp maandag 29 april 2002 18:58 schreef dune2000 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd.. lukte niet, kreeg advies om 1.4 full te installeren..
CrashOverride:
Ik heb deze lange topic doorgespit, maar geen antwoord op mijn vraag gevonden.
Ik zal hier wel geen hulp vinden, helaas
sorry m8, ik dacht dat er wel ergens een oplossing zou staan aangezien meer mensen deze error hadden
dus in dit geval--> vergeet mijn post maar
mischien kun je proberen alles uit je register te slopen,
als deinstalleren en weer opnieuw installeren niet werkt
(maybe formateren, maar dat zou wel heel drastisch zijn)
zet je monitor ondersteboven, mischien helpt datOp maandag 29 april 2002 23:25 schreef Gordijnstok het volgende:
Nog steeds belabberde hitboxes. Als ik met AK iemand recht in zijn harses schiet is het 9 van de 10x geen HS. Raak ik hem in zijn kleine teen dan wel HS..
ff serieus, als ik met een AK op iemand z'n hoofd mik,
dan raak ik em ook echt in z'n hoofd
Verwijderd
Heheh,
CS was leuk met versie 1.0 sindsdien is het steeds meer gaan zuigen, steeds meer belachelijke dingen waar niemand geen ene hol aan heeft.
Hitboxes zijn alleen maar groter gemaakt, en alles en iedereen shiet raak.
Met een beetje getweakte CS ( configge ), raak je nog meer enz enz,
In 1.0 klopte er ook al geen hol van maar toen was het nog leuk en simpel, Hard rennen en stom sproeien,
Tegenwoordig speel ik ook wel anders maar toch.
Denk dat CS weer wat zal worden met CZ en/of HL2 engine ofzow.
CS was leuk met versie 1.0 sindsdien is het steeds meer gaan zuigen, steeds meer belachelijke dingen waar niemand geen ene hol aan heeft.
Hitboxes zijn alleen maar groter gemaakt, en alles en iedereen shiet raak.
Met een beetje getweakte CS ( configge ), raak je nog meer enz enz,
In 1.0 klopte er ook al geen hol van maar toen was het nog leuk en simpel, Hard rennen en stom sproeien,
Tegenwoordig speel ik ook wel anders maar toch.
HL2 , there's a thought!Op maandag 29 april 2002 23:46 schreef Airwalker het volgende:
mijn HL is nu in elk geval ook flink onstabiel geworden, maar dat is dus bij meer mensen zo als ik de reacties lees.
Dood zijn is nu eigenlijk het leukste aan CS

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
speel het dan nietOp maandag 29 april 2002 23:49 schreef Reefer het volgende:
[..]
HL2 , there's a thought!
mijn HL is nu in elk geval ook flink onstabiel geworden, maar dat is dus bij meer mensen zo als ik de reacties lees.
Dood zijn is nu eigenlijk het leukste aan CS
sim-pel
maar ja, ik denk dat als HL2 e.d. uit gaan komen dat CS ook flink gaat veranderen,
en ik denk (en hoop) dat het in de goede zin veranderd
dus echt alle bugs en cheats eruit, wapens meer realistischer,
hitboxes beter ingesteld e.d.
Verwijderd
hhehe. mwoah. het is voor mij bijna een lifestyleOp maandag 29 april 2002 13:26 schreef RaDKiLL het volgende:
HET IS MAAR EEN SPELLETJE!!!!!
Owke dan eventjes wat recht zettenOp maandag 29 april 2002 17:13 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
jij loopt hier gigantisch te klagen dat je skills volledig vernaggeld worden,
maar je wist niet eens dat je kon sluipen met de shift-knop
nou als bovenstaande klopt, dan zouden ze je moeten verbieden CS te spelen
(NFI, ennuh correct me if I'm wrong)
Ik wist dat er in 1.3 een sluipknop zat, die heb ik nooit gebruikt omdat ik gewoon kon sluipen door steeds iedere seconde een keer op forward te drukken, zodat ik kon sluipen met snelheid. Dat kan nu niet meer. Aangezien ik die nooit gebruikt heb weet ik dus ook niet wat de standaard knop is.
Mijn config concentreerd zich rond de pijltjes toetsen en het zit vol daar. Ik zal wel de loop toets vervangen hebben door iets anders, zal zo ff thuis checken, zit op werk
Dus daar heb ik niet naar gekeken. Ik had em wel gevonden maar nog niet in mijn setup ingeburgerd. Dat sluipen is minder snel dan wat ik gewend ben. Dus dat heeft mijn skills verneukt (onder andere).
Ik was gewoon even vergeten dat ik die knop al gebruikt had.
en toch vind ik wat jij deed een soort van bug-exploitOp dinsdag 30 april 2002 09:17 schreef Pete_Sampras het volgende:
[..]
Owke dan eventjes wat recht zetten
Ik wist dat er in 1.3 een sluipknop zat, die heb ik nooit gebruikt omdat ik gewoon kon sluipen door steeds iedere seconde een keer op forward te drukken, zodat ik kon sluipen met snelheid. Dat kan nu niet meer. Aangezien ik die nooit gebruikt heb weet ik dus ook niet wat de standaard knop is.
Mijn config concentreerd zich rond de pijltjes toetsen en het zit vol daar. Ik zal wel de loop toets vervangen hebben door iets anders, zal zo ff thuis checken, zit op werk.
Dus daar heb ik niet naar gekeken. Ik had em wel gevonden maar nog niet in mijn setup ingeburgerd. Dat sluipen is minder snel dan wat ik gewend ben. Dus dat heeft mijn skills verneukt (onder andere).
Ik was gewoon even vergeten dat ik die knop al gebruikt had.
(of zie ik dat nu helemaal verkeerd?)
Verwijderd
Weet iemand onderhand al waar "Cheer" voor is?
het is een nieuwe optie in de "Controls" alleen als ik het druk dan gebeurd er niets
het is een nieuwe optie in de "Controls" alleen als ik het druk dan gebeurd er niets
Duwd, you just lost me.Op dinsdag 30 april 2002 13:03 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
en toch vind ik wat jij deed een soort van bug-exploit
(of zie ik dat nu helemaal verkeerd?)
Wat bedoel je nou ?
Ik gebruik alleen maar "normale" settings.
Als je in 1.3 liep dan kon je om de halve seconde / seconde forward los laten om toch nog vooruit te gaan (langzaam) en zonder geluid.
Dat bedoel ik.
Mocht je nog twijfelen ofzo.
Hier staan wat tips en mijn config.
http://www.clan35.dk/clan35_uk/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=415
Check maar en zeg me wat precies een exploit is ?
Verwijderd
Tja, als jij handmatig de forward key loslaat, dan is er niet echt iets aan de hand, als je dat een paar keer moet gebruiken om ff naar een bepaalde plek snel toe te gaan.Op dinsdag 30 april 2002 13:25 schreef Pete_Sampras het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou ?
Als je in 1.3 liep dan kon je om de halve seconde / seconde forward los laten om toch nog vooruit te gaan (langzaam) en zonder geluid.
Maar ls je dat echt tien keer achter elkaar gebruikt, dan vind IK dat toch niet helemaal juist.
Als je dan ook nog en scriptje gebruikt die dit automatisch voor je doet (dus dat je de forward key niet eens los hoeft te laten) dan is dat helemaal uit de boze.
Verwijderd
Bedankt kerstman, het is gelukt!Op maandag 29 april 2002 18:40 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
staat 1.0.0.4 dus de update voor CS retail... probeer het eens met csv1314.exe
Ik zei eerst wel iets anders maar het is zo stinking confusing, al die verschillende updates!
Maar na de reakties gelezen te hebben, vraag ik me af of ik er wel blij mee moet zijn.
Die is er voor spectators, die kunnen met die toets juichenOp dinsdag 30 april 2002 13:09 schreef hicham het volgende:
Weet iemand onderhand al waar "Cheer" voor is?
Verwijderd
LOL, en dat kunnen de gewone spelers horen?Op dinsdag 30 april 2002 15:06 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Die is er voor spectators, die kunnen met die toets juichenOok nog nie geprobeerd, hoop dat het werkt
Lijkt me wel cool: van beide teams zijn er 1 spelers over, beide proberen de andere te besluipe, dit duurt een paar minuten, voor de spelers is het doodstil geworden, opeens vinden ze elkaar, vuurgevecht, eentje wint, een hoop gejuich opeens.
ok, ik snap nu wat je bedoeltOp dinsdag 30 april 2002 13:25 schreef Pete_Sampras het volgende:
[..]
Duwd, you just lost me.
Wat bedoel je nou ?
Dat bedoel ik.
Mocht je nog twijfelen ofzo.
Hier staan wat tips en mijn config.
http://www.clan35.dk/clan35_uk/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=415
Check maar en zeg me wat precies een exploit is ?
no hard feelings
Verwijderd
Ha, proberenOp dinsdag 30 april 2002 15:12 schreef Spooky het volgende:
[..]
LOL, en dat kunnen de gewone spelers horen?
Lijkt me wel cool: van beide teams zijn er 1 spelers over, beide proberen de andere te besluipe, dit duurt een paar minuten, voor de spelers is het doodstil geworden, opeens vinden ze elkaar, vuurgevecht, eentje wint, een hoop gejuich opeens.
Ben ik gek of? Dit is van die duitse scholier die teveel cs speelde volgens de media!

Verwijderd
mediaOp dinsdag 30 april 2002 19:14 schreef FleshY het volgende:
Ben ik gek of? Dit is van die duitse scholier die teveel cs speelde volgens de media!
[afbeelding]

Verwijderd
Kan aan mijn liggen maar dat is cs nie eens btw hij zat op schietklub had gun en dan komt het door cs?? Me reet amn.
Verwijderd
Dat is SoF denk ik.
Zijn er ook Tweakers of GoT CS servers? Voor unreal ken ik hem wel maar heb sinds kort ook cs
.
Zijn er ook Tweakers of GoT CS servers? Voor unreal ken ik hem wel maar heb sinds kort ook cs
bullshit, dat van wat er in de media staat
geven ze CS de schuld, plaatsen ze een screen van SOF
en dat menneke zat bij een schietclub, daar is natuurlijk nix mis mee,
laat staan een verband met deze aanslag

Verwijderd
Lees dan ook wat meer dan wat hier voor je neus komtOp dinsdag 30 april 2002 20:43 schreef Crash-Override het volgende:
bullshit, dat van wat er in de media staat

heb ik ook over gehoord,Op dinsdag 30 april 2002 20:46 schreef Xan het volgende:
[..]
Lees dan ook wat meer dan wat hier voor je neus komt. Het is echt niet zo dat alleen de gamesindustrie hiervoor wordt aangekeken. De wapenhandel moet het ook ontgelden. Een pas aangenomen wet zal waarschijnlijk alweer strenger worden gemaakt door dit incident.
maar hier wordt het dus weer geplaats als alleen een verwijt aan CS
maar dit topic gaat over CS & HL, niet over media zooi
dus zoek daar maar een ander topic voor
Ok ik heb een 466 met 256 mb en een 64mb voodoo 5500. Ok ik weet het niet echt een top systeem maar 1.3 liep er prima op met de wickedgl drivers. 1.4 echter hapert regelmatig en loopt gewoon niet soepel meer.Ik hoor veel mensen hier over klagen (ook met veel snellere systemen) maar heeft iemand een idee over de oorzaak en mogelijke tips om software matig de boel te versnellen? of moeten we dat spel gewoon van de hdd gooien en fijn iets anders gaan spelen?
Life is what happens while your making other plans..
LOLOp woensdag 01 mei 2002 12:55 schreef illem het volgende:
OGC 8.0 is gister uitgekomen!
Aap!
ja je was al weer lekker bezig op gamecity! maar je aimbot deed soms een beetje raar, moet je nog wel wat beter afstellenOp woensdag 01 mei 2002 12:55 schreef illem het volgende:
OGC 8.0 is gister uitgekomen!

O M G je meent toch niet serieus dat je blij bent he?OGC 8.0 is gister uitgekomen!
Ik bedoel, je zei dat toch omdat je het erg vond??
Of AAAAAAARG neeeeeeeeen, jij bent toch niet zo'n rukkende puber die cheats leecht en dan alle servers gaat verneuken?
Damn if that is so...u suck...
ik

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
jij kent Illem nog nietOp woensdag 01 mei 2002 14:22 schreef Flapmo het volgende:
[..]
O M G je meent toch niet serieus dat je blij bent he?
Ik bedoel, je zei dat toch omdat je het erg vond??
[..]
berucht om z'n schitterende OGC acties (NFI)