Je domste spelactie ooit

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
Lang geleden toen Quake 1 nog het je van het was (Quake 1 is nog steeds erg leuk.. hehe) zag ik tijdens het spelen een heel erg roze mannetje lopen....
Ik toets, voor de grap, he kijk nou een homo...
O ja? zegt het roze mannetje, ik ben zo terug....
Tssss homo, denk ik nog.
Even later komt hij idd terug alleen niet in zijn uppie maar met 4 of 5 maten (ook allemaal in het roze) en begint direct op mij te jagen.
En de rest ook. Allemaal tegen mij alleen.

Een paar weken lang op diverse servers ben ik tot huilens toe achterna gezeten door roze mannetjes.
Met na elke frag (de mijne) de boodschap:
Heb respect voor de medemens oid.

Ze bleken een soort van clan te zijn die iedereen die hun "beledigde" rucksichtlos afschoot en na bleef jagen.... en hoe ze me steeds vonden? Ik weet het nog steeds niet.
Maar zodra ik er een tegen kwam zei hij/zij: he ben je er weer? tot straks...
En daar kwamen ze weer...
Dan werd je zo'n 5 minuten helemaal lek geschoten en dan verdwenen ze weer...

Op het moment zelf werd ik schijtziek van ze maar nu zie ik er absoluut de humor van in.... A man with a mission

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 20:29

Bene

list incomprehension

Snowman schreef op 14 september 2002 @ 18:50:
lol, ik baalde ook toen ik fallout2 voor 100 piek had gekocht. Ik zag hem een week later bij de v&d voor 20 piek liggen. 8)7
Nog beter: ik moest en zou de oorspronkelijke versie kopen.. Heel lang gezocht maar nergens meer te krijgen. Tot ik hem uiteindelijke ergens bij een benzinepomp zag liggen voor 40 pietermannen. Dolblij.. Alleen de doos was Franstalig. Anderen inzittenden van de auto beginnen al met slechte grappen.

Kom thuis. Handleiding ook Frans. Jammer. Installatie ook Frans. Nekharen staan overeind. Spel start en ik wacht op de bekende "War never changes" speech. Maar in plaats daarvan klinkt een slecht nagesynchroniseerd "Ah, La Guerre". Vreselijk slechte bui aan overgehouden :(

Verwijderd

Mijn grootste blunder is:
Global Operations:
Antartica:
5 TKz... door een granaatje :(
Ik had 10 games met de ene partij gepeeld :P
Daarom dacht ik: Die zullen wel d00dXX0rZ m03t3n :P
Vonden ze niet zo leuk :D

Verwijderd

Ik zat nog in een clan genaamd fdcp.....we speelde het spel operation flashpoint....... ik was er nog niet zo lang bij maar ik kende het spel al erg goed dussuh ik mocht wel meedoen aan een war.........

We beginnen war en ik voer mijn solo actie uit(das 100 km omlopen en aan de achterkant van hun dorp terecht komen) ik ben 20 min aant lopen naar hun kamp en nog 10 min over..ik sluip naar hun vlag toe.....en yes ik heb hem ik snel terug het bos in rennen...mijn teammate had al over roger wilco(praat programma) gezegt dat ie daar ergens stond om mijn back-up te geven..maja door de adrenaline had ik dat niet gehoord(hartslag was denk ik 220 ofzo >:) ) ik ren het bos en ik kijk naar recht en zie ik daar een ventje staan he dus ik oh fuck he ik ga knielen en 1 schot recht in zijn kop en wie was het...mijn teammate....en toen werd ik zelf neergeknalt...nou toen kon iedereen die op roger wilco aanwesig was horen dat ik niet er blij was :'( we hebben door deze actie die war verloren......

Oftewel jah dit was echt mijn domste actie ooit.......

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:30
Met UT --> achter een muur weg strafe en dan met de flak schiete als de server lagged, dan zie je vaak 3 sec later opeens dat je jezelf hebt afgemaakt omdat je dus gewoon tege de muur hebt aangeschote

conclusie --> isdn zuigt ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 4ice
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10-2022

4ice

Strength and honor

Met Super Mario op de NES (ja das al heel lang geleden :)), ik zat ergens in het laatste level en was nog nooit zover geweest. Natuurlijk nog niet gesaved waarna mijn hond langs de tafel loopt en over het draad struikelt...

PATS BOEM, alles op de grond en de stekker uit het stopcontact. Weg spel.

:'(

Sjonny.nl

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17
Op de NES kon je niet saven, iig niet bij Super Mario :)

• 4ice
  • Laatst online: 23-10-2022

4ice

Strength and honor

FallenAngel666 schreef op 17 september 2002 @ 22:42:
Op de NES kon je niet saven, iig niet bij Super Mario :)
Nu je het zegt... das waar ook. Ach ja, ik weet ook niet precies wat er gebeurde. Ik weet wel dat ik in het laatste level zat en dat de hond ervoor zorgde dat het allemaal voorbij was.

En de scheldkanonnade die vervolgens kwam was mijn ma teveel en ik mocht gelijk een week niet meer spelen :'(

:*)

Sjonny.nl

Verwijderd

Hhhmm mijn ergste is en blijft:
ik was singleplayer aan het doen met Diablo 2 en ik ging dood met mijn level 35 sorceress.
En in plaats dat ik gewoon stop en dan mijn poppetje terugkrijg ben ik zo vaak doodgegaan op hetzelfde punt dat ik echt alles kwijt was toen heb ik uit nijd het hele poppetje gewist.
Blijf dit toch wel mijn grootste zonde vinden..

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Mijn ergste, in een war op lava (UT) onze FC de lava inknallen met een combo, terwijl er minder dan een minuut te spelen was.

We stonden 3-2 achter op die map...

De vorige map was gelijk, dus het was erg belangrijk die cap te maken. Helaas...

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 08:34
Mijn domste spelactie:

MOHAA superveel spelen, ik had em zowat uitgespeeld. Komt de patch uit. Ik gewoon blind installeren, maar niet gelezen dat m'n savegames niet meer te gebruiken zijn na het installeren van de patch.

Kon ik weer overnieuw beginnen. :(

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Sen

<-->

hmmm pas nog ik was bf 1942 aan het spelen de server viel weg dus ik pak een andere server begin te schieten op de allies. En schiet 2 tanks aan gort en iets van 6 man. (Ik denk het gaat goed).

Kijk ik bij de chat blijk ik ook een allie te zijn (Ik was bij de vorige server echt axis hoor)

• LordMithril
  • Laatst online: 17-01 10:33
in Cybots (online htmlbased)
tijdens het patrollen gewoon blind door blijven klikken..
had net een exp x5 bonus.. klik door en zie net op t laatste moment "terminus Encountered"
Terminus is de ultieme grote robot met erg veel wapens .. stond ik daar met een beginennd botje ;(

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Eh, mijn domste actie ?

Dat was gedurende de demo dagen van Quake III Team Arena. Ik speelde in een twaalf man server. De andere partij heeft onze vlag. Met een enorme hoop moeite en veel geluk halen we onze vlag terug. Een tijdje later krijgt de tegenpartij onze vlag weer in handen. Terwijl ik onze vlag probeer terug te krijgen wordt ik gefragd. De tegenpartij scoort, en wint. Waarna mijn team heeeeeeel erg boos op me wordt...

Want ik was dus straal vergeten dat ik de vijandelijke vlag in mijn poten had. 8)7

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 09:00
Op de C64:
ik was Giana Sisters (Mario-kloon) aan het spelen en was via een gat in de vloer in een aparte kamer gekomen. Om daar uit te komen moest ik met een liftje naar boven waardoor ik weer uit dat gat kwam.
Vervolgens werd dat gat een echt gat, waar je dus een leven door kwijtraakte.
De bedoeling was dus om, zo gauw je boven kwam, meteen opzij te springen.
Om het extra moeilijk te maken zat er vlak boven dat gat een gedeelte waar je ook overheen kon lopen (om zo die gaten te ontwijken) maar waar je vanuit dat gat je hoofd tegen stootte.
Je moet dus echt heel snel opzij springen zodat je niet terugviel in dat gat.
Dus ik stond op het liftje en hield de joystick al zo ver mogelijk (met kracht, alsof dat uitmaakte) naar rechts.
Ik kom in het andere scherm uit het gat en...... KNAK, joystick afgebroken !
Oeps ! |:(

• -=MOL=-

-=MOL=-

ROFLOL!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 18 september 2002 @ 15:08:
in Cybots (online htmlbased)
tijdens het patrollen gewoon blind door blijven klikken..
had net een exp x5 bonus.. klik door en zie net op t laatste moment "terminus Encountered"
Terminus is de ultieme grote robot met erg veel wapens .. stond ik daar met een beginennd botje ;(
Maak je niet druk, is beter dan met een ranger een boss willen verslaan |:(
( ai 3)

Verwijderd

teveel domme acties, Noeps :/

Verwijderd

hahaha, teveel domme acties om op te noemen :) wat een n00b-nation

Verwijderd

Eurocup CS 2002, Innominis vs DKH, de_train, Maxrounds 12

Innominis Terrorist. 11-0 achter

Me hele team was dood en DKH had er nog 5 over. Ze campten allemaal rond de grote bombspot bij CT base. 1 voor 1 schoot ik ze af, tot op het laatst nog 1 over was (en 40 seconden). Ik rende naar de bom en kwam erachter dat ik em niet meer kon planten (32 seconds left). Ik moest dus op zoek naar de laatste enemy...

Ik dacht dat hij naar terror base was gegaan (om daar achter de bruine kisten uit te campen).... Purple vertelde me op TeamSpeak dat hij waarschijnlijk in CT base zat. Eigenwijs dat ik was rende ik toch naar Terror base.

Daar kon ik em natuurlijk niet vinden... Tijd om, target saved... CT win :(

Later de HLTV demo bekeken... Blijkt die klootzak met ze rug naar mij toe in CT base te hebben gezeten :( Had ik nou maar geluisterd naar Purple |:( |:( |:(

Dit is 1 van de weinige acties die ik me zeer waarschijnlijk over een paar jaar nog kan herinneren...
Heb er nog steeds spijt van dat ik niet naar Purple luisterde :'( :'(

Over de afloop van de war: Als CT hielden we ze er laag in de cijfers (10-2 geloof ik). Later op inferno deden we het goed. Uiteidenlijk verloren we de war net, maar het blijft wel de mooiste war die ik ooit gespeeld heb (En ook de mooiste uit EC 2002).

Verwijderd

ik wilde nog wel eens een granaat verkeerd mikken met Rainbow Six :+

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 12:26:
ik wilde nog wel eens een granaat verkeerd mikken met Rainbow Six :+
Hehe. Dat had ik dus ook. Zat vroeger bij GAUG. Staan voor. Hup granaatje........weg team. :(

Verwijderd

GoodspeeD schreef op 20 september 2002 @ 13:20:
[...]

Hehe. Dat had ik dus ook. Zat vroeger bij GAUG. Staan voor. Hup granaatje........weg team. :(
Toen ik het voor het eerst speelde had ik het een keer voor elkaar gekregen om een granaat via een krat weer op me eigen harses te gooien :+

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:22:
[...]

Toen ik het voor het eerst speelde had ik het een keer voor elkaar gekregen om een granaat via een krat weer op me eigen harses te gooien :+
:D

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik singleplayer een granaat in naar boven gooide via een luikje, maar dat ie dan gewoon weer terugkwam op het laatste moment. Kabaaaaaaaam. Weg ik!

Verwijderd

GoodspeeD schreef op 20 september 2002 @ 13:27:
[...]

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik singleplayer een granaat in naar boven gooide via een luikje, maar dat ie dan gewoon weer terugkwam op het laatste moment. Kabaaaaaaaam. Weg ik!
Naar boven gooien is sowieso een kunst. Vroeger kon ik niet fatsoenlijk een granaat door een raam gooien, want of ik gooide niet hoog genoeg of ik gooide náast het raam waardoor ie weer terug naar beneden kwam. Dat waren eens dagen dat ik hard kon rennen

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2025

Ulti23

Quality Time

Nu we toch bezig zijn, ik heb ook wel eens iets doms gedaan.....
Kweet nog dat ik vroeger helemaal verslaafd aan Metal gear was op de NES, en dat ik in een van de laatste levels steeds afgemaakt werd door een of andere eindbaas. Ik werd zo pissig op die NES dat ik me joypadje tegen de verwarming aansmeet, zo hard dat de stukken me om de oren vlogen, daar werd ik nog pissiger van en ik sloeg boven op de TV, met als gevolg, beeldbuis naar de klote :( :(

Hoezo werd ik vroeger zeer gefrustreerd van computerspelletjes als et nie lukte..... Me Pa en MA namen me het niet in dank af...... heb drie weken niet mogen NESsen, en dat was echt errug :( vroeger dan, alhoewel ik er vandaag de dag ook nog wel eens kwaad word as et nie lukt.....

I pitty the fools who took my game-station.....

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

kheb er weer een: Unreal
Ik eindelijk sniper te pakken, en helemaal moeilijk lopen doen om op een sniper spot te komen(in MP lvl op een dak) zit ik daar eindelijk, wil ik met me muis naar de sniper scrollen..maar ik scroll naar beneden en had ik nou net 5 min geleden dat naar jump gebind.... D0H!! :( was ik weer beneden, en natuurlijk meteen gefragged...

Of wat wel vaker voor komt is UT-> eindelijk reedemer, je schiet en je vliegt, en je vliegt, en je vliegt....en dan opeens bocht -> MUUR...en dan frag je natuuurlijk jezelf...gebeurt ook wel regelmatig :(

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Springen naar een ander platform en misspringen en dan op save drukken ipv load |:( :)

Jedi Knight II trouwens :)

• GoodspeeD
Ulti23 schreef op 20 september 2002 @ 14:47:
Nu we toch bezig zijn, ik heb ook wel eens iets doms gedaan.....
Kweet nog dat ik vroeger helemaal verslaafd aan Metal gear was op de NES, en dat ik in een van de laatste levels steeds afgemaakt werd door een of andere eindbaas. Ik werd zo pissig op die NES dat ik me joypadje tegen de verwarming aansmeet, zo hard dat de stukken me om de oren vlogen, daar werd ik nog pissiger van en ik sloeg boven op de TV, met als gevolg, beeldbuis naar de klote :( :(

Hoezo werd ik vroeger zeer gefrustreerd van computerspelletjes als et nie lukte..... Me Pa en MA namen me het niet in dank af...... heb drie weken niet mogen NESsen, en dat was echt errug :( vroeger dan, alhoewel ik er vandaag de dag ook nog wel eens kwaad word as et nie lukt.....
Zo ken ik nog iemand. Het ene moment kwam ik er op bezoek had ie zo'n Segageval op z'n kamer staan, met allemaal nieuwe spellen. Kom een paar dagen later weer op bezoek, ligt de Sega daar kapot, met zowat alle cartridges die erbij hoorden aan diggelen. Het lukte em maar niet om Sonic uit te spelen. :D

• -=MOL=-

-=MOL=-

8-Ball schreef op 20 september 2002 @ 15:35:
kheb er weer een: Unreal
Ik eindelijk sniper te pakken, en helemaal moeilijk lopen doen om op een sniper spot te komen(in MP lvl op een dak) zit ik daar eindelijk, wil ik met me muis naar de sniper scrollen..maar ik scroll naar beneden en had ik nou net 5 min geleden dat naar jump gebind.... D0H!! :( was ik weer beneden, en natuurlijk meteen gefragged...

Of wat wel vaker voor komt is UT-> eindelijk reedemer, je schiet en je vliegt, en je vliegt, en je vliegt....en dan opeens bocht -> MUUR...en dan frag je natuuurlijk jezelf...gebeurt ook wel regelmatig :(
Lol, lamer......

Camping/snipen zoals jij het doet, is imo verboden in UT, tenminste word je niet in dank afgenomen als je bijvoorbeeld op de tweakers server speelt.

Redeemer vind ik ook lame, maargoed ik speel ook nooit op servers waar hij aanstaat :)

Verwijderd

wat is er zo lame aan snipen met een sniper zoals hij het doet :? Ik zie nix verkeerds ..

• -=MOL=-

-=MOL=-

Eeehm, op een stek gaat zitten, in een hoekje met UT is gewoon lame.

In UT gebruik je de sniper lopend, bewegend enzo.

• GoodspeeD
Alleen jammer dat deze topic daar totaal niet over gaat. :D

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:33

inXs

known as inXs

@ cs met dust. Ik ben CT we voeren een massale rush uit onder de tunnel door.. We waren nog met 5 man over.. Er was nog maar 1 T over.. Dus mijn team allemaal ongevee 30 hp.. Ik had nog een mooi granaatje over... Ik pak dat granaatje dus, loop onder de brug door, ik hoor me team hijgen in me nek.. Ik kom bij de T kant uit, wil gooien.... Hoor ik die T BAM ik dood... toink toink toink daar gaat me he.... BOEM heel me team dood..... Zo wat waren ze kwaad.. Wint T alsnog :\ maar ik vond het wel een masterlijke actie :D

superB

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mario op de C64 of A500 geloof ik (met die schildpadden die uit die buis komen). Vriendje tikte beest mijn kant op, ikke dood. Hij bult op zijn kop van mijn "joy"-stick 8) Had 'm bijna door zijn strot geduwd... Maar ach, je leert relativeren. Nu sla ik alleen nog iemands harses in als ze me scheef aankijken 8)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Diablo, veel trauma's gehad.

Ik killde vaak lazarus voor spullen, kreeg ik dus een keer Obsidian Ring of zodiac ( +24% ofzo all recistance en +16 all atributes ) Ja en die is te vinden, heb er nog ergens screenie van.

Ik gooi dat ding even op de grond om em te laten zien aan goede maat van me , wat gebeurt er ? Crashed me p.c |:( |:(

Frustrattttttiee :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

@ cs met dust. Ik ben CT we voeren een massale rush uit onder de tunnel door.. We waren nog met 5 man over.. Er was nog maar 1 T over.. Dus mijn team allemaal ongevee 30 hp.. Ik had nog een mooi granaatje over... Ik pak dat granaatje dus, loop onder de brug door, ik hoor me team hijgen in me nek.. Ik kom bij de T kant uit, wil gooien.... Hoor ik die T BAM ik dood... toink toink toink daar gaat me he.... BOEM heel me team dood..... Zo wat waren ze kwaad.. Wint T alsnog :\ maar ik vond het wel een masterlijke actie
Die T voelde zich 8)

Verwijderd

Keesr schreef op 23 september 2002 @ 16:35:
Diablo, veel trauma's gehad.

Ik killde vaak lazarus voor spullen, kreeg ik dus een keer Obsidian Ring of zodiac ( +24% ofzo all recistance en +16 all atributes ) Ja en die is te vinden, heb er nog ergens screenie van.

Ik gooi dat ding even op de grond om em te laten zien aan goede maat van me , wat gebeurt er ? Crashed me p.c |:( |:(

Frustrattttttiee :)
:D Das niet goed voor de bloeddruk :P

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 15:39

Raimond613

Simracer

Halflife spelen, heel ver komen en dan als je weer es een keertje doodvalt per ongeluk op quicksave drukken ipv quickload |:(

iracing profile

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

cky

bij america's army online, map : the bridge
ik had nadalauncher wil mooi een nada plaatsen waar 3 mashiners bij elkaar staan, loopt er net een teammate vor me neus (laaste team btw) allebei dood.....
ik was niet blij
maar eigenlijk niet mijn schuld :)

Verwijderd

bij mario1 (nes) over de eindpaal springen om zodoende af te gaan, omdat je dan niet meer kunt springen tegen die paal, en alleen lopen totdat je erbij neervalt!

Verwijderd

met UT: ik ben niet zo geoefend met de redeemer :) maar ik kwam op een server waar ze die aan hadden staan dus ik pak dat ding. schiet. spring ik boven op mn eigen ding :D dus ook geen frags gewoon ik dood en weg redeemer :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2002 14:52 . Reden: woei typos ]

Verwijderd

Mijn actie slaat echt alles:

Ik was jarig en er was pas 1 kameraad dus we besloten om ff golden eye te doen (ownage spel toen).
We hadden taart dus ik zet taart op me stoel en zet tv en n64 aan, en ik ging 10 seconden later weer zitten. Splash |:(

Me hele reet onder de taart, we hebben het er soms nog wel eens over :D

• 8-Ball
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:01:
Mijn actie slaat echt alles:

Ik was jarig en er was pas 1 kameraad dus we besloten om ff golden eye te doen (ownage spel toen).
We hadden taart dus ik zet taart op me stoel en zet tv en n64 aan, en ik ging 10 seconden later weer zitten. Splash |:(

Me hele reet onder de taart, we hebben het er soms nog wel eens over :D
zkr schone broek op verjaardag :+ ma boos >:) ? voel je wel |:(

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

Verwijderd

idd, maar ze was niet boos, integendeel, ze lag dubbel.
Dan voel je je wel een beetje een }:O

Verwijderd

Bij Duke Nukem als je voor de eerste keer in een plee loopt en een sterk-uitziend-mannetje 30 shotgun kogels, 12 rockets, 246 chaingunbullets in hem pompt, en dan er8er kome dat het een spiegel was en jezelf zag |:(

• Rubbereendje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-07-2025
Ik heb ooit eens uren zitten zoeken naar een #@$^ "een ding " in sanatarium om de kerkbel te luiden. Tot ik er uiteindelijk achter kwam dat er buiten stenen lagen !

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:44
Heb bij het een of andere spel een keer twee hendels om moeten zetten. De eerste had ik snel gevonden. Ik druk er op en ben 50 keeer het hele veld doorgelopen om de andere te vinden. (wist ik veel dat de andere knop naast de eerste zat :+

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 17:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Blaatschaap11 schreef op 24 september 2002 @ 22:08:
Heb bij het een of andere spel een keer twee hendels om moeten zetten. De eerste had ik snel gevonden. Ik druk er op en ben 50 keeer het hele veld doorgelopen om de andere te vinden. (wist ik veel dat de andere knop naast de eerste zat :+
outcast zeker? bij die stad met al dat water...
tell me about it, ik had hetzelfde...

er ewrd mij verteld dat ik een onderwater hek moest openen door op 2 knoppen ter drukken, alleen dan wel alletwee tegelijk...
hmmz, ok, ik hele veld afzoeken naar die knoppen, zijn ze practisch naast de plek waar je moet wezen....

leuk spel dat outcast :S

Battle.net Spud#2543

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09-2025

Masterfvz

AKA Freakazoid

Bij turtles fall of the foot clan voor de gbo(Game boy original) zat ik een keer eindelijk in level 4. Ik was 6 ofzo. Toen heb ik em dus thuis laten liggen, aan want je kon em niet saven. Ik wilde me broer vertellen dat ik al bij level 4 zat. Me broer was bij een vriend aan de overkant. Eenmaal terug had me vader de gameboy uitgezet omdat hij dacht dat ik em had aangelaten. Kon weer helemaal overnieuw beginnen :'(

SPECS

Verwijderd

die klote reset knop van me. effe anders gaan zitte en ik stamp er al tegen aan... :(

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:50:
Bij Duke Nukem als je voor de eerste keer in een plee loopt en een sterk-uitziend-mannetje 30 shotgun kogels, 12 rockets, 246 chaingunbullets in hem pompt, en dan er8er kome dat het een spiegel was en jezelf zag |:(
Geloof je het zelf? ik niet iig.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

In sof II autopickup van wapens aan laten staan!
Loop je dus met je AK74 door een gang je schiet iemand neer geen prob! maar die gast had dus een granaat in zijn poten en JA die laat ie vallen als je hem neer schiet. Wat gebeurd en nou >> ik loop dus over die granaat heen pak hem op op dat moment springt zijn crazy team mate achter een muur vandaan BOOM schiet schiet PANIC !!!!!!!!!! Ik wou die nade nog gooien maar voor ik het door had lag mijn hoofd naast me!

Dit gebeurd dus in 5 sec he!

Dus uitzetten!
Scheelt me zeker een paar keer dood gaan!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54

Maxow

Hidden Sound System

in sof2 multiplayer, net na een ronde, als je weer allemaal klaar staat om de volgende ronde te beginnen (in: infiltration, zo'n mappie buiten) dus staan we daar met 7 lui ofzo, ik had een m4 oid met die grenade laucher als 2e vuuroptie, dus konden we gaan lopen, ik d8 dat rechtermuisknop dus sprinten was (had net ghost recon gedaan ofzo, waarbij rechtermuisknop hardlopen is) knal ik in 1x met die grenade iets van 4 teammates uit elkaar |:( vonden ze niet leuk

Verwijderd

Ehmmm nou dit is me een keer overkomen met UT:Tactical Ops en MoH:AA

In de goeie ouwe tijd toen de bananen nog recht waren en de A1 een zandweg was... Speelde ik nog wel eens in clans ... Nou ik liep dus een bepaalde richting op en waren der altijd wat clanmembers die achter mij aanliepen... maar geen van ons had ondertussen door dat er iemand een granaat had gegooit.. en BOEM alle members die achter mij aanliepen en ik zelf dood ...... het leuke is dat het op dezelfde dag 2 x gebeurde :P

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 15:00
Haha stoer topic :) Ik heb ook genoeg blunders gemaakt, vooral met saven / loaden :)

Domste actie van mij was de aankoop van wk 98 ofzo van davilex :) Ik heb het 4 dagen gespeeld en toen kwam ik achter de wonderen van fifa 98 :P Verdorie wel 50 piek over de balk gesmeten :)

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-01 08:29

Flotter

Pelipper!

format c:, denkend dat ik Motorhead nog wel ergens op cd had... :(

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Had gisteren nog stomme actie, zat zeker dik 30 min. te slave op Divine Divinity maar vergeten te quicksaven, 8)7 moest weer alles opnieuw doen. |:( maakt niet uit gewoon door slave!!!!! :9~

Verwijderd

Tja...

Ik heb zo'n logitech mouseman met zo'n duimknop ingesteld als afsluitknop. Ben je dus ff vet ver in een spel en dan druk je op de duimknop. Hoppa, weg is je game en kan je overnieuw beginnen.

Gebeurt trouwens gelukkig maar heel sporadisch.

Verwijderd

Ja ook ik heb supersuffe errors begaan met save / load... (wie niet??)
Ook vaak vergeten te saven terwijl je heel ver bent en hetgene wat het me meest heeft geirriteerd, was dit:
Ik GTA3 geinstalleerd, lekker spelen, erg ver, denk: kom laat ik nu gaan saven want ik wou ff stoppen. Save doet het niet. Kom er achter dat het exe-bestand een fout bevatte waardoor ik niets kon saven. Enigste wat ik kon doen is stoppen, een nieuw exe-bestandje installeren en opnieuw beginnen.... ARGGGGGGGH 8)7 8)7 |:( |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 15:29:
Had gisteren nog stomme actie, zat zeker dik 30 min. te slave op Divine Divinity maar vergeten te quicksaven, 8)7 moest weer alles opnieuw doen. |:( maakt niet uit gewoon door slave!!!!! :9~
Had ik ook laatst, gewoon meer dan een uur gespeeld, ging lekker, en net wanneer ik dacht eindelijk maar eens te gaan saven ga ik dood |:(

wat bedoel je met dat slave eigenlijk :?

• tanzu
  • Laatst online: 20-06-2023
hehe, CivilizationIII

Ik speel zo, met Civ3 vliegen de uurtjes vaak voorbij, nix opgeslagen, ik druk op verkeerde knop, krijg t schermpje of ik oorlog wil verklaren, ik let helemaal niet op wat er staat... ik declare war, terwijl ik Democratie heb (altijd problemen oorlog <> democratie). Naja, je raadt het al, die enemy had allianties met bijna iedereen, al mijn eigen allianties worden beeindigd omdat ik begon met schieten, alle traderoutes eindigen, etc... etc... kortom BAH ;)

Naja keb er wel meer hoor, in UT1, Dreary als je flag kan cappen kan je in het slijm vallen: flag returned.

just never give up.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik maak zoveel fouten tijdens het gamen dat ik het echt niet allemaal meer kan onthouden. :p

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
In I-war2 uren en uren zitten spelen en vergeten op te slaan. 8)7
Ofcourse komen er dan ineens 6 Marauders helemaal de klote uit je schieten. :( Fuck zeg, kmoest weer helemaal halverwege Act 1 beginnen en ik was al bij halverwege act 3. :(

Ik heb gewoon uit frustratie I-war eraf gegooid en 4 dagen niet meer gegamed.

Dat was 1 jaar geleden, ben nu weer opnieuw begonnen :9 (kon t niet laten)
ben al halverwege act 2. Maarre na iedere missie of "haul" sla ik op. Ik weet wel das een fout die ik niet meer maak, niet opslaan. Ik kan mezelf nu nog voor mn kop slaan als ik er aan denk.

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

Fed-Ex

Hakuna Matata

ik heb altijd geluk met nades (granaten ...duh) gooi je zo'n ding weg net iets te hoog tegen rand aan KABLAMO ! of je wilt door een kier gooien bounced dat ding precies tegen de muur in een hoek dattie gelijk naar een teammate vliegt kablamo TK team boos. CS bom planten (was gister nog) ga je ergens zitten en dan ga je met iemand snipe duel houden en links van je zit iemand fijn die bom te defusen, ik werd ffies uitgescholden voor übernoob....

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Verwijderd

bij Tombraider 2 in een afgrond vallen en onder het valen saven i.p.v. loaden :(

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

Brazza

Byte me!

Bij Diablo 2 had ik last van slome verbinding, ik werd helemaal gek bij het inloggen, dus had ik meerdere keren op me muis gedrukt, heb ik een level 83 Sorc verwijdert met hele dure spullen erin

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-01 08:37
Met diablo2 , had net genoeg geld om eeindelijk een vette armor te kopen die zwaar speciaal was, ik had alleen ff honger en liet mn mannetje in mijn net afgeslachte veld ff in een hoeje staan. Toen ik terug was was ie dood gemaakt door de meest lense zombie. En na mijn dood miste ik uiteraard geld en was mijn bijna gekochte armor jacket weg. Het ergste is nog dat ik nog maar 2 meter ofzo naar het dorp kon lopen, of sowieso een portal had kunnen gebruiken |:(

Verwijderd

Crash-Override schreef op 20 april 2002 @ 18:31:
savegames vergeten te back-uppen |:(

en verder, ehmz...
met quicksave saven als je dood bent :( :+
dat maak ik ook godver***** ***#!@%@#%# vaak mee, met civilization III bijvoorbeeld\

Verwijderd

ik heb met james bond op de n64 een keer bijna een level uitgespeeld bij een vriend het had me een keer of 10 gekost om zover te komen. En nu moest ik alleen nog een of andere gast iets geven waarvan hij kotstend naar de plee ging. Alleen ipv het drankje te geven, drukte ik onbewust op die knop ernaast en gaf ik hem een klap midden in z'n gezicht. f***

En laatst had ik met gta3 op eiland 1 een heleboel taximissies achter mekaar gedaan en wou ik ff saven ik zat toen al weer in een of ander truck, die parkeerde ik in mijn garage, maar dat ding was te groot en ik kon de garage niet meer uit en ik kwam ook de auto niet meer in!!!

aaaarrrgggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• -DarkShadow-
  • Niet online
Xavier schreef op 20 april 2002 @ 19:25:
SNS: Mario
had ik 95% moest er dus nog 1tje!!
En dan je SNES uitlenen aan je (inmiddels ex) vriendin.
die hem dan verwijderd!!!

HET POKKE WIJF!!
kan er nog kwaad om worden!! G*TV*RD*MM* wat heb ik daar lang over gedaan.

AARAGGGHH!!
Mijn broertje doet dat in een uurtje voor jou. Het kost wel enige oefening voordat je dat kunt. Maar als hij Crash Bandicoot, Mario (2d) of jazz jack rabbit speelt wordt hij leip en speelt hij het zo uit.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

• Gaius
  • Niet online
Civ3 heeft toch autosave?

Ook een mooie:
Deathmatch in GTA1: Ik stap uit m'n auto precies voor die andere gast om hem in z'n auto aan gort te schieten met m'n machinegun, en wat doet hij? Vroem... |:( |:(

• corné
  • Laatst online: 14-11-2024
met een heleboel adventures te moeilijk denken :/

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

al die mensen hebben last van save games gewist, damn, ben ik ff blij dat me XbaK een HD heb ie automatisch alles saved, :D:D:D:D

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

met UT2K3 B-run spelen en dan bijna bij de goal zijn en in je eigen rocket stappen
:X :X :X

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

ik had er laatst een met Counerstrike...
ik loop in dust het halletje in en zie in een donker hoekje een (naar mijn idee :P) teammate gebukt zitten.
ik loop naar m toe en spring op m om op een box te springen, wordt ik ineens neergeschoten... jawel door de enemy waar ik bovenop was gesprongen 8)7

• Zephyer
  • Laatst online: 19-12-2025
casemodderpoel schreef op 04 november 2002 @ 20:58:
met UT2K3 B-run spelen en dan bijna bij de goal zijn en in je eigen rocket stappen
:X :X :X
LOL :P

Ik speelde bij een vriend voor het eers America's Army ...
Zat in een vuurgevecht met iemand ...
Ga ik ff om een hoekje zitten om te reloaden, druk ik blijkbaar op een knop dat ik m'n wapen weg gooi ... |:(
Ik om me heen kijken, zag ik dat stomme ding niet meer... B) :(
Ik rennen... :P

't was voor die gozer net kleiduif schieten ... ;(

MW | BF1 Stats

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 04:03:
ik had er laatst een met Counerstrike...
ik loop in dust het halletje in en zie in een donker hoekje een (naar mijn idee :P) teammate gebukt zitten.
ik loop naar m toe en spring op m om op een box te springen, wordt ik ineens neergeschoten... jawel door de enemy waar ik bovenop was gesprongen 8)7
Doet me een beetje denken aan DoD, had sniper rifel, zit er 1 in een donker hoekje, denk ik dat het een team mate is en ga er dus aan voorbij. Op het moment dat ik mijn vizier 2 cm naar links draai zie ik ineens een licht flitsje... dood ...

• Loev
  • Laatst online: 12-01 11:12
Mijn domste actie zal vast wel eens met counter-strike zijn geweest.
Een niet te missen kill wel missen en dan zelf gefraged worden.
Voor de rest zou ik het even niet weten.

• Kouwe_Arie
  • Laatst online: 18-01 09:37
ik had gister ook een vette actie.. in natural selection
zit ik in de enemy z&acute;n base (je moet hun hive kapot maken) dus ik schiet erop.. komen die granaten precies via de rand van zo&acute;n buis terug, wat ik dus niet door had
BOEM }:O

Verwijderd

mn toetsenbord in 2 stukken geslagen na een verschrikkelijk potje cs :/

Verwijderd

game over gaan wanneer je je vrienden iets wil laten zijn over hoe je er moet komen vooral alsje zegt dat het peanuts is....

• LordMithril
  • Laatst online: 17-01 10:33
zr0 schreef op 04 november 2002 @ 20:00:
met een heleboel adventures te moeilijk denken :/
oh dat heb ik zo vaak..
met Syberia bijvoorbeeld. moet je een mamoet tekenen.
ik heb heel die stad afgezocht, blijkt het 2 schermen naar rehts op een muur te staan |:(
of je moet ergens een knopje omzetten en dan alles gaan proberen behalve dat knopje |:(
wat dan wel leuk is is dat je soms ook dingen onbewust goed doet.
je klikt 5 cm te hoog en zet het goede knopje om ofzo.. :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 14:04:
mn toetsenbord in 2 stukken geslagen na een verschrikkelijk potje cs :/
Lol Prom, doe je dat ook vaak met RtcW ? :D

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

op een lan-party in battlefield nadat ik een paar keer keihard werd afgemaakt heel hard op Esc rammen, vergetende dat ik de server was waarna iedereen time-out kreeg :/

Verwijderd

De spatiebalk kapot geslagen middenin een 2on2 clanwar met CS :'(

Verwijderd

CS:

Wapen weggooien terwijl je score wil bekijken
score = tab
wapen weggooien = caps lock

*oops*

BF1942:

Gezellig met ze alle in APC, ik rij
Zie opeens mijnen, stap NET op tijd uit..
*BOOOOOOOM* , weg APC.. ik zwaar gewond (was medic.. dus boeie)
Jammer genoeg was ik de enige die uiststape :o :o

En iets dat meer domme actie was van teammates bij BF1942
Ik leg lekker mijnen bij een dorpje, zeg nog duidelijk "MINES ON THE ROAD"
En de eerste de beste rijd eroverheen met ze jeep

*Paestero killed a teammate
-dombo teammate is no more

....... :(
Dat was de 1e van 4 mensen die over me mijntjes heen reed.. *zucht*

• Againzender
  • Laatst online: 18-11-2025
In Civ2 toetsen door elkaar halen. |:(
Die rifleman op dat heuveltje zal zich wel afgevraagd hebben wat hij misdaan had om een nuke op zijn kop te krijgen, mijn doelstadje bleef zo lekker staan, en mede daarvandaan kwam even later een vernietigende aanval.

Verwijderd

MOHAA....Ik zit in de beste NL clan (DGB) ...als je t niet gelooft check clanbase..

Maar mijn team was over met 6 man en we werden neergemaaid door iemand die achter onze linies was gerusht |:( |:( |:(

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

}:O whehe, lol, overkomt de beste dus :)

• SonyEricsson
  • Laatst online: 16-01 01:07
heel lang geleden
dacht 1998/99
clanwar cK vs PoOp met Myth II

Ikke in control met een popper en een dorf
laat ik per ongeluk mijn popper middenin de melee poppen
resultaat : 6 archers,3 dorfs, 1 lock, en alle warrios halve HP :P

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07-2025
Battlefield 1942, zat in een vliegtuig en ik ga vlak boven het stadje van de tegenstanders (Wake Island) recht omhoog vliegen, en een paar seconden voordat ik een stall kreeg sprong ik eruit. Vlak boven de grond parachute open en ik schiet 5 gasten dood. Yeah. Alles goed! Nog maar een paar sec. en dan heb ik deze vlag!!

BAF!!! Vliegtuig van mijzelf op mijn knar...... aaaargh!

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

HAHAHA die is goedd

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07-2025
Nog een: Morrowind voor de eerste keer, beetje uitproberen. Kill ik zo'n wijf op de Dren Plantation, komt er zo'n schermpie in het beeld. Ik ram op Enter, want ik had geen zin te lezen. Ben ik level 54 en veeeeeele uren verder. Moet ik voor de Mainquest naar dat wijf toe.....neeeeeeeee! Bleek er op dat schermpje te staan : You've killed a person important for the mainquest, you may not complete the mainquest anymore. Zoiets.....domdomdom!

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

max payne 1e baas volgens mij dat t was, zo'n gast in zo'n tempel ofzo? iig religeuze vage dude :P

bleven maar ventjes komen en komen en ik heel low aan ammo
die gast zelf leek ook maar niet dood te gaan, had er moeite mee om erdoorheen te komen
ik besloot om tijdens de vuur gevechten te autosaven

na een aantal goede autosaves savede ik 0.01 sec voor ik werd doodgeschoten...

resultaat: autosave verneukt en een vrij groot stuk weer opnieuw spelen :P

Verwijderd

Bij Fligth Simulator weer terugkomen van het toilet, en je joystickje laten vallen.
Geval: X-as wordt helemaal ingedruktk, crash.

:(

Verwijderd

Mijn snes verkopen met onder anders rock&roll racing en double dragon serie )-:

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-01 09:06
bij CS heb ik heel vaak dat ik een admin command aan het uitvoeren ben (mezelf laten glowen ofzo :+ of iemand kick oid) en dan op net zo'n plek dat ik altijd neer wordt geschoten :(

Verwijderd

Bij GTA3 in de laatste missie waar je Maria moest reden. Toen gooide ik een molotov coctail op Maria. :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 21:38:
max payne 1e baas volgens mij dat t was, zo'n gast in zo'n tempel ofzo? iig religeuze vage dude :P

na een aantal goede autosaves savede ik 0.01 sec voor ik werd doodgeschoten...

resultaat: autosave verneukt en een vrij groot stuk weer opnieuw spelen :P
Bekend verhaal, i know the feeling... 8)7 8)7
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste