Lang geleden toen Quake 1 nog het je van het was (Quake 1 is nog steeds erg leuk.. hehe) zag ik tijdens het spelen een heel erg roze mannetje lopen....
Ik toets, voor de grap, he kijk nou een homo...
O ja? zegt het roze mannetje, ik ben zo terug....
Tssss homo, denk ik nog.
Even later komt hij idd terug alleen niet in zijn uppie maar met 4 of 5 maten (ook allemaal in het roze) en begint direct op mij te jagen.
En de rest ook. Allemaal tegen mij alleen.
Een paar weken lang op diverse servers ben ik tot huilens toe achterna gezeten door roze mannetjes.
Met na elke frag (de mijne) de boodschap:
Heb respect voor de medemens oid.
Ze bleken een soort van clan te zijn die iedereen die hun "beledigde" rucksichtlos afschoot en na bleef jagen.... en hoe ze me steeds vonden? Ik weet het nog steeds niet.
Maar zodra ik er een tegen kwam zei hij/zij: he ben je er weer? tot straks...
En daar kwamen ze weer...
Dan werd je zo'n 5 minuten helemaal lek geschoten en dan verdwenen ze weer...
Op het moment zelf werd ik schijtziek van ze maar nu zie ik er absoluut de humor van in.... A man with a mission
Ik toets, voor de grap, he kijk nou een homo...
O ja? zegt het roze mannetje, ik ben zo terug....
Tssss homo, denk ik nog.
Even later komt hij idd terug alleen niet in zijn uppie maar met 4 of 5 maten (ook allemaal in het roze) en begint direct op mij te jagen.
En de rest ook. Allemaal tegen mij alleen.
Een paar weken lang op diverse servers ben ik tot huilens toe achterna gezeten door roze mannetjes.
Met na elke frag (de mijne) de boodschap:
Heb respect voor de medemens oid.
Ze bleken een soort van clan te zijn die iedereen die hun "beledigde" rucksichtlos afschoot en na bleef jagen.... en hoe ze me steeds vonden? Ik weet het nog steeds niet.
Maar zodra ik er een tegen kwam zei hij/zij: he ben je er weer? tot straks...
En daar kwamen ze weer...
Dan werd je zo'n 5 minuten helemaal lek geschoten en dan verdwenen ze weer...
Op het moment zelf werd ik schijtziek van ze maar nu zie ik er absoluut de humor van in.... A man with a mission
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...