[CS] het grote: CS1.4 en HL1.1.0.9 topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vertel mij wat.. Maar dat komt ook deels door de nieuwe CS guard.. In CS guard servers heb je haast niks meer aan aimbot.

Op die servers geeft hij pas informatie waar de tegenstander is op een halve meter voor hoekje van muur. Dus niet dat je al weer waar de tegenstanders zitten, das wel jammer maar OGC 8.0 is daar goed op ingestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:15
Op woensdag 01 mei 2002 14:24 schreef illem het volgende:
Ja vertel mij wat.. Maar dat komt ook deels door de nieuwe CS guard.. In CS guard servers heb je haast niks meer aan aimbot.

Op die servers geeft hij pas informatie waar de tegenstander is op een halve meter voor hoekje van muur. Dus niet dat je al weer waar de tegenstanders zitten, das wel jammer maar OGC 8.0 is daar goed op ingestelt.
goed bezig Herman :+

zeg, speel jij trouwens ook ooit zonder cheats/aimbots/wallhacks e.d. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik kom er net achter dat er een server-update-bug in CS zit. :{

Zowel onder XP als ME crasht de mod wanneer je aan het updaten bent en je drukt op 'done'.

Ik heb dit al meerdere keren gehad, lekker lastig wanneer je ff 'misklikt' :(

Hebben meerdere mensen dit al ondervonden?
En zoja of zonee, is dit een bekend probleem?
Op de CS-sites heb ik er niets over kunnen vinden, wellicht dat dit alleen bij mij is.
Maar dat lijkt mij vrij stug omdat ik dit probleem op 2 pc's heb.

Onder Linux heb ik het nog niet aan de praat kunnen krijgen dus daat kan ik nog niets over zeggen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op woensdag 01 mei 2002 19:50 schreef bazs2000 het volgende:
Ik kom er net achter dat er een server-update-bug in CS zit. :{

Zowel onder XP als ME crasht de mod wanneer je aan het updaten bent en je drukt op 'done'.

Ik heb dit al meerdere keren gehad, lekker lastig wanneer je ff 'misklikt' :(

Hebben meerdere mensen dit al ondervonden?
En zoja of zonee, is dit een bekend probleem?
Op de CS-sites heb ik er niets over kunnen vinden, wellicht dat dit alleen bij mij is.
Maar dat lijkt mij vrij stug omdat ik dit probleem op 2 pc's heb.

Onder Linux heb ik het nog niet aan de praat kunnen krijgen dus daat kan ik nog niets over zeggen.
geen last van hier, onder XP Pro (gelukkig)
maar ik laat em meestal gewoon uitlopen,
maar als ik op 'done' klik stopt ie gewoon, verder nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 01 mei 2002 20:06 schreef Crash-Override het volgende:
geen last van hier, onder XP Pro (gelukkig)
maar ik laat em meestal gewoon uitlopen,
maar als ik op 'done' klik stopt ie gewoon, verder nix
Ik bedoel niet het venster dat tevoorschijn komt wanneer je de serverlijst binnenhaalt, ik bedoel de 'doneknop' linksonder.

Ik klikte gewoon mis, normaal gesproken cancel ik de hele handel maar hiervan was geen sprake.
Ik heb net even mijn pc opnieuw gestart om te kijken of het nog zo was en het probleem blijft.

Ik ben trouwens net spontaan teruggegaan naar de console toen ik ervoor zorgde dat ik niemand via voice meer kon horen.
Toen ik dat deed was het van 'plop' en ik zat in de console. :?

Ik heb nog ff gevraagd op die server of ik gekicked werd maar dat bleek niet het geval te zijn.

* bazs2000 vind dat er maar rare problemen in zitten. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd wel lol, SAS members die als ze 21x springen 2 secs moeten recoveren :)hehehehe lekker realistisch, gvd zelfs ik kan 3 keer achterelkaar springen en door rennen op t einde.
maar was het beta teste van cs niet al een tijdje achter de rug? ik bedoel het is met 1.0 in de winkel gekomen, dus dan mag je aannemen dat t een FINAL versie is en dus niet 1 jaar na release nog ff t hele concept veranderen.
t lijkt gvd wel mikado zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 01 mei 2002 22:51 schreef VAC het volgende:
dus dan mag je aannemen dat t een FINAL versie is en dus niet 1 jaar na release nog ff t hele concept veranderen.
t lijkt gvd wel mikado zo...
Nee, want er is sinds 1.0 zoveel gebeurd dat veranderingen nodig waren.
Want wat heb je nu aan mensen die alleen maar springen? Die zij alleen maar irritant bezig.

Je kunt nu praten tijdens het spelen, is soms ook wel handig. :)

Bugfixes, er is veel nieuwe hardware bijgekomen die niet altijd even lekker omgingen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Updates bijven altijd nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik op cheaters, zal vast wat GoT admins waarschuwen ofzo.
Whahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahah
ahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahah
hahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahaha

dat is wel een heeeeel klein beetje triest he? of zijn er echt regels dat je niet over cheats mag praten op GoT?
Oh nee wacht ik weet t al jij bent zo'n ventje dat hier dag en nacht zit om iedereen's vragen te kunnen beantworden zodat je hier ook een admin kan worden, want dat is natuurlijk de droom van iedere zelfrespecterende GoT-er...

in 1 woord: triest

(sorry voor het flamen, maar t moest er even uit :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 01 mei 2002 22:57 schreef VAC het volgende:
(sorry voor het flamen, maar t moest er even uit :))
Kun jij jouw post editten?
Je verneukt de lay-out een beetje. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 22:55 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Nee, want er is sinds 1.0 zoveel gebeurd dat veranderingen nodig waren.
Want wat heb je nu aan mensen die alleen maar springen? Die zij alleen maar irritant bezig.

Je kunt nu praten tijdens het spelen, is soms ook wel handig. :)

Bugfixes, er is veel nieuwe hardware bijgekomen die niet altijd even lekker omgingen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Updates bijven altijd nodig. :)
Idd updates zijn handig, maar je hebt mn post niet helemaal begrepen geloof ik, het is toch gewoon O-N-Z-I-N om dit soort grote veranderingen aan te brengen? net als practisch alle nieuwe mappen sinds 1.0 zijn CRAP totaal geen gameplay... en daar betaal je dan voor.... (ik niet hoor, maar dr zijn mensen die wel betale voor deze troep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun jij jouw post editten?
Je verneukt de lay-out een beetje.
gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 01 mei 2002 22:59 schreef VAC het volgende:
Idd updates zijn handig, maar je hebt mn post niet helemaal begrepen geloof ik, het is toch gewoon O-N-Z-I-N om dit soort grote veranderingen aan te brengen? net als practisch alle nieuwe mappen sinds 1.0 zijn CRAP totaal geen gameplay... en daar betaal je dan voor.... (ik niet hoor, maar dr zijn mensen die wel betale voor deze troep)
Soms zijn grote veranderingen nodig om de gameplay te bevorderen.
CS is nog steeds mateloos populair, ondanks dat de mod al een baard heeft van hier tot Jerigo.

En dat van de maps, ach, niet alle maps zijn leuk maar er zitten toch wel goede bij hoor.

Maarja, ik speel liever andere maps, DE_RATS is bijvoorbeeld mijn favoriet. :)
Ik speel dan ook 9 van de 10 keer op de servers van stargate, 24/7 DE_RATS. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd soms zijn veranderingen nodig maar niet de negatieve vberanderingen die ze nu weer hebben gedaan, springen is LEUK, HANDIG, en LOL
wie sprOng er nou nooit het hoekje om? nu kanb dat neit meer want nu stya je nog 2 secs stil en kan je niet mikken, weer een hele tactiek kwijt....

MAar goed ze hebbe natuurlijk ook goed everanderingen gedaan zoals dat voice shit, lekker zingen :)
fpview echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 00:12

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 01 mei 2002 14:22 schreef Flapmo het volgende:

[..]

O M G je meent toch niet serieus dat je blij bent he?

Ik bedoel, je zei dat toch omdat je het erg vond??

Of AAAAAAARG neeeeeeeeen, jij bent toch niet zo'n rukkende puber die cheats leecht en dan alle servers gaat verneuken?

Damn if that is so...u suck...

ik :r op cheaters, zal vast wat GoT admins waarschuwen ofzo.
nou en?
jah uuh ik kijk ook wel een op www.my.....com om gewwon ff te kijken wat ze voor nieuws hebben.. :{ (2x/maand ofzow) niet bijzonder dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 01 mei 2002 23:08 schreef VAC het volgende:
fpview echt geweldig :)
En dat is de beste verandering aller tijden.
Ik zag er vanavond 1 die lekker door de muurtjes knalde, kick boem ban. >:)

Cheatertjes krijgen het zwaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op woensdag 01 mei 2002 20:15 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Ik bedoel niet het venster dat tevoorschijn komt wanneer je de serverlijst binnenhaalt, ik bedoel de 'doneknop' linksonder.

Ik klikte gewoon mis, normaal gesproken cancel ik de hele handel maar hiervan was geen sprake.
Ik heb net even mijn pc opnieuw gestart om te kijken of het nog zo was en het probleem blijft.

[..]
speel jij in D3D of OpenGL???
want als je in D3D speelt kun je beter ff OpenGL proberen ;)
en anders weet ik ut ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
CS 1.4 heeft ingebouwde cheats

!!!!

Check dit:

http://www.ukterrorist.com/comments/view.php?type=n&id=1828

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Wow , Valve bewijst het weer eens...

Ze kunnen van iets goeds iets totaal fouts maken....

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 23:05 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Soms zijn grote veranderingen nodig om de gameplay te bevorderen.
CS is nog steeds mateloos populair, ondanks dat de mod al een baard heeft van hier tot Jerigo.

En dat van de maps, ach, niet alle maps zijn leuk maar er zitten toch wel goede bij hoor.

Maarja, ik speel liever andere maps, DE_RATS is bijvoorbeeld mijn favoriet. :)
Ik speel dan ook 9 van de 10 keer op de servers van stargate, 24/7 DE_RATS. :9~
geef eens een IP'tje
Ik speel nu ook heel vaak op de_rats en op de_mice_final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lol, valve maakt zelfs wallhacks erin, scriptje van 2 regeltjes... hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, het eerste wat mij opviel aan CS 1.4 waren de lijken die bleven liggen... check this out:

Afbeeldingslocatie: http://home.studenten.net/~johan22/Images/cs_estate1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.studenten.net/~johan22/Images/cs_estate2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 02 mei 2002 13:26 schreef PouwelZ het volgende:
Btw, het eerste wat mij opviel aan CS 1.4 waren de lijken die bleven liggen... check this out:

[afbeelding]
[afbeelding]
dat is een van de nieuwe opties ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 13:28 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

dat is een van de nieuwe opties ja :)
lol, I knew it :7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Aangezien meneer Will men Topic geloten heeft ga ik hier maar verder.

Ik heb hier dus nog steeds geen oplossing voor. Als ik met secure ga kloten dan loopt die vlak voor dat ik die foutmelding vast.

Iemand nog enig idee?

ps. Word nu elk topic over CS1.4 gesloten en gelijk hiernaartoe verwezen? Dan word het waarschijnlijk een lekker zootje hier. Niet vervelend bedoeld hoor

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Bah, ik kan er niets meer van (ok, kom maar op met dat inkoppertje :P)

Dat springen zuigt nog het meest, want:

1. CS moet helemaal niet realistisch zijn, het was juist de perfecte combi tussen actie en realisme en

2. Dat springen is nou ook niet realistisch. Ik weet niet hoe die lui daar bij valve springen maar ik ga na het springen niet eerst door mun kniën om daarna ff lekker te picknicken.

Springen is niets meer waard, is alleen maar nadelig in 1.4

Over de rest van de nadelen nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 14:09 schreef Nelis het volgende:
Bah, ik kan er niets meer van (ok, kom maar op met dat inkoppertje :P)

Dat springen zuigt nog het meest, want:

1. CS moet helemaal niet realistisch zijn, het was juist de perfecte combi tussen actie en realisme en

2. Dat springen is nou ook niet realistisch. Ik weet niet hoe die lui daar bij valve springen maar ik ga na het springen niet eerst door mun kniën om daarna ff lekker te picknicken.

Springen is niets meer waard, is alleen maar nadelig in 1.4

Over de rest van de nadelen nog maar niet te spreken.
Ik vind het wel ok met dat springen, moet je nog meer oppassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 22:57 schreef VAC het volgende:dat is wel een heeeeel klein beetje triest he? of zijn er echt regels dat je niet over cheats mag praten op GoT?
Oh nee wacht ik weet t al jij bent zo'n ventje dat hier dag en nacht zit om iedereen's vragen te kunnen beantworden zodat je hier ook een admin kan worden, want dat is natuurlijk de droom van iedere zelfrespecterende GoT-er...
Hij bedoelde waarschijnlijk de admins op de gameservers (waar ik nog steeds de ips van wil hebben als deze er zijn? :)). Hij zegt ook niet dat er niet over gepraat mag worden, het gebruik ervan is echter zielig. Volkomen terecht want het vereist heel wat oefening om een spel of iets anders te beheersen en het is niet leuk om dan afgeknald te worden door iemand met cheats die ook ff goed wil lijken. En die laatste opmerking? :r Geen woorden voor... Als er hier iemand zielig is ben jij het dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaaaaaaaaaaaah, de bedoeling van valve en van gooseman is dat je springen alleen gebruikt wanneer het noodzakelijk is, dus als je bovenop een krat moet.

Springen om elke hoekje nog een tiende van een seconde te besparen is ook niet de bedoeling. Dat doen mensen in het echt ook niet.

En springen tijdens een vuurgevecht al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 14:29 schreef Xan het volgende:

[..]

Hij bedoelde waarschijnlijk de admins op de gameservers (waar ik nog steeds de ips van wil hebben als deze er zijn? :)). Hij zegt ook niet dat er niet over gepraat mag worden, het gebruik ervan is echter zielig. Volkomen terecht want het vereist heel wat oefening om een spel of iets anders te beheersen en het is niet leuk om dan afgeknald te worden door iemand met cheats die ook ff goed wil lijken. En die laatste opmerking? :r Geen woorden voor... Als er hier iemand zielig is ben jij het dus wel...
Er zijn trouwens wel regels over HOE je over cheats mag praten. Een serieuze discussie over waarom mensen cheaten, hoe je het het beste kunt bestrijden, enz.

Maar alleen een opmerking dat je cheat (ook al is het misschien sarcastisch bedoeld), dat mag NIET, want het lokt flames uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 02 mei 2002 14:32 schreef Spooky het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaah, de bedoeling van valve en van gooseman is dat je springen alleen gebruikt wanneer het noodzakelijk is, dus als je bovenop een krat moet.

Springen om elke hoekje nog een tiende van een seconde te besparen is ook niet de bedoeling. Dat doen mensen in het echt ook niet.

En springen tijdens een vuurgevecht al helemaal niet.
amen to that :Y)

maar ja, probeer dat sommige maar es aan hun verstand te peuteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 14:32 schreef Spooky het volgende:
Nee, daarom is het altijd al zo geweest en daarom is het altijd al zo geliefd geweest.
'Mensen in het echt' gaan ook niet stilstaan na een sprong net als in 1.4 Sterker nog, als je in het echt springt en neerkomt loop je vaak zelfs sneller door omdat je niet meer kan afremmen.

En dan nog, 'mensen in het echt' kunnen ook niet op manshoge kratten springen terwijl ze hun wapen nog vasthebben, en ze kunnen ook niet meer staan als ze in hun borstkas/been/voet zijn geschoten, laat staan dat ze nog kunnen richten, en ze kunnen ook niet binnen een seconde van wapen verwisselen, en ze kunnen ook niet op iemands hoofd gaan staan om ergens op te komen, en ze kunnen ook niet op elkaar schieten zonder elkaar te verwonden (friendly fire uit), en ze kunnen ook niet zo snel met een machinegeweer lopen, en ze kunnen ook niet zo snel met een awp lopen, en ze kunnen ook niet zo snel inzoomen met een awp, en ze kunnen ook en ze kunnen ook niet en ze kunnen ook niet zzzzzzzzzzzzz.

Ook maar allemaal invoeren in cs dan? Mensen die realisme willen gaan maar lekker dod of 1 van de tig andere realistische spellen spelen, mensen die actie willen gaan maar lekker q3a of 1 van de tig andere actiespellen spelen. Het gaat er juist om dat cs dé perfecte combi was (met de nadruk op was) tussen actie en realisme, en het is gewoon oerstom om een goedlopende zichzelf allang bewezen formule op zo'n lompe manier om te gooien.

Amen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Agreed :)

Mensen lijken NOG steeds te vergeten DAT DIT NOOIT REALISTISCH GEWEEST IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

als je een cs server draait en je wilt niet dat ze gaan cheate, type dan in de console: sv_aim 0 en sv_cheats 0.
die zorgen ervoor dat ze geen cheats en geen aimbots meer kunnen gebruiken.
alleen ik weet niet of het wel 100% werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 15:52 schreef eghie het volgende:
als je een cs server draait en je wilt niet dat ze gaan cheate, type dan in de console: sv_aim 0 en sv_cheats 0.
dat zijn de standaard cheats en aim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 02 mei 2002 15:52 schreef eghie het volgende:
werkt niet maat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Is volgens mij al bekend.

Evengoed bedankt ;)

Maar er zijn genoeg cheats voor Cs die evengoed werken als deze uit (dus op 0) staan.

LOL @ triplepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan maar 1 ding zeggen over cheats in 1.4... ZE ZIJN ER NOG !! Ik ken al een tijdje een lam0r die in 1.3 zijn ogc al het werk liet doen, nu had hij voorgenomen, met het oog op een goeie anti cheat in 1.4 niet meer te gaan cheaten, nix is minder waar de lam0r gaat uit protest, omdat hij 1.4 nix vind dus gewoon lekker cheaten met de smoes : ik cheat alleen in 1.4 omdat die suckt ik ga 1.3 normaal spelen....

Ik vraag em : weet je wel hoe dat moet ???
Hij zecht : lol...

1.4 is gewoon bagger als het op anti cheat aan komt, je ziet het sneller maar de cheaters die er nu zijn willen gewoon gezien worden en geven er geen donder om.....

GADVERDAMME H**REN ZOOI !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 15:56 schreef Upperscore het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen over cheats in 1.4... ZE ZIJN ER NOG !! Ik ken al een tijdje een lam0r die in 1.3 zijn ogc al het werk liet doen, nu had hij voorgenomen, met het oog op een goeie anti cheat in 1.4 niet meer te gaan cheaten, nix is minder waar de lam0r gaat uit protest, omdat hij 1.4 nix vind dus gewoon lekker cheaten met de smoes : ik cheat alleen in 1.4 omdat die suckt ik ga 1.3 normaal spelen....

Ik vraag em : weet je wel hoe dat moet ???
Hij zecht : lol...

1.4 is gewoon bagger als het op anti cheat aan komt, je ziet het sneller maar de cheaters die er nu zijn willen gewoon gezien worden en geven er geen donder om.....

GADVERDAMME H**REN ZOOI !!!!!
http://home.studenten.net/~johan22/Files/cheaterpan.zip
Zoiets? dit zijn 3 korte demo's van cheaters.. ik zou zeggen, bekijk ze maar us, de moeite waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bekijk je die?

(sorry als het een n00b vraag is maar dat weet ik ff nie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 02 mei 2002 17:03 schreef Atar het volgende:
hoe bekijk je die?

in cs zelf,
in de console: play demo
(ff uit me hoofd, kijk namelijk nooit cs demo's :P )
(staat vast wel ergens in de search)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 17:03 schreef Atar het volgende:
hoe bekijk je die?

ga naar console en dan typ je: playdemo en dan de naam van de demo, bijv: playdemo cheater1

klaar :D... het gaat wel altijd schokkerig en in demo 2 zit geloof ik geen schietgeluid van de cheater zelf, maar je ziet wel als ie cheat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel leuk voor de Hllers.
UKT, een Counterstrike site, laat weten dat Valve een flater heeft begaan die fanatieke spelers helemaal niet op prijs zullen stellen. Zo zou je, door simpelweg enkele regels in je CS cfg toe te voegen, met een werkende wallhack kunnen spelen. De site heeft de nodige bewijzen ter beschikking en daarop is effectief de zeer verontrustende cheat te zien.

met dank aan games.telenet.be
voor dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm ja, die staat dus een paar posts hierboven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op donderdag 02 mei 2002 11:58 schreef hicham het volgende:
geef eens een IP'tje
Ik speel nu ook heel vaak op de_rats en op de_mice_final :)
Een beetje late reaktie van mij maar beter laat dan nooit. :)

66.28.14.50:27055

Voor de andere servers moet je maar naar www.cs-stargate.com gaan. :P
Ik kom maar weinig lamers tegen en de lamers die er zijn worden lekker snel gekicked.

Verder moet je erop letten dat je geen AWM gaat gebruiken, AWM=kick.
Ook hebben ze wat met de zwaartekracht gerommeld maar dat maakt het alleen maar leuker.
Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Op donderdag 02 mei 2002 19:36 schreef Lifshitz het volgende:

is wel leuk voor de Hllers.
UKT, een Counterstrike site, laat weten dat Valve een flater heeft begaan die fanatieke spelers helemaal niet op prijs zullen stellen. Zo zou je, door simpelweg enkele regels in je CS cfg toe te voegen, met een werkende wallhack kunnen spelen. De site heeft de nodige bewijzen ter beschikking en daarop is effectief de zeer verontrustende cheat te zien.

met dank aan games.telenet.be
voor dit bericht.
zucht weer iemand die de topic niet doorleest |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, zoek vrienden(misschien voor sommige lastig >:))
en zorg dat een van die vrienden of jezelf een goede cs dedicated server kan maken. Download van een site de oude beta 5.2(zonder dat irritante gespring en al die andere zooi). En laat al die andere de game joinen en geniet van de beste en oude cs beta.

Als je dat bovenste doet heb je tenminste geen last van die irritante cs 1.4 aanpassingen. Want sinds 1.0, 1.1 etc. is cs alleen maar naar de tering geholpen.

En wat cheaters betreft, zoek gewoon de goede servers uit, dus waar een admin zit en waar gewoon niet vaak cheaters komen(dus niet gp en demon enzo). En dankzij de First Person mode met 1.4 is het nog makkelijker te zien of ze cheaten(aimbot). En een beetje speler en admin kan dat wel herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hep gehoord dat je nog steeds kunt bunny hoppen, namelijk achterwaarts. ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zaterdag 04 mei 2002 18:43 schreef Dr.DK het volgende:
hep gehoord dat je nog steeds kunt bunny hoppen, namelijk achterwaarts. ghehe.
heb je het ook al geprobeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik vind 2 dingen irritant aan CS 1.4:
als ik nu op dust als CT rechts gespawned word moet ik 3 meter omlopen omdat dat nog sneller is dan over dat 10 cm hoge muurtje springen! dat slaat nergens op :(
zulke dingen zijn er in andere maps denk ik ook wel, maar die komt me even het snelste te boven.

en als tweede, ik heb nog een mooie demo van een LAN. Ik zit daar met mn AWP, iemand springt de hoek om, ik knal em door zn kop, mis. Volgende rondje schiet ik mis, headshot.

Andere situatie, mijn kruishaar staat bij iemand zo'n beetje in het midden van het poppeke, ik schiet (op zijn demo schoot ik ook op dat moment) mis...

Af en toe was het zo erg met AKs enzo, dat sprayers meer kans hadden op een kill dan iemand die richtte!

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 19:07 schreef GTOfire het volgende:
als ik nu op dust als CT rechts gespawned word moet ik 3 meter omlopen omdat dat nog sneller is dan over dat 10 cm hoge muurtje springen! dat slaat nergens op :(
zulke dingen zijn er in andere maps denk ik ook wel, maar die komt me even het snelste te boven.

en als tweede, ik heb nog een mooie demo van een LAN. Ik zit daar met mn AWP, iemand springt de hoek om, ik knal em door zn kop, mis. Volgende rondje schiet ik mis, headshot.

Andere situatie, mijn kruishaar staat bij iemand zo'n beetje in het midden van het poppeke, ik schiet (op zijn demo schoot ik ook op dat moment) mis...

Af en toe was het zo erg met AKs enzo, dat sprayers meer kans hadden op een kill dan iemand die richtte!
Tja, die kogels van tegenwoordig zijn ook al niet meer wat ze waren. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zaterdag 04 mei 2002 19:07 schreef GTOfire het volgende:

heb je dat filmpje van die LAN nog?
zo ja--> doe es ff uppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik vind CS 1.4 helemaal geen verbetering, heel HL draait nu brak hier :X ... Ik vind geen servers meer :? En HL loopt vast als ik vanuit een game terug naar het menu wil |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 21:32 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Een beetje late reaktie van mij maar beter laat dan nooit. :)

66.28.14.50:27055

Voor de andere servers moet je maar naar www.cs-stargate.com gaan. :P
Ik kom maar weinig lamers tegen en de lamers die er zijn worden lekker snel gekicked.

Verder moet je erop letten dat je geen AWM gaat gebruiken, AWM=kick.
Ook hebben ze wat met de zwaartekracht gerommeld maar dat maakt het alleen maar leuker.
Succes. :)
Hehe, wokaj. Thanx :)

Volgens mij ben ik al een keer per toeval op één van die servers gekomen. Gravity leek lager, maar als je sv_gravity in console typt staat er nog gewoon 800? Ah, was wel leuk zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op zondag 05 mei 2002 16:13 schreef hicham het volgende:
maar als je sv_gravity in console typt staat er nog gewoon 800? Ah, was wel leuk zo :P
Gravity staat op 450 geloof ik, dit maakt voor mij het een stuk interessanter op die servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op donderdag 02 mei 2002 22:30 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
En wat cheaters betreft, zoek gewoon de goede servers uit, dus waar een admin zit en waar gewoon niet vaak cheaters komen(dus niet gp en demon enzo). En dankzij de First Person mode met 1.4 is het nog makkelijker te zien of ze cheaten(aimbot). En een beetje speler en admin kan dat wel herkennen.
De nieuwste OGC heeft natural aiming, zelfs een goede admin zal die nie spotten.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Het is toch ook wat met die lamers van OGC :'(

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op maandag 06 mei 2002 00:00 schreef GambitRS het volgende:

[..]

De nieuwste OGC heeft natural aiming, zelfs een goede admin zal die nie spotten.
damn, ook lekker om te horen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Er zijn inmiddels gelukkig wel plug ins die het CS wallhack probleem oplossen (dus de bug in CS 1.4 NIET de OGC achtige wallhacks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11-2021

DWZ

Op maandag 06 mei 2002 00:00 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Ik ben geen GOEDE admin.. dus ik zal em wel spotten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS

GambitRS

w00t

als je maar nie mensen gaat kicken omdat ze kunnen richten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op dinsdag 07 mei 2002 11:01 schreef likkepot het volgende:
Het is toch ook wat met die lamers van OGC :'(
Ach, over een jaar is OGC zo goed geworden dat je het spel opstart en daarna beneden een filmpje kan gaan kijken, als je terug komt heb je EN gewonnen EN niemand heeft door dat je gecheat hebt. Je score is dan ongeveer 45-7, je hebt niet al teveel headshots gemaakt en je hebt er als je geluk hebt 2 of 3 vrienden bij omdat die OGC zelfs voor je chat. Een jaar later komt er een pratende versie, en eentje die zelf servers joint/verbreekt als ze te lame zijn om er te spelen.

Muhahahaha, wat is daar de lol nu van aan? Is wel handig, kan je dalijk OGC als POD vervanger gebruiken, heb je tenminste state of the art bots >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 11:53 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Ach, over een jaar is OGC zo goed geworden dat je het spel opstart en daarna beneden een filmpje kan gaan kijken, als je terug komt heb je EN gewonnen EN niemand heeft door dat je gecheat hebt. Je score is dan ongeveer 45-7, je hebt niet al teveel headshots gemaakt en je hebt er als je geluk hebt 2 of 3 vrienden bij omdat die OGC zelfs voor je chat. Een jaar later komt er een pratende versie, en eentje die zelf servers joint/verbreekt als ze te lame zijn om er te spelen.

Muhahahaha, wat is daar de lol nu van aan? Is wel handig, kan je dalijk OGC als POD vervanger gebruiken, heb je tenminste state of the art bots >:)
je draaft door :z

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-10 00:36
Ik zat laatst een goed potje CS te spelen toen er bij mij een cheat werd gededecteerd terwijl ik 100% zeker geen cheat heb geinstalleerd...
Deze keer kreeg ik het te zien, omdat niet automatische gekicket werd maar door een admin, maar het overkomt me vaker dat ik gekicked wordt zonder dat er duidelijke aanwijsbare reden is.

Weet iemand wat het probleem is?

Ik gebruik de retail version van Counter Strike, Cheating Death en PunkBuster.

Ik vind het jammer als anderen cheats gebruiken maar dat is voornamelijk hun probleem, zelf doe ik daar absoluut niet aan want ik hou gewoon van eerlijke uitdaging (zonder cheats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op woensdag 08 mei 2002 12:01 schreef Gubbo het volgende:
Cool
iets nuttiger en meer uitleg mag ook wel ;)
zo is het nogal een onzinnige reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 15:08

bAdmuTs

mAzE

Counterstrike is voor mij na die 1.4 meuk voorgoed verneukt, er klopt geen flikker meer van. Elk wapen is met silencer onnauwkeuriger dan zonder silencer :? en van die nieuwe spread klopt al helemaal niks. Je raak verdomme meer als je sprayt dan als je gewoon mikt. Dat moest ik ff kwijt. :( :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ze hebben het wat toegankelijker gemaakt voor de beginnende CSer.
In het begin vond ik het ook balen, maar ga nu gewoon weer lekker hoor.

Gun het zijn tijd...Er zijn zat mogelijkheden om n00bs te sl88. Die rennen nl als een bezetene door het level of gaan op de meest simpele plekkies zitten campen...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 15:59 schreef da_rippah het volgende:
Ik vind CS 1.4 helemaal geen verbetering, heel HL draait nu brak hier :X ... Ik vind geen servers meer :? En HL loopt vast als ik vanuit een game terug naar het menu wil |:(
:Z

doe even een reinstall met de volledige versies ipv updates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Voor al die mensen die zeggen dat het springen lekker realistisch is geworden:
Originally posted by Oefening (ik dus)

Dat springen is dus echt niet realistisch zo he. Ik weet niet wat die jongens bij valve doen na het springen bij het neerkomen maar ik ga iig niet door mijn kniën om een potje te picknicken om vervolgens weer opeens snel te lopen. Na het springen loop je irl gewoon net zo hard door en sta je niet opeens zowat stil om vervolgens opeens snel te gaan.

Dat je niet meer constant kan springen is nog wel mee te leven maar dat je opeens stil staat na het springen is gewoon bullshit. Als je het zonodig realistisch wil maken maak het dan ook goed.
En nog een reactie van iemand anders daarop:
Originally posted by niels

dat vind ik nou ook!!!!!!

onzin dat "als-je-neerkomt-dat-je-veters-eerst-los-gaan-ofzo-en- dat-je-ze-weer-moet-gaan-strikken-en-pas-daarna-weer-kan- doorlopen-actie"
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al gewend aan het springen, merk er niets meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 14:24 schreef illem het volgende:

oh nee? toch echt wel gister nog op heeel veel server O.G.C* 8.0 getest ik moet zeggen: niet gekickt,gebanned

*nu ogc alweer van me pc verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 13:57 schreef Noener het volgende:
Aangezien meneer Will men Topic geloten heeft ga ik hier maar verder.

Ik heb hier dus nog steeds geen oplossing voor. Als ik met secure ga kloten dan loopt die vlak voor dat ik die foutmelding vast.

Iemand nog enig idee?

ps. Word nu elk topic over CS1.4 gesloten en gelijk hiernaartoe verwezen? Dan word het waarschijnlijk een lekker zootje hier. Niet vervelend bedoeld hoor
Dit probleem heb ik ook (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Op donderdag 09 mei 2002 10:22 schreef SeVeN het volgende:

[..]

Dit probleem heb ik ook (!)
Gelukkig is er nog iemand die dit probleem heeft. Jammer genoeg ben ik er nog niet achter hoe ik het moet oplossen :'(

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
Op woensdag 08 mei 2002 17:12 schreef hicham het volgende:
Ik ben al gewend aan het springen, merk er niets meer van :)
Ik vind het ook niet meer zo erg :)
Soms kan je niet overal in 1 keer op, maar dat geeft niet zo.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je gewoon aanpassen aan de niewe regels, dat is het probleem. Als jij na een paar jaar CS, op eens JK2 gaat spelen zit je toch ook te klungelen in het begin? Ik wel tenminste :P
Ik speelde nog maar een paar maandjes CS, dus ik had nog 'geluk'. Mijn advies: speel gewoon veel, desnoods met bots, minder springen, en voor de rest niet letten op andere veranderingen. Het valt allemaal best mee.

(alleen niet dat je bommen niet meer lopend kan plaatsen, nou kan ik ze niet meer op leuke plekjes kwijt :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Gewoon een kwestie van gewenning.

Blijft echter krom van Valve dat ze het op de "realisme" tour gooien met dat springen.

Je kunt in Cobble gewoon op een deur zitten en je Colt leegrossen, gewoon met 1HP zo snel als met 100 rennen en zo kan ik nog wel legio voorbeelden opnoemen.

Wen er gewoon aan, dat moet/doet iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Op vrijdag 10 mei 2002 14:13 schreef RaDKiLL het volgende:
Gewoon een kwestie van gewenning.

Blijft echter krom van Valve dat ze het op de "realisme" tour gooien met dat springen.

Je kunt in Cobble gewoon op een deur zitten en je Colt leegrossen, gewoon met 1HP zo snel als met 100 rennen en zo kan ik nog wel legio voorbeelden opnoemen.
ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Jij?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
oh, dat voorbeeld had je van mij gejat.. laat maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Neuh, niet gejat...Dat is slechts één van de vele voorbeelden. Zelfe als bijv in Assault met AWP laddertje opstievelen. Zelfde snelheid als met USP oid.
Gaat er gewoon om dat als ze iets aanpassen in het kader van "realisme" dat ze dat soort dingen dan niet over het hoofd moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Als ze alles realistisch zouden maken zou het een soort Strikeforce voor UT worden, dus bv. als je geraakt wordt dat je dan ook doodbloedt enz.. Strikeforce speelt bijna niemand dus de populariteit van CS zal dan ook enorm afnemen denk ik :P

CS is gewoon meer een 'arcade' spel en is daarom ook populair geworden, daarom snap ik ook niet dat ze het ineens 'realistisch' willen maken, en dan nog wel zo halfslachtig zoals het springen wel realistisch maken en andere dingen weer niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Idd my point!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Yippee!! Mijn CS problemen zijn opgelost! :)
Op me 1Ghz machientje had ik erg last van lage FPS met mijn ATI kaart. Maar als je in de console "ati_npatch 0" intypt, doet ie het weer lekker (100fps). Die npatch zorgt ervoor dat er geen trueform gedaan wordt, en aangezien alle andere dan de R8500 dat in software doen, gaat alles zo traag als de pest.

Als je een ATi kaart hebt, kan je ook de nieuwste versie van RadeonTweaker downen (www.rage3d.com), dan kan je tijdens het spel met "ALT+C" en "ALT+G" de brightness/gamma hoger zetten. Anders moet het met de monitor, want CS is echt verrekte donker, en moet je het weer terugzetten als je ermee stopt.

Alleen ter info als anderen zulke problemen hebben :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Wat is nu het vershil tussen cs1.4 retail en non-retail:?

Ik heb Half life 3 jaar tetug gekocht.

welke cs1.4 moet i k hier nuvoor hebben?

de retail of non-retail

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

non-retail, retail kan ook maar die moe je dan eerst gaan kopen, beetje scheef als je HL thuis heb liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Op donderdag 16 mei 2002 12:11 schreef Upperscore het volgende:
non-retail, retail kan ook maar die moe je dan eerst gaan kopen, beetje scheef als je HL thuis heb liggen :)
Dus voor de retail cd1.4 moet je een andere HL kopen.

HL retail dus, lekker brak is dat.

De meeste zullen dan wel gewoon de non retail nemen aangezien de meesten onder ons de gewone HL versie hebben.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-10 06:47
Sinds de update werkt het superhandige progje Half-irc niet meer, ik gebruikte versie 1.40 en later 1.50.

Wie gebruikte dat progje ook, en heeft ook dit probleem, en misschien de oplossing (nieuwere versie) wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Compucrash gehad ... halflife opnieuw geinstalleerd .. maar waar kan ik die patches nu gratis en snel downloaden? Ik wordt gek van vage regacties die ik eerst moet uitvoeren voor een spel wat ik een jaar geleden gekocht heb.
Dus wie weet waar ik servers kan vinden met halife en tfc updates zonder ge-eikel van gamespy tussendoor?

[update]
http://www.demonleague.nl/

zenks! ;)
[/update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:28
Ik heb een probleem met Counterstrike, mijn rookbommen zijn niet helemaal oke. Als ik een rookbommetje gooi dan zie je er heel vaag rook eruit komen... |:(

Ik denk dat het aan mijn ' Max Smoke Puffs ' ligt,
die staat nu op ' 20.000000 '

Ik wil hem graag weer op de normale stand hebben... :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhh, wat doet dat command nou precies, wat veranderd er als je het kleiner/groter maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:28
Op woensdag 03 juli 2002 16:37 schreef _VooDooMen_ het volgende:
Ik heb een probleem met Counterstrike, mijn rookbommen zijn niet helemaal oke. Als ik een rookbommetje gooi dan zie je er heel vaag rook eruit komen... |:(

Ik denk dat het aan mijn ' Max Smoke Puffs ' ligt,
die staat nu op ' 20.000000 '

Ik wil hem graag weer op de normale stand hebben... :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 17:24
fastsprites op 0 zetten in config.cfg dacht ik. Max smoke puffs is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-10 23:43
Upgraden naar CS1.5 een oplossing? Of heb je het gewoon in het verkeerde topic gezet ???

m.a.w. ik heb het idee dat dit topic dicht mag...
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste