D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
dat had ik met NFS4Verwijderd schreef op 03 mei 2002 @ 22:53:
met "need for speed III" echt alle rondjes voorop blijven en een pilske tegelijk drinken en dan bij de laatste brug [door te hard rijden en te weinig sturen] net tegen het pilaartje aan rijden en als 4e eindigen..
ik had een vette bak en was met dat level dat je een auto wint.
ik tegen een porsche of BMW 3 en ik had een eh, M5 ofzo. verlies IK.
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh.
enne., zo te zien moet ik de windows knop er maar eens afha;en.
Druk ik per ongeluk me windows toets in, dan sluit het spel dus af.
Maar op de server ga je dan zeg maar zitten en 20 sec wachten en dan wordt je pas uitgelogd
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
ik iwst helemaal niet dat de gebouwdjes ook stuk konden. anyway lijkt het me wel cool om te zien:THPSrulez schreef op 05 mei 2002 @ 14:00:
Ik heb met deltaforce Land warrior de meeste blunders begaan. Er zat een kerel van het andere team constant in onze armory, en aangezien bijna niemand dat doorhad, d8 ik laat ik em es de schrik van z'n leven bezorgen, dus ik die kerel neergeknalt, snel wat satchels neergelegd (dom) en in een naburig huisje gaan zitten wachten, komt die kerel er weer aan en BOEM, armory kapotBleek dus dat je op die server ook gebouwtjes kunt mollen
Krijg je van die fijne lui.
<nick1>: Who destroyed our armory??
<nick2>: Gh0sTiE did...
(Gh0sTiE waz mijn nick)
Oftewel Escape + Y = wegwezen daar
Overigens laatst nog, in een DM, ik stond gezellig eerste, en et waz bijna klaar, zet mijn pa de PC uit waardoor mijn internet eruit vliegt
<nick1>: Who destroyed our armory??
<nick2>: Gh0sTiE did...
echt zo droog
hahahahahahahahahahahahhahahahahahahaaaaaaaaa.
echt goed. man. lijkt me wel lachen van who destoyed our armory? Ghostie did. net it een comdedy? ik lich onder me bereau. nou ja bijna nders kan ik dt niet typen.
Verwijderd
dat had ik met mij moeder die binnekwam.Lord_Mithril schreef op 07 mei 2002 @ 10:00:
[...]
oh dat heb ik ook zovaak gehad.. dan wil je egens naar beneden kijken en dan sta je dus van schuin boven op je monitor te kijken.. eerst had ik zoiets van "wat doe ik nu weer?" nog geen minutt later doe ik t weer
ik was aan het HL en en mijn moeder komt binnen. draai ik met het spel naar links ipv zelf.
dat naar beneden kijken heb ik ook wel eens gehad.
ik vroeg me dan ook af waarom op een poster degene die er op staat ALTIJD naar jou kijkt als je naar die poster kijkt.
Verwijderd
had je geen byllet tiem meer?Verwijderd schreef op 07 mei 2002 @ 19:22:
hehe met max payne had ik net gesaved vlak voor ik een fatale kogel in me kop kreeg (echt een mili sec ervoor ofzo)... moest het hele level overnieuw spelen
Verwijderd
Verwijderd
Of bij Total Anialation (of zoiets) als je bijna hebt verloren in een multiplayer game al je units aanklikken en in plaats van er een team van te maken met ctrl-f volgens mij op ctrl-n drukken en alles selfdestructen
Verwijderd
Verwijderd
ROFL...ik zit met spanning te w88 op de eerste gevatte opmerkingen!!Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 14:31:
hey jongens ben nieuw bij GoT, en vraag me trouwens af wat jullie bedoelen met n00b????
Verwijderd
dat ben jijVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 14:31:
hey jongens ben nieuw bij GoT, en vraag me trouwens af wat jullie bedoelen met n00b????
Dus een n00b-aktie is een beginners-aktie (nitwit).
Verwijderd
Vriend van me en ik speelde Co-Op. Dus lekker tegen de computer spelen. Omdat er in die missie veel tanks rond rijden gooide ik wat ammo en LAW's een een jeep. En natuurlijk een nieuwe gun gepakt.
lekker de frontlinie ingereden en op tijd uit de jeep gesprongen. Maar bij de eerst enemy die ik tegen kwam merkte ik dus dat als je een nieuwe gun pakt.. dat tie leeg is. klik klik klik... PANG dood...
Ik respawnde in een AI speler dus ik kon gelukkig door spelen. Ik moest een stukkie rennen naar de jeep (ik wilde mijn LAW terug). En er rende een AI speler met me mee. Ik gooide mijn gun erin en wilde mijn LAW en sniper wapen pakken. Maar die AI soldier stapte in de jeep! En rijdt ermee weg.
bad luck.
Oké SiebeNiejaVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:34:
Oke RedCap thanx 4 lettin me know. We all start at the bottom the 1st time right!!!
Verwijderd
Verwijderd
whehe da's een goeieVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 15:46:
In counter-strike (radar werkte niet) horen dat er een meute enemies dichterbij komt, een mooi plekje uitkiezen om ze op te wachten en nog voordat ze de hoek om komen beginnen met schieten. En daarna erachter komen dat het 4 teammates waren...
Verwijderd
Verwijderd
Op die server gelukkig niet maar op dat moment boeide het me toch allemaal niet meerVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 20:46:
[...]
whehe da's een goeieWord je bij CS btw ook gekicked na een xx aantal teamkills?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2002 14:13 . Reden: :'( ]
Dus ik d8 OOOOHLALA!!!! snel saven!
2 uur gamen naar de klote
en ik zei dat ik zo'n vet zwaard had. dus komt een lvl 8 paladin noob aan en zegt dat hij wel wil traden. dus ik laat mn zwaard zien in dat trade menu. Blijkt dus dat die gast niks heeft en zit constant te zeuren of hij dat zwaard gratis mag hebben.
En indat menu zit hij dan ook de hele tijd opdat trade vinkje te drukken. Ik zei dus oprotten nou klootzak je hebt toch niks. Inplaats van dat ik op dat x tekentje wil drukken, druk ik opdat tradevinkje en bij hem zat hij nog op groen!!! en had dus gratis dat vette zwaard gekregen!!!!
kutkutkutkutkutkut gvd @#$#%%$^%&^&*^*&^#$%#$#@#@%%^ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhh.
Ik ben er al bijna overheen gekomen van dit trauma
En ik had dus 2 of 3 uur daarvoor gesaved
Verwijderd
Verwijderd
Ofwel dood forever, ik was zijn next target....
5x doodgegaan...
Shit dacht ik, ik moest snel wezen, dus ik troopers trainen en bulten grenadiers maken en AANVALLEN!!! ik molde die gast compleet en hij zat maar op die ally button te drukken. hij zat zo te zeggen: what are you doing?, what are you doing?
press A press A. Ik zei toen: why? Maarjah hij dus al ge resigned en ik dacht victory is mine
Zo ik dacht effe een vette battle gewonnen te hebben, maar opeens begonnen die ander 2 gasten op mij te zeiken van: noob noob, dumbass. Ik zo huh? ik snapte hem nog steeds niet. lol Maarjah toen werd ik gekickt en later legde iemand van mn klas uit hoe dat nou zat.
Dit is al weer 4/5 jaar geleden en ik kan er nog omlachen, ik was toen echt blij opdat moment
Verwijderd
Ga achter hem aan en kill hemSnowman schreef op 12 september 2002 @ 15:57:
het klotigste wat ik heb meegemaakt was met diablo2. Ik was daar als noob level 18 barb ofzo, en ik kwam een vet aardige necro tegen van lvl 75 ofzo. Hij vroeg mij zo van wat voor skill ik aan het goed worden was. Ik zei sword mastery, en hij zei dat ik effe moest wachten. Komt hij terrug met een een lvl 50 dikke excutioner sword aanzetten en die gaf ie gratis aan mij !Ik dus vet blij, maar ik dacht die kan ik wel omtraden naar andere vette items. Dus ik naar zo'n tradecenter gaan
en ik zei dat ik zo'n vet zwaard had. dus komt een lvl 8 paladin noob aan en zegt dat hij wel wil traden. dus ik laat mn zwaard zien in dat trade menu. Blijkt dus dat die gast niks heeft en zit constant te zeuren of hij dat zwaard gratis mag hebben.
En indat menu zit hij dan ook de hele tijd opdat trade vinkje te drukken. Ik zei dus oprotten nou klootzak je hebt toch niks. Inplaats van dat ik op dat x tekentje wil drukken, druk ik opdat tradevinkje en bij hem zat hij nog op groen!!! en had dus gratis dat vette zwaard gekregen!!!!![]()
![]()
![]()
Ik balen als een godvergeten stekker, en ik roepen give back!!, give back!! maarjah hij was allang pleitte
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kutkutkutkutkutkut gvd @#$#%%$^%&^&*^*&^#$%#$#@#@%%^ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhh.![]()
Ik ben er al bijna overheen gekomen van dit trauma![]()
![]()
![]()
En dan pak je je zwaard en al z'n geld (als ie dat heeft)
The devil is in the details.
Ik ken het wel !internetinfo schreef op 12 september 2002 @ 15:01:
Met Monster Bash (kent haast niemand denk ik?) in één van de eerste levels steeds misspringen als je van die vliegende bezems weer op het land moet springen. AAAAHHRRGGG, daar heb ik soms wel eens een half uur over gedaan![]()
Dat was toch met dat ventje in z'n pyjama en met z'n kattapult ?
Gaaf spel toen !
Jamaikel schreef op 13 september 2002 @ 16:04:
[...]
Ik ken het wel !
Dat was toch met dat ventje in z'n pyjama en met z'n kattapult ?
Gaaf spel toen !
Verwijderd
Hier nog lekerder:vage schreef op 06 september 2002 @ 13:32:
ehm op de 386 van me ouders. een leuke desktop die op zijn kant op de grond stond
ik lekker poc spelen, en ondertussen met mijn voeten lekker aan het bewegen. toen voelde ik inene een leuke "bult" dus ik druk erop met me grote teen.
*klik* zoem weg. het was de aan/uit knopnaja almetal had ik er maar 3 uur voor niks achter gezeten
Stoel naar voren, *Crash* front usb naar de maan, muis en toetsenbord (zaten tijdelijk voorin) vallen eruit.
En toen had iedereen vrij schot, en werd ik gefragd
ik heb net Windows XP geinstalleerd en wilde GTA 3 even spelen (m'n savegame (2 missies gehaald op eiland 2) was nog bewaard omdat die in 'My Documents' stond en die stonden op de server).
Maar er was wat met m'n video-drivers waardoor alle tekst als een gekleurde balk zichtbaar was. Dus ik kon niks lezen.
Maar ik wist ongeveer een beetje waar ik moest zijn in de menu's.
Ik klik wat rond, klik m'n savegame aan, klik nog meer en klik tot slot 'yes'.
Vervolgens kom ik weer in het menu terecht.
Vond ik al vreemd.
Dus ik sluit GTA maar even en kijk in de map van m'n savegame: staat er maar 1 bestandje: gta3.set.
Oftwel: ipv m'n savegame laden, had ik op 'delete' geklikt !
Heeft iemand een savegame waarbij hij/zij net op eiland 2 is ??
Verwijderd
na format alles vanaf cd terug gezet.
kon hij er niet overheen saven
na een diepgaand onderzoek bleeken de bestanden alleen-lezen te zijn (kwam doordat ze van cd af kwamen
Je speelt GTA3 op Winxp, altijd al gedaan, en je weet niet wat het textuur probleem is (wat al 300.000.000x is beschreven), vind ik dommere aktie als dat dellen eerlijk gezegdmaikel schreef op 13 september 2002 @ 20:22:
Ik heb zojuist weer een domme actie gedaan:
ik heb net Windows XP geinstalleerd en wilde GTA 3 even spelen (m'n savegame (2 missies gehaald op eiland 2) was nog bewaard omdat die in 'My Documents' stond en die stonden op de server).
Maar er was wat met m'n video-drivers waardoor alle tekst als een gekleurde balk zichtbaar was. Dus ik kon niks lezen.
Vond ik al vreemd.
Dus ik sluit GTA maar even en kijk in de map van m'n savegame: staat er maar 1 bestandje: gta3.set.
offtopic:
Heeft iemand een savegame waarbij hij/zij net op eiland 2 is ??
Het is al opgelost hoor!RedHat schreef op 13 september 2002 @ 20:42:
[...]
Je speelt GTA3 op Winxp, altijd al gedaan, en je weet niet wat het textuur probleem is (wat al 300.000.000x is beschreven), vind ik dommere aktie als dat dellen eerlijk gezegd
Ik had pas net alles geinstalleerd en wilde gewoon even kijken hoe GTA 3 nu draait.
Ik kwam de oplossing voor dat probleem ook maar heeel toevallig tegen in een topic. Er naar zoeken schiet niet echt op in die tig topics die er al zijn.
Maar goed, het werkt nu weer goed !
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
tis inderdaad om te huilen.
Maar anyways het domste was denk ik wel dat ik ooit met age of empires 2 mijn teammates ging kelen. Ik wist toen nog niet precies hoe dat werkte etc. Het waren i.i.g. ook n00bs en ik had ze zo allemaal dood
alleen wel jammer was dat ik daarna 3 anderen tegen mij had. (lees : vet verloren daarna)
TMAXTINT
We zaten bij elkaar in het team en waren al een heel eind in vijandelijk gebied.
We probeerden zoveel mogelijk te sluipen zodat we niet gezien werden.
Op een gegeven moment kwamen we bij een vrij groot open stuk.
Ik schoot een ventje neer. Dat had tot gevolg dat er een paar ventjes die kant op kwamen. En dat bleef even zo doorgaan.
Uiteindelijk hadden we samen zo'n 15 mannekes neergemaaid.
Wij sluipen weer verder en gaan achter een jeep zitten.
M'n neef wisselt even van wapen en heeft ineens een bazooka (LAW ?) z'n handen.
Dus ik zeg "eehhh... pas je wel op met die bazooka ??"
Voor alle zekerheid ging hij maar weer van wapen wisselen.
We zaten nog even achter die jeep en hij wilde iemand neerschieten.
Maar net voordat ie schoot zag ik dat hij die bazooka nog in z'n handen had !
Ik zei het nog tegen hem, maar net te laat: hij schoot al en raakte net de jeep !!
Resultaat: een grote ontploffing, een opgeblazen jeep en TWEE LIJKEN !!
idem met NOD als je op het rooie gedeelte gaat staan...
duurt ff voordat ik dat door had...
en sja, die quickload/save fouten maak(te) ik ook veel...
ik heb ondertussen al geleerd om die op f6 en f9 te zetten, dus ook niet dat je een van de 2 perongeluk ook indrukt... (of mislaat ofzo)
quickload gewoon niet binden werkt ook goed
Battle.net Spud#2543
WTF? DMC ownt man!Marruk schreef op 13 september 2002 @ 22:31:
ik heb devil may cry gekocht![]()
Verwijderd
leuk is ook om je redeemer te lanceren vlak langs een pilaar en dan net de pilaar te raken die 3meter van je afstaat... dat is me echt zo vaak gebeurd.
Verwijderd
Ik geloof ik nog wel, contact me maar op msn: jasper@bodyflight.net.maikel schreef op 13 september 2002 @ 20:22:
Ik heb zojuist weer een domme actie gedaan:
Vond ik al vreemd.
[offtopic] Heeft iemand een savegame waarbij hij/zij net op eiland 2 is ??[/offtopic]
Wat is daar mis meeMarruk schreef op 13 september 2002 @ 22:31:
ik heb devil may cry gekocht![]()
Ik heb niet veel negatieve dingen gehoord over Devil May Cry.
The devil is in the details.
Anyway, mijn domste actie was dat ik mijn Nintendo Zapper Lightgun© aan mijn neefje gaf terwijl ik probeerde te kijken hoeveel levels dat kleiduiven schieten had. Ergens in level 50 of zo, ver iig, schoot hij er 1 twee keer mis. Kon ik weer helemaal overnieuw beginnen.
Maar dat heb ik toendertijd niet meer gedaan.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Voor de rest hier geen quicksave troubles, maar heb in rtcw mp tijdens mijn eerste potje mijn neef 3 keer
10 second ninja DONE
Vol gas de schans op, over 4 opleggers, rechtstreeks de zee in
En dat lullige ventje kan niet zwemmen
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
W3ird_N3rd schreef op 15 September 2002 @ 02:38:
GTA3 :
Vol gas de schans op, over 4 opleggers, rechtstreeks de zee in[afbeelding]
[afbeelding]
En dat lullige ventje kan niet zwemmen
Bedankt, maar ik heb er inmiddels zelf al eentje gevonden en ben weer waar ik gebleven was.Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 20:18:
[...]
Ik geloof ik nog wel, contact me maar op msn: jasper@bodyflight.net.
Maar in ieder geval hardstikke bedankt !
Verwijderd
Ik was een potje CS aan het spelen. Mijn broetje stond in mij nek te hijgen want hij moest op de PC.
Ik zei:"Ok ik ga dit potje kamikaze"
Dus * likkepot koopt de machine gun; 'para' voor de kenners
Ik begin keihard te schreeuwen; aaaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaa
en ik begin gewoon blindelings te knallen en ik kill gewoon in de_dust ff 4 CT's naar de filestijne met de machine gun...
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
Altijd dezelfde weg, dus bij de_dust al die CT's gaan naar bomb point A, voorbij die houten deuren dan. Dus ik met die lange SMG ren ik achter hun aan, zo allemaal afgemaakt
Verwijderd
had niet uitgemaakt want Duckhunt kan je niet uitspelen ... levels blijven komen ... tot de 64 duizend nog wat... en dan crashed hij door een bug....GolbeZeromus schreef op 14 September 2002 @ 20:25:
Ik ben ook wel benieuwd wat er mis is met DMC. Die heb ik pas gekocht terwijl ik geeneens een PS2 heb.
Anyway, mijn domste actie was dat ik mijn Nintendo Zapper Lightgun© aan mijn neefje gaf terwijl ik probeerde te kijken hoeveel levels dat kleiduiven schieten had. Ergens in level 50 of zo, ver iig, schoot hij er 1 twee keer mis. Kon ik weer helemaal overnieuw beginnen.
Maar dat heb ik toendertijd niet meer gedaan.
Ik toets, voor de grap, he kijk nou een homo...
O ja? zegt het roze mannetje, ik ben zo terug....
Tssss homo, denk ik nog.
Even later komt hij idd terug alleen niet in zijn uppie maar met 4 of 5 maten (ook allemaal in het roze) en begint direct op mij te jagen.
En de rest ook. Allemaal tegen mij alleen.
Een paar weken lang op diverse servers ben ik tot huilens toe achterna gezeten door roze mannetjes.
Met na elke frag (de mijne) de boodschap:
Heb respect voor de medemens oid.
Ze bleken een soort van clan te zijn die iedereen die hun "beledigde" rucksichtlos afschoot en na bleef jagen.... en hoe ze me steeds vonden? Ik weet het nog steeds niet.
Maar zodra ik er een tegen kwam zei hij/zij: he ben je er weer? tot straks...
En daar kwamen ze weer...
Dan werd je zo'n 5 minuten helemaal lek geschoten en dan verdwenen ze weer...
Op het moment zelf werd ik schijtziek van ze maar nu zie ik er absoluut de humor van in.... A man with a mission
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Nog beter: ik moest en zou de oorspronkelijke versie kopen.. Heel lang gezocht maar nergens meer te krijgen. Tot ik hem uiteindelijke ergens bij een benzinepomp zag liggen voor 40 pietermannen. Dolblij.. Alleen de doos was Franstalig. Anderen inzittenden van de auto beginnen al met slechte grappen.Snowman schreef op 14 september 2002 @ 18:50:
lol, ik baalde ook toen ik fallout2 voor 100 piek had gekocht. Ik zag hem een week later bij de v&d voor 20 piek liggen.
Kom thuis. Handleiding ook Frans. Jammer. Installatie ook Frans. Nekharen staan overeind. Spel start en ik wacht op de bekende "War never changes" speech. Maar in plaats daarvan klinkt een slecht nagesynchroniseerd "Ah, La Guerre". Vreselijk slechte bui aan overgehouden
Verwijderd
Global Operations:
Antartica:
5 TKz... door een granaatje
Ik had 10 games met de ene partij gepeeld
Daarom dacht ik: Die zullen wel d00dXX0rZ m03t3n
Vonden ze niet zo leuk
Verwijderd
We beginnen war en ik voer mijn solo actie uit(das 100 km omlopen en aan de achterkant van hun dorp terecht komen) ik ben 20 min aant lopen naar hun kamp en nog 10 min over..ik sluip naar hun vlag toe.....en yes ik heb hem ik snel terug het bos in rennen...mijn teammate had al over roger wilco(praat programma) gezegt dat ie daar ergens stond om mijn back-up te geven..maja door de adrenaline had ik dat niet gehoord(hartslag was denk ik 220 ofzo
Oftewel jah dit was echt mijn domste actie ooit.......
conclusie --> isdn zuigt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
PATS BOEM, alles op de grond en de stekker uit het stopcontact. Weg spel.
Nu je het zegt... das waar ook. Ach ja, ik weet ook niet precies wat er gebeurde. Ik weet wel dat ik in het laatste level zat en dat de hond ervoor zorgde dat het allemaal voorbij was.FallenAngel666 schreef op 17 september 2002 @ 22:42:
Op de NES kon je niet saven, iig niet bij Super Mario
En de scheldkanonnade die vervolgens kwam was mijn ma teveel en ik mocht gelijk een week niet meer spelen
Verwijderd
ik was singleplayer aan het doen met Diablo 2 en ik ging dood met mijn level 35 sorceress.
En in plaats dat ik gewoon stop en dan mijn poppetje terugkrijg ben ik zo vaak doodgegaan op hetzelfde punt dat ik echt alles kwijt was toen heb ik uit nijd het hele poppetje gewist.
Blijf dit toch wel mijn grootste zonde vinden..
We stonden 3-2 achter op die map...
De vorige map was gelijk, dus het was erg belangrijk die cap te maken. Helaas...
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
MOHAA superveel spelen, ik had em zowat uitgespeeld. Komt de patch uit. Ik gewoon blind installeren, maar niet gelezen dat m'n savegames niet meer te gebruiken zijn na het installeren van de patch.
Kon ik weer overnieuw beginnen.
Kijk ik bij de chat blijk ik ook een allie te zijn (Ik was bij de vorige server echt axis hoor)
tijdens het patrollen gewoon blind door blijven klikken..
had net een exp x5 bonus.. klik door en zie net op t laatste moment "terminus Encountered"
Terminus is de ultieme grote robot met erg veel wapens .. stond ik daar met een beginennd botje
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Dat was gedurende de demo dagen van Quake III Team Arena. Ik speelde in een twaalf man server. De andere partij heeft onze vlag. Met een enorme hoop moeite en veel geluk halen we onze vlag terug. Een tijdje later krijgt de tegenpartij onze vlag weer in handen. Terwijl ik onze vlag probeer terug te krijgen wordt ik gefragd. De tegenpartij scoort, en wint. Waarna mijn team heeeeeeel erg boos op me wordt...
Want ik was dus straal vergeten dat ik de vijandelijke vlag in mijn poten had.
ik was Giana Sisters (Mario-kloon) aan het spelen en was via een gat in de vloer in een aparte kamer gekomen. Om daar uit te komen moest ik met een liftje naar boven waardoor ik weer uit dat gat kwam.
Vervolgens werd dat gat een echt gat, waar je dus een leven door kwijtraakte.
De bedoeling was dus om, zo gauw je boven kwam, meteen opzij te springen.
Om het extra moeilijk te maken zat er vlak boven dat gat een gedeelte waar je ook overheen kon lopen (om zo die gaten te ontwijken) maar waar je vanuit dat gat je hoofd tegen stootte.
Je moet dus echt heel snel opzij springen zodat je niet terugviel in dat gat.
Dus ik stond op het liftje en hield de joystick al zo ver mogelijk (met kracht, alsof dat uitmaakte) naar rechts.
Ik kom in het andere scherm uit het gat en...... KNAK, joystick afgebroken !
Oeps !
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Maak je niet druk, is beter dan met een ranger een boss willen verslaanLord_Mithril schreef op 18 september 2002 @ 15:08:
in Cybots (online htmlbased)
tijdens het patrollen gewoon blind door blijven klikken..
had net een exp x5 bonus.. klik door en zie net op t laatste moment "terminus Encountered"
Terminus is de ultieme grote robot met erg veel wapens .. stond ik daar met een beginennd botje
( ai 3)
Verwijderd
Innominis Terrorist. 11-0 achter
Me hele team was dood en DKH had er nog 5 over. Ze campten allemaal rond de grote bombspot bij CT base. 1 voor 1 schoot ik ze af, tot op het laatst nog 1 over was (en 40 seconden). Ik rende naar de bom en kwam erachter dat ik em niet meer kon planten (32 seconds left). Ik moest dus op zoek naar de laatste enemy...
Ik dacht dat hij naar terror base was gegaan (om daar achter de bruine kisten uit te campen).... Purple vertelde me op TeamSpeak dat hij waarschijnlijk in CT base zat. Eigenwijs dat ik was rende ik toch naar Terror base.
Daar kon ik em natuurlijk niet vinden... Tijd om, target saved... CT win
Later de HLTV demo bekeken... Blijkt die klootzak met ze rug naar mij toe in CT base te hebben gezeten
Dit is 1 van de weinige acties die ik me zeer waarschijnlijk over een paar jaar nog kan herinneren...
Heb er nog steeds spijt van dat ik niet naar Purple luisterde
Over de afloop van de war: Als CT hielden we ze er laag in de cijfers (10-2 geloof ik). Later op inferno deden we het goed. Uiteidenlijk verloren we de war net, maar het blijft wel de mooiste war die ik ooit gespeeld heb (En ook de mooiste uit EC 2002).
Hehe. Dat had ik dus ook. Zat vroeger bij GAUG. Staan voor. Hup granaatje........weg team.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 12:26:
ik wilde nog wel eens een granaat verkeerd mikken met Rainbow Six
Verwijderd
Toen ik het voor het eerst speelde had ik het een keer voor elkaar gekregen om een granaat via een krat weer op me eigen harses te gooienGoodspeeD schreef op 20 september 2002 @ 13:20:
[...]
Hehe. Dat had ik dus ook. Zat vroeger bij GAUG. Staan voor. Hup granaatje........weg team.
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:22:
[...]
Toen ik het voor het eerst speelde had ik het een keer voor elkaar gekregen om een granaat via een krat weer op me eigen harses te gooien
Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik singleplayer een granaat in naar boven gooide via een luikje, maar dat ie dan gewoon weer terugkwam op het laatste moment. Kabaaaaaaaam. Weg ik!
Verwijderd
Naar boven gooien is sowieso een kunst. Vroeger kon ik niet fatsoenlijk een granaat door een raam gooien, want of ik gooide niet hoog genoeg of ik gooide náast het raam waardoor ie weer terug naar beneden kwam. Dat waren eens dagen dat ik hard kon rennenGoodspeeD schreef op 20 september 2002 @ 13:27:
[...]
Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik singleplayer een granaat in naar boven gooide via een luikje, maar dat ie dan gewoon weer terugkwam op het laatste moment. Kabaaaaaaaam. Weg ik!
Kweet nog dat ik vroeger helemaal verslaafd aan Metal gear was op de NES, en dat ik in een van de laatste levels steeds afgemaakt werd door een of andere eindbaas. Ik werd zo pissig op die NES dat ik me joypadje tegen de verwarming aansmeet, zo hard dat de stukken me om de oren vlogen, daar werd ik nog pissiger van en ik sloeg boven op de TV, met als gevolg, beeldbuis naar de klote
Hoezo werd ik vroeger zeer gefrustreerd van computerspelletjes als et nie lukte..... Me Pa en MA namen me het niet in dank af...... heb drie weken niet mogen NESsen, en dat was echt errug
I pitty the fools who took my game-station.....
Ik eindelijk sniper te pakken, en helemaal moeilijk lopen doen om op een sniper spot te komen(in MP lvl op een dak) zit ik daar eindelijk, wil ik met me muis naar de sniper scrollen..maar ik scroll naar beneden en had ik nou net 5 min geleden dat naar jump gebind.... D0H!!
Of wat wel vaker voor komt is UT-> eindelijk reedemer, je schiet en je vliegt, en je vliegt, en je vliegt....en dan opeens bocht -> MUUR...en dan frag je natuuurlijk jezelf...gebeurt ook wel regelmatig
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Jedi Knight II trouwens
Zo ken ik nog iemand. Het ene moment kwam ik er op bezoek had ie zo'n Segageval op z'n kamer staan, met allemaal nieuwe spellen. Kom een paar dagen later weer op bezoek, ligt de Sega daar kapot, met zowat alle cartridges die erbij hoorden aan diggelen. Het lukte em maar niet om Sonic uit te spelen.Ulti23 schreef op 20 september 2002 @ 14:47:
Nu we toch bezig zijn, ik heb ook wel eens iets doms gedaan.....
Kweet nog dat ik vroeger helemaal verslaafd aan Metal gear was op de NES, en dat ik in een van de laatste levels steeds afgemaakt werd door een of andere eindbaas. Ik werd zo pissig op die NES dat ik me joypadje tegen de verwarming aansmeet, zo hard dat de stukken me om de oren vlogen, daar werd ik nog pissiger van en ik sloeg boven op de TV, met als gevolg, beeldbuis naar de klote![]()
Hoezo werd ik vroeger zeer gefrustreerd van computerspelletjes als et nie lukte..... Me Pa en MA namen me het niet in dank af...... heb drie weken niet mogen NESsen, en dat was echt errugvroeger dan, alhoewel ik er vandaag de dag ook nog wel eens kwaad word as et nie lukt.....
Lol, lamer......8-Ball schreef op 20 september 2002 @ 15:35:
kheb er weer een: Unreal
Ik eindelijk sniper te pakken, en helemaal moeilijk lopen doen om op een sniper spot te komen(in MP lvl op een dak) zit ik daar eindelijk, wil ik met me muis naar de sniper scrollen..maar ik scroll naar beneden en had ik nou net 5 min geleden dat naar jump gebind.... D0H!!was ik weer beneden, en natuurlijk meteen gefragged...
Of wat wel vaker voor komt is UT-> eindelijk reedemer, je schiet en je vliegt, en je vliegt, en je vliegt....en dan opeens bocht -> MUUR...en dan frag je natuuurlijk jezelf...gebeurt ook wel regelmatig
Camping/snipen zoals jij het doet, is imo verboden in UT, tenminste word je niet in dank afgenomen als je bijvoorbeeld op de tweakers server speelt.
Redeemer vind ik ook lame, maargoed ik speel ook nooit op servers waar hij aanstaat