FFS... kijk nou eens voordat je wat zegt. Ik had de link gevonden in 2 min terwijl ik vanalles zat te doen... hoe fucking moeilijk is hetOp donderdag 25 april 2002 15:38 schreef Draxs het volgende:
AAAH ik word helemaal gek ik alles nagaan elke link maar nee nergens een goeie update retail van 1.3 naar 1.4Somebody HELP ME .. of een goeie link van de MOD Full ..misschien ergens overheen gekeken maar bijna alle links in deze draad aangeklikt en de meeste hebben nog een passwoord nodig ook
Er zit nog een bugje in Cobble. Als je als CT met sniper naar midden en dan ladder op gaat en zoomed op het hoogste torentje (waar dus meestal een T zit) zit je die gewoon door de muur door bewegen...ALTIJD dood dus!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Als je interesse in cheats hebt, geef je maar een seintje, komt helemaal goed, ok mensen?
taait em es, mister cheat-unitedOp donderdag 25 april 2002 15:58 schreef illem het volgende:
Als je interesse in cheats hebt, geef je maar een seintje, komt helemaal goed, ok mensen?
Ik heb heeel veel choke, alles lagt aan alle kanten en niks gaat soepel 
Mijn ping is normaal (rond de 70/80) en me fps zit rond de 30/40, maar dat had ik ook in 1.3
Mijn ping is normaal (rond de 70/80) en me fps zit rond de 30/40, maar dat had ik ook in 1.3
The devil is in the details.
pfff, die mygot is te triest om zelf cheats te maken, ze laten Online Game Cheat (OGC) iets maken en dan rippen ze het, doen er 1 of 2 scripjes bij, en noemen het een nieuwe, door mygot gemaakte cheatOp donderdag 25 april 2002 15:58 schreef illem het volgende:

Op donderdag 25 april 2002 14:32 schreef CU2morO het volgende:
weet iemand ook al hoe je een CS Linux 1.1.0.9 / CS 1.4 server kan starten op een LAN? dwz dat hij geen secure module moet gaan downloaden van Speakeasy.net
Mijn mening over cs 1.4
Minder prettige dingen:
- Springen => stil staan.
Slaat nergens op, irl is dat toch ook niet?
- Onwkeurigheid wapens
Naar mijn mening toegenomen. Vooral bij de meest gebruikte wapens, n00bguns zijn beter geworden... spoort dat?
Leuke dingen:
- 1st person (ea view modes)
Kun je precies zien wie n00b is en wie niet, en cheater of niet.
- Nieuwe maps
z33r 1337. Erg gave textures zeer mooi gedaan. Minder natuurlijk voor mensen met een oude videokaart, maar ja.
mijn conclusies:
- n00bs worden beter.
- 1337 spelers moeten opnieuw leren spelen.
but in the end 1337 will kick n00b ass again I tell U!!!
nog even dit:
Ik had een review gelezen op planethl (enige tijd terug) dat er een soort "tracker" in zou zitten. een ingebouwde "soort msn". Gewoon chat proggie dus.
Iemand een id waar dit zit of waarom dit er niet in zit?
ow ja, wie heeft er zin om onze server te updaten? ahhaha ik ben te lame
Minder prettige dingen:
- Springen => stil staan.
Slaat nergens op, irl is dat toch ook niet?
- Onwkeurigheid wapens
Naar mijn mening toegenomen. Vooral bij de meest gebruikte wapens, n00bguns zijn beter geworden... spoort dat?
Leuke dingen:
- 1st person (ea view modes)
Kun je precies zien wie n00b is en wie niet, en cheater of niet.
- Nieuwe maps
z33r 1337. Erg gave textures zeer mooi gedaan. Minder natuurlijk voor mensen met een oude videokaart, maar ja.
mijn conclusies:
- n00bs worden beter.
- 1337 spelers moeten opnieuw leren spelen.
but in the end 1337 will kick n00b ass again I tell U!!!
nog even dit:
Ik had een review gelezen op planethl (enige tijd terug) dat er een soort "tracker" in zou zitten. een ingebouwde "soort msn". Gewoon chat proggie dus.
Iemand een id waar dit zit of waarom dit er niet in zit?
ow ja, wie heeft er zin om onze server te updaten? ahhaha ik ben te lame
Verwijderd
Waar kan je hem downloaden (ik weet wel op fileplanet maar ik ga geen 450 minuten wacthen)(ik heb et over CS1.4
er is een klein foutje Indigo heeft zijn codes ingetikt
ik ben zelf SolidCobra
er is een klein foutje Indigo heeft zijn codes ingetikt
ik ben zelf SolidCobra
Wat een #$#$%$^^ zooi... Ik krijg hem niet eens geïnstalleeerd 
Als ik Half-Life probeer te updaten vind hij m'n taal niet goed. En als ik Counter-strike probeer te updaten krijg ik dit:

Als ik Half-Life probeer te updaten vind hij m'n taal niet goed. En als ik Counter-strike probeer te updaten krijg ik dit:
voel je je eigen nu goed ofzowOp donderdag 25 april 2002 17:24 schreef Juniorrules het volgende:
BEAT THIS!
[afbeelding]
Op dit moment gaat ie met 248
[EDIT]
[afbeelding]
btw check de FAQ met betrekking tot downloadsnelheden es

GoeiemorgenOp donderdag 25 april 2002 18:00 schreef IndigoDelFuego het volgende:
Waar kan je hem downloaden (ik weet wel op fileplanet maar ik ga geen 450 minuten wacthen)(ik heb et over CS1.4
Lezen is moeilijk...
http://csnation.counter-strike.net/#mod
Voor de 34245e keer
zuchtOp donderdag 25 april 2002 18:00 schreef IndigoDelFuego het volgende:

en anders download je hem zaterdag maar van mij
Verwijderd
http://www.lightspeedgaming.com/index.cfm?p=files
Kun je redelijk snel downloaden, ik haalde over de 100.
Lees de pagina wel even goed door voor de login en password.
of
http://www.strikerz.net/index.php?menu=Downloads
Kun je redelijk snel downloaden, ik haalde over de 100.
Lees de pagina wel even goed door voor de login en password.
of
http://www.strikerz.net/index.php?menu=Downloads
Weet al iemand of er nerderlands servers draaien op 1.4? Die andere link waarje servers komn vinden zit je bijna alt ijd met 200 ping, en dat is neiet zo fijn gamen tegen 60 pingers, en ik ben al zo slecht
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
als je op counter-strike.net kijkt staat er precies wat waar en hoe.
zo moeilijk is het niet.
ik had hem binnen 5 min ged/l en geinstaleerd.
zo moeilijk is het niet.
ik had hem binnen 5 min ged/l en geinstaleerd.
Download ff het progje op www.gametiger.net en zoek vervolgens (ook daar) naar servers met [NL] ervoor.Op donderdag 25 april 2002 18:41 schreef Cloontje het volgende:
Weet al iemand of er nerderlands servers draaien op 1.4? Die andere link waarje servers komn vinden zit je bijna alt ijd met 200 ping, en dat is neiet zo fijn gamen tegen 60 pingers, en ik ben al zo slecht
Er zal zeker een goede tussen zitten.
Ikzelf heb gewoon op "update" geklikt in CS zelf, en dan rond de 4000 servers op "cancel". Refreshje, en daar zitten er ook altijd honderden goede bij! Suc6!
Ben je blind ofzo, alleen op de 1e pagina van Spielerij staan al 5 topics die langer zijn...Op donderdag 25 april 2002 19:23 schreef Dr.DK het volgende:
Ik neem vast contact op met de Guinness Book of Records, vanwege de langste topic ever.
Verwijderd
ik bel ze vast omdat t de langste gaat worden ..Op donderdag 25 april 2002 19:32 schreef Jake het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo, alleen op de 1e pagina van Spielerij staan al 5 topics die langer zijn...
humorloze .. *peep*
damn.. droom door
deze overtref je niet...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225911
294 pagina's...
deze overtref je niet...
294 pagina's...
Cs 1.4 heeft gelukkig heel wat leuke dingen meegebracht alleen ook wat nadelen. Ik vind het irri springen in cs 1.4 gewoon belachelijk!!! Hoe kun je nou een beetje rushen met zo'n jump? Er zijn mensen die het met me eens zijn en hebben dit gedaan http://www.petitiononline.com/cs14prob/petition.html Ik zou zeggen vul in als je het springen ook zo vind en misschien komen ze dan snel met een patch om het te verhelpen.
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Verwijderd
Ik zag een nieuwe optie bij controls staan, helemaal onderaan. "Cheer", had ik ingesteld als Numpad 1 (End), maar als ik dat druk gebeurd er niets. Wat is de functie van deze??
Springen is wel iets te overdreven gemaakt vinnik, één sprong en je loopt als een slak. Hadden ze het niet geleidelijk langzamer kunnen doen en dan pas bij de derde sprong op zijn langzaamst ofzo
Springen is wel iets te overdreven gemaakt vinnik, één sprong en je loopt als een slak. Hadden ze het niet geleidelijk langzamer kunnen doen en dan pas bij de derde sprong op zijn langzaamst ofzo

* first person mode
* picture in picture
tegelijk wil niet

Ik heb niet veel zin om het hele topic door te lezen dus ik vraag het nu maar. Hebben jullie ook dat al jullie guns rechts zitten behalve de HE's? Alles is rechts ook flashes enzo, alles behalve de HE's. En mijn lucht doet soms raar:

Verder vind ik het eerder verslechterd dan verbeterd. Veel teveel HSjes. Springen kan nou ook niet meer goed (is wel realistischer), stilstaand de bom planten. Het is voor snipers makkelijker geworden en dus ook weer zo'n kut awm(p). Maar de spectator modes zijn wel koel. Maar ik heb eigenlijk liever 1.3.
Verder vind ik het eerder verslechterd dan verbeterd. Veel teveel HSjes. Springen kan nou ook niet meer goed (is wel realistischer), stilstaand de bom planten. Het is voor snipers makkelijker geworden en dus ook weer zo'n kut awm(p). Maar de spectator modes zijn wel koel. Maar ik heb eigenlijk liever 1.3.
Verwijderd
Er zijn veel verbeteringen te melden, maar het enigste waar ik langzamerhand een *$^@#T%$@#%@*$ k*t hekel aan krijg, zijn de headshots. Het is gewoon niet meer normaal, 90% van mijn deaths worden veroorzaakt door een HS. ARGGGGGGGGGGGG.
ligt volgens mij aan je OpenGLOp donderdag 25 april 2002 21:15 schreef apocrypha het volgende:
Ik heb niet veel zin om het hele topic door te lezen dus ik vraag het nu maar. Hebben jullie ook dat al jullie guns rechts zitten behalve de HE's? Alles is rechts ook flashen enzo, alles behalve de HE's. En mijn lucht doet soms raar:
[afbeelding]
.. ik heb ook wel eens gehad dat op een bepaald punt in map _cs_italy bijv. dat alle lijnen naar een bepaald punt gaam en ik zag dus geen ene reed meer

heb ik nu geen last meer van na update
Bah, 1.4 
Voordelen (imho)
-Vette spectate mode, leuk maar ook makkelijk cheaters herkennen.
-Kleine dingetjes als wegwerking van kleine bugjes, paar nieuwe opties en dat soort dingetjes.
-Havana is wel mooi en redelijk speelbaar.
-Usp is sterker (of nauwkeuriger) geworden. Terecht, hij was eerst te zwak (te onaantrekkelijk om te kopen) imho.
Nadelen
-Met stip op nummer 1: springverkrachting. 1.4 is echt een walhalla voor campers, en dan met name voor awp'ende campers. Noob mode: wacht tot iemand springt, neem alle tijd (tegenstander kan toch geen kant meer op dan) en schiet.
-Awp'er loopt veels te snel. Hij valt nu nog minder goed te raken als hij snel van links naar rechts beweegt, terijl hij juist al in het voordeel is door de springverkrachting (zie boven). Dit is puur objectief gezien want zelf deed en doe ik niet anders dan met awp en desert eagle door het level lopen.
-Para is veels te sterk. Noob mode: koop een para, ammo en beuken maar. Muisknop ingedrukt houden en gegarandeerd 10 kills per ronde. De para mocht idd wel wat sterker aangezien hij zijn prijs absoluut niet waard was in 1.3, maar dit (vele malen precieser en sneller lopen) gaat wel erg ver. Daarnaast is het ook maar de vraag of een machinegeweer niet iets te veel van het goede (actie) is (niet voor niets dat er geen raketwerpers in cs zitten, zie ook hieronder).
-Te scheef schieten bij het lopen (zie hieronder).
-Algemeen: te realistisch. Cs was (met nadruk op was) dé perfecte combi van actie en realisme. Geen uren durende rondes dankzij het realisme, en ook geen seconden durende rondes waarbij alleen maar lomp gebeukt wordt dankzij de actie. Als iemand puur realisme wil gaat ie maar lekker dod oid spelen, en als iemand puur actie wil gaat ie maar lekker quake oid spelen. Dat soort mods/spellen zijn er immers al zat, terwijl de combi actie realisme nauwelijks te vinden is. En waarom een succesvolle en zichzelf bewezen formule op een dusdanig lompe en ingrijpende manier veranderen?
Imho wegen de voordelen lang niet op tegen de nadelen. De voordelen zijn namelijk allemaal van die kleine dingetjes, terwijl de nadelen echt grote veranderingen zijn.

Voordelen (imho)
-Vette spectate mode, leuk maar ook makkelijk cheaters herkennen.
-Kleine dingetjes als wegwerking van kleine bugjes, paar nieuwe opties en dat soort dingetjes.
-Havana is wel mooi en redelijk speelbaar.
-Usp is sterker (of nauwkeuriger) geworden. Terecht, hij was eerst te zwak (te onaantrekkelijk om te kopen) imho.
Nadelen
-Met stip op nummer 1: springverkrachting. 1.4 is echt een walhalla voor campers, en dan met name voor awp'ende campers. Noob mode: wacht tot iemand springt, neem alle tijd (tegenstander kan toch geen kant meer op dan) en schiet.
-Awp'er loopt veels te snel. Hij valt nu nog minder goed te raken als hij snel van links naar rechts beweegt, terijl hij juist al in het voordeel is door de springverkrachting (zie boven). Dit is puur objectief gezien want zelf deed en doe ik niet anders dan met awp en desert eagle door het level lopen.
-Para is veels te sterk. Noob mode: koop een para, ammo en beuken maar. Muisknop ingedrukt houden en gegarandeerd 10 kills per ronde. De para mocht idd wel wat sterker aangezien hij zijn prijs absoluut niet waard was in 1.3, maar dit (vele malen precieser en sneller lopen) gaat wel erg ver. Daarnaast is het ook maar de vraag of een machinegeweer niet iets te veel van het goede (actie) is (niet voor niets dat er geen raketwerpers in cs zitten, zie ook hieronder).
-Te scheef schieten bij het lopen (zie hieronder).
-Algemeen: te realistisch. Cs was (met nadruk op was) dé perfecte combi van actie en realisme. Geen uren durende rondes dankzij het realisme, en ook geen seconden durende rondes waarbij alleen maar lomp gebeukt wordt dankzij de actie. Als iemand puur realisme wil gaat ie maar lekker dod oid spelen, en als iemand puur actie wil gaat ie maar lekker quake oid spelen. Dat soort mods/spellen zijn er immers al zat, terwijl de combi actie realisme nauwelijks te vinden is. En waarom een succesvolle en zichzelf bewezen formule op een dusdanig lompe en ingrijpende manier veranderen?
Imho wegen de voordelen lang niet op tegen de nadelen. De voordelen zijn namelijk allemaal van die kleine dingetjes, terwijl de nadelen echt grote veranderingen zijn.
Ok veel HS, maar heeft iedereen er wel aan gedacht dat het om 2 redenen komt:
- je moet nu toch langzaam schieten, dus kan je net zo goed mikken...
- als je een Head raakt is dat meer damage dan als je Body raakt => een HS is dus eerder fataal (stel nog 40 HP, HS is dan dodelijk en een body-shot vaak niet).
De kunst is om je tegenstanders een HS te geven, voordat ze het bij jou doen.
Voor mensen die het niet geloven: ik wil vanaf 20 meter met een colt op je kop schieten, om te kijken of je dood gaat hoor
- je moet nu toch langzaam schieten, dus kan je net zo goed mikken...
- als je een Head raakt is dat meer damage dan als je Body raakt => een HS is dus eerder fataal (stel nog 40 HP, HS is dan dodelijk en een body-shot vaak niet).
De kunst is om je tegenstanders een HS te geven, voordat ze het bij jou doen.
Voor mensen die het niet geloven: ik wil vanaf 20 meter met een colt op je kop schieten, om te kijken of je dood gaat hoor
Ja, en als ik in je teen schiet kan jij ook niet meer fatsoenlijk mikken, en na een borstschot (van wat voor wapen dan ook) leef je vaak ook niet meer, laat staan dat je nog een geweer kan vasthouden laat staan dat je nog kan mikken. Ook maar in cs maken dan? Zie mijn verhaal over actie vs realismeOp donderdag 25 april 2002 22:58 schreef Jake het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer:
1 kogel in je kop en je bent dood, 1 kogel in je been en je bent dat niet. Gevolg is veel HS kills (statistisch alleen al).
Ik heb je verhaal over realisme ook gelezen (na mijn post die er onder staat), maar ik vind dus dat je 1.3 te snel/te simpel kon rushen.
1 kogel in je kop en je bent dood, 1 kogel in je been en je bent dat niet. Gevolg is veel HS kills (statistisch alleen al).
Ik heb je verhaal over realisme ook gelezen (na mijn post die er onder staat), maar ik vind dus dat je 1.3 te snel/te simpel kon rushen.
Ja, maar de vraag is of het allemaal wel zo realistisch moet.Op donderdag 25 april 2002 23:07 schreef Jake het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk meer:
Nee enorm realistisch moet het niet, maar een gedeelte van de charme van CS is toch juist dat ze de gameplay steeds wijzigen.
Ik denk echt dat er in 1.4 meer HS zijn omdat men beter mikt. En dat is dan toch juist goed, wat maakt het nou uit of je door een HS of door een gewoon shot dood gaat.
Ik denk echt dat er in 1.4 meer HS zijn omdat men beter mikt. En dat is dan toch juist goed, wat maakt het nou uit of je door een HS of door een gewoon shot dood gaat.
CS 1.4 is cooooool
eindelijk af van die irritante mannetjes die springend en rennend met hun mp5jes je af maken
en die spectator modes zijn ook cool
dat van dat springen kom ik ook nog wel overheen.
eindelijk af van die irritante mannetjes die springend en rennend met hun mp5jes je af maken
en die spectator modes zijn ook cool
dat van dat springen kom ik ook nog wel overheen.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
kortom nog makkelijker voor n00bsOp vrijdag 26 april 2002 00:45 schreef Wirf het volgende:
CS 1.4 is cooooool

die vervelende springende mannetjes zijn veel te moeilijk om te raken
Hmm na 2 dagen spelen mijn mening:
Vind 't er beter op geworden.
Waarom?
Spectate modes roelen, map en first person zeker.
Meer opties.
Springen veel realistischer, irri jump mannetjes zuigen.
Wapen minder nauwkeurig tijdens 't rennen heeft ook wel wat. Ik raak wel minder, maar die ren nerds raken mij tenminste ook niet
Rottende lijken roelen
Paar nieuwe maps ook altijd leuk.
Nadelen:
Beetje veel headies ja. Maar dat is denk ik vooral omdat het aimen in stilstand veel makkelijker is waardoor je beter richting hoofd kunt schieten.
Vrij snel af had ik in het begin het idee, vandaag niet echt gemerkt.
Vind wel dat het 'realisme' nu wel genoeg is
Maar 't is nog best goed te spelen hoor, misschien ff wennen ja, maar ik zag bij 1.3 alleen maar
terwijl iedereen het gewoon zit te spelen.
1.4 is denk ik ook ff wennen alleen die headies zijn soms jammer, maar ik heb er niet echt veel last van moet ik zeggen. Bij 1.3 had ik 't ook vaak hoor.
Vind 't er beter op geworden.
Waarom?
Spectate modes roelen, map en first person zeker.
Meer opties.
Springen veel realistischer, irri jump mannetjes zuigen.
Wapen minder nauwkeurig tijdens 't rennen heeft ook wel wat. Ik raak wel minder, maar die ren nerds raken mij tenminste ook niet
Rottende lijken roelen
Paar nieuwe maps ook altijd leuk.
Nadelen:
Beetje veel headies ja. Maar dat is denk ik vooral omdat het aimen in stilstand veel makkelijker is waardoor je beter richting hoofd kunt schieten.
Vrij snel af had ik in het begin het idee, vandaag niet echt gemerkt.
Vind wel dat het 'realisme' nu wel genoeg is

1.4 is denk ik ook ff wennen alleen die headies zijn soms jammer, maar ik heb er niet echt veel last van moet ik zeggen. Bij 1.3 had ik 't ook vaak hoor.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
AAAAAAAAAAARRRRHHHH that's focking it... GENOEEEEEG...
ik heb het 2 uurtjes gespeelt en vreet me helemaal op van binnen.... rraaaaarggghhh.
KUT springen en suckage crosshair.. en gvd een beetje silent lopen zit er ook niet meer bij...
ik denk maar dat ik ga kappen met cs.. dit kan ik gewoon niet aan... maar eens de Qiii cd uit de ouwe doos pakken..
Echt 100% jammer...
ik heb het 2 uurtjes gespeelt en vreet me helemaal op van binnen.... rraaaaarggghhh.
KUT springen en suckage crosshair.. en gvd een beetje silent lopen zit er ook niet meer bij...
ik denk maar dat ik ga kappen met cs.. dit kan ik gewoon niet aan... maar eens de Qiii cd uit de ouwe doos pakken..
Echt 100% jammer...
Wat heeft iedereen toch met dat springenOp vrijdag 26 april 2002 01:49 schreef darkmarc het volgende:
ik denk maar dat ik ga kappen met cs.. dit kan ik gewoon niet aan... maar eens de Qiii cd uit de ouwde doos pakken..
Echt 100% jammer...
IMHO hoef je alleen te springen als je omhoog wil. Als ik een stuk moet rennen ga ik ook niet steeds springen hoor
Maarja volgens mij wordt 't tijd voor CZ
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
..... ja .. en het neerkomen na dat enige sprongetje van je dan he... heb je die al gevoeld.. sta je gvd meteen stil als een dooie zak met zand. De snelheid is nu +- 3 x achteruit gegaan. En vooral het tactische silent lopen zit er nu helemaaaaaal niet meer in ... kan iedere focking noob je nog op kilometers aan horen komen lopen..
het suckt gewoon.. er zijn geen andere woorden voor
het suckt gewoon.. er zijn geen andere woorden voor
- Dat springen moet je gewoon aan wennen, oftwel je gameplay een klein beetje aanpassen. Ik ben het met je eens dat het een van de slechtste aanpassingen is sinds CS 1.0Op vrijdag 26 april 2002 01:49 schreef darkmarc het volgende:
Echt 100% jammer...
- Wat bedoel je met croshair?
- Silent "run" was een bug die er eindelijk uitgehaald is, tercht IMHO
- Dat je je zo opwindt doet mij vermoeden: zijn we aan het verliezen??
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
ik vind et allemaal heerlijk (oftewel ik knal er vrolijk op los) nu alleen nog een realism pak en ik ben helemaal tevree
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Allereerst: 1.3 vind ik ook nog steeds slecht, maar 1.4 is vooralsnog (we zeiken tenslotte bij elke update
) nog slechter. Heel irritant vind ik dat de hostages/gedropte bom in de radar te zien zijn. Dat gaat echt nergens over, in mijn ogen deel van de charme was die bom nog zoeken. En die headshot hebben volgens mij niet veel met het beter mikken te maken. Want het is nog steeds spray de meeste headies bijeen.
Verwijderd
ok, perfect!Op vrijdag 26 april 2002 01:49 schreef darkmarc het volgende:
Echt 100% jammer...
hier had ik al stiekum op gehoopt om eerlijk te zijn, CS is veel te populiar, wat behoorlijk wat nadelen met zich mee brengt (cheaters, lamers, you know..the works)..
door deze (eigenlijk geweldige) aanpassingen heb ik de hoop dat het minder populair wordt, zodat alleen de trouwe kern die-hards over blijft
maarja, helaas spreekt het verleden tegen mij, elke versie is dit t standaard gelul (zoals Captain Pervert al eens in een ander topic aangaf), elke keer gezeur, dit suckt, dat suckt, ik stop ermee, bla bla...en over een paar weken spelen dezelfde mensen nog steeds en zijn er alleen maar meer CSers bij gekomen..
jullie zijn zoooooooooooo voorspelbaar, maar ik heb me hoop in de mensheid nog niet compleet opgegeven..dus..wees een vent en kap er mee! ...dan kan ik tenminste, in rust, zonder gezeik..mijn spel spelen..
Nee joh twisted.
De game is nu echt verkracht. Veel te n00b vriendelijk nu, dus aan de meeste mensen blijkt wel of ze al wat langer spelen of niet.
En dat er bij elke beta tot nu toe gezeur was en het later allemaal wel meeviel klopt. Maar dit is toch echt uitzondering op de regel. Niet voor niks waren er aan het begin van de betatests van 1.4 al meteen klachten.
En voor illem met zijn cheats: jou spreek ik over een paar dagen nog wel
De game is nu echt verkracht. Veel te n00b vriendelijk nu, dus aan de meeste mensen blijkt wel of ze al wat langer spelen of niet.
En dat er bij elke beta tot nu toe gezeur was en het later allemaal wel meeviel klopt. Maar dit is toch echt uitzondering op de regel. Niet voor niks waren er aan het begin van de betatests van 1.4 al meteen klachten.
En voor illem met zijn cheats: jou spreek ik over een paar dagen nog wel
dude, get a lifeOp donderdag 25 april 2002 19:44 schreef DWZ het volgende:
damn.. droom door
deze overtref je niet...
294 pagina's...
ipv dat mieren**kerij
Nou ja je vraagt er zelf om, maar jij bent precies het type speler waarom ze het gedaan hebben...Op vrijdag 26 april 2002 01:49 schreef darkmarc het volgende:
Echt 100% jammer...
Zoals je nu op mij over komt:
Jij gunt een ander het ligt in de ogen niet, je rushed als een gek om daar de enigszins verraste CT single-handed af te knallen (eventueel campend op een spot dat ze niet verwachten dat jij daar al kon zitten).
Zeg nou zelf, als je rent is terecht je aim minder en maak je altijd geluid. Ik snap niet dat je daar zo'n probleem mee hebt. (Ik snap het denk ik wel, je score is negatief...)
En waarom zou het dan te n00b vriendelijk zijn? Enige dat ik kan bedenken is dat een n00b minder last heeft van al die wijzigingen omdat ie het toch niet deed. En hij is natuurlijk net zo goed/slecht als voor de patch (2 spellen/versies die hij niet ken(t/de)), waar de naar eigen zeggen 1337 speler enorm moet wennen.Op vrijdag 26 april 2002 03:18 schreef Gregoor het volgende:
de veranderingen zijn nu wel ff wat groter. waren het in voorgaande beta's hooguit de recoil v/d guns of de hitboxes, nu is de totale manier van spelen veranderdOp vrijdag 26 april 2002 03:07 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
ok, perfect!
hier had ik al stiekum op gehoopt om eerlijk te zijn, CS is veel te populiar, wat behoorlijk wat nadelen met zich mee brengt (cheaters, lamers, you know..the works)..
door deze (eigenlijk geweldige) aanpassingen heb ik de hoop dat het minder populair wordt, zodat alleen de trouwe kern die-hards over blijft
maarja, helaas spreekt het verleden tegen mij, elke versie is dit t standaard gelul (zoals Captain Pervert al eens in een ander topic aangaf), elke keer gezeur, dit suckt, dat suckt, ik stop ermee, bla bla...en over een paar weken spelen dezelfde mensen nog steeds en zijn er alleen maar meer CSers bij gekomen..
jullie zijn zoooooooooooo voorspelbaar, maar ik heb me hoop in de mensheid nog niet compleet opgegeven..dus..wees een vent en kap er mee! ...dan kan ik tenminste, in rust, zonder gezeik..mijn spel spelen..

Nieuwe maps zuigen iig ZWAAAAR!
Geef mij Rotterdam en die map op die stuwdam (ben naam ff kwijt) maar weer terug.
Verder word ik op onze servers schijtziek van al die gassies die maar lopen te klagen en lopen zeiken dat 1.4 zo zuigt. Speel hem verdomme niet dan, pleur op!
Het is een kwestie van gewenning.
Geef mij Rotterdam en die map op die stuwdam (ben naam ff kwijt) maar weer terug.
Verder word ik op onze servers schijtziek van al die gassies die maar lopen te klagen en lopen zeiken dat 1.4 zo zuigt. Speel hem verdomme niet dan, pleur op!
en ik wordt zo ziek van die gasten die zeggen: speel het dan nietOp vrijdag 26 april 2002 09:36 schreef RaDKiLL het volgende:
Nieuwe maps zuigen iig ZWAAAAR!
je mag toch wel een beetje kritiek leveren als een spel zuigt dat je al meer dan 2 jaar speelt?

die mensen (including me) gaan heus niet zomaar stoppen met CS
Verwijderd
Ik heb cs 1.4 gister ff gedlt maar nog nie gespeeld k heb al de eerste reacties gezien en die lopen nogal uiteen......
K ga vanmiddag wel es ff kijken of 't wat is......
K ga vanmiddag wel es ff kijken of 't wat is......
1337 players zeuren niet, maar passen zich aan, net zoals ze bij alle vorige versies hebben gedaan
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Ik doel op mensen die 24/7 lopen te zeiken, niet de mensen die een keer melden dat ze aan cs 1.4 moeten wennen.en ik wordt zo ziek van die gasten die zeggen: speel het dan niet
je mag toch wel een beetje kritiek leveren als een spel zuigt dat je al meer dan 2 jaar speelt?
die mensen (including me) gaan heus niet zomaar stoppen met CS
Ipv zich een beetje te verdiepen in de nieuwe bewegingen lopen ze constant te zeiken...
Een beetje kritiek is niet erg, maar als admin ga je je op den duur ergeren. Er komen woorden voorbij waar de honden geen pap van lusten, dat is pas storend. Het is een spelletje wat voor de fun wordt gespeeld (zou moeten iig).
Mensen raken echter helemaal in paniek als het raggen wat moeilijker gaat als voorheen met 1.3 en de frags uitblijven....
Feit is wel dat Valve met 1.4 zijn doel een beetje voorbij schiet...Ze gaan aan de ene kant voor het realisme door het jumpen en strafe-sproeien tegen te gaan, maar aan de andere kant kun je met 1hp nog net zo snel rennen/lopen als met 100hp...Daz vaag.
Ik heb wat goede veranderingen gezien en wat slechte veranderingen. Al met al ben ik wel tevreden. Maar wat mij elke keer weer irriteert als er een nieuwe versie uitkomt is dat ze mappen verwijderen. Het is nu al verschillende keren voorgekomen dat ze sommige van de beste mappen gewoon verwijderen en wat lullige mappen ervoor terug in stoppen. Waarom laten ze de mappen gewoon niet intact en voegen niet gewoon elke keer mappen toe aan de al bestaande lijst. Ik zou wel eens antwoord willen hebben op deze vraag van de makers.
Dan zou je op den duur 46+ maps hebben. Plus zou dan de full versie van de upgrade een enorme omvang aannemen...
(denk ik
)
(denk ik
ja daarom heette PU ook 2 dagen [1.4 sucks]Pimps United zeker? (nr.1 van NL)Op vrijdag 26 april 2002 10:20 schreef Wirf het volgende:
1337 players zeuren niet, maar passen zich aan, net zoals ze bij alle vorige versies hebben gedaan
btw check this out: http://www.xsreality.com/?a=post&id=154990
Verwijderd
Iemand ook last van een enorme lag sinds de nieuwe update van cs. En dan met name wanneer heel veel mensen tegelijkertijd beginnen te schieten. Zelfs op servers waar ik lage ping heb lag ik enorm, en dit had ik niet voor de update. Misschien ligt het aan al die dode lichamen die op de grond blijven liggen en first person look, dat ie enorm lagd. Iig niet aan de snelheid van mn systeem, p4 1,7 ghz
Hoop dat ze heel gauw een nieuwe patch gaan uitbrengen waarin de lichamen weer verdwijnen. Fp-look is wel cool en de nieuwe maps
Hoop dat ze heel gauw een nieuwe patch gaan uitbrengen waarin de lichamen weer verdwijnen. Fp-look is wel cool en de nieuwe maps
hebbie wel gelijk in. Ik denk toch dat ik een redelijk snel en goed systeem heb (check sig), maar bij mij loopt het af en toe gewoonook een beetje brak. Ik speel in de hoogste reso mogelijk. In oude CS zat ik altijd strak op 60 FPS (vsync aan).Op donderdag 25 april 2002 16:01 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik heb heeel veel choke, alles lagt aan alle kanten en niks gaat soepel
Ik heb nu gewoon het gevoel dat het af en toe niet helemaal lekker loopt, vooral in chateau.
Vage shit, maar het is geen lag bij mij, het is echt de FPS die dropt.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Is dat niet hetzelfde: laggen of dat je fps dropt? Iig het is verschrikkelijk irri spelen, en ik kap ook voortijdig met spelen uit frustratie. Is er niet een mogelijkheid om je fps te verhogen behalve hardwarematige aanpassingen?
Naar aanleiding van dit topic (http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000764) op theCPL.com wil ik even het volgende posten.
Iedereen die niet eens is met de veranderingen in springen en niet meer kunnen sneaken graag dit ondertekenen. => http://www.webpetitions.com/cgi-bin/print_petition.cgi?20324326798
Nog ff dit :
Topic over 1.4 = bad
http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000758
Iedereen die niet eens is met de veranderingen in springen en niet meer kunnen sneaken graag dit ondertekenen. => http://www.webpetitions.com/cgi-bin/print_petition.cgi?20324326798
Nog ff dit :
Topic over 1.4 = bad
http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000758
Old school gamer met een lag en een traan.
Hebbik ook....Vroeger had ik het alleen af en toe als de bom ontplofte in DE_ maps...Nu idd als meerdere mensen tegelijk gaan spelen. Ook hier goeie ping, goed systeem...Vooral geluid wordt niet om aan te horen...Iemand ook last van een enorme lag sinds de nieuwe update van cs. En dan met name wanneer heel veel mensen tegelijkertijd beginnen te schieten. Zelfs op servers waar ik lage ping heb lag ik enorm, en dit had ik niet voor de update. Misschien ligt het aan al die dode lichamen die op de grond blijven liggen en first person look, dat ie enorm lagd. Iig niet aan de snelheid van mn systeem, p4 1,7 ghz
En deze:
http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000760
En deze :
http://www.xsreality.com/?a=post&page=1&id=154426
*Zucht*
http://forums.thecpl.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=1&t=000760
En deze :
http://www.xsreality.com/?a=post&page=1&id=154426
*Zucht*
Verwijderd
Ja, Valve heeft de beste online game ooit kreupel gemaakt alleen om nieuwkomers het naar hun zin te maken. En nu ben ik zelf wel een redelijke Newbie (speel pas 3 of 4 maanden) maar zelfs dit verschil merk IK overduidelijk. Drie hoeraatjes voor Valve...Not!!
Verwijderd
altijd dat gehuil van ... jaa zeik niet zo.. stop er anders maar mee.. ik speel die spel nou bijna gvd een jaar.. en nu krijg ik 1.4 voorgeschoteld.. jah sorry hoor maar dit is geen cs meer.. tis gewoon een heel ander spel. En trouwens ik denk dat het de noobs zijn die continu zeiken dat ze het zwaar relax vinden. Cs heeft zo steeds minder met echte skils te maken.
Verwijderd
Ik heb twee aanmerkingen op CS 1.4:
- De skyboxes zijn wit en zorgen voor een immense FPS daling.
- Mijn EAX geluid klinkt heel erg hol.
Voor de rest (ik ben niet zo'n fanatieke speler
) helemaal super, het interreseert mij toch niet of ik veel kan springen...het gaat toch om het schieten, of niet dan?
- De skyboxes zijn wit en zorgen voor een immense FPS daling.
- Mijn EAX geluid klinkt heel erg hol.
Voor de rest (ik ben niet zo'n fanatieke speler
Het is gewoon te gek voor woorden.
Er zijn professionele clans (!!!!!) die NIET willen komen als er 1.4 gedraaid wordt !!!
(Dan heb ik het over CPL Dallas Summer).
Dit gaat over de wereld top !
Er is een rollback voor jumpen van 1.3 HIER :
www.jump-plugin.de.vu
Hopelijk is dit genoeg voor nu
Er zijn professionele clans (!!!!!) die NIET willen komen als er 1.4 gedraaid wordt !!!
www.jump-plugin.de.vu
Wat houden eigenlijk die driehoekjes met een uitroepteken erin in? En die servers met een oog ervoor zijn voor 128/132 players??
(Ik heb het hier over de lijst met servers) (Sorry als de vraag al een keer is gesteld, kheb een groot deel v/h topic gelezen maar niet alles.)
Verwijderd
Veroorzaakt dat vertraagde jump-gedoe nou die lag of zie ik dat verkeerd, ik bedoel ik jump niet zo veel en gebruik het sporadisch om op een crate te springen ofzo.
Hoe dan ook, helpt die plug-in echt?
Verwijderd
Die driehoekjes worden veroorzaakt doordat de nieuwe .dll bestanden die de update met zich meebrengt niet op de bestaande .dll bstanden aansluiten. Vandaar dat die servers niet toegankelijk zijn. Zal binnenkort wel geupdate worden , denk ikOp vrijdag 26 april 2002 12:58 schreef Juniorrules het volgende:
Wat houden eigenlijk die driehoekjes met een uitroepteken erin in? En die servers met een oog ervoor zijn voor 128/132 players??(Ik heb het hier over de lijst met servers) (Sorry als de vraag al een keer is gesteld, kheb een groot deel v/h topic gelezen maar niet alles.)
Junior .. Die driehoekjes zijn een andere CS versie.
Daar kan je dus niet inloggen.
Die ogen zijn spectator servers / proxies. Daar kan je dus inloggen en bijvoorbeeld clanmatches kijken. Dat kan je met max 128 mensen doen.
Over die jump rollback. Ik kan hem niet testen, ik zit op het werk. ik heb eem gelinkled gekregen van CPL daar zeiden ze dat ie nog buggy was. Is maar een manier om dat ECHT te weten
Die ogen zijn spectator servers / proxies. Daar kan je dus inloggen en bijvoorbeeld clanmatches kijken. Dat kan je met max 128 mensen doen.
Over die jump rollback. Ik kan hem niet testen, ik zit op het werk. ik heb eem gelinkled gekregen van CPL daar zeiden ze dat ie nog buggy was. Is maar een manier om dat ECHT te weten
Verwijderd
dat klopt toch neit helemaal, bij GamePoint 1 krijg ik ook zo'n driehoekje, maar deze server heeft gewoon de goede versie en ik kan er dan ook gewoon op inloggen..Op vrijdag 26 april 2002 13:03 schreef Pete_Sampras het volgende:
Al wat gevonden Illem?!
heb ze allebei net binnen...
1109 = 77.1 mb
1.4 = 115
heb het alleen ff zelf in een LAN game getest..
was er na 2 sec dat het kut is als je jumpt (crouchjump) en je neerkomt dat je dan afremt
aim tijdens rennen springen etc is erg wennen denk ik..
nieuwe maps niet zo erg fun
ook nog haast geen 1.4 servers zie ik
maarja, niets aan te te doen...
1109 = 77.1 mb
1.4 = 115
heb het alleen ff zelf in een LAN game getest..
was er na 2 sec dat het kut is als je jumpt (crouchjump) en je neerkomt dat je dan afremt
aim tijdens rennen springen etc is erg wennen denk ik..
nieuwe maps niet zo erg fun
ook nog haast geen 1.4 servers zie ik
maarja, niets aan te te doen...
zo'n driehoekje betekend secure of insecureOp vrijdag 26 april 2002 13:03 schreef Pete_Sampras het volgende:
koel!!!!Op vrijdag 26 april 2002 12:45 schreef Pete_Sampras het volgende:
Het is gewoon te gek voor woorden.
www.jump-plugin.de.vu
nu maar hopen dat beetje veel servers die gaan draaien
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Pfff, zal niet meteen mensen gaan beschuldigen enzo, maar zijn hier kennelijk toch veel mensen die relatief nog niet echt lang Cs spelen en toch denken dat ze alles weten

Maar goed, zal toch aantal dingen verduidelijken.
1. Over dat mensen op moeten houden met zeuren/zeiken omdat dit altijd zou gebeuren en toch weer overgaat is onzin. Kijk, ik ben het er helemaal mee eens dat er na elke nieuwe beta/retailversie wel wanklanken ontstaan, maar dit keer is er HEEL wat meer veranderd dan voorgaande keren, en dan ook vooral dingen die echt niet in de smaak vallen (vooral bij mensen die langer en vaker spelen). Dus het is dan wel heel makkelijk om te zeggen van ow, ze zeuren maar en willen zich niet aanpassen, etcetera, zonder met echt goede argumentatie te komen. Elke beta is namelijk anders, en zo zijn er dus zoals ik al zei dit keer veel meer dingen grondig aangepast dan eerder.
2. Dan de opmerking van de weet ik niet wat zeuren/zeiken en de elite spelers passen zich aan. Dat is natuurlijk ook een opmerking die nergens overgaat. Ik mis de onderbouwing namelijk compleet. Maar goed, natuurlijk wel zo makkelijk om te zeggen, zo zonder onderbouwing, he Wirf. Alleen om dan te zeggen van ze hebben zich eerder aangepast dus zullen het nu ook wel doen slaat dus weer als een tang op een varken, maargoed, zie daarvoor mijn opmerking hierboven.
Waarom vooral de mensen die langer/vaker spelen pissed zijn in namelijk redelijk simpel te verklaren. Als jij het spel al weet ik niet hoe lang speelt en in de top van NL qua Cs mee speelt/hebt gespeelt, en dus redelijk goed bent, en dan ineens door mensen met veel minder ervaring geknalt wordt gewoon omdat de skillfactor eruit is is gewoon triest. Dan zul je zeggen van hoezo skillfactor eruit, maar ik denk toch dat als je niet eens meer normaal een hoek om kan gaan zonder door iemand gekilled te worden alleen omdat hij daar al 2 minuten zit niet goed is. En dat dan alleen maar omdat jij geen kans maakt omdat je niet eens normaal de hoek om kan springen en je natuurlijk stil moet lopen omdat hij je anders al veel eerder hoort en je dan daar dus stil voor hem staat, terwijl hij al een clip in je pompt. Zo wordt het dus alleen maar close-combat met het voordeel voor de camper, die niet echt skills nodig heeft omdat richting iemand mikken die 2 meter voor je de hoek om komt de meesten nog wel lukt.
Dan zou dus iedereen moeten gaan campen zeg je, maar denk niet dat dat alles nou veel leuker maakt, of wel?
Maar het belangrijkste van allemaal is natuurlijk de fun die er zo totaal vanaf gaat. Want dat is neem ik aan toch de reden waarom zowat iedereen het speelt, en ik het zelf ook al bijna 3 jaar speel. Maar ik moet zeggen dat ik gister echt moe werd van het steeds stil moeten "kruipen" omdat ik anders toch al de pineut was omdat iemand me dan al van ver aan hoorde komen stampen. Dan kan ik natuurlijk wel stil gaan zitten, maar denk niet dat dat het er nu veel leuker op maakt.
3. Voor degenen die klaagden over dat de dode lichamen hun fps vernaggelden, zou ik willen zeggen, check je settings. Is namelijk heeeel makkelijk aan te passen, dus zie het probleem niet. Probeer bijvoorbeeld maar eens in je console (ik mag bij God hopen dat je standaard met console enabled speelt) cl_corpsestay "0" in te tikken. Zou met niet verbazen als de lijken nu meteen zouden verdwijnen
Voor de mensen zonder console of die het graag anders willen doen is dit overigens ook in te stellen bij play game/options/advanced options. Al zullen deze menus net iets anders heten aangezien ik dit ook maar even snel uit mijn hoofd doe omdat deze post al veel te veel tijd in beslag neemt en ik zo weg moet
4. Daarnaast voor degenen die zich dus nog afvroegen wat het driehoekje met uitroepteken betekent, dit betekent dus dat dit een zogenaamde "insecure" server is. Dit betekent dat de server op de een of andere manier geen verbinding heeft kunnen maken met de Valve anti-cheat servers.
5. Over cheaten. Dat is heel simpel, dat is nu nog gewoon mogelijk. Ik raad iedereen die de kans heeft cheats te grebuiken dan ook vol aan dit nu te doen. We spreken elkaar dan wel weer over een dag of 3 a 4 als jullie allemaal een globale ban hebben

Maar goed, zal toch aantal dingen verduidelijken.
1. Over dat mensen op moeten houden met zeuren/zeiken omdat dit altijd zou gebeuren en toch weer overgaat is onzin. Kijk, ik ben het er helemaal mee eens dat er na elke nieuwe beta/retailversie wel wanklanken ontstaan, maar dit keer is er HEEL wat meer veranderd dan voorgaande keren, en dan ook vooral dingen die echt niet in de smaak vallen (vooral bij mensen die langer en vaker spelen). Dus het is dan wel heel makkelijk om te zeggen van ow, ze zeuren maar en willen zich niet aanpassen, etcetera, zonder met echt goede argumentatie te komen. Elke beta is namelijk anders, en zo zijn er dus zoals ik al zei dit keer veel meer dingen grondig aangepast dan eerder.
2. Dan de opmerking van de weet ik niet wat zeuren/zeiken en de elite spelers passen zich aan. Dat is natuurlijk ook een opmerking die nergens overgaat. Ik mis de onderbouwing namelijk compleet. Maar goed, natuurlijk wel zo makkelijk om te zeggen, zo zonder onderbouwing, he Wirf. Alleen om dan te zeggen van ze hebben zich eerder aangepast dus zullen het nu ook wel doen slaat dus weer als een tang op een varken, maargoed, zie daarvoor mijn opmerking hierboven.
Waarom vooral de mensen die langer/vaker spelen pissed zijn in namelijk redelijk simpel te verklaren. Als jij het spel al weet ik niet hoe lang speelt en in de top van NL qua Cs mee speelt/hebt gespeelt, en dus redelijk goed bent, en dan ineens door mensen met veel minder ervaring geknalt wordt gewoon omdat de skillfactor eruit is is gewoon triest. Dan zul je zeggen van hoezo skillfactor eruit, maar ik denk toch dat als je niet eens meer normaal een hoek om kan gaan zonder door iemand gekilled te worden alleen omdat hij daar al 2 minuten zit niet goed is. En dat dan alleen maar omdat jij geen kans maakt omdat je niet eens normaal de hoek om kan springen en je natuurlijk stil moet lopen omdat hij je anders al veel eerder hoort en je dan daar dus stil voor hem staat, terwijl hij al een clip in je pompt. Zo wordt het dus alleen maar close-combat met het voordeel voor de camper, die niet echt skills nodig heeft omdat richting iemand mikken die 2 meter voor je de hoek om komt de meesten nog wel lukt.
Dan zou dus iedereen moeten gaan campen zeg je, maar denk niet dat dat alles nou veel leuker maakt, of wel?
Maar het belangrijkste van allemaal is natuurlijk de fun die er zo totaal vanaf gaat. Want dat is neem ik aan toch de reden waarom zowat iedereen het speelt, en ik het zelf ook al bijna 3 jaar speel. Maar ik moet zeggen dat ik gister echt moe werd van het steeds stil moeten "kruipen" omdat ik anders toch al de pineut was omdat iemand me dan al van ver aan hoorde komen stampen. Dan kan ik natuurlijk wel stil gaan zitten, maar denk niet dat dat het er nu veel leuker op maakt.
3. Voor degenen die klaagden over dat de dode lichamen hun fps vernaggelden, zou ik willen zeggen, check je settings. Is namelijk heeeel makkelijk aan te passen, dus zie het probleem niet. Probeer bijvoorbeeld maar eens in je console (ik mag bij God hopen dat je standaard met console enabled speelt) cl_corpsestay "0" in te tikken. Zou met niet verbazen als de lijken nu meteen zouden verdwijnen
Voor de mensen zonder console of die het graag anders willen doen is dit overigens ook in te stellen bij play game/options/advanced options. Al zullen deze menus net iets anders heten aangezien ik dit ook maar even snel uit mijn hoofd doe omdat deze post al veel te veel tijd in beslag neemt en ik zo weg moet
4. Daarnaast voor degenen die zich dus nog afvroegen wat het driehoekje met uitroepteken betekent, dit betekent dus dat dit een zogenaamde "insecure" server is. Dit betekent dat de server op de een of andere manier geen verbinding heeft kunnen maken met de Valve anti-cheat servers.
5. Over cheaten. Dat is heel simpel, dat is nu nog gewoon mogelijk. Ik raad iedereen die de kans heeft cheats te grebuiken dan ook vol aan dit nu te doen. We spreken elkaar dan wel weer over een dag of 3 a 4 als jullie allemaal een globale ban hebben
Verwijderd
die 1.1.0.9 en 1.4 versies zijn echt om te 
cs loopt constant vast en dat springen zuigt gruwelijk!
denk dat ik 1.1.0.8 en 1.3 maar weer terugzet en op wat oude servers blijf spelen

cs loopt constant vast en dat springen zuigt gruwelijk!
denk dat ik 1.1.0.8 en 1.3 maar weer terugzet en op wat oude servers blijf spelen
hmmz je haalt de woorden uit mn mond.. iig helemaal met je eens. Wat ik ovrigens net hoorde, er is een plugin voor metamod zodat jumpen weer zoals 1.3 gezet kan worden op de servers, nu nog silent walk..Op vrijdag 26 april 2002 15:23 schreef Gregoor het volgende:
lang verhaal
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
gewoon scriptje editen en dan werkt silent walk weer 
ben ik zo lief om script te posten... hmm ff over nadenken
btw vond dit wel grappig:
http://www.kazaalite.com/hl/cs1004.exe
script voor op de server, plzz gimme, kan ik het gelijk gaan installeren..Op vrijdag 26 april 2002 15:34 schreef Yavi het volgende:
gewoon scriptje editen en dan werkt silent walk weer
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik vind CS1.4 super!!!
Absolute verbetering ten opzichte van 1.3 springen is ook goed vinnik ff langzaam lopen en dan weer normaal tempo absoluut top!
Absolute verbetering ten opzichte van 1.3 springen is ook goed vinnik ff langzaam lopen en dan weer normaal tempo absoluut top!
Aap!
Plugin is buggy.hmmz je haalt de woorden uit mn mond.. iig helemaal met je eens. Wat ik ovrigens net hoorde, er is een plugin voor metamod zodat jumpen weer zoals 1.3 gezet kan worden op de servers, nu nog silent walk..
Ik voel me enigszins aangesproken (maar niet aangevallenLang verhaal...
Wij hadden dezelfde dag nog een 1.4 server up. Er kwamen dus errug veel "gasten" die meteen wilden testen (geef ze ongelijk...).
Op het moment dat iemand klaagt dattie het op het eerste oog een waardeloze upgrade vind kan ik daarmee leven.
Echter, als er woorden over de toonbank worden gesmeten en mensen belachelijke nicks gaan aannemen is voor mij de maat vol. De eerste dag heb ik dan ook diverse mensen moeten kicken of zelfs bannen omdat ze maar door bleven ratelen...
DAT is irritant...Die mensen namen het dermate serieus (getuige hun scheldkannonades) dat ik daarom zei "speel dan lekker niet en sodemieter snel terug onder je steen"....
Ps : yo Yaavster, kijk maar uit met je scrippie gabbie!
Ik heb echt overal super veel choke bij CS 1.4, weet iemand misschien hoe ik dat kan verhelpen?
offtopic:
moet jij niet werken radje?
haha figuren van nwg.
deze student heeft 2 weken vrij
.
moet jij niet werken radje?
haha figuren van nwg.
deze student heeft 2 weken vrij
om terug te komen over dat script, is alleen client side, geen server soz. Maar silent walk is geen "officiele" cs funtie, dus zal wel geen script voor zijn.
al is het wel fijn dat iedereen weer lekker stampt
Verwijderd
Vindt 1.4 opzich best wel mooi, maar zie af en toe nogal vage dingen langs komen.
Zoals deze halve mannetjes

en nog een plaatje
en nog een plaatje
Dan zakken ze door de grond...Op vrijdag 26 april 2002 16:55 schreef MeSSa het volgende:
Vindt 1.4 opzich best wel mooi, maar zie af en toe nogal vage dingen langs komen.
Afbeelding
en nog een plaatje
Afbeelding
Dat heb ik soms ook wel eens
Verwijderd
dat heb ik ook net gezien! echt vaag is datOp vrijdag 26 april 2002 17:00 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Dan zakken ze door de grond...
Dat heb ik soms ook wel eens
wat ik wel cool vind, is dat die lijkjes blijven liggen
Verwijderd
ach.. het is wel verbeterd. iets realistieser is het springen: normaal loop je zelf ook en dan spring je: rem je iets af. idd het speelt niet lekker maar het is iets realistischer. Wat ik een leuke verbetering is: la sje dood bent (en dat ben ik nogal vaak
) dan heb je nu de leuke opties hoe je de players wilt bekijken: erug leuk.
die halve mannetje komen bij mij regelmatig ook voor ..al sinds 1.3
je moet dan NIET op de mannetjes richten.. maar op de plaats waar ze horen te staan...
dus in het geval van de screenies.. zit zn hoofd BOVEN het hoofd dat je ziet..
Vage shit..
je moet dan NIET op de mannetjes richten.. maar op de plaats waar ze horen te staan...
dus in het geval van de screenies.. zit zn hoofd BOVEN het hoofd dat je ziet..
Vage shit..
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH dat zijn Bytes per secondeOp donderdag 25 april 2002 17:24 schreef Juniorrules het volgende:
BEAT THIS!
[afbeelding]
Op dit moment gaat ie met 248
[EDIT]
[afbeelding]
Is heel wat anders als Kb's per seconde.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Op vrijdag 26 april 2002 18:36 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH dat zijn Bytes per seconde

Ik denk dat ie dat zelf ook wel wist hoor...Op vrijdag 26 april 2002 18:36 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH dat zijn Bytes per seconde